Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Södermalms Trafikskola

Södermalms Trafikskola

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm — Visa karta

Södermalms Trafikskola har ett strålande läge på Söder i Stockholm och är väletablerad i branschen sedan 1949. Vi är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till B-körkort både med automat och manuell växellåda samt MC-kort. Alla våra körlektioner är alltid 70 minuter långa och vår kunniga personal ser till att utbildningen följer elevens önskemål och förväntningar.
Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så har vi även det. Välkomna att boka tid!
Mån: 10:00-19:00

Klara N skrev om Södermalms Trafikskola
    En jättefin trafikskola! Nöjd med allt! Tipptopp! Läs mer
  • Klara v
    Klara v skrev om Södermalms Trafikskola
    Vääärldens bästa trafikskola! Det känns och märks verkligen att dom bryr sig om eleverna! Kunde inte ha varit mer nöjd! Skulle tipsa alla jag känner 1000x om att välja Södermalm! Läs mer
    2018-02-20 Rosita G svarar Klara v
    Tack Klara för fina ord och härlig rekommendation 👍🏻 Tack för att du valde oss 🚗💨 / Rosita
  • Diana O
    Diana O skrev om Södermalms Trafikskola
    Världens bästa trafikskola, har inte ångrat mitt val en sekund!

Jag körde med Jens som är superbra, precis som resten av gänget! Läs mer
    2018-02-15 Rosita G svarar Diana O
    Tack för att du valde oss och tack igen för blommorna med värmande ord 🚗💨🌹/ Rosita
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Södermalms Trafikskola
    Detta är världens bästa trafikskola!!
    Jag körde med Britta som är den härligaste människan man kan tänka sig, och den bästa trafikskoleläraren!
    Hon lärde mig ALLT!
    Oerhört tacksam😄🙏🏼💕 Läs mer
    2018-01-29 Rosita G svarar Mikaela M
    Tack fina Mikaela för fina ord och för topp betyg, vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med mitt val av körskola, finns ingenting jag ångrar! Grymma lärare och all personal är så grymt härlig, fantastiskt bemötande och alla lektioner har varit roliga på sitt sätt. Tack för allt hörni! 🚗💨 Läs mer
    2018-01-29 Rosita G svarar Elsa W
    Tack fina Elsa för värmande ord, vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Felicia W
    Felicia W skrev om Södermalms Trafikskola
    Denna skola är helt klart bäst! Väldigt trevliga, otroligt engagerade och drivande i att lära eleven att köra bil! Jag hade aldrig klarat att ta körkort utan deras hjälp! Oändligt tacksam!:) Läs mer
    2018-01-23 Rosita G svarar Felicia W
    Woow tack Felicia för fina ord, det värmer våra 💚💚 på Söder kör nu mycket och försiktigt 🚗💨 / Rosita
  • Karin M
    Karin M skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är så glad att jag valde Södermalms Trafikskola. Innan jag kom hit hade jag tagit lektioner vid två andra bilskolor och övningskört så länge att jag nästan gett upp hoppet om att få körkort. Britta lockade fram mitt förlorade chaufför-självförtroende. Hon vägledde mig på ett tryggt, men tydligt och bestämt sätt, till att ta de sista kliven till mitt efterlängtade körkort. Och det på bara två månader. För mig har Södermalms trafikskola varit den perfekta bilskolan, fantastiskt proffesionellt bemötande i receptionen och utmärkt personkännedom samt pedagogiskt kunnande från Britta. Tack! Läs mer
    2018-01-15 Rosita G svarar Karin M
    Tack Karin för fina ord och 5 recosar det värmer oss! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :)
  • Darinka S
    Darinka S skrev om Södermalms Trafikskola
    Tack! Jag är så glad att jag valde er! Körkort på 2,5 månad och då hade jag aldrig kört innan och körde bara med trafikskolan. Underbart gäng och engagerade körlärare! Läs mer
    2018-01-13 Rosita G svarar Darinka S
    Tack Darinka! Tack för att du valde oss 🚗💨 kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna/ Rosita
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Södermalms Trafikskola
    Stort tack till den bästa körskolan! Proffessionalism, service, raka besked, engagemang och framförallt stora hjärtan! Tack speciellt Rosita för fixande med tider och Britta, som genom sin kunnighet motiverade och pushade! Tack också för garven, ska man ta körkort kan man lika gärna ha roligt under tiden. Ni är väl värda 5 +++. Läs mer
    2018-01-11 Rosita G svarar Veronica H
    Vilka fina värmande ord Tack Veronica vi ses ute på vägarna "Håll i hatten" ;) / Rosita
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola AB! Grymma och engagerade lärare och en fantastisk receptionist!:) Och stort tack till Ylva som hjälpte mig hela vägen till körkortet! Läs mer
    2018-01-10 Rosita G svarar Kajsa T
    Tack fina Kajsa för värmande ord :) vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Anna M
    Anna M skrev om Södermalms Trafikskola
    Proffsig utbildning, tillgängliga och serviceminded, trevlig stämning! Det märks direkt att det här är ett gäng som kan och gillar sitt jobb. Jag fick extremt bra handledning hela vägen av läraren Ylva! Rekommenderas. Läs mer
    2017-12-23 Rosita G svarar Anna M
    Tack fina Anna för värmande ord och fullpott 🌟👍🏻 kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna God Jul 🎅🏻🚗💨 / Rosita
  • Madelene Ö
    Madelene Ö skrev om Södermalms Trafikskola
    Helt klart bästa valet på Södermalm! Tack Britta & Mårten för alla bra lektioner!! Läs mer
    2017-12-18 Rosita G svarar Madelene Ö
    Tack för 5 recosar Madelene! Vi ses ute på vägarna 🚗💨 God Jul 🎅🏻🎄
  • Martin O
    Martin O skrev om Södermalms Trafikskola
    Fullpott! Trevlig personal och hjälpsamma. Toppbetyg till Jens som hjälpte mig hela vägen till mitt körkort! Läs mer
    2017-12-13 Rosita G svarar Martin O
    Tack Martin! Grymt bra kört med både teori och körning! Tack för att du valde oss. Vi ses ute på vägarna :) /Rosita
  • Eva
    Eva skrev om Södermalms Trafikskola
    Mycket bra körkskola! Pedagogiskt, proffsiga och engagerade. Alltid trevligt bemötande. Speciellt tack till Christian (och Britta) för er hjälp att ta mig från osäker och nervös till att tycka det känns säkert, tryggt och roligt att köra bil! Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2017-12-09 Rosita G svarar Eva
    Tack Eva för fina värmande ord och hela fem ”recosar” de värmer! Vi ses ute på vägarna/ Rosita
  • Arash S
    Arash S skrev om Södermalms Trafikskola
    Ja, vad ska man säga? Kunde inte valt en bättre trafikskola!! ❤️ Engagemang, ärlighet och proffessionalitet som överträffade alla mina redan höga krav på vad en körskola ska ha. Alla är så fantastisk trevlig, ödmjuka och engagerade. Hade Britta som körskollärare och utan hennes engagemang, professionalism och ärlighet så skulle jag aldrig kunnat klara det på så kort tid som det var.
    Tack även till Rosita som alltid är så hjälpande oavsett tid eller dag och som alltid välkomnar en med ett leende! Varje gång man är där så känns det som att man är en i gänget och som en stor familj. Tack för allt stöd och tid ni tagit er och för allt allihopa ❤️ Läs mer
    2017-12-07 Rosita G svarar Arash S
    2017-11-29 Rosita G svarar Johan K
    Tack Johan för värmande ord och 5 recosar :) / Rosita
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Södermalms Trafikskola
    En superbra trafikskola! Trevligt bemötande från alla lärare på körskolan och Rosita i receptionen är väldigt trevlig och hjälpsam. Hade Britta som lärare och är inget annan än supernöjd. Hon är engagerad i sina elever och det är hennes enorma tålamod, förmåga att lära ut och hennes tro på sina elever jag idag klarade min uppkörning! Har inget annat att säga än att jag är så nöjd jag kan bli med denna trafikskola och skulle rekommendera den till alla som ska ta körkort. Läs mer
    2017-11-08 Rosita G svarar Johanna H
    Tack fina Johanna för härliga värmande ord och 5 st recosar :) Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag trodde aldrig jag skulle kunna ta det körkortet! Men tack vare uppmuntran och profesionellt stöd av fantastiska lärare (extra stort tack till Christian) så gick det. Jag är så tacksam! Jag rekommenderar verkligen denna skola👍Åsa Läs mer
    2017-10-25 Rosita G svarar Åsa F
    Härligt Åsa kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna Tack för fem "recosar" :) / Rosita
  • José S
    José S skrev om Södermalms Trafikskola
    Exceptionell körskola! Bra service, tålmodiga och engagerade lärare och personal. Jag fick personlig service på allt. Man fick inte endast kunskap utan också uppmuntran och värme.
    Kan varmt utan tvekan rekommendera denna körskola!!! Läs mer
    2017-10-19 Rosita G svarar José S
    Tack José för fina värmande ord! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) / Rosita
  • Tom P
    Tom P skrev om Södermalms Trafikskola
    Så grym körskola, har bara det bästa att säga, ville att min process med körkort skulle gå snabbt och de såg mitt behov. Jätte trevlig service i Rosita och en grym lärare i Ylva. Vill tacka stort för all er hjälp o kommer garanterat rekommendera till alla jag känner som vill ta körkort. Läs mer
    2017-10-25 Rosita G svarar Tom P
    Tack för fina värmande ord i höst rusket, det värmer oss Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Södermalms Trafikskola
    Grym körskola! Fantastiska lärare, bra bilar och alltid 100% service. Utan dem och deras tålamod under alla lektioner hade jag aldrig tagit mitt körkort! Läs mer
    2017-10-10 Rosita G svarar Olivia L
    Underbart Olivia! Tack för fina ord och fem "Recosar" :) Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola! Proffsiga, trevliga, glada och uppmuntrande allihopa! Ett extra stort tack till Britta som "pushat" och som bl a lärt ut bra tips och trix vid backning och parkering😊 Läs mer
    2017-10-09 Rosita G svarar Lotta S
    Tack för fint omdöme och fem "Recosar" vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Taimaz P
    Taimaz P skrev om Södermalms Trafikskola
    Proffsigt och toppen service, det har varit ett sant nöje att lära sig köra bil på Södermalms trafik skola. Kommer sakna mina trevliga och pedagogiska lektioner på skolan.
    Big shout out till Rosita, Britta, Mårten och sist men inte minst Rolf - you are the Man!

Mvh Tai Läs mer
    2017-10-05 Rosita G svarar Taimaz P
    Underbart att höra! Tack för fina ord det värmer oss alla i höst mörkret och fem recos :) / Rosita
  • Philip E
    Philip E skrev om Södermalms Trafikskola
    Har lärt mig väldigt mycket under utbildningen! En mycket lärorik tid! Södermalms trafikskola rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-10-04 Rosita G svarar Philip E
    Tack Philip! Underbart att höra! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) / Rosita
  • Julia K
    Julia K skrev om Södermalms Trafikskola
    Hade provat en annan körskola innan men Södermalms Trafikskola är helt klart den BÄSTA KÖRSKOLAN!
    Christian gav mig bra feedback och utmanade mig till att bli en bättre bilförare.

Tusen Tack!!! Läs mer
    2017-09-27 Rosita G svarar Julia K
    Härligt Julia Tack för dina 5 recosar! Kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Södermalms Trafikskola
    Tack för fin vägledning fram till körkortet! Bara fina saker att säga! Läs mer
    2017-09-13 Rosita G svarar Caroline F
    Tack Caroline! Tack för att du valde oss =) Kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Shuang Z
    Shuang Z skrev om Södermalms Trafikskola
    Himla trevligt och roligt gäng på trafikskolan!
    Stort tack till Rolf o alla där!
    Hejaaaaa! Läs mer
  • Greg L
    Greg L skrev om Södermalms Trafikskola
    Tack för fantastiskt bra, noggrann, pedagogisk, vänlig och proffesionell undervisning. Och alla roliga skämt förstås. Och att jag fick körkortet på första försöket. :) Läs mer
    2017-08-18 Rosita G svarar Greg L
    Tack själv Greg för ditt omdöme Tack för att du valde oss :)
    Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Mats
    Mats skrev om Södermalms Trafikskola
    Mycket trevliga och pedagogiska trafiklärare. Kuggade min första förarprov, kanske nervositet, kanske något annat. Men gick utmärkt på det andra! Bra pepp och hjälp hela vägen. Extra bra med långa lektioner också, så att du hinner med lite innan det är dags att åka tillbaka. Läs mer
    2017-08-10 Rosita G svarar Mats
    Tack Mats och Tack igen för att du valde oss! Vi ses ute på vägarna!
    PS Tänk vad våra nerver kan ställa till det / Rosita
  • Richard D
    Richard D skrev om Södermalms Trafikskola
    Svinbra. Teori & uppkörning helt utan bekymmer på 1:a försöket. Lätt att boka å grymt bra körlektioner. Läs mer
    2017-08-01 Rosita G svarar Richard D
    Tack för din Reco Richard! Visst är de härligt att klara allt på 1:a försöket 🚙 Vi ses ute på vägarna/ Rosita
  • Louise B
    Louise B skrev om Södermalms Trafikskola
    Man lär sig varje lektion och får konkret och bra feedback av alla lärare som är jättetrevliga att ha att göra med! Jag tycker man utvecklas snabbt på grund av hur lärarna är och sättet de lär ut på. Väldigt positiv upplevelse och det är fantastiskt kul när man lyckas med sin uppkörning sen!
    De borde vara den bästa körskolan i Stockholm. Läs mer
    2017-07-22 Rosita G svarar Louise B
    Wooow "Bästa körskolan" Tack Louise B det värmer för oss alla att höra! / Rosita
  • Dessi A
    Dessi A skrev om Södermalms Trafikskola
    En otroligt bra körskola! Fantastiska människor som jobbar där. Roliga, trevliga och otroligt tålamodiga.
    Rosita vinner pris i bästa mottagning (hon är hård på utsidan och snäll häst på insidan). Mårten som jag körde med vinner pris i bäst sällskap utöver att vara extremt pedagogisk.
    Jag tog teorin och uppkörningen efter 16 körlektioner. Det var vad de rekommenderade mig att ta efter den snorbilliga testlektionen.

Nu ska jag köra bil!

💛🚗 Läs mer
    2017-07-22 Rosita G svarar Dessi A
    Tack Dessi A för dina varma ord! / Rosita
  • josefin
    josefin skrev om Södermalms Trafikskola
    Bästa körskolan!
    Är så tacksam för all vägledning med körkortet! Har kört på andra trafikskolor utan större framgång, men sedan träffade jag Britta och hon pushade mig att ta körkortet innan sommaren var slut. Jag jobbade hårt och idag fick jag mitt efterlängtade körkort. Kan rekommendera både Britta och Jens! Och vill även passa på att tacka Rosita i receptionen. <3 Läs mer
    2017-07-14 Rosita G svarar josefin
    Tack Josefin för dina värmande fina ord! Bra kämpat och härligt att sätta både teori och körning på första försöket 👌🏻 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Marcel B
    Marcel B skrev om Södermalms Trafikskola
    Finns inga negativa ord o säga om körskolan! Otroligt bra lärare som är kunniga men som ändå har humor(även Britta)! Otroligt bra på att lära ut och som ger dig den extra pushen som krävs för o nå körkortet. Rekommenderar starkt att boka in lektioner!
    Tackar främst Mårten, med sitt roliga sätt att lära ut men som gör inlärningen rolig! /Marcel Läs mer
    2017-07-10 Rosita G svarar Marcel B
    Tack Marcel för dina värmande härliga ord =) Vi ses ute på vägarna Trevlig sommar! / Rosita
  • Malcolm B
    Malcolm B skrev om Södermalms Trafikskola
    5/5!
    Väldigt fint bemötande och bra inställning av alla i trafikskolan! Strukturen och handledningen var helt perfekt!

Stort tack till Rolf, Rosita och Britta!

/Malcolm Läs mer
    2017-06-28 Rosita G svarar Malcolm B
    Tack Malcolm för fina värmande ord & lycka till med dina studier! / Rosita
  • Adam N
    Adam N skrev om Södermalms Trafikskola
    Tusen tack Södermalms Trafikskola AB! är grymt nöjd med min utbildning. Extra stort tack till Rosita och mina handledare Rolf och Mårten! kombinationen av er två är helt klart ett vinnande koncept!! Läs mer
    2017-06-26 Rosita G svarar Adam N
    Tusen Tack Adam för dina härliga ord! Vi ses ute på vägarna =) / Rosita
  • Amorina B
    Amorina B skrev om Södermalms Trafikskola
    Alltså bästa trafikskolan😍😍
    Personlig och professionell på samma gång och man får hjälp med allt! Tack till alla fina körlärare och bästa Rosita i receptionen utan er hade vägen till körkortet varit trippelt så lång❤ Läs mer
    2017-06-22 Rosita G svarar Amorina B
    Tack fina Amorina för härliga ord det värmer våra hjärtan kör mycket och försiktigt! / Rosita
  • Maria H
    Maria H skrev om Södermalms Trafikskola
    Södermalms Trafikskola är bäst!!!

Tack för hjälpen! Rolf, Mårten och Rosita!!!

Maria Läs mer
    2017-06-15 Rosita G svarar Maria H
    Tack Maria! Vi ses ute på vägarna kom gärna in och hälsa på / Rosita
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Södermalms Trafikskola
    Prestigelös och skön vibb, kompetenta lärare, och en bra allmän "vi ordnar det här!"-attityd! Rekommenderas varmt. Plus i kanten för den fnissiga och vänliga stämningen som lättar upp när körkortet känns oändligt långt borta. Vilket det ju faktiskt inte är pga awesome skola. Keep up the good work! *high five* Läs mer
    2017-06-08 Rosita G svarar Hanna O
    Tack Hanna för din härliga ord! "hihi" *High Five* så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Carolin K
    Carolin K skrev om Södermalms Trafikskola
    10/10 hela vägen! Supernöjd med min utbildning som gjorde att jag ÄNTLIGEN fick mitt efterlängtade körkort. Ni är alla ett gäng klippor, extra kärlek till Rosita och Mårten som peppade när jag hade pessimisthumöret med mig och tyckte att det där med körkort var fan inte min grej. Ni är bäst, stort tack! Läs mer
    2017-06-08 Rosita G svarar Carolin K
    Tack fina Caroline för dina värmande ord! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Emma W
    Emma W skrev om Södermalms Trafikskola
    Stort tack till Britta & co för denna tid! Är supernöjd för den hjälp jag fått!!

/Emma Läs mer
    2017-05-16 Rosita G svarar Emma W
    Tack Emma! Kör mycket och försiktigt! / Rosita
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Södermalms Trafikskola till alla. De har kunniga och snälla lärare samt bra bilar 🚗 ✨

I mitt fall var självförtroendet i trafiken satt i botten pga tidigare skolor, men på Södermalms Trafikskola blev jag peppad och motiverad till att ta körkort igen, och nu har jag det!!! ✅

Extra tack till Jens och Christian som trodde på att jag faktiskt kunde köra bil, innan jag själv insåg det.

Kram Emelie Läs mer
    2017-05-16 Rosita G svarar Emelie J
    Härligt att höra Emelie fortsätt och tro på dig själv! Kör mycket så ses vi ute på vägarna! / Rosita
  • Marco
    Marco skrev om Södermalms Trafikskola
    Södermalm Trafikskola 🚘 briljerar! 💫

Service: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Personal: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Stort tack till Rosita, Jens, Mårten och Britta!! Läs mer
    2017-05-16 Rosita G svarar Marco
    Tack Marco för dina varma ord och alla stjärnor =) !
  • Yrsa K
    Yrsa K skrev om Södermalms Trafikskola
    Så himla nöjd med Södermalms trafikskola. Så himla bra och seriösa lärare och jättebra bilar. Och extra stort tack till Britta, vi hade många fina stunder i bilen. Rekommenderar verkligen den här körskolan till alla. Plus i kanten för väldigt mysigt gäng som jobbar, alla har nära till skratt <3 Läs mer
    2017-05-04 Rosita G svarar Yrsa K
    Tack fina Yrsa härligt att du valde oss =) Tack för fina ord! Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Vera I
    Vera I skrev om Södermalms Trafikskola
    Superbra ställe verkligen, härlig stämning. Stort tack till Roffe som hjälpte mig ta körkort! Läs mer
    2017-04-26 Rosita G svarar Vera I
    Tack för dina fina ord Vera =) Vi ses ute i trafiken / Rosita
  • Therese J
    Therese J skrev om Södermalms Trafikskola
    5 av 5 toasters!
    Stort tack till alla men framför allt till Mårten som behövt köra runt med mig sen i Januari, men har haft toppen skoj så skulle kunnat köra i några månader till.
    Värt varenda krona! Läs mer
    2017-04-24 Rosita G svarar Therese J
    Tack för dina 5 Toasters Therese kör mycket och försiktigt =) / Rosita
  • Ted G
    Ted G skrev om Södermalms Trafikskola
    No bullshit - Raka vägen till körkort. Effektiv och professionell hjälp! Läs mer
    2017-04-06 Rosita G svarar Ted G
    Exakt :) från Start till Körkort! Tack Ted!
    Vi ses ute på vägarna! / Rosita med Personal
  • Elin E
    Elin E skrev om Södermalms Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Södermalms trafikskola! Trodde verkligen att körkortet var hur långt bort som helst från mig men efter att jag fick en spark i rumpan av skolan så gick det snabbt som blixten! Är supernöjd med min utbildning, lärde mig massor på väldigt kort tid. Skulle aldrig välja någon annan skola om jag fick välja idag. Extra tack till Britta som hjälpt mig enormt!! Läs mer
    2017-03-08 Rosita G svarar Elin E
    Tack Elin!
    Kör nu mycket och försiktigt =) så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Vilmer D
    Vilmer D skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är extremt nöjd med min utbildning fick bra läxor hem och saker att tänka för att förbättra min körning även när jag inte hade läxtioner, väldigt trevlig personal och har bara gott att säga hade nog inte klarat det lika snabbt på någon annan körskola så tussen tack mvh Vilmer :) Läs mer
    2017-02-08 Rosita G svarar Vilmer D
    Tack! Härligt att höra nöjda kunder är det bästa vi vet =) /Rosita
  • Svante D
    Svante D skrev om Södermalms Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med min utbildning på Södermalms Trafikskola!
    Har tidigare erfarenhet av körskolor vars huvudsyfte tycks vara att suga ur pengar ur eleven så länge som möjligt.
    Så var inte fallet här. Trevlig personal och bra pedagogik där coaching är i fokus.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2016-12-30 Rosita G svarar Svante D
    Så härligt att höra, nöjda kunder är det bästa vi vet! Tack Svante! Önskar dig ett gott nytt 2017! / Rosita

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm