Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil och moped på ett flexibelt och individanpassat sätt.

Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori- och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.

Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkommen!
Mån-Ons: 09:30-17:00
Tor: 09:30-16:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 313 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• William K
    William K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Dessa underbara människor hjälpte mig få mitt körkort! Väldigt proffesionella och hjälpte till med allt som gick, kände att de ville att jag skulle få körkort. Trodde att jag skulle kunna ta kortet utan körskola men det var verkligen värt att köra igenom ordentligt med dem för att få hjälp med allt som testas på en uppkörning. Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Saltsjö Trafikskola
    De är otroligt trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • Casper A
    Casper A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte hela paketet, körde upp samt risk 1, risk 2an och teoriprovet. Jag körde med Christel och hon var bäst. Både empatisk och skicklig på att lära ut. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bra stöd och fixade ett bra upplägg för att ge de kunskaper som krävs. Läs mer
  • Robin V
    Robin V skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra utbildare, man fastnar verkligen för det dom säger och man ser att dom gör det med passion! Läs mer
  • Terese B
    Terese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra och väsentlig utbildning! Tyckte både jag och min handledare. Fantastisk utbildare som gjorde det hela roligt, intressant och lärorikt. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning, bra tips, kunnig lärare. Lokalen lite trång. Läs mer
  • Lova S
    Lova S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bemötandet var alltid väldigt bra och jag hade kul same kände mig bekväm under körlektionerna. Min lärare var tydlig med vad som gällde, vilket underlättade. Skulle verkligen rekommendera trafikskolan till mina kompisar! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Digital utbildning.
    Bra aktör, låter tredje barnet gå här. Läs mer
  • Roy E
    Roy E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Över förväntan och väldigt informativt. Inte att kasta pengarna i sjön som jag trodde det skulle vara. Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra och pedagogisk utbildning. Vi köpte det digitala körskolepaketet sen och ska till hösten börja på allvar med arbetet.
    Mycket trevlig service och kunnig personal. Hade inte så mycket förväntningar, men blev glatt överaskad Läs mer
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildning, snabb kontakt när jag hade frågor och bra information som faktiskt gjorde upplevelsen intressant och inget man var tvungen att tröga igenom. Väldigt bra lärare som var engagerad :) Läs mer
  • Marjo S
    Marjo S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    perfekt! utmärkt utfört utbildning! Läs mer
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Enkelt med kontakt
    Bra utbildning
    Bra lärare Läs mer
  • Ioana A
    Ioana A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Superengagerad och kunnig personal. Kunde inte ha önskat mig en bättre körskola. Klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare Saltsjö Trafikskola. Läs mer
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tog körlektioner hos Saltsjö Trafikskola vilket både gav mig bra trafikkunskaper men också bra förberedelser inför uppkörningen! Läs mer
  • Frida K
    Frida K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag gjorde i stort sätt hela min körkortsutbildning hos Saltsjö trafikskola och kan inte vara annat än oerhört nöjd. Jag gjorde introduktionskursen, riskettan och tog även körlektioner. Trevlig och kunnig personal som lär ut på ett bra och intressant sätt. De anpassade utbildningen bra efter mina kunskaper och hjälpte mig att klara teorin och uppkörningen på första försöket. Jag rekommenderar Saltsjö trafikskola starkt! Läs mer
  • Tobias D
    Tobias D skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag hade en väldigt positiv upplevelse, jag blev bemött mycket väl av all personal och allt levde fullständigt upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med mitt val av körskola och skulle verkligen rekommendera företaget. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och tydlig vägledning för både elev och handledare! Läs mer
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag va på handledarutbildning för att få tios hur man kan bli en bra instruktör. Men jag tycker att trafikskolan mest ville sälja sina tjänster. 1/5 del av tiden handlade om hur man beter sig i trafiken. Resten gick ut på att köpa skyltar och speglar samt gilla dem på sociala medier Läs mer
  • Nikki P
    Nikki P skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra bemötande! Hade inte klarat att ta mitt körkort utan saltsjö trafikskola! Trevlig personal som gör att man känner sig trygg i trafiken samt hjälper till med teorin! Läs mer
    2018-05-03 Saltsjö T svarar Nikki P
    Hej Nikki,
    Vad bra att du att du känner att du fick hjälp med teorin samt att du kände dig trygg under lektionerna, det är väldigt viktigt för oss. Tack så mycket för din rekommendation. Njut av körkortet och kör försiktigt!
  • Ida H
    Ida H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag har fått så otroligt trevligt bemötande, alla lärare hälsar så fort man kliver innanför dörren. Johanna i receptionen har varit otroligt hjälpsam vid bokning av förarprov och andra kurser vilket har underlättat enormt under processen. En speciell eloge till min trafiklärare Christel som har varit så kunnig och hjälpsam i körningen, jag har varje vecka längtat till körningen och att få lära mig mer. Hon har varit väldigt trevlig att sitta och prata med, samt väldigt lugnt i hennes sätt att hjälpa mig utvecklas. Som sagt klarade jag både teoriprovet samt förarproven på första försöker och det bekräftar ju att hon är en ordentlig och trevlig trafiklärare. Så hela min upplevelse av saltsjö trafikskola har varit extremt positiv. Läs mer
    2018-05-03 Saltsjö T svarar Ida H
    Hej Ida,
    Tack så mycket, vad glada vi blir! Det är verkligen roligt att läsa att du längtat till dina körlektioner och att du känner att du fått ett bra bemötande av oss på skolan. Hoppas du njuter av körkortet och att du får en toppensommar!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Saltsjö Trafikskola
    helt enkelt riktigt bra bemötande och allt va service innebär, mycket nöjd med min lärare som jag körde med. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Fredrik M
    Hej Fredrik,
    Först och främst stort grattis till körkortet. Härligt att du är nöjd med bemötandet hos oss och med din trafiklärare Christel. Tack för din rekommendation och hoppas du njuter av ditt körkort!
  • Ann G
    Ann G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och informativt. Bra handledning och bra svar på mina frågor. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Ann G
    Hej Ann,
    Vad bra att du är nöjd med svaren på dina frågor och att du tyckte Handledarkursen var trevlig och informativ. Vi tackar så mycket för din rekommendation och hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Tobias D
    Tobias D skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag hade en mycket bra upplevelse och upplev att utbildningen var mycket lyckad. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Tobias D
    Hej Tobias!
    Härligt att höra att du hade en bra upplevelse på Riskettan. Vi tackar så mycket för din rekommendation!
  • Clara F
    Clara F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bra bra bra bra ska ske d d d d d d. D den. D d s s s s d z d d d d. D d d d d d d d d d d Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Clara F
    Hej Clara,
    Vi misstänker att du kommit åt lite knappar av misstag men det verkar som att du tycker Riskettan var bra. Lycka till med körkortsutbildningen!
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en väldigt trevlig stämning och man fick mycket god information på ett sätt som gjorde att man lätt tog in det. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Oliver F
    Hej Oliver,
    Härligt att stämningen var bra på Riskettan och att informationen på kursen var lätt att ta in. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Joel E
    Joel E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Tog upp bra exempel i trafiken, på t ex svåra situationer. Man blev trevligt bemött. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Joel E
    Hej Joel,
    Vad bra att du fick ett trevligt bemötande och blev informerad om svåra situationer som du kan stöta på i trafiken. Stort lycka till med övningskörningen!
  • Emily T
    Emily T skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemött, långt stillasittande förstörse upplevelsen. En 15 minuters rast mellan varje timme hade gjort det lättare att koncentrera sig på utbildningen. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Emily T
    Hej Emily!
    Vad roligt att du är nöjd med bemötandet. Vi tackar så jättemycket för din input angående rasterna och tar åt oss av det. Stort lycka till med körkortet!
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Informativt, lärorikt, bra! Personalen gjorde den långa utbildningen kortare med hjälp av humor och bra information.
    Jag är nöjd med Saltsjö Trafikskola! Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Lukas H
    Hej Lukas,
    Vad roligt att höra, vi gör vårat bästa för att få de 3 timmarna på Riskettan att kännas kortare. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Denise B
    Denise B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bemötandet har varit fantastiskt! Jättetrevliga och hjälpsamma från start. Köpte körlektionspaket som jag utnyttjade helt och tycker det var jättebra lektioner, man lär sig nya saker varje lektion. Dom levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Denise B
    Hej Denise!
    Vad roligt att du tyckte körlektionerna var jättebra och att du är nöjd med bemötandet. Vad bra också att du lärde sig något nytt varje körlektion, det är väldigt viktigt för oss. Hoppas du njuter av ditt körkort och våren som kommit!
  • Sara A
    Sara A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att utbildningen var väldigt intressant och det var lätt att förstå. Ni var väldigt duktiga att förklara och man kände sig uppskattad i "klassrummet. Det ändå var att jag hade önskat att ni hade två raster istället för än då slutet av sista passet häll jag på att somna då jag har gått i skolan en hel dag innan. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Sara A
    Hej Sara!
    Vad glada vi blir att du kände dig uppskattad och att du tyckte vi var bra på att förklara. Vi vet att kursen är lång och att det är lätt att bli trött så vi ska absolut tänka på det. Tack så jättemycket för din rekommendation och lycka till med körkortet!
  • Wilhelm N
    Wilhelm N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra instruktörer. Rolig och nyttig kurs. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Wilhelm N
    Hej Wilhelm!
    Vad roligt att du tycker handledarutbildningen var rolig och nyttig. Det glädjer oss. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Elvira O
    Elvira O skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemött men det skulle behöva finnas mer genustänk och integration i sammanhanget, det var väldigt etnocentrerat och binärt. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Elvira O
    Hej Elvira!
    Vi vill börja med att tacka för din input. Vad bra att du är nöjd med bemötandet.
    Om kursen uppfattats som etnocentrerad och binär men det kan det bero på att Riskettan måste hållas utefter Transportstyrelsens författningssamling. I det materialet innefattas olycksstatistik mellan åldersgrupper, kön m.m. som vi måste informera om. Hoppas du tog med dig något från kursen som du har användning av när du är ute och kör.
  • Martina K
    Martina K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande trevligt mycket bra genomgång och information mycket som kom fram som vi inte visste ett dugg om. Rekommenderad varmt! Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Martina K
    Hej Martina!
    Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med kursen och att ni fick lära er något nytt. Tack för att du rekommenderar handledarutbildningen hos oss!
  • Mahret M
    Mahret M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte hon var väldigt duktig och trevlig. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Mahret M
    Hej Mahret!
    Tack så mycket för din rekommendation. Vad roligt att du gillade Maria som håller Riskettan.
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker personligen att handledarkursen var ganska onödig. Tycker egentligen inte att den behövs. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Nathalie K
    Hej Nathalie!
    Vi försöker göra kursen så bra och trevlig som möjligt utefter Transportstyrelsens riktlinjer och krav. Vi hoppas att du lärde dig någonting nytt som du tar med dig när du övningskör. Lycka till med körkortet!
  • Elisabet R
    Elisabet R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra kurs, god undervisning. Lite trångt i klassrummet och möjligen skulle det varit lärorikt med lite mer utrymme för frågor/diskussion. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Elisabet R
    Hej Elisabet!
    Vad kul att du tyckte det var en bra kurs. Vi gör vårat bästa för att känna av läget och ge utrymme för diskussion och frågor men vi ska absolut tänka mer på det. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Elin K
    Elin K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    En bra utbildning, kort och konsist utan massa extra onödig information som det kan vara ibland. Bra bemötande från personalen. Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Elin K
    Hej Elin!
    Vad roligt att du gillade utbildningen och tyckte det var bra information. Tack för att du rekommenderar oss.
  • Olivia E
    Olivia E skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte körlektioner och testfrågor på hemsidan. Blev bra bemött och de var hjälpsamma på tfn mm. Mycket noggranna och man fick en bra utbildning för att bli förare. Jag känner mig redo för att komma ut och köra på egen hand :) Läs mer
    2018-03-28 Saltsjö T svarar Olivia E
    Hej Olivia!
    Vad roligt att du är nöjd med utbildningen. Vi hoppas du har stor glädje av ditt körkort och får en fin vår. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Olof L
    Olof L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Supernöjd! Trevliga och pedagogiska körskolelärare som verkligen vill ens bästa, inte bara för uppkörningen utan även i fortsatta livet med bilen. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Olof L
    Hej Olof!
    Vilken fin rekommendation. Det glädjer oss verkligen att höra om din upplevelse. Tack! Hoppas du njuter av ditt körkort och att du kör försiktigt.
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om Saltsjö Trafikskola
    Körlektioner
    Alla var väldigt trevliga och hjälpsamma. Smidigt att boka tider Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Lovisa R
    Hej Lovisa!
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra. Grattis igen till körkortet - vi ses på vägarna!
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte ett par lektioner och online tester. Jag hade Christel som körlärare, jag fick snabbt förtroende för henne och kände att jag lärde mig väldigt snabbt och förstod vad hon menade. Jag upplever Saltsjötrafikskola som väldigt bra, trevlig personal, trevligt bemötande varje gång, hjälpsamma och mycket mer! Jag rekommenderar det!!!🌷🚗🎉 Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Lovisa L
    Hej Lovisa!
    Vad roligt att läsa att du tyckte våran personal här på trafikskolan var trevlig och hjälpsamma, speciellt Christel som var din lärare. Vi hoppas verkligen att du njuter av ditt körkort och att du kör försiktigt. Tack så mycket för att du rekommenderar oss!
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker att allting har varit bra! Jag har lärt mig något viktigt och relevant varje körlektion. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Hanna N
    Hej Hanna!
    Det glädjer oss att höra att du tycker det varit bra hos oss och att du lärt dig något nytt varje körlektion. Hoppas att du är glad över ditt körkort och kör försiktigt!
  • Melvin S
    Melvin S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Tycker det har varit bra. Nöjd med utbildningen Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Melvin S
    Hej Melvin!
    Vad bra att du var nöjd med Riskettan. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande. Instruktivt. Kunnig lärare. Mycket bra information och saker att tänka på.. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Magdalena M
    Hej Magdalena!
    Vad roligt att du fick ett bra bemötande och att du tyckte kursen innehöll bra information. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Supernöjd med skolan! Fin personal, med oändligt tålamod och utbildar till duktiga och säkra förare. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Jeanette S
    Hej Jeanette!
    Vad härligt att du är nöjd med trafikskolan och att du fått en så bra uppfattning av oss i personalen. Hoppas verkligen att du njuter av ditt körkort!
  • Maja E
    Maja E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra bemötande och viktig kurs! Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Maja E
    Hej Maja!
    Roligt att höra att du fick ett jättebra bemötande. Ja, visst är det en viktig kurs. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Emma L
    Emma L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket trevlig personal och en mycket lärorik utbildning. Mycket tillmötesgående och extremt kunniga inom området. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Emma L
    Hej Emma!
    Vad roligt att höra att du tycker kursen var lärorik och att du fick ett bra intryck av oss i personalen. Hoppas det går bra att övningsköra!
  • Evelinn P
    Evelinn P skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt lärorikt! Man får lära sig hur alkohol och sömn påverkar människor och sin körning. Mer än vad man tror. Jag lärde mig otroligt mycket. :) Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Evelinn P
    Hej Evelinn!
    Vad bra att kursen var lärorik för dig, det är väldigt mycket viktigt som ingår i Riskettan. Tack så mycket för din rekommendation!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka