Effektiv Nu

Effektiv Nu

Ring 08-506 362 83 www.effektivnu.se
4.4

Effektivitetsverket eller med konceptnamnet Effektiv Nu startades 2013 och sedan dess har vi vuxit stadigt tack vare våra kvalitativa leveranser och det förtroende samt stöd vi har fått från våra kunder. Vi erbjuder utbildningar, seminarier och coachning inom Personlig effektivitet (Arbeta Smartare), Effektiva Möten, Aktivitetsbaserade...

63 omdömen om Effektiv Nu

Charlotte R
Skrev om Effektiv Nu

Mitt möte med Effektiv Nu var för flera år sedan och jag har haft ett par arbetsplatser sedan dess men har tagit med mig arbetssättet från Effektiv Nu och fått mina kollegor att använda mitt sätt att arbeta. Det har förenklat mitt sätt att planera och utföra mitt jobb och jag kommer aldrig att arbeta på det ”gamla” sättet. Dessutom är medarbetarna på Effektiv Nu tillgängliga, kompetenta och trevliga att ha att göra med. Om ni inte använt Effektiv Nu:s tjänster så gör det! Ni kommer inte ångra er.

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 247 omdömen 4.5 av 247 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Håkan D
Skrev om Effektiv Nu

Klart över förväntan, jobbar inte fullt ut med vad jag fick lära mej men det jag använder har förenklat min dag:)

Svar från Effektiv Nu

Riktigt Kul att höra Håkan, det är såklart alltid jättekul att höra att vi lyckats överträffa förväntan! Det är en start drivkraft för oss! Tack för din rekommendation!

Fredrik D
Skrev om Effektiv Nu

OneNote kursen har underlättat och effektiviserat min vardag!

Svar från Effektiv Nu

Vad kul att höra Fredrik! :-) Hoppas att du fortsätter att utveckla nyttjandet av dina verktyg och kan hitta ännu mer smarta tips och trix i dem.

Sara L
Skrev om Effektiv Nu

Personlig effektivitet Jättebra bemötande Önskar mer praktiska övningar - ta bort teorin under förmiddagen och lägg in enbart praktiska övningar, förslag och så här gör du. Möjligen går det då att hinna individanpassa mer. Alternativt att de som vill ha teori kan ha det som tillägg.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din feedback Sara, vi jobbar ständigt med att utveckla våra kurser och tar till oss av alla förslag på förbättring och utveckling som vi kan få.

Anna-karin W
Skrev om Effektiv Nu

Kursen gjorde mig uppmärksam på nya användningsområden i Outlook, framför allt Uppgifter, som jag nu använder dagligen. Dessutom gjorde det mig glad att ni rekommenderar att man inte är tillgänglig hela tiden, utan behöver få jobba i fred för att leverera. Jag hoppas också att våra möten blir ännu mer effektiva.

Svar från Effektiv Nu

Tack Anna för de orden! Kul att du uppskattade kursen!

Johan O
Skrev om Effektiv Nu

Fick redskap som förbättrade strukturen på mitt arbete.

Svar från Effektiv Nu

Kul att höra! Bara att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Maria L
Skrev om Effektiv Nu

Toppen utbildning. Bra kursledare och super verktyg för att klara av min vardag.

Svar från Effektiv Nu

Glädjande att höra! Tack för det fina betyget. ? Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar.

Peter A
Skrev om Effektiv Nu

Väldigt bra tips för att utnyttja Outlook mer i vardagen, och även komma igång med one note. Tiden var dock alldeles för knapp när det gäller praktiska övningar med tillgång till handledare under utbildningen. Hann bara fälla upp datorn och typ logga in så måsta vi gå vidare till nästa moment, ingen tid till att hinna prova och eventuellt fråga. Men det jag hann snappa upp har jag haft användning av.

Svar från Effektiv Nu

Tack för ditt omdöme! I dokumentationerna du fick står alla steg med som ingår i utbildningen plus extra fördjupning. Du är alltid välkommen att höra av dig till någon av oss utbildare eller info@effektivnu.se så hjälper vi dig mer än gärna med frågor eller stöttning. För oss är det jätte viktigt att alla känner att de får det stöd de behöver.

Denise B
Skrev om Effektiv Nu

Hur man jobbar effektiv och smartare med sin telefon, dator och även jobbstruktur på kontoret. Jag hade inte så mycket förväntningar innan då jag var osäker på var kursen handlade om men den var väldigt lärorik och jag blev positivt överraskad. Bra kurs som jag tipsade vidare till min sambo.

Svar från Effektiv Nu

Härligt att vi överraskade dig! Och tack för att du rekommenderar oss vidare :) Du vet var vi finns om du undrar över något framåt.

Stefan H
Skrev om Effektiv Nu

Effektivitetsutbildningen jag gick kan varm rekommenderas! Fick bra tips som jag börjat använda mig av och utbildarna gav ett professionellt och kompetent bemötande.

Svar från Effektiv Nu

Tack för den fina rekommendationen Stefan! Stöter du på frågor eller funderingar så vet du att du kan höra av dig till någon av oss.

Mattias H
Skrev om Effektiv Nu

Professionella, trevliga, kunniga utbildare.

Svar från Effektiv Nu

Tack för fin rekommendation! Du vet var vi finns om du skulle stöta på frågor eller funderingar.

Hanna O
Skrev om Effektiv Nu

Effektivitetsutbildning, bra bemötande, jag lärde mig nya tips och trix som kan förenkla och strukturera mitt arbete bättre.

Svar från Effektiv Nu

Gott att höra att du känner att du fick med dig mycket bra från utbildningen. Önskar du stöttning eller har frågor så är det bara att du hör av dig till någon av oss!

Kent K
Skrev om Effektiv Nu

Kul och intressant kurs som gav värdefulla tips.

Svar från Effektiv Nu

Kul att höra Kent! Du vet var vi finns som du har frågor eller funderingar längre fram.

Kadir A
Skrev om Effektiv Nu

Snacka om att få support!! Riktigt bra kurs som borde vara aktiv hos flera olika företag.

Svar från Effektiv Nu

Härligt att höra Kadir! Du vet var vi finns om du har fler frågor eller funderingar. Go 2019!

Anders N
Skrev om Effektiv Nu

Kunniga utbildare som har god förmåga att lära ut. Oerhört positiv och bra utbildning som gett mig bra verktyg att effektivisera mitt sätt att arbeta.

Svar från Effektiv Nu

Vi tackar o bockar för det fina betyget Anders! Glöm inte att vi alltid finns tillgängliga för er även i framtiden. - Effektiv Nu Teamet

Agneta L
Skrev om Effektiv Nu

En jättebra utbildning och en duktig och inspirerande utbildare.

Svar från Effektiv Nu

Tack Agneta för ditt fina betyg! Det glädjer oss! Tveka inte att kontakta oss när du behöver vidare hjälp o stöd. - Effektiv Nu Teamet

Katarina L
Skrev om Effektiv Nu

Genomgång av smarta tips för Outlook och Onenote Mycket duktiga kursledare som kunde hantera den variation på kunskapsnivå som vår grupp hade. Mycket bra upplägg som behövdes för våra medarbetare. Jag jobbar aktivt med officeprogrammen och har nu något att fortsätta informera om till medarbetarna.

Svar från Effektiv Nu

Tack för det fina betyget Katarina. Glöm inte att vi alltid finns till för våra deltagare. Skulle ni behöva hjälp framöver kan ni alltid höra av er till info@effektivnu.se alt utbildningsledaren som utbildade er. Önskar dig en effektiv vecka.

Chatrine R
Skrev om Effektiv Nu

Jättebra utbildning av duktiga lärare. Jag lärde mig att arbeta effektivare och smartare. Prioritera bättre och att få en mer överskådlig bild av det jag har att göra på arbetet. Det tar lite tid att börja använda alla tjänster som vi lärde oss men nu vet jag vad som finns och hur jag ska göra. Lär mig att använda den nya kunskaperna allt eftersom och har absolut förbättrat min tidsplanering till det bättre.

Svar från Effektiv Nu

Tack Cahtrine för din fina rekommendation! Det glädjer oss att läsa. Skulle det vara så att du behöver stöd framöver, tveka inte att kontakta oss. Önskar dig en fortsatt effektiv vecka!

David L
Skrev om Effektiv Nu

Bra mottagande och leverens av utbildning i personlig effektivitet

Svar från Effektiv Nu

Hej David! Härligt att höra! Stort tack för rekommendationen.

Maud H
Skrev om Effektiv Nu

Effektivetsutbildning Väldigt uppskattad utbildning, bra upplägg, bra utbildningsledare ja sammanfattningsvis super

Svar från Effektiv Nu

Hej Maud! Roligt att höra att du var nöjd med utbildningen och tack för superfin rekommendation!

Ali A
Skrev om Effektiv Nu

Utbildaren var pedagogisk, gjorde utbildning kul och otroligt givande!

Svar från Effektiv Nu

Hej Ali, Tusen tack för trevlig feedback! Kul att du uppskattade utbildningen!

Soner E
Skrev om Effektiv Nu

Väldigt lärorikt,man lär sig något nytt varje gång och de underlättar mitt sätt att arbeta. Kan starkt rekommendera till alla att gå dessa utbildningarna.

Svar från Effektiv Nu

Roligt att höra Soner! Tack för din rekommendation!

Romina C
Skrev om Effektiv Nu

Jag har gått kursen Personlig Effektivitet - Arbeta Smartare som har varit helt fantastisk! Läraren var väldigt pedagogisk och jag fick med mig mycket kunskap och verktyg för att kunna arbeta mer effektivt och mer fokuserat. Rekommenderar denna kurs till alla som vill jobba smartare!

Svar från Effektiv Nu

Tack Romina för din fina rekommendation! Roligt att höra att du är så nöjd.

Kristina W
Skrev om Effektiv Nu

Hej! Jag gick effektivitetsutbildningen uppdelat på flera tillfällen. Jag tycker att Mansur var en mycket bra och pedagogisk utbildare. Det var bra att utbildningen var uppdelad vid flera tillfällen så man hade en chans att praktisera det man lärt sig i vardagen och återkomma med frågor som dök upp. Jag har fått med mig många bra tips - bla att gå mot mer uppgiftsstyrd vardag till tidigare inkorgsstyrd. Jag tycker att jag fått en bra överblick över mina arbetsuppgifter och känner mig mer trygg att tappa bollar i vardagen....

Svar från Effektiv Nu

Tack för trevlig återkoppling! Lycka till i fortsättningen och hör gärna av dig om du behöver stöd på vägen.

Monika F

Riktigt Bra Jag har haft stor nytta av utbildningen

Svar från Effektiv Nu

Tack Monika för din rekommendation! Härligt att höra att du haft stor nytta av kursen! Hör av dig framöver om du skulle ha någon fundering eller behöver stöd i din vidareutveckling! Stort lycka till framöver!

Rasmus J
Skrev om Effektiv Nu

Bra utbildning. Särskilt givande att få konkreta verktyg att arbeta utifrån (Outlook, one note mm). Har hjälpt mig mycket i min yrkesroll.

Svar från Effektiv Nu

Riktigt roligt att höra Rasmus! :-) Härligt att du känner att kursen hjälp dig i din yrkesroll! Det är just den hjälpen som vi brinner för att leverera! Tack för ditt omdöme!

Ida T
Skrev om Effektiv Nu

Vi gick igenom verktyg i Outlook. Hade gärna haft mer praktiskt och minska teorin kring funktioner. Samt gått igenom OneNote mer. Bra kurs som jag tror många skulle ha nytta av.

Svar från Effektiv Nu

Tack Ida för din rekommendation! Vår ambition är givetvis alltid att få till den perfekta balansen mellan teori och praktik. Vi tar till oss av all feedback som vi får och hoppas kunna bli ännu vassare på detta i framtiden. Hoppas att vi får möjlighet att fördjupa oss i OneNote framöver tillsammans med er organisation!

Richard N
Skrev om Effektiv Nu

Bra praktiska råd och beprövade metoder.

Svar från Effektiv Nu

Vad roligt att höra att du tycks uppskatta kursen Richard! Tack för ditt fina omdöme!

Eva B
Skrev om Effektiv Nu

Effektivitet på jobbet generellt samt Outlook och One Note "tips och trix". Fantastiskt bra och inspirerande. Har löst många problem - adjö gula post-it lappar... Rekommenderar varmt!

Svar från Effektiv Nu

Tack Eva för dina kommentarer! Kul att du funnit en väg fram för att knyckla Post-it lappar! ;-)

Helen K
Skrev om Effektiv Nu

Jag fick en utbildning i Outlook, "att ta kontroll över inboxen". Mycket bra kursledare, duktig, rutinerad, strukturerad. Bra tips om hur man förvandlar mejl till uppgifter och får bättre koll på vad som behöver göras. Tycker att mina förväntningar uppfylldes väl. Utmaning att applicera detta i praktiken. Att gå från ett inövat arbetssätt till ett nytt. Totalt sett en mycket positiv upplevelse där jag har fått tips som jag använder dagligen.

Svar från Effektiv Nu

Hej Helen, Vad kul att höra! Hör av dig till oss om du behöver mer stöd eller stöttning i det praktiska! Stort lycka till framöver och tack för dina rader om oss!

Sofia G
Skrev om Effektiv Nu

Väldigt bra! Mycket bra tips att arbete med.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din återkoppling och kul att höra att du gillade utbildningen.

Eva N
Skrev om Effektiv Nu

Vi är en ideell organisation som fick en kurs. Sedan köpte vi en föreläsning till vår kickoff.

Svar från Effektiv Nu

Tack! Vi känner oss glada över att ha fått arbeta med er.

Johan L
Skrev om Effektiv Nu

Hej, nästa gång skänker ni på Reco säkert till oss på Läkarmissionen :) Trevligt bemötande, och bra innehåll!

Svar från Effektiv Nu

Tack för återkopplingen. Känns bra att vi fått hjälpa till.

Åke R
Skrev om Effektiv Nu

Jag har förändrat mitt sätt att jobba, använder Outlook på ett annat sätt som faktiskt ger resultat

Svar från Effektiv Nu

Tack för återkopplingen. Glädjande att höra att du känner dig hjälpt av utbildningen.

Eva T
Skrev om Effektiv Nu

Mycket nöjd. Fått mailsvar när jag haft frågor på mail. Fått mailsvar i efterhand när utbild. ledaren inte hade svar på plats. Köpt 3 dagars kurs med outlook, Skype och onenote.

Svar från Effektiv Nu

Tack för fin återkoppling. Det är självklart och viktigt för oss att alltid återkoppla på frågor som dyker upp. Du är varmt välkommen att kontakta oss även fortsättningsvis om du stöter på några frågetecken.

Elena L
Skrev om Effektiv Nu

Bra introduktion av många verktyg som har givit mig möjlighet att utveckla mitt arbete och bli mer effektiv.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din återkoppling! Kul att höra att du fått ett gott resultat. Hör gärna av dig om du stöter på något frågetecken.

Åsa C
Skrev om Effektiv Nu

I samband med flytt över till nytt abw-kontor köpte mitt företag in en kurs för samtliga anställda som Effektiv.nu genomförde. Vi fick lära oss bra, smarta sätt att arbeta och därmed minska stress. Att alla anställda har samma bas underlättar mycket när vi nu är på plats på vårt nya fina ställe. Blev en nystart. Lärarna från Effektiv.nu är engagerade, kunniga och i de fall de inte själva kan svara så tar de reda på svaret och återkommer. Rekommenderar vänner att göra liknande resa!

Svar från Effektiv Nu

Tack för din fina återkoppling! Det har varit kul att arbeta med er och vi ser fram emot att vid tillfälle titta förbi och se era nya lokaler. Som du vet så är du alltid välkommen att kontakta oss om du dyker på något frågetecken. Vi släpper er inte efter utbildningen utan vill finnas till hands även framåt.

