Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås — Visa karta

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 09:30-18:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 200 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås

• Ida F
    Ida F skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte ett 10-lektioners paket inklusive teoritester på internet! Jag kompletterade även med några extra lektioner. Jag är väldigt nöjd med personalen och bemötandet! Jag körde med Maria som gav mig väldigt bra tips och råd. Jag hade även en lektion med Thomas innan min uppkörning som jag är otroligt nöjd med. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om City Trafikskola i Västerås
    City Trafikskola har varit över mina förväntningar. All personal har ett grymt bra bemötande och min körskollärare Robin ska ha en stor eloge för att han orkade med mig. Intensivkursen passade mig perfekt och jag kommer rekommendera City Trafikskola till mina bekanta. Läs mer
  • Josef O
    Josef O skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra bemötande, alltid trevliga, duktiga på att förklara och göra mig till en bra förare. Jag har inget negativt att säga Läs mer
  • Ann-Marie V
    Ann-Marie V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Superbra lärare !! Lärde mig massor på kort tid Läs mer
  • Tilde R
    Tilde R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Alla är väldigt hjälpsamma, utan dem hade jag idag inte haft mitt körkort. Jag köpte ett teoripaket och flera körlektioner utöver det. Jag tycker de är trevliga och vill alltid kundens bästa. Läs mer
  • Tuva R
    Tuva R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bemötandet från personalen har varit jättebra enda från start! Jag är jättenöjd med hela utbildningen, både teoridelen och körningen. Jag hade inte klarat körningen utan en trafikskola, dem har hjälpt mig att utvecklats mycket. Jag är helnöjd med dessa månader jag tillbringat hos city trafikskola och jag kan absolut rekommendera denna skola till andra Läs mer
    2018-03-02 City Trafikskola i Västerås svarar Tuva R
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela din utbildning! Och stort grattis till körkortet igen:)
    /City Trafikskola
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Hade fått höra på förhand att riskettan skulle vara jättetråkig. Men Emelie som höll i den lyfte verkligen hela klassrummet och fick oss engagerade i många gruppdiskussioner och filmer - något som gjorde att undervisningen gick betydligt snabbare och var betydligt roligare än man trodde när man först satte sig där inne. Extra plus för fikat som också fanns tillgängligt och Emelies sköna och förstående inställning! Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Tommy R
    Tommy R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra bemötande Bra trafik lärare Läs mer
  • Erik K
    Erik K skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Den var både informativ och trevlig. Lagom mängd eget tänkande och lärande från instruktör. Läs mer
  • Julia P
    Julia P skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bemötandet och utförandet sv kursen var mycket bra. Risk 1 levde upp till mins förväntningar. Utbildningen var bättre än vad jag trodde den skulle vara då den utfördes på ett sådant sätt att eleverna fick delta mycket i undervisningen. Läs mer
  • Sheila S
    Sheila S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Saknar kursmaterialet i digital eller pappersform 😉 Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag har tagit körlektioner hos er och är väldigt nöjd. Lärt mig mycket, kunnat fråga saker och haft kul! Läs mer
  • Suzana L
    Suzana L skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det är en bra skola trevliga lärare och intressanta lektioner Läs mer
  • Astrid S
    Astrid S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Trevlig personal som hjälpte till med allting fram tills jag var helt godkänd Läs mer
  • Gael M
    Gael M skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte ert bemötande var utmärkt och er presentation väldigt lärorik. Dessutom så fick man samarbeta med nya människor vilket var ett plus. Läs mer
  • Frida Å
    Frida Å skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra bemötande och hjälp med allt. Bra stämning som fick mig att slappna av. Som helhet en jättebra körskola. Att kunna boka lektioner online via ett bokningsverktyg vore smidigare än dagens pärmar.
    Rekommenderar till alla som vill ta körkort. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om City Trafikskola i Västerås
    Sammanlagt har jag köpt 25 lektioner på City Trafikskola efter att ha hört mycket bra om skolan och bekanta. Körde med två andra trafikskolor innan men kände att jag behöver byta för att jag någonsin ska kunna klara uppkörningsprovet. Väldigt nöjd med valet av skolan, bra bemötande i receptionen och av de olika lärarna som jobbar där, lugna och sakliga var de under tiden jag körde med dem. Jag kommer att rekommendera skolan till andra. Läs mer
  • Amina A
    Amina A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag är väldigt nöjd! Lärde mig mycket nytt och jag tyckte det var roliga diskussioner. Läs mer
  • Emmy W
    Emmy W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Väldigt bra redan från start! Tack vare detta tog jag körkort snabbt och smidigt. Läs mer
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Riskettan var jättebra och hade en super bra kurs ledare. Citytrafikskola i Västerås är toppen bra på att undervisa och fick alla att känna sig avslappnade och delta på kursen. Tack. Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Överlag tycker jag utbildningen var bra. Tycker att man pratade lite väll mycket om att man inte får köra bil med alkohol i kroppen, fattade det första gången, man måste inte nämna det 5 gånger. Annars bra! Läs mer
  • Felicia K
    Felicia K skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte det var jättebra och hon som lärde ut höll det intressant under hela lektionen Läs mer
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker bemötandet är himla trevligt och bra, känns som hemma när Emelie som höll i kursen kan ens namn och verkligen tar hand om en på ett bra sätt. Jag tyckte kursen var mycket intressent då jag kom hem och återberättade allt för mina föräldrar och visade de youtube klippen vi fick se på en gång. Kursen var verkligen mycket över mina förväntningar och istället för att vara trött efter en "lektion" på 3,5 timmar var jag pigg och energifylld :) Läs mer
  • Sara C
    Sara C skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att bemötandet jag fick och utbildningen var på toppennivå. Utbildaren lärde ut på ett mycket pedagogiskt sätt så att alla förstod och fick med hela gruppen att aktivt delta i diskussioner. Detta ledde till att jag därifrån men massor av ny kunskap att tillämpa (och inte tillämpa t.ex text and drive). Som kund hos företaget är jag mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-19 City Trafikskola i Västerås svarar Sara C
    Vad glad jag blir som får höra detta! Jättekul att du var nöjd med utbildningen och känner att du fått med dig något användbart
    /Emelie City Trafikskola
  • Linnea E
    Linnea E skrev om City Trafikskola i Västerås
    Det har varit bra, har blivit bemött bra och lärt mig väldigt mycket. Läs mer
  • Shadi N
    Shadi N skrev om City Trafikskola i Västerås
    I’ve got to say I’m going to miss it.
    A great experience: I really learnt to control the car. I’m so happy I switched to your school.
    I passed my test from the first time ,
    Robin is a great and an expert teacher , and all above that is patient and friendly.
    Thanks to Emily who gave me more confidence during the last lesson immediately before the test who was the first one to congratulate me after passing my test!

I recommend Traffik City Skola to everyone
    Thanks again I’ll see you on the road. Läs mer
  • adam L
    adam L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Fick precis det jag behövde! Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett positivt bemötande redan från start. De gav mig en plan redan på första lektionen fram till uppkörningen vilket gjorde att allt kändes mer motiverande. Otroligt bra& pedagogiska lärare! Läs mer
  • Ayesha E
    Ayesha E skrev om City Trafikskola i Västerås
    min erfarenhet var bra .. jag hade 4 lektioner för att förbättra mina svenska regler eftersom jag redan visste hur man körde men fick lära mig några svenska regler. Läs mer
  • Gule Ö
    Gule Ö skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    En lärorik lektion med mycket humor. Jätte kul och intressant! Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att informationen man fick var viktig och tjänsten levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tycker att alla där är jätte trevlig. Dem hjälper dig med det du behöver.
    Jag köpte flera körlektioner och böckerna.
    Det var en jätte bra upplevelse att jobba med dem. Är verkligen än rekommendation om man vill ha körkort och en trevlig tid medans man ska ta körkort. Läs mer
    2017-12-13 City Trafikskola i Västerås svarar Sebastian L
    Tack så mycket Sebastian för de fina orden och att du känner dig nöjd med din utbildning och har haft det trevligt när du har varit här! :)
    /City Trafikskola
  • Karin W
    Karin W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Pedagogiska och stöttande lärare! Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och Emelie var helt fantastisk och gjorde upplevelse så mycket roligare. Risk 1 hade information som jag redan visste så de kändes väl som en lite onödig kurs men Emelie som höll i det gjorde det väldigt bra. Läs mer
    2017-12-12 City Trafikskola i Västerås svarar Amanda E
    Vad roligt att höra tack så mycket Amanda!! :)
    /Emelie City Trafikskola
  • Linn N
    Linn N skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Tyckte den var jättebra och överförväntan. Roligt med gruppdiskussioner och mycket prat från oss som var där, inte bara så att "läraren" prata hela tiden Läs mer
  • Amanda N
    Amanda N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte tjänster i form av en intensivutbildning till körkort. Bemötandet från City trafikskola var från början till slut väldigt bra och professionellt. Glada människor som hade en väldigt välkomnande attityd. Mina förväntningar på trafikskolan var höga och jag förväntade mig seriösa och pedagogiska lärare. Det var även den uppfattningen och intrycket jag fick efter första körlektionen och den känslan var även ihållande under hela utbildningen. Min upplevelse hos City trafikskola har varit super bra och jag rekommenderar de gärna varmt vidare till andra. Läs mer
    2017-12-12 City Trafikskola i Västerås svarar Amanda N
    Tack så mycket Amanda för de fina orden! Så roligt att höra att du är nöjd med din utbildning här hos oss
    Kör försiktigt nu och lycka till önskar vi på City Trafikskola!!
  • Xin Z
    Xin Z skrev om City Trafikskola i Västerås
    Sorry I have to do this in English. But for a English speaker, this driving school could be the best one that you can find in the city!

Very nice driving school and very nice people. They take care everything from the first day of the practice till the day of getting your license. Very good skills of teaching as well as planning, just tell them when do you want to get your license. Of course you will need to spend your time with them, but there is no waste of your time and money, very efficient!

Cars are in good conditions. Location of the school is very easy to reach. You decide when you want the lessons. The price is not expensive. Yes, there are cookies and coffee. Thumbs up! Läs mer
    2017-12-04 City Trafikskola i Västerås svarar Xin Z
    Thank you for your kind words Xin!
  • Björn D
    Björn D skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte dem var vännliga, och energiska. Köpte körlektion och riskutbildning. Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det gick bra och jag lärde mig mycket. City har varit bra. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Har köpt paket med körlektioner och teori plus ytterligare körlektioner och risk 1. Jag är nöjd med det bemötandet jag fått. Kunniga ledare inom teori och pedagogiska, lugna och förstående körskolelärare. De lever upp till minna förväntningar och man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra och personlig hjälp från första mötet till sista. Tack Thomas för allt! Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag är nöjd med den hjälp jag fått av trafikskolan, jag har deltagit i risk 1an och tycker att ni levde upp mot mina förväntningar Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Riktigt bra utbildning och bra lärare. Läs mer
  • Thilda M
    Thilda M skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Personalen verkade trevlig och den person som höll i riskettan när jag närvarade var mycket trevlig. Kursen innehöll bra påminnelser och information. Dock blev det ganska långtradigt att denna kurs var ca 3 h då den innehöll mycket som man redan visste. Läs mer
  • Josue Z
    Josue Z skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte att det var mycket bra och intressant. Många tycker att sitta i 3 timmar är jobbigt men jag tyckte att det gick relativt snabbt och det var kul. Jag skulle göra om det, jag jag fått lära mig mycket angående risker i trafiken. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag förstod vad hon mena och man hängde med väldigt bra Läs mer
  • Josef A
    Josef A skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Lite för lång, men väldigt lärorik! Läs mer
  • Niyiton N
    Niyiton N skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    It was accurate precise and very instructive.The lecture was worth the time. Läs mer
  • Paula H
    Paula H skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra överlag. Trevligt. Utbildaren borde dra ner på antalet ”liksom” i sitt framförande. Läs mer
    2017-11-21 City Trafikskola i Västerås svarar Paula H
    Tack så mycket för din åsikt ska tänka på det i framtiden!:)
    MVH Åsa City Trafikskola
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Handledarutbildning en del av City Trafikskola i Västerås
    Bra o tydlig kursledare allt var bra. Läs mer

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås