Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka N Trafikskola

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka — Visa karta

N Trafikskola i Finntorp startades 1991, vilket gör oss till Nackas äldsta trafikskola. Vi erbjuder körlektioner med både manuellt och automatväxlade bilar, Motorcykel lätt, begränsad samt tung, moped klass1 (EU-moped), teorikurser, handledarkurs, riskutbildningar samt intensivkurser. Från och med 2017 har vi utbildningar på Moped och Motorcykel.

Hos oss jobbar 7 glada personer som i sina roller brinner för att N Trafikskola ska ge en komplett utbildning som är både effektiv och rolig. Vi är stolta sponsorer till "Nacka Hockey" ”Ett Narkotikafritt Sverige 2000” och implementerar förebyggandet av droger och alkohol i trafiken, i vår utbildning. Välkomna in till oss!

VÅRA ÖPPETTIDER

MC

Läs vad 130 kunder tycker om N Trafikskola

• Linn T
    Linn T skrev om N Trafikskola
    Klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare N trafikskola!! Superbra trafikskola med trevliga och kunniga lärare och personal :) Tack för att ni hjälpt mig att lyckas! Läs mer
  • Theodor H
    Theodor H skrev om N Trafikskola
    Bra och kunniga samt väldigt trevliga Läs mer
  • Yousef A
    Yousef A skrev om N Trafikskola
    Tog mitt B-körkort på N trafikskolan utan några problem alls! Riktigt grym personal som visade respekt och hänsyn från start till slut. Extremt flexibla är de också med lektionerna när det blir ont om tid.

Lärarna vet hur mycket man klarar av som elev och anpassar takten efter behov och ibland kan de även pusha en vid perfekta tillfällen. Hela processen gick som smör för mig och jag rekommenderar skolan väldigt starkt!! Fick lappen på första försöket i Farsta! Läs mer
    2018-04-30 Therese G svarar Yousef A
    Hej Yousef!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vi blir jätteglada!
    Lycka till i framtiden önskar Nackagänget!
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det var bra bemötande, förväntningar jag hade innan levde tjänsten upp till. Läs mer
    2018-04-10 Robert E svarar Matilda B
    Hej Matilda!
    Grattis till körkortet =)
    Kul att vi levde upp till dina förväntningar.
    Vi ses ute på vägarna i fortsättningen.

Mvh Robert
  • Deniz A
    Deniz A skrev om N Trafikskola
    Kunniga och väldigt bra körlärare! Jag rekomenderar dem starkt! Samt så är det väldigt bra priser. Läs mer
  • Tanja M
    Tanja M skrev om N Trafikskola
    Köpte paketlösning. Oerhört proffsiga men samtidigt familjärt och välkomnande. Min lärare pushade mig på precis rätt sätt. Dom tillämpar situationsanpassad undervisning som slutligen gav mig ett körkort.

Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om N Trafikskola
    Jag är supernöjd med min utbildning hos N trafikskola. Trevliga, engagerade och kunniga trafiklärare. Jag har känt att jag är i "säkra händer" här, N trafikskola har varit väldigt lyhörda inför mina behov och tydliga med vad vi ska fokusera på och arbeta med inför varje lektion. Det är enkelt och smidigt att boka lektioner och trafikskolan hjälper till med bokning av tider hos Trafikverket!

Jag klarade uppkörningen på första försöket, tack vare en jättebra utbildning. Kan verkligen rekommendera N trafikskola :) Läs mer
    2018-03-12 Therese G svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin och vi är tacksamma för att du uppskattat vår utbildning!
    Grattis till körkortet önskar vi på N Trafikskola!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om N Trafikskola
    Bra körskola! Trevliga körlärare Läs mer
    2018-02-09 Robert E svarar Gustav A
    Hej Gustav!
    Vi gör vårt bästa för att eleverna ska trivas ;)
    Hoppas att får stor nytta av körkortet.
  • Sanna J
    Sanna J skrev om N Trafikskola
    Jätte bra lärare samt personal för bokningar och hjälp med vad som behövs! Du får extra hjälp om du behöver och dem hjälper dig att pyssla ihop ett schema som passar dig! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Sanna J
    Hej Sanna! Tack för det fina betyget, det gör oss jätteglada att du blev nöjd!
    Ha en bra fortsättning önskar Nackagänget ;)
    Robert E, Therese G gillar detta
  • Alma J
    Alma J skrev om N Trafikskola
    jag har fått bra råd och kännt mig trygg. mycket nöjd med priset på prova på-lektionen. Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Alma J
    Hej Alma! Vad kul att du vill rekommendera oss och tack för det fina betyget! Vi önskar dig lycka till i framtiden!
  • Saga S
    Saga S skrev om N Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs där jag lärde mig vad jag ska tänka på vid körning och vad jag ska förvänta i trafiken. N trafikskola hjälpte mig att bli säkrare och bättre trafikant både på vägarna och teoretiskt.
    Trevliga och pedagogiska lärare som alltid hade bra råd att ge. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Saga S
    Hej Saga! Tack så mycket för alla fina ord det värmer oss i vintermörkret! Ha en bra fortsättning önskar vi på N Trafikskola
  • Petter J
    Petter J skrev om N Trafikskola
    Jag tycker att bemötandet från företaget har varit över förväntan och har inga som helst invändningar emot detta. Jag tycker framförallt att sättet som jag lärde mig saker på var bra med tanke på att det var anpassat efter mina önskemål och förutsättningar. Till exempel att jag i början hade problem med att få motorstopp ofta men då lades det ner tid och kraft för att åtgärda det. Mycket proffsigt hanterat från dag 1. Hade aldrig klarat körkortet så snabbt utan hjälpen från trafikskolan och framförqllt min lärare Sara. Rekommenderar starkt N trafikskola! Läs mer
    2018-02-06 Therese G svarar Petter J
    Hej Petter! Vi är jätteglada för din skull och väldigt tacksamma för dina fina ord! Vi är glada att du uppskattar vårt engagemang och det är kommentarer som din som gör det allt värt det! Ha det bra önskar Nackagänget!
  • Jasmin K
    Jasmin K skrev om N Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner (40min) och känner mig mycket nöjd. Jag fick hjälp av flera lärare som kunde hjälpa mig på olika sätt. De var alla mycket vänliga och stöttande samt lugnade ner mig inför uppkörningen. Under lektionerna fokuserade vi på att förebygga mina svagheter samt köra i platser som jag inte kört i förut så att jag blir tvungen att hålla full fokus. Utan lektionerna tror jag inte jag skulle klara av uppkörningen då de hade mycket mer kunskap om vad som krävs för att klara av uppkörningen. Sammanfattningsvis var detta ett mycket bra köp och kommer vidare rekommendera mina nära och kära att ta lektioner med N trafikskola. Läs mer
    2018-01-06 Robert E svarar Jasmin K
    Hej Jasmin!
    Vi är så glada för din skull. Vi är också glada för att vi fick vara med och hjälpa dig att bli bättre på att köra bil och bättre på att förstå dig själv. Många gånger kan det vara en av anledningarna till att det låser sig. Vi önskar dig lycka till i fortsättningen och med dina kommande studier. Vi ses ute på vägarna i fortsättningen :)
  • Chris K
    Chris K skrev om N Trafikskola
    Hos N trafikskola tog jag tag i en bilratt för första gången i mitt liv. Ett år senare med diverse avbrott i studier av personliga skäl så sitter jag nu med körkort. Klarat både teori och uppkörning på första försöket.
    N Trafikskola har förmågan att skräddarsy utbildningen runt elevens önskemål, lärarna fokuserar på individens behov och anpassar sig därefter.
    Min bild av skolan är att de anställda tillsammans med sin chef vill att eleven ska uppnå resultat som är i linje med vad båda parter önskar.
    Jag rekommenderar starkt denna trafikskola till vem som helst som frågar.

Dom är bäst helt enkelt. Läs mer
    2018-01-09 Therese G svarar Chris K
    Ibland så blir resan mot körkortet lite längre än man väntat sig, livet kommer i mellan och drar ut på tiden. Oavsett så är det alltid härligt när man når målet. Det var en trevlig och rolig resa dit Chris! Jag hoppas vi ses igen.
  • Monika S
    Monika S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en bra utbildning som skapade
    goda förutsättningar för att klara uppgiften som handledare. Bra att delta i kursen tilllsammans med den som ska handledas. Bemötandet var gott och levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och trevlig kurs. Innehållet motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Ronny P
    Ronny P skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra kurs. Trevligt bemötande och tydlig information. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om N Trafikskola
    Bemötandet har varit genomgående professionellt och hjälpsamt. Vi gick handledarkursen på skolan, vilket var mycket givande. Jag tog sedan några sporadiska lektioner, som alla hjälpte mig göra framsteg i min körning. Senare tog jag ett flertal lektioner under en månad inför körprovet, som bokades och genomfördes via trafikskolan. Min lärare var lugn, konstruktiv och kunnig, med en attityd som hjälpte mig tro på min förmåga. Jag lärde mig mycket på kort tid, och har skolan att tacka för mitt körkort. Läs mer
    2017-11-28 Therese G svarar Jonas B
    Hej Jonas! Vad glada vi blir för ditt fina omdöme! Tack så mycket!
  • Christina F
    Christina F skrev om N Trafikskola
    Väldigt bra bemötande! De hjälpte mig när det inte famns några uppkörningstider trots att de var så nära inpå! Min körskollärare var super! Camilla var alltid lugn och harmonisk och lärde ut på ett väldigt bra sätt! Kan rekommendera att övningsköra med N trafikskola! Läs mer
    2017-11-27 Therese G svarar Christina F
    Tack så mycket för det fina omdömet Christina, vad kul att du blev nöjd!
  • jesper å
    jesper å skrev om N Trafikskola
    sjukt nöjd.klara första uppkörningen efter jag kört hos n trafikskola!
    rekomenderas starkt ! 10/10 Läs mer
    2017-11-27 Therese G svarar jesper å
    Tack för det fina omdömet Jesper, det värmer!
  • Ludvig P
    Ludvig P skrev om N Trafikskola
    Bemötandet och servicen från N trafikskola har från första dagen varit exemplarisk. Familjär och professionell stämning med fokus på att uppnå målet med mitt körkort. Alltid varit smidigt med att ändra körtider eller få till extra körlektioner. Toppskola! Läs mer
  • Felix A
    Felix A skrev om N Trafikskola
    Mycket hjälpsamma och trevliga Läs mer
  • Felicia H
    Felicia H skrev om N Trafikskola
    Jag har fått mycket hjälp med det som jag kände att jag hade problem med vad gäller körningen. Jag har upplevt att de på N trafikskola ville att jag skulle ta körkort istället för att bara dra ut på det hela ekonomiskt. Detta uppskattade jag starkt. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om N Trafikskola
    Jag har blivit väl bemött! Jag har fått hjälp med att ta körkort för personbil. Jag har tagit flera lektioner och känt att jag utvecklat min körning!

Jag önskar att ni från början hade satt upp en tydligare plan = mer effektivt. Ibland drog det ut på tiden mellan lektioner vilket gjorde att det tog längre tid att ta körkort. Endast när uppkörningen bokades fanns en tydlig plan.

Jag är nöjd med pedagogiken och elevcentralen som hemsida. Jag kände mig väl förberedd för uppkörningen! Läs mer
  • Elin O
    Elin O skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Jag tycker att det var en väldigt bra utbildning och jag har lärt mig väldigt mycket. Bra jobbat av min lärare som verkligen hjälpte när jag behövde hjälp eller inte förstod. Läs mer
  • Alice N
    Alice N skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Den var jätte bra, blev trevligt bemött, lärde mig mycket mm Läs mer
  • Elin C
    Elin C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag uppfattade det som att handledarkursen var genomtänkt och bra utförd, men som den som ska övningsköra tycker jag att det i vissa lägen var svårt att förstå då uttryck och regelnamn användes på sätt som förutsatte att man innan kände till deras betydelser. Men överlag var jag nöjd över kursen. Läs mer
  • Rickard Adam K
    Rickard Adam K skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket trevligt och bra bemötande. Dessutom kunnig och intressant kursledare! Läs mer
  • Saga F
    Saga F skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var väldigt långdraget. Förklarade inte heller så mycket för eleverna, utan det var väldigt riktat mot handledarna, ex de förklarade inte högerregeln. Läs mer
    2017-10-29 Robert E svarar Saga F
    Hej Saga!
    Tack för ditt svar. Vi tar till oss av din kritik och ska göra vad vi kan för att upplevelsen ska bli ännu bättre.
    Vi önskar dig all lycka i körkortstagandet och hoppas att vi kan/får hjälpa dig om du har några frågor framöver.

• Fakhruzzaman C
    Fakhruzzaman C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag blev välmött. Kursledaren var saklig & kunnig. Det var bra disciplin under tiden jag var där. Jag hade en bra upplevelse på utbildningen. Läs mer
  • Alkisti L
    Alkisti L skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Vår lärare var en pedagogisk, trevlig, man med humor och tålamod!! Toppbetyg!! Läs mer
  • Claes Olof R
    Claes Olof R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Förväntade mig något urtråkigt. Men tiden gick fort och handfasta råd gavs. Läs mer
  • Christian E
    Christian E skrev om MC en del av N Trafikskola
    Tack Robert med personal för all hjälp till mitt efterlängtade mc kort. Helt otrolig service med både bokning av lektioner och undervisning på banan och i trafik. Sist men inte minst den extratid du själv du lade ned och var med mig sista dagarna innan jag blev godkänd. Kan ge mina varmaste rekommendationer till alla som funderar på att anlita Er som trafikskola. Läs mer
    2017-10-03 Therese G svarar Christian E
    Tack själv för det fina betyget! Vad glada vi blir att du uppskattar oss, och vi är jätteglada för din skull! :)
    //Nackagänget
  • Viktor R
    Viktor R skrev om N Trafikskola
    Fick väldigt bra bemötande och lärde mig väldigt mycket! Bokade uppkörningen, risk 2an och skrivningen via trafikskolan. Gick supersmidigt. Tog 5 lektioner och klarade uppkörningen på första försöket! De har även mycket trevlig personal. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Moped en del av N Trafikskola
    Det har varit jättebra smidigt och proffesionellt. Kommer att rekommendera till kompisar Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om N Trafikskola
    Superbra trafikskola, med världens bästa lärare som hjälpte mig att klara av körkortet på första försöket. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Herman H
    Herman H skrev om N Trafikskola
    N trafikskola har hjälpt mig att ta b-körkort och kan inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Agaton Ö
    Agaton Ö skrev om MC en del av N Trafikskola
    Bra bemötande! Ärlig och rättvis uppskattning av antalet lektioner som behövdes för både mitt MC kort och B kort. Bra priser och framförallt grymma tips av Robert och Hussein som hjälpte mig på vägen till mina körkort.

Kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med Ntrafikskola! Läs mer
    2017-07-24 Therese G svarar Agaton Ö
    Tack för de fina orden Agaton.
    Kul att vi har fått hjälpa dig med både bil och mc-utbildning.
    Underbart att oavsett vilken lärare du haft så har haft så har du fått de du behövt för att lyckas.

Lycka till i fortsättningen och ha en underbar sommar!
  • Per C
    Per C skrev om MC en del av N Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande och all personal kunde sina saker perfekt.
    Bea administration och mycket duktig instruktör vid övningdkörningen. Läs mer
    2017-07-22 Therese G svarar Per C
    Hej Per!
    Kul att du är nöjd med det jobb vi gör.
    Vi gör det bästa vi kan för att alla ska bli nöjda.
    Njut nu av en sommar med möjlighet att köra motorcykel.

N Trafikskola
  • Hanna L
    Hanna L skrev om MC en del av N Trafikskola
    Väldigt bra och kunniga lärare. Schysst bemötande och all personal har varit väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2017-07-28 Therese G svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Kul att du uppskattar utbildningen hos oss och att bemötandet varit bra. Vi gör vad vi kan för att alla ska trivas och utvecklas hos oss.
  • David M
    David M skrev om N Trafikskola
    N trafikskola är utmärkt, lärorikt och pedagogiska! Läs mer
    2017-07-28 Therese G svarar David M
    Tack David för det fina betyget!
    Det glädjer oss att du tycker att det har varit pedagogiskt och lärorikt.
    Fortsätt nu att utvecklas på egen hand.
  • Mauricio A
    Mauricio A skrev om N Trafikskola
    Fantastisk fin personal. Kunniga och trevliga. Bara positivt Läs mer
  • Joris A
    Joris A skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket nöjd. Många saker som kändes som upprepning av saker vi redan visste, men som helt klart behövde upprepas Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra och pedagogiskt upplagd utbildning. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag är nöjd med undervisningen, min son åxå Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra och informativ genomgång. Väl genomförd Läs mer
  • Tord Ivar J
    Tord Ivar J skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Kursledaren var kunnig och kursmaterialet var bra. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en mycket positiv upplevelse. Ledaren var engagerad och kunnig. Han gjorde det hela intressant och givande. Jämfört med en tidigare handledarkurs jag gått var den här väldigt mycket bättre. Läs mer
    2017-05-21 Robert E svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Kul att du positiv till genomförandet av kursen, vi jobbar hårt för att hålla en hög kvalité på alla våra utbildningar och kurser. Lycka till i det privata tränandet.

• Kenny B
    Kenny B skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och lärorik utbildning med trevlig & kompetent lärare! Läs mer
    2017-05-16 Robert E svarar Kenny B
    Hej Kenny!
    Kul att du uppskattade utbildningen och tyckte att den var lärorik.
    Lycka till med det privata tränandet!
  • Annika R
    Annika R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Nyttigt och lärorikt bra satt gå tillsammans med Daisy barn. Bra att detta införts Läs mer
    2017-05-16 Robert E svarar Annika R
    Hej Annika!
    Kul att du känner att det finns en relevans med att gå denna utbildning, och tyckte att den var lärorik.
    Lycka till med det privata tränandet!

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka