Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Södermalms Trafikskola

Södermalms Trafikskola

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm — Visa karta

Ditt körkort är vårt mål!
Södermalms Trafikskola AB - din trafikskola sedan 1949. Vi har ett strålande läge på Söder i Stockholm. Vi utbildar på både manuell och automatväxlad bil, du kan även gå Riskettan bil samt handledarkurser för körning hemma privat. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så har vi även det.
Kom ihåg att vi älskar frågor så tveka inte att kontakta oss, vi hjälper dig!
Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 138 kunder tycker om Södermalms Trafikskola

• 2019-03-13

JINZU M skrev om Södermalms Trafikskola
    Sen recension men nu är den äntligen här. Fantastisk körskola med underbar personal! Det var hög nivå på utbildningen och jag upplevde att de lärarna jag körde med hade koll på vad de höll på med och även var väldigt pedagogiska. Älskade stämningen på skolan också, kändes som att alla där var en del av en stor familj. Läs mer
    2019-03-19 Rosita G svarar JINZU M
    Bättre sent än aldrig 💕 Tack fina Jinzu för fina och värmande ord kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨
  • Ludvig P

2019-03-07

Ludvig P skrev om Södermalms Trafikskola
    Grymt! Otroligt trevlig personal, fräscha bilar och lokaler. Rosita löste lektioner till mig trots att jag endast var tillgänglig under väldigt begränsade tider. Tack igen Christian (även Britta, Jens och Mårten) för all hjälp! Läs mer
    2019-03-11 Rosita G svarar Ludvig P
    Tack bästa Ludvig för fina ord och fullpott i recosar 🙏🏻 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨🚦 / Rosita
  • Giovanna L

2019-02-23

Giovanna L skrev om Södermalms Trafikskola
    Att komma till er var som att komma hem. Med öppna armar tog ni emot mig och mina neuroser och rädslor haha.
    Ni gav mig tough love när jag behövde det, och ändlös stöttning och support varje gång som jag var nära på att ge upp. Inte en halv sekund tillät ni mig att tvivla på mig själv.
    Hade äran att få köra med krutkvinnorna Britta och Maria och tät sms-kontakt med ultimate boss lady Rosita som trollade runt med tider och emojis💖🙏
    Tack Södermalms trafikskola, är evigt tacksam, ni är bäst. Läs mer
    2019-02-26 Rosita G svarar Giovanna L
    Fina Giovanna 💕❤️💕 Tack för att du kom till oss 🙏🏻 önskar dig all lycka och att du har de bra där borta i värmen ☀️🌵 Vi ses ute på vägarna 🚘💕 / Rosita
  • Andreas Waldem

2019-02-22

Andreas Waldem skrev om Södermalms Trafikskola
    *BÄSTA KÖRSKOLAN* i hela Stockholm och kanske tom i hela Sverige!!! Med de *BÄSTA BILSKOLELÄRARNA* PÅ PLANETEN!!! Efter att ha spanat runt riktigt ordentligt och noga, så valde jag tillslut att komma till er fina skola. Nu lite mer än 2 månader senare så står jag här med *KÖRKORT* i min hand!!! ETT STORT TACK till min körlärare *MÅRTEN*!!! Alltså vilken super duktig lärare du är!!! *THE BEST OF THE BEST*!!! Den största anledningen till att jag klarade "uppkörningen" var tack vare att jag hade en sån himla super duktig lärare som du *MÅRTEN*!!! Jag körde också med lärarna *Rolf*, *Crille* & *Jens*. Alla så himla duktiga!!! Stort Tack också till *Rosita* för smidigt och effektivt upplägg av körschema mm. *SUPER BRA NYA & MODERNA BILAR* att övningsköra med. Som dessutom är väldigt sköna & smidiga att manövrera. *FRÄSCHA STORA & MODERNA LOKALER* + *SUPER TREVLIG RELAXAD ATMOSFÄR & VÄNLIGT/PROFFSIGT BEMÖTANDE* + *STR SKOLA*. Det blir med lätthet *HÖGSTA BETYG* & *VARMASTE REKOMMENDATIONER* ifrån mig!!! Om du letar efter en kanonbra körskola i Stockholm så är det hit du ska vända dig!!! Jag har tagit *KÖRKORT*!!! YIPPEE YIAAYEEE!!! WOOOOO!!! :) Läs mer
    2019-02-26 Rosita G svarar Andreas Waldem
    Wooow vilket omdöme! Finner inga ord 🚗💕 Tack Andreas! Tack för att du valde oss 🙏🏻 vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Marcus K

2019-02-21

Marcus K skrev om Södermalms Trafikskola
    Väldigt trygg och bra trafikskola! Väldigt familjär, grymma resultat och fantastisk personal! Rekomenderar verkligen!👍🏽 Läs mer
    2019-02-21 Rosita G svarar Marcus K
    Tack för fina och värmande ord 🙏🏻 Kör mycket och försiktigt 🚙💨 / Rosita
  • Fedelia M

2019-02-21

Fedelia M skrev om Södermalms Trafikskola
    Snälla och framförallt tålmodiga lärare! Kunde inte önskat mig bättre! Läs mer
    2019-02-21 Rosita G svarar Fedelia M
    Tack fina ord 🙏🏻 Vi ses ute på vägarna 🚗💨/ Rosita
  • 2019-02-14

Tove Björk skrev om Södermalms Trafikskola
    Bra, trygg och familjär trafikskola med underbar personal. Tusen tusen tack till Britta och Maria. Rekommenderar varmt ❤️ Läs mer
    2019-02-17 Rosita G svarar Tove Björk
    Tack fina Tove för värmande ord 🙏🏻 Vi ses ute på vägarna 🚘💕 / Rosita
  • 2019-02-11

Wongelawit Nelander skrev om Södermalms Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande av Rosita i receptionen. Och tack till den bästa körskoleläraren Jens och resten av personalen. Rekommenderar dom starkt! Läs mer
    2019-02-11 Rosita G svarar Wongelawit Nelander
    Tack fina Wongelawit 🌹 tack för att du valde oss kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨💕 / Rosita
  • 2019-01-30

Johannes Gustafsson skrev om Södermalms Trafikskola
    Strålande körskola med episk personal. Kände mig trygg och välkommen från jag skrev in mig tills jag fick mitt körkort. Världens bästa körskola! Lita på mig! //Johannes Läs mer
    2019-02-11 Rosita G svarar Johannes Gustafsson
    Tack bästa Johannes för dina värmande ord Tack för att du valde oss 🚙💨 / Rosita
  • Linus Å

2019-01-21

Linus Å skrev om Södermalms Trafikskola
    Den bästa körskolan EVER!!! Lärarna är hur kompetenta och sköna som helst, hade så kul med min körlärare; hon e bäst! Direkt när man kom in kändes det mer som en familj än en skola med strikt lärare-elev anda. Så i övrigt från att vara en jätterolig miljö att lära sig i så ger det enorma resultat, klarade teoriprov och uppkörning på första försöket. De är dessutom måna om att du som elev ska lyckas och de blir minst lika glada som du när du väl får din lapp! Rekommenderas till 1000% (mycket för pengarna är det dessutom). Denna skola har allt! Läs mer
    2019-01-22 Rosita G svarar Linus Å
    Woow vilket härligt omdöme 🙏🏻 Tack bästa Linus vi kommer att sakna dig här med du får komma in och skratta lite 🤣 kör mycket och försiktigt 🚘💕 / Rosita
  • Isabelle S

2019-01-17

Isabelle S skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastiskt bra och kompetent personal. På hela stället och såklart världens bästa körskollärare Mårten. Läs mer
    2019-01-22 Rosita G svarar Isabelle S
    Tack fina Isabelle 🙏🏻 Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨/ Rosita
  • 2019-01-14

susanna w skrev om Södermalms Trafikskola
    Mycket nöjd med mitt val av trafikskola! Kunniga, tålmodiga och engagerade lärare.
    Stort tack till Christian och Mårten, och förstås till Rosita som trollade med tider! Läs mer
    2019-01-16 Rosita G svarar susanna w
    Tack Susanna för att du valde oss 💕 tack för fina ord och fullpott 🚦 vi ses ute på,vägarna 🚗💨 / Rosita
  • 2019-01-07

Nasra M skrev om Södermalms Trafikskola
    Otroligt varmt och fint bemötande från alla på trafikskolan och riktigt bra stämning! Tror verkligen inte jag hade tagit körkortet så snabbt om det inte vore för min fantastiska och coola lärare Britta! Tack för all pepp Södermalms trafikskola ❤️🌹 Läs mer
    2019-01-08 Rosita G svarar Nasra M
    Tack Nasra och tack för att du valde oss 🙏🏻☺️ kom ihåg att fortsätt vara den du är du härliga positiva tjej ❤️❤️ Vi ses ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Anna L

2018-12-21

Anna L skrev om Södermalms Trafikskola
    En härlig körskola med fantastisk personal och extra stort tack till världens bästa körskolelärare Jens!
    Rekommenderas verkligen :) Läs mer
    2018-12-26 Rosita G svarar Anna L
    Tack fina Anna för värmande ord och full pott med Recosar 🚗💨 vi ses ute på vägarna 💫 / Rosita
  • Simon H

2018-12-13

Simon H skrev om Södermalms Trafikskola
    Personalen är supertrevlig och med deras kunskap och erfarenhet av handledning blev vägen till körkortet så mycket lättare. Enligt mig bästa trafikskolan i Stockholm! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-13 Rosita G svarar Simon H
    Tack bästa Simon för fina ord 🚘💕 Kör nu mycket och försiktigt 💫 / Rosita
  • Tove B

2018-12-10

Tove B skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastiska lärare och otroligt gemytlig stämning! Har haft så roligt och lärt mig så mycket. Stort tack till Rosita och till min lärare Christian, som var pedagogisk, lugnande, hjälpsam, och trodde på mig från start till slut! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-12-10 Rosita G svarar Tove B
    Underbart tack Tove 🚘💕 tack för att du valde oss vi ses ute på vägarna God Jul 🎅🏻 / Rosita
  • 2018-12-05

Freja F skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastiska lärare och alltid härlig stämning! Bra service, roligt och tryggt! Läs mer
    2018-12-05 Rosita G svarar Freja F
    Underbart 🙏🏻 tack fina Freja 🚘💕 kör mycket och försiktigt så ses vi ute vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Stephanie W

2018-12-04

Stephanie W skrev om Södermalms Trafikskola
    Vi kunde inte vara nöjdare! Två av våra barn har tagit sina körkort hos Södermalms Trafikskola - och allt, precis allt, har fungerat perfekt! Läs mer
    2018-12-05 Rosita G svarar Stephanie W
    Tack fina Stephanie för värmande ord i december rugget 🎄🎅🏻 hälsa till Vendela och Viggo att köra försiktigt och mycket 🚘💕🚦 / Rosita
  • Gustav S

2018-11-21

Gustav S skrev om Södermalms Trafikskola
    Supernöjd och glad över att jag valde Södermalms Trafikskola. Trevliga och hjälpsamma lärare och alltid en härlig och positiv stämning på skolan :-) Läs mer
    2018-11-22 Rosita G svarar Gustav S
    Tack Gustav för ditt omdöme och värmande ord 🌷🙏🏻
    Kör som vanligt försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨💨
  • Christoffer N

2018-10-05

Christoffer N skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är så nöjd över att jag valde den här skolan.
    Min huvudlärare Christian var toppen: lugn, pedagogisk, utmanande och trygg. Men jag åkte även med flera andra lärare som alla var bra.
    Det är en väldigt härlig stämning på bilskolan, vilket gör det lite mindre läskigt att ta körkort. Läs mer
    2018-10-09 Rosita G svarar Christoffer N
    Tack bästa Christoffer för fina ord och fullpott i Recosar 🌹 Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗 / Rosita
  • Giovanni V

2018-10-05

Giovanni V skrev om Södermalms Trafikskola
    Wow! En helt fantastisk trafikskola med helt underbara människor! Hade kul från dag 1! Lärorikt, pedagogiskt, roligt, tryggt, trivsamt o upplevelserikt. Från att inte ha kört till att ha körkort på 1,5 månad tack vare dom. Stort tack alla!!! Och en speciell shout-out till Mårten och Rosita för dom ni är och att ni gjorde den här resan så bra <3 Läs mer
    2018-10-05 Rosita G svarar Giovanni V
    Wow tillbaks säger vi! Tack fina Gio för underbara värmande ord och full pott med Recos
    Tack för att du valde oss kör mycket och förnuftigt så ses vi ute på vägarna 🚘💕🚦 / Rosita
  • Nisse W

2018-09-19

Nisse W skrev om Södermalms Trafikskola
    Superbra service och stöd i alla moment under vägens gång, tog körkortet igår och det är verkligen en känsla jag önskar alla kan få uppleva och det är där Södermalms körskola kommer in! Läs mer
    2018-09-19 Rosita G svarar Nisse W
    Tack bästa Nisse för fina ord! Njut av din frihet så ses vi ute på vägarna 🚙💨 dörren är öppen kom gärna in och säg hej ☺️ / Rosita
  • Amanda L

2018-08-21

Amanda L skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastisk körskola med glad(a) lärare! Mårten var så positiv och pedagogisk och gjorde det inte svårare än nödvändigt. Allt kändes lungt och sansat och det var ett väldigt positivt bemötande från alla på skolan. Rekommenderas VARMT! De blir riktigt saknade. Ses på vägarna :) Läs mer
    2018-08-22 Rosita G svarar Amanda L
    Tack fina Amanda för värmande ord 🌹 tack för att du valde oss 💕🎶 Kör mycket och försiktigt så ses vi garanterat ute på vägarna 😍 / Rosita
  • 2018-08-17

Filippa K skrev om Södermalms Trafikskola
    Världens bästa trafikskola!! så engagerade och snabba, det märks verkligen att alla trivs med sitt jobb! och Britta som jag körde med var alltid positiv och trodde på mig! fyra lektioner senare klarade jag provet och körningen på första försöket! Stort tack. Läs mer
    2018-08-20 Rosita G svarar Filippa K
    Tack fina Filippa för värmande ord och fullpott i recosar 💖 Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 😎🎶 / Rosita
  • Sara D

2018-08-15

Sara D skrev om Södermalms Trafikskola
    Två månader senare tog jag idag mitt körkort! Det har varit en intensiv men sååå fin tid på Södermalms Trafikskola. Alltid väl mött i dörren med pepp, skoj och svar på alla de funderingar som kommit upp på vägen (och tro mig, jag funderar mycket). Södermalms Trafikskola och inte minst Rolf och Rosita har verkligen läst av mig helt rätt och guidat mig på min väg ända in i mål! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-16 Rosita G svarar Sara D
    Tack fina Sara för värmande underbara ord 🌸 Vi finns här för alla frågor och funderingar 🚗💨
    kom ihåg att du alltid är välkommen in på en kopp nybryggt kaffe ☕️ Tack för att du valde oss! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨💨 / Rosita
  • Amanda C

2018-07-31

Amanda C skrev om Södermalms Trafikskola
    Allt gick supersmidigt, från först sekund till att jag hade mitt körkort. Bättre körskollärare går inte att hitta. Risk 1an var spännande tack vare bra personal. 10/10 helt klart! ☺️ Läs mer
    2018-08-01 Rosita G svarar Amanda C
    Tack fina Amanda 🙏🏻🌸 kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Max W

2018-07-20

Max W skrev om Södermalms Trafikskola
    Finns absolut ingenting negativt att säga om denna körskola!
    Allt positivt! Fantastiskt trevlig och engagerad personal som man märker har roligt på jobbet, och även tar med det glada humöret in i bilen. Skickliga på att lägga upp en plan hela vägen fram till att man faktiskt håller sitt egna körkort i handen, och lyssnar lyhört på elevens egna önskemål. Kommer rekommendera denna skola till varenda kotte jag känner som inte har körkort än!
    Tack! Läs mer
    2018-07-20 Rosita G svarar Max W
    Tack bästa Max för värmande ord vi hoppas att du känner många ”kottar” 😉 tack för att du valde oss 🙏🏻 vi ses ute på vägarna 🚙💨 / Rosita
  • 2018-07-19

Erika P skrev om Södermalms Trafikskola
    FANTASTISKT! Vilken tid jag haft på denna trafikskola! Lyhörda lärare som pushar i rätt riktning med utmaningar i rätt dos. Aldrig några problem att ordna med tider och svara på frågor. Tack till underbara Britta, Mårten och Rosita för en härlig tid tillsammans som jag kommer att minnas med stor glädje och värme. Keep up the good work! Ni är bäst! Läs mer
    2018-07-19 Rosita G svarar Erika P
    Underbart!! Tack för härliga ord Erika! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • 2018-07-17

Lisa L skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Södermalms Trafikskola! Trafiklärarna är kunniga och trevliga och är flexibla när det kommer till elevernas olika behov. Kändes tryckt från början till uppkörning! Läs mer
    2018-07-19 Rosita G svarar Lisa L
    Woow tack fina Lisa 🌺 tack för att du valde oss 🚗💨 ha en underbar sommar ☀️ / Rosita
  • Ellen H

2018-07-16

Ellen H skrev om Södermalms Trafikskola
    Supertrevlig personal, tillmötesgående lärare och mycket väl anpassat till individen. Det är felxibelt och lätt att planera sin utbildning och man blir så väl bemött av alla som jobbar där. Verkligen en toppenskola! Läs mer
    2018-07-19 Rosita G svarar Ellen H
    Tack fina Ellen för värmande ord 🙏🏻💐 kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • 2018-07-10

Johanna G skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola. Härliga, kunniga och engagerade lärare. Vi körde mycket på Södermalm och söder om stan vilket var utmanande och perfekt som förberedelse inför uppkörningen i Farsta. Stort tack till mina lärare Britta och Jens och till Rosita i receptionen för en fin utbildning! Är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-07-10 Rosita G svarar Johanna G
    Tack fina Johanna för värmande ord 🌹🌺 Tack för att du valde oss 🙏🏻 Ha en underbar sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Chrille S

2018-07-09

Chrille S skrev om Södermalms Trafikskola
    Först och främst måste jag ge beröm till alla på trafikskolan för en enormt bra service och känslan av att man får den hjälp man behöver. Sen har vi Christian som är en av lärarna på skolan och han är guld värd, har aldrig stött på en så förstående och pedagogisk lärare. Utan honom så hade det inte varit möjligt att bli klar så fort, får en att känna sig avslappnad och trygg i sin körning. Jag kommer med tårta! Läs mer
    2018-07-09 Rosita G svarar Chrille S
    Wooow tack bästa Chrille för värmande ord vi ser fram emot en goood tårta 🍰 Ha en underbar skön sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨💨 / Rosita
  • 2018-07-09

Claudia M skrev om Södermalms Trafikskola
    Supertrevlig personal som bryr sig! Rekomenderar verkligen! Läs mer
    2018-07-09 Rosita G svarar Claudia M
    Claudia vi tackar ödmjukast 🙏🏻🌹🌺 Njut av ditt körkort så ses vi ute på vägarna 🚗 / Rosita
  • 2018-07-09

Anna L skrev om Södermalms Trafikskola
    Hade inte kunnat valt en bättre körskola!! Rosita, du har ett fantastiskt engagemang! Mårten och Christian - grymma lärare!! Mina varmaste rekommendationer till Södermalms Trafikskola! Läs mer
    2018-07-09 Rosita G svarar Anna L
    Tack fina Anna 🌹 kör nu mycket och försiktigt även vid järnväg 😉🚂 Ha nu en underbar sommar / Rosita
  • 2018-07-07

Marie M skrev om Södermalms Trafikskola
    Ville ta nya lektioner då jag tyvärr råkat ut för rattfrossa. Skolan och själva mottagandet var det nog inte något större fel på. Men läraren... blev utskälld och fick "the scilent treatment". Det trots att jag var väldigt öppen med varför, trots att jag har mitt körkort, ville ta extra lektioner och bli av med min rädsla. Läs mer
    2018-07-08 Rosita G svarar Marie M
    Hej Marie detta är mycket tråkigt för mig som ägare samt personalansvarig att få ta del av här.
    Samt att de Inte är Ok för dig som kund att få ha upplevt detta!
    Synd att du inte tog kontakt direkt med Rosita så hade vi kunnat få försöka gott göra dig.
    All lycka till och jag hoppas att din rattfossa och rädsla släpper / Rosita
  • Marcus A

2018-07-04

Marcus A skrev om Södermalms Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola med underbara lärare och personal! Det skulle vara ett misstag att välja en annan trafikskola. Läs mer
    2018-07-04 Rosita G svarar Marcus A
    Woow! Tack Marcus för fina ord 🙏🏻🌺 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • 2018-06-29

Hanna W skrev om Södermalms Trafikskola
    5/5 tutor! 🎺🎺🎺🎺🎺
    Toppenbra trafikskola med kunniga och trevliga lärare (och receptionist!). Bra med 70-minuterslektioner så man hinner köra mycket men också har tid för frågor och funderingar. Stort tack till Christian som är lyhörd, tålmodig, pedagogisk och bra på att leva sig in i hur eleven tänker i olika stadier av lärandeprocessen. Kände att jag fick precis lagom med utmaningar och fint stöd och pepp så att lektionerna inte var för lätta eller för svåra. Tack även till Rolf och Britta för bra tips och handledning inför uppkörningen.
    Det har varit kul att lära sig köra bil hos er! Läs mer
    2018-07-02 Rosita G svarar Hanna W
    Underbart hela fem Tutor av fem :) och vilka härliga värmande ord Tack fina Hanna! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna även i Finland :) / Rosita
  • 2018-06-29

Rebecca S skrev om Södermalms Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Engagerad och proffsig personal. Lär ut på bästa sätt och pushar en att tro på sig själv. Rekommenderar verkligen denna trafikskola. Läs mer
    2018-07-02 Rosita G svarar Rebecca S
    Wooow tack Rebecca! Kör nu mycket och försiktigt njut av ditt körkort och ha en underbar sommar :) / Rosita
  • Mia G

2018-06-29

Mia G skrev om Södermalms Trafikskola
    Den absolut bästa körskolan som finns med proffsiga och engagerade lärare. Flexibla och lyhörda för dina behov. Dom puschar dig framåt och får dig att utvecklas i din körning och får dig att tro på dig själv och bli en bra och säker förare! Tack för fantastisk tid på körskolan och för er varma och personliga bemötande. Ni är bäst! Tack bästa trafikläraren Mårten för ditt oändliga tålamod och många skratt i bilen!
    Ett självklart val av körskola när man ska ta sitt körkort! Läs mer
    2018-07-02 Rosita G svarar Mia G
    Tack fina Mia för värmande ord vi ses ute på vägarna :) /Rosita
  • Mattias B

2018-06-27

Mattias B skrev om Södermalms Trafikskola
    BÄSTA trafikskolan!

Hade en testlektion och en och en halv månad senare hade jag körkort! Är så otroligt nöjd med mitt val av trafikskola☺️ Läs mer
    2018-06-27 Rosita G svarar Mattias B
    Härligt!! Tack Mattias och 5 recosar ☺️👍🏻
    Tack för att du valde oss!
    Glöm nu inte att checka lite extra muskler under motorhuven 😉
    Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨 / Rosita
  • 2018-06-27

Martin T skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola. Min körlärare var mkt lugn och lätt att köra med vilket passade mig perfekt. Trevligt mottagande i receptionen inför varje lektion. Stort Tack för er hjälp med körkortet! 😀👍 Läs mer
    2018-06-27 Rosita G svarar Martin T
    Tack Martin för fina ord och fullpott i betyg Tack för att du valde oss 🙏🏻 Kör nu mycket så ses vi ute på vägarna 🚙💨💨💨 / Rosita
  • Emma D

2018-06-19

Emma D skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastiska Södermalms trafikskola! Vilken jäkla resa det här har varit för mig. Ett enormt stort tack för att jag fick möjligheten att göra denna resa tillsammans med er. Tack till strålande läraren Jens som gjorde det möjligt! Jag rekommenderar alla varmt att ta körkort hos er! Läs mer
    2018-06-20 Rosita G svarar Emma D
    Jäklar 😁 vilka fina ord och fullpott i recosar 👌🏻 Tack fina Emma och tack för att du valde oss 🚗💨 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🌺🌺🌺 / Rosita
  • Naomi G

2018-06-14

Naomi G skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna körskola. Engagerade lärare som bryr sig! Personlig skola där man inte får "fabriks-känsla"
    Extra topp-betyg till körläraren Christian!! Läs mer
    2018-06-16 Rosita G svarar Naomi G
    Tack fina Naomi för fina ord och fullpott 🌹 Kör nu mycket och försiktigt 🚗💨 / Rosita
  • Caro W

2018-06-07

Caro W skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola! Lärarna är lugna, tålmodiga och vettiga. Det har hela tiden känts som att jag gått framåt utan att känna stress eller press. Plus väldigt generösa med hemläxor och övningar att öva på hemma mellan lektionerna. Tusen tack för allt!! Läs mer
    2018-06-13 Rosita G svarar Caro W
    Tack fina Caro för värmande ord och fullpott! Trevlig sommar! Vi ses ute på vägarna :)/ Rosita
  • Nisse H

2018-05-22

Nisse H skrev om Södermalms Trafikskola
    Utan tvekan Stockholms bästa körskola! Svinbra lärare och bemötande! Ena dagen garv och andra dagen skriks de "kör, kör, köööör" i cirkulationsplatsen. Heja er! Läs mer
    2018-05-23 Rosita G svarar Nisse H
    WOOW! Underbart stort Tack för fina ord och fullpott med recos Vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • 2018-05-08

Axel S skrev om Södermalms Trafikskola
    SÅ HIMLA HIMLA BRA!!! Gick ju utmärkt! Läs mer
    2018-05-08 Rosita G svarar Axel S
    Tack Axel vi ses ute på vägrana 🚙💨💨 / Rosita
  • 2018-05-04

Oskar L skrev om Södermalms Trafikskola
    Tack till Södermalms trafikskola!! Har verkligen ingenting att klaga på, allting fungerade så bra! Otroligt bra lärare som hjälper en att få sitt efterlängtade körkort! Kan varmt rekommendera att lära sig köra bil här!! Läs mer
    2018-05-06 Rosita G svarar Oskar L
    Tack för att du valde oss Oskar ☺️ Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨💨 / Rosita
  • 2018-05-04

Therése W skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastisk körskola! Flexibel och tillmötesgående personal, underbara trafiklärare och allmänt bra upplägg. Det var grymt att ta körkort, men jag kommer sakna dem! Läs mer
    2018-05-06 Rosita G svarar Therése W
    Tack fina Therése för fina ord 🌺 du är alltid välkommen förbi ☺️ / Rosita
  • Christina F

2018-04-18

Christina F skrev om Södermalms Trafikskola
    En superbra trafikskola! Alla personal är så flexibel, vänlig och hjälpsam. Körläraren Rolf är så kunnig, erfaren och trygg. Båda mina söner tog körkort här och det gick som en dans med deras hjälp! När det är dags för tredje barnet så småningom finns det ingen tvekan - det blir såklart Södermalms Trafikskola då också! Bättre blir det inte! Läs mer
    2018-04-18 Rosita G svarar Christina F
    Underbart att höra! 💐 Tack för fullpott och när tiden är inne är även tredje barnet varmt välkommen
    🚗💨 / Rosita
  • 2018-04-18

Rebecca B skrev om Södermalms Trafikskola
    Bästa bästa trafikskolan. Stort tack för bästa hjälpen och peppen:) Läs mer
    2018-04-18 Rosita G svarar Rebecca B
    Tack fina Rebecca och tack för den härliga blombuketten 💐/ Rosita