Trafikskola i Västerås

7 rekommenderade trafikskolor i Västerås

Hässlö Trafikskola Västerås

Pilotgatan 5, Västerås
    Hässlö trafikskola Västerås har sin egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för körkortsbehörighet till MC och personbil.
    Genia S
    Genia S: Riktigt bra lärare, ser ens personliga behov och bygger upp lektionerna så de passar därefter. Skulle rekommendera denna...

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Ingrid R
    Ingrid R: Okej men det märks att kursen riktar sig främst till handledaren och inte till den som skall ta körkort.

Mälarstadens Trafikskola

TREFASGATAN 3, Västerås
    Mälarstadens Trafikskola i Västerås är en nystartad trafikskolan med ett personligt bemötande och 100% nöjda kunder.
    Sara E
    Sara E: Mycket nöjd med körlärarna, bemötande, service och det stöd jag fått på körskolan.

Axelssons Trafikskola Västerås

Sturegatan 17, Västerås
    Axelssons Trafikskola är en av Sveriges äldsta trafikskolor, här hjälper vi dig snabbt och säkert att ta körkort, oavsett om det gäller för bil, lastbil eller MC. Välkommen!
    Ellinor B
    Ellinor B: Super seriösa och duktiga. Är jätte nöjd.

Silverstadens Trafikskola

RÅDHUSGATAN 3, Sala
    Emmica L
    Emmica L: jättenöjd med allting, fina lärare som tillsammans fick mig att förstå bilkörning, jättebra intensivkurs!

Flygteoriskolan Barkarby AB

1 reco
    Flottiljgatan 67, Västerås
    Joel B
    Joel B: En flygskola helt inriktad på att utbilda piloter i flygteori. Skolchefen har ett stort engagemang i utbildning vilket g...

Aros Trafikskola

1 reco
    Domkyrkoesplanaden 2, Västerås
    Johan G
    Johan G: Väldigt bra handledare och bra bilar. Tog en intensivkurs till en billig peng så jag verkligen rekommendera det. Skolan ...
Sida:   1