Effektiv Nu

4.4 i betyg av av 62 omdömen
Effektivitetsverket eller med konceptnamnet Effektiv Nu startades 2013 och sedan dess har vi vuxit stadigt tack vare våra kvalitativa leveranser och det förtroende samt stöd vi har fått från våra kunder. Vi erbjuder utbildningar, seminarier och coachning inom Personlig effektivitet (Arbeta Smartare), Effektiva Möten, Aktivitetsbaserade kontor, Effektiv Mobilhantering, Interna Trafikregler, Mentaltförhållningsätt/Mindfulness samt Effektivt Ledarskap.

Våra utbildningar handlar om att ta kontroll över tiden, verktygen och informationsmängden samt att lära sig att skapa en hållbar struktur.Vi ser till att medarbetarna får insikt och inspiration till förbättring, men också verktygen att hantera HUR man som medarbetare eller chef skall genomföra dessa förändringar!

Vi har ett kontor i centrala Stockholm och det senaste året har vi utbildat närmare 1500 personer inom ökad effektivitet, produktivitet samt minskad stress. Vi arbetar med kunder över hela Skandinavien. Vi får oftast eloge för att vi särskiljer oss från andra utbildningar då vi har gjort det lätt att ta till sig innehållet samt att vi lämnar aldrig en deltagare i sin utveckling, utan vi är med så länge det behövs.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 62 kunder tycker om Effektiv Nu