Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka N Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - N Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - N Trafikskola

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Hos oss jobbar 5 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!
Mån-Tor: 07:00-19:00
Fre: 08:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om N Trafikskola

• Andreas T
    Andreas T skrev om N Trafikskola
    Robert är en mycket bra lärare. Han utbildade mig effektivt och bra. För att vara ärlig; svinbra!
    2016-10-02 Robert E svarar Andreas T
    Hello Andreas!
    Älskar din kommenterar "Svinbra!!" Jag är glad att du uppskatta utbildningen hos oss. Lycka till i framtiden!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag tyckte att vi blev väldigt väl bemötta av kursledaren. Han var väldigt välkomnande, trevlig, tydlig i det han lärde ut och öppen inför frågor och funderingar.
  • Nina E
    Nina E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mkt bra kurs med entusiastisk lärare.
  • Lars J
    Lars J skrev om N Trafikskola
    Mycket professionellt och hjälpsamt bemötande. Mina största rekommendationer!
    2016-08-16 Therese G svarar Lars J
    Hej Lars!
    Kul att du uppskattar vårt bemötande och att du kan rekommendera oss vidare.
    Ha en fortsatt härlig dag!
  • Lars E
    Lars E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och nöjda😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😉😉
  • Eva F
    Eva F skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    proffsig lärare som band intresset tiden ut. Min 4:e utbildning och denna gav mig mest. Raka svar och inga krusseduller. Mina varma rekommendationer. Kanon 👍🏾
  • Christina T
    Christina T skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Professionell presentatör som lugnt, initierat och tydligt presenterade och förmedlade kursens innehåll. Han ingav stort förtroende. Mycket bra kursledare. Innehållet i kursen var i stora delar bra, men jag kan inte säga om jag kommer att få så mycket hjälp av den. Dock övergripande intressant information.
  • Lena G
    Lena G skrev om N Trafikskola
    Jag tycker trafikskolan är toppen!
    Kan varmt rekommendera den! Supertrevligt bemötande. Jättevänlig och lugn bilskollärare.
    Proffsig på alla sätt och vis! Fantastisk service!
    2016-08-07 Therese G svarar Lena G
    Hej Lena!
    Tack för ett fint betyg och fina ord. Alla elever kommer med olika förutsättningar och olika bakgrund. Vi gör så gott vi kan för att anpassa oss efter det och hitta unik plan för varje elev. Kul att du uppskattade det vi gjorde för dig.

Lycka till i fortsättningen!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om N Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med N Trafikskola! Ett grymt team som är väldigt hjälpsamma, professionella och alltid ett glatt bemötande av lärare samt receptionist. Har fått all den hjälp och mer för att utvecklas till en bra förare. Kan varmt rekommendera N Trafikskola!
    2016-07-05 Robert E svarar Tomas L
    Hello mannen!
    Det glädjer oss att du uppskattat din tid hos oss och att du känner att du har utvecklats.
    Nu får du fortsätta att utvecklas på egen hand. Ha en trevlig semester och kör så mkt som det går :)
    /Robert
  • Thomas R
    Thomas R skrev om N Trafikskola
    En bra och mångsidig trafikskola, det finns automat, teori samt Manuel möjlighet. Bra kurslokaler samt lämpliga öppettider för bokade körningar. Det märks att dom som jobbar här brinner för sitt yrke och Sveriges framtida säkerhet i trafiken.
    2016-07-05 Robert E svarar Thomas R
    Hej Thomas!
    Härligt att uppskattar det vi erbjuder, vi försöker hitta lösningar till alla, oavsett om det är manuellt eller automatkörkort man söker.
    Jag uppfattar det som om vi alla trivs med det arbete vi gör vilket borde avspegla sig i bemötandet och engagemanget.
    Ha en härlig sommar Thomas så syns vi ute på vägarna.
    /Therese
  • Tobias G
    Tobias G skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att jag har fått en bra utbildning till mitt körkort. Jag tycker att min lärare har varit noggran och jag har fått det stöd som jag behövde.Så jag är nöjd med trafikskolan som helhet
    2016-07-04 Robert E svarar Tobias G
    Hej Tobias!
    Det glädjer oss att du uppskattar den utbildning du genomfört hos oss.
    Vi hoppas att du får stor användning av körkortet och önskar dig lycka till i framtiden.
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att N trafikskola var mycket bra och jag kände att jag lärde mig mycket och även fast man själv kände sig lite nervös ibland så utstrålade "körskolsledaren" säkerhet vilket gjorde att man trodde mer på sig själv.
    2016-07-04 Robert E svarar Ludvig L
    Hej Ludvig!
    Tack för det fina betyget och de fina orden Ludvig.
    Vi gör vad vi kan för att hjälpa eleverna och få dem att tro på sig själva.
    Fortsätt köra som du har gjort så kommer det att gå hur bra som helst.
    Ha en skön sommar!
  • Angelica S
    Angelica S skrev om N Trafikskola
    Fantastisk service och bemötande. Handledaren kunde ge mig en tydlig planering och struktur inför min väg till körkortet! Ger min största Rekomendation!!
    2016-07-04 Robert E svarar Angelica S
    Hej Angelica!
    Härligt att du gillar vår service, vi gör vad vi kan för att eleverna ska känna sig välkomna och delaktiga i utbildningen.
    Hoppas att körkortet kommer vara till stor nytta, vi ses ute på vägarna.
    Ha en underbar sommar!
  • Per O
    Per O skrev om N Trafikskola
    Mycket bra trafikskola rekommenderar den till alla som ska ta körkort
    2016-07-04 Robert E svarar Per O
    Hej Per!
    Tack för det fina betyget och rekommendationen.
    Lycka till i framtiden och hoppas att du får stor användning av körkortet.
  • Ebba J
    Ebba J skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att det har funkat jättebra allting! Jag tyckte att det var bra att alla på hela skolan var insatta o hur de jobbade på olika sätt. Jag har lärt mig jättemycket och är jätte glad för att jag bytte från den andra skolan till N trafikskola!
    2016-07-04 Robert E svarar Ebba J
    Hej Ebba!
    Kul att du uppskattar det sätt vi jobbar på och att det hjälpte dig hela vägen fram till körkortet.
    Lite extra stolta blir vi när vi hör att du är glad för att du bytte till vår trafikskola.
    Ha en härlig sommar!
  • Harald W
    Harald W skrev om N Trafikskola
    På få lektionstillfälleb lyckades jag utvecklas snabbt, fick bra hjälp med teorin på teorikursen och bra stöd och utbildning för att klara uppkörningen!
  • Ylva W
    Ylva W skrev om N Trafikskola
    Vore det inte för N Trafikskola hade jag fortfarande som 40 åring suttit och funderat på varför jag inte lyckats ta mig i kragen och ta det här körkortet. Har tidigare försökt ta tag i det med privatlektioner, men med allt praktiskt runt omkring såsom hitta tid, barnvakt mm så har det runnit ut i sanden.
    En dag gick jag in på N Trafikskola och blev inspirerad och peppad att sätta igång av läraren Micaela, köpte ett intensivpaket och har gjort både teori och praktik genom körskolan. Utan stödet från alla fina lärare (har kört med flera stycken) hade jag inte haft mitt körkort idag. Det är värt vartenda krona och jag kan verkligen varmt rekommendera N Trafikskola i Finntorp!!
  • Matilda M
    Matilda M skrev om N Trafikskola
    Jag tycker ntrafik skola är en jättebra skola. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera denna skola.
  • Laila K
    Laila K skrev om N Trafikskola
    Grym bilskola! Underbara pedagogiska lärare! Ett nöje att få köra med de. Tack för allt ni lärt mig och till mitt körkort hade aldrig klarat de utan er!
  • Petra K
    Petra K skrev om N Trafikskola
    Hade inte klarat det utan er. Bästa körskolan i Sthlm
    2016-02-28 Therese G svarar Petra K
    Hej Petra! Tack för de fina orden, det var kul att följa dig fram till körkortet. Hoppas att du får stor nytta av körkortet, vill också önska dig lycka till med studierna. Vi syns ute på vägarna
  • Frida O
    Frida O skrev om N Trafikskola
    Trevliga, uppriktiga lärare som hjälper en att utvecklas i en rimlig takt.
  • Sonia S
    Sonia S skrev om N Trafikskola
    En av de bästa bilskollärare jag har gått hos😍🚘🚗💨💨💨💨
    Rekommenderar starkt👍🏻
    2016-02-15 Therese G svarar Sonia S
    Hej Sonia!

Tack för de fina orden:) Vi försöker att individanpassa våra lektioner och möta varje elev utifrån erfarenhet och personliga förutsättningar, kul att det verkar nått fram till dig:) Lycka till i framtiden Sonia!
  • Emil W
    Emil W skrev om N Trafikskola
    Bra lugna och metodiska. Trevliga och tillmötesgående
    2016-02-15 Therese G svarar Emil W
    Hej Emil!

Tack för de välvalda orden och härligt att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss:) Att vara lugn ute trafiken är en av de lättaste samt mest självklaraste egenskaperna tycker vi på N Trafikskola, roligt att det nått fram till dig Emil! Lycka till i framtiden!
  • Lars V
    Lars V skrev om N Trafikskola
    Proffsig och personligt på samma gång. Utöver att körlektionerna var bra planerade och anpassade uppskattar jag servicen vid sidan om. Exmpelvis att körskolan bokade in riskutb och uppkörning åt mig, en service man uppskattar om man har vardagen full med jobb och andra bestyr.
    Nu är jag några tusenlappar fattigare, men en bra upplevelse och, inte minst, ett körkort rikare. Allt gott! /Lars
  • Andrea F
    Andrea F skrev om N Trafikskola
    Min upplevelse på n trafikskola har varit över mina förväntningar. Det var väldigt strukturerat och jag tog mitt körkort på bara tre veckor (intensivkurs). Jag visste hela tiden vad jag hade gjort och vad jag behövde öva på hemma. Jag är väldigt glad att jag valde denna skola då jag tidigare försökt ta körkort på en annan men inte lyckats. Kommer absolut att rekommendera denna skola till andra som ska ta körkort. Tack för hjälpen!
    2016-02-15 Therese G svarar Andrea F
    Hej Andrea!

Kul att du är nöjd med oss som Trafikskola:) Vi ser det som en självklarhet att eleven skall vara insatt i sitt eget lärande och det är alltid bra samt roligt med motiverade elever, precis som du var! Tack för att du kan tänker rekommendera oss:) Lycka till i framtiden!
  • Johan B
    Johan B skrev om N Trafikskola
    Bemötandet från företaget har varit riktigt bra överlag. Jag fick lära mig att köra bil av en väldigt pedagogisk lärare som hade mycket tålamod. Även utanför lektionerna fick man känslan av att det inte bara var business utan skolan brydde sig om sina elever. Skolan var mysig, personlig och professionell.
  • Mustapha J
    Mustapha J skrev om N Trafikskola
    Det har varit toppen körskola för mig och inget att klaga på utan vill rekomendera folk som vill ta körkort att ta det på N Trafikskolan. :)
    2016-02-15 Therese G svarar Mustapha J
    Hej Mustapaha!

Vad roligt att du är nöjd med din resa till körkortet med oss:) Lycka till med dina framtida projekt, nu är ett av dem avklarade iallafall;)
    Mvh Therese och Robert
  • Emilia F
    Emilia F skrev om N Trafikskola
    Pedagogiska och härliga lärare :)
  • Neda D
    Neda D skrev om N Trafikskola
    Engagerade och gör sitt bästa för att lära ut så mycket som möjligt.
  • Linnea B
    Linnea B skrev om N Trafikskola
    Jag upplevde min körlärare (Robert) som väldigt pedagogisk, lugn & tålmodig. Hade även väldigt trevliga lektioner med honom då vi skrattade mycket och så vidare vilket gjorde min "körkortsresa" lite lättare. Skulle absolut rekommendera trafikskolan till alla jag känner som ska ta körkort.
  • Henry V
    Henry V skrev om N Trafikskola
    Oklanderligt, skulle jag nog påstå. Trevligt bemötande från all personal, bra priser, kompetent och tillmötesgående handledare som lät mig ta körkortet i min egen takt. Jag fick hjälp med det jag behövde hjälp med, och de lektioner jag hade kändes nyttiga!
    2016-01-17 Therese G svarar Henry V
    Henry! Du var en frisk fläkt som drog in på trafikskolan och tillsammans måste jag säga att det var en förbaskat trevlig resa från start till mål. Hoppas att du får stor användning av körkortet. Vi syns ute på vägarna /Robert
  • Ida N
    Ida N skrev om N Trafikskola
    Bra service, trevliga lärare. Jag tog 7 lektioner och har ni körkort!
    2016-01-17 Therese G svarar Ida N
    Hej Ida! Har man erfarenhet sedan tidigare så behövs det inte alltid så många lektioner. Sju stycken i ditt fall, starkt jobbat! Tack för det fina betyget och lycka till i fortsättningen.
  • Naima E
    Naima E skrev om N Trafikskola
    Med ett varmt välkomnande och härlig personal rakt igenom fick jag genom personlig och pedagogisk handledning mitt körkort. Extra plus för kvinnliga trafiklärare! Om jag kunde skulle jag gå tillbaka bara för att köra lite till med dem. :)
    2016-01-17 Therese G svarar Naima E
    Hej Naima! Kul att du uppskattade utbildningen på vår skola. Vissa kan känna en större trygghet med att köra med en kvinnlig eller manlig lärare. Vi är alla olika och därför tror jag också att det är viktigt att kunna erbjuda utbildningen med med både kvinnliga och manliga lärare. Det går alldeles utmärkt att ta körlektioner fastän man har körkort, detta händer emellanåt då vissa känner sig osäkra på något eller bara vill uppdatera sig. Du är alltid välkommen tillbaka om vill.
  • Louise M
    Louise M skrev om N Trafikskola
    Är ni ute efter en solid, rejäl, pålitlig, välplanerad och engagerad körkortsutbildning så kan jag starkt rekommendera N Trafikskola. Man känner verkligen att man blir väl omhändertagen i alla led, från kommunikationen från kontoret till själva lektionerna och lektionernas upplägg. Även handledarutbildningen är suverän. Tack för att ni gjort min resa till ett körkort både effektiv och trevlig!
    2015-11-29 Therese G svarar Louise M
    Hej Louise! Tack för det fina omdömet. Resan till körkortet kan se olika ut och vi försöker hjälpa alla elever efter deras förutsättningar och önskemål. Jag är glad att vi kunde hjälpa dig på vägen. Lycka till i fortsättningen!
    Robert E, Therese G gillar detta
  • Hedwig S
    Hedwig S skrev om N Trafikskola
    jättebra!!! personliga och verkligen ivriga att hjälpa dig på väg till körkortet. alltid peppande och glada.
    2015-11-29 Therese G svarar Hedwig S
    Hejja Hedwig!
    Vi ser gärna vårt jobb på trafikskolan som en "Coachning" Att Coacha någon till körkortet :)
    Kul att du gillar vårat upplägg! Tack för det fina betyget och lycka till i fortsättningen.
    Robert E, Therese G gillar detta
  • Mirja H
    Mirja H skrev om N Trafikskola
    Familjär stämning. Trevliga, engagerade och professionella lärare. Flexibla och lyhörda för olika elevers behov och önskemål. Rekommenderar verkligen NTrafikskola till alla som längtar efter körkort.
    2015-11-21 Therese G svarar Mirja H
    Hej Mirja!
    Tack för att du tog dig tid att svara och tack för det fina betyget.
    Vi försöker så gott det går att att nå önskemålen som eleverna har.
    Kör försiktigt nu, "winter is coming" :-)
  • Erik L
    Erik L skrev om N Trafikskola
    Jag sökte körlektioner med syftet att lära mig vad jag behövde öva på, för att sedan jobba in körtimmarna hemma med privat övningskörning. Detta har fungerat bra och jag har inget speciellt att klaga över. Min körskolelärare var trevlig och informativ, och jag slutförde min utbildning relativt snabbt och smärtfritt
  • Nora M
    Nora M skrev om N Trafikskola
    Jag har jätte bra erfarenheter från N Trafikskola och är väldigt nöjd med hur jag blivit bemött och blivit undervisad. Ända från början har alla i personalen varit trevliga, vänliga och villiga att hjälpa till. Under både utbildningarna (introduktionskurs, riskettan) och körlektionerna lärde jag mig massor som jag behövde ha med mig i trafiken och för att ta körkort. Min lärare Camilla rekommenderar starkt, hon var pedagogisk och jätteduktig på att undervisa om allt som behövdes under en kort tid, och dessutom engagerad och vill ens bästa att man ska klara körkortet! Hon ställde upp på sin lediga dag endast för att jag skulle få köra upp.
    2015-11-11 Therese G svarar Nora M
    Tack Nora för dom fina orden! Och vi är jätteglada att du blev nöjd med din utbildning. Lycka till i framtiden så ses vi ute på vägarna ;) Mvh Finntorpsgänget
  • Emma B
    Emma B skrev om N Trafikskola
    Superbra trafikskola! Klarade uppkörningen på första försöket. :)
    2015-11-03 Therese G svarar Emma B
    Hej Emma!
    Ja det gick ju superbra =) Tack för det fina betyget, du är välkommen förbi och "flasha" med ditt körkort när det kommer på posten. Sköt om dig!

Mvh vi @ N Trafikskola
  • Jean Paul H
    Jean Paul H skrev om N Trafikskola
    en bra och seriös skola. har inte upplevt något dåkigt med dem.
  • Mary S
    Mary S skrev om N Trafikskola
    Det var det bästa valet för att träna med er Jag är säker på den kunskap jag har fått. Dess värde för pengarna!
    Ni är så duktiga!!! I <3<3Nacka Trafikskolan
  • Maria L
    Maria L skrev om N Trafikskola
    Professionellt och personligt bemötande! Jag kände mig välkommen och fick pedagogiskt samt uppmuntrande stöd på vägen mot körkortet. Efter tre månader hade jag körkort och det var mycket tack vare min körlärare Mikaelas kunnande och peppande.
  • ida l
    ida l skrev om N Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Jag hade svårt bakom ratten och hade kuggat uppkörningen fyra gånger innan jag hittade till N Trafikskola. Där fick jag hjälp av Robert som lärde mig köra bättre och gav mig en massa bra tips på sånt som jag hade svårt med, bl a uppmärksamhet och att minnas hastigheter m.m. I övrigt uppfattade jag trafikskolan som engagerad, modern och fräsch. Fem av fem stjärnor! (Jag kan även rekommendera att ta med sig trafikläraren under uppkörningen om man känner sig nervös. Det kändes tryggt när Robert satt bak och pratade med kontrollanten så jag kunde fokusera på körningen och ro hem körkortet!)
  • Anna W
    Anna W skrev om N Trafikskola
    Superbra och pedagogiska lärare som alltid gav en bra förklaring när man kom med frågor! Även alltid supertrevliga och anpassade körningen efter ens egen förmåga och önskemål!
    2015-06-04 Robert E svarar Anna W
    Hej Anna!
    Det är inte bara körningen som man kanske har funderingar kring, ibland så är det teoretiska frågor. Att använda tiden i bilen till att ställa frågor på det man är osäker på i teorin gjorde du på ett smart sätt. Resultatet blev också därefter godkänt :-)
    Ha en härlig sommar och tveka inte att titta in om du har vägarna förbi.
  • Natalie G
    Natalie G skrev om N Trafikskola
    Bästa trafikskolan. Superbra service, proffsig personal, fräscha lokaler, bra material. Fick så enormt mycket stöd från trafikskolan, från början till slut.
    2015-06-04 Robert E svarar Natalie G
    Hej Natta!
    Tack för de fina orden. Vi gör så gott vi kan för ge en så bra upplevelse som möjligt för eleven. Vi hoppas att du har stor nytta av körkortet och att du fortsätter att köra ansvarsfullt.
    Ha en trevlig Sommar!
  • Charlie O
    Charlie O skrev om N Trafikskola
    Trevlig personal och vi jobbade tillsammans för att hitta vad som passade mig specifikt.dock så var allt inte en dans på rosor då det var ett väldans strul med betalningar. De tappade bort mina betalningar vid flera tillfällen.
    2015-05-19 Robert E svarar Charlie O
    Hej Charlie!
    Jag beklagar att det strulade en del med det saldo/förskottsbetalning du hade hos oss. Övergången till ett nytt kassasystem och elevregister gick inte fullt så smidigt som vi hade hoppats. Vi tar till oss av din kritik och ska göra allt vi kan för att bli bättre på den punkten. Det glädjer mig att höra att vi kunde nå dina behov vad gäller utbildningen och att den anpassades väl efter dig. Fortsätt att kör ansvarsfullt nu så syns vi ute på vägarna.
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om N Trafikskola
    Mycket bra! Kändes inte som att de ville suga ur en pengarna, bra antal lektioner och mycket bra utbildningsnivå! Möjligheten att få köpa prov var också ett stort plus!
    2015-05-19 Robert E svarar Rebecka M
    Hej Rebecca!

Tack för det fina betyget! Som jag har sagt till andra så försöker vi göra så gott vi kan vad gäller en effektiv och rolig utbildning. Möjligheten till teoritest via nätet är ett grymt sätt att jobba upp kunskapsnivån i kombination med böckerna. Jag hoppas att du får mycket användning av körkortet och att du kommer förbi och hälsar på oss nån dag.
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om N Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande. Hade varit och kört med en annan trafikskola tidigare som inte kunde fullfölja bokningar som var gjorda en månad innan, inga sådana problem här. Pedagogiska lärare med tålamod. Klarade av körkortet på första försöket, uppkörningen tack vare N trafikskola.
    2015-05-19 Robert E svarar Rasmus R
    Hej Rasmus!

Det var en trevlig resa vi hade. Kul att vi kunde hjälpa dig med de önskemål du hade och att vi kunde lösa det som den andra skolan inte fixade. Jag hoppas verkligen att allt går bra med tillökningen i familjen. Sköt om er!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om N Trafikskola
    Trevligt mottagande och väldigt bra lärare.
    2015-05-17 Robert E svarar Amanda E
    Hej Amanda!
    Tack för det fina betyget :-)
    Vi gör vårt bästa för att bemöta och utbilda på bästa sätt.
    Lycka till med vad du än tar dig för i framtiden.
  • Petter H
    Petter H skrev om N Trafikskola
    Fantastisk trevlig personal och bra service!
    2015-05-17 Robert E svarar Petter H
    Tjena Petter!!
    Det är trevligt med trevliga elever också ;-)
    Tack en trevlig resa fram till körkortet.
    Lycka till med dina studier.

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka