Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka N Trafikskola

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel. Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!
Mån-Tor: 07:00-20:00

MC

Läs vad 116 kunder tycker om N Trafikskola

• Monika S
    Monika S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en bra utbildning som skapade
    goda förutsättningar för att klara uppgiften som handledare. Bra att delta i kursen tilllsammans med den som ska handledas. Bemötandet var gott och levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och trevlig kurs. Innehållet motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Ronny P
    Ronny P skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra kurs. Trevligt bemötande och tydlig information. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om N Trafikskola
    Bemötandet har varit genomgående professionellt och hjälpsamt. Vi gick handledarkursen på skolan, vilket var mycket givande. Jag tog sedan några sporadiska lektioner, som alla hjälpte mig göra framsteg i min körning. Senare tog jag ett flertal lektioner under en månad inför körprovet, som bokades och genomfördes via trafikskolan. Min lärare var lugn, konstruktiv och kunnig, med en attityd som hjälpte mig tro på min förmåga. Jag lärde mig mycket på kort tid, och har skolan att tacka för mitt körkort. Läs mer
    2017-11-28 Therese G svarar Jonas B
    Hej Jonas! Vad glada vi blir för ditt fina omdöme! Tack så mycket!
  • Christina F
    Christina F skrev om N Trafikskola
    Väldigt bra bemötande! De hjälpte mig när det inte famns några uppkörningstider trots att de var så nära inpå! Min körskollärare var super! Camilla var alltid lugn och harmonisk och lärde ut på ett väldigt bra sätt! Kan rekommendera att övningsköra med N trafikskola! Läs mer
    2017-11-27 Therese G svarar Christina F
    Tack så mycket för det fina omdömet Christina, vad kul att du blev nöjd!
  • jesper å
    jesper å skrev om N Trafikskola
    sjukt nöjd.klara första uppkörningen efter jag kört hos n trafikskola!
    rekomenderas starkt ! 10/10 Läs mer
    2017-11-27 Therese G svarar jesper å
    Tack för det fina omdömet Jesper, det värmer!
  • Ludvig P
    Ludvig P skrev om N Trafikskola
    Bemötandet och servicen från N trafikskola har från första dagen varit exemplarisk. Familjär och professionell stämning med fokus på att uppnå målet med mitt körkort. Alltid varit smidigt med att ändra körtider eller få till extra körlektioner. Toppskola! Läs mer
  • Felix A
    Felix A skrev om N Trafikskola
    Mycket hjälpsamma och trevliga Läs mer
  • Felicia H
    Felicia H skrev om N Trafikskola
    Jag har fått mycket hjälp med det som jag kände att jag hade problem med vad gäller körningen. Jag har upplevt att de på N trafikskola ville att jag skulle ta körkort istället för att bara dra ut på det hela ekonomiskt. Detta uppskattade jag starkt. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om N Trafikskola
    Jag har blivit väl bemött! Jag har fått hjälp med att ta körkort för personbil. Jag har tagit flera lektioner och känt att jag utvecklat min körning!

Jag önskar att ni från början hade satt upp en tydligare plan = mer effektivt. Ibland drog det ut på tiden mellan lektioner vilket gjorde att det tog längre tid att ta körkort. Endast när uppkörningen bokades fanns en tydlig plan.

Jag är nöjd med pedagogiken och elevcentralen som hemsida. Jag kände mig väl förberedd för uppkörningen! Läs mer
  • Elin O
    Elin O skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jag tycker att det var en väldigt bra utbildning och jag har lärt mig väldigt mycket. Bra jobbat av min lärare som verkligen hjälpte när jag behövde hjälp eller inte förstod. Läs mer
  • Alice N
    Alice N skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Den var jätte bra, blev trevligt bemött, lärde mig mycket mm Läs mer
  • Elin C
    Elin C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag uppfattade det som att handledarkursen var genomtänkt och bra utförd, men som den som ska övningsköra tycker jag att det i vissa lägen var svårt att förstå då uttryck och regelnamn användes på sätt som förutsatte att man innan kände till deras betydelser. Men överlag var jag nöjd över kursen. Läs mer
  • Rickard Adam K
    Rickard Adam K skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket trevligt och bra bemötande. Dessutom kunnig och intressant kursledare! Läs mer
  • Saga F
    Saga F skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var väldigt långdraget. Förklarade inte heller så mycket för eleverna, utan det var väldigt riktat mot handledarna, ex de förklarade inte högerregeln. Läs mer
    2017-10-29 Robert E svarar Saga F
    Hej Saga!
    Tack för ditt svar. Vi tar till oss av din kritik och ska göra vad vi kan för att upplevelsen ska bli ännu bättre.
    Vi önskar dig all lycka i körkortstagandet och hoppas att vi kan/får hjälpa dig om du har några frågor framöver.

• Fakhruzzaman C
    Fakhruzzaman C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag blev välmött. Kursledaren var saklig & kunnig. Det var bra disciplin under tiden jag var där. Jag hade en bra upplevelse på utbildningen. Läs mer
  • Alkisti L
    Alkisti L skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Vår lärare var en pedagogisk, trevlig, man med humor och tålamod!! Toppbetyg!! Läs mer
  • Claes Olof R
    Claes Olof R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Förväntade mig något urtråkigt. Men tiden gick fort och handfasta råd gavs. Läs mer
  • Christian E
    Christian E skrev om MC en del av N Trafikskola
    Tack Robert med personal för all hjälp till mitt efterlängtade mc kort. Helt otrolig service med både bokning av lektioner och undervisning på banan och i trafik. Sist men inte minst den extratid du själv du lade ned och var med mig sista dagarna innan jag blev godkänd. Kan ge mina varmaste rekommendationer till alla som funderar på att anlita Er som trafikskola. Läs mer
    2017-10-03 Therese G svarar Christian E
    Tack själv för det fina betyget! Vad glada vi blir att du uppskattar oss, och vi är jätteglada för din skull! :)
    //Nackagänget
  • Viktor R
    Viktor R skrev om N Trafikskola
    Fick väldigt bra bemötande och lärde mig väldigt mycket! Bokade uppkörningen, risk 2an och skrivningen via trafikskolan. Gick supersmidigt. Tog 5 lektioner och klarade uppkörningen på första försöket! De har även mycket trevlig personal. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det har varit jättebra smidigt och proffesionellt. Kommer att rekommendera till kompisar Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om N Trafikskola
    Superbra trafikskola, med världens bästa lärare som hjälpte mig att klara av körkortet på första försöket. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Herman H
    Herman H skrev om N Trafikskola
    N trafikskola har hjälpt mig att ta b-körkort och kan inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Agaton Ö
    Agaton Ö skrev om MC en del av N Trafikskola
    Bra bemötande! Ärlig och rättvis uppskattning av antalet lektioner som behövdes för både mitt MC kort och B kort. Bra priser och framförallt grymma tips av Robert och Hussein som hjälpte mig på vägen till mina körkort.

Kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med Ntrafikskola! Läs mer
    2017-07-24 Therese G svarar Agaton Ö
    Tack för de fina orden Agaton.
    Kul att vi har fått hjälpa dig med både bil och mc-utbildning.
    Underbart att oavsett vilken lärare du haft så har haft så har du fått de du behövt för att lyckas.

Lycka till i fortsättningen och ha en underbar sommar!
  • Per C
    Per C skrev om MC en del av N Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande och all personal kunde sina saker perfekt.
    Bea administration och mycket duktig instruktör vid övningdkörningen. Läs mer
    2017-07-22 Therese G svarar Per C
    Hej Per!
    Kul att du är nöjd med det jobb vi gör.
    Vi gör det bästa vi kan för att alla ska bli nöjda.
    Njut nu av en sommar med möjlighet att köra motorcykel.

N Trafikskola
  • Hanna L
    Hanna L skrev om MC en del av N Trafikskola
    Väldigt bra och kunniga lärare. Schysst bemötande och all personal har varit väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2017-07-28 Therese G svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Kul att du uppskattar utbildningen hos oss och att bemötandet varit bra. Vi gör vad vi kan för att alla ska trivas och utvecklas hos oss.
  • David M
    David M skrev om N Trafikskola
    N trafikskola är utmärkt, lärorikt och pedagogiska! Läs mer
    2017-07-28 Therese G svarar David M
    Tack David för det fina betyget!
    Det glädjer oss att du tycker att det har varit pedagogiskt och lärorikt.
    Fortsätt nu att utvecklas på egen hand.
  • Mauricio A
    Mauricio A skrev om N Trafikskola
    Fantastisk fin personal. Kunniga och trevliga. Bara positivt Läs mer
  • Joris A
    Joris A skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket nöjd. Många saker som kändes som upprepning av saker vi redan visste, men som helt klart behövde upprepas Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra och pedagogiskt upplagd utbildning. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag är nöjd med undervisningen, min son åxå Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra och informativ genomgång. Väl genomförd Läs mer
  • Tord Ivar J
    Tord Ivar J skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Kursledaren var kunnig och kursmaterialet var bra. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en mycket positiv upplevelse. Ledaren var engagerad och kunnig. Han gjorde det hela intressant och givande. Jämfört med en tidigare handledarkurs jag gått var den här väldigt mycket bättre. Läs mer
    2017-05-21 Robert E svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Kul att du positiv till genomförandet av kursen, vi jobbar hårt för att hålla en hög kvalité på alla våra utbildningar och kurser. Lycka till i det privata tränandet.

• Kenny B
    Kenny B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och lärorik utbildning med trevlig & kompetent lärare! Läs mer
    2017-05-16 Robert E svarar Kenny B
    Hej Kenny!
    Kul att du uppskattade utbildningen och tyckte att den var lärorik.
    Lycka till med det privata tränandet!
  • Annika R
    Annika R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Nyttigt och lärorikt bra satt gå tillsammans med Daisy barn. Bra att detta införts Läs mer
    2017-05-16 Robert E svarar Annika R
    Hej Annika!
    Kul att du känner att det finns en relevans med att gå denna utbildning, och tyckte att den var lärorik.
    Lycka till med det privata tränandet!
  • Elliot B
    Elliot B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jävligt skön trafikskola med bra lärare, skitschysst häng Läs mer
    2017-05-16 Robert E svarar Elliot B
    Hej Elliot!
    Lite sen med detta svar. Tack för att du bidrog till att göra kursen rolig.
    Ha så kul med körkortet!
  • Neo B
    Neo B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det var väldigt roligt och lärorikt Läs mer
    2017-05-16 Robert E svarar Neo B
    Hej Neo!
    Tack för att du och alla de andra bidrog till att göra kursen rolig och också lärorik för mig som lärare.
    Ha så kul med körkortet!
  • Carl R
    Carl R skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Skit bra! Är jätte nöjd. Bra lokal trevligt folk roliga lektioner Läs mer
    2017-04-12 Robert E svarar Carl R
    Hej Carl!
    Tack för att du valt att genomföra din utbildning hos oss.
    Det betyder mycket för oss att ha hålla en bra utbildning, erbjuda en fräsch lokal och ha ett trevligt bemötande.
    Att vi sen hade kul under utbildningen får vi tacka dig för också, vi ser detta som en förutsättning för en effektiv utbildning.
    Hoppas att du får användning av ditt körkort.

• Bouchra R
    Bouchra R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var jätte viktigt information Läs mer
    2017-03-26 Therese G svarar Bouchra R
    Hej Bouchra!

Kul att informationen var relevant och kändes viktig.
    Lycka till med det privata övandet!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Grym am utbildning, snabba och effektiva med grym personal Läs mer
    2017-03-26 Therese G svarar Alexander L
    Hej Alex!
    Tack för det fina betyget, kul att höra att vår personal är GRYM!!!
  • Maria B
    Maria B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra service, snabba svar och bra handledarutbildnibg Läs mer
    2017-03-21 Therese G svarar Maria B
    Hej Maria!
    Tack för att du tog dig tiden att betygsätt oss.
    Kul att vi lyckats leverera service och en bra kurs.
  • David N
    David N skrev om N Trafikskola
    De har många lärare vilket gör det enkelt att byta om det är någon man inte är nöjd med eller om man bara vill testa köra med olike personer vilket jag rekomenderar att göra. Läs mer
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om N Trafikskola
    Har tagit körlektioner hos N trafikskola, körde med Robert och jag lärde mig väldigt mycket under passen, det var väldigt roligt att ta körlektioner och allt flöt på väldigt bra, kan säga att jag inte får någonting för att skriva den här rekomendationen men anser att dom förtjänar det. Jag tog nyss mitt körkort och det är verkligen tack vare Robert och N trafikskola som det var möjligt! Läs mer
    2017-02-16 Robert E svarar Rasmus R
    Hej Rasmus!
    Det finns inget bättre än att höra det du skriver, att vi lyckats med en rolig och effektiv utbildning.
    Tack för det fina betyget och ha en härlig resa när du nu sticker iväg.
  • Axel G
    Axel G skrev om N Trafikskola
    Väldigt bra körskola, lugna och bra lärare. Rekommenderar! Läs mer
    2017-01-30 Therese G svarar Axel G
    Hej Axel!
    Tack för rekommendationen. Vi tror på lugnet, är läraren lugn så blir det enklare för eleven att vara lugn och lära sig.
    Lycka till med allt i fortsättningen!
  • Claudio D
    Claudio D skrev om N Trafikskola
    Bra och proffsiga lärare. Moderna och lättkörda bilar.
    N Trafikskola är bäst i Nacka. Läs mer
    2017-01-30 Therese G svarar Claudio D
    Hej Claudio!
    Stort grattis till körkortet! Kul att du gillade utbildningen hos oss.
    Din lärare Husse och vi andra önskar dig all lycka i fortsättningen.
  • Anna O
    Anna O skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Grundlig genomgång av alla de moment som krävs för att klara körkortet. Också många goda råd och tips om hur man kan lägga upp sin övningskörning. Läs mer
  • Helene R
    Helene R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra o tydlig genomgång. Praktiska exempel gjorde det tydligt och dessutom roligare Läs mer
  • Ellen J
    Ellen J skrev om N Trafikskola
    Proffesionellt bemötande med bokning samt kompetenta trafiklärare med eleven i fokus genom hela utbildningen. Alla moment från teorikurs, rikettan samt praktik (körning) har varit välplanerade och lärorika. Tips är att gå på teorikursen, för ökad förståelse mellan teori och praktik. Givande att lyfta frågor och funderingar i grupp. Rekommenderar strakt N-Trafikskola och det härliga gänget som arbetar där! Funderar du på att ta körkort i någon form, boka in dig redan idag! Jag ångrar inte en minut av erfarenhet det gett mig, för att känna mig redo ute i trafiken. Läs mer
    2017-01-27 Therese G svarar Ellen J
    Hej Ellen!
    Vilka fina ord du beskriver oss med. Kul att du har uppskattat utbildningen hos oss.
    Hoppas nu att du får stor användning av körkortet och att du avslutar dina övriga studier.
    Ha det gott.
  • Eric B
    Eric B skrev om N Trafikskola
    Den var super bra! Mycket flexibla med tiderna Läs mer
    2017-01-27 Therese G svarar Eric B
    Hej Eric!
    Tack för det fina betyget.
    Kul att vi kunde vara flexibla och möta ditt behov vad gäller tider.
    Lycka till i fortsättningen.

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka