Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Saltsjö Trafikskola i Nacka grundades 2007 och erbjuder körkortsutbildning för personbil och moped på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge har vi ett av Stockholms bästa övningsområden runt oss och för att få mer stadskörning behöver vi bara åka över Danvikstullsbron till Södermalm. Allt för att effektivisera din körtid. Vi erbjuder både teori- och körlektioner, riskutbildning samt handledarkursen för den som vill övningsköra privat. Hos oss kör du tryggt i moderna och säkra bilar från Wolksvagen Golf. Varmt välkomna!
Mån-Tis: 10:00-16:00
Ons: 10:00-17:00
Tor-Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 252 kunder tycker om Saltsjö Trafikskola

• Jörgen  S
    Jörgen S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Vill först och främst tacka alla på Saltsjö trafikskola för deras engagemang och proffesionalitet. Det har varit ett sant nöje att få lära mig att köra hos er och jag ser fram emot att nu äntligen kunna applicera mina kunskaper i vardagen. Lycka till med er fortsatta verksamhet. Vi syns ute på vägarna!

/Jörgen S (fd. elev) Läs mer
    Christel M gillar detta
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Saltsjö Trafikskola
    En sjukt bra trafikskola med mycket vänligt bemötande varje gång och med trafiklärare som känns genuint snälla och ärliga. De lär ut på ett mycket pedagogiskt och lugnt sätt som är anpassad så att man själv förstår och känner sig säker. De visar stort intresse för att man ska lyckas med sitt körkort och de vill inte blåsa en på massa pengar vilket för mig kändes väldigt viktigt. Jag skulle rekommendera denna trafikskola till alla! Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö Trafiskola har på ett eget genuint intresse visat mig vägen till körkortet, med sitt ärliga bemötande har skolan med sina verksamma på ett enkelt och mkt pedagogiskt vis givit mig kunskaperna och träningen som behövdes för att på kortats möjliga tid examinera mig godkänd för teori/körprov.
    Jonas, glad fd elev Läs mer
  • Oliver O
    Oliver O skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra bemötande och levde upp till det jag förväntade mig när det gäller information som förmedlades av handledaren Läs mer
  • Tilde R
    Tilde R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Kursen var bra, jag lärde mig mycket. Vet inte hur det är på andra trafikskolor men hade nog inget att klaga på här i alla fall. Bra med fika på rasten Läs mer
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Saltsjö Trafikskola
    Stort tack till världens bästa trafikskola för allt stöd jag kunnat tänkas få för att ta både teori och uppkörning på första försöket!

Extra tack till Johanna som för varmt, glatt och professionellt bemötandet i receptionen. Till Viktor för alla trevliga och lärorika körlektioner. Till stenhårda och observanta Allan som hjälpt mig bli varse om vartenda detalj i min körning. Och ett särskilt stort tack till Maria, hård med rättvis, peppande, uppmuntrande och hur härlig som helst!

Har alltid gått till och från körlektionerna med ett leende på läpparna och kommer att sakna er alla!

Stor kram!

/Mikaela Läs mer
  • Ella H
    Ella H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att riskettan uppmärksammade många risker i trafiken som man bör veta. De mesta från riskettan visste man redan om sedan innan men man blev mer uppmärksammad och fick veta saker från olika perspektiv vilket va lärorikt. Läs mer
  • Nabih S
    Nabih S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En välplanerad och genomtänkt riskettan utbildning som gjorde att jag blev mer medveten om risker i trafiken. Och vad jag kan göra för att förhindra olyckor. Läs mer
    2018-01-22 Saltsjö Trafikskola svarar Nabih S
    Hej Nabih,
    Tack för dina ord. Vad bra att du känner att du blev mer medveten om riskerna i trafiken och att du fått tips på hur du kan förhindra olyckor. Stort lycka till med körkortet!
  • Maria N
    Maria N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Vi är jättenöjda,fick många tips o idéer till övningskörningen!! Läs mer
    2018-01-22 Saltsjö Trafikskola svarar Maria N
    Hej Maria,
    Vad bra att ni fick med er tips och idéer till övningskörningen, det glädjer oss att ni är nöjda. Lycka till!
  • Anna H
    Anna H skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag körde främst med Alex, som var väldigt positiv och uppmuntrande som lärare, vilket jag uppskattade otroligt!

Själva skolan ligger bra till i Henriksdal, med ett bra område att köra i när man är helt nybörjare, men även nära till alla sorts trafikmiljöer för bra all-round träning, såväl som till Farsta där uppkörningen sker.

Jag känner att jag har utvecklats mycket och har fått tips och kunskaper för livet. Jag har definitivt lärt mig så mycket mer än om jag skulle kört med bara mina föräldrar!

Jag skulle önskat att man fick tillfälle att hinna pröva göra saker rätt, istället för att endast pröva på svåra situationer, kanske göra fel, och få höra vad som var klurigt med dem. Sen förstår jag att körlektionen är tidsbegränsad och att det inte nödvändigtvis är det mest effektiva sättet att utföra utbildningen på. Läs mer
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Saltsjö Trafikskola
    Saltsjö Trafikskola rekommenderar jag varmt. Jag hade en bra känsla från början till slut. Christel och Maria som jag körde med gör en lugn och är noga med att du verkligen ska vara redo för uppkörningen. Jag tog för automat och det tog 3 månader och ca 30 lektioner. Jag är en ganska rädd och nervös person inför främmande saker men det här gick så bra :-). Lycka Till!! Läs mer
  • Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bemötandet var suveränt. Härligt med en person i receptionen som kunde besvara alla frågor. Samtidigt som körlärarna var kunniga och mestadels pedagogiska. Någon gång var responsen under en lektion mer kritisk än konstruktiv, men generellt sett var lärarna fantastiska.

Bra system med att man har en lärare men provar att köra med de andra lärarna då och då. Läs mer
    2017-12-12 Saltsjö Trafikskola svarar Wilhelm S
    Hej Wilhelm,
    Vad kul att du uppskattade våran receptionist och bra att du fick svar på alla dina frågor. Vi ska absolut tänka på det du skriver angående konstruktiv kritik.
    Ja, det är bra att prova köra med en annan lärare under utbildningen för att testa sin nervositet och få lite annan input inför uppkörningen. Stort grattis till körkortet och ta det lugnt på vägarna nu i vinter!
  • Emelie Z
    Emelie Z skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag gjorde riskettan, tog körlektioner och gjorde uppkörning via körskolan. Mest till en början kunde jag uppleva att jag sällan fick något beröm, vilket jag kunde ha behövt mer av för att stärka självförtroendet. Men min upplevelse blev bättre och bättre med tiden när jag dels kände mig tryggare i bilen och med min lärare. Jag blev verkligen utmanad hela tiden och kände att jag fick ut mycket av varje lektion, så när uppkörningen väl kom var jag inte så nervös och kände mig redo! Läs mer
    2017-12-12 Saltsjö Trafikskola svarar Emelie Z
    Hej Emelie,
    Vad skönt att din upplevelse blev bättre och bättre med tiden och att du kände dig trygg med din lärare, det är så viktigt. Vi tar åt oss av de du skriver angående att ge mer beröm från start och ska tänka på det. Toppen att du kände dig redo för uppkörningen när den kom - Den klarade du galant. Stort grattis till körkortet och lycka till med allt i framtiden!
  • Linn M
    Linn M skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag fick rekommenderat av en kompis att jag skulle köra med Saltsjö Trafikskola då hon kört med de och tagit körkort. Jag tog en lektion och köpte sedan mitt första 10-lektionerspaket. Saltsjö Trafikskola är en väldigt professionell körskola som ser till att man som elev får det mesta utav sin utbildning. Det finns flera trafikskolelärare på plats som alla har ett unikt sätt att lära ut. Bemötandet är fantastiskt och välkomnande. Jag bokade även riskettan och risktvåan via Saltsjö Trafikskola, riskettan gjordes på plats och risktvåan sker på Gillingebanan. Riskettan var väldigt lärorik, det man lärde sig stannade med en genom hela processen att ta körkort och även nu efter. Trafikskolelärarna är professionella och vet vad eleverna har för behov och inlärningsstil så att de kan få ut så mycket av körlektionen som möjligt. Jag är verkligen jättenöjd. Läs mer
    2017-12-12 Saltsjö Trafikskola svarar Linn M
    Hej Linn,
    Vad glada vi blir av att läsa det du skriver. Det har varit så roligt att ha dig här och få följa din resa till körkortet. Stort grattis och kör nu försiktigt i vinter. Fantastiskt kul att du blivit rekommenderad av en vän - Vi hoppas att du vill rekommendera oss vidare!
  • Maja M
    Maja M skrev om Saltsjö Trafikskola
    Otroligt bra! Trevlig personal, fräscha bilar, bra stöttning vid nervositet, tillmötesgående och vänlig stämning. Läs mer
    2017-12-12 Saltsjö Trafikskola svarar Maja M
    Hej Maja,
    Tack så mycket för din rekommendation, det glädjer oss att du tycker vi var stöttande och tillmötesgående. Stort grattis till körkortet och lycka till med allt!
  • Klara S
    Klara S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag har lärt mig köra bil. De vill säga introdution, risk 1, kör samt teori lektioner och tester inför teori plugg. Jag har varit nöjd med bemötandet och tycker att trafikskolan varit hjälpsamma både i kontakt angående betalning/allmäna frågor och med bra feedback i mitt körande. Vill även nämna att jag har varit nöjd med elevcentralen då jag har kunnat se vad som behöver tränas mer på och hjälp i plugget till teori provet. Läs mer
    2017-12-12 Saltsjö Trafikskola svarar Klara S
    Hej Klara,
    Vad kul att du är nöjd med bemötande och feedback. Ja, visst är Elevcentralen ett bra hjälpmedel i utbildningen. Åter igen stort grattis till körkortet - Kör försiktigt nu i vinter!
  • Elin A
    Elin A skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag har fått ett bra bemötande från början till slut. Personalen har varit trevlig och pedagogisk. Dom har hjälpt mig med allt som jag behöver för att bli en duktig förare. Jag har köpt körlektioner och körkortsfrågorna. Mina förväntningar var höga och dom levde upp till dom. Jag är väldigt nöjd och känner att jag vill rekommendera dom till andra som ska ta körkort. Läs mer
    2017-12-12 Saltsjö Trafikskola svarar Elin A
    Hej Elin,
    Vad härligt att vi har levt upp till dina förväntningar och att du är nöjd med utbildningen. Vi blir så glada av det du skriver! Grattis till körkortet som du tagit och stort lycka till i framtiden!
  • Marie J
    Marie J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt bemötande med en kunnig kursledare. Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö Trafikskola svarar Marie J
    Hej Marie!
    Vad glada vi blir att du är nöjd med bemötandet och kursledaren. Tack för toppenbetyg!
  • William K
    William K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande med trevlig och yrkeskunnig personal. Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö Trafikskola svarar William K
    Hej William!
    Tack, var roligt att du upplever oss i personalen som trevliga och yrkeskunniga, det glädjer oss verkligen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker att jag fick ett bra bemötande och Riskettan var intressantare och roligare än vad jag trodde innan. Något jag gillade var att alla deltagare fick vara delaktiga genom diskussioner och olika värderingsövningar. Jag tyckte även om att personen som höll i Riskettan vävde in egna erfarenheter. Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö Trafikskola svarar Anna N
    Hej Anna!
    Vad härligt att vi överträffade dina förväntningar på Riskettan och att du uppskattade övningarna. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En bra kurs, bra med lite fysiska övningar också! Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö Trafikskola svarar Linnéa A
    Hej Linnéa!
    Vad kul att du gillade Riskettan och övningarna vi har. Tack för din rekommendation!
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och direkt info om hur vi ska leda eleverna under körning.
    Intressant också hur mycket vi glömt under åren........ Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö Trafikskola svarar Gunnar H
    Hej Gunnar,
    Vad bra att du kände att du fick information om hur du ska handleda eleven. Ja, visst är det bra att bli påmind ibland. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Elliott V
    Elliott V skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Finemang bra rekommenderar bra lärare fränt med fika och helt utmärkt Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Elliott V
    Hej Elliot,
    Härligt att du är nöjd med läraren och fikat! Tack så mycket för din rekommendation!
  • Vilma S
    Vilma S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag fick ett bra bemötande och en bra inblick i riskerna i trafiken. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Vilma S
    Hej Vilma,
    Vad bra att du blev medveten om riskerna i trafiken och att du fick ett bra bemötande. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Miranda O
    Miranda O skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att riskettan var väldigt intressant och tycker det var bra att dom fokuserade mycket på trötthet också vilket ofta inte är något man pratar så mycket om men är otroligt viktigt då de kan va lika farligt som att dricka alkohol och köra. Tyckte det va bra att vi varierade övningar också så man inte bara behövde sitta och lyssna utan också tänka själva. Kursen är lång men det måste den ju vara. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Miranda O
    Hej Miranda,
    Vad roligt att du uppskattar övningarna som vi har på kursen. Det märks att du har tagit åt dig av informationen på Riskettan vilket glädjer oss då det är väldigt viktig information. Precis som du säger så kan vi inte göra något åt kursens längd. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Livia M
    Livia M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra, mycket lärorikt. kanske lite för länge (3 timmar), man kanske skulle kunna korta ned det lite. Men annars var det mycket bra. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Livia M
    Hej Livia,
    Tack, vad roligt att du tyckte kursen var bra och lärorik. Tyvärr kan vi inte påverka tiden då 3 timmar är transportstyrelsens regler. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Janette N
    Janette N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra bemötande och bra utbildning. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Janette N
    Hej Janette,
    Det glädjer oss att höra. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Sara S
    Sara S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Hej!
    Jag är jätte nöjd med bemötandet och körlektionerna jag har. Jag har lärt mig mer och mina förväntningar har levds upp samt jag vågar köra mer i teafike. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Sara S
    Hej Sara,
    Vad roligt att du känner dig tryggare och vågar köra mer i trafiken efter att ha varit hos oss. Stort lycka till med körkortet!
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Saltsjö Trafikskola
    De har ett väldigt bra bemötande mot deras eleverna. Jag har fått hjälp med att bli en bättre förare. Jag har köpt körlektioner, riskettan och risktvåan, körprov( teori och uppkörning). Jag är väldigt nöjd att ha gått hos Saltsjö trafikskola. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Sanna H
    Hej Sanna,
    Vad roligt att du är nöjd med utbildningen och bemötandet, det har varit så roligt att ha dig hos oss. Njut massor av körkortet och lycka till med allt i framtiden!
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Saltsjö Trafikskola
    De har väldigt bra bemötande mot deras elever. Det jag har fått hjälp med är att bli en bättre förare. Det tjänster som jag köpt är körlektioner, riskerna och risktvåan och även uppkörning och teoriprovet. Läs mer
  • Josefine F
    Josefine F skrev om Saltsjö Trafikskola
    Superbra körskola! Pedagogiska lärare med tålamod och peppning. Lärarna förmedlade verkligen ett lugn och en trygghet medan man körde. Även givande och intressanta teorilektioner på skolan. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Josefine F
    Hej Josefine,
    Vad härligt att du upplever att lärarna är lugna, pedagogiska och med tålamod. Det är alla viktiga egenskaper som trafiklärare. Åter igen stort grattis till körkortet! Lycka till i framtiden och kör försiktigt.
  • felix g
    felix g skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bästa trafikskolan jag tagit lektioner på, man får mest valuta för pengarna på detta ställe.
    Man får bra tips och de förklarar stegen väldigt pedagogiskt. Rekommenderas starkt Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar felix g
    Hej Felix!
    Tack så jättemycket för fina ord. Vad härligt att du är nöjd med utbildningen. Åter igen stort grattis till körkortet och tack för din rekommendation!
  • Ludvig S
    Ludvig S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Jag blev väldigt bra bemött utav Saltsjö Trafikskola. Jag tog ett 7-8 st körlektioner, där vi började gå igenom vad jag kunde och sedan trappade upp lektionerna därefter. Lektionerna var väldigt informationsrika och praktiska, men både teori, tips och reflektioner kring körsätt, där de utgick från hur ens beteende påverkade en själv och andra trafikanter. Jag är väldigt nöjd med Saltsjö Körskola och de hjälpte mig markant med att lyckas ta körkortet. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö Trafikskola svarar Ludvig S
    Hej Ludvig,
    Vad härligt att du kände att du fick den hjälp du behövde för att ta körkortet. Det har varit trevligt att ha dig här och vi önskar dig stort lycka till i framtiden!
  • Sara Z
    Sara Z skrev om Saltsjö Trafikskola
    Fantastiskt bra (och trevliga!) lärare som hjälpte mig från den allra första lektionen till den sista. Här är varje enskild elev i fokus, och man vet alltid vad man ska fortsätta öva på. Utbildningen är gedigen, och därför var jag mer än tillräckligt förberedd för uppkörningen. Ett extra stort tack till Maria som gjort vägen till mitt körkort extra trevlig! Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Sara Z
    Hej Sara,
    Det är precis detta vi strävar efter så det känns fantastiskt att höra! Det har varit så roligt att ha dig här och få följa din utveckling. Återigen stort grattis till körkortet och lycka till med allt!
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bra lärare som var hårda vilket gjorde uppkörningen lätt.
    Jag kände mig väl förberedd till uppkörningen. Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Magnus Ö
    Hej Magnus,
    Härligt att höra! För oss är det viktigt att de elever vi bokar på uppkörning har stor chans att klara sig. Stort grattis igen till körkortet och tack för den goda tårtan - Kör nu försiktigt!
  • Sima S
    Sima S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Duktiga trafiklärare som utbildar en grundligt och väl. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Sima S
    Hej Sima!
    Först och främst - stort grattis till körkortet! Och tack så mycket för din rekommendation, det glädjer oss att du är nöjd med utbildningen!
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    ..........................................................................Det var bra :) Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö Trafikskola svarar Ingrid N
    Hej Ingrid,
    Tack så mycket, det är alltid roligt att höra!
  • Jerome N
    Jerome N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra! Mycket intressant fakta och bra bemötande! Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö Trafikskola svarar Jerome N
    Hej Jerome,
    Tack så mycket. Vad kul att du gillade riskutbildningen och att du är nöjd med bemötandet!
  • Tova W
    Tova W skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag blev glatt bemött av läraren. Riskettan vad roligare än vad jag hade förväntat mig! Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö Trafikskola svarar Tova W
    Hej Tova,
    Härligt att vi lyckades överträffade dina förväntningar och att du blev bra bemött av Maria som höll i riskutbildningen. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra, tydlig. Inte så mycket ny fakta men jag tog ut mig faktan på ett helt annat sätt, historier och konsekcenserna av att rattfylleri kommer alltid att sitta i bakhuvudet när man sätter sig i bilen. Mycket bra presenation - som fler bör gå.

Att tänka på: mer ny fakta, mer historier det är gripande. Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Sofia W
    Hej Sofia,
    Vad bra det du skriver om att riskerna alltid kommer sitta kvar i bakhuvudet, det är precis det som är meningen med riskutbildningen. Det är så mycket viktig information. Vi noterar det du skriver och tackar så mycket för din rekommendation!
  • Therese F
    Therese F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag är nöjd med bemötandet och tyckte att kursen levde upp till förväntningarna Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö Trafikskola svarar Therese F
    Hej Therese,
    Vad roligt att kursen levde upp till dina förväntningar och att du är nöjd med bemötandet, det är något vi tycker är viktigt. Tack för din rekommendation!
  • Ola H
    Ola H skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt. Bra. Men skulle kunna vara en fjärdedel så långt! Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Ola H
    Hej Ola,
    Längden på kursen är styrt enligt transportstyrelsens riktlinjer. Roligt att höra att du tyckte kursen var bra och trevlig i övrigt. Tack för din rekommendation!
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var lärorikt, informativ och givande! Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Natalia I
    Hej Natalia,
    Tre bra och viktiga punkter, tack så mycket för din rekommendation!
  • Ia M
    Ia M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och kunnigt bemötande, bra tips Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Ia M
    Hej Ia,
    Härligt att du är nöjd med utbildningen och att du fick med dig bra tips inför den privata övningskörningen. Tack för din rekommendation!
  • Ana G
    Ana G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra introduktions kurs med många tidiga exempel och svar till alla frågor som togs upp. Väldigt pedagogisk och mycket tålamod. Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö Trafikskola svarar Ana G
    Hej Ana,
    Vad roligt att du kände att ni fick svar på alla era frågor och att kursledaren var pedagogisk med tålamod, det glädjer oss. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Maria B
    Maria B skrev om Saltsjö Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Fantastiska och engagerade lärare. Glad att ha körkortet, men kommer sakna körlektionerna. Läs mer
    2017-09-12 Saltsjö Trafikskola svarar Maria B
    Hej Maria,
    Vilket fantastiskt betyg. Tack, vad glada vi blir. Du är alltid välkommen och ta en fika! Njut av körkortet som du kämpat för.
  • Robert F
    Robert F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och utförlig utbildning. Man lärde sig många nya saker. Läs mer
    2017-09-12 Saltsjö Trafikskola svarar Robert F
    Hej Robert,
    Kul att du är nöjd med utbildningen och att du lärde dig mycket nytt. Tack så jättemycket för din rekommendation!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Saltsjö Trafikskola
    Tagit körlektioner, köpt tester och gått riskettan hos Saltsjö trafikskola. Mycket nöjd med allt! Läs mer
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Alexandra S
    Hej Alexandra,
    Härligt att du är nöjd med allt. Det har varit roligt att ha dig här och få följa din utveckling. Njut nu av körkortet!
  • Hasheer A
    Hasheer A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    God information som handledaren tog upp det intressanta/vikigaste av det hela. Dessutom hade utbildningen bra rast tid med extremt bra bemötande, exempelvis, fika, vilket kändes att man var mer än välkommen till handledarutbildingen.
    Handledaren kändes också professionellt eftersom han hade inget manus, han pratade allt utantil och flytande med goda och tydliga förklaringar. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Hasheer A
    Hej Hasheer,
    Härligt att läsa ditt omdöme, det är precis så vill vi att det ska vara. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Eloise F
    Eloise F skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra Handledarutbildning! 3 timmar kändes korta då jag fick mycket intressant information, blev motiverad att övningsköra och fick en överblick över vad som förväntas av både handledaren och eleven. Utbildningen levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
    2017-09-05 Saltsjö Trafikskola svarar Eloise F
    Hej Eloise,
    Vad roligt att du blev motiverad till att övningsköra och att du tyckte informationen var intressant, det är precis vad vi vill eftersträva. Stort lycka till med körkortsutbildningen!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka