Trafikskola på Södermalm

6 rekommenderade trafikskolor i Södermalm, Stockholm

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    C-g O
    C-g O: Bra och uppfräschade kunskaper om bilkörning och handledning.

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Anne-mo L
    Anne-mo L: världens bästa trafikskola!! underbar personal, tack för allt.

Södermalms Trafikskola AB

Östgötagatan 48 A, Stockholm
    Södermalms Trafikskola i Stockholm startades 1949 och har sedan dess hjälpt tusentals elever till lyckliga förare med körkortet i hamn.
    Vilmer D
    Vilmer D: Jag är extremt nöjd med min utbildning fick bra läxor hem och saker att tänka för att förbättra min körning även när jag...

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Fritjof S
    Fritjof S: Bra lärare men en aning dyra lektioner. Jag rekommenderar körkortshuset till nybörjare.

Hornstulls Trafikskola

Heleneborgsgatan 11B, Stockholm
    Awed
    Awed: Kan varmt rekommendera Hornstulls Körskola. Extremt pedagogiska handledare som hjälper dig fram till körkortet

Firma Clary

Folkskolegatan 24, Stockholm
    Oscar L
    Oscar L: Professionella, säkra, duktiga, smidiga och flexibla. Klarade uppkörningen i morse i Farsta på första försöket. Började ...
Sida:   1