Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Körkortshuset Körkortshuset - Liljeholmen

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm — Visa karta

Körkortshuset är centralt beläget på Liljeholmen arbetar miljömedvetet för att minska påfrestningen på miljön. Vi har lång erfarenhet med samma regi och med hög kvalitet utbildat riskmedvetna och trafiksäkra förare. Hos oss har du möjligheten att ta körkort för personbil, både automat och manuellt, riskutbildningarna, teorin samt körning med vår toppmoderna simulator. Hos oss blir du bemött på ett professionellt och vänligt sätt av kompetent och pedagogisk personal. Välkomna!

Läs vad 37 kunder tycker om Körkortshuset - Liljeholmen

• Rebecka N
    Rebecka N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra diskussion kring riskbeteende
  • Joline A
    Joline A skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Gjorde Riskettan här. Lite ostrukturerat men sammantaget allt man behövde veta.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tyckte att det var bra, ni hade intressanta och bra exempel och det gör att man förstår bättre
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tyckte att det var bra. Förväntade mig att det skulle vars tråkigare. Därför tyckte jag det var positivt
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Pålitligt och proffsigt bemötande. Bra struktur kring bokning etc med elevcentralen.
  • Anja W
    Anja W skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Hade Ali som lärare. Inte så pedagogisk och han blev irriterad mest hela tiden. Såg inte fram emot mina körlektioner
  • Viacheslav K
    Viacheslav K skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Allt bra..........................................
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tycker jag blev bemött mycket bra av körkortshuset & av dom som jobbade där. (Gjorde riskettan)
  • Maria S
    Maria S skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Hade en superbra och mycket pedagogisk trafiklärare som heter Alex B. Körde inget privat utan bara med Körkortshuset (Alex B) och tog B-körkort (manuell) efter ett halvår och ca 45 lektioner a 70 min inkl halkbana och landsvägskörning. Körde intensivt första 14 dagarna sedan ca 1-3 ggr/v och med ett sommaruppehåll på ca 1 månad pga av att det var svårt att få tider med samma lärare i semestertider. Lite struligt med att boka tider till en början men det blev bättre efter ett tag. Jag kan varmt rekommendera Alex B som lärare och Leo i receptionen var mycket hjälpsam med att boka tider som passade mig!
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra, Har gått alla utbildningar hos er och är nöjd med det!
  • Meriton G
    Meriton G skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Helt okej faktiskt, borde ha en bra paus eller bjuda på mat man blev hungrig.
  • Dinsefa M
    Dinsefa M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    blä blä blä blä blä blä blä blä
    men nikolas är bra
  • Johan R
    Johan R skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag anser att jag blev väl bemött.

Däremot blev jag rekommenderad att köpa många fler lektioner än jag behövde. Jag tog totalt fyra lektioner (8 lektioner, 4 tillfällen), men jag blev rekommenderad att köpa 18 eller vad det nu var, i alla fall mer än dubbelt av vad jag använde.

Nu fick jag ju tillbaka de pengarna för att jag mailade om det, men jag kan tänka mig att det är många som glömmer bort de kvarstående pengarna på kontot. Detta känns inte riktigt helt schysst i ett system som basically kräver unga människor på hur mycket pengar som helst - särskilt i Stockholm.

Men i övrigt bra, kanske saknas lite professionell känsla eller finish - felstavningar, särskrivningar osv.
  • Vivian M
    Vivian M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Seriösa och engagerade lärare. Hann aldrig ta körkortet pga av flytt till utlandet men ska ta det här och kommer absolut klara det. Rekommenderar varmt!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag var hos både liljeholmen och söder. Jag är missnöjd till tusen hos båda. Ingen hade koll, betalningen funkade inte, jag fick betala riskutbildningarna var för sig trots att jag valt paketet vilket medförde extra kostnad. Det kunde gå dagar innan man kunde komma fram på telefonen och jag kände mig kränkt vid min övningskörning. Sämsta stället som jag aldrig kommer rekommendera till någon!
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Helt inkompetenta noll koll på något. Sjukt otrevlig personal och chefen ska vi inte tala om
  • Diana S
    Diana S skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Köpte en intensivkurs på tre veckor + 3 extra lektioner. Oseriöst företag som endast är ute efter kundens pengar. Rekommenderar inte denna trafikskola!
  • Alice O
    Alice O skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag fick aldrig känna att jag lyckades med något vilket gav mig dåligt självförtroende iochmed bilkörningen. Det var väldigt dålig stämning under lektionerna
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Introduktionskursen var bland det mest innehållslösa jag genomlidit. Totalt bortkastad tid/pengar. Efter att ha hört vänner berätta om sina erfarenheter från andra ställen har jag förstått att det finns dom som faktiskt ägnar tiden åt trafik och inte bara "vägen till körkort" typ.
  • Shahla A
    Shahla A skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    läraren berättade sllt på ett tydligt sätt, många behövliga pauser.
  • Berna E
    Berna E skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Trevligt, bra exempel på hur man måste använda fantasin inför det man inte ser när man bedömmer faror. Lite jobbigt att vi var väldigt många - väldigt fullt i lokalen, men välordnat och man kände sig välkommen.
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    jag tycker att det var bra i allmänhet men att handledarkursen var onödigt långdragen med för mycket diskussions tid på onödiga frågor.
  • Martin H
    Martin H skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra bra bra bra bra orkar inte skriva jjjhhh
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Trevligt bra med lagom tempo, intressant att lyssna på och blandade info med frågeställningar. Ljus bra lokal
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Man skulle enkelt kunna genomgå denna utbildning på en timme istället för tre.
  • Ruben E
    Ruben E skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tycker att de gjort ett bra jobb kunde vart lite sötare fika bara :D
  • Younes K
    Younes K skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tyckte att det var en trevlig och tydlig kurs. Nicholas hade en bra presentation och var väldig tydlig med allt.
  • Erik M
    Erik M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag är nöjd. Fick svar på de saker jag undrade över. Frågar och svar med publiken ble lite långt.
  • Annika P
    Annika P skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Toppenbra kurs!!! Fick med mycket givande information!!!!
  • Tove L
    Tove L skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Killen som hade handledarkursen ledde den med humor vilket gjorde att man orkade sitta och lyssna utan att det blev tråkigt. Trångt i själva lokalen men det kändes helt okej. Rekommenderas!
  • Bo J
    Bo J skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra. Seriöst men lättsmält.
  • Christer N
    Christer N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Trevligt sakligt och informativt
  • Anna A
    Anna A skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Har gått endast s.k. "handledarutbildning " och har fått bra intryck så länge. Kan tänka mig fortsätta min resa mot körkortet med Körkortshuset.
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var infomativt men tråkigt
  • Jenna M
    Jenna M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Har kört med nästan alla lärare, både på söder och mariatorget. Alla var fantastiska på sina sätt även om deras utlärningstekniker ibland kunde säga emot varandra. Den enda negativa kritiken jag har är gentemot deras ekonomiavdelning, om nu en sådan finns? Aldrig varit med om sådant krångel med betalningar hit och dit. Kanske hade det med resursbanken att göra då jag tog lån via dom? Det blev iaf många onödiga samtal fram och tillbaka om vad som var betalt och inte. Bortsett från det så har jag bara gott att säga om dom. // Jenna
  • Faraz M
    Faraz M skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Ingen tar ansvar for sitt jobb.
  • Nicolas G
    Nicolas G skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bästa kärskolelärarna. Väldigt pedagogiska och tålmodiga. Hade nog inte tagit mitt körkort på 4 veckor om det inte vore för dom.

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm