Alla kategorier Utbildningar Handledarutbildning

Handledarutbildning

Företag inom handledarutbildning i fler län

Skåne

Topp 11 företag inom handledarutbildning

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Victoria H
    Victoria H: Omtänksamma och hjälpsamma beskriver hela personalen. Jag hade Ivan som körlärare och han var lugn och trygg samt pedago...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Sahra J
    Sahra J: Lärorikt och mer risk medveten

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Thomas H
    Thomas H: Utbildningen var bra, men jag saknade en bekräftelse från er när man bokar via er hemsida.

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, Mölndal
    Joakim B
    Joakim B: Riktigt tacksam från hjälpen jag fick från att inte ha körkort till att sitta där jag nu sitter. Tvivlar på ifall många ...

Jp´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Josefine A
    Josefine A: Jag rekommenderar varmt JP's Trafikskola för alla som går i körkortstankar (något jag själv gjorde för dryga 2,5 månad s...

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Odenplans Trafikskola i Stockholm är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer sedan drygt 50 år tillbaka och erbjuder körkort för personbil med stor trygghet i branschen.
    Jofrid Ö
    Jofrid Ö: God service, trevliga människor. Jag fick den hjälp jag behövde. Kvaliteten på utbildningen var också bra.

Fogels Trafikskola

Rehnsgatan 19, Stockholm
    Med väldigt lång erfarenhet av branschen kan Fogels Trafikskola erbjuda dig en personlig utbildningsplan för att göra vägen till ditt körkort så effektiv för dig som möjligt!
    Jennie B
    Jennie B: ★★★★★ Den vid Rådmansgatan är den bästa. Engagerade lärare,anpassar efter elevens behov och kunskaper. Har även teorile...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Fritjof S
    Fritjof S: Bra lärare men en aning dyra lektioner. Jag rekommenderar körkortshuset till nybörjare.

Värnhems Trafikskola

Föreningsgatan 48, Malmö
    Victoria S
    Victoria S: Bra bemötande. Jätteduktig körskolelärare(Mirsad). Fick äntligen mitt körkort

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Rebecka N
    Rebecka N: Bra diskussion kring riskbeteende

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, Solna
    Remjer Trafikskola i Solna har över 50 års erfarenhet av förarutbildning. Professionell och pedagogisk personal med flexibilitet och kunden i första rum. Varmt välkomna!
    Daniela O
    Daniela O: Mycket bra lärare men väldigt överprisat