Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel.

Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!

VÅRA ÖPPETTIDER

MC

Läs vad 171 kunder tycker om N Trafikskola

• 2020-11-03

Sandra B skrev om N Trafikskola
    Köpte handledarkurs, teorikurser, ett paket med lektioner och riskutbildningarna. Lärarna var jättebra, lite struligt och otydligt med betalning för lektioner osv. Läs mer
  • 2020-11-01

SAID A skrev om N Trafikskola
    Grymt bra körskola! Väldigt pedagogiska och trevliga trafiklärare. Man lämnade aldrig en lektion utan att ha lärt sig något nytt. Rekommenderar starkt Husse som lärare, hans sätt att lära ut är fantastiskt. Väldigt proffsigt bemötande, och man märker att han brinner för att lära ut! Läs mer
  • JUAN Z

2020-10-21

JUAN Z skrev om N Trafikskola
    Jättebra skolan, allt fungerade klockrent, man fick alltid lära sig något nytt och fick en massa bra tips, nu kommer tjejen att få börja köra här och det kommer att gå bra precis som det gick för mig och de flesta som går utbildningen här Läs mer
    2020-10-21 Therese G svarar JUAN Z
    Hej Juan!

Grattis till körkortet! Kul att det funkade bra för dig också :)
    Lycka till med elbilsköp eller vad det nu blir.

Hälsningar
  • TONY S

2020-10-12

TONY S skrev om N Trafikskola
    Tog MC-kort i år och övningskörde hos N Trafikskola. Väldigt bra bemötande och hjälp hela vägen. Allt gick att lösa om det var några problem. Och bäst av allt var Husse som jag hade som körlärare. Fantastiskt pedagogisk, stöttande och med massor med tips och trix som har fått min mc-körning bli bättre. Kan verkligen rekommendera N Trafikskola. Ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
  • ROGER C

2020-10-12

ROGER C skrev om N Trafikskola
    MC utbildningen är otroligt proffsig och smidig.
    Rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • 2020-10-02

DOUGLAS B skrev om N Trafikskola
    Proffsiga utbildare!

Har tidigare för några år sen kört med Robert, han fick alltid mig att känna mig avslappnad när man körde och var en grymt bra pedagog.

Det resulterade självklart i att jag fick B-körkort.

Men idag gjorde jag min första lektion för MC körkort med Husse.

Tog en start lektion för MC och samma som med Robert, sjukt proffsig och bra pedagog!
    känner redan att med den här hjälpen så kommer MC kortet hamna i fickan utan problem. Läs mer
  • 2020-09-25

ANDERS E skrev om N Trafikskola
    Absolut toppenskola! Tog mitt MC-kort i onsdags och vill verkligen tacka Husse, Robban och Jonas för suverän handledning och fantastisk support! N Trafikskola är så bra som det kan bli ! Läs mer
  • Lars L

2020-09-21

Lars L skrev om N Trafikskola
    Att ta MC-kort med N Trafikskola är helt enkelt skitkul. Jag körde med Hussein (Husse) genom hela min utbildning och varje lektion med honom så både lärde jag mig väldigt mycket och hade sjukt roligt. Trafikskolan med Robert i spetsen är flexibla och lätta att ha att göra med och dom anstränger sig verkligen för att se till att man har det man behöver tills man har kortet i handen. Vill du bli utmanad, aldrig stå still i din utbildning, skratta en massa och slutföra till och med mitt i en pandemi, gör som jag och gå in till N Trafikskola och be om en testlektion med Husse, sen rullar allt bara på. Läs mer
  • 2020-09-15

Lousanne L skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jag gjorde AM körkort kursen. Duktiga instruktörer. Jag kan verkligen rekomendera dem. Läs mer
  • 2020-09-15

Nathalie L skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Am - körkort. Bra utbildning och bra strukturerat. Läs mer
  • IZABELL S

2020-09-10

IZABELL S skrev om N Trafikskola
    Mycket bra service. Just klarat mitt MC körkort med Husses hjälp! Proffsig å trevlig MC lärare som ser just mina behov och skapar lektioner efter det! Tänkte ge upp efter min första lektion, men Husse hjälpte mig upp i sadeln igen å nu har jag mitt körkort i handen 😊 Läs mer
    2020-09-11 Robert E svarar IZABELL S
    Hej Izabelle!
    Grattis till ditt MC-kort
    Vägen till körkortet är oftast inte spikrak. Kul att du uppskatta den hjälp vi gav dig och njut nu av det som är kvar av mc-säsongen.

IZABELL S gillar detta
  • Irma A

2020-09-09

Irma A skrev om N Trafikskola
    Jag köpte 6 stycken 40-minuters lektioner som jag sedan blev till två 40-lektioner och två 80-lektioner (alltså 4 lektioner) men lektionerna är väl planerade och det hinns med mycket!
    Instruktörerna är tydliga och pedagogiska!
    N trafikskola har hjälpt mig med 2 körkort nu! Moppekort och B-kort och jag kunde inte vara mer nöjd.
    Jag hade höga förväntningar på både moppe och B-kort och jag kan mycket uppriktigt säga att dem 100% lever upp till sitt rykte. Skulle rekommendera starkt!

Jag är allt som allt 100% nöjd med min upplevelse. Skulle särskilt vilja rekommendera Robert. Någon bättre lärare får man leta efter.
    Har inget negativt att säga om denna trafikskola. Någon enstaka gång blev min lektion inställd men dem var snabba på att erbjuda en ny tid. Det är dock det enda jag har att säga. Resten; helt fantastiskt! Så nöjd och tacksam! Läs mer
    2020-09-11 Robert E svarar Irma A
    Tack Irma!
    Grattis till ditt körkort. Kul att du uppskattat den hjälp du har fått.
    Ta med dig alla tips och fortsätt träna (fast utan någon som tjatar)
    Vi ses ute på vägarna i fortsättningen.

• 2020-09-07

Axel R skrev om N Trafikskola
    Riktigt bra mc-lektioner och tack till Husse för all hjälp. Finns även schysst mc-utrustning att låna om man inte har något själv. Läs mer
    2020-09-08 Robert E svarar Axel R
    Hej Axel!
    Kul att du gillar oss och det jobb vi / Husse gör på MC
  • ARVID N

2020-09-03

ARVID N skrev om N Trafikskola
    Idag tog jag A-kortet och är supernöjd med N Trafikskola och med Husse som lärare; personligt engagerad i att jag ska lyckas, tydlig i feedback och väldigt rolig att umgås med i hörsnäckan på landsvägen. ;)
    Jag hade B-körkort sedan 25 år och fick ett skräddarsytt, bra upplägg som gjorde att jag tog kortet på fem veckor och första försöket. Väldigt mycket Husses förtjänst! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-09-08 Robert E svarar ARVID N
    Hej Arvid!
    Vilken lycka med MC -kort :)
    Grattis till dig och tack för de fina orden.

• YOUSEF A

2020-08-14

YOUSEF A skrev om N Trafikskola
    Först tog jag mitt B-körkort och klarade på första försöket. Till det vill jag tacka Husse och Sara som var bättre än bäst under min utbildning. Jag fick hjälp med precis allt jag behövde. 2 år senare tog jag mitt A-körkort och ännu en gång var lärarna super grymma! Husse var jätte pedagogisk, positiv och pushade mig från start till slut. Robert bidrog även stort till mitt A kort och va extremt lyhörd, flexibel och trevlig. Allt detta lyckades de hjälpa mig med under corona kaoset. Vill du ta ditt mc eller bil körkort? Boka in tid med Husse så kommer du inte att ångra dig!
    Sammanfattning: bästa trafikskolan. Husse, Robert och Sara får 10 stjärnor, tack för allt! Läs mer
  • 2020-08-14

DANIEL D skrev om N Trafikskola
    Jag minns när jag tog mitt B körkort för många år sedan och det var så tråkigt med en stel handledare. Men i år när jag kom till N trafikskola för att ta A kortet och träffade Husse så ändrades hela min bild av hur en handledare är. Jag hade verkligen roligt på alla lektioner och han har ett sånt tålamod med amatörer, som jag själv var första dagen på en MC. Kan verkligen rekommendera honom och även säga att han är den absolut bästa handledaren genom tiderna.
    1 & 2Jämfört med alla andra man träffade under riskutbildningarna, ute på banan och även på uppkörningen så var Husse mer som en vän som stöttade en mentalt inför varje moment som man stötte på och speciellt inför uppkörningen! Läs mer
  • Andreas Jan Bertil H

2020-08-12

Andreas Jan Bertil H skrev om N Trafikskola
    Mitt A-kort tillägnas Ntrafikskola och Husse primärt!
    Husse är genuint intresserad och var stöttande och kom med adekvata tips och trix kopplat till min körning. En personlig hälsning på uppkörningsdagen med stöttande hejarop må vara en enkel gest men bevisar helhetsengagemanget. Robban var en perfekt sparringpartner när jag bokade in Risktvåan och guidade mig elegant inför vad som väntade framåt inför uppkörningen.
    Enligt mig en trafikskola som säljer rätt produkt till rätt kund. När barnen ska ta körkort är Ntrafikskola familjens självklara val! Vi ses definitivt igen Läs mer
  • 2020-08-09

MAGNUS W skrev om N Trafikskola
    Stort tack till N trafikskola och ett extra tack till Husse för all hjälp i mc utbildningen. Läs mer
    2020-08-09 Therese G svarar MAGNUS W
    Hej Magnus!

Kul att du uppskattar vår utbildning och den hjälp du fått av Husse!
    Njut nu av ditt mc-kort så syns vi ute på vägarna.

/Personalen
  • 2020-03-05

Tanja W skrev om N Trafikskola
    Jag gjorde hela min utbildning (B körkort) hos N trafikskola. Min lärare (Robert) var grymt bra, duktig och framförallt trygg som trafiklärare! Kan starkt rekommendera denna trafikskola till alla som vill ta sitt körkort och skulle inte tveka en sekund på att boka in mig hos dom om jag någongång vill utöka min körning! :) Läs mer

Nils O skrev om N Trafikskola
    Körlektioner mm.

God bemötelse

Förväntade mig ett körkort efter avgörelsen

Fick ett körkort så är nöjd Läs mer

Elvira V skrev om N Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av trafikskola. Alla är otroligt hjälpsamma och utformar utbildningen efter dina personliga förutsättningar. Alla lärare är väldigt professionella samtidigt som dem är personliga, det känns som att du är ute och kör med en vän, vilket jag tyckte var betryggande under min utbildning. Läs mer

Elias skrev om N Trafikskola
    Jag tog 7 lektioner på N trafikskola och är jättenöjd med resultatet. Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket!

Jag blev bemött med en utmärkt service och trafikskolan visade att de verkligen bryr sig om sina kunder. Stort tack till min lärare Calle, en väldigt pedagogisk lärare som gjorde mitt körkort möjligt. Läs mer

Filip A skrev om N Trafikskola
    Den tjänst jag köpte var körlektioner och riskutbildningarna. Jag måste säga att jag blev bemött på ett ytterst proffesionellt sätt genom hela min ”resa”. Några förväntningar jag hade var att jag ville att de skulle vara realistiska, dvs själva göra en bedömning när jag var redo för att genomföra ett uppkörningsprov, vilket jag måste säga att de var. Min upplevelse var sammanfattningsvis mycket god. Läs mer
  • Ann S

2020-03-03

Ann S skrev om N Trafikskola
    Jag köpte ett körkortspaket som innehöll körlektioner, böcker, lån av bil vid uppkörning bland annat. Alla som arbetar där är jättetrevliga och proffsiga. Jag hade inga direkta förväntningar mer än att fixa körkortet, men fick världens bästa Micaela som bilskollärare och hon var så tydlig, lugn och trevlig, så det var en fröjd att ta körkort. Tack vare henne klarade jag teorin och uppkörningen på första försöket. Skulle verkligen rekommendera N trafikskola i Finntorp! Läs mer
  • Oulaya K

2020-03-03

Oulaya K skrev om N Trafikskola
    Trevlig personal, Jag rekomenderar 👌🏼 Läs mer
  • Danats S

2020-01-22

Danats S skrev om N Trafikskola
    Jag köpte en paket ned 12 st körlektioner plus 8 extra lektioner vilket kändes helt rimligt då jag behövde träna på mer att köra bil med automatväxellåda. Jag blev bemött väldigt vänligt och det kändes att i receptionen de verkligen lyssnade och var lyhörda på vad jag önskade mig. Innan jag började på skolan så trodde jag att lärarna skulle va väldigt hårda och skulle va med attityd men i verkligheten var de snällaste, pedagogiska, ödmjuka och skojiga jag nånsin träffat vilket gjorde att jag kunde slappna av när jag skulle köra bil. Det var en positiv upplevelse för mig varje gång att köra bil med lärarna, en speciellt cred vill jag ge till Calle Eriksson, en av de bästa lärarna, rolig, proffsig, mycket snäll och skojig, samt Hasse, som får samma cred. Jag tror det är det positiva kemi ni har med era kollegor som lämnade bara de positiva tankar om er skola. Så ni verkligen levde upp till de. Jag skulle utan tvivel rekommendera er skolan till nån! /Danats Läs mer
  • 2020-01-20

Cecilia H skrev om N Trafikskola
    En mycket bra trafikskola som jag rekommenderar varmt. Proffsiga, kunniga och engagerade körskollärare och lugnt och pedagogiskt sätt att lära ut. Man blir alltid varmt välkomnande bemött på skolan av personalen.

Började först att köra år 2017 men sen kom nytt arbete i mellan så fick ta ett break va tillbaka år 2019 då körde jag på intensivt i 1 vecka. Jag berätta mina mål och N trafikskola hjälpte mig att uppnå dem och jag klarade körkortet på första försöket :)

Har fått med mig så mycket kunskaper som jag har med mig när jag är ute och kör.
    Stort tack och mina allra varmaste rekommendationer till denna körskola är super nöjd :) :) Läs mer
  • 2020-01-20

Tanja L skrev om N Trafikskola
    Väldigt trevligt och välkomnande team.
    Kan varmt rekommendera husse som handledare, väldigt lugn, pedagogisk och rolig! Körde 14 lektioner med honom och klarade uppkörningen på första försöket:D Läs mer
  • 2020-01-17

Josefine S skrev om N Trafikskola
    Väldigt hjälpsamma, tålmodiga och snälla trafiklärare. Hjälpte en att nå de mål man ville, dvs byggde upp en plan för hur man skulle nå det. Läs mer
  • Olof O

2020-01-17

Olof O skrev om N Trafikskola
    Så himla nöjd. Har aldrig fått ett så bra bemötande på en trafikskola, och jag har på grund av olika saker kört hos fyra olika. Läs mer
  • 2019-02-14

Timothy T skrev om N Trafikskola
    En väldigt bra trafikskola med bra lärare och vänlig personal. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-18 Therese G svarar Timothy T
    Tack Timothy för det fina omdömet! Det glädjer oss att våra elever och kursdeltagare uppskattar vårt arbete!
  • 2019-02-12

Gabriel D skrev om N Trafikskola
    Mycket bra trafikskola, min lärare kunde mycket noggrant se vad just jag hade för brister i min körning och byggde upp ett utbildningsschema utifrån det. När jag körde upp hade vi gått igenom alla moment både teoretiskt och i praktiken. Mycket bra skola. Läs mer
    2019-02-18 Therese G svarar Gabriel D
    Tack så mycket Gabriel för ditt fina betyg på oss som trafikutbildare, vi uppskattar att du tog dig tiden att rekommendera oss :) Stort grattis till körkortet önskar vi alla på N Trafikskola
  • 2019-02-12

Anton L skrev om N Trafikskola
    N Trafikskola har hjälpt mig att bli en säkrare och bättre förare. Genom deras lektioner har jag blivit säkrare på min egna körning och utan dem hade jag inte fått mitt körkort! Läs mer
    2019-02-18 Therese G svarar Anton L
    Jättekul att du tog körkortet Anton och vi tackar så mycket för din fina recension! Lycka till med allt i framtiden så ses vi på vägarna!
  • 2019-02-01

Emilia V skrev om N Trafikskola
    Tack för hjälpen med körkortet NTrafikskola!

Framförallt stort tack till Therese och Robert som rekommenderas varmt! Även alltid snabb och trevlig service i receptionen av Jonas.

/Emilia Läs mer
  • 2019-01-27

Love S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Trafikverkets krav borde omfatta en viss information istället för att man bara ska ha en kurs i minst 3 timmar för att få börja övningsköra. Informationen vi fick på mötet kunde gått på 1 timme max. Det blev alltså väldigt långdraget och tråkigt. Läs mer

Patrik S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Alldeles för lång tid för informationen man skulle ta del av. Stor risk för att man tappar folks uppmärksamhet när tempot är så lågt. Inte alls handledarens fel vad jag förstår utan tvärtom myndighetens fel som ställer krav på att det ska ta ca 3-4 timmar. Kursen hade korats av på max 2 timmar och intresset hade varit högre då från alla deltagare. Läs mer

Emelie K skrev om N Trafikskola
    Jag tog B-körkort automat och klarade uppkörningen på första försöket, Sara var en grym lärare som hjälpte mig hela vägen:) Läs mer

Sandra J skrev om N Trafikskola
    Pedagogiska, trevliga och stöttande hela vägen till körkortet. Stort tack för er hjälp! Läs mer

Joanna G skrev om N Trafikskola
    Mycket trevlig och professionell personal, förklarar tydligt. Starkt rekommenderat och lärorikt! Läs mer

Emma N skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Handledarutbildning
    Robert var en fantastiskt engagerad utbildare! Många tips, förslag, exempel och med humor. Även när delar av publiken började krokna fortsatte Robert med samma kraft och engagemang. Tack så mycket! Läs mer
  • 2018-08-18

Gustav D skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jag tycker verkligen att min upplevelse på N trakskola i Nacka har varit riktigt, riktigt bra! Det är bra och professionella trafiklärare som gör utbildninge väldigt bra, rolig och lärorik. Skulle verkligen rekommendera till alla att ta sitt kökort här! Läs mer
    2018-08-20 Robert E svarar Gustav D
    Kul att du uppskatta din utbildning hos oss Gustav!
    Hoppas att du får stor användning av ditt mopedkörkort.

• 2018-05-17

Linn T skrev om N Trafikskola
    Klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare N trafikskola!! Superbra trafikskola med trevliga och kunniga lärare och personal :) Tack för att ni hjälpt mig att lyckas! Läs mer
  • 2018-04-30

Theodor H skrev om N Trafikskola
    Bra och kunniga samt väldigt trevliga Läs mer
  • 2018-04-29

Yousef A skrev om N Trafikskola
    Tog mitt B-körkort på N trafikskolan utan några problem alls! Riktigt grym personal som visade respekt och hänsyn från start till slut. Extremt flexibla är de också med lektionerna när det blir ont om tid.

Lärarna vet hur mycket man klarar av som elev och anpassar takten efter behov och ibland kan de även pusha en vid perfekta tillfällen. Hela processen gick som smör för mig och jag rekommenderar skolan väldigt starkt!! Fick lappen på första försöket i Farsta! Läs mer
    2018-04-30 Therese G svarar Yousef A
    Hej Yousef!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vi blir jätteglada!
    Lycka till i framtiden önskar Nackagänget!
  • 2018-04-10

Matilda B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det var bra bemötande, förväntningar jag hade innan levde tjänsten upp till. Läs mer
    2018-04-10 Robert E svarar Matilda B
    Hej Matilda!
    Grattis till körkortet =)
    Kul att vi levde upp till dina förväntningar.
    Vi ses ute på vägarna i fortsättningen.

Mvh Robert
  • 2018-03-25

Deniz A skrev om N Trafikskola
    Kunniga och väldigt bra körlärare! Jag rekomenderar dem starkt! Samt så är det väldigt bra priser. Läs mer
  • 2018-03-25

Tanja M skrev om N Trafikskola
    Köpte paketlösning. Oerhört proffsiga men samtidigt familjärt och välkomnande. Min lärare pushade mig på precis rätt sätt. Dom tillämpar situationsanpassad undervisning som slutligen gav mig ett körkort.

Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-03-05

Elin G skrev om N Trafikskola
    Jag är supernöjd med min utbildning hos N trafikskola. Trevliga, engagerade och kunniga trafiklärare. Jag har känt att jag är i "säkra händer" här, N trafikskola har varit väldigt lyhörda inför mina behov och tydliga med vad vi ska fokusera på och arbeta med inför varje lektion. Det är enkelt och smidigt att boka lektioner och trafikskolan hjälper till med bokning av tider hos Trafikverket!

Jag klarade uppkörningen på första försöket, tack vare en jättebra utbildning. Kan verkligen rekommendera N trafikskola :) Läs mer
    2018-03-12 Therese G svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin och vi är tacksamma för att du uppskattat vår utbildning!
    Grattis till körkortet önskar vi på N Trafikskola!
  • 2018-02-09

Gustav A skrev om N Trafikskola
    Bra körskola! Trevliga körlärare Läs mer
    2018-02-09 Robert E svarar Gustav A
    Hej Gustav!
    Vi gör vårt bästa för att eleverna ska trivas ;)
    Hoppas att får stor nytta av körkortet.
    Robert E gillar detta
  • 2018-01-25

Sanna J skrev om N Trafikskola
    Jätte bra lärare samt personal för bokningar och hjälp med vad som behövs! Du får extra hjälp om du behöver och dem hjälper dig att pyssla ihop ett schema som passar dig! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Sanna J
    Hej Sanna! Tack för det fina betyget, det gör oss jätteglada att du blev nöjd!
    Ha en bra fortsättning önskar Nackagänget ;)
    Robert E, Therese G gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte