Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås — Visa karta

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås

• Shadi N
    Shadi N skrev om City Trafikskola i Västerås
    I’ve got to say I’m going to miss it.
    A great experience: I really learnt to control the car. I’m so happy I switched to your school.
    I passed my test from the first time ,
    Robin is a great and an expert teacher , and all above that is patient and friendly.
    Thanks to Emily who gave me more confidence during the last lesson immediately before the test who was the first one to congratulate me after passing my test!

I recommend Traffik City Skola to everyone
    Thanks again I’ll see you on the road. Läs mer
  • adam L
    adam L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Fick precis det jag behövde! Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett positivt bemötande redan från start. De gav mig en plan redan på första lektionen fram till uppkörningen vilket gjorde att allt kändes mer motiverande. Otroligt bra& pedagogiska lärare! Läs mer
  • Ayesha E
    Ayesha E skrev om City Trafikskola i Västerås
    min erfarenhet var bra .. jag hade 4 lektioner för att förbättra mina svenska regler eftersom jag redan visste hur man körde men fick lära mig några svenska regler. Läs mer
  • Gule Ö
    Gule Ö skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    En lärorik lektion med mycket humor. Jätte kul och intressant! Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att informationen man fick var viktig och tjänsten levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att alla där är jätte trevlig. Dem hjälper dig med det du behöver.
    Jag köpte flera körlektioner och böckerna.
    Det var en jätte bra upplevelse att jobba med dem. Är verkligen än rekommendation om man vill ha körkort och en trevlig tid medans man ska ta körkort. Läs mer
    2017-12-13 City Trafikskola i Västerås svarar Sebastian L
    Tack så mycket Sebastian för de fina orden och att du känner dig nöjd med din utbildning och har haft det trevligt när du har varit här! :)
    /City Trafikskola
  • Karin W
    Karin W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Pedagogiska och stöttande lärare! Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och Emelie var helt fantastisk och gjorde upplevelse så mycket roligare. Risk 1 hade information som jag redan visste så de kändes väl som en lite onödig kurs men Emelie som höll i det gjorde det väldigt bra. Läs mer
    2017-12-12 City Trafikskola i Västerås svarar Amanda E
    Vad roligt att höra tack så mycket Amanda!! :)
    /Emelie City Trafikskola
  • Linn N
    Linn N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Tyckte den var jättebra och överförväntan. Roligt med gruppdiskussioner och mycket prat från oss som var där, inte bara så att "läraren" prata hela tiden Läs mer
  • Amanda N
    Amanda N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte tjänster i form av en intensivutbildning till körkort. Bemötandet från City trafikskola var från början till slut väldigt bra och professionellt. Glada människor som hade en väldigt välkomnande attityd. Mina förväntningar på trafikskolan var höga och jag förväntade mig seriösa och pedagogiska lärare. Det var även den uppfattningen och intrycket jag fick efter första körlektionen och den känslan var även ihållande under hela utbildningen. Min upplevelse hos City trafikskola har varit super bra och jag rekommenderar de gärna varmt vidare till andra. Läs mer
    2017-12-12 City Trafikskola i Västerås svarar Amanda N
    Tack så mycket Amanda för de fina orden! Så roligt att höra att du är nöjd med din utbildning här hos oss
    Kör försiktigt nu och lycka till önskar vi på City Trafikskola!!
  • Xin Z
    Xin Z skrev om City Trafikskola i Västerås
    Sorry I have to do this in English. But for a English speaker, this driving school could be the best one that you can find in the city!

Very nice driving school and very nice people. They take care everything from the first day of the practice till the day of getting your license. Very good skills of teaching as well as planning, just tell them when do you want to get your license. Of course you will need to spend your time with them, but there is no waste of your time and money, very efficient!

Cars are in good conditions. Location of the school is very easy to reach. You decide when you want the lessons. The price is not expensive. Yes, there are cookies and coffee. Thumbs up! Läs mer
    2017-12-04 City Trafikskola i Västerås svarar Xin Z
    Thank you for your kind words Xin!
  • Björn D
    Björn D skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte dem var vännliga, och energiska. Köpte körlektion och riskutbildning. Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det gick bra och jag lärde mig mycket. City har varit bra. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Har köpt paket med körlektioner och teori plus ytterligare körlektioner och risk 1. Jag är nöjd med det bemötandet jag fått. Kunniga ledare inom teori och pedagogiska, lugna och förstående körskolelärare. De lever upp till minna förväntningar och man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra och personlig hjälp från första mötet till sista. Tack Thomas för allt! Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag är nöjd med den hjälp jag fått av trafikskolan, jag har deltagit i risk 1an och tycker att ni levde upp mot mina förväntningar Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Riktigt bra utbildning och bra lärare. Läs mer
  • Thilda M
    Thilda M skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Personalen verkade trevlig och den person som höll i riskettan när jag närvarade var mycket trevlig. Kursen innehöll bra påminnelser och information. Dock blev det ganska långtradigt att denna kurs var ca 3 h då den innehöll mycket som man redan visste. Läs mer
  • Josue Z
    Josue Z skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte att det var mycket bra och intressant. Många tycker att sitta i 3 timmar är jobbigt men jag tyckte att det gick relativt snabbt och det var kul. Jag skulle göra om det, jag jag fått lära mig mycket angående risker i trafiken. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag förstod vad hon mena och man hängde med väldigt bra Läs mer
  • Josef A
    Josef A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Lite för lång, men väldigt lärorik! Läs mer
  • Niyiton N
    Niyiton N skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    It was accurate precise and very instructive.The lecture was worth the time. Läs mer
  • Paula H
    Paula H skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra överlag. Trevligt. Utbildaren borde dra ner på antalet ”liksom” i sitt framförande. Läs mer
    2017-11-21 City Trafikskola i Västerås svarar Paula H
    Tack så mycket för din åsikt ska tänka på det i framtiden!:)
    MVH Åsa City Trafikskola
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra o tydlig kursledare allt var bra. Läs mer
  • Josefine B
    Josefine B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker bemötandet har varit väldigt bra jag har fått hjälp med de jag behövft som körning. Läs mer
  • Linn N
    Linn N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Väldigt trevligt bemötande, vilket gör det lätt att lära sig (ta körkort) Läs mer
  • Michaela K
    Michaela K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Toppenbra bemötande från början till slut! Bra och kunniga lärare. Det är kanon att man får köra med samma lärare genom hela utbildningen. Efter 2 veckors intensivkurs är äntligen "lappen" min! Läs mer
    2017-11-16 City Trafikskola i Västerås svarar Michaela K
    Bra jobbat Michaela med körkortet och det är så bra att höra att du nöjd med din utbildning! Kör försiktigt nu önskar Robin och alla vi andra på City Trafikskola:)
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Trevlig trafikskola som lärt mig mycket! Klara mitt körkort på första försöket! 👍 Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag kan varmt rekommendera city trafikskola. Jag gick en intensivkurs på två veckor och klarade mitt körkort idag på första provtillfällen.
    Kursen och min lärare Åsa var över mina förväntningar. Här vill dom verkligen att man ska lyckas och nå sina mål.
    Jag är nöjd från början till slut, tack ÅSA utan dig och city trafikskola hade jag inte haft mitt körkort idag.
    Mvh Maria Läs mer
    2017-11-15 City Trafikskola i Västerås svarar Maria V
    Grattis igen till körkortet Maria! Så roligt att du är nöjd med hela din utbildning, Åsa tackar och hälsar så mycket:)
  • Erik B
    Erik B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Det var ett bra upplevelse, jag fick den hjälp som jag behövde för att kunna förbättra min körningsförmåga :) Läs mer
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra. Köpte två packet för bra pris. Om man satsar på körkort är denna skola bäst. Mina förväntningar var höga och dem uppfyllde kraven. Bra lärare som är tydliga i instruktioner och som är lugna. Läs mer
    2017-11-08 City Trafikskola i Västerås svarar Lovisa L
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din utbildning! Kör försiktigt nu Lovisa och grattis ännu en gång:)
  • Ellen W
    Ellen W skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Uplevelsen var posetiv och jag fick ett mycket bra bemötande. Kursen var informativ och väldigt bra då den inte var tråkig. Jag tyckte att kursen leddes av en person som höll innehållet intessant och roligt att lyssna på. Läs mer
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra information, bra diskussioner. Läs mer
  • Axel A
    Axel A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett mycket bra bemötande och kursen hölls på ett mycket underhållande sätt. De tre timmarna gick mycket fort. Läs mer
  • Tina T
    Tina T skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Den var jätte bra
    Tack ska ni alla ha Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Intressant och bra sett att gå igenom det på. Läs mer
  • Evelyn B
    Evelyn B skrev om City Trafikskola i Västerås
    City trafikskola är snabba med respons och har grym hjälp med bokningar och avbokningar med lektioner, supersmidigt! De anpassade sig efter mitt schema och finns till hands hela vägen.

Lektionerna var givande och utformade efter min förmåga och inlärningstakt. Pedagogiskt bemötande och många kloka råd har jag fått under mina kör-lektioner. City trafikskola och främst Robin L är kanske vad som ens möjliggjorde att jag skulle klara mitt uppkörningsprov (på första försöket t.o.m.). Utöver det tror jag också att jag kommer att vara en tryggare förare i framtiden för att jag har en tydligare bild av en riktigt bra förare, som jag aspirerar att bli, från mina lektioner.

Tack tack tack City Trafikskola! Ni är grymma. Läs mer
  • Emma V
    Emma V skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte att det var mycket bra! Det var en bekväm atmosfär som skapades av föreläsaren, vilket gjorde att man vågade säga vad man tänkte vid olika frågor. Det var även mycket lärorikt Läs mer
  • Emre S
    Emre S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte om stället. Man förstår vad dem säger och menar och vad dem vill att vi som ska ta körkort ska göra. Dem säger viktiga delar med att köra bil och det fick mig känna mer säkrare när jag tar mitt körkort. Läs mer
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jättebra! Tydligt och bra information! Läs mer
  • Alicia S
    Alicia S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Lärarna är väldigt snälla och anpassar lektionerna till just dig. Man får alltid den hjälpen man vill och jag har bara positiva upplevelser. Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    En bra utbildning som tog upp allt tydligt och klart. Lät oss som var där ställa frågor o förtydligade om vi inte riktigt förstod. Filmerna blev bra diskussionsmaterial. Ingav förtroende och en som kunde sin sak. Läs mer
  • Alan A
    Alan A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Det var jätte bra utbildning special från trafik lärare ÅSA. Man behöver uppdatera då o då Läs mer
  • Pontus L
    Pontus L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Funkat klockrent från början till slut. Var det några funderingar var det bara att höra av sig så hjälpte dem dig med allt från boka körlektioner, uppkörning och massa annat. Trevlig personal! Läs mer
    2017-10-11 City Trafikskola i Västerås svarar Pontus L
    Kul att höra att du tycket att allt funkade på bra! Kör försiktigt nu Pontus och lycka till med allt:)
  • Abed E
    Abed E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra intro och mycket duktig samt kunning Åsa! Läs mer
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    THE best service /attention ever! Läs mer
  • Bahast M
    Bahast M skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag är väldigt glad att jag just valde city trafikskola. Jag har lärt mig så mycket och fått tillgång till så mycket. Läs mer
  • Minna K
    Minna K skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bästa trafikskolan med trevlig personal och trevligt bemötande. 3 veckors intensivkurs och idag fick jag mitt körkort på första försöket. Stort tack! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-10-09 City Trafikskola i Västerås svarar Minna K
    Tack så mycket Minna att du är nöjd med din utbildning! Och grattis ännu en gång till körkortet:)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av alla anställda Läs mer

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås