Wieselgrens Trafikskola AB

Wieselgrens Trafikskola AB

Ring 031-51 51 63 www.wieselgrenstrafikskola.se

Bara en minuts promenad från Wieselgrensplatsen, där både buss och spårvagn stannar, finner du Wieselgrens Trafikskola. Vårt centrala läge är väl uttänkt för att ha nära till områden som är perfekta för övningskörning och du sparar tid och pengar på att redan vara i ett bra område vid lektionens start. Vi vill att du ska lämna...

16 omdömen om Wieselgrens Trafikskola AB

Giselle Johanna D
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Bästa trafikskolan som jag rekommenderar starkt till alla som funderar på att ta körkortet. Dom har inte bara grymma lärare utan även lärorika utbildningar. Jag körde med Ako och han hjälpte mig hela vägen! Otrolig duktig lärare, pedagogisk, tålmodig och gav aldrig upp på mig. Utan peppade mig varje lektion och anpassade lektionerna utöver mina behov. Alltid ett leende på läpparna och bjöd på mycket humor.

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Rajveer G
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Vääärldens BÄSTA trafikskola! Hade Ako som lärare, han var pedagogisk, lyhörd och otrolig rolig att köra med! Han hade förståelse och ett extremt bra tålamod! Körde även med Zenab som hade ett otroligt lugn, pedagogisk och gav mig den sista pushen till att våga ta körkortet. Är otroligt nöjd med denna körskola och kan varmt rekommendera det till alla som någon gång tvivlat på att de aldrig kommer att ta körkortet för jag var en av dom!

Nadin S
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Såå nöjd med utbildningen! Jag känner att jag fått starka grunder att utveckla min körning på, hade körlektioner med både Ako och Zenab som var väldigt lärorika. Jag rekommenderar denna trafikskola starkt för en rolig och pedagogisk utbildning, med engagerade trafiklärare som noggrant tar dig igenom alla steg för att kunna ta körkortet.

Nicole C
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

En jätte bra trafikskola där läraren verkligen vill att du lyckas. Hade Zenab som lärare hela tiden och hon var så motiverande att man kände sig självsäker med sin körning. Hon var jätte lugn och engagerade och ville mitt bästa!! Är så tacksam klarade uppkörningen på första försöket.

LAILA MOHAMED ABDELGHANY S
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Väldigt bra och seriös trafikskola. Kört med en lärare hela tiden och det funkade hur bra som helst. De är väldigt serviceinriktade och mycket flexibla med att se till att du får rätt antal lektioner efter vad som är bäst för dig. Min lärare var Zenab och jag måste säga att hon är en riktig stjärna 🌟. Lugn och metodisk, ALLTID positiv och motiverande! Otroligt kunnig och anpassar sin pedagogik efter situationen! Gav aldrig upp på mig. En väldigt glad instruktör som älskar sitt jobb helt enkelt! Utan henne skulle jag aldrig klarat detta 🌸

Emma Elisabeth S
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Genomgående kunnig personal där alla är engagerade i att man lyckas. Har haft tre olika trafiklärare och alla har utgått från samma plan och mål, och även påpekat samma brister hos mig som förare. Detta är mycket positivt och talande för kvalitén på samtliga som arbetar där. Utan deras engagemang och coachning hade resan till körkort både blivit dyrare och längre. Tack igen, särskilt tack till Ayad:)

TATIANA S
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Yurdagül var min lärare och hon tog hand om mig som en ”fågel unge” 😁, hon var tydlig, lugn, rak, proffsigt, bestämt och mkt pedagogisk. Precis vad jag behövde i det sista. Hon fick mig att tro mer på mig själv och så jag kunde ta fram mina kunskaper som jag var rädd att visa. Jag känd mig väldigt trygg med henne. Bättre lärare kan man inte önska sig. Tack för allt bästa Yurdagül ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Rekommenderar Wieselgren Trafikskola i alla läge. Jag är väldigt nöjd med skolan och dess trevliga personal. Tack ☺️

AISA F
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Grymt bra trafikskola med riktigt bra lärare som verkligen använder varje minut väl och pushar dig till att gå framåt så snabbt som möjligt! Rekommenderas starkt om du är ute efter en proffsig skola med ett härligt gäng 😁 Körkort på första försöket tack vare er !❤️

KHADIJA S
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Rekommenderar stark Wiselgrens trafikskola som har väldigt snälla hjälpsamma och pedagogiska personal. Idag klarade jag uppkörningen på första försöket, är väldigt tacksam för Zenab för all instruktioner, råd, förklaringar av risker, reglar och lager mm på ett pedagogiskt sätt.

Maria J
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Kan varmt rekommendera Wieselgrens Trafikskola. Jag bestämde mig vid 43 års ålder att ta körkort. Har varit med om en allvarlig trafikolycka för några år sedan som gjorde att jag hade en rädsla för att köra bil. Jag körde mest med Ari som respekterade min rädsla och la ner hela sin tid och själ på att jag skulle slappna av och känna mig trygg och gick varsamt fram med lektionerna. I slutet körde jag även med Dana som även han är en fantastisk körlärare med sitt lugn och sitt högst pedagogiska sätt att lära ut. Julia i receptionen...

Erica K
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Fantastisk körskola! Flexibla, tillmötesgående och hjälpsamma. Rekommenderas varmt!

Flory M
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Engagerade och kunniga trafiklärare, rekommenderas starkt!

Tobias A
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Kunde inte vara nöjdare över mitt val av trafikskola. Väldigt tillmötesgående personal och man känner sig väl omhändertagen där. Tålmodiga och trevliga lärare som vet hur man lär upp på bästa sätt utan att förhasta sig. Klar 5/5!

Carl R
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Stälde upp utöver vad man kan förvänta sig. Kunnig personal som känns engagererade. Bra priser dessutom. Rekomenderas starkt.

Joweriya S
Skrev om Wieselgrens Trafikskola AB

Underbar personal, skulle inte fått mitt körkort utan er hjälp! Utan tvekan bästa trafikskolan! Och även stort Tack till Ako som är bästa läraren!

Ako A gillar detta
Svar från Wieselgrens Trafikskola AB

Grattis Joweriya ! Vi alla tackar dig för din underbara tid hos oss och är verkligen glada för din skull , tack för att du valde oss !

Lwam  T

Världens trevligaste personal!! Rekommenderas stort 👍🏾👍🏾👍🏾

Ako A gillar detta
Svar från Wieselgrens Trafikskola AB

Tack Lwam ! för de fina orden vi är jätte glada för din skull önskar dig lycka till II