N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel.

Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!

VÅRA ÖPPETTIDER

MC

Läs vad 153 kunder tycker om N Trafikskola

• 2020-03-05

Tanja W skrev om N Trafikskola
    Jag gjorde hela min utbildning (B körkort) hos N trafikskola. Min lärare (Robert) var grymt bra, duktig och framförallt trygg som trafiklärare! Kan starkt rekommendera denna trafikskola till alla som vill ta sitt körkort och skulle inte tveka en sekund på att boka in mig hos dom om jag någongång vill utöka min körning! :) Läs mer

Nils O skrev om N Trafikskola
    Körlektioner mm.

God bemötelse

Förväntade mig ett körkort efter avgörelsen

Fick ett körkort så är nöjd Läs mer

Elvira V skrev om N Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av trafikskola. Alla är otroligt hjälpsamma och utformar utbildningen efter dina personliga förutsättningar. Alla lärare är väldigt professionella samtidigt som dem är personliga, det känns som att du är ute och kör med en vän, vilket jag tyckte var betryggande under min utbildning. Läs mer

Elias skrev om N Trafikskola
    Jag tog 7 lektioner på N trafikskola och är jättenöjd med resultatet. Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket!

Jag blev bemött med en utmärkt service och trafikskolan visade att de verkligen bryr sig om sina kunder. Stort tack till min lärare Calle, en väldigt pedagogisk lärare som gjorde mitt körkort möjligt. Läs mer

Filip A skrev om N Trafikskola
    Den tjänst jag köpte var körlektioner och riskutbildningarna. Jag måste säga att jag blev bemött på ett ytterst proffesionellt sätt genom hela min ”resa”. Några förväntningar jag hade var att jag ville att de skulle vara realistiska, dvs själva göra en bedömning när jag var redo för att genomföra ett uppkörningsprov, vilket jag måste säga att de var. Min upplevelse var sammanfattningsvis mycket god. Läs mer
  • Ann S

2020-03-03

Ann S skrev om N Trafikskola
    Jag köpte ett körkortspaket som innehöll körlektioner, böcker, lån av bil vid uppkörning bland annat. Alla som arbetar där är jättetrevliga och proffsiga. Jag hade inga direkta förväntningar mer än att fixa körkortet, men fick världens bästa Micaela som bilskollärare och hon var så tydlig, lugn och trevlig, så det var en fröjd att ta körkort. Tack vare henne klarade jag teorin och uppkörningen på första försöket. Skulle verkligen rekommendera N trafikskola i Finntorp! Läs mer
  • Oulaya K

2020-03-03

Oulaya K skrev om N Trafikskola
    Trevlig personal, Jag rekomenderar 👌🏼 Läs mer
  • Danats S

2020-01-22

Danats S skrev om N Trafikskola
    Jag köpte en paket ned 12 st körlektioner plus 8 extra lektioner vilket kändes helt rimligt då jag behövde träna på mer att köra bil med automatväxellåda. Jag blev bemött väldigt vänligt och det kändes att i receptionen de verkligen lyssnade och var lyhörda på vad jag önskade mig. Innan jag började på skolan så trodde jag att lärarna skulle va väldigt hårda och skulle va med attityd men i verkligheten var de snällaste, pedagogiska, ödmjuka och skojiga jag nånsin träffat vilket gjorde att jag kunde slappna av när jag skulle köra bil. Det var en positiv upplevelse för mig varje gång att köra bil med lärarna, en speciellt cred vill jag ge till Calle Eriksson, en av de bästa lärarna, rolig, proffsig, mycket snäll och skojig, samt Hasse, som får samma cred. Jag tror det är det positiva kemi ni har med era kollegor som lämnade bara de positiva tankar om er skola. Så ni verkligen levde upp till de. Jag skulle utan tvivel rekommendera er skolan till nån! /Danats Läs mer
  • 2020-01-20

Cecilia H skrev om N Trafikskola
    En mycket bra trafikskola som jag rekommenderar varmt. Proffsiga, kunniga och engagerade körskollärare och lugnt och pedagogiskt sätt att lära ut. Man blir alltid varmt välkomnande bemött på skolan av personalen.

Började först att köra år 2017 men sen kom nytt arbete i mellan så fick ta ett break va tillbaka år 2019 då körde jag på intensivt i 1 vecka. Jag berätta mina mål och N trafikskola hjälpte mig att uppnå dem och jag klarade körkortet på första försöket :)

Har fått med mig så mycket kunskaper som jag har med mig när jag är ute och kör.
    Stort tack och mina allra varmaste rekommendationer till denna körskola är super nöjd :) :) Läs mer
  • 2020-01-20

Tanja L skrev om N Trafikskola
    Väldigt trevligt och välkomnande team.
    Kan varmt rekommendera husse som handledare, väldigt lugn, pedagogisk och rolig! Körde 14 lektioner med honom och klarade uppkörningen på första försöket:D Läs mer
  • 2020-01-17

Josefine S skrev om N Trafikskola
    Väldigt hjälpsamma, tålmodiga och snälla trafiklärare. Hjälpte en att nå de mål man ville, dvs byggde upp en plan för hur man skulle nå det. Läs mer
  • Olof O

2020-01-17

Olof O skrev om N Trafikskola
    Så himla nöjd. Har aldrig fått ett så bra bemötande på en trafikskola, och jag har på grund av olika saker kört hos fyra olika. Läs mer
  • 2019-02-14

Timothy T skrev om N Trafikskola
    En väldigt bra trafikskola med bra lärare och vänlig personal. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-18 Therese G svarar Timothy T
    Tack Timothy för det fina omdömet! Det glädjer oss att våra elever och kursdeltagare uppskattar vårt arbete!
  • 2019-02-12

Gabriel D skrev om N Trafikskola
    Mycket bra trafikskola, min lärare kunde mycket noggrant se vad just jag hade för brister i min körning och byggde upp ett utbildningsschema utifrån det. När jag körde upp hade vi gått igenom alla moment både teoretiskt och i praktiken. Mycket bra skola. Läs mer
    2019-02-18 Therese G svarar Gabriel D
    Tack så mycket Gabriel för ditt fina betyg på oss som trafikutbildare, vi uppskattar att du tog dig tiden att rekommendera oss :) Stort grattis till körkortet önskar vi alla på N Trafikskola
  • 2019-02-12

Anton L skrev om N Trafikskola
    N Trafikskola har hjälpt mig att bli en säkrare och bättre förare. Genom deras lektioner har jag blivit säkrare på min egna körning och utan dem hade jag inte fått mitt körkort! Läs mer
    2019-02-18 Therese G svarar Anton L
    Jättekul att du tog körkortet Anton och vi tackar så mycket för din fina recension! Lycka till med allt i framtiden så ses vi på vägarna!
  • 2019-02-01

Emilia V skrev om N Trafikskola
    Tack för hjälpen med körkortet NTrafikskola!

Framförallt stort tack till Therese och Robert som rekommenderas varmt! Även alltid snabb och trevlig service i receptionen av Jonas.

/Emilia Läs mer
  • 2019-01-27

Love S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Trafikverkets krav borde omfatta en viss information istället för att man bara ska ha en kurs i minst 3 timmar för att få börja övningsköra. Informationen vi fick på mötet kunde gått på 1 timme max. Det blev alltså väldigt långdraget och tråkigt. Läs mer

Patrik S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Alldeles för lång tid för informationen man skulle ta del av. Stor risk för att man tappar folks uppmärksamhet när tempot är så lågt. Inte alls handledarens fel vad jag förstår utan tvärtom myndighetens fel som ställer krav på att det ska ta ca 3-4 timmar. Kursen hade korats av på max 2 timmar och intresset hade varit högre då från alla deltagare. Läs mer

Emelie K skrev om N Trafikskola
    Jag tog B-körkort automat och klarade uppkörningen på första försöket, Sara var en grym lärare som hjälpte mig hela vägen:) Läs mer

Sandra J skrev om N Trafikskola
    Pedagogiska, trevliga och stöttande hela vägen till körkortet. Stort tack för er hjälp! Läs mer

Joanna G skrev om N Trafikskola
    Mycket trevlig och professionell personal, förklarar tydligt. Starkt rekommenderat och lärorikt! Läs mer

Emma N skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Handledarutbildning
    Robert var en fantastiskt engagerad utbildare! Många tips, förslag, exempel och med humor. Även när delar av publiken började krokna fortsatte Robert med samma kraft och engagemang. Tack så mycket! Läs mer
  • 2018-08-18

Gustav D skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jag tycker verkligen att min upplevelse på N trakskola i Nacka har varit riktigt, riktigt bra! Det är bra och professionella trafiklärare som gör utbildninge väldigt bra, rolig och lärorik. Skulle verkligen rekommendera till alla att ta sitt kökort här! Läs mer
    2018-08-20 Robert E svarar Gustav D
    Kul att du uppskatta din utbildning hos oss Gustav!
    Hoppas att du får stor användning av ditt mopedkörkort.

• 2018-05-17

Linn T skrev om N Trafikskola
    Klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare N trafikskola!! Superbra trafikskola med trevliga och kunniga lärare och personal :) Tack för att ni hjälpt mig att lyckas! Läs mer
  • 2018-04-30

Theodor H skrev om N Trafikskola
    Bra och kunniga samt väldigt trevliga Läs mer
  • 2018-04-29

Yousef A skrev om N Trafikskola
    Tog mitt B-körkort på N trafikskolan utan några problem alls! Riktigt grym personal som visade respekt och hänsyn från start till slut. Extremt flexibla är de också med lektionerna när det blir ont om tid.

Lärarna vet hur mycket man klarar av som elev och anpassar takten efter behov och ibland kan de även pusha en vid perfekta tillfällen. Hela processen gick som smör för mig och jag rekommenderar skolan väldigt starkt!! Fick lappen på första försöket i Farsta! Läs mer
    2018-04-30 Therese G svarar Yousef A
    Hej Yousef!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vi blir jätteglada!
    Lycka till i framtiden önskar Nackagänget!
  • 2018-04-10

Matilda B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det var bra bemötande, förväntningar jag hade innan levde tjänsten upp till. Läs mer
    2018-04-10 Robert E svarar Matilda B
    Hej Matilda!
    Grattis till körkortet =)
    Kul att vi levde upp till dina förväntningar.
    Vi ses ute på vägarna i fortsättningen.

Mvh Robert
  • 2018-03-25

Deniz A skrev om N Trafikskola
    Kunniga och väldigt bra körlärare! Jag rekomenderar dem starkt! Samt så är det väldigt bra priser. Läs mer
  • 2018-03-25

Tanja M skrev om N Trafikskola
    Köpte paketlösning. Oerhört proffsiga men samtidigt familjärt och välkomnande. Min lärare pushade mig på precis rätt sätt. Dom tillämpar situationsanpassad undervisning som slutligen gav mig ett körkort.

Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-03-05

Elin G skrev om N Trafikskola
    Jag är supernöjd med min utbildning hos N trafikskola. Trevliga, engagerade och kunniga trafiklärare. Jag har känt att jag är i "säkra händer" här, N trafikskola har varit väldigt lyhörda inför mina behov och tydliga med vad vi ska fokusera på och arbeta med inför varje lektion. Det är enkelt och smidigt att boka lektioner och trafikskolan hjälper till med bokning av tider hos Trafikverket!

Jag klarade uppkörningen på första försöket, tack vare en jättebra utbildning. Kan verkligen rekommendera N trafikskola :) Läs mer
    2018-03-12 Therese G svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin och vi är tacksamma för att du uppskattat vår utbildning!
    Grattis till körkortet önskar vi på N Trafikskola!
  • 2018-02-09

Gustav A skrev om N Trafikskola
    Bra körskola! Trevliga körlärare Läs mer
    2018-02-09 Robert E svarar Gustav A
    Hej Gustav!
    Vi gör vårt bästa för att eleverna ska trivas ;)
    Hoppas att får stor nytta av körkortet.
  • 2018-01-25

Sanna J skrev om N Trafikskola
    Jätte bra lärare samt personal för bokningar och hjälp med vad som behövs! Du får extra hjälp om du behöver och dem hjälper dig att pyssla ihop ett schema som passar dig! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Sanna J
    Hej Sanna! Tack för det fina betyget, det gör oss jätteglada att du blev nöjd!
    Ha en bra fortsättning önskar Nackagänget ;)
    Robert E, Therese G gillar detta

Alma J skrev om N Trafikskola
    jag har fått bra råd och kännt mig trygg. mycket nöjd med priset på prova på-lektionen. Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Alma J
    Hej Alma! Vad kul att du vill rekommendera oss och tack för det fina betyget! Vi önskar dig lycka till i framtiden!

Saga S skrev om N Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs där jag lärde mig vad jag ska tänka på vid körning och vad jag ska förvänta i trafiken. N trafikskola hjälpte mig att bli säkrare och bättre trafikant både på vägarna och teoretiskt.
    Trevliga och pedagogiska lärare som alltid hade bra råd att ge. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Saga S
    Hej Saga! Tack så mycket för alla fina ord det värmer oss i vintermörkret! Ha en bra fortsättning önskar vi på N Trafikskola

Petter J skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att bemötandet från företaget har varit över förväntan och har inga som helst invändningar emot detta. Jag tycker framförallt att sättet som jag lärde mig saker på var bra med tanke på att det var anpassat efter mina önskemål och förutsättningar. Till exempel att jag i början hade problem med att få motorstopp ofta men då lades det ner tid och kraft för att åtgärda det. Mycket proffsigt hanterat från dag 1. Hade aldrig klarat körkortet så snabbt utan hjälpen från trafikskolan och framförqllt min lärare Sara. Rekommenderar starkt N trafikskola! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Petter J
    Hej Petter! Vi är jätteglada för din skull och väldigt tacksamma för dina fina ord! Vi är glada att du uppskattar vårt engagemang och det är kommentarer som din som gör det allt värt det! Ha det bra önskar Nackagänget!
  • 2018-01-05

Jasmin K skrev om N Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner (40min) och känner mig mycket nöjd. Jag fick hjälp av flera lärare som kunde hjälpa mig på olika sätt. De var alla mycket vänliga och stöttande samt lugnade ner mig inför uppkörningen. Under lektionerna fokuserade vi på att förebygga mina svagheter samt köra i platser som jag inte kört i förut så att jag blir tvungen att hålla full fokus. Utan lektionerna tror jag inte jag skulle klara av uppkörningen då de hade mycket mer kunskap om vad som krävs för att klara av uppkörningen. Sammanfattningsvis var detta ett mycket bra köp och kommer vidare rekommendera mina nära och kära att ta lektioner med N trafikskola. Läs mer
    2018-01-06 Robert E svarar Jasmin K
    Hej Jasmin!
    Vi är så glada för din skull. Vi är också glada för att vi fick vara med och hjälpa dig att bli bättre på att köra bil och bättre på att förstå dig själv. Många gånger kan det vara en av anledningarna till att det låser sig. Vi önskar dig lycka till i fortsättningen och med dina kommande studier. Vi ses ute på vägarna i fortsättningen :)
  • 2018-01-05

Chris K skrev om N Trafikskola
    Hos N trafikskola tog jag tag i en bilratt för första gången i mitt liv. Ett år senare med diverse avbrott i studier av personliga skäl så sitter jag nu med körkort. Klarat både teori och uppkörning på första försöket.
    N Trafikskola har förmågan att skräddarsy utbildningen runt elevens önskemål, lärarna fokuserar på individens behov och anpassar sig därefter.
    Min bild av skolan är att de anställda tillsammans med sin chef vill att eleven ska uppnå resultat som är i linje med vad båda parter önskar.
    Jag rekommenderar starkt denna trafikskola till vem som helst som frågar.

Dom är bäst helt enkelt. Läs mer
    2018-01-09 Therese G svarar Chris K
    Ibland så blir resan mot körkortet lite längre än man väntat sig, livet kommer i mellan och drar ut på tiden. Oavsett så är det alltid härligt när man når målet. Det var en trevlig och rolig resa dit Chris! Jag hoppas vi ses igen.
  • 2017-11-29

Monika S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en bra utbildning som skapade
    goda förutsättningar för att klara uppgiften som handledare. Bra att delta i kursen tilllsammans med den som ska handledas. Bemötandet var gott och levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2017-11-28

Johan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och trevlig kurs. Innehållet motsvarade förväntningarna. Läs mer

Ronny P skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra kurs. Trevligt bemötande och tydlig information. Läs mer

Jonas B skrev om N Trafikskola
    Bemötandet har varit genomgående professionellt och hjälpsamt. Vi gick handledarkursen på skolan, vilket var mycket givande. Jag tog sedan några sporadiska lektioner, som alla hjälpte mig göra framsteg i min körning. Senare tog jag ett flertal lektioner under en månad inför körprovet, som bokades och genomfördes via trafikskolan. Min lärare var lugn, konstruktiv och kunnig, med en attityd som hjälpte mig tro på min förmåga. Jag lärde mig mycket på kort tid, och har skolan att tacka för mitt körkort. Läs mer
    2017-11-28 Therese G svarar Jonas B
    Hej Jonas! Vad glada vi blir för ditt fina omdöme! Tack så mycket!

Christina F skrev om N Trafikskola
    Väldigt bra bemötande! De hjälpte mig när det inte famns några uppkörningstider trots att de var så nära inpå! Min körskollärare var super! Camilla var alltid lugn och harmonisk och lärde ut på ett väldigt bra sätt! Kan rekommendera att övningsköra med N trafikskola! Läs mer
    2017-11-27 Therese G svarar Christina F
    Tack så mycket för det fina omdömet Christina, vad kul att du blev nöjd!
  • jesper å

2017-11-27

jesper å skrev om N Trafikskola
    sjukt nöjd.klara första uppkörningen efter jag kört hos n trafikskola!
    rekomenderas starkt ! 10/10 Läs mer
    2017-11-27 Therese G svarar jesper å
    Tack för det fina omdömet Jesper, det värmer!
  • 2017-11-10

Ludvig P skrev om N Trafikskola
    Bemötandet och servicen från N trafikskola har från första dagen varit exemplarisk. Familjär och professionell stämning med fokus på att uppnå målet med mitt körkort. Alltid varit smidigt med att ändra körtider eller få till extra körlektioner. Toppskola! Läs mer
  • 2017-11-09

Felix A skrev om N Trafikskola
    Mycket hjälpsamma och trevliga Läs mer
  • 2017-11-08

Felicia H skrev om N Trafikskola
    Jag har fått mycket hjälp med det som jag kände att jag hade problem med vad gäller körningen. Jag har upplevt att de på N trafikskola ville att jag skulle ta körkort istället för att bara dra ut på det hela ekonomiskt. Detta uppskattade jag starkt. Läs mer
  • 2017-11-06

Hanna E skrev om N Trafikskola
    Jag har blivit väl bemött! Jag har fått hjälp med att ta körkort för personbil. Jag har tagit flera lektioner och känt att jag utvecklat min körning!

Jag önskar att ni från början hade satt upp en tydligare plan = mer effektivt. Ibland drog det ut på tiden mellan lektioner vilket gjorde att det tog längre tid att ta körkort. Endast när uppkörningen bokades fanns en tydlig plan.

Jag är nöjd med pedagogiken och elevcentralen som hemsida. Jag kände mig väl förberedd för uppkörningen! Läs mer
  • 2017-11-02

Elin O skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jag tycker att det var en väldigt bra utbildning och jag har lärt mig väldigt mycket. Bra jobbat av min lärare som verkligen hjälpte när jag behövde hjälp eller inte förstod. Läs mer
  • 2017-11-02

Alice N skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Den var jätte bra, blev trevligt bemött, lärde mig mycket mm Läs mer
  • 2017-10-30

Elin C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag uppfattade det som att handledarkursen var genomtänkt och bra utförd, men som den som ska övningsköra tycker jag att det i vissa lägen var svårt att förstå då uttryck och regelnamn användes på sätt som förutsatte att man innan kände till deras betydelser. Men överlag var jag nöjd över kursen. Läs mer

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka