Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås City Trafikskola i Västerås
Rekommenderat företag 2016 - City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås — Visa karta

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 09:30-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 72 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås

• Thomas H
    Thomas H skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Utbildningen var bra, men jag saknade en bekräftelse från er när man bokar via er hemsida.
  • Inrene T
    Inrene T skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra handledarutbildning dock lite jobbigt att sitta så länge
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Väldigt bra och intressant och spännande
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Upprepning av risk utbildningen.
    Mvh Jimmy
  • Niclas P
    Niclas P skrev om City Trafikskola i Västerås
    Riktigt bra trafikskola med bra lärare och personal ..fem rattatar av fem / niclas
  • Anna L
    Anna L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra bemötande tydlig och bra information på utbildningen. Lärorikt och en bra grund för att vara handledare. Vi fick många bra tips under kvällen. Utbildningen var bättre än jag trodde. Eftersom man också tog upp beteenden som förälder (handledare) och eleven kan ha vid övningskörning och vad man ska tänka på. även praktiska saker som att köra hållbart och ställa in körpositionen bra.
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker det var en väldigt givande utbildning men det hade varit ännu bättre om det funnits fler raster för att eleverna inte ska bli för trötta och tappa koncentrationen.
  • Zaidy L
    Zaidy L skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jättebra! Härlig lärarinna! 😀
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Väldigt bra och lärorikt. Läraren är pedagogisk och vet vad hon pratar om. Fick alla att delta i lärandet också.
  • Per E
    Per E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra handling. Gott kaffe. Bra dokumentation. Goda kakor. Lagom lång tid, kl 17:00 till 20:30.
  • Liza Å
    Liza Å skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra upplagt. Kanske något långt pass. Bättre info,hade varit önskvärt, om att man behöver vara där lite innan så man hinner betala osv innan utbildningen drar igång. Nu blev starten lite sen för att vi behövde vänta på att alla skulle bli klara med det administrativa.
  • Marie-Louise E
    Marie-Louise E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Genomgången var bra ända till vi blev tvingade att lyssna på deras reklam/försäljningspaket i slutet. De paketen har ingenting med introduktionsutbildningen att göra utan kunde skickas ut som erbjudanden efteråt. Försökte man gå när reklamen gavs så blev man hotat med att man enligt lag var tvungen att stanna kvar.
    Det tog ned betyget från 5 till 3, tyvärr.
  • Anna T
    Anna T skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra och tydlig lärare som tog upp alla moment på ett intressant sätt.
  • Anton C
    Anton C skrev om City Trafikskola i Västerås
    Mycket nöjd! Bra, noggranna och tydliga lärare!
  • Zabin Z
    Zabin Z skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra bemötande, lärorikt
  • Jessika B
    Jessika B skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Mkt positivt. Bra information och råd inför kommande övningskörningar. Kunnig föreläsare. Gärna någon fler bensträckare,
  • Linda F
    Linda F skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte den var intressant och lärorik. Mycket duktig och kunnig trafiklärare som höll i den.
  • Christina B
    Christina B skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra och givande information som förmedlades på ett lättsamt och intressant sätt.
  • Lena S
    Lena S skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Kunnig lärare, pedagogisk och rolig. Ett minus för fikat som bestod av småkakor. Många kom direkt från jobbet och hade inte hunnit äta. Försäljning av t.ex mackor hade varit bra.
  • John L
    John L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Har gått 3st handledar utbildning, denna var bäst. Duktig tjej som höll i utbildningen
  • Elova R
    Elova R skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte att det var väldigt intressant. Hon som pratade var trevlig och fick en att känns sig välkommen. Det blev lite långtråkigt men det är ju inte så konstigt. Är generellt väldigt nöjd med riskettan och gick där ifrån med mycket ny information.
  • Carl E
    Carl E skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Damen i luckan va bra o ja tycke de va Nice :D
  • Victor A
    Victor A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker riskettan var bra. Jag lärde mig mycket om sömn och vargtimmarna som jag inte tänkt på tidigare.
  • Zackeus Z
    Zackeus Z skrev om City Trafikskola i Västerås
    City trafikskola handlädde mig på ett snabbt effektiv och pedagogiskt sätt för att jag skulle klara av att ta körkort på ca 3,5 veckor. Dessutom bokade trafikskolan dessutom alla prov ock kurser som man måste gå för att ta körkort.
  • Tove K
    Tove K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag hade en fantastisk upplevelse på City Trafikskola. Alla instruktörer är duktiga och hjälpsamma. Jag fick hjälp hela vägen till körkortet!
  • Elin B
    Elin B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Superbra trafikskola. Köpte paket med 20 lektioner men jag använde inte alla så fick tillbaka pengarna för de jag inte använde. Trafiklärarna försökte aldrig "mjölka mig på pengar" som jag hört många andra göra, tvärtom så ville dom att jag skulle ta så få som möjligt men ändå känna mig säker i körningen. Är verkligen supernöjd!
  • Lovisa O
    Lovisa O skrev om City Trafikskola i Västerås
    En jättebra trafikskola med duktiga och trevliga lärare! Har lärt mig massor och är jättenöjd!
  • Huda H
    Huda H skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var bra men man pratade mer om droger o alkohol. För någon som har aldrig druckit alkohol eller tagit droger men känner till risken känner jag att jag var out of place och jag önskade att utbildningen var mer individuellt anpassad .
  • Saga H
    Saga H skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att det har vart väldigt bra, jag kände mig väl förbered inför uppkörningen och jag har fått väldigt bra hjälp från körskolan! Jätte bra körskola och trevliga lärare! Kunde inte valt en bättre körskola!
  • Abdiaziz A
    Abdiaziz A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Väldigt bra lärorikt utbildning med riktig kunnig lärare.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Den erhöll det man kunde förvänta av en sådan utbildning. Det var lätt att förstå och handledaren förklara på ett naturligt och lätt sätt är. Mitt betyg i helhet ger fyra av fem
  • David A
    David A skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag är väldigt nöjd med allt på Västerås City trafikskola. Alltid trevlig personal och kvalité på körlektionerna där man får träna på just de man känner man behöver träna på, känner verkligen att jag valde rätt bilskola!
  • Marita H
    Marita H skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra bemötande och dagen var bra med grupparbete m.m

Jag är nöjd med allt och har en fantastisk körskolelärare i Åsa
  • Sandra A
    Sandra A skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra och trevligt bemötande. Snabba på att svara på mailen.

Bra körlärare som hela tiden gav feedback och gav tips och råd på hur man skulle förbättra sin körning
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra utbildning. Bra material men framför allt bra lärare som gjorde kursen intressant hela tiden. Stort tack!
  • Jane P
    Jane P skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var jättekul och trevlig personaler!
  • Helena Sofia F
    Helena Sofia F skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Tyckte det var jättebra man lärde sig en del hur och vad vi skulle öva på
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Alla tiders..trevligt och väldigt bra berättat och beskrivet av utbildaren.
    2016-07-14 City Trafikskola i Västerås svarar Fredrik B
    Tack för ditt fina omdöme Fredrik!
    Kul att ni är nöjda med utbildningen.

City trafikskola
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra information
    Kunde vara lite mer inriktad på att tydliggöra och rekommendera i vilken ordning man bör träna md sina barn
    2016-07-04 City Trafikskola i Västerås svarar Lennart B
    Hej!
    Tack för återkopplingen Lennart. En bra punkt att tänka på.

MVH City Trafikskola
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra utbildare! Det var innehålsrikt men ändå på ett lättsamt sätt.
  • Miladin T
    Miladin T skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Ambitiöst, målinriktade, erfarna
    2016-05-31 City Trafikskola i Västerås svarar Miladin T
    Tack för dina fina ord Miladin!
  • Kevin B
    Kevin B skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att kursen var tydlig och försåtlig. Det kändes inte att man va där så länge som man gjorde. Jag tyckte det va en utmärkt introduktionskurs!
  • Sanne L
    Sanne L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Alldeles för lång, något jag vet de ej kan reglera. Regler borde ändras.
    2016-05-31 City Trafikskola i Västerås svarar Sanne L
    Hej Sanne!
    Vi förstår att kursen kan upplevas som något lång men precis som du nämner så är detta lagstadgat.
    Vi hoppas att du fick användbara råd och tips och önskar dig lycka till med övningskörningen.

Mvh,
  • Tamer B
    Tamer B skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Just waste of time and money because nothing new was taught
    2016-05-30 City Trafikskola i Västerås svarar Tamer B
    Hi Tamer!
    We´re sorry to hear this. This course is mandatory and we can´t affect the content since it is controlled by Transportstyrelsen. But hopefully some of the information could come to use in your driving later on.

Regards, City trafikskola
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Tyckte att handledarkursen var bra, bra upplägg och en bra kursledare.
    Hon gav bra exempel som jag tror att eleven förstod.
  • Louisa L
    Louisa L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra!!! Är nöjd med utbildningen och känner att jag har nytta av den nu när jag kör med barnen.
    2016-05-27 City Trafikskola i Västerås svarar Louisa L
    Hej Louisa! Tack för det fina omdömet!

• Annika P
    Annika P skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag ger handledningskvällen ett bra betyg. Jag blev uppdaterad och det var bra! Det jag kan bidra med är att hon som höll i handledningen hade ett uttryck som kom extremt många gånger under kvällen och det var "som jag brukar säga" kanske bara jag som hakade upp mig på det och tappade fokus men vill nämna det nu när jag fick tillfälle.
  • Sami S
    Sami S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Hej !
    Det var jätte trevligt med dig. Men filmer om olyckor var lite tråkiga. Det var också till mig lektion på svenska. Tack för dig.
    MVH
    Sami Salloum.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra och mycket tydliga .
  • Klara E
    Klara E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Duktig instruktör som var rolig och intressant att lyssna på. Dock så förstod jag inte så mycket eftersom jag aldrig kört själv.

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås