Alla kategorier Utbildningar Trafikskola Stockholms län

Trafikskola i Stockholms län

Har du tänkt ta körkort i Stockholm? Kul! Men att lära sig köra bil är lite av ett projekt och det kan ta både tid och kraft att ta sig från att kanske bara ha åkt bil tidigare till att känna sig bekväm bakom ratten. En duktig och pedagogisk trafiklärare i passagerarsätet kan göra det hela så mycket enklare och roligare.

Här på Reco.se kan du hitta de trafikskolor som tidigare körkortsaspiranter tyckt om och varför de gillat dem. Vill du köra upp i ditt närområde? Inga problem, det är bara att klicka vidare och se de bäst rekommenderade där du bor.

Spelar det ingen roll var körskolan ligger? Ja, då kan du se rekommenderade företag i länet här nedanför eller söka dig vidare till trafikskolor i hela landet. Många har till exempel intensivutbildningar på allt från 2 till 6 veckor som du kan gå på sommarlovet eller när annars du har tid att åka hemifrån ett tag.

Trafikskola
Tyresö  (1 st)

Topp 25 trafikskolor i Stockholms län

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Christian B
    Christian B: Mycket bra bemötande, väldigt bra handledare

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Magdalena M
    Magdalena M: Mycket trevligt bemötande, både vid första samtalet, i receptionen o på själva kursen. Något dyrare än andra kurser, men...

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Lars R
    Lars R: Den var bra han tog upp vissa saker som man inte tänker på när man övningskör med eleven

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Isabel B
    Isabel B: Superbra trafikskola! Pedagogiska och lugna körlärare och trevlig receptionist :) mycket tack vare er som jag fixade kör...

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Nenad B
    Nenad B: Jättebra tips och älskade Joanna väldigt mycket

My Driving Academy

BRUNNSGATAN 13, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Anicce V
    Anicce V: Rekommenderar verkligen deras utbildning!

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Johan S
    Johan S: Proffsiga, pedagogiska och tillmötesgående. Tack för en bra utbildning till mitt nya BE-kort. / Johan Schullström

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Frida T
    Frida T: Intressant utbildning med en rolig föreläsare.

Riddarplatsens Trafikskola

RIDDARPLATSEN 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Malin I
    Malin I: Toppenbra bilskola! Allt fungerade smidigt o bra! Tack för hjälpen, fixade teorin och uppkörningen på första försöket😄?...

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Bouchra R
    Bouchra R: Det var jätte viktigt information

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Rebecca G
    Rebecca G: Jag valde Alviks trafikskola då min syster körde där för några år sen. Jag är så glad att jag valde Alvik, jag klickade ...

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Madeleine J
    Madeleine J: Bästa trafikskolan ever 😆 Då man provat några så har man lite å jämföra med Så mitt råd boka järfälla trafikskola å I...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Asma J
    Asma J: Jag trivdes, personalen var trevliga, hjälpsamma och lärorika.

Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, Enskededalen
    På Dalens Trafikskola i Stockholm erbjuds MC-kort, personbil samt moped utbildningar. Prisvärt, effektivt och med trygg personal och coachning.
    Karl-johan B
    Karl-johan B: Supertrevliga lärare. Har kört både MC och Bil på skolan och är mycket nöjd. Väldigt bra kundservis också.

Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Dahlbergs bilskola utbildar förare för B-körkort med introduktionskurs för handledarskap, riskettan samt teorikurser i grupp alternativt individuellt.
    Elias E
    Elias E: Mycket proffsigt bemötande, dom vill dock tjäna så mycket pengar på dig så möjligt så stå på dig och våga säga nej du be...

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, Sundbyberg
    Sundbybergs Trafikskola visar vägen till B-körkortet på elevens egna förutsättningar och 85% av de nya eleverna kommer via rekommendation från andra kunder.
    Richard G
    Richard G: Fantastiskt snälla, trevliga, duktiga och tydliga.

Helenelunds Trafikskola

Stupvägen 1, Sollentuna
    Helenelunds Trafikskola erbjuder samtliga tjänster för behörighet till personbil. Riskutbildningarna, handledarkurser, intensivutbildning eller flexibelt i egen takt.
    Daniel E
    Daniel E: Helenelunds trafikskola är riktigt bra och snälla, blir alltid bemött på bästa sätt. Dom lär ut på ett sådant sätt att m...

Södermalms Trafikskola AB

Östgötagatan 48 A, Stockholm
    Södermalms Trafikskola i Stockholm startades 1949 och har sedan dess hjälpt tusentals elever till lyckliga förare med körkortet i hamn.
    Vilmer D
    Vilmer D: Jag är extremt nöjd med min utbildning fick bra läxor hem och saker att tänka för att förbättra min körning även när jag...

Gabriels Trafikskola

Riddarplatsen 2, Järfälla
    Allt för ditt B-körkort, från handledarutbildning till uppkörning!
    Kamila Z
    Kamila Z: Smidigt och proffessionalt! Varmt rekommenderar

Jp´s Trafikskola

Sturegatan 6, Sundbyberg
    JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, moped samt släpvagnstillägg. Här erbjuds hög kundnöjdhet och erfaren personal.
    Carlos Andres S
    Carlos Andres S: Väldigt trevlig personal som var väldigt hjälpsamma och roliga att utföra denna utbildning med. Jag rekommenderar Jp's t...

Älvsjö Trafikskola

Herr Stensv. 2, Älvsjö
    Riguey B
    Riguey B: Mycket bra och professionell körskola! Det känns som om varje minut varit guldvärd! Tack för alla tips och pepp Jessica!...

Tumba Trafikskola

Grödingevägen 7B, Tumba
    Tumba trafikskola erbjuder en prisvärd körkortsutbildning och du möts alltid av kunnig och engagerad personal.
    Taoufiq E
    Taoufiq E: Jag fick ett bra mätande och bra hjälp

Ekmans Bilskola

Linnégatan 8, Stockholm
    Ekmans Bilskola har sedan 1925 lärt folk att köra bil. Mångårig erfarenhet och miljöcertifierad gör dem till en stark aktör i branschen!
    Maria M
    Maria M: Fick en fantastisk utbildning och hade dessutom roligt med min handledare under tiden.

Hornstulls Trafikskola

Heleneborgsgatan 11B, Stockholm
    Fredrik
    Fredrik: Klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket med hjälp av Hornstulls Trafikskola!!

Nockeby Trafikskola

Plåtslagarvägen 4, Bromma
    Nockeby Trafikskola i Bromma erbjuder riskutbildningar, handledarkurser och givetvis teori och övningskörning för B-körkort både manuellt och med automat. Individuellt anpassade utbildningar!
    Karin A
    Karin A: Tagit körlektioner med Nockeby Trafikskola. Alla har varit otroligt trevliga, flexibla samt pedagogiska. Jag köpte ett f...
Sida:   1 2 3   Nästa