Ringens Bilskola

Ringens Bilskola

Ring 08-640 30 40 www.ringensbilskola.se

Ringens Bilskola är en välrenommerad trafikskola i Stockholm som startade för över 20 år sedan och hos oss har flera tusen personer tagit körkort. Vårt mål är att du ska kunna få ditt körkort och bli en säker förare så billigt och snabbt som möjligt. Hos oss är körning i simulator en del av din körutbildning både ur miljösynpunkt,...

852 omdömen om Ringens Bilskola

Vendela G
Skrev om Ringens Bilskola

Super fint bemötande och en super bra och trevlig lärare. Tack Helen för att du var så peppande och hjälpsam under denna tiden!☺️

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Frida K
Skrev om Ringens Bilskola

Så nöjd med hela min körkortsresa hos Ringens bilskola! Mycket trevlig och hjälpsam personal! Speciellt tack till Helen som har varit så stöttande, peppande och positiv under alla våra lektioner!

Mira B
Skrev om Ringens Bilskola

Engagerad och rolig lärare! Kursen var mer lärorik än vad jag förväntade mig.

Svar från Ringens Bilskola

Hej Mira. Tack för att du valde att gå kursen hos oss. Hoppas du får nytta av det du lärde dig ute i bilen! Trevlig sommar

Tomas K
Skrev om Ringens Bilskola

Bra genomgång , trevligt arrangemang kring första starten för dotterns körkorts utbildning

Svar från Ringens Bilskola

Hej Tomas. Vad kul att att ni nu är i gång att övningsköra! Lycka till och om du behöver vidare hjälp så vet du vart vi finns. Ta hand om er och njut av sommaren!

Joel Sebastian Per I
Skrev om Ringens Bilskola

Bra bemötande, kunnig personal.

Hej Joel. Tack för du gav oss förtroendet. Lycka till med vidare utbildning

Leif B
Skrev om Ringens Bilskola

Informativt och pedagogiskt med en utmärkt föreläsare.

Svar från Ringens Bilskola

Tack Leif för din reco. Sirpa är grym på det hon gör. Lycka till nu med vidare utbildning. Ha en fin sommar

Pär P

Sirpa var inspirerande att ta handledningen på allvar.

Svar från Handledarutbildning

Hej Pär. Tack för att du valde att göra utbildningen hos oss. Att handleda en ny förare är ett stort ansvar, lycka till med vidare utbildning ute på vägarna!

Ester S

Det var väldigt bra, trevlig person.

Svar från Handledarutbildning

Trevligt att ha dig som kund Ester. Lycka till nu med allt som har med övningskörning att göra! Ha en fin sommar

Hanna K
Skrev om Ringens Bilskola

Mycket nöjd med utbildningen och min lärare som var otroligt stöttande och hjälpsam hela vägen.

Svar från Ringens Bilskola

Tack Hannah att du valde att utbilda dig hos oss. Kör försiktigt!!

Theodor A

Det var lite långt men intressant, bra att ha lärt sig grunderna inför övningskörningen.

Svar från Handledarutbildning

Vi gör allt för att det ska vara så intressant som möjligt. :) Lycka till med övningskörningen!!!

Valeria G

Trevligt bemötande, kunnig och engagerad personal

Svar från Handledarutbildning

Tack Valeria för din reco. Behöver ni mer hjälp i framtiden så vet ni vart vi finns. lycka till med övningskörning en och ha en fin sommar.

Isabella F
Skrev om Ringens Bilskola

Jag kan varmt rekommendera Ringens Bilskola.

Svar från Ringens Bilskola

Tack Isabella. Det värmer att höra.

Joakim C

👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍😁👍

Svar från Ringens Bilskola

Tack för att du valde oss Joakim. Kör försiktigt och mycket.

Lilian K

Tydlig, relevant och förtroendegivande

Svar från Handledarutbildning

Tack för förtroendet och välkommen att kontakta oss om ni har frågor angående körning eller teori.

Frederic P
Skrev om Ringens Bilskola

Allt från mottagande i receptionen och engagemang, till planering av vägen mot körkortet och alla dess moment och så en helt fantastiskt körlärare som skapade en trygg och säker miljö baserad på tillit (och kul hade vi också!).

Svar från Ringens Bilskola

Underbart att höra att du inte bara tog ditt körkort utan att det var kul för det tyckte vi också. Det har varit en glädje att få hjälpa dig nå detta mål, körkort, och nu är det ditt. Stort grattis igen.

Jan D

Utmärkt handledarkurs! Hade låga förväntningar som kom på skam. Trevlig och kunnig lärare. En hel del nya tokerier som man måste ha koll på om eleven ska ha någon chans att få sitt körkort. Prisvärda utrustningspaket med speglar övningsskyltar etc.

Svar från Handledarutbildning

Tack Jan för att du tog dig tiden att ge oss denna underbara reco. Va glada vi blir att vi kunde överträffa dina förväntningar. Önskar er stort lycka till med övningskörningen och säg till om vi kan hjälpa er med något.

Håkan N

Mycket trevligt bemötande. Jag förväntade mig en uppfräschning av det som för mig som rutinerad förare sitter i ryggmärgen, samt tips på hur jag lär ut detta till eleven. Detta lyckades företaget med på ett bra sätt.

Svar från Handledarutbildning

Tack Håkan för tilliten att få göra just detta för dig. Vi på Ringens Bilskola är så tacksamma att ni valde att gå hos oss. Ni är alltid välkomna att kontakta oss ifall ni har ytterligare funderingar.

Jennie G

Fantastiskt betmötande! Underbara lärare

Svar från Ringens Bilskola

Tack Jennie, Har varit underbart att få följa din resa till körkortet. Stort Grattis igen. Kör mycket och försiktigt.

Willem D

Trevligt bemötande, brs upplägg, kunnig instruktör. Effektivt.

Svar från Handledarutbildning

Tack för din åsikt. Lycka till i vidare utbildning!

Nora H

Kursen var bra planerad och kursledaren var inspirerande och engagerad! Mycket trevligt

Svar från Handledarutbildning

Tack för att du tagit dig tid att svara. Mycket trevlig att ha dig hos oss!

Simon O

Kände att jag fick den grunden som jag förväntade för att övningköra. Väldigt nöjd!

Svar från Handledarutbildning

Vad bra att vi uppfyllde dina förväntningar med kursen. Lycka till med övningskörningen så hoppas vi att vi ses snart igen!

Benedicte B

Trevligt bemötande! Handlederkurs

Svar från Handledarutbildning

Tack Benedicte för din åsikt. Lycka till i vidare utbildning önskar vi på Ringens bilskola

Eva L

Informativt, ändamålsenligt och proffsigt.

Svar från Handledarutbildning

Tack Eva för att du tagit dig tid att skriva. Vi vill ge alla en bra grund till att bli så bra bilförare som möjligt efter kursen. Lycka till i vidare utbildning.

Maya D

Jättebra och trevlig personal! Man blev välkomnad och de var engagerade samtidigt som de berättade på ett intressant sätt. Lärde mig så mycket som jag inte trodde jag skulle!!

Svar från Handledarutbildning

Vad kul att du fick med dig nya erfarenheter efter kursen. Vi hoppas att du nu får en fortsatt värdefull utbildning och välkommen tillbaka till oss!

Fenja N

Köpte introduktionskurs (handledarkurs) som va jätte bra! Sirpa som höll i kursen va super trevligt och rolig att lyssna på. Kan starkt rekommendera!

Svar från Handledarutbildning

Tack Fenja för din åsikt. Sirpa är väldigt engagerad och blir väldigt glad av att höra att kurserna är bra. Tack och på återseende!

Joakim F

Jättebra, men lite långt . En utmärkt kickstart inför stundande äventyr.

Svar från Handledarutbildning

Tack Joakim. Längden är tyvärr inget som vi kan ändra på då det är enligt regelverket. Lycka till med vidare utbildning, på återseende!!!

Carina D

Utmärkt bemötande. Professionellt kunnande. Öppet för diskussioner.

Svar från Handledarutbildning

Tack Carina, hos oss ska alla känna sig bemötta på ett fint sätt. Tack för att du valde oss! Lycka till med vidare utbildning!

Julia D

Superbra! Intressant och bra planerad.

Svar från Handledarutbildning

Kul att du tycker kursen var bra. Det gör oss glada att höra. Lycka till med vidare utbildning. På återseende!

Max Otto H

Vi köpte ett paket med backspeglar och en övningskörskylt

Svar från Handledarutbildning

Hej Max. Hoppas speglarna används flitigt!!! :)

Shoaib S

Det var väldigt bra och läro rikt

Svar från Handledarutbildning

Tack för din åsikt. Vi hoppas det du lärde dig har hjälp dig ute i bilen! Ta hand om dig och kör försiktigt!!

Johan B

Allt va Toppen . Trevlig duktig personal 5 +++++

Svar från Handledarutbildning

Tack Johan för din rekommendation!!! Lycka till med utbildningen!!

Ib H

Mycket trevlig och framförallt kompetent å matnyttig info. En god inledning för handledare OCH elev.

Svar från Handledarutbildning

Tack för din åsikt. Vi vill verkligen nå ut till både och så tack för att du påpekade just detta. Tack för att du valde att göra utbildningen hos oss!!

Göran L

Jag tycker som handledare att det var bra att få körskollärarens perspektiv på att lära ut. Även olika tips på hjälpmedel samt hur vi kan arbeta tillsammans, handledare och körskolläraren för att göra elevens lärande så bra som möjligt. Min dotter tyckte att det var mest för handledare och väldigt lite för henne dom körskoleelev.

Svar från Handledarutbildning

Tack Göran för att du tagit dig tiden att svara. Hoppas att det ni lärde er används flitigt ute i bilen! Lycka till och på återseende

Anette M

Över förväntan positiv utbildning! Mycket bra lärare, pedagogisk och tydlig. Gav inspiration!

Svar från Handledarutbildning

Vad kul att du tyckte vi kunde leverera en bra kurs. Tack för din åsikt. Ha en fortsatt fin dag

Markus M

bra relevant innehåll, bra genomförd utbildning

Svar från Handledarutbildning

Tack Markus för din reco. Hoppas utbildningen används i bilen :) ta hand om dig!

Nina P

På vilket sätt blev du bemött av företaget Vilka förväntningar hade ni och hur levde företaget upp till dem Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst

Tack Nina :)

Albin M

Bra förklaringar om vad som händer i trafiken och hur man ska tänka när man ska övningsköra.

Svar från Handledarutbildning

Hej Albin. Hoppas du fick med dig mkt matnyttig information. Vi hoppas att vi ses snart igen! Vänligen Ringens bilskola

Vilgot O

Handledaren var väldigt trevlig och presenterade introduktionskursen väldigt tydligt.

Svar från Handledarutbildning

Tack Vilgot för din åsikt. Det gör oss glada att du är nöjd med kursen och Sirpa tackar :)

Magnus M

Väldigt trevligt, bra presenterat, uppmärksamheten avtog aldrig.

Svar från Handledarutbildning

Tack Magnus. Hoppas det ni lärde er på kursen har hjälpt er ute i bilen.

Kajsa S

Jag hade inte med mig mitt pass, de var väldigt förstående och lät mig invänta en bild på passet utan att lägga press eller stress. Upplevelsen var väldigt bra. Bra att man fick en paus där de dessutom serverade macka o fika . Väldigt nöjd!

Svar från Handledarutbildning

Tack Kajsa för din reco. Visst är macorna goda!! Hoppas körningen går bra.

Kristoffer B

Bra organiserat, stort engagemang och proffsigt genomfört.

Malte L

Bra bemötande och interaktiv undervisning. Man var relativt engagerad under utbildningen. Köpte inget men kommer absolut tillbaka för körlektioner.

Jan B

Långt över förväntan! Trots fyra timmar blev det aldrig långtråkigt!

Charlotta B

Handledarutbildning. Vi blev bemötta alldeles utmärkt och lärde oss jättemycket.

Margareta O

Introduktionsutbildnig inför körkort. Bemötandet av kursledaren var vänligt och inspirerande. Relevant nformation förmedlas tydligt och effektivt. Jag lärde mig massor.

Becca

Det var mycket tydligt vilket jag gillade.

Josefine L

Trevligt bemötande. Kursen uppfyllde de förväntningar jag hade, dvs. få information om stöd för hur jag ska/bör förhålla mig som handledare till min ungdom under övningskörningstiden. Bra genomgång, har ännu inte köpt något men det lutar åt ett paket med flera saker.

Annelie H

Jättebra första start! Trevlig kunnig och bra pedagogisk instruktör.

Anton F

Sirpa höll i en intressant och informativ handledarutbildning, 10/10!

Helena F

Väldigt trevligt bemötande, proffsigt men ändå informellt. Bra lärare. Hade inga förväntningar men fick ändå lära mig en del nytt.