Saltsjö Trafikskola

Välkommen till Saltsjö Trafikskola!

Vi är ett familjeföretag som varit i branschen sedan 2007. Hos oss blir du utbildad av professionella körlärare till en säker bilförare. Vi erbjuder alla typer av utbildningar. Riskettan, introduktionsutbildning, teorilektioner och mycket mer.

Vi skräddarsyr utbildningen helt efter dina behov beroende på vad du har för tidigare erfarenhet av bilkörning. Vårt motto är att en god utbildning är din trygghet.

Besök gärna vår hemsida. Där hittar du pris på våra olika lektioner och paket samt en checklista för dig som ska ta körkort. Du tar dig enkelt till oss med buss då vi är belägna precis vid Henriksdals busshållplats och station.

Läs vad 716 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola 2

2021-10-15
    Allt var bra väldigt lätt att förstå. Grejt.
    2021-10-04
    Bra lärare. Bra och enkelt boknings system.
    2021-10-04
    Proffsig och oväntat givande handledarkurs. Rekommenderar starkt
    Jag blev bemöta bra.
    Mina förväntningar är att få bra kunskap och lära mig viktiga saker innan körning. Företaget försökte förklara och visa all som vi behöver veta och uppmuntra oss. Jag upplevde det bra.
    Jag har inte köpt men jag kommer göra det.
    2021-10-03
    - Av körskolan blev jag bemött på ett positivt sätt med mycket glädje och positivitet.
    - Mina förväntningar var att lära mig mer om riskerna av alkohol och droger, och hur de påverkar dig som förare. Dessa saker och mycket till levde dem upp till mycket väl, och jag fick lära mig mycket mer än vad jag hade tänkt.
    - För att sammanfatta skulle jag säga att föreläsningen (riskettan) hade väldigt bra med information samt bra med små påstående aktiviteter för att få ytligare kunskap.
    2021-10-03
    Föreläsaren var engagerad och entusiastisk! Kursen kändes inte givande för min dotter och jag förstår att om man aldrig kört en bil blir detta tillfälle tyvärr helt meningslöst.
    2021-10-02
    Hur bra och hur rolig utbildning.

Alex är bäst!
    2021-10-02
    Väldigt bra kurs, lärorik och enkel att förstå!
    2021-10-01
    Pedagogiska som alltid och väldigt trevliga!
    2021-10-01
    Hon som höll i riskettan var väldigt trevlig och duktig och förklarade allt väldigt bra så att man förstod. Det var också bra att få diskutera olika frågor och ta ställning till påståenden om trafiken och att köra.
    Hej Irma,
    Vad bra att du förstod innebörden av kursen och att du gillade att ni fick diskutera kring ämnet.
    Tack för ditt toppen omdöme!
    Ha en fin helg
    2021-09-30
    Utbildningen gav mycket bra information och tips inför mängdträning som handledare.
    Utöver den digitala utbildningen köpte jag även Handledarboken, Övningskörningsskylt och inre extra backspegel
    Hej Lars,
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till med övningskörningen! Ha det fint.
    2021-09-27
    Bra kurs! Handledaren gjorde att bra jobb att köra kursen så intressant som dem gick och gav en hel del bra praktiska tips.
    Hej Cleas,

Härligt att du tycker att kursen var intressant, tack för ditt omdöme och lycka till!
    2021-09-24
    Tydlig genomgång med glimten i ögat.
    Det är inte svårt att ta beslutet om att anlita Saltsjö Trafikskola till mina barn när de ska ta körkort.
    Hej Anna,
    Vilket fint omdöme, kul att ni tar körkort via oss. Lycka till med körningen!
    2021-09-23
    Det var bra och mycket lärorikt. Jag har inget att tillägga eller några klagomål över lektionen
    Hej Olivia,
    Vad kul att du tycker att kursen var bra och lärorik. Tack för ditt betyg och lycka till med körkortet!
    2021-09-21
    Dem gav mig goda kunskaper overall i trafiken och gjorde mig trygg som förare generellt
    Hej Ebba,
    Vad skönt att vi fick känna dig trygg i körningen, lycka till nu så ses vi i trafiken! Tack för ditt fina omdöme
    2021-09-21
    Supernöjd! Min lärare Ewa var otroligt bra - både trevlig och strukturerad med en tydlig plan för min utveckling. Rekommenderar varmt.
    Hej Natassia,

Vad kul att du är nöjd med Ewa och att ni båda gjorde ett toppen jobb! Lycka till i framtiden.
    2021-09-20
    Trevligt och ganska lärorikt. Snäll personal och ville helst egentligen få det gjort vilket instruktören fattade.
    Hej Luka,
    Vad bra att du gick kursen och tyckte att den var lärorik! Lycka till nu med övningskörningen och tack för ditt omdöme!
    2021-09-19
    Det viktigaste budskapet jag tog med var att lita på den som kör och förbereda sig inför körningen.
    Hej Anna,
    Härligt att du tycker att budskapet va bra. Lycka till med övningskörningen och tack för ditt omdöme!
    2021-09-19
    Jag blev bemött bra. Bra förklaringar och bra struktur.
    Hej Oliver,
    Vad roligt att du är nöjd med kursen! Lycka till med övningskörningen och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!
    2021-09-17
    Informativt, bra lärare och övningar.
    Hej Tibor,
    Vad glada vi blir att att du är nöjd och att du tycker att kursen var informativ med bra lärare och övningar. Tack för toppenbetyg!
    Lycka till med körkortet!
    2021-09-17
    behövde en akut tid dagen innan och möttes med väldigt bra service. absolut pris värt, och lärde mig mycket! rekommenderar starkt.
    Hej Mika, Vad härligt att höra att du blev bra bemött och att vi kunde lösa en tid till dig. Lycka till med övningskörningen och tack för ditt omdöme! Riskettan
    2021-09-17
    Jag tycker det var en bra utbildning
    Hej Vincent,
    Kul att du är nöjd med Riskettan hos oss och tyckte det var en bra utbildning. Tack för ditt omdöme!
    2021-09-16
    Personligt och fångar ens intresse så att det som sägs faktiskt går in.
    Hej Petra,
    Kul att du är nöjd med utbildningen och att det fångade ditt intresse. Hoppas det går bra med övningskörandet. Tack för ditt betyg!
    2021-09-15
    Jag är väldigt nöjd med Saltsjö-Trafikskola och jag kan absolut rekommendera dem till andra! Jag är tacksam för hur snabbt, smidigt och enkelt det var att ta körkort mha Aleksander och de andra. Jag lärde mig mycket och tack vare att Aleksander är nogrann så klarade jag min uppkörning på första försöket!
    Bemötandet har från första början (handledarkurs, riskettan osv) var proffsigt och jag har känt mig trygg i att de har koll på min utveckling mot mitt mål. Det är en upplevelse att ta körkort och jag kunde inte ha haft bättre stöd på vägen!
    Hej Mikaela,
    Vad glada vi blir av dina ord. Det känns bra att vi har kunnat hjälpa dig och att vi lyckades anpassade utbildningen så det blev bra för dig och att du kände dig trygg inför uppkörningen.
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Ta det lugnt i trafiken!
    2021-09-15
    En riktigt grym trafikskola!! Tog mitt körkort idag tack vare dom. Victor hjälpte mig till körkort från att inte ha kunnat något innan, rekommenderar att boka hos honom! Receptionisten är även supertrevlig och välkomnande! 🌸
    Hej Anna,
    Vad kul att du är så nöjd. Ha det så fint och kör försiktigt i framtiden!
    2021-09-15
    Väldigt trevliga personer som gjorde kursen rolig och lärorik! Mycket information att ta in, men genom denna kurs tog jag in allt mycket enklare och kunde ta med mig mycket mer från kursen än vad jag visste innan jag kom dit.
    Hej Asta,
    Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med Riskutbildningen hos oss och att du kände att du fick bra information!
    2021-09-06
    Jag tyckte att handledarutbildningen var givande, jag fick en ganska bra överblick över innehållet i utbildningen osv.
    Hej Karin, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Lycka till med övningskörningen. Handledarutbildning
    2021-09-06
    Mycket bra presentation och tydligt budskap. Bra att handledaren ställde frågor till gruppen samt använde Google map under utbildningen.
    Hej Thomas! Vad kul att höra att du gillade presentationen och att handledaren gjorde ett bra jobb genom att ställa frågor. Tack för omdömet Handledarutbildning
    2021-09-05
    Jag gick handledarutbildningen på Saltsjö Trafikskola digitalt och jag blev bemött på ett vänlig och bra sätt.

Det var kul att föreläsaren involverade oss deltagare att svara på frågor och vara med i exempel. Det gjorde att jag kände mig delaktig och lärde mig saker.
    Hej Sofia,

Härligt att du kände dig involverad och att du är nöjd med kursen. Tack för ditt omdöme.
    2021-09-05
    Väl genomfört även om det blir lite tyst när det är på Zoom
    Hej Håkan, härligt att du tycker att kursen var väl genomförd trots att det är digitalt på Zoom. Kör nu försiktigt när ni är ute och övar! Handledarutbildning
    2021-09-05
    Det var ungefär vad jag förväntade mig. Mycket bra information i ett bra format, kändes inte alls som en lång föreläsning utan tiden gick fort och vi lärde oss många bra saker
    Hej Noah, vad bra att vi uppnådde dina förväntningar och att kursen inte kändes allt för lång. Tack för ditt omdöme. Riskettan
    2021-09-05
    Bra bemötande och duktig personal, däremot tycker jag att det är tråkigt att utbildningsmaterialet är detsamma som för 10-15 år sedan. Det känns som att priserna blir högre men, att kvalitén håller samma låga nivå.
    2021-09-03
    Bra och pålitlig trafikskola med toppen lärare Maria :) Kursen var utförlig och informativ!
    Hej, vad roligt att du tyckte att kursen var utförlig och informativ. Tack för ditt omdöme. Riskettan
    2021-09-03
    Ett mycket bra företag varav man lär sig mycket jag har både gjort risk1 där och tagit moppe kortet där
    Hej Harald, tack så mycket för ditt omdöme och ditt toppen betyg. Din kommentar uppskattar vi mycket. Riskettan
    2021-09-02
    Bättre än förväntat med digitalt format men föredrar trots allt fysisk sammankomst.
    Hej Stefan, Vad bra att vi lyckades överträffa förväntningar med att ha kursen online. Vi hoppas att vara tillbaka till fysiska kurser snart. Tack så mycket för ditt omdöme. Handledarutbildning
    2021-09-01
    Trevlig smidig och proffsigt genomfört.
    Hej Tobias! Vad härligt, det glädjer oss att höra. Tack så mycket för ditt toppenbetyg! Handledarutbildning
    2021-09-01
    Det var trevligt bemötande under både inloggning och kurs. Mycket bemötande från handledaren. Trevlig upplevelse.
    Hej Ester, Vad glada vi blir att du är nöjd med bemötandet och kursledaren. Tack så mycket för ditt omdöme! Handledarutbildning
    2021-08-30
    Väldigt trevlig personal som gjorde att riskettan blev lite mindre långtråkig sittandes i 4 timmar. Kursen var mer intressant än vad jag förväntade mig och lärde mig mycket. Plus i kanten för fikat!
    Hej Melinda, Vad glada vi blir att du tyckte om Riskettan hos oss och att vi lyckades hålla det intressant. Härligt att du tyckte om fikat! Tack så mycket för ditt omdöme! Riskettan
    2021-08-30
    Mycket bra utbildning, allt kändes proffsigt och bra.
    Hej Tobias, Det glädjer oss att höra. Tack så mycket för ditt omdöme! Handledarutbildning
    2021-08-18
    Superbra service, engagemang och pedagogik.
    Hej Nathalie, Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och toppen betyg. Hoppas du njuter av körkortet! Saltsjö Trafikskola
    2021-08-18
    Super bra körskola med bra lärare!
    Hej Celia, Tack så mycket för ditt toppen betyg och omdöme. Superbra jobbat med körkortet. Kör försiktigt och lycka till i framtiden! Saltsjö Trafikskola
    2021-08-16
    Jag har köpt körlektioner, riskettan, risktvåan och körkortsprov via trafikskolan och är väldigt nöjd med upplevelsen. Jag har alltid blivit vänligt bemött. Lektionerna har varit välplanerade och lärorika och jag har fått stöd och hjälp som fått mig att känna mig redo inför körkortsprovet.
    Hej Fredrika, Vad kul att du är nöjd med utbildningen och att lektionerna var välplanerade. Vi uppskattar ditt omdöme och önskar dig lycka till med allt i framtiden! Saltsjö Trafikskola
    2021-08-16
    Jag blev bemött på ett otroligt bra sätt med respekt och kunskap. På Saltsjö Trafikskola utvecklades jag i min körning och byggde upp mitt självförtroende
    Hej Elin, Tack för ditt omdöme, vad glada vi blir att du hade en så positiv upplevelse. Bra jobbat med körkortet och lycka till med allt i framtiden! Saltsjö Trafikskola
    2021-08-06
    Trevligt bemötande och goda intentioner men kunde ha kortats ner betydligt och gjorts effektivare och mer interaktivt.
    Hej Gita, Tack så mycket för din omdöme! Tyvärr kan vi inte påverka tiden då 3 timmar är transportstyrelsens regler. Handledarutbildning
    2021-08-04
    Jag gick handledarutbildning på saltsjö trafikskola och det var en bra kurs. Lärde mig mycket som jag troligen inte hade lärt mig annars. Bra info
    Hej Vilmer,

Vad kul att du tycker att kursen var bra och att du lärde dig mycket! Tack för ditt super omdöme!
    2021-08-03
    Utbildningen fungerade bra och så även informationen innan den digitala utbildningen.
    Charlotte
    Hej Charlotte,
    Härligt att du tycker att det fungerade bra trots att kursen var digital! Tack för ditt omdöme
    2021-08-03
    - Toppen!

Det var en jättebra utbildning. Jag lärde mig mycket om trötthet, alkoholpåverkan, trafikolyckor o.s.v. i trafiken.
    Hej Fatma, Vad bra att du lärde dig mycket om trötthet,alkhol och trafikolyckor. Tack för ditt omdöme och lycka till! Riskettan
    2021-08-02
    Hade inga direkta förväntningar men allt flöt på bra.
    Hej Tommy,

Vad bra att det flöt på bra trots att du inte hade några speciella förväntningar. Lycka till och tack för ditt omdöme!
    2021-08-02
    Trevlig, pedagogisk och engagerad lärare som på ett kul sätt tog oss igenom kursen - han delade med sig många råd och mängder av erfarenheter från sina år som trafikinstruktör- kändes att det fanns ett genuint intresse av att kommande undervisning skulle bli lyckosam
    Hej Magnus,

Vad glad jag blir att du tyckte kursen var så bra! Lycka till med körningen och tack för ditt omdöme!
    2021-08-02
    Proffsigt och tydligt upplägg och bra interaktion trots digital utbildning.
    Hej Charlotte,

Vad kul att höra att du tycker att kursen gick bra trots att den var digital! Tack för ditt omdöme!