City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås — Visa karta

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 259 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås

• 2020-05-08

Christopher T skrev om City Trafikskola i Västerås
    Köpte körlektioner endast, inga teorilektioner. Bra bemötande, tycker att alla körlärare jag haft varit professionella, tydlig, kan förklara om på flera olika sätt när man inte förstod på ett sätt.
    Förväntningar jag hade på City trafikskola var mycket överförväntan. Jag har fått höra mycket negativt om större trafikskolor av mina vänner, att större trafikskolor som förmodligen har fler elever inte ger en tillräckligt med uppmärksamhet och blir bortglömd. Det upplevde inte jag, lärarna gjorde mycket för att få tider och körlektioner att fungera, dom har hoppat in på röda dagar eller sin lediga dag för att jag tex. hade det nära till uppkörning och kände mig osäker, enligt mig stöttar lärarna mycket mer än vad dom behöver göra. Efter 2 månader fick jag mitt körkort. Körde endast med körskolan ingenting privat, kanske 2 gånger i veckan. Ibland 3. Jag rekommenderar verkligen City trafikskola. Läs mer
  • 2020-05-08

Reza A skrev om City Trafikskola i Västerås
    Det var allt perfekt och jag fick den hjälp som jag behövde. Mest vill jag Tacka Åsa.
    Tips har jag inte. Läs mer
  • 2020-04-28

Alla A skrev om City Trafikskola i Västerås
    allt var bra och som jag ville. Läs mer
  • 2020-04-16

Gundsamba B skrev om City Trafikskola i Västerås
    De har duktiga lärare. Bästa trafikskola i Västerås. Läs mer
  • 2020-04-15

Amir R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tagit alla mina körlektioner med City Trafikskola och alla lärare där är väldigt trevliga/ kunniga. Jag kan verkligen rekommendera trafikskolan till alla som vill börja körkorts utbildningen. Läs mer
  • 2020-04-15

Bella H skrev om City Trafikskola i Västerås
    Det var världens bästa trafikskolan, snälla lärare och de bemöter oss alltid med respekt .
    Jätte duktiga lärare och bra bilar Läs mer
  • 2020-03-11

Carola A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Handledarutbildning för B-körkort. Engagerad och tydlig utbildare som verkligen tycker om sitt arbete och har ett intresse för sina elever. Hon delade generöst med sig av tips och trix att ha med oss i fortsättningen. Läs mer
    2020-03-12 City Trafikskola i Västerås svarar Carola A
    Tack för dina fina ord! Vad roligt att ni gillade kursen :)
    // Åsa
  • 2020-02-12

Hamdi S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bästa trafikskolan i Västerås, skulle rekommendera till alla nya studenter Läs mer
  • 2019-12-13

Patricia B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tog mitt körkort ,intensiv kurs med City trafikskola Västerås.
    Vilma som sitter i receptionen är en sol.
    Har lite delade meningar om min första lärare..
    Efter att jag fick byta lärare så blev allt så mycket bättre .
    Jag kan bara säga tack Dennis.
    Vilken skön människa!

• 2019-11-21

Dalia M skrev om City Trafikskola i Västerås
    10st körlektioner paket pris med böcker och elevcentral appen
    Sedan 6 extra lektioner.
    Blev bemött på ett jättebra sätt. Läs mer
  • 2019-11-21

Fredrik K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Kanonbra lärare, bra bilar, bra lektioner! Allt toppen! Högsta rekommendationer! Läs mer
  • Vairamayil S

2019-10-27

Vairamayil S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Good detailed lessons and supportive teachers. If you are looking for lessons in English, I'd recommend it here. Läs mer
  • 2019-10-17

Lisa J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Väldigt bra bemött!! Personalen och körlärarna är dom bästa. Super nöjd med mina körlektioner, har lärt mig massor och nådde mina mål. Toppen trafikskola verkligen! Läs mer
  • 2019-10-11

Teklzgi Bereketeab R skrev om City Trafikskola i Västerås
    mycket bra trafikskola ! Rekommenderar alla att komma hit :) Läs mer
  • 2019-10-04

Emily H skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte minsta paketet intensiv. Jag blev bemött bra av personalen där och dom svarade på alla min frågor. Mina förväntningar blev bra mötta. Jag tyckte att mina trafiklärare jag hade var bra och trevliga. Läs mer
  • 2019-09-14

Douglas B skrev om City Trafikskola i Västerås
    My name is Douglas Bamidele, in May, 2019 i contacted city trafikskolan for what to do and how to obtain Swedish driving license. Though i have been driving before i came to Sweden last year but it was a whole new experience for me when i started lectures in City trafikskolan. I was carefully taught about all the dos and don'ts of the Swedish trafik rules and i passed both the theory and driving test JUST once. I recommend city trafikskolan anytime anyday they're professionals! Läs mer
  • Neethu N

2019-07-15

Neethu N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Hi,

I have taken the complete lessons from the school from beginning till my exam. The teachers are very helpful and adjust the lessons to my needs. I would recommend this school for any one who wants to take a license within short period of time.

Regards,
    Neethu Läs mer
  • 2019-07-10

Haofeng B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Very useful and practical training! Läs mer
  • 2019-07-04

Smita M skrev om City Trafikskola i Västerås
    City trafikskola helped a lot through my journey of getting driving license(B). Very supportive, knowledgeable and dedicated teachers who made me aware of every little detail about driving. I took my lessons in english and was very comfortable. Well maintained cars and high standard of training. Definitely recommend.
    Thank you Robin and team! Läs mer
  • 2019-07-03

Felicia F skrev om City Trafikskola i Västerås
    Blev bemött på ett bra sätt av alla på körskolan alla var trevliga Läs mer
  • 2019-03-02

Matilda R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Tagit körlektioner hos city, blev bemött så himla bra och fick personlig anpassning och massor med hjälp. Över mina förväntningar. Verkligen jätte bra trafikskola. Läs mer
  • 2019-03-01

Sara W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Toppenlärare och bra skola överlag. Läs mer
  • 2019-02-21

Julia S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Utförde hela min körtkortsutbildning hos citytrafikskola. Personalen var trevliga och kunniga. Hade bara bra upplevelser med denna trafikskola. Läs mer
  • 2019-02-20

Joel V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra och pedagogiska lärare.
    Nöjd! Läs mer

Sofie S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Fantastisk personal, hjälpsam och förstående. Läs mer

Abdirahman A skrev om City Trafikskola i Västerås
    De var bra allt var bra.Man fick lära sig mycket på förarprovet vilken var bra osv.De finns inget som är dåligt med det.skulle vilja säga Testa på så kommer du vilja att det var värd Läs mer

Matilda J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte en intensivkurs på 20 körlektioner och är super nöjd. Läs mer
  • Yuki Kim Lucifer Noctis L

2019-01-17

Yuki Kim Lucifer Noctis L skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte risk 1an var bra, bra information och härligt att man inte bara behöver sitta och lyssna hela tiden utan får engagera sig i ämnet också Läs mer
  • 2019-01-16

Izabelle M skrev om City Trafikskola i Västerås
    Super trevlig och pedagogisk personal Läs mer
  • 2019-01-10

Karin L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Intensivkurs.
    Blev väldigt bra bemött.
    Man får väldigt bra stöttning och dom lär ut väldigt bra! Läs mer
  • 2019-01-04

Monika J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Professionell och flexibel personal, inger trygghet och förtroende. Följer man lärarens instruktioner och vägledning så får man körkortet vid första körprov. Läs mer
  • Patrick B

2018-12-21

Patrick B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Good experienced teachers. A bit expensive to book their car. At least there should be indemnities to students who have done a good number of lessons. Otherwise the price of lessons is worth it. Läs mer
  • 2018-12-17

Sanela V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag valde intensivkurs och det är jag glad för att jag gjorde det. Förväntningarna va att få körkortet inom dessa två veckor.
    Är nöjd med trafikläraren och deras utbildningsplan för körkort. Läs mer
  • Artin L

2018-12-05

Artin L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tog 10 paketet plus några extra lektioner samt teori på appen. Körde med 4 olika lärare vilket är bra då man plockar upp lite olika tips från alla. Är nöjd med allt och har inget att anmärka på. Extra cred till Thomas! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-11-22

Slobodan M skrev om City Trafikskola i Västerås
    Great school, I feel like I've learned a lot and become a much better driver thanks to them, I'd recommend City Trafikskola to anyone working on their driver's license. Läs mer
  • 2018-11-16

Aidin A skrev om City Trafikskola i Västerås
    Thomas har varit en riktigt bra lärare. Från min första lektion där jag aldrig kört manuell bil till den sista. Han har varit rak och ärlig hela tiden men alltid sagt det på ett bra sätt.

Jag fick även köra en dag med en annan trafiklärare och då märkte jag hur stor skillnad det är på den man har bredvid sig.

Så min bedömning är främst till Thomas. Läs mer
  • 2018-11-14

Linnea P skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte en intensivkurs av city trafikskola under sommaren 2018 på ca 40 lektioner. Fick en helt underbar lärare vid namn Emelie som har varit lugn, pedagogisk och tålamodig med mig. Hon har även varit tillmötesgående vad gäller planering av lektioner vilket gjort det enkelt för mig att kombinera studier, jobb och körning. I övrigt har körskolan erbjudit allt för att göra mig som kund nöjd, och har varit peppande när det känts motigt. Mina förväntningar inför kursen jag började var att läraren hade förståelse för att jag aldrig tidigare suttit i en bil och att jag knappt visste vart gasen satt vilket Emelie verkligen var. Är väldigt nöjd med helheten av körskolan och skulle absolut tipsa mina nära och kära om city trafikskola. Läs mer
    2018-11-15 City Trafikskola i Västerås svarar Linnea P
    Tack så mycket för de fina orden Linnea! Blir väldigt glad att höra att du är nöjd och lycka till i framtiden nu med körkort och plugg
    /Emelie City Trafikskola
  • 2018-11-14

Saga W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra, trevlig personal. Berättade tydligt vad man skulle göra och vad man kunde tänka på både vid betalning men även under körning. Allt var enligt förväntningarna!! Läs mer

Krittiya B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Körkortsutbildning. B. Mycket bra och professionellt bemötande, som väl levde upp till mina förväntningar Läs mer

Wilma W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Underbara och pedagogiska lärare som har tålamod och ett lugn med fokus på dig och din körning. Stark rekommendation! Läs mer

Dennis N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Tog en intensivkurs för att få körkortet snabbt och vart färdig på utsatt tid.

Bra lärare som lär ut pedagogiskt hur man ska göra vilket gjorde det väldigt lätt att komma igång att lära sig. Kan bara ge beröm då jag inte hade några negativa upplevelser överhuvudtaget. Läs mer

Clara B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Köpte ca 15 körlektioner och var mycket nöjd med min körlärare. Bra på att förklara och gav bra tips. Dock svårt att få tider, man måste boka långt i förväg. Läs mer
  • Pernilla R

2018-10-28

Pernilla R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Har fått jättebra hjälp och stöd av min körlärare Thomas. Rekommenderar starkt Citytrafikskola men speciellt Thomas. Han är en fantastisk lärare som har hjälpt mig med mitt körkort. Noggrann och utmanar men samtidigt ser till att man som elev känner sig trygg med varje steg i processen till att skaffa körkort. Har bara bra saker att säga om min tid på körskolan tack vare honom. Jag körde lektioner, riskettan och risktvåan samt bokade mina prov samt lån av bil via City trafikskola -smidigt och tryggt. Läs mer
  • 2018-10-20

Jerry H skrev om City Trafikskola i Västerås
    Intensiv paket till bra pris
    Väldigt bra bemötande och service från all personal, väldigt professionella på alla plan. Läs mer
  • 2018-10-19

Arsal A skrev om City Trafikskola i Västerås
    En utmärkt upplevelse. Rekommenderar starkt !!! Läs mer
  • Miracle J

2018-09-26

Miracle J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Hej!
    Jag vill tacka er för allt ni har hjälpt mig med! Ni har varit till en stor hjälp, jag trodde aldrig jag skulle ta körkortet, men ni hjälpte mig att tro på mig själv och allt är möjligt så länge man kämpar och tror på sig själv! Kommer för alltid att vara tacksam för allt ni har gjort! Många kramar!❤️

Med vänliga hälsningar, Helda Läs mer
    2018-09-28 City Trafikskola i Västerås svarar Miracle J
    Stort grattis till körkortet och tack för all mat. Supergott!
  • Pankaj C

2018-09-26

Pankaj C skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    I have booked below products from City Trafikskola:
    - Theory course
    - Driving Lessons
    - Risk 1
    - Risk 2
    Staff is very friendly and teachers are very friendly and efficient. Läs mer
  • 2018-09-26

Krian S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Had taken Risk-1 course with CityTrafikskola. I am fully satisfied with the teaching. Läs mer
  • 2018-09-18

Linda W skrev om City Trafikskola i Västerås