Trafikskola i Göteborg

14 rekommenderade trafikskolor i Göteborg

Letar du efter en trafikskola i Göteborg? Här listar vi på Reco.se trafikskolor i Göteborg och vad andra tycker om deras utbildningar.

När du tar körkort är det många steg att klara av. Körlektioner, teorilektioner, halkbanan, riskettan och slutligen uppkörning. Att ha en körskola som har duktiga handledare och körlärare är av högsta vikt för att du ska kunna ta körkort tryggt och säkert.

Läs mer »

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Välkommen till oss på Tingstads Trafikskola! Vi ger dig personligt och glatt bemötande när du ska ta ditt körkort.
    Payman A
    Payman A: Mycket trevliga och professionella lärare på Tingstads Trafikskola.Rekommenderar alla jag känner att ta körkortet hos do...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Khalid R
    Khalid R: Jag tycker att ni är bäst 👌🏼 Jag har lärt mig mycket

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Agneta A
    Agneta A: Mycket bra bemötande, vänligt, ger känsla av trygghet och professionalism.

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Chenyang W
    Chenyang W: I had 26 driving lectures with Hemn and Nassir, and passed my driving test first time! The teachers are really helpful ...

Durgés Trafikskola

Chalmersgatan 31, Göteborg
    Durgés Trafikskola är Göteborgs äldsta trafikskola, specialiserade på utbildning och fortbildning för B-behörighet.
    Haroon K
    Haroon K: Vill du ta körkort och bor i Göteborg ska du definitivt vända dig till Durges trafikskola. Bra körlärare som vet vad de ...

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, Angered
    Shabnam S
    Shabnam S: Jättebra trafikskola med duktiga och trevliga körlärare!

AJA Trafikskola

Agnesbergsvägen 21, Agnesberg
    Waseem A
    Waseem A: Lektionerna var mycket bra för att jag började från 0 och nu är jag på toppen. Jag vill bara tacka er som fan för allt

Eco Trafikskola

Armlängdsgatan 23, Västra frölunda
    En trafikskola utan onödiga kostnader! Vi skräddarsyr ett paket efter dina villkor och utbildar dig till en säker bilförare.
    Ludwig L
    Ludwig L: Va en bra genomgång. Tacksamt att de hade lite fika då det även va en ganska lång genomgång.

Linnégatans Trafikskola

Nordenskiöldsgatan 7B, Göteborg
    Välkommen till en trafikskola med över 60 år i branschen! Få en genomgående utbildning som du har nytta av hela livet.
    Sandor V
    Sandor V: Deltagit i handledarkurs. Kursen var utförlig och bra. Föreläsaren påläst och delat med sig sin erfarenhet, vi fick höra...

Almedals Trafikskola

Glasmästaregatan 10A, Göteborg
    Vi erbjuder körkortsutbildning och körkortsteori för moped och personbil - på svenska, engelska och persiska. Välkommen!
    Sepideh K
    Sepideh K: Kunde inte vara mer nöjd...rekommenderar verkligen

Wieselgrens Trafikskola AB

Wieselgrensplatsen 27, Göteborg
    Flory M
    Flory M: Engagerade och kunniga trafiklärare, rekommenderas starkt!

Akademins Trafikcenter

Grafiska Vägen 18, Göteborg
    Mads S
    Mads S: Kände mig så trygg under hela förloppet, blir ju lätt nervöst, men lugn och fin personal får allt att sjunka in och fast...

Kramérs Trafikskola AB

1 reco
    Stampgatan 40, Göteborg
    Peter W
    Peter W: Proffsiga lärare,tyvär svårt att få körtid.
Sida:   1

Trafikskola i Göteborg

Här på Reco. se kan du hitta en trafikskola i Göteborg som passar dig. Vare sig du vill ta bilkörkort, MC-körkort, föredrar intensivkurs eller privata körlektioner.