Alla kategorier Utbildningar Handledarutbildning

Handledarutbildning

Företag inom handledarutbildning i fler län

Skåne

Topp 12 företag inom handledarutbildning

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Leah R
    Leah R: A really engaged teacher with lots of interesting facts and ideas to share.

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Elin B
    Elin B: Superbra trafikskola. Köpte paket med 20 lektioner men jag använde inte alla så fick tillbaka pengarna för de jag inte a...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Ralf K
    Ralf K: Bra och tydlig utbildning. Bra lokaler och bemötande.

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Odenplans Trafikskola i Stockholm är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer sedan drygt 50 år tillbaka och erbjuder körkort för personbil med stor trygghet i branschen.
    Fanny T
    Fanny T: Mycket bra och pedagogiskt upplägg! Läraren var påläst och kunnig och förklarade på ett bra sätt! Kan verkligen rekommen...

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Sabina W
    Sabina W: Sjuk bra trafikskola som hjälper dig med allt du behöver! Pedagogiska och roliga lektioner som gör att man lyckas 🌸 tac...

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Gérard T
    Gérard T: Det var en lång men intressant kurs. Man fick lära sig som man redan visste om men även nya saker som man ej visste.

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, Mölndal
    Välkommen till HPs Trafikskola! Vi lovar att göra vårt yttersta för att du ska klara uppkörningen och bli en säker bilförare.
    Stefan
    Stefan: Jag körde med Tommy, Max och Razieh. Kan varmt rekommendera alla tre. Duktiga, kunniga och pedagogiska lärare samt trevl...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Åsa S
    Åsa S: Trevligt men anser att jag hade de flesta kunskaperna redan.

Effektiv Nu

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Effektiv Nu erbjuder utbildningar och coachning inom allt från personlig effektivitet till ledarskap. Vi lär dig skapa en hållbar struktur och ta kontroll över din tid!
    Sofia G
    Sofia G: Väldigt bra! Mycket bra tips att arbete med.

Fogels Trafikskola

Rehnsgatan 19, Stockholm
    Med väldigt lång erfarenhet av branschen kan Fogels Trafikskola erbjuda dig en personlig utbildningsplan för att göra vägen till ditt körkort så effektiv för dig som möjligt!
    Jennie B
    Jennie B: ★★★★★ Den vid Rådmansgatan är den bästa. Engagerade lärare,anpassar efter elevens behov och kunskaper. Har även teorile...

Värnhems Trafikskola

Föreningsgatan 48, Malmö
    Victoria S
    Victoria S: Bra bemötande. Jätteduktig körskolelärare(Mirsad). Fick äntligen mitt körkort

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, Solna
    Remjer Trafikskola i Solna har över 50 års erfarenhet av förarutbildning. Professionell och pedagogisk personal med flexibilitet och kunden i första rum. Varmt välkomna!
    Alva E
    Alva E: Har haft Basta som lärare och allt har var jättebra, pedagogisk och lugn! Jättebra och trevliga lärare och annan persona...