Trafikskola på Södermalm

6 rekommenderade trafikskolor i Södermalm, Stockholm

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Miriam H
    Miriam H: Jag tyckte det var intressant och fick en att bli sugen på att ta körkort.

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Axel A
    Axel A: Jag tycker att Slussen har väldigt trevliga och kunniga körlärare. Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och när det k...

Södermalms Trafikskola AB

Östgötagatan 48 A, Stockholm
    Södermalms Trafikskola i Stockholm startades 1949 och har sedan dess hjälpt tusentals elever till lyckliga förare med körkortet i hamn.
    Mattias Z
    Mattias Z: Bra trevliga och kunniga. Jag började övningsköra för 15 år sedan första gången och med Södermalms trafikskola hade jag ...

Hornstulls Trafikskola

Heleneborgsgatan 11B, Stockholm
    Awed
    Awed: Kan varmt rekommendera Hornstulls Körskola. Extremt pedagogiska handledare som hjälper dig fram till körkortet

Körkortshuset - Söder

Krukmakargatan 9, Stockholm
    Välkomna till Körkortshuset på Söder som med hög kvalitet utbildar säkra bilförare med flexibelt upplägg per individ. Missa inte den unika körsimulatorn!
    Fritjof S
    Fritjof S: Bra lärare men en aning dyra lektioner. Jag rekommenderar körkortshuset till nybörjare.

Hornstulls Trafikskola

1 reco