N Trafikskola

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel.

Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!

VÅRA ÖPPETTIDER

Stängt

271 omdömen om N Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2015
  • 2023-01-18 Insamlad av företaget
    Jag fick mitt körkort, så jag är nöjd. Kanske var med om lite väl många lärarbyten bara.
    2023-01-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande av alla jag hade kontakt med. Saklig och konstruktiv kritik som gjorde det lätt att köra upp! Kan verkligen rekommendera dem!
    2023-01-14 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig personal och väldigt bra trafikskola. Jag lärde mig väldigt mycket nya saker och trivdes jättebra.
    2023-01-10 Insamlad av företaget
    Så trevliga och pålitliga! Kändes inte som att dom försökte lura på en massa lektioner man inte behövde utan de var effektiva med bra planering och struktur. Tog en lektion i veckan ungefär varje vecka under hösten och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket tack vare dom:) 💕
  • 2022-12-14 Spontant omdöme
    Väldigt bra trafikskola! Jag rekommenderar stark N Trafikskola som har kompetenta och trevliga instruktörer och dessutom en bra stämning där man känner sig välkommen från början. Jag är väldigt nöjd med alla som jobbar där och med mina lektioner med Anders, Alexander och Therese.
    2022-12-12 Spontant omdöme
    Bästa Ann-marie som peppat och vart så pedagogisk. Kan verkligen rekommendera skolan. Alltid trevligt bemötande.
  • 2022-11-17 Insamlad av företaget
    Engagerade lärare
    Bra planering, upplägg och bra framförhållning
    Bra upplevelse av hela utbildningen
  • 2022-11-17 Spontant omdöme
    Tog 13 körlektioner och klarade därefter körprovet på första försöket i Farsta. Alla lärare är jätte trevliga och pedagogiska. Rekommenderar starkt N Trafikskola!
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Jättetrevliga kör lärare men positiv inställning till att man skulle klara uppkörning!
    Köpte paket för 3 lektioner inför uppkörning och är jättenöjd
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Sökte på nätet och fin känsla med den trafiklärare som förklarade ingående vad o hur det går till att ta BE kort.
    Övningskörde men en kvinnliga lärare två gånger med bil o släp.
    Det fungerade hur bra som helst
    .Elev portalen på nätet var bra och lättsam
    Klarade provet med och körning direkt.
    Kan verkligen rekommendera denna bilskola
    Staffan Tano
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och kompetenta körskollärare
    2022-10-27 Spontant omdöme
    En körskola att rekommendera! Trevlig personal som alltid är välkomnande. Var även mycket nöjd med min trafiklärare redan från första körlektionen. Har endast upplevt bra planerade lektioner, tydliga mål, samt fått feedback varje gång. Under alla körningar hade jag en engagerad, rolig, trevlig och viktigast av allt en pedagogisk lärare som alltid lyssnade och stöttade mig på alla möjliga sätt för att jag skulle utvecklas och lyckas med utbildningen.

Stort tack för stödet på vägen till körkortet!❤️
  • 2022-10-18 Spontant omdöme
    Tack N Trafikskola och Anne-Mari för hjälpen till BE-körkortet idag. Ann-Mari har stått för en professionell, pragmatisk och situationsanpassad utbildning vilket passade mig utmärkt. //Kenneth
  • 2022-10-16 Spontant omdöme
    Ger N Trafikskola och dess personal mitt högsta betyg för de som vill ta MC-kort. Har fått ett professionellt och trevligt bemötande från samtliga i personalen från början till slut. Tack vare en skräddarsydd kurs kunde jag 48 dagar efter min första testlektion på MC åka hem med körkortet i hand. Vill ge den största elogen till Husse som körlärare. Han är extremt kompetent och duktig på att ge konstruktiv kritik blandat med beröm vilket gjorde att jag utvecklades snabbt i såväl teori som praktik. Ska du ta MC-kort? Boka lektioner med Husse! Tack för all hjälp! Vi ses på vägarna /Kristoffer
  • 2022-10-13 Spontant omdöme
    Jag klarade mc körkortet på första provet tack vara Husse. Han är en otrolig duktig lärare och körskolan ska vara stolt över att han representera företaget. Han är pedagogisk, lugn och han skapa en trygg miljö för inlärning.
    Om du funderar på att ta mc kort med N trafikskola, tveka inte. Börjar så snart som möjligt och ber om att få Husse som lärare, då komma du att klare dig. Lycka till.
    2022-10-04 Spontant omdöme
    Hittade till N trafikskola genom en kollega, har bara gott att säga om alla som jobbar där, men Therese, Anders, Marie och Anne-Mari får extra stjärnor av mig. Så proffsiga och trevliga. Utan er inget körkort. Fick inte avsluta med er då jag bommade uppkörning och väntetiderna var långa så fick köra upp som privatist på annan ort istället men klarade det då. Men det hade aldrig gått utan er 👌
  • 2022-09-28 Spontant omdöme
    Klarade mc körkortet idag tack vare min lärare Husse. Kan starkt rekommendera honom, han är kunnig och pedagogisk. Jag gick från att i början vara lite rädd till att känna mig säker, trygg och njuta av all tid på motorcykeln. Hade inte klarat uppkörningen utan honom.
    2022-09-22 Spontant omdöme
    Jag hade många duktiga lärare men Vill ge mycket cred till Husse, som hjälpte mig med min körning!
    Väldigt rak och tydlig med vad som behövs, och jag hade inte bara lärorika lektioner utan även roliga!
  • 2022-09-22 Spontant omdöme
    Jag började med mina lektioner väldigt sent på året och var osäker på om jag skulle hinna innan säsongen var slut, men det gick! Med grym hjälp och service av Husse var de inga problem. Väldigt kunnig och trevlig personal.
    Rekommenderar starkt!
  • 2022-09-21 Spontant omdöme
    En fantastiskt bra körskola där körskollärare Husse individanpassade, pushade och ställde upp i vått och torrt! Stort tack Husse för ditt tålamod, glada humör och fantastiska inställning! Större hjärta får man leta efter!
    2022-09-06 Spontant omdöme
    Super bra körskola med lärare som verkligen bryr sig om sina elever.
    Min lärare Hussein hittade mina brister och finslipade dem. Han utmanade och inspirerande mig.
    Husse du är bäst och tack för att jag lyckades ta MC kortet. 🥰🥰
    2022-09-06 Spontant omdöme
    Sjukt bra körskola med trevliga och pedagogiska lärare som ser dina behov och anpassar körningen efter dom.

Klarat moped, bil och mc körkortet på första försöket tack vare N trafikskola:)
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Väldigt bra körskola! Mycket nöjd
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Jag hade mitt förarprov på Trafikverket men använde bilen från min trafikskola vilket underlättade enormt! Trafikläraren hade ett proffsigt och tydligt sätt att föra sig under provet.
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Fick kontakt med N Trafikskola när jag undersökte utbudet av utbildningar för att ta körkort för tung motorcykel. Efter ett långt samtal med Robban valde jag att gå vidare med N Trafikskola. Robban gav under samtalet ett mycket bra intryck och gav mig en bra bild över vad jag kunde förvänta som blivande körskolelev.

Därefter följde riskettan även denna med Robban som han genomförde på ett pedagogiskt och smidigt sätt i trevliga lokaler i Finntorp. Kort efter riskettan startade jag min första körlektion i klassiskt aprilväder, snöblandat regn och ett par plusgrader. Här mötte jag Husse som tog emot mig vid banan i Farsta.

Husse har verkligen vart fantastisk som lärare, han har utmanat mig när det behövs och kommit med nya tips och utmaningar under varje lektion. Han har även inspirerat mig och hållit målet framför mig tydligt. Tack Husse!

Med mycket glädje fixade jag motorcykelkortet på första uppkörningen, trots all glädje känns lite tomt att tiden tillsammans med N Trafikskola är slut.

Har du bestämt dig för MC-kort, välj N Trafikskola - du kommer inte bli besviken.

Vi ses på vägen!
    2022-08-30 Spontant omdöme
    Stort tack till N Trafikskola som hjälpte mig att uppfylla drömmen om mckort.
    Vill även rikta ett stort tack till Hussein som var min trafiklärare, otroligt duktig samt pedagogisk!
  • 2022-08-10 Spontant omdöme
    Började ta mit mc kort slutet av 2021 och våren 2022. Riktigt bra hjälp från N trafikskola och Husse är en fantastisk körlärare som har många bra övningar och tips inför uppkörningen. Tack Husse för de lektioner vi hade.
    Hej!
    Tack för ditt omdöme. Kul att du uppskattat utbildningen och den support du fått.
    Ha en fortsatt bra sommar på två hjul 🏍
  • 2022-07-13 Spontant omdöme
    En riktigt bra trafikskola. Redan från första kontakt med er har allt fungerat och flutit på bra, allt från bokningar till genomförande av lektioner. En extra stor eloge till Husse som är kompetent och proffsig, han lägger fokus på rätt saker och gör det lätt att själv utöka kompetensen.

Kan varmt rekommendera fler att ta sina körkort via er.

/Björn
  • 2022-07-11 Spontant omdöme
    Har bara gott att säga om denna trafikskolan och framför allt om Husse som alltid funnits där med sin positiva attityd. De små men betydelsefulla tips och justeringar som Husse förmedlat har kommit vid rätt tillfälle och gjorde resan till Mc körkort avsevärt mycket enklare. Ett stort tack till Husse och N Trafikskola.
  • MUNIF R
    skrev om N Trafikskola
    2022-07-08 Spontant omdöme
    Min första lektion 28e april 2022 och 2 månader 4 dagar (4e juli) senare har jag A Kortet tack vare Husse som är Mc/trafiklärare på Ntrafikskolan. Det finns mycket gott man kan skriva om husse, det kommer bara fortsätta en evigheter men han är snäll, lyhörd och vill ditt bästa som hans elev. Han är duktig på att lära ut och han ser till att du blir en trafiksäker och duktig förare. Till er som ska ta körkort A, Jag rekommendera 110%(stark) ha husse som lärare, han kan sin grej. Vill även tacka Ntrafikskolan för jag fick vara elev hos er.
  • 2022-07-06 Spontant omdöme
    Bara gott att säga om denna trafikskola. Proffsigt och trevligt bemötande. Tog mitt mc körkort (A) 2022-06-28. Husse var min mc lärare. Han är mycket pedagogisk, lyhörd och förstående, han har en ängels tålamod och är alltid glad och positiv. Mitt självförtroende var i botten när jag hade svårt med vändningen i högfartsbanan, men Husse fick mig att fortsätta kämpa, om och om igen, och nu har jag körkortet i min hand. Exceptionellt nöjd - Husse är Kung!

Stort tack för allt! Vi ses på vägarna :)
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Otroligt hjälpsamma och tålmodiga. Oberoende av lärare lär man klara sig galant.
    Jag genomförde hela utbildningen från start till körkort med skolan och det var det bästa beslutet jag kunde ha tagit.
    Paketet jag köpte var ett 18 lektioner paket och lån av bil till uppkörningen.
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Pedagogiska, trevliga och snälla lärare. Jag har alltid blivit bemött på ett jättebra sätt!
    Rekommenderar starkt N trafikskola.

Tack för all hjälp!
  • 2022-06-17 Spontant omdöme
    Jag körde inte med denna trafikskola förrän en timme min uppkörning då jag fick en timme med Husse.

Tack vare Husses engagemang och kunskap tillsammans med easy going klarade jag körkortet två timmar senare.

Kommer skicka alla mina kompisar till Husse och hans gäng! De verkar ha superkoll på läget!

Tack för ert stöd! Och inte minst Husses.

Martin
  • 2022-06-03 Spontant omdöme
    Supernöjd men min MC utbildning hos N-trafikskola! Pedagogisk och bra personal som gjorde att varje lektion kändes som ett framsteg mot kortet. Särskilt tack till Husse som engagerat sig enormt i min utbildning!

Ses på vägarna!
  • 2022-06-02 Spontant omdöme
    Supernöjd med mc-utbildningen! Personcentrerad och mycket flexibel körskola. Fick boka mc på kort notis för min uppkörning. Särskilt tack till legenden Husse som har alla egenskaper en lärare bör ha + mycket mera!!
    2022-06-02 Spontant omdöme
    Otroligt vilken bra trafikskola detta är! Extremt vänliga och duktiga! Klarade nyss min A2 uppkörning och det hade verkligen inte gått utan MC läraren Husse! Otroligt proffsig och pedagogisk samt väldigt avslappnad vilket gör att lektionerna blir väldigt lärorika och roliga. Hade inte klarat av att ta korten på mindre än 2 månaders körning utan honom!
  • 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Jag behövde utökat körkort för att köra min nya båt på trailer.Jag valde utökningen B96.
    Jag fick proffsig hjälp av Robert på körskolan så det blev en smidig resa till mitt nya körkort. Jag fick förtroende direkt för körskolan . Sakligt och smidigt med kompetent personal.
    Tackar ödmjukast för hjälpen.
  • 2022-05-20 Spontant omdöme
    Jag tog MC kort via NTrafikskola och Hussein var min superbra lärare.
    Pedagogisk, lyhörd, noggrann, förstående, kort sagt alla egenskaper man önskar en trafiklärare ska ha.
    Jag hade kört en hel del privat innan, men utan Husseins lektioner hade jag förmodligen aldrig klarat uppkörningen på första försöket.
    Klart värt varenda krona!
  • 2022-05-16 Spontant omdöme
    Jag tog mitt MC-kort med N Trafikskola och körde samtliga lektioner med deras fantastiska MC-lärare Hussein. Husse är mycket kompetent och trevlig, han är involverad i sina elevers utveckling och vet precis vad som krävs för att man ska ta sina kunskaper till nästa nivå. Med hjälp av honom var det inga problem att sätta uppkörningen på första försöket!

Kommunikation med receptionen gällande bokning av riskutbildning, prov och lektioner var alltid trevligt och smidigt. Allt som allt rekommenderar jag varmt N Trafikskola till den som ska ta MC-kort.
    Hej Jacob!
    Trevlig läsning! Och tack för det fina betyget.
    Kul att du uppskattar vårat arbete och stort grattis till mc-körkortet.
    Vi ses ute vägarna!
  • 2022-05-10 Spontant omdöme
    Superbra bemötande. Lugnt, metodiskt, informativt och utvecklande. Även jag som "privatist" känner 100% stöd. Toppklass!
    Hej!
    Stort tack för ditt omdöme. Det är klart att du och andra elever som "privatister" ska få ett fint bemötande och en kvalitativ utbildning.
    2022-05-08 Spontant omdöme
    Jag vill verkligen tacka er på N Trafikskola för att ni hjälpte mig med att ta kortet. Jag drömde länge om att ta det, Husse hjälpte mig att gå från 0-100 på mc och lärde mig allt som jag behövde inför provet, som jag klarade på första försöket fast jag än var otroligt stressad. Ni hjälpte mig lära mig allt så bra att inte ens stressen kunde stoppa mig.
    Tack igen, från en nybliven Mc förare
    Grattis till ditt MC-körkort!
    Tack för ditt omdöme! Kul att du uppskattat den hjälp du har fått. Vi önskar dig en härlig sommar på två hjul.
  • 2022-05-08 Insamlad av företaget
    N trafikskola är en trafikskola i världsklass. Är extremt nöjd med deras utbildning och skulle definitivt rekommendera deras verksamhet. Har kört med Husse, Micaela och Therese. De är alla oerhört pedagogiska trafiklärare som anpassade deras undervisning prefekt i förhållande till elevens behov. Vidare var de väldigt hjälpsamma och visade stor professionalism.

Först och främst skulle jag vilja tacka Husse för hans pedagogiska förmåga och tålamod. Han gjorde lektionerna intressanta, vilket medförde en lärorik, lugn och säker körning. Under min utbildning så har jag kört mest med Husse. Jag skulle säga att elever som väljer att köra med honom kommer inte att vara missnöjda.

Vidare skulle jag vilja tacka Micaela och Therese som hjälpte mig med att finslipa körningen innan uppkörningen. Till skillnad från den genomsnittliga trafikanten i Stockholm, så kommer de elever som väljer att köra med Micaela och Therese definitivt att komma ihåg högerregeln och stanna vid stopplikt.

Slutligen, så vill jag tacka alla hos N trafikskola för en lyckad uppkörning. Statistiskt sätt så kuggar extremt många när de kör upp vid Farsta, men enligt min mening så är elever som vänder sig till N trafikskola i goda händer.

Med vänlig hälsning
    Hej Cirsten!
    Vilket fint omdöme du skrivit. Stort tack för de fina orden.
    Kul att du uppskattat utbildningen och att du plockat med dig tips från respektive lärare som gav dig det du behövde för att gå i mål.
    Lycka till med allt framöver.
  • skrev om MC en del av N Trafikskola
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Trevlig och kompetent personal, skolan rekommenderas om du ska ta MC-kort som jag gjorde.
    Hej Stefan!
    Jag fick förmånen att följa med dig på körprovet, lugn som en filbunke (på utsidan) satte du manöver och trafikkörning. Grattis till mc-kortet!
    Vi ses ute på vägarna i fortsättningen.
    MC
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Allmänt nöjd. De är flexibla, smidiga, kunniga och trevliga.
    Tack Ella för det fina omdömet.
    Tack för de fina orden.
    Tack för att du gav oss förtroendet.
    Njut nu av friheten med ett körkort.

2022-04-26 Insamlad av företaget
    vet ej vilket Mail resultaten skickas till, lite otydligt information
    Hej Siri!
    Tack för att du tog dig tid att skriva, vi tar till oss av din information och jobbar på att upplägget ska bli ännu mer tydligt.
    Njut av en sommar med mopedkörkort.
    Moped
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Kevin jacobsson

Jag blev bemött på ett mycket trevligt och bra sätt, Robert som var min instruktör/lärare till mitt am kort var extremt trevlig och enkelt att prata med.

Jag hade inte direkt några förväntningar över huvud taget ja trodde allt skulle gå bra och gå som vanligt och det gick delvis så men enligt mig var de mycket mycket bättre än vad jag förväntade mig, det var roligt att faktist lära sig samt att det var enkelt att fråga och prata om olika slags saker som inte bara var inom själva am kortet och det gjorde det roligare att för då kommer man iväg från ämnet o tar en liten paus från de hela och det gör de lättare att lära sig enligt mig.

Min upplevelse på fintorps trafikskola var helt amazing och då menar jag det. Sjysta moppar samt en väldigt härlig miljö som gör att man vill lära sig. En enkel 11/10 betygsmässigt
    2022-04-12 Insamlad av företaget
    Väldigt bra service enkelt att förstå!
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    En grym trafikskola som överträffat alla mina förväntningar. Marie var underbar att köra med, hon gav mycket bra tips och råd som gjorde att jag klarade att ta mitt körkort! Jag rekommenderar denna trafikskola starkt 🚘
  • 2022-03-29 Spontant omdöme
    Heej allihopa!! Jag har en hel del att berätta här om kingen och legenden aka HUSSE!

Var en elev hos N Trafikskola och hade kört där ett bra tag. Jag kan säga att jag körde med många lärare och fick olika tips av alla, vilket var gynnsamt. Det var lärorika lektioner med dessa lärare och alla hade ett unikt sätt att lära ut på. Efter att jag hade kört med halva trafikskolan fick jag köra med Husse och då blev det en riktig PEAK.

Han är definitionen av en lärare, en riktigt entusiastisk och mycket omtänksam person. En duktig lärare som Husse har egenskaper som inkluderar färdigheter i kommunikation, samarbete, anpassningsförmåga, empati och tålamod. Andra egenskaper som han har är engagerande närvaro i körningen som fick mig att utvecklas varje vecka. Han är en av dem lärarna som inte ger upp förrän jobbet är klart och han är alltid där när det behövs. Jag kände mig successivt tryggare i min körning efter att jag börja köra med Husse, och till slut kunde jag lita på mig själv utan att vara osäker.

Jag och Husse körde mycket med varandra och på varje lektion var han på toppen av sitt spel. Han är generös i sitt lärande och brukar oftast förklara hur han gör och tänker vilket hjälpte mig väldigt mycket. Husse gav mig många hjälpsamma tips både i körningen och i livet. Han är en lärare, psykolog och en lifecoach. Dessutom är han en riktig karaktär och jag var alltid golvad av skratt när vi körde. Det finns ingen som kan toppa honom - en mästare i hans område och en riktig OG dessutom.
    Jag säger bara slagga inte på Husse, han är dunder! REKOMMENDERAR STARKT!!

Jag vill säga ett stort tack till dig Husse för din tid och din kunskap!