Alla kategorier Utbildningar Handledarutbildning

Handledarutbildning

Företag inom handledarutbildning i fler län

Skåne

Topp 11 företag inom handledarutbildning

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Daniel S
    Daniel S: Bra och pedagogisk utbildning.

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Elin B
    Elin B: Superbra trafikskola. Köpte paket med 20 lektioner men jag använde inte alla så fick tillbaka pengarna för de jag inte a...

Aktiv Trafikskola

Doktor Sydowsgata 2, Göteborg
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Maria H
    Maria H: Vi är mycket nöjda med handledarkursen jag och sonen gick på.

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Hanna P
    Hanna P: Kan varmt rekommendera denna körskola! Och kan super duper rekommendera Pernilla som trafiklärare.

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, Mölndal
    Välkommen till HPs Trafikskola! Vi lovar att göra vårt yttersta för att du ska klara uppkörningen och bli en säker bilförare.
    Eleonor H
    Eleonor H: Jag körde med Tommy och Razieh, de var verkligen toppen! De ställer mycket frågor vilket får en att tänka efter, på så s...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Irene A
    Irene A: Mycket trevlig körskola med proffsiga utbildare och härligt bemötande

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Fanny T
    Fanny T: Mycket bra och pedagogiskt upplägg! Läraren var påläst och kunnig och förklarade på ett bra sätt! Kan verkligen rekommen...

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Matilda H
    Matilda H: Gick handledarkurs, bra lärare, informativt. Ingenting att klaga på!

Effektiv Nu

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Effektiv Nu erbjuder utbildningar och coachning inom allt från personlig effektivitet till ledarskap. Vi lär dig skapa en hållbar struktur och ta kontroll över din tid!
    Sofia G
    Sofia G: Väldigt bra! Mycket bra tips att arbete med.

Värnhems Trafikskola

Föreningsgatan 48, Malmö
    Victoria S
    Victoria S: Bra bemötande. Jätteduktig körskolelärare(Mirsad). Fick äntligen mitt körkort

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, Solna
    Tove L
    Tove L: Kan rekommendera varmt - klarade uppkörningen på första försöket och tror att det berodde till störst del på den utomord...