My Driving Academy

Snittbetyg
4.8
Ring 0102-07 07 75 Dela

Om företaget

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola! Vi strävar efter att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola med lektioner skräddarsydda efter varje unik students behov. Våra fantastiska lärare kör på vardagar, helger samt kvällar. Vi erbjuder även hämt- och lämning för att upplevelsen skall bli så bekväm...

550 omdömen om My Driving Academy

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 550 omdömen med 4.8 i snittbetyg
BJÖRN E
Skrev om My Driving Academy

Jag körde 8 lektioner med kingen Ivan G från Mall of Scandinavia-kontoret. Han är mycket kompetent, lugn, trevlig, ärlig, givmild och lätt att ha att göra med. Även feedbacken/sammanfattningen i appen som jag fick av Ivan efter varje lektion var omfattande och bra. Han rekommenderas starkt! Appen som företaget kör fungerade bra och innehöll allt man behövde för kommunikation med dem och för att hålla koll på bokade lektioner och även återkopplingen från handledaren. Jag upplevde heller absolut ingen press på att köpa...

Alaa A
Skrev om My Driving Academy

Most of the traffic teachers in Sweden know almost everything about the driving rules, but very few of them do support , show care , help and teach in a kind and professional way like what Sanijeta did to me. Today and because of HER my 4 years trip to driving license has come to end with successful and happiness for I have chosen the right ppl and right school. Thank you Sanijeta and thanks for Denis and all other colleagues in your job

Oliver H
Skrev om My Driving Academy

Trevlig upplevelse och bra app. Tog mitt körkort på 2 månader.

Ellen G
Skrev om My Driving Academy

Hela personalen var supersnälla och super duktiga! Jag var från början rädd att de skulle vara strikta och att det skulle vara obekvämt att gå på körlektionerna men körlärarna gjorde mig så bekväm och bemötte mig alltid med stora leenden. Jag köpte teoripaketet vilket gav mig tillgång till en massa teori och quiz som hjälpte mig hela vägen. Jag behövde inte ens köpa teoriboken. Jag klarade mig galant med bara appen. Dessutom så betalade jag enskilt för varje körlektion jag behövde. Dem tvingar alltså inte på några extra...

Oleg U
Skrev om My Driving Academy

Very good driving school! My teacher was Hawraz - he is very professional and nice instructor, explains everything in an easy and clear manner to create good driving habits but and the same time with the focus on passing the driving test. Big thanks to him!

Parveen V
Skrev om My Driving Academy

Rekommenderar starkt! Jag körde med Bojan, som är trafikskollärare på Kungsholmen och Östermalm i Stockholm. På hans initiativ satte vi en ganska intensiv plan och jag blev drillad för att bli så vass som möjligt i min körning. När det var dags för uppkörning var den som en walk in the park. Härligt engagemang från alla jag kom i kontakt med på My Driving Academy (inkl. support och kursledare).

Ida S
Skrev om My Driving Academy

Bra lärare och bra att lektionerna var långa så att man hann lära sig mycket!

Nour Agha A
Skrev om My Driving Academy

Hade kört mkt som privatist men ej fått till helheten. Tog en testuppkörning och sedan ett antal dubbellektioner med Jasin som var jättebra, ordnande tom en extra tid för mig på söndagen innan min uppkörning som gick bra :-) /Nour

Siri Ingrid Kristina H
Skrev om My Driving Academy

Rekommenderar starkt my drivning academy på Södermalm! Körkortet fixat på första tack vare Tedros hjälp!

Tindra D
Skrev om My Driving Academy

Riktigt bra körskola som hjälpte mig klara uppkörningen på första försöket! Jag hade Ingela som lärare rekommenderar starkt😊

Bertrand H
Skrev om My Driving Academy

Kjell är mycket pedagogisk och underhållande och gör 3 timmars handledar/intro-utbildning riktigt trevlig!

LINDA L
Skrev om My Driving Academy

Rekommenderar Enskededalen! Är 43 år och tog för automat, körde ingenting privat. Tidsperioden juni-dec och 31 lektioner, är väldigt nöjd med resultatet då jag klarade uppkörningen på första försöket. Har nog kört med alla lärare eftersom jag letat tider som passat in med jobbet, trots att det helst rekommenderades att hålla mig till två lärare, och det har funkat superbra då de antecknar ens utveckling löpande efter varje lektion med bra kommentarer som hjälpt mig mycket. De känner varandra då de jobbat ihop länge och de...

Svar från My Driving Academy

Tack för ditt fina omdöme och grattis till körkortet! Lärarna på Enskededalen är fantastiska!

Alf Linus L
Skrev om My Driving Academy

Körde med Gustav i Enskededalen. Trevlig, saklig och kunniga Kan varmt rekommenderas, klarade uppkörningen på första försöket. Tack Gustav!

Svar från My Driving Academy

Hej Alf! Tack för ditt fina omdöme och snyggt jobbat med körningen! Gustav är en klippa!

Josiane B
Skrev om My Driving Academy

I took driving lessons with Ivan from My Driving Academy in Solna. Before starting my classes, I had no idea how to operate a car. Ivan's patience and approachable conduct significantly eased my nerves from the first lesson. His ability to make me feel safe and comfortable behind the wheel stood out the most. His calm manners and clear and concise instructions played a crucial role in my learning process. I noticed significant improvements in my driving skills after each lesson, evidence of Ivan's effective teaching methods....

Svar från My Driving Academy

Hi Josiane! Congratulations to your driving license! You are right, Ivan is a very good teacher!

Camilla R

Grym handledare utbildning I blåsut Nu blir det öva av

Svar från My Driving Academy

Hej Camilla! Kul att du tyckte de va bra! ut och kör nu och glöm inte att ta hjälp av våra lärare på My driving academy enskededalen om du behöver det!

Skrev om My Driving Academy

Är jättenöjd med skolan i Högsbo. Rekommenderar verkligen att köra med Berwa som är så noggrann, lugn och pedagogisk, och Jasin som kan lugna den mest nerviga. Klarade körprovet på första försöket. /Petra

Hej Petra, Härligt med körkort, stort grattis och tack för ditt fina omdöme <3

Skrev om My Driving Academy

Jag vill varmt rekommendera Billy på My Driving Academy, Östermalm (Körsbärsvägen). En mycket duktig lärare. Lugn, pedagogisk, stöttande och snäll. Superproffs. Klarade min uppkörning på första försöket - så boka in lektion hos Billy nu! Stort tack. Hannah vR

Svar från My Driving Academy

Hej Hannah, Vilket härligt omdöme att läsa. Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme och önskar stort grattis till körkortet.

Skrev om My Driving Academy

Att jag kom i kontakt med My Driving Academy Högsbo i Göteborg var för att min gymnasieskola hade ett samarbete med dem. Jag har kört i hop med Berwa C -M/C ,kände mig trygg bakom ratten från första stund. Han gav Tydliga instruktioner och lätt att prata med. Har kört 8 lektioner. (Kört mycket hemma). Klarade teoriprovet samt uppkörningen på första försöket. Kan absolut rekommendera My Driving Academy körskola i Högsbo, Göteborg. Har inget att klaga på.Tack !

Svar från My Driving Academy

Hej Noah, Stort tack för ditt fina omdöme. Kör försiktigt och njut av körkortet =)

Simon M
Skrev om My Driving Academy

Bokade ett sommarpaket med 16 lektioner och körde med Ivan i Solna. Klarade uppkörning och teorin på första försöket. Väldigt nöjd med Ivan och teorin i appen. Ivan hade ett lugn som gjorde att jag kände mig väldigt trygg bakom ratten, väldigt tacksam att jag hade honom som körlärare, rekommenderar honom varmt.

Svar från My Driving Academy

Hej Simon, Stort grattis till körkortet och stort tack för ditt fina omdöme. Kör försiktigt :)

Simru Y
Skrev om My Driving Academy

Jar var på handledarkurs i Enskededalen igår. Kursledaren Kjell var lugn, erfaren, rolig, kunnig, pedagogisk och trevlig! Hans presentation var lärorik. Han gav goda exempel och engagerade både föräldrar och ungar och höll fokuset uppe. Tack för fikat! Många lediga parkering platser runt omkring kursen. Rekommenderar absolut kursen och Kjell!

Svar från My Driving Academy

Hej! Tack för det fina omdömet! Kjell är verkligen en stjärna med långerfarenhet och som vet hur man engagerar sina elever! Lycka till med den fortsatta körningen!

Skrev om My Driving Academy

Jag har haft den absolut bästa upplevelsen av att ta körkort hos My driving academy. Jag hade ingen möjlighet att övningsköra privat, så jag tog alla mina lektioner med Alan i Djursholm. På två månader tog jag manuellt körkort på första försöket. Alan är en helt fantastisk lärare och jag hade inte klarat det utan hans pedagogiska sätt och hur han lärde mig förstå körningen i grunden. Jag pluggade teori inuti appen och tyckte att det var ett nödvändigt köp och var uppbyggt på ett väldigt bra sätt. När appen sa att jag var...

Svar från My Driving Academy

Hej! Tack för det fina berömmet! Ja, Alan är en verkligt bra lärare med lång erfarenhet! Kul också att teorin gick så lekande lätt! Kör försiktigt och ha det så kul med ditt körkort! Vägarna väntar!

Haizel Abiyoo M
Skrev om My Driving Academy

Jag valde att gå alla kurser hos dem vilket jag var nöjd med. Körde mycket hemma och fick hjälp av David att lägga upp en plan för min körning. Kombinerade mängdkörning hemma med 3 körlektioner på trafikskolan. Där kunde jag med David diskutera vad jag behövde träna på, så gjorde vi det! Jag kunde välja och vara ganska mycket i hur jag ville ha det vilket jag tyckte om! David var super pedagogisk, lugn och rolig. Rekommenderar honom starkt!! Pluggade även teorin i deras app. Men appen är nog varför det inte blir fullpott...

Svar från My Driving Academy

Hej! Tack för ditt fina omdöme! David är som du skriver en väldigt bra lärare! Jag tar med återkopplingen angående appen och vidarebefordrar den till våra app-ansvariga! Kör försiktigt!

Charlotte N
Skrev om My Driving Academy

Var på handledarkurs i Enskededalen och kursledaren Kjell var väldigt bra! Han var lugn, rolig, kunnig, pedagogisk och trevlig! Tre timmar är lång tid men det gick fort ändå. Trevligt och välbehövligt med fikapaus också. Rekommenderar absolut kursen!

Svar från My Driving Academy

Hej! Kul att du är nöjd med kursen! Kjell är en oerhört erfaren lärare som vet hur man engagerar sina elever!

Smilla A
Skrev om My Driving Academy

Hade inte möjlighet att övningsköra hemma så gick i princip bara till körskolan för att öva min körning. Min första körlektion var den 10 augusti och jag hade som mål att ta körkort innan jul. Från den 12/10 har jag mitt körkort. I Umeå körde jag mest med David, men även med Conny. Båda är riktigt bra lärare; pedagogiska, trevliga, informativa med mera. Hade aldrig trott att jag skulle få mitt körkort så snabbt men här står jag. Rekommenderar denna körskola starkt! Appen var även superbra för att öva inför teoriprovet....

Svar från My Driving Academy

Tusen tack Smilla för en fantastik Reco! Kul att höra att du både är nöjd med din utbildning i Umeå med lärarna och appen! Ha en fantastik framtid med ditt körkort!

Matilda H
Skrev om My Driving Academy

Introduktionskurs för handledare och elev på mydriving academy Enskededalen. Läraren Kjell var mycket erfaren, pedagogisk, tydlig, gav goda exempel och engagerade deltagarna. Trots 3,5 h kurs var det lätt att komma ihåg delarna och hålla fokuset uppe. Tack Kjell!

Svar från My Driving Academy

Hej Matilda. Ja de kan va en tung lurs då det är lag på att den måste vara 3 timmar utan raster. Så det är kul att höra att Kjelle fått den att kännas som nåt lätt och givande!

Yuri M
Skrev om My Driving Academy

Jag gick handledarutbildning på Enskededalen. Läraren (Kjell) var/är mycket kunnig och engagerad. Trots det stora mängd information som vi fick på bara 3 timmar så var det enkel att förstå och lära sig. Vi fick också flera bra tips av Kjell. Jag rekommenderar starkt denna trafikskola !

Svar från My Driving Academy

Tack Yuri för en riktigt fin Reco. Kjell har en enorm erfarenhet och är därför helt fantastisk på att ge bra tips på hur ni ska göra när ni kör hemma.

Elvira Marianne B
Skrev om My Driving Academy

Bra lärare som engagerade alla och gjorde kursen rolig och lärorik!

Svar från My Driving Academy

Tack Elvira. Kul att du gillade kursen även om vi inte riktigt vet vilken av våra skolor du tog den på. Det som är bra är att alla våra skolor levererar en kul kurs där man är delaktig vilket gör att tiden flyger förbi!

Hamideh S
Skrev om My Driving Academy

Tyvärr kan jag bara instämma med några tidigare recensioner - Tveksam skola. Förlorat mycket pengar. Många löften och massor av lektioner, deras träningsinsatser är allt annat än effektiva, de komplicerar bara enkla uppgifter! lär av våra misstag! Köpte bara 3 lektioner med en annan trafikskola och fick mitt körkort på första försöket!

Svar från My Driving Academy

Hej Hamideh Var tråkigt att du upplevde det så. Efter att ha pratat med din trafiklärare och sett över din utbildningslogg så kan vi se ett långt glapp i mitten på din utbildning på nästan ett helt år. Ett sådant uppehåll påverkar otroligt mycket då körning som ny är något man glömmer av tills det sitter i ryggmärgen. Du ville också bli hämtad och lämnad på din arbetsplats ett flertal gånger trots hans avrådan vilket tog en del av din utbildningstid. Därav hann du inte bli färdigutbildad hos oss. Din lärare berättade att...

Karin F
Skrev om My Driving Academy

Jag köpte ett 10 lektioner paket för att gå igenom det viktigaste delarna inför körkortet! Jag körde med Berwa på my drivning academy i Högsbo. Berwa har varit så otroligt bra och hade aldrig klarat körkortet på första försöket utan honom! Så så nöjd!

Svar från My Driving Academy

Hej Karin, Stort grattis till körkortet. Superkul att körkortsutbildningen gått så smidigt och lekande lätt. Vi tack för ditt omdöme och skickar detta vidare till Berwa så att han också får ta del av sitt fina beröm. Ha en dunderbra dag

Konrad F
Skrev om My Driving Academy

Min plan när jag började i Juli 2023 var att ta mc-kortet till sommaren 2024, men efter en testlektion med Calle på Gillinge så konstaterade han att det inte skulle vara något problem för mig att hinna ta kortet redan i september! En plan plan las upp och sedan var det bara och följa denna, vilket jag gjorde och sen sa det bara pang! Och nu har jag kortet i handen. Calle skötte allt runt bokning av tider för uppkörning. Jag skulle verkligen vilja tacka och rekommendera Calle på Gillinge för hans pedagogiska och professionella...

Svar från My Driving Academy

Konrad, du gör oss så lycklig av denna rekommendation. Vi alla här sitter nu med ett stort leende på läpparna. Stort grattis till ett härligt körkort. Vi skickar denna vidare till Calle så att även han kan få ett stort leende på läpparna. My Driving academy

Agnes L
Skrev om My Driving Academy

Jag var på handledarkurs i Enskededalen, Kjelle som höll i utbildningen var toppen och trots både kursens längd och den stora mängd information som delades, var det lätt att hålla koncentrationen då Kjell både engagerade genom att berätta med egna exempel och såg till att gruppen interagerade då och då genom att ställa öppna frågor. Jag kommer definitivt att boka Riskettan-kursen i Dalen också.

Svar från My Driving Academy

Hej Agnes och tack för din Reco. Vi ser fram emot att träffa dig på Riskettan på Enskededalen!

Josefine L
Skrev om My Driving Academy

Min vän var på my drivning academy i Enskededalen på handledarkurs. Efter 4 veckor när vi fortfarande inte fått något handledarskap från transportstyrelsen så kontaktade vi skolan som påstod att hon aldrig varit där. Vi åkte tillbaka till skolan och hon kunde peka ut exakt var hon satt, vilka hon satt bredvid, vad som sas under kursen, hur den avslutades etc. Kurslärarens svar var då att ”jag brukar nästan aldrig missa att kryssa i” och hänvisade oss till supporten som i sin tur bara sa att han inte kan göra något annat...

Svar från My Driving Academy

Hej Josefine. Som vi pratade om i telefon med dig så deltog inte din vän på kursen enligt läraren. Läraren har lagt en särskild kommentar på din väns bokning om att hon inte deltog och detta gör att vi enligt lag inte får anmäla er till Transportstyrelsen då detta skulle innebära ett grovt tjänstefel och indragning av licenser att bedriva verksamheten. Vi har erbjudit er en kostnadsfri ombokning trots att din vän egentligen skulle behöva genomföra ett nytt köp. Men mer än så kan vi inte göra.

Hjalmar S
Skrev om My Driving Academy

Tog mitt MC-kort med hjälp av Calle i Gillinge, Stockholm. Supernöjd rakt igenom, hela tiden bra tips som gjorde att alla manöverbanor gick smidigt och han hjälpt mig bli en betydligt bättre Mc-förare i trafiken vilket gjorde att uppkörning satt på första försöket! Vidare också nöjd emd kundtjänst som hela tiden kunde bistå med snabb hjälp. Calle går above and beyond för att man ska lyckas med sitt körkort, är flexibel med när man bokar in sina lektioner och ser precis vilka moment man behöver lägga tid på. Kan starkt rekommendera!

Konrad F gillar detta
Svar från My Driving Academy

Tack Hjalmar för din reco! Härligt att höra att du uppskattat strukturen i din utbildning och supporten du fått av kundtjänst och att Calle är, som vi vet, en riktigt bra lärare!

Amitkumar S
Skrev om My Driving Academy

I am very happy the way my MC driving license process was handled . It was very easy to book the lessons. Calle is the best MC instructor. I got my driving license on first attempt. I still remember how afraid I was with the motorbikes leaning while driving but he made it possible for me :) He is the guru :) Keep up the good work!

Svar från My Driving Academy

Hi Amitkumar. Great to hear that you liked our teacher Calle on MC Gillinge, Stockholm. And congratualations to your new licens!

Urarathna Buwaneka Malan D
Skrev om My Driving Academy

Jag fått godkänd under uppkörning första försökt med hjälpen av Berwa, traffik lärare i My Driving Academy, Högsbo, Göteborg. I början, ser det ut omöjligt för me att ta körkort i Sverige även om jag hade kört nästan tio år i Sri Lanka. Men Berwa fixade det. Han är medvet om eleverna’s svagheter. Det var en intensivt och asbra utbildning som jag hade fått genom Berwa. Tack Berwa och My driving academy!!!

Svar från My Driving Academy

Hej Urarathna. Stort Grattis till körkortet!!! Kul att du uppskattade vår lärare Berwa i Högsbo, Göteborg

Alba B
Skrev om My Driving Academy

Jag gick en handledarkurs som lärde mig så mycket, jötte bra undervisning men den fantastisk lärare. Bra interaktion med eleverna vilket är så bra för att hålla dom uppmärksamma, om möjligt kanske lite fler pauser

Svar från My Driving Academy

Hej Alba. Kul att höra att du upplevde kursen som lärorik! Vi tar till oss feedbacken om pauser och kollar med samtliga av våra lärare som håller kursen om de har pauser efter gruppens behov.

Ella Amelie K
Skrev om My Driving Academy

Otroligt pedagogiskt och lärorikt. Lärandet blir helt anpassat efter egna förutsättningar, och upplagt på ett sätt som gör en säker inför uppkörningen. Dessutom är det alltid en bra stämning i bilen så att det blir kul att lära sig köra, körde med Sanijeta i Västerås och kan verkligen rekommendera henne som lärare! Rekommenderar alla att välja den här körskolan, klarade allt på första tack vare deras teoriapp och körlektioner

Svar från My Driving Academy

Hej! Tack för ditt fina omdöme! Du har rätt! Sanijeta är en fantastisk lärare!

Per Uno Ö
Skrev om My Driving Academy

Otroligt professionella och tålmodiga. Alla lärare jag träffat har varit jättehärliga och hjälpsamma. De visade gång efter gång att det viktigaste för dem var att jag som elev skulle vara förberedd för att klara uppkörningen med säkerhet. Jag själv kände aldrig att de ville ”sälja på mig lektioner” utan de ser hellre att man mängdtränar så mycket som möjligt hemma. Villl du ta körkort och ha kul medan du gör det så rekommenderar jag My Driving Academy

Svar från My Driving Academy

Hej Per och stort tack för din Reco. Kul att höra att vår vision "att göra hela resan till körkortet så smidigt, enkelt och roligt som möjligt" verkligen kommer fram.

Annai G
Skrev om My Driving Academy

Tog körkortet nyss och kan verkligen rekommendera My Driving Academy. Tog lektioner både i Göteborg och Umeå. Fick hjälp med planeringen och bokningen av lektioner, Risk 1 och 2 samt med uppkörningen och teoriprovet, vilket var jätteskönt. I Göteborg rekommenderar jag starkt Jasin, bästa läraren. Sedan i Umeå hade jag lärarna David, Conny och Mikael, alla som var jättesnälla och pedagogiska.

Svar från My Driving Academy

Hej Annai. Kul att det fungerat så bra i samarbetet i din utbildning. Du körde verkligen på vår sydligaste och nordligaste skola.

Joel P
Skrev om My Driving Academy

Jag beslutade i våras under ”start to ride” eventet på Gillinge att jag skulle ta mitt mc kort. Under eventet träffade jag Calle och valde då att han skulle få ta mig i mål med körkortet. Calle har under hela sommaren varit en kanon lärare med tålamod, bra tips och pedagogiskt tagit mig igenom resan från att aldrig ha kört en riktig mc till att få mitt A körkort på första försöket. Kan inget annat än att rekommendera Calle starkt som körskollärare.

Svar från My Driving Academy

Hej och Tack Joel för din Reco. Kul att höra att vår MC lärare Calle gör ett sånt fantastiskt jobb!

Linus Erling Olof F
Skrev om My Driving Academy

Bra körskola med trevlig lärare Berwa

Svar från My Driving Academy

Tack Linus för din Reco och att du gillade både skola och Berwa!

Henrik N
Skrev om My Driving Academy

Bokstavligen kan inte föreställa någon grymmare än Calle på Gillinge!!! Från att aldrig har suttit på en hoj till att ta kortet på första försöket (tog kortet idag). Han är rak och ärlig samt bemöter en oerhört pedagogisk. Calle ser till så att tekniken sitter på plats och demonsterar gärna för en om de väl behövs. Jag tror att det är Sveriges bästa mc lärare, utan tvekan Stockholms bästa!!! Det säger jag genom att har haft flera olika lärare vid bilkörkortet, önskar att han va lärare för mig under bilkörkortet också. Testa en lektion med Calle så kommer ni att förstå vad jag menar ;)

Svar från My Driving Academy

Supertack för din Reco Henrik! Vi håller med - Calle är grym!

Mikael M
Skrev om My Driving Academy

Tog precis körkort och körde med Berwa och Fardin på My Driving Academy. De var väldigt pedagogiska och trevliga. Fardin är på Frölunda Torg och Berwa är på Högsbo. rekommenderar bägge varmt!

Svar från My Driving Academy

Tack Mikael för din Reco! Kul att samarbetet kring din utbildning funkat så bra även om du kört från 2 av våra skolor.

Rebin M
Skrev om My Driving Academy

Riktig bra upplägg av Calle på my driving academy. Väldigt pedagogiskt som kunde bemöta eleven. Kan startkt rekommendera Calle om man funderar på ta A kort.

Svar från My Driving Academy

Tack Rebin för din Reco! Calle är en toppen MC lärare och vi är så glada att vi har honom1

Aaliyah M
Skrev om My Driving Academy

Underbara lärare som både var noggranna och pedagogiska men även hade glimten i ögat. Körde med både Malin och Daniel på deras körskola i Enskede, båda var helt fantastiska! Hade inte klarat uppkörningen utan dom. Kan även varmt rekommendera deras teori, klarade teoriprovet på första försöket tack vare den.

Svar från My Driving Academy

Stort tack Aaliyah för din fina Reco!! Superkul att höra att teorin leverar!

Gabriella G
Skrev om My Driving Academy

Jag är super nöjd! Jag kört via Enskededalens trafikskola och det har varit toppen! Tycker bilarna, lärarna och utbildningen varit toppen. Jag fick lära mig köra bil samt bygga upp mitt självförtroende med fantastiska lärare som är närvarande och som har stor medkänsla för hur svårt det kan vara att lära sig att köra bil. Jag rekommenderar starkt!

Svar från My Driving Academy

Hej Gabriella och tack för din Reco. Underbart att höra att du är så nöjd med din utbildning!

Carolina V
Skrev om My Driving Academy

Gick handledarutbildning på Enskededalen och fick tre givande timmar med Kjell, där det var en dialog mellan honom och oss deltagare.

Svar från My Driving Academy

Hej Caroline. Tack för din Reco. Kul att du upplevde att vår Kjell gav er en givande kurs!

David N
Skrev om My Driving Academy

Jag är väldigt nöjd med My Driving Academy (Enskededalen). Körde med Gustaf och han hjälpte mig från total nybörjare till körkort på bara några månader, utan att jag körde privat på sidan om. Jag hade aldrig suttit bakom en ratt tidigare, och är uppvuxen utan bil i familjen, så jag gick in med noll förkunskaper. Men Gustaf var otroligt bra på att lära ut, han kunde se mina styrkor och svagheter och vad som behövde slipas på och såg till att jag hela tiden utvecklades. Klarade uppkörningen i Farsta på första försöket, så jag är helnöjd. Stort tack till Gustaf!

Svar från My Driving Academy

Hej David, Tusen tack för det fina omdömet. Vi är så glada att du klarat uppkörningen. Stort Grattis <3 Vi vidarebefordrar även detta fina omdöme till Gustav. Önskar dig en härlig sommar My Driving academy.

Gunnar W
Skrev om My Driving Academy

Handledarkursen var ett skämt. Ett stort grupparbete som resulterade i att kursdeltagarna delade sina erfarenheter. Tycker den stämmer dåligt överens med Transportstyrelsens kursplan.

Svar från My Driving Academy

Hej Gunnar, Tråkigt att du upplevde det så. Kursens upplägg och innehåll är utvecklat för att vara interaktiv och roligt att genomföra, istället för att lyssna passivt på en lärare i 3 timmar. Materialet som används är utformat efter transportstyrelsens kursplan för kursen vilket gör att vi täcker alla mål. Vi kommer även att vidarebefordra din feedback till platschefen för skolan för att säkerställa kvalitet. Ha en bra dag My Driving academy

Annika L
Skrev om My Driving Academy

Jag vill varmt rekommendera min körlärare Billy M på My Driving Academy, Östermalm. Billy är lugn, engagerad, tålmodig och mycket kompetent. Han har på ett metodiskt sätt och med stor pedagogisk förmåga, instruerat, guidat och stöttat min väg mot ett efterlängtat körkort. Ett riktigt proffs!! Jag är också väldigt nöjd med My Driving Academy som helhet. Bra kurser, duktiga lärare och alltid ett trevligt bemötande. Annika L

Svar från My Driving Academy

Hej Annika, Stort tack för ditt fina omdöme. Vi alla önskar dig ett stort grattis till ditt körkort. Billy ska självklart även ta del av ditt omdöme och vi skickar detta vidare till honom. Önskar dig en härlig sommar och kör försiktigt <3 My Driving Academy

Filtrera omdömen