Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat. Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkomna!
Öppet just nu

Läs vad 143 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• Erik L
    Erik L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Hej,
    Jag tycker utbildningstillfället var mycket bra! Bra bemötande från Trafikskolan och bra ledare.
  • Julia N
    Julia N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag gick på en rolig och imtressant föreläsning hos saltsjö trafikskola och lärde mig mycket! Utbildningen var inte för lång och innehöll samlad information, dessutom var föreläsaren rolig, sympatisk och trevlig och var lätt att lyssna på och prata med. Jag upplevde ingenting negativt med tiden och hade väldigt roligt, jag skulle kunna tänka mig att gå kursen igen!
  • Peter B
    Peter B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra och trevligt bemötande, Bra genomgångar med frågeställningar.
  • Mimmi F
    Mimmi F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Vi är väldigt nöjda med service bemötande undervisning etc
  • Anne F
    Anne F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och strukturerad kurs. Jag är nöjd med upplägget.
  • Erik H
    Erik H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    10/10, mycket pedagogiskt och engagerande!
  • Siri E
    Siri E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte jag fick ut exakt det jag behövde för info om droger och säkerhet i trafiken utav Saltsjö Trafikskola.
  • Markus J
    Markus J skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var trevligt bemötande av personal och allmänt trevligt och informativt möte.
  • Olivia E
    Olivia E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra info. Gå runt till olika hörn och svara på frågor var sådär..
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra utbildare och en bra kurs! Helt klart värda en 5a👏🏻
  • Nicole K
    Nicole K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Den absolut bästa trafikskolan i stockholm! Kan starkt rekommendera skolan till alla som vill ta körkortet. Utbildningarna är väldigt pedagogiska och informativa och körlektionerna likaså. Tack snälla för allt!
  • Lars R
    Lars R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Den var bra han tog upp vissa saker som man inte tänker på när man övningskör med eleven
  • Olof N
    Olof N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande. Mina förväntningar infriades. Bra lärare.
  • Tua W
    Tua W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande från början till slut, som en person med NPF hade jag en fantastiskt bra upplevelse med stöttande lärare som anpassade körlektionerna för att hjälpa mig på bästa sätt. Mycket stöd och hjälp med bokning av teoriprov och uppkörning(ar).
    Jag önskar att jag kommit till er från början! Mycket bra upplevelse och rekommenderar högt till andra körkortstagande.
    2017-03-15 Saltsjö Trafikskola svarar Tua W
    Hej Tua!
    Det värmer att höra. Det är vårat mål att alla ska känna sig väl bemötta och få stöd i sin utbildning. Stort tack för ditt fina betyg. Vi hoppas du njuter av ditt körkort!
  • Jens H
    Jens H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra trafikskola med pedagogiska och lugna lärare som verkligen ser vad just du måste förbättra.
    2017-03-15 Saltsjö Trafikskola svarar Jens H
    Hej Jens!
    Återigen grattis till körkortet! Så roligt att du är nöjd med utbildningen hos oss, vi alla önskar dig lycka till i fortsättningen!
  • Filippa K
    Filippa K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö Trafikskola är verkligen den perfekta trafikskolan! Den har både det perfekta läget och hjälpsamma, trevliga och pedagogiska instruktörer. Jag körde med Christel och hon var jätte bra! Jag är väldigt nöjd över mitt val av trafikskola!
    2017-03-15 Saltsjö Trafikskola svarar Filippa K
    Hej Filippa!
    Vad glada vi blir, det är vårat mål att du ska bli nöjd. Hoppas du njuter av ditt körkort och stort tack för ditt betyg!
  • Henric
    Henric skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag valde Saltsjö Trafikskola enkom utifrån dess läge, och kunde inte blivit nöjdare på andra punkter utom egen insats. Lärare var främst Christel, så Alex och ett par gånger Maria, och de kompletterar varandra fint med olika förmedling av en och samma färdighet. Särskilt gillar jag skolans litenhet som familjeföretag, vilket uppväger att helg- och nattpass ‘saknas’ – men sådant hade jag heller inte väntat mig någon annanstans, så inget minus gentemot andra skolor. Enda önskan vid start: att få en god bas, och därmed inte behöva göra om något prov. Sagt och nu gjort på 1:a försöken. Tack, och vi ses därute!
    2017-03-08 Saltsjö Trafikskola svarar Henric
    Hej Henric!
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra. Återigen stort grattis till körkortet - Superbra jobbat och tack själv för allt. Det har varit så kul att ha dig som elev!
  • Ruben Z
    Ruben Z skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Intressant och lärorikt. Instruktören var rolig.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Ruben Z
    Hej Ruben!
    Tack, vad glada vi blir att du tycker det!
  • Clara L
    Clara L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    En mycket grundlig och bra utbildning. Rekommenderas varmt!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Clara L
    Hej Clara!
    Vad roligt att höra, tack så mycket för din rekommendation!
  • mm m
    mm m skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bra bra bra bra ....................
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar mm m
    Hej Elmira!
    Tack så mycket, vad roligt att du tycker utbildningen var bra!
  • Carina B
    Carina B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Är jättenöjd med Saltsjö Trafikskola, kärde mig mycket ifrån lektionerna och det var toppen med en extra körlektion precis innan uppkörningen! Är för övrigt glad för att vi övningskörde i området där man kör upp (farsta) och alla tips och info om hur uppkörningen går till. Rekommenderar starkt!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Carina B
    Hej Carina!
    Vad glada vi blir. Tack så mycket för din rekommendation - Så roligt att du är nöjd!
  • Sophia J
    Sophia J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Trevlig personal, bra utbildning, roliga lektioner
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Sophia J
    Hej Sophia!
    Vad roligt att du tycker det, tack så mycket för din rekommendation!
  • Hans J
    Hans J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Allt utmärkt. Mycket bra och pedagogisk lärare.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Hans J
    Hej Hans!
    Tack så mycket. Vad roligt att höra att du tycker allt var utmärkt!
  • Peter B
    Peter B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Toppen att få sitta ner på fem lektioner samt att bolla frågor med andra och höra deras frågor som Handledaren svara på, Rekommenderas!
  • Max T
    Max T skrev om Saltsjö Trafikskola
    I värdsklass den bästa körskolan jag kör med! Körde med Alex. Väldigt glad och positiv kille & även väldigt duktig på att lära ut och förklara. Istället för att bara säga vad som är rätt.

Jag rekommenderar verkligen denna körskola!
    // Max
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Max T
    Hej Max!
    Tack så mycket för dina fina ord. Så roligt att du är nöjd med utbildningen och din lärare. Vi hoppas att allt går bra för dig ute i trafiken!!
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var inte bra. I övrigt en bra trafikskola.
  • Mark K
    Mark K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Gav väldigt bra information och tankesättet för att undvika farliga situationer
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Mark K
    Hej Mark!
    Vad bra att du tycker det. Tack så mycket för att du har skrivit en rekommendation om oss!
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra allmän undervisning och trevligt bemötande. Jag fick många lärdomar om säkerhet och risker i trafiken. Överlag mycket stabilt och bra utfört.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Jacob F
    Hej Jacob!
    Vad bra att du lärde dig mycket och att du är nöjd med utbildningen. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Malin B
    Malin B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra och lärorikt. Fortsätt som ni gör! Det är jätteviktigt att denna utbildning finns.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Malin B
    Hej Malin!
    Tack så mycket, vad roligt att höra att du tycker utbildningen är bra och lärorik. Ja, visst är det viktigt!
  • Ella N
    Ella N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte den var riktigt bra och interakitiv! Mycket roligare än vad jag hade förväntat mig! Lärorik också!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Ella N
    Hej Ella!
    Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du är nöjd och att du tyckte utbildningen var lärorik.
  • Lina L
    Lina L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Super bra och mycket lärorikt! Bra genomgång, diskussioner och grupparbeten! Tydliga lärare och trevliga kursdeltagare. 4 timmars teori blev kul på Saltsjö Trafikskola och det bjöds även på fika, rekommenderar starkt för alla!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Lina L
    Hej Lina!
    Vad roligt att du uppskattar fikat och att du är nöjd med utbildningen. Det är viktigt att läraren är tydlig så det var roligt att höra. Tack så mycket för ditt fina betyg!
  • Simon G
    Simon G skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Ett positivt och glatt välkomnande. Alltid positiva och glada samtidigt som personalen sköter allt väldigt professionellt.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Simon G
    Hej Simon!
    Vad glada vi blir att du uppskattar det jobb vi gör för att få eleverna att känna sig väl bemötta. Tack så mycket!
  • Ella S
    Ella S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra. Pluspoäng för att hon som höll i föredraget engagerade publiken. Men bättre frågor kan ställas.
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra rakt igenom. Bra info, pedagogiskt och bra med gruppövningar
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Pontus S
    Hej Pontus!
    Tack så mycket för din rekommendation. Vad roligt att du är nöjd med utbildningen och att du gillade gruppövningarna!
  • Shahzad A
    Shahzad A skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    It was an experience for me to take risk 1 to learn more about driving license which will help me in future.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Shahzad A
    Hi Shahzad!
    Nice to hear that you liked the course. Thank you for your recomendation!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var kul o bra, speciellt att vi inte bara fick sitta och lyssna utan även diskutera
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Andreas E
    Hej Andreas!
    Tack så mycket, vad roligt att du gillade upplägget på utbildningen!
  • Carl-adam K
    Carl-adam K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Tycker att det var en fantastisk riskutbildning. Har varit på risk ettan förut (blivit av med körkort) och jag upplevde denna som mycket bättre än den förra. Här var det mycket egen diskution och det gjorde att inlärningen skedde på ett mcyket bättre sätt tycker jag. Man förstod mycket mer under denna riskutbildning, upplägg och allt var kanon.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Carl-adam K
    Hej Carl-Adam!
    Vad roligt att höra att du tycker utbildningen var fantastisk. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Utbildningen är något som jag tycker är en mycket viktig del i sin körutbildning.
    Bemötandet var mycket bra och utbildningsledaren förklarade och utbildade oss på ett mycket tydligt och bra sett. Utbildningen behöver inte vara så lång som den är i dag. Kan lätt kortas ner med en timme.
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Lärde mig otroligt mycket. Väldigt bra upplägg.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Fanny L
    Hej Fanny!
    Vad roligt att du lärde dig mycket på utbildningen. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Titti L
    Titti L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande och lärorik kurs.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Titti L
    Hej Titti!
    Vad roligt att du tycker det. Tack för din rekommendation!
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Superbra trafikskola, personligt proffsig kontakt. Märker att dom inte vill boka fler lektioner än vad man behöver.
    Allt toppen!
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Sofie B
    Vad glada vi blir Sofie. Tack så mycket! Hoppas allt går bra med körningen!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag är oerhört nöjd med Saltsjö trafikskola, speciellt med min lärare, Maria. Jag klarade båda mina förarprov på första försöket, och det va med stor hjälp från Saltsjö trafikskola. Förutom mina excellenta körlektioner, så hade jag även teorilektioner, vilket hjälpte mycket.
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Gunilla S
    Tack snälla Gunilla! Vad roligt att du är nöjd. Hoppas att allt går bra ute i trafiken!
  • Julia P
    Julia P skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö trafikskolan är en jätte bra körskola, lärarna där hjälper verkligen en att uppnå sitt mål med att ta körkort.
    Alla där är verkligen jätte snälla, trevliga och ta hand om en :)
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Julia P
    Tack så mycket Julia - Vad glada vi blir. Hoppas det går bra med körningen!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra trafikskola. Personalen mycket kunnig. Började med att köra manuellt men tyckte det var krångligt och byte då till automat. Och det var inga problem för trafikskolan. Hade även problem med teorin. Och då erbjöd sig trafikskolan att jag skulle ta lektionerna igen utan extra kostnad. Klarade teorin och uppkörningen på första försöken tack vare att dom hjälpte mig men allt.
    I början är man och kör i nacka men när man är varm i kläderna så är man ute och kör i områdena där uppkörningen är och det är till en stor fördel sedan där man skall köra upp.
    Kan varmt rekommendera denna trafikskola.
    2016-10-28 Saltsjö Trafikskola svarar Cecilia F
    Tack snälla Cecilia för din rekommendation! Det har varit så roligt att ha dig som elev. Ta det lugnt ute i trafiken!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Funkade fint och bra "lärare".
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Jonas H
    Tack så mycket för din rekommendation Jonas!
  • Joel K
    Joel K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En del saker som de nämnde som t.ex. trötthet hade de redan tagit upp på deras egna teorikurser men ändå bra repetition. I helhet så fick man veta saker om bedömning av säkert körande som i min egna åsikt är bra att kunna med ett körkort.
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Joel K
    Tack så mycket Joel. Vad roligt att du är nöjd med utbildningen!
  • Maria Q
    Maria Q skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra, varierande och tankeväckande.
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Maria Q
    Vad glada vi blir att du är nöjd. Tack Maria för din rekommendation!
  • Sureeporn P
    Sureeporn P skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra jag rekommendera den Trafikskola.
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Sureeporn P
    Tack så mycket Sureeporn för att du rekommenderat oss!
  • Siri J
    Siri J skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker det var en bra kurs!
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Siri J
    Tack så mycket Siri, vad glada vi blir!
  • Beata I
    Beata I skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra, informativ, bra upplägg med olika typer av övningar dokusåpor i mindre grupper och i hela gruppen.
    2016-10-25 Saltsjö Trafikskola svarar Beata I
    Tack så mycket Beata, vad roligt att du är nöjd med utbildningen!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka