iKörkortMC.se

iKörkortMC.se

Välkommen till iKörkortMC.se!

Klara ditt mc teoriprov på första försöket med hjälp av iKörkortMC.se! Vår heltäckande mc utbildning låter dig plugga till ditt mc körkort online med svåra mc körkortsfrågor och lättläst körkortsteori som innehåller både all mc teori och den minst lika viktiga grundteorin.

Med vårt smarta spel MC-Resan får du lära dig allt du behöver kunna för att klara teoriprovet för mc samtidigt som pluggandet blir lätt och roligt.

Genom att bli medlem får du tillgång till alla våra smarta prov och funktioner, alla våra 1 200 mc frågor och massor av annat!

Innan du köper kan du prova gratis. Vi erbjuder:

• Gratis motorcykel teori
• Gratis mc prov med 20 frågor
• Gratis guide till ditt mc kort
• Gratis vägmärken

iKörkort MC har funnits på marknaden i över 10 år och hjälper årligen tusentals blivande mc förare att ta mc kort billigt och enkelt!

Gå till vår hemsida och testa vårt smidiga sätt att plugga till mc körkortet.

Läs vad 75 kunder tycker om iKörkortMC.se 2

2022-05-22 Insamlad av företaget
    Klarade teoriprovet med hjälp av iKötkortet MC
    2022-05-21 Insamlad av företaget
    Lyckades på första försöket! Några frågor kände jag inte igen på riktiga provet men det räckte för godkänt.
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Bra körkortsresa, känns lite utjatat(lite långt med lite för mycket onödig information)
  • Fredrik G
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Helnöjd! Ett roligt sätt att plugga på. Svårighetsgraden på frågorna håller samma nivå som på slutprovet hos Trafikverket.
    // Fredrik
    Tusen tack för din fina recension Fredrik, kul att höra att du är så nöjd! iKörkortMC.se
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Bra app, lättanvänd, lärt mig mycket. Rekommenderas!
  • 2022-05-20 Insamlad av företaget
    Kanonbra…pluggade text och prov i ca 2 veckor..bra förklarat när man svarade fel och jag fick högre förståelse…klarade skrivningen för MC på första försöket…
    Tack Christer! Stort grattis till det godkända provet, snyggt jobbat!! iKörkortMC.se
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Köpte deras app körkort mc. Bra upplägg med en lång genomgång och sedan kunde man köra på med övningsprov.
    Fixade teorin på första försöket så appen gjorde sitt jobb
    Tack för ditt betyg Mats och grattis till det godkända teoriprovet! Vad roligt att höra att iKörkortMC hjälpte dig att klara provet! Är det någon särskild anledning till att du gav oss 4 i betyg? Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Skicka i så fall feedback till ikorkort@boboshi.se så kan vi göra vår tjänst ännu bättre! iKörkortMC.se
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Smidig app. Fikade kunskapsprov på första försöket.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Klarade teoriprovet genom att bara öva på era egna prov
    Tack och grattis Emil! Härligt att höra! iKörkortMC.se
  • KARL G
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Bra upplägg, använde enbart deras tjänst för att studera till provet och blev godkänd med okej marginal på första försöket. MC-resan gav en ett bra sätt att studera med delmål utan att försöka trycka in för mycket information på samma gång. La en timme om dagen i cirka en månads tid tills det började närma sig, då gjorde jag många övningsprov tills jag kände att det satt. Rekommenderas!
    Stort tack för din fina och utförliga recension Karl! Stort, stort grattis till det godkända teoriprovet också! Bra jobbat! iKörkortMC.se
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Har funkat grymt bra för min egen del
    Bra variation mellan instuderingsmaterial och uppföljning med kunskapstester
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Hej mycket bra sida man hittar allt man behöver tack att ni finns
  • Helena M
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Mycket pedagogisk och omfattande utbildning. Jag klarade teoriprovet enkomt med iKörkortMC.se - rekommenderas varmt!
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd, betalade 160 kr istället för 2500kr som körskolan tog och klarade provet första gången med 58 poäng. Kan rekommenderas.
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Pluggade hårt i 4 dagar, och gjorde teoriprovet väldigt enkelt med nästan alla rätt. Väldigt skönt att gå till provet utan att vara det minsta osäker

Se till att ni gör det som kallas mc jakten i appen. Då blandas läsning med frågor på det man nyss läst. Blir bättre variation och det man läser/ gör frågor på fastnar mycket bättre!
    Stort tack för din fina recension och stort grattis till det godkända provet Michael! iKörkortMC.se
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Ett roligt sätt att studera teori som annars blir rätt trist. Snabba svar från företaget vid frågor.
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Det är en skit bra app som jag har lärt mig jätte bra med, mycket bättre än en bok men kan dock behövas att kolla lite i boken ändå
  • 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Bra pedagogiskt innehåll. Hjälpte mig att förstå vad som behövdes öva mer på.
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Dottern var supernöjd! Stort plus att hon fick svar/motiveringen till frågan efterhand och inte efter varje prov. Spelet var lärorikt, hon önskade dock att det hade gått att fått frågor och svar uppläst. Tyckte proven var mer lika uppskrivningen än dom man har på elevportalen från körskolan. Hon körde dom parallellt. Kan varmt rekommendera er sida! En månads kostnad var värt varenda öre.
    Tusen tack för det fina omdömet Sandra! Väldigt roligt att höra att din dotter hade så stor nytta av vår tjänst! iKörkortMC.se
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Detaljerat innehåll i mc teorin vilket gör att man lär sig mycket. Förväntningarna är uppfyllda. Köpte mc teori utbildning.
  • 2022-05-10 Insamlad av företaget
    IkörkortMC hjälpte mig till 100% att klara mitt teoriprov för MC 😁
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Utomordentlig körkortsapp. Köpte på nätet. Mycket nöjd med allt, speciellt snabba svar på mina frågor.
  • 2022-05-10 Insamlad av företaget
    Superduper träning inför mc-kortet. Varierade frågor och bra uppdelning i de olika avsnitten. Jag blev bra förberedd inför teoriprovet.
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Hur bra som helst, hade inget annat hjälpmedel förutom detta och klarade provet på första försöket. Nu använder min sambo samma taktik, funkar suveränt.
    Tusen tack för din recension Philip! Superkul att höra att både du och din sambo haft och har så stor nytta av vår tjänst! iKörkortMC.se
    Helt perfekt
    Jag provade först några gånger
    Köpte 1år riktig spännande för mig . eftersom jag tycker inte om att läsa
  • Thomas L
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande och billigt för att klara teorin. Helt klart den bästa teori sidan!
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Körkortsfrågor stämde inte överens med kunskapsprovet
    Hej Emma, vad tråkigt att höra att du inte är nöjd. Maila gärna oss på ikorkort@boboshi.se och berätta på vilket sätt du inte tycker att våra frågor stämmer överens med frågorna på provet. Det du säger har vi nämligen bara hört ett fåtal gånger på 10 år, de flesta säger precis tvärtom. Med hjälp av din feedback kan vi göra vår tjänst ännu bättre. Tack på förhand! iKörkortMC.se
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Bästa tjänsten för att snabbt lära sig teori till körkortet, bra med fakta och liknande frågor som på provet. Tack!
  • 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Mycket omfattande innehåll och pedagogiskt upplägg. Speciellt MC-resan var bra!
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Bra på alla sätt. Enkelt och snabbt upplägg som ger snabt resultat och godkänt teori prov!
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Perfekt inlärning med förklaringar och repetitioner
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött och det fungerade jättebra för mig att läsa in för körkort MC.
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Ett välfungerande upplägg som gjorde att jag klarade teoriprovet. MC-resan fungerar bra, även om man ibland uppfattar det som att det tar tid att göra.

Det ska dock tydliggöras att Trafikverkets frågor skiljer sig åt och gör det betydligt klurigare än de frågor som man gör på iKörkortMC.se
    Men om man klarar frågorna här, så får man tillräckligt många rätt för att klara uppskrivningen.
    Grattis till det godkända teoriprovet Tobias! Vad roligt att höra att du hade så stor nytta av vår tjänst! iKörkortMC.se
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Riktigt smidig app men bra frågor och övningar. Körde enbart via appen inför körkort, klarade på första utan någon körskoleteori.
    Tusen tack för din recension Adnan och stort grattis till det godkända provet! iKörkortMC.se
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Appen fungerade utmärkt i syftet att jag skulle klara körkortet för MC.

Det var ett bra , roligt och enkelt upplägg med frågor och svar (och tillhörande förklaring). Jag pluggade ingen annanstans än i appen och jag klarade teoriprovet på första försöket.

Jag som tagit B-körkort före datorns tid så var det här ett roligare och enklare sätt att lära sig på. Lätt att plocka fram mobilen när tillfälle gavs. Pluggade ofta men inte så länge.

Det var roligt att se sin egen provstatistik och få bekräftat att man blev bättre och bättre.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    IKörkortMC har varit ett viktigt och givande verktyg för att uppnå mina goda resultat.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Otroligt lätta att ha göra med. Svarar snabbt på frågor. Köpte tjänsten MC Resan, gjorde den från start till mål. Sedan bokade jag Teoriprov på Trafikverket och fick alla rätt på provet.
    En mycket bra och pedagogisk utbildning som starkt rekommenderas.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Enkel att använda, bra upplägg, samma innehåll som körkortsboken så skulle säga att man slipper köpa den om man går igenom hela kursen.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Har testat några olika online kurser inkl iKörkortMC och tycker att iKörkortMC har haft bäst terori och förklaringar samt övningsfrågor. Klarade teroriprovet på första försöket och tycker att iKörkorts övningsfrågor var relevanta.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Hjälpte mig med att klara teorin
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Kanon upplevde mina förväntningar
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Helt fantastiskt lärorikt. Finns inget negativt att tillägga
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Gav mig goda kunskaper inför teoriprovet
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och lätt att hänga med i de olika lektionerna.
    Hade inte några speciella förväntningar men blev överraskade nöjd.
    Köpte kursen i att ta mc kort.
    Tack för din recension Magnus! Väldigt roligt att höra att vår tjänst överträffade dina förväntningar! Maila oss gärna på ikorkort@boboshi.se och berätta om det är något du tycker att vi kan förbättra för att vi ska få 5/5 i betyg. iKörkortMC.se
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Senast jag tog körkort fanns inget sånt på internet.
    Min erfarenhet av iKörkortMC är bara positiv. Jag tycker de har ett mycket pedagogiskt upplägg.
    Frågorna de har är inte "bara för att klara teoriprovet". Det går att "sortera" hur frågorna ska ställas.
    Stort tack för din fina recension Jonny, uppskattas verkligen! iKörkortMC.se
  • Nusret C
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Apsolut nöjd med ert foretag både tjänst och prismesigt. Enkelt och lätt på alla sätt.
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Klarade teoriprovet galant med hjälp av ikörkort!
    Tusen tack för din recension och stort grattis till det godkända teoriprovet! Superkul att höra att du hade så stor nytta av vår tjänst! Maila oss gärna på ikorkort@boboshi.se och berätta om det är något du tycker vi kan förbättra för att det ska bli 5/5 :) iKörkortMC.se
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    I jämförelse med vad Sverige Trafikbildares Riksförbund som har minst endast för mål att få dig att köpa mer och mer kurs hos trafikbildare, dvs ger dig inga ordentliga information, iKörkortMC är väldigt komplett och extrem billig.
    Jag lärde mig väldigt mycket om reglerna och deras anledningar vilket gjorde att jag fick teoridelen utan problem vid första försök.
    Med andra ord jag rekommenderar skarp IkörkortMC.se.
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Många goda tips och råd . Nu är körkortet äntligen klart . Det är svårt att få uppkörnings tider så att vara så förberedd som möjligt via er var toppen
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Great app. Many questions and good preparation for test. Really prepared me well.