Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

4.7 i betyg av av 387 omdömen
Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil och moped på ett flexibelt och individanpassat sätt.

Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori- och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat.

Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkommen!
Mån-Ons: 09:30-17:00

• Albin N

2019-02-14

Albin N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Utmärkt!

Introduktionskursen som man annars hört så tråkigt om var mycket givande på Saltsjö Trafikskola. Trots dess längd kändes den inte utsträckt och jag slogs av kursledarens saklighet och ärlighet.

Det samma gällde riskettan. Väl behövd och nyttig reflektion kring var moraliska såsom fysiska gränser går, både ens egna och andras. Precis som med introkursen var denna kurs några väl använda timmar!

Även körlekitionerna var värdefulla. Körlärarna fokuserade inte bara på uppkörningen utan körningen som helhet. Genom att göra eleverna handlingskrafitga och säkra följer uppkörning och körkort naturligt. Varje sekund av min körning blev jag analyserad och given konstruktiv kritik, ingen slösad tid!

Sammantaget är Saltsjö Trafikskola en mycket kompetent trafikskola som jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-02-13

Peter G skrev om Saltsjö Trafikskola
    Inget att anmärka på, erfaren och kompetent lärare Läs mer
    2019-02-14 Saltsjö T svarar Peter G
    Hej Peter,
    Vad kul att du är nöjd med handledarutbildningen. Tack så mycket för ditt betyg!
  • 2019-02-12

Malin L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra körlektioner och guidning till körkort! 😊👍 Läs mer
    2019-02-14 Saltsjö T svarar Malin L
    Hej Malin,
    Tack vad glada vi blir för din rekommendation. Kör försiktigt, vi ses i trafiken!
  • Göran M

2019-02-10

Göran M skrev om Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildning. Var en mycket bra utbildning pedagogiskt upplagd och intressanta frågeställningar. Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Göran M
    Hej Göran,
    Kul att du är nöjd med utbildningen och att du gillade upplägget. Hoppas det går bra med övningskörandet. Tack för ditt betyg!
  • 2019-02-08

Joel E skrev om Saltsjö Trafikskola
    Riskettan fungerade jättebra på saltsjö trafikskola. Förväntningarna (att sitta lch stirra igenom tre timmar av tråkigt lärande) överstegs land annat i form av socialt umgänge. Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Joel E
    Hej Joel,
    Vad roligt att dina förväntningar överträffades på Riskettan. Hoppas det går bra med körkortsutbildningen. Tack så mycket för ditt betyg!
  • 2019-02-08

Robin T skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande, långtråkig genomgång men på kortast möjliga tid dock vilket uppskattas Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Robin T
    Hej Robin,
    Kul att du är nöjd med bemötandet. Vad synd att du upplevde det som långtråkigt, vi hoppas att du tog med dig viktig information. Tack för ditt omdöme!
  • 2019-02-07

Lovisa N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Kompetenta och pedagogiska lärare som hjälpte mig att utvecklas och fokuserade på att jag skulle bli en så bra och säker förare som möjligt, även efter uppkörningen. Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Lovisa N
    Hej Lovisa,
    Vad roligt att läsa. Tack snälla för toppenbetyg! Hoppas du njuter av körkortet.

Moa G skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jättetrevlig personal som förklarade så att alla förstod! Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Moa G
    Hej Moa,
    Kul att du är nöjd med Riskettan hos oss. Tack så mycket för ditt betyg!

Annelie Ä skrev om Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildningen blev jättetrevlig tack vare en bra och engagerad utbildare. Jättenöjd! Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Annelie Ä
    Hej Annelie,
    Härligt att du hade det trevligt och är nöjd med utbildningen. Hoppas det går bra med övningskörningen. Vi tackar så mycket för ditt betyg!

Henrik F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Utmärkt! Dettaär andra gången jag hargått handledarutbildning, denna gang var mycket batter! Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Henrik F
    Hej Henrik,
    Vad roligt att du tyckte utbildningen var bättre hos oss. Hoppas det går bra att vara handledare.
    Tack för din rekommendation!
  • 2019-01-28

Alexander A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Super bra och extremt trevliga Läs mer
    2019-02-06 Saltsjö T svarar Alexander A
    Hej Alexander,
    Tack så mycket för toppenbetyg. Hoppas du njuter av ditt körkort!
  • 2019-01-25

Jennifer K skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag körde 12 lektioner med Saltsjö trafikskola, samt uppkörning. Jag blev bemött på ett riktigt bra sätt. När först inte var nöjd med den läraren jag körde med de första lektionerna, gick det enkelt att byta till en annan. Personalen var trevliga generellt väldigt trevliga och anpasaaade lärandet efter mina behov. Jag förväntade mig att skolan skulle lära mig allt jag behövde inför kommande år i trafiken och såklart uppkörning. Väl på uppkörningen kände jag mig så trygg att jag inte var så nervös som jag trodde att jag skulle vara, främst på grund av Alexander som var en väldigt bra pedagog som fick mig att bli en säker förare i trafiken samt fick mig att känna mig själv säker och trygg. Jag skulle absolut rekommendera Saltsjö Trafikskola till andra som ska köra köra på en trafikskola. Dels på grund av deras bra bemötande samt på grund av deras placering nära Farsta, där jag körde upp som gör det möjligt att köra just där en kör upp. Läs mer
    2019-02-06 Saltsjö T svarar Jennifer K
    Hej Jennifer,
    Vad glada vi blir av dina ord. Det känns bra att vi har kunnat hjälpa dig och att vi lyckades anpassade utbildningen så det blev bra för dig och att du kände dig trygg inför uppkörningen.
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Ta det lugnt i trafiken!
  • Jennifer V

2019-01-24

Jennifer V skrev om Saltsjö Trafikskola
    Tyckte det var bra bemötande och kursen utfördes på ett intressant och roligt sätt. Bra med mycket disskutioner och gruppfrågor. Läs mer
    2019-02-06 Saltsjö T svarar Jennifer V
    Hej Jennifer,
    Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med Riskutbildningen hos oss och att du uppskattade upplägget med diskussioner och frågor.
  • 2019-01-23

Aleksander J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag o bekanta har gått flera kurser här. Rekommenderar starkt! Lär dig köra ordentligt med härlig stämning Läs mer
    2019-02-06 Saltsjö T svarar Aleksander J
    Hej Aleksander,
    Vad roligt att ni är flera som gått kurs här och att ni är nöjda. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • 2019-01-22

Lydia T skrev om Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildningen var bra, vänligt folk på plats, goda kakor. Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Lydia T
    Hej Lydia,
    Härligt att du uppskattade fikat. Tack snälla för bra betyg.
    Lycka till med övningskörningen!
  • 2019-01-21

Saga L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bra utbildning, mycket givande information. Bra upplägg på digital utbildning. Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Saga L
    Hej Saga,
    Vad kul att du är nöjd med handledarutbildningen hos oss och att du gillade upplägget om den digitala utbildningen.
    Tack så mycket för din rekommendation. Hoppas det går bra att övningsköra!
  • 2019-01-21

Anthony H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag gick handledarutbildning hos Saltsjö Trafikskola. Trevligt bemötande och proffsig personal.
    Dom mötte mina förväntningar jag hade.
    En trevlig kväll! Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Anthony H
    Hej Anthony,
    Vad roligt att du hade en trevlig kväll och att utbildningen levde upp till dina förväntningar. Tack snälla för ditt fina betyg!
  • 2019-01-18

Frida E skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag är supernöjd med allt, man blev jättebra behandlad och lärde sig hur mycket som helst och det kändes bara kul att åka och köra och lära sig massor. Jag är jättenöjd över att jag valde juste denna körskola och skulle definitivt rekommendera den vidare! Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Frida E
    Hej Frida,
    Vad kul att du är så nöjd och att du känner att du kan rekommendera oss vidare, det glädjer oss.
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Kör försiktigt!
  • 2019-01-17

Ida L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Superbra! Kanske att de drog ut lite på uppkörningen i onödan Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Ida L
    Hej Ida,
    Vad synd att du upplevde det som att vi drog ut på uppkörningen. Det har varit ovanligt långa väntetider på Trafikverket för att få en uppkörning. Tack för ditt betyg. Hoppas du njuter av körkortet!
  • Alvin S

2019-01-16

Alvin S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tog lektioner på saltsjö trafikskola och är mycket nöjd då jag klarade uppkörningen på första försöket. Jag kände mig väl förberedd inför uppkörningen. Vill ge extra beröm till Viktor Kriström för att han är en mycket kunnig och pedagogisk lärare som gör att man blir engagerad i sin körning. Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Alvin S
    Hej Alvin,
    Fantastiskt bra jobbat att klara dig på första försöket. Det glädjer oss att du är nöjd med utbildningen och med din lärare. Tack för din rekommendation. Vi hoppas du njuter av ditt körkort!
  • Nadja J

2019-01-15

Nadja J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Övningskörde här ca fyra månader, så proffsigt! Pålitliga och duktiga lärare, inte för dyrt, skönt att övningsköra i samma områden som man sedan kör upp i. Extra tack till Maria! Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Nadja J
    Hej Nadja,
    Så roligt att läsa dina fina ord. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss.
    Vi ses i trafiken!
  • 2018-12-17

Jonas R skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö Trafikskola Levererar. Handledarutbildningen är bra, mycket information och många bra tips på hur du och den du ska leda, ska komma framåt i utbildningen. Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Jonas R
    Hej Jonas,
    Härligt att du fick bra tips inför övningskörningen och tyckte utbildningen var bra. Tack för din rekommendation!
  • 2018-12-12

Clara F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Utförde hela min utbildning här och körde nästan ingenting hemma. Riktigt bra skola, med toppenlärare - ALLIHOPA! Sett fram emot varenda lektion! Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Clara F
    Hej Clara,
    Vad glada vi blir att du har sett fram emot körlektionerna och att du är nöjd med oss.
    Tack för ditt fina betyg. Hoppas du njuter av körkortet!
  • 2018-12-09

Åsa N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Åsa N
    Hej Åsa,
    Vad kul att du är nöjd med handledarutbildningen som du gått hos oss.
    Tack för ditt betyg!
  • 2018-12-07

Frida N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner på körskolan. Redan från första lektion var läraren tydlig med var jag låg i min körning och hjälpte mig att utvecklas. Jag är jättenöjd med min upplevelse av Saltsjö, jag lärde mig mycket och jag kände verkligen att varenda lektion utnyttjades till fullo. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Frida N
    Hej Frida,
    Vad glada vi blir över att du hade en så bra upplevelse.Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss. Kör försiktigt!
  • Nicholas H

2018-12-04

Nicholas H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Väldigt kunnig instruktör som gick igenom materialet på ett vältänkt sätt. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Nicholas H
    Hej Nicholas,
    Tack för bra betyg!
  • 2018-12-04

Filippa L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tog mitt B körkort med hjälp av Saltsjö Trafikskola! Dem har verkligen varit jättehjälpsamma i min väg mot körkortet. Dessutom så är dem väldigt ärliga och hjälper dig att hela tiden förbättras.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Filippa L
    Hej Filippa,
    Vad kul att du uppskattade vår ärlighet och att du rekommenderar oss.Tack för fina ord.
    Hoppas du njuter av körkortet, vi ses i trafiken!
  • Daniel N

2018-12-01

Daniel N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag hade alla mina körlektioner på Saltjö trafikskola och är mycket nöjd med allting, från trevligt bemötande av personal till professionellt och skickligt utlärande. Jag hade relativt höga förväntingar på skolan och de överträffades i och med att jag lärde mig väldigt mycket under min tid på skolan. Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Daniel N
    Hej Daniel,
    Vad kul att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du tycker din tid på skolan var lärorik. Tack så jättemycket för ditt betyg. Ta det lugnt i trafiken!
  • Alina L

2018-11-26

Alina L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Det va nice. De ser till att du lyckas på uppkörningen. Läs mer
    2019-01-22 Saltsjö T svarar Alina L
    Hej Alina,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen. Tack för ditt betyg. Hoppas du njuter av ditt körkort!
  • 2018-11-26

Robert V skrev om Saltsjö Trafikskola
    Handledare.
    Trevlig liten personlig bilskola med hängivna lärare. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Robert V
    Hej Robert,
    Vad kul att du tyckte det var trevligt hos oss. Tack snälla för ditt betyg!
  • 2018-11-26

Fredrik J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Tog B-körkort med Saltsjö Trafikskola och kan rekommendera skolan varmt. Målinriktad och pedagogiskt upplagd utbildning och framför allt ett rakt igenom konstruktivt - och trevligt - förhållningssätt från lärarna under utbildningen. Plus också för bra och snabb receptionsservice. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Tack snälla för dina fina ord om utbildningen och lärarna, vad glada vi blir. Vad roligt att du även uppskattade servicen i receptionen. Hoppas det går bra med körningen!
  • 2018-11-24

Markus S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Risketta - En bra utbildning och bra frågor som fick en att förstå de risker vi tar i trafiken när man ger sig ut påverkat Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Markus S
    Hej Markus,
    Vad bra att du fick lära dig om riskerna i trafiken. Tack så mycket för din rekommendation!

Stefan P skrev om Saltsjö Trafikskola
    Engagerad handledare som gav en bra introduktion inför övningskörning. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Stefan P
    Hej Stefan,
    Vad kul att du gillade introduktionsutbildningen. Hoppas det går bra att övningsköra. Tack för din rekommendation!

Elin W skrev om Saltsjö Trafikskola
    En professionell körskola med engagerade och pedagogiska körlärare. Tack vare körskolans hjälp så utvecklades jag mycket som bilförare samt klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Jag kan starkt rekommendera Saltsjö trafikskola :) Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Elin W
    Hej Elin,
    Vad roligt att vi kunde hjälpa dig att nå ditt mål och att du tyckte om utbildningen och lärarna. Tack så jättemycket för din rekommendation!

Hugo Z skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra trafikskola! Seriösa, ärliga och ser till att man lär sig det man behöver för att klara teorin och körprovet. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Hugo Z
    Hej Hugo,
    Vad glada vi blir för dina ord. Tack så mycket. Vi ses i trafiken!

Madelene N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö trafikskola är noggranna, pedagogiska och professionella. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Madelene N
    Hej Madelene,
    Tre enkla och bra ord. Hoppas du njuter av ditt körkort. Tack snälla för din rekommendation!
  • 2018-11-14

Jennifer T skrev om Saltsjö Trafikskola
    Tyckte dom var bra. Pedagogisk, fick mig tänka på många saker i trafiken. Hur man ska agera.

Hade inga förväntningar innan, så det kände verkligen bra när dom var bättre än jag trodde. Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Jennifer T
    Hej Jennifer,
    Vad roligt att utbildningen överträffade dina förväntningar. Hoppas du njuter av körkortet och tar det lugnt i trafiken. Tack så mycket för din rekommendation!
  • 2018-11-07

Charlotte J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarkurs där man fick lära sig flera bra tips inför övningskörningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Charlotte J
    Hej Charlotte,
    Vad bra att du fick med dig tips inför att ni ska ut och övningsköra. Hoppas det går bra.
    Tack så mycket för din rekommendation!
  • 2018-11-02

Iraida S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Köpte 12 lektioner och blev bemött med erfarenhet och trygghet. Saltsjö trafikskola ger sina elever självförtroende och bryr sig om att de ska bli bra förare och inte bara klara uppkörningen. De har också tillit till individens egna förmåga. Ett stort tack till Aleks också som lägger ned sin tid och själ på att göra en till en trygg och säker förare. Klarade både teori och uppkörning på första försöket och utbildningen var långt över mina förväntningar. Grym trafikskola helt enkelt! Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Iraida S
    Hej Iraida,
    Vad roligt det är att läsa dina fina ord.Tack! Hoppas du njuter av ditt körkort.
  • 2018-10-19

Emma D skrev om Saltsjö Trafikskola
    Gick introduktionsutbildningen på Saltsjö trafikskola. Bra information, bra kursledare och trevligt att de bjöd på fika! Känner mig nu väldigt taggad på att sätta igång att ta mitt körkort. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Emma D
    Hej Emma,
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Vad härligt att du blev taggad på att sätta igång med körkortet, vi önskar dig stort lycka till!
  • 2018-10-14

Thomas L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Handledarbok,bakspegel,övningskörningsskylt.
    Mycket bra.
    Trodde bara att vi skulle sitta av tid.
    Det var väldigt bra, jag lärde mig mycket om hur vi ska hantera övningskörningen och våra barn. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Thomas L
    Hej Thomas,
    Vad kul att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du inte bara satt av tiden utan fick med dig något användbart.
    Lycka till med övningskörningen!
  • 2018-10-13

Clara J skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte 10 körlektioner. Kunde inte varit mer nöjd, jag kände verkligen att jag utvecklades mycket som bilförare och tack vare Saltsjö trafikskola kände jag mig väldigt trygg inför uppkörningen, som jag också klarade på första försöket. Alex som var min lärare var verkligen jätteduktig, han var bra att anpassa sig efter mig och det kändes som han förstod mig och anpassade sin undervisning efter mig, vilket jag verkligen uppskattade! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Clara J
    Hej Clara,
    Tack för din fina rekommendation, kul att du är så nöjd med utbildningen och att du kände dig trygg inför uppkörningen, det är väldigt viktigt för oss.
    Hoppas du njuter av ditt körkort och får en fortsatt fin höst!

Cecilia S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Handledarkurs.
    Bra, vänligt och korrekt bemötande.
    Jag hade inga förväntningar och gick för att jag behövde det. Dock var det tre timmar över förväntning och en mycket givande kväll med många nyttiga påminnelser.
    Det bjöds också fin frukt och fika. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Vad glada vi blir att läsa att du är nöjd med bemötandet. Även härligt att vi lyckades överträffade dina förväntningar under kursen och att du fick en givande kväll.
    Stort tack för din rekommendation!
  • Ida L

2018-10-11

Ida L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Riskettan i och med körkort, jättebra uppstyrt och bra ”lärare” som gjorde det intressant.
    För min del är denna kurs kanske lite onödig då alkohol och droger är något man alltid vetat inte går ihop. Roligt att lära sig mer om ens relationer på trötthet och även fick man en söttre helhetsförståelse! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ida L
    Hej Ida,
    Tack för ditt fina betyg av upplägget och läraren. Vad bra att du har kunskap om riskerna med alkohol och droger i trafiken. Vad roligt att du fick ytterligare en bekräftelse på dina tidigare kunskaper men även nya kunskaper om trötthet m.m. det är så viktigt. Vi hoppas det går bra med din körkortsutbildning!

Sofia B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande! Timmarna gick även fort då kursen var upplagd på ett bra sätt. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Sofia B
    Hej Sofia,
    Härligt att tiden gick fort och att du är nöjd med bemötandet och upplägget av Riskettan. Tack snälla för din rekommendation!

Åsa B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Superbra genomgång av Riskettan. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Åsa B
    Hej Åsa,
    Vad roligt att du tycker det, tack så mycket för din rekommendation!
  • 2018-10-10

Tilda B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jättebra upplevelse. Kunniga körlärare, bra lektioner. Trevligt bemötande och bra kunskap. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Tilda B
    Hej Tilda,
    Tack, vad glada vi blir av din rekommendation. Åter igen stort grattis till körkortet, vi hoppas du får en toppenhöst!
  • 2018-10-06

Ylva W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Snabb och bra kontakt! Både på mail och via telefon, vi var många och hade särskilda önskemål.
    Service av hög kvalite' och proffsigt genomförd kurs!
    Allt vi behövde veta plus lite till informerades om. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ylva W
    Hej Ylva,
    Härligt att höra att ni är nöjda med bemötandet och den service ni fick. Det glädjer oss mycket.
    Hoppas det går bra med övningskörandet!
  • 2018-10-05

Frida E skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte ett paket där ett visst antal lektioner ingick inklusive riskettan bland annat. Jag blev glatt bemött av företaget och jag känner mig trygg och bekväm när jag är där! Mina förväntningar på riskettan var att det skulle förekomma mycket ny information, även lite aktiviteter där man fick ta ställning och det var exakt det som skedde. Företaget levde upp till mina förväntningar och jag känner att jag har lärt mig en hel del. Upplevelsen generellt var lärorik, samtidigt som jag blev lite trött med tiden men allt som allt kändes det verkligen nödvändigt då jag kände att jag tog till mig mycket ny och viktig information. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Frida E
    Hej Frida,
    Vad kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar gällande Riskettan och att du tog åt dig mycket av informationen. Vad glada vi blir att du känner dig trygg och trivs bra här i övrigt. Nu kämpar vi vidare tillsammans mot målet att du ska få ditt körkort!
  • 2018-09-27

Wilma W skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte det var bra! I slutet kände jag att ni till viss del bara ville att jag skulle boka lektioner som ni tidigare nämnt att jag inte behövt och även sagt att jag kunde bokat av några. Förutom det så har min upplevelse som elev/kund hos företaget varit bra! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Wilma W
    Hej Wilma,
    Vad roligt att du hade en bra upplevelse hos oss. Vad gäller körlektionerna på slutet så ber vi om ursäkt om vi var otydliga med varför du blev tillfrågad om fler körlektioner. Att vi rekommenderade ytterligare körlektion var för det var några moment som läraren upplevde att du inte var helt säker på. Det är aldrig vår intention att en elev ska ta fler körlektioner än vad en behöver. Jättegrattis till körkortet och vi hoppas att du njuter av en fin höst bakom ratten!

Bästa trafikskolorna i Nacka:

Lars V Lars V tycker:
“Proffsig och personligt på sam...” Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 19148, Sollentuna