Paola K
Skrev om Effektiv Nu

Bra konkreta tips som har skapat kontroll i min vardag!

Svar från Effektiv Nu

Tack för din fina återkoppling Paola! Behöver du stöd och hjälp med någonting ska du veta att du alltid kan nå oss på info@effektivnu.se. Effektiv Nu Teamet

Ulf J
Skrev om Effektiv Nu

Jag gick en effektivitetsutbildning. Det var en anpassad kurs för Telenor. Jag tyckte det var en bra kurs, med framför allt lite handfasta råd om hur man skulle organisera sin vardag och använda sina verktyg. Och eftersom jag fortfarande följer de råd vi fick, så ger ju det ett högt betyg till kursen.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din fina återkoppling Ulf! Önskar du få fler handfasta råd och tips kan du alltid följa Effektiv Nu på sociala medier (LinkedIn och Facebook) där finner du nya tips varje vecka inom något ämne och om du skulle stöta på utmaningar som du tror vi kan hjälpa dig med är du mer än välkommen att kontakta oss! Effektiv Nu Teamet

Susann H
Skrev om Effektiv Nu

Det var ett bra bemötande, , jag har inte köpt några tjänster ( förutom kursen som min arbetsgivare betalade. Jag har haft nytta av detta i mitt daglga arbete.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din återkoppling Susann! Tveka inte att kontakta oss ifall det är någonting vi kan hjälpa dig i din fortsatta utveckling. Effektiv Nu Teamet

Henrik S
Skrev om Effektiv Nu

Utbildning I Personlig Effektivitet som var väldigt bra med handfasta tips för att få en mer strukturerad arbetsdag, hjälp med konfiguration av program (Outlook, OneNote) och smartphone för att kunna jobba smartare med mindre störningsmoment under en arbetsdag.

Svar från Effektiv Nu

Henrik, tack för din fina återkoppling! Hoppas din personliga utveckling går framåt. Skulle behovet uppstå där du behöver bolla någonting med oss kan du alltid kontakta oss genom vår hemsida www.effektivnu.se alt maila din fråga till info@effektivnu.se. Önskar du få fler handfasta tips framöver har du möjligheten att följa oss på våra sociala medier LinkedIn och Facebook. Effektiv Nu Teamet

Lars K
Skrev om Effektiv Nu

OK jag har inte helt koll på vårat samarbete så ja kan inte säga så mycket

Svar från Effektiv Nu

Hej Lars, Tack för din återkoppling. Jag kan passa på att informera dig om att vi har ett fortsätt samarbete med er och vi håller på att utbilda kollegor till dig runt om i landet.

Oskar C
Skrev om Effektiv Nu

Bra tips, lagom balans mellan information, demonstration och praktisk tillämpning med övningar.

Svar från Effektiv Nu

Tack Oskar för din återkoppling! Önskar du få fortsatt tips från oss går det bra att följa oss på våra sociala medier som LinkedIn eller Facebook sök efter Effektiv Nu under företag. Vi lägger upp tips och lösningar varje vecka. Kan vara ett bra sätt för våra deltagare i deras fortsatta utveckling tänker vi. Tveka inte att kontakta oss ifall vi kan stötta dig på något sätt! Effektiv Nu Teamet

Hans E
Skrev om Effektiv Nu

Det var bara bra. Proffsigt och trevligt bemötande. Haft nytta av mycket jag lärde mig.

Svar från Effektiv Nu

Tack Hans för din återkoppling! Skulle behovet uppstå där du behöver "bolla" någonting med oss skall du veta att vi kommer att stötta dig. Tveka inte att kontakta oss med dina frågor! Effektiv Nu Teamet

Jenny B
Skrev om Effektiv Nu

Bra att bryta sig loss från vardagen och hitta effektivare sätt att hantera "every day business" på.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din fina återkoppling Jenny! Hoppas du fortsätter din utveckling med att hitta effektivare sätt att hantera det dagliga arbetet. Vi finns fortsatt i "periferin" för våra deltagare och kommer stötta er vidare er utveckling när väl behovet dyker upp! Tveka inte att kontakta oss på någon utav våra kontaktytor exempelvis: info@effektivnu.se. Effektiv Nu Teamet

Lillemor L
Skrev om Effektiv Nu

Bra bemötande! Trevlig i e-postkontakter och även per telefon. Har fått utlovade utskick i samband med utbildning. Utbildningen (Öppen utbildning Personlig effektivitet) uppfyllde mina förväntningar. Nu handlar det bara om att jag ska komma in i mina nya rutiner.

Svar från Effektiv Nu

Lillemor tack för din återkoppling! Utbildningsledaren har säkerligen nämnt det under utbildningen men det kan vara värt att nämna en gång till att vi finns här (www.effektivnu.se alt info@effektivnu.se) för att hjälpa er vidare med de frågor som dyker upp som du tror att vi kan hjälpa dig med. Tveka inte att kontakta oss när behovet av att ställa en fråga dyker upp! Effektiv Nu Teamet

David A
Skrev om Effektiv Nu

Jag är nöjd med utbildningen, men jag hade inte använt det särskilt mycket innan utbildningen. Därför kan det vara svårt att samtidigt som man lär sig, försöka illustrera för sig själv de användningsområden som specifika funktioner kan komma till nytta inom. Exempel är Effektiv 1. Har jobbat i Outlook i tre år på kontor och när jag gick den besvarades väldigt många frågor som jag ställt under tiden jag använt programmet. Därav föreslår jag för de som är novisa gällande ett program, tilldelas kanske 10 effektiva uppgifter...

Svar från Effektiv Nu

Tack David för din återkoppling! Våra deltagares återkopplingar och tips till oss är värdefulla för oss och för vår fortsatta utveckling av våra utbildningar. Tveka inte att kontakta oss ifall det är några frågor eller funderingar vi kan hjälpa dig med framöver! Effektiv Nu Teamet

Anna L
Skrev om Effektiv Nu

Jag har gått utbildningen personlig effektivitet och hade inga särskilda förväntningar innan. Det vore fel att säga att utbildningen passar alla rakt av. Jag kan rekommendera utbildningen till de som har behov. Det är viktigt att en kursdeltagares behov är tydliga först och att det är personlig effektivitet en person eller en grupp behöver samlas kring - då blir det störst effekt.

Svar från Effektiv Nu

Tack Anna för din återkoppling! Det är värdefullt för oss att få våra deltagares återkopplingar. Vi brukar så klart göra anpassningar utifrån kundens behov, kan vara så att vi har fått beställning på behovet utifrån majoritetens önskemål och du kan ha hamnat bland majoriteten som önskade sig personlig effektivitet. Tveka inte att kontakta oss ifall det är några frågor eller funderingar vi kan hjälpa dig med framöver. Effektiv Nu Teamet

Gisela B
Skrev om Effektiv Nu

Mycket bra bemötande, information och service utifrån att vi varit en komplex grupp (fler ftg) med svårighet att finna gemensamma tider. Utbildningen levde upp till mina förväntningar. Hade dock gärna sett att vi hunnit komma in på OneNote dag 1, vilket jag fick information om initialt. Men sammanfattade upplevelsen är mycket bra!

Svar från Effektiv Nu

Tack Gisela för din fina återkoppling! Tveka inte att kontakta oss ifall du/ni har frågor eller funderingar vi kan hjälpa dig med! Effektiv Nu Teamet

Kenny L
Skrev om Effektiv Nu

Det var en väldigt intressant kurs men dock så tyckte jag att det var lite väl mycket på en gång då jag inte haft så mycket erfaenhet av programmet.

Svar från Effektiv Nu

Tack för din återkoppling Kenny! Jag hoppas att del 2 har gjort det klarare för dig ta till dig verktygen. Tveka inte att kontakta oss med dina frågor. Effektiv Nu Teamet