Alla kategorier Utbildningar Trafikskola Stockholms län

Trafikskola i Stockholms län

Har du tänkt ta körkort i Stockholm? Kul! Men att lära sig köra bil är lite av ett projekt och det kan ta både tid och kraft att ta sig från att kanske bara ha åkt bil tidigare till att känna sig bekväm bakom ratten. En duktig och pedagogisk trafiklärare i passagerarsätet kan göra det hela så mycket enklare och roligare.

Här på Reco.se kan du hitta de trafikskolor som tidigare körkortsaspiranter tyckt om och varför de gillat dem. Vill du köra upp i ditt närområde? Inga problem, det är bara att klicka vidare och se de bäst rekommenderade där du bor.

Spelar det ingen roll var körskolan ligger? Ja, då kan du se rekommenderade företag i länet här nedanför eller söka dig vidare till trafikskolor i hela landet. Många har till exempel intensivutbildningar på allt från 2 till 6 veckor som du kan gå på sommarlovet eller när annars du har tid att åka hemifrån ett tag.

Trafikskola
Haninge  (1 st)

Topp 25 trafikskolor i Stockholms län

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Amanda C
    Amanda C: Personen som höll i utbildningen var pedagogisk och samtidigt skämtsam!

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Miriam H
    Miriam H: Jag tyckte det var intressant och fick en att bli sugen på att ta körkort.

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Tule Trafikskola i Sundbyberg erbjuder körkort för personbil, MC-kort, moped samt för utökad släpvagn. Antingen i flexibel, egen takt eller intensivutbildning med fastpris!
    Bo L
    Bo L: Lättsamt men ändå informativt. Bra material att ta med hem

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Klara T
    Klara T: Jag kom till Jarla trafikskola efter att ha tragglat med körkortet i fyra år, bla på en annan körskola. Jag har kört med...

My Driving Academy

BRUNNSGATAN 13, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Mathilda S
    Mathilda S: Trevlig miljö och mötesplats, få medlemmar vilket gjorde det mer personligt och enklare att ta till sig allt och förstå.

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Ruben Z
    Ruben Z: Intressant och lärorikt. Instruktören var rolig.

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Biniam K
    Biniam K: Som kund kändes det väldigt bra, personalen är jätte trevliga och alltid hjälpsamma. Tjänddes väldigt bra

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Erik S
    Erik S: Kompetent och personligt handledarskap, kan rekommenderas!

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Saima K
    Saima K: Tusen tack för allt hjälp. Ni är bäst👌👌👌.

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Lars V
    Lars V: Proffsig och personligt på samma gång. Utöver att körlektionerna var bra planerade och anpassade uppskattar jag servicen...

Riddarplatsens Trafikskola

RIDDARPLATSEN 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Amanda H
    Amanda H: Jag är jätte nöjd över hjälpen med mitt körkort, men bra lärare och bra angagemang lyckades jag ta det på några månader ...

Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Dahlbergs bilskola utbildar förare för B-körkort med introduktionskurs för handledarskap, riskettan samt teorikurser i grupp alternativt individuellt.
    Elias E
    Elias E: Mycket proffsigt bemötande, dom vill dock tjäna så mycket pengar på dig så möjligt så stå på dig och våga säga nej du be...

Helenelunds Trafikskola

Stupvägen 1, Sollentuna
    Helenelunds Trafikskola erbjuder samtliga tjänster för behörighet till personbil. Riskutbildningarna, handledarkurser, intensivutbildning eller flexibelt i egen takt.
    Emelie L
    Emelie L: Från första telefonsamtalet med Helenelunds Trafikskola, så fick jag tydlig information. Jag erbjöds snabbt körlektioner...

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Åsa T
    Åsa T: Bra bemötande. Tydlighet . Kunnig lärare. Ärlig

Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, Enskededalen
    På Dalens Trafikskola i Stockholm erbjuds MC-kort, personbil samt moped utbildningar. Prisvärt, effektivt och med trygg personal och coachning.
    Pontus T
    Pontus T: Trevliga och hjälpsamma lärare som vill ditt eget bästa! Jim, som jag hade som lärare, hjälpte mig få koll på det ja...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen.
    Vesna B
    Vesna B: professionell personal och artighet i första hand

Lidingö Trafikskola

Stockholmsvägen 70, Lidingö
    På Lidingö Trafikskola erbjuds körkort för personbil samt moped, MC-kort och högre behörighet för släpvagn. Antingen flexibelt i egen takt eller intensivutbildning med fastpris!
    Paulina J
    Paulina J: Riktigt bra lärare .super glad med mitt körkort 😊

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, Sundbyberg
    Sundbybergs Trafikskola visar vägen till B-körkortet på elevens egna förutsättningar och 85% av de nya eleverna kommer via rekommendation från andra kunder.
    Domino L
    Domino L: Hjälpte mig med allt. Bokningar, planering och pepp inför uppkörningen.

Södermalms Trafikskola AB

Östgötagatan 48 A, Stockholm
    Södermalms Trafikskola i Stockholm startades 1949 och har sedan dess hjälpt tusentals elever till lyckliga förare med körkortet i hamn.
    Mattias Z
    Mattias Z: Bra trevliga och kunniga. Jag började övningsköra för 15 år sedan första gången och med Södermalms trafikskola hade jag ...

Jp´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Josefine A
    Josefine A: Jag rekommenderar varmt JP's Trafikskola för alla som går i körkortstankar (något jag själv gjorde för dryga 2,5 månad s...

Gabriels Trafikskola

Riddarplatsen 2, Järfälla
    Allt för ditt B-körkort, från handledarutbildning till uppkörning!
    Cassandra S
    Cassandra S: Har tagit lektioner med Saber som hjälpt mig grymt mycket. Det har varit en fröjd att övningsköra med honom.

Älvsjö Trafikskola

Herr Stensv. 2, Älvsjö
    Marie N
    Marie N: En toppen körskola. Är så glad att jag hittade hit. Har fått professionell och trevlig hjälp från dag ett. Personalen är...

Ekmans Bilskola

Linnégatan 8, Stockholm
    Ekmans Bilskola har sedan 1925 lärt folk att köra bil. Mångårig erfarenhet och miljöcertifierad gör dem till en stark aktör i branschen!
    Celine E
    Celine E: Jag övningskörde enbart på Ekmans bilskola och hade all tre körlärare, Bengt, Petter och Linda. Otroligt pedagogiska och...

Tumba Trafikskola

Grödingevägen 7B, Tumba
    Tumba trafikskola erbjuder en prisvärd körkortsutbildning och du möts alltid av kunnig och engagerad personal.
    Veronika Ö
    Veronika Ö: Mycket bra skola så peppade och stöttade mig till mitt körkort. Hjälpte mig mycket bra med allt . Mycket bra lärare och...

Hornstulls Trafikskola

Heleneborgsgatan 11B, Stockholm
    Awed
    Awed: Kan varmt rekommendera Hornstulls Körskola. Extremt pedagogiska handledare som hjälper dig fram till körkortet
Sida:   1 2 3   Nästa