Effektiv Nu

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm — Visa karta

Effektivitetsverket eller med konceptnamnet Effektiv Nu startades 2013 och sedan dess har vi vuxit stadigt tack vare våra kvalitativa leveranser och det förtroende samt stöd vi har fått från våra kunder. Vi erbjuder utbildningar, seminarier och coachning inom Personlig effektivitet (Arbeta Smartare), Effektiva Möten, Aktivitetsbaserade kontor, Effektiv Mobilhantering, Interna Trafikregler, Mentaltförhållningsätt/Mindfulness samt Effektivt Ledarskap.

Våra utbildningar handlar om att ta kontroll över tiden, verktygen och informationsmängden samt att lära sig att skapa en hållbar struktur.Vi ser till att medarbetarna får insikt och inspiration till förbättring, men också verktygen att hantera HUR man som medarbetare eller chef skall genomföra dessa förändringar!

Vi har ett kontor i centrala Stockholm och det senaste året har vi utbildat närmare 1500 personer inom ökad effektivitet, produktivitet samt minskad stress. Vi arbetar med kunder över hela Skandinavien. Vi får oftast eloge för att vi särskiljer oss från andra utbildningar då vi har gjort det lätt att ta till sig innehållet samt att vi lämnar aldrig en deltagare i sin utveckling, utan vi är med så länge det behövs.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Effektiv Nu

• Pia J
    Pia J skrev om Effektiv Nu
    Jag tycker det var en bra utbildning med en kunnig handledare.
    Tyvärr kanske vi inte inom vår organisation kan använda vår nya kunskap då många av oss är låsta vid telefonen 100% hela dagar.
    2017-10-20 Manne K svarar Pia J
    Hej Pia, Tack för din återkoppling! Hör av dig ifall du tror att det är något vi kan göra för dig utifrån din situation nu. Du når oss på www.effektivnu.se

• Mattias T
    Mattias T skrev om Effektiv Nu
    Jag tycker att utbildning var bra!
    2017-10-20 Manne K svarar Mattias T
    Tack för din återkoppling Mattias! Vi finns på www.effektivnu.se ifall du skulle behöva stöd eller hjälp med någonting.
  • Janne H
    Janne H skrev om Effektiv Nu
    Fruktansvärt duktiga utbildare, har hjälp mig mycket i min vardag för att jobba effektivare, framför allt med att använda Outlook på ett bättre sätt. Har kommit igång lite med OneNote också.
    2017-10-13 Manne K svarar Janne H
    Tack Janne för din fina återkoppling! Om du har frågor eller funderingar kring exempelvis OneNote vet du att du alltid kan kontakta oss för att få svar på dina frågor. Vi finns i periferin så länge ni deltagare behöver stöd och support! Info@effektivnu.se alt din utbildningsledare kan svara på frågor. Effektiv Nu Teamet
  • Helene T
    Helene T skrev om Effektiv Nu
    mycket professionellt och vänligt. två kurstillfällen för grupper och ett special tillfälle där vi var två som kom till effektivs kontor.
    min uppfattning av Danijela är mycket positiv. hon är mycket bra på att förmedla kursens innehåll och vinsterna med att använda verktygen. vi som har gått kursen är "helt sålda"
    2017-10-13 Manne K svarar Helene T
    Tack Helene för din fina återkoppling! Gläder oss att läsa det du har skrivit. Glöm inte att vi finns tillgängliga för er deltagare för att svara på frågor och stötta er i er vidareutveckling. Effektiv Nu Teamet
  • Anders B
    Anders B skrev om Effektiv Nu
    Bra bemötande. Tiden borde ha disponerats bättre. När vi kom till att lära oss programmen var det kort om tid.
    2017-10-13 Manne K svarar Anders B
    Tack för din återkoppling Anders. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra processer. Tveka inte att kontakta oss på info@effektivnu.se ifall det är någonting vi kan hjälpa dig med. Effektiv Nu Teamet.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Effektiv Nu
    Det var ett tag sedan jag gick utbildningen och den kanske hade varit bättre för mig om jag hade rensat min inbox bättre innan.
    Men utbildaren var väldigt bra.
    Har svårt att göra task..och att ta tid för reflektion MEN de finns i min kalender och påminner mig om att jag bör ta mig tid.
    Och jag jobbar mkt med att rensa min inbox. Kanske hade varit bra med uppföljning nu när vi kört ett tag
    2017-10-11 Manne K svarar Sofia O
    Sofia tack för din återkoppling! Kontakta oss genom info@effektivnu.se alt din utbildningsledare så hjälper vi dig/er med en uppföljning.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Effektiv Nu
    Tycker att utbildningen var bra. Fick mig att ändra vissa delar i mitt upplägg. Hade en bra koll innan också men jag har skärpt upp detta mer. Det svåra att att hålla fast vid nya rutiner, men jag gör så gott jag kan
    2017-10-11 Manne K svarar Cecilia E
    Cecilia tack för din återkoppling. Du ska veta att ifall du behöver stöd eller fråga oss någonting kan du alltid nå oss genom info@effektivnu.se alternativt hör av dig till din utbildningsledare så hjälper vi dig att hålla fast vid de nya rutinerna.
  • Nina F
    Nina F skrev om Effektiv Nu
    Utbildningen vara väldigt bra, men tyvärr kan jag inte jobba efter dom tips som vi fick där. Kursledaren var väldigt pedagogisk och det var lätt att hänga med.
    2017-10-10 Manne K svarar Nina F
    Tack för din fina återkoppling Nina! Jag blir självklart nyfiken på ifall det är något vi kan göra för att hjälpa dig så att det fungerar för dig? Du får gärna kontakta mig på manne@effektivnu.se.
  • Berit M
    Berit M skrev om Effektiv Nu
    En inspirerande handledare i att hantera Outlook mer effektivt
    2017-10-10 Manne K svarar Berit M
    Tack för din fina återkoppling Berit! Tveka inte att kontakta oss på info@effektivnu.se alternativt din utbildningsledare ifall det är något vi kan hjälpa och stötta dig med.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Effektiv Nu
    Mycket bra och intressanta kursdagar, kunnig och trevlig föreläsare. Dagarna levde upp till mina förväntningar.
    Detta gällde kurs i effektivitet
    2017-10-10 Manne K svarar Catharina H
    Tack för ditt positiva återkoppling! Tveka inte att kontakta oss på info@effektivnu.se alternativ utbildningsledaren som du hade ifall det dyker upp några frågor eller funderingar framöver.
  • Pia H
    Pia H skrev om Effektiv Nu
    Mycket nöjd, väldigt bra tips och kanontjej som var ute och utbildade oss. (Dessvärre kan/får vi inte arbeta enligt sättet Effektiv nu instruerar då vår arbetsgivare valt att vår arbetssituation ska fungera på annat sätt.)
    2017-10-10 Manne K svarar Pia H
    Tack för din fina återkoppling Pia. Ta gärna kontakt med mig på manne@effektivnu.se så skall vi hitta ett sätt som fungerar för dig/er utifrån de nya förutsättningarna. Jag är övertygad om att det finns ett effektivt och smart sätt att göra det på.
    Effektiv Nu Teamet.
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Effektiv Nu
    Jag tyckte mycket om utbildningsdagarna i sig och har tagit med mig i princip allt jag lärde mig och använder det dagligen. Har aldrig haft en sådan bra struktur i mitt arbete som jag har idag. Mitt arbetsliv (och privatliv) hade varit mycket mer rörigt, stökigt och stressigt om jag inte hade fått lära mig använda de verktyg jag haft framför mig så länge.
    2017-10-10 Manne K svarar Kajsa L
    Tack för din fina återkoppling Kajsa! Tveka inte att kontakta oss ifall du har några frågor eller funderingar framöver. Ta väl hand om dig, Effektiv Nu Teamet.

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm