Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat. Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkomna!
Mån-Tis: 10:00-16:00
Ons: 10:00-17:00
Tor: 10:00-15:00
Fre: 10:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• Sima S
    Sima S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Duktiga trafiklärare som utbildar en grundligt och väl. Rekommenderas starkt!
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    ..........................................................................Det var bra :)
  • Jerome N
    Jerome N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra! Mycket intressant fakta och bra bemötande!
  • Tova W
    Tova W skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag blev glatt bemött av läraren. Riskettan vad roligare än vad jag hade förväntat mig!
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra, tydlig. Inte så mycket ny fakta men jag tog ut mig faktan på ett helt annat sätt, historier och konsekcenserna av att rattfylleri kommer alltid att sitta i bakhuvudet när man sätter sig i bilen. Mycket bra presenation - som fler bör gå.

Att tänka på: mer ny fakta, mer historier det är gripande.
  • Therese F
    Therese F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag är nöjd med bemötandet och tyckte att kursen levde upp till förväntningarna
  • Ola H
    Ola H skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt. Bra. Men skulle kunna vara en fjärdedel så långt!
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var lärorikt, informativ och givande!
  • Ia M
    Ia M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och kunnigt bemötande, bra tips
  • Ana G
    Ana G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra introduktions kurs med många tidiga exempel och svar till alla frågor som togs upp. Väldigt pedagogisk och mycket tålamod.
  • Maria B
    Maria B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Fantastiska och engagerade lärare. Glad att ha körkortet, men kommer sakna körlektionerna.
    2017-09-12 Saltsjö Trafikskola svarar Maria B
    Hej Maria,
    Vilket fantastiskt betyg. Tack, vad glada vi blir. Du är alltid välkommen och ta en fika! Njut av körkortet som du kämpat för.
  • Robert F
    Robert F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och utförlig utbildning. Man lärde sig många nya saker.
    2017-09-12 Saltsjö Trafikskola svarar Robert F
    Hej Robert,
    Kul att du är nöjd med utbildningen och att du lärde dig mycket nytt. Tack så jättemycket för din rekommendation!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Tagit körlektioner, köpt tester och gått riskettan hos Saltsjö trafikskola. Mycket nöjd med allt!
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Alexandra S
    Hej Alexandra,
    Härligt att du är nöjd med allt. Det har varit roligt att ha dig här och få följa din utveckling. Njut nu av körkortet!
  • Hasheer A
    Hasheer A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    God information som handledaren tog upp det intressanta/vikigaste av det hela. Dessutom hade utbildningen bra rast tid med extremt bra bemötande, exempelvis, fika, vilket kändes att man var mer än välkommen till handledarutbildingen.
    Handledaren kändes också professionellt eftersom han hade inget manus, han pratade allt utantil och flytande med goda och tydliga förklaringar. Rekommenderas starkt!
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Hasheer A
    Hej Hasheer,
    Härligt att läsa ditt omdöme, det är precis så vill vi att det ska vara. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Eloise F
    Eloise F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra Handledarutbildning! 3 timmar kändes korta då jag fick mycket intressant information, blev motiverad att övningsköra och fick en överblick över vad som förväntas av både handledaren och eleven. Utbildningen levde verkligen upp till mina förväntningar!
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Eloise F
    Hej Eloise,
    Vad roligt att du blev motiverad till att övningsköra och att du tyckte informationen var intressant, det är precis vad vi vill eftersträva. Stort lycka till med körkortsutbildningen!
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var precis som jag förväntat mig rent teoretiskt, men läraren gjorde de roligt och mer intressant.
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Sofie B
    Hej Sofie,
    Det är alltid roligt när vi lyckas överträffa förväntningar. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Cenni J
    Cenni J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra bemötande proffsigt utfört
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Cenni J
    Hej Cenni,
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra upplägg, innehåll och bemötande.
    2017-08-03 Saltsjö Trafikskola svarar Ulrika E
    Hej Ulrika,
    Upplägg, innehåll och bemötandet är alla tre viktiga punkter för oss, vad roligt att du tyckte det var bra. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Hedvig H
    Hedvig H skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Den var bra. Hade inte så höga förväntningar så blev glatt överraskad när utbildningen började.
    2017-08-02 Saltsjö Trafikskola svarar Hedvig H
    Hej Hedvig,
    Vad roligt att vi lyckades överträffa dina förväntningar och tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss!
    Trevlig sommar!
  • Maja M
    Maja M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande! Vänlig personal och intressant.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Maja M
    Hej Maja,
    Tack, vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att du tyckte kursen var intressant. Önskar dig en fin sommar!
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag är jättenöjd med den undervisning jag har fått på Saltsjö Trafikskola. Körlektionerna har varit effektiva och pedagogiska, dessutom har alla lärare jag haft (Alex, Allan och Christel) samt övrig personal alltid varit trevliga och tillmötesgående. Jag har inga synpunkter på någonting speciellt utan allt kändes utmärkt.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Ebba F
    Hej Ebba,
    Tack så mycket för dina fina ord, det är roligt att höra. Åter igen stort grattis till körkortet, det gick ju galant! Vi på Saltsjö Trafikskola önskar dig en toppen sommar!
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Maria som höll i utbildningen var väldigt trevlig, upplägget var bra med mycket interaktiva övningar kombinerat med filmer och power point. Var mycket nöjd och positivt överraskad av utbildningen.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Ebba K
    Hej Ebba,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med kursen hos oss och att du gillade Maria. Tack så mycket för ditt betyg!
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Svårt när man inte har något att jämföra med men skulle säga att det var generellt bra. Även om en del känns självklart så är det mycket som också får en att reflektera och tänka lite extra på riskerna som finns i trafiken. Man blir mer medveten om vilka situationer en kan stöta på och hur en ska undvika dessa. Så bra överlag måste jag säga. Däremot ganska trångt med många kursdeltagare i liten lokal och diskussionerna kanske kunde bli lite mer engagerande.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Ellen B
    Hej Ellen,
    Just det du beskriver är så viktigt, att vara medveten om riskerna och hur vi ska undvika dem. Vi är glada att du tagit dig till kunskaperna som vi förmedlade under Riskettan. Vi beklagar att du upplevde det som ganska trångt under kursen och hoppas du har överseende med det. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva om våran kurs!
  • Filip K
    Filip K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Trafikskolan är bra men det som togs upp var inte nytt för just mig så jag lärde mig inte så mycket nytt.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Filip K
    Hej Filip,
    Vad roligt att du gillar trafikskolan. Det är bra att du var medveten om risker i trafiken redan innan Riskettan, det är ju så viktigt och vi hoppas du tog med dig något nytt från kursen.
  • Victor S
    Victor S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det känns som den information man får kunde ha blivit utdelad på en kortare tid och med färre upprepningar, men jag antar att det kanske behövs för att banka in informationen i skallen på de flesta människor.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Victor S
    Hej Victor,
    Vi förstår vad du menar. Innehållet samt längden på kursen är styrt enligt transportstyrelsens riktlinjer. Vi hoppas att de kunskaper vi förmedlar kommer följa med en lång tid. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Helhetsintrycket var positivt och bemötandet bra. Kursen gav perspektiv på risker i trafiken.
    2017-07-25 Saltsjö Trafikskola svarar Caroline O
    Hej Caroline,
    vad roligt att du gillade Riskettan hos oss och att du blev uppmärksammad om risker i trafiken. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Rolig kurs där vi deltagare fick engagera oss och vara delaktiga i stor utsträckning. Mycket trevlig personal!
    2017-07-17 Saltsjö Trafikskola svarar Alexandra S
    Hej Alexandra! Vad härligt att du kände att du fick vara delaktig och att du hade roligt på kursen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om våran Riskettankurs!
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Allt var väldigt bra och man fick verkligen en bra kunskap över hur man ska köra bil!
    2017-07-04 Saltsjö Trafikskola svarar Mattias F
    Hej Mattias.

Va kul att du tyckte att allt var bra och kände att du fick den kunskapen du behövde. Stort grattis till körkortet och lycka till i trafiken.
  • Cajsa S
    Cajsa S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Otroligt bra service. Köpte ett startpaket där både teorin och de praktiskt hjälpt mig otroligt mycket. Framförallt det praktiska!
    2017-06-28 Saltsjö Trafikskola svarar Cajsa S
    Hej Cajsa,

Va härligt att startpaketet fungerade bra för dig och att du tyckte att servicen va bra. Stort grattis till körkortet och lycka till.
  • Miqaela E
    Miqaela E skrev om Saltsjö Trafikskola
    Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Alex har förklara på olika sätt för att jag ska få så mkt förståelse för körningen som möjligt! Med att visa bilder, när vi kör och ritningar. Även pepp och alltid ärlig.
    2017-06-28 Saltsjö Trafikskola svarar Miqaela E
    Hej Miqaela,

Va kul att höra. Tack för din kommentar. Grattis återigen till körkortet och lycka till i trafiken.
  • Dîcle K
    Dîcle K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en bra utbildning med intressanta diskussioner och övningar. Jag har tagit med mig mycket från utbildningen.
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Dîcle K
    Hej Dicle,

Va roligt att du tyckte att utbildningen var bra och intressant. Tack för din rekommendation.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Saltsjö Trafikskola
    En mycket trevlig trafikskolan med trevliga lärare och en bra risketta.
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Patrik W
    Hej Patrik,

Härligt att du gillar vår trafikskola. Det har varit jättekul att ha dig här och återigen ett stort grattis till körkortet.
  • Alva L
    Alva L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Fantastisk utbildning och enormt duktig utbildare!
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Alva L
    Hej Alva,

Tack så mycket och va kul att du tyckte om utbildningen.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och informativt. Bra saker kring eko körning som jag inte lärt mig. Det var också bra att man tog upp hur man tillsammans vill ha det under övningskörningen.
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Elisabeth S
    Hej Elisabeth,

Va kul att du tyckte att det var trevligt och informativt, samt att du lärde dig bra saker om eko-körning. Hoppas det går bra att övningsköra.
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det va kul stundvis dock lite långtråkigt men va kan man göra åt det likslm
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Oliver F
    Hej Oliver,

Va tråkigt att du bara tyckte att kursen var kul stundvis. Längden på kursen kan vi tyvärr inte göra något åt. Tack för ditt betyg.
  • Maria E
    Maria E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt fint bemötande och bra svar både i reception och av kursledare. Mycket tydligt och instruktivt. Känner mig redo att övningsköra Nu! Idag följt tipset om att eleven sitter bredvid och jag hela tiden talar om vad jag gör. Mycket uppskattat!
    Tack!
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Maria E
    Hej Maria,

Va glada vi blir att du tyckte att vi gav dig ett bra och positivt bemötande. Va bra att du fick med dig användbara tips. Välkomna tillbaka.
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en lärorik utbildning. Frågor som är bra och nyttigt att diskutera och reflektera över. Bra utbildningsledare.
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Hanna Z
    Hej Hanna,

Va trevligt att du tyckte att kursen var lärorik och att du uppskattade utbildningsledaren. Vi jobbar med att få eleverna så delaktiga som möjligt. Tack för din kommentar.
  • Nayana T
    Nayana T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var väldigt lärorik, läraren var rolig men tog det ändå på allvar, vilket gjorde att man verkligen hängde med i alla moment och var delaktig.
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Nayana T
    Hej Nayana,

Va roligt att du tyckte att kursen var lärorik och att du gillade läraren. Tack för din rekommendation.
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att kursen var bra och jag lärde mig mycket.
    2017-06-20 Saltsjö Trafikskola svarar Sofie M
    Hej Sofie,
    Vad bra att du lärde dig något nytt och tyckte kursen var bra. Tack för din rekommendation!
  • Emil E
    Emil E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag hade inga förväntningar pga att jag visste ej hur det skulle gå, men det var extremt bra!

Bra information, lätt att följa med, humor (som är viktigt), snälla och schysta lärare som verkligen lyssnade på en när man hade frågor och en bra Vibe helt enkelt!
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Emil E
    Hej Emil,

Härligt att du blev så nöjd med kursen och tyckte att stämningen va bra. Du är välkommen tillbaka!
  • Mikaela E
    Mikaela E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var ett bra upplägg på kursen! Bra att vi som deltog fick vara aktiva, bra där med diskussioner i smågrupper.
    2017-06-20 Saltsjö Trafikskola svarar Mikaela E
    Hej Mikaela,
    Vad kul att du gillade upplägget på kursen och du kände dig delaktig, det är väldigt viktigt för oss.
  • Pia
    Pia   skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en bra utbildning med mycket tänka och tala från oss som var med. Inte en lång malande föreläsning, det var bra.
    2017-06-20 Saltsjö Trafikskola svarar Pia
    Hej Pia,
    Tack för ditt betyg, vad kul att du är nöjd med utbildningen.
  • Peter P
    Peter P skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt pedagogiskt och lättförståeligt. Bra exempel, trevlig utbildare, väldigt tålmodig.
    2017-06-20 Saltsjö Trafikskola svarar Peter P
    Hej Peter,
    Vad roligt att du gillade utbildningen och tyckte utbildaren var trevlig. Tack för din rekommendation.
  • Noomi R
    Noomi R skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö-trafikskola har varit lite som mitt andra hem under våren. Dom har lärt mig allt jag behöver för att jag själv ska känna mig säker i trafiken och minimera riskerna för alla runt mig. Jag har i lokalerna känt mig som hemma och fått kaffe, kakor och uppmuntrande bemötande. Alla arbetande på skolan har jag fått fina relationer med och jag kommer sakna dom. Tack för allt!
    2017-06-27 Saltsjö Trafikskola svarar Noomi R
    Hej Noomi,

Va kul att du har känt dig så hemma, det har varit roligt att ha dig här. Grattis igen till körkortet! kör försiktigt och lycka till med allt.
  • Emma F
    Emma F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker att alla på företaget bemötte mig väldigt bra, kände mig som hemma efter första lektionen. Det gick att prata med alla vilket gjorde hela processen lättare. Jag har haft ett väldigt tajt schema hela året men det har inte stoppat dom från att hjälpa mig med att hitta enstaka tider. Jag har fått extremt bra hjälp från de test proverna jag köpte av dom. Jag hade nog inga förväntningar innan, men om jag skulle säga något så var dom väl väldigt neutrala. Saltsjö trafikskola överraskade mina förväntningar och visade mig att det kan vara roligt att ta körkort (processen).
    2017-06-28 Saltsjö Trafikskola svarar Emma F
    Hej Emma,

Va kul att du fick en sådan bra upplevelse hos oss och att du kände dig som hemma. Vi tar emot din kommentar med stor glädje och det har varit roligt att ha dig här. Även härligt att höra att du fått den hjälp du behövt och att vi kunnat hjälpa dig med lektioner trots ditt tajta schema. Grattis till körkortet och lycka till!
  • Ida S
    Ida S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Väldigt nöjd med trafikskolan! Blivit en mycket bättre bilförare tack vare alla lektioner genom att förstå situationer och risker. Klarade uppkörningen på första försöket. Tack till min huvudlärare Christel!
    2017-06-08 Saltsjö Trafikskola svarar Ida S
    Hej Ida,
    Tack, vad glada vi blir. Åter igen stort grattis till körkortet! Så roligt att du uppskattade Christels jobb. Hoppas det går bra ute i trafiken och kör försiktigt!
  • Rosmarie S
    Rosmarie S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Helt ok, gissar att det är lika på alla ställen eftersom innehållet i kursen är styrt. 3 timmar är för långt för innehållet, men det kan inte trafikskolan styra.
    2017-05-17 Saltsjö Trafikskola svarar Rosmarie S
    Hej Rosmarie
    Det stämmer att innehållet samt längden på kursen är styrt enligt transportstyrelsens riktlinjer. Hoppas de kunskaper vi förmedlade kommer er till användning under er övningskörning.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra upplagt. Lagom stor grupp. Ser gärna frukt istälelt för kakor.
    2017-05-17 Saltsjö Trafikskola svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Roligt att du är nöjd med upplägget och gruppens storlek, vi ska absolut ha i åtanke att ha frukt som alternativ på kurserna. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Ian T
    Ian T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra och informativt, jag lärde mig mycket viktig information från diskutionerna
    2017-05-17 Saltsjö Trafikskola svarar Ian T
    Hej Ian,
    Roligt att höra att du lärde dig mycket på Riskettan, det är ju så viktigt att vara medveten om riskerna som finns i trafiken. Tack för din rekommendation!
  • Mario L
    Mario L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    5 Plus av 5, Väldigt bra och inspirerande handledarutbildning.
    2017-05-17 Saltsjö Trafikskola svarar Mario L
    Hej Mario,
    Tack för toppenbetyg, det glädjer oss!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka