Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Körkortshuset Körkortshuset - Liljeholmen

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm — Visa karta

Körkortshuset är centralt beläget på Liljeholmen arbetar miljömedvetet för att minska påfrestningen på miljön. Vi har lång erfarenhet med samma regi och med hög kvalitet utbildat riskmedvetna och trafiksäkra förare. Hos oss har du möjligheten att ta körkort för personbil, både automat och manuellt, riskutbildningarna, teorin samt körning med vår toppmoderna simulator. Hos oss blir du bemött på ett professionellt och vänligt sätt av kompetent och pedagogisk personal. Välkomna!

Läs vad 107 kunder tycker om Körkortshuset - Liljeholmen

• Susan N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag är extremt missnöjd av körkortshuset i Liljeholmen, deras bemötande deras nonchalant och översittande sätt när de bemöter Eleven. Jag vill skriva det här för att andra elever ska inte behöva gå igenom det jag har gått igenom .jag började köra 10 minuter för sent efter min bokade lektionstid PGA Läraren skulle avsluta det han höll på med. sen körde vi en liten stund och sedan i en tunnel där vi fastnade i kön i en kvart, därefter blev jag till sagt att byta plats och sitta på förarsidan och körläraren fick istället köra för att han skulle hinna till sin lunch och detta är på minn lektionstid som jag betalar för. Det tycker jag är helt oseriöst.
    Jag försökte komma i kontakt med chefen för att berätta om mitt missnöje och bad receptionisten att jag vill bli kontaktad av honom.
    Receptionisten var väldigt otrevlig och sa att de inte hade någon tid för sånt men hon skulle ändå meddela honom, jag väntade tre dagar och ingen hört av sig till mig..
    Jag kommer aldrig att köra hos de mer och rekommenderar ingen annan att göra det heller. Läs mer
  • Jonas S skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Handledarkursen va bra och gick väldigt smidigt. Trevligt bemötande och bra information att ta med sig som handledare, och bra tips till elever inför körkortstagande. Läs mer
  • Matilda H skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Gick handledarkurs, bra lärare, informativt. Ingenting att klaga på! Läs mer
  • Thea S skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag var där på handledarkurs och jag tycker att den var väldigt givande och intressant. Han som höll i kursen var väldigt underhållande och bra på att förklara. Läs mer
  • Sally M skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Ja köpte handledare kurs
    Ja är så nöjd Läs mer
  • Tommy J skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Handledarutbildning.
    Trevligt bemött från start av Leo (?).
    Alex som höll kursen var helt underbar. Han bjöd på sig själv och fick mig att lyssna i 3 timmar utan problem.
    Har gått kursen tidigare på annan körskola och hade inte så stora förväntningar. Men det här var mycket bättre Läs mer
  • Anna Z skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Läraren var glad och kunnig. Jag fick många tips. Läs mer
  • Maria F skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Handledarkurs. Trevlig stämning med bra pedagogik, men skulle lätt kunnat ta 1,5 timme istället för 3. Läs mer
  • Tilda H skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Det har varit mycket lärorikt och jag har blivit bemött väldigt bra av körskolan. Jag hade Petar och han är verkligen superbra, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Gérard T skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var en lång men intressant kurs. Man fick lära sig som man redan visste om men även nya saker som man ej visste. Läs mer
  • Vilda E skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Väldigt underhållande föreläsare vilket gjorde allt lättare/roligare. Har ej köpt något än men det ska jag. Lite trångt i lokalen. Läs mer
  • Joakim N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra och proffesionellt. Pedagogisk lärare. Jag kommer att skicka min kusin till att övningsköra och gå teoriutbildning hos körkortshuset. Läs mer
  • Dominic T skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Väldigt perfumerat område då jag är allergisk. Svårt att andas. Inte okej alls på grund av andning besvär, fanns ej någon ventilation. Men blev erbjuden att gå ut för att få luft. Läs mer
  • Christoffer O skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Väldigt bra! Inte alls tråkigt att lyssna på utan tvärtom! Lärorikt! Läs mer
  • Baraj B skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jättebra ,, trevligt och bra uppdellad Läs mer
  • Bila T skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var roligt och vi lärde oss viktiga saker inför körkortet. Läs mer
  • Vuk F skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Nöjd helt och hållet, väldigt professionellt gjort. Läs mer
  • Michaela R skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag fick jättebra bemötande, jag är nöjd. Läs mer
  • Victor A skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket trevlig och kunnig personal.
    Utbildaren som vi hade var väldigt trevlig och skämtsam vilket gjorde att kunskaperna gav ett bestående i tryck. Läs mer
  • Maja P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag är supernöjd med riskutbildningen. Den lärde mig väldigt mycket, bland annat känslan av att tappa kontrollen över bilden. Och även inom teorin lärde jag mig mycket som var kopplat till risker, vinterdäck och hur man ska hantera situationer som halka. Läs mer
  • Madeleine S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag fick ett trevligt bemötande men är inte nöjd med kursen då läraren var väldigt ineffektiv och gärna satt vid datorn långa stunder för att dra ut på tiden. Om man inte kan fylla 3 timmar med innehåll kanske man inte borde vara den som undervisar. Läs mer
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Betyget vägs upp av att jag till en början fick köra med Malin som var extremt trygghetsingivande och gjorde mig till en lugnare förare. Utan henne hade det varit en etta dessvärre. Ny läraren jag fick var alltid sen, hade aldrig koll på vad jag gjorde förra gången och utsatte mig för massa med konstiga tester. Typ sväng höger här och tvärnit varpå han meddelar att man inte får svänga höger där. Var på helspänn hela tiden och lyckades knappt skaka av det till uppkörningen. Kan inte rekommendera längre då Malin numera har slutat.

Han som är chef för stället och håller i mycket teori/halkbana är dock väldigt kompetent, tyvärr kan jag inte säga samma om hans övriga körlärare. Läs mer
  • Tove S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jättebra utbildning! Jag lärde mig mycket! Läs mer
  • Jonas Ö skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra körskola. Tack till Alex B och Nicholas! Läs mer
  • Jacob H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Informativt och bra, kommer ha med mig en del tankar i bagaget. Tycker att det kan bli lite mer diskussion angående alkohol. Normer, situationer och liknande. Läs mer
  • Johanna N skrev om Körkortshuset - Liljeholmen
    Rekommendar Wisam. Strukturerad, engagerad, väldigt pedagogisk och medmänsklig. Verkar gilla sitt jobb. Blev peppad på att fortsätta köra. 👍 Läs mer
  • Karl-johan H skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra bemötande. Nyttig information i linje med mina förväntningar. Läs mer
  • Joel J skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Utbildningen levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Carolina A skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Den var bra och lärorik. Bra med kaffe och instruktören fick även alla att vara med. Lite jobbigt att lyssna så länge men instruktören fick en att vara vaken och hålla intresset i gång. Läs mer
  • Elvira Å skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Läraren var rolig och pedagogisk.
    Jag gick därifrån med ännu större respekt för regler och en känsla av att alltid vilja ta det säkra före det osäkra. Han var mycket bra på att beskriva allvarlet med vad små misstag kan leda till. För att förare är stressade och försöker ta sig fram så fort som möjligt.

Jag ser fram emot fortsatta teoriutbildningar med samma lärare! Läs mer
  • Olivier C skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra handledare, pedagogisk och trevlig. Läs mer
  • Cristian V skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Fantastiskt ,jag har kommit lite nervös from börjar men när lärare borja a pratar ,de blir bra och lugnare ,nu ska åk till risk2 snart och hoppas att klara mig utan problem
    Tack körkortshuset så klart jag rekommenderar er . Läs mer
  • Darya K skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var väldigt trevlig stämning. Jag kände mig jätte välkommen av personalen. Läs mer
  • Annsofie T
    Annsofie T skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra, tydlig och intressant information med bra exempel. Dock lite besvärande med ljudet från trafiken precis utanför, men jag är extremt känslig för sådant. Läs mer
  • Jan R skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Hej i helhet tycker jag kursen var trevlig , men den delen känns lite överflödig när man kört bil i mer än 30 år , lite info lär man ju sig alltid , då något nytt tillkommit , mvh Jan , Rian Läs mer
  • Ali M skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det har varit överlag bra föreläsning/utbildning. Bra lärare som fått mig att följa upp utbildning med intresse trots dålig och obekväm lokal. Rekommenderar varmt ändå Läs mer
  • Melisa Ü skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var kul & intressant!
    Man fick lära sig mycket och kunskaper man kan ta med i livet fram över med körningen Läs mer
  • John M skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    I think overall this is a great program to have in Sweden. For me, the administration of the program was smooth and efficient at the driving school. Läs mer
  • Deep P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det är lite längre än det borde vara, men då har sverige de lägsta bilolyckorna per capita i världen, så jag antar att det fungerar. Cool lärare. Läs mer
  • Kina S skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bemötandet var bra och föreläsaren lyckades hålla mig uppmärsammad hela utbildningstillfället. Tycker att jag fick en god introduktion till att börja övningsköra med min dotter. Läs mer
  • Solomon T skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra och professionell!
    Rolig dessutom :) . Läs mer
  • Peter P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra liknelser man ofta inte tänker på Läs mer
  • Cumhur S skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Väldigt rätrevligt bemötande och en bra handledare som höll i utbildningen Läs mer
  • Veronica K skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Tydlig och bra genomgång med mycket konkreta tips. Anpassad efter den moderna körkortsmarknaden. Läs mer
  • Tomas E skrev om Handledarutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Lågt tempo och mycket irrelevanta utsvävningar, men annars ok kursledare och kursinnehåll. Läs mer
  • Tim L
    Tim L skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag har än så länge bara avklarat risk-ettan. Det var en informativ, intressant och ibland t o m rolig "lektion". Läs mer
  • Auburn D skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra utbildnig.Nicholas var pedagogiskt och helt enkelt bra. Läs mer
  • Anna A skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tyckte att riskutbildningen innehöll mycket mera än jag trodde den skulle göra. Fick lära oss mycket om statistik och procent vilket man inte visste sedan innan och man blev förvånad över. Halkbanan tog upp allt som man kan tänkas komma över i trafiken och det var väldigt rärorikt och bra att få känna på. Man blev förvånad över hur det verkligen funkar i verkliga livet och att man måste vara så mycket mera försiktig än vad man först tror. Läs mer
  • Julia C skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra att det inte bara var föreläsning utan att gruppen fick samtala kring frågor. Detta gjorde att man fick olika insyns vinklar men även andra tops om vad som kan ge mest med ävningskörongen ellee tips på appar för att träna teori. Gav inte bara lärdom om trötthet och rattfylleri utan även tips från personer som även de försöker ta körkort Läs mer
  • Nath H
    Nath H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen ger självklart nyttig information, som måste delas med alla blivande förare.
    Bättre stolar, något att dricka och fler frågor om ställningstagande hade jag önskat. Läs mer

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm