Trafikskola i Göteborg

11 rekommenderade trafikskolor i Göteborg

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Lejla M
    Lejla M: Jag tyckte det var jätte bra! Trevligt personal rekommenderar starkt!

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Afshin E
    Afshin E: 100% nöjd , Naser är bästa lärare !

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Linda L
    Linda L: Bra bemötande och intressant kurs.

Durgés Trafikskola

Chalmersgatan 31, Göteborg
    Durgés Trafikskola är Göteborgs äldsta trafikskola, specialiserade på utbildning och fortbildning för B-behörighet.
    Sara T
    Sara T: Min upplevelse hos Durges trafikskola har varit suverän, har alltid känt mig varmt välkommen och har fått en otroligt tr...

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, Angered
    Angered City Trafikskola hjälper dig under din väg till körkort, med hjälp av Göteborgs bästa körskolelärare samt fräscha bilar och lokaler. Varmt välkommen!
    Tartil Y
    Tartil Y: Jättebra trafikskola! Trevligt bemötande, snälla trafiklärare, flexibla med tider. Rekommenderas varmt!

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Anders H
    Anders H: Mycket nöjd med min tid hos er

AJA Trafikskola

Agnesbergsvägen 21, Agnesberg
    Aja trafikskola - Trafikskolan i Agnesberg som hjälper dig på din väg mot körkortet!
    Sali E
    Sali E: Trevliga och erfarna personal/lärare. Dessutom nyttiga och lärorika utbildningar samt körlektioner.

Linnégatans Trafikskola

Nordenskiöldsgatan 7B, Göteborg
    Välkommen till en trafikskola med över 60 år i branschen! Få en genomgående utbildning som du har nytta av hela livet.
    Marianne L
    Marianne L: Det var en bra och givande kurs. Trevligt bemötande.

Eco Trafikskola

Armlängdsgatan 23, Västra frölunda
    En trafikskola utan onödiga kostnader! Vi skräddarsyr ett paket efter dina villkor och utbildar dig till en säker bilförare.
    Ludvig S
    Ludvig S: Väldigt bra upplevelse, involverade de som var där och lyssnade vilket gjorde att man lärde sig mycket bättre.

Kramérs Trafikskola AB

1 reco
    Stampgatan 40, Göteborg
    Peter W
    Peter W: Proffsiga lärare,tyvär svårt att få körtid.

Körkortsspecialisten i Centrum AB

1 reco