Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

En del av Jarla Trafikskola jarlatrafikskola.se
  • BadgeTwelveYears
1 545

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris. Vi erbjuder...

1545 omdömen om Jarla Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2013

Sofie G
Skrev om Jarla Trafikskola

Tog mitt körkort på första försöket. Hade Theo som lärare som är super, flexibel och hjälpsam. Receptionen (Maria) är även jättebra och försöker alltid lösa för det bästa. Jättenöjd!

Joakim G
Skrev om Jarla Trafikskola

Enkelt att komma igång och Marita (Gullmarsplan) hjälper dig sätta upp ett schema som leder mot körkortet. Jag har lyckats bolla heltidsarbete med körning tack vare ett flexibelt schema tillsammans med Kenta. Står du i valet och kvalet mellan att köra privat och med körskola rekommenderar jag starkt att prata med körskolan och jag kan varmt rekommendera Kenta som är tryggheten själv och har varit otroligt stöttande hela vägen.

Anisha Dewan K
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med Jarla Trafikskola på Odenplan. Bästa Sokrates hjälpte mig att få mitt körkort och jag rekommenderar starkt.

Milijan S
Skrev om Jarla Trafikskola

Klarade uppkörningen på första försöket med Theo som lärare! Men alla som jag fick träffa på skolan var jätte hjälpsamma och trevliga, utan dem hade jag inte klarat det :)

Meghan S
Skrev om Jarla Trafikskola

Highly recommend Petter at Odenplan - especially if English is your prefered language of learning. He is everything you need an instructor to be - patient, kind and very well informed about the road and rules. I especially appreciated him taking time to explain the 'why' behind the all the safety checks and road rules I needed to learn. Lena at the admin desk is a delight too!

Linda H
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag kan inte nog rekommendera Jarla trafikskola Gullmarsplan. Kompetenta, trevliga och duktiga lärare och så underbara Marita i receptionen.

Svar från Jarla Trafikskola

Stort stort grattis Linda, tack för det fina omdömet. Så härligt att du trivdes så bra med oss, kör försiktigt nu i sommar ;)Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Gullmarsplan.

Tae Hwan L
Skrev om Jarla Trafikskola

Från min första lektion till uppkörningen har Jarla Trafikskola alltid varit stöttande och lätta att arbeta med. Om jag har varit sjuk eller liknande så har jag alltid fått nya passande tider och körlektionerna har varit värd varje krona. Jag vill speciellt tacka Ercan som var min huvudsakliga körskolelärare. Jag vill även tacka Marita i receptionen som alltid mött än med ett leende och en positiv energi.

Svar från Jarla Trafikskola

Stort tack Tae! Tack för att vi fick följa med på din resa till körkortet. Njut av din Körkortet och ha en magisk sommar! Hälsningar från hela Gullmarsplans Jarla gänget !

Isabelle Tsambika Maria H
Skrev om Jarla Trafikskola

Super nöjd med både upplägget och alla lärarna. Kan verkligen starkt rekommendera denna trafikskola!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Isabelle! Nu är körkortet ditt och du kan nu ut på vägarna och köra alldeles själv. Sköt om dig! Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Felicia V
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med Jarla Gullmarsplan! Kunniga och alltid ett trevligt bemötande! Tack för er hjälp, både bakom ratten och med planeringen - verkligen ovärderlig, Åke och Marita!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Felicia för din fina rekommendation. Ha en skön sommar med mycket bilkörning. Allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Gullmarsplan.;)

Christina T
Skrev om Jarla Trafikskola

Stort tack till fantastiska Jarla Trafikskola på Östermalm/Vallhallavägen. Alltid ett varmt och hjärtligt bemötande när man kliver innanför dörren, och trygga och lugna trafiklärare. Speciellt tacksam över min lärare Tobias. Utan honom hade jag inte lyckats ta mitt körkort. Jag kan varmt rekommendera både gammal som ung att ta sitt körkort med hjälp av Jarla.

Svar från Jarla Trafikskola

Stort stort grattis Christina, Så härligt att du trivdes så bra med oss, kör försiktigt nu :)

Sofia W
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag är jättenöjd med min upplevelse hos Jarla Gullmarsplan. Körde med flera lärare och tyckte att alla var lugna och bra! Blev alltid trevligt bemött av all personal och fick hjälp med bokningar osv. Ett extra stort tack till Ercan dock! Utan hans hjälp hade jag inte klarat både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack!

Svar från Jarla Trafikskola

Stort tack Sofia! Njut av din Körkortet och ha en magisk sommar! Hälsningar från hela Gullmarsplans Jarla gänget !

Daniel H
Skrev om Jarla Trafikskola

Sokrates på Jarla Odenplan - en riktig stjärna! Från att aldrig ha suttit bakom ratten till att jag nu har körkort med godkända resultat på både teori och uppkörning på första försök. Sokrates har från dag 1 varit extremt pedagogisk, tydlig, noggrann och till det väldigt trevlig. Känt ett väldigt starkt förtroende längs hela vägen, och det har varit roligt att köra hela tiden. Riktigt nöjd!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Daniel, njut av ditt körkort så ses vi ute på vägarna! Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan

David N
Skrev om Jarla Trafikskola

Utmärkt service och duktiga bilskolelärare. Kontaktade dem första gången i mitten av januari och hade ett färdigt BE-kort fem veckor senare. Smidigt och väl värt pengarna!

Svar från Jarla Trafikskola

Stort tack David ! Det ska inte vara svårt när det kan vara lätt :) Njut av din nya behörighet och ha en magisk sommar! Hälsningar från hela Jarla gänget !

Frej Valdemar F
Skrev om Jarla Trafikskola

Otroligt tacksam för utbildningen hos Jarla Trafikskola Odenplan, de hjälpte mig att ta mitt körkort på 10 veckor. Min körlärare var Sokrates, hans tydlighet, pedagogik och härliga personlighet gör att jag skulle rekommendera honom till vem som helst! Även administratören Lena var fantastisk, hon löser allt med ett leende på läpparna och ser till att alla får en skräddarsydd planering.

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Frej för din fina rekommendation, nu har du ditt körkort och kan åka ut på vägarna alldeles själv. Allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan.

Josefin Teresa M
Skrev om Jarla Trafikskola

Grymt bra trafikskola. Men framförallt för att jag hade Sokrates som lärare. Gjorde att jag tog körkort på 2 månader och klarade första försöken på både teori och uppkörning!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Josefin, roligt att du tyckt om din körkortsutbildning här hos oss, du får ha det så bra och sköt om dig. Allt gott från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Weronika A M
Skrev om Jarla Trafikskola

Jättebra! Alltid trevliga och hjälpsamma, både min körlärare Johannes (Han är bäst) och de andra som jobbar där. Har alltid blivit bemött med positivitet och har kunnat lösa tider med min lärare eftersom jag går i skolan och det var lite svårt. Lektionerna var alltid väldigt lärorika och skön stämning. Kunde ställa hur många frågor som helst och han var mer än glad att besvara allt och lära ut allt han kunde. Jag tog B-körkortet idag med Jarla Trafikskola Bromma och är jättenöjd med hela upplevelsen. Har minnen och erfarenheter livet ut (: Tack för allt!

Oscar A
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag tog mitt körkort med Jarla Trafikskola Odenplan, och är väldigt nöjd. Bemötandet från alla var professionellt, trevligt och kompetent. Sokrates, som var min körlärare, är otroligt bra att köra med - pedagogisk, tydlig, lugn, empatisk och väldigt trevlig. Utbildningen är välstrukturerad, fokuserad på det varje elev behöver lära sig och funkade väldigt bra även för mig som inte hade möjlighet att köra privat. Rekommenderas starkt!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Oscar för din fina rekommendation och va skönt för dig att körkortet är i din hand... Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan

Sajedeh K
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag är otroligt tacksam för allt jag har lärt mig på Jarla trafikskola, särskilt från Björn. Tack för det vänliga bemötandet och den trevliga atmosfären ni skapar varje gång vi är där!

Svar från Jarla Trafikskola

Roligt Sajedeh att du är nöjd. Var rädd om dig så ses vi i trafiken. Jarla Trafikskola i Norrtälje

Lilly Rose S
Skrev om Jarla Trafikskola

ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TACKSAM, så fruktansvärt bra coachning på alla sätt. Tack så jättemycket. Speciellt till Aristoteles🙏🏻

Svar från Jarla Trafikskola

Härligt Lilly, Stort grattis till ditt välförtjänta körkort. Kör försiktigt nu och ha det riktigt skönt på din resa. Och som pappa sa, håll dig undan från mopparna ;) Allt gott önskar vi alla på Jarla i Alvik

Johan L
Skrev om Jarla Trafikskola

Efter att ha skjutit upp körkortet 5 år från mitt första försök så skrev jag in mig på Jarla Älvsjö. Då jag ej haft möjlighet att köra hemma har jag spenderat mycket tid bakom ratten med framförallt Thomas. Hans lugn, tydlighet och humor gjorde lektionerna till utvecklande och bra stunder. Alla på Jarla känns dedikerade och genuina. Jarla är extremt tillmötesgående och flexibla med tider. Att man dessutom alltid blir personligt bemött bidrar positivt! Rekommenderar ingen att skjuta upp körkortet så länge som jag gjort :D Rekommenderar alla Jarla Älvsjö!

Svar från Jarla Trafikskola

Snyggt jobbat, jag visste att du skulle fixa det! Tack själv för ditt glada humör och bra kämpat Johan. Kör förståndigt nu så ses vi på vägarna! / Hälsningar från hela gänget i Älvsjö

Rebecka Helén Christina S

Helt fantastiskt bra körskola som verkligen är till hjälp för att man ska ta körkort. Personalen är både väldigt trevliga och är till ett stort stöd. Hade verkligen rekommenderat att köra där! Har aldrig känt mig så säker i trafiken som när jag körde med Jarla!

Svar från Jarla Trafikskola

Tusen tack Rebecka! Grattis till körkortet igen :)

Ville O
Skrev om Jarla Trafikskola

Hjälpte mig hela vägen till körkortet, enkelt upplägg och härlig personal. Duktiga och rutinerad lärare som underlättar och som har hjälpt något enormt. Jag vill peka ut Sokrates, utan honom skulle det inte bli något körkort.

Svar från Jarla Trafikskola

Grattis Ville, det där gjorde du bra! Njut nu utav ditt körkort och allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan.

Angelica E
Skrev om Jarla Trafikskola

När jag skulle lära mig att köra bil vände jag mig till Jarla Trafikskola. Inte bara för att de ligger centralt även för att jag blivit rekommenderad dem flera gånger. Jag blev bemött av Sokrates, min körskollärare. En mycket trevlig och duktig lärare som på ett bestämt men ödmjukt sett lär en att köra bil som ett proffs. Idag har jag körkort och det är tack vare alla fantastiska människor på Jarla trafikskola! Tack Sokrates och tack Jarla!!!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Angelica för din fina ord om oss, nu har du ditt körkort och kan ut och köra alldeles själv. Sköt om dig! Allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan.

Lisa J
Skrev om Jarla Trafikskola

Bytte till Jarla trafikskola Gullmarsplan efter en dålig upplevelse på en annan körskola, och jag blev inte besviken. Allt var så bra uppstyrt och ordnat och handledarna (Kenneth och Kenta) var proffsiga, pedagogiska och stöttande. Rekommenderar!

Svar från Jarla Trafikskola

Hej Lisa Tack för dom fina orden. Vi är glada att vi kunde vända din dåliga upplevelse till en positiv erfarenhet som genererade till ditt körkort. Grattis igen till ditt körkort/Marita

William John O
Skrev om Jarla Trafikskola

Vill bara skriva några fina ord om min upplevelse hos Jarla Odenplan och min trafiklärare Sokrates! Upp tills dess hade jag bara kört privat och misslyckats med ett tidigare körprov då jag inte hade lärt mig regler & struktur... helt enkelt, jag kunde inte köra! Men efter 9-10 lektioner med bästa Sokrates (och många timmar mängdträning) har jag inte bara lärt mig det man ska kunna, men känner mig nu också helt lugn med att bege mig ut på äventyr bakom ratten! Tack Sokrates och tack Jarla! God Jul önskar Wille

Svar från Jarla Trafikskola

Tack och Grattis Wille! Vi ses på vägarna och du får sköta om dig. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Ebba Susanna Linnea C B
Skrev om Jarla Trafikskola

Bästa körskolan och läraren någonsin. Skulle aldrig klarat de utan Johannes🙏🏻

Svar från Jarla Trafikskola

Stort tack Ebba för dina fina ord, det var ett nöje att ha dig här hos oss! Härligt. Lycka till med körningen nu och ha det så bra så ses vi på vägarna. Hälsningar från hela Jarla gänget.

Shabnam R
Skrev om Jarla Trafikskola

Jarla trafikskola odenplan 👍 Jag hade ingen möjlighet att övningsköra peivat. Jag lärde mig allt på trafikskola med hjälp av värdens bästa lärare och lyckades med körkortet på första uppkörning. Stor tack Heval . En person som bryr sig om sina elever. Han har stor erfarenhet ,bra pedagogik ,bra humor, har mycket tålamod, och ger utrymme för självinlärning. Tack för att du fick mig att tro på mig själv .

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Shabnam! Lycka till nu med ditt körkort och ta hand om dig. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Linnea A
Skrev om Jarla Trafikskola

Efter att ha skjutit på att ta körkort i 12 år blev jag blev tipsad om Jarlas trafikskolor av en kompis pappa och är otroligt glad att jag lyssnade på tipset! Jarla Älvsjö har från dag ett varit otroligt välkomnande och hjälpsamma. Jag körde majoriteten av mina lektioner med Thomas och han kände verkligen in vad som passade mig gällande inlärning och utmanade mig lagom mycket varje lektion. Bra pedagogik och humor gjorde att lektionerna inte kändes läskiga utan gav mycket och jag utvecklades snabbare än vad jag förväntade...

Svar från Jarla Trafikskola

Stort tack Linnéa för dina fina ord, det var ett nöje att ha dig här hos oss! Starkt kämpat och med goda resultat, Härligt. Lycka till med körningen nu och ha det så bra så ses vi på vägarna. Hälsningar från hela Jarla gänget.

Mia A
Skrev om Jarla Trafikskola

En bra trafiklärare engagerar, stödjer, är berömmande och personlig samt skapