Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Körkortshuset Körkortshuset - Liljeholmen

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm — Visa karta

Körkortshuset är centralt beläget på Liljeholmen arbetar miljömedvetet för att minska påfrestningen på miljön. Vi har lång erfarenhet med samma regi och med hög kvalitet utbildat riskmedvetna och trafiksäkra förare. Hos oss har du möjligheten att ta körkort för personbil, både automat och manuellt, riskutbildningarna, teorin samt körning med vår toppmoderna simulator. Hos oss blir du bemött på ett professionellt och vänligt sätt av kompetent och pedagogisk personal. Välkomna!

Läs vad 85 kunder tycker om Körkortshuset - Liljeholmen

• Tove S
    Tove S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jättebra utbildning! Jag lärde mig mycket!
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra körskola. Tack till Alex B och Nicholas!
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Informativt och bra, kommer ha med mig en del tankar i bagaget. Tycker att det kan bli lite mer diskussion angående alkohol. Normer, situationer och liknande.
  • Johanna  N
    Johanna N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Rekommendar Wisam. Strukturerad, engagerad, väldigt pedagogisk och medmänsklig. Verkar gilla sitt jobb. Blev peppad på att fortsätta köra. 👍
  • Karl-johan H
    Karl-johan H skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra bemötande. Nyttig information i linje med mina förväntningar.
  • Joel J
    Joel J skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Utbildningen levde upp till mina förväntningar.
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Den var bra och lärorik. Bra med kaffe och instruktören fick även alla att vara med. Lite jobbigt att lyssna så länge men instruktören fick en att vara vaken och hålla intresset i gång.
  • Elvira Å
    Elvira Å skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Läraren var rolig och pedagogisk.
    Jag gick därifrån med ännu större respekt för regler och en känsla av att alltid vilja ta det säkra före det osäkra. Han var mycket bra på att beskriva allvarlet med vad små misstag kan leda till. För att förare är stressade och försöker ta sig fram så fort som möjligt.

Jag ser fram emot fortsatta teoriutbildningar med samma lärare!
  • Olivier C
    Olivier C skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra handledare, pedagogisk och trevlig.
  • Cristian V
    Cristian V skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Fantastiskt ,jag har kommit lite nervös from börjar men när lärare borja a pratar ,de blir bra och lugnare ,nu ska åk till risk2 snart och hoppas att klara mig utan problem
    Tack körkortshuset så klart jag rekommenderar er .
  • Darya K
    Darya K skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var väldigt trevlig stämning. Jag kände mig jätte välkommen av personalen.
  • Annsofie T
    Annsofie T skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra, tydlig och intressant information med bra exempel. Dock lite besvärande med ljudet från trafiken precis utanför, men jag är extremt känslig för sådant.
  • Jan R
    Jan R skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Hej i helhet tycker jag kursen var trevlig , men den delen känns lite överflödig när man kört bil i mer än 30 år , lite info lär man ju sig alltid , då något nytt tillkommit , mvh Jan , Rian
  • Ali M
    Ali M skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det har varit överlag bra föreläsning/utbildning. Bra lärare som fått mig att följa upp utbildning med intresse trots dålig och obekväm lokal. Rekommenderar varmt ändå
  • Melisa Ü
    Melisa Ü skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var kul & intressant!
    Man fick lära sig mycket och kunskaper man kan ta med i livet fram över med körningen
  • John M
    John M skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    I think overall this is a great program to have in Sweden. For me, the administration of the program was smooth and efficient at the driving school.
  • Deep P
    Deep P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det är lite längre än det borde vara, men då har sverige de lägsta bilolyckorna per capita i världen, så jag antar att det fungerar. Cool lärare.
  • Kina S
    Kina S skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bemötandet var bra och föreläsaren lyckades hålla mig uppmärsammad hela utbildningstillfället. Tycker att jag fick en god introduktion till att börja övningsköra med min dotter.
  • Solomon T
    Solomon T skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra och professionell!
    Rolig dessutom :) .
  • Peter P
    Peter P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra liknelser man ofta inte tänker på
  • Cumhur S
    Cumhur S skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Väldigt rätrevligt bemötande och en bra handledare som höll i utbildningen
  • Veronica K
    Veronica K skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Tydlig och bra genomgång med mycket konkreta tips. Anpassad efter den moderna körkortsmarknaden.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Lågt tempo och mycket irrelevanta utsvävningar, men annars ok kursledare och kursinnehåll.
  • Tim L
    Tim L skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag har än så länge bara avklarat risk-ettan. Det var en informativ, intressant och ibland t o m rolig "lektion".
  • Auburn D
    Auburn D skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra utbildnig.Nicholas var pedagogiskt och helt enkelt bra.
  • Anna A
    Anna A skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tyckte att riskutbildningen innehöll mycket mera än jag trodde den skulle göra. Fick lära oss mycket om statistik och procent vilket man inte visste sedan innan och man blev förvånad över. Halkbanan tog upp allt som man kan tänkas komma över i trafiken och det var väldigt rärorikt och bra att få känna på. Man blev förvånad över hur det verkligen funkar i verkliga livet och att man måste vara så mycket mera försiktig än vad man först tror.
  • Julia C
    Julia C skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra att det inte bara var föreläsning utan att gruppen fick samtala kring frågor. Detta gjorde att man fick olika insyns vinklar men även andra tops om vad som kan ge mest med ävningskörongen ellee tips på appar för att träna teori. Gav inte bara lärdom om trötthet och rattfylleri utan även tips från personer som även de försöker ta körkort
  • Nath H
    Nath H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen ger självklart nyttig information, som måste delas med alla blivande förare.
    Bättre stolar, något att dricka och fler frågor om ställningstagande hade jag önskat.
  • Aarash A
    Aarash A skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Dåliga stolar men bra information.
  • Anki N
    Anki N skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Tyckte riskutbildningen var super. Man fick sig en ordentlig tankeställare på halkbanan när man insåg hur bromssträckan kan se ut på olika väglag samt hastighet. Att 5 km/h mer kan göra stor skillnad.
  • Anna W
    Anna W skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra, pedagogiskt och inbjudande. Roligt att träffa andra och diskutera i grupp samt få råd om körning osv.
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen som utfördes av läraren Nicholas var inte bara informerande utan även underhållande. Läraren fokuserade på att involvera oss som kom till utbildningen vilket ledde till att man tog in mer info. Läraren frågade oss också om hur vi ville lägga upp 3 timmars kursen med simpla frågor som när vi skulle ta rast och hur vi skulle gå igenom vad vi lärt oss men en röstning av prov eller att svara på frågor som olika grupper.
    Mycket nöjd med kursen!
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Tyckte det var riktigt bra, man fick nya perspektiv på det hela och gick därifrån lite klokare än när man kom dit. Vissa frågeställningar som för mig verkligen blev en ögonöppnare gällande användande av mobiltelefon i trafiken. Handledaren var inte bara duktig utan lika allvarlig som skämtsam, vilket gjorde att man tog åt informationen lite bättre. Perfekt, kunde inte varit bättre!
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var en bra introduktionskurs -vi är nöjda och går vidare med övningskörningen.
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jättebra och informativt på ett kul sätt!
  • Martin B
    Martin B skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var mycket bra och intressant. Vi fick bra tips och det kändes att kursen var vänd till läraren
  • Katja H
    Katja H skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Handledarutbildningen kanske var bra för de som ska börja från skratch med sin elev, men mig gav den inte mkt.
    Mycket floskler och tomt prat. 1,5h Max hade räckt men förstår att det finns ngn lag på hur lång den ska va.
  • Klara R
    Klara R skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Hade förväntat mig en tråkig föreläsning i ett par timmar med saker jag redan kunde.
    Blev väldigt positivt överraskad! Utbildningen var interaktiv och intressant! Lärde mig väldigt mycket och fick insikter och nya synvinklar. En toppenkväll!
  • Zaynab H
    Zaynab H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen var väldigt bra och man lärde sig mycket. Risk 1:an var intressan och det kändes som att den var välplanerad. Det som kunde ha gjorts bättre är om fler exempel på farliga situationer och olyckor som skett pga alkohol/sömn.

Risk 2:an var väldigt rolig och intressan. Något som man kan förbättra är nog att i slutet ge mer tydliga mekaniska råd på hur man ska undvika halk och olyckor.
  • Emma L
    Emma L skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag rekommenderar verkligen folk att gå till Körkortshuset i Liljeholmen! Jag tycker lokalen känns intim och personalen är jätte trevlig. Kurserna jag gått på var väldigt givande och kursledarna var jätte bra.
  • Ja H
    Ja H skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Handledarekursen på körkortshuset Liljeholmen gav
    mig ett jätte stort stöd. Med en lärare som har både lång och stor erfarenhet, blev kursen superbra. Alla
    frågor och funderingar inför övningskörningen löstes.
    Massor med praktiska tipps gavs. Har själv körkort med alla behörigheter. Men nu känner jag en stor trygghet när körövngarna ska påbörjas. Kan Höglander
  • Erik G
    Erik G skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag ansåg att utbildningen var bra och man fick ett ungefärt hum om hur man ska tackla utmaningar i bilkörningen.
  • Maja P
    Maja P skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    En väldigt bra handledarkurs med mycket användbar information.
  • Beatrice J
    Beatrice J skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jätte bra! Handledaren för utbildningen var riktigt bra, förklarade på ett bra sätt. Gav ex och gjorde det tydligt!
    Mycket bra info att ta till sig för min handledare som gick med!
  • Petra L
    Petra L skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Super trevlig personal! Fina lokaler
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var väldigt smidigt med transporten. Kunde gått ut mer info före om hur dagen var upplagd och vad som skumle hända på plats.
  • Elin S
    Elin S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra upplägg, kunde vara tydligare att man bör ta med sig ngt att äta under dagen. Bra att vara uppdelad i två grupper, roligt att kolla när de andra körde.
  • Mikael Ö
    Mikael Ö skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Utbildningen var enl. förväntan. Jag fick bättre känsla för hur halt underlag känns och vad jag bör tänka på och framför allt varför.
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra diskussion kring riskbeteende
  • Joline A
    Joline A skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Gjorde Riskettan här. Lite ostrukturerat men sammantaget allt man behövde veta.

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm