Trafikskola i Göteborg

13 rekommenderade trafikskolor i Göteborg

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Jonna W
    Jonna W: Handledarutbildningen var bra och givande samt välplanerad.

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Oskar H
    Oskar H: Genomförde hela min körskoleutbildning genom Moderna Trafikskola. Rakt igenom en smidig upplevelse, med genuint snällt b...

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Lisa H
    Lisa H: Bra lärare, men lite långsamma lektioner. Kunde gjorts mer effektivt.

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Emma N
    Emma N: Jag är jättenöjd! All personal har varit så duktiga och tillmötesgående. Mina lärare har varit så kunniga och verkligen ...

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, Angered
    Shabnam S
    Shabnam S: Jättebra trafikskola med duktiga och trevliga körlärare!

AJA Trafikskola

Agnesbergsvägen 21, Agnesberg
    Aja trafikskola - Trafikskolan i Agnesberg som hjälper dig på din väg mot körkortet!
    Rossul A
    Rossul A: Tack för all hjälp jag fick 💕💕 Ni är bäst 😀😀

Durgés Trafikskola

Chalmersgatan 31, Göteborg
    Durgés Trafikskola är Göteborgs äldsta trafikskola, specialiserade på utbildning och fortbildning för B-behörighet.
    Jasmine S
    Jasmine S: Är väldigt nöjd med bemötandet, gjorde en intensiv kurs, lärde mig mycket och de levde upp till mina förväntningar

Eco Trafikskola

Armlängdsgatan 23, Västra frölunda
    En trafikskola utan onödiga kostnader! Vi skräddarsyr ett paket efter dina villkor och utbildar dig till en säker bilförare.
    Ludwig L
    Ludwig L: Va en bra genomgång. Tacksamt att de hade lite fika då det även va en ganska lång genomgång.

Linnégatans Trafikskola

Nordenskiöldsgatan 7B, Göteborg
    Välkommen till en trafikskola med över 60 år i branschen! Få en genomgående utbildning som du har nytta av hela livet.
    Karin S
    Karin S: Jag gick handledarutbildning med min sambo. Allt har funkat smidigt och har bara positivt att säga om körskolan

Almedals Trafikskola

Glasmästaregatan 10A, Göteborg
    Vi erbjuder körkortsutbildning och körkortsteori för moped och personbil - på svenska, engelska och persiska. Välkommen!
    Sepideh K
    Sepideh K: Kunde inte vara mer nöjd...rekommenderar verkligen

Wieselgrens Trafikskola AB

Wieselgrensplatsen 27, Göteborg
    Ta körkort i Göteborg hos oss på Wieselgrens Trafikskola, centralt beläget på Hisingen. Vi nöjer oss inte förrän du är nöjd!
    Flory M
    Flory M: Engagerade och kunniga trafiklärare, rekommenderas starkt!

Kramérs Trafikskola AB

1 reco
    Stampgatan 40, Göteborg
    Peter W
    Peter W: Proffsiga lärare,tyvär svårt att få körtid.
Sida:   1