Mälarstadens Trafikskola

Mälarstadens Trafikskola

Vi på Mälarstadens Trafikskola i Västerås är den lilla trafikskolan med det personliga bemötandet. Vi är nystartade med en stor tillväxtfas och fokuserar på kvalitet med känsla och flexibelt upplägg som utformas efter varje enskild elev. Hos oss övningskör du en ny, fräsch Volvo V40 antingen i din egen takt eller intensivutbildning....

38 omdömen om Mälarstadens Trafikskola

Hampus S
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Stort tack till Micke som är en fantastiskt pedagogisk, trygg och bra mc-lärare. Jag blev så bra förberedd som det går inför uppkörningen (och fick godkänt). Fick ett jättebra intryck av skolan i övrigt: bra kommunikation, fina lokaler, trevlig folk. En femstjärnig upplevelse. Rekommenderas varmt!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
DILAN C
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

BÄSTA trafikskolan!! Hjälpte så mycket och jätte trevliga personal! TACK FÖR KÖRKORTET!!!

SIMON D
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Bästa körskolan jag har varit på! Lärarna är väldigt snälla, omtänksamma och organiserade. Västerås är en väldigt bra stad att köra upp i och bilarna är underbara att köra!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

SANDER ANDREY C
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Micke, bästa lärare man kan få, han hjälpte mig och vi klarade Mc Kortet i första försök, han är bäst och alal i skolan hjälper mycket, Stor Tack till er.

SANDER ANDREY C gillar detta
ANDERZZ H
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Klart den bästa trafikskolan i Sverige. Så extremt duktiga och proffisionella.

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Anonym A
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Trafikskolan rekommenderas starkt, trevlig personal och hög kvalité på utbildningen

Anna W
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Helt klart värt att rekommendera.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Samrawit F

Hfgmmfgkkk sdcbhjtrgnkllghhjthmfmmn

Sara E
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Mycket nöjd med körlärarna, bemötande, service och det stöd jag fått på körskolan.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Kelvin T
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Fina människor med mycket tålamod. Pedagogiska och kompetenta inom området. I would like to recommemd them to future students

Nicole B
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Stans bästa trafikskola! Jätte trevligare lärare och super bra bemötande. 5 av 5.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Pontus Ö
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Bra lärare, bra filmer och fakta

Richard N

Bra och intressant föreläsning/utbl

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Carl E
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Det var en mycket trevlig upplevelse med bra fika

Viktor E
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Var jätte bra tyckte jag! Skönare lärare finns inte! De brydde sig inte om man kugga eller inte för de tyckte att det är dit egna ansvar om du vill ha kortet eller inte, de låter kanske negativt men jag tycker att det är precis så man ska tänka, det var mycket att lära ifrån boken och kursen, mer hjälp fick du inte men det räcker. Ångrar inte att jag tog den här körskolan, var 500kr billigare än de andra.

Michaela K
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Väldigt hjälpsamma och extremt bra bemötande!

Jessica C
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Världens bästa bilskola!! De är personliga, stöttande och hjälpsamma. Kunde inte ha fått bättre hjälp vilket resulterade i att jag klarade bägge proven första gången! 😊

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Oj vilket beröm vi får, tack så jättemycket Jessica! Det är alltid roligt att kunna hjälpa till, men tänk på att det var du som klarade av proven,. Bra jobbat! :)

Carl W
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Mälarstadens trafikskola är mycket professionell och hjälpte mig att ta körkort på väldigt kort tid. Tusen tack!

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack själv som valde att komma hit till oss. Vi är glada att vi kunde hjälpa till med en utbildning som passade det du sökte. Ha det så bra ute i trafiken nu Carl! :)

Zebastian K
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Läraren vi hade var super trevlig och rolig. Det var liksom kul att lära sig och jag lärde mig super mycket. Är verkligen nöjd med att jag valde dom :)

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Härligt att du är nöjd, det är alltid vårat mål! Bra att läraren var omtyckt också, det uppskattas alltid. Tack Zebastian. :)

Simon Z
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Bra och trevlig personal som förklarar och lär ut bra och tydligt och jag gjorde ett bra val att välja Mälarstadens Trafikskola!

Markus A
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Väldigt lärorika och nyttiga lektioner.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack Markus, kul att höra att du lärde dig saker och att lektionerna kändes användbara! :)

Malin M
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Tryggt, roligt, engagerande, personligt, proffsigt!

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Härligt, det är flera av de saker vi verkligen försöker vara! Tack så mycket Malin. :)

Christian L
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Fantastiskt bra bilskola. Dom hjälpte mig att klara av det som jag trodde var omöjligt - nämligen att ta körkort. Kanonbra bemötande, pedagogik på hög nivå samtidigt som det kändes familjärt.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack så mycket Christian! Ingenting är omöjligt, vilket du själv bevisade. Roligt att höra att vi gjort ett bra jobb, och kör försiktigt nu! :)

Josefin O
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Det var bra att hela kursen inte var så utdragen. Då hann man inte glömma bort allt man lärt sig tills provet.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Vi gör vårt bästa med att anpassa kursen efter hur ni som kommer hit vill ha det, så det är bra att vi fick till något som passar just dig. Förhoppningsvis kommer du ihåg en del av reglerna och det andra du lärt dig när du är ute och kör ändå Josefin, så att inte allt glömdes bort! :)

Marcus A
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Jag tycker Mälarstadens trafikskola gjorde ett bra jobb att instruktera.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack Marcus! Vi hoppas det går bra med körningen och att det är kul. :)

Emma J
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Mycket snack men liten verkstad hos dessa. Sa åt dem att jag ville boka en körlektion innan min teori (var lite mer än 1 och halv månad kvar) gick ut men fick till svar att jag kunde plugga där för att göra om den?! Dem skulle dessutom ringa mig när dem hittat en ledig tid för körlektion, vilket dem aldrig gjorde!

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Vi får be så mycket om ursäkt härifrån Emma. Det var verkligen en miss från oss vilket vi tycker är väldigt olyckligt. När det är sommar har vi ofta mycket mer att göra, vilket kan bli lite stressigt. Det hände något i kommunikationen mellan oss som jobbar här, och tyvärr gick det ut över dig. Hoppas det gick bra för dig med körkortet ändå, och återigen förlåt. Vi får också lov att tacka för din feedback, nu har vi detta i tankarna så att det inte ska få ske igen, vilket hjälper oss att bli bättre! Trevlig helg. :)

Vilma N
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Riktigt bra på alla sätt och vis!!

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack så mycket Vilma! Hoppas du har roligt på vägarna. :)

Sofia S
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Helt fantastiska lärare som fick mig att känna mig välkommen. Bra pedagogik då jag klarade alla prov på första försöket! Mycket nöjd!

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Kul att du känner så, vi siktar mycket på att alla ska känna sig välkomna här. Tack, och bra jobbat att klara av allt på första försöket Sofia! :)

Sofia Z
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Jag tycker om mäkarstadens trafikskola. Dom är väldigt duktiga på att undervisa. Det var ocskå en rolig upplevelse.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Vad trevligt att höra Sofia. Vi tror också på att det är lättare att lära när man har roligt, samtidigt som utbildningen hålls på ett seriöst vis, så detta låter ypperligt bra, tack. :)

Marwa A
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Bästa trafikskolan som finns i Västerås , trevliga människor som ger en hopp

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tackar Marwa! Vi vill försöka hjälpa alla som vill ta körkort, så att inge hopp tar vi som en väldigt fin komplimang! :)

Daniel S
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Bästa läraren han är fett skön och lär bra

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Han tackar så mycket Daniel! Och vi hoppas du vill komma tillbaka när det är dags för nästa steg i din trafikutbildning. :)

Vincent H

Bästa lärarn, bästa lektionerna

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack Vincent. Glöm inte bort det viktigaste, bästa eleverna! :)

Colin I
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Jag ttckte att det var en både rolig och lärorik kurs. Man blev inte uttråkad trpts att man satt ganska länge och lyssnade.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

När ni elever är så intresserade och deltar under kurserna så blir det roligare för oss alla! Tack Colin. :)

Jonatan A
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderar starkt.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack för rekommendationen Jonatan! Med alla trevliga personer som kommer hit så är det er förtjänst att vi är på så gott humör. :)

Rasmus P
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Undervisningen va bra och man lärde sig mycket.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack Rasmus, kul att få höra att du lärt dig mycket! :)

Hampus H
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Riktigt bra personal. Kunnig och pedagogisk. Bra priser och inga problem alls!

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tackar tackar Hampus! Vi kämpar på och gör vårt bästa, så det är alltid trevligt att få höra att vi gör ett bra jobb! :)

Anna F
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Det var lärorikt samtidigt som det var kul och när jag lämnade trafikskolan så kände jag mig säker på alla regler och lagar inom trafiken.

Svar från Mälarstadens Trafikskola

Roligt att höra Anna, tack så mycket! Det känns tryggt att få veta att du känner dig säker på vad som gäller i trafiken. :)

Amanda P
Skrev om Mälarstadens Trafikskola

Jag tyckte det va mycket bra och man lärde sig snabbt

Mälarstadens Trafikskola gillar detta
Svar från Mälarstadens Trafikskola

Tack Amanda, det var roligt att höra :)