Effektiv Nu

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm — Visa karta

Effektivitetsverket eller med konceptnamnet Effektiv Nu startades 2013 och sedan dess har vi vuxit stadigt tack vare våra kvalitativa leveranser och det förtroende samt stöd vi har fått från våra kunder. Vi erbjuder utbildningar, seminarier och coachning inom Personlig effektivitet (Arbeta Smartare), Effektiva Möten, Aktivitetsbaserade kontor, Effektiv Mobilhantering, Interna Trafikregler, Mentaltförhållningsätt/Mindfulness samt Effektivt Ledarskap.

Våra utbildningar handlar om att ta kontroll över tiden, verktygen och informationsmängden samt att lära sig att skapa en hållbar struktur.Vi ser till att medarbetarna får insikt och inspiration till förbättring, men också verktygen att hantera HUR man som medarbetare eller chef skall genomföra dessa förändringar!

Vi har ett kontor i centrala Stockholm och det senaste året har vi utbildat närmare 1500 personer inom ökad effektivitet, produktivitet samt minskad stress. Vi arbetar med kunder över hela Skandinavien. Vi får oftast eloge för att vi särskiljer oss från andra utbildningar då vi har gjort det lätt att ta till sig innehållet samt att vi lämnar aldrig en deltagare i sin utveckling, utan vi är med så länge det behövs.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 62 kunder tycker om Effektiv Nu

• 2019-03-13

Håkan D skrev om Effektiv Nu
    Klart över förväntan, jobbar inte fullt ut med vad jag fick lära mej men det jag använder har förenklat min dag:) Läs mer
    2019-04-05 Johan D svarar Håkan D
    Riktigt Kul att höra Håkan, det är såklart alltid jättekul att höra att vi lyckats överträffa förväntan! Det är en start drivkraft för oss! Tack för din rekommendation!
  • 2019-03-07

Fredrik D skrev om Effektiv Nu
    OneNote kursen har underlättat och effektiviserat min vardag! Läs mer
    2019-04-05 Johan D svarar Fredrik D
    Vad kul att höra Fredrik! :-) Hoppas att du fortsätter att utveckla nyttjandet av dina verktyg och kan hitta ännu mer smarta tips och trix i dem.
  • 2019-03-07

Sara L skrev om Effektiv Nu
    Personlig effektivitet
    Jättebra bemötande
    Önskar mer praktiska övningar - ta bort teorin under förmiddagen och lägg in enbart praktiska övningar, förslag och så här gör du. Möjligen går det då att hinna individanpassa mer.
    Alternativt att de som vill ha teori kan ha det som tillägg. Läs mer
    2019-04-05 Johan D svarar Sara L
    Tack för din feedback Sara, vi jobbar ständigt med att utveckla våra kurser och tar till oss av alla förslag på förbättring och utveckling som vi kan få.
  • 2019-03-06

Anna-karin W skrev om Effektiv Nu
    Kursen gjorde mig uppmärksam på nya användningsområden i Outlook, framför allt Uppgifter, som jag nu använder dagligen. Dessutom gjorde det mig glad att ni rekommenderar att man inte är tillgänglig hela tiden, utan behöver få jobba i fred för att leverera. Jag hoppas också att våra möten blir ännu mer effektiva. Läs mer
    2019-04-05 Johan D svarar Anna-karin W
    Tack Anna för de orden! Kul att du uppskattade kursen!
  • 2019-01-25

Johan O skrev om Effektiv Nu
    Fick redskap som förbättrade strukturen på mitt arbete. Läs mer
    2019-01-25 Emma Lönnstad svarar Johan O
    Kul att höra!
    Bara att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
  • 2019-01-21

Maria L skrev om Effektiv Nu
    Toppen utbildning. Bra kursledare och super verktyg för att klara av min vardag. Läs mer
    2019-01-21 Emma Lönnstad svarar Maria L
    Glädjande att höra! Tack för det fina betyget. ?
    Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar.
  • 2019-01-16

Peter A skrev om Effektiv Nu
    Väldigt bra tips för att utnyttja Outlook mer i vardagen, och även komma igång med one note.

Tiden var dock alldeles för knapp när det gäller praktiska övningar med tillgång till handledare under utbildningen. Hann bara fälla upp datorn och typ logga in så måsta vi gå vidare till nästa moment, ingen tid till att hinna prova och eventuellt fråga.

Men det jag hann snappa upp har jag haft användning av. Läs mer
    2019-01-17 Emma Lönnstad svarar Peter A
    Tack för ditt omdöme! I dokumentationerna du fick står alla steg med som ingår i utbildningen plus extra fördjupning.
    Du är alltid välkommen att höra av dig till någon av oss utbildare eller info@effektivnu.se så hjälper vi dig mer än gärna med frågor eller stöttning. För oss är det jätte viktigt att alla känner att de får det stöd de behöver.
  • 2019-01-11

Denise B skrev om Effektiv Nu
    Hur man jobbar effektiv och smartare med sin telefon, dator och även jobbstruktur på kontoret.

Jag hade inte så mycket förväntningar innan då jag var osäker på var kursen handlade om men den var väldigt lärorik och jag blev positivt överraskad.

Bra kurs som jag tipsade vidare till min sambo. Läs mer
    2019-01-17 Emma Lönnstad svarar Denise B
    Härligt att vi överraskade dig! Och tack för att du rekommenderar oss vidare :)
    Du vet var vi finns om du undrar över något framåt.

Stefan H skrev om Effektiv Nu
    Effektivitetsutbildningen jag gick kan varm rekommenderas! Fick bra tips som jag börjat använda mig av och utbildarna gav ett professionellt och kompetent bemötande. Läs mer
    2019-01-09 Emma Lönnstad svarar Stefan H
    Tack för den fina rekommendationen Stefan!
    Stöter du på frågor eller funderingar så vet du att du kan höra av dig till någon av oss.

Mattias H skrev om Effektiv Nu
    Professionella, trevliga, kunniga utbildare. Läs mer
    2019-01-09 Emma Lönnstad svarar Mattias H
    Tack för fin rekommendation! Du vet var vi finns om du skulle stöta på frågor eller funderingar.

Hanna O skrev om Effektiv Nu
    Effektivitetsutbildning, bra bemötande, jag lärde mig nya tips och trix som kan förenkla och strukturera mitt arbete bättre. Läs mer
    2019-01-09 Emma Lönnstad svarar Hanna O
    Gott att höra att du känner att du fick med dig mycket bra från utbildningen. Önskar du stöttning eller har frågor så är det bara att du hör av dig till någon av oss!

Kent K skrev om Effektiv Nu
    Kul och intressant kurs som gav värdefulla tips. Läs mer
    2019-01-09 Emma Lönnstad svarar Kent K
    Kul att höra Kent! Du vet var vi finns som du har frågor eller funderingar längre fram.
  • 2019-01-07

Kadir A skrev om Effektiv Nu
    Snacka om att få support!! Riktigt bra kurs som borde vara aktiv hos flera olika företag. Läs mer
    2019-01-07 Emma Lönnstad svarar Kadir A
    Härligt att höra Kadir! Du vet var vi finns om du har fler frågor eller funderingar. Go 2019!
  • 2018-12-14

Anders N skrev om Effektiv Nu
    Kunniga utbildare som har god förmåga att lära ut.

Oerhört positiv och bra utbildning som gett mig bra verktyg att effektivisera mitt sätt att arbeta. Läs mer
    2018-12-21 Manne K svarar Anders N
    Vi tackar o bockar för det fina betyget Anders! Glöm inte att vi alltid finns tillgängliga för er även i framtiden. - Effektiv Nu Teamet
  • 2018-12-14

Agneta L skrev om Effektiv Nu
    En jättebra utbildning och en duktig och inspirerande utbildare. Läs mer
    2018-12-21 Manne K svarar Agneta L
    Tack Agneta för ditt fina betyg! Det glädjer oss! Tveka inte att kontakta oss när du behöver vidare hjälp o stöd. - Effektiv Nu Teamet
  • 2018-12-12

Katarina L skrev om Effektiv Nu
    Genomgång av smarta tips för Outlook och Onenote
    Mycket duktiga kursledare som kunde hantera den variation på kunskapsnivå som vår grupp hade.

Mycket bra upplägg som behövdes för våra medarbetare. Jag jobbar aktivt med officeprogrammen och har nu något att fortsätta informera om till medarbetarna. Läs mer
    2018-12-12 Manne K svarar Katarina L
    Tack för det fina betyget Katarina. Glöm inte att vi alltid finns till för våra deltagare. Skulle ni behöva hjälp framöver kan ni alltid höra av er till info@effektivnu.se alt utbildningsledaren som utbildade er. Önskar dig en effektiv vecka.
  • 2018-12-05

Chatrine R skrev om Effektiv Nu
    Jättebra utbildning av duktiga lärare. Jag lärde mig att arbeta effektivare och smartare. Prioritera bättre och att få en mer överskådlig bild av det jag har att göra på arbetet. Det tar lite tid att börja använda alla tjänster som vi lärde oss men nu vet jag vad som finns och hur jag ska göra. Lär mig att använda den nya kunskaperna allt eftersom och har absolut förbättrat min tidsplanering till det bättre. Läs mer
    2018-12-10 Manne K svarar Chatrine R
    Tack Cahtrine för din fina rekommendation! Det glädjer oss att läsa. Skulle det vara så att du behöver stöd framöver, tveka inte att kontakta oss. Önskar dig en fortsatt effektiv vecka!
  • 2018-11-28

David L skrev om Effektiv Nu
    Bra mottagande och leverens av utbildning i personlig effektivitet Läs mer
    2018-11-28 Danijela R svarar David L
    Hej David!
    Härligt att höra! Stort tack för rekommendationen.
  • 2018-11-26

Maud H skrev om Effektiv Nu
    Effektivetsutbildning

Väldigt uppskattad utbildning, bra upplägg, bra utbildningsledare ja sammanfattningsvis super Läs mer
    2018-11-26 Danijela R svarar Maud H
    Hej Maud!
    Roligt att höra att du var nöjd med utbildningen och tack för superfin rekommendation!
  • 2018-11-19

Ali A skrev om Effektiv Nu
    Utbildaren var pedagogisk, gjorde utbildning kul och otroligt givande! Läs mer
    2018-11-20 Danijela R svarar Ali A
    Hej Ali,
    Tusen tack för trevlig feedback! Kul att du uppskattade utbildningen!
  • 2018-11-15

Soner E skrev om Effektiv Nu
    Väldigt lärorikt,man lär sig något nytt varje gång och de underlättar mitt sätt att arbeta.
    Kan starkt rekommendera till alla att gå dessa utbildningarna. Läs mer
    2018-11-16 Danijela R svarar Soner E
    Roligt att höra Soner! Tack för din rekommendation!
  • 2018-11-08

Romina C skrev om Effektiv Nu
    Jag har gått kursen Personlig Effektivitet - Arbeta Smartare som har varit helt fantastisk! Läraren var väldigt pedagogisk och jag fick med mig mycket kunskap och verktyg för att kunna arbeta mer effektivt och mer fokuserat. Rekommenderar denna kurs till alla som vill jobba smartare! Läs mer
    2018-11-09 Danijela R svarar Romina C
    Tack Romina för din fina rekommendation! Roligt att höra att du är så nöjd.
  • 2018-11-01

Kristina W skrev om Effektiv Nu
    Hej! Jag gick effektivitetsutbildningen uppdelat på flera tillfällen. Jag tycker att Mansur var en mycket bra och pedagogisk utbildare. Det var bra att utbildningen var uppdelad vid flera tillfällen så man hade en chans att praktisera det man lärt sig i vardagen och återkomma med frågor som dök upp. Jag har fått med mig många bra tips - bla att gå mot mer uppgiftsstyrd vardag till tidigare inkorgsstyrd. Jag tycker att jag fått en bra överblick över mina arbetsuppgifter och känner mig mer trygg att tappa bollar i vardagen. Men som alltid ändrar man inte sitt sätt att arbeta över en dag utan det är viktigt att påminna sig själv att fortsätta. Så kontentan är att jag är mycket nöjd med utbildningen. Läs mer
    2018-11-02 Danijela R svarar Kristina W
    Tack för trevlig återkoppling! Lycka till i fortsättningen och hör gärna av dig om du behöver stöd på vägen.
  • 2018-10-04

Monika F skrev om Effektiv Nu
    Riktigt Bra
    Jag har haft stor nytta av utbildningen Läs mer
    2018-10-05 Johan D svarar Monika F
    Tack Monika för din rekommendation!
    Härligt att höra att du haft stor nytta av kursen! Hör av dig framöver om du skulle ha någon fundering eller behöver stöd i din vidareutveckling! Stort lycka till framöver!

Rasmus J skrev om Effektiv Nu
    Bra utbildning. Särskilt givande att få konkreta verktyg att arbeta utifrån (Outlook, one note mm). Har hjälpt mig mycket i min yrkesroll. Läs mer
    2018-10-05 Johan D svarar Rasmus J
    Riktigt roligt att höra Rasmus! :-)
    Härligt att du känner att kursen hjälp dig i din yrkesroll! Det är just den hjälpen som vi brinner för att leverera! Tack för ditt omdöme!

Ida T skrev om Effektiv Nu
    Vi gick igenom verktyg i Outlook. Hade gärna haft mer praktiskt och minska teorin kring funktioner. Samt gått igenom OneNote mer. Bra kurs som jag tror många skulle ha nytta av. Läs mer
    2018-10-05 Johan D svarar Ida T
    Tack Ida för din rekommendation!
    Vår ambition är givetvis alltid att få till den perfekta balansen mellan teori och praktik. Vi tar till oss av all feedback som vi får och hoppas kunna bli ännu vassare på detta i framtiden.
    Hoppas att vi får möjlighet att fördjupa oss i OneNote framöver tillsammans med er organisation!

Richard N skrev om Effektiv Nu
    Bra praktiska råd och beprövade metoder. Läs mer
    2018-10-05 Johan D svarar Richard N
    Vad roligt att höra att du tycks uppskatta kursen Richard! Tack för ditt fina omdöme!
  • 2018-10-02

Eva B skrev om Effektiv Nu
    Effektivitet på jobbet generellt samt Outlook och One Note "tips och trix".

Fantastiskt bra och inspirerande. Har löst många problem - adjö gula post-it lappar...

Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-10-05 Johan D svarar Eva B
    Tack Eva för dina kommentarer!
    Kul att du funnit en väg fram för att knyckla Post-it lappar! ;-)
  • 2018-10-01

Helen K skrev om Effektiv Nu
    Jag fick en utbildning i Outlook, "att ta kontroll över inboxen". Mycket bra kursledare, duktig, rutinerad, strukturerad. Bra tips om hur man förvandlar mejl till uppgifter och får bättre koll på vad som behöver göras. Tycker att mina förväntningar uppfylldes väl. Utmaning att applicera detta i praktiken. Att gå från ett inövat arbetssätt till ett nytt.

Totalt sett en mycket positiv upplevelse där jag har fått tips som jag använder dagligen. Läs mer
    2018-10-05 Johan D svarar Helen K
    Hej Helen,
    Vad kul att höra! Hör av dig till oss om du behöver mer stöd eller stöttning i det praktiska!

Stort lycka till framöver och tack för dina rader om oss!
  • 2018-02-14

Sofia G skrev om Effektiv Nu
    Väldigt bra! Mycket bra tips att arbete med. Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Sofia G
    Tack för din återkoppling och kul att höra att du gillade utbildningen.
  • 2018-02-12

Eva N skrev om Effektiv Nu
    Vi är en ideell organisation som fick en kurs. Sedan köpte vi en föreläsning till vår kickoff. Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Eva N
    Tack! Vi känner oss glada över att ha fått arbeta med er.
  • 2018-02-09

Johan L skrev om Effektiv Nu
    Hej, nästa gång skänker ni på Reco säkert till oss på Läkarmissionen :)

Trevligt bemötande, och bra innehåll! Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Johan L
    Tack för återkopplingen. Känns bra att vi fått hjälpa till.
  • 2018-02-09

Åke R skrev om Effektiv Nu
    Jag har förändrat mitt sätt att jobba, använder Outlook på ett annat sätt som faktiskt ger resultat Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Åke R
    Tack för återkopplingen. Glädjande att höra att du känner dig hjälpt av utbildningen.

Eva T skrev om Effektiv Nu
    Mycket nöjd. Fått mailsvar när jag haft frågor på mail. Fått mailsvar i efterhand när utbild. ledaren inte hade svar på plats.
    Köpt 3 dagars kurs med outlook, Skype och onenote. Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Eva T
    Tack för fin återkoppling. Det är självklart och viktigt för oss att alltid återkoppla på frågor som dyker upp. Du är varmt välkommen att kontakta oss även fortsättningsvis om du stöter på några frågetecken.

Elena L skrev om Effektiv Nu
    Bra introduktion av många verktyg som har givit mig möjlighet att utveckla mitt arbete och bli mer effektiv. Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Elena L
    Tack för din återkoppling! Kul att höra att du fått ett gott resultat. Hör gärna av dig om du stöter på något frågetecken.

Åsa C skrev om Effektiv Nu
    I samband med flytt över till nytt abw-kontor köpte mitt företag in en kurs för samtliga anställda som Effektiv.nu genomförde. Vi fick lära oss bra, smarta sätt att arbeta och därmed minska stress. Att alla anställda har samma bas underlättar mycket när vi nu är på plats på vårt nya fina ställe. Blev en nystart. Lärarna från Effektiv.nu är engagerade, kunniga och i de fall de inte själva kan svara så tar de reda på svaret och återkommer.
    Rekommenderar vänner att göra liknande resa! Läs mer
    2018-02-22 Emma Lönnstad svarar Åsa C
    Tack för din fina återkoppling! Det har varit kul att arbeta med er och vi ser fram emot att vid tillfälle titta förbi och se era nya lokaler. Som du vet så är du alltid välkommen att kontakta oss om du dyker på något frågetecken. Vi släpper er inte efter utbildningen utan vill finnas till hands även framåt.
  • 2017-11-14

Paola K skrev om Effektiv Nu
    Bra konkreta tips som har skapat kontroll i min vardag! Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Paola K
    Tack för din fina återkoppling Paola! Behöver du stöd och hjälp med någonting ska du veta att du alltid kan nå oss på info@effektivnu.se. Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-14

Ulf J skrev om Effektiv Nu
    Jag gick en effektivitetsutbildning.
    Det var en anpassad kurs för Telenor. Jag tyckte det var en bra kurs, med framför allt lite handfasta råd om hur man skulle organisera sin vardag och använda sina verktyg.
    Och eftersom jag fortfarande följer de råd vi fick, så ger ju det ett högt betyg till kursen. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Ulf J
    Tack för din fina återkoppling Ulf! Önskar du få fler handfasta råd och tips kan du alltid följa Effektiv Nu på sociala medier (LinkedIn och Facebook) där finner du nya tips varje vecka inom något ämne och om du skulle stöta på utmaningar som du tror vi kan hjälpa dig med är du mer än välkommen att kontakta oss! Effektiv Nu Teamet
  • Susann H

2017-11-13

Susann H skrev om Effektiv Nu
    Det var ett bra bemötande, , jag har inte köpt några tjänster ( förutom kursen som min arbetsgivare betalade. Jag har haft nytta av detta i mitt daglga arbete. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Susann H
    Tack för din återkoppling Susann! Tveka inte att kontakta oss ifall det är någonting vi kan hjälpa dig i din fortsatta utveckling. Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-09

Henrik S skrev om Effektiv Nu
    Utbildning I Personlig Effektivitet som var väldigt bra med handfasta tips för att få en mer strukturerad arbetsdag, hjälp med konfiguration av program (Outlook, OneNote) och smartphone för att kunna jobba smartare med mindre störningsmoment under en arbetsdag. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Henrik S
    Henrik, tack för din fina återkoppling! Hoppas din personliga utveckling går framåt. Skulle behovet uppstå där du behöver bolla någonting med oss kan du alltid kontakta oss genom vår hemsida www.effektivnu.se alt maila din fråga till info@effektivnu.se. Önskar du få fler handfasta tips framöver har du möjligheten att följa oss på våra sociala medier LinkedIn och Facebook. Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-09

Lars K skrev om Effektiv Nu
    OK jag har inte helt koll på vårat samarbete så ja kan inte säga så mycket Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Lars K
    Hej Lars, Tack för din återkoppling. Jag kan passa på att informera dig om att vi har ett fortsätt samarbete med er och vi håller på att utbilda kollegor till dig runt om i landet.
  • Oskar C

2017-11-08

Oskar C skrev om Effektiv Nu
    Bra tips, lagom balans mellan information, demonstration och praktisk tillämpning med övningar. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Oskar C
    Tack Oskar för din återkoppling! Önskar du få fortsatt tips från oss går det bra att följa oss på våra sociala medier som LinkedIn eller Facebook sök efter Effektiv Nu under företag. Vi lägger upp tips och lösningar varje vecka. Kan vara ett bra sätt för våra deltagare i deras fortsatta utveckling tänker vi. Tveka inte att kontakta oss ifall vi kan stötta dig på något sätt! Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-08

Hans E skrev om Effektiv Nu
    Det var bara bra. Proffsigt och trevligt bemötande. Haft nytta av mycket jag lärde mig. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Hans E
    Tack Hans för din återkoppling! Skulle behovet uppstå där du behöver "bolla" någonting med oss skall du veta att vi kommer att stötta dig. Tveka inte att kontakta oss med dina frågor! Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-08

Jenny B skrev om Effektiv Nu
    Bra att bryta sig loss från vardagen och hitta effektivare sätt att hantera "every day business" på. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Jenny B
    Tack för din fina återkoppling Jenny! Hoppas du fortsätter din utveckling med att hitta effektivare sätt att hantera det dagliga arbetet. Vi finns fortsatt i "periferin" för våra deltagare och kommer stötta er vidare er utveckling när väl behovet dyker upp! Tveka inte att kontakta oss på någon utav våra kontaktytor exempelvis: info@effektivnu.se. Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-07

Lillemor L skrev om Effektiv Nu
    Bra bemötande! Trevlig i e-postkontakter och även per telefon. Har fått utlovade utskick i samband med utbildning.

Utbildningen (Öppen utbildning Personlig effektivitet) uppfyllde mina förväntningar. Nu handlar det bara om att jag ska komma in i mina nya rutiner. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Lillemor L
    Lillemor tack för din återkoppling! Utbildningsledaren har säkerligen nämnt det under utbildningen men det kan vara värt att nämna en gång till att vi finns här (www.effektivnu.se alt info@effektivnu.se) för att hjälpa er vidare med de frågor som dyker upp som du tror att vi kan hjälpa dig med. Tveka inte att kontakta oss när behovet av att ställa en fråga dyker upp! Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-06

David A skrev om Effektiv Nu
    Jag är nöjd med utbildningen, men jag hade inte använt det särskilt mycket innan utbildningen. Därför kan det vara svårt att samtidigt som man lär sig, försöka illustrera för sig själv de användningsområden som specifika funktioner kan komma till nytta inom. Exempel är Effektiv 1. Har jobbat i Outlook i tre år på kontor och när jag gick den besvarades väldigt många frågor som jag ställt under tiden jag använt programmet. Därav föreslår jag för de som är novisa gällande ett program, tilldelas kanske 10 effektiva uppgifter ut en vecka innan som ska utföras för att sedan på utbildningen ha bottnat i vad de viktigaste funktionerna skulle kunna användas till och därmed få en djupare förståelse under utbildningen. I och med att kursen säkert inte är gratis så tror jag det finns en bra motivering i "det" för att få människor som anmäler sig att göra uppgifter. Varje funktion skulle även ha en kort beskrivning samt ett exempel på användningsområde för uppgifterna. Hur som helst en väl genomförd utbildning, men jag själv fick mer ut av Effektiv 1 då jag var så familjär med programmet: Outlook. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar David A
    Tack David för din återkoppling! Våra deltagares återkopplingar och tips till oss är värdefulla för oss och för vår fortsatta utveckling av våra utbildningar. Tveka inte att kontakta oss ifall det är några frågor eller funderingar vi kan hjälpa dig med framöver! Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-06

Anna L skrev om Effektiv Nu
    Jag har gått utbildningen personlig effektivitet och hade inga särskilda förväntningar innan. Det vore fel att säga att utbildningen passar alla rakt av. Jag kan rekommendera utbildningen till de som har behov. Det är viktigt att en kursdeltagares behov är tydliga först och att det är personlig effektivitet en person eller en grupp behöver samlas kring - då blir det störst effekt. Läs mer
    2017-11-14 Manne K svarar Anna L
    Tack Anna för din återkoppling! Det är värdefullt för oss att få våra deltagares återkopplingar. Vi brukar så klart göra anpassningar utifrån kundens behov, kan vara så att vi har fått beställning på behovet utifrån majoritetens önskemål och du kan ha hamnat bland majoriteten som önskade sig personlig effektivitet. Tveka inte att kontakta oss ifall det är några frågor eller funderingar vi kan hjälpa dig med framöver. Effektiv Nu Teamet
  • 2017-11-01

Gisela B skrev om Effektiv Nu
    Mycket bra bemötande, information och service utifrån att vi varit en komplex grupp (fler ftg) med svårighet att finna gemensamma tider. Utbildningen levde upp till mina förväntningar. Hade dock gärna sett att vi hunnit komma in på OneNote dag 1, vilket jag fick information om initialt.
    Men sammanfattade upplevelsen är mycket bra! Läs mer
    2017-11-02 Manne K svarar Gisela B
    Tack Gisela för din fina återkoppling! Tveka inte att kontakta oss ifall du/ni har frågor eller funderingar vi kan hjälpa dig med!
    Effektiv Nu Teamet
  • 2017-10-31

Kenny L skrev om Effektiv Nu
    Det var en väldigt intressant kurs men dock så tyckte jag att det var lite väl mycket på en gång då jag inte haft så mycket erfaenhet av programmet. Läs mer
    2017-11-02 Manne K svarar Kenny L
    Tack för din återkoppling Kenny! Jag hoppas att del 2 har gjort det klarare för dig ta till dig verktygen. Tveka inte att kontakta oss med dina frågor. Effektiv Nu Teamet
  • 2017-10-30

Erik K skrev om Effektiv Nu
    Professionella, tydliga och hjälpsamma. Läs mer
    2017-11-02 Manne K svarar Erik K
    Tack för din återkoppling Erik! Vi finns fortfarande i periferin för våra deltagare och kommer fortsätta att stötta våra deltagare i deras fortsatta utveckling. Just därför, tveka inte att kontakta oss ifall det dyker upp frågor eller funderingar. Effektiv Nu Teamet

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm