Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi strävar efter att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola med lektioner skräddarsydda efter varje unik students behov. Våra fantastiska lärare kör på vardagar, helger samt kvällar. Vi erbjuder även hämt- och lämning för att upplevelsen skall bli så bekväm som möjligt. Att ta körkort har aldrig varit enklare.

Våra kurser hålls i fräscha lokaler centralt beläget i Stockholm och Uppsala - inga fler mörka källare!

Oavsett om du är nybörjare eller enbart behöver fräscha upp delar av din körning är du välkommen till oss för att ta ditt körkort.

Klicka på “boka en tid” och börja med en testlektion redan idag.
(Our driving lessons and courses are also available in English!)

Här finns vi:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 349 kunder tycker om My Driving Academy

• 2020-07-21

JESSICA C skrev om My Driving Academy
    Jag är besviken på My driving academy Östermalm. Inte för att min lärare var dålig på något sätt, utan för att det var ostrukturerat och kändes oprofessionellt i samband med uppkörningsprocessen. Jag hade 15 lektioner, som bokades in med ganska kort varsel - inget problem alls egentligen. Min lärare letade samtidigt tider för uppkörning, som pga Pandemin var långt fram i tiden. Som tur är lyckades vi hitta en tid ca en månad efter bokning, två dagar efter midsommar. Min förhoppning var att vi ändå hade gott om tid att ordna upp finliret i körningen och hinna med en utbildningkontroll innan uppkörning. Tyvärr blev kontrollen (som är obligatorisk) bokad på midsommarafton, bara några dagar innan planerat uppkörning. Jag misslyckades i kontrollen på två mindre saker (som jag dock höll med om, men lärt mig av och aldrig skulle göra om). Jag ställde in mig på uppkörningen och kände mig redo. Dock fick jag på morgonen efter midsommarhelgen email som bekräftade att min uppkörning blivit avbokad av min körskola och ingen ytterligare information från My driving academy, där många redan hade gått på sommarledigt. Jag fick ingen återkoppling efter min kontroll, jag hade ingen ny bokad uppkörningstid och jag kände mig strandad och övergiven efter att ha spenderat nästan 20,000kr för att ta mitt körkort. Jag bestämde mig för att ändå inte ge upp, eftersom jag kände mig redo och hittade en uppkörningstid i Malmö månaden efter. Jag tog inga ytterligare lektioner och körde endast några gånger hemma innan jag galant klarade uppkörningen på första försöket. Summa summarum var jag besviken på planeringen och strukturen hos körskolan och min lärare. Till slut gick det bra ändå, utan vidare hjälp från någon annan. Men det är tydligt att jag bara var en i mängden och att de inte kunde hantera volymerna i samband med ökat tryck i Corona-tider.

Önskar alla lycka till, och att noga be om en utbildningsplan med mål för körkort innan ni börjar i körskolan. Läs mer
    2020-07-22 My Driving Academy svarar JESSICA C
    Hej Jessica C!

Vad tråkigt att du upplever detta. Vi har som krav på oss från Transportstyrelsen att säkerställa att du som elev är godkänd enligt trafikverkets standard inför ett kunskapsprov och ett körprov. Tyvärr uppnådde inte du detta på din utbildningskontroll, vilket gjorde att vi var tvungna att avboka ditt körprov på inrådan av din trafiklärare och utbildningsledare. Det är beklagligt att du inte var redo vid detta tillfälle då pandemin har gjort det väldigt svårt att boka in körprov hos Trafikverket i Stockholm under våren och sommaren.

Gällande att du upplever att du inte fått information av oss gällande avbokningen så ska vi prata med din lärare för att ta reda på vad i kommunikationen som brustit gentemot dig som kund. Vi uppskattar din feedback!

Vi tycker att det är toppen att du fortsatte att övningsköra hemma och vi vill gratulera att du klarade ditt körprov i Malmö.
  • 2020-07-13

Christian Philip H skrev om My Driving Academy
    Rekommenderas varmt! Proffsiga, trevliga och kundfokuserade. Jag körde med Lars på Kungsholmen och är 100% nöjd. Tack, My Driving Academy! Läs mer
    2020-07-13 My Driving Academy svarar Christian Philip H
    Stort grattis till körkortet Christian! 🔥

Tack för ditt fina omdöme och ditt förtroende! Kör försiktigt nu, vi ses på vägarna!

• 2020-07-03

KARIM A skrev om My Driving Academy
    Very nice experience. I did both risk 1 and 2 there and it was a smooth process. But what was really the highlight was my teacher Tedros, I had a really great time with him. He is calm, patient and really puts the effort into teaching. Whenever I made a mistake, he took the time to explain why and how to fix it, we would go and try it again until it's done right. I've had other driving teachers before him and he is by far the best. I highly recommend him as a teacher. Läs mer
  • 2020-06-15

Belinda G skrev om Marcus Jakobsson en del av My Driving Academy
    jag hade alla mina körlektioner med Marcus! Jag var verkligen nöjd att ha han som lärare! Jag gick med glädje till varje lektion och körlektionerna var ärligt det bästa som hände på veckan! Jag blev verkligen så glad av att ta körlektionerna och hade så gärna tagit fler! Marcus var en pedagogisk och rolig lärare som lyssnade på mig vad jag sa och tyckte! Jag hade inte kunnat få en bättre lärare! Han Hjälpte mig verkligen och fick mig att första allt jag behövde lära mig! Han var väldigt trevlig och hade humor! Hela My driver Academy tycker jag var suverän! Halkbanan var något av det roligaste jag gjort och då var de 2 andra lärare och 3 till elever. Men det var sjukt kul. Ja har fått världens bästa körskoletid med hjälp av My Driver Academy.

Jag rekommenderar denna körskola till ALLA! Läs mer
    2020-06-15 My Driving Academy svarar Belinda G
    Hej Belinda,

Tack för ditt fantastiska omdöme om Marcus - vi är så glada att ha honom hos oss! 🙂❤️

Vi är även glada att vi fått hjälpa dig nå ditt mål! Grymt jobbat även från din sida!

Kör försiktigt nu, vi ses på vägarna! 🚘

/My Driving Academy Teamet
  • Elin L

2020-06-12

Elin L skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Jag köpte 10 lektioner för att göra "sista rycket" innan uppkörning, och jag är så glad att jag gjorde det hos My Driving Academy Uppsala med Marie som instruktör! Det var en rakt igenom god upplevelse. Marie är en fantastisk och trygg lärare som verkligen peppar en i varje steg och engagerar sig. Bilarna var riktigt härliga de med och kundservice har varit super att ha kontakt med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-12 My Driving Academy svarar Elin L
    TACK Elin för din fantastiska recension! 😍

Vi är glada att vi fått chansen att hjälpa dig, Marie är en fantastisk lärare!!!

Stort grattis, kör försiktigt, vi ses på vägarna!

Trino O skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina uppfört sig mycket proffesionellt under lektionerna. Sina var väl förbered och gjorde ett bra för och efter arbete. Sina var mycket angeläget att jag skulle lära mig att köra med alla säkerhetsåtgärder man ska under bilkörning. Det är jag mycket tacksam över. Vi hade en löpande dialog om min inlärning och han lyssnade på alla mina önskemål och förslag om mitt sätt att lära mig mig. Sina är en ung lärare som är nyfiken och väll insats i bilkörningsmetodik. Sina levererar kvalité och jag själv uppskattar att jag fick Sina som bilkörningslärare . Jag kom med på Akademien via en arbetskamrat tillkom fru. Jag fick bra bemötande av Daniel och han var angeläget om att motivera mig under varje tillfället vi sågs. Kontakten med företaget funkade mycket bra och alla jag pratade i telefonen var alltid mycket engagerade och professionella. Läs mer
    2020-06-11 My Driving Academy svarar Trino O
    Hej Trino och stort tack för din fina rekommendation!

Det värmer att läsa detta om våra fantastiska lärare Sina och Daniel. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig!!!

Linnéa O skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Pedagogisk och lugn.
    Gav mig alla förutsättningar för att klara mitt körkort! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-17 My Driving Academy svarar Linnéa O
    Grattis till körkortet Linnéa och tack för din rekommendation!!! ❤️

Axel T skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Jag tog körlektioner med Christer under våren och sommaren 2019. Det var en suverän upplevelse. Christer är både pedagogisk, erfaren och lugn - egenskaper som lämpar sig väl när man sätter sig i bilen som ny. Med Christer gick man genom både detaljer och övergripande kunskap för att körningen skulle bli så möjligt inför uppkörningstillfället.

Kan varmt rekommendera Christer och My Driving Academy för den som vill ta körkort. Smidigt och enkelt att boka lektioner, fräscha bilar och trevliga förare. Läs mer
    2020-06-17 My Driving Academy svarar Axel T
    GRATTIS Axel, grymt jobbat av dig!!! ⭐️

Christer är fantastisk! Tack för din fina rekommendation. Vi kommer se till att Christer tar del av den!

Kör försiktigt där ute nu! 🚘

Enid G skrev om Bojan Dmitrovic en del av My Driving Academy
    I had a very good experience with Bojan. He was always punctual, calm and managed to get through all the needed points for succeeding during the test!
    I would highly recommend him to another friend of mine! Läs mer
    2020-06-17 My Driving Academy svarar Enid G
    Thank you so much for your kind words about Bojan - we like him as much as you do! ❤️

We are sure that Bojan would love to help your friends reach their goal as well!

Drive safe!

Sofia K skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer hjälpte mig att ta körkort efter många år av misslyckade försök. Det var kul och kändes tryggt!! Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2020-03-23

MONICA H skrev om Bojan Dmitrovic en del av My Driving Academy
    Idag uppfyllde jag min dröm sen 20 år tillbaka - jag tog körkort! Har alltid tyckt det verkar svårt och har känts oöverstigligt pga att jag är väldigt stresskänslig, men med bästa bästa lärarna på My Driving Academy Östermalm - Bojan Dmitrovic och Ivan Ghafour- så klarade jag det! Både Bojan och Ivan är fantastiskt pedagogiska, tydliga, noggranna och alltid lugna, positiva och trevliga! Har bara allt det bästa att säga om dem och rekommenderar dem till alla som vill ta körkort. Stort tack!! Läs mer
    2020-03-24 My Driving Academy svarar MONICA H
    STORT GRATTIS till körkortet, grymt jobbat av dig!!! Och TACK för ditt fantastiskt fina omdöme om våra instruktörer Bojan och Ivan, vi ser till att dom ser detta!

Kör försiktigt, vi ses på vägarna!

• ERICK MOKAYA M

2020-02-28

ERICK MOKAYA M skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Amazing instructor! Very calm and goal-oriented. I now have my driving license thanks to him! Tack så mycket Sina. Läs mer
    2020-03-02 My Driving Academy svarar ERICK MOKAYA M
    Hi Erick and thank you for your recommendation!

We are so happy to hear that you appreciate as much as we do!

GREAT job and CONGRATULATIONS to your drivers license!

/Team My Driving Academy
  • 2020-01-30

BJÖRN W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är mycket kunnig och pedagogisk, och har alltid tid att förklara och svara på frågor om olika moment i körningen. Jag tog cirka 15 lektioner med Tedros och klarade därefter uppkörningen på första försöket. Tedros är en jättebra lärare och jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-31 My Driving Academy svarar BJÖRN W
    Hej Björn,

Stort grattis till körkortet och friheten! 🎉

Vad kul att höra att du rekommenderar Tedros som lärare och att du klarade uppkörningen på första försöket - snyggt jobbat!

• 2020-01-30

HALIMA I skrev om My Driving Academy
    Kunde inte ha fått en bättre lärare - Sina var lugn, noggrann, tålmodig har utvecklat mig för varje lektion vi körde.
    Tack Sina tack alla team på my Driving academy bra skola och fin bemötande. Läs mer
    2020-01-31 My Driving Academy svarar HALIMA I
    Hej Halima och stort tack för ditt fina omdöme!🌟
    Det glädjer oss alla att höra, grymt jobbat av dig också!
  • 2019-12-17

KATINA K skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Kunde inte ha fått en bättre lärare - Tedros var lugn, noggrann, tålmodig och gjorde alla lektioner till en trevlig upplevelse! Har också bara gott att säga om de övriga lärarna jag kört med på My Driving Academy - Nils, Lars & Money. Läs mer
    2019-12-17 My Driving Academy svarar KATINA K
    Hej Katina.
    STOOORT Grattis till körkortet! Du förtjänar verkligen det efter ditt engagemang! Ha nu en fantastisk framtid bakom ratten! biipbiip!
  • 2019-12-09

Oja E skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag rekommenderar verkligen Tedros som lärare då han är lugn, professionell, pedagogisk och mycket trevlig. Jag är mycket tacksam över att min utbildning har gått att kombinera med mitt arbete. Tedros är mycket flexibel och ställer upp för sina elever.

Jag vill även tacka supporten för ett mycket trevligt bemötande samt Nils och
    Money som jag också kört med.

Jag kommer rekommendera My Driving Academy till alla som ska ta körkort, utan tvekan!

Stort tack! Läs mer
    2019-12-10 My Driving Academy svarar Oja E
    Hej och Tack Oja för en jättefin Reco!
    Det glädjer oss att du upplevde din utbildning så bra!

Ha superkul med ditt nya körkort!
    /Supporten
  • Björn Axel O

2019-12-06

Björn Axel O skrev om My Driving Academy
    Daniela är en fantastisk lärare! Hennes lugn och systematiska pedagogik gör att man själv känner sig säkrare bakom ratten och snabbare kan göra framsteg som elev. Gick på bara 10 lektioner från novis till att klara uppkörningen på första försöket. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-09 My Driving Academy svarar Björn Axel O
    Hej Björn Axel och stort grattis till körkortet!

Vi blir så glada av att läsa ditt omdöme om Daniela och att du rekommenderar oss!

Grymt jobbat av både dig och Daniela. Kör försiktigt!
  • 2019-12-04

Erik Anders H skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Jag vill VERKLIGEN rekommendera Sina som körlärare.

Han är född pedagog: tydlig och rak, ärlig och trovärdig, förklarar varför trafikreglerna finns, inte bara vilka de är. Bilkörningen och trafikreglerna blir logiska.

En extra styrka är att Sina är tävlingsinriktad och målmedveten och hjälper eleven att nå sitt mål på bästa sätt.

Dessutom är Sina väldigt trevlig och rolig. Välj Sina :-) Läs mer
    2019-12-05 My Driving Academy svarar Erik Anders H
    Hej Erik och tack för en helt otrolig Reco! Superkul att höra att du är nöjd med Sinas jobb!
  • Daniella Alejandra T

2019-11-22

Daniella Alejandra T skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Thank you ! Gracias!You are the best instructor! you are patient and warm as a teacher, and your explanations are clear and precise. Läs mer
    2019-11-27 My Driving Academy svarar Daniella Alejandra T
    Hi Daniella,

Thank you for your kind recommendation about Sina! We are so glad to read this!

/My Driving Academy
  • Markus W

2019-11-15

Markus W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag kan varmt rekommendera Tedros. Jag klarade uppkörningen på första försöket, helt till hans förtjänst. Han var trygg och tydlig varje lektion och gav jättebra återkoppling.

Tack Tedros! Läs mer
    2019-12-04 My Driving Academy svarar Markus W
    Först och främst - Grattis Markus till kortet! Så ska det se ut!

Och stort tack för din fina rekommendation. Vi och alla våra lärare jobbar varje dag för att våra elever ska bli lika nöjda som du!
  • Lovisa K

2019-11-14

Lovisa K skrev om My Driving Academy
    Jag körde med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig metodisk, tålmodig, pedagogisk och en person med ett varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke.. Skulle varmt rekommendera henne! Det känns trist att sluta med lektionerna nu när jag är klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-11-15 My Driving Academy svarar Lovisa K
    Hej Lovisa! Fantastisk insats från din sida! Stort grattis till Körkortet! Vi får hoppas att vi ser dig bakom ratten i en annan bil!
  • 2019-11-14

David M skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är grym! Lugnare och mer förtroendeingivande körlärare får man leta efter! Läs mer
    2019-11-15 My Driving Academy svarar David M
    Tack David för en skön reco! Vi är så nöjda med Tedros som lärare så det känns toppen att få det bekräftat av kunderna också!
  • RICHARD KARIM A

2019-11-13

RICHARD KARIM A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Väldigt trevlig och kunnig körskolelärare, skulle definitivt rekommendera. All feedback är konstruktiv och saklig. Dessutom så är bilen väldigt skön att köra. Läs mer
    2019-11-14 My Driving Academy svarar RICHARD KARIM A
    Hej och Tack Richard för din Reco! Skönt att du upplevde din utbildning på detta sätt! Å visst är det najs med Countryman!
  • 2019-11-12

Sissel P skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Kunde inte fått en bättre lärare, supernöjd på alla sätt. Tedros är professionell, noggrann, pedagogisk, lugn, förtroendeingivande och skapar en tydlig och bra plan för att man ska lyckas med körkortet. Bästa rekommendationer på alla sätt! Läs mer
    2019-11-12 My Driving Academy svarar Sissel P
    Tusen tack Sissel för en otroligt fin reco! Ska se till att Tedros läser detta!
  • Rasmus R

2019-11-12

Rasmus R skrev om My Driving Academy
    Jag körde med tedros hela vägen grym lärare pedagogisk lugn säker förare.
    Han fick mig att klara allt på första försöken vilket jag gjorde!
    Tack tedros! Läs mer
    2019-11-12 My Driving Academy svarar Rasmus R
    Hej Rasmus! Vilken stjärna du är! Tack för en kanon-reco!
  • 2019-11-06

Linda Ö skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jag tog manuellt körkort med Tedros på My driving academy, och tack vare att han är en superbra körlärare så klarade jag uppkörningen på första försöket! Det som gör Tedros så bra är att han är väldigt lugn, pedagogisk och inger trygghet. Jag är supernöjd helt enkelt! Läs mer
    2019-11-06 My Driving Academy svarar Linda Ö
    Tack Linda för en fin rekommendation och stort grattis till ditt körkort! Snyggt av dig att sätta både körprovet och kunskapsprovet på första försöket! Det är så det ska gå till!
  • Stinah Lovisa L

2019-10-21

Stinah Lovisa L skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Bästa körskoleläraren. Tålmodig, pedagogisk och förklarar och demonstrerar på ett väldigt bra sätt. Skulle rekommendera honom till alla som ska ta körkort! Läs mer
    2019-10-21 My Driving Academy svarar Stinah Lovisa L
    Tack Stinah för din fina Reco. Ska se till att Sina går in på Reco och läser denna!
  • Frishta A

2019-10-11

Frishta A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Thank you Sina for your support and encouragement have always been under the course. I appreciate your cordiality. You are the best driving instructor. Läs mer
    2019-10-14 My Driving Academy svarar Frishta A
    Thanks Frishta for your nice RECO!

We agree that Sina is the best! All our instructors are great!!!

/My Driving Academy
  • Shirin A

2019-10-10

Shirin A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina har varit helt fantastisk genom min process att skaffa körkort. Alltid lugn, pedagogisk och med klok feedback.

Han har fått mig att tro på mig själv och alltid känt av mitt humör och behov för dagen och anpassat lektionerna därefter.

Jag har själv arbetat i tjänstesektorn i massor av år och är oerhört kräsen och ställer höga krav när jag betalar för tjänster likt lektioner i detta fall. Sina har överträffat alla dessa krav med råge och är verkligen en fantastisk lärare. Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Shirin A
    Tack för en otroligt fin reco av vår fantastiska Sina! Både vi på huvudkontoret och Sina blir alldeles varma i hjärtat!
  • 2019-09-16

Akeen S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils is a fantastic driving instructor. He is very patient and has a way of making the entire experience very calm and enjoyable. Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Akeen S
    Thank you for a amazing reco on our awesome Nils!
  • 2019-09-15

Emil Z skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros hjälpte mig med att ta manuellt körkort. Han var väldigt lugn, pedagogisk och trygg.
    Han visste exakt vad jag behövde träna på och hur vi skulle lägga upp en plan för att klara uppkörningen.

Jag rekommenderar Tedros och My Driving Academy för att ta körkortet! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Emil Z
    Tack Emil för en riktigt bra och beskrivande reco av våran Tedros! Mitt i prick skulle vi vilja säga!
  • Marek andrew B

2019-09-05

Marek andrew B skrev om My Driving Academy
    Jag har kört med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig och super duktig lärare.
    Rekommendera henne mycket! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Marek andrew B
    Tack Marek för en fin reco av vår Daniela! Hon lever för att hjälpa andra!
  • Saga A

2019-09-02

Saga A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Duktig och lugn instruktör. Bra uppvärmning innan uppkörning i Uppsala. Tack! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Saga A
    Tack Saga för din Reco. Skönt att höra att du uppskattar vår lugna Sina!
  • 2019-09-01

Lina N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Köpte ett körkortspaket med 20 körlektioner. Behövde använda 16 lektioner och efter det hade jag mitt körkort. Super! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Lina N
    Hej Lina,
    Vad kul att du är nöjd med oss som din körskola och med Daniel som din lärare.

• 2019-08-30

Oksana E skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    En fantastisk lärare! Jag har fått mitt körkort efter den första uppkörningen och min körskollärare var Ivan. Jag hade haft lite tid på mig och var ganska nervös inför utmaningen. Ivan har en väldigt professionell, coachande och lugn attityd som lärare. Han är tydlig i sina instruktioner, ger konstruktiv feedback och är noggrann med att följa upp. Tack vare Ivans effektiv planering av mina lektionen fick jag ut den maximala effekten från min tid på körskolan. Jag kan varmt rekommendera Ivan som lärare!! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Oksana E
    Hej Oksana,
    Tack för dina fantastiska ord. Vi är så glada över att du valt oss att hjälpa dig nå ditt körkort och önskar dig all lycka till.
    Fantastiskt att du trivdes så bra med din lärare Ivan.

• 2019-08-30

Nadya A skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Ivan är grym! Han är lugn och strukturerad i sitt sätt att lära ut samtidigt som han lätt får förtroende väldigt snabbt. Hur nöjd som helst! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Nadya A
    Hej Nadya,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Ivan.
    Grattis till körkort och kör försiktigt :)

• 2019-08-28

Joel Markus S skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Super bra och trevlig lärare. Förklarar bra och ger konstruktiv kritik. Lugn och pedagogisk. Läs mer
    2019-08-28 My Driving Academy svarar Joel Markus S
    Hej Joel!

Snyggt jobbat som tagit körkortet! Kul att du är nöjd med Sina. Ta det lugnt ute på vägarna!

• 2019-08-20

Elin Sofie E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina är en riktigt bra pedagog som gjorde körlektionerna roliga och mycket givande. Han utgick från mina behov och önskemål och var väldigt avslappnad samt lätt att prata med. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-08-20 My Driving Academy svarar Elin Sofie E
    Hej Elin,

Vad kul att höra att du är nöjd med Sina. Det är viktigt att ha roligt medan man lär sig. Stort grattis till körkortet och ta det försiktigt när du ger dig ut på vägarna!

• 2019-08-18

Astrid E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy
    Sina fick mig att tro på mig själv i bilkörningen och han kändes alltid pedagogisk och ärlig. Det allra viktigaste för mig var att jag verkligen kände att han var på ”min” sida, att han verkligen ville att jag skulle lära mig köra bil och inte att jag skulle köpa lektioner för att tjäna pengar. Jag är supernöjd och utan Sina skulle jag inte tagit körkort såhär snabbt som jag lyckades med! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Astrid E
    Tack Astrid för en fantastisk Reco. Du kan alltid tänka dig Sina och hela teamet på my driving academy längs vägarna med pompoms och hejaramsor när du är ute och kör!
  • Kevin S

2019-08-13

Kevin S skrev om My Driving Academy
    After disappointing result from my old driving school, I changed my school to Driving Academy with Daniela and must say she is a fantastic teacher, highly recommended!
    Listen carefully what she says when you make a mistake during a session, it will help you to pass the test and improve your skill more than you think :)
    Cheers
    /Kevin Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Kevin S
    Hi Kevin,
    Thank you so much for an amazing reco. It makes us very happy to hear that you were satisfied with Daniela as your driving teacher. BIG congratulations for passing your exams. Be safe out there!!

Best regards,
  • 2019-08-13

Robert W skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Jag körde ett flertal lektioner med Christer under den senare delen av min utbildning och är väldigt nöjd! Christer är rolig, avslappnad, pedagogisk och väldigt anpassande efter dina förutsättningar. Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Robert W
    Hej Robert!
    STORT grattis till körkortet!! Kul att du är nöjd med Christer som körlärare. Tack för en superfin reco och kör försiktigt ute på vägarna.

• Alexander S

2019-07-30

Alexander S skrev om My Driving Academy
    Två månader från att jag satt bakom ratten för första gången till att ha kökortet klart säger en hel del om hur kompetent Daniela är som lärare. Jag ville ha en no-nonsense approach i min väg till körkortet och det var precis vad jag fick – pedagogiskt, målinriktat, kunnigt och givande i varje moment. Full pott och kan kan inte rekommendera nog. Läs mer
    2019-07-30 My Driving Academy svarar Alexander S
    Hej Alexander!
    Vi blir superglada av att höra så fina ord ifrån dig!! Stort grattis till körkortet och snyggt jobbat. Ta det försiktigt ute på vägarna :)
  • 2019-07-12

Maria N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel är en mycket superb körlärare. Alltid tålmodig o ser var eleven befinner sig i sin utveckling o ser till att hen går ifrån en lektion full av inspiration o ny kunskap och som pricken över i gör han lektionen rolig också så man glömmer att man är nervös. Rekommenderar Daniel o hans minicooper å det varmaste! Tack vare honom har jag ett körkort idag!🚘😎🚗🚗🚗🎂🎂👍🧝🏻‍♀️🤸‍♂️ Läs mer
    2019-07-15 My Driving Academy svarar Maria N
    Hej Maria!
    Tack för din superfina reco. Jättekul att du är nöjd med Daniel, och svinbra jobbat med körkortet, Grattis!!! Kom ihåg att köra försiktigt när du ger dig ut på vägarna på egen hand. Allt gott!

• 2019-07-01

Benny Å skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Snabb och excellent service från företaget och deras tjänster när jag tog mitt körkort.
    Daniel som lärare är kamratlig men professionell, avslappnad men skärpt, vänlig men instruktiv. Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Benny Å
    Hej Benny,
    Tack för fina ord ifrån dig och grattis till ditt körkort. Vi är lika glada över att ha haft dig som elev hos oss. Lycka till ute på vägarna och kör försiktigt!
  • 2019-06-16

Johan F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Det var toppen att övningsköra med Daniel. Lugnt, metodiskt, professionellt, och personligt. Jag skulle rekommendera vem som helst att ta sin körkortsutbildning på My Driving Academy med Daniel Andersson. Läs mer
    2019-06-17 My Driving Academy svarar Johan F
    Hej Johan,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med din utbildning här hos My Driving Academy och framförallt med fantastiska Daniel.

• Angielina K

2019-06-14

Angielina K skrev om My Driving Academy
    Jag köpte paket med körlektioner, och fick stor hjälp av appen för att öva teori och kände mig i trygga händer av alla jag mötte på MyDrivingAcademy. De hjälpte till med allt från start till mållinjen.
    Jag körde med Daniela - underbar person med varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke! Skulle varmt rekommendera henne! Det kändes trist att sluta med lektionerna när jag blev klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Angielina K
    Hej Angielina,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du trivdes med Daniela, vi blir jätteglada av att höra så gott om våra körlärare. Bra jobbat och grattis till körkortet!!!!
  • 2019-06-07

Alexander R skrev om My Driving Academy
    Efter ett superfint samarbete med Daniela så har jag nu körkortet i handen. Väldigt pedagogisk och trevlig trafiklärare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Alexander R
    Hej Alexander,
    Tack för din recension. Vi är superglada att höra att du är nöjd med oss och Daniela. All lycka till ute på vägarna!

Emelie E skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Alla lektioner var så lärorika och vägen till körkortet gick så bra med Marie! Jag klarade alla proven på första försöket. Hon är pedagogisk och sjukt trevlig. Hela upplägget som my driving academy har var väldigt bra och enkelt. Appen var superbra och min testuppkörningslektion med Daniel var en bra förberedelse för den riktiga. Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Emelie E
    Hej Emelie,

Tack för din recension. Jätteroligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt!

Björn V skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Väldigt nöjd! Ivan var en väldigt bra lärare, lugn och pedagogisk. Bra och flexibelt upplägg som passade mig som jobbar heltid perfekt. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare bra coachning. Läs mer
    2019-06-13 My Driving Academy svarar Björn V
    Hej Björn,
    Vi blir verkligen superglada av att höra så fin respons ifrån våra elever. Bra jobbat och kör försiktigt ute på vägarna! :)

Lina L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Seriösa, pedagogiska och trevliga lärare. Sköna bilar att köra. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Lina L
    Hej Lina,

Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt! :)
Nils af Petersens
Christer Höglund