Handledarutbildning i Stockholm

5 rekommenderade företag inom handledarutbildning i Stockholm

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Victoria H
    Victoria H: Omtänksamma och hjälpsamma beskriver hela personalen. Jag hade Ivan som körlärare och han var lugn och trygg samt pedago...

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Odenplans Trafikskola i Stockholm är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer sedan drygt 50 år tillbaka och erbjuder körkort för personbil med stor trygghet i branschen.
    Jofrid Ö
    Jofrid Ö: God service, trevliga människor. Jag fick den hjälp jag behövde. Kvaliteten på utbildningen var också bra.

Fogels Trafikskola

Rehnsgatan 19, Stockholm
    Med väldigt lång erfarenhet av branschen kan Fogels Trafikskola erbjuda dig en personlig utbildningsplan för att göra vägen till ditt körkort så effektiv för dig som möjligt!
    Jennie B
    Jennie B: ★★★★★ Den vid Rådmansgatan är den bästa. Engagerade lärare,anpassar efter elevens behov och kunskaper. Har även teorile...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Fritjof S
    Fritjof S: Bra lärare men en aning dyra lektioner. Jag rekommenderar körkortshuset till nybörjare.

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Rebecka N
    Rebecka N: Bra diskussion kring riskbeteende