Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Wieselgrens Trafikskola AB

Wieselgrens Trafikskola AB

Wieselgrensplatsen 27, 417 17 Göteborg — Visa karta

Bara en minuts promenad från Wieselgrensplatsen, där både buss och spårvagn stannar, finner du Wieselgrens Trafikskola. Vårt centrala läge är väl uttänkt för att ha nära till områden som är perfekta för övningskörning och du sparar tid och pengar på att redan vara i ett bra område vid lektionens start.

Vi vill att du ska lämna skolan med ett leende på läpparna och en hel hop med kunskap och erfarenhet, och vi nöjer oss inte förrän du är nöjd!

Hos oss kan du ta körlektioner och lärarledda teorilektioner, gå båda riskutbildningarna samt handledarkursen och dessutom gå intensivutbildning där vi lägger upp 2 veckors utbildning efter dina önskemål.

Välkommen till Wieselgrens Trafikskola!

Läs vad 6 kunder tycker om Wieselgrens Trafikskola AB

• Erica K
    Erica K skrev om Wieselgrens Trafikskola AB
    Fantastisk körskola! Flexibla, tillmötesgående och hjälpsamma. Rekommenderas varmt!
  • Flory M
    Flory M skrev om Wieselgrens Trafikskola AB
    Engagerade och kunniga trafiklärare, rekommenderas starkt!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Wieselgrens Trafikskola AB
    Kunde inte vara nöjdare över mitt val av trafikskola. Väldigt tillmötesgående personal och man känner sig väl omhändertagen där. Tålmodiga och trevliga lärare som vet hur man lär upp på bästa sätt utan att förhasta sig. Klar 5/5!
  • Carl R
    Carl R skrev om Wieselgrens Trafikskola AB
    Stälde upp utöver vad man kan förvänta sig. Kunnig personal som känns engagererade. Bra priser dessutom. Rekomenderas starkt.
  • Joweriya S
    Joweriya S skrev om Wieselgrens Trafikskola AB
    Underbar personal, skulle inte fått mitt körkort utan er hjälp! Utan tvekan bästa trafikskolan! Och även stort Tack till Ako som är bästa läraren!
    2017-04-24 Wieselgrens Trafikskola svarar Joweriya S
    Grattis Joweriya !
    Vi alla tackar dig för din underbara tid hos oss och är verkligen glada för din skull , tack för att du valde oss !
    Wieselgrens Trafikskola gillar detta
  • Lwam  T
    Lwam T skrev om Wieselgrens Trafikskola AB
    Världens trevligaste personal!! Rekommenderas stort 👍🏾👍🏾👍🏾
    2017-04-18 Wieselgrens Trafikskola svarar Lwam T
    Tack Lwam ! för de fina orden vi är jätte glada för din skull önskar dig lycka till II
    Wieselgrens Trafikskola gillar detta

Wieselgrensplatsen 27, 417 17 Göteborg