Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!
Vi eftersträvar att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola där ditt behov står helt i fokus.
Bor eller jobbar du i Stockholms stad och behöver hämtas eller lämnas för att få in en körlektion i vardagen? Det fixar vi! Våra kurser håller vi vid Hötorget i HighTec Building, Sveavägen 9. Statistiken på våra elevers mål håller hög nivå vilket du kan läsa om på vår hemsida. Hör av dig så fixar vi ditt körkort tillsammans!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om My Driving Academy

• Tindra E
    Tindra E skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Lärorikt pass som man var uppmärksam genom hela stunden. Bra lärare som fick en att fundera på vissa saker och uppmärksamma andra.
    2017-07-31 My Driving Academy svarar Tindra E
    Hej Tindra. Tack för din Reco och kul att höra att du kände att du va med under hela kursen!
  • Filippa V
    Filippa V skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Marie var alltid väldigt vänlig och trygg att köra tillsammans med. När jag gjorde misstag gick vi igenom felen ordentligt så jag förstod!
  • Johan P
    Johan P skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Inget fel på kursen. Långtråkig och skulle kunna vara en del av teoriprovet istället, men det är ju lagstiftningens fel inte My Driving acadamy som gjorde ett bra jobb av situationen.
  • Johan P
    Johan P skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Det var inget fel på kursen. My Driving Academy var flexibla och fixade snabbt en plats till mig.
  • Helena E
    Helena E skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Bra. Aningens feldisponerad i tid då vi inte hann med riktigt allt. Sammantaget dock bra.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Helena E
    Hej Helena
    Va tråkigt att allt inte hanns med. Ibland så drar diskussionerna ut på tiden vilket tyvärr kan medföra att tiden drar iväg. Men vi ska se över detta och göra det bättre till kommande kurser.
  • Vilma K
    Vilma K skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Bra och intressant! Bra föreläsare och roligt med lite uppgifter och inte bara föreläsning.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Vilma K
    Hej Vilma.
    Tack för ditt svar. Vi är glada för ditt omdöme.
  • Thomas Ö
    Thomas Ö skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Pro: Trevligt bemötande, generös fika, fräscha lokaler, charmig personal

Cons: Svårt att veta om man hamnat i rätt port, plastiga stolar, trångt vid full lokal

Förbättringar: Få med sig kursanteckningar/sammanfattning, färre grupparbeten, snabbare fakturering, deltagandebekräftelse via mail (så man vet att man blivit registrerad), denna uppföljning kan motiveras ännu bättre för att få högre svarsfrekvens.

/Thomas Österdahl
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Thomas Ö
    Hej Thomas
    Tack för din reco. Vi ska kolla igenom vårt arbetssätt så allt ska bli så bra som möjligt för er. Det du tog upp angående förbättringar är något vi redan ska jobbar efter men tyvärr har något brustit.
    Tack för du upplyser oss angående detta.
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Bra bemötande och trots att det var många deltagare på utbildningen så gick det bra. Ändamålsenliga lokaler nära till gruppsamtalen var en fördel.
    Utvecklande med gruppfrågor och genomgång av våra svar och frågorna fick oss att tänka till.
    Nöjd med kursen
    Nöjd med kaffe och macka. Nöjd med raster.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Agneta J
    Hej Agneta
    Tack för ditt fina omdöme. Det känns bra att du är nöjd med hela upplägget. Vi önskar er lycka till med övningskörningen. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp.
  • Olle E
    Olle E skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Pinsamt dåligt. Tramsigt och totalt bortkastad tid. Men, tvingat av lag. Vem fan kvalitetsgranskar utförarna av den s k utbildningen. Substans levererad hade lätt avverkats på en halvtimme. Resten av tiden barautfyllnad av trams. Blev mest bara irriterad.
    2017-06-28 My Driving Academy svarar Olle E
    Hej Olle!

Vi beklagar verkligen din dåliga upplevelse av vår introduktionskurs. Vi får nästan uteslutande bra feedback på dessa kurser, men vi ska utvärdera vad vi kan göra annorlunda för att ingen annan ska få samma upplevelse som du framöver.
  • Maja V
    Maja V skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Trevligt bemötande och avslappnad stämning! Jag blev än mer peppad på att ta körkortet efter introutbildningen.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Maja V
    Hej Maja
    Vi är glada för din fina reco. Det är exakt denna känsla som du fick vi vill att alla ska få när de lämnar kursen.
    Lycka till med övningskörningen.
  • Anne S
    Anne S skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Trevlig och bra kurs.
    Bra erbjudanden på böcker mm.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Anne S
    Hej Anne
    Tack för ditt omdöme av introkursen. Vi jobbar ständigt med att alla ska få lika bra känsla som ni. Tack
  • Göran H
    Göran H skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Intressant och avspänd presentation. Rolig att lyssna på Erik (tror jag han heter?). Bra information som förbereder bade mig och dottern för de kommande övningskörningarna.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Göran H
    Hej Göran
    Tack för din reco! Vi är jätteglada att ni känner er nöjda och att ni känner att kursen gav er en massa nyttig information. (Erik, heter i verkligheten Linus =)
    2017-06-29 Göran H svarar My Driving Academy
    Linus, var det. inte Erik, sorry - tack! :)
    /G
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Göran H
    Tack för att du valde att gå till oss på My Driving Academy
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Göran H gillar detta
  • Emelie S
    Emelie S skrev om My Driving Academy
    Mycket bra, försöker inte lura eleven på fler lektioner eller pengar än vad som är nödvändigt för att uppnå ett körkort. Extra eloge till Nils som var en bra och rolig lärare.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Emelie S
    Hej Emelie
    Tack för ditt omdöme. Vi gör allt för att eleven ska vara nöjd och att lura elever på pengar hoppas vi ingen av våra elever känner att vi gör.
    Visst är Nils bra! Han är en riktig glädjespridare som får oss alla att känna oss avslappnad i hans sällskap.
    Lycka till med allt framöver och grattis igen till körkortet.
  • Negin H
    Negin H skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Tydlig föreläsare var en jättepositiv poäng för denna kurs MEN å andra sidan blev det tråkig ibland att han förklarade en sak så långsamt och i flera gånger.
    Ett high-tech ställe var en annan bra poäng.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Negin H
    Hej Negin.
    Tack för din reco. Vi tar med oss ditt omdöme och vi ska göra det bättre nästa gång.
  • Daniella H
    Daniella H skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Kände mig väldigt trygg med Jessica och hon levde upp till alla förväntningar om en körlärare och även mer. Kändes väldigt bra att få köra med henne.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Daniella H
    Hej Daniella
    Visst är Jessica bra, vi är så glada att ha henne hos oss.
    Grattis till körkortet och lycka till med allt framöver!
  • Alexandra C
    Alexandra C skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Blev väl bemött och upplevde utbildningen som väldigt seriös och genomtänkt. Linus har en förmåga att fånga ens intresse till att lyssna och timmarna gick fort förbi! Jag lärde mig mycket bra som jag tagit med mig under min övningskörning.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Alexandra C
    Hej Alexandra.
    Vi gör alltid vårt bästa för att ni ska få så mycket med er från våra kurser som ni ska ha nytta av i praktiken. Vi tackar så mycket för ditt omdöme och lycka till med övningskörningen.
  • Peter H
    Peter H skrev om Sofie Holm en del av My Driving Academy
    Jag är mer än nöjd med Sofie Holms bemötande och engagemang. Jag skulle bäst skriva det som proffsigt och effektivt med aktivt lyssnande och tydlig kommunikation . Det känns helt enkelt väldigt bra!
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Peter H
    Hej Peter
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Jag (Sofie) blir rörd av alla fina ord, Tack!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    De var mycket hjälpsamma då jag ringde samma dag och bad om hjälp att hitta tid till hanledarutbildning omgående. De fixade en plats och nu kan jag hjälpa dottern på vägen till körkort.
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Johanna J
    Hej Johanna
    Tack för din reco. Vi försöker alltid hjälpa till så gott vi kan, det glädjer oss att ni blev nöjda och att du känner att du fick med dig bra saker från kursen.
  • Yang C
    Yang C skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Learning driving from Jessica was amazing!! She is an excellent teacher who makes the learning really fun and smoothly. I started with no experience and got the license in one month. I am very happy about that and would recommend My Driving Academy to everyone!
    2017-06-02 My Driving Academy svarar Yang C
    Thank you so much Yang! It was really fun to teach you! HAve so much fun out there!
  • Constance B
    Constance B skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    It was really great to learn how to drive with Linus! He is very nice and patient!
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Constance B
    Thank you Constance for a fantastic rewiev!
  • Adam A
    Adam A skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Mycket bra! Pedagogisk och tålmodig. Trevlig och effektiv i sitt lärande.
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Adam A
    Tack Adam för dina din fina reco!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Alla borde ha Christer som lärare!!! Han är bäst!
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Sofia L
    Tack Sofia. Vilket toppenbetyg!
  • Mårten K
    Mårten K skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Allt har funkat utmärkt och jag har fått ett väldigt bra bemötande!
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Mårten K
    Tack Mårten! Skönt att höra att du känt av en bra service!
  • Evita B
    Evita B skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är en trevlig kille med bra inställning. Han är lätt att köra med om man känner sig osäker och tar allting i lugn takt.
    Ibland skulle man bara behöva att han säger lite tidigare vad man ska göra och inte exempelvis när man är mitt i en sväng.
    Till största del är han en väldigt bra lärare!
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Evita B
    Tack Evita för ett bra omdöme! Vi uppskattar när vi får veta vad vi ska bli bättre på!
  • Christopher U
    Christopher U skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Breaks down problems into easy bites, and builds in new skills at just the right point. Easy-going and good conversationalist, providing a relaxing and enjoyable environment. Would recommend Linus to anyone.
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Christopher U
    Thank you Christopher for your nice words about Linus!
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en jättebra körlärare! Lugn i alla tillfällen, och pedagogisk för att få mig att förstå vad jag gör rätt och fel. Jag har alltid känt mig säker med Nils. Han är dessutom rolig!
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Astrid L
    Tack AStrid för den fantastiska recon!
  • Louise M
    Louise M skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Bra, pedagogisk och serviceminded!
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Louise M
    Tack Louise! Vi eftersträvar service i alla led så det är skönt att höra att det går fram!
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils var Jättebra och pedagogisk
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Hanna N
    Hej Hanna
    Tack för ditt omdöme!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Hej! Christer är Super-RECO!!
    Lugn och bra även om situationer skulle uppstå. Jag saknar inte mina gamla körlärare! Han är cool!
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Ulrika W
    Hej Ulrika
    Tack för din reco! Va roligt. De är det bästa betyget man kan få, att du inte saknar din gamla lärare. =)
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är snäll, pedagogisk och får en att känna sig bekväm i bilen. Han låter en själv resonera sig fram till svaren på frågor istället för att bara ge ut svaren vilket ger en djupare förståelse.
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Astrid O
    Hej Astrid
    Tack för din reco samt de fina orden om Linus. Han är verkligen toppen!
  • Saga W
    Saga W skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Jag tycker lokalen va väldigt behaglig, hon som höll i introduktionen hade en härlig energi och fick oss andra intresserade.
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Saga W
    Hej Saga
    Tack för din reco! Vi tycker att miljön är viktig så alla ska känna liksom du att den är bra.
    Va roligt att du känner dig nöjd!
  • Siri J
    Siri J skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Mycket trevlig personal!!! Men drog tyvärr över en timme.
    2017-05-09 My Driving Academy svarar Siri J
    Hej Siri
    Tack för sin reco! Det värmer i våra hjärtan att du känner dig nöjd. Ibland kan det vara svårt att sätta någon exakt sluttid och vissa gånger kan det dra ut på tiden när ni har så många bra diskussioner. Men vi tar tacksamt emot era synpunkter och tar med oss detta till nästa tillfälle.
  • Moises O
    Moises O skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Jag tycker att ni är serviceinriktade och mycket trevlig körskola. Har lärt mig jättemycket!
    2017-05-09 My Driving Academy svarar Moises O
    Hej Moises
    Tack så jättemycket för din respons! Vi blir otroligt glada.
  • Tiiu K
    Tiiu K skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jag började min körkort resa som en äldre elev och undrade om jag skulle våga ta körkort . Jessica Mazuran , min lärare vet vad hon gör. Jag har känt mig trygg under hennes ledning och jag har lärt så mycket från henne. Hon är väldig pedagogisk och vet hur hon kan få mig att fatta saker. Det har varit många trevliga och roliga körlektioner. Jag har stort förtroende och respekt för henne som lärare .
    Mhv Tiiu Kokkonen
    2017-05-09 My Driving Academy svarar Tiiu K
    Hej Tiiu
    Va fina ord! Vilken fantastisk feedback! Vi är jätte glada att du valde oss att få hjälpa dig att ta ditt efterlängtade körkort!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Riskettan hos My Driving Academy var helt okej och levde upp till mina förväntningar. Det enda problemet jag upplevde var påståenden tagna rakt ur luften om saker som inte var direkt inne i kursupplägget - som att det håller på att utvecklas ett nytt typ av blåstest där polisen kan se om du är påverkad av någon typ av narkotika. Det som kommer finnas är blåstest för cannabispåverkan, men att testa för all typ av narkotika är nog helt omöjligt eftersom det finns så många olika aktiva ämnen.
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Joakim W
    Hej Joakim
    Tack för din feedback, vi kommer att dela med oss av din respons till berörd lärare så han kan tänka på detta i framtiden.
  • Amy W
    Amy W skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag kommer vara evigt tacksam för att Nils var min körskollärare. Hans tålamod, naturliga lugn och förmåga att få en att slappna av är fantastiskt. Han vet hur man lyfter ut det viktiga för att bli en säker och glad förare. Grym!
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Amy W
    Hej Amy
    Grattis ännu en gång till körkortet!
    Vi är tacksamma att vi fått ha dig som elev.
    Det värmer i hjärtat av dina fina kommentarer, tack!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Mycket bra och framförallt bättre än jag trodde. Hon som höll i utbildningen var väldigt bra. Både kompetent och underhållande.
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Fredrik A
    Hej Fredrik
    Tack för din reco. Vi är glada att du känner dig nöjd!
  • Abraham S
    Abraham S skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Väldigt bra, roligt och lärorikt.
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Abraham S
    Tack Abraham, roligt att du uppskattade vår kurs.
  • Hedda M
    Hedda M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en toppen lärare som alltid behåller lugnet när jag som chaufför är allt annat än en lugn. Han är pedagogisk men gör samtidigt lektionen väldigt rolig och avslappnad.
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Hedda M
    Hej Hedda.
    Tack för ditt omdöme.
    Detta kommer göra Nils otroligt glad!
  • Karin N
    Karin N skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jessica är väldigt pedagogisk , lugn och ett stort tålamod.
    Men också väldigt positiv och peppande inför varje lektion.
    Hon peppar mig att jag kommer fixa detta , när det känns som jag aldrig kommer få körkort:)
    Väldigt glad att jag har henne som bilskolärarre.
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Karin N
    Hej Karin.
    Tack för dina fina ord! Vi är otroligt glada att ha Jessica hos oss.
  • Linda D
    Linda D skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Han är världens bästa lärare och har lärt mig massor! Kunde absolut inte önskat mig någon bättre för att få mig att känna mig trygg och samtidigt ha kul när jag lär mig köra bil.
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Linda D
    Hej Linda
    Tack för ditt fina omdöme.
    Visst är han bäst! Vi är så stolta att ha Linus hos oss.
  • Emil C
    Emil C skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Bra summering, diskussioner och frågeställningar utan att vara långtråkigt. 3 h gick snabbare än man anade.
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Emil C
    Hej Emil.
    Vi gör allt för att dessa kurser ska bli så bra och lärorika som möjligt. Med din respons så tror vi att det är en bra bit på väg,
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils var en utmärkt lärare. Han utgick från mitt behov och var väldigt avslappnad. Jag var väldigt nervös inför mitt körande innan och Nils avdramatiserade det direkt. Han la upp en plan utefter min kompetens och jag klarade körkortet! Nils är grym!
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Kajsa E
    Hej Kajsa!
    Grattis igen till körkortet! Tack för ditt omdöme. Vi är så glada att ha Nils hos oss på My Driving Academy!
  • Adi L
    Adi L skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Toppen! Pedagogisk och rolig lärare
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Adi L
    Hej Adi
    Tack för din respons, Det glädjer oss att du tyckte om riskettan.
  • Anita R
    Anita R skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Jag tycker att föreläsaren hade ett jätte bra upplägg, tycker det var bra att det inte var alldeles förmycket "föreläsning" utan mera diskussioner och gruppövningar. bra för sådana som mig som har svårt att fokusera!
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Anita R
    Hej Anita.
    Tack för ditt omdöme!
    Vi gör vårt yttersta till att våra kurser skall passa majoriteten. Känns så bra att du känner att kursen var bra!
  • Christopher U
    Christopher U skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    För att vara en Körkurs var det so interessant som möjligt, med bra ledning av diskutioner av Nils. (God mat också).
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Christopher U
    Hej Christopher.
    Tack för din feedback, va roligt att du även tyckte om maten.
  • Patricia B
    Patricia B skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Lugn, tillmötesgående, trygg och instruerande.
  • Wendela L
    Wendela L skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    5/5! :) Alltid kul att ha körlektion med Nils då han på ett avslappnat och roligt sätt lär ut hur man blir en bra och självsäker förare i trafiken. Förutom att han är en toppenlärare är han dessutom väldigt stöttande och hjälpsam i situationer som kan innebära mycket stress (uppkörning etc).
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Wendela L
    Hej Wendela
    Tack för din respons. Nils är fantastik och vi är så glada att ha honom hos oss.
  • Pär M
    Pär M skrev om Introduktionsutbildning en del av My Driving Academy
    Positivt och trevligt bemötande.
    Bra utbildning.
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Pär M
    Hej Pär
    Vi hoppas att alla ska komma ut från kursen oavsett om du är en handledare eller elev med en massa bra i er ryggsäck. Tack för din feedback.
    ¨My Driving Academy
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Riskettan en del av My Driving Academy
    Trevlig och avslappnad stämning, intressant undervisning!

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm