Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy

My Driving Academy

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi eftersträvar att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola där ditt behov står helt i fokus.
Bor eller jobbar du i Stockholms stad och behöver hämtas eller lämnas för att få in en körlektion i vardagen? Det fixar vi! Våra kurser håller vi vid Hötorget i HighTec Building, Sveavägen 9. Statistiken på våra elevers mål håller hög nivå vilket du kan läsa om på vår hemsida.

Hör av dig så fixar vi ditt körkort tillsammans. Klicka på "boka tid" för att boka en testlektion!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 242 kunder tycker om My Driving Academy

• Abraham Z
    Abraham Z skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Very knowledgable instructor and a very nice person. Although in the end he stopped instructing cars and focusing on motorbikes instead, my courses with Linus were very pleasant. I believe he will be a great instructor for motorbikes too.
  • Tiiu K
    Tiiu K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela Feratovic är en utsökt körskollärare. Hon är lugnt, pedagogisk och tydligt. Hon gav det sista kicken att jag kommer fixa det här körkortet.
    Jag kan bara ge lovord till My Driving Academy och deras kompetenta körskollärare. Tack vare dom har jag ett körkort i handen .
    Mhv Tiiu Kokkonen
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Tiiu K
    Grattis Tiiu!!!! Tack för din feedback! Härligt att du trivdes hos MyDrivingAcademy och med Daniela. Lycka till ute på vägarna!
  • Greger E
    Greger E skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Grymt! Allt var toppen, Daniel är supertjyst!!!
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Greger E
    Ja visst är Daniel grym! Kul att du är nöjd Greger!
  • Anna R
    Anna R skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jag har testet ett par andra skolor men av olika anledningar har det inte känts bra. Men med Linus är lektionerna roliga och jag ser hela tiden fram emot nästa lektion. Trodde inte det skulle vara såhär kul att ta körkort!
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Anna R
    Härligt Anna att vi och Linus har kunnat leva upp till dina förväntningar. Att ta körkort ska vara kul och enkelt! Kör hårt!
  • Richard M
    Richard M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Blev mycket väl bemött och tjänsten var utöver mina förväntingar. Mycket bra upplevelse som kund.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Richard M
    Kul Richard att du kände så och att du hade kul!
  • Ritia G
    Ritia G skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Fick ett utmärkt bemötande med mycket pep och skratt.
    😍😍😍😍
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Ritia G
    Härligt Ritia och det är alltid roligare när man kan skratta!
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är en helt underbar lärare som lär ut på ett superbra sätt! Jag trodde de skulle vara jobbigt med 8h teori men de gick så fort den tiden att den kändes som högt 3h. Så de vad ju bara positivt. Att vara kund hos My Driving Academy vad nog de bästa jag har gjort, så värt all tid, pengar, ja allt! Positiv respons av mig.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Lovisa H
    Hej Lovisa! Vilken fantastisk Reco! Värmer våra hjärtan!
  • Amanda U
    Amanda U skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    När min son kom hem idag från moppe teoripasset så sa han: "Jag lärde mig jättemycket! Om lektionerna var upplagda på samma sätt i skolan som på MyDrivingAcademy så skulle jag lära mig mycket mer!" Tack Linus!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Amanda U
    Wow Amanda! Vad härligt att vi verkligen når fram och att din son upplevde kursen så!
  • Vilma K
    Vilma K skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer var väldigt bra! Han var en trevlig och lugn lärare som verkligen hjälpte en förstå.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Vilma K
    Hej Vilma. Kul att höra att våran Christer är så pedagogisk!
  • Jonas M
    Jonas M skrev om My Driving Academy
    Vi fick ett bra bemötande och fick en trevlig och innehållsrik introduktionsutbildning, som jag skulle kunna rekommendera andra som ska göra denna utbildning.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Jonas M
    Tack Jonas för en väldigt fin reco!
  • Anna S
    Anna S skrev om My Driving Academy
    Trevligt bemötande och bra introduktionskurs! Mycket prisvärd.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Anna S
    Tack Anna. Kul att höra att du gillade det!
  • Julian S
    Julian S skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Trevlig kille, pedagogisk och bra i almänhet!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Julian S
    Hej Julian. Tack för din reco på vår lärare Linus!
  • Albin L
    Albin L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Bra och pedagogiskt lärare som verkligen tar sin tid. Vill genuint lära dig att köra hoj. Nya och fina BMW-motorcyklar.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Albin L
    Tack Albin för din reco! Vår Linus brinner verkligen för MC och vi gillar våra hojar!
  • Erika Maria Hannele Kalingas R
    Erika Maria Hannele Kalingas R skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jessica är väldigt tydlig. Det märks att hon tycker om vad hon gör och det var anmärkningsvärt lätt att bibehålla uppmärksamheten trots kvällstid efter jobb. /Maria
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Erika Maria Hannele Kalingas R
    Tack Erika för din fina reco! Jessica kör Al In för att maximera era chanser att lyckas där ute!
  • Basudha B
    Basudha B skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Marie är fantastisk lärare med mycket energi, tålamod och glädje.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Basudha B
    Tack Basudha för din fina reco, Marie kan verkligen göra lektionen rolig!
  • Peter E
    Peter E skrev om My Driving Academy
    Han var en slö typ tyckte Benjamin. Tror han hette Nils.
    Peter
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Peter E
    Hej Peter. Vi tror du menar Riskettan då Nils inte har introduktionskursen. Vi tar självklart till oss av din reco så vi kan utvecklas som kursledare!
  • Philip R
    Philip R skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Han var bra och lärde en verkligen hur allt fungerade och allt var i hög standard
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Philip R
    Tack Philip för din reco. Kul att höra att vi håller måttet!
  • Katharina H
    Katharina H skrev om My Driving Academy
    Bättre än väntat! Hög närvaro hos introduktionshållaren. Talade tydligt
    God macka! Rekommenderar M D A

Vh/ Katharina Hast
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Katharina H
    Tack Katharina för din reco. Vårt mål är att få denna kurs att bli så lättsam och rolig som det går att få den. Vi vet att många kommer med inställningen att det är sömnvarning så vi jobbar hårt för att vända trenden.
  • Simon P
    Simon P skrev om My Driving Academy
    Jätte trevligt! Väldigt lärorikt och bra service!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Simon P
    Tack Simon för din reco om vår Risketta.
  • Axel S
    Axel S skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jobbig kille med kort stubin, nu i efterhand skulle jag valt en annan kurs då han inte var en speciellt skicklig talare heller.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Axel S
    Hej Axel. Då vi tar seriöst på vår roll som utbildare så måste våra kursledare se till att samtliga deltagare på kursen får ut högsta möjliga kvalitet. Kan man som enskild deltagare inte respektera det så förstår vi att vår kursledare kan upplevas som sträng.
  • Hannah O
    Hannah O skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Jättebra! Supertrevlig och duktig
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Hannah O
    Tack Hannah för din fina reco!
    Astrid W skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Ansåg att han var väldigt skicklig, rolig och trevlig lärare. Tog upp relevant information, lät oss diskutera, och höll en avslappnad men fokuserad attityd i klassrummet.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Astrid W
    Hej Astrid. Tack för din fina Reco.
  • Mei Ling L
    Mei Ling L skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    The pedagogical extra-intensive training that was given to me was excellent. Marie, Jessica, and Daniela are fantastic instructors, and I have passed my exam on my first attempt. I would highly recommend My Driving Academy for their services.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mei Ling L
    Thank you Mei for that lovely reco!
  • Helene S
    Helene S skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Bara kört en testlektion med Marie men fick ett oerhört gott intryck. Proffsig lärare. Kände mig lugn under hela körningen. Rekommenderas!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Helene S
    Hej Helene. Tack för din reco och skönt att höra att vi skapar trygghet och lugn i bilarna!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jag är mycket nöjd med mc-utbildningen hos My Driving Academy! Från att aldrig har suttit på en mc till att ta mc-kort gick lätt och var kul och lärorikt. Mycket kunnig lärare som gav tydliga och bra instruktioner som gjorde mc-körningen både säkrare och roligare. Toppen!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för din Reco. Härligt att höra att det gått så smidigt allting!
  • Mei Ling L
    Mei Ling L skrev om My Driving Academy
    The instructors are great and knowledgeable. They were really helpful to tailor the training accordingly to my needs to build up my confidence to be safe on the swedish roads. I highly recommend My Driving Academy, as they are quick to respond to your queries and training is absolutely thorough and pedagogical. Highly recommended!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mei Ling L
    Thank you Mei for your reco on our riskonecourse!
  • Åsa M
    Åsa M skrev om My Driving Academy
    Vi fick ett trevligt bemötande och kursledaren var kunnig. Det var också ett bra upplägg/innehåll.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Åsa M
    Tack Åsa för en fin och tydlig reco!
  • Elin W
    Elin W skrev om My Driving Academy
    Toppenbra! Rolig utbildare och bra/intressant upplägg!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Elin W
    Hej Elin. Tack för din reco. Kul att du gillade det.
  • Beate S
    Beate S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Mycket nöjd med my driving academy och mina lektioner med nils. toppbetyg !!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Beate S
    Tack Beate för din fina reco om Nils!
  • Mehrdad M
    Mehrdad M skrev om My Driving Academy
    Hej, det var en väldigt bra bemötande och bra med all info/kunskap inom handledarkurs.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mehrdad M
    Tack Mehrdad för din reco! Ett bra bemötande är väldigt viktigt för oss!
  • Carl R
    Carl R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer var fantastiks!

En riktig läromästare. Många trevliga timmar i mini Coopern med radio Lidingö.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Carl R
    Hej Carl. Tack för din fina reco och man ska inte underskatta radio Lidingö!
  • Philip L
    Philip L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    fick en bra utbildning och tydlighet i regler och körkunskaper. Jag klarade både teoriprovet och även den praktiska körningen galant.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Philip L
    Tack Philip för fina recon! Tydlighet är Linus middlename!
  • Thomas Robert Christie H
    Thomas Robert Christie H skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    My experience with Marie Cyrén is very positive. As a person who is not naturally confident with driving I find her approach to teaching to be very positive and encouraging. I have no complaints.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Thomas Robert Christie H
    Thank you Thomas for your reco!
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    NILS ÄR BÄST, men bemötandet på my driving academy som företag kunde varit bättre, samt strukturen.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mathilda S
    Hej Mathilda. Tack för din reco. Vi jobbar ständigt med att utveckla oss som företag och våra lärare för att kunderna ska få ut maximalt av sin körutbildning på ett strukturerat sätt. Vi uppskattade den feedback som vi fick av dig under din utbildning!
  • Peter H
    Peter H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils fick mig lugn och jag hade roligt när jag körde m honom. Kan varmt rekommenderas . Relaterar , pedagogisk och rolig : )
  • Ingrid Marie Birgitta H
    Ingrid Marie Birgitta H skrev om My Driving Academy
    Trevligt bemötande och bra tydlig utbildare
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Ingrid Marie Birgitta H
    Tack Ingrid Marie Birgitta för din reco.
  • 梦
    skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Excellent experience! Wonderful !!!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar
    Thank you 梦 for your lovely reco.
  • Theodor J
    Theodor J skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer är helt klart bäst! Jag skrev in mig på körskolan 1 februari sen körde vi lite då och då och 16 mars hade jag körkort!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Theodor J
    Tack Theodor för din REco. Kul att det gått smidigt för dig i din utbildning!
  • Arash A
    Arash A skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Duktig lärare med glimten i ögat och alltid på bra humör.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Arash A
    Tack Arash för din toppenreco!
    Astrid W skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag tycker att Daniela är en väldigt duktig och trevlig körlärare som skickligt analyserar mina förmågor och problem och utifrån dessa formaterar min utbildning på bästa möjliga sätt. Jag känner mig trygg och bekväm med henne och upplever att min körning utvecklas i bra takt.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Astrid W
    Tack Astrid för en superfin reco!
    Astrid W skrev om My Driving Academy
    Jag upplevde kursen som väldigt trevlig och underhållande. Läraren var bra, rolig och engagerande och upplägget var effektivt och välfungerande. Jag kände att jag lärde mig mycket och att kursens syfte fylldes. På det hela taget väldigt bra!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Astrid W
    Tack Astrid för din reco av vår Risketta!
  • Belinda B
    Belinda B skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag är super nöjd med att ha Daniela som lärare.
    Hon får mig att känna mig lugn och trygg när jag kör.
    När jag började på My driving acadamy sommaren 2017 så hade jag varit inskriven på en körskola innan och övningsskört privat.
    Men på dessa 6 gånger med daniela så känner jag att jag kommit längre och fått ett bättre självförtroende i min körning.
    Även många roliga samtal om allt mellan himmel och jord :D
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Belinda B
    Tack Belinda för en superreco! Härligt att höra att ni har det roligt i bilen!
  • Maja G
    Maja G skrev om My Driving Academy
    Trevligt bemötande och trevlig kväll. Lite väl långt och segdraget emellanåt. Mitt i middagstid och då hade vi nästan behövt mer rejält fika eller mer info om kvällen så vi hade kunnat ta med eget fika.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Maja G
    Tack Maja för din reco. Tiden är svår då kursen enligt lag måste vara så lång enligt lag. Vi ska se över om vi kan vara tydligare gällande fikat så de som är lite hungrigare kan ta med sig något mer.
  • Vilner Å
    Vilner Å skrev om My Driving Academy
    Fart och liv på presentationen. Läraren fick eleverna till att vara delaktiga och aktiva i undervisningen.
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Vilner Å
    Tack Vilner för din reco. Fart och fläkt får tiden att flyga!
  • Fred H
    Fred H skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Grym lärare - seriös under lektionerna, och skämtsam när vi inte hade lektioner (upp- och avhämtning).!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Fred H
    Tack Fred för en toppenreco! Bra med variation av ordning och reda men med glimten i ögat.
  • Erica D
    Erica D skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel Andersson är inte bara en lugn och trygg bilskolelärare, han är dessutom rolig, inspirerande och inger både förtroende och seriositet.
    Utöver det är han som person oerhört flexibel , anpassningsbar och hittar lösningar som hjälper mig som kund hos My Driving Academy.
    Det är så enkelt att ge Daniel bästa tänkbara betyg!
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Erica D
    Tack Erica för en väldigt fin reco!
  • Leticia Pinheiro L
    Leticia Pinheiro L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel was very professional. He was punctual and explained things very clearly. The car was very clean and comfortable. He was also very calm, which was very reassuring. I have booked future lessons with him.
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Leticia Pinheiro L
    Thank you Leticia for your warming reco!
  • Stella L
    Stella L skrev om My Driving Academy
    Bra fräscha lokaler och trevlig och flexibel personal!
    Skulle kunna lägga mötet lite tidigare på kvällen eftersom det annars blir lite sent och kanske en något längre rast så man hinner äta etc
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Stella L
    Tack Stella för din reco! Vi tar din feedback om tidigare kursstart till oss och ska se om kommande deltagare hinner från jobb och skola. Då kan vi även förlänga rasterna om man inte vill äta smörgåsen inne i kurssalen.
  • Ibrahim H
    Ibrahim H skrev om My Driving Academy
    Professionellt och hög kvalitet. Det var tydligt att man levererade med hjärtat.
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Ibrahim H
    Tack Ibrahim för din superfina rekommendation!
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om My Driving Academy
    Jag tyckte kursen var väldigt intressant, lärorik och kul! Jag lärde mig mycket saker som jag kommer ta med mig. Läraren var fantastiskt kunnig och engagerad och fick timmarna att flyga iväg. Jag skulle rekommendera My Driving Academy till alla
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Lovisa E
    Tack Lovisa för din rekommendation! Härligt när man har kul och tiden flyger förbi!
Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen