Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Södermalms Trafikskola

Södermalms Trafikskola

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm — Visa karta

Södermalms Trafikskola har ett strålande läge på Söder i Stockholm och är väletablerad i branschen sedan 1949. Vi är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till B-körkort både med automat och manuell växellåda samt MC-kort. Alla våra körlektioner är alltid 70 minuter långa och vår kunniga personal ser till att utbildningen följer elevens önskemål och förväntningar.
Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så har vi även det. Välkomna att boka tid!
Mån: 10:00-19:00
Tis-Ons: 10:00-16:00
Tor: 10:00-19:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 112 kunder tycker om Södermalms Trafikskola

• Max W
    Max W skrev om Södermalms Trafikskola
    Finns absolut ingenting negativt att säga om denna körskola!
    Allt positivt! Fantastiskt trevlig och engagerad personal som man märker har roligt på jobbet, och även tar med det glada humöret in i bilen. Skickliga på att lägga upp en plan hela vägen fram till att man faktiskt håller sitt egna körkort i handen, och lyssnar lyhört på elevens egna önskemål. Kommer rekommendera denna skola till varenda kotte jag känner som inte har körkort än!
    Tack! Läs mer
    2018-07-20 Rosita G svarar Max W
    Tack bästa Max för värmande ord vi hoppas att du känner många ”kottar” 😉 tack för att du valde oss 🙏🏻 vi ses ute på vägarna 🚙💨 / Rosita
  • Erika P
    Erika P skrev om Södermalms Trafikskola
    FANTASTISKT! Vilken tid jag haft på denna trafikskola! Lyhörda lärare som pushar i rätt riktning med utmaningar i rätt dos. Aldrig några problem att ordna med tider och svara på frågor. Tack till underbara Britta, Mårten och Rosita för en härlig tid tillsammans som jag kommer att minnas med stor glädje och värme. Keep up the good work! Ni är bäst! Läs mer
    2018-07-19 Rosita G svarar Erika P
    Underbart!! Tack för härliga ord Erika! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Södermalms Trafikskola! Trafiklärarna är kunniga och trevliga och är flexibla när det kommer till elevernas olika behov. Kändes tryckt från början till uppkörning! Läs mer
    2018-07-19 Rosita G svarar Lisa L
    Woow tack fina Lisa 🌺 tack för att du valde oss 🚗💨 ha en underbar sommar ☀️ / Rosita
  • Ellen H
    Ellen H skrev om Södermalms Trafikskola
    Supertrevlig personal, tillmötesgående lärare och mycket väl anpassat till individen. Det är felxibelt och lätt att planera sin utbildning och man blir så väl bemött av alla som jobbar där. Verkligen en toppenskola! Läs mer
    2018-07-19 Rosita G svarar Ellen H
    Tack fina Ellen för värmande ord 🙏🏻💐 kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola. Härliga, kunniga och engagerade lärare. Vi körde mycket på Södermalm och söder om stan vilket var utmanande och perfekt som förberedelse inför uppkörningen i Farsta. Stort tack till mina lärare Britta och Jens och till Rosita i receptionen för en fin utbildning! Är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-07-10 Rosita G svarar Johanna G
    Tack fina Johanna för värmande ord 🌹🌺 Tack för att du valde oss 🙏🏻 Ha en underbar sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Chrille S
    Chrille S skrev om Södermalms Trafikskola
    Först och främst måste jag ge beröm till alla på trafikskolan för en enormt bra service och känslan av att man får den hjälp man behöver. Sen har vi Christian som är en av lärarna på skolan och han är guld värd, har aldrig stött på en så förstående och pedagogisk lärare. Utan honom så hade det inte varit möjligt att bli klar så fort, får en att känna sig avslappnad och trygg i sin körning. Jag kommer med tårta! Läs mer
    2018-07-09 Rosita G svarar Chrille S
    Wooow tack bästa Chrille för värmande ord vi ser fram emot en goood tårta 🍰 Ha en underbar skön sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨💨 / Rosita
  • Claudia M
    Claudia M skrev om Södermalms Trafikskola
    Supertrevlig personal som bryr sig! Rekomenderar verkligen! Läs mer
    2018-07-09 Rosita G svarar Claudia M
    Claudia vi tackar ödmjukast 🙏🏻🌹🌺 Njut av ditt körkort så ses vi ute på vägarna 🚗 / Rosita
  • Anna L
    Anna L skrev om Södermalms Trafikskola
    Hade inte kunnat valt en bättre körskola!! Rosita, du har ett fantastiskt engagemang! Mårten och Christian - grymma lärare!! Mina varmaste rekommendationer till Södermalms Trafikskola! Läs mer
    2018-07-09 Rosita G svarar Anna L
    Tack fina Anna 🌹 kör nu mycket och försiktigt även vid järnväg 😉🚂 Ha nu en underbar sommar / Rosita
  • Marie M
    Marie M skrev om Södermalms Trafikskola
    Ville ta nya lektioner då jag tyvärr råkat ut för rattfrossa. Skolan och själva mottagandet var det nog inte något större fel på. Men läraren... blev utskälld och fick "the scilent treatment". Det trots att jag var väldigt öppen med varför, trots att jag har mitt körkort, ville ta extra lektioner och bli av med min rädsla. Läs mer
    2018-07-08 Rosita G svarar Marie M
    Hej Marie detta är mycket tråkigt för mig som ägare samt personalansvarig att få ta del av här.
    Samt att de Inte är Ok för dig som kund att få ha upplevt detta!
    Synd att du inte tog kontakt direkt med Rosita så hade vi kunnat få försöka gott göra dig.
    All lycka till och jag hoppas att din rattfossa och rädsla släpper / Rosita
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Södermalms Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola med underbara lärare och personal! Det skulle vara ett misstag att välja en annan trafikskola. Läs mer
    2018-07-04 Rosita G svarar Marcus A
    Woow! Tack Marcus för fina ord 🙏🏻🌺 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Södermalms Trafikskola
    5/5 tutor! 🎺🎺🎺🎺🎺
    Toppenbra trafikskola med kunniga och trevliga lärare (och receptionist!). Bra med 70-minuterslektioner så man hinner köra mycket men också har tid för frågor och funderingar. Stort tack till Christian som är lyhörd, tålmodig, pedagogisk och bra på att leva sig in i hur eleven tänker i olika stadier av lärandeprocessen. Kände att jag fick precis lagom med utmaningar och fint stöd och pepp så att lektionerna inte var för lätta eller för svåra. Tack även till Rolf och Britta för bra tips och handledning inför uppkörningen.
    Det har varit kul att lära sig köra bil hos er! Läs mer
    2018-07-02 Rosita G svarar Hanna W
    Underbart hela fem Tutor av fem :) och vilka härliga värmande ord Tack fina Hanna! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna även i Finland :) / Rosita
  • Rebecca  S
    Rebecca S skrev om Södermalms Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Engagerad och proffsig personal. Lär ut på bästa sätt och pushar en att tro på sig själv. Rekommenderar verkligen denna trafikskola. Läs mer
    2018-07-02 Rosita G svarar Rebecca S
    Wooow tack Rebecca! Kör nu mycket och försiktigt njut av ditt körkort och ha en underbar sommar :) / Rosita
  • Mia G
    Mia G skrev om Södermalms Trafikskola
    Den absolut bästa körskolan som finns med proffsiga och engagerade lärare. Flexibla och lyhörda för dina behov. Dom puschar dig framåt och får dig att utvecklas i din körning och får dig att tro på dig själv och bli en bra och säker förare! Tack för fantastisk tid på körskolan och för er varma och personliga bemötande. Ni är bäst! Tack bästa trafikläraren Mårten för ditt oändliga tålamod och många skratt i bilen!
    Ett självklart val av körskola när man ska ta sitt körkort! Läs mer
    2018-07-02 Rosita G svarar Mia G
    Tack fina Mia för värmande ord vi ses ute på vägarna :) /Rosita
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Södermalms Trafikskola
    BÄSTA trafikskolan!

Hade en testlektion och en och en halv månad senare hade jag körkort! Är så otroligt nöjd med mitt val av trafikskola☺️ Läs mer
    2018-06-27 Rosita G svarar Mattias B
    Härligt!! Tack Mattias och 5 recosar ☺️👍🏻
    Tack för att du valde oss!
    Glöm nu inte att checka lite extra muskler under motorhuven 😉
    Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨 / Rosita
  • Martin T
    Martin T skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola. Min körlärare var mkt lugn och lätt att köra med vilket passade mig perfekt. Trevligt mottagande i receptionen inför varje lektion. Stort Tack för er hjälp med körkortet! 😀👍 Läs mer
    2018-06-27 Rosita G svarar Martin T
    Tack Martin för fina ord och fullpott i betyg Tack för att du valde oss 🙏🏻 Kör nu mycket så ses vi ute på vägarna 🚙💨💨💨 / Rosita
  • Emma D
    Emma D skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastiska Södermalms trafikskola! Vilken jäkla resa det här har varit för mig. Ett enormt stort tack för att jag fick möjligheten att göra denna resa tillsammans med er. Tack till strålande läraren Jens som gjorde det möjligt! Jag rekommenderar alla varmt att ta körkort hos er! Läs mer
    2018-06-20 Rosita G svarar Emma D
    Jäklar 😁 vilka fina ord och fullpott i recosar 👌🏻 Tack fina Emma och tack för att du valde oss 🚗💨 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🌺🌺🌺 / Rosita
  • Naomi G
    Naomi G skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna körskola. Engagerade lärare som bryr sig! Personlig skola där man inte får "fabriks-känsla"
    Extra topp-betyg till körläraren Christian!! Läs mer
    2018-06-16 Rosita G svarar Naomi G
    Tack fina Naomi för fina ord och fullpott 🌹 Kör nu mycket och försiktigt 🚗💨 / Rosita
  • Caro W
    Caro W skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola! Lärarna är lugna, tålmodiga och vettiga. Det har hela tiden känts som att jag gått framåt utan att känna stress eller press. Plus väldigt generösa med hemläxor och övningar att öva på hemma mellan lektionerna. Tusen tack för allt!! Läs mer
    2018-06-13 Rosita G svarar Caro W
    Tack fina Caro för värmande ord och fullpott! Trevlig sommar! Vi ses ute på vägarna :)/ Rosita
  • Nisse H
    Nisse H skrev om Södermalms Trafikskola
    Utan tvekan Stockholms bästa körskola! Svinbra lärare och bemötande! Ena dagen garv och andra dagen skriks de "kör, kör, köööör" i cirkulationsplatsen. Heja er! Läs mer
    2018-05-23 Rosita G svarar Nisse H
    WOOW! Underbart stort Tack för fina ord och fullpott med recos Vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Axel S
    Axel S skrev om Södermalms Trafikskola
    SÅ HIMLA HIMLA BRA!!! Gick ju utmärkt! Läs mer
    2018-05-08 Rosita G svarar Axel S
    Tack Axel vi ses ute på vägrana 🚙💨💨 / Rosita
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Södermalms Trafikskola
    Tack till Södermalms trafikskola!! Har verkligen ingenting att klaga på, allting fungerade så bra! Otroligt bra lärare som hjälper en att få sitt efterlängtade körkort! Kan varmt rekommendera att lära sig köra bil här!! Läs mer
    2018-05-06 Rosita G svarar Oskar L
    Tack för att du valde oss Oskar ☺️ Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚙💨💨 / Rosita
  • Therése W
    Therése W skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastisk körskola! Flexibel och tillmötesgående personal, underbara trafiklärare och allmänt bra upplägg. Det var grymt att ta körkort, men jag kommer sakna dem! Läs mer
    2018-05-06 Rosita G svarar Therése W
    Tack fina Therése för fina ord 🌺 du är alltid välkommen förbi ☺️ / Rosita
  • Christina F
    Christina F skrev om Södermalms Trafikskola
    En superbra trafikskola! Alla personal är så flexibel, vänlig och hjälpsam. Körläraren Rolf är så kunnig, erfaren och trygg. Båda mina söner tog körkort här och det gick som en dans med deras hjälp! När det är dags för tredje barnet så småningom finns det ingen tvekan - det blir såklart Södermalms Trafikskola då också! Bättre blir det inte! Läs mer
    2018-04-18 Rosita G svarar Christina F
    Underbart att höra! 💐 Tack för fullpott och när tiden är inne är även tredje barnet varmt välkommen
    🚗💨 / Rosita
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Södermalms Trafikskola
    Bästa bästa trafikskolan. Stort tack för bästa hjälpen och peppen:) Läs mer
    2018-04-18 Rosita G svarar Rebecca B
    Tack fina Rebecca och tack för den härliga blombuketten 💐/ Rosita
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Södermalms Trafikskola
    Världens bästa trafikskola!!! Så oerhört glad och tacksam över att jag hittade till Södermalms Trafikskola, utan dem hade jag inte tagit mitt körkort. Ett helt fantastiskt gäng!!! Handen på hjärtat: Precis alla på skolan är bland de bästa lärarna jag haft under hela mitt liv (alla olika former inräknat: skola, träning etc.)

Alla lärare är enormt profesionella och för mig kanske viktigast av allt: De är pedagogiska, förstående, varma och har humor. De vågar lyssna, se till individen och individuella behov, och kanske minst lika viktigt: De vågar också utmana, vilket alltihop möjliggjort resan till ett körkort för mig. Innan hade jag gått intensivutbildningar utanför Stockholm, samt testat flertalet olika körskolor i Stockholmsområdet och både mina körfärdigheter och mitt självförtroende låg rätt långt ner, men redan under första körlektionen hos Södermalms Trafikskola upplevde jag den positiva attityden av att allting är möjligt. Jag har ADHD och vet att jag kan vara både en utmaning och krävande att ha som elev, något jag känt av hos andra körskolor jag gått hos, men inte en enda gång har jag upplevt något negativt från lärarna på Södermalms Trafikskola - tvärtom har alla varit helt fantastiska, lyhörda och peppande. När jag själv känt mig som mest misslyckad med 'körkorts-kampen' har jag alltid känt pepp från alla underbara lärare och underbara Rosita (tack för ditt tålamod, snabba kommunikation och hjälp att fixa allt) på skolan, vilket starkt påmint mig om att aldrig ge upp, hur brokig och svår en resa än kan (tyckas) vara. Inställningen från alla på skolan, som jag upplevt det, är verkligen positivitet, värme och en jäklar anamma, allt är möjligt.

Så jag vill tacka så otroligt mycket för att ni är dem ni är och för att ni är en så stor del och förutsättning i att jag lyckades ta mitt körkort. Vill rikta ett speciellt varmt tack till Christian, min huvudlärare (fantastiskt pedagogisk, lyhörd och peppande och vilket jäkla tålamod och lugn trots att jag gjort om samma missar om och om och om igen...) och Britta, som jag också hade många körlektioner med (vågade utmana mig, alltid med värme och tack för alla insikter och din förståelse).

Kan bara säga, till alla som vill ta körkort, kolla ingen annanstans: Välj Södermalms Trafikskola!!! Önskar jag gjort det från början :)

Stor Kram till er alla och tack från världens gladaste!!! Läs mer
    2018-04-17 Rosita G svarar Anna-Karin S
    Wooow!! 🌹❤️ Finner inga ord men ett stort Tack till dig 🙏🏻
    Tack för att du valde oss kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Maya S
    Maya S skrev om Södermalms Trafikskola
    Om ni vill ha ert körkort snabbt rekommenderar jag den här trafikskolan! Super handledare med mycke kunskap och tålamod! Läs mer
    2018-04-12 Rosita G svarar Maya S
    Tack fina Maya för härliga ord och fem recosar, tack för att du valde oss 👍🏻
    Vi ses ute på vägarna 🚗💨💨 / Rosita
  • Cassandra K
    Cassandra K skrev om Södermalms Trafikskola
    Otroligt bra körskola med väldigt engagerad personal. Servicen är 10/10. Britta tog verkligen hand om mig och såg till att jag trodde på mig själv hela vägen. Hon har väldigt många bra Ess i rockärmen som gjorde att de som kändes svårt inte längre var svårt. Rosita oxå som engagerar sig till tusen. Bara kärlek från mig! ❤ Läs mer
    2018-04-05 Rosita G svarar Cassandra K
    Tack fina Cassandra för fina ord och 10/10 ⭐️
    Tack för att du valde oss!
    Vi ses ute på vägarna 🚗💨💨 / Rosita
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Södermalms Trafikskola
    Fantastisk körskola med en otrolig service! Alla är proffsiga & engagerade som vägleder & peppar en hela vägen!
    Ett extra stort tack till Christian som har haft ett stort tålamod med en (när man känt att man kanske är på väg att ge upp) & väglett en på ett suveränt sätt hela vägen till det efterlängtade körkortet! =)
    Stort tack också till Rosita i receptionen för din service & som ordnat med tider för att det ska bli så bra som möjligt!
    En eloge till denna körskola ni är ta mig tusan bäst! =) Läs mer
    2018-04-05 Rosita G svarar Joanna L
    Tack fina Joanna för härliga värmande ord och fullpott ⭐️ Tack för att du valde oss! Vi ses ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Jeisy Z
    Jeisy Z skrev om Södermalms Trafikskola
    Här har vi ett riktigt engagerat gäng som verkligen VILL att man ska få sitt körkort så fort som möjligt! Ditt mål är deras mål :). Verkligen världens bästa trafikskola!!! Trevliga, roliga, pedagogiska och engagerade! 10/10 på alla möjliga sätt! Tack för att ni gjorde hela min resa till målet smidigare och enklare! Läs mer
    2018-03-26 Rosita G svarar Jeisy Z
    Tack fina Jeisy!!!!!! Vilket omdöme! Vilka Ord! Det värmer oss Alla! Vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Södermalms Trafikskola
    SUPERBRA körskola! Lärarna är roliga och pedagogiska. Rosita är hjälpsam och peppande. Tack Christian för din grymma handledning! Fick körkortet på första försöket. Rekommenderar alla den här körskolan!! Läs mer
    2018-03-02 Rosita G svarar Amanda E
    Tack fina Amanda för fullpott i betyg och härliga ord 🙏🏻 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨 / Rosita
  • Olle B
    Olle B skrev om Södermalms Trafikskola
    Otroligt bra. Härlig atmosfär och stort engagemang av alla, uppskattades enormt! Speciellt tack till Rolf som var en otroligt bra lärare åt mig! Läs mer
    2018-02-27 Rosita G svarar Olle B
    Tack Olle för härliga ord och fem recos Vi ses ute på vägarna 🚙💨 / Rosita
  • Klara N
    Klara N skrev om Södermalms Trafikskola
    En jättefin trafikskola! Nöjd med allt! Tipptopp! Läs mer
  • Klara v
    Klara v skrev om Södermalms Trafikskola
    Vääärldens bästa trafikskola! Det känns och märks verkligen att dom bryr sig om eleverna! Kunde inte ha varit mer nöjd! Skulle tipsa alla jag känner 1000x om att välja Södermalm! Läs mer
    2018-02-20 Rosita G svarar Klara v
    Tack Klara för fina ord och härlig rekommendation 👍🏻 Tack för att du valde oss 🚗💨 / Rosita
  • Diana O
    Diana O skrev om Södermalms Trafikskola
    Världens bästa trafikskola, har inte ångrat mitt val en sekund!

Jag körde med Jens som är superbra, precis som resten av gänget! Läs mer
    2018-02-15 Rosita G svarar Diana O
    Tack för att du valde oss och tack igen för blommorna med värmande ord 🚗💨🌹/ Rosita
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Södermalms Trafikskola
    Detta är världens bästa trafikskola!!
    Jag körde med Britta som är den härligaste människan man kan tänka sig, och den bästa trafikskoleläraren!
    Hon lärde mig ALLT!
    Oerhört tacksam😄🙏🏼💕 Läs mer
    2018-01-29 Rosita G svarar Mikaela M
    Tack fina Mikaela för fina ord och för topp betyg, vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med mitt val av körskola, finns ingenting jag ångrar! Grymma lärare och all personal är så grymt härlig, fantastiskt bemötande och alla lektioner har varit roliga på sitt sätt. Tack för allt hörni! 🚗💨 Läs mer
    2018-01-29 Rosita G svarar Elsa W
    Tack fina Elsa för värmande ord, vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Felicia W
    Felicia W skrev om Södermalms Trafikskola
    Denna skola är helt klart bäst! Väldigt trevliga, otroligt engagerade och drivande i att lära eleven att köra bil! Jag hade aldrig klarat att ta körkort utan deras hjälp! Oändligt tacksam!:) Läs mer
    2018-01-23 Rosita G svarar Felicia W
    Woow tack Felicia för fina ord, det värmer våra 💚💚 på Söder kör nu mycket och försiktigt 🚗💨 / Rosita
  • Karin M
    Karin M skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är så glad att jag valde Södermalms Trafikskola. Innan jag kom hit hade jag tagit lektioner vid två andra bilskolor och övningskört så länge att jag nästan gett upp hoppet om att få körkort. Britta lockade fram mitt förlorade chaufför-självförtroende. Hon vägledde mig på ett tryggt, men tydligt och bestämt sätt, till att ta de sista kliven till mitt efterlängtade körkort. Och det på bara två månader. För mig har Södermalms trafikskola varit den perfekta bilskolan, fantastiskt proffesionellt bemötande i receptionen och utmärkt personkännedom samt pedagogiskt kunnande från Britta. Tack! Läs mer
    2018-01-15 Rosita G svarar Karin M
    Tack Karin för fina ord och 5 recosar det värmer oss! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :)
  • Darinka S
    Darinka S skrev om Södermalms Trafikskola
    Tack! Jag är så glad att jag valde er! Körkort på 2,5 månad och då hade jag aldrig kört innan och körde bara med trafikskolan. Underbart gäng och engagerade körlärare! Läs mer
    2018-01-13 Rosita G svarar Darinka S
    Tack Darinka! Tack för att du valde oss 🚗💨 kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna/ Rosita
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Södermalms Trafikskola
    Stort tack till den bästa körskolan! Proffessionalism, service, raka besked, engagemang och framförallt stora hjärtan! Tack speciellt Rosita för fixande med tider och Britta, som genom sin kunnighet motiverade och pushade! Tack också för garven, ska man ta körkort kan man lika gärna ha roligt under tiden. Ni är väl värda 5 +++. Läs mer
    2018-01-11 Rosita G svarar Veronica H
    Vilka fina värmande ord Tack Veronica vi ses ute på vägarna "Håll i hatten" ;) / Rosita
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola AB! Grymma och engagerade lärare och en fantastisk receptionist!:) Och stort tack till Ylva som hjälpte mig hela vägen till körkortet! Läs mer
    2018-01-10 Rosita G svarar Kajsa T
    Tack fina Kajsa för värmande ord :) vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Anna M
    Anna M skrev om Södermalms Trafikskola
    Proffsig utbildning, tillgängliga och serviceminded, trevlig stämning! Det märks direkt att det här är ett gäng som kan och gillar sitt jobb. Jag fick extremt bra handledning hela vägen av läraren Ylva! Rekommenderas. Läs mer
    2017-12-23 Rosita G svarar Anna M
    Tack fina Anna för värmande ord och fullpott 🌟👍🏻 kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna God Jul 🎅🏻🚗💨 / Rosita
  • Madelene Ö
    Madelene Ö skrev om Södermalms Trafikskola
    Helt klart bästa valet på Södermalm! Tack Britta & Mårten för alla bra lektioner!! Läs mer
    2017-12-18 Rosita G svarar Madelene Ö
    Tack för 5 recosar Madelene! Vi ses ute på vägarna 🚗💨 God Jul 🎅🏻🎄
  • Martin O
    Martin O skrev om Södermalms Trafikskola
    Fullpott! Trevlig personal och hjälpsamma. Toppbetyg till Jens som hjälpte mig hela vägen till mitt körkort! Läs mer
    2017-12-13 Rosita G svarar Martin O
    Tack Martin! Grymt bra kört med både teori och körning! Tack för att du valde oss. Vi ses ute på vägarna :) /Rosita
  • Eva
    Eva skrev om Södermalms Trafikskola
    Mycket bra körkskola! Pedagogiskt, proffsiga och engagerade. Alltid trevligt bemötande. Speciellt tack till Christian (och Britta) för er hjälp att ta mig från osäker och nervös till att tycka det känns säkert, tryggt och roligt att köra bil! Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2017-12-09 Rosita G svarar Eva
    Tack Eva för fina värmande ord och hela fem ”recosar” de värmer! Vi ses ute på vägarna/ Rosita
  • Arash S
    Arash S skrev om Södermalms Trafikskola
    Ja, vad ska man säga? Kunde inte valt en bättre trafikskola!! ❤️ Engagemang, ärlighet och proffessionalitet som överträffade alla mina redan höga krav på vad en körskola ska ha. Alla är så fantastisk trevlig, ödmjuka och engagerade. Hade Britta som körskollärare och utan hennes engagemang, professionalism och ärlighet så skulle jag aldrig kunnat klara det på så kort tid som det var.
    Tack även till Rosita som alltid är så hjälpande oavsett tid eller dag och som alltid välkomnar en med ett leende! Varje gång man är där så känns det som att man är en i gänget och som en stor familj. Tack för allt stöd och tid ni tagit er och för allt allihopa ❤️ Läs mer
    2017-12-07 Rosita G svarar Arash S
    2017-11-29 Rosita G svarar Johan K
    Tack Johan för värmande ord och 5 recosar :) / Rosita
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Södermalms Trafikskola
    En superbra trafikskola! Trevligt bemötande från alla lärare på körskolan och Rosita i receptionen är väldigt trevlig och hjälpsam. Hade Britta som lärare och är inget annan än supernöjd. Hon är engagerad i sina elever och det är hennes enorma tålamod, förmåga att lära ut och hennes tro på sina elever jag idag klarade min uppkörning! Har inget annat att säga än att jag är så nöjd jag kan bli med denna trafikskola och skulle rekommendera den till alla som ska ta körkort. Läs mer
    2017-11-08 Rosita G svarar Johanna H
    Tack fina Johanna för härliga värmande ord och 5 st recosar :) Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag trodde aldrig jag skulle kunna ta det körkortet! Men tack vare uppmuntran och profesionellt stöd av fantastiska lärare (extra stort tack till Christian) så gick det. Jag är så tacksam! Jag rekommenderar verkligen denna skola👍Åsa Läs mer
    2017-10-25 Rosita G svarar Åsa F
    Härligt Åsa kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna Tack för fem "recosar" :) / Rosita
  • José S
    José S skrev om Södermalms Trafikskola
    Exceptionell körskola! Bra service, tålmodiga och engagerade lärare och personal. Jag fick personlig service på allt. Man fick inte endast kunskap utan också uppmuntran och värme.
    Kan varmt utan tvekan rekommendera denna körskola!!! Läs mer
    2017-10-19 Rosita G svarar José S
    Tack José för fina värmande ord! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) / Rosita

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm