N Trafikskola

N Trafikskola

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel.

Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!

VÅRA ÖPPETTIDER

Lör-Sön:
Stängt

Läs vad 199 kunder tycker om N Trafikskola 2

• 2021-05-03
    Bra information, även om tre timmar online sent en kväll är i mastigaste laget.
  • 2021-04-01
    Great driving school! Super helpful, friendly and supportive, and genuinely want to help you become a safe driver and pass your test. Strongly recommend.
    2021-03-25
    Jag köpte en utbildning för Am körkort.
    Det var en bra utbildning där jag fick lära mig att manövrera mopeden och allt jag behöver kunna i trafiken.
    Jag känner mig ganska säker på teoriprovet men lite nervös. Det hjälpte mycket att göra test frågor på elevcentralen!
    2021-03-25
    Jag tog ett AM-körkort på N trafikskolaJag hade en jättebra upplevelse, företaget var väldigt smidigt och alla som jag jobbade med var väldigt trevliga.
    2021-03-25
    Trots Corona så var det en bra utbildning med digitala lektioner
    Körningen gick också mycket bra
  • 2021-03-20
    Superduktiga och pedagogiska trafiklärare som verkligen förstår eleven. Husse har varit så hjälpsam och är en lärare som man verkligen uppskattar!
    2021-03-19
    Upplevelsen var bra och det var enkelt att få kontakt med bilskolan ifall man hade frågor eller något strulade.
    2021-03-18
    Gick moppekurs, jättenöjd så bra lärare också!
    2021-03-18
    Utbildning AM-körkort
    Bra och trevliga!
  • 2021-03-08
    Tycker allt har gått bra och tog körkort med hjälp av er! Tack för hjälpen.
    2021-03-08
    Hejsan!! Jag använde mig bara av att köpa en lektion var för sig istället för ett paket. Jag har blivit väl bemött och vid ändringar har det gått smidigt och enkelt! Ni har hjälpt mig jättemycket att ta körkort så verkligen tack!
    2021-03-08
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, ett företag som levererar!
  • 2021-03-04
    Supergrym skola! Personalen är trevlig, kunniga, flexibla och uppmuntrande. Man känner sig välkommen och man känner sig taggad för nästa lektion. Superskönt att kunna ha en avslappnad stämning under körningen om man önskar - likaväl att kunna vara seriös när det behövs.

Sara - keep up the good work!
    2021-02-17
    Väldigt kunniga och noggranna. Fin upplevelse all around
  • 2021-02-17
    Väldig saklig personal, dvs mycket tydliga och gav mig utrymme att utveckla grunden på ett korrekt sätt.
  • Bella P
    2021-02-02
    Jätte bra trafikskola!

Duktiga lärare som ser till att man lär sig grunderna, utvecklas och inte ”släpper en” förens man är en säker och bra bilförare :)
    Ett trevligt team som gör att utbildningen blir trivsam med.

Tack för den här tiden!
  • 2021-01-29
    Köpte intensivkurs för b-körkort. Både lärarna och ägarna är jättebra, snälla, pedagogiska och kunniga.
    De använder sig av en smidig app för att följa utbildningen med bokningar, teoriövningar etc etc.
    Alltid bra service och prisvärt!
  • 2021-01-23
    Bra service
    trevligt bemötande
    Pedadogisk handledarutbildning, bra exempel
  • 2021-01-23
    Bra genomgång. Konkreta och relevanta exempel. Gott kafffebröd.
  • skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    2021-01-23
    Min upplevelse på handledareutbildnibg var en bra och lärorikt utbildning med mycket intressanta saker
  • 2021-01-22
    Jag undersökte alla alternativ noggrant innan jag valde körskola. Jag ville hitta ett helhetsupplägg till bästa möjliga pris och efter många (smått komplicerade) uträkningar landade jag i att N Trafikskola var det bästa alternativet. Väldigt professionellt bemötande och smidiga processer, härliga lärare och en gedigen utbildning som resulterade i ett körkort redan efter 1,5 månad. Väldigt nöjd och rekommenderar dom starkt!! Ett extra stort tack till Robert som gjorde hela upplevelsen till en i världsklass!! 5/5 toasters!
  • 2021-01-21
    Jag växlade lärare och fick köra med de flesta på N Trafikskola. Jag är inte missnöjd med en enda. Alla lärare var super trevliga, bra och stöttande när man övningskörde! De kom med bra och olika tips så man kunde pröva sig fram och hitta det som hjälpte en själv bäst! Hade inte fått mitt körkort utan lärarna på den skolan.
  • 2021-01-19
    Fick hjälp att klara både teoriprov och uppkörning på första försöket med hjälp av N Trafikskola, trevlig och kunnig personal som hjälper till och ger konkreta tips för att man ska kunna utvecklas på bästa sätt.
    2021-01-07
    Jag tog flera lektioner för att förbereda mig inför uppkörningen och det gjorde dom bra. Jag var väl förberedd inför uppkörningen och fick lära mig hur man säkert och bra kör bil.
    Grattis till körkortet Rut! Kul att vi fick vara med och hjälpa dig att förbereda dig för körprovet. Njut nu av livet med körkort. Mvh Robert N Trafikskola
  • 2021-01-07
    Jätte vänliga allihopa och undervisade bra. Jag tog en intensiv period med mestadels körskola och lite privat på helgerna. Jag började November 2020 och fick mitt körkort 4 Januari 2021. Jag hade flest lektioner med min favorit Sara som jag rekommenderar varmt.
    2020-12-13
    Rekommenderar starkt! Trevliga och duktiga trafiklärare.
    Hej Maja! Tack för det fina betyget/omdömet! Kul att du uppskatta det jobb vi gör. fortsätt kör som du har övat :) Mvh Robert N Trafikskola
    2020-12-13
    N trafikskola förbereder dig inför trafiken på ett grundligt och ansvarstagande sätt. Du undervisas för att bli en bra bilförare, inte bara för att klara uppkörningen.
    Tack Frida för det fina betyget samt att du gav oss förtroendet. Vi hoppas att du känner dig trygg som bilförare och får stor nytta av ditt körkort. Vi ses ute på vägarna. Mvh Therese N Trafikskola
    2020-12-13
    Skit bra. Inga problem och fick bra bedömning
    Hej Isak! Tack för det fina betyget samt att du gav oss förtroendet. Det var en trevlig och lärorik resa vi hade fram till körkortet. Vi ses. Mvh Robert N Trafikskola
  • 2020-11-03
    Köpte handledarkurs, teorikurser, ett paket med lektioner och riskutbildningarna. Lärarna var jättebra, lite struligt och otydligt med betalning för lektioner osv.
    2020-11-01
    Grymt bra körskola! Väldigt pedagogiska och trevliga trafiklärare. Man lämnade aldrig en lektion utan att ha lärt sig något nytt. Rekommenderar starkt Husse som lärare, hans sätt att lära ut är fantastiskt. Väldigt proffsigt bemötande, och man märker att han brinner för att lära ut!
  • JUAN Z
    2020-10-21
    Jättebra skolan, allt fungerade klockrent, man fick alltid lära sig något nytt och fick en massa bra tips, nu kommer tjejen att få börja köra här och det kommer att gå bra precis som det gick för mig och de flesta som går utbildningen här
    Hej Juan! Grattis till körkortet! Kul att det funkade bra för dig också :) Lycka till med elbilsköp eller vad det nu blir. Hälsningar N Trafikskola N Trafikskola
  • TONY S
    2020-10-12
    Tog MC-kort i år och övningskörde hos N Trafikskola. Väldigt bra bemötande och hjälp hela vägen. Allt gick att lösa om det var några problem. Och bäst av allt var Husse som jag hade som körlärare. Fantastiskt pedagogisk, stöttande och med massor med tips och trix som har fått min mc-körning bli bättre. Kan verkligen rekommendera N Trafikskola. Ni kommer inte bli besvikna!
  • ROGER C
    2020-10-12
    MC utbildningen är otroligt proffsig och smidig.
    Rekommenderar dem starkt.
  • 2020-10-02
    Proffsiga utbildare!

Har tidigare för några år sen kört med Robert, han fick alltid mig att känna mig avslappnad när man körde och var en grymt bra pedagog.

Det resulterade självklart i att jag fick B-körkort.

Men idag gjorde jag min första lektion för MC körkort med Husse.

Tog en start lektion för MC och samma som med Robert, sjukt proffsig och bra pedagog!
    känner redan att med den här hjälpen så kommer MC kortet hamna i fickan utan problem.
  • 2020-09-25
    Absolut toppenskola! Tog mitt MC-kort i onsdags och vill verkligen tacka Husse, Robban och Jonas för suverän handledning och fantastisk support! N Trafikskola är så bra som det kan bli !
  • Lars L
    2020-09-21
    Att ta MC-kort med N Trafikskola är helt enkelt skitkul. Jag körde med Hussein (Husse) genom hela min utbildning och varje lektion med honom så både lärde jag mig väldigt mycket och hade sjukt roligt. Trafikskolan med Robert i spetsen är flexibla och lätta att ha att göra med och dom anstränger sig verkligen för att se till att man har det man behöver tills man har kortet i handen. Vill du bli utmanad, aldrig stå still i din utbildning, skratta en massa och slutföra till och med mitt i en pandemi, gör som jag och gå in till N Trafikskola och be om en testlektion med Husse, sen rullar allt bara på.
    2020-09-15
    Jag gjorde AM körkort kursen. Duktiga instruktörer. Jag kan verkligen rekomendera dem.
    2020-09-15
    Am - körkort. Bra utbildning och bra strukturerat.
  • 2020-09-10
    Mycket bra service. Just klarat mitt MC körkort med Husses hjälp! Proffsig å trevlig MC lärare som ser just mina behov och skapar lektioner efter det! Tänkte ge upp efter min första lektion, men Husse hjälpte mig upp i sadeln igen å nu har jag mitt körkort i handen 😊
    Hej Izabelle! Grattis till ditt MC-kort Vägen till körkortet är oftast inte spikrak. Kul att du uppskatta den hjälp vi gav dig och njut nu av det som är kvar av mc-säsongen. Mvh Robert N Trafikskola
  • Irma A
    2020-09-09
    Jag köpte 6 stycken 40-minuters lektioner som jag sedan blev till två 40-lektioner och två 80-lektioner (alltså 4 lektioner) men lektionerna är väl planerade och det hinns med mycket!
    Instruktörerna är tydliga och pedagogiska!
    N trafikskola har hjälpt mig med 2 körkort nu! Moppekort och B-kort och jag kunde inte vara mer nöjd.
    Jag hade höga förväntningar på både moppe och B-kort och jag kan mycket uppriktigt säga att dem 100% lever upp till sitt rykte. Skulle rekommendera starkt!

Jag är allt som allt 100% nöjd med min upplevelse. Skulle särskilt vilja rekommendera Robert. Någon bättre lärare får man leta efter.
    Har inget negativt att säga om denna trafikskola. Någon enstaka gång blev min lektion inställd men dem var snabba på att erbjuda en ny tid. Det är dock det enda jag har att säga. Resten; helt fantastiskt! Så nöjd och tacksam!
    Tack Irma! Grattis till ditt körkort. Kul att du uppskattat den hjälp du har fått. Ta med dig alla tips och fortsätt träna (fast utan någon som tjatar) Vi ses ute på vägarna i fortsättningen. Mvh Robert N Trafikskola
    2020-09-07
    Riktigt bra mc-lektioner och tack till Husse för all hjälp. Finns även schysst mc-utrustning att låna om man inte har något själv.
    Hej Axel! Kul att du gillar oss och det jobb vi / Husse gör på MC Mvh Robert N Trafikskola
  • ARVID N
    2020-09-03
    Idag tog jag A-kortet och är supernöjd med N Trafikskola och med Husse som lärare; personligt engagerad i att jag ska lyckas, tydlig i feedback och väldigt rolig att umgås med i hörsnäckan på landsvägen. ;)
    Jag hade B-körkort sedan 25 år och fick ett skräddarsytt, bra upplägg som gjorde att jag tog kortet på fem veckor och första försöket. Väldigt mycket Husses förtjänst! Rekommenderas varmt.
    Hej Arvid! Vilken lycka med MC -kort :) Grattis till dig och tack för de fina orden. Mvh Robert N Trafikskola
  • 2020-08-14
    Först tog jag mitt B-körkort och klarade på första försöket. Till det vill jag tacka Husse och Sara som var bättre än bäst under min utbildning. Jag fick hjälp med precis allt jag behövde. 2 år senare tog jag mitt A-körkort och ännu en gång var lärarna super grymma! Husse var jätte pedagogisk, positiv och pushade mig från start till slut. Robert bidrog även stort till mitt A kort och va extremt lyhörd, flexibel och trevlig. Allt detta lyckades de hjälpa mig med under corona kaoset. Vill du ta ditt mc eller bil körkort? Boka in tid med Husse så kommer du inte att ångra dig!
    Sammanfattning: bästa trafikskolan. Husse, Robert och Sara får 10 stjärnor, tack för allt!
  • 2020-08-14
    Jag minns när jag tog mitt B körkort för många år sedan och det var så tråkigt med en stel handledare. Men i år när jag kom till N trafikskola för att ta A kortet och träffade Husse så ändrades hela min bild av hur en handledare är. Jag hade verkligen roligt på alla lektioner och han har ett sånt tålamod med amatörer, som jag själv var första dagen på en MC. Kan verkligen rekommendera honom och även säga att han är den absolut bästa handledaren genom tiderna.
    1 & 2Jämfört med alla andra man träffade under riskutbildningarna, ute på banan och även på uppkörningen så var Husse mer som en vän som stöttade en mentalt inför varje moment som man stötte på och speciellt inför uppkörningen!
  • 2020-08-12
    Mitt A-kort tillägnas Ntrafikskola och Husse primärt!
    Husse är genuint intresserad och var stöttande och kom med adekvata tips och trix kopplat till min körning. En personlig hälsning på uppkörningsdagen med stöttande hejarop må vara en enkel gest men bevisar helhetsengagemanget. Robban var en perfekt sparringpartner när jag bokade in Risktvåan och guidade mig elegant inför vad som väntade framåt inför uppkörningen.
    Enligt mig en trafikskola som säljer rätt produkt till rätt kund. När barnen ska ta körkort är Ntrafikskola familjens självklara val! Vi ses definitivt igen
  • 2020-08-09
    Stort tack till N trafikskola och ett extra tack till Husse för all hjälp i mc utbildningen.
    Hej Magnus! Kul att du uppskattar vår utbildning och den hjälp du fått av Husse! Njut nu av ditt mc-kort så syns vi ute på vägarna. /Personalen N Trafikskola N Trafikskola
    2020-03-05
    Jag gjorde hela min utbildning (B körkort) hos N trafikskola. Min lärare (Robert) var grymt bra, duktig och framförallt trygg som trafiklärare! Kan starkt rekommendera denna trafikskola till alla som vill ta sitt körkort och skulle inte tveka en sekund på att boka in mig hos dom om jag någongång vill utöka min körning! :)
    2020-03-03
    Körlektioner mm.

God bemötelse

Förväntade mig ett körkort efter avgörelsen

Fick ett körkort så är nöjd
  • 2020-03-03
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av trafikskola. Alla är otroligt hjälpsamma och utformar utbildningen efter dina personliga förutsättningar. Alla lärare är väldigt professionella samtidigt som dem är personliga, det känns som att du är ute och kör med en vän, vilket jag tyckte var betryggande under min utbildning.
    2020-03-03
    Jag tog 7 lektioner på N trafikskola och är jättenöjd med resultatet. Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket!

Jag blev bemött med en utmärkt service och trafikskolan visade att de verkligen bryr sig om sina kunder. Stort tack till min lärare Calle, en väldigt pedagogisk lärare som gjorde mitt körkort möjligt.