Alla kategorier Utbildningar Trafikskola Stockholms län

Trafikskola i Stockholms län

Har du tänkt ta körkort i Stockholm? Kul! Men att lära sig köra bil är lite av ett projekt och det kan ta både tid och kraft att ta sig från att kanske bara ha åkt bil tidigare till att känna sig bekväm bakom ratten. En duktig och pedagogisk trafiklärare i passagerarsätet kan göra det hela så mycket enklare och roligare.

Här på Reco.se kan du hitta de trafikskolor som tidigare körkortsaspiranter tyckt om och varför de gillat dem. Vill du köra upp i ditt närområde? Inga problem, det är bara att klicka vidare och se de bäst rekommenderade där du bor.

Spelar det ingen roll var körskolan ligger? Ja, då kan du se rekommenderade företag i länet här nedanför eller söka dig vidare till trafikskolor i hela landet. Många har till exempel intensivutbildningar på allt från 2 till 6 veckor som du kan gå på sommarlovet eller när annars du har tid att åka hemifrån ett tag.

Trafikskola

Topp 25 trafikskolor i Stockholms län

Stockholm City Trafikskola

1,166 recos
    Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Mubarez J
    Mubarez J: Vänligt bemötande och bra kurs.

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Maria Y
    Maria Y: Det var jätte bra! Personen som ledda var jätte duktig. Det var jätte roligt!

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Melvin S
    Melvin S: Tycker det har varit bra. Nöjd med utbildningen

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Johanna Z
    Johanna Z: Lärorik utbildning med mycket engagerad och kunnig lärare. Rekommenderas varmt!

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Anna D
    Anna D: Centralt belägen körskola med 70 minuters lektioner. Supertrevliga körlärare ( körde med tre olika) som alla är väldigt ...

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Vera T
    Vera T: Kursen jag gick var väldigt lärorik och instruktören lärde ut på ett bra och pelagogiskt sätt.

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, Sollentuna
    Kullens Trafikskola hjälper dig på ett effektivt sätt till körkort!
    Philip N
    Philip N: Kullens trafikskola har gjort en fantastiskt jobb för att lära mig köra bil. Trevligt bemötande och bra inlärningsteknik...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    ROMERO V
    ROMERO V: Bra och tydligt. Rekommenderas.

Nockeby Trafikskola

Arkitektvägen 4, Bromma
    Nockeby Trafikskola i Bromma erbjuder riskutbildningar, handledarkurser och givetvis teori och övningskörning för B-körkort både manuellt och med automat. Individuellt anpassade utbildningar!
    Amanda R
    Amanda R: Jag tycker att bemötandet var väldigt bra, alla var trevliga. Jag tycker dessutom att kursen gjordes på ett intressant s...

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Ellinor O
    Ellinor O: Allt var bra upplagt och genomfört. Tycker att kurs-ledaren gjorde ett bra jobb och förmedlade all information proffesio...

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Dasha G
    Dasha G: Rekommenderar Jarla Trafikskola starkt! Fantastiska lärare och toppenbra bemötande från första dagen.

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Altinkaynak H
    Altinkaynak H: Det var jätte trevligt bemötande allt var perfekt tack för allt mvh Huseyin

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Johanna W
    Johanna W: Jag är verkligen jättenöjd med den hjälp jag fick på Alviks trafikskola. Jag bytte från en annan skola för att jag tyckt...

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Gustav A
    Gustav A: Bra körskola! Trevliga körlärare

Södermalms Trafikskola

Östgötagatan 48 A, Stockholm
    Södermalms Trafikskola i Stockholm startades 1949 och har sedan dess hjälpt tusentals elever till lyckliga förare med körkortet i hamn.
    Klara N
    Klara N: En jättefin trafikskola! Nöjd med allt! Tipptopp!

Gabriels Trafikskola

Artillerigatan 83, Stockholm
    Allt för ditt B-körkort, från handledarutbildning till uppkörning!
    Natalja D
    Natalja D: Jag är nöjd med allt, jätteduktiga instruktörer med stort tålamod. Jag är mycket tacksam för alla hjälp som jag fick und...

Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, Enskededalen
    På Dalens Trafikskola i Stockholm erbjuds MC-kort, personbil samt utbildningar för moped. Prisvärt, effektivt och trygg personal. Välkommen!
    Ralf W
    Ralf W: Väldigt bra och trevlig personal. Ärliga och duktiga på att utbilda inom körkort. Kommer välja dom igen när jag ska ta ...

Odenplans Trafikskola

Karlbergsvägen 18, Stockholm
    Odenplans Trafikskola i Stockholm är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer sedan drygt 50 år tillbaka och erbjuder körkort för personbil med stor trygghet i branschen.
    Fanny T
    Fanny T: Mycket bra och pedagogiskt upplägg! Läraren var påläst och kunnig och förklarade på ett bra sätt! Kan verkligen rekommen...

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Sabina W
    Sabina W: Sjuk bra trafikskola som hjälper dig med allt du behöver! Pedagogiska och roliga lektioner som gör att man lyckas 🌸 tac...

Motor Trafikskola i Stockholm

Järfällavägen 106, Järfälla
    Motor Trafikskola hittar du i Järfälla/Jakobsberg, vi har mycket erfarna lärare och levererar därför hög kvalitet i undervisningen. Vi utgår självklart från dina individuella förkunskaper för att plan...
    Diana V
    Diana V: Jättebra lärare , tog 5 lektioner inklusive lån av bil på uppkörning , blev godkänd , bra priser

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Åsa Y
    Åsa Y: Bru utbildning med väldigt engagerad lärare

Vinsta Trafikskola

Krossgatan 28, Vällingby
    Personlig körkortsutbildning för manuell- och automatväxlad bil!
    Fanny O
    Fanny O: Personalen på vinsta trafikskola är oerhört trevliga, köpte paket 2 och det funkade jättebra.

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, Sundbyberg
    Sundbybergs Trafikskola visar vägen till B-körkortet på elevens egna förutsättningar. 85 procent av våra nya elever kommer via rekommendation från andra kunder.
    Alicia A
    Alicia A: En superbra trafikskola med engagerade, kunniga och trevliga lärare! Rekommenderas varmt!

Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Dahlbergs bilskola utbildar förare för B-körkort med introduktionskurs för handledarskap, riskettan samt teorikurser i grupp alternativt individuellt.
    Brett
    Brett: I would like to thank Dahlbergs Bilskola for the great proffesional service i recieved whilst doing my swedish drivers l...

Körkortshuset - Liljeholmen

Nybohovsbacken 18, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet utbildar säkra bilförare med individanpassat upplägg.
    Gérard T
    Gérard T: Det var en lång men intressant kurs. Man fick lära sig som man redan visste om men även nya saker som man ej visste.
Sida:   1 2 3 4   Nästa