Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås — Visa karta

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även du som vill övningsköra privat kan köpa stödlektioner och gå handledarkursen hos oss. Vi vill att våra kunder ska få kvalitet från första dagen tills målet är nått. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 238 kunder tycker om City Trafikskola i Västerås

• 2019-03-02

Matilda R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Tagit körlektioner hos city, blev bemött så himla bra och fick personlig anpassning och massor med hjälp. Över mina förväntningar. Verkligen jätte bra trafikskola. Läs mer
  • 2019-03-01

Sara W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Toppenlärare och bra skola överlag. Läs mer
  • 2019-02-21

Julia S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Utförde hela min körtkortsutbildning hos citytrafikskola. Personalen var trevliga och kunniga. Hade bara bra upplevelser med denna trafikskola. Läs mer
  • 2019-02-20

Joel V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra och pedagogiska lärare.
    Nöjd! Läs mer

Sofie S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Fantastisk personal, hjälpsam och förstående. Läs mer

Abdirahman A skrev om City Trafikskola i Västerås
    De var bra allt var bra.Man fick lära sig mycket på förarprovet vilken var bra osv.De finns inget som är dåligt med det.skulle vilja säga Testa på så kommer du vilja att det var värd Läs mer

Matilda J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte en intensivkurs på 20 körlektioner och är super nöjd. Läs mer
  • Yuki Kim Lucifer Noctis L

2019-01-17

Yuki Kim Lucifer Noctis L skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte risk 1an var bra, bra information och härligt att man inte bara behöver sitta och lyssna hela tiden utan får engagera sig i ämnet också Läs mer
  • 2019-01-16

Izabelle M skrev om City Trafikskola i Västerås
    Super trevlig och pedagogisk personal Läs mer
  • 2019-01-10

Karin L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Intensivkurs.
    Blev väldigt bra bemött.
    Man får väldigt bra stöttning och dom lär ut väldigt bra! Läs mer
  • 2019-01-04

Monika J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Professionell och flexibel personal, inger trygghet och förtroende. Följer man lärarens instruktioner och vägledning så får man körkortet vid första körprov. Läs mer
  • Patrick B

2018-12-21

Patrick B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Good experienced teachers. A bit expensive to book their car. At least there should be indemnities to students who have done a good number of lessons. Otherwise the price of lessons is worth it. Läs mer
  • 2018-12-17

Sanela V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag valde intensivkurs och det är jag glad för att jag gjorde det. Förväntningarna va att få körkortet inom dessa två veckor.
    Är nöjd med trafikläraren och deras utbildningsplan för körkort. Läs mer
  • Artin L

2018-12-05

Artin L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag tog 10 paketet plus några extra lektioner samt teori på appen. Körde med 4 olika lärare vilket är bra då man plockar upp lite olika tips från alla. Är nöjd med allt och har inget att anmärka på. Extra cred till Thomas! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-11-22

Slobodan M skrev om City Trafikskola i Västerås
    Great school, I feel like I've learned a lot and become a much better driver thanks to them, I'd recommend City Trafikskola to anyone working on their driver's license. Läs mer
  • 2018-11-16

Aidin A skrev om City Trafikskola i Västerås
    Thomas har varit en riktigt bra lärare. Från min första lektion där jag aldrig kört manuell bil till den sista. Han har varit rak och ärlig hela tiden men alltid sagt det på ett bra sätt.

Jag fick även köra en dag med en annan trafiklärare och då märkte jag hur stor skillnad det är på den man har bredvid sig.

Så min bedömning är främst till Thomas. Läs mer
  • 2018-11-14

Linnea P skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte en intensivkurs av city trafikskola under sommaren 2018 på ca 40 lektioner. Fick en helt underbar lärare vid namn Emelie som har varit lugn, pedagogisk och tålamodig med mig. Hon har även varit tillmötesgående vad gäller planering av lektioner vilket gjort det enkelt för mig att kombinera studier, jobb och körning. I övrigt har körskolan erbjudit allt för att göra mig som kund nöjd, och har varit peppande när det känts motigt. Mina förväntningar inför kursen jag började var att läraren hade förståelse för att jag aldrig tidigare suttit i en bil och att jag knappt visste vart gasen satt vilket Emelie verkligen var. Är väldigt nöjd med helheten av körskolan och skulle absolut tipsa mina nära och kära om city trafikskola. Läs mer
    2018-11-15 City Trafikskola i Västerås svarar Linnea P
    Tack så mycket för de fina orden Linnea! Blir väldigt glad att höra att du är nöjd och lycka till i framtiden nu med körkort och plugg
    /Emelie City Trafikskola
  • 2018-11-14

Saga W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra, trevlig personal. Berättade tydligt vad man skulle göra och vad man kunde tänka på både vid betalning men även under körning. Allt var enligt förväntningarna!! Läs mer

Krittiya B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Körkortsutbildning. B. Mycket bra och professionellt bemötande, som väl levde upp till mina förväntningar Läs mer

Wilma W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Underbara och pedagogiska lärare som har tålamod och ett lugn med fokus på dig och din körning. Stark rekommendation! Läs mer

Dennis N skrev om City Trafikskola i Västerås
    Tog en intensivkurs för att få körkortet snabbt och vart färdig på utsatt tid.

Bra lärare som lär ut pedagogiskt hur man ska göra vilket gjorde det väldigt lätt att komma igång att lära sig. Kan bara ge beröm då jag inte hade några negativa upplevelser överhuvudtaget. Läs mer

Clara B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Köpte ca 15 körlektioner och var mycket nöjd med min körlärare. Bra på att förklara och gav bra tips. Dock svårt att få tider, man måste boka långt i förväg. Läs mer
  • Pernilla R

2018-10-28

Pernilla R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Har fått jättebra hjälp och stöd av min körlärare Thomas. Rekommenderar starkt Citytrafikskola men speciellt Thomas. Han är en fantastisk lärare som har hjälpt mig med mitt körkort. Noggrann och utmanar men samtidigt ser till att man som elev känner sig trygg med varje steg i processen till att skaffa körkort. Har bara bra saker att säga om min tid på körskolan tack vare honom. Jag körde lektioner, riskettan och risktvåan samt bokade mina prov samt lån av bil via City trafikskola -smidigt och tryggt. Läs mer
  • 2018-10-20

Jerry H skrev om City Trafikskola i Västerås
    Intensiv paket till bra pris
    Väldigt bra bemötande och service från all personal, väldigt professionella på alla plan. Läs mer
  • 2018-10-19

Arsal A skrev om City Trafikskola i Västerås
    En utmärkt upplevelse. Rekommenderar starkt !!! Läs mer
  • Miracle J

2018-09-26

Miracle J skrev om City Trafikskola i Västerås
    Hej!
    Jag vill tacka er för allt ni har hjälpt mig med! Ni har varit till en stor hjälp, jag trodde aldrig jag skulle ta körkortet, men ni hjälpte mig att tro på mig själv och allt är möjligt så länge man kämpar och tror på sig själv! Kommer för alltid att vara tacksam för allt ni har gjort! Många kramar!❤️

Med vänliga hälsningar, Helda Läs mer
    2018-09-28 City Trafikskola i Västerås svarar Miracle J
    Stort grattis till körkortet och tack för all mat. Supergott!
  • Pankaj C

2018-09-26

Pankaj C skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    I have booked below products from City Trafikskola:
    - Theory course
    - Driving Lessons
    - Risk 1
    - Risk 2
    Staff is very friendly and teachers are very friendly and efficient. Läs mer
  • 2018-09-26

Krian S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Had taken Risk-1 course with CityTrafikskola. I am fully satisfied with the teaching. Läs mer
  • 2018-09-18

Linda W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2018-09-07

Jonas Y skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag gick en intensivkurs hos City Trafikskolan i Västerås och är mycket nöjd med läraren och bemötandet i allmänhet. Klarade därefter uppkörningen utan anmärkning. Kan starkt rekommendera skolan! Läs mer
  • Reidun B

2018-09-04

Reidun B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Ett bra bemötande, hela tiden. Aldrig en känsla av att man nog bör ta lite fler lektioner för att de ska tjäna pengar på dig. Alltid hjälpsamma och fixar och trixar så det ska bli bra. En utmärkt körskola. Läs mer
  • 2018-08-16

Jenny S skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte en intensivkurs hos trafikskolan. Superpedagogisk lärare, mycket trevlig. Lärt mig så mycket på ganska kort tid, varit intressant och lärorikt! Har varit en rolig resa till ett välbehövligt körkort! Läs mer
  • 2018-08-16

Christine M skrev om City Trafikskola i Västerås
    Köpte 20 st körlektioner i pakerpris med tillägg av fler lektioner i schemat ifall att det skulle behövas. När jag först bokade var receptionisten extremt trevlig och hjälpsam och känndes väldigt bra att jg hade valt just denna Trafikskola. Hade två körlärare och båda var väldigt tydliga med utbildnigen och trevliga. Efter att ha kört med dem, så klarade jag uppkörningen på första försöket, fick även en teori app och böcker, så klarade även teorin på första försöket! Läs mer
  • Sara B

2018-07-02

Sara B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag Jag köpt ett paket med körlektioner och teori och har därefter köpt till paket med körlektioner och har upplevt att jag hat fått ett bra bemötande lärarna är kunniga och bra på att lära ut. Jag är överlag väldigt nöjd med City trafikskola. Läs mer
  • 2018-06-20

William B skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag började med att köpa ett paket på 10 körlektioner, jag körde 2x40min en gång i veckan och jag fick lära mig mycket och det var extremt roligt, Emelie som jag körde med var hur grym som helst och fick mig att känna mig säker i trafiken och taggad på att ta körkortet.
    Utan att ha pluggat speciellt mycket så klarade jag både teori och uppkörning tack vara allt jag fått lära mig väl under tiden vi körde.
    Grymt bra och jag kommer rekommendera denna skola vidare! Läs mer
  • 2018-06-11

Linnea L skrev om City Trafikskola i Västerås
    Köpte 11 lektioner,teoripaket och bokade uppkörning och kunskapsprov via körskolan! Blev bemött bra från första början, första läraren klickade jag dock inte med och bytte därefter och blev mer än nöjd! Läs mer
  • 2018-06-11

Thilda M skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag har gått risk 1, risk 2 samt tagit ett flertal körlektioner och lyckades efter det ta körkort på första försöker vilket jag tycker tyder på en bra körskola! Läs mer
  • 2018-06-03

Erik W skrev om City Trafikskola i Västerås
    Hjälpsam och glad personal, man kände sig välkommen att komma dit. Bra att körtider och sånt kom in på elevcentralen sen, blev enklare! Tips till andra är att köra med olika lärare hos er, alla är bra och kommer med olika bra tips Läs mer
  • 2018-05-08

Ida F skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag köpte ett 10-lektioners paket inklusive teoritester på internet! Jag kompletterade även med några extra lektioner. Jag är väldigt nöjd med personalen och bemötandet! Jag körde med Maria som gav mig väldigt bra tips och råd. Jag hade även en lektion med Thomas innan min uppkörning som jag är otroligt nöjd med. Läs mer
  • Maria L

2018-04-13

Maria L skrev om City Trafikskola i Västerås
    City Trafikskola har varit över mina förväntningar. All personal har ett grymt bra bemötande och min körskollärare Robin ska ha en stor eloge för att han orkade med mig. Intensivkursen passade mig perfekt och jag kommer rekommendera City Trafikskola till mina bekanta. Läs mer
  • 2018-03-21

Josef O skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bra bemötande, alltid trevliga, duktiga på att förklara och göra mig till en bra förare. Jag har inget negativt att säga Läs mer
  • 2018-03-14

Ann-Marie V skrev om City Trafikskola i Västerås
    Superbra lärare !! Lärde mig massor på kort tid Läs mer
  • 2018-03-04

Tilde R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Alla är väldigt hjälpsamma, utan dem hade jag idag inte haft mitt körkort. Jag köpte ett teoripaket och flera körlektioner utöver det. Jag tycker de är trevliga och vill alltid kundens bästa. Läs mer
  • 2018-03-02

Tuva R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Bemötandet från personalen har varit jättebra enda från start! Jag är jättenöjd med hela utbildningen, både teoridelen och körningen. Jag hade inte klarat körningen utan en trafikskola, dem har hjälpt mig att utvecklats mycket. Jag är helnöjd med dessa månader jag tillbringat hos city trafikskola och jag kan absolut rekommendera denna skola till andra Läs mer
    2018-03-02 City Trafikskola i Västerås svarar Tuva R
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela din utbildning! Och stort grattis till körkortet igen:)
    /City Trafikskola
  • 2018-02-18

Viktor A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Hade fått höra på förhand att riskettan skulle vara jättetråkig. Men Emelie som höll i den lyfte verkligen hela klassrummet och fick oss engagerade i många gruppdiskussioner och filmer - något som gjorde att undervisningen gick betydligt snabbare och var betydligt roligare än man trodde när man först satte sig där inne. Extra plus för fikat som också fanns tillgängligt och Emelies sköna och förstående inställning! Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-02-18

Tommy R skrev om City Trafikskola i Västerås
    Mycket bra bemötande Bra trafik lärare Läs mer
  • 2018-02-17

Erik K skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Den var både informativ och trevlig. Lagom mängd eget tänkande och lärande från instruktör. Läs mer
  • 2018-02-17

Julia P skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bemötandet och utförandet sv kursen var mycket bra. Risk 1 levde upp till mins förväntningar. Utbildningen var bättre än vad jag trodde den skulle vara då den utfördes på ett sådant sätt att eleverna fick delta mycket i undervisningen. Läs mer
  • 2018-02-16

Sheila S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Saknar kursmaterialet i digital eller pappersform 😉 Läs mer
  • 2018-02-07

Jenny G skrev om City Trafikskola i Västerås
    Jag har tagit körlektioner hos er och är väldigt nöjd. Lärt mig mycket, kunnat fråga saker och haft kul! Läs mer

Biskopsgatan 1, 722 11 Västerås