Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil och moped på ett flexibelt och individanpassat sätt.

Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori- och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.

Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkommen!
Mån-Ons: 09:30-17:00
Tor: 09:30-16:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 336 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• Linnea J
    Linnea J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Köpte handledarutbildning. Väl bemött. Ointressant kurs men läraren lyckades göra det roligt. Läs mer
    2018-09-19 Saltsjö T svarar Linnea J
    Hej Linnea,
    Kul att du tycker läraren lyckades göra utbildningen rolig, det uppskattas. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och hoppas det går bra att övningsköra!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande från personal, engagerad lärare som höll i utbildningen, mycket nyttig information som var lätt att ta till sig av. Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Johanna C
    Hej Johanna,
    Tack, det glädjer oss att läsa ditt omdöme. Vi hoppas att det går bra med övningskörningen!
  • Ayesha R
    Ayesha R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag kan säga bara allting är utmärkt Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Ayesha R
    Hej Ayesha,
    Det var roligt att läsa, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Lycka till med övningskörningen!
  • Maja W
    Maja W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö trafikskolas lärare är väldigt pedagogiska och kan förklara på ett bra sett så man snabbt förstår och kan ändra det man gör fel. Trafikskolan hjälper en som man på bästa sätt inte bara är redo inför uppkörningen, utan ha den körningen för resten av livet. Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Maja W
    Hej Maja,
    Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme, vad glada vi blir. För oss är det så viktigt att inte bara bli godkänd på uppkörningen utan att fortsätta vara en trafiksäker förare efter det också. Vi hoppas att du har stor glädje av ditt körkort och att du kör försiktigt!
  • Erik K
    Erik K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Allt var rakt igenom mycket bra.
    Det enda man skulle kunna önska var bättre luft i utbildningssalen Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Erik K
    Hej Erik,
    Vad roligt att du tyckte bra om utbildningen, vi beklagar att det inte var bättre luft, vi ska göra vårat bästa för att förbättra det i framtiden. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Petra A
    Petra A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt kunniga trafiklärare! Roligt att man själv som elev fick prata lite.
    :D Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Petra A
    Hej Petra,
    Tack för toppenbetyg, vad roligt att du uppskattade att få vara med och prata under utbildningen. Lycka till med övningskörningen!
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Saltsjö Trafikskola
    Eftersom jag inte har haft någon att övningsköra med så jag har bara kört med Saltsjö Trafikskola för att ta körkort B manuell. Jag fick mitt körkort nyligen och klarade uppkörningen i Farsta på andra försöket. Jag är nöjd med hela upplevelsen men är extra nöjd med Christel körskoleläraren som hjälpte mig hela vägen mot körkortet. Jag har kört mer eller mindre med alla körskolelärare på skolan men hon var den jag uppskattade mest. För mig kan lära sig köra bil väldigt stressande men hon lärde ut på ett väldigt pedagogiskt sätt som gjorde att man lärde sig fort och inte blev stressad. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Viktor M
    Hej Viktor,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt fina omdöme och att du uppskattade Christel som trafiklärare. Tack för din rekommendation. Hoppas du njuter massor av ditt körkort och att du tar det lugnt i trafiken!
  • Astrid N
    Astrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag blev trevligt bemött och lärde mig mycket Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Astrid N
    Hej Astrid,
    Vad bra att du fick ett trevligt bemötande och att du lärde dig mycket. Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss!
  • Sara L
    Sara L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Alla på trafikskolan var väldigt tillmötesgående och trevliga. Jag hade satt upp ett mål att hinna ta körkort inom en viss tid, vilket mina trafiklärare/ körskolelärare hjälpte mig med och planerade osv. Tack vare deras hjälp och peppande har jag nu fått mitt körkort! Jag har bara haft bra upplevelser och kommer rekomendera Saltsjö trafikskola till mina vänner som än inte tagit körkort. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Sara L
    Hej Sara,
    Vad roligt att läsa att du haft bra upplevelser hos oss och att du kommer rekommendera oss vidare. Tack, vad glada vi blir av ditt fina omdöme. Hoppas du njuter av ditt körkort och kör försiktigt!
  • Johan G
    Johan G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    3 timmars kurs i handledarutbildning
    Trevligt bemötande
    Levde upp till förväntningarna Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Johan G
    Hej Johan,
    Vad bra att handledarutbildningen lyckades leva upp till dina förväntningar och att du blev trevligt bemött. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jan Z
    Jan Z skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiskt bra sammanfattning! Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jan Z
    Hej Jan,
    Tack, vad roligt att du tyckte handledarutbildningen var mycket bra. Med tanke på ditt positiva omdöme så misstänker vi att det blev fel i betyget.
  • Lea L
    Lea L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Utförlig introutbildning med många bra tips inför övningskörning hemma. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Lea L
    Hej Lea,
    Vad kul att läsa att du fick med dig användbara tips för den privata övningskörningen. Tack för ditt omdöme!
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Både jag och sonen tyckte det var en bra kväll. En hel del aha-upplevelser och nyttig information. Framförallt tycker jag att approachen från läraren var helt rätt - avslappnad och personlig men ändå korrekt och undervisande. Sonen framhöll efteråt att "jag vill gå på den trafikskolan och ha honom som lärare!" Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jeanette S
    Hej Jeanette,
    Vad roligt att höra att ni hade en bra kväll och att ni gillade Alex som håller i handledarutbildningen. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när det är dags att boka körlektioner. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Standardutbildning, så utrymmet för personlig undervisning är väl inte så stort. Samtidigt fanns det utrymme för frågor och ledaren var duktig på att förmedla det som kändes viktigast. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Håkan L
    Hej Håkan!
    Det stämmer, handledarutbildningen har flera krav och riktlinjer för vad den ska innehålla. Vad bra att du kände att det fanns utrymme för frågor och att du tyckte att Alex som höll i utbildningen fick med det viktigaste. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var bra och lärorik. Ganska lång men blev inte så långtråkigt med varierande uppgifter hela tiden. Bra lärare. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jennifer K
    Hej Jennifer,
    Vad bra att vi lyckades med att inte göra Riskettan långtråkig och att du tyckte det var lärorikt. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Nabi H
    Nabi H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag gick risketten på saltsjö trafikskola och det var underbart helt och hollet ..! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nabi H
    Hej Nabi,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme, tack så mycket! Hoppas det går bra med körkortet!
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Tycker det var en mycket bra kurs och jag lärde mig nya saker som jag inte visste. Blev bemött på ett positivt sätt och tycker som helhet att det var en bra upplevelse Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nicole M
    Hej Nicole,
    Vad glada vi blir att du hade en positiv upplevelse på Riskettan och att du lärde dig nya saker. Hoppas det går bra med körkortet. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Sanae D
    Sanae D skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Hade inte så höga förväntningar men det var verkligen en givande utbildning och bra instruktör. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Sanae D
    Hej Sanae,
    Vad kul att utbildningen överträffade dina förväntningar och att du tyckte instruktören var bra. Tack för din rekommendation. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Anna C
    Anna C skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Gick Handledarkurs. Informativt och bra! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Anna C
    Hej Anna,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen. Hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för att du tog dig tid att skriva!
  • Agata L
    Agata L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarkurs
    Blev bemött som en kund bli bemött :-)
    Överskred mina förväntningar då var kursen väldigt intressant. Förväntade mig att det skulle var tråkig och värdelös i övrig. Jag gick dit med en ’men jag vet allt det där’ attityd men insåg snabbt att det inte var så. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Agata L
    Hej Agata,
    Vad roligt att läsa att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du fick lära dig något nytt under utbildningen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Den var mycket bra och utvecklande Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jacob S
    Hej Jacob,
    Tack, vad kul att du tyckte Riskettan var bra och utvecklande. Det är en så viktig kurs. Hoppas det går bra med körkortet!
  • Christer L
    Christer L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Professionellt, vänligt, bra tilltal. Starkt rekommenderat!! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Christer L
    Hej Christer,
    Vad roligt, tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen.
  • Fritiof F
    Fritiof F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag lärde mig köra bil på saltsjö trafikskola, dem var mycket flexibla med att fixa tider och uppkörningar etc på kort varsel. Jag kände också att jag verkligen utvecklades fort när jag övningskörde med lärare därifrån. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Fritiof F
    Hej Fritiof,
    Tack, vad roligt att läsa att du uppskattade lektionerna hos oss och att vi lyckades hitta tider som passade dig. Vi hoppas du är glad över ditt körkort och tar det lugnt i trafiken.
  • William K
    William K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Dessa underbara människor hjälpte mig få mitt körkort! Väldigt proffesionella och hjälpte till med allt som gick, kände att de ville att jag skulle få körkort. Trodde att jag skulle kunna ta kortet utan körskola men det var verkligen värt att köra igenom ordentligt med dem för att få hjälp med allt som testas på en uppkörning. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar William K
    Hej William,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme. Så roligt att du är nöjd med utbildningen! Vi hoppas du gläds över ditt körkort och tar det försiktigt i trafiken!
  • Elin P
    Elin P skrev om Saltsjö Trafikskola
    De är otroligt trevliga och hjälpsamma! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Elin P
    Hej Elin,
    Tack, vad roligt att läsa. Vi hoppas du njuter av körkortet och tar det lugnt i trafiken!
  • Casper A
    Casper A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte hela paketet, körde upp samt risk 1, risk 2an och teoriprovet. Jag körde med Christel och hon var bäst. Både empatisk och skicklig på att lära ut. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Casper A
    Hej Casper,
    Vad roligt att du gillade vår trafiklärare Christel. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Vi hoppas att du har stor glädje av ditt körkort och kör försiktigt!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bra stöd och fixade ett bra upplägg för att ge de kunskaper som krävs. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Andreas H
    Hej Andreas,
    Tack så mycket, vad roligt att läsa. Hoppas du njuter av körkortet och tar det lugnt i trafiken!
  • Robin V
    Robin V skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra utbildare, man fastnar verkligen för det dom säger och man ser att dom gör det med passion! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Robin V
    Hej Robin!
    Vad glada vi blir. Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Terese B
    Terese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra och väsentlig utbildning! Tyckte både jag och min handledare. Fantastisk utbildare som gjorde det hela roligt, intressant och lärorikt. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Terese B
    Hej Terese!
    Tack, vad roligt att ni är nöjda med utbildningen och att ni uppskattade Alex som utbildare. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning, bra tips, kunnig lärare. Lokalen lite trång. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Vi vet att klassrummet är i minsta laget, vi försöker tänka på att inte boka in för många vid varje tillfälle så det blir trångt. Förutom det är det roligt att läsa att är nöjd med utbildningen och fick bra tips med dig till övningskörningen!
  • Lova S
    Lova S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bemötandet var alltid väldigt bra och jag hade kul same kände mig bekväm under körlektionerna. Min lärare var tydlig med vad som gällde, vilket underlättade. Skulle verkligen rekommendera trafikskolan till mina kompisar! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Digital utbildning.
    Bra aktör, låter tredje barnet gå här. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Peter J
    Hej Peter,
    Tack för toppenbetyg på handledarutbildningen. Vad roligt att du låter tredje barnet fortsätta hos oss, ni är så välkomna!
  • Roy E
    Roy E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Över förväntan och väldigt informativt. Inte att kasta pengarna i sjön som jag trodde det skulle vara. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Roy E
    Hej Roy,
    Vad roligt att utbildningen överträffade dina förväntningar. Tack för ditt omdöme. Stort lycka till med övningskörningen!
  • Therese B
    Therese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra och pedagogisk utbildning. Vi köpte det digitala körskolepaketet sen och ska till hösten börja på allvar med arbetet.
    Mycket trevlig service och kunnig personal. Hade inte så mycket förväntningar, men blev glatt överaskad Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Therese B
    Hej Therese,
    Vad roligt att du blev glatt överraskad av utbildningen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Lycka till med övningskörningen!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildning, snabb kontakt när jag hade frågor och bra information som faktiskt gjorde upplevelsen intressant och inget man var tvungen att tröga igenom. Väldigt bra lärare som var engagerad :) Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Emelie R
    Hej Emelie,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen och att du fick svar på dina frågor. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Marjo S
    Marjo S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    perfekt! utmärkt utfört utbildning! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Marjo S
    Hej Marjo,
    Så roligt att höra. Hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för toppenbetyg!
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Enkelt med kontakt
    Bra utbildning
    Bra lärare Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Oskar A
    Hej Oskar,
    Roligt att du är nöjd med handledarutbildningen, hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för din rekommendation!
  • Ioana A
    Ioana A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Superengagerad och kunnig personal. Kunde inte ha önskat mig en bättre körskola. Klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare Saltsjö Trafikskola. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Ioana A
    Hej Ioana,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva. Hoppas du njuter av körkortet och tar det lugnt i trafiken!
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tog körlektioner hos Saltsjö Trafikskola vilket både gav mig bra trafikkunskaper men också bra förberedelser inför uppkörningen! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Ebba K
    Hej Ebba,
    Vad bra att du kände dig förberedd inför uppkörningen, det är så viktigt. Vi hoppas att du njuter av körkortet och tackar för ditt omdöme!
  • Frida K
    Frida K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag gjorde i stort sätt hela min körkortsutbildning hos Saltsjö trafikskola och kan inte vara annat än oerhört nöjd. Jag gjorde introduktionskursen, riskettan och tog även körlektioner. Trevlig och kunnig personal som lär ut på ett bra och intressant sätt. De anpassade utbildningen bra efter mina kunskaper och hjälpte mig att klara teorin och uppkörningen på första försöket. Jag rekommenderar Saltsjö trafikskola starkt! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Frida K
    Hej Frida,
    Vad roligt att du är nöjd med allting här hos oss. Det gör oss så glada. Tack så jättemycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi hoppas att du gläds åt ditt körkort och att det går bra ute i trafiken!
  • Tobias D
    Tobias D skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag hade en väldigt positiv upplevelse, jag blev bemött mycket väl av all personal och allt levde fullständigt upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med mitt val av körskola och skulle verkligen rekommendera företaget. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Tobias D
    Hej Tobias,
    Tack så mycket för din rekommendation, det glädjer oss att läsa att du hade en väldigt positiv upplevelse. Hoppas det går bra med körkortet och att du kör försiktigt!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och tydlig vägledning för både elev och handledare! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Kristina L
    Hej Kristina!
    Vad roligt att höra att du tycker utbildningen var bra och tydlig, tack för din rekommendation!
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag va på handledarutbildning för att få tios hur man kan bli en bra instruktör. Men jag tycker att trafikskolan mest ville sälja sina tjänster. 1/5 del av tiden handlade om hur man beter sig i trafiken. Resten gick ut på att köpa skyltar och speglar samt gilla dem på sociala medier Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Carolina S
    Hej Carolina,
    Vad tråkigt att du fått uppfattningen att vi mest ville sälja, det ingår att vi ska informera om de som finns för att underlätta körkortsutbildningen. Vi har tagit till oss din kritik och tänker på det. Tack för att du tog dig tid att skriva. Vi hoppas att det går bra med övningskörningen!
  • Nikki P
    Nikki P skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra bemötande! Hade inte klarat att ta mitt körkort utan saltsjö trafikskola! Trevlig personal som gör att man känner sig trygg i trafiken samt hjälper till med teorin! Läs mer
    2018-05-03 Saltsjö T svarar Nikki P
    Hej Nikki,
    Vad bra att du att du känner att du fick hjälp med teorin samt att du kände dig trygg under lektionerna, det är väldigt viktigt för oss. Tack så mycket för din rekommendation. Njut av körkortet och kör försiktigt!
  • Ida H
    Ida H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag har fått så otroligt trevligt bemötande, alla lärare hälsar så fort man kliver innanför dörren. Johanna i receptionen har varit otroligt hjälpsam vid bokning av förarprov och andra kurser vilket har underlättat enormt under processen. En speciell eloge till min trafiklärare Christel som har varit så kunnig och hjälpsam i körningen, jag har varje vecka längtat till körningen och att få lära mig mer. Hon har varit väldigt trevlig att sitta och prata med, samt väldigt lugnt i hennes sätt att hjälpa mig utvecklas. Som sagt klarade jag både teoriprovet samt förarproven på första försöker och det bekräftar ju att hon är en ordentlig och trevlig trafiklärare. Så hela min upplevelse av saltsjö trafikskola har varit extremt positiv. Läs mer
    2018-05-03 Saltsjö T svarar Ida H
    Hej Ida,
    Tack så mycket, vad glada vi blir! Det är verkligen roligt att läsa att du längtat till dina körlektioner och att du känner att du fått ett bra bemötande av oss på skolan. Hoppas du njuter av körkortet och att du får en toppensommar!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Saltsjö Trafikskola
    helt enkelt riktigt bra bemötande och allt va service innebär, mycket nöjd med min lärare som jag körde med. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Fredrik M
    Hej Fredrik,
    Först och främst stort grattis till körkortet. Härligt att du är nöjd med bemötandet hos oss och med din trafiklärare Christel. Tack för din rekommendation och hoppas du njuter av ditt körkort!
  • Ann G
    Ann G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och informativt. Bra handledning och bra svar på mina frågor. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Ann G
    Hej Ann,
    Vad bra att du är nöjd med svaren på dina frågor och att du tyckte Handledarkursen var trevlig och informativ. Vi tackar så mycket för din rekommendation och hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Tobias D
    Tobias D skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag hade en mycket bra upplevelse och upplev att utbildningen var mycket lyckad. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Tobias D
    Hej Tobias!
    Härligt att höra att du hade en bra upplevelse på Riskettan. Vi tackar så mycket för din rekommendation!
  • Clara F
    Clara F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bra bra bra bra ska ske d d d d d d. D den. D d s s s s d z d d d d. D d d d d d d d d d d Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Clara F
    Hej Clara,
    Vi misstänker att du kommit åt lite knappar av misstag men det verkar som att du tycker Riskettan var bra. Lycka till med körkortsutbildningen!
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en väldigt trevlig stämning och man fick mycket god information på ett sätt som gjorde att man lätt tog in det. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Oliver F
    Hej Oliver,
    Härligt att stämningen var bra på Riskettan och att informationen på kursen var lätt att ta in. Tack så mycket för din rekommendation!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka