Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås — Visa karta

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 153 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås

• Niyiton N
    Niyiton N skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    It was accurate precise and very instructive.The lecture was worth the time.
  • Paula H
    Paula H skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra överlag. Trevligt. Utbildaren borde dra ner på antalet ”liksom” i sitt framförande.
    2017-11-21 City Trafikskola i Västerås svarar Paula H
    Tack så mycket för din åsikt ska tänka på det i framtiden!:)
    MVH Åsa City Trafikskola
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra o tydlig kursledare allt var bra.
  • Josefine B
    Josefine B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker bemötandet har varit väldigt bra jag har fått hjälp med de jag behövft som körning.
  • Linn N
    Linn N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Väldigt trevligt bemötande, vilket gör det lätt att lära sig (ta körkort)
  • Michaela K
    Michaela K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Toppenbra bemötande från början till slut! Bra och kunniga lärare. Det är kanon att man får köra med samma lärare genom hela utbildningen. Efter 2 veckors intensivkurs är äntligen "lappen" min!
    2017-11-16 City Trafikskola i Västerås svarar Michaela K
    Bra jobbat Michaela med körkortet och det är så bra att höra att du nöjd med din utbildning! Kör försiktigt nu önskar Robin och alla vi andra på City Trafikskola:)
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Trevlig trafikskola som lärt mig mycket! Klara mitt körkort på första försöket! 👍
  • Maria V
    Maria V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag kan varmt rekommendera city trafikskola. Jag gick en intensivkurs på två veckor och klarade mitt körkort idag på första provtillfällen.
    Kursen och min lärare Åsa var över mina förväntningar. Här vill dom verkligen att man ska lyckas och nå sina mål.
    Jag är nöjd från början till slut, tack ÅSA utan dig och city trafikskola hade jag inte haft mitt körkort idag.
    Mvh Maria
    2017-11-15 City Trafikskola i Västerås svarar Maria V
    Grattis igen till körkortet Maria! Så roligt att du är nöjd med hela din utbildning, Åsa tackar och hälsar så mycket:)
  • Erik B
    Erik B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Det var ett bra upplevelse, jag fick den hjälp som jag behövde för att kunna förbättra min körningsförmåga :)
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra. Köpte två packet för bra pris. Om man satsar på körkort är denna skola bäst. Mina förväntningar var höga och dem uppfyllde kraven. Bra lärare som är tydliga i instruktioner och som är lugna.
    2017-11-08 City Trafikskola i Västerås svarar Lovisa L
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din utbildning! Kör försiktigt nu Lovisa och grattis ännu en gång:)
  • Ellen W
    Ellen W skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Uplevelsen var posetiv och jag fick ett mycket bra bemötande. Kursen var informativ och väldigt bra då den inte var tråkig. Jag tyckte att kursen leddes av en person som höll innehållet intessant och roligt att lyssna på.
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra information, bra diskussioner.
  • Axel A
    Axel A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett mycket bra bemötande och kursen hölls på ett mycket underhållande sätt. De tre timmarna gick mycket fort.
  • Tina T
    Tina T skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Den var jätte bra
    Tack ska ni alla ha
  • Johan K
    Johan K skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Intressant och bra sett att gå igenom det på.
  • Evelyn B
    Evelyn B skrev om City Trafikskola i Västerås
    City trafikskola är snabba med respons och har grym hjälp med bokningar och avbokningar med lektioner, supersmidigt! De anpassade sig efter mitt schema och finns till hands hela vägen.

Lektionerna var givande och utformade efter min förmåga och inlärningstakt. Pedagogiskt bemötande och många kloka råd har jag fått under mina kör-lektioner. City trafikskola och främst Robin L är kanske vad som ens möjliggjorde att jag skulle klara mitt uppkörningsprov (på första försöket t.o.m.). Utöver det tror jag också att jag kommer att vara en tryggare förare i framtiden för att jag har en tydligare bild av en riktigt bra förare, som jag aspirerar att bli, från mina lektioner.

Tack tack tack City Trafikskola! Ni är grymma.
  • Emma V
    Emma V skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte att det var mycket bra! Det var en bekväm atmosfär som skapades av föreläsaren, vilket gjorde att man vågade säga vad man tänkte vid olika frågor. Det var även mycket lärorikt
  • Emre S
    Emre S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte om stället. Man förstår vad dem säger och menar och vad dem vill att vi som ska ta körkort ska göra. Dem säger viktiga delar med att köra bil och det fick mig känna mer säkrare när jag tar mitt körkort.
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jättebra! Tydligt och bra information!
  • Alicia S
    Alicia S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Lärarna är väldigt snälla och anpassar lektionerna till just dig. Man får alltid den hjälpen man vill och jag har bara positiva upplevelser.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    En bra utbildning som tog upp allt tydligt och klart. Lät oss som var där ställa frågor o förtydligade om vi inte riktigt förstod. Filmerna blev bra diskussionsmaterial. Ingav förtroende och en som kunde sin sak.
  • Alan A
    Alan A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var jätte bra utbildning special från trafik lärare ÅSA. Man behöver uppdatera då o då
  • Pontus L
    Pontus L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Funkat klockrent från början till slut. Var det några funderingar var det bara att höra av sig så hjälpte dem dig med allt från boka körlektioner, uppkörning och massa annat. Trevlig personal!
    2017-10-11 City Trafikskola i Västerås svarar Pontus L
    Kul att höra att du tycket att allt funkade på bra! Kör försiktigt nu Pontus och lycka till med allt:)
  • Abed E
    Abed E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra intro och mycket duktig samt kunning Åsa!
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    THE best service /attention ever!
  • Bahast M
    Bahast M skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag är väldigt glad att jag just valde city trafikskola. Jag har lärt mig så mycket och fått tillgång till så mycket.
  • Minna K
    Minna K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bästa trafikskolan med trevlig personal och trevligt bemötande. 3 veckors intensivkurs och idag fick jag mitt körkort på första försöket. Stort tack! Rekommenderar starkt!
    2017-10-09 City Trafikskola i Västerås svarar Minna K
    Tack så mycket Minna att du är nöjd med din utbildning! Och grattis ännu en gång till körkortet:)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av alla anställda
  • Sara L
    Sara L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Professionell och tillmötesgående personal, från start till körkort. Rekommenderar varmt!
  • Filip A
    Filip A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra och intressant föreläsare, lite mycket om manligt och kvinnligt körande
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bättre än förväntat! Supertrevlig handledare och intressanta diskussioner.
  • Maja B
    Maja B skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte denna kurs var bra. Bra service och bra bemötande. Över förväntan!
  • Katrine N
    Katrine N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Kände mig orädd, bekväm och det var lärorikt!
  • Fedan N
    Fedan N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Båda utbildningen och utbildare var för bra, jag fick båda bra information o gott skratt. Perfekt bemötande.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Rolig och informativ. Lite mycket information som jämför killar och tjejers sätt att köra bil.
    2017-10-02 City Trafikskola i Västerås svarar Josefin S
    Hej!

Tack för din åsikt, jag tar det till mig och ska ändra mitt upplägg! :)
    MVH City Trafikskola Emelie
  • Linn N
    Linn N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Väldigt intressant, mycket information samt bra material
  • Jonatan H
    Jonatan H skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag var medveten om att kursen var ett par timmar lån och förväntade mig att den skulle vara långtråkig, läraren lyckades dock göra kursen intressant och rolig.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om City Trafikskola i Västerås
    City Trafikskola är ett toppenställe att lära sig köra på! Från första samtalet till ett färdigt körkort har jag fått all hjälp och stöd jag behövt. Har kört med tre olika lärare och alla har varit positiva, pedagogiska och lyhörda! Rekommenderar varmt!
    2017-10-02 City Trafikskola i Västerås svarar Sarah B
    Tack så mycket för dina varma ord! Det är roligt att höra att du har varit så nöjd från början till slut. Lycka till i fortsättningen och kör försiktigt nu! Som vi sa nu kan du äntligen bocka av körkort från listan:)

• Nahila K
    Nahila K skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var mer än jag trodde. Lärare var jätte bra, jag fick de informationen jag behövde.
  • Martina B
    Martina B skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Hon som ledde utbildningen hade ett mycket bra bemötande. Hon var mycket kunnig och det var en givande och intressant kväll.
  • Ruth
    Ruth skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var välfigt givande och den ansvariga läraren var kunnig.
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om City Trafikskola i Västerås
    Hade alla deras obligatoriska kurser, köpe teori-paketet och bokade alla moment/prov via körskolan. Min körlärare var jätte trevlig och duktig.
    2017-09-28 City Trafikskola i Västerås svarar Isabelle A
    Hej!
    Vad roligt att höra att du tyckte vi var bra och att du hade en bra trafiklärare!:) Kör försiktigt nu och lycka till med allt.
  • Hemant K
    Hemant K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Success!!! driving school has helped me get my driving license today-2017-09-25 !!!

I want to thank my driving class co-ordinator from CityTrafikskola who has been very helpful in setting up my class for all the days and times I wanted it. My teacher are courteous, polite and really helpful. Thanks to CityTrafikskola for your prompt responses :)

I owe my success to my instructor’s Robin, Dennis and Emelie and I would highly recommend all. They are really wonderful instructor, who helped me with fine points to keep in my mind not only during the test but also while driving generally. I am very happy for the way they trained me to drive safely and also get my licence.....

Thank You Success Driving School.....It was a wonderful experience indeed !!!
    2017-09-25 City Trafikskola i Västerås svarar Hemant K
    Thank you Hemant!
    We are so glad that you passed your driving test today and thank you for the nice words:)
    Best regards,
    City Trafikskola
  • Jesper R
    Jesper R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Citytrafikskola hjälpte mig att få ett körkort, och dom förklara på ett bra sätt.
    2017-09-25 City Trafikskola i Västerås svarar Jesper R
    Hej!
    Roligt att höra att du är nöjd med din utbildning! Kör försiktigt nu Jesper:)
  • Chutiporn S
    Chutiporn S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag är helt nöjd med City Trafikskolan i Västerås. Jag köpte en intensivkurs med 25 körlektioner. Läraren var jättebra som gav alltid bra förklaring till allting. Feedback på både bra och dålig grejer fick man under och efter varje lektion vilket var super bra.
    2017-09-21 City Trafikskola i Västerås svarar Chutiporn S
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din utbildning och att du fick bra förklaringar på dina körlektioner!
    Kör försiktigt nu och lycka till i framtiden med allt:)
  • Fardosa F
    Fardosa F skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var väldigt bra och det levde upp till mina förväntningar. Jag har lärt mig mycket och skulle rekommendera till andra.
  • Klara E
    Klara E skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Överträffade mina förvöntningar! Trodde det skulle vara jättetråkigt och sövande, men det var riktigt roligt och givande. Emelie som höll i kursen var glad och pigg och fick oss att delta i diskussioner och tänka till. Jättebra kurs!
    2017-09-18 City Trafikskola i Västerås svarar Klara E
    Hej!

Tack så mycket det var roligt att höra att jag kunde överträffa dina förväntningar:)
  • William M
    William M skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Intressant föreläsning om riskerna i trafiken
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Väldigt intressant och blev inte långtråkigt pga man fick prata själv och gruppövningar
    2017-09-18 City Trafikskola i Västerås svarar Sandra S
    Hej!

Vad roligt att höra att du är nöjd med kursen! :)
  • Wilma C
    Wilma C skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var väldigt väl strukturerat och bra. Väldigt bra lärare! Tyckte dock att det var väldigt köncentrerat, lite för mycket, vad är skillnaden melllan tjejer och killar... tyckte även det var lite svårt att hänga med när läraren utgick ifrån att alla druckit alkohol tidigare när kursen ofta riktar sig till minderåriga
    2017-09-18 City Trafikskola i Västerås svarar Wilma C
    Hej!

Tack för dina åsikter jag ska ta dem till mig och ändra lite i mitt upplägg, det betyder mycket att få veta vad ni tycker och tänker!:)

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås