Studybuddy

Studybuddy

studybuddy.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Studybuddy är störst i Sverige på läxhjälp! Vi grundades 2004 på KTH och har sedan dess hjälpt tusentals elever på resan till högre betyg, bättre självförtroende och motivation i sina studier. Här får du läxhjälp från en toppstudent som besitter färska ämneskunskaper! Läxhjälp på Studybuddy erbjuds för alla åldrar och ämnen....

31 omdömen om Studybuddy

Sofia B
Skrev om Studybuddy

Joel min sons Studybuddy är allt jag kunde önska X 10 !! Som föräldrar har vi inga konflikter om plugg och prov. Sonens har fått jättebra betyg, han pluggar mindre men mer effektivt.

Sandra H
Skrev om Studybuddy

Mycket nöjd med vår StuddyBuddy. Svårare med kontakten med själva företaget. Saknar möjligheten att följa upp timmarna på någon app/hemsidan

Ellika G
Skrev om Studybuddy

Jag tycke att ni har varit proffsiga och att de ni anställer är bra.

Camilla H
Skrev om Studybuddy

Företaget är snabbt och lyhört. Vi hade stora förväntningar som infriades. Vi har haft två Studdybuddies som båda har varit så motiverade och undervisat på en hög nivå. Vår sons betyg har höjts två steg!

Lisa E
Skrev om Studybuddy

Bra mycket bra hjälper min son mycket.

Pernilla E
Skrev om Studybuddy

Vi har haft 2 studybuddies och varit mycket nöjda!

Jenny Ulrika K
Skrev om Studybuddy

Snabba och pragmatiska svar och lösningar. Matchade mina barn med en otroligt bra Studybuddy. Det är dyrt, det är det enda negativa.

Donovan H
Skrev om Studybuddy

Mycket beror såklart på individen man får men Studybuddy som företag har varit väldigt bra och seriös. De hittar bra kandidater och det är inget problem att byta om personen inte "klickar" med eleven.

Anne-Marie B
Skrev om Studybuddy

Clara har gjort en otrolig insatts för mitt barnbarn Oliver! Han har bland 32.000 9:or i Engelska skolan fått ett stipendium som den elev som utvecklats o presterat mest trots sina livsupplevelser o svårigheter i skolan! Med vänlig hälsning, Anne-Marie Björkman

Lotta R
Skrev om Studybuddy

Helt okej Dock väldigt dyrt Skull vara fint med flera timmar och inte så många byten av ”lärare”

Malin H
Skrev om Studybuddy

Vår Studdy Buddy har varit fantastisk på alla sätt och vis. Kunnig inspirerande en riktig förebild.

Ulrika N
Skrev om Studybuddy

Hej, Väldigt bra tjänst och bra studdybuddies. Lite dyr dock. hade det varit billigare hade vi köpt mer hjälp. Mvh, Ulrika

Helene A
Skrev om Studybuddy

Vi har bara goda erfarenheter av våra kontakter med Studybuddy. De har svarat snabbt och det är lätt att betala faktura online. Vi har under de senaste två åren haft två väldigt trevliga och duktiga ungdomar som hjälpt vår son med framför allt matematik. Tillsammans med dem har vår son arbetet mycket koncentrerat och målinriktat, hållit sig i fas med studietakt och höjt sitt betyg något. Det har avlastat oss som föräldrar att få hjälp med att studera och generellt och inför prov. Vi kommer verkligen vilja fortsätta med...

Helena R
Skrev om Studybuddy

Vi har gått en mycket trevligt bemötande från första början och hela vägen till ett avslut Våran son har haft hjälp 2 timmar i veckan som gar fungerad bra. Sonen matchades med rätt person stuybuddy från början.

Tereza D
Skrev om Studybuddy

Personalen är trevliga dock behöver ni kunna kartlägga var eleven är. Eleven ska vara förberedd men jag betalar för att mina barn ska komma till nästa nivå. Den personliga kontakten ska ni sträva efter eller ha tydliga blanketter/ material som eleven kan arbeta extra själv.

Anna K
Skrev om Studybuddy

På det hela taget så är vi mycket nöjda med den hjäp som vi har fått från Studybuddy. Vår dotter har lyft sig ordentligt sedan vi anlitade er. Ett område som jag anser behöver förbättras är fakturering vs antal läxtillfällen. Det är omöjligt att veta om man har utnyttjat alla läxtillfällen eller ej baserat på faktureringen. Faktureringen har en fast summa varje månad utan någon koppling till hur många läxtillfällen man egentligen har nyttjat/köpt. Jag skulle föreslå mer transparens till kunden på det här området. När...

Mika H
Skrev om Studybuddy

Så bra! Vi är 💯 procent nöjda och känner oss trygga i att vår dotter kommer att få så mycket hjälp på traven i sina studier. Utan Agnes på Studybuddy vet vi inte vad vi hade gjort.

Tina T
Skrev om Studybuddy

Väldigt trevligt bemötande och återkoppling från Studybuddy. Hade funderat länge på att skaffa hjälp med undervisningen för min son och när jag fick reklam från Studybuddy så bestämde jag mig för att prova. Det visade sig dessutom att flera elever på hans skola anlitar Studybuddy så det kändes som ett bra alternativ. Vi har hittills bara haft ett möte med Oscar men det kändes bra från första stund och han passar oss väldigt bra. Till att börja med kommer vi att träffas 1 gång i veckan med uppehåll för sommar-och jullov.

Helene F
Skrev om Studybuddy

Snabb återkoppling, trevligt bemötande och vi var igång på bara en vecka. Min dotter är supernöjd med sin Studybuddy!

Mikael S
Skrev om Studybuddy

Alice är en helt fantastisk Studybuddy!

Svar från Studybuddy

Hej Mikael, tack för ditt fina omdöme. Det gör oss och er Studybuddy väldigt glada :D

Helen L
Skrev om Studybuddy

Studybuddy har verkligen uppfyllt alla vårs förväntningar. Det har varit smidigt, vår lärare Banaz Ahmed är fantastisk och vår dotter är jättenöjd. Hälsningar Helen Lyhde Nial

Svar från Studybuddy

Hej Helen, tack för ditt fina omdöme. Vad kul att ni är nöjda med er Studybuddy. Det gör oss glada :D

Pernilla O
Skrev om Studybuddy

Rekommenderar Studybuddy för sitt fina kundbemötande. Pedagogen Ella Askelöf är pedagogiskt skicklig. Utformar evidensbaserade läraktiviteter och har ett bemötande som speglar genuint intresse och engagemang - för uppgiften som pedagog och eleven som person.

Svar från Studybuddy

Hej Pernilla, tack för ditt fina omdöme. Det gör oss och er studybuddy glada att höra :D

Jessica H
Skrev om Studybuddy

Vi är jättenöjda med Greta som varit våra barns studdy buddy. Hon är pedagogisk och förklarar så att de förstår.

Svar från Studybuddy

Hej Jessica, tack för ditt fina omdöme. Det gör oss och er studybuddy glada att höra :D

Cecilia H
Skrev om Studybuddy

Så glad för att ha tagit steget och använt Studybuddy. Studieglädje och bra betyg har gått som hand i hand! Stort tack!

Hej Cecilia, tack för ditt fina omdöme. Det gör oss glada att höra :D

Marcus H
Skrev om Studybuddy

Fungerar helt otroligt bra. Båda barnen har höjt sig, är motiverade och tycker det är kul att träffa sin buddies! Tack för allt!

Svar från Studybuddy

Tack Marcus för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att ni är nöjda med er studybuddy :)

Petra G
Skrev om Studybuddy

Vår studybuddy var jättebra, full poäng, när SB äntligen föreslog en person som hade den inriktning som vi önskade. SB som företag är för struligt för mig, ingen verkar veta vad den andra gör, önskemål läses slarvigt, mycket får göras om. Samtidigt så varierar prisuppgifter och antal timmar till godo, dvs man får olika uppgifter av olika personer. NN som hjälpte vår dotter var toppen, känns dock som om vi har blivit ekonomiskt blåsta. Det har vi nog inte och all personal är trevligt, men jag tycker det var för struligt med allt runt omkring.

Anders J
Skrev om Studybuddy

Vi köpte läxhjälp. Uppföljning längs med vägen hade kunnat vara bättre.

Svar från Studybuddy

Hej Anders, Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med Studybuddy. Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har funderingar kring våra uppföljningar, vi är ledsna att det inte blev som du tänkt dig. /Studybuddy-teamet

Håkan L
Skrev om Studybuddy

Studdybuddy tjänsten har fungerat perfekt och med önskat resultat utifrån målsättning. Perfekt och trevlig studdybuddy helt utan problem! Kan varmt rekommendera tjänsten som ett verktyg för att uppnå önskat studieresultat!

Svar från Studybuddy

Tack för ditt fina omdöme, Håkan! Vi önskar dig en fin sommar :)

Carina F
Skrev om Studybuddy

Jonas var toppen för vår son, han byggde upp hans kunskaper.

Svar från Studybuddy

Hej Carina, tack för ditt fina omdöme. Det gör oss och er studybuddy glada att höra :D

Cecilia K
Skrev om Studybuddy

Köpte suverän läxhjälp som hjälpte vår dotter att höja sig i nästan alla ämnen och blev bra bemött och fantastiska studdybuddy

Svar från Studybuddy

Tack för ditt omdöme, Cecilia! Det gör oss så glada att det går så bra för er dotter i skolan. Ha en fin dag <3

Thomas S
Skrev om Studybuddy

Mycket positiva erfarenheter! Barnens språk utvecklas och de längtar alltid efter nästa tillfälle.

Svar från Studybuddy

Hej Thomas! Tack för ditt omdöme, det gör oss så glada att höra att ni är nöjda med er studybuddy. Ha en fortsatt fin sommar!