Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås Mälarstadens Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Mälarstadens Trafikskola

Mälarstadens Trafikskola

TREFASGATAN 3, 721 30 Västerås — Visa karta

Vi på Mälarstadens Trafikskola i Västerås är den lilla trafikskolan med det personliga bemötandet. Vi är nystartade med en stor tillväxtfas och fokuserar på kvalitet med känsla och flexibelt upplägg som utformas efter varje enskild elev. Hos oss övningskör du en ny, fräsch Volvo V40 antingen i din egen takt eller intensivutbildning. Dessutom erbjuder vi givetvis handledarkurs för privata övningskörare, riskutbildningarna 1 och 2, moped samt MC-kort. Vi har i dagsläget 100% nöjda kunder. Välkommen att bli en av dem du med!

Läs vad 30 kunder tycker om Mälarstadens Trafikskola

• Sara E
    Sara E skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Mycket nöjd med körlärarna, bemötande, service och det stöd jag fått på körskolan.
  • Kelvin T
    Kelvin T skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Fina människor med mycket tålamod. Pedagogiska och kompetenta inom området. I would like to recommemd them to future students
  • Nicole B
    Nicole B skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Stans bästa trafikskola! Jätte trevligare lärare och super bra bemötande. 5 av 5.
  • Pontus Ö
    Pontus Ö skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Bra lärare, bra filmer och fakta
  • Richard N
    Richard N skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Bra och intressant föreläsning/utbl
  • Carl E
    Carl E skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Det var en mycket trevlig upplevelse med bra fika
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Var jätte bra tyckte jag! Skönare lärare finns inte!
    De brydde sig inte om man kugga eller inte för de tyckte att det är dit egna ansvar om du vill ha kortet eller inte, de låter kanske negativt men jag tycker att det är precis så man ska tänka, det var mycket att lära ifrån boken och kursen, mer hjälp fick du inte men det räcker.
    Ångrar inte att jag tog den här körskolan, var 500kr billigare än de andra.
  • Michaela K
    Michaela K skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Väldigt hjälpsamma och extremt bra bemötande!
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Världens bästa bilskola!! De är personliga, stöttande och hjälpsamma. Kunde inte ha fått bättre hjälp vilket resulterade i att jag klarade bägge proven första gången! 😊
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Jessica C
    Oj vilket beröm vi får, tack så jättemycket Jessica! Det är alltid roligt att kunna hjälpa till, men tänk på att det var du som klarade av proven,. Bra jobbat! :)
  • Carl W
    Carl W skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Mälarstadens trafikskola är mycket professionell och hjälpte mig att ta körkort på väldigt kort tid. Tusen tack!
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Carl W
    Tack själv som valde att komma hit till oss. Vi är glada att vi kunde hjälpa till med en utbildning som passade det du sökte. Ha det så bra ute i trafiken nu Carl! :)
  • Zebastian K
    Zebastian K skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Läraren vi hade var super trevlig och rolig. Det var liksom kul att lära sig och jag lärde mig super mycket. Är verkligen nöjd med att jag valde dom :)
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Zebastian K
    Härligt att du är nöjd, det är alltid vårat mål! Bra att läraren var omtyckt också, det uppskattas alltid. Tack Zebastian. :)
  • Simon Z
    Simon Z skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Bra och trevlig personal som förklarar och lär ut bra och tydligt och jag gjorde ett bra val att välja Mälarstadens Trafikskola!
  • Markus A
    Markus A skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Väldigt lärorika och nyttiga lektioner.
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Markus A
    Tack Markus, kul att höra att du lärde dig saker och att lektionerna kändes användbara! :)
  • Malin M
    Malin M skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Tryggt, roligt, engagerande, personligt, proffsigt!
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Malin M
    Härligt, det är flera av de saker vi verkligen försöker vara! Tack så mycket Malin. :)
  • Christian L
    Christian L skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Fantastiskt bra bilskola. Dom hjälpte mig att klara av det som jag trodde var omöjligt - nämligen att ta körkort.

Kanonbra bemötande, pedagogik på hög nivå samtidigt som det kändes familjärt.
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Christian L
    Tack så mycket Christian! Ingenting är omöjligt, vilket du själv bevisade. Roligt att höra att vi gjort ett bra jobb, och kör försiktigt nu! :)
  • Josefin O
    Josefin O skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Det var bra att hela kursen inte var så utdragen. Då hann man inte glömma bort allt man lärt sig tills provet.
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Josefin O
    Vi gör vårt bästa med att anpassa kursen efter hur ni som kommer hit vill ha det, så det är bra att vi fick till något som passar just dig. Förhoppningsvis kommer du ihåg en del av reglerna och det andra du lärt dig när du är ute och kör ändå Josefin, så att inte allt glömdes bort! :)
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Jag tycker Mälarstadens trafikskola gjorde ett bra jobb att instruktera.
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Marcus A
    Tack Marcus! Vi hoppas det går bra med körningen och att det är kul. :)
  • Emma J
    Emma J skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Mycket snack men liten verkstad hos dessa. Sa åt dem att jag ville boka en körlektion innan min teori (var lite mer än 1 och halv månad kvar) gick ut men fick till svar att jag kunde plugga där för att göra om den?! Dem skulle dessutom ringa mig när dem hittat en ledig tid för körlektion, vilket dem aldrig gjorde!
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Emma J
    Vi får be så mycket om ursäkt härifrån Emma. Det var verkligen en miss från oss vilket vi tycker är väldigt olyckligt. När det är sommar har vi ofta mycket mer att göra, vilket kan bli lite stressigt. Det hände något i kommunikationen mellan oss som jobbar här, och tyvärr gick det ut över dig. Hoppas det gick bra för dig med körkortet ändå, och återigen förlåt. Vi får också lov att tacka för din feedback, nu har vi detta i tankarna så att det inte ska få ske igen, vilket hjälper oss att bli bättre! Trevlig helg. :)
  • Vilma N
    Vilma N skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Riktigt bra på alla sätt och vis!!
    2016-10-14 Mälarstadens Trafikskola svarar Vilma N
    Tack så mycket Vilma! Hoppas du har roligt på vägarna. :)
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Helt fantastiska lärare som fick mig att känna mig välkommen. Bra pedagogik då jag klarade alla prov på första försöket! Mycket nöjd!
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Sofia S
    Kul att du känner så, vi siktar mycket på att alla ska känna sig välkomna här. Tack, och bra jobbat att klara av allt på första försöket Sofia! :)
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Jag tycker om mäkarstadens trafikskola. Dom är väldigt duktiga på att undervisa. Det var ocskå en rolig upplevelse.
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Sofia Z
    Vad trevligt att höra Sofia. Vi tror också på att det är lättare att lära när man har roligt, samtidigt som utbildningen hålls på ett seriöst vis, så detta låter ypperligt bra, tack. :)
  • Marwa A
    Marwa A skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns i Västerås , trevliga människor som ger en hopp
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Marwa A
    Tackar Marwa! Vi vill försöka hjälpa alla som vill ta körkort, så att inge hopp tar vi som en väldigt fin komplimang! :)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Bästa läraren han är fett skön och lär bra
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Daniel S
    Han tackar så mycket Daniel! Och vi hoppas du vill komma tillbaka när det är dags för nästa steg i din trafikutbildning. :)
  • Vincent H
    Vincent H skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Bästa lärarn, bästa lektionerna
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Vincent H
    Tack Vincent. Glöm inte bort det viktigaste, bästa eleverna! :)
  • Colin I
    Colin I skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Jag ttckte att det var en både rolig och lärorik kurs. Man blev inte uttråkad trpts att man satt ganska länge och lyssnade.
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Colin I
    När ni elever är så intresserade och deltar under kurserna så blir det roligare för oss alla! Tack Colin. :)
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderar starkt.
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Jonatan A
    Tack för rekommendationen Jonatan! Med alla trevliga personer som kommer hit så är det er förtjänst att vi är på så gott humör. :)
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Undervisningen va bra och man lärde sig mycket.
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Rasmus P
    Tack Rasmus, kul att få höra att du lärt dig mycket! :)
  • Hampus H
    Hampus H skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Riktigt bra personal. Kunnig och pedagogisk. Bra priser och inga problem alls!
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Hampus H
    Tackar tackar Hampus! Vi kämpar på och gör vårt bästa, så det är alltid trevligt att få höra att vi gör ett bra jobb! :)
  • Anna F
    Anna F skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Det var lärorikt samtidigt som det var kul och när jag lämnade trafikskolan så kände jag mig säker på alla regler och lagar inom trafiken.
    2016-10-07 Mälarstadens Trafikskola svarar Anna F
    Roligt att höra Anna, tack så mycket! Det känns tryggt att få veta att du känner dig säker på vad som gäller i trafiken. :)
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Mälarstadens Trafikskola
    Jag tyckte det va mycket bra och man lärde sig snabbt
    2016-10-05 Mälarstadens Trafikskola svarar Amanda P
    Tack Amanda, det var roligt att höra :)
    Mälarstadens Trafikskola gillar detta

TREFASGATAN 3, 721 30 Västerås