Trafikskola i Göteborg

13 rekommenderade trafikskolor i Göteborg

Letar du efter en trafikskola i Göteborg? Här listar vi på Reco.se trafikskolor i Göteborg och vad andra tycker om deras utbildningar.

När du tar körkort är det många steg att klara av. Körlektioner, teorilektioner, halkbanan, riskettan och slutligen uppkörning. Att ha en körskola som har duktiga handledare och körlärare är av högsta vikt för att du ska kunna ta körkort tryggt och säkert.

Läs mer »

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Jonny B
    Jonny B: Riktigt bra bemötande av personalen.

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Linus K
    Linus K: Jag upplevde tjänsten och bemötandet väldigt posetivt och det kändes inte för utdraget

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Maria E
    Maria E: Bra utbildning. Fick svar på de frågor vi hade. Många tänkvärda saker som kom upp!

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    sule k
    sule k: Jag är jätteee nöjd med allt , tack för all hjälp. Bästa trafikskolan med jätte trevliga körlärare. Rekommenderar startk...

AJA Trafikskola

Agnesbergsvägen 21, Agnesberg
    Waseem A
    Waseem A: Lektionerna var mycket bra för att jag började från 0 och nu är jag på toppen. Jag vill bara tacka er som fan för allt

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, Angered
    Shabnam S
    Shabnam S: Jättebra trafikskola med duktiga och trevliga körlärare!

Durgés Trafikskola

Chalmersgatan 31, Göteborg
    Durgés Trafikskola är Göteborgs äldsta trafikskola, specialiserade på utbildning och fortbildning för B-behörighet.
    Torbjörn Å
    Torbjörn Å: Trevlig.personligt men samtidigt proffsigt. Rekommenderas.

Eco Trafikskola

Armlängdsgatan 23, Västra frölunda
    En trafikskola utan onödiga kostnader! Vi skräddarsyr ett paket efter dina villkor och utbildar dig till en säker bilförare.
    Ludwig L
    Ludwig L: Va en bra genomgång. Tacksamt att de hade lite fika då det även va en ganska lång genomgång.

Linnégatans Trafikskola

Nordenskiöldsgatan 7B, Göteborg
    Välkommen till en trafikskola med över 60 år i branschen! Få en genomgående utbildning som du har nytta av hela livet.
    Daniela B
    Daniela B: Bra, tydligt och trevligt! Rekommenderas!

Almedals Trafikskola

Glasmästaregatan 10A, Göteborg
    Vi erbjuder körkortsutbildning och körkortsteori för moped och personbil - på svenska, engelska och persiska. Välkommen!
    Sepideh K
    Sepideh K: Kunde inte vara mer nöjd...rekommenderar verkligen

Wieselgrens Trafikskola AB

Wieselgrensplatsen 27, Göteborg
    Ta körkort i Göteborg hos oss på Wieselgrens Trafikskola, centralt beläget på Hisingen. Vi nöjer oss inte förrän du är nöjd!
    Flory M
    Flory M: Engagerade och kunniga trafiklärare, rekommenderas starkt!

Kramérs Trafikskola AB

1 reco
    Stampgatan 40, Göteborg
    Peter W
    Peter W: Proffsiga lärare,tyvär svårt att få körtid.
Sida:   1

Trafikskola i Göteborg

Här på Reco. se kan du hitta en trafikskola i Göteborg som passar dig. Vare sig du vill ta bilkörkort, MC-körkort, föredrar intensivkurs eller privata körlektioner.