Ringens Bilskola

Ringvägen 89, 118 61 Stockholm — Visa karta

Ringens Bilskola är en välrenommerad trafikskola i Stockholm som startade för över 20 år sedan och hos oss har flera tusen personer tagit körkort. Vårt mål är att du ska kunna få ditt körkort och bli en säker förare så billigt och snabbt som möjligt. Hos oss är körning i simulator en del av din körutbildning både ur miljösynpunkt, kostnad och effektivitet för att få upp självförtroendet på ett tryggt sätt. Körning i simulatorn bidrar dessutom till att du ökar dina chanser att klara din uppkörning på första försöket. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 679 kunder tycker om Ringens Bilskola

• 2019-05-08

Linton D skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag tycker att det va långtråkigt Läs mer
    2019-05-13 Teresa . svarar Linton D
    Hej Linton, tråkigt att du tyckte det men, hoppas du fick med dig nyttiga råd och tips om hur ni ska effektivisera övningskörningen. 🙏😀
  • 2019-05-06

Anne T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Proffsigt genomförd och innehållsrik! Läs mer
    2019-05-06 Teresa . svarar Anne T
    Tack Anne vad kul att du tyckte om kursen.:)
  • 2019-05-06

Kassandra J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och pedagogiskt! Väldigt bra förklarat med mycket viktig information. Läs mer
    2019-05-06 Teresa . svarar Kassandra J
    Hej Kassandra, tack för att du valde att gå hos oss och lycka till med körkortet:)

Jens F skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Känndes lite utdraget men annars bra. Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Jens F
    Tack Jens, visste är kursen lång men viktigt och nyttigt. Tack för att du kom

Gustav J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det vara bra och jag lärde mig mycket Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Gustav J
    Tack Gustav, lycka till med körkortet

Ellen B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag och mina föräldrar tyckte kursen var väldigt bra! Vi höll ett högt tempo så man fick mycket information, läraren var mycket engagerad och gjorde kursen väldigt intressant! Den överträffade våra förväntningar, vi köpte ett startpaket för att börja övningsköra. Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Ellen B
    Vad Kul Ellen tack för att du väljer att ta hjälp av oss även när det gäller det praktiska. 🙏
  • Lisen T

2019-04-13

Lisen T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag har gått en introduktion till handledare på Ringens körskola, har bara gott att säga! Bra och tydliga instruktioner och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Lisen T
    Tack Lisen för din feedback 😀

Inger B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi var på en introduktionsutbildning då min dotter ska ta körkort och jag ska vara handledare. Jag och min dotter blev båda positivt överraskade. Våra förväntningar överträffades. Sirpa som höll i kursen var mycket bra på att lära ut och ge information. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Inger B
    Tack Inger för att du tog dig tid att skriva rekommendation. Lycka till övningskörningen och kom ihåg att kul tillsammans med dotter samtidigt som du hjälper henne bli en medtrafikant du vågar möta därute.😀👍🏿

Åsa Ö skrev om Ringens Bilskola
    Rekommenderar Ringens bilskola och trafikläraren Zanna varmt! Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Åsa Ö
    Vi på Ringens Bilskola känner oss överväldigade med alla våra kunders omdöme. Vi tackar så mkt Åsa och njut av din nyvunna frihet. 🚘👊🏾

Viggo T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Utmärkt! Klart och tydligt, lärde mig massor, samt motiverad att utveckla mina kunskaper och börja övningsköra. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Viggo T
    Tack Viggo och lycka till med övningskörningen. Hör av dig om du har några funderingar:)

Bengt-Olof L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Köpt handledarutbildning. Många bra tips på hur man kan underlätta i körkortsutbildningen. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Bengt-Olof L
    Kul att du gillade kursen. Vill du ha ytterligare tips om hur du ska handleda är det bara att höra av dig.

Åke E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Nu är det upp till mig att läsa och träna innan jobbet börjar precis som läraren sa. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Åke E
    Ja det är bara att ta Tjuren i hornet eller hur man nu brukar säga;)
  • 2019-04-06

Linnea B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Körkortsteori som skolan erbjöd. Det var bra, men kunde gå lite fort ibland. Läs mer
    2019-04-06 Teresa . svarar Linnea B
    Tack Linnéa, vi ska tänka på att sakta ned lite. 🙏🙏

Disa A skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    4 teori lektioner via södra latin. Mycket bra lärare (+ur söta hundar) samt bra pris för kursen! Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Disa A
    Tack Disa gör att du vald att gå teorikurs hos oss👍🏿👍🏿😀
  • Märta V

2019-04-05

Märta V skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    HAndledarutbildning för körkort.Det var en mycket bra kurs med utmärkt bemötande och kunnig handledare. över förväntan, men mer att ta in och lyssna på än jag trodde. Matnyttigt med andra ord. med vänliga hälsningar, Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Märta V
    Tack Märta för att du tog dig tid att skriva.🙏🙏🙏

Thomas W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och kunnigt bemötande, informationen var lätt att relatera till och gav bra tips inför övningskörning privat. Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Thomas W
    Kul att du tyckte om kursen, lycka till övningskörning 🙏😀

Maggan W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning

Det var andra gången jag gick den i er regi. Första gången var jag väldigt missnöjd Han som ledde den var inte alls bra. Denna gång var det Sipra som höll i den och gjorde det utmärkt. Upplägget diskussionerna och hennes positiva och pedagogiska sätt gjorde att jag är väldigt med kursen . Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Maggan W
    Tack Maggan för att du gav oss en andra chans. Det är bra att höra att vi blivit bättre 😀😀🙏🙏

Wilma N skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte teorikursen var jättekul och lärorik! Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Wilma N
    Tack Wilma 😀😀 det är alltid kul att jobba med er🙏🙏

Petra C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och konkret handledarutbildning. Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Petra C
    tack Petra för din rekommendation :)

Julia F skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag håller på att ta körkort just nu och har bara kört 4 lektioner, men det är känns jättebra! Det va en vän till mig som tipsade om körskolan och jag har blivit bra bemött och allt sådant. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Julia F
    Tack Julia för att du vald oss 😀 du kommer inte att bli besviken

Frida F skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick på 4 teorilektioner. Läraren var otroligt trevlig, pedagogisk och såg till att alla förstod innan hon fortsatte med nästa ämne.
    Lektionerna var väldigt grundliga, vilket var bra för man gick igenom allting. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Frida F
    Tacka Frida,
    Det är så kul att få positiv feedback. Det triggat en att göra ännu bättre nästa gång. Tack och välkommen tillbaka när det är dags för körlektioner. 🙏😀

Archibald C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Fantastikt föredrag av en erfaren lärare. Extremt tydlig och sofistikerad redogörelse om bilen trafiken. Kommer varmt kunna rekommendera denna kurs. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Archibald C
    Tack så jättemycket för att du vald att gå kursen hos oss. Lycka till med övningskörning och behöver du råd och tips? Ring 08 640 30 40. 😀🙏

Linn H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag gick dit på en introduktion kurs och tyckte allt var tydligt, och det var också en väldigt bra stämning:) Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Linn H
    Tack Linn för att du tog dig tid att skriva omdöme det uppskattas enormt 🙏🙏🙏😀

Evelina J skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick med södra latin på teorikurs och det var över förväntan och ledaren var jättesnäll och bra! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Evelina J
    Tack Evelina, det alltid ett nöje att ha Södra Latinare hos oss.😀😀🙏🙏🙏

Zelma S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Köpte körteori genom Södra Latin, var jättenöjd med läraren, hon var väldigt pedagogisk och höll presentationen i en lagom takt. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Zelma S
    Tack Zelma, så kul att höra 😀😀😀🙏🙏

Olivia Å skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tog en teorikurs på 4 tillfällen genom min skola. Det var verkligen otroligt lärorikt och framförallt roligt! Undervisaren var väldigt kunnig och pedagogisk men framförde kunskapen på ett enkelt sätt och på en nivå som gjorde att alla i gruppen hängde med och lärde sig. Det blev såklart mycket information under bara fyra tillfällen á två timmar men det kändes aldrig stressigt utan vi hade alltid tid att ställa frågor och grundligt gå igenom området tills vi förstod. Min upplevelse var att personalen var otroligt trevlig och tillmötesgående och jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Olivia Å
    Hej Olivia,
    Vårt mål är alltid att se över kundens bästa. Vi gör allt för att du ska trivas hos oss och det känns väldigt roligt att höra att du var nöjd med oss. Tack, tack
  • Sandra L

2019-04-03

Sandra L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Intro utbildning och köpte dagens erbjudande.
    Otroligt bra service av Sirpa och de som arbetar i receptionen. Familjär känsla.
    Sirpas utbildning var givande rolig och lärande. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Sandra L
    Tack Sandra för din fina rekommendation. Kul att du även ska ta dina körlektioner hos. Vi kommer att göra allt för att du ska trivas och ha roligt på köpet.😀😀😀
  • Alva E

2019-03-27

Alva E skrev om Riskettan en del av Ringens Bilskola
    Det va bra! Lärde mig nya grejer och hade en trevlig stund! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Alva E
    Tack Alva för att du vald Ringens Bilskola för din Risk 1
  • 2019-03-16

Petra H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Toppenbra utbildning med mycket bra lärare. Läs mer
    2019-03-16 Teresa . svarar Petra H
    Tack Petra så bra att du gillade kursen👏👏👏👏😀
  • 2019-03-08

Per S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildningen gav en god introduktion och trygghet inför kommande övningskörning. Läs mer
    2019-03-08 Teresa . svarar Per S
    Tack Per för att du valde oss för din introduktionskurs, lycka till och hör av dig om du undrar över något🙏🏿
  • Rickard G

2019-03-07

Rickard G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Rak och rättfram information med humor och stort kunnande! Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Rickard G
    👏👏👏tack Rikard och lika till med övningskörning 😀👍🏿

Sirpa J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Fick jätte Bra information och Trevligt bemötande och dessutom bjöds det fika med bröd, frukt och annat tillbehör. Efter den långa arbetsdagen blev man pigg igen. Det varverkligen inspirerande!
    Tack! Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Sirpa J
    Tack Sirpa, kul att hon som i kursen också heter sirpa 😀 fint namn. Tack för dina fina orden🙏😀

Filip E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Sirpa var jättehärlig och roligt vilket gjorde att hela upplevelsen var kanon Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Filip E
    Tack Filip och lika till med övningskörning 🙏😀

Mattias J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Helt ok. Läraren gjort detta mååååånga gånger Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Mattias J
    Hej Mattias,
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss. Sirpa är en välrenommerade trafiklärare och kurshållare. Vi hoppas att du fick med dig bra råd och tips som du kommer att ha användning för i din övningskörning eller att om du har körkort en nyttig uppdatering 😀🙏

Mikael H skrev om Ringens Bilskola
    Ringens bilskola hjälpte mig igenom hela min körkorts utbildning.
    Härligt bemötande, noggranna och måna om sina elever.
    Stort tack! Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Mikael H
    Tack Mikael och njut av din nyvunna frhey💪🏾🚘🚘
  • Emma C

2019-02-27

Emma C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det var bra, lite långt och nästan samma information hela tiden. Vissa frågor vi skulle ”återkomma till” togs aldrig upp men över lag var det bra. Läs mer
    2019-02-27 Teresa . svarar Emma C
    Tack för dina synpunkter Emma. Tiden kan vi dessvärre inte göra något åt men det andra ska vi bättra oss 🙏
  • Felicia F

2019-02-27

Felicia F skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och informativ kurs, man fick med sig tips och råd för att förbereda sig för att övningsköra hemma. Läs mer
    2019-02-27 Teresa . svarar Felicia F
    Tack Felicia för att du gillade kursen🙏👍🏿
  • 2019-02-25

Åsa Ö skrev om Riskettan en del av Ringens Bilskola
    Riskettan med Krister var både kul och informativ. Han hade ett väldigt bra sätt att engagera gruppen. Läs mer
    2019-02-27 Teresa . svarar Åsa Ö
    Tack för dina ord Åsa och lycka till med körkortet👊🏾🚘
  • Sofie L

2019-02-25

Sofie L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Var på Introduktionskursen och den var väldigt bra och intressant, tappade i stort sätt aldrig fokus eftersom att läraren inkluderade oss hela tiden! Läs mer
    2019-02-25 Teresa . svarar Sofie L
    Så kul att du gillade kursen hos oss. Tack för ditt omdöme 🙏
  • 2019-02-25

Lisa A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning
    Tydligt och uppstyrt
    Ja
    Kursen blev aldrig långtråkig och den tog upp relevanta saker Läs mer
    2019-02-25 Teresa . svarar Lisa A
    Tack Lisa för din rekommendation och lycka till med övningskörning😀
  • 2019-02-19

Thomas H skrev om Ringens Bilskola
    Bilskolan har ett mycket trevligt bemötande, flexibla med t ex tider, bra lärare, miljötänk.

Min upplevelse under de 5 månader jag gick där är defenetivt positivt. Läs mer
    2019-02-19 Teresa . svarar Thomas H
    Tack Thomas för din fina rekommendation det uppskattar vi verkligen. Vi jobbar hårt för att kunden ska känna sig hemma hos oss 🙏
  • 2019-02-06

Lars D skrev om Ringens Bilskola
    Jag rekommenderar alla som är intresserade av att ta körkort att göra det via Ringens Bilskola. De har väldigt engagerad personal och ett väldigt bra system för teoristudier. Läs mer
    2019-02-06 Teresa . svarar Lars D
    Tack Lars för din rekommendation och njut av frihet som kommer med ett körkort. 🚘🚘🚘🚘
  • Rikard W

2019-01-31

Rikard W skrev om Ringens Bilskola
    Tack för den här tiden hos er! Jag har lärt mig massor hos er och känner att jag fått en bra och stabil grund att stå på för fortsatta färden som bilförare.

Med vänlig hälsning,

Rikard Wener Läs mer
    2019-02-03 Teresa . svarar Rikard W
    Grattis till körkortet Rikard 👊🏾🚘
    Rikard W gillar detta
  • 2019-01-30

Rebecka Sahlin skrev om Ringens Bilskola
    Jättetrevlig och kunnig personal med nära till skratt som gjort det till en glädje att komma in på lektioner. Jag kommer sakna er allihopa :) Läs mer
    2019-01-30 Teresa . svarar Rebecka Sahlin
    Tack för den fina rekommendationen. Vi kommer sakna dig! Ta hand om dig!!
  • 2019-01-26

Måns H skrev om Ringens Bilskola
    Engagerade och kunniga lärare. Härlig atmosfär på själva skolan. Grymt bemötande från all personal. Rekomenderar denna skolan för alla som inte bara vill ta körkort snabbt, utan även lära känna några härliga personer! Läs mer
    2019-01-26 Teresa . svarar Måns H
    Härliga Måns vad ska vi säga annat än tack och att vi kommer att sakna dig 🙏🏿😀
  • 2019-01-23

Karl F skrev om Ringens Bilskola
    Jag är helnöjd med Ringens bilskola! Speciellt nöjd med Ellinor som fick mig att tro på mig själv. 😀 Läs mer
    2019-01-23 Teresa . svarar Karl F
    Tack Karl för dina fina rekomendation :)
  • 2019-01-17

Elin S skrev om Ringens Bilskola
    Krister är helt outstanding! Han har en Gudagiven gåva att undervisa och har alla de egenskaper jag behövde för att klara min körutbildning: tålamod, tilltro till mig som elev, uppmuntrande, förmåga att förklara så jag förstod och blev utmanad att lära mig mer, är lugn, metodisk och inte minst har han en härlig humor som alltid gjorde mig avslappnad och på gott humör. Jag såg fram emot lektionerna! Boka in Krister så kommer du garanterat klara körkortet inom rimlig tid om du är motiverad och pluggar teori samtidigt. Perfekt teorikurs online som ingår i körutbildning inklusive prover.

Bästa körskolan för automat som är det perfekta alternativet för dig som precis som jag är lite äldre och kanske dessutom har svårt med koordination eller är rädd för att köra bil. Kelly i receptionen kämpade ända in i kaklet för att få tag på körprov i tid till mig och var alltid uppmuntrande och hjälpsam. TACK till alla på ringen. Är så tacksam för allt jag kört mig genom körutbildningen hos er också hos Anette som jag körde med i början. Har stor nytta av mina kunslaper idag när jag har körkort. Läs mer
    2019-01-17 Teresa . svarar Elin S
    Vi är så glada att du tog dig tid att skriva en en helt fantastisk rekommendation. Tack så mycket Elin
    Och kör hårt 🚘🚘🚘
  • 2019-01-13

Hjalmar S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag köpte ingenting, bra, bra och bra. Läs mer
    2019-01-13 Teresa . svarar Hjalmar S
    Du köpte kursen ju :) tack för reco
  • 2019-01-13

Mariam B skrev om Riskettan en del av Ringens Bilskola
    Jätte underhållande och lärorik Läs mer
    2019-01-13 Teresa . svarar Mariam B
    Tack Miriam för du vald Ringens Bilskola:)
  • 2019-01-11

Linn E skrev om Riskettan en del av Ringens Bilskola
    Jag gick riskettan. Det var lärorikt och utlärt på ett roligt sätt. Bra med fikapauser. Läs mer
    2019-01-11 Teresa . svarar Linn E
    Tack Linn gör att du tog dig tid att recensera kursen. Lycka till med lappen👍🏿😀

Ringvägen 89, 118 61 Stockholm