Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka N Trafikskola

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel. Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!
Mån-Tor: 07:00-20:00
10:00-18:00
Fre: 07:00-15:15
10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 77 kunder tycker om N Trafikskola

• Bouchra R
    Bouchra R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var jätte viktigt information
    2017-03-26 Therese G svarar Bouchra R
    Hej Bouchra!

Kul att informationen var relevant och kändes viktig.
    Lycka till med det privata övandet!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Grym am utbildning, snabba och effektiva med grym personal
    2017-03-26 Therese G svarar Alexander L
    Hej Alex!
    Tack för det fina betyget, kul att höra att vår personal är GRYM!!!
  • Maria B
    Maria B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra service, snabba svar och bra handledarutbildnibg
    2017-03-21 Therese G svarar Maria B
    Hej Maria!
    Tack för att du tog dig tiden att betygsätt oss.
    Kul att vi lyckats leverera service och en bra kurs.
  • David N
    David N skrev om N Trafikskola
    De har många lärare vilket gör det enkelt att byta om det är någon man inte är nöjd med eller om man bara vill testa köra med olike personer vilket jag rekomenderar att göra.
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om N Trafikskola
    Har tagit körlektioner hos N trafikskola, körde med Robert och jag lärde mig väldigt mycket under passen, det var väldigt roligt att ta körlektioner och allt flöt på väldigt bra, kan säga att jag inte får någonting för att skriva den här rekomendationen men anser att dom förtjänar det. Jag tog nyss mitt körkort och det är verkligen tack vare Robert och N trafikskola som det var möjligt!
    2017-02-16 Robert E svarar Rasmus R
    Hej Rasmus!
    Det finns inget bättre än att höra det du skriver, att vi lyckats med en rolig och effektiv utbildning.
    Tack för det fina betyget och ha en härlig resa när du nu sticker iväg.
    /Robert
  • Axel G
    Axel G skrev om N Trafikskola
    Väldigt bra körskola, lugna och bra lärare. Rekommenderar!
    2017-01-30 Therese G svarar Axel G
    Hej Axel!
    Tack för rekommendationen. Vi tror på lugnet, är läraren lugn så blir det enklare för eleven att vara lugn och lära sig.
    Lycka till med allt i fortsättningen!
  • Claudio D
    Claudio D skrev om N Trafikskola
    Bra och proffsiga lärare. Moderna och lättkörda bilar.
    N Trafikskola är bäst i Nacka.
    2017-01-30 Therese G svarar Claudio D
    Hej Claudio!
    Stort grattis till körkortet! Kul att du gillade utbildningen hos oss.
    Din lärare Husse och vi andra önskar dig all lycka i fortsättningen.
  • Anna O
    Anna O skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Grundlig genomgång av alla de moment som krävs för att klara körkortet. Också många goda råd och tips om hur man kan lägga upp sin övningskörning.
  • Helene R
    Helene R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra o tydlig genomgång. Praktiska exempel gjorde det tydligt och dessutom roligare
  • Ellen J
    Ellen J skrev om N Trafikskola
    Proffesionellt bemötande med bokning samt kompetenta trafiklärare med eleven i fokus genom hela utbildningen. Alla moment från teorikurs, rikettan samt praktik (körning) har varit välplanerade och lärorika. Tips är att gå på teorikursen, för ökad förståelse mellan teori och praktik. Givande att lyfta frågor och funderingar i grupp. Rekommenderar strakt N-Trafikskola och det härliga gänget som arbetar där! Funderar du på att ta körkort i någon form, boka in dig redan idag! Jag ångrar inte en minut av erfarenhet det gett mig, för att känna mig redo ute i trafiken.
    2017-01-27 Therese G svarar Ellen J
    Hej Ellen!
    Vilka fina ord du beskriver oss med. Kul att du har uppskattat utbildningen hos oss.
    Hoppas nu att du får stor användning av körkortet och att du avslutar dina övriga studier.
    Ha det gott.
  • Eric B
    Eric B skrev om N Trafikskola
    Den var super bra! Mycket flexibla med tiderna
    2017-01-27 Therese G svarar Eric B
    Hej Eric!
    Tack för det fina betyget.
    Kul att vi kunde vara flexibla och möta ditt behov vad gäller tider.
    Lycka till i fortsättningen.
  • Batol H
    Batol H skrev om N Trafikskola
    Pedagogiska trafikläraren som ger ett bra stöd och hjälper dig att uppnå ditt mål att ta körkortet! Jag hade inte klarat det utan N trafiskolas hjälp!
    2017-01-27 Therese G svarar Batol H
    Hej Batol!
    Kul att du känner att du har fått ett bra stöd i utbildningen.
    Hoppas att du får stor användning av körkortet nu.
    Sväng förbi på en kopp kaffe nån dag :)
  • Maia J
    Maia J skrev om N Trafikskola
    Jag körde med Hussein och han var en utmärkt lärare!
  • Tanita L
    Tanita L skrev om N Trafikskola
    Allt var super 😊 jag körde lektioner oss N trafikskola. körde även på andra ställen men denna var den bästa. bra bilar som absolut inte var sönder körda. det har även väldigt lika bilar som det har på trafikverket. den ända anledningen till att det inte får en 5 är att de är ganska uppbokade så man måste ha bra fram förhållning.
  • Muhammad A
    Muhammad A skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bästa skolan som jag har varit på någonsin absolut bästa.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Väldigt bra utfört! Och en väldigt detaljerad genomgång
  • Josephine L
    Josephine L skrev om N Trafikskola
    Fantastiskt bemötande, proffsiga lärare och trevlig miljö!
    2016-12-10 Therese G svarar Josephine L
    Hej Josephine!
    Tack för det fina betyget! Vi är glada för att du uppskattar det jobb vi gör för att få eleverna att känna sig väl bemötta.
    Vi syns ute på vägarna!
  • Emily T
    Emily T skrev om N Trafikskola
    Världens bästa gäng! Jag är supernöjd efter min utbildning på N-trafikskola och kan varmt rekommendera alla som vill lära sig att köra att söka sig dit. Jag tog automatkörkort och körde med flera av lärarna. Klarade teori och uppkörning på första försöket!
    2016-12-09 Therese G svarar Emily T
    Hej Emily!
    Vi är alla så glada för din skull. Vi vet hur svårt det kan vara att få tiden till att träna, speciellt med jobb, resor och allt annat. Vi fick nästan allihopa ta del av din härliga energi och positiva tänk. Tack för denna resa, hoppas att du hittar bilen som passar dig.
    Hälsningar från gänget @ntrafikskola
  • Joakim N
    Joakim N skrev om N Trafikskola
    Mycket bra körskola! Hjälpte mig med allt jag behövde för att klara uppkörning och teoriprov.
    2016-12-09 Therese G svarar Joakim N
    Hej Joakim!
    Efter ett uppehåll så gav du dig fan på att detta skulle avslutas, och visst gjorde du det.
    Snyggt jobbat med godkända prov på första försöket.
    Lycka till med allt.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om N Trafikskola
    Robert är en mycket bra lärare. Han utbildade mig effektivt och bra. För att vara ärlig; svinbra!
    2016-10-02 Robert E svarar Andreas T
    Hello Andreas!
    Älskar din kommenterar "Svinbra!!" Jag är glad att du uppskatta utbildningen hos oss. Lycka till i framtiden!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag tyckte att vi blev väldigt väl bemötta av kursledaren. Han var väldigt välkomnande, trevlig, tydlig i det han lärde ut och öppen inför frågor och funderingar.
  • Nina E
    Nina E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mkt bra kurs med entusiastisk lärare.
  • Lars J
    Lars J skrev om N Trafikskola
    Mycket professionellt och hjälpsamt bemötande. Mina största rekommendationer!
    2016-08-16 Therese G svarar Lars J
    Hej Lars!
    Kul att du uppskattar vårt bemötande och att du kan rekommendera oss vidare.
    Ha en fortsatt härlig dag!
  • Lars E
    Lars E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och nöjda😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😉😉
  • Eva F
    Eva F skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    proffsig lärare som band intresset tiden ut. Min 4:e utbildning och denna gav mig mest. Raka svar och inga krusseduller. Mina varma rekommendationer. Kanon 👍🏾
  • Christina T
    Christina T skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Professionell presentatör som lugnt, initierat och tydligt presenterade och förmedlade kursens innehåll. Han ingav stort förtroende. Mycket bra kursledare. Innehållet i kursen var i stora delar bra, men jag kan inte säga om jag kommer att få så mycket hjälp av den. Dock övergripande intressant information.
  • Lena G
    Lena G skrev om N Trafikskola
    Jag tycker trafikskolan är toppen!
    Kan varmt rekommendera den! Supertrevligt bemötande. Jättevänlig och lugn bilskollärare.
    Proffsig på alla sätt och vis! Fantastisk service!
    2016-08-07 Therese G svarar Lena G
    Hej Lena!
    Tack för ett fint betyg och fina ord. Alla elever kommer med olika förutsättningar och olika bakgrund. Vi gör så gott vi kan för att anpassa oss efter det och hitta unik plan för varje elev. Kul att du uppskattade det vi gjorde för dig.

Lycka till i fortsättningen!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om N Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med N Trafikskola! Ett grymt team som är väldigt hjälpsamma, professionella och alltid ett glatt bemötande av lärare samt receptionist. Har fått all den hjälp och mer för att utvecklas till en bra förare. Kan varmt rekommendera N Trafikskola!
    2016-07-05 Robert E svarar Tomas L
    Hello mannen!
    Det glädjer oss att du uppskattat din tid hos oss och att du känner att du har utvecklats.
    Nu får du fortsätta att utvecklas på egen hand. Ha en trevlig semester och kör så mkt som det går :)
    /Robert
  • Thomas R
    Thomas R skrev om N Trafikskola
    En bra och mångsidig trafikskola, det finns automat, teori samt Manuel möjlighet. Bra kurslokaler samt lämpliga öppettider för bokade körningar. Det märks att dom som jobbar här brinner för sitt yrke och Sveriges framtida säkerhet i trafiken.
    2016-07-05 Robert E svarar Thomas R
    Hej Thomas!
    Härligt att uppskattar det vi erbjuder, vi försöker hitta lösningar till alla, oavsett om det är manuellt eller automatkörkort man söker.
    Jag uppfattar det som om vi alla trivs med det arbete vi gör vilket borde avspegla sig i bemötandet och engagemanget.
    Ha en härlig sommar Thomas så syns vi ute på vägarna.
    /Therese
  • Tobias G
    Tobias G skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att jag har fått en bra utbildning till mitt körkort. Jag tycker att min lärare har varit noggran och jag har fått det stöd som jag behövde.Så jag är nöjd med trafikskolan som helhet
    2016-07-04 Robert E svarar Tobias G
    Hej Tobias!
    Det glädjer oss att du uppskattar den utbildning du genomfört hos oss.
    Vi hoppas att du får stor användning av körkortet och önskar dig lycka till i framtiden.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att N trafikskola var mycket bra och jag kände att jag lärde mig mycket och även fast man själv kände sig lite nervös ibland så utstrålade "körskolsledaren" säkerhet vilket gjorde att man trodde mer på sig själv.
    2016-07-04 Robert E svarar Ludvig L
    Hej Ludvig!
    Tack för det fina betyget och de fina orden Ludvig.
    Vi gör vad vi kan för att hjälpa eleverna och få dem att tro på sig själva.
    Fortsätt köra som du har gjort så kommer det att gå hur bra som helst.
    Ha en skön sommar!
  • Angelica S
    Angelica S skrev om N Trafikskola
    Fantastisk service och bemötande. Handledaren kunde ge mig en tydlig planering och struktur inför min väg till körkortet! Ger min största Rekomendation!!
    2016-07-04 Robert E svarar Angelica S
    Hej Angelica!
    Härligt att du gillar vår service, vi gör vad vi kan för att eleverna ska känna sig välkomna och delaktiga i utbildningen.
    Hoppas att körkortet kommer vara till stor nytta, vi ses ute på vägarna.
    Ha en underbar sommar!
  • Per O
    Per O skrev om N Trafikskola
    Mycket bra trafikskola rekommenderar den till alla som ska ta körkort
    2016-07-04 Robert E svarar Per O
    Hej Per!
    Tack för det fina betyget och rekommendationen.
    Lycka till i framtiden och hoppas att du får stor användning av körkortet.
  • Ebba J
    Ebba J skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att det har funkat jättebra allting! Jag tyckte att det var bra att alla på hela skolan var insatta o hur de jobbade på olika sätt. Jag har lärt mig jättemycket och är jätte glad för att jag bytte från den andra skolan till N trafikskola!
    2016-07-04 Robert E svarar Ebba J
    Hej Ebba!
    Kul att du uppskattar det sätt vi jobbar på och att det hjälpte dig hela vägen fram till körkortet.
    Lite extra stolta blir vi när vi hör att du är glad för att du bytte till vår trafikskola.
    Ha en härlig sommar!
  • Harald W
    Harald W skrev om N Trafikskola
    På få lektionstillfälleb lyckades jag utvecklas snabbt, fick bra hjälp med teorin på teorikursen och bra stöd och utbildning för att klara uppkörningen!
  • Ylva W
    Ylva W skrev om N Trafikskola
    Vore det inte för N Trafikskola hade jag fortfarande som 40 åring suttit och funderat på varför jag inte lyckats ta mig i kragen och ta det här körkortet. Har tidigare försökt ta tag i det med privatlektioner, men med allt praktiskt runt omkring såsom hitta tid, barnvakt mm så har det runnit ut i sanden.
    En dag gick jag in på N Trafikskola och blev inspirerad och peppad att sätta igång av läraren Micaela, köpte ett intensivpaket och har gjort både teori och praktik genom körskolan. Utan stödet från alla fina lärare (har kört med flera stycken) hade jag inte haft mitt körkort idag. Det är värt vartenda krona och jag kan verkligen varmt rekommendera N Trafikskola i Finntorp!!
  • Matilda M
    Matilda M skrev om N Trafikskola
    Jag tycker ntrafik skola är en jättebra skola. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera denna skola.
  • Laila K
    Laila K skrev om N Trafikskola
    Grym bilskola! Underbara pedagogiska lärare! Ett nöje att få köra med de. Tack för allt ni lärt mig och till mitt körkort hade aldrig klarat de utan er!
  • Petra K
    Petra K skrev om N Trafikskola
    Hade inte klarat det utan er. Bästa körskolan i Sthlm
    2016-02-28 Therese G svarar Petra K
    Hej Petra! Tack för de fina orden, det var kul att följa dig fram till körkortet. Hoppas att du får stor nytta av körkortet, vill också önska dig lycka till med studierna. Vi syns ute på vägarna
    Robert
  • Frida O
    Frida O skrev om N Trafikskola
    Trevliga, uppriktiga lärare som hjälper en att utvecklas i en rimlig takt.
  • Sonia S
    Sonia S skrev om N Trafikskola
    En av de bästa bilskollärare jag har gått hos😍🚘🚗💨💨💨💨
    Rekommenderar starkt👍🏻
    2016-02-15 Therese G svarar Sonia S
    Hej Sonia!

Tack för de fina orden:) Vi försöker att individanpassa våra lektioner och möta varje elev utifrån erfarenhet och personliga förutsättningar, kul att det verkar nått fram till dig:) Lycka till i framtiden Sonia!
  • Emil W
    Emil W skrev om N Trafikskola
    Bra lugna och metodiska. Trevliga och tillmötesgående
    2016-02-15 Therese G svarar Emil W
    Hej Emil!

Tack för de välvalda orden och härligt att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss:) Att vara lugn ute trafiken är en av de lättaste samt mest självklaraste egenskaperna tycker vi på N Trafikskola, roligt att det nått fram till dig Emil! Lycka till i framtiden!
  • Lars V
    Lars V skrev om N Trafikskola
    Proffsig och personligt på samma gång. Utöver att körlektionerna var bra planerade och anpassade uppskattar jag servicen vid sidan om. Exmpelvis att körskolan bokade in riskutb och uppkörning åt mig, en service man uppskattar om man har vardagen full med jobb och andra bestyr.
    Nu är jag några tusenlappar fattigare, men en bra upplevelse och, inte minst, ett körkort rikare. Allt gott! /Lars
  • Andrea F
    Andrea F skrev om N Trafikskola
    Min upplevelse på n trafikskola har varit över mina förväntningar. Det var väldigt strukturerat och jag tog mitt körkort på bara tre veckor (intensivkurs). Jag visste hela tiden vad jag hade gjort och vad jag behövde öva på hemma. Jag är väldigt glad att jag valde denna skola då jag tidigare försökt ta körkort på en annan men inte lyckats. Kommer absolut att rekommendera denna skola till andra som ska ta körkort. Tack för hjälpen!
    2016-02-15 Therese G svarar Andrea F
    Hej Andrea!

Kul att du är nöjd med oss som Trafikskola:) Vi ser det som en självklarhet att eleven skall vara insatt i sitt eget lärande och det är alltid bra samt roligt med motiverade elever, precis som du var! Tack för att du kan tänker rekommendera oss:) Lycka till i framtiden!
  • Johan B
    Johan B skrev om N Trafikskola
    Bemötandet från företaget har varit riktigt bra överlag. Jag fick lära mig att köra bil av en väldigt pedagogisk lärare som hade mycket tålamod. Även utanför lektionerna fick man känslan av att det inte bara var business utan skolan brydde sig om sina elever. Skolan var mysig, personlig och professionell.
  • Mustapha J
    Mustapha J skrev om N Trafikskola
    Det har varit toppen körskola för mig och inget att klaga på utan vill rekomendera folk som vill ta körkort att ta det på N Trafikskolan. :)
    2016-02-15 Therese G svarar Mustapha J
    Hej Mustapaha!

Vad roligt att du är nöjd med din resa till körkortet med oss:) Lycka till med dina framtida projekt, nu är ett av dem avklarade iallafall;)
    Mvh Therese och Robert
  • Emilia F
    Emilia F skrev om N Trafikskola
    Pedagogiska och härliga lärare :)
  • Neda D
    Neda D skrev om N Trafikskola
    Engagerade och gör sitt bästa för att lära ut så mycket som möjligt.
  • Linnea B
    Linnea B skrev om N Trafikskola
    Jag upplevde min körlärare (Robert) som väldigt pedagogisk, lugn & tålmodig. Hade även väldigt trevliga lektioner med honom då vi skrattade mycket och så vidare vilket gjorde min "körkortsresa" lite lättare. Skulle absolut rekommendera trafikskolan till alla jag känner som ska ta körkort.
  • Henry V
    Henry V skrev om N Trafikskola
    Oklanderligt, skulle jag nog påstå. Trevligt bemötande från all personal, bra priser, kompetent och tillmötesgående handledare som lät mig ta körkortet i min egen takt. Jag fick hjälp med det jag behövde hjälp med, och de lektioner jag hade kändes nyttiga!
    2016-01-17 Therese G svarar Henry V
    Henry! Du var en frisk fläkt som drog in på trafikskolan och tillsammans måste jag säga att det var en förbaskat trevlig resa från start till mål. Hoppas att du får stor användning av körkortet. Vi syns ute på vägarna /Robert

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka