Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi eftersträvar att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola där ditt behov står helt i fokus.
Bor eller jobbar du i Stockholms stad och behöver hämtas eller lämnas för att få in en körlektion i vardagen? Det fixar vi! Våra kurser håller vi vid Hötorget i HighTec Building, Sveavägen 9. Statistiken på våra elevers mål håller hög nivå vilket du kan läsa om på vår hemsida.

Hör av dig så fixar vi ditt körkort tillsammans. Klicka på "boka tid" för att boka en testlektion!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 322 kunder tycker om My Driving Academy

• Josefine Z

2019-05-19

Josefine Z skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag bestämde mig för att ta mitt körkort så snabbt och effektivt som möjligt. Daniela var med på noterna men var även ärlig med att det krävs fler lektioner om du inte kör hemma. Vilket jag inte gjorde Jag tog ca 25 lektioner och hade mitt körkort på 3 månader. Daniela är bra på att känna av människor, tillmötesgående och flexibel. Hon fick mig att känna mig trygg och framförallt så trodde hon på mig! Stort tack till dig Daniela../ Josefin Läs mer
  • 2019-05-17

Therese M skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Tog 5-paketet på My Driving Academy och körde med Daniela. Jättebra lärare - metodisk, tålmodig, pedagogisk och med en väldigt härlig personlighet. Klarade uppkörning tack vare henne!
    Bra att skolan erbjuder en test-uppkörning innan prov. Bra bilar - smidiga och lättkörda. Läs mer
    2019-05-17 My Driving Academy svarar Therese M
    Hej Therese,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniela som din lärare.

• Olivia W

2019-05-06

Olivia W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tog manuellt körkort med My Driving Academy! Jag har en utmärkt upplevelse av min körtid. Min lärare Tedros Demsie var 10/10! Lugn, metodisk och med en stark vilja att jag som elev skulle klara körkortet. Jag är supernöjd!
    Jag körde nästan varje vecka i fyra månader och tog körkortet den 24 April.

Jag rekommenderar varmt My Driving Academy och Tedros och vill även tacka för att ni trodde på mig som elev och satte tydliga mål!

Bästa/ Olivia Wallin Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Olivia W
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din otroligt fina reco om Tedros. Vi är så glada att vi har fått hjälpa dig på vägen till ditt körkort och allra mest Tedros.
    Så kul att du är nöjd i helhet och framförallt med Tedros som din lärare!.
    Lycka till ute på vägarna och grattis till körkortet.
    Kör försiktigt,

• 2019-05-05

Carrey S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela was very professional from the very beginning. She explained everything prfectly so that I understood what I must do, and know. I felt very relaxed with her and that made the learning much better!

If it was not for her and the way she taught me, I dont think I would have passed the test the first time! Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Carrey S
    Hi Carrey,
    Thank you so much for your lovely reco. We are so glad that you really liked Daniela as you teacher and that you think that everything worked so good for you.
    Good luck on the roads and congratulation too you licens .
    Drive safe!

• 2019-05-04

Julia T skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Jag tyckte hela upplevelsen var bra, smidig och enkel. Med tanka på att My Driving Academy är relativt dur jämförelse med konkurrenter anser jag att man borde kunna korta ned lektionstiden. Jag trodde jag skulle behöva ca 5 lektioner men blev rekommenderad 10, som jag köpte. Under flera av dessa gick vi igenom samma saker och ex fickparkering var helt uteslutet. När det väl kom till utbildningkontrollen som jag klarade fick jag rekommenderat att boka ytterligare en lektion. Detta var något jag avstod från då det var helt otydligt vad jag skulle behöva öva ytterligare på. Bra men jag känner mig något lurad rent lektionsmässigt/prismässigt. Läs mer
    2019-05-15 My Driving Academy svarar Julia T
    Hej Julia,
    Tråkigt att du upplevde det så. Det kan vara möjligt att ni inte hann genomföra exempelvis fickparkering på dina 7 utbildningslektioner då lärarens anpassar utbildningen utifrån din kunskapsnivå och de behov som läraren ser är viktigast baserat på vad tiden räcker till för. På utbildningskontrollen som motsvarade 1 lektion i saldo så har utbildningsledaren förståelse för att det kan bli mycket information och att man som elev ibland inte kommer ihåg allt som sagts och hänt, Därför för vi alltid noga anteckningar för att du i lugn och ro hemma ska kunna gå igenom detta. Så i vår app "Mitt körkort" under kapitel 15 hittar du dina anteckningar från just din utbildningskontroll. Vi hoppas att du kända att de 2 lektionerna som var kvar och som användes till uppvärmning och själva provet kändes bra och vi gratulerar dig till ditt körkort som du tog med oss och din lärare Ivan!

• 2019-05-02

Michelle X skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tyckte att Tedros var väldigt lugn och metodisk i sitt sätt att undervisa, vilket ingav ett lugn som kändes väldigt tryggt. Jag kunde stundvis vara väldigt stressad när vi ex skulle träna på saker där jag behövde köra fortare än 70km/h och då var det betryggande att Tedros bibehöll sitt lugn och fick mig att inse att de är ganska kul att köra bil och att så länge jag gör det jag ska så kommer ingenting hända.
    Rekommenderar verkligen att ha Tedros som körlärare. Jag hade inte fått mitt körkort utan honom! Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Michelle X
    Hej Michelle,
    Tack för din fina reco om Tedros. Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros som din lärare! Han är en fantastisk körlärare.

• 2019-05-02

Carl F skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    The best driving instructor i have ever had, even helping me get my licence when the transport people were trying to stop me because of my personal number. He teaches you in a way that suits you and is very calm and relaxed and great fun to be around. Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Carl F
    Hi Carl,
    Thank you so much for your lovely reco! We are so glad that everything worked out just fine for you and that you are so happy with Nils as you instructor.
    We wish you good luck and congratulation too your driving license!
    Driva safe!
  • Johan H

2019-04-12

Johan H skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Att ta körkort samtidigt som jag är mitt uppe i karriären, och närmare 40 än 30 år, är inte något jag såg fram emot. Men med hjälp utav Daniel och MyDrivingAcademy så gick det galant! Mycket flexibelt upplagt med deras app, och alltid proffsigt och vänligt bemötande från alla. Daniel har en förmåga att få en ovan förare att slappna av, samtidigt som han pushar dig vid de rätta tillfällena. 10/10 would do it again Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Johan H
    Hej Johan,
    Tack för din Reco. Det glädjer oss att du är så nöjd med din utbildning och att Daniel och My Driving Academy har kunnat hjälpa dig i din resa mot körkortet.
    Vi tackar jättemycket för din fina reco och Grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!

• MARIAMA G

2019-04-12

MARIAMA G skrev om My Driving Academy
    Jag har kört med Daniella, Marie och Ivan. Jag kan inte säga tillräckligt bra saker om dom. Otroligt skickliga och trevliga. Jag är mer än nöjd och tackar dom för allt.

Mariama Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar MARIAMA G
    Hej Mariama,
    Tack för din fina reco.
    Vad kul att du är så nöjd med alla dina lärare och att du fick ut så mycket av din utbildning.

• 2019-04-11

Jörgen L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Körlektioner, blev jättebra bemött och lärde mig mycket. Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Jörgen L
    Hej Jörgen,
    Tack för din reco.
    Vad kul att du lärde dig mycket under dina lektioner och blev bemött bra.

• 2019-04-09

Josefine K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela har varit en fantastisk körskollärare: trevlig, kunnig, pedagogisk och uppmuntrande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Josefine K
    Hej Josefine,
    Tack för din otroligt fina reco.
    Vi är så glada att du känner dig nöjd med dina lektioner och framförallt med Daniela som din lärare.

• 2019-04-09

Andree S skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Köpte flera körlektioner och blev alltid bemött bra. Läs mer
    2019-04-09 My Driving Academy svarar Andree S
    Hej Andree,
    Tack för din reco. Vad kul att du alltid kände dig bra bemött.

• 2019-03-25

Oleksandr K skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Great teacher, adopt training well for my needs and help to pass the exams. Encouraging a lot and motivate well. Thanks! Läs mer
    2019-03-29 My Driving Academy svarar Oleksandr K
    Hi Oleksandr,
    Thank you for your reco. We are so glad that you are happy with your education at My Driving Academy and most of all with your teacher Ivan.
    Drive safe and congratulation!

My driving Academy
  • Kajsa L

2019-03-19

Kajsa L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Jag köpte typ 15 körlektioner.
    Proffsigt och personligt bemötande. Pedagogiska och peppande lärare (Daniel och Marie). Fick känslan av att de ville mitt bästa och brydde sig om mig och min utveckling.
    Uppskattar speciellt att de var ärliga, uppmuntrade mig att utmana mig själv och var hjälpsamma med att boka om tider etc. Riktigt bra körskola! Läs mer
    2019-03-20 My Driving Academy svarar Kajsa L
    Hej Kajsa,
    Tack för din fina reco!
    Vi är så glada att du är nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniel och Marie.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• 2019-03-07

Hamim M skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Jag utförde hela min körkortsutbildning med Marie och jag är så himla nöjd. Hon förklarar allt grymt och håller mig lugn under stressiga situationer. Riktigt härliga konversationer har vi haft. Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2019-03-07 My Driving Academy svarar Hamim M
    Hej Hamim,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning och framförallt med Marie som din lärare.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt där ute på vägarna.

• 2019-03-05

Aurora N skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag har tagit körlektioner och fått hjälp att planera min tid fram till körkortet.
    Både den administrativa hjälpen, supporten och Daniela har varit fantastiskt! Läs mer
    2019-03-05 My Driving Academy svarar Aurora N
    Hej Aurora,

Tack för din reco. Vad kul att du är nöjd med allt vi har erbjudit och att din utbildning har varit enligt dina förväntningar.

• 2019-03-04

Amalia O skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag hade körlektioner till och från med Nils i över ett år och kunde inte blivit mer nöjd! Världens trevligaste och härligaste! En bättre Körskolelärare kan man inte få! Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Amalia O
    Hej Amalia,
    Tack för din fina reco!
    Vad kul att du är så nöjd med Nils som din lärare och grattis till körkortet!
    Kör försiktigt ute på vägarna.

• 2019-03-04

Fanny C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en väldigt bra pedagog och gjorde lektionerna väldigt kul och avslappnade. För mig betydde det jättemycket och underlättade hela min upplevelse och vägen till körkort.

Jag tycker Nils och Linus (hade en lektion med honom) är toppen och jag skulle absolut rekommendera andra att ta hjälp av dem. Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Fanny C
    Hej Fanny,
    Tack för din fantastiska reco!
    Vad kul att du är nöjd med både Nils och Linus och att du kände att din utbildning var både rolig och lärorik.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Axel B

2019-02-15

Axel B skrev om My Driving Academy
    Smidigt! Nils är riktigt grym :) Läs mer
    2019-02-15 My Driving Academy svarar Axel B
    Tack för din fina rekommendation Axel!

Vi håller helt med! ;-)

Lycka till ute på vägarna nu! Kör försiktigt!

• 2019-02-08

Henrik S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Det är en fröjd att köra med Daniela - en mycket duktig trafiklärare som vid sidan av god undervisning bjuder på trevliga stunder i bilen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 My Driving Academy svarar Henrik S
    Hej Henrik,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med Daniela som lärare och din utbildning här hos My Driving Academy.
    Vi önskar dig all lycka i trafiken och grattis till körkortet.

• Kenneth J

2019-02-07

Kenneth J skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är allt du kan tänka dig att behöva och mer inför ditt körkort. Lugn, pedagogisk och uppmuntrande med världens jävla aura. Tog precis körkortet tillsammans med honom och jag kan inte tacka den här mannen nog för vad han har gjort. Om du, precis som jag vet att din utbildning speglas av din körlärare och är lite nojjig över vem du ska spendera närmsta veckorna/månaderna med så måste jag faktiskt säga att tedros är världens finaste människa på alla plan. Tedros förtjänar en löneförhöjning NU. Läs mer
    2019-02-07 My Driving Academy svarar Kenneth J
    Hej Kenneth,
    Tack för din otroliga reco! Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros och att det verkligen blev en rolig och lärorik utbildning för dig!
    Vi är så stolta över att ha Tedros som körskolelärare hos oss.

• Mikaela A

2019-02-06

Mikaela A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en utomordentligt pedagogisk lärare som jag inte kan ge nog med beröm. Min nervositet över övningskörning dog redan de första lektionerna och Nils har en otrolig förmåga att få en att etablera rutiner i körningen samtidigt som han upprätthåller en väldigt lättsam och positiv stämning under lektionerna. Det är nästan tråkigt att få körkort eftersom det innebär att jag inte får hänga med Nils längre. Verkligen stort (mega-stort) tack till dig Nils!
    Jag tycker även att appen är en stor fördel med My Driving Academy då det blir lätt att boka lektioner, kontakt support och öva teori.
    Av olika anledningar har jag haft anledning att kontakta supporten några gånger under övningskörningen. Hjälpen har varit väldigt snabb och effektiv, stort tack till er också!
    Teoriprovet kirrade jag till stor del med hjälp av My Driving Academys app som innehåller massa övningsfrågor.
    Slutsats: jag är supernöjd och Nils är bäst! Läs mer
    2019-02-06 My Driving Academy svarar Mikaela A
    Hej Mikaela,
    Tack för din fantastiska reco och att du lagt all den tiden på att berätta hur nöjd du är. Vi tackar dig enormt mycket för det!
    Det är så kul att Nils gjorde lektionerna roliga och lärorika för dig och att vi u supporten fanns tillgängliga för att hjälpa dig.

• 2019-02-04

Karl-otto Granström skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Otroligt lugn och säker instruktör. Hjälpte mig både i praktiken och i teorin. Tedros gjorde så jag klarade både uppkörningen och terorin på första försöket. Tack! Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Karl-otto Granström
    Hej Karl,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd och grattis till körkortet.

• Jacob F

2019-02-04

Jacob F skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Lugn, pedagogisk och uppmuntrande.
    Tedros förklarar saker bra, han är otroligt kunnig och är en trygghet att ha bredvid sig. Skulle rekommendera Tedros till alla. 5/5 Läs mer
    2019-02-04 My Driving Academy svarar Jacob F
    Hej Jacob,
    Tack för din fantastiska reco! Vad kul att du är så nöjd med allt och framförallt med Tedros. Vi önskar dig lycka till ute på vägarna och kör försiktigt.

• 2019-01-21

Daniel M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Fantastiskt pedagogisk och trevlig trafiklärare! Gjorde alltid det mesta av lektionerna och kom med konkreta tips och råd. Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Daniel M
    Hej Daniel,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad roligt att du trivdes så bra med Johanna och att du verkligen kände att du fick ut det bästa av dina lektioner. Grattis till körkortet och kör försiktigt ute på vägarna.

• 2019-01-18

Anja R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer gjorde övningskörningen till en trevlig upplevelse! Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Anja R
    Hej Anja,
    Tack för din fina reco, vad kul att du tyckte om din upplevelse hos oss och trivdes bra med Christer.

• Alexander V

2019-01-17

Alexander V skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel Andersson är en trevlig lärare som vet hur man håller en lugn och trevlig stämning under körturer. Han ger bra feedback och är alltid öppen för frågor. Alla körlektioner var lärorika och roliga. Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Alexander V
    Hej Alexander,
    Tack för din reco! Vi är så tacksamma att du tagit dig tid att skriva om vår fantastiska lärare Daniel. Vad roligt att du lärde dig nya saker på alla dina lektioner!
    Nu önskar vi dig lycka till med körkortet och köra försiktigt ute på vägarna.

• 2018-12-18

Tilda A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Gjorde körningen rolig samtidigt som man utvecklades mycket! Fick en att känna sig trygg i körningen. Läs mer
    2018-12-18 My Driving Academy svarar Tilda A
    Hej Tilda,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och med din lärare Nils.
    Lycka till med körningen och kör försiktigt.

• 2018-12-15

Matilda Z skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Superbra körlärare, kändes tryggt i bilen och jag lärde mig otroligt mycket!! Tack för allt ❤️ Läs mer
    2018-12-17 My Driving Academy svarar Matilda Z
    Hej Matilda,
    Tack för din reco. Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid och skrivit denna fina reco om Marie och att du är nöjd med Marie som lärare.
    Kör försiktigt ute på vägarna.

• 2018-12-13

Edvard Å skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer var min körskollärare i ca 9 månader. Han var grymt pedagogisk och säker i sitt arbete o man kände sig trygg med han men samtidigt kunde man ha lätt till skratt. Däremot så misslyckades My Driving acedemy med att kommunicera till mig och till Christer vilket gjorde att de blev extremt mycke mer pengar som gick från mig till dem. Läs mer
    2018-12-13 My Driving Academy svarar Edvard Å
    Hej Edvard,
    Tack för din reco. vad kul att du är nöjd med Christer som lärare.
    Vad tråkigt att du upplevde att kommunikationen mellan supporten och lärare med elev inte fungerade som den ska.
    Eftersom att det är läraren som ska kommunicera med supporten om elevens utbildning och inte tvärt om vore det superbra om du kunde förklara mer vad som gick fel i kommunikationen.
    Du får gärna ringa eller maila oss dina synpunkter då din feedback är viktig för oss.

• 2018-12-12

Felicia N skrev om My Driving Academy
    Skulle inte kunna rekommendera denna körskola nog. Tog körkortet på väldigt kort och intensiv tid och det hade inte gått lika snabbt med en "traditionell" körskola. Appen med alla frågor som man kör igenom gjorde att jag klarade teorin på ett smidigt sätt utan att behöva förlita mig på endast böcker. Man kan köra frågor så fort man har en minut över och det var toppen. Dessutom för mig som jobbar heltid gick det att att köra lektioner över lunchen då möjligheten att bli hämtad och lämnad finns. Underlättar verkligen. Supporten har alltid super snabb respons också. Sist men inte minst, Daniela överträffar alla förväntningar man kan ha på en körskolelärare. Så pedagogisk, peppande och uppmuntrande. Hade inte klarat det utan henne! Kommer rekommendera er till allt och alla! Tack för all hjälp!! Läs mer
    2018-12-12 My Driving Academy svarar Felicia N
    Hej Felicia,
    Tack så hemskt mycket för din fina reco! Vi är så glada att du valde oss som trafikskola och att du är supernöjd med det vi kunde erbjuda! Lycka till där ute på vägarna och kör försiktigt nu :D

• 2018-11-18

Karin L skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är klart en 5/5 lärare!! Kan varmt rekommendera honom till alla som kämpar med körkortet. Han är lugn, trygg och pedagogisk, och med hans hjälp fixade jag körkortet på första försöket! Läs mer
    2018-12-12 My Driving Academy svarar Karin L
    Hej Karin,

Tack för din reco! Vad kul att du är nöjd med din utbildning hos oss. Toppen att du hittade Tedros som den perfekta läraren för dig!
    Kör försiktigt ute på vägarna!

• Leydy Johana G

2018-10-19

Leydy Johana G skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus var min MC lärare, jag hade aldrig kört förut och Linus var pedagogisk och bra. Duktig på att komma på olika sätt att nå fram med sitt budskap när jag låste mig vid olika moment.
    Rolig, flexibel och med grym tålamod :)
    Kan varmt rekommendera Linus som lärare! Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Leydy Johana G
    Hej Laydy,
    Tack för din reco. Vad kul att du är så nöjd med Linus som din lärare.
    Kör försiktigt i trafiken.

• 2018-10-17

Oskar S skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Riskettan och ett 15-tal MC lektioner med Linus. Han är lugn och pedagogisk samt att han genuint verkar bry sig om sina elever. Han är anpassningsbar och ställer upp.

Vissa lektioner där man var flera samtidigt gav inte riktigt lika mycket plus att i efterhand kanske jag hade velat köra mer trafik.

Men det gick ju bra! Företaget + Linus överträffade mina förväntningar då det fanns ett intresse från deras sida som jag känner att inte alla körskolor har. Skulle lätt rekommendera detta företag till andra.

Mvh Oskar Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Oskar S
    Hej Oskar.
    Tack för din reco. Jättekul att du är nöjd med din utbildning hos oss och vi är så tacksam för dina synpunkter.

• Maria N

2018-10-16

Maria N skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Searching on google, we ended up in an introduction course at My Driving Academy in Sthlm. It was a good experience,. The guy who gave us the introduction was very professional with a great sense of humor and made us feel very comfortable. His Swedish was very clear so it was easy for me to understand the whole subject. We are overall satisfied with the service and great attention. Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Maria N
    Hi Maria,
    Thank you for your nice reco. We are so glad that you liked the course here.

• 2018-10-16

Peter L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    mc utbildnig. linud är mycket kompetent och trevlig lärare. rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Peter L
    Hej Peter,
    Tack för din reco och dina fina ord om våran lärare Linus.

• Gabriel A

2018-10-11

Gabriel A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Super-lärare! Väldigt lugn o pedagogisk, rekommenderar varmt! Hjälpte mig genom hela processen, från början till slut. Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Gabriel A
    Hej Gabriel,
    Vad kul att du är nöjd med hela upplägget och att du fick så mycket hjälp av vår fantastiska lärare Tedros.
    Tack så jättemycket för din fina reco.
    Ha kul i trafiken men framförallt, kör försiktigt.

• 2018-10-09

John E skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Johanna är världens bästa trafikutbildare och coach. Det är helt o hållet tack vare hennes insikter, feedback och lugn som jag klarade både kunskaps- och körprovet på första försöket. Rekommenderar Johanna och My Driving Academy till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar John E
    Hej John,
    Tack för din reco. Vi är så glada att du är nöjd med oss som körskola och lärare Johanna. Jätteroligt att du klarade allt på första försöket efter din intensivutbildning.

• 2018-10-03

Mark P skrev om My Driving Academy
    Tog mitt körkort sent omsider med hjälp av My Driving Academy och Tedros Demsies som lärare.
    Upplevelsen var exceptionell - körskolan har ett modern tänk, är väldigt flexibla och har bra digitala verktyg som gör det möjligt att få ihop körningen även om man har ett pressat livsschema.
    Tedros är väldigt lugn, pedagogisk och är supertrevlig att köra med - vilket också är väldigt viktigt när man spenderar många timmar tillsammans en bil! Med Tedros blev körutbildningen rolig och engagerande! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Mark P
    Hej
    Tack så jättemycket för den fantastiska recon. Ja vi jobbar ständigt med att utveckla oss för att ni som elev så få det bästa utav er utbildning. Tedros är en fantastisk lärare och vi är så glada att ha honom hos oss. Lycka till och ta det lugnt ute i trafiken.

• 2018-10-01

Slee W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jättebra utbildning och bemötande! Tedros är pedagogisk och lugn, man känner sig trygg ända fram till körkortet. Den extra servicen att man kan bli hämtad från jobbet/hemmet är super, perfekt för den som jobbar men ändå vill ta körlektioner mitt på dagen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Slee W
    Hej Slee
    Visst är det bra att vi kan erbjuda denna tjänst, allt för att det skall underlätta för er körkortstagare. Alla ska få möjlighet till att kunna ta körkort även med pressat schema som de flesta har. Lycka till med allt och tack för att du valde oss.
  • 2018-09-27

Oscar S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Grym stämning i bilen, mycket konstruktiv lärandestil. Väldigt effektiva lektioner, jag lärde mig väldigt mycket varje lektion. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-27 My Driving Academy svarar Oscar S
    Hej Oscar,
    Tack för din fina reco, Lycka till och kör försiktigt i trafiken.

• 2018-09-17

Sara S skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros var mycket hjälpsam och flexibel med att ordna tider till min som arbetar heltid. My Driving Academys personal var mycket trevliga och hjälpsamma i alla frågor. Läs mer
    2018-09-17 My Driving Academy svarar Sara S
    Hej Sara. Tack för din fina reco.
    Tedros är fantastisk och vi gör allt för att kunna hjälpa er elever att få ert körkort på era villkor.

• 2018-09-12

Linnea B skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Köpte ett paket med 10 st lektioner. Mycket bra service, dock lite för lång väntetid i telefon ibland. Trevlig lärare! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Linnea B
    Hej Linnea
    Va trist att du upplevde väntetid i telefonen. Den går på högvarv hos supporten. Men då har vi den smarta tjänsten att man kan använda sig av chatten där vi oftast svarar inom 5-10 minuter inom öppettiderna.
    Tack för du gav oss förtroendet att hjälpa dig med din resa till körkortet.

• 2018-09-06

Edvard O skrev om My Driving Academy
    Är otroligt nöjd med den hjälp jag fick av Tedros och my driving academy att klara både körkort och teoriprov på första försöket. Tedros är lugn, proffsig och snäll. Den perfekta körläraren helt enkelt. Läs mer
    2018-09-06 My Driving Academy svarar Edvard O
    Hej Edvard
    Grymt jobbat och ett stort grattis från oss alla på My Driving Academy.
    Vi är så glada att få haft dig som elev och lycka till med allt.
    Visst är Tedros grym, vi är så tacksamma att ha honom i vårt gäng.

• Edgar V

2018-08-28

Edgar V skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Proffsigt företag som bryr sig om sina elever på riktigt. Suverän support.

Tedros är en duktig lärare som är engagerad, trygg och har bemött mig väldigt bra. Bra utbildningsstil som passade mig alldeles utmärkt. Uppskattade hans lugna framtoning, och han fanns alltid där när jag behövde hjälp eller hade frågor.

Efter att ha kört med Tedros upplevde jag att jag har blivit stabil i min körning i slutet av utbildningen, vilket bidrog till att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till My Driving Academy för allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Edgar V
    Hej Edgar,
    Tack för din fantastiskt fina reco. Vi är så glada att du har varit så nöjd med både supporten och med Tedros som lärare här på My Driving Academy. Vi önskar dig all lycka ute i trafiken och kör försiktigt.

• 2018-08-27

Erika   J skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Köpte ett paket om 15 lektioner och körde sen ungefär två gånger per dag i två veckor med Marie och klarade sen teorin och uppkörningen på första försöket! Skulle rekomendera Marie och My Driving Academy till alla. Såg framemot varje körning eftersom Marie är så härlig och pedagogisk. Jag har känt mig så säker tillsammans med Marie, som varit noga med att vi gått igenom allt innan uppkörningen flera gånger för att inte missa något. Jag har Marie att tacka för mitt körkort! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Erika   J
    Hej Erika,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du känner dig så positiv till din utbildning här på My Driving Academy med Marie. Tack för denna tid och kör försiktigt ute i trafiken.

• 2018-08-27

Jazairi E skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela is an amazing teacher, who becomes personally invested with all her students.

Her commitment to me has doubled my commitment to finish the drivers test, and I couldn't be more satisfied. The amount of lessons were minimal and she always packed them with information and value, there was never a second where I was not learning, and I took the drivers license much faster than I expected.

100/10 would recommend.

Thank you very much Daniela! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Jazairi E
    Hi Jazairi,
    Thank you so much for the reco. Its so good to know that you like the My Driving Academys way of learning and most of all Daniela. Be safe in the traffic and good luck with you liscens.

Best Regards,
  • Kanth L

2018-08-27

Kanth L skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela was one of the finest trainers I was fortunate to have. She was so good at what she does. She taught me all the rules and practicalities needed to be a good driver and more so, to be a safe driver causing no harm to mine or anyone else's life. She was so friendly, flexible and her immense interest to see my succeed with a license was something I cant thank her more. I am very thankful to her for this great learning experience. I strongly recommend her to many new drivers who want to join My driving academy to take lessons and get successful in obtaining a license in Sweden. Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Kanth L
    Hi Kanth,
    Thank you so much for your lovely reco. We are so glad that you liked My Driving Academy and that Daniela was the perfect teacher for you.
    Thanks and drive safe.

Best regrds,
  • 2018-07-17

Mats K skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    hade låga förväntningar då jag trodde det skulle bli långtråkigt men han fick till en bra presentation Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Mats K
    Hej Mats,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du tyckte om upplägget av vår handledarutbildning.

• 2018-07-12

Ulrika W skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Handledarutbildning för körkort.
    Jag har blivit bra bemött.
    Jag hade inga förväntningar direkt innan. Men tyckte att det var en lättsam framförande av informationen som gavs.
    Positivt överraskad. Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Ulrika W
    Hej Ulrika,

Tack för din reco. Vad kul att du blev bra bemött och var positiv till Handledarutbildningen.

Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen