Värnhems Trafikskola

Värnhems Trafikskola

Ring 040-18 35 18 www.varnhemstrafikskola.com
4.2

Värnhems trafikskola startades 1982 och är en av Malmös ledande trafikskolor med kunniga lärare, miljöanpassade övningsbilar, trivsamma lokaler och med stor erfarenhet utav körkortsutbildning. Vårt främsta mål är att utbilda elever till säkra förare så kostnadseffektivt som möjligt. Vi lägger upp utbildningen så att den passar...

49 omdömen om Värnhems Trafikskola

Damir P
Skrev om Värnhems Trafikskola

Väldigt bra trafikskola, körde med handledare Rex som var väldigt duktig och pedagogisk. Ser direkt om man har gjort fel och säger direkt vad man kunde gjort bättre, rekommenderar honom starkt!

Victoria S

Bra bemötande. Jätteduktig körskolelärare(Mirsad). Fick äntligen mitt körkort

Matilda L
Skrev om Värnhems Trafikskola

Rekommenderar verkligen denna trafikskola. Trevligt och hjälpsamt bemötande av receptionist. Min lärare Redjep; pedagogisk och duktig på att läsa av mina kunskaper så att jag får hjälp med det jag inte kan, istället för att följa ett färdigt schema så att jag måste lägga lektioner på det jag redan kan. Rolig, lugn och schysst snubbe dessutom, även då man gör fel för hundrade gången. Jättenöjd :)!

Matilda L
Skrev om Värnhems Trafikskola

Rekommenderar stark denna trafikskola. Trevligt och hjälpsamt bemötande av receptionist. Min lärare Redjep; pedagogisk och duktig på att läsa av mina kunskaper så att jag får hjälp med det jag inte kan, istället för att följa ett färdigt schema så att jag måste lägga lektioner på det jag redan kan. Rolig, lugn och schysst snubbe dessutom, även då man gör fel för hundrade gången. Jättenöjd :)!

Pierre S
Skrev om Värnhems Trafikskola

Trevligt bemötande och mycket hjälpsamma

Sanel D
Skrev om Värnhems Trafikskola

Mycket bra trafikskola. Körlektionerna var roliga och händelserika. Hade en väldigt duktig lärare vid namn Redjep. Hans bemötande var enastående och det kändes väldigt säkert att ha honom bredvid under lektionerna. Rekomenderas starkt!

Emma J
Skrev om Värnhems Trafikskola

Bra bemötande. En av bilskollärarna snackade dock väldigt mycket i telefon när vi körde och det tyckte jag var konstigt och knepigt, uppmärksamheten ska väl vara på körningen och eleven?

Katharina V
Skrev om Värnhems Trafikskola

Bra bemötande mycket trevlig och kunniga körlärare!

Martin S
Skrev om Värnhems Trafikskola

Trevliga lärare och personal som jobbar där. Fina lokaler och skolan ligger perfekt mitt i smeten. Bra bilar och lärarna förstår eleven och hjälper glatt till med teorifrågor. Jag är helnöjd med skolan, superbra!

Andre G
Skrev om Värnhems Trafikskola

Jättebra och kunnig personal, hade tre olika lärare under mina 27 lektioner men en som jag hade mestadels vilket var ett perfekt upplägg. Bra och många olika typer av betalningsförslag. Rekommenderas starkt.

Kristoffer N
Skrev om Värnhems Trafikskola

I helhet är jag mycket nöjd med tjänsterna. Även vid ett missförstånd lyckades personalen lösa problemet och bemötandet var alltid bra. Trevlig personal med bra tjänster!

Isabella J
Skrev om Värnhems Trafikskola

Min första lärare var jätte duktig. Han slutade genom halva utbildningen sen var allt kasst och skolan ville inte hjälpa mig framåt så fick lösa allt själv. Ingen bra erfarenhet

Sandy K
Skrev om Värnhems Trafikskola

Duktiga körlärare, utom en som är väldigt negativ. Lugna och sansade. Kan vara svårt att få kontakt med receptionen, och på sommaren när folk hade semester så kunde det vara svårt att få bokat någon körlektion. Jag tog körkort här och var nöjd, min sambo tyckte det var jättedålig service från receptionen - svårt att få kontakt, när man lämnade meddelande så ringde de inte tillbaka...så han kör nu hos en annan körskola istället.

Sandra A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Helt underbar körskola! Trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis.

Anna P
Skrev om Värnhems Trafikskola

Mycket bra trafikskola med många bra lärare!!

Jozef M
Skrev om Värnhems Trafikskola

Läraren jag hade ville börja från steg 1, altså lära mig använda koppling, växla upp / ner vilket jag redan kunde och visade honom. Så ett antal lektioner var slöseri med tid(kanske 6 lektioner), eftersom jag var tvungen att visa att jag kunde de sakerna jag påstod (snacka om att mjölka tid). Anyways, alla lektioner (11st) var inte helt onödiga, jag lärde mig rundeller ut och in, även hur jag ska uppföra mig på landsväg.

Jenny H
Skrev om Värnhems Trafikskola

En fantastisk upplevelse - 3 veckor intensivkurs och ett körkort!

Simon D
Skrev om Värnhems Trafikskola

Jag har köpt körlektioner för att skaffa mig B-körkort. Jag har känt mig mycket väl bemött alla gånger som jag har varit på Värnhems Trafikskola! Jag har kört med ca fyra olika trafiklärare från trafikskolan och har varit nöjd med varenda en! Antalet körlektioner blev som jag hade förväntat mig, varken mer eller mindre. Jag är i det stora hela mycket nöjd med mitt val av värnhems trafikskola! Bra priser och enormt duktig och trevlig personal!!!

Linn A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Upplever att utbildningen jag fick av Värnhems trafikskola var mycket bra. Bra service av receptionen, bra teorilektioner, och inte minst en helt underbar körlärare! Körde först och främst med min lärare Rex som ska ha mycket tack då han var väldigt lugn, bestämd och sträng men samtidigt avslappnad. Utan honom hade jag inte klarat min uppkörning! Jag körde någon enstaka lektion med två andra lärare, som jag inte alls kände mig bekväm med tyvärr. De var väldigt strikta och jag kände inte att det fanns rum för mig som elev...

Viktoria M
Skrev om Värnhems Trafikskola

Jättetrevligt och bra bemötande med världens bästa körskolelärare! Rekommenderar varmt att ta en intensivkurs där som jag gjorde.

Amela M
Skrev om Värnhems Trafikskola

Den bästa trafikskola i hela Malmö. Hade aldrig klarat att ta körkortet utan er hjälp. Ett speciellt tack till Mirsad som stått ut med mig,min körning och mina frågor.Jag är jätte tacksam för all hjälp och jag rekommenderar er vidare till alla blivande förare jag känner!! :D Tack för allt!! Ni är underbara! Kram Amela

Mattias N
Skrev om Värnhems Trafikskola

Riktigt bra skola! Lärde mig sjukt mycket på väldigt kort tid. Bra lärare dessutom, finner inget som är negativt.

Julia A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Fruktansvärt dålig service från personal i receptionen. Bra lärare men mab tycka aldrig komma någonstans vilket leder till en obehaglig slutsumman och ett oändligt antal körlektioner som mest går ut på att småprata med läraren. Glad att jag slutade!

Adesola S
Skrev om Värnhems Trafikskola

Jag tag trafik utbildning för att få mitt körkort. Det gick mycket bra eftersom jag fick mitt kört efter mitt först prov. Jag hade en underbart trafikutbildning och min lärare var mycket hjälpsam.

Faruk C
Skrev om Värnhems Trafikskola

Mycket otydlig info! Mycket stöddig personal som plockar pengar! Dessutom så tycker jag att jag hade för många lektioner i jämnförelse till vad jag hade!

Karolina A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Fint bemötande som tar mycket väl hand om en. Fantastisk bra personal.

Madeleine L
Skrev om Värnhems Trafikskola

Är riktigt nöjd med Värnhems trafikskola, de hade ett gott bemötande och var alltid lika trevliga. Min körlärare hjälpte mig att komma över en viss rädsla i trafiken, och tog sig tiden att prata om just det. Jag kan starkt rekommendera er till andra.

Linnea J
Skrev om Värnhems Trafikskola

Bemötandet har varit bra. Jag köpte ett paket med körlektioner, teorilektioner samt böcker. Jag upplevde att de gjorde mycket för att tjäna pengar då de uppmanade att köpa till betydligt fler körlektioner än som krävdes. Det var viss kunskap som förmedlades som senare inte stämde, vilket visade sig först när jag bytte till en annan körskola. Jag skulle inte rekommendera Värnhems Trafikskola

Mattias B
Skrev om Värnhems Trafikskola

Bra service och duktiga lärare.

Camilla L
Skrev om Värnhems Trafikskola

För långa väntetider Borde ha helg öppet

Max A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Bra och kunnig personal! Lärarna bjuder på sig själva och personalen i receptionen är ovärderliga!

Jonas C
Skrev om Värnhems Trafikskola

Underbar lärare som förstod ens för och nackdelar så man kunde fokusera på sina nackdelar att öva på.

Josefine F
Skrev om Värnhems Trafikskola

Jätte bra trafikskola. Bra lärare på att förklara och lära ut. Jätte nöjd med mitt val av trafikskola har även rekommenderat till andra

Simon B
Skrev om Värnhems Trafikskola

Efter att ha provat på några olika trafikskolor hittade jag till slut rätt. Med ett enkelt bokningssystem, mycket service minded personal som genom sin tydlighet och pedagogiska kunnande var det en trygg, lärorik och rolig period att ta körkort. Klarade det på första uppkörningen!

Lina D
Skrev om Värnhems Trafikskola

Lasse är nog helt klartden bästa bilskollärare i hela världen!

Linda K
Skrev om Värnhems Trafikskola

Jag är nöjd! Jag fick mitt körkort på 8 månader och då jobbade jag heltid samtidigt och var gravid.. Vilket skapar lite press, hehee. Receptioonisten var helt fantastisk och hjälpte till med allt man frågade. Trafiklärarna var för det mesta kompetenta och såg vad som behövdes tränas lite mer på innan nästa steg togs. Dock tyckte jag att jag kanske kom ut i trafiken lite sent, då min lärare ville gå efter min känsla och jag är mer den som behöver en pusch. Så ett tips är att vara rak från början med vad du behöver för att lyckas.

Anette A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Fantastisk personal som gör allt och lite till för sina elever! Rekommenderar varmt denna trafikskola till alla!

Emma S
Skrev om Värnhems Trafikskola

Bästa körskolan i stan! Tack för all hjälp och stöd

Robin J
Skrev om Värnhems Trafikskola

Trevliga lärare och kompetenta, duktiga på att anpassa hur de lär ut efter eleven.

Martin A
Skrev om Värnhems Trafikskola

Otroligt bra instruktörer. Fick köra med några olika och var alla väldigt kunniga och bra på att göra så att man känner sig säker. Hjälpte en när det behövdes och gav en ansvar vid rätt tillfällen.

Emma J
Skrev om Värnhems Trafikskola

Grundliga lärare med ett tydligt tillvägagångssätt som leder en till kunskap.

Petra P
Skrev om Värnhems Trafikskola

Här borde alla gå fantastisk service o bemötande. Seriös utbildning. De som inte är nöjda på andra skolor borde komma hit enligt min mening. Jag rekommenderar verkligen Värnhems trafikskola.

Patrik S
Skrev om Värnhems Trafikskola

Mycket usel körskola, fick ett surt bemötande från läraren när jag tyckte jag var färdig efter att kört säkert 7o lektioner ville de ändå hålla kvar mig, han sa att jag behövde ungefär 20 körtimmar till!!!!! Tog pick o pack och drog till en mindre skola, körde upp efter ett par lektioner och fick mitt körkort. Ta INTE denna trafikskolan, de är bara ute efter dina pengar

Andreas P
Skrev om Värnhems Trafikskola

Har varit på några trafikskolor tidigare i Malmö, men aldrig blivit bemött på ett så positivt sätt som på Värnhems Trafikskola. Hjälpsamma kontorister kunniga lärare trivsamma lokaler att plugga i. En toppenskola att ta sitt körkort på!

Bella F
Skrev om Värnhems Trafikskola

Tycker det fungerade bra när ajg tog mitt kort. Kanske inte den fräschaste lokalen med trevligt!

Roger B
Skrev om Värnhems Trafikskola

Man får tydligen inte skriva vad man vill om olika företag på recos sida som enligt dom själva är till för att skapa en dialog mellan konsumenter och företag och har därmed tagit bort min tidigare rekommendation om Värnhems trafikskola. Här kommer en ny version av min rekommendation om Värnhems trafikskola: Efter många körlektioner och långa debatter med lärare från trafikskola insåg jag att denna skol är värdelös på att lära ut sin kunskap, oerhört inkompetenta och mycket liten tolerans mot sina elever. Detta är...

Eva  P
Skrev om Värnhems Trafikskola

Något petig körskola håller studenten något för länge, trots goda rapporterade resultat.

Johan S
Skrev om Värnhems Trafikskola

Värnhems Trafikskola är den enda riktiga proffsiga trafikskolan i Malmö. Servicen i receptionen är exceptionell och kontoristerna är alltid villiga att hjälpa till. Trafiklärarna är oerhört engagerade och bemötandet första körlektionen gjorde att man kände sig hemma med läraren. Helt klart bäst!

Representant för Värnhems Trafik gillar detta
Angelica P
Skrev om Värnhems Trafikskola

Malmös i särklass bästa trafikskola. Man får direkt en känsla av en proffsighet. Kontoristerna är mycket trevliga och lärarna engagerade och lär ut bra. Rekommenderar verkligen denna trafikskola.

Representant för Värnhems Trafik gillar detta