Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Södertälje Södertälje Trafikskola AB

Järnagatan 8, 151 72 Södertälje — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Södertälje Trafikskola AB

• Caroline J
    Caroline J skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Varna för förolämpning! Körde med Thomas som skrek på mig så fort när jag gör något fel. Mycket dåligt tålamod av läraren! Jag fick också många utskällningar av honom!
  • Martin H
    Martin H skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Utan tvekan en av dom seriösare och bättre trafikskolorna i Södertälje.
  • Siri K
    Siri K skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Tar med mig ut i full stadstrafik och behandlar mig som en idiot när jag som nybörjare blir stressad och inte vet hur jag ska göra och gör en massa fel. Säger bara vad jag gör fel men ger mig inga som helst instruktioner hur jag SKA göra. Herregud, jag kan inte köra bil, det har du helt rätt i, det är därför jag betalar en massa pengar för att LÄRA MIG! Idioter... Gick därifrån i tårar efter min fjärde lektion, nu letar jag efter en annan skola.
    Caroline J gillar detta
  • sedda j
    sedda j skrev om Södertälje Trafikskola AB
    rekommenderar inte denna skola jag hittade mig till en annan skola som gav bättre service !!
  • Hedvig L
    Hedvig L skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Super bra! Jätte bra lärare, trevlig personal, mycket bra tips om vad man behöver öva på hemma osv. Helt klart trafikskolan man ska vända sig till!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Södertälje trafikskola är den bästa trafikskolan som finns, i all fall som jag vet. Dom bokar uppkörning när dom vet att man klarar uppkörningen till 100%. Bra datorer, bra teori, ja allt. Denna skola kan jag stark rekomendera dom som är nybörjare. Jag började på den här skolan från nybörjare till jag tog körkortet. Halleluja 080519!

Jujje: Dom lär alla elever från starten till slut. Det med dragläget är skitsnack!
  • Jujje W
    Jujje W skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Jag tog sju körlektioner hos denna körskola innan jag bytte till Farsta körkortspedagog. jag kan rekomendera denna körskola för den som vill lära sig hur man kör i Södertälje och som redan kan köra oklandeligt. för dom kan verkligen visa staden södertälje ur trafiksynpunkt! och detta hjälper mig fortfarande. men som upplärningsskola kan jag inte rekommedera denna skola. dom lägger all vikt på att säga hur man kör, men inte ett ord hur man egentligen gör det. t.ex. dom berättar att du ska gå i dragläge, men inte hur man gör detta. Jag fick gång på gång utskällningar för hur man körde bilen, hur jag gasade, bromsade, blinkade (osv osv) samt hur jag uppträdde i trafiken. ordagrant sa min lärare "Är du dum i huvudet?" till mig under en lektion. Mycket opedagogiskt som sänkte mitt självförtroende rejält, därav sköts min uppkörning upp ett halvår. ps. bytte lärare inom denna körskolan tre gånger utan större förbättring. betyget blir därför mixat. 5 på hur man kör i södertälje, 1 i hur man kör.
    Caroline J, Siri K, Johan E gillar detta

Järnagatan 8, 151 72 Södertälje