Alla kategorier Utbildningar Handledarutbildning

Handledarutbildning

Företag inom handledarutbildning i fler län

Skåne

Topp 11 företag inom handledarutbildning

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Kristianne B
    Kristianne B: Pedagogiskt och med humor bra baskunskaper förmedlafe till både körkortsaspranter och handledare!

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Amanda E
    Amanda E: Det var en mycket bra handledarutbildning. Tiden gick fort tack vare ett bra upplägg och bra ledare!

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Ingrid R
    Ingrid R: Okej men det märks att kursen riktar sig främst till handledaren och inte till den som skall ta körkort.

Jp´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Ibrahim S
    Ibrahim S: Tänka sig att ta körkortet var så enkelt, med rätt förutsättningar. Bästa trafikskolan, med sympatiska, skarpa, avslappn...

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, Mölndal
    Axel M
    Axel M: Grymma lärare som kan trafiken samt lära ut hur och vad du som elev ska uppföra dig i trafiken. Mycket nöjd med min utbi...

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Melisa Ü
    Melisa Ü: Det var kul & intressant! Man fick lära sig mycket och kunskaper man kan ta med i livet fram över med körningen

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Odenplans Trafikskola i Stockholm är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer sedan drygt 50 år tillbaka och erbjuder körkort för personbil med stor trygghet i branschen.
    Moa M
    Moa M: Odenplans trafikskola har gett mig allt stöd man kan få. Utan dem hade jag aldrig fått mitt körkort! Vill tacka Annika o...

Fogels Trafikskola

Rehnsgatan 19, Stockholm
    Med väldigt lång erfarenhet av branschen kan Fogels Trafikskola erbjuda dig en personlig utbildningsplan för att göra vägen till ditt körkort så effektiv för dig som möjligt!
    Jennie B
    Jennie B: ★★★★★ Den vid Rådmansgatan är den bästa. Engagerade lärare,anpassar efter elevens behov och kunskaper. Har även teorile...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Nina H
    Nina H: Proffsigt bemötande, bra utbildning, lagom nivå

Värnhems Trafikskola

Föreningsgatan 48, Malmö
    Victoria S
    Victoria S: Bra bemötande. Jätteduktig körskolelärare(Mirsad). Fick äntligen mitt körkort

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, Solna
    Remjer Trafikskola i Solna har över 50 års erfarenhet av förarutbildning. Professionell och pedagogisk personal med flexibilitet och kunden i första rum. Varmt välkomna!
    Maria J
    Maria J: Jag hade Basta som lärare på Rembjers trafikskola, jag tycker att han har varit riktigt grym hela vägen igenom. Vi har h...