Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi eftersträvar att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola där ditt behov står helt i fokus.
Bor eller jobbar du i Stockholms stad och behöver hämtas eller lämnas för att få in en körlektion i vardagen? Det fixar vi! Våra kurser håller vi vid Hötorget i HighTec Building, Sveavägen 9. Statistiken på våra elevers mål håller hög nivå vilket du kan läsa om på vår hemsida.

Hör av dig så fixar vi ditt körkort tillsammans. Klicka på "boka tid" för att boka en testlektion!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 275 kunder tycker om My Driving Academy

• Mats K
    Mats K skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    hade låga förväntningar då jag trodde det skulle bli långtråkigt men han fick till en bra presentation Läs mer
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Handledarutbildning för körkort.
    Jag har blivit bra bemött.
    Jag hade inga förväntningar direkt innan. Men tyckte att det var en lättsam framförande av informationen som gavs.
    Positivt överraskad. Läs mer
  • Elin M
    Elin M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Johanna är en otroligt avslappnad, pedagogisk och kunnig körlärare. Hon var med mig in i det sista och gjorde allt för att vägen till mitt körkort skulle bli så bra som möjligt. Johanna är en stor anledning till att jag tog körkort på första försöket :) TACK! Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Elin M
    Hej Elin,
    Va fantastiskt att höra och va kul att det gick hela vägen på första försöket, GRATTIS och ta det lugnt på vägarna.

• Martina D
    Martina D skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Jag körde intensivt med Johanna i två veckor o hade max paketet med 20 lektioner. Är extremt nöjd med både lektionerna och bemötandet av Johanna. Kontakten med supportet fungerade nästintill problemfritt, om det var något problem så löstes det på direkten utan problem. Kommer definitivt rekomendera körskolan och Johanna till alla som vill ta körkort! Klarade uppkörning o teori på första försöket! Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Martina D
    Hej Martina!

Va glada vi blir och så otroligt kul att höra! Fantastiskt bra jobbat, GRATTIS till körkortet!

• Ewa S
    Ewa S skrev om Patrik Lundvall en del av My Driving Academy
    Handledarkurs
    Tydligt, kreativt och intressant Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Ewa S
    Hej Ewa,
    Va kul att du känner så, 3 viktiga egenskaper som gör att man kan minnas innehållet lättare. Härlig feedback!

• Nancy T
    Nancy T skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Gick handledarutbildningen, tyckte den var bra. Läs mer
  • Frida F
    Frida F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Vi gick handledarutbildningen för B-körkort. Daniel var glad och trevlig. Förklarade otroligt bra så både handledare och körkortstagare förstod. Fick massa tips :) Läs mer
  • Thomas Robert Christie H
    Thomas Robert Christie H skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    I like Daniela's style, she knew when to be quiet and let me figure out how to solve a situation myself. She also knew when I needed help. The balance was just right. Läs mer
    2018-07-09 My Driving Academy svarar Thomas Robert Christie H
    HI Thomas,
    We are so glad that you hade a good education with Daniela and liked her way of learning. Thank you for the fine reco and be safe in the trafic.

• Rubin M
    Rubin M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    A great teacher that knows what to teach for a student to pass. We also had loads of fun. Läs mer
    2018-07-09 My Driving Academy svarar Rubin M
    HI Rubin,
    Thank you for the nice reco, and we all are so glad that you liked everything and had a lot of fun with Johanna.

• Prem S
    Prem S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    When Daniela saw my driving she said "you know how to drive but you have no idea how to follow the signs and how to behave in traffic" She was very calm and critical in her remarks. I had the opportunity to have 10 lessons with her. And with it she transformed my driving from a no rule follower to a rule following passed driver. It was an over all great experience. They also did a mock test with me prior to my exam (which I failed) But together we analysed the problem and fixed it to give myself a winning chance. She taught me that stress can make anyone fail. Although the course was quite expensive it was very worth it at the end. Läs mer
    2018-06-28 My Driving Academy svarar Prem S
    Hi Prem,
    We are so glad that you liked Danielas way of learning and that she could help you to become the best driver. We thank you so much for your time here at My Driving Academy and wish you good luck with you driving.

• Maia T
    Maia T skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Utmärkt!!! . Läs mer
    2018-06-28 My Driving Academy svarar Maia T
    Hej Maia,
    Vad roligt att du tycker att din utbildning här på My Driving Academy har varit utmärkt. Grattis till körkortet och lycka till!

• Victoria R
    Victoria R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Han är en jätte duktig lärare som är duktig på att indevid anpassa lektionerna!! Och han gör körlektionerna mycket roliga!! Läs mer
    2018-06-28 My Driving Academy svarar Victoria R
    Hej Victoria,

Vad kul att du är nöjd med hela utbildningen och framförallt med Christer.
    Vi önskar dig all lycka med din körning.

• Anja M
    Anja M skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Jag kan varmt rekommendera My Driving Academy som körskola. Proffsigt, varmt och otroligt trevligt bemötande. Alla är väldigt måna om att hålla en hög kvalitet och kunna vara flexibla så att det passar elevernas önskemål.

Daniel som lärare är helt fantastisk! Jag hade ganska mycket ångest över att ta körkort lite senare i livet. Men Daniel har tagit bort allt det och gjort det roligt. Daniel är glad, trygg, kunnig, pedagogisk, noggrann och rolig. Allt en kan önska av en lärare! Läs mer
    2018-04-17 My Driving Academy svarar Anja M
    Hej Anja,

Tack för din otroligt fina reco. Vi blir så glada av att våra elever uppskattar My Driving Academy och känner att dem blivit behandlade precis som man ska bli.
    Tack igen för din reco och ta hand om dig.

• Linda Ö
    Linda Ö skrev om My Driving Academy
    Det enda jag varit på med My Driving academy är en indroduktionsutbildning inför att börja övningsköra, så jag har inte så stor erfarenhet av företaget. Men introduktionskursen var bra och intressant, hon som höll den var trevlig, engagerad och bra på att lära ut. Dessutom fick man massa gott fika och lokalen var väldigt fräsch och fin. Det var över förväntan! Jag är nöjd med företaget helt enkelt. Läs mer
    2018-03-09 My Driving Academy svarar Linda Ö
    Hej Linda,
    Tack för din fina reco. Jättekul att du gillade kursen och upplägget.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Jag upplever Daniels och My driving academys bemötande som väldigt trevligt och proffsigt. Läs mer
    2018-03-05 My Driving Academy svarar Sofia S
    Hej Sofia,
    Tack för in reco, alltid roligt för oss när eleverna är nöjda och har uppskattat tiden med oss.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om My Driving Academy
    Daniela var underbar! Pedagogisk och lungn, precis som man ska vara. Tack Daniela för hjälpen!
    Andreas Läs mer
    2018-03-05 My Driving Academy svarar Andreas K
    Hej Andreas,
    Vad roligt att du tyckte om Daniela så mycket och att allt kändes bra för dig. Tack för den fantastiska recon.
  • Stella D
    Stella D skrev om My Driving Academy
    Vår föreläsare (som jag tyvärr inte minns namnet på) var fantastisk! Hon var engagerad, påläst, rolig och fick en att behålla koncentrationen genom hela passet.

Dessutom var det väldigt goda mackor, en trevlig lokal och otroligt fina block.
    :) Läs mer
    2018-03-02 My Driving Academy svarar Stella D
    Hej Stella,

Tack så mycket för din reco. Vad kul att du tyckte om kursen och föreläsaren Jessica. Fika är också alltid viktigt :)
  • Annika P
    Annika P skrev om My Driving Academy
    Billigt, fina lokaler, goda smörgåsar och annat-kändes påkostat. Påläst och informativ lärare, gjorde det intressant och tiden gick snabbt. Bra med många raster. Mycket nöjd mamma och dotter Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Annika P
    Hej Annika,
    Tack för den fina recon. Vad roligt att ni båda kände er nöjda och gillade upplägget.
    Med vänlig hälsning.
  • Olivia H
    Olivia H skrev om My Driving Academy
    Inget bra bemötande. De satte in mig på fel kurs (jag hade bokat riskettan) så min kurs blev full. De gjorde inget åt saken sen. Ur uselt. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Olivia H
    Hej Olivia,
    Vad tråkigt att du kände att du blev dåligt bemött. Vi ber om ursäkt för att det blev så struligt för dig. Vad jag kan se så blev du inbokad och avbokad på fel kurs men att du gick riskettan nu i Januari. Vi hoppas att du kände att kursen var bra och gav dig någonting.
  • Jennifer P
    Jennifer P skrev om My Driving Academy
    Jag blev bra bemött av alla. Jag lärde mig väldigt mycket på kort tid. Jag köpte ett paket, och klarade uppkörningen och teorin på första försöket. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Jennifer P
    Hej Jennifer,
    Jättekul att du kände att allt gick så bra för dig och att det var lärorika lektioner. Grattis till körkortet och kör försiktigt ute i trafiken.
  • Anna L
    Anna L skrev om My Driving Academy
    Vi var på en handledarkurs som genomfördes på ett proffsigt och kul sätt, Bra balans mellan skratt och allvar. Min son och jag var mycket nöjda Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Anna L
    Hej Anna,
    Superkul att ni båda var nöjda och fick en rolig men lärorik stund. Tack för ert fina omdöme.
  • Peter H
    Peter H skrev om My Driving Academy
    Gick på en handledarkurs. Det var bra bemötande, de tog hand om en direkt och man fick en kaffe och smörgås, vilket var smart; det tog rätt lång tid. Bra tempo på genomgången, och skönt att göra ett par grupparbeten. Bra anslag och tonfall också, och man kände att man lärde sig något. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Peter H
    Hej Peter,
    Jätteroligt att ni kände att upplägget var bra och även lärde er mycket av kursen,
  • Nancy C
    Nancy C skrev om My Driving Academy
    The instructors and friendly and encouraging. The school doesn't try to sell packages but helps you with what is needed to get a driving license. Great experience! Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Nancy C
    Hi Nancy,
    We are so greatful for the good reco, the goal for us is that the students get there drivers licence and have a good time while doing that. that´s the most important thing for us.
    Best Regards,
  • Danielle L
    Danielle L skrev om My Driving Academy
    I got a 10 classes package at My Driving Academy to learn how to drive a stick after years driving automatic cars in Brazil, so I could get my driver's license in Sweden for both manual and automatic cars. Classes are longer then average, my teacher was extraordinary, times are flexible, they work on weekends and everything you need done you can count on them to do. I am very pleased with the whole experience. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Danielle L
    Hi Danielle,
    Thank you so much for the reco, We really appriciate it. It´s so good for us to hear that you are pleased with the whole experience. we wish you good luck with the driving and to be careful out there in the trafic.
    Best Regards,
  • Thomas S
    Thomas S skrev om My Driving Academy
    Körde en handledarutbildning ihop med sonen, den var riktigt bra. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Thomas S
    Hej Thomas,
    Tack för din reco och vad roligt att du tyckte om den.
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om My Driving Academy
    Bokning av handledarutbildning - fantastiskt bra bemötande när vi behövde avboka och sen boka om.
    Utbildningen var jättebra mycket tack vare humor, värme och genuint intresse av ledaren.
    Bra också med mindre diskussionsgrupper då och då.
    Fikat var gott! Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Gunilla D
    Hej Gunilla,
    Tack för din fina reco. Jättekul att höra att du gillade upplägget på utbildningen.
  • Joachim M
    Joachim M skrev om My Driving Academy
    Lärorik kurs för oss handledare för blivande körkortstagare, rekommenderas verkligen. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Joachim M
    Hej Joachim,
    Tack för din reco. Vad roligt att höra att du tog del och uppskattade kursen. Tack för rekommendationen.
  • Bengt V
    Bengt V skrev om My Driving Academy
    Jag deltog i en handledarutbildning för körkort tillsammans med min son. Bemötandet från företaget var snabbt och bra vid anmälan och utbildningen motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Bengt V
    Hej Bengt,
    Tack för recon och vad kul att du kände att du blev bra bemött och nådde upp till dina förväntningar.
  • Mats J
    Mats J skrev om My Driving Academy
    Kunnig och engagerad lärare på handledarutbildningen. Mycket trevliga lokaler och jättebra fika samt fräscha smörgåsar ingick i priset. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Mats J
    Hej Mats,
    Tack så mycket för din rekommendation och fina reco. Jättekul att du uppskattade upplägget med utbildningen.
  • Kaj R
    Kaj R skrev om My Driving Academy
    Bra inspirerande och lärorikt. Bra upplägg trevlig miljö Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Kaj R
    Hej Kaj,
    Tack för din reco, trevligt att du gillade upplägget och kände att utbildningen var lärorik för dig.
    Med vänlig hälsning;
  • Vera T
    Vera T skrev om My Driving Academy
    Kursen jag gick var väldigt lärorik och instruktören lärde ut på ett bra och pelagogiskt sätt. Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Vera T
    Hej Vera,
    Vad roligt att du tyckte om kursen och kände att den gav dig något. Tack så mycket för din fina reco.
  • Kasper V
    Kasper V skrev om My Driving Academy
    Nice 👌👌👍👍👍👌👌👈🏾👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌 Läs mer
    2018-03-01 My Driving Academy svarar Kasper V
    Hej Kasper,
    Tack för recon, kul att du uppskattade den :)
  • Max G
    Max G skrev om My Driving Academy
    Bästa körskolan någonsin!!! Körkort på 5 veckor :) riktigt bra och pedagogiska lärare rekomenderar verkligen Daniella, Nils och Daniel. Bra hjälp och service. Tack så mycket Läs mer
    2018-02-20 My Driving Academy svarar Max G
    Hej Max
    Med så hård disciplin och kämparglöd som du hade, kan man klara det lika galant som du. Grymt jobbat! Vi är så glada att vi fått ha dig som elev och den fina recon du gav. Lycka till med allt och ta det lugnt ute på vägarna.
  • Abraham Z
    Abraham Z skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Very knowledgable instructor and a very nice person. Although in the end he stopped instructing cars and focusing on motorbikes instead, my courses with Linus were very pleasant. I believe he will be a great instructor for motorbikes too. Läs mer
  • Tiiu K
    Tiiu K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela Feratovic är en utsökt körskollärare. Hon är lugnt, pedagogisk och tydligt. Hon gav det sista kicken att jag kommer fixa det här körkortet.
    Jag kan bara ge lovord till My Driving Academy och deras kompetenta körskollärare. Tack vare dom har jag ett körkort i handen .
    Mhv Tiiu Kokkonen Läs mer
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Tiiu K
    Grattis Tiiu!!!! Tack för din feedback! Härligt att du trivdes hos MyDrivingAcademy och med Daniela. Lycka till ute på vägarna!
  • Greger E
    Greger E skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Grymt! Allt var toppen, Daniel är supertjyst!!! Läs mer
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Greger E
    Ja visst är Daniel grym! Kul att du är nöjd Greger!
  • Anna R
    Anna R skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jag har testet ett par andra skolor men av olika anledningar har det inte känts bra. Men med Linus är lektionerna roliga och jag ser hela tiden fram emot nästa lektion. Trodde inte det skulle vara såhär kul att ta körkort! Läs mer
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Anna R
    Härligt Anna att vi och Linus har kunnat leva upp till dina förväntningar. Att ta körkort ska vara kul och enkelt! Kör hårt!
  • Richard M
    Richard M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Blev mycket väl bemött och tjänsten var utöver mina förväntingar. Mycket bra upplevelse som kund. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Richard M
    Kul Richard att du kände så och att du hade kul!
  • Ritia G
    Ritia G skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Fick ett utmärkt bemötande med mycket pep och skratt.
    😍😍😍😍 Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Ritia G
    Härligt Ritia och det är alltid roligare när man kan skratta!
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är en helt underbar lärare som lär ut på ett superbra sätt! Jag trodde de skulle vara jobbigt med 8h teori men de gick så fort den tiden att den kändes som högt 3h. Så de vad ju bara positivt. Att vara kund hos My Driving Academy vad nog de bästa jag har gjort, så värt all tid, pengar, ja allt! Positiv respons av mig. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Lovisa H
    Hej Lovisa! Vilken fantastisk Reco! Värmer våra hjärtan!
  • Amanda U
    Amanda U skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    När min son kom hem idag från moppe teoripasset så sa han: "Jag lärde mig jättemycket! Om lektionerna var upplagda på samma sätt i skolan som på MyDrivingAcademy så skulle jag lära mig mycket mer!" Tack Linus! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Amanda U
    Wow Amanda! Vad härligt att vi verkligen når fram och att din son upplevde kursen så!
  • Vilma K
    Vilma K skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer var väldigt bra! Han var en trevlig och lugn lärare som verkligen hjälpte en förstå. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Vilma K
    Hej Vilma. Kul att höra att våran Christer är så pedagogisk!
  • Jonas M
    Jonas M skrev om My Driving Academy
    Vi fick ett bra bemötande och fick en trevlig och innehållsrik introduktionsutbildning, som jag skulle kunna rekommendera andra som ska göra denna utbildning. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Jonas M
    Tack Jonas för en väldigt fin reco!
  • Anna S
    Anna S skrev om My Driving Academy
    Trevligt bemötande och bra introduktionskurs! Mycket prisvärd. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Anna S
    Tack Anna. Kul att höra att du gillade det!
  • Julian S
    Julian S skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Trevlig kille, pedagogisk och bra i almänhet! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Julian S
    Hej Julian. Tack för din reco på vår lärare Linus!
  • Albin L
    Albin L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Bra och pedagogiskt lärare som verkligen tar sin tid. Vill genuint lära dig att köra hoj. Nya och fina BMW-motorcyklar. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Albin L
    Tack Albin för din reco! Vår Linus brinner verkligen för MC och vi gillar våra hojar!
  • Erika Maria Hannele Kalingas R
    Erika Maria Hannele Kalingas R skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jessica är väldigt tydlig. Det märks att hon tycker om vad hon gör och det var anmärkningsvärt lätt att bibehålla uppmärksamheten trots kvällstid efter jobb. /Maria Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Erika Maria Hannele Kalingas R
    Tack Erika för din fina reco! Jessica kör Al In för att maximera era chanser att lyckas där ute!
  • Basudha B
    Basudha B skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Marie är fantastisk lärare med mycket energi, tålamod och glädje. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Basudha B
    Tack Basudha för din fina reco, Marie kan verkligen göra lektionen rolig!
  • Peter E
    Peter E skrev om My Driving Academy
    Han var en slö typ tyckte Benjamin. Tror han hette Nils.
    Peter Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Peter E
    Hej Peter. Vi tror du menar Riskettan då Nils inte har introduktionskursen. Vi tar självklart till oss av din reco så vi kan utvecklas som kursledare!
  • Philip R
    Philip R skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Han var bra och lärde en verkligen hur allt fungerade och allt var i hög standard Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Philip R
    Tack Philip för din reco. Kul att höra att vi håller måttet!
Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen