Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Södertälje Södertälje Trafikskola AB

3.7 i betyg av av 12 omdömen

Läs vad 12 kunder tycker om Södertälje Trafikskola AB

• 2019-03-06

Emma K skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Det bästa betyget är denna körskola värd!!! Kan inte med ord förklara hur duktiga Thomas, Kent och Lotta är. Här känner du dig välkommen och här kan du vara säker på att man vill att du som elev ska klara körkortet.
    Kom ifrån en annan körskola i Södertälje som inte var bra. Jag kom hit utan självförtroende och två misslyckade uppkörningar i fickan. Tack vare Thomas och Kent så fick jag upp självförtroende och tack vare Lotta som kunde ordna med tider och allt annat så fick jag till slut mitt körkort. Tror inte att jag hade haft det idag om jag var kvar på den tidigare. Så tusen tack för att ni finns!!! Läs mer
  • Jimmy H

2019-01-14

Jimmy H skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Har haft en jättebra upplevelse med denna trafikskola. Kan rekomendera den och är jätte nöjd med hur dem har lärt mig allt i praktiken men också teorin bakom bilkörandet! Jättenöjd rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Linus S

2018-12-10

Linus S skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Väldigt seriös och bra skola med väldigt bra lärare som verkligen visar kunskap och guidar en till körkortet. Tusen tack Södertälje Trafikskola och Kent!! :D Läs mer
  • Peter H

2018-11-23

Peter H skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Mycket nöjd med mitt val av trafikskola! Seriösa och kompetenta lärare, som kan sitt jobb! Jag letade runt lite mellan stans olika skolor för att få valuta för den stora utgiften som ett körkort är. Ångrar inte en sekund av mitt val!
    Kan rekommendera dem, om man vill gå på en seriös skola!
    Tack för körkortet☝️😊 Läs mer
  • David S

2018-11-21

David S skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Tog körkort på mindre än två månader. Mycket tack vare gänget på Södertälje trafikskola Läs mer
  • 2016-06-30

Caroline J skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Varna för förolämpning! Körde med Thomas som skrek på mig så fort när jag gör något fel. Mycket dåligt tålamod av läraren! Jag fick också många utskällningar av honom! Läs mer
  • Martin H

2013-07-10

Martin H skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Utan tvekan en av dom seriösare och bättre trafikskolorna i Södertälje. Läs mer
  • Siri K

2012-02-15

Siri K skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Tar med mig ut i full stadstrafik och behandlar mig som en idiot när jag som nybörjare blir stressad och inte vet hur jag ska göra och gör en massa fel. Säger bara vad jag gör fel men ger mig inga som helst instruktioner hur jag SKA göra. Herregud, jag kan inte köra bil, det har du helt rätt i, det är därför jag betalar en massa pengar för att LÄRA MIG! Idioter... Gick därifrån i tårar efter min fjärde lektion, nu letar jag efter en annan skola. Läs mer
    Caroline J gillar detta
  • 2009-05-18

sedda j skrev om Södertälje Trafikskola AB
    rekommenderar inte denna skola jag hittade mig till en annan skola som gav bättre service !! Läs mer
  • 2009-03-23

Hedvig L skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Super bra! Jätte bra lärare, trevlig personal, mycket bra tips om vad man behöver öva på hemma osv. Helt klart trafikskolan man ska vända sig till! Läs mer
  • 2009-01-30

Daniel G skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Södertälje trafikskola är den bästa trafikskolan som finns, i all fall som jag vet. Dom bokar uppkörning när dom vet att man klarar uppkörningen till 100%. Bra datorer, bra teori, ja allt. Denna skola kan jag stark rekomendera dom som är nybörjare. Jag började på den här skolan från nybörjare till jag tog körkortet. Halleluja 080519!

Jujje: Dom lär alla elever från starten till slut. Det med dragläget är skitsnack! Läs mer
  • Jujje W

2009-01-29

Jujje W skrev om Södertälje Trafikskola AB
    Jag tog sju körlektioner hos denna körskola innan jag bytte till Farsta körkortspedagog. jag kan rekomendera denna körskola för den som vill lära sig hur man kör i Södertälje och som redan kan köra oklandeligt. för dom kan verkligen visa staden södertälje ur trafiksynpunkt! och detta hjälper mig fortfarande. men som upplärningsskola kan jag inte rekommedera denna skola. dom lägger all vikt på att säga hur man kör, men inte ett ord hur man egentligen gör det. t.ex. dom berättar att du ska gå i dragläge, men inte hur man gör detta. Jag fick gång på gång utskällningar för hur man körde bilen, hur jag gasade, bromsade, blinkade (osv osv) samt hur jag uppträdde i trafiken. ordagrant sa min lärare "Är du dum i huvudet?" till mig under en lektion. Mycket opedagogiskt som sänkte mitt självförtroende rejält, därav sköts min uppkörning upp ett halvår. ps. bytte lärare inom denna körskolan tre gånger utan större förbättring. betyget blir därför mixat. 5 på hur man kör i södertälje, 1 i hur man kör. Läs mer
    Caroline J, Siri K, Johan E gillar detta

Bästa trafikskolorna i Södertälje:

Olivia M Olivia M tycker:
“Bästa körskolan nånting har fö...” Läs mer

Linnégatan 8, 11447, STOCKHOLM