Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi strävar efter att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola med lektioner skräddarsydda efter varje unik students behov. Våra fantastiska lärare kör på vardagar, helger samt kvällar. Vi erbjuder även hämt- och lämning för att upplevelsen skall bli så bekväm som möjligt. Att ta körkort har aldrig varit enklare.

Våra kurser hålls i fräscha lokaler centralt beläget i Stockholm och Uppsala - inga fler mörka källare!

Oavsett om du är nybörjare eller enbart behöver fräscha upp delar av din körning är du välkommen till oss för att ta ditt körkort.

Klicka på “boka en tid” och börja med en testlektion redan idag.
(Our driving lessons and courses are also available in English!)

Här finns vi:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 339 kunder tycker om My Driving Academy

• 2020-03-23

MONICA H skrev om Bojan Dmitrovic en del av My Driving Academy
    Idag uppfyllde jag min dröm sen 20 år tillbaka - jag tog körkort! Har alltid tyckt det verkar svårt och har känts oöverstigligt pga att jag är väldigt stresskänslig, men med bästa bästa lärarna på My Driving Academy Östermalm - Bojan Dmitrovic och Ivan Ghafour- så klarade jag det! Både Bojan och Ivan är fantastiskt pedagogiska, tydliga, noggranna och alltid lugna, positiva och trevliga! Har bara allt det bästa att säga om dem och rekommenderar dem till alla som vill ta körkort. Stort tack!! Läs mer
    2020-03-24 My Driving Academy svarar MONICA H
    STORT GRATTIS till körkortet, grymt jobbat av dig!!! Och TACK för ditt fantastiskt fina omdöme om våra instruktörer Bojan och Ivan, vi ser till att dom ser detta!

Kör försiktigt, vi ses på vägarna!

/Teamet på My Driving Academy
  • ERICK MOKAYA M

2020-02-28

ERICK MOKAYA M skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Amazing instructor! Very calm and goal-oriented. I now have my driving license thanks to him! Tack så mycket Sina. Läs mer
    2020-03-02 My Driving Academy svarar ERICK MOKAYA M
    Hi Erick and thank you for your recommendation!

We are so happy to hear that you appreciate as much as we do!

GREAT job and CONGRATULATIONS to your drivers license!

/Team My Driving Academy
  • 2020-01-30

BJÖRN W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är mycket kunnig och pedagogisk, och har alltid tid att förklara och svara på frågor om olika moment i körningen. Jag tog cirka 15 lektioner med Tedros och klarade därefter uppkörningen på första försöket. Tedros är en jättebra lärare och jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-31 My Driving Academy svarar BJÖRN W
    Hej Björn,

Stort grattis till körkortet och friheten! 🎉

Vad kul att höra att du rekommenderar Tedros som lärare och att du klarade uppkörningen på första försöket - snyggt jobbat!

/Teamet på My Driving Academy
  • 2020-01-30

HALIMA I skrev om My Driving Academy
    Kunde inte ha fått en bättre lärare - Sina var lugn, noggrann, tålmodig har utvecklat mig för varje lektion vi körde.
    Tack Sina tack alla team på my Driving academy bra skola och fin bemötande. Läs mer
    2020-01-31 My Driving Academy svarar HALIMA I
    Hej Halima och stort tack för ditt fina omdöme!🌟
    Det glädjer oss alla att höra, grymt jobbat av dig också!
  • 2019-12-17

KATINA K skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Kunde inte ha fått en bättre lärare - Tedros var lugn, noggrann, tålmodig och gjorde alla lektioner till en trevlig upplevelse! Har också bara gott att säga om de övriga lärarna jag kört med på My Driving Academy - Nils, Lars & Money. Läs mer
    2019-12-17 My Driving Academy svarar KATINA K
    Hej Katina.
    STOOORT Grattis till körkortet! Du förtjänar verkligen det efter ditt engagemang! Ha nu en fantastisk framtid bakom ratten! biipbiip!
  • 2019-12-09

Oja E skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag rekommenderar verkligen Tedros som lärare då han är lugn, professionell, pedagogisk och mycket trevlig. Jag är mycket tacksam över att min utbildning har gått att kombinera med mitt arbete. Tedros är mycket flexibel och ställer upp för sina elever.

Jag vill även tacka supporten för ett mycket trevligt bemötande samt Nils och
    Money som jag också kört med.

Jag kommer rekommendera My Driving Academy till alla som ska ta körkort, utan tvekan!

Stort tack! Läs mer
    2019-12-10 My Driving Academy svarar Oja E
    Hej och Tack Oja för en jättefin Reco!
    Det glädjer oss att du upplevde din utbildning så bra!

Ha superkul med ditt nya körkort!
    /Supporten
  • Björn Axel O

2019-12-06

Björn Axel O skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela är en fantastisk lärare! Hennes lugn och systematiska pedagogik gör att man själv känner sig säkrare bakom ratten och snabbare kan göra framsteg som elev. Gick på bara 10 lektioner från novis till att klara uppkörningen på första försöket. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-09 My Driving Academy svarar Björn Axel O
    Hej Björn Axel och stort grattis till körkortet!

Vi blir så glada av att läsa ditt omdöme om Daniela och att du rekommenderar oss!

Grymt jobbat av både dig och Daniela. Kör försiktigt!
  • 2019-12-04

Erik Anders H skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Jag vill VERKLIGEN rekommendera Sina som körlärare.

Han är född pedagog: tydlig och rak, ärlig och trovärdig, förklarar varför trafikreglerna finns, inte bara vilka de är. Bilkörningen och trafikreglerna blir logiska.

En extra styrka är att Sina är tävlingsinriktad och målmedveten och hjälper eleven att nå sitt mål på bästa sätt.

Dessutom är Sina väldigt trevlig och rolig. Välj Sina :-) Läs mer
    2019-12-05 My Driving Academy svarar Erik Anders H
    Hej Erik och tack för en helt otrolig Reco! Superkul att höra att du är nöjd med Sinas jobb!
  • Daniella Alejandra T

2019-11-22

Daniella Alejandra T skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Thank you ! Gracias!You are the best instructor! you are patient and warm as a teacher, and your explanations are clear and precise. Läs mer
    2019-11-27 My Driving Academy svarar Daniella Alejandra T
    Hi Daniella,

Thank you for your kind recommendation about Sina! We are so glad to read this!

/My Driving Academy
  • Markus W

2019-11-15

Markus W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag kan varmt rekommendera Tedros. Jag klarade uppkörningen på första försöket, helt till hans förtjänst. Han var trygg och tydlig varje lektion och gav jättebra återkoppling.

Tack Tedros! Läs mer
    2019-12-04 My Driving Academy svarar Markus W
    Först och främst - Grattis Markus till kortet! Så ska det se ut!

Och stort tack för din fina rekommendation. Vi och alla våra lärare jobbar varje dag för att våra elever ska bli lika nöjda som du!
  • Lovisa K

2019-11-14

Lovisa K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag körde med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig metodisk, tålmodig, pedagogisk och en person med ett varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke.. Skulle varmt rekommendera henne! Det känns trist att sluta med lektionerna nu när jag är klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-11-15 My Driving Academy svarar Lovisa K
    Hej Lovisa! Fantastisk insats från din sida! Stort grattis till Körkortet! Vi får hoppas att vi ser dig bakom ratten i en annan bil!
  • 2019-11-14

David M skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är grym! Lugnare och mer förtroendeingivande körlärare får man leta efter! Läs mer
    2019-11-15 My Driving Academy svarar David M
    Tack David för en skön reco! Vi är så nöjda med Tedros som lärare så det känns toppen att få det bekräftat av kunderna också!
  • RICHARD KARIM A

2019-11-13

RICHARD KARIM A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Väldigt trevlig och kunnig körskolelärare, skulle definitivt rekommendera. All feedback är konstruktiv och saklig. Dessutom så är bilen väldigt skön att köra. Läs mer
    2019-11-14 My Driving Academy svarar RICHARD KARIM A
    Hej och Tack Richard för din Reco! Skönt att du upplevde din utbildning på detta sätt! Å visst är det najs med Countryman!
  • 2019-11-12

Sissel P skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Kunde inte fått en bättre lärare, supernöjd på alla sätt. Tedros är professionell, noggrann, pedagogisk, lugn, förtroendeingivande och skapar en tydlig och bra plan för att man ska lyckas med körkortet. Bästa rekommendationer på alla sätt! Läs mer
    2019-11-12 My Driving Academy svarar Sissel P
    Tusen tack Sissel för en otroligt fin reco! Ska se till att Tedros läser detta!
  • Rasmus R

2019-11-12

Rasmus R skrev om My Driving Academy
    Jag körde med tedros hela vägen grym lärare pedagogisk lugn säker förare.
    Han fick mig att klara allt på första försöken vilket jag gjorde!
    Tack tedros! Läs mer
    2019-11-12 My Driving Academy svarar Rasmus R
    Hej Rasmus! Vilken stjärna du är! Tack för en kanon-reco!
  • 2019-11-06

Linda Ö skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tog manuellt körkort med Tedros på My driving academy, och tack vare att han är en superbra körlärare så klarade jag uppkörningen på första försöket! Det som gör Tedros så bra är att han är väldigt lugn, pedagogisk och inger trygghet. Jag är supernöjd helt enkelt! Läs mer
    2019-11-06 My Driving Academy svarar Linda Ö
    Tack Linda för en fin rekommendation och stort grattis till ditt körkort! Snyggt av dig att sätta både körprovet och kunskapsprovet på första försöket! Det är så det ska gå till!
  • Stinah Lovisa L

2019-10-21

Stinah Lovisa L skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Bästa körskoleläraren. Tålmodig, pedagogisk och förklarar och demonstrerar på ett väldigt bra sätt. Skulle rekommendera honom till alla som ska ta körkort! Läs mer
    2019-10-21 My Driving Academy svarar Stinah Lovisa L
    Tack Stinah för din fina Reco. Ska se till att Sina går in på Reco och läser denna!
  • Frishta A

2019-10-11

Frishta A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Thank you Sina for your support and encouragement have always been under the course. I appreciate your cordiality. You are the best driving instructor. Läs mer
    2019-10-14 My Driving Academy svarar Frishta A
    Thanks Frishta for your nice RECO!

We agree that Sina is the best! All our instructors are great!!!

/My Driving Academy
  • Shirin A

2019-10-10

Shirin A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina har varit helt fantastisk genom min process att skaffa körkort. Alltid lugn, pedagogisk och med klok feedback.

Han har fått mig att tro på mig själv och alltid känt av mitt humör och behov för dagen och anpassat lektionerna därefter.

Jag har själv arbetat i tjänstesektorn i massor av år och är oerhört kräsen och ställer höga krav när jag betalar för tjänster likt lektioner i detta fall. Sina har överträffat alla dessa krav med råge och är verkligen en fantastisk lärare. Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Shirin A
    Tack för en otroligt fin reco av vår fantastiska Sina! Både vi på huvudkontoret och Sina blir alldeles varma i hjärtat!
  • 2019-09-16

Akeen S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils is a fantastic driving instructor. He is very patient and has a way of making the entire experience very calm and enjoyable. Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Akeen S
    Thank you for a amazing reco on our awesome Nils!
  • 2019-09-15

Emil Z skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros hjälpte mig med att ta manuellt körkort. Han var väldigt lugn, pedagogisk och trygg.
    Han visste exakt vad jag behövde träna på och hur vi skulle lägga upp en plan för att klara uppkörningen.

Jag rekommenderar Tedros och My Driving Academy för att ta körkortet! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Emil Z
    Tack Emil för en riktigt bra och beskrivande reco av våran Tedros! Mitt i prick skulle vi vilja säga!
  • Marek andrew B

2019-09-05

Marek andrew B skrev om My Driving Academy
    Jag har kört med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig och super duktig lärare.
    Rekommendera henne mycket! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Marek andrew B
    Tack Marek för en fin reco av vår Daniela! Hon lever för att hjälpa andra!
  • Saga A

2019-09-02

Saga A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Duktig och lugn instruktör. Bra uppvärmning innan uppkörning i Uppsala. Tack! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Saga A
    Tack Saga för din Reco. Skönt att höra att du uppskattar vår lugna Sina!
  • 2019-09-01

Lina N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Köpte ett körkortspaket med 20 körlektioner. Behövde använda 16 lektioner och efter det hade jag mitt körkort. Super! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Lina N
    Hej Lina,
    Vad kul att du är nöjd med oss som din körskola och med Daniel som din lärare.

• 2019-08-30

Oksana E skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    En fantastisk lärare! Jag har fått mitt körkort efter den första uppkörningen och min körskollärare var Ivan. Jag hade haft lite tid på mig och var ganska nervös inför utmaningen. Ivan har en väldigt professionell, coachande och lugn attityd som lärare. Han är tydlig i sina instruktioner, ger konstruktiv feedback och är noggrann med att följa upp. Tack vare Ivans effektiv planering av mina lektionen fick jag ut den maximala effekten från min tid på körskolan. Jag kan varmt rekommendera Ivan som lärare!! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Oksana E
    Hej Oksana,
    Tack för dina fantastiska ord. Vi är så glada över att du valt oss att hjälpa dig nå ditt körkort och önskar dig all lycka till.
    Fantastiskt att du trivdes så bra med din lärare Ivan.

• 2019-08-30

Nadya A skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Ivan är grym! Han är lugn och strukturerad i sitt sätt att lära ut samtidigt som han lätt får förtroende väldigt snabbt. Hur nöjd som helst! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Nadya A
    Hej Nadya,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Ivan.
    Grattis till körkort och kör försiktigt :)

• 2019-08-28

Joel Markus S skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Super bra och trevlig lärare. Förklarar bra och ger konstruktiv kritik. Lugn och pedagogisk. Läs mer
    2019-08-28 My Driving Academy svarar Joel Markus S
    Hej Joel!

Snyggt jobbat som tagit körkortet! Kul att du är nöjd med Sina. Ta det lugnt ute på vägarna!

• 2019-08-20

Elin Sofie E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina är en riktigt bra pedagog som gjorde körlektionerna roliga och mycket givande. Han utgick från mina behov och önskemål och var väldigt avslappnad samt lätt att prata med. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-08-20 My Driving Academy svarar Elin Sofie E
    Hej Elin,

Vad kul att höra att du är nöjd med Sina. Det är viktigt att ha roligt medan man lär sig. Stort grattis till körkortet och ta det försiktigt när du ger dig ut på vägarna!

• 2019-08-18

Astrid E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina fick mig att tro på mig själv i bilkörningen och han kändes alltid pedagogisk och ärlig. Det allra viktigaste för mig var att jag verkligen kände att han var på ”min” sida, att han verkligen ville att jag skulle lära mig köra bil och inte att jag skulle köpa lektioner för att tjäna pengar. Jag är supernöjd och utan Sina skulle jag inte tagit körkort såhär snabbt som jag lyckades med! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Astrid E
    Tack Astrid för en fantastisk Reco. Du kan alltid tänka dig Sina och hela teamet på my driving academy längs vägarna med pompoms och hejaramsor när du är ute och kör!
  • Kevin S

2019-08-13

Kevin S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    After disappointing result from my old driving school, I changed my school to Driving Academy with Daniela and must say she is a fantastic teacher, highly recommended!
    Listen carefully what she says when you make a mistake during a session, it will help you to pass the test and improve your skill more than you think :)
    Cheers
    /Kevin Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Kevin S
    Hi Kevin,
    Thank you so much for an amazing reco. It makes us very happy to hear that you were satisfied with Daniela as your driving teacher. BIG congratulations for passing your exams. Be safe out there!!

• 2019-08-13

Robert W skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Jag körde ett flertal lektioner med Christer under den senare delen av min utbildning och är väldigt nöjd! Christer är rolig, avslappnad, pedagogisk och väldigt anpassande efter dina förutsättningar. Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Robert W
    Hej Robert!
    STORT grattis till körkortet!! Kul att du är nöjd med Christer som körlärare. Tack för en superfin reco och kör försiktigt ute på vägarna.

• Alexander S

2019-07-30

Alexander S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Två månader från att jag satt bakom ratten för första gången till att ha kökortet klart säger en hel del om hur kompetent Daniela är som lärare. Jag ville ha en no-nonsense approach i min väg till körkortet och det var precis vad jag fick – pedagogiskt, målinriktat, kunnigt och givande i varje moment. Full pott och kan kan inte rekommendera nog. Läs mer
    2019-07-30 My Driving Academy svarar Alexander S
    Hej Alexander!
    Vi blir superglada av att höra så fina ord ifrån dig!! Stort grattis till körkortet och snyggt jobbat. Ta det försiktigt ute på vägarna :)
  • 2019-07-12

Maria N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel är en mycket superb körlärare. Alltid tålmodig o ser var eleven befinner sig i sin utveckling o ser till att hen går ifrån en lektion full av inspiration o ny kunskap och som pricken över i gör han lektionen rolig också så man glömmer att man är nervös. Rekommenderar Daniel o hans minicooper å det varmaste! Tack vare honom har jag ett körkort idag!🚘😎🚗🚗🚗🎂🎂👍🧝🏻‍♀️🤸‍♂️ Läs mer
    2019-07-15 My Driving Academy svarar Maria N
    Hej Maria!
    Tack för din superfina reco. Jättekul att du är nöjd med Daniel, och svinbra jobbat med körkortet, Grattis!!! Kom ihåg att köra försiktigt när du ger dig ut på vägarna på egen hand. Allt gott!

• 2019-07-01

Benny Å skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Snabb och excellent service från företaget och deras tjänster när jag tog mitt körkort.
    Daniel som lärare är kamratlig men professionell, avslappnad men skärpt, vänlig men instruktiv. Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Benny Å
    Hej Benny,
    Tack för fina ord ifrån dig och grattis till ditt körkort. Vi är lika glada över att ha haft dig som elev hos oss. Lycka till ute på vägarna och kör försiktigt!
  • 2019-06-16

Johan F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Det var toppen att övningsköra med Daniel. Lugnt, metodiskt, professionellt, och personligt. Jag skulle rekommendera vem som helst att ta sin körkortsutbildning på My Driving Academy med Daniel Andersson. Läs mer
    2019-06-17 My Driving Academy svarar Johan F
    Hej Johan,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med din utbildning här hos My Driving Academy och framförallt med fantastiska Daniel.

• Angielina K

2019-06-14

Angielina K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag köpte paket med körlektioner, och fick stor hjälp av appen för att öva teori och kände mig i trygga händer av alla jag mötte på MyDrivingAcademy. De hjälpte till med allt från start till mållinjen.
    Jag körde med Daniela - underbar person med varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke! Skulle varmt rekommendera henne! Det kändes trist att sluta med lektionerna när jag blev klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Angielina K
    Hej Angielina,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du trivdes med Daniela, vi blir jätteglada av att höra så gott om våra körlärare. Bra jobbat och grattis till körkortet!!!!
  • 2019-06-07

Alexander R skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Efter ett superfint samarbete med Daniela så har jag nu körkortet i handen. Väldigt pedagogisk och trevlig trafiklärare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Alexander R
    Hej Alexander,
    Tack för din recension. Vi är superglada att höra att du är nöjd med oss och Daniela. All lycka till ute på vägarna!

Emelie E skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Alla lektioner var så lärorika och vägen till körkortet gick så bra med Marie! Jag klarade alla proven på första försöket. Hon är pedagogisk och sjukt trevlig. Hela upplägget som my driving academy har var väldigt bra och enkelt. Appen var superbra och min testuppkörningslektion med Daniel var en bra förberedelse för den riktiga. Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Emelie E
    Hej Emelie,

Tack för din recension. Jätteroligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt!

Björn V skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Väldigt nöjd! Ivan var en väldigt bra lärare, lugn och pedagogisk. Bra och flexibelt upplägg som passade mig som jobbar heltid perfekt. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare bra coachning. Läs mer
    2019-06-13 My Driving Academy svarar Björn V
    Hej Björn,
    Vi blir verkligen superglada av att höra så fin respons ifrån våra elever. Bra jobbat och kör försiktigt ute på vägarna! :)

Lina L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Seriösa, pedagogiska och trevliga lärare. Sköna bilar att köra. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Lina L
    Hej Lina,

Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt! :)
  • 2019-05-29

Esmeralda Christina I B skrev om Money Hayashida en del av My Driving Academy
    Recommenderar Money starkt! Lugn, trevlig att snacka med, pedagogisk Läs mer
    2019-06-13 My Driving Academy svarar Esmeralda Christina I B
    Hej Esmeralda,
    Tack för fina ord om vår körlärare Money. Snyggt jobbat med körkortet och kör försiktigt! :)
  • 2019-05-27

Sarvnaz K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Efter två är kämpa mot körkort med ingen resultat. Jag hittat Daniela, Hon är trevlig, kunnig, pedagogisk och uppmuntrande och från första lektionen med henne jag ser skillnaden och hopp igen.Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Sarvnaz K
    Hej Sarvnaz,

Tack, vad glada vi blir av att höra att du trivdes bra hos oss och var nöjd med Daniela.

• 2019-05-27

Vincent Johan K skrev om My Driving Academy
    Har haft en drygt 19 lektioner med Daniela och en lektion med Ivan. Bägge superduktiga och pedagogiska. Rekommenderar My Driving Academy varmt! Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Vincent Johan K
    Hej Vincent,

Var bra att du är nöjd med din körkortsutbildning hos oss.

• Josefine Z

2019-05-19

Josefine Z skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag bestämde mig för att ta mitt körkort så snabbt och effektivt som möjligt. Daniela var med på noterna men var även ärlig med att det krävs fler lektioner om du inte kör hemma. Vilket jag inte gjorde Jag tog ca 25 lektioner och hade mitt körkort på 3 månader. Daniela är bra på att känna av människor, tillmötesgående och flexibel. Hon fick mig att känna mig trygg och framförallt så trodde hon på mig! Stort tack till dig Daniela../ Josefin Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Josefine Z
    Hej Josefine,
    Tack för din rekommendation! Vad kul att du trivdes med Daniela och att du fått ditt körkort.

• 2019-05-17

Therese M skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Tog 5-paketet på My Driving Academy och körde med Daniela. Jättebra lärare - metodisk, tålmodig, pedagogisk och med en väldigt härlig personlighet. Klarade uppkörning tack vare henne!
    Bra att skolan erbjuder en test-uppkörning innan prov. Bra bilar - smidiga och lättkörda. Läs mer
    2019-05-17 My Driving Academy svarar Therese M
    Hej Therese,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniela som din lärare.

• Olivia W

2019-05-06

Olivia W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tog manuellt körkort med My Driving Academy! Jag har en utmärkt upplevelse av min körtid. Min lärare Tedros Demsie var 10/10! Lugn, metodisk och med en stark vilja att jag som elev skulle klara körkortet. Jag är supernöjd!
    Jag körde nästan varje vecka i fyra månader och tog körkortet den 24 April.

Jag rekommenderar varmt My Driving Academy och Tedros och vill även tacka för att ni trodde på mig som elev och satte tydliga mål!

Bästa/ Olivia Wallin Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Olivia W
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din otroligt fina reco om Tedros. Vi är så glada att vi har fått hjälpa dig på vägen till ditt körkort och allra mest Tedros.
    Så kul att du är nöjd i helhet och framförallt med Tedros som din lärare!.
    Lycka till ute på vägarna och grattis till körkortet.
    Kör försiktigt,

• 2019-05-05

Carrey S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela was very professional from the very beginning. She explained everything prfectly so that I understood what I must do, and know. I felt very relaxed with her and that made the learning much better!

If it was not for her and the way she taught me, I dont think I would have passed the test the first time! Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Carrey S
    Hi Carrey,
    Thank you so much for your lovely reco. We are so glad that you really liked Daniela as you teacher and that you think that everything worked so good for you.
    Good luck on the roads and congratulation too you licens .
    Drive safe!

• 2019-05-04

Julia T skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Jag tyckte hela upplevelsen var bra, smidig och enkel. Med tanka på att My Driving Academy är relativt dur jämförelse med konkurrenter anser jag att man borde kunna korta ned lektionstiden. Jag trodde jag skulle behöva ca 5 lektioner men blev rekommenderad 10, som jag köpte. Under flera av dessa gick vi igenom samma saker och ex fickparkering var helt uteslutet. När det väl kom till utbildningkontrollen som jag klarade fick jag rekommenderat att boka ytterligare en lektion. Detta var något jag avstod från då det var helt otydligt vad jag skulle behöva öva ytterligare på. Bra men jag känner mig något lurad rent lektionsmässigt/prismässigt. Läs mer
    2019-05-15 My Driving Academy svarar Julia T
    Hej Julia,
    Tråkigt att du upplevde det så. Det kan vara möjligt att ni inte hann genomföra exempelvis fickparkering på dina 7 utbildningslektioner då lärarens anpassar utbildningen utifrån din kunskapsnivå och de behov som läraren ser är viktigast baserat på vad tiden räcker till för. På utbildningskontrollen som motsvarade 1 lektion i saldo så har utbildningsledaren förståelse för att det kan bli mycket information och att man som elev ibland inte kommer ihåg allt som sagts och hänt, Därför för vi alltid noga anteckningar för att du i lugn och ro hemma ska kunna gå igenom detta. Så i vår app "Mitt körkort" under kapitel 15 hittar du dina anteckningar från just din utbildningskontroll. Vi hoppas att du kända att de 2 lektionerna som var kvar och som användes till uppvärmning och själva provet kändes bra och vi gratulerar dig till ditt körkort som du tog med oss och din lärare Ivan!

• 2019-05-02

Michelle X skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tyckte att Tedros var väldigt lugn och metodisk i sitt sätt att undervisa, vilket ingav ett lugn som kändes väldigt tryggt. Jag kunde stundvis vara väldigt stressad när vi ex skulle träna på saker där jag behövde köra fortare än 70km/h och då var det betryggande att Tedros bibehöll sitt lugn och fick mig att inse att de är ganska kul att köra bil och att så länge jag gör det jag ska så kommer ingenting hända.
    Rekommenderar verkligen att ha Tedros som körlärare. Jag hade inte fått mitt körkort utan honom! Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Michelle X
    Hej Michelle,
    Tack för din fina reco om Tedros. Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros som din lärare! Han är en fantastisk körlärare.

• 2019-05-02

Carl F skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    The best driving instructor i have ever had, even helping me get my licence when the transport people were trying to stop me because of my personal number. He teaches you in a way that suits you and is very calm and relaxed and great fun to be around. Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Carl F
    Hi Carl,
    Thank you so much for your lovely reco! We are so glad that everything worked out just fine for you and that you are so happy with Nils as you instructor.
    We wish you good luck and congratulation too your driving license!
    Driva safe!
Nils af Petersens