Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Ringens Bilskola

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, 118 61 Stockholm — Visa karta

Ringens Bilskola är en välrenommerad trafikskola i Stockholm som startade för över 20 år sedan och hos oss har flera tusen personer tagit körkort. Vårt mål är att du ska kunna få ditt körkort och bli en säker förare så billigt och snabbt som möjligt. Hos oss är körning i simulator en del av din körutbildning både ur miljösynpunkt, kostnad och effektivitet för att få upp självförtroendet på ett tryggt sätt. Körning i simulatorn bidrar dessutom till att du ökar dina chanser att klara din uppkörning på första försöket. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 695 kunder tycker om Ringens Bilskola

• 2019-07-15

Magdalena C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarkurs, det var jätte bra. Nöjd med kursen som helhet, underbar ledare. Kan varm rekommenderas. Läs mer
    2019-07-16 Teresa . svarar Magdalena C
    Va roligt att du var nöjd med kursen, vi uppskattar att ni tar er tiden att dela med er av eran upplevelse.
  • 2019-07-13

Melker H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra handledarutbildning av en kunnig lärare. Läs mer
    2019-07-16 Teresa . svarar Melker H
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss.
  • Eskil A

2019-07-11

Eskil A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det var trevligt, vet inte vad jag hade för förväntningar riktigt. Tyckte det var en bra lärare och mysigt bemötande. Vi lärde oss hur man börjar och vad vi måste göra. Läs mer
    2019-07-16 Teresa . svarar Eskil A
    Va roligt att du fick med dig hur ni kommer igång. Lycka till med körningen
  • 2019-06-29

Mille E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick kursen för att få övningsköra och det känndes väldig seriöst och lärorikt, kursen uppfyllde mina förväntningar om att jag skulle bli bra bemött och lära mig mycket. Läs mer
    2019-06-30 Teresa . svarar Mille E
    Hej Mille, va roligt att vi kunde möta dina förväntningar på kursen. Stort lycka till.
    Teresa ., Ringens Bilskola gillar detta
  • 2019-06-27

Tove W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Trevlig och rolig föreläsare. Supergoda mackor i pausen! Läs mer
    2019-06-30 Teresa . svarar Tove W
    Tack för det, föreläsaren brinner verkligen för det hon gör, alltid kul att få kvitto på att ni uppskakar det. Va kul, mackorna går att köpa på st pauls bageri :)
    Ringens Bilskola gillar detta
  • 2019-06-27

Petra J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det var mycket information och sådant men föreläsaren (Sirpa) gjorde upp för det och det verkar som en bra verksamhet att lära sig att inte krocka och sånt. Läs mer
    2019-06-30 Teresa . svarar Petra J
    Vi uppskattar verkligen din input. Tack för att du valde att gå kursen hos oss. Hoppas att ni får en fantastisk körupplevelse och sommar.
    Ringens Bilskola gillar detta
  • Janinne A

2019-06-22

Janinne A skrev om Ringens Bilskola
    Trevligt bemötande och hjälp med att skräddarsy en kursplan utifrån behov. Kunnig körlärare som hela tiden pushade framåt och såg till att man utvecklades. Trodde inte att jag skulle ta körkortet så snabbt men Annette såg potential i mig och tvingade mig hela tiden utanför min comfortzone. Så nu sitter jag här med ett körkort men utan bil ha ha! Jag är mycket nöjd med Ringens bilskola och rekommenderar dem varmt!

/Janinne Läs mer
    2019-06-26 Ringens Bilskola svarar Janinne A
    Tack Janinne för dina fina ord. Det har varit så kul att följa vägen till ditt körkort. Stort lycka till med allt och ha en underbar sommar och att du lyckas få händerna på en bil :)

Önskar dig en fin sommar
  • 2019-06-12

Jan E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning
    Jag blev bra bemöt
    Jag förväntade tipps och regler hur man ska uppträda mot eleven
    Jag tycker det var bra och nyttigt Läs mer
    2019-06-12 Teresa . svarar Jan E
    Tack för att du valde att gå hos oss, och lycka till med övningskörningen.
  • 2019-06-06

Alva W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick handledarsutbildning o fick bra information. Utbildningen var intressant o jag fick svar på de frågor jag ville. Läs mer
    2019-06-12 Teresa . svarar Alva W
    Va roligt att höra att vi lyckades möta dina förväntningar. Stort lycka till med övningskörningen.

Linn G skrev om Ringens Bilskola
    Jag köpte ett paket på 20 lektioner och körde därefter mestadels på egen hand med handledare. Jag kom senare tillbaka och tog några få lektioner till med slutliga tips inför uppkörning. Jag har haft en god upplevelse hos ringens bilskola och rekommenderar definitivt. Alla jag mött har varit trevliga och vänliga och har gjort sitt bästa för att hjälpa till med det man kan tänkas behöva hjälp med angående körkort, körlektioner och prov! Läs mer
    2019-05-31 Teresa . svarar Linn G
    Tack för dina vänliga ord Linn och stort grattis till din nyvunna frihet. Hoppas du får en toppensommar med mycket nytta av körkortet.

Somriga hälsningar
    Ringens bilskola

Pär L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Väldigt mycket information, osäker på vad det är tänkt som mål med halvdagen. Det jag fick ut som handledare var att jag behöver göra en tydlig plan, läsa på en del och att man från bilskolans håll gärna vill ha någon form av samarbete.

Konkret tycker jag hon var kinnig spm höll i kursen, men pratade väl mycket och fort, svårt tillgodogöra sig infon. Samtidigt förstår jag att fet är väldigt mycket som behöver sägas och det är kort om tid, så ett förslag kan vara att ha någon form av mtrl på hemsida, som ska läsas innan, kanske med ett litet enkelt test när man samlas, gärna med en gnutta humor. Under kursen kan inte så mycket gås igenom. Läs mer
    2019-05-31 Teresa . svarar Pär L
    Tack för din input, vi strävar efter att alltid bli bättre, kul att höra vad ni tycker vi kan förbättra.

Sebastian C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag gick på inledningskursen och fick mycket bra information. Läs mer
    2019-05-31 Teresa . svarar Sebastian C
    Va roligt att du tyckte att informationen var givande, och tack för att du valde oss. Lycka till med övningskörningen.

Helene H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarkurs med min dotter .... ..... Läs mer
    2019-05-27 Teresa . svarar Helene H
    Tack Helene och lycka med övningskörning ????

Lotta A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Tack för en rolig handledningskurs.
    Mvh Lotta Läs mer
    2019-05-27 Teresa . svarar Lotta A
    Tack själv Lotta för du valde oss! ???

Fahima A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag som vanligtvis är rastlös kunde tack vare Sirpas fantastiska pedagogiska förmåga med glimten i ögat lyckas sitta still👌🏽😊! Läs mer
    2019-05-27 Teresa . svarar Fahima A
    Så kul att höra?? tack för att du valde oss

Emma W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildningen var mycket bra och lärorik. Sirpa som höll i kursen hade ett trevligt bemötande och ett pedagogiskt förhållningssätt.
    Våra förväntningar var att få hjälp att lägga upp vår övningskörning, jag anser att kursen uppfyllde dessa förväntningar. Läs mer
    2019-05-27 Teresa . svarar Emma W
    Tack Emma för att du valde just oss att hjälpa dig med att strukturera övningskörningen. Lycka till ??
  • 2019-05-08

Linton D skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag tycker att det va långtråkigt Läs mer
    2019-05-13 Teresa . svarar Linton D
    Hej Linton, tråkigt att du tyckte det men, hoppas du fick med dig nyttiga råd och tips om hur ni ska effektivisera övningskörningen. ??
  • 2019-05-06

Anne T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Proffsigt genomförd och innehållsrik! Läs mer
    2019-05-06 Teresa . svarar Anne T
    Tack Anne vad kul att du tyckte om kursen.:)
  • 2019-05-06

Kassandra J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och pedagogiskt! Väldigt bra förklarat med mycket viktig information. Läs mer
    2019-05-06 Teresa . svarar Kassandra J
    Hej Kassandra, tack för att du valde att gå hos oss och lycka till med körkortet:)

Jens F skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Känndes lite utdraget men annars bra. Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Jens F
    Tack Jens, visste är kursen lång men viktigt och nyttigt. Tack för att du kom

Gustav J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det vara bra och jag lärde mig mycket Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Gustav J
    Tack Gustav, lycka till med körkortet

Ellen B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag och mina föräldrar tyckte kursen var väldigt bra! Vi höll ett högt tempo så man fick mycket information, läraren var mycket engagerad och gjorde kursen väldigt intressant! Den överträffade våra förväntningar, vi köpte ett startpaket för att börja övningsköra. Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Ellen B
    Vad Kul Ellen tack för att du väljer att ta hjälp av oss även när det gäller det praktiska. ?
  • Lisen T

2019-04-13

Lisen T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag har gått en introduktion till handledare på Ringens körskola, har bara gott att säga! Bra och tydliga instruktioner och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-04-13 Teresa . svarar Lisen T
    Tack Lisen för din feedback ?

Inger B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi var på en introduktionsutbildning då min dotter ska ta körkort och jag ska vara handledare. Jag och min dotter blev båda positivt överraskade. Våra förväntningar överträffades. Sirpa som höll i kursen var mycket bra på att lära ut och ge information. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Inger B
    Tack Inger för att du tog dig tid att skriva rekommendation. Lycka till övningskörningen och kom ihåg att kul tillsammans med dotter samtidigt som du hjälper henne bli en medtrafikant du vågar möta därute.???

Åsa Ö skrev om Ringens Bilskola
    Rekommenderar Ringens bilskola och trafikläraren Zanna varmt! Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Åsa Ö
    Vi på Ringens Bilskola känner oss överväldigade med alla våra kunders omdöme. Vi tackar så mkt Åsa och njut av din nyvunna frihet. ???

Viggo T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Utmärkt! Klart och tydligt, lärde mig massor, samt motiverad att utveckla mina kunskaper och börja övningsköra. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Viggo T
    Tack Viggo och lycka till med övningskörningen. Hör av dig om du har några funderingar:)

Bengt-Olof L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Köpt handledarutbildning. Många bra tips på hur man kan underlätta i körkortsutbildningen. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Bengt-Olof L
    Kul att du gillade kursen. Vill du ha ytterligare tips om hur du ska handleda är det bara att höra av dig.

Åke E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Nu är det upp till mig att läsa och träna innan jobbet börjar precis som läraren sa. Läs mer
    2019-04-11 Teresa . svarar Åke E
    Ja det är bara att ta Tjuren i hornet eller hur man nu brukar säga;)
  • 2019-04-06

Linnea B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Körkortsteori som skolan erbjöd. Det var bra, men kunde gå lite fort ibland. Läs mer
    2019-04-06 Teresa . svarar Linnea B
    Tack Linnéa, vi ska tänka på att sakta ned lite. ??

Disa A skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    4 teori lektioner via södra latin. Mycket bra lärare (+ur söta hundar) samt bra pris för kursen! Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Disa A
    Tack Disa gör att du vald att gå teorikurs hos oss?????
  • Märta V

2019-04-05

Märta V skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    HAndledarutbildning för körkort.Det var en mycket bra kurs med utmärkt bemötande och kunnig handledare. över förväntan, men mer att ta in och lyssna på än jag trodde. Matnyttigt med andra ord. med vänliga hälsningar, Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Märta V
    Tack Märta för att du tog dig tid att skriva.???

Thomas W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och kunnigt bemötande, informationen var lätt att relatera till och gav bra tips inför övningskörning privat. Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Thomas W
    Kul att du tyckte om kursen, lycka till övningskörning ??

Maggan W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning

Det var andra gången jag gick den i er regi. Första gången var jag väldigt missnöjd Han som ledde den var inte alls bra. Denna gång var det Sipra som höll i den och gjorde det utmärkt. Upplägget diskussionerna och hennes positiva och pedagogiska sätt gjorde att jag är väldigt med kursen . Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Maggan W
    Tack Maggan för att du gav oss en andra chans. Det är bra att höra att vi blivit bättre ????

Wilma N skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte teorikursen var jättekul och lärorik! Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Wilma N
    Tack Wilma ?? det är alltid kul att jobba med er??

Petra C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra och konkret handledarutbildning. Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Petra C
    tack Petra för din rekommendation :)

Julia F skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag håller på att ta körkort just nu och har bara kört 4 lektioner, men det är känns jättebra! Det va en vän till mig som tipsade om körskolan och jag har blivit bra bemött och allt sådant. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Julia F
    Tack Julia för att du vald oss ? du kommer inte att bli besviken

Frida F skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick på 4 teorilektioner. Läraren var otroligt trevlig, pedagogisk och såg till att alla förstod innan hon fortsatte med nästa ämne.
    Lektionerna var väldigt grundliga, vilket var bra för man gick igenom allting. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Frida F
    Tacka Frida,
    Det är så kul att få positiv feedback. Det triggat en att göra ännu bättre nästa gång. Tack och välkommen tillbaka när det är dags för körlektioner. ??

Archibald C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Fantastikt föredrag av en erfaren lärare. Extremt tydlig och sofistikerad redogörelse om bilen trafiken. Kommer varmt kunna rekommendera denna kurs. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Archibald C
    Tack så jättemycket för att du vald att gå kursen hos oss. Lycka till med övningskörning och behöver du råd och tips? Ring 08 640 30 40. ??

Linn H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag gick dit på en introduktion kurs och tyckte allt var tydligt, och det var också en väldigt bra stämning:) Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Linn H
    Tack Linn för att du tog dig tid att skriva omdöme det uppskattas enormt ????

Evelina J skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick med södra latin på teorikurs och det var över förväntan och ledaren var jättesnäll och bra! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Evelina J
    Tack Evelina, det alltid ett nöje att ha Södra Latinare hos oss.?????

Zelma S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Köpte körteori genom Södra Latin, var jättenöjd med läraren, hon var väldigt pedagogisk och höll presentationen i en lagom takt. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Zelma S
    Tack Zelma, så kul att höra ?????

Olivia Å skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tog en teorikurs på 4 tillfällen genom min skola. Det var verkligen otroligt lärorikt och framförallt roligt! Undervisaren var väldigt kunnig och pedagogisk men framförde kunskapen på ett enkelt sätt och på en nivå som gjorde att alla i gruppen hängde med och lärde sig. Det blev såklart mycket information under bara fyra tillfällen á två timmar men det kändes aldrig stressigt utan vi hade alltid tid att ställa frågor och grundligt gå igenom området tills vi förstod. Min upplevelse var att personalen var otroligt trevlig och tillmötesgående och jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Olivia Å
    Hej Olivia,
    Vårt mål är alltid att se över kundens bästa. Vi gör allt för att du ska trivas hos oss och det känns väldigt roligt att höra att du var nöjd med oss. Tack, tack
  • Sandra L

2019-04-03

Sandra L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Intro utbildning och köpte dagens erbjudande.
    Otroligt bra service av Sirpa och de som arbetar i receptionen. Familjär känsla.
    Sirpas utbildning var givande rolig och lärande. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Sandra L
    Tack Sandra för din fina rekommendation. Kul att du även ska ta dina körlektioner hos. Vi kommer att göra allt för att du ska trivas och ha roligt på köpet.???
  • Alva E

2019-03-27

Alva E skrev om Riskettan en del av Ringens Bilskola
    Det va bra! Lärde mig nya grejer och hade en trevlig stund! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Alva E
    Tack Alva för att du vald Ringens Bilskola för din Risk 1
  • 2019-03-16

Petra H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Toppenbra utbildning med mycket bra lärare. Läs mer
    2019-03-16 Teresa . svarar Petra H
    Tack Petra så bra att du gillade kursen?????
  • 2019-03-08

Per S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildningen gav en god introduktion och trygghet inför kommande övningskörning. Läs mer
    2019-03-08 Teresa . svarar Per S
    Tack Per för att du valde oss för din introduktionskurs, lycka till och hör av dig om du undrar över något??
  • Rickard G

2019-03-07

Rickard G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Rak och rättfram information med humor och stort kunnande! Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Rickard G
    ???tack Rikard och lika till med övningskörning ???

Sirpa J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Fick jätte Bra information och Trevligt bemötande och dessutom bjöds det fika med bröd, frukt och annat tillbehör. Efter den långa arbetsdagen blev man pigg igen. Det varverkligen inspirerande!
    Tack! Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Sirpa J
    Tack Sirpa, kul att hon som i kursen också heter sirpa ? fint namn. Tack för dina fina orden??

Filip E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Sirpa var jättehärlig och roligt vilket gjorde att hela upplevelsen var kanon Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Filip E
    Tack Filip och lika till med övningskörning ??

Mattias J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Helt ok. Läraren gjort detta mååååånga gånger Läs mer
    2019-03-07 Teresa . svarar Mattias J
    Hej Mattias,
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss. Sirpa är en välrenommerade trafiklärare och kurshållare. Vi hoppas att du fick med dig bra råd och tips som du kommer att ha användning för i din övningskörning eller att om du har körkort en nyttig uppdatering ??

Ringvägen 89, 118 61 Stockholm