Studybuddy

Studybuddy

Studybuddy är störst i Sverige på läxhjälp!

Vi grundades 2004 på KTH och har sedan dess hjälpt tusentals elever på resan till högre betyg, bättre självförtroende och motivation i sina studier. Här får du läxhjälp från en toppstudent som besitter färska ämneskunskaper!

Läxhjälp på Studybuddy erbjuds för alla åldrar och ämnen. Med personlig läxhjälp får eleven berikade ämneskunskaper och lär sig studieteknik från ett proffs! Kom igång med läxhjälp direkt – genom att anlita Studybuddy.

Vi har flera olika upplägg för läxhjälp – besök vår hemsida för att läsa mer.

Läs vad 6 kunder tycker om Studybuddy 2

• 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Vår studybuddy var jättebra, full poäng, när SB äntligen föreslog en person som hade den inriktning som vi önskade. SB som företag är för struligt för mig, ingen verkar veta vad den andra gör, önskemål läses slarvigt, mycket får göras om. Samtidigt så varierar prisuppgifter och antal timmar till godo, dvs man får olika uppgifter av olika personer. NN som hjälpte vår dotter var toppen, känns dock som om vi har blivit ekonomiskt blåsta. Det har vi nog inte och all personal är trevligt, men jag tycker det var för struligt med allt runt omkring.
  • 2022-06-07 Insamlad av företaget
    Vi köpte läxhjälp.
    Uppföljning längs med vägen hade kunnat vara bättre.
  • 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Studdybuddy tjänsten har fungerat perfekt och med önskat resultat utifrån målsättning. Perfekt och trevlig studdybuddy helt utan problem! Kan varmt rekommendera tjänsten som ett verktyg för att uppnå önskat studieresultat!
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Jonas var toppen för vår son, han byggde upp hans kunskaper.
  • 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Köpte suverän läxhjälp som hjälpte vår dotter att höja sig i nästan alla ämnen och blev bra bemött och fantastiska studdybuddy
  • 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Mycket positiva erfarenheter! Barnens språk utvecklas och de längtar alltid efter nästa tillfälle.