N Trafikskola

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel.

Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!

VÅRA ÖPPETTIDER

Lör-Sön:
Stängt

Läs vad 211 kunder tycker om N Trafikskola 2

2022-01-26 Insamlad av företaget
    Superbra trafikskola, trevliga och man lär sig fort :)
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Bra upplägg. Inspirerande lärare och konkreta tipps.
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    jag köpte körlektioner!
    Jag blev bemött bra och lärde mig mycket, mina förväntningar förverkligades. En bra trafikskola med bra personal!
    Hej Hugo!
    Grattis till körkortet!!!
    Kul att du uppskatta din utbildning hos oss.
    Vi ses ute på vägarna i fortsättningen.

/Robert
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    Är generellt sett nöjd med min upplevelse. Vet ej hur N trafikskola är jämfört med andra trafikskolor då jag inte gått på några andra.
    Hej Linus!
    Tack för ditt svar. Jag förstår att det är svårt att jämföra när man inte testat någon annan. Men kul att du i alla fall verkar nöjd. Du lämnade oss med ett körkort rikare, det är vi glada för.
    2021-12-30 Spontant omdöme
    Jag är nöjd med trafikskolan överlag. Väldigt trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Jag har haft lektioner med flera olika instruktörer på skolan, där jag vill särskilt utmärka Hussein (Husse) som jag har träffat främst. Han har en förmåga att snabbt kunna utvärdera och se ens särskilda utbildningsbehov. Han har ett positivt och förklarande utbildningssätt, där han förklarar varför man ska göra saker på ett visst sätt istället för att bara säga hur något ska göras.
  • 2021-11-15 Spontant omdöme
    En riktigt bra körskola med högt engagemang för eleven och dess utbildning där skolan försöker anpassa utbildningen utifrån elevens behov. Vill dessutom starkt rekommendera min körlärare Hussein (Husse) som på ett väldigt pedagogiskt, peppande och avslappnat sätt guidat mig till mitt körkort. Han förstod direkt vad jag behövde jobba på och vi satte tillsammans upp ett schema som passade mig och mina behov och jobbade systematiskt för att uppnå de målen. Det som jag framförallt har uppskattat under min utbildning är Husses förmåga att få eleven att känna sig inte bara säker i bilen men också avslappnad (vilket inte alltid är lätt när man är nybörjare på att köra). Väldigt glad att jag valde N Trafikskola!
  • 2021-11-03 Spontant omdöme
    Utmärkt trafikskola med härligt personal som verkligen hjälper dig att uppnå dina mål! Ett stort tack framförallt till Ann-Marie som visade ett stort tålamod och engagemang för att lära mig ett säkert och smidigt körande.
  • MARIA B
    2021-07-13 Spontant omdöme
    Superbra trafikskola, hjälpsamma till tusen. Ett extra tack till Marie som stod ut med mej i 3 månader. Rekommenderas varmt
  • LEON P
    2021-07-09 Spontant omdöme
    Otroligt bra trafikskola. Jag, som vanligtvis är ute i sista sekund med allting möttes av grym service. De gjorde allt för att hitta tider som passade mig och ringde även upp när det kom in en avbokning. Bra priser i förhållande till övriga körskolor i Stockholmsområdet.

Jag övningskörde MC med både Calle och Husse. Båda två är extremt pedagogiska och bemötande. Högsta betyg på både skola och instruktörer.

Väl mött, Leon!
  • 2021-06-29 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Ntrafikskola. Engagerade, kunniga. Fått fantastisk hjälp hela vägen med kunnande, konstruktiv kritik, goda råd tips mm. Dessutom är de trevliga. //Torgny Hjorth
  • 2021-06-22 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd! En proffsig körskola i sin helhet med ett högt engagemang för att eleven ska lyckas med sin utbildning och uppkörning. Alltid ett trevligt bemötande, hjälpsamma och flexibla i planeringen av de olika momenten på vägen till ett körkort. Vill starkt rekommendera Micaela som på ett avslappnat och självsäkert vis är fantastiskt pedagogisk, grundlig och effektiv i sitt lärande.
  • 2021-06-21 Spontant omdöme
    Superbra lärare som tålamodigt hjälper till så att man kan alla moment på ett bra sätt. Grymma förklaringar och tips när man undrar hur man ska göra något. Bra bemötande och alltid tillgängliga vid frågor.
  • 2021-05-03 Insamlad av företaget
    Bra information, även om tre timmar online sent en kväll är i mastigaste laget.
  • 2021-04-01 Insamlad av företaget
    Great driving school! Super helpful, friendly and supportive, and genuinely want to help you become a safe driver and pass your test. Strongly recommend.
    2021-03-25 Insamlad av företaget
    Jag köpte en utbildning för Am körkort.
    Det var en bra utbildning där jag fick lära mig att manövrera mopeden och allt jag behöver kunna i trafiken.
    Jag känner mig ganska säker på teoriprovet men lite nervös. Det hjälpte mycket att göra test frågor på elevcentralen!
    2021-03-25 Insamlad av företaget
    Jag tog ett AM-körkort på N trafikskolaJag hade en jättebra upplevelse, företaget var väldigt smidigt och alla som jag jobbade med var väldigt trevliga.
    2021-03-25 Insamlad av företaget
    Trots Corona så var det en bra utbildning med digitala lektioner
    Körningen gick också mycket bra
  • 2021-03-20 Insamlad av företaget
    Superduktiga och pedagogiska trafiklärare som verkligen förstår eleven. Husse har varit så hjälpsam och är en lärare som man verkligen uppskattar!
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Upplevelsen var bra och det var enkelt att få kontakt med bilskolan ifall man hade frågor eller något strulade.
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Gick moppekurs, jättenöjd så bra lärare också!
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Utbildning AM-körkort
    Bra och trevliga!
  • 2021-03-08 Insamlad av företaget
    Tycker allt har gått bra och tog körkort med hjälp av er! Tack för hjälpen.
    2021-03-08 Insamlad av företaget
    Hejsan!! Jag använde mig bara av att köpa en lektion var för sig istället för ett paket. Jag har blivit väl bemött och vid ändringar har det gått smidigt och enkelt! Ni har hjälpt mig jättemycket att ta körkort så verkligen tack!
    2021-03-08 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, ett företag som levererar!
  • 2021-03-04 Spontant omdöme
    Supergrym skola! Personalen är trevlig, kunniga, flexibla och uppmuntrande. Man känner sig välkommen och man känner sig taggad för nästa lektion. Superskönt att kunna ha en avslappnad stämning under körningen om man önskar - likaväl att kunna vara seriös när det behövs.

Sara - keep up the good work!
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Väldigt kunniga och noggranna. Fin upplevelse all around
  • 2021-02-17 Insamlad av företaget
    Väldig saklig personal, dvs mycket tydliga och gav mig utrymme att utveckla grunden på ett korrekt sätt.
  • Bella P
    2021-02-02 Insamlad av företaget
    Jätte bra trafikskola!

Duktiga lärare som ser till att man lär sig grunderna, utvecklas och inte ”släpper en” förens man är en säker och bra bilförare :)
    Ett trevligt team som gör att utbildningen blir trivsam med.

Tack för den här tiden!
  • 2021-01-29 Insamlad av företaget
    Köpte intensivkurs för b-körkort. Både lärarna och ägarna är jättebra, snälla, pedagogiska och kunniga.
    De använder sig av en smidig app för att följa utbildningen med bokningar, teoriövningar etc etc.
    Alltid bra service och prisvärt!
  • 2021-01-23 Insamlad av företaget
    Bra service
    trevligt bemötande
    Pedadogisk handledarutbildning, bra exempel
  • 2021-01-23 Insamlad av företaget
    Bra genomgång. Konkreta och relevanta exempel. Gott kafffebröd.
  • skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    2021-01-23 Insamlad av företaget
    Min upplevelse på handledareutbildnibg var en bra och lärorikt utbildning med mycket intressanta saker
  • 2021-01-22 Insamlad av företaget
    Jag undersökte alla alternativ noggrant innan jag valde körskola. Jag ville hitta ett helhetsupplägg till bästa möjliga pris och efter många (smått komplicerade) uträkningar landade jag i att N Trafikskola var det bästa alternativet. Väldigt professionellt bemötande och smidiga processer, härliga lärare och en gedigen utbildning som resulterade i ett körkort redan efter 1,5 månad. Väldigt nöjd och rekommenderar dom starkt!! Ett extra stort tack till Robert som gjorde hela upplevelsen till en i världsklass!! 5/5 toasters!
  • 2021-01-21 Insamlad av företaget
    Jag växlade lärare och fick köra med de flesta på N Trafikskola. Jag är inte missnöjd med en enda. Alla lärare var super trevliga, bra och stöttande när man övningskörde! De kom med bra och olika tips så man kunde pröva sig fram och hitta det som hjälpte en själv bäst! Hade inte fått mitt körkort utan lärarna på den skolan.
  • 2021-01-19 Insamlad av företaget
    Fick hjälp att klara både teoriprov och uppkörning på första försöket med hjälp av N Trafikskola, trevlig och kunnig personal som hjälper till och ger konkreta tips för att man ska kunna utvecklas på bästa sätt.
    2021-01-07 Insamlad av företaget
    Jag tog flera lektioner för att förbereda mig inför uppkörningen och det gjorde dom bra. Jag var väl förberedd inför uppkörningen och fick lära mig hur man säkert och bra kör bil.
    Grattis till körkortet Rut!
    Kul att vi fick vara med och hjälpa dig att förbereda dig för körprovet.
    Njut nu av livet med körkort.
    Robert
  • 2021-01-07 Insamlad av företaget
    Jätte vänliga allihopa och undervisade bra. Jag tog en intensiv period med mestadels körskola och lite privat på helgerna. Jag började November 2020 och fick mitt körkort 4 Januari 2021. Jag hade flest lektioner med min favorit Sara som jag rekommenderar varmt.
    2020-12-13 Insamlad av företaget
    Rekommenderar starkt! Trevliga och duktiga trafiklärare.
    Hej Maja!

Tack för det fina betyget/omdömet!
    Kul att du uppskatta det jobb vi gör.
    fortsätt kör som du har övat :)

Mvh Robert
    2020-12-13 Insamlad av företaget
    N trafikskola förbereder dig inför trafiken på ett grundligt och ansvarstagande sätt. Du undervisas för att bli en bra bilförare, inte bara för att klara uppkörningen.
    Tack Frida för det fina betyget samt att du gav oss förtroendet.
    Vi hoppas att du känner dig trygg som bilförare och får stor nytta av ditt körkort.
    Vi ses ute på vägarna.
    Therese
    2020-12-13 Insamlad av företaget
    Skit bra. Inga problem och fick bra bedömning
    Hej Isak!
    Tack för det fina betyget samt att du gav oss förtroendet.
    Det var en trevlig och lärorik resa vi hade fram till körkortet.
    Vi ses.
    Robert
  • 2020-11-03 Insamlad av företaget
    Köpte handledarkurs, teorikurser, ett paket med lektioner och riskutbildningarna. Lärarna var jättebra, lite struligt och otydligt med betalning för lektioner osv.
    2020-11-01 Spontant omdöme
    Grymt bra körskola! Väldigt pedagogiska och trevliga trafiklärare. Man lämnade aldrig en lektion utan att ha lärt sig något nytt. Rekommenderar starkt Husse som lärare, hans sätt att lära ut är fantastiskt. Väldigt proffsigt bemötande, och man märker att han brinner för att lära ut!
  • JUAN Z
    2020-10-21 Spontant omdöme
    Jättebra skolan, allt fungerade klockrent, man fick alltid lära sig något nytt och fick en massa bra tips, nu kommer tjejen att få börja köra här och det kommer att gå bra precis som det gick för mig och de flesta som går utbildningen här
    Hej Juan!

Grattis till körkortet! Kul att det funkade bra för dig också :)
    Lycka till med elbilsköp eller vad det nu blir.

Hälsningar
  • TONY S
    2020-10-12 Spontant omdöme
    Tog MC-kort i år och övningskörde hos N Trafikskola. Väldigt bra bemötande och hjälp hela vägen. Allt gick att lösa om det var några problem. Och bäst av allt var Husse som jag hade som körlärare. Fantastiskt pedagogisk, stöttande och med massor med tips och trix som har fått min mc-körning bli bättre. Kan verkligen rekommendera N Trafikskola. Ni kommer inte bli besvikna!
  • ROGER C
    2020-10-12 Spontant omdöme
    MC utbildningen är otroligt proffsig och smidig.
    Rekommenderar dem starkt.
  • 2020-10-02 Spontant omdöme
    Proffsiga utbildare!

Har tidigare för några år sen kört med Robert, han fick alltid mig att känna mig avslappnad när man körde och var en grymt bra pedagog.

Det resulterade självklart i att jag fick B-körkort.

Men idag gjorde jag min första lektion för MC körkort med Husse.

Tog en start lektion för MC och samma som med Robert, sjukt proffsig och bra pedagog!
    känner redan att med den här hjälpen så kommer MC kortet hamna i fickan utan problem.
  • 2020-09-25 Spontant omdöme
    Absolut toppenskola! Tog mitt MC-kort i onsdags och vill verkligen tacka Husse, Robban och Jonas för suverän handledning och fantastisk support! N Trafikskola är så bra som det kan bli !
  • Lars L
    2020-09-21 Spontant omdöme
    Att ta MC-kort med N Trafikskola är helt enkelt skitkul. Jag körde med Hussein (Husse) genom hela min utbildning och varje lektion med honom så både lärde jag mig väldigt mycket och hade sjukt roligt. Trafikskolan med Robert i spetsen är flexibla och lätta att ha att göra med och dom anstränger sig verkligen för att se till att man har det man behöver tills man har kortet i handen. Vill du bli utmanad, aldrig stå still i din utbildning, skratta en massa och slutföra till och med mitt i en pandemi, gör som jag och gå in till N Trafikskola och be om en testlektion med Husse, sen rullar allt bara på.
    2020-09-15 Insamlad av företaget
    Jag gjorde AM körkort kursen. Duktiga instruktörer. Jag kan verkligen rekomendera dem.
    2020-09-15 Insamlad av företaget
    Am - körkort. Bra utbildning och bra strukturerat.