Chefakademin

Chefakademin

523 omdömen om Chefakademin

Torbjörn N

Hej, Detta var den bästa utbildning jag har gått I hela min karriär. Väldigt proffsigt fån början till slut.

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 247 omdömen 4.5 av 247 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Malin D

Proffsigt genomfört och oerhört genomtänkt upplägg.

Paulina L

Väldigt bra bemötande från start till slut, känner mig mer än nöjd!

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Linda B

Bra och proffsigt bemötande. Bra och relavant utbildning för mig som ledare.

Tina T

Om man har gått en del ledarskapsutbildningar tidigare var det inte så mycket nytt som tillfördes. De verktyg vi fick ta del av kände jag till sedan tidigare. Kanske inte helt levde upp till de förväntningar jag hade från start.

Andreas V

Jag upplever att kursen levde upp till mina förväntningar som bestod i att få en verktygslåda för mitt framtida ledarskap. En bra mix på teori och praktiska övningar. Bemötandet var genomgående utmärkt.

Helen S

Bra genomförd utbildning. Det var ett trevligt bemötande och proffsigt genomförd. Jag fick vad jag hade förväntat.

Johan O

Hej! Proffsigt och bra bemötande av M-gruppen. Kvalitet är ledordet.

Carlos C

Helt ok kurs. Man får många olika verktyg som man kan använda på jobbet. Å andra sidan, gruppen jag va med var för stor vilket gjorde att tempot på kurset blev jätte lågt.

Maria N

Jag tycker att kursen var bra, bemötandet professionellt och jag har en mycket positiv syn på både kursen och företaget efter kursen.

Anna L

En av de bästa ledarskapsutbildningarna jag gått!

Karin A

Jag upplevde kursen positivt och fick ett väldigt trevligt bemötande, och det levde upp till förväntningarna.

Christina L

Väldigt kompetenta handledare. Kursen svarade till mina förväntningar och jag fick textat av mig själv - absolut lärorikt

Filip M

Väldigt bra, trotts att bra inte är en känsla :) Fick känslan av glädje och tacksamt av både handledare och UGL-deltagarna efter genomförd utbildning. Lärorik på många personliga plan vilket jag kommer ha nytta av i mitt fortsatta yrke som egenföretagare.

Andrea B

Jag tycker det var en väldigt bra kurs! Bra ordnat att man bor på "internat", så att man kan fokusera helt på kursen. Intensiv och väldigt nyttig

Ingrid C

Hej Jag tycker jag fick ett bra bemötenade från ledarna av utbildningen. Proffsiga och delade verkligen med sig samt bjöd på sig själva. Jättespännande utbildning men många bra innehåll. :) Mvh

Katia S

Det är en bra kurs att förstår lite bättre hur man skulle jobba med medarbetare. Lite mer real "case studies" exempler och lite mer direkt feedback kunde vara bra att ha.

Jack D

Kanon program! och Maja var en suverän handledare!

Anette A

Första dagen var toppen tyvärr fick jag avbryta min kurs men ska gå i april istället.

Sara E

Jag fick ett bra bemötande av alla som jag hade kontakt med inom Mgruppen. Det var en mycket bra utbildning som jag har haft stor nytta av i mitt arbete.

Malin R

Bra och engagerade kursledare. Var i en grupp med många olika personligheter, från olika typer av verksamheter och det var en stor tillgång!

Dieter N

Superbra upplägg och proffsig kurs

Kajsa B

Mycket bra! Kunnig kursledare som gav motivation och fick mig att utvecklas i rollen som gruppledare.

Sven Ö

Mycket bra kurs med en väldigt engagerad ledare med stor erfarenhet från ledarskapskurser. Rekommenderar verkligen kursen till dom som behöver ledning i hur det är att vara ledare utan att vara chef. Rekommenderar er att välja internat-versionen av kursen för att man får ut mer av att umgås på kvällarna och att ha fokus på kursen istället för att gå hem och glömma kursen!

Adam F

Det var en väldigt väl genomtänkt kurs med en bra blandning av teori och praktiska övningar. Jag har redan haft nytta av innehållet i praktiken.

Jonas H

Bemötandet var exemplariskt. Mina förväntningar var något lägra ställda än vad jag fick ut av utbildningen, så det blev bara bonus. Hela utbildningen, gruppen, kursgården och handledarna var något över det extra och jag är således mycket nöjd med veckan.

Carina A

lärorik upplevelse som gav nya insikter

Frida C

Min upplevelse angående UGL var väldigt potsetivt, lärde mig massor om mig själv men även hur andra fungerar och tänker i olika sitvationen. Lärorikt!

Maria W

Otroligt bra kurs! Ledare, lokaler, mat och helhetsupplevelse

Samuel L

Jag tyckte det var mycket bra!

Caroline M

Överträffade mina förväntningar på alla plan! Fantastisk miljö, kompetenta och inspirerande kursledare och aktiva och engagerade kursdeltagare!

Anneli S

Bemötandet var bra, det gick snabbt och smidigt. Utbildningen var bra, platsen mindre bra men bra med internat.

Jan M

Bra utbildning. Kompetent kursledare med bra upplägg. Bra val av konferensanläggning.

Henrik E

Väldigt trevlig och bra kursledare. Upplägget och kursdeltagarna gav många intressanta synvinklar och tankar, vilket gjorde kursen väldigt givande.

Rade C

Bra kurs men mycket strul med uppgifterna som skulle göras online, t.ex. alla anäkter som mvåra medarbetare fyllde i digitalt fick fyllas i på papper i senare skede.

Anders W

Jättebra kurs. Mycket praktiska övningar och möjligheter att reflektera över ens egen roll och arbete. Väldigt bra kursledare.

David H

Bra kurs som gav en bra verktygslåda och språngbräda till mitt fortsatta liv som chef

Yvonne R

Jag tycker om Mgruppen och har gått flera av deras utbildningar Utbildningen UGL var oerhört givande och lärorik och gav mig bra verktyg framåt, dock har jag fått ryggproblem efter att ha suttit så mycket under konsentrerad tid i en vecka:(

Erik W

Jag är nöjd med kursen, den motsvarade mer än väl mina förväntningar. Faktum är att den överträffade mina förväntningar. Kursledaren var bra och framförallt uppskattade jag hennes praktiska erfarenhet som hon använde till bra.

Petra Å

Jag är supernöjd med både kursupplägg och lärarna. Jag fick med mig många verktyg som jag dagligen använder.

Linda E

Riktigt nöjd! Trevlig kursledare, superfin anläggning, bra mat och bra upplägg på utbildningen! Rekommenderas!

Katarina T

hej! Jag har bara positivt att säga om "Ny som Chef" Kunde tyvärr bara gå första delen då jag blev sjuk inför andra kurstillfället. Väntar på svar från Joakim Ödman för att gå om kursen i vår.

Henrik L

Levde upp till mina förväntningar.

Fredrik A

Jag är oerhört nöjd med utbildningen och den motsvarade väl mina förväntningar!

Claes N

Instruktörerna gav oftast intressant information men ibland kändes det inte helt grundat avseende vissa frågor. Spännande att jobba utan styrning men jag uppfattar att jag hade kunnat få ut mer om det ibland hade varit ett tydligare schema. Allt praktiskt, boende och mat, etc fungerade utmärkt. Bra blandad grupp med olika bakgrunder och arbeten. En förutsättning. Lärde mig mycket och kommer ta med mig en hel del.

Kristina R

Kursen var mycket bra och konkret. Det gavs manga tips och idéer samt tillfälle till personlig och professionell utveckling.

Chefakademin och Mgruppen gillar detta
Hanna F

Bra återkoppling, givande kurs

Idris A

Bra bemötande! Några ord kan beskriva min erfarenhet: Givande, rolig och lärorik.

Chefakademin gillar detta
Johan L

Väldigt bra utbildning med kompetenta ledare som tyvärr gjorde sin sista kurs för Mgruppen.

Chefakademin gillar detta
Elisbeth J

Hej, hela kursen var sammantaget toppen bra. Alla människor bör gå denna kurs. Så intressant hur vi funkar ihop i grupp. Det jag speciellt tar med mig är att lära sig reflektera, ge feedback och använda Jag-budskapet. Naturligtvis är konflikthantering värdefullt. Jag upplevde att våra ledare/instruktörer var mycket skickliga och fick oss att öppna upp och en massa värdefull information. Det man skulle ha velat var att få höra vad de ansåg om oss som grupp och även enskilt. Mvh Elisabeth