Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka N Trafikskola

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel. Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!
Öppet just nu

MC

Läs vad 97 kunder tycker om N Trafikskola

• Viktor R
    Viktor R skrev om N Trafikskola
    Fick väldigt bra bemötande och lärde mig väldigt mycket! Bokade uppkörningen, risk 2an och skrivningen via trafikskolan. Gick supersmidigt. Tog 5 lektioner och klarade uppkörningen på första försöket! De har även mycket trevlig personal.
  • Maria H
    Maria H skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det har varit jättebra smidigt och proffesionellt. Kommer att rekommendera till kompisar
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om N Trafikskola
    Superbra trafikskola, med världens bästa lärare som hjälpte mig att klara av körkortet på första försöket. Rekommenderar starkt!!
  • Herman H
    Herman H skrev om N Trafikskola
    N trafikskola har hjälpt mig att ta b-körkort och kan inte vara mer nöjd!
  • Agaton Ö
    Agaton Ö skrev om MC en del av N Trafikskola
    Bra bemötande! Ärlig och rättvis uppskattning av antalet lektioner som behövdes för både mitt MC kort och B kort. Bra priser och framförallt grymma tips av Robert och Hussein som hjälpte mig på vägen till mina körkort.

Kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med Ntrafikskola!
    2017-07-24 Therese G svarar Agaton Ö
    Tack för de fina orden Agaton.
    Kul att vi har fått hjälpa dig med både bil och mc-utbildning.
    Underbart att oavsett vilken lärare du haft så har haft så har du fått de du behövt för att lyckas.

Lycka till i fortsättningen och ha en underbar sommar!
  • Per C
    Per C skrev om MC en del av N Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande och all personal kunde sina saker perfekt.
    Bea administration och mycket duktig instruktör vid övningdkörningen.
    2017-07-22 Therese G svarar Per C
    Hej Per!
    Kul att du är nöjd med det jobb vi gör.
    Vi gör det bästa vi kan för att alla ska bli nöjda.
    Njut nu av en sommar med möjlighet att köra motorcykel.

N Trafikskola
  • Hanna L
    Hanna L skrev om MC en del av N Trafikskola
    Väldigt bra och kunniga lärare. Schysst bemötande och all personal har varit väldigt hjälpsamma.
    2017-07-28 Therese G svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Kul att du uppskattar utbildningen hos oss och att bemötandet varit bra. Vi gör vad vi kan för att alla ska trivas och utvecklas hos oss.
  • David M
    David M skrev om N Trafikskola
    N trafikskola är utmärkt, lärorikt och pedagogiska!
    2017-07-28 Therese G svarar David M
    Tack David för det fina betyget!
    Det glädjer oss att du tycker att det har varit pedagogiskt och lärorikt.
    Fortsätt nu att utvecklas på egen hand.
  • Mauricio A
    Mauricio A skrev om N Trafikskola
    Fantastisk fin personal. Kunniga och trevliga. Bara positivt
  • Joris A
    Joris A skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket nöjd. Många saker som kändes som upprepning av saker vi redan visste, men som helt klart behövde upprepas
  • Marie E
    Marie E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra och pedagogiskt upplagd utbildning.
  • Christer B
    Christer B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag är nöjd med undervisningen, min son åxå
  • Per H
    Per H skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra och informativ genomgång. Väl genomförd
  • Tord Ivar J
    Tord Ivar J skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Kursledaren var kunnig och kursmaterialet var bra.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en mycket positiv upplevelse. Ledaren var engagerad och kunnig. Han gjorde det hela intressant och givande. Jämfört med en tidigare handledarkurs jag gått var den här väldigt mycket bättre.
    2017-05-21 Robert E svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Kul att du positiv till genomförandet av kursen, vi jobbar hårt för att hålla en hög kvalité på alla våra utbildningar och kurser. Lycka till i det privata tränandet.

• Kenny B
    Kenny B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och lärorik utbildning med trevlig & kompetent lärare!
    2017-05-16 Robert E svarar Kenny B
    Hej Kenny!
    Kul att du uppskattade utbildningen och tyckte att den var lärorik.
    Lycka till med det privata tränandet!
  • Annika R
    Annika R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Nyttigt och lärorikt bra satt gå tillsammans med Daisy barn. Bra att detta införts
    2017-05-16 Robert E svarar Annika R
    Hej Annika!
    Kul att du känner att det finns en relevans med att gå denna utbildning, och tyckte att den var lärorik.
    Lycka till med det privata tränandet!
  • Elliot B
    Elliot B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jävligt skön trafikskola med bra lärare, skitschysst häng
    2017-05-16 Robert E svarar Elliot B
    Hej Elliot!
    Lite sen med detta svar. Tack för att du bidrog till att göra kursen rolig.
    Ha så kul med körkortet!
  • Neo B
    Neo B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det var väldigt roligt och lärorikt
    2017-05-16 Robert E svarar Neo B
    Hej Neo!
    Tack för att du och alla de andra bidrog till att göra kursen rolig och också lärorik för mig som lärare.
    Ha så kul med körkortet!
  • Carl R
    Carl R skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Skit bra! Är jätte nöjd. Bra lokal trevligt folk roliga lektioner
    2017-04-12 Robert E svarar Carl R
    Hej Carl!
    Tack för att du valt att genomföra din utbildning hos oss.
    Det betyder mycket för oss att ha hålla en bra utbildning, erbjuda en fräsch lokal och ha ett trevligt bemötande.
    Att vi sen hade kul under utbildningen får vi tacka dig för också, vi ser detta som en förutsättning för en effektiv utbildning.
    Hoppas att du får användning av ditt körkort.

• Bouchra R
    Bouchra R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var jätte viktigt information
    2017-03-26 Therese G svarar Bouchra R
    Hej Bouchra!

Kul att informationen var relevant och kändes viktig.
    Lycka till med det privata övandet!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Grym am utbildning, snabba och effektiva med grym personal
    2017-03-26 Therese G svarar Alexander L
    Hej Alex!
    Tack för det fina betyget, kul att höra att vår personal är GRYM!!!
  • Maria B
    Maria B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra service, snabba svar och bra handledarutbildnibg
    2017-03-21 Therese G svarar Maria B
    Hej Maria!
    Tack för att du tog dig tiden att betygsätt oss.
    Kul att vi lyckats leverera service och en bra kurs.
  • David N
    David N skrev om N Trafikskola
    De har många lärare vilket gör det enkelt att byta om det är någon man inte är nöjd med eller om man bara vill testa köra med olike personer vilket jag rekomenderar att göra.
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om N Trafikskola
    Har tagit körlektioner hos N trafikskola, körde med Robert och jag lärde mig väldigt mycket under passen, det var väldigt roligt att ta körlektioner och allt flöt på väldigt bra, kan säga att jag inte får någonting för att skriva den här rekomendationen men anser att dom förtjänar det. Jag tog nyss mitt körkort och det är verkligen tack vare Robert och N trafikskola som det var möjligt!
    2017-02-16 Robert E svarar Rasmus R
    Hej Rasmus!
    Det finns inget bättre än att höra det du skriver, att vi lyckats med en rolig och effektiv utbildning.
    Tack för det fina betyget och ha en härlig resa när du nu sticker iväg.
  • Axel G
    Axel G skrev om N Trafikskola
    Väldigt bra körskola, lugna och bra lärare. Rekommenderar!
    2017-01-30 Therese G svarar Axel G
    Hej Axel!
    Tack för rekommendationen. Vi tror på lugnet, är läraren lugn så blir det enklare för eleven att vara lugn och lära sig.
    Lycka till med allt i fortsättningen!
  • Claudio D
    Claudio D skrev om N Trafikskola
    Bra och proffsiga lärare. Moderna och lättkörda bilar.
    N Trafikskola är bäst i Nacka.
    2017-01-30 Therese G svarar Claudio D
    Hej Claudio!
    Stort grattis till körkortet! Kul att du gillade utbildningen hos oss.
    Din lärare Husse och vi andra önskar dig all lycka i fortsättningen.
  • Anna O
    Anna O skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Grundlig genomgång av alla de moment som krävs för att klara körkortet. Också många goda råd och tips om hur man kan lägga upp sin övningskörning.
  • Helene R
    Helene R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra o tydlig genomgång. Praktiska exempel gjorde det tydligt och dessutom roligare
  • Ellen J
    Ellen J skrev om N Trafikskola
    Proffesionellt bemötande med bokning samt kompetenta trafiklärare med eleven i fokus genom hela utbildningen. Alla moment från teorikurs, rikettan samt praktik (körning) har varit välplanerade och lärorika. Tips är att gå på teorikursen, för ökad förståelse mellan teori och praktik. Givande att lyfta frågor och funderingar i grupp. Rekommenderar strakt N-Trafikskola och det härliga gänget som arbetar där! Funderar du på att ta körkort i någon form, boka in dig redan idag! Jag ångrar inte en minut av erfarenhet det gett mig, för att känna mig redo ute i trafiken.
    2017-01-27 Therese G svarar Ellen J
    Hej Ellen!
    Vilka fina ord du beskriver oss med. Kul att du har uppskattat utbildningen hos oss.
    Hoppas nu att du får stor användning av körkortet och att du avslutar dina övriga studier.
    Ha det gott.
  • Eric B
    Eric B skrev om N Trafikskola
    Den var super bra! Mycket flexibla med tiderna
    2017-01-27 Therese G svarar Eric B
    Hej Eric!
    Tack för det fina betyget.
    Kul att vi kunde vara flexibla och möta ditt behov vad gäller tider.
    Lycka till i fortsättningen.
  • Batol H
    Batol H skrev om N Trafikskola
    Pedagogiska trafikläraren som ger ett bra stöd och hjälper dig att uppnå ditt mål att ta körkortet! Jag hade inte klarat det utan N trafiskolas hjälp!
    2017-01-27 Therese G svarar Batol H
    Hej Batol!
    Kul att du känner att du har fått ett bra stöd i utbildningen.
    Hoppas att du får stor användning av körkortet nu.
    Sväng förbi på en kopp kaffe nån dag :)
  • Maia J
    Maia J skrev om N Trafikskola
    Jag körde med Hussein och han var en utmärkt lärare!
  • Tanita L
    Tanita L skrev om N Trafikskola
    Allt var super 😊 jag körde lektioner oss N trafikskola. körde även på andra ställen men denna var den bästa. bra bilar som absolut inte var sönder körda. det har även väldigt lika bilar som det har på trafikverket. den ända anledningen till att det inte får en 5 är att de är ganska uppbokade så man måste ha bra fram förhållning.
  • Muhammad A
    Muhammad A skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bästa skolan som jag har varit på någonsin absolut bästa.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Väldigt bra utfört! Och en väldigt detaljerad genomgång
  • Josephine L
    Josephine L skrev om N Trafikskola
    Fantastiskt bemötande, proffsiga lärare och trevlig miljö!
    2016-12-10 Therese G svarar Josephine L
    Hej Josephine!
    Tack för det fina betyget! Vi är glada för att du uppskattar det jobb vi gör för att få eleverna att känna sig väl bemötta.
    Vi syns ute på vägarna!
  • Emily T
    Emily T skrev om N Trafikskola
    Världens bästa gäng! Jag är supernöjd efter min utbildning på N-trafikskola och kan varmt rekommendera alla som vill lära sig att köra att söka sig dit. Jag tog automatkörkort och körde med flera av lärarna. Klarade teori och uppkörning på första försöket!
    2016-12-09 Therese G svarar Emily T
    Hej Emily!
    Vi är alla så glada för din skull. Vi vet hur svårt det kan vara att få tiden till att träna, speciellt med jobb, resor och allt annat. Vi fick nästan allihopa ta del av din härliga energi och positiva tänk. Tack för denna resa, hoppas att du hittar bilen som passar dig.
    Hälsningar från gänget @ntrafikskola
  • Joakim N
    Joakim N skrev om N Trafikskola
    Mycket bra körskola! Hjälpte mig med allt jag behövde för att klara uppkörning och teoriprov.
    2016-12-09 Therese G svarar Joakim N
    Hej Joakim!
    Efter ett uppehåll så gav du dig fan på att detta skulle avslutas, och visst gjorde du det.
    Snyggt jobbat med godkända prov på första försöket.
    Lycka till med allt.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om N Trafikskola
    Robert är en mycket bra lärare. Han utbildade mig effektivt och bra. För att vara ärlig; svinbra!
    2016-10-02 Robert E svarar Andreas T
    Hello Andreas!
    Älskar din kommenterar "Svinbra!!" Jag är glad att du uppskatta utbildningen hos oss. Lycka till i framtiden!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag tyckte att vi blev väldigt väl bemötta av kursledaren. Han var väldigt välkomnande, trevlig, tydlig i det han lärde ut och öppen inför frågor och funderingar.
  • Nina E
    Nina E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mkt bra kurs med entusiastisk lärare.
  • Lars J
    Lars J skrev om N Trafikskola
    Mycket professionellt och hjälpsamt bemötande. Mina största rekommendationer!
    2016-08-16 Therese G svarar Lars J
    Hej Lars!
    Kul att du uppskattar vårt bemötande och att du kan rekommendera oss vidare.
    Ha en fortsatt härlig dag!
  • Lars E
    Lars E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och nöjda😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😉😉
  • Eva F
    Eva F skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    proffsig lärare som band intresset tiden ut. Min 4:e utbildning och denna gav mig mest. Raka svar och inga krusseduller. Mina varma rekommendationer. Kanon 👍🏾
  • Christina T
    Christina T skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Professionell presentatör som lugnt, initierat och tydligt presenterade och förmedlade kursens innehåll. Han ingav stort förtroende. Mycket bra kursledare. Innehållet i kursen var i stora delar bra, men jag kan inte säga om jag kommer att få så mycket hjälp av den. Dock övergripande intressant information.
  • Lena G
    Lena G skrev om N Trafikskola
    Jag tycker trafikskolan är toppen!
    Kan varmt rekommendera den! Supertrevligt bemötande. Jättevänlig och lugn bilskollärare.
    Proffsig på alla sätt och vis! Fantastisk service!
    2016-08-07 Therese G svarar Lena G
    Hej Lena!
    Tack för ett fint betyg och fina ord. Alla elever kommer med olika förutsättningar och olika bakgrund. Vi gör så gott vi kan för att anpassa oss efter det och hitta unik plan för varje elev. Kul att du uppskattade det vi gjorde för dig.

Lycka till i fortsättningen!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om N Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med N Trafikskola! Ett grymt team som är väldigt hjälpsamma, professionella och alltid ett glatt bemötande av lärare samt receptionist. Har fått all den hjälp och mer för att utvecklas till en bra förare. Kan varmt rekommendera N Trafikskola!
    2016-07-05 Robert E svarar Tomas L
    Hello mannen!
    Det glädjer oss att du uppskattat din tid hos oss och att du känner att du har utvecklats.
    Nu får du fortsätta att utvecklas på egen hand. Ha en trevlig semester och kör så mkt som det går :)
  • Thomas R
    Thomas R skrev om N Trafikskola
    En bra och mångsidig trafikskola, det finns automat, teori samt Manuel möjlighet. Bra kurslokaler samt lämpliga öppettider för bokade körningar. Det märks att dom som jobbar här brinner för sitt yrke och Sveriges framtida säkerhet i trafiken.
    2016-07-05 Robert E svarar Thomas R
    Hej Thomas!
    Härligt att uppskattar det vi erbjuder, vi försöker hitta lösningar till alla, oavsett om det är manuellt eller automatkörkort man söker.
    Jag uppfattar det som om vi alla trivs med det arbete vi gör vilket borde avspegla sig i bemötandet och engagemanget.
    Ha en härlig sommar Thomas så syns vi ute på vägarna.
    /Therese
  • Tobias G
    Tobias G skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att jag har fått en bra utbildning till mitt körkort. Jag tycker att min lärare har varit noggran och jag har fått det stöd som jag behövde.Så jag är nöjd med trafikskolan som helhet
    2016-07-04 Robert E svarar Tobias G
    Hej Tobias!
    Det glädjer oss att du uppskattar den utbildning du genomfört hos oss.
    Vi hoppas att du får stor användning av körkortet och önskar dig lycka till i framtiden.

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka