City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!

Läs vad 335 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås 2

2021-07-15
    Alla här är alltid så trevliga och dessutom är de också fantastiska körlärare! Jag hade hört talas om mycket bra kring City trafikskola, och de levde verkligen upp och utöver mina förväntningar.
    Jag körde automat med ca 12 lektioner och tog körkortet direkt efter. (Köpte ett paket med tio lektioner men lade till några extra utmed lärandets gång.)
    2021-07-12
    Jag blev bra bemött och känner mig nöjd. Tack vare er körade jag körkortet
    2021-07-05
    Väldigt bra bemött, överlag mycket nöjd.
    2021-07-01
    Bra bemötande och välkompetenta lärare. Jag har gått på flera trafikskolor förut men aldrig varit så nöjd som denna.
    2021-06-28
    Otroligt bra överlag. Klarade körkortet på 2 veckor (intensivkurs) så kan inte vara annat än nöjd. Trevlig och kunnig personal som gjorde det lätt att lära sig.
    2021-06-28
    Gjorde en intensivkurs för B-Körkort, de var flexibla med upplägget vid bokning och höll bra kommunikation. Lärarna var toppen!
    2021-06-28
    Tyckte det var väldigt bra, jag hade 10 lektioner, risk 1 och risk 2 samt uppkörning.
    2021-06-23
    Väldigt bra och pedagogiska lärare, toppen feedback igenom hela processen. Kan starkt rekommendera city trafikskola för alla som vill ta körkort.
    2021-06-20
    City trafikskolan är verkligen den bästa trafikskolan i Västerås. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket, tack vare dem. Jag körde med Dennis och Robin, väldigt duktiga och professionella 🙂 det bästa är Mia, som jobbar i receptionen. Mia hjälper med ALLT, alltid trevligt och hjälpsam. Aldrig haft bättre bemötande, Mia är bäst!!!
    2021-06-18
    Ett positivt och uppmuntrande bemötande med stor professionalitet både i receptionen, på riskutbildning 1 och i sällskap av trafiklärare i övningsbil garanterade en snabb utveckling för mig som elev och körkort på första uppkörningsförsöket.
    Denna trafikskola jobbar seriöst för ett trafiksäkrare Västerås och Sverige. Lärarna behärskar många olika språk, har humor och gillar sitt jobb. Det var alltid roligt att komma på körlektionerna.
    Tusen tack, City trafikskola! Ni är guld värda!
    2021-06-15
    Jättebra trafikskola, väldigt trevliga
    2021-06-15
    Jag köpte ett paket med 30 körlektioner, risk 1 utbildning m.m, samt fler extra körlektioner och är väldigt nöjd med mitt köp! Jag blev under min tid hos City Trafikskola bemött på ett väldigt bra sätt.
    2021-06-14
    Jag är supernöjd med City Trafikskola! Har kört med tre olika lärare och alla har varit trevliga och pedagogiska. När det uppstod problem pga. sjukdom löste de allt så att min utbildning och inbokade lektioner ej blev påverkade. Ett stort tack till Lotta som jag gjort den största delen av min körning med!
    2021-06-04
    Jag hade ungefär 25 Körlektioner utspridda över 4 månader och är väldigt nöjd med min körlärare (Dennis). Hans konstruktiva kritik hjälpte mig att förbättra min körkunskap och det var alltid en trevlig upplevelse under alla körlektioner. :)
    2021-06-03
    Intensivkurs, 20lektioner.
    All personal jag stötte på har varit jätte trevliga och hjälpsamma, vare sig det var i receptionen eller om man bara behövde stoppa någon i farten för att fråga något.
    Min lärare var pedagogisk och var tydlig i sina instruktioner.
    Jag är jättenöjd med min utbildning och kommer rekommendera skolan starkt till andra som ska ta körkort 😊
    2021-05-21
    Awesome experience, Dennis is great instructor. Inpassed all my driving licence activities from 1st trial.
    Inwould highly recommend the school, especially if you need it all on english.

Selma
    2021-05-20
    Tyckte att man fick den hjälp man behövde och att man fick saker förklarat på ett sådant sätt som gjorde att man verkligen förstod. Plus att man behövde aldrig känna sig stressad
    2021-05-20
    Jag är grymt nöjd, skolan har varit tydlig, målinriktad och stöttande i hela resan till körkort.

Ahmad har vart en super pedagogisk lärare, och jag är så tacksam för all hjälp!
    2021-05-10
    Mycket bra trafikskola med kompetent och trevlig personal. Jag övningkörde med trafikskolan, och jag var riktigt nöjd. Jag fick körkort tack vare citytrafikskolan.
    Jag rekommendera starkt!
    2021-05-08
    Excellent service! I had no problems in getting the information that I was looking for. They were really helpful in suggesting what’s best for me in terms of how many driving lessons I need and help me with booking the driving test date. Special thanks to Peter for training me and Åsa for helping me with my nervousness on the test day 😁
    2021-05-07
    Jag hade körlektioner med city trafikskolan och är jätte nöjd!! Jag blev mycket vänligt bemött av alla i företaget!
    Jag trodde först att det skulle vara stelt att köra med dem, men märkte väldigt snabbt att dom inte var stela alls. Tvärtom, dom var mycket vänliga och förklarade tydligt och klart vart man skulle åka och hur man skulle göra!

Otroligt tacksam!!
    2021-05-06
    Är mycket nöjd med min intensivkurs. Hade i princip ingen kunskap innan och klarade körkortet på drygt 4 veckor. Vill tacka alla på City trafikskola, speciellt Annika! :)
    2021-05-06
    I am super happy with the quality of the classes. City Trafikskola changed my unsafe driving style. Special thanks to Robin, Dennis, and Hussein.
    2021-04-30
    Det var allt okej.

Men jag har en tips som kund. Att ni anställda en person som pratar persiska det är jätte bra. Eftersom det var på olika språk i City trafikskola i stället persiska. Det finns på svenska, engelska, arabiska, men på persiska finns inte. Jag är mycket nöjd. Tack
    Med vänlig hälsning Abdullah Zawali.
    2021-04-22
    Körlektionerna var väldigt bra och gjorde att jag lyckades klara mitt körkort
    2021-04-16
    De är hjälpsamma, motiverande, kunniga och pedagogiska. Bra tips och tricks och alltid peppande och engagerade. Extra stort tack till Robin! Var väldigt lärorikt och jag är supernöjd. Kan starkt rekommendera City Trafikskola!
    2021-04-01
    Jag köpte en Smallpaket på city trafikskolan
    Jag var mycket nöjd med deras utbildning
    2021-03-30
    Jag tycker att City trafikskolan bästa trafikskolan i Sverige. Jag fick jätte bra information och förklaring av de.
    Jag vill gärna rekommenderar för alla.
    2021-03-28
    Tydligt upplägg, bra lärare och fint kundbemötande!
    2021-03-28
    En intensivkurs på 4 veckor samt privat teori.
    Alltid trevligt och härligt bemött av personal. Toppen service och lärare med goda pedagogiska kunskaper, samt toppen i teoretiskt och praktiskt lärande.
    Kändes tryggt och säkert i körningen samt enkelt i all kommunikation.
    Mycket nöjd, kan varmt rekommendera!
    2021-03-26
    Jag köpte 20 körlektioner och de hade de perfekta handledare är så nöjd att valde city trafikskolan:)))))
    2021-03-26
    Jag tyckte att dom lär bra o att dom är trevliga
    2021-03-24
    bra skola och bra lärare, jag lärde mig mycket av dem och jag rekommenderar skolan till alla.
    2021-03-19
    Experience for wonderful and thanks to Dennis for all his support
    I will come back for my wife driving license
    Bästa trafikskolan, trevliga lärarna,
    2021-03-19
    Jag köpte en paket med 10 körlektioner och var vare er så blev jag godkänd idag och det pengarna ni får är verkligen värda för varje körlektion och jag tackar er alla för att jag fick det hjälp jag behövde. Och ni är jätte trevliga.
    2021-03-19
    Jag köpte ett medium paket på 30 lektioner. Jag fick sedan första dagen jättebra bemötande av personalen och de fanns alltid där när man behövde fråga något eller vägledning.
    2021-03-19
    Trevlig personal och bra lugna och pedagogiska lärare. Lärde mig av mina misstag istället för att känna mig nedstämd av dem. Klarade uppkörningen, och det var delvis tack vare dem. Tack!
    2021-03-17
    Personalen var jätte snäll med mig och jätte bra skolan
    Jag köpte körlektioner.
    Bra lärare. Bra bemötande.
  • Aom Y
    skrev om City Trafikskola i Västerås
    2021-03-09
    Jag hade inte kört bil tidigare.
    Skolan ligger i ett bra läge mitt i centrum.
    De har ett bra bemötande till ett bra pris
    Nya bilar och många lärare som kan prata flera språk.
    Varma rekommendationer.
    Panyasorn
    2021-03-09
    Since I have a driver's license from a non-EU country, I also had to apply for a Swedish license. With the CITY trafikskola I finished risk 1 and risk 2, took the material in English and drove a total of 3 classes with an instructor. The school is very professional, with a high quality of work. The instructor is a very detailed, dedicated to work and good teacher. It is very important to them whether we understand everything, whether everything is clear ... and they give an accurate and understandable answer to each of our additional questions.

All recommendations for the CITY trafikskola!
    👏👏👏
    2021-03-03
    Food instructors and well planned training
    2021-02-28
    Good teachers and they are very patient!
    2021-02-26
    Jag är supernöjd! Bästa trafikskolan!
    2021-02-24
    En härlig upplevelse under hela processen. Min handledare Lotta var utmärkt stöd för mig, både med att ge tips och viktigare för mig var när hon gav mig beröm vid varje rätt hantering, hennes beröm och tips fastande i hjärnan under körprovet och skall fortsätta ☺☺☺
    Tack för City Trafikskola i allmänt och speciell tack till Lotta😀😀😀

/Hugir
    2021-02-24
    Bra och trevliga handledare som vill att du ska lyckas med din uppkörning. Handledarna är bra på att poängtera saker man behöver öva och framhäver och uppmuntra vad man är bra på. Dem är ärliga och lugna när man kör med dem. Men andra ord så bidrar dem med en trygg miljö, där misstag är okej eftersom man är där för att lära sig.
  • Rajaa M
    skrev om City Trafikskola i Västerås
    2021-02-23
    Lektionerna var jätte bra speciellt läraren Robin. Han förklara jätte bra. Jag kommer att rekommendera till mina barn och vänner att gå city trafikskola.
    2021-02-22
    Min upplevelse på City Trafikskola i Västerås var väldigt bra!

När jag kom till trafikskolan köpte jag ett paket, där det ingick både risk 1 och 2, flertal lektioner, uppkörning, osv. Jag är väldigt nöjd med att valt City Trafikskola i Västerås på grund av deras förmåga att undervisa framtida förare. Personligen hade jag kombinerat privat körning med körning med trafikskolan i syfte att bli en bra förare ute i trafiken. Utöver undervisningen upplevde jag trafiklärarna väldigt tillmötesgående, vänliga och kunniga inom området. De gav välutvecklade tips och tricks för olika moment och situationer ute i trafiken.

Trots City Trafikskola i Västerås kanske inte är dem bästa fotograferna när man har tagit körkortet, finns det ändå välutvecklad kunskaper inom dem.

Utifrån min sammanfattade bedömning av City Trafikskola i Västerås rekommenderar jag starkt alla som vill ta körkort och få en mening i körningen, att välja denna körskola. // Från en nöjd elev!
    2021-02-22
    Jag tycker City Trafikskola är en trafikskola alla bör gå till. Den är toppen med super bra personal!