My Driving Academy

My Driving Academy

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi strävar efter att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola med lektioner skräddarsydda efter varje unik students behov. Våra fantastiska lärare kör på vardagar, helger samt kvällar. Vi erbjuder även hämt- och lämning för att upplevelsen skall bli så bekväm som möjligt. Att ta körkort har aldrig varit enklare.

Våra kurser hålls i fräscha lokaler centralt beläget i Stockholm och Uppsala - inga fler mörka källare!

Oavsett om du är nybörjare eller enbart behöver fräscha upp delar av din körning är du välkommen till oss för att ta ditt körkort.

Klicka på “boka en tid” och börja med en testlektion redan idag.
(Our driving lessons and courses are also available in English!)

Läs vad 373 kunder tycker om My Driving Academy 2

• 2021-06-21
    Jag kan inte rekommendera dem nog!
    Min huvudlärare var Josef, men körde även med Hans och Bojan. Alla tre otroligt bra körlärare. Super proffsiga, tydliga och så bra pedagoger!

De ville verkligen jag skulle lyckas med mitt körkort och de gjorde allt för att ge mig tider under deras hektiska högsäsong! Fick till och med köra Söndagar innan uppkörning.

Jag var så nervös, men jag kände mig 100% redo när jag skulle köra upp och jag kände verkligen att de trodde på mig!

Extra stort tack till Josef som varorna otroligt peppande och ett stort stöd i min utbildning!

Nu sitter jag med körkortet och är så glad, men kommer att sakna att få köra med dessa härliga lärare!
  • 2021-06-18
    Today, I got my driving license with the first attempt; I had my driving lectures with Tedros. He is such an amazing teacher, super patient, and knowledgeable. He gives precise comments and one can feel his improvement even after a short period. I highly recommend my driving academic and Tedros, as an instructor, to get a driving license.
    2021-06-17
    I just got my driving license at first try after having driving lessons with Ivan. Such a great teacher, very knowledgeable and has really good teaching skills. I totally recommend him and the school.
    2021-06-16
    I took driving lessons with Tedros. He was a really great instructor. Super knowledgeable and fun. I will definitely recommend to anyone looking to get a license.
  • 2021-06-15
    I have had an excellent experience with my Driving Academy and my instructor Robert. I had a driving licence from overseas and Robert was an extremely effective and friendly instructor, helping me build confidence with my driving to pass the test and planning the right amount and type of lessons. The infrastructure at My Driving Academy is very convenient with support and flexibility for booking lessons, risk courses and theory + driving test, not to mention the extensive set of theory questions in order to prepare for the theory! I can highly recommend my Driving Academy and Robert to anyone wanting to take their driving licence in Stockholm.
  • 2021-06-09
    Jag har nyss tagit körkort via my driving academy. Jag hade Tedros som trafiklärare, en otroligt bra lärare. Jag startade på noll, med ingen kunskap om hur man hanterar en manuell bil. Men efter 11 lektioner så hade jag lärt mig otroligt mycket. Tedros är väldigt pedagogisk, vilket är mycket och viktigt när man lär ut i trafiken. Högsta betyg till my driving academy och framförallt Tedros!!!
    2021-06-08
    I april 2021 bestämde jag mig för att satsa på kortet och gå all in. Målet var att ta kortet innan sommaren, inget annat alternativ fanns. Sagt & gjort, igår fick jag äntligen mitt körkort!

Jag vill verkligen tacka My driving academy Kungsholmen, speciellt Josef som jag kört med. Tack för ditt lugn, pepp & alla kloka tips! Du litade på min körning & trodde på mig. Oerhört tacksam! Skulle rekommendera alla att köra med er & som du vet så kommer syrran snart också.

Återigen, tusen tack Josef för att du hjälpte mig att gå i mål.

Önskar er en trevlig sommar!

Bästa hälsningar,
    Cornelia
    2021-06-02
    Josef Sawma är verkligen en fantastisk lärare! Han är inte bara mycket trevlig och stöttande utan också väldigt pedagogisk och mycket bra på att lära ut. Jag skulle inte kunna rekommendera någon annan lärare än honom!

Efter erfarenhet av andra körskolor kan jag verkligen rekommendera My Driving Academy Kungsholmen då allt var mycket väl planerat och deras app förberedde en väl inför teoriprovet!

Ett stort tack till My Driving Academy och ett ännu större tack till Josef för ett fantastiskt engagemang, uppoffringar och stöd!
  • Nora Louise E
    2021-05-31
    Josef är en fantastisk trafiklärare! Han är otroligt härlig, pedagogisk och duktig på att lära ut. Han ger alltid tydliga instruktioner om vad man ska göra och vad man inte ska göra ute i trafiken. Inte nog med det så är han en underbar person som jag har haft väldigt kul med. Jag tog körkort förra veckan och jag skulle aldrig ha klarat det om det inte vore för honom. Tusen tack Josef & My driving academy!!
  • 2021-05-27
    Ivan är en fantastisk lärare och jag kunde inte vara nöjdare! Han är pedagogisk, lugn, stöttande och väldigt trevlig. Har varit supernöjd sen min första lektion. Tack vare all hans hjälp kände jag mig väldigt trygg när jag idag klarade min uppkörning på första försöket. Kan varmt rekommendera honom!
  • ALEXANDRA S
    2021-05-04
    I signed up for driving classes in January 2021 and just passed my driving test today!

Despite being afraid of driving my whole life and not taking this step until now (thanks Covid-19!), I very much enjoyed the lessons with Josef from the very first to the last one. It took me 30 lessons (mostly double lessons) to get from 0 driving skills to a successfully passed test.

I loved Josef's teaching style and his kind personality. I've already recommended him to many of my friends thinking of taking driving classes.
  • 2021-05-03
    Jag hade testat två andra körskolor och tyckte inte om någon av lärarna då de inte var så uppmuntrande. Sen blev jag tipsad om My driving academy av en vän. Hade en testlektion med Josef på Västermalm i Stockholm och det kändes helt rätt från första sekund. Så pass bra att jag köpte ett 5-lektioners paket direkt.

Josef är en suverän lärare. Han är pedagogisk, lugn och uppmuntrande. Och utöver det en väldigt fin person med en energi som smittar av sig. Jag var alltid på gott humör efter en körlektion med honom.

Sen tycker jag också att My Driving Academy är väldigt bra och smidiga då man bokar sina lektioner via en app med möjlighet att avboka. I appen ingår också en massa teoriprov som var till stor hjälp.

5 lektioner räckte eftersom Josef gav mig saker som jag skulle öva på när jag körde privat, som särskilda trafiksituationer eller områden att köra i. Jag klarade uppkörningen och teorin på första försöket.
  • 2021-04-26
    Josef på My driving academy vid Hornsbruksgatan är en fantastisk lärare. Kan varmt rekommendera honom. Har kört med My driving academy från start till mål (grejade körprovet idag) och Josef har på ett pedagogiskt sätt lärt, stöttat och peppat mig längs hela resan. TACK för att du varit så flexibel och ställt upp i vårt och torrt!
  • 2021-03-27
    Tedros är den bästa läraren jag kunnat tänka mig. Hade gjort testlektioner på andra skolor och alla lärare var så sura och jobbiga. Jag var helt uppgiven tills jag provade My Driving Academy i Hornstull med Tedros. Han är lugn, trygg, saklig och rolig :) Jag klarade uppkörningen på första försöket med 12 lektioner och privatkörning.

Tack SÅ mycket Tedros! Du är den bästa körskolläraren. Rekommenderar dig till alla bekanta som ska ta sitt körkort! :)
    STORT GRATTIS till ditt körkort Adja, det glädjer oss att höra att du är nöjd med Tedros och att du har så gott att säga om honom! Tack för din fina recension, vi ses på vägarna! ❤️ My Driving Academy
  • 2021-02-09
    Josef Sawma hjälpte mig hela vägen och var en fantastisk lärare som både utmanade mig och hade förtsåelse för misstag. Samtidigt så var han också bara en riktig skön kille och jag är nästan lite ledsen att jag redan tog körkortet. Skulle absolut rekommendera.
  • 2021-01-27
    Jag tog körkort via My Driving Academy i Uppsala och kunde inte vara nöjdare. Fantastiskt bemötande och vägledning hela vägen! Jättebra med övning på teorin i appen också! Stort tack!
  • KATRINA H
    2021-01-27
    Jag tog mitt körkort i juni 2020, men bättre sent än aldrig då Bojan verkligen förtjänar det bästa omdömet!
    Efter att ha kört med flera olika lärare och provat ett flertal olika skolor landade jag tillslut hos My Driving Academy - och det var det absolut bästa beslutet jag har tagit. Efter att i många år ha trott att ett körkort för mig var helt omöjligt, varit nära att tappa hoppet - så hittar jag denna underbara skola som var 100% engagerade och verkligen ville att jag skulle lyckas. Ett genuint och oerhört professionellt bemötande från början till slut. Löste alla problem utan några konstigheter och var alltid tillgängliga.

Min lärare, Bojan är den absolut bästa läraren jag har haft. Och detta efter att ha provat många olika lärare, så jag vet definitivt vad jag snackar om! Otroligt professionell, alltid lugn och sansad och har världens tålamod. Bojan ville verkligen att jag skulle lyckas och tack vare honom var det möjligt. Den 5e juni 2020 klarade jag uppkörningen tack vare hans pedagogiska och lugna sätt att lära samt hans otroliga tålamod. Och han var nog ännu gladare än jag när han fick höra nyheterna. Bättre lärare får man leta efter.

Jag rekommenderar denna skola till 200%. Tappat hoppet? Körkort känns omöjligt? Inte alls, låt My Driving Academy hjälpa dig! Jag lovar att du kommer att lyckas.
    2020-12-21
    Tedros är utan tvekan en av de bästa pedagogerna jag träffat, och förtjänar helt klart långt fler än fem stjärnor. Han är otroligt kunnig och lugn i sitt arbete och samtidigt lättsam, förstående och inkännande. Jag började köra i september och vi satte upp målet att jag skulle ta körkortet innan årets slut. Tack vare Tedros vägledning och ständiga uppmuntran klarade jag uppkörningen på första försöket!

Rekommenderar varmt My Driving Academy: superbra service, otroligt användbar app och smidig avbetalning.

Stort tack till er och framförallt till Tedros!
    Tack Joel för ditt fantastiska omdöme om Tedros, vi är så glada att vi fått ditt förtroende att hjälpa dig att ta ditt välförtjänta körkort! Vi ser till att Tedros tar del av ditt omdöme och önskar dig en riktigt God Jul! ❤️ My Driving Academy
  • TOHAMA K
    2020-10-30
    Idag uppfyllde jag min dröm. Jag tog körkort med bästa läraren (Henric Henricsson) på My Driving Academy i Gävle så klarade jag det! Henric är fantastisk pedagogisk, tydlig, noggrann och alltid lugn,positiv och trevlig. Har bara allt det bästa att säga om honom och rekommenderar han till alla som vill ta automatkörkort. Stort tack Henric, Albin, Johan, Jimmy, Maja för bästa bemötandet som jag har fått av er vill även tacka Karin som sitter på receptionen. Jag har alltid känt mig välkommen hos er. Bästa valet jag har gjort är att jag valde körskolan My Driving Academy i Gävle.❤️
    Hej Tohama och stort tack för din fina rekommendation! ❤️ Ingen är gladare än oss att vi fått chansen att hjälpa dig uppfylla din dröm, grymt bra jobbat av dig! Gävle gänget är fantastiska! Kör försiktigt nu så ses vi på vägarna! 💖 My Driving Academy
    2020-10-27
    Jag valde att köra mest privat men även lite med körskola. Jag valde My Driving Academy I Uppsala för att det var smidigast med bokning och bra priser samt eftersom deras app var väldigt bra, jag använde mig även utav den när jag pluggade teori. Jag körde med Erik och jag tycker att allt var väldigt bra, bemötandet, hjälpen och tipsen. Efter det klarade jag uppkörningen på första försöket.
    Vad roligt att vi fick ditt förtroende och en chans att hjälpa dig på vägen till ditt körkort! Grymt jobbat av dig och tack för din fina rekommendation om oss och Erik! ❤️ My Driving Academy
    2020-09-30
    Har bokad kurspaket åt min son hos My Driving Academy i Uppsala. Problemet är att när man väljer kurspaket då kan det plötsligt ändras till något annat men priset kommer bli detsamma. I mitt fall istället av standard paket som inkluderar allt dök det upp baspaket som inkluderar endast 15 st körlektioner. När jag upptäckte fel och försökte kontakta my driving academy då började det komma förståelse vilket oseriös bolaget det är. Angiven telefonnummer svarar inte trots att jag har försökt nå dem under hela arbetsdagen. Support som finns på deras hemsida är det enda operatören för hela Sverige som försöker svara på allas kommentarer. Supporten svarar med en mening i taget och det är inte svar på frågan som man ställer. Och man kan räkna med att få ett svar inom 1-2 timmar. Alltså dialog tar oerhört mycket tid och leder inte till någon lösning. My driving academy vägrar att byta körpaket åt min son och vägrar att återbetala tillbaka mina pengar. Rent bedrägeri i min uppfattning. De hänvisar till små text i botten där det står att paketpris är endast exempel och att det kan förekomma avvikelser. Jag kommer anmäla organisationen till konsumentverket.
    Slutsats: det finns inte något organisation "my driving academy" som man kan vända sig till ifall det dyker upp några problem. Det är enstaka förare som undervisar och som är kopplade via app. Om man vill betala åtminstone dubbelt så mycket som det kostar och bli lurade av oseriös marknadsföring i form av körpaketserbjudande på deras hemsida då är det korrekt skola. Annars måste man hålla sig ifrån det!
    Hej Elena, Vi är ledsna att höra att du inte kommit i kontakt med oss via telefon, vi är tillgängliga måndagar-torsdagar mellan kl 08:00 - 17:00 och fredagar mellan 09:00 - 17:00. På vår hemsida har vi valt att visa exempel på olika typer av paket som man sedan som kund bygger efter eget önskemål för att det ska vara anpassat efter varje elevs egna önskemål. Vi kommer självklart se till att ditt ärende blir löst och att du får den hjälp du behöver via vår support. Bästa hälsningar Teamet på My Driving Academy My Driving Academy
    2020-09-04
    Marie är en fantastisk lärare. Alltid glad och trevlig och dessutom väldigt trygg och lugn att köra bil med, rekommenderar henne starkt!
    Tack för dina fina ord om Marie, vi håller med dig, vi är så glada att ha Marie hos oss! ❤️ My Driving Academy
    2020-09-02
    Jag kan varmt rekommendera denna körskola. Enkelt smidigt då det fanns möjlighet att de kom till jobbet och hämtade mig. Jag körde med instruktör Bojan mestadels. (MDA Östermalm) Pedagogisk, lugn, tålig (kan behövas haha) och väldigt trevlig. Körde även med Ivan som också var toppen! Admin lyckades snabbt hitta nya tider för teori och uppkörning närjag inte var redo för inbokade tider. Jag tog mitt körkort efter åtta intensiva veckor och klarade mig på första uppkörningen. Detta tack vare rätt planering och bra lektioner. Nu har jag egen bil och kört hela sommaren! Frihet!
  • 2020-08-21
    Tog hjälp av Sina för att ta automatkörkort och jag tyckte att det hela var super. Strukturerat, tydligt och Sina var alltid öppen för frågor och faciliterade min utveckling hela tiden. Jag kunde samtidigt ha stor inverkan på processen vilket är bra om man kör både hemma och på trafikskola. Tack så mycket för hjälpen!
    Tack för ditt fantastiska omdöme Emma, vi är glada att vi fått ditt förtroende att hjälpa dig på din körkortsresa! Sina är fantastisk och grymt jobbat från din sida också! 💥 Kör försiktigt, vi ses på vägarna! ❤️ My Driving Academy
    2020-07-21
    Jag är besviken på My driving academy Östermalm. Inte för att min lärare var dålig på något sätt, utan för att det var ostrukturerat och kändes oprofessionellt i samband med uppkörningsprocessen. Jag hade 15 lektioner, som bokades in med ganska kort varsel - inget problem alls egentligen. Min lärare letade samtidigt tider för uppkörning, som pga Pandemin var långt fram i tiden. Som tur är lyckades vi hitta en tid ca en månad efter bokning, två dagar efter midsommar. Min förhoppning var att vi ändå hade gott om tid att ordna upp finliret i körningen och hinna med en utbildningkontroll innan uppkörning. Tyvärr blev kontrollen (som är obligatorisk) bokad på midsommarafton, bara några dagar innan planerat uppkörning. Jag misslyckades i kontrollen på två mindre saker (som jag dock höll med om, men lärt mig av och aldrig skulle göra om). Jag ställde in mig på uppkörningen och kände mig redo. Dock fick jag på morgonen efter midsommarhelgen email som bekräftade att min uppkörning blivit avbokad av min körskola och ingen ytterligare information från My driving academy, där många redan hade gått på sommarledigt. Jag fick ingen återkoppling efter min kontroll, jag hade ingen ny bokad uppkörningstid och jag kände mig strandad och övergiven efter att ha spenderat nästan 20,000kr för att ta mitt körkort. Jag bestämde mig för att ändå inte ge upp, eftersom jag kände mig redo och hittade en uppkörningstid i Malmö månaden efter. Jag tog inga ytterligare lektioner och körde endast några gånger hemma innan jag galant klarade uppkörningen på första försöket. Summa summarum var jag besviken på planeringen och strukturen hos körskolan och min lärare. Till slut gick det bra ändå, utan vidare hjälp från någon annan. Men det är tydligt att jag bara var en i mängden och att de inte kunde hantera volymerna i samband med ökat tryck i Corona-tider.

Önskar alla lycka till, och att noga be om en utbildningsplan med mål för körkort innan ni börjar i körskolan.
    Hej Jessica C! Vad tråkigt att du upplever detta. Vi har som krav på oss från Transportstyrelsen att säkerställa att du som elev är godkänd enligt trafikverkets standard inför ett kunskapsprov och ett körprov. Tyvärr uppnådde inte du detta på din utbildningskontroll, vilket gjorde att vi var tvungna att avboka ditt körprov på inrådan av din trafiklärare och utbildningsledare. Det är beklagligt att du inte var redo vid detta tillfälle då pandemin har gjort det väldigt svårt att boka in körprov hos Trafikverket i Stockholm under våren och sommaren. Gällande att du upplever att du inte fått information av oss gällande avbokningen så ska vi prata med din lärare för att ta reda på vad i kommunikationen som brustit gentemot dig som kund. Vi uppskattar din feedback! Vi tycker att det är toppen att du fortsatte att övningsköra hemma och vi vill gratulera att du klarade ditt körprov i Malmö. My Driving Academy
  • 2020-07-13
    Rekommenderas varmt! Proffsiga, trevliga och kundfokuserade. Jag körde med Lars på Kungsholmen och är 100% nöjd. Tack, My Driving Academy!
    Stort grattis till körkortet Christian! 🔥 Tack för ditt fina omdöme och ditt förtroende! Kör försiktigt nu, vi ses på vägarna! /Teamet på My Driving Academy My Driving Academy
    2020-07-03
    Very nice experience. I did both risk 1 and 2 there and it was a smooth process. But what was really the highlight was my teacher Tedros, I had a really great time with him. He is calm, patient and really puts the effort into teaching. Whenever I made a mistake, he took the time to explain why and how to fix it, we would go and try it again until it's done right. I've had other driving teachers before him and he is by far the best. I highly recommend him as a teacher.
    2020-06-15
    jag hade alla mina körlektioner med Marcus! Jag var verkligen nöjd att ha han som lärare! Jag gick med glädje till varje lektion och körlektionerna var ärligt det bästa som hände på veckan! Jag blev verkligen så glad av att ta körlektionerna och hade så gärna tagit fler! Marcus var en pedagogisk och rolig lärare som lyssnade på mig vad jag sa och tyckte! Jag hade inte kunnat få en bättre lärare! Han Hjälpte mig verkligen och fick mig att första allt jag behövde lära mig! Han var väldigt trevlig och hade humor! Hela My driver Academy tycker jag var suverän! Halkbanan var något av det roligaste jag gjort och då var de 2 andra lärare och 3 till elever. Men det var sjukt kul. Ja har fått världens bästa körskoletid med hjälp av My Driver Academy.

Jag rekommenderar denna körskola till ALLA!
    Hej Belinda, Tack för ditt fantastiska omdöme om Marcus - vi är så glada att ha honom hos oss! 🙂❤️ Vi är även glada att vi fått hjälpa dig nå ditt mål! Grymt jobbat även från din sida! Kör försiktigt nu, vi ses på vägarna! 🚘 /My Driving Academy Teamet My Driving Academy
  • Elin L
    2020-06-12
    Jag köpte 10 lektioner för att göra "sista rycket" innan uppkörning, och jag är så glad att jag gjorde det hos My Driving Academy Uppsala med Marie som instruktör! Det var en rakt igenom god upplevelse. Marie är en fantastisk och trygg lärare som verkligen peppar en i varje steg och engagerar sig. Bilarna var riktigt härliga de med och kundservice har varit super att ha kontakt med. Rekommenderas varmt!
    TACK Elin för din fantastiska recension! 😍 Vi är glada att vi fått chansen att hjälpa dig, Marie är en fantastisk lärare!!! Stort grattis, kör försiktigt, vi ses på vägarna! My Driving Academy
    2020-06-10
    Sina uppfört sig mycket proffesionellt under lektionerna. Sina var väl förbered och gjorde ett bra för och efter arbete. Sina var mycket angeläget att jag skulle lära mig att köra med alla säkerhetsåtgärder man ska under bilkörning. Det är jag mycket tacksam över. Vi hade en löpande dialog om min inlärning och han lyssnade på alla mina önskemål och förslag om mitt sätt att lära mig mig. Sina är en ung lärare som är nyfiken och väll insats i bilkörningsmetodik. Sina levererar kvalité och jag själv uppskattar att jag fick Sina som bilkörningslärare . Jag kom med på Akademien via en arbetskamrat tillkom fru. Jag fick bra bemötande av Daniel och han var angeläget om att motivera mig under varje tillfället vi sågs. Kontakten med företaget funkade mycket bra och alla jag pratade i telefonen var alltid mycket engagerade och professionella.
    Hej Trino och stort tack för din fina rekommendation! Det värmer att läsa detta om våra fantastiska lärare Sina och Daniel. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig!!! /Teamet på My Driving Academy My Driving Academy
    Pedagogisk och lugn.
    Gav mig alla förutsättningar för att klara mitt körkort! Rekommenderas varmt!
    Grattis till körkortet Linnéa och tack för din rekommendation!!! ❤️ My Driving Academy
    2020-06-10
    Jag tog körlektioner med Christer under våren och sommaren 2019. Det var en suverän upplevelse. Christer är både pedagogisk, erfaren och lugn - egenskaper som lämpar sig väl när man sätter sig i bilen som ny. Med Christer gick man genom både detaljer och övergripande kunskap för att körningen skulle bli så möjligt inför uppkörningstillfället.

Kan varmt rekommendera Christer och My Driving Academy för den som vill ta körkort. Smidigt och enkelt att boka lektioner, fräscha bilar och trevliga förare.
    GRATTIS Axel, grymt jobbat av dig!!! ⭐️ Christer är fantastisk! Tack för din fina rekommendation. Vi kommer se till att Christer tar del av den! Kör försiktigt där ute nu! 🚘 My Driving Academy
    2020-06-10
    I had a very good experience with Bojan. He was always punctual, calm and managed to get through all the needed points for succeeding during the test!
    I would highly recommend him to another friend of mine!
    Thank you so much for your kind words about Bojan - we like him as much as you do! ❤️ We are sure that Bojan would love to help your friends reach their goal as well! Drive safe! My Driving Academy
    2020-06-10
    Christer hjälpte mig att ta körkort efter många år av misslyckade försök. Det var kul och kändes tryggt!! Rekommenderar varmt
    2020-03-23
    Idag uppfyllde jag min dröm sen 20 år tillbaka - jag tog körkort! Har alltid tyckt det verkar svårt och har känts oöverstigligt pga att jag är väldigt stresskänslig, men med bästa bästa lärarna på My Driving Academy Östermalm - Bojan Dmitrovic och Ivan Ghafour- så klarade jag det! Både Bojan och Ivan är fantastiskt pedagogiska, tydliga, noggranna och alltid lugna, positiva och trevliga! Har bara allt det bästa att säga om dem och rekommenderar dem till alla som vill ta körkort. Stort tack!!
    STORT GRATTIS till körkortet, grymt jobbat av dig!!! Och TACK för ditt fantastiskt fina omdöme om våra instruktörer Bojan och Ivan, vi ser till att dom ser detta! Kör försiktigt, vi ses på vägarna! /Teamet på My Driving Academy My Driving Academy
  • ERICK MOKAYA M
    2020-02-28
    Amazing instructor! Very calm and goal-oriented. I now have my driving license thanks to him! Tack så mycket Sina.
    Hi Erick and thank you for your recommendation! We are so happy to hear that you appreciate as much as we do! GREAT job and CONGRATULATIONS to your drivers license! /Team My Driving Academy My Driving Academy
    2020-01-30
    Tedros är mycket kunnig och pedagogisk, och har alltid tid att förklara och svara på frågor om olika moment i körningen. Jag tog cirka 15 lektioner med Tedros och klarade därefter uppkörningen på första försöket. Tedros är en jättebra lärare och jag kan verkligen rekommendera honom.
    Hej Björn, Stort grattis till körkortet och friheten! 🎉 Vad kul att höra att du rekommenderar Tedros som lärare och att du klarade uppkörningen på första försöket - snyggt jobbat! /Teamet på My Driving Academy My Driving Academy
    2020-01-30
    Kunde inte ha fått en bättre lärare - Sina var lugn, noggrann, tålmodig har utvecklat mig för varje lektion vi körde.
    Tack Sina tack alla team på my Driving academy bra skola och fin bemötande.
    Hej Halima och stort tack för ditt fina omdöme!🌟 Det glädjer oss alla att höra, grymt jobbat av dig också! My Driving Academy
    2019-12-17
    Kunde inte ha fått en bättre lärare - Tedros var lugn, noggrann, tålmodig och gjorde alla lektioner till en trevlig upplevelse! Har också bara gott att säga om de övriga lärarna jag kört med på My Driving Academy - Nils, Lars & Money.
    Hej Katina. STOOORT Grattis till körkortet! Du förtjänar verkligen det efter ditt engagemang! Ha nu en fantastisk framtid bakom ratten! biipbiip! My Driving Academy
    2019-12-09
    Jag rekommenderar verkligen Tedros som lärare då han är lugn, professionell, pedagogisk och mycket trevlig. Jag är mycket tacksam över att min utbildning har gått att kombinera med mitt arbete. Tedros är mycket flexibel och ställer upp för sina elever.

Jag vill även tacka supporten för ett mycket trevligt bemötande samt Nils och
    Money som jag också kört med.

Jag kommer rekommendera My Driving Academy till alla som ska ta körkort, utan tvekan!

Stort tack!
    Hej och Tack Oja för en jättefin Reco! Det glädjer oss att du upplevde din utbildning så bra! Ha superkul med ditt nya körkort! /Supporten My Driving Academy
  • Björn Axel O
    2019-12-06
    Daniela är en fantastisk lärare! Hennes lugn och systematiska pedagogik gör att man själv känner sig säkrare bakom ratten och snabbare kan göra framsteg som elev. Gick på bara 10 lektioner från novis till att klara uppkörningen på första försöket. Rekommenderas starkt!
    Hej Björn Axel och stort grattis till körkortet! Vi blir så glada av att läsa ditt omdöme om Daniela och att du rekommenderar oss! Grymt jobbat av både dig och Daniela. Kör försiktigt! My Driving Academy
    2019-12-04
    Jag vill VERKLIGEN rekommendera Sina som körlärare.

Han är född pedagog: tydlig och rak, ärlig och trovärdig, förklarar varför trafikreglerna finns, inte bara vilka de är. Bilkörningen och trafikreglerna blir logiska.

En extra styrka är att Sina är tävlingsinriktad och målmedveten och hjälper eleven att nå sitt mål på bästa sätt.

Dessutom är Sina väldigt trevlig och rolig. Välj Sina :-)
    Hej Erik och tack för en helt otrolig Reco! Superkul att höra att du är nöjd med Sinas jobb! My Driving Academy
  • 2019-11-22
    Thank you ! Gracias!You are the best instructor! you are patient and warm as a teacher, and your explanations are clear and precise.
    Hi Daniella, Thank you for your kind recommendation about Sina! We are so glad to read this! /My Driving Academy My Driving Academy
  • Markus W
    2019-11-15
    Jag kan varmt rekommendera Tedros. Jag klarade uppkörningen på första försöket, helt till hans förtjänst. Han var trygg och tydlig varje lektion och gav jättebra återkoppling.

Tack Tedros!
    Först och främst - Grattis Markus till kortet! Så ska det se ut! Och stort tack för din fina rekommendation. Vi och alla våra lärare jobbar varje dag för att våra elever ska bli lika nöjda som du! My Driving Academy
  • Lovisa K
    2019-11-14
    Jag körde med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig metodisk, tålmodig, pedagogisk och en person med ett varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke.. Skulle varmt rekommendera henne! Det känns trist att sluta med lektionerna nu när jag är klar med körkortet för att inte få köra med henne mer!
    Hej Lovisa! Fantastisk insats från din sida! Stort grattis till Körkortet! Vi får hoppas att vi ser dig bakom ratten i en annan bil! My Driving Academy
    2019-11-14
    Tedros är grym! Lugnare och mer förtroendeingivande körlärare får man leta efter!
    Tack David för en skön reco! Vi är så nöjda med Tedros som lärare så det känns toppen att få det bekräftat av kunderna också! My Driving Academy
  • RICHARD KARIM A
    2019-11-13
    Väldigt trevlig och kunnig körskolelärare, skulle definitivt rekommendera. All feedback är konstruktiv och saklig. Dessutom så är bilen väldigt skön att köra.
    Hej och Tack Richard för din Reco! Skönt att du upplevde din utbildning på detta sätt! Å visst är det najs med Countryman! My Driving Academy
    2019-11-12
    Kunde inte fått en bättre lärare, supernöjd på alla sätt. Tedros är professionell, noggrann, pedagogisk, lugn, förtroendeingivande och skapar en tydlig och bra plan för att man ska lyckas med körkortet. Bästa rekommendationer på alla sätt!
    Tusen tack Sissel för en otroligt fin reco! Ska se till att Tedros läser detta! My Driving Academy
  • Rasmus R
    2019-11-12
    Jag körde med tedros hela vägen grym lärare pedagogisk lugn säker förare.
    Han fick mig att klara allt på första försöken vilket jag gjorde!
    Tack tedros!
    Hej Rasmus! Vilken stjärna du är! Tack för en kanon-reco! My Driving Academy
    2019-11-06
    Jag tog manuellt körkort med Tedros på My driving academy, och tack vare att han är en superbra körlärare så klarade jag uppkörningen på första försöket! Det som gör Tedros så bra är att han är väldigt lugn, pedagogisk och inger trygghet. Jag är supernöjd helt enkelt!
    Tack Linda för en fin rekommendation och stort grattis till ditt körkort! Snyggt av dig att sätta både körprovet och kunskapsprovet på första försöket! Det är så det ska gå till! My Driving Academy