City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!

Läs vad 433 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås 2

2022-07-15 Insamlad av företaget
    Köpte en intensivkurs medium, lärde mig i jättebra takt med superbra lärare. Allt administrativt med bokning och dialog var klockrent och bemötandet var alltid härligt på skolan. Klarade både teori samt uppkörningen på första försöket och är så glad och så nöjd med allt.

Rekommenderar denna körskola☺️
    Stort grattis Sam! Härligt att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss på City! 😊 City Trafikskola i Västerås
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Jag köpte en intensivkurs och det var jättebra för mig. Lektioner nästan varje dag vilket gjorde att jag lärde mig allt på kort tid och klarade körkortet, både teori och uppkörningen på första försöket. Och personalen. De va så himla trevliga och verkligen hjälpte mig till vägen idag med körkort!
    Jag hade egentligen inte så stora förväntningar. Ville bara klara körkortet på så snabb tid som möjligt då jag aldrig varit någon som gillar att plugga så mycket. Vill att de ska gå fort och lätt vilket de verkligen gjorde. Är så tacksam!
    Så härlig personal som brinner för att hjälpa oss att ta körkort! Rekommenderar;)
    Tack Engla! Kör försiktigt! 🚗 City Trafikskola i Västerås
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Körde intensivkurs på City Trafikskola nu i början av sommaren och kunde inte vara nöjdare! För det första hjälpte de mig att boka in alla olika delar, risk 1, risk 2 och körprovet. För det andra är de alltid snälla och trevliga och man märker att de alltid vill allas bästa. Sen hade jag en superbra lärare som var väldigt pedagogisk, lugn och hjälpsam (hade inte klarat det utan henne). Man får även köra runt i hela Västerås (är inte där ifrån) för att lära känna staden vilket underlättar stort till körprovet. Kort och gott så är jag supernöjd och skulle jag behöva ta körkort igen hade jag gjort det på City Trafikskolan i Västerås.
    Tack för de fina orden Mika! 🙏 City Trafikskola i Västerås
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    You are amazing. Training is great and very similar to the real exam. Thank you.
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    superbra hjälp med att ta körkort! trevlig personal som tog mig till mitt mål!!
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    En väldigt bra skola med pedagogiska lärare. Rekommenderar starkt!
    Stort grattis till körkortet från oss på City 🥇 City Trafikskola i Västerås
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    I had a great experience with City trafikskola.
    Everyone behaved professionally. The education was excellent and my questions were answered.
    It was my first time learning to drive and Robin was very patient and encouraging.
    Thanks for your kind words! Drive safely 🚗 City Trafikskola i Västerås
    2022-05-21 Insamlad av företaget
    De hjälper bra och de roliga.
    Hälsningar
    Daniel
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Pedagogiska lärare, lyssnar och vill lära dig utifrån dina förutsättningar! Världsklass
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jag har haft en positiv upplevelse med er. Ni är alla jättetrevliga och väldigt pedagogiska. Ni har en lugn ton även i stressade situationer. Jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig men ni överträffade förväntningarna. Jag är väldigt tacksam att jag valde just er och rekommenderar verkligen andra att också välja er.
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Ni visar att ni bryr er och har koll på elevernas utveckling.
    Tack för ditt omdöme Mikael!
    Finns det något speciellt som gör att ditt omdöme endast blir 1/5 ? 1/5 är det lägsta betyget och 5/5 är det högsta.

Med vänlig hälsning,
    Teamet på City
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Jag har varit jättenöjd hos er .
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Bästa körskolan, rekommenderar starkt ❤️
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Superbra bilskola! Körde med Åsa och hon var jättebra!
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    City trafik skola är bäst, jag fick lära mig så mycket. Ni hjälper verkligen eleven att utveckla så mycket. Ni är bäst
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    City Trafikskola är super braaa, är nöjd att har valt er.
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Jag var väldigt glad med priser på lektioner ok risk utbildning, bemötande var positive varje gång , lärarena är jätte bra på det de gör , och jag skulle rekommendera city trafikskola till mina vänner
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan helt klart! Raka och ärliga, bästa bemötandet, och jag lärde mig allt och det jag hade svårt för tränade vi extra på! Två veckor intensiv körning och jag klarade mig på första försöket😊😆
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    I would like to say I love them and I had a wonderful experience with them thanks. 💕
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Väldigt professionell personal och man blir bra bemött varje gång. Jag lärde mig snabbt och jag fick många bra tips på hur min körning skulle gå framåt. Personalen är även väldigt bra på att förklara hur man ska agera i olika situationer så detta är en körskola som jag betraktar som mycket bra.
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, mina förväntningar var höga efter den info jag fått av vänner och ni uppfyllde dom alla.
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Trevliga och professionella instruktörer som gav bra vägledning genom hela den tid jag övningskörde och en tydlig, effektiv plan som jobbades igenom fram tills uppkörningen. Alla i personalen var hjälpsamma och gav tydlig information när det behövdes. City Trafikskola gav mig en bra upplevelse av att ta körkortet från början till slut.
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Jättebra!
    Kändes väldigt bra redan efter första gången vid körskolan och min körlärare var grym!!
    Alla var trevliga och det är ett ställe jag absolut kommer att rekommendera.
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Blev rekommenderad 10-15 lektioner, köpte ett paket med 20 lektioner, risk 1&2, lån av bil osv. Det räckte gott och väl.
    Jag har blivit bra bemött på trafikskolan från första mötet. Trevlig personal och körlärare. Jag hade inte några speciella förväntningar. Jag hade hört att city var bra och valde city. Fick rekommenderat vilka lärare som var bra och de var bra som förväntat.
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Hej! Jag övningskörde med City trafikskolan och klarade uppkörningen. De är jätte duktiga och snälla. Du som vi övningsköra rekommenderar jag att övningsköra med city trafikskola.
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Jag tycker allt är bra med citytrafikskolan.
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera City Trafikskola i centrala Västerås.
    Jag fick ett så bra bemötande från första besöket och framåt.

Otroligt trevliga och pedagogiska körskollärare.

Idag har jag hämtar ut mitt körkort.

Tusen tack för all hjälp, ni är bäst 🙌🏻

// Sofia
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Lotta mycket bra lärare jsjajsjsjsjs
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Jättebra trafikskola! Bästa receptionen och mycket bra, pedagogiska och snälla körlärare! 5/5 stjärnor från mig!
    2022-03-05 Insamlad av företaget
    It was good the teachers was friendly and the cars was good
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Helt fantastiska och pedagogiska människor. Helt fantastiska upplevelser och man känner av hur de följer med på resan tills att man får körkort.
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Härlig personal och trafiklärare, Åsa är bäst! Klarade uppkörningen på första försöket!
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Så nöjd! Pedagogisk lärare och ett grymt bemötande!
    Nu har jag äntligen mitt körkort! Tack!
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Jag kände mig alltid välkommen och väl omhändertagen, min lärare hjälpte mig på de sättet jag ville och slutade utmärkt såklart.
    2022-02-16 Insamlad av företaget
    City Trafikskola har fungerat jättebra hela vägen fram till mitt körkort. Rekommenderas verkligen
    Yasin
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Trevliga, pedagogiska och hur bra som helst.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    First of all I would like to thank all the teachers that helped me get my license. The teachers were kind, had patience, and extremely helpful in every situation from start to finish.

I bought the big packet with the 20 lessons as I didn’t know anything about driving in the start. While doing these lessons, I passed the theory and did risk 1 and 2. Within a couple of months I got my license.

I’m more than thankful to have chosen City Trafikskola and I undoubtedly recommend it to everyone else, thank you all, especially Dennis, Robin and the very kind receptionist.
    2022-02-02 Insamlad av företaget
    YAAS äntligen efter ett antal motgångar med både kunskap & förarprov så kan jag nu stolt säga att jag har KÖRKORT!! Detta skulle inte vara verkligt utan city trafikskola i vässan!! Tack såå mycket för er hjälp dock vill jag tacka EXTRA mycket 2 skydds & räddare i nöden änglar, Mia & Åsa. Detta körkort är lika mycket ERT som MITT!! Utan er förståelse, hjälp, tro, kämpande, vilja, prioriteringar, stöttande o framförallt ert mottagande & omhändertagande av mig (jag har ADHD/ADD) som ni både lagt ner er själ, hjärta & tid i hade jag gett upp för länge sedan!! Jag är evigt tacksam för er två för att ni trodde på mig när jag inte gjorde det själv!! Såå tacksam över hur ni hanterade min ADHD/ADD då vi 3 tillsammans skapade en körkorts utbildningsplan utifrån mina behov!! Och till er som kämpar med körkortet, om jag kan ta körkort kan ALLA göra det!! Jag rekommenderar starkt att ha dessa underbara själar med på er körkorts resa för dessa två slutar inte att kämpa för en oavsett vad!! Ps. Vi 3 kan äntligen säga WE DID IT!! Ds. <3Massor med bamse kramar!!<3 /M
    Åh vilka fina ord, vad gullig du är!😊
    Men det var du som gjorde jobbet, bra kämpat! 🙌
    Massor av Grattis till körkortet från oss alla...
    2022-02-02 Insamlad av företaget
    Pedagogiska och kunniga lärare. Väldigt bra upplägg från start till uppkörning.
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Det var ett jätte bra bemötande på en gång man var där. Väldigt trevlig persenal. Fick bra hjälp när man behövde det.
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Trevliga trafiklärare som gör sitt yttersta för att man ska bli en så bra förare som möjligt. Jag fick bra stöttning under hela processen och bra feedback om vad jag behövde förbättra.
    Jag är jättenöjd med mitt val av trafikskola!
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    De bemötte mig jätte bra första dagen jag kom. De skapar verkligen tid för än och bokar in tider där det finns tider för att verkligen hjälpa än att klara körkortet. Jag har köpt engångs lektioner och paket där det består utav 10 körlektioner. Våra förväntningar vara att mörka flera lektioner i veckan då jag inte kör hemma vilket vi gjorde.
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    Blev bemöt på ett väldigt bra sätt alla var trevliga, jag köpte körlektioner och körprov.
    Kör försiktigt Fatma! :) City Trafikskola i Västerås
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Bästa läraren Annica P. Utan hennes råd och hjälp hade jag aldrig kllarat det!
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Jättesnälla, lugna och förstående.
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Mia i receptionen var alltid så hjälpsam och rar ⭐️ Min körlärare Lotta var världsbäst, trivdes jättebra med henne och väldigt pedagogisk ❤️
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket bra bemött av körledarna och hade en allmänt bra upplevelse under mina körlektioner, vilket ledde till att jag tog mitt B-körkort!
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande, hade bara hört bra saker om city trafikskola då vänner har kört hos er. Jag köpte ett paket med 20 lektioner har jag för mig
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett intesivkurs paket, och är mycket nöjd med utbildningen. Skulle rekommendera City Trafikskolan i Västerås till vem som än vill ha lärar ledda körlektioner inför körkort.
    2021-11-27 Insamlad av företaget
    Jättebra upplevelse, duktiga trafiklärare som verkligen vill hjälpa sina kunder.
    Tack för förtroendet Mattias! 😊 City Trafikskola i Västerås