Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil och moped på ett flexibelt och individanpassat sätt.

Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori- och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.

Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkommen!
Mån-Ons: 09:30-17:00
Tor: 09:30-16:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 351 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• Jennifer T skrev om Saltsjö Trafikskola
    Tyckte dom var bra. Pedagogisk, fick mig tänka på många saker i trafiken. Hur man ska agera.

Hade inga förväntningar innan, så det kände verkligen bra när dom var bättre än jag trodde. Läs mer
  • Charlotte J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarkurs där man fick lära sig flera bra tips inför övningskörningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Iraida S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Köpte 12 lektioner och blev bemött med erfarenhet och trygghet. Saltsjö trafikskola ger sina elever självförtroende och bryr sig om att de ska bli bra förare och inte bara klara uppkörningen. De har också tillit till individens egna förmåga. Ett stort tack till Aleks också som lägger ned sin tid och själ på att göra en till en trygg och säker förare. Klarade både teori och uppkörning på första försöket och utbildningen var långt över mina förväntningar. Grym trafikskola helt enkelt! Läs mer
  • Emma D skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Gick introduktionsutbildningen på Saltsjö trafikskola. Bra information, bra kursledare och trevligt att de bjöd på fika! Känner mig nu väldigt taggad på att sätta igång att ta mitt körkort. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Emma D
    Hej Emma,
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Vad härligt att du blev taggad på att sätta igång med körkortet, vi önskar dig stort lycka till!
  • Thomas L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarbok,bakspegel,övningskörningsskylt.
    Mycket bra.
    Trodde bara att vi skulle sitta av tid.
    Det var väldigt bra, jag lärde mig mycket om hur vi ska hantera övningskörningen och våra barn. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Thomas L
    Hej Thomas,
    Vad kul att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du inte bara satt av tiden utan fick med dig något användbart.
    Lycka till med övningskörningen!
  • Clara J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte 10 körlektioner. Kunde inte varit mer nöjd, jag kände verkligen att jag utvecklades mycket som bilförare och tack vare Saltsjö trafikskola kände jag mig väldigt trygg inför uppkörningen, som jag också klarade på första försöket. Alex som var min lärare var verkligen jätteduktig, han var bra att anpassa sig efter mig och det kändes som han förstod mig och anpassade sin undervisning efter mig, vilket jag verkligen uppskattade! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Clara J
    Hej Clara,
    Tack för din fina rekommendation, kul att du är så nöjd med utbildningen och att du kände dig trygg inför uppkörningen, det är väldigt viktigt för oss.
    Hoppas du njuter av ditt körkort och får en fortsatt fin höst!
  • Cecilia S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarkurs.
    Bra, vänligt och korrekt bemötande.
    Jag hade inga förväntningar och gick för att jag behövde det. Dock var det tre timmar över förväntning och en mycket givande kväll med många nyttiga påminnelser.
    Det bjöds också fin frukt och fika. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Vad glada vi blir att läsa att du är nöjd med bemötandet. Även härligt att vi lyckades överträffade dina förväntningar under kursen och att du fick en givande kväll.
    Stort tack för din rekommendation!
  • Ida L
    Ida L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan i och med körkort, jättebra uppstyrt och bra ”lärare” som gjorde det intressant.
    För min del är denna kurs kanske lite onödig då alkohol och droger är något man alltid vetat inte går ihop. Roligt att lära sig mer om ens relationer på trötthet och även fick man en söttre helhetsförståelse! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ida L
    Hej Ida,
    Tack för ditt fina betyg av upplägget och läraren. Vad bra att du har kunskap om riskerna med alkohol och droger i trafiken. Vad roligt att du fick ytterligare en bekräftelse på dina tidigare kunskaper men även nya kunskaper om trötthet m.m. det är så viktigt. Vi hoppas det går bra med din körkortsutbildning!
  • Sofia B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande! Timmarna gick även fort då kursen var upplagd på ett bra sätt. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Sofia B
    Hej Sofia,
    Härligt att tiden gick fort och att du är nöjd med bemötandet och upplägget av Riskettan. Tack snälla för din rekommendation!
  • Åsa B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Superbra genomgång av Riskettan. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Åsa B
    Hej Åsa,
    Vad roligt att du tycker det, tack så mycket för din rekommendation!
  • Tilda B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jättebra upplevelse. Kunniga körlärare, bra lektioner. Trevligt bemötande och bra kunskap. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Tilda B
    Hej Tilda,
    Tack, vad glada vi blir av din rekommendation. Åter igen stort grattis till körkortet, vi hoppas du får en toppenhöst!
  • Ylva W skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Snabb och bra kontakt! Både på mail och via telefon, vi var många och hade särskilda önskemål.
    Service av hög kvalite' och proffsigt genomförd kurs!
    Allt vi behövde veta plus lite till informerades om. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ylva W
    Hej Ylva,
    Härligt att höra att ni är nöjda med bemötandet och den service ni fick. Det glädjer oss mycket.
    Hoppas det går bra med övningskörandet!
  • Frida E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte ett paket där ett visst antal lektioner ingick inklusive riskettan bland annat. Jag blev glatt bemött av företaget och jag känner mig trygg och bekväm när jag är där! Mina förväntningar på riskettan var att det skulle förekomma mycket ny information, även lite aktiviteter där man fick ta ställning och det var exakt det som skedde. Företaget levde upp till mina förväntningar och jag känner att jag har lärt mig en hel del. Upplevelsen generellt var lärorik, samtidigt som jag blev lite trött med tiden men allt som allt kändes det verkligen nödvändigt då jag kände att jag tog till mig mycket ny och viktig information. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Frida E
    Hej Frida,
    Vad kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar gällande Riskettan och att du tog åt dig mycket av informationen. Vad glada vi blir att du känner dig trygg och trivs bra här i övrigt. Nu kämpar vi vidare tillsammans mot målet att du ska få ditt körkort!
  • Wilma W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte det var bra! I slutet kände jag att ni till viss del bara ville att jag skulle boka lektioner som ni tidigare nämnt att jag inte behövt och även sagt att jag kunde bokat av några. Förutom det så har min upplevelse som elev/kund hos företaget varit bra! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Wilma W
    Hej Wilma,
    Vad roligt att du hade en bra upplevelse hos oss. Vad gäller körlektionerna på slutet så ber vi om ursäkt om vi var otydliga med varför du blev tillfrågad om fler körlektioner. Att vi rekommenderade ytterligare körlektion var för det var några moment som läraren upplevde att du inte var helt säker på. Det är aldrig vår intention att en elev ska ta fler körlektioner än vad en behöver. Jättegrattis till körkortet och vi hoppas att du njuter av en fin höst bakom ratten!
  • Ann-Mari W skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Kursen var relevant och effektiv. Bra med pauser och fika emellan. Bra logistik att se till att alla är på plats. Bra med hemsidan som visades på duk. Engagerad och genuint intresserad instruktör. Läs mer
    2018-10-12 Saltsjö T svarar Ann-Mari W
    Hej Ann-Mari,
    Tack, vad roligt att du tyckte om upplägget på kursen. Hoppas det går bra att övningsköra!
  • Linnea J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Köpte handledarutbildning. Väl bemött. Ointressant kurs men läraren lyckades göra det roligt. Läs mer
    2018-09-19 Saltsjö T svarar Linnea J
    Hej Linnea,
    Kul att du tycker läraren lyckades göra utbildningen rolig, det uppskattas. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och hoppas det går bra att övningsköra!
  • Johanna C skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande från personal, engagerad lärare som höll i utbildningen, mycket nyttig information som var lätt att ta till sig av. Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Johanna C
    Hej Johanna,
    Tack, det glädjer oss att läsa ditt omdöme. Vi hoppas att det går bra med övningskörningen!
  • Ayesha R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag kan säga bara allting är utmärkt Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Ayesha R
    Hej Ayesha,
    Det var roligt att läsa, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Lycka till med övningskörningen!
  • Maja W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö trafikskolas lärare är väldigt pedagogiska och kan förklara på ett bra sett så man snabbt förstår och kan ändra det man gör fel. Trafikskolan hjälper en som man på bästa sätt inte bara är redo inför uppkörningen, utan ha den körningen för resten av livet. Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Maja W
    Hej Maja,
    Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme, vad glada vi blir. För oss är det så viktigt att inte bara bli godkänd på uppkörningen utan att fortsätta vara en trafiksäker förare efter det också. Vi hoppas att du har stor glädje av ditt körkort och att du kör försiktigt!
  • Erik K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Allt var rakt igenom mycket bra.
    Det enda man skulle kunna önska var bättre luft i utbildningssalen Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Erik K
    Hej Erik,
    Vad roligt att du tyckte bra om utbildningen, vi beklagar att det inte var bättre luft, vi ska göra vårat bästa för att förbättra det i framtiden. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Petra A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt kunniga trafiklärare! Roligt att man själv som elev fick prata lite.
    :D Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Petra A
    Hej Petra,
    Tack för toppenbetyg, vad roligt att du uppskattade att få vara med och prata under utbildningen. Lycka till med övningskörningen!
  • Viktor M skrev om Saltsjö Trafikskola
    Eftersom jag inte har haft någon att övningsköra med så jag har bara kört med Saltsjö Trafikskola för att ta körkort B manuell. Jag fick mitt körkort nyligen och klarade uppkörningen i Farsta på andra försöket. Jag är nöjd med hela upplevelsen men är extra nöjd med Christel körskoleläraren som hjälpte mig hela vägen mot körkortet. Jag har kört mer eller mindre med alla körskolelärare på skolan men hon var den jag uppskattade mest. För mig kan lära sig köra bil väldigt stressande men hon lärde ut på ett väldigt pedagogiskt sätt som gjorde att man lärde sig fort och inte blev stressad. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Viktor M
    Hej Viktor,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt fina omdöme och att du uppskattade Christel som trafiklärare. Tack för din rekommendation. Hoppas du njuter massor av ditt körkort och att du tar det lugnt i trafiken!
  • Astrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag blev trevligt bemött och lärde mig mycket Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Astrid N
    Hej Astrid,
    Vad bra att du fick ett trevligt bemötande och att du lärde dig mycket. Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss!
  • Sara L
    Sara L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Alla på trafikskolan var väldigt tillmötesgående och trevliga. Jag hade satt upp ett mål att hinna ta körkort inom en viss tid, vilket mina trafiklärare/ körskolelärare hjälpte mig med och planerade osv. Tack vare deras hjälp och peppande har jag nu fått mitt körkort! Jag har bara haft bra upplevelser och kommer rekomendera Saltsjö trafikskola till mina vänner som än inte tagit körkort. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Sara L
    Hej Sara,
    Vad roligt att läsa att du haft bra upplevelser hos oss och att du kommer rekommendera oss vidare. Tack, vad glada vi blir av ditt fina omdöme. Hoppas du njuter av ditt körkort och kör försiktigt!
  • Johan G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    3 timmars kurs i handledarutbildning
    Trevligt bemötande
    Levde upp till förväntningarna Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Johan G
    Hej Johan,
    Vad bra att handledarutbildningen lyckades leva upp till dina förväntningar och att du blev trevligt bemött. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jan Z skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiskt bra sammanfattning! Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jan Z
    Hej Jan,
    Tack, vad roligt att du tyckte handledarutbildningen var mycket bra. Med tanke på ditt positiva omdöme så misstänker vi att det blev fel i betyget.
  • Lea L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Utförlig introutbildning med många bra tips inför övningskörning hemma. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Lea L
    Hej Lea,
    Vad kul att läsa att du fick med dig användbara tips för den privata övningskörningen. Tack för ditt omdöme!
  • Jeanette S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Både jag och sonen tyckte det var en bra kväll. En hel del aha-upplevelser och nyttig information. Framförallt tycker jag att approachen från läraren var helt rätt - avslappnad och personlig men ändå korrekt och undervisande. Sonen framhöll efteråt att "jag vill gå på den trafikskolan och ha honom som lärare!" Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jeanette S
    Hej Jeanette,
    Vad roligt att höra att ni hade en bra kväll och att ni gillade Alex som håller i handledarutbildningen. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när det är dags att boka körlektioner. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Håkan L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Standardutbildning, så utrymmet för personlig undervisning är väl inte så stort. Samtidigt fanns det utrymme för frågor och ledaren var duktig på att förmedla det som kändes viktigast. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Håkan L
    Hej Håkan!
    Det stämmer, handledarutbildningen har flera krav och riktlinjer för vad den ska innehålla. Vad bra att du kände att det fanns utrymme för frågor och att du tyckte att Alex som höll i utbildningen fick med det viktigaste. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Jennifer K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var bra och lärorik. Ganska lång men blev inte så långtråkigt med varierande uppgifter hela tiden. Bra lärare. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jennifer K
    Hej Jennifer,
    Vad bra att vi lyckades med att inte göra Riskettan långtråkig och att du tyckte det var lärorikt. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Nabi H
    Nabi H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag gick risketten på saltsjö trafikskola och det var underbart helt och hollet ..! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nabi H
    Hej Nabi,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme, tack så mycket! Hoppas det går bra med körkortet!
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Tycker det var en mycket bra kurs och jag lärde mig nya saker som jag inte visste. Blev bemött på ett positivt sätt och tycker som helhet att det var en bra upplevelse Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nicole M
    Hej Nicole,
    Vad glada vi blir att du hade en positiv upplevelse på Riskettan och att du lärde dig nya saker. Hoppas det går bra med körkortet. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Sanae D skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Hade inte så höga förväntningar men det var verkligen en givande utbildning och bra instruktör. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Sanae D
    Hej Sanae,
    Vad kul att utbildningen överträffade dina förväntningar och att du tyckte instruktören var bra. Tack för din rekommendation. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Anna C skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Gick Handledarkurs. Informativt och bra! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Anna C
    Hej Anna,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen. Hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för att du tog dig tid att skriva!
  • Agata L
    Agata L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarkurs
    Blev bemött som en kund bli bemött :-)
    Överskred mina förväntningar då var kursen väldigt intressant. Förväntade mig att det skulle var tråkig och värdelös i övrig. Jag gick dit med en ’men jag vet allt det där’ attityd men insåg snabbt att det inte var så. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Agata L
    Hej Agata,
    Vad roligt att läsa att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du fick lära dig något nytt under utbildningen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jacob S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Den var mycket bra och utvecklande Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jacob S
    Hej Jacob,
    Tack, vad kul att du tyckte Riskettan var bra och utvecklande. Det är en så viktig kurs. Hoppas det går bra med körkortet!
  • Christer L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Professionellt, vänligt, bra tilltal. Starkt rekommenderat!! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Christer L
    Hej Christer,
    Vad roligt, tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen.
  • Fritiof F
    Fritiof F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag lärde mig köra bil på saltsjö trafikskola, dem var mycket flexibla med att fixa tider och uppkörningar etc på kort varsel. Jag kände också att jag verkligen utvecklades fort när jag övningskörde med lärare därifrån. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Fritiof F
    Hej Fritiof,
    Tack, vad roligt att läsa att du uppskattade lektionerna hos oss och att vi lyckades hitta tider som passade dig. Vi hoppas du är glad över ditt körkort och tar det lugnt i trafiken.
  • William K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Dessa underbara människor hjälpte mig få mitt körkort! Väldigt proffesionella och hjälpte till med allt som gick, kände att de ville att jag skulle få körkort. Trodde att jag skulle kunna ta kortet utan körskola men det var verkligen värt att köra igenom ordentligt med dem för att få hjälp med allt som testas på en uppkörning. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar William K
    Hej William,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme. Så roligt att du är nöjd med utbildningen! Vi hoppas du gläds över ditt körkort och tar det försiktigt i trafiken!
  • Elin P skrev om Saltsjö Trafikskola
    De är otroligt trevliga och hjälpsamma! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Elin P
    Hej Elin,
    Tack, vad roligt att läsa. Vi hoppas du njuter av körkortet och tar det lugnt i trafiken!
  • Casper A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte hela paketet, körde upp samt risk 1, risk 2an och teoriprovet. Jag körde med Christel och hon var bäst. Både empatisk och skicklig på att lära ut. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Casper A
    Hej Casper,
    Vad roligt att du gillade vår trafiklärare Christel. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Vi hoppas att du har stor glädje av ditt körkort och kör försiktigt!
  • Andreas H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bra stöd och fixade ett bra upplägg för att ge de kunskaper som krävs. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Andreas H
    Hej Andreas,
    Tack så mycket, vad roligt att läsa. Hoppas du njuter av körkortet och tar det lugnt i trafiken!
  • Robin V skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra utbildare, man fastnar verkligen för det dom säger och man ser att dom gör det med passion! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Robin V
    Hej Robin!
    Vad glada vi blir. Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Terese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra och väsentlig utbildning! Tyckte både jag och min handledare. Fantastisk utbildare som gjorde det hela roligt, intressant och lärorikt. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Terese B
    Hej Terese!
    Tack, vad roligt att ni är nöjda med utbildningen och att ni uppskattade Alex som utbildare. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jenny B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning, bra tips, kunnig lärare. Lokalen lite trång. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Vi vet att klassrummet är i minsta laget, vi försöker tänka på att inte boka in för många vid varje tillfälle så det blir trångt. Förutom det är det roligt att läsa att är nöjd med utbildningen och fick bra tips med dig till övningskörningen!
  • Lova S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bemötandet var alltid väldigt bra och jag hade kul same kände mig bekväm under körlektionerna. Min lärare var tydlig med vad som gällde, vilket underlättade. Skulle verkligen rekommendera trafikskolan till mina kompisar! Läs mer
  • Peter J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Digital utbildning.
    Bra aktör, låter tredje barnet gå här. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Peter J
    Hej Peter,
    Tack för toppenbetyg på handledarutbildningen. Vad roligt att du låter tredje barnet fortsätta hos oss, ni är så välkomna!
  • Roy E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Över förväntan och väldigt informativt. Inte att kasta pengarna i sjön som jag trodde det skulle vara. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Roy E
    Hej Roy,
    Vad roligt att utbildningen överträffade dina förväntningar. Tack för ditt omdöme. Stort lycka till med övningskörningen!
  • Therese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra och pedagogisk utbildning. Vi köpte det digitala körskolepaketet sen och ska till hösten börja på allvar med arbetet.
    Mycket trevlig service och kunnig personal. Hade inte så mycket förväntningar, men blev glatt överaskad Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Therese B
    Hej Therese,
    Vad roligt att du blev glatt överraskad av utbildningen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Lycka till med övningskörningen!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildning, snabb kontakt när jag hade frågor och bra information som faktiskt gjorde upplevelsen intressant och inget man var tvungen att tröga igenom. Väldigt bra lärare som var engagerad :) Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Emelie R
    Hej Emelie,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen och att du fick svar på dina frågor. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka