Ringens Bilskola

Ringvägen 89, 118 61 Stockholm — Visa karta

Ringens Bilskola är en välrenommerad trafikskola i Stockholm som startade för över 20 år sedan och hos oss har flera tusen personer tagit körkort. Vårt mål är att du ska kunna få ditt körkort och bli en säker förare så billigt och snabbt som möjligt. Hos oss är körning i simulator en del av din körutbildning både ur miljösynpunkt, kostnad och effektivitet för att få upp självförtroendet på ett tryggt sätt. Körning i simulatorn bidrar dessutom till att du ökar dina chanser att klara din uppkörning på första försöket. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 754 kunder tycker om Ringens Bilskola

• 2020-07-02

Lotta H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Kanonbra kurs o jättebra kursledare! Läs mer
  • 2020-07-02

Malin L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket koncentrerat och välformulerad utbildning. Tack! Läs mer
  • 2020-06-30

Andreas S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra relevant info, målet var att kunna hålla sig koncentrerad hela kursen, gått på tidigare handledarkurser & då har det inte varit det lättaste men tack vara otroligt bra pedagog var det inget problem, rekommenderar denna starkt. Läs mer
  • Fanny K

2020-06-25

Fanny K skrev om Ringens Bilskola
    Otroligt proffsiga och trevliga körskollärare! Vi gick lugnt och metodiskt genom samtliga moment för övningskörning. Jag kände mig trygg under hela resans gång och vi fokuserade på det jag kände mig mest osäker på. Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket, vilket inte hade gått utan den hjälp jag fått. Rekommenderar ringens bilskola till alla som vill ta körkort hos ett seriöst företag! Läs mer
  • 2020-06-25

Daniel S skrev om Ringens Bilskola
    Ett varmt, kompetent och personligt bemötande drog mig från novis till körkort på 4 månader. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-06-07

Kevin M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jätte trevlig personal. Vi köpte kittet med spegel, övningköeningslyöt mm Läs mer
    2020-06-25 Teresa . svarar Kevin M
    Tack för din reco.
    Hoppas att spegelpaketet mm kommer väl till användning! Välkommen tillbaka!

Carin L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra tips på hur vi ska planera övningskörandet. Köpte ett paket med speglar, skylt mm Läs mer
    2020-06-25 Teresa . svarar Carin L
    Tack för din reco!
    Hoppas du får användning av det ni lärt er på kursen i er utbildning.
    Välkommen tillbaka!

Louise L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jätte trevlig bil skola, köpte även paket pris på speglar och övningskörnings skylt för ett väldigt bra pris! Handledarutbildningen kändes kanske lite längre en nödvändigt, då informationen kunde ha getts på ett snabbare sätt. Men annars var allting bra! Läs mer
    2020-06-25 Teresa . svarar Louise L
    Tack för din reco.
    Kursen kan såklart kännas lång men vi följer de riktlinjer som finns angivet när det kommer till tidsangivelse. =) hoppas er fortsatta utbildning går bra och ni är välkomna tillbaka till oss.

Linn K skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick en Handledarkurs
    Det var Trevligt o bra stämning i gruppen
    Bra interaktion. Läs mer

Cornelia A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Trevlig och kunnig personal. Fikapaus gjorde att man kunde koncentrera sig bättre. Var på handledarutbildning och köpte även någon form av startpaket. Personligen trodde jag att jag som ska börja köra skulle få lära mig mer. Läs mer

Pavel M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra pedagogisk ”utbildning”
    Tydlig svensk tal och blyga deltagare Läs mer
  • 2020-05-27

Nina V skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick en suverän handledareutbildning. Roliga och lärorika timmar. Över förväntan! Läs mer
  • 2020-05-27

Maria L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning.
    Tyckte vi blev bra bemötta! Jag tyckte det var en tydlig info. där ”föreläsaren” till stor del utgick ifrån våra förväntningar och frågor. Hon var lätt att lyssna på. Bra att få böcker med sig hem och super god fika! Läs mer
  • 2020-05-26

Filip H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jättetydlig och lärorik utbildning med relevant och bra information. Läs mer
  • 2020-05-09

Fatoumata K skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag tycker att utbildningen var väldigt givande vilket är det absolut viktigaste. Läs mer
  • Nina S

2020-04-18

Nina S skrev om Ringens Bilskola
    Pedagogiska trevliga lärare med strålande upplägg för lektionerna.
    Lättkörda bilar och perfekt läge för alla typer av körning, stad, landsväg, motorväg...
    Jag har nu haft körkort nästan en månad och har bl.a hyrt liten lastbil för att köra grejor, kändes helt säkert.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-02-13

Minerva S skrev om Ringens Bilskola
    Allt var hur bra som helst, blev bemött på ett jätte bra sätt. Kommer rekommendera skolan till alla jag känner som ej tagit körkortet. Det har vart as kul att just jag fick chansen att bli upplärd av er, min körlärare var hur grym som helst och kommer definitivt komma och hälsa på flera gånger Läs mer
    2020-02-17 Ringens Bilskola svarar Minerva S
    Du är mer än välkommen alltid kul att se dig. Stort grattis till ditt körkort, super kul att höra att du tyckt det varit kul att komma hit till oss.
  • 2020-02-08

Irma W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra handledar utbildning. Läs mer
    2020-02-11 Teresa . svarar Irma W
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss!! Lycka till med vidare utbildning.

Agnes O skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Introduktionskurs, instruktören kom en kvart försent men annars bra, gratis mellis Läs mer
    2020-02-06 Ringens Bilskola svarar Agnes O
    Kul att du ändå tyckte kursen var bra. Tack för feedbacken angående förseningen. På grund av ovanligt många sena deltagare inväntade vi dom sista längre än vad vi normalt brukar göra. Det är en balans att göra alla nöjda. Lycka till med körningen.

Lova H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag köpte ett kit med en skylt och två speglar som handledaren kan använda. Läs mer
    2020-02-06 Ringens Bilskola svarar Lova H
    Hoppas att det kommer till bra användning. Stort lycka till med körandet.

Alaa A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Otroligt duktig och kunnig lärare! Läs mer
    2020-02-06 Ringens Bilskola svarar Alaa A
    Tack för din reco!! Hoppas du nu har användning för det du lärde dig under kursen i din fortsatta kökortsutbildning! Välkommen tillbaka.
  • 2020-01-22

Susanna S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jätte trevlig och pedagogisk lärare. Läs mer
    2020-02-11 Teresa . svarar Susanna S
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss! Välkommen tillbaka.
  • 2020-01-22

Malva L skrev om Ringens Bilskola
    Trevligt bemötande av alla i personalen och professionella lärare. Jag körde med Krister två gånger i veckan under hela hösten och tog mitt körkort i Januari! Supernöjd!
    Jag skulle definitivt rekommendera ringens bilskola! Läs mer
    2020-01-22 Ringens Bilskola svarar Malva L
    Hej Malva,
    Tack för dina fina ord och att du var nöjd hos oss. Lycka till med körningen.
  • 2020-01-18

Emy M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi köpte bilskrot och speglar. Vi fick med teorifrågor. Väldigt bra bemötande. Högt i tak förväntningar blev överträffade då det var så bra nivå på utbildningen. Vi var nöjda med upplägget och fikat! Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Emy M
    Tack för ditt omdöme! Lycka till med fortsatt utbildning och välkommen tillbaka till oss på Ringens Bilskola!
  • 2020-01-18

Freja G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket bra, hon var en bra talare som lärde ut mycket. Jag lärde mig mycket och hon tog upp bra och viktiga saker. Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Freja G
    Tack för ditt omdöme! Vi önskar dig all lycka till med fortsatt körkortsutbildning!.Välkommen tillbaka till oss!

Aida M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag gick introduktionskursen. Jag blev mycket väl bemött, jag hade inte så många förväntningar men de var bra på att besvara frågor man hade. Sammanfattningsvis var det en bra upplevelse. Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Aida M
    Tack för att du tog dig tid att ge oss en reco, Välkommen tillbaka till oss på Ringens Bilskola!

Markus L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Tycker det överlag var en väldigt bra kurs, Sirpa eng gjorde ett bra jobb och fick även tråkiga saker intressant Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Markus L
    Tack för att du valde vår introkurs. Vi önskar dig en fortsatt lyckad körkortsutbildning och välkommen tillbaka till oss!

Cecilia Ö skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och matnyttigt introduktionspass. Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Cecilia Ö
    Kul att det gav dig matnyttig information! Lycka till med fortsatt körkortsutbildning!. Välkommen tillbaka!

Joel P skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick på en introduktionskurs för övningskörning.
    Blev väl bemött. Personalen som höll i kursen var mycket professionell och kunnig och behandlade alla med respekt. Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Joel P
    Tack Joel för att du tog dig tid att svara! Vi önskar dig en fortsatt lyckad körkortsutbildning! Välkommen tillbaka!

Billy H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Väl bemött och innehållsrik samt inspirerande utbildning Läs mer
    2020-01-22 Teresa . svarar Billy H
    Vad kul att den uppfyllde kraven för en intressant kurs! Lycka till med vidare körkortsutbildning. Välkommen tillbaka!
  • 2019-12-18

Charlotte L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildningen/introduktionen kursen var över förväntan bra. Bra och tydlig handledning till både blivande bilförare och handledare med hur man ska lära ut och konkret vad man måste tänka på. Bra fördelning av pauser och utbildning, kursledaren hade väldigt bra interagerande med alla kursdeltagare. Läs mer
    2020-01-09 Teresa . svarar Charlotte L
    Tack Charlotte för din reco, Vi hoppas att dina nya kunskaper skall hjälpa er ute i bilen! Välkommen tillbaka till oss.
  • 2019-12-18

Ingela M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi fick bra information och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-01-09 Teresa . svarar Ingela M
    Tack Ingela för din reco! Lycka till ny med bilkörning så hoppas vi att informationen blir nyttig även ute i trafiken! Välkommen tillbaka till oss.

Marcel S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    En mycket bra och tydlig introduktionskurs. Läs mer
    2020-01-09 Teresa . svarar Marcel S
    Tack Marcel för din reco. Vi uppskattar att du tagit dig tid att svara! Lycka till och välkommen tillbaka till oss.

Matti H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Trevligt
    Och bra Fika!
    Lite synd att utrustningspaketen tog slut Läs mer
    2020-01-09 Teresa . svarar Matti H
    Hej Matti.
    Tack för din reco!
    Det va väldigt synd att de tog slut men du är välkommen tillbaka så ska vi hjälpa dig att fixa ett paket i efterhand om du vill.

Evangelos K skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra handledare och lagom upplägg för de nya eleverna.

Rkomenderas Läs mer
    2020-01-09 Teresa . svarar Evangelos K
    Tack Evangelos!
    Lycka till med bilkörningen så är ni välkomna tillbaka =)
  • 2019-12-11

Jonas E skrev om Ringens Bilskola
    Skolans intensivkurs ledde till körkort under en månad! Stort tack till Ellinor som stöttat och peppat hela vägen, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-09 Teresa . svarar Jonas E
    Grattis Jonas till körkortet! Du kämpade på riktigt bra, lyhörd och engagerad! Keep up the good work! Kör försiktigt!!
  • 2019-12-07

Johanna H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Utbildning
    It was worth the time. The trainer was knowledgeable and efficient! Läs mer
    2019-12-09 Ringens Bilskola svarar Johanna H
    Thank you so much for the input, we wish you good luck with the driving.
  • Anna W

2019-12-06

Anna W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra info. Lagom långt. Köpte speglar, skylt och digitala böcker (dock ingen kod följde med). Läs mer
    2019-12-09 Ringens Bilskola svarar Anna W
    Kul att höra Anna, det är bara ringa in till oss på kontoret så löser vi det.
  • 2019-12-06

Gaviota D skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra utbildning, duktig lärare! Läs mer
    2019-12-09 Ringens Bilskola svarar Gaviota D
    Tack Gaviota, stort lycka till.
  • 2019-12-06

Sophia M skrev om Ringens Bilskola
    Tog körlektioner med en jättetrevlig och kompetent körlärare som var väldigt pedagogisk. Kändes alltid roligt att gå dit o köra! Rekommenderar verkligen!! Läs mer
    2019-12-09 Ringens Bilskola svarar Sophia M
    Verkligen så kul att höra att du trivdes hos oss. Att ni som kunder ser fram emot att komma hit är det bästa betyg vi kan få. Stort lycka till med körkortet och grattis igen
  • 2019-12-04

Ellenor J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    - Handledarkurs + paket med övningskör-skylt, backspeglar, onlinekurs
    - blev väldigt bra bemött av Sirpa Eng som var väldigt trevlig!
    -hade förväntningar att lära mig lite mer innan jag började övningsköra och det tycker jag uppnåddes!
    - det var väldigt lärorikt och skulle rekommendera ringens Bilskola Läs mer
    2019-12-09 Ringens Bilskola svarar Ellenor J
    Va roligt att höra att dina förväntningar uppnåddes. Lycka till med övningskörandet.
  • 2019-12-04

Marie Z skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick handledarkurs, väldigt givande och fick otroligt mycket information och hjälpmedel inför handledarskapet. Givande diskussioner där vi alla fick vara delaktiga och många bra tips att ta med oss. Rekommenderas!! Läs mer
    2019-12-09 Ringens Bilskola svarar Marie Z
    Tack för dina fina ord. Hoppas att du får nytta av dem i bilen, stort lycka till.
  • 2019-11-06

kristian h skrev om Ringens Bilskola
    Jag tog alla mina körlektioner på Ringens bilskola och kan varmt rekommendera dem. Lärarna och den övriga personalen trevliga, kompetenta och måna om sina elever. Läs mer
    2019-11-06 Teresa . svarar kristian h
    Det har varit kul att följa din resa mot körkortet, riktigt bra kämpat. Kör försiktigt nu och lycka till med allt.
  • 2019-10-09

Andreas F skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Introkurs. Mycket erfaret och medryckande lett av Sirpa Eng. Läs mer
    2019-10-10 Teresa . svarar Andreas F
    Tack för din fina ord och för att du valde att gå kursen hos oss.
  • Kristina L

2019-10-09

Kristina L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag har gått på en handledare utbildning. När jag anmälde mig till kursen var det en mycket trevlig person som satt i receptionen. Sirpa höll i utbildningen och hen var mycket duktig på att utbilda. Saklig och hade bra bilder, filmer och bjöd på gott fika. Jag gick utan min handledare. Jag fick med mg mycket bra kunskap från lektionen. Läs mer
    2019-10-10 Teresa . svarar Kristina L
    Tack Kristina, det är lätt att vara trevlig mot trevliga kunder. Va kul att du fick med dig bra redskap för ditt blivande körkort. Stort lycka till.
  • 2019-09-17

Marisa B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag tycker att Ringens bilskola är bra och rekommenderar stark till alla som vill ta körkortet. Bra bemötande och bra vägledning. Läs mer
    2019-11-06 Ringens Bilskola svarar Marisa B
    Tack snälla Marissa för dina fina ord. Stort lycka till med handledningen.
    Ringens Bilskola, Teresa . gillar detta
  • 2019-09-15

Ulf B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra genomgång av vad som krävs av handledare och elev. Läs mer
    2019-11-06 Ringens Bilskola svarar Ulf B
    Tack Ulf för att du valde att gå kursen hos oss
  • Christian G

2019-09-14

Christian G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Väldigt proffsig kursledare.
    Hon gjorde att kursen på tre timmar gick på ett nafs! Läs mer
    2019-11-06 Ringens Bilskola svarar Christian G
    Tack för de fina orden, önskar er stort lycka till med er handledning =)
  • 2019-09-14

Johan J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick handledarutbildningen.
    Bra, kul och intressant.
    Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-09-14

Ella H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarkursen var mycket bra med härlig instruktör! Uppskattar att man fick med 4 lektioner i körsimulator samt en handledarbok!❤️ Läs mer

Ringvägen 89, 118 61 Stockholm