Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 1155 kunder tycker om Jarla Trafikskola 2

2021-07-29
    Med Jarla trafikskola fixade jag körkortet på första försöket, rekommenderar starkt. Hade Sokrates som lärare, varje lektion var lärorik och produktiv, läraren var väldigt engagerad under hela utb. och förstod precis vad som behövde utvecklas och göras för att få till det.
    2021-07-28
    Tack Jarla Stureplan för en riktigt bra körkortsutbildning hos er! Allt har fungerat mycket bra, från inskrivning, planering, löpande kontakt via telefon/mail till körlektioner! Körlektionerna har präglats av noggrannhet, god pedagogik, tålamod, humor och många trevliga stunder!
    Idag blev jag godkänd på första uppkörningen och nu ser jag fram emot att ge mig ut på vägarna!
    Stort tack till alla på Jarla Stureplan för denna tid!
    Tove, stort lycka till och Grattis igen ! Har varit så kul att ha dig som elev och nu börjar din körresa framåt. Kom och hälsa på oss och berätta hur körningen går. Vi ses på vägarna! Hälsningar från oss här på Sibyllegatan 26. Jarla Trafikskola
  • 2021-07-23
    Jarla Trafikskola hjälpte mig att ta mitt MC Kort. Från början till slut så har de varit hjälpsamma. Allt från att hitta tider på deras gård eller i trafik. De har även hittat snabba tider för uppkörning trots att det är fullbokat överallt! Stort tack!

Rekommenderas starkt!
    Tack Teodor för dina fina ord! Kör försiktigt nu och ha en underbar sommar på hojen! Med vänliga hälsningar från alla oss på Jarla trafikskola Bromma! Jarla Trafikskola
    2021-07-14
    Jag körde upp som privatist men kompletterade med körlektioner hos Jarla Odenplan. På de 8 lektioner jag hade tillsammans med Jojje lärde jag mig mycket samtidigt som det var väldigt roligt! Jarla och Jojje kan jag verkligen rekommendera☀️
    2021-07-08
    Bra, trevligt bemötande och professionell utbildning.
    Tack Tobias för din rekommendation! Nu kan du njuta av ditt mc kort och vi ses ute på sommar vägarna. Allt gott till dig från oss på Jarla trafikskola Älvsjö. Jarla Trafikskola
  • AMELIE D
    2021-07-02
    Hjälpte mig få körkort på första försöket med endast 8 körlektioner (inkl att jag körde privat)!! Trevligt bemötande varje gång man kom in i receptionen. Jojje, min trafiklärare på skolan i Odenplan, var helt enastående på att lära ut intensivt! Tack så mycket Jojje! Jag skulle absolut rekommendera Jarla trafikskola till andra som vill ta körkort!
  • GÖRAN C
    2021-06-29
    Såklart lätt att bli överdrivet positiv när man klarat MC-kortet men jag kan starkt rekommendera Jarla i Bromma där jag kört. Bra lärare, kan tyckas lite hårda och petiga ibland men det gjorde ju att jag fixade provet på första. Samt att nan känner sig säker på vägen med mer kunskaper än vad provet kräver. Jättetack till Nea för bästa service och hur du planerade in allt. Med facit i hand skulle jag ha övat privat på krypkörningen då jag fick lägga många lektioner på det då jag hade lite svårt. Intensivkursen var också riktigt bra. Tack!
    2021-06-29
    Jag kan starkt rekommendera Jarla trafikskola, speciellt körläraren Sokrates som jag körde med. Sokrates är väldigt bra pedagogiskt och peppande när det behövs. En bra blandning mellan seriös och rolig. Tack vare honom klarade jag uppkörningen på första försöket. Tack som fan Sokrates!!
  • 2021-06-23
    Jag fick ett bra bemötande. De kunde vara ganska hårda, men det var alltid konstruktiv kritik som i slutändan lönade sig.
  • OSCAR B
    2021-06-18
    Jarla trafikskola är en väldigt bra trafikskola. De lär dig verkligen grunderna och ser till att du är mer än redo vid uppkörningen! Stort tack till Jojje min trafiklärare, som verkligen tog sig tiden och hjälpte mig få mitt körkort! Haft andra trafiklärare men ingen med lika stort engagemang. Stort tack Jojje ännu en gång!
    2021-06-17
    Jarla trafikskola Odenplan är en mycket bra trafikskola med personal som gjorde allt för att hjälpa mig ta körkort. Extra tack till Jojje som gav mig den pushen jag behövde genom sitt stora engagemang.
    2021-06-17
    Jag körde på Jarla trafikskola med Sokrates. Jag hade kört lite hemma och med några andra på samma körskola. När jag började köra med Sokrates lärde jag mig mycket. Det var intenstivt men jag lärde mig jättemycket och känner mig trygg nu i min körning. Det var också en bra struktur och jag kände att jag kom fram i körningen och lärde mig något efter varje pass. /Viktor
    2021-06-17
    Efter att ha skjutit upp körkortet i flera år kom jag i kontakt med Jarla Östermalm och möttes av Helen och Malin som lugnade och övertygade mig om att ”det här fixar vi”. Snabbt och smidigt satte vi upp en plan för utbildningen som anpassades efter mina mål och erfarenheter. Genom Helens tydliga och lugna sätt att lära ut och hennes tro på att jag verkligen kunde lära mig har jag gått från att vara en väldigt osäker förare till att tycka att det är kul att köra.

Nu har jag äntligen mitt körkort och det hade inte gått utan er, stort tack för all hjälp och stöd!
    Återigen stort grattis till ditt körkort som du är så värd! Det har varit en glädje att ha dig här som elev och det tycker vi alla. Ha en härlig sommar och njut av ditt körkort. Jarla Trafikskola
    2021-06-12
    Jätte bra lärare (Jenny)! Verkligen!! Dock lagom giriga och har alltid samma "rea" pågång.
    2021-06-09
    Körde upp som privatist och kompletterande min utbildning hos Jarla Odenplan där jag hade Sokrates som körskollärare, han är toppen. Lugn, pedagogisk och lär ut på ett jättebra sätt så man blir en trygg förare. Jag kan verkligen rekommendera Jarla & Sokrates!
    2021-06-02
    Att köra bil kan vara svårt och stressigt, men med rätt lärare blir man mer erfaren och skärare i trafiken. Lärde mig nästan allt från Sokrates som jobbar vid Jarla Odenplan, hans pedagogik och attityd till körning gör att man alltid kan se fram emot sina lektioner och ta med sig en massa bra knep. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket tack vare den hjälp jag fick under mina lektioner. Tror inte jag skulle klarat av resan till körkortet utan de insikter jag fick från olika lärare, speciellt Sokrates.

Rekommenderar att köpa ett paket med lektioner och att boka din uppkörning med hjälp av körskolan. Om du vill ha användbara, nytänkande och tydliga förklaringar kring hur du bör bete dig i trafiken borde du köra med antingen Sokrates eller Jojje på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • ELIN V
    2021-05-31
    Jag vill varmt rekommendera trafikläraren Sokrates på Jarla Odenplan. Effektiv, ambitiös och otroligt engagerad pedagog som använder varje minut av lektionerna. Från att ha börjat på noll och varit väldigt osäker klarade jag körprovet på första försöket. Med Sokrates som lärare tar du både körkort och blir dessutom en extra trygg och säker förare redo för alla situationer. Kan bara säga grattis till dig som får chansen att köra med Sokrates!

Köpte paket med körlektioner, bok och teori på nätet - allt fungerade bra.
    2021-05-29
    Jag är jättenöjd med Jarla Trafikskola Odenplan. Klarade teorin & uppkörningen på första försöket, och Ali är en grym körlärare - så trevlig, tydlig, pedagogisk och peppande!! Administrationen är snabb och effektiv.

Rekommenderar verkligen Jarla! :)
    2021-05-29
    Derya fixade en sista minutenlektion till mig innan min uppkörning vilket var väldigt uppskattat. När jag kom dit blev jag väldigt bra bemött och personalen var trevlig. Jag körde men Jojje. Han var verkligen den bästa läraren körskolläraren. Han var väldigt pedagogisk. Han visste exakt vad han skulle säga för att man skulle förstå och jag lärde mig väldigt mycket bara på en lektion. Jag är väldigt nöjd med allt
  • MAX S
    2021-05-28
    Superbra skola och kunniga lärare. Jag vill speciellt lyfta upp Johannes och Peter. Jag fick hjälp av alla lärare och när det kom till kunnighet var alla topp. Men när det kom till pedagogik och lära ut så var det de två som verkligen utmärkte sig. Bra jobbat!
    Tack för de fina orden Max. Stort grattis till körkortet från alla oss På Jarla och kör försiktigt. Jarla Trafikskola
  • 2021-05-25
    Super-bra körskola, kan inget annat än att rekommendera Jarla Trafikskola BROMMA.

Tog MC kort.
    Tack Niclas för att vi fick vara en del av din resa mot MC körkortet :) Du vet vart vi finns för att hälsa på. MVH/Jarla Trafikskola Bromma Jarla Trafikskola
    2021-05-24
    Körde med Raof och Tellis i Alvik, och dryga 30 lektioner senare är allt spikat - tack för hjälpen!
    2021-05-21
    Jag köpte ca 30 lektioner och körde upp för automat på Jarla trafikskola i Alvik. Klarade både uppkörningen och teorin på första försöket och kände mig alltid väl förberedd👍 Tack Raof och Tellis för en jättebra utbildning!
    Stort Grattis till körkortet Carolina! Roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss. Nu börjar din nya fas i livet med ditt körkort, grattis! Allt gott till dig ifrån oss alla här på Jarla trafikskola Alvik. Jarla Trafikskola
    2021-05-21
    Jag köpte ett specialpaket som var speciellt för just den månaden för ca 30 000kr. I paket ingick allting vilket var väldigt bra.

Jag blev bemött helt ok de var inte otrevliga men inte överdrivet trevliga heller kändes inte som om jag faktiskt hade betalat dem de 30 000 kronorna. Dock så var min körlärare väldigt bra och trevlig. Hade inga särskilda förväntningar när jag började på körskolan så de förändrades inte riktigt. Over all så vad det en bra ”upplevelse” jag fick körkortet.

Dock tycker jag att kundservicen kunde varit bättre då man faktiskt är en betalande kund. Jag tycker också att dom är allt för hårda gällande kraven till teoriprovet, jag fick en utskällning där personalen sa till mig att om jag inte klarar 5 stycken godkända prov med deras mått till dagen efter skulle de avboka mitt teoriprov. Jag fick lite ”ränta” som dom kallade det eftersom jag inte hade klart 5 stycken än behövde jag därför istället klara 8 stycken.tänk på att dessa prov tar ca 1 timme att göra och jag behövde spendera hela resterande dagen och kvällen på detta så att jag tillslut klarade dessa. Jag förstår att de bara vill ha så bra statistik som möjligt men att stå och skälla ut en betalande kund för detta tycker jag inte är okej, att klara teoriprovet eller inte är min ensak inte deras. Tänk även på att detta var mitt första teoriprov, det skulle vart mer okej om det var så att jag redan haft flera innan men detta var mitt första. Jag kanske bara skulle behövt lite mer pepp innan eller kanske en fråga om jag behöver extra hjälp inte en hård utskällning.

Annars så var ”upplevelsen” bra och jag skulle rekommendera skolan till andra dock kommer jag ge både ris och ros.
    Grattis till körkortet Theresia! Beklagar att du kände att vi var för hårda med dig kring teorin. Det har inte med vår statistik att göra, snarare om att vi inte ville att du skulle få underkänt på teoriprovet. Med tanke på hur svårt det är att boka tider numera så kanske vi hade behövt flytta på din uppkörning, vilket skulle ha påverkat hela din planering. Du kanske skulle behöva köra fler lektioner än planerat för att hålla körningen igång tills uppkörning och körkortet hade blivit dyrare för dig. Allt gott till dig ifrån oss alla här på Jarla trafikskola Alvik. Jarla Trafikskola
  • CAROLINE J
    2021-05-18
    Jag klarade körkortet idag (1:a försöket) och är så nöjd och glad! Jag gick på körskolan vid Odenplan - bra upplägg, fräscha bilar och alla har varit väldigt hjälpsamma och trevliga. Sokrates är världens bästa körlärare! Han är otroligt trevlig, lugn, pedagogisk och peppande. Att köra med honom var både roligt och lärorikt och jag känner att jag blivit en bra och säker förare. Tack så mycket Sokrates - du är en stjärna!!!
    Tack Caroline! Det har varit trevligt att ha dig som kund hos oss på skolan och att du känner att du är en säker förare efter din utbildning. Allt gott till dig från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2021-05-11
    Tack för hjälpen!
    Kjelle och Jonas var superbra som lärare. Funkade superbra att varva med mängdträning privat. Uppskattade landsvägskörningen.
  • Tomas Olov Z
    2021-05-07
    Mycket professionellt och bra bemötande; tagit MC-kort i ungdomen och nu BE-körkort via Jarla, kan varmt rekommendera!
    Stort tack för det Tomas, härligt att höra att du fått en fin upplevelse hos oss ! Njut av sommaren och din nya behörighet. Ha det magiskt nu. Jarla Trafikskola
    2021-04-30
    Trygg körskola. Man känner att instruktör verkligen vill att man får körkort på första försöket. Körde med Sokrates och han ställer upp och är tydlig när han instruerar. Rekommenderas!
    Tack Jonas! Roligt att du trivts hos oss på Jarla trafikskola Odenplan, vi ses ute på vägarna. Allt gott till dig från oss på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
  • ANDREA D
    2021-04-27
    Efter 10 år tog jag äntligen upp körkortet igen. Jag skulle ha gjort det ännu tidigare om jag hade vetat att jag skulle få så bra hjälp som jag fick hos er på Jarla Östermalm. Körde med Johan och jag verkligen stormtrivdes! Lättsam & väldigt pedagogisk person. Insåg efter varje lektion att jag sög åt mig som en svamp av allt han lärde ut. Slutade upp med färre lektioner än vad vi hade bokat från början & nu sitter jag här med körkortet i handen😊 rekommenderar starkt!
    Tack för dina fina ord och roligt att du är så nöjd med din utbildning hos oss. Nu börjar din nya fas i livet med ditt körkort, stort grattis! Jarla Trafikskola
    2021-04-20
    Toppenbra trafikskola!! Körde med Sokrates vid Odenplan. Han var verkligen pedagogisk och lyssnade på mina frågor. Jag såg alltid framemot mina körkortslektioner för han gav mig både bra och negativ feedback, och det kändes alltid som han hade min rygg. Tog mitt körkort idag och fick höra av min trafiklärare att jag körde exceptionellt bra utan några anmärkningar, allt tack vare Sokrates! Rekommenderar Jarla trafikskola Odenplan, det är 100% värt pengarna!
  • HENRIC J
    2021-04-15
    Bästa hjälpen man kan få, både inom körning samt teoretisk hjälp. Kunde inte önskat bättre kör och teorilärare. Finns inget som borde förbättras då allt redan är super. Tack för allt ni har gjort för mig, betyder väldigt mycket.
    Tack Henric! Du är så värd ditt körkort och lycka till nu med allt, vi ses ute på vägarna. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan och Östermalm. Jarla Trafikskola
    2021-04-12
    Superbra lärare och bra på feedback och att kunna se över en inviduell plan för min egen utbildning och takt på körningen
    Stort Grattis till körkortet Christopher! Roligt att du trivdes hos oss. Med vänliga hälsningar, Jarla Trafikskola Alvik Jarla Trafikskola
    2021-04-11
    Vill säga att jag inte finner några ord, men det gör jag.
    Orden är lycka, trygghet och förtroende.

Kom till Jarla trafikskola i Odenplan rätt nedbruten.
    Efter dålig erfarenhet på annan trafikskola sedan många år tillbaka hade jag gett upp om tanken att faktiskt ta körkortet men valde att ge det en sista chans.

Fick turen och äran att köra med körläraren Sokrates som tog mig under sina vingar och sa att "i år är det ditt år att ta körkortet".
    Måste passa på och ge honom den elogen han förtjänar.
    Otroligt pedagogisk och har ett lugn som får en att känna sig trygg bakom ratten.
    Tack för att du fick mig att finna lyckan i att köra igen och den kunskapen du tillförser.

Klarade både av teoriprovet och uppkörningen på första försöket!
    Rekommenderar varmt Jarla Trafikskola till alla (och om man har TUREN kanske man får Sokrates som lärare)!!
    Tack Isabelle! Roligt att trivts hos oss och att nu har ditt efterlängtade körkort. Allt gott till dig ifrån oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2021-04-10
    Nu har jag köpt min lilla Toyota Prius och kör lugnt och fint överallt i Stockholm, det kändes dock som bara en dröm för 5 månader sedan när jag började övningsköra med Slussens trafikskola. Jag tror inte att jag skulle vara där jag är nu utan dem. Jag tog ca 35 lektioner och tillsammans men Kent övade vi på alla möjliga moment i trafiken tills det satt. Den här skolan håller inte på med platsinlärning eller förberedelse till provet; de lär dig köra och köra bra och tryggt så att du klarar alla situationer i trafiken utan risker för dig eller medtrafikanter. Vi hade även enormt fokus på uppsikt back, döda vinkeln, planeringen och oskyddade trafikanter som ingen av mina 2 privata handledare kunde kommunicera tydligt och kontrollera, och utan det skulle jag inte klara provet i Farsta från första försöket. Kan bara varmt rekommendera skolan, de gjorde allt för att jag skulle lyckas inte bara på provet utan även senare i trafiken på egen hand.
    Åh, tack Daryna för ditt oerhört fina omdöme. Det är precis så, vi vill att ni ska klara er fint utan oss när ni har fått körkort :) Grattis till nya bilen och din frihet med körkort :) Jarla Trafikskola
    2021-04-08
    Sokrates detta är en kärleksförklaring, det finns ingen anledning att skriva något annat. Till dig som läser detta, ta mig på orden, ta detta på allvar och gör dig själv en tjänst, låt Sokrates leda dig till ditt körkort för jag lovar dig, det kommer han.

Min ”körkortsresa” var till en början allt annat än en enkel. I en pandemi slutar körlärare köra och saker och ting förändras. Jag fick sluta på min första körskola och började då leta vidare. Jag kände mig vilsen och visste inte vad man kunde lita på eller hur mycket allt skulle kosta. Till sist hittade jag detta forum och framförallt hittade jag Sokrates. Vid den tiden var dock Sokrates fullbokad så jag sökte mig helt enkelt till Jarla trafikskola Odenplan oavsett. Lena i receptionen var trevlig och behjälplig och det blev till en början två lektioner med andra lärare. Dessa var tyvärr inte riktigt vad jag hade förväntat mig utan jag vart nervös och osäker på min körning. Jag gjorde då valet att vänta en månad tills jag kunde boka ”denna Sokrates”.

Vi körde vår första lektion tillsammans och efter det vart jag fast. Sokrates förstod sig på mig och vad jag behövde. Han förstod tidigt hur jag bäst lärde mig och han utformade system utefter det. Vi satte upp en plan och följde den vilket för mig var väldigt viktigt. Trots att han har ett fullt schema kändes Sokrates alltid 100 % investerad i min körning och i mina framsteg. Då jag hade behov av en extra lektion löste han det och då jag behövde extra stöd i min körning fanns han alltid tillhands.

Jag klarade ingår min uppkörning med god marginal i Farsta här i Stockholm. Min inspektör sa uttryckligen att det var en väldigt fin uppkörning och det är bara tack vare Sokrates hårda jobb med mig.

Tack igen Sokrates för allt. Ord kan inte nog beskriva hur mycket jag rekommenderar denna människa.

Till den som ska ta ditt körkort vill jag bara önska lycka till och jag är helt ärligt lite avundsjuk på att du har körning med Sokrates att se fram emot:)
    /Emma
    Hej Emma, Stort Grattis till ditt körkort och för dina fina lovord! Vi strävar efter att planera, utbilda och göra det bästa för varje elev på individnivå så att ni ska nå era mål och detta har du nu gett uttryck för på att det fungerar i och med din skrift och dina lovord för oss på Jarla trafikskola Odenplan. Stort lycka till med körningen och kom och hälsa och berätta hur det går. Varma hälsningar från oss på Jarla Odenplan! Jarla Trafikskola
  • ALEXANDER Å
    2021-03-24
    Bra lärare, bra teori. Jag hade sokrates. Han var väldigt bra. Ger tydliga instruktioner, förklarar utförligt om man har frågor.
    Jag lärde mig alla trafikregler och skyltar osv. med datatesterna. Stort tack Sokrates
    Tack Alexander! Jättekul att körkortet är ditt nu. Sköt om dig och ta det lugnt i trafiken. Allt gott till dig från oss på Jarla Trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2021-03-23
    Precis tagit körkort med jarla trafikskola odenplan! Klarade på första försöket! Riktigt nöjd med mina trafiklärare! Speciellt Sokrates som hjälpte mig genom hela processen. Lärde mig massor vid varje lektion och kände mig alltid trygg och självsäker när jag körde med honom. Stort tack! Rekommenderar verkligen honom 10/10. Enda negativa med trafikskolan var att det var mycket problem med planeringen och var lite oklart vad som gällde, hade varit bra med mer info om hur det funkar att köra upp som elev. Annars supernöjd med lärarna
    Tack Stella! Roligt att du trivts hos oss och nu är körkortet ditt. Tyvärr blir det ibland svårt med planering inför uppkörning då vissa moment måste hinnas med och bli godkända. Njut nu av ditt körkort och vi ses på vägarna. Allt gott till dig från oss alla på Jarla Trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2021-03-20
    Köpte 6 lektioner för att slipa på min körning. Min lärare var superpedagogisk och hjälpte mig mycket så jag kunde ta körkortet. Rekommenderar varmt.
    Tack Olle, en snabb visit hos oss :) Bra jobbat! Jarla Trafikskola
  • JOHAN T
    2021-03-17
    Fantastisk bilskola! Fruktansvärt kompetent personal, alltid trevligt bemötande och de fixade och trixade så att allt skulle passa en! 10/10 hela vägen! Stort tack, Malin, Helen, Gia, Hasse och speciellt stort tack Dejan som jag aldrig klarat körkortet utan! Genuin människa, pedagogisk och ett hjärta av guld!
    Hej Johan, roligt att du är så nöjd med din utbildning och att resultatet blev bra. Men med en sådan elev hade vi inte förväntat oss något annat. Stort lycka till med ditt körkort! Jarla Trafikskola
    2021-03-11
    Mycket bra och seriös trafikskola som hjälpte mig ta körkort. Jag körde med Kawtar och tilsammans följde vi en plan fram till och med uppkörning, fantastisk lärare, funkade suveränt. Funderar du på att ta kökrkort och letar efter en trafikskola är slussens trafikskola ett utmärkt val som kommer hjälpa med allt du behöver.
    Tack Valter för ett fin omdöme, kör mycket och försiktigt :) Jarla Trafikskola
    2021-03-10
    Ett stort tack till alla på Jarla Trafikskola i Odenplan och extra STORT TACK till den bästa lärare Sokrates som möjliggjorde för mig att ta mitt körkort !!! Han var/är allt jag behövde mycket kunnig, pedagogisk, trygg med ett extremt stort tålamod. Tack för att du hjälpte mig att tro på mig själv!!!
    Tack Roza! Roligt att du trivts här hos oss och all lycka till dig och ditt körkort. Sköt om dig och vi ses på vägarna. Jarla Trafikskola
    2021-03-10
    Jag körde med Sokrates, och han var otroligt bra på många sätt. Väldigt bra på att lära ut och engagemanget var på topp, vilket gjorde lektionerna dubbelt så roliga. Utan Sokrates hade det inte blivit något körkort men nu sitter jag (med körkort) och är hur glad som helst. Tack Sokrates för allt du lärde mig!!!!
    Tack Elias! Efter intensivkörning så är nu körkortet ditt och vi ses i trafiken. Allt gott till dig från oss här på Jarla trafikskola Odenplan. Jarla Trafikskola
    2021-03-06
    Jag köpte lösa lektioner, oftast i olika paket som erbjöds. Bra lärare som var duktiga på att lära ut. Proffsigt bemötande hela tiden. Jag hade svårt att hitta tider efter arbetstid så jag hade önskat en större tillgänglighet på tider. Annars har jag inget negativt att säga.
    Hej Maria, vad kul att du trivdes hos oss. Ta det lugnt framöver! /Jarla Jarla Trafikskola
    2021-03-03
    Jag tog cirka 10 lektioner på Slussens trafikskola, och tog körkort nyligen. Jag fick skolan rekommenderad av en vän, och kan inte vara mer nöjd.

Alla jag mött på skolan är otroligt trevliga och pedagogiska, vilket har gett en stor lustfylldhet till att lära mig köra bil.

Jag körde främst med Jonas - en trevligare och proffsigare person går ej att finna! Från första början till slut så har Jonas varit en superpedagog och lett mig hela vägen till körkort. STORT TACK!
    Härligt att höra Ivan och tack för ditt omdöme :) Jarla Trafikskola
  • Elsa S
    2021-03-02
    Jag köpte ett paket med 15 körlektioner utan teori. Jag är helt sjukt nöjd med upplevelsen på slussens trafikskola. Man kan tycka att de tar mer betalt än andra trafikskolor men man får VERKLIGEN vad man betalar för. Klarade uppkörningen på första försöket pga körlektionerna. Jag rekommenderar starkt slussens trafikskola till alla som vill bli bra förare! Kunde heller inte tänka mig en bättre lärare än Kawtar så rekommenderar speciellt henne som lärare :)
    Tack Elsa för ditt fina omdöme, vi ses ute på vägarna :) Jarla Trafikskola
    2021-03-01
    Körlektionerna var tydliga och man bemöttes vänligt.
    Tack Kristian :) Kör mycket och försiktigt nu. Jarla Trafikskola
    2021-02-27
    Otroligt bra bemötande och hjälp från Derya i receptionen.

Raof och Lennart var mycket pedagogiska, professionella och hjälpsamma och gjorde att jag snabbt lyckades ta mitt körkort.

Rekommenderar STARKT Jarla Trafikskola i Alvik!
    2021-02-26
    Have just spent around 5 months with Jarla Trafikskola at Bromma. It's been wonderful.
    My instructor Pia is super nice and professional. Strongly recommended!
    Hi Fengkai, thank you for the kind words! We'll see you on the streets! /Jarla Jarla Trafikskola
  • Stella S
    2021-02-22
    Fick byta lärare tre gånger, körkortet kostade men än dubbelt från det som va sagt (ca 60 000kr). Har en reklamation inne till STR och dem vägrar vänta med att skicka fakturan till kronofogden fast de är ansluta till STR och måste följa nämndens beslut. Jag va otroligt ledsen efter denna upplevelse och avråder verkligen från att anlita denna skola. Tagit enormt mycket energi och även extremt mycket pengar.
  • 2021-02-19
    Började min resa mot körkortet på Alviks Trafikskola som sedan blev en del av Jarla Trafikskola och idag klarade jag min uppkörning. Vill tacka så väldigt mycket. Extra stort tack till Kenneth som varit en grymt bra lärare. Tack vare dig klarade jag det på första försöket.
    GRATTIS Johannes, kul att det gick bra på din uppkörning. Tack själv, du var ju inte bara intresserad av att ta körkort utan även hur trafiken fungerar. Lycka till i framtiden, Kenneth, Alvik Jarla Trafikskola