Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi strävar efter att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola med lektioner skräddarsydda efter varje unik students behov. Våra fantastiska lärare kör på vardagar, helger samt kvällar. Vi erbjuder även hämt- och lämning för att upplevelsen skall bli så bekväm som möjligt. Att ta körkort har aldrig varit enklare.

Våra kurser hålls i fräscha lokaler centralt beläget i Stockholm och Uppsala - inga fler mörka källare!

Oavsett om du är nybörjare eller enbart behöver fräscha upp delar av din körning är du välkommen till oss för att ta ditt körkort.

Klicka på “boka en tid” och börja med en testlektion redan idag.
(Our driving lessons and courses are also available in English!)

Här finns vi:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 320 kunder tycker om My Driving Academy

• 2019-09-16

Akeen S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils is a fantastic driving instructor. He is very patient and has a way of making the entire experience very calm and enjoyable. Läs mer
  • 2019-09-15

EMIL Z skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros hjälpte mig med att ta manuellt körkort. Han var väldigt lugn, pedagogisk och trygg.
    Han visste exakt vad jag behövde träna på och hur vi skulle lägga upp en plan för att klara uppkörningen.

Jag rekommenderar Tedros och My Driving Academy för att ta körkortet! Läs mer
  • MAREK ANDREW B

2019-09-05

MAREK ANDREW B skrev om My Driving Academy
    Jag har kört med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig och super duktig lärare.
    Rekommendera henne mycket! Läs mer
  • SAGA A

2019-09-02

SAGA A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Duktig och lugn instruktör. Bra uppvärmning innan uppkörning i Uppsala. Tack! Läs mer
  • 2019-09-01

Lina N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Köpte ett körkortspaket med 20 körlektioner. Behövde använda 16 lektioner och efter det hade jag mitt körkort. Super! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Lina N
    Hej Lina,
    Vad kul att du är nöjd med oss som din körskola och med Daniel som din lärare.

• 2019-08-30

Oksana E skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    En fantastisk lärare! Jag har fått mitt körkort efter den första uppkörningen och min körskollärare var Ivan. Jag hade haft lite tid på mig och var ganska nervös inför utmaningen. Ivan har en väldigt professionell, coachande och lugn attityd som lärare. Han är tydlig i sina instruktioner, ger konstruktiv feedback och är noggrann med att följa upp. Tack vare Ivans effektiv planering av mina lektionen fick jag ut den maximala effekten från min tid på körskolan. Jag kan varmt rekommendera Ivan som lärare!! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Oksana E
    Hej Oksana,
    Tack för dina fantastiska ord. Vi är så glada över att du valt oss att hjälpa dig nå ditt körkort och önskar dig all lycka till.
    Fantastiskt att du trivdes så bra med din lärare Ivan.

• 2019-08-30

Nadya A skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Ivan är grym! Han är lugn och strukturerad i sitt sätt att lära ut samtidigt som han lätt får förtroende väldigt snabbt. Hur nöjd som helst! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Nadya A
    Hej Nadya,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Ivan.
    Grattis till körkort och kör försiktigt :)

• 2019-08-28

Joel Markus S skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Super bra och trevlig lärare. Förklarar bra och ger konstruktiv kritik. Lugn och pedagogisk. Läs mer
    2019-08-28 My Driving Academy svarar Joel Markus S
    Hej Joel!

Snyggt jobbat som tagit körkortet! Kul att du är nöjd med Sina. Ta det lugnt ute på vägarna!

• 2019-08-20

Elin Sofie E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina är en riktigt bra pedagog som gjorde körlektionerna roliga och mycket givande. Han utgick från mina behov och önskemål och var väldigt avslappnad samt lätt att prata med. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-08-20 My Driving Academy svarar Elin Sofie E
    Hej Elin,

Vad kul att höra att du är nöjd med Sina. Det är viktigt att ha roligt medan man lär sig. Stort grattis till körkortet och ta det försiktigt när du ger dig ut på vägarna!

• 2019-08-18

ASTRID E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina fick mig att tro på mig själv i bilkörningen och han kändes alltid pedagogisk och ärlig. Det allra viktigaste för mig var att jag verkligen kände att han var på ”min” sida, att han verkligen ville att jag skulle lära mig köra bil och inte att jag skulle köpa lektioner för att tjäna pengar. Jag är supernöjd och utan Sina skulle jag inte tagit körkort såhär snabbt som jag lyckades med! Läs mer
  • Kevin S

2019-08-13

Kevin S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    After disappointing result from my old driving school, I changed my school to Driving Academy with Daniela and must say she is a fantastic teacher, highly recommended!
    Listen carefully what she says when you make a mistake during a session, it will help you to pass the test and improve your skill more than you think :)
    Cheers
    /Kevin Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Kevin S
    Hi Kevin,
    Thank you so much for an amazing reco. It makes us very happy to hear that you were satisfied with Daniela as your driving teacher. BIG congratulations for passing your exams. Be safe out there!!

• 2019-08-13

Robert W skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Jag körde ett flertal lektioner med Christer under den senare delen av min utbildning och är väldigt nöjd! Christer är rolig, avslappnad, pedagogisk och väldigt anpassande efter dina förutsättningar. Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Robert W
    Hej Robert!
    STORT grattis till körkortet!! Kul att du är nöjd med Christer som körlärare. Tack för en superfin reco och kör försiktigt ute på vägarna.

• Alexander S

2019-07-30

Alexander S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Två månader från att jag satt bakom ratten för första gången till att ha kökortet klart säger en hel del om hur kompetent Daniela är som lärare. Jag ville ha en no-nonsense approach i min väg till körkortet och det var precis vad jag fick – pedagogiskt, målinriktat, kunnigt och givande i varje moment. Full pott och kan kan inte rekommendera nog. Läs mer
    2019-07-30 My Driving Academy svarar Alexander S
    Hej Alexander!
    Vi blir superglada av att höra så fina ord ifrån dig!! Stort grattis till körkortet och snyggt jobbat. Ta det försiktigt ute på vägarna :)
  • 2019-07-12

Maria N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel är en mycket superb körlärare. Alltid tålmodig o ser var eleven befinner sig i sin utveckling o ser till att hen går ifrån en lektion full av inspiration o ny kunskap och som pricken över i gör han lektionen rolig också så man glömmer att man är nervös. Rekommenderar Daniel o hans minicooper å det varmaste! Tack vare honom har jag ett körkort idag!🚘😎🚗🚗🚗🎂🎂👍🧝🏻‍♀️🤸‍♂️ Läs mer
    2019-07-15 My Driving Academy svarar Maria N
    Hej Maria!
    Tack för din superfina reco. Jättekul att du är nöjd med Daniel, och svinbra jobbat med körkortet, Grattis!!! Kom ihåg att köra försiktigt när du ger dig ut på vägarna på egen hand. Allt gott!

• 2019-07-01

Benny Å skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Snabb och excellent service från företaget och deras tjänster när jag tog mitt körkort.
    Daniel som lärare är kamratlig men professionell, avslappnad men skärpt, vänlig men instruktiv. Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Benny Å
    Hej Benny,
    Tack för fina ord ifrån dig och grattis till ditt körkort. Vi är lika glada över att ha haft dig som elev hos oss. Lycka till ute på vägarna och kör försiktigt!
  • 2019-06-16

Johan F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Det var toppen att övningsköra med Daniel. Lugnt, metodiskt, professionellt, och personligt. Jag skulle rekommendera vem som helst att ta sin körkortsutbildning på My Driving Academy med Daniel Andersson. Läs mer
    2019-06-17 My Driving Academy svarar Johan F
    Hej Johan,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med din utbildning här hos My Driving Academy och framförallt med fantastiska Daniel.

• Angielina K

2019-06-14

Angielina K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag köpte paket med körlektioner, och fick stor hjälp av appen för att öva teori och kände mig i trygga händer av alla jag mötte på MyDrivingAcademy. De hjälpte till med allt från start till mållinjen.
    Jag körde med Daniela - underbar person med varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke! Skulle varmt rekommendera henne! Det kändes trist att sluta med lektionerna när jag blev klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Angielina K
    Hej Angielina,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du trivdes med Daniela, vi blir jätteglada av att höra så gott om våra körlärare. Bra jobbat och grattis till körkortet!!!!
  • 2019-06-07

ALEXANDER R skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Efter ett superfint samarbete med Daniela så har jag nu körkortet i handen. Väldigt pedagogisk och trevlig trafiklärare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar ALEXANDER R
    Hej Alexander,
    Tack för din recension. Vi är superglada att höra att du är nöjd med oss och Daniela. All lycka till ute på vägarna!

Emelie E skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Alla lektioner var så lärorika och vägen till körkortet gick så bra med Marie! Jag klarade alla proven på första försöket. Hon är pedagogisk och sjukt trevlig. Hela upplägget som my driving academy har var väldigt bra och enkelt. Appen var superbra och min testuppkörningslektion med Daniel var en bra förberedelse för den riktiga. Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Emelie E
    Hej Emelie,

Tack för din recension. Jätteroligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt!

Björn V skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Väldigt nöjd! Ivan var en väldigt bra lärare, lugn och pedagogisk. Bra och flexibelt upplägg som passade mig som jobbar heltid perfekt. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare bra coachning. Läs mer
    2019-06-13 My Driving Academy svarar Björn V
    Hej Björn,
    Vi blir verkligen superglada av att höra så fin respons ifrån våra elever. Bra jobbat och kör försiktigt ute på vägarna! :)

Lina L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Seriösa, pedagogiska och trevliga lärare. Sköna bilar att köra. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Lina L
    Hej Lina,

Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt! :)
  • 2019-05-29

Esmeralda Christina I B skrev om Money Hayashida en del av My Driving Academy
    Recommenderar Money starkt! Lugn, trevlig att snacka med, pedagogisk Läs mer
    2019-06-13 My Driving Academy svarar Esmeralda Christina I B
    Hej Esmeralda,
    Tack för fina ord om vår körlärare Money. Snyggt jobbat med körkortet och kör försiktigt! :)
  • 2019-05-27

Sarvnaz K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Efter två är kämpa mot körkort med ingen resultat. Jag hittat Daniela, Hon är trevlig, kunnig, pedagogisk och uppmuntrande och från första lektionen med henne jag ser skillnaden och hopp igen.Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Sarvnaz K
    Hej Sarvnaz,

Tack, vad glada vi blir av att höra att du trivdes bra hos oss och var nöjd med Daniela.

• 2019-05-27

Vincent Johan K skrev om My Driving Academy
    Har haft en drygt 19 lektioner med Daniela och en lektion med Ivan. Bägge superduktiga och pedagogiska. Rekommenderar My Driving Academy varmt! Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Vincent Johan K
    Hej Vincent,

Var bra att du är nöjd med din körkortsutbildning hos oss.

• Josefine Z

2019-05-19

Josefine Z skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag bestämde mig för att ta mitt körkort så snabbt och effektivt som möjligt. Daniela var med på noterna men var även ärlig med att det krävs fler lektioner om du inte kör hemma. Vilket jag inte gjorde Jag tog ca 25 lektioner och hade mitt körkort på 3 månader. Daniela är bra på att känna av människor, tillmötesgående och flexibel. Hon fick mig att känna mig trygg och framförallt så trodde hon på mig! Stort tack till dig Daniela../ Josefin Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Josefine Z
    Hej Josefine,
    Tack för din rekommendation! Vad kul att du trivdes med Daniela och att du fått ditt körkort.

• 2019-05-17

Therese M skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Tog 5-paketet på My Driving Academy och körde med Daniela. Jättebra lärare - metodisk, tålmodig, pedagogisk och med en väldigt härlig personlighet. Klarade uppkörning tack vare henne!
    Bra att skolan erbjuder en test-uppkörning innan prov. Bra bilar - smidiga och lättkörda. Läs mer
    2019-05-17 My Driving Academy svarar Therese M
    Hej Therese,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniela som din lärare.

• Olivia W

2019-05-06

Olivia W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tog manuellt körkort med My Driving Academy! Jag har en utmärkt upplevelse av min körtid. Min lärare Tedros Demsie var 10/10! Lugn, metodisk och med en stark vilja att jag som elev skulle klara körkortet. Jag är supernöjd!
    Jag körde nästan varje vecka i fyra månader och tog körkortet den 24 April.

Jag rekommenderar varmt My Driving Academy och Tedros och vill även tacka för att ni trodde på mig som elev och satte tydliga mål!

Bästa/ Olivia Wallin Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Olivia W
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din otroligt fina reco om Tedros. Vi är så glada att vi har fått hjälpa dig på vägen till ditt körkort och allra mest Tedros.
    Så kul att du är nöjd i helhet och framförallt med Tedros som din lärare!.
    Lycka till ute på vägarna och grattis till körkortet.
    Kör försiktigt,

• 2019-05-05

Carrey S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela was very professional from the very beginning. She explained everything prfectly so that I understood what I must do, and know. I felt very relaxed with her and that made the learning much better!

If it was not for her and the way she taught me, I dont think I would have passed the test the first time! Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Carrey S
    Hi Carrey,
    Thank you so much for your lovely reco. We are so glad that you really liked Daniela as you teacher and that you think that everything worked so good for you.
    Good luck on the roads and congratulation too you licens .
    Drive safe!

• 2019-05-04

Julia T skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Jag tyckte hela upplevelsen var bra, smidig och enkel. Med tanka på att My Driving Academy är relativt dur jämförelse med konkurrenter anser jag att man borde kunna korta ned lektionstiden. Jag trodde jag skulle behöva ca 5 lektioner men blev rekommenderad 10, som jag köpte. Under flera av dessa gick vi igenom samma saker och ex fickparkering var helt uteslutet. När det väl kom till utbildningkontrollen som jag klarade fick jag rekommenderat att boka ytterligare en lektion. Detta var något jag avstod från då det var helt otydligt vad jag skulle behöva öva ytterligare på. Bra men jag känner mig något lurad rent lektionsmässigt/prismässigt. Läs mer
    2019-05-15 My Driving Academy svarar Julia T
    Hej Julia,
    Tråkigt att du upplevde det så. Det kan vara möjligt att ni inte hann genomföra exempelvis fickparkering på dina 7 utbildningslektioner då lärarens anpassar utbildningen utifrån din kunskapsnivå och de behov som läraren ser är viktigast baserat på vad tiden räcker till för. På utbildningskontrollen som motsvarade 1 lektion i saldo så har utbildningsledaren förståelse för att det kan bli mycket information och att man som elev ibland inte kommer ihåg allt som sagts och hänt, Därför för vi alltid noga anteckningar för att du i lugn och ro hemma ska kunna gå igenom detta. Så i vår app "Mitt körkort" under kapitel 15 hittar du dina anteckningar från just din utbildningskontroll. Vi hoppas att du kända att de 2 lektionerna som var kvar och som användes till uppvärmning och själva provet kändes bra och vi gratulerar dig till ditt körkort som du tog med oss och din lärare Ivan!

• 2019-05-02

Michelle X skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tyckte att Tedros var väldigt lugn och metodisk i sitt sätt att undervisa, vilket ingav ett lugn som kändes väldigt tryggt. Jag kunde stundvis vara väldigt stressad när vi ex skulle träna på saker där jag behövde köra fortare än 70km/h och då var det betryggande att Tedros bibehöll sitt lugn och fick mig att inse att de är ganska kul att köra bil och att så länge jag gör det jag ska så kommer ingenting hända.
    Rekommenderar verkligen att ha Tedros som körlärare. Jag hade inte fått mitt körkort utan honom! Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Michelle X
    Hej Michelle,
    Tack för din fina reco om Tedros. Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros som din lärare! Han är en fantastisk körlärare.

• 2019-05-02

Carl F skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    The best driving instructor i have ever had, even helping me get my licence when the transport people were trying to stop me because of my personal number. He teaches you in a way that suits you and is very calm and relaxed and great fun to be around. Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Carl F
    Hi Carl,
    Thank you so much for your lovely reco! We are so glad that everything worked out just fine for you and that you are so happy with Nils as you instructor.
    We wish you good luck and congratulation too your driving license!
    Driva safe!
  • Johan H

2019-04-12

Johan H skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Att ta körkort samtidigt som jag är mitt uppe i karriären, och närmare 40 än 30 år, är inte något jag såg fram emot. Men med hjälp utav Daniel och MyDrivingAcademy så gick det galant! Mycket flexibelt upplagt med deras app, och alltid proffsigt och vänligt bemötande från alla. Daniel har en förmåga att få en ovan förare att slappna av, samtidigt som han pushar dig vid de rätta tillfällena. 10/10 would do it again Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Johan H
    Hej Johan,
    Tack för din Reco. Det glädjer oss att du är så nöjd med din utbildning och att Daniel och My Driving Academy har kunnat hjälpa dig i din resa mot körkortet.
    Vi tackar jättemycket för din fina reco och Grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!

• MARIAMA G

2019-04-12

MARIAMA G skrev om My Driving Academy
    Jag har kört med Daniella, Marie och Ivan. Jag kan inte säga tillräckligt bra saker om dom. Otroligt skickliga och trevliga. Jag är mer än nöjd och tackar dom för allt.

Mariama Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar MARIAMA G
    Hej Mariama,
    Tack för din fina reco.
    Vad kul att du är så nöjd med alla dina lärare och att du fick ut så mycket av din utbildning.

• 2019-04-11

Jörgen L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Körlektioner, blev jättebra bemött och lärde mig mycket. Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Jörgen L
    Hej Jörgen,
    Tack för din reco.
    Vad kul att du lärde dig mycket under dina lektioner och blev bemött bra.

• 2019-04-09

Josefine K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela har varit en fantastisk körskollärare: trevlig, kunnig, pedagogisk och uppmuntrande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Josefine K
    Hej Josefine,
    Tack för din otroligt fina reco.
    Vi är så glada att du känner dig nöjd med dina lektioner och framförallt med Daniela som din lärare.

• 2019-04-09

Andree S skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Köpte flera körlektioner och blev alltid bemött bra. Läs mer
    2019-04-09 My Driving Academy svarar Andree S
    Hej Andree,
    Tack för din reco. Vad kul att du alltid kände dig bra bemött.

• 2019-03-25

Oleksandr K skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Great teacher, adopt training well for my needs and help to pass the exams. Encouraging a lot and motivate well. Thanks! Läs mer
    2019-03-29 My Driving Academy svarar Oleksandr K
    Hi Oleksandr,
    Thank you for your reco. We are so glad that you are happy with your education at My Driving Academy and most of all with your teacher Ivan.
    Drive safe and congratulation!

My driving Academy
  • Kajsa L

2019-03-19

Kajsa L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Jag köpte typ 15 körlektioner.
    Proffsigt och personligt bemötande. Pedagogiska och peppande lärare (Daniel och Marie). Fick känslan av att de ville mitt bästa och brydde sig om mig och min utveckling.
    Uppskattar speciellt att de var ärliga, uppmuntrade mig att utmana mig själv och var hjälpsamma med att boka om tider etc. Riktigt bra körskola! Läs mer
    2019-03-20 My Driving Academy svarar Kajsa L
    Hej Kajsa,
    Tack för din fina reco!
    Vi är så glada att du är nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniel och Marie.

• 2019-03-07

Hamim M skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Jag utförde hela min körkortsutbildning med Marie och jag är så himla nöjd. Hon förklarar allt grymt och håller mig lugn under stressiga situationer. Riktigt härliga konversationer har vi haft. Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2019-03-07 My Driving Academy svarar Hamim M
    Hej Hamim,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning och framförallt med Marie som din lärare.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt där ute på vägarna.

• 2019-03-05

Aurora N skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag har tagit körlektioner och fått hjälp att planera min tid fram till körkortet.
    Både den administrativa hjälpen, supporten och Daniela har varit fantastiskt! Läs mer
    2019-03-05 My Driving Academy svarar Aurora N
    Hej Aurora,

Tack för din reco. Vad kul att du är nöjd med allt vi har erbjudit och att din utbildning har varit enligt dina förväntningar.

• 2019-03-04

Amalia O skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag hade körlektioner till och från med Nils i över ett år och kunde inte blivit mer nöjd! Världens trevligaste och härligaste! En bättre Körskolelärare kan man inte få! Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Amalia O
    Hej Amalia,
    Tack för din fina reco!
    Vad kul att du är så nöjd med Nils som din lärare och grattis till körkortet!
    Kör försiktigt ute på vägarna.

• 2019-03-04

Fanny C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en väldigt bra pedagog och gjorde lektionerna väldigt kul och avslappnade. För mig betydde det jättemycket och underlättade hela min upplevelse och vägen till körkort.

Jag tycker Nils och Linus (hade en lektion med honom) är toppen och jag skulle absolut rekommendera andra att ta hjälp av dem. Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Fanny C
    Hej Fanny,
    Tack för din fantastiska reco!
    Vad kul att du är nöjd med både Nils och Linus och att du kände att din utbildning var både rolig och lärorik.

• Axel B

2019-02-15

Axel B skrev om My Driving Academy
    Smidigt! Nils är riktigt grym :) Läs mer
    2019-02-15 My Driving Academy svarar Axel B
    Tack för din fina rekommendation Axel!

Vi håller helt med! ;-)

Lycka till ute på vägarna nu! Kör försiktigt!

• 2019-02-08

Henrik S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Det är en fröjd att köra med Daniela - en mycket duktig trafiklärare som vid sidan av god undervisning bjuder på trevliga stunder i bilen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 My Driving Academy svarar Henrik S
    Hej Henrik,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med Daniela som lärare och din utbildning här hos My Driving Academy.
    Vi önskar dig all lycka i trafiken och grattis till körkortet.

• Kenneth J

2019-02-07

Kenneth J skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är allt du kan tänka dig att behöva och mer inför ditt körkort. Lugn, pedagogisk och uppmuntrande med världens jävla aura. Tog precis körkortet tillsammans med honom och jag kan inte tacka den här mannen nog för vad han har gjort. Om du, precis som jag vet att din utbildning speglas av din körlärare och är lite nojjig över vem du ska spendera närmsta veckorna/månaderna med så måste jag faktiskt säga att tedros är världens finaste människa på alla plan. Tedros förtjänar en löneförhöjning NU. Läs mer
    2019-02-07 My Driving Academy svarar Kenneth J
    Hej Kenneth,
    Tack för din otroliga reco! Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros och att det verkligen blev en rolig och lärorik utbildning för dig!
    Vi är så stolta över att ha Tedros som körskolelärare hos oss.

• Mikaela A

2019-02-06

Mikaela A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en utomordentligt pedagogisk lärare som jag inte kan ge nog med beröm. Min nervositet över övningskörning dog redan de första lektionerna och Nils har en otrolig förmåga att få en att etablera rutiner i körningen samtidigt som han upprätthåller en väldigt lättsam och positiv stämning under lektionerna. Det är nästan tråkigt att få körkort eftersom det innebär att jag inte får hänga med Nils längre. Verkligen stort (mega-stort) tack till dig Nils!
    Jag tycker även att appen är en stor fördel med My Driving Academy då det blir lätt att boka lektioner, kontakt support och öva teori.
    Av olika anledningar har jag haft anledning att kontakta supporten några gånger under övningskörningen. Hjälpen har varit väldigt snabb och effektiv, stort tack till er också!
    Teoriprovet kirrade jag till stor del med hjälp av My Driving Academys app som innehåller massa övningsfrågor.
    Slutsats: jag är supernöjd och Nils är bäst! Läs mer
    2019-02-06 My Driving Academy svarar Mikaela A
    Hej Mikaela,
    Tack för din fantastiska reco och att du lagt all den tiden på att berätta hur nöjd du är. Vi tackar dig enormt mycket för det!
    Det är så kul att Nils gjorde lektionerna roliga och lärorika för dig och att vi u supporten fanns tillgängliga för att hjälpa dig.

• 2019-02-04

Karl-otto Granström skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Otroligt lugn och säker instruktör. Hjälpte mig både i praktiken och i teorin. Tedros gjorde så jag klarade både uppkörningen och terorin på första försöket. Tack! Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Karl-otto Granström
    Hej Karl,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd och grattis till körkortet.

• Jacob F

2019-02-04

Jacob F skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Lugn, pedagogisk och uppmuntrande.
    Tedros förklarar saker bra, han är otroligt kunnig och är en trygghet att ha bredvid sig. Skulle rekommendera Tedros till alla. 5/5 Läs mer
    2019-02-04 My Driving Academy svarar Jacob F
    Hej Jacob,
    Tack för din fantastiska reco! Vad kul att du är så nöjd med allt och framförallt med Tedros. Vi önskar dig lycka till ute på vägarna och kör försiktigt.

• 2019-01-21

Daniel M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Fantastiskt pedagogisk och trevlig trafiklärare! Gjorde alltid det mesta av lektionerna och kom med konkreta tips och råd. Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Daniel M
    Hej Daniel,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad roligt att du trivdes så bra med Johanna och att du verkligen kände att du fick ut det bästa av dina lektioner. Grattis till körkortet och kör försiktigt ute på vägarna.

• 2019-01-18

Anja R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer gjorde övningskörningen till en trevlig upplevelse! Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Anja R
    Hej Anja,
    Tack för din fina reco, vad kul att du tyckte om din upplevelse hos oss och trivdes bra med Christer.

Nils af Petersens
Daniel Andersson