Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat. Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkomna!
Mån-Tis: 10:00-16:00
Ons: 10:00-17:00
Tor: 10:00-15:00
Fre: 10:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 162 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• Ebba B
    Ebba B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra! Det var pedagogiskt och bra att man fick vara delaktig i utbildningen.
  • Alva N
    Alva N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande och allt gick väldigt lätt och smidigt. Det enda som jag tyckte var "dåligt" var att jag som är 16 år fick sitta rätt länge och lyssna på vad handledare ska göra, när jag gick själv utan förälder. Så det kändes inte riktigt som att kursen var anpassad för mig.
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bemötandet var iofs helt ok men kursen innehåll på för låg nivå. Dessutom deltagare som tog mycket plats med irrelevanta egna minne vilket säker bidrog till den låga nivån. Kursledaren lyckades tyvärr inte styra samtalet/innehållet till en högre nivå heller. Alldeles för lång tid. Innehållet hade kunnat hanteras på halva tiden.
  • Olivia-isabelle T
    Olivia-isabelle T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och lärorikt, blev väl medveten om risker med trötthet droger osv
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att det var bra och lärorikt
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Inspirerande
    Trots lång session och sen kväll lyckades utbildaren hålla mig fokuserad och uppmärksam hela tiden.
    Riktigt bra!
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker det var bra och lärorikt.
  • Stella C
    Stella C skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra och givande. Ba upplägg med diskussioner, övningar, videoklipp/film och genomgångar.
    2017-04-21 Saltsjö Trafikskola svarar Stella C
    Tack så mycket Stella för de fina orden och betyget, det värmer.
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra bilskola! Servicenivån hög och väldigt flexibla och kunniga.
  • Sunniva U
    Sunniva U skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Min upplevelse av handledareutbildningen var väldigt bra. Tydlig och pedagodisk utbildning
  • Nora M
    Nora M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En väldigt lärorik kurs med en mycket trevlig lärare.
  • Ernesto K
    Ernesto K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra information och lätt förståligt men fortfarande viktig information som kan vara bra att ha i baktanken, använder mig fortfarande av deras information när jag kör i trafiken och pluggar inför körkortet
  • Christina F
    Christina F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra genomgång på en lagom nivå. Många bra tips för handledarna.
    2017-04-21 Saltsjö Trafikskola svarar Christina F
    Tack så mycket! Lycka till med övningskörningen. Hoppas alla tips hjälper er i trafiken.
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en trevlig kurs med bra handledare. Tycker att han tog kontakt med oss som lyssna och hade bra karisma.
    2017-04-21 Saltsjö Trafikskola svarar Nicole M
    Hej Nicole!
    Vad roligt att du gillade utbildningen och att du kände att Alex hade en bra karisma.
    Tacka så mycket!
  • Ronja S
    Ronja S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag vill rekommendera Saltsjö Trafikskola till övningskörare eftersom att instruktörerna på Saltsjö Trafikskola är ärliga mot en, de talar om vad en måste uppnå samt hur en ska lyckad uppnå de olika målen. Instruktörerna är oerhört pedagogiska och man känner sig säker i bilen med dem. De finns med en enda till slutet (uppkörningen) och ger inte upp på en. Jag blev själv rekommenderad Saltsjö Trafikskola och jag är väldigt nöjd!
    2017-04-06 Saltsjö Trafikskola svarar Ronja S
    Hej Ronja!
    Börjar med att säga GRATTIS igen till körkortet, riktigt bra jobbat! Vad glada vi blir av det du skriver, vi tror på att vara ärliga så att eleven utvecklas i sin körning så mycket som möjligt. Stort tack för din rekommendation!
  • Lukas N
    Lukas N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Hej! Saltsjö trafikskola var en bra trafikskola med trevlig personal och duktiga lärare. Jag har inte kört några körlektioner så kan inte uttala mig om det, men riskettan var väldigt bra här.
    2017-04-04 Saltsjö Trafikskola svarar Lukas N
    Hej Lukas!
    Vad roligt att du tyckte om Riskettan hos oss, det känns bra att höra att du tycker personalen var trevlig och duktig. Tack för att du tog dig tid att betygsätta oss!
  • Tom S
    Tom S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Grymt bra. Lärorikt och roliga genomgångar som fick de 3 timmarna att gå väldigt snabbt.
    2017-04-04 Saltsjö Trafikskola svarar Tom S
    Hej Tom!
    Vad glada vi blir att läsa det du skriver, att vi lyckats med en rolig och effektiv utbildning.
    Tack för toppenbetyg!
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö trafikskola är en jätte bra trafikskola med många duktiga och trevliga lärare! jag har rekommenderat den här skolan till alla mina vänner och bekanta intresserade i att ta körkort!
    2017-04-04 Saltsjö Trafikskola svarar Amanda A
    Hej Amanda!
    Vi tackar så mycket. Vad glada vi blir att du rekommenderar oss till vänner och bekanta. Åter igen stort grattis till körkortet, hoppas du njuter bakom ratten!
  • Erik L
    Erik L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Hej,
    Jag tycker utbildningstillfället var mycket bra! Bra bemötande från Trafikskolan och bra ledare.
    2017-04-04 Saltsjö Trafikskola svarar Erik L
    Hej Erik!
    Vad roligt att du gillade utbildningen och att du kände att bemötandet var bra. Tack så mycket för högsta betyg!
  • Julia N
    Julia N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag gick på en rolig och imtressant föreläsning hos saltsjö trafikskola och lärde mig mycket! Utbildningen var inte för lång och innehöll samlad information, dessutom var föreläsaren rolig, sympatisk och trevlig och var lätt att lyssna på och prata med. Jag upplevde ingenting negativt med tiden och hade väldigt roligt, jag skulle kunna tänka mig att gå kursen igen!
    2017-04-04 Saltsjö Trafikskola svarar Julia N
    Hej Julia!
    Tack så mycket för alla fina ord, vad glada vi blir! Vilket bra betyg att du skulle kunna gå kursen igen.
  • Peter B
    Peter B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra och trevligt bemötande, Bra genomgångar med frågeställningar.
    2017-03-31 Saltsjö Trafikskola svarar Peter B
    Hej Peter!
    Vad roligt att du gillade bemötandet och Riskettan hos oss. Tack så mycket för ditt betyg!
  • Mimmi F
    Mimmi F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Vi är väldigt nöjda med service bemötande undervisning etc
    2017-03-31 Saltsjö Trafikskola svarar Mimmi F
    Hej Mimmi!
    Service, bemötandet och undervisningen är viktigt för oss. Det glädjer oss att ni är nöjda. Tack så mycket!
  • Anne F
    Anne F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och strukturerad kurs. Jag är nöjd med upplägget.
    2017-03-31 Saltsjö Trafikskola svarar Anne F
    Hej Anne!
    Vad roligt att du gillade kursen. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Erik H
    Erik H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    10/10, mycket pedagogiskt och engagerande!
    2017-03-31 Saltsjö Trafikskola svarar Erik H
    Hej Erik!
    Tack för toppenbetyg, vad roligt att du är nöjd!
  • Siri E
    Siri E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte jag fick ut exakt det jag behövde för info om droger och säkerhet i trafiken utav Saltsjö Trafikskola.
    2017-03-31 Saltsjö Trafikskola svarar Siri E
    Hej Siri!
    Vad bra, det är ju så viktig information. Tack för din rekommendation!
  • Markus J
    Markus J skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var trevligt bemötande av personal och allmänt trevligt och informativt möte.
    2017-03-31 Saltsjö Trafikskola svarar Markus J
    Hej Markus!
    Bemötandet är en viktig del för oss och det glädjer oss att du tycker det var trevligt.
  • Olivia E
    Olivia E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra info. Gå runt till olika hörn och svara på frågor var sådär..
    2017-04-05 Saltsjö Trafikskola svarar Olivia E
    Hej Olivia

Vad kul att du upplevde att informationen var bra!
    Tanken med värderingsövningarna är att öppna upp för dialog kursdeltagarna sinsemellan. Där man får fundera själv kring sin egna moral och vett och etikett och även då höra andras tolkningar.
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra utbildare och en bra kurs! Helt klart värda en 5a👏🏻
    2017-03-30 Saltsjö Trafikskola svarar Alexandra W
    Hej Alexandra!
    Vad glada vi blir, tack så mycket för toppenbetyg!
  • Nicole K
    Nicole K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Den absolut bästa trafikskolan i stockholm! Kan starkt rekommendera skolan till alla som vill ta körkortet. Utbildningarna är väldigt pedagogiska och informativa och körlektionerna likaså. Tack snälla för allt!
    2017-03-30 Saltsjö Trafikskola svarar Nicole K
    Hej Nicole!
    Vilka fantastiska ord - Vad glada vi blir! Åter igen stort grattis till körkortet och tack så mycket för allt, vi önskar dig stort lycka till i framtiden!
  • Blanche A
    Blanche A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Utmärkt med olika körlärare med olika personligheter.
    2017-03-30 Saltsjö Trafikskola svarar Blanche A
    Hej Blanche!
    Ja, visst är det bra att vi alla inte är likadana! Hoppas det går bra för dig ute i trafiken och att du njuter av ditt körkort! Vi alla önskar dig lycka till i framtiden.
  • Lars R
    Lars R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Den var bra han tog upp vissa saker som man inte tänker på när man övningskör med eleven
    2017-03-30 Saltsjö Trafikskola svarar Lars R
    Hej Lars!
    Vad bra att du tyckte att utbildningen var givande. Hoppas det går bra för er att övningsköra ute i trafiken!
  • Olof N
    Olof N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande. Mina förväntningar infriades. Bra lärare.
    2017-03-30 Saltsjö Trafikskola svarar Olof N
    Hej Olof!
    Roligt att höra. Vi tackar så mycket!
  • Tua W
    Tua W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande från början till slut, som en person med NPF hade jag en fantastiskt bra upplevelse med stöttande lärare som anpassade körlektionerna för att hjälpa mig på bästa sätt. Mycket stöd och hjälp med bokning av teoriprov och uppkörning(ar).
    Jag önskar att jag kommit till er från början! Mycket bra upplevelse och rekommenderar högt till andra körkortstagande.
    2017-03-15 Saltsjö Trafikskola svarar Tua W
    Hej Tua!
    Det värmer att höra. Det är vårat mål att alla ska känna sig väl bemötta och få stöd i sin utbildning. Stort tack för ditt fina betyg. Vi hoppas du njuter av ditt körkort!
  • Jens H
    Jens H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra trafikskola med pedagogiska och lugna lärare som verkligen ser vad just du måste förbättra.
    2017-03-15 Saltsjö Trafikskola svarar Jens H
    Hej Jens!
    Återigen grattis till körkortet! Så roligt att du är nöjd med utbildningen hos oss, vi alla önskar dig lycka till i fortsättningen!
  • Filippa K
    Filippa K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö Trafikskola är verkligen den perfekta trafikskolan! Den har både det perfekta läget och hjälpsamma, trevliga och pedagogiska instruktörer. Jag körde med Christel och hon var jätte bra! Jag är väldigt nöjd över mitt val av trafikskola!
    2017-03-15 Saltsjö Trafikskola svarar Filippa K
    Hej Filippa!
    Vad glada vi blir, det är vårat mål att du ska bli nöjd. Hoppas du njuter av ditt körkort och stort tack för ditt betyg!
  • Henric
    Henric skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag valde Saltsjö Trafikskola enkom utifrån dess läge, och kunde inte blivit nöjdare på andra punkter utom egen insats. Lärare var främst Christel, så Alex och ett par gånger Maria, och de kompletterar varandra fint med olika förmedling av en och samma färdighet. Särskilt gillar jag skolans litenhet som familjeföretag, vilket uppväger att helg- och nattpass ‘saknas’ – men sådant hade jag heller inte väntat mig någon annanstans, så inget minus gentemot andra skolor. Enda önskan vid start: att få en god bas, och därmed inte behöva göra om något prov. Sagt och nu gjort på 1:a försöken. Tack, och vi ses därute!
    2017-03-08 Saltsjö Trafikskola svarar Henric
    Hej Henric!
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra. Återigen stort grattis till körkortet - Superbra jobbat och tack själv för allt. Det har varit så kul att ha dig som elev!
  • Ruben Z
    Ruben Z skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Intressant och lärorikt. Instruktören var rolig.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Ruben Z
    Hej Ruben!
    Tack, vad glada vi blir att du tycker det!
  • Clara L
    Clara L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    En mycket grundlig och bra utbildning. Rekommenderas varmt!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Clara L
    Hej Clara!
    Vad roligt att höra, tack så mycket för din rekommendation!
  • mm m
    mm m skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bra bra bra bra ....................
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar mm m
    Hej Elmira!
    Tack så mycket, vad roligt att du tycker utbildningen var bra!
  • Carina B
    Carina B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Är jättenöjd med Saltsjö Trafikskola, kärde mig mycket ifrån lektionerna och det var toppen med en extra körlektion precis innan uppkörningen! Är för övrigt glad för att vi övningskörde i området där man kör upp (farsta) och alla tips och info om hur uppkörningen går till. Rekommenderar starkt!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Carina B
    Hej Carina!
    Vad glada vi blir. Tack så mycket för din rekommendation - Så roligt att du är nöjd!
  • Sophia J
    Sophia J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Trevlig personal, bra utbildning, roliga lektioner
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Sophia J
    Hej Sophia!
    Vad roligt att du tycker det, tack så mycket för din rekommendation!
  • Hans J
    Hans J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Allt utmärkt. Mycket bra och pedagogisk lärare.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Hans J
    Hej Hans!
    Tack så mycket. Vad roligt att höra att du tycker allt var utmärkt!
  • Peter B
    Peter B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Toppen att få sitta ner på fem lektioner samt att bolla frågor med andra och höra deras frågor som Handledaren svara på, Rekommenderas!
  • Max T
    Max T skrev om Saltsjö Trafikskola
    I värdsklass den bästa körskolan jag kör med! Körde med Alex. Väldigt glad och positiv kille & även väldigt duktig på att lära ut och förklara. Istället för att bara säga vad som är rätt.

Jag rekommenderar verkligen denna körskola!
    // Max
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Max T
    Hej Max!
    Tack så mycket för dina fina ord. Så roligt att du är nöjd med utbildningen och din lärare. Vi hoppas att allt går bra för dig ute i trafiken!!
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var inte bra. I övrigt en bra trafikskola.
  • Mark K
    Mark K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Gav väldigt bra information och tankesättet för att undvika farliga situationer
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Mark K
    Hej Mark!
    Vad bra att du tycker det. Tack så mycket för att du har skrivit en rekommendation om oss!
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra allmän undervisning och trevligt bemötande. Jag fick många lärdomar om säkerhet och risker i trafiken. Överlag mycket stabilt och bra utfört.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Jacob F
    Hej Jacob!
    Vad bra att du lärde dig mycket och att du är nöjd med utbildningen. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Malin B
    Malin B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra och lärorikt. Fortsätt som ni gör! Det är jätteviktigt att denna utbildning finns.
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Malin B
    Hej Malin!
    Tack så mycket, vad roligt att höra att du tycker utbildningen är bra och lärorik. Ja, visst är det viktigt!
  • Ella N
    Ella N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte den var riktigt bra och interakitiv! Mycket roligare än vad jag hade förväntat mig! Lärorik också!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Ella N
    Hej Ella!
    Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du är nöjd och att du tyckte utbildningen var lärorik.
  • Lina L
    Lina L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Super bra och mycket lärorikt! Bra genomgång, diskussioner och grupparbeten! Tydliga lärare och trevliga kursdeltagare. 4 timmars teori blev kul på Saltsjö Trafikskola och det bjöds även på fika, rekommenderar starkt för alla!
    2017-02-14 Saltsjö Trafikskola svarar Lina L
    Hej Lina!
    Vad roligt att du uppskattar fikat och att du är nöjd med utbildningen. Det är viktigt att läraren är tydlig så det var roligt att höra. Tack så mycket för ditt fina betyg!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka