Alla kategorier Utbildningar Handledarutbildning

Handledarutbildning

Företag inom handledarutbildning i fler län

Skåne

Topp 12 företag inom handledarutbildning

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Sofie A
    Sofie A: Jag tyckte att det var bra och lärorikt för mig som handledare.

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Linus K
    Linus K: Jag upplevde tjänsten och bemötandet väldigt posetivt och det kändes inte för utdraget

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Emma V
    Emma V: Jag tyckte att det var mycket bra! Det var en bekväm atmosfär som skapades av föreläsaren, vilket gjorde att man vågade ...

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Odenplans Trafikskola i Stockholm är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer sedan drygt 50 år tillbaka och erbjuder körkort för personbil med stor trygghet i branschen.
    Katarina P
    Katarina P: Intressant och givande kväll med bra diskussioner! Bra och pedagogiskt upplägg!

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Gabriel S
    Gabriel S: Den bästa trafikskolan... tack så väldigt mycket Firas för den profesionella handledningen. Mycket trevlig atmosfär där ...

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Tove S
    Tove S: Jättebra utbildning! Jag lärde mig mycket!

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, Mölndal
    Alexander A
    Alexander A: Väldigt nöjd! Kan verkligen rekommenderas!

Fogels Trafikskola

Rehnsgatan 19, Stockholm
    Med väldigt lång erfarenhet av branschen kan Fogels Trafikskola erbjuda dig en personlig utbildningsplan för att göra vägen till ditt körkort så effektiv för dig som möjligt!
    Nisrine A
    Nisrine A: Peter Grimner has done a great job in teaching me in the best way possible the rules of traffic and driving. He has been...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Freddy H
    Freddy H: Bra bemötande och bra för nybörgare, men inte för mej som har 25 års erfarenhet

Värnhems Trafikskola

Föreningsgatan 48, Malmö
    Victoria S
    Victoria S: Bra bemötande. Jätteduktig körskolelärare(Mirsad). Fick äntligen mitt körkort

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, Solna
    Remjer Trafikskola i Solna har över 50 års erfarenhet av förarutbildning. Professionell och pedagogisk personal med flexibilitet och kunden i första rum. Varmt välkomna!
    Hanna O
    Hanna O: Jag har haft basta som körskolelärare under min tid på Rembjers. Funderar ni på att välja denna körskola rekommenderar j...

Effektiv Nu

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Effektiv Nu erbjuder utbildningar och coachning inom allt från personlig effektivitet till ledarskap. Vi lär dig skapa en hållbar struktur och ta kontroll över din tid!
    Mattias T
    Mattias T: Jag tycker att utbildning var bra!