Läs vad 271 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås 2

• 2020-12-16
    Professionell och korrekt körskola som hjälpte mig att klara uppkörningen på första försöket efter endast några få körlektioner. Pedagogiska och förstående lärare som verkligen vill att man ska lyckas. Snabba i kundtjänst och trevliga samt tillmötesgående inne på själva skolan. Kan varmt rekommendera City Trafikskola i Västerås!
  • 2020-11-26
    Jag övningskörde främst med Dennis som är riktigt bra på att lära ut, se brister och se till att man lär sig och blir bättre. Verkligen pedagogisk! Över förväntan. Jag lärde mig så mycket under de lektioner som vi körde och upplevde att varje körlektion verkligen gav mig något. Kan varmt rekommendera city trafikskola! 20 av 10 möjliga poäng får de av mig!
  • 2020-11-26
    It was a nice journey towards the driving license with City Trafikskola i Västerås!
    I learned a lot from nice and helpful teachers there, in particular my wonderful teacher, Robin!
    I see it as a successful experience and recommend City Trafikskola i Västerås to anyone who is going to apply for a Swedish driving license in Västerås!
  • 2020-11-25
    Jätte trevlig personal! Väldigt nöjd med utbildningen!
  • 2020-11-19
    Trevligt bemötande och bra utbildning.
  • 2020-11-14
    Jag köpte medium packet med 30 körlektioner( Automatbil), jag fick lära mig jättebra och körde mest med trafik skolan. Jag trodde inte att jag ska klara snabbt eftersom jag hade aldrig kört bil och visste inte något om bilar och hur den fungerar. Alla lärare är trevliga och duktiga och jag rekommenderar stark den skolan.
    Tack för allt City trafikskolan.
  • 2020-11-06
    Fantastisk trafikskola med härlig personal! Man blir bemött med en positiv attityd som får en att känna sig välkommen. Hjälpte mig att ta körkort otroligt mycket snabbare än vad jag hade gjort privat. Bra bilar att köra i och ännu bättre personal som ger bra förklaringar.
    Rekommenderar verkligen denna trafikskola!
  • 2020-11-05
    Trevliga, tydliga och bara allmänt bra.
  • 2020-11-05
    Köpte en av deras småpaket där 20lektioner, risk 1 och 2, teorilektioner samt lån av bil vid uppkörningen ingick. Bemötande var väldigt bra, trevliga lärare och personal. Lärde mig mycket vilket jag tror ledde till att jag klarade både teoritestet och uppkörning på första försöket.
  • 2020-10-09
    Jag bytte till City efter dålig upplevelse av annan körskola. Fick ett superbra bemötande och de var jätte hjälpsamma med att lösa min situation. De var flexibla och det märktes att de verkligen ville hjälpa till. Bra organiserat och tydligt vad man behöver jobba mer på hemma osv. Alltid glada och peppande!
    Ellinore L
  • 2020-10-05
    Världens bästa trafikskola! Sjukt trevlig och hjälpsam personal.
    Tog en intensivvecka och känner att jag fick verkligen det jag var ute efter. Mycket bra och konstruktiv feedback från lärarna efter körningarna som gjorde att det jag kunde enkelt rätta till mina fel.
    Sjukt nöjd med mitt val av trafikskola 🙌
  • 2020-08-03
    Otroligt nöjd med mitt val av trafikskola.
    All personal från trafiklärare till receptions personal var väldigt seriösa, hjälpsamma och kunniga.
    Julia i receptionen, var alltid engagerad, hjälpsam och ordnade med det mesta man hade funderingar om.
    Jag rekommenderar varmt city trafikskola.
  • 2020-05-08
    Köpte körlektioner endast, inga teorilektioner. Bra bemötande, tycker att alla körlärare jag haft varit professionella, tydlig, kan förklara om på flera olika sätt när man inte förstod på ett sätt.
    Förväntningar jag hade på City trafikskola var mycket överförväntan. Jag har fått höra mycket negativt om större trafikskolor av mina vänner, att större trafikskolor som förmodligen har fler elever inte ger en tillräckligt med uppmärksamhet och blir bortglömd. Det upplevde inte jag, lärarna gjorde mycket för att få tider och körlektioner att fungera, dom har hoppat in på röda dagar eller sin lediga dag för att jag tex. hade det nära till uppkörning och kände mig osäker, enligt mig stöttar lärarna mycket mer än vad dom behöver göra. Efter 2 månader fick jag mitt körkort. Körde endast med körskolan ingenting privat, kanske 2 gånger i veckan. Ibland 3. Jag rekommenderar verkligen City trafikskola.
  • 2020-05-08
    Det var allt perfekt och jag fick den hjälp som jag behövde. Mest vill jag Tacka Åsa.
    Tips har jag inte.
  • 2020-04-28
    allt var bra och som jag ville.
  • 2020-04-16
    De har duktiga lärare. Bästa trafikskola i Västerås.
  • 2020-04-15
    Jag tagit alla mina körlektioner med City Trafikskola och alla lärare där är väldigt trevliga/ kunniga. Jag kan verkligen rekommendera trafikskolan till alla som vill börja körkorts utbildningen.
  • 2020-04-15
    Det var världens bästa trafikskolan, snälla lärare och de bemöter oss alltid med respekt .
    Jätte duktiga lärare och bra bilar
  • 2020-03-11
    Handledarutbildning för B-körkort. Engagerad och tydlig utbildare som verkligen tycker om sitt arbete och har ett intresse för sina elever. Hon delade generöst med sig av tips och trix att ha med oss i fortsättningen.
    skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Tack för dina fina ord! Vad roligt att ni gillade kursen :) // Åsa

Handledarutbildning

Visa svar
  • 2020-02-12
    Bästa trafikskolan i Västerås, skulle rekommendera till alla nya studenter
  • 2019-12-13
    Jag tog mitt körkort ,intensiv kurs med City trafikskola Västerås.
    Vilma som sitter i receptionen är en sol.
    Har lite delade meningar om min första lärare..
    Efter att jag fick byta lärare så blev allt så mycket bättre .
    Jag kan bara säga tack Dennis.
    Vilken skön människa!
    God Jul
    Ni gör ALLA ett fint jobb❤️
  • 2019-12-13
    Jätte bra trafikskola. Bästa läraren!!!!
  • 2019-11-21
    10st körlektioner paket pris med böcker och elevcentral appen
    Sedan 6 extra lektioner.
    Blev bemött på ett jättebra sätt.
  • 2019-11-21
    Kanonbra lärare, bra bilar, bra lektioner! Allt toppen! Högsta rekommendationer!
  • 2019-10-27
    Good detailed lessons and supportive teachers. If you are looking for lessons in English, I'd recommend it here.
    Vairamayil S
  • 2019-10-17
    Väldigt bra bemött!! Personalen och körlärarna är dom bästa. Super nöjd med mina körlektioner, har lärt mig massor och nådde mina mål. Toppen trafikskola verkligen!
  • 2019-10-11
    mycket bra trafikskola ! Rekommenderar alla att komma hit :)
  • 2019-10-04
    Jag köpte minsta paketet intensiv. Jag blev bemött bra av personalen där och dom svarade på alla min frågor. Mina förväntningar blev bra mötta. Jag tyckte att mina trafiklärare jag hade var bra och trevliga.
  • 2019-09-14
    My name is Douglas Bamidele, in May, 2019 i contacted city trafikskolan for what to do and how to obtain Swedish driving license. Though i have been driving before i came to Sweden last year but it was a whole new experience for me when i started lectures in City trafikskolan. I was carefully taught about all the dos and don'ts of the Swedish trafik rules and i passed both the theory and driving test JUST once. I recommend city trafikskolan anytime anyday they're professionals!
  • 2019-07-15
    Hi,

I have taken the complete lessons from the school from beginning till my exam. The teachers are very helpful and adjust the lessons to my needs. I would recommend this school for any one who wants to take a license within short period of time.

Regards,
    Neethu
    Neethu N
  • 2019-07-10
    Very useful and practical training!
  • 2019-07-04
    City trafikskola helped a lot through my journey of getting driving license(B). Very supportive, knowledgeable and dedicated teachers who made me aware of every little detail about driving. I took my lessons in english and was very comfortable. Well maintained cars and high standard of training. Definitely recommend.
    Thank you Robin and team!
  • 2019-07-03
    Blev bemött på ett bra sätt av alla på körskolan alla var trevliga
  • 2019-03-02
    Tagit körlektioner hos city, blev bemött så himla bra och fick personlig anpassning och massor med hjälp. Över mina förväntningar. Verkligen jätte bra trafikskola.
  • 2019-03-01
    Toppenlärare och bra skola överlag.
  • 2019-02-21
    Utförde hela min körtkortsutbildning hos citytrafikskola. Personalen var trevliga och kunniga. Hade bara bra upplevelser med denna trafikskola.
  • 2019-02-20
    Bra och pedagogiska lärare.
    Nöjd!
  • 2019-01-23
    Fantastisk personal, hjälpsam och förstående.
  • 2019-01-23
    De var bra allt var bra.Man fick lära sig mycket på förarprovet vilken var bra osv.De finns inget som är dåligt med det.skulle vilja säga Testa på så kommer du vilja att det var värd
  • 2019-01-23
    Jag köpte en intensivkurs på 20 körlektioner och är super nöjd.
  • 2019-01-17
    Jag tyckte risk 1an var bra, bra information och härligt att man inte bara behöver sitta och lyssna hela tiden utan får engagera sig i ämnet också
    Yuki Kim Lucifer Noctis L
    skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
  • 2019-01-16
    Super trevlig och pedagogisk personal
  • 2019-01-10
    Intensivkurs.
    Blev väldigt bra bemött.
    Man får väldigt bra stöttning och dom lär ut väldigt bra!
  • 2019-01-04
    Professionell och flexibel personal, inger trygghet och förtroende. Följer man lärarens instruktioner och vägledning så får man körkortet vid första körprov.
  • 2018-12-21
    Good experienced teachers. A bit expensive to book their car. At least there should be indemnities to students who have done a good number of lessons. Otherwise the price of lessons is worth it.
    Patrick B
  • 2018-12-17
    Jag valde intensivkurs och det är jag glad för att jag gjorde det. Förväntningarna va att få körkortet inom dessa två veckor.
    Är nöjd med trafikläraren och deras utbildningsplan för körkort.
  • 2018-12-05
    Jag tog 10 paketet plus några extra lektioner samt teori på appen. Körde med 4 olika lärare vilket är bra då man plockar upp lite olika tips från alla. Är nöjd med allt och har inget att anmärka på. Extra cred till Thomas! Rekommenderar starkt!
    Artin L
  • 2018-11-22
    Great school, I feel like I've learned a lot and become a much better driver thanks to them, I'd recommend City Trafikskola to anyone working on their driver's license.
  • 2018-11-16
    Thomas har varit en riktigt bra lärare. Från min första lektion där jag aldrig kört manuell bil till den sista. Han har varit rak och ärlig hela tiden men alltid sagt det på ett bra sätt.

Jag fick även köra en dag med en annan trafiklärare och då märkte jag hur stor skillnad det är på den man har bredvid sig.

Så min bedömning är främst till Thomas.
  • 2018-11-14
    Jag köpte en intensivkurs av city trafikskola under sommaren 2018 på ca 40 lektioner. Fick en helt underbar lärare vid namn Emelie som har varit lugn, pedagogisk och tålamodig med mig. Hon har även varit tillmötesgående vad gäller planering av lektioner vilket gjort det enkelt för mig att kombinera studier, jobb och körning. I övrigt har körskolan erbjudit allt för att göra mig som kund nöjd, och har varit peppande när det känts motigt. Mina förväntningar inför kursen jag började var att läraren hade förståelse för att jag aldrig tidigare suttit i en bil och att jag knappt visste vart gasen satt vilket Emelie verkligen var. Är väldigt nöjd med helheten av körskolan och skulle absolut tipsa mina nära och kära om city trafikskola.
    skrev om City Trafikskola i Västerås
    Tack så mycket för de fina orden Linnea! Blir väldigt glad att höra att du är nöjd och lycka till i framtiden nu med körkort och plugg /Emelie City Trafikskola
    City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte