Jarla Trafikskola

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 1256 kunder tycker om Jarla Trafikskola 2

2022-08-10 Spontant omdöme
    I have nothing but enthusiastic praise and exceptional satisfaction for this organization. From every point, start to finish, they went above and beyond. Truly, one of the absolute best customer experiences I have had in my 6 years of being in Sweden. I have a license from another country but I needed practice and practical understanding to take the final steps in getting my license here. The theory test resources are amazing and worked wonders. But, the really phenomenal thing about this organization is the instructors. I had interactions with almost every one of the instructors and each and every one was wonderful, but I spent the longest with two instructors. Erik, such an amazing resource for learning the finer points of the many "Swedish" driving habits you need to be safe and successful driving here, and was very patient and understanding. Thank you for your time, Erik. Jojje, you are the man! You worked so much with me and even reached out to me after lessons to make sure I was doing ok and feeling good. I had a really bad experience with the test evaluator at my testing center (not associated with this organization) and Jojje helped me through it and was a such a supportive and encouraging person through the entire issue. He made me confident which made me comfortable and after that terrible experience at my testing center we had another lesson the very next day and that very day I passed my test. I can't thank you enough for your work and your encouragement. Any instructor from this school will do great work, but I truly recommend Jojje!!
    2022-08-06 Spontant omdöme
    Tack Jarla Trafikskola Odenplan! Jag har bara lovord att överösa denna fantastiska bilskola. Jojje och Ali var mina lärare, och de slipade mig till att bli en kompetent bilförare. Jag klarade uppkörningen (och teorin) direkt på första försöket, utan problem. Jag har haft körkort i USA, men nu var jag tvungen att ta min svenska körkort för första gången. Trafiken i USA är mycket olik den svenska. De hjälpte mig förstå det svenska trafik systemet grundligt och tack vare deras hjälp känner jag att jag är en säker och kunnig bilförare i den svenska trafiken. Jojje och Ali är utmärkta lärare! Med högsta kompetens, finkänslig förståelse av stressen bilskoleeleven genomgår, och expertis på att forma eleven till en fullständig förare, får Jojje och Ali den nervösa eleven att känna sig trygg i vetskapen att hen verkligen får den bästa utbildningen man kan tänka sig. Jag rekommenderar varm Jarla Trafikskola Odenplan! Jojje och Ali - You Rock!
    Hej Robert, stort grattis till ditt körkort!
    Så roligt att du är så nöjd med din utbildning och att ha fått Jojje och Ali som lärare.
  • 2022-08-03 Spontant omdöme
    Skulle verkligen rekommendera Jarla Trafikskola Odenplan. Hade kört upp flera gånger men bommat varje gång. Efter fyra dubbellektioner (bokade två som fanns tillgängliga, men han kunde klämma in två extra när han kände att jag behövde lite mer slipning)med Jojje så klarade jag uppkörningen galant!
    Hej August, tack för ditt fina omdöme!. Grattis igen till ditt körkort, vi ses ute på vägarna. Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
  • 2022-07-29 Spontant omdöme
    Kan stark rekommendera Jarla Trafikskola Odenplan. Trevlig och professionell personal som snabbt och smidigt fixade ett schema så att jag tog körkortet på under 2 månader från att inte kört alls. Här får man hjälp hela vägen från start till finish och följer man deras strategi så tar man lätt körkortet på första försöker. Extra tack till min körskola lärare Jojje som med sin sköna attityd gjorde varje lektion till något att se fram emot.
    Hej Sebastian, tack för ditt fina omdöme!. Grattis igen till ditt körkort, vi ses ute på vägarna. Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2022-07-21 Spontant omdöme
    I went to driving classes at odenplan branch and my instructor was George.
    I am satisfied with the services here. His instructions was totally complete and used the best out of time. I had only a few sessions here since I had international driving license and knew many basics. I never felt that instructor or the institute wants to get more hours for no reason. I feel like i am driving better in many was such as understanding other drivers and communicating with them, and I go when I have the right to go fearlessly at intersections, beside getting my Swedish license.
  • 2022-07-16 Spontant omdöme
    Jag är jättenöjd med Jarla Odenplan som fixade all planering och såg till att alla delar av utbildningen var med och gjorda i rätt tid. Jag lyckades med er hjälp av ta mitt körkort på 2 månader. Tack till receptionen som alltid är så välkomnande när man kommer. Och ett speciellt tack till Derya som fixade och trixade ihop min planering så bra trots att det kanske inte var så lätt ibland och räknade ut det mest förmånliga paketen. Och tack till alla lärare som jag träffat på vägen. Alltid så pedagogiska och lugna vilket är så otroligt skönt när man är en orolig själ. Ett speciellt tack till Johan, tack för att du förstod hur jag fungerade fort. Tack för att du pushade mig att våga och att du trodde på mig. Tack för alla skratt och samtal i bilen, du har fått mig att känna mig lugn och trygg under hela min utbildning trots att jag har lätt att oroa mig över onödiga saker. Vi ses ute på vägarna!
    Hej Emma, tack för ditt fina omdöme!. Grattis igen till ditt körkort, vi ses ute på vägarna. Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2022-07-14 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Jarla och framförallt läraren Sokrates som med sin tydliga pedagogik och trevliga närvaro gjorde att jag såg fram mot varje körlektion.
    Hej Jonas, stort grattis till ditt körkort! Så roligt att du är så nöjd med din utbildning och att ha fått Sokrates som lärare. Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2022-07-11 Spontant omdöme
    Jarla trafikskola, Jag körde med Jojje och DAMN han var en sån bra lärare! Jag tog 23 lektioner på denna skola och Jojje var extremt pedagogisk och den perfekta nivån av sträng och var väldigt bra att peka ut vad man behövde jobba på och hur man skulle jobba på det. Om man vill lyckas på första uppkörning en så ska man ha Jojje som lärare!
    Hej Johannes, stort grattis till ditt körkort!
    Så roligt att du är så nöjd med din utbildning och att ha fått Jojje som lärare.
  • 2022-07-08 Spontant omdöme
    Tusen tack Jarla Trafikskola, Odenplan! Jag kan varmt rekommendera skolan och speciellt min lärare Jojje som på ett metodiskt och pedagogiskt sätt lärde mig att köra så att jag kunde ta körkortet på 3,5 månader. Jojje är en generös och engagerad lärare som ger allt!
    Hej Hanna, tack för ditt fina omdöme!. Grattis igen till ditt körkort, vi ses ute på vägarna.
    2022-07-07 Spontant omdöme
    TUSEN TACK till Sokrates på Jarla Odenplan som tryggt, pedagogiskt och metodiskt lotsade mig från noll koll till körkort på 3,5 månader. Jag är så glad över att haft Sokrates som lärare, han har lyhört och peppande fått mig att utvecklas snabbare än jag vågade hoppas på - och byggt upp mitt självförtroende gällande bilkörning. Extra plus för alla dina tydliga, begripliga och logiska tips och minnesregler. TACK!
    Hej Lovisa, grattis till ditt körkort! Så fint att höra att du är nöjd med att ha haft Sokrates som din lärare. Kör ny mycket och försiktigt!
  • 2022-07-05 Spontant omdöme
    Tog körkort idag (felfri givetvis;) och vill ge ett extra stort tack till Jojje på Jarla Odenplan. Väldigt kunnig och pedagogisk lärare som jag också haft mycket roligt ihop med! 5/5
    Hej Vincent, tack för ditt omdöme och så fint att du är nöjd med Jojje som din körskollärare. Grattis till körkortet! Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
  • 2022-07-04 Spontant omdöme
    Förra veckan tog jag mitt körkort hos Jarla trafikskola och jag vill framförallt lyfta fram min helt otroliga körskolelärare: kingen SOKRATES. Han har varit en helt fantastisk bra å pedagogisk lärare under hela processen. Han hade många knep å riktlinjer som gjorde allt så smidigt. Utöver att jag tog mitt körkort så känner jag mig som en bra och säker förare tack vare honom. STORT TACK! :)
    Hej Louise, tack för dina fina ord om läraren Sokrates. Vi är glada över att ha fått utbilda dig hos oss. Grattis igen till ditt körkort!
  • 2022-07-01 Spontant omdöme
    Sokratis på Jarla Trafikskola Odenplan är nog den bästa trafikläraren man kan föreställa sig. Noggrann, tydlig, pedagogisk & motiverande, med ett stort lugn och en övertygelse om att han kommer se till att allt går bra. Vilket det också gjorde. Genom mina tvivel och mina osäkerheter guidade han mig målmedvetet till körkortet, från att jag aldrig suttit bakom ratten till att jag klarade uppkörningen på första försöket, utan anmärkningar. Jag kan inte rekommendera honom nog, och kommer till och med sakna honom nu när jag inte har anledning att träffa honom några gånger i veckan.

En anmärkning dock, har med receptionen att göra. Beroende på vem som jobbar har de kunnat vara svåra att få tag på, och det hände ibland att saker hade planerats på sätt som var omöjliga att genomföra, eller att jag inte fått information jag skulle/borde ha fått. Som helhet sätter jag ändå tveklösa 5/5, eftersom att vad en trafikskola handlar om är lärarna, och Sokratis är helt enkelt fantastisk. Ta ditt körkort med honom!
    Hej John, tack för ett fint omdöme och grattis till ditt körkort! Sokrates blir så glad över dina fina ord om honom som lärare. Vi tackar även för din feedback kring receptionen, vi ska se till att förbättra oss på de punkterna som du nämner. Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2022-06-21 Spontant omdöme
    Tog mitt körkort på Jarla Trafikskola, Odenplan. Tack vare Sokrates! En otroligt skicklig lärare, som med massor av tålamod och hög kvalitet på sina lektioner har väglett mig från början till slut.
    Hej Lisa,
    Tack för ditt omdöme och grattis igen till ditt körkort. Så roligt att höra att du var nöjd med din lärare Sokrates.
    2022-06-20 Spontant omdöme
    Jojje på Jarla Trafikskola var 5/5 och rekommenderas starkt! Han såg direkt vad jag behövde öva på och förklarade allt på ett avslappnad och enkelt sätt - mycket pedagogisk, lugn, rolig och trevlig! Löste uppkörningen direkt efter ett gäng lektioner med Jojje.
    Hej Nils, tack för ditt höga betyg och vad fint att du trivdes med Jojje som din lärare. Grattis igen till körkortet!
    2022-06-19 Spontant omdöme
    Tog mitt körkort på Jarla Trafikskola, Odenplan. Ett stort tack till Sokrates som är fantastisk handledare! Han är metodisk, pedagogisk, motiverande och peppande. Han får en att känna sig lugn och trygg när man övningskör, ger alltid ärlig och konstruktiv feedback. Rekommenderar varmt skolan och deras intensivkurs, men främst Sokrates som handledare om man vill lyckas med att ta sitt körkort på sin första uppkörning!
    Hej Robin, tack för din fina rekommendation. Så roligt att du är nöjd med din utbildning med Sokrates. Grattis till körkortet!
    2022-06-19 Spontant omdöme
    Jag är mycket nöjd med Jarla Trafikskola Slussen och allt som skolan har att erbjuda. Jag kom till skolan som en amatör och kom ut med ett körkort inom den tiden som vart satt och bestämt av min handledare Tony. Tony är en jätteduktig lärar vars egenskaper är unika.
    Han är mycket Pedagogisk.
    Han är mycket Tydlig.
    Han är även den personen som jag högt rekommenderar dig att ta kontakt med när du ska ta ditt körkort. För han får jobbet gjort.

Men jag har även Receptionsen Hanna som jag vill tacka som har hjälp till och sytt ihop ett bra schema för mig.

Allt som allt är jag mycket nöjd.
    Hej Alexander, tack för dina fina ord om oss på Slussen. Det har varit roligt att få utbilda dig till en säker förare. Stort grattis igen till körkortet, vi ses ute på vägarna!
    Varma hälsningar från oss på Jarla trafikskola Slussen.
    2022-06-15 Spontant omdöme
    Klarade MC uppkörningen på första försöket tack vare jarla bromma!! Så jävla grymt av jarla att dom har Dejan, Dalarna killen och en lite "äldre" herre som har hjälpt mig HELA vägen till A kortet!!
    Dom säkerställer först att du INTE tar livet av dig inne på gården och lär dig grunderna, bromsteknik, acceleration, kryp & högfart. Sen ut i trafik ser dom ens svagheter och ser till att beta in det så det sitter!! Dejan har uppmuntrat mig till 110% och varit så säker på mig att jag började själv tro på mig!!
    REKOMMENDERAS STARKT att ni kör via bromma skolan för A kortet!! Började i April med 2 lektioner sen körde jag all in i maj och juni 13de tog jag kortet!!
    Tack Frank för den fina rekommendationen du gett oss, det är roligt för oss att höra att du varit nöjd med din utbildning här hos oss. Nu har du ditt körkort och vi ses ute på vägarna.
    Allt gott till dig från oss alla på Bromma Jarla trafikskola.
  • 2022-06-09 Spontant omdöme
    Körde under flera månader med Adam på Jarla Östermalm. Skolan var bra och hjälpsamma med upplägg av lektioner och planering. Allt var mycket smidigt. Framförallt stort tack till Adam som varit otroligt peppande och noggrann med min utveckling i körningen. Han har från start fått mig att känna mig väldigt trygg och lugn där av hjälpt väldigt mycket med att hitta rätt självförtroende och självkänsla i körningen. Därför har allt gått mycket bra och körprovet godkänt på första försöket.
    Tack igen till Adam och de andra på Jarla som hjälpt mig till körkortet det har varit mycket värdefullt! :)
  • 2022-06-08 Spontant omdöme
    JARLA TRAFIKSKOLA, vägen till körkortet. Jag körde med Jojje som är handledare där och wow, så pedagogisk och systematisk. Jag fick lära mig massa knap och allt gick i ett snabbt men pedagogiskt tempo och han anpassade undervisningen till de antalet lektioner jag betalat för, vilket var sköt.
    Rekommenderar starkt!
    Hej Alva, tack för din fina rekommendation och för dina ord om läraren Jojje. Grattis till körkortet. Kör nu mycket och försiktigt!
    2022-06-07 Spontant omdöme
    Jag tog mitt körkort med Jarla Trafikskola Odenplan. De har varit trevliga och hjälpsamma oavsett vad det än gäller. Speciellt Derya och lärarna: Ali, Jojje och Sokrates. Självklart måste jag tacka så hemskt mycket bästaaa läraren Jojje som har lärt mig massor. Han är väldigt kunnig och bra på att förklara. Han gjorde allt han kunde för att hjälpa mig att lyckas med mitt körkort och lärde mig verkligen allt och mycket mycket mer. Dessutom hade vi det extremt kul på lektionerna, vilket hjälpte mig att slappna av och känna mig väldigt bekväm bakom ratten. Rekommenderar varmt denna trafikskola skola och Jojje som är proffssarnas proffs!!!
    Hej Mekhribonu, tack för dina fina ord om oss på Jarla Odenplan. Så roligt att du är nöjd med utbildningen. Bra jobbat och grattis till körkortet!
    2022-06-01 Spontant omdöme
    Den 20e maj blev jag godkänd på uppkörningen för A-kortet utan problem!😃
    Och jag vill rikta ett stort tack till Jarla Trafikskola i Bromma som hjälpt mig att klara av det, tack alla trafiklärare som jag fått upplärning av från grund, till en säkert Mc förare!
    Märks att dom vill peta in allt från grund till att du är redo för uppkörningen och klara den! Började i mars och klar i maj!
    Mvh Patrik Dahlberg!
    Tack Patrik!
    Fina härliga sommardagar väntar på dig och du kan nu ut på vägarna och njuta av ditt mc kort.
    Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Bromma.
  • 2022-05-27 Spontant omdöme
    Idag blev jag godkänd på körkortsprovet och hela min utbildning har kommit från Jarla Trafikskola. Min lärare har varit Jojje som är otroligt duktig på att lära ut och han gör verkligen så att man får ett bra grepp om körningen. Innan mitt körprov kände jag mig väldigt säker på grund av mina kunskaper som jag fått genom Jojje och Jarla Trafikskola. Under mina lektioner med Jojje har jag även haft väldigt kul, vilket har förbättrat lektionerna och min inlärning. Jarla Trafikskola - något jag starkt rekommenderar med en otrolig lärare vid namn Jojje.
    Tack!
    Roligt att körkortet är ditt nu och att du känner att du haft en bra och trevlig utbildning hos oss.

• LIA M
    2022-05-24 Spontant omdöme
    Jag är så glad att jag tillslut kom till Jarla Slussen för att ta mitt körkort. Körde med Acke som gjorde en tydlig plan med mig och anpassade sin pedagogik för mina behov. Struktur, tydlighet och vänligt bemötande utan att någon tid slösas på lulllull. Trots att jag tvivlat på mig själv följde vi planen och jag tog körkortet på dagen enligt plan - det visar på professionalitet. Upplägget med utbildningskontroll med en annan körlärare är så bra också innan uppkörning närmar sig. Extra guldstjärna till Hanna i receptionen som löst alla mina omständigheter utan att tumma på min planering. Tack till er ❤️
    Tack Lia för dina fina ord, det har varit en glädje att få ha dig som elev! Varma hälsningar från Jarla Slussen. Jarla Trafikskola
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    Jag tog mitt körkort idag och klarade det tack vare min lärare Adam Boman! Jag skulle aldrig tro att det var så roligt att ta körkortet och resan för att komma hit var lika rolig!

Min lärare var trevlig och rolig medans han lärde ut på bästa möjliga sätt!

Så tack Adam och jarla!!
    2022-05-21 Spontant omdöme
    Ett stort tack till Jarla trafikskola odenplan för ett alltid gott omhändertagande och trevligt bemötande. Körde med flera lärare på skolan (pga schematekniska orsaker) och är nöjd med alla men ett extra stort tack till Jojje som tog hand om mig på slutspurten och hjälpte mig fixa uppkörningen igår!
    Tack Helena för din fina rekommendation trots schema strul. Nu är det bara att ut och köra och allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2022-05-18 Spontant omdöme
    Jag tog körkort idag helt tack vare mina lektioner med Jojje på jarla trafikskola Odenplan!!!! Han är en väldigt duktig lärare, och jag har lärt mig sjukt mycket från honom. Kan varmt rekommendera Jarla trafikskola Odenplan och speciellt Jojje!
    Tack Tyra!
    Nu är körkortet ditt och du kan ut på sommarvägarna och köra alldeles själv.
    Allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan.
    2022-05-17 Spontant omdöme
    Vill varmt tack och rekommendera Jojje som har hjälp mig att ta mitt körkort. Han är allt både motiverande, inspirerande och mycket kunnig på att se vad eleverna behöver ha med sig för kunskaper inför ett godkänd körkort, men störst av allt
    är att han får en att känna sig som en vinnare. Skulle inte ha klarat mig utan hans kunskap tros att jag körde privat mycket. Kan varmt rekommendera Jarla trafikskola Odenplan och Jojje som lärare.
    Tack Helena för din fina rekommendation till oss och att du är nöjd med din utbildning.
    Allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan.
    2022-05-16 Spontant omdöme
    Jag är så glad över Jarlas goda service och trevliga bemötande! Efter flera lektioner hos Jarla tog jag idag mitt körkort, jag vill rikta ett stort tack till min fantastiska lärare Sokrates som hela tiden trodde på mig och gav mig alla verktyg för att bli en så säker förare som möjligt!
    Tack Alice!
    Fint att höra att du känt dig väl bemött här på skolan och att du trivts.
  • 2022-05-10 Spontant omdöme
    Jarla slussen är så hjälpsamma och proffsiga. Men vill ge ett extra tack till Tony, min handledare. Han är så pedagogisk, lugn och trevlig. Han gör alltid så att de är god stämning i bilen, så man inte alls blir nervös eller stressad och bara kan fokusera på körningen.
    Han lär ut på ett sätt så man förstår och ger sig inte förens han märker att man själv förstår hur körningen går till, vilket gör att jag nu med körkortet i handen känner mig väldigt trygg med att köra ensam i bilen för att Tony har lärt mig hur man hanterar alla olika slags situationer i körningen.
    Rekommenderar stark!
    Tack jarla och ett extra stort tack till Tony!
    Tack Thea! Det gläder oss att höra att du varit så nöjd med skolan och din lärare Tony. Grattis till ditt körkort! Varma hälsningar från Jarla trafikskola Slussen. Jarla Trafikskola
  • 2022-05-07 Spontant omdöme
    Väldigt stöttande och närvarande skola, hela vägen från första körlektion till uppkörningen, via risk 1 & 2 och teoriprov. Känns verkligen som Jarla funnits där för mig och sett mina behov, från början till slut.
    Ett särskilt tack till Ali på Odenplan som visat stort tålamod med mig, en inte alltid så lättlärd elev.
    Tack Daniel och grattis till ditt körkort!
    En milstolpe till är avklarad i livet...körkort.
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Underbart skola! Rekommenderar starkt Jojje som lärare. Väldigt stöttande och pedagogisk. Jag lärde mig nya saker varje dag inklusive saker som inte står i boken. Är supernöjd! Tack så jättemycket för hjälpen
    Tack Ture!
    Ja, allt står inte i böckerna och mycket lär man sig när man är ute i trafiken och kör. Lycka till nu med ditt körkort.
    Allt gott till dig från Jarla trafikskola Odenplan.
    2022-05-05 Spontant omdöme
    Stort tack till bästa Jojje för att du hjälpte mig att få mitt körkort. Tack vare Jojje har jag blivit mycket säker i min körning och jag har lärt mig så mycket. Jojje är en mycket tålmodig och rolig person som peppade mig hela vägen till mitt körkort. Rekommenderar verkligen Jojje på Jarla trafikskola Odenplan.
    Tack Fanny!
    Roligt att du tycker att din körkortsutbildning hos oss varit bra och att du känner dig säker som bilförare.
    2022-05-05 Spontant omdöme
    Super bra! Är jätte nöjd med både körskolan och min körlärare Sokrates. Allt var mycket proffesionellt, smidigt och utlärningen passade mig perfekt! Rekommenderar verkligen att ta hjälp av Jarla trafikskola med körkortet och Sokrates är men mycket bra lärare!
    Tack Esja!
    Roligt att du trivts hos oss och varit nöjd med din utbildning, nu har du ditt körkort lagom till sommaren.
    Allt gott till dig ifrån oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2022-05-04 Spontant omdöme
    Super bra bemötande och snabbt svar och inbokad direkt för en startlektion, sen kunde jag själv välja hur många lektioner jag ville ta. Hade en lugn och jättebra trafiklärare, Jojje var helt fantastiskt och respekterade mina beslut i att ha lektioner om saker jag behövde lära mig. Det blev 7 lektioner totalt och nu har jag körkort. Supernöjd med Jarla Trafikskola och fick också bra erbjudanden för teorin, risktvåan och körlektioner. Rekommenderas varmt. Om ni väljer Jarla trafikskola, fråga efter Jojje, så kommer du få lära dig något nytt varje lektion och bli en bättre förare.
    Tack Emelie!
    Vi såg på trafikverket att din uppkörning gick bra, stort grattis.
    Allt gott till dig från oss alla på jarla trafikskola Odenplan.
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Big thanks to Darek and the team at Jarla Trafikskola Östermalm!

Darek was super helpful, patient and supportive in teaching me how to drive!

The team worked on my schedule making sure that I had a good planning set up prior to the day of the test, adapting lessons to the changes in my personal schedule and squeezing in time before the day of the test.

As an added bonus, Darek gives a solid pep talk to boost confidence and calm down the nerves before the exam!
    2022-05-03 Spontant omdöme
    Jarla trafikskola Slussen har varit varmt välkomnande och behjälpliga med att lägga upp en körutbildning som passar mig. Tack till Emelie och Hanna på receptionen. Jag kan starkt rekommendera Tony som varit min körlärare. Han är pedagogisk, tålmodig som får en att känna sig trygg och bjuder alltid på humor på sina körlektioner. Han har flexibla körtider som gjort det möjligt att köra på kvällar och helger och alltid svarat på frågor som dykt upp under utbildningens gång. Under min körutbildning har jag stundtals tvivlat på mig, men Tony har aldrig slutat vara engagerad och stöttat mig hela vägen. Nu har jag tagit mitt efterlängtade körkort, tack så mycket Tony!
    Tack Lydia och grattis igen till ditt körkort! Vi blir så glada över att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss. Varma hälsningar Jarla Trafikskola Slussen. Jarla Trafikskola
    2022-04-27 Spontant omdöme
    Hade Jojje på Jarla trafikskola vilket räddade mitt körkort. Fick bra med hjälp och stor förståelse också till varför man ska göra som man ska. Han bryr sig verkligen om sina elever och är ärlig och rak med vad man behöver mer träning av och inte. Stort stort tack Jojje och jarla trafikskola för mitt körkort
    Tack Alexandra!
    Roligt att du fixade ditt körkort lagom till sommaren, sköt om dig nu så ses vi i trafiksken.
    Allt gott från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.
    2022-04-26 Spontant omdöme
    Tog körkort idag tack vare Sokrates och Reza!!
    Två väldig kompetenta och pedagogiska lärare som ger alltid 100% för att man ska få en perfekt körning. Med både har individuella körstilar så kompletterar de varandra så att man på bästa sätt är förberedd inför uppkörning.
    Tack Louise!
    Roligt att du trivts hos oss och med våra lärare, som du skriver det är bra att köra med två stycken, man får tips och råd på olika sätt men alla är målet körkort.

2022-04-23 Spontant omdöme
    Tog körkort igår allt tack vare JOJJE på Jarla Odenplan!
    Satte mig i förarsätet för första gången 3mån tidigare och visste inte skillnad på gas och broms…
    Jojje var pedagogisk, proffsig, engagerad och trodde på att jag skulle lyckas mer än vad jag själv gjorde vilket hjälpte mig!
    Jojje är ärlig och noggrann han släpper inte sina elever för ens de når 100% på varje moment.
    Dessutom hade vi så kul alla dessa timmar i bilen!
    Stort tack Jojje för att du hjälpte mig till mitt körkort!
    Rekommenderar varmt Jojje som handledare om du vill ta ett snabbt och effektivt körkort
    Tack Sofia!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund hos oss och lycka till nu med ditt körkort.
  • VANESSA Ö
    2022-04-23 Spontant omdöme
    Är väldigt nöjd över denna trafikskola. Extremt pedagogiska och trevliga. Vill tacka Darek extra mycket som lärt mig allt man måste kunna. Han är väldigt duktig och bryr sig om varje elev.
    2022-04-19 Spontant omdöme
    Riktigt bra! Trevliga lärare som är pedagogiska
    Tack Algot!
    Nu har du ditt körkort lagom till sommaren, ta hand om dig.
  • 2022-04-12 Spontant omdöme
    Jag rekommenderar starkt Jarla trafikskola Östermalm. Otroligt trevligt bemötande av all personal. Extra stort tack till Darek. En oerhört bra och pedagogisk instruktör som
    bryr sig om alla sina elever, man känner dig allting sedd och hörd. Utbildningen anpassas efter enskilda elever och deras behov.
    2022-04-06 Spontant omdöme
    Jag rekommenderar starkt Jarla Odenplan. Och ett extra stort tack till Jojje, en så otroligt pepp instruktör som verkligen bryr sig om sina elever. Tack vare honom tog jag körkort på första försöket.
    Tack Anna!
    Roligt att få körkort nu fram till våren och sommaren, allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2022-04-04 Spontant omdöme
    Jag kan starkt rekommendera Jarla körskolan i Slussen. Trevligt bemötandet och väldigt kunniga lärare. Jag körde med Acke och fick mitt körkort idag tack vare honom.
    Tack Julia! Så roligt att höra att du är nöjd med din utbildning och har trivts med läraren och på skolan. Stort grattis till ditt körkort. Varma hälsningar från Jarla Trafikskola Slussen. Jarla Trafikskola
    2022-04-02 Spontant omdöme
    Jojje på Jarla trafikskola Odenplan hjälpte mig att ta körkortet på första försöket! Fantastiskt bra lärare som hjälpte mig att bli säker i trafiken med tips, pepp och bra planering! Jojje gjorde verkligen vägen till körkortet mycket lättare.
    Tack Klara!
    Roligt att det gick bra på din uppkörning och att du trivts hos oss här på Jarla trafikskola.
    2022-03-31 Spontant omdöme
    Jarla Trafikskola i Alvik, vilka pärlor! Jag har fått stöd genom hela processen från dag ett till när jag hade ett godkänt körprov. De har varit flexibla genom hela processen och gett mig bästa möjliga förutsättningar att klara körtkortsprovet.

Per, som alltid peppat mig och skämtat och fått mig mindre nervös inför prov, körningar, allt(!) och som orkat med mig i alla mina ändringar av körningar och det trots att han fick fixa planeringen med massor av riktlinjer till att börja med. Det tålamodet förtjänar han en guldstjärna för!

Telis, min körskollärare, drillade mig, hårt, och har i hela processen fått mig att lära mig på pedagogiska sätt genom att visa, instruera och svara på frågor. Han har också satt upp tydliga mål för mig när jag behövt det (och skällt på mig när jag förtjänat det). Men, han har ställt upp för mig genom hela processen, ändrat scheman, lagt in fler körningar när det behövts och allt för att jag skulle ha möjlighet att klara körkortet och det gjorde jag på första försöket. Jag hade inte klarat det utan Telis. :)

Jarla Trafikskola i Alvik får mina varmaste rekommendationer då de är hårda, professionella, vill att du ska lära dig, bli en säker förare och klara provet och de ger inte upp ens när du gör det och i processen försöker de se till så att du har det roligt på köpet.

Det här känns som ett tacktal när en mottar ett pris, men det känns lite som det. 5 av 5 rattar!
  • Emma Lovisa H
    2022-03-29 Spontant omdöme
    I dag tog jag mitt körkort. Jag övningskörde via Jarla Trafikskola Odenplan och hade Jojje som körlärare. Jag klarade körprovet på första försöket.
    Jag rekommenderar Jojje. Han har tålamod, är pedagogisk, otroligt peppande och kunnig. Utan Jojje och körskolan hade jag aldrig klarat körkortet. Det hade inte räckt för mig att bara köra privat, att ta körlektioner är värt pengarna. Du blir en säkrare förare i trafiken. En investering för livet.
    Tack Emma!
    Jätte kul att körkortet är i din hand nu, sköt om dig och vi ses på vägarna.

Allt gott från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.
    2022-03-28 Spontant omdöme
    Övningskörde med Jojje på Jarla Odenplan och rekommenderar honom varmt.
    Tack Kevin!
    Roligt att du trivts hos oss, sköt om dig nu.
  • DANIEL K
    2022-03-24 Spontant omdöme
    Darek på Jarla Trafikskola Östermalm är en otroligt bra trafiklärare. Mycket pedagogisk, trevlig, välstrukturerad och proaktiv i att planera utbildningsschemat. Tack vare honom gick det förvånansvärt smidigt och enkelt att ta körkort genom en kort och effektiv utbildningsprocess. Jag kan verkligen rekommendera Darek för alla som vill ta körkort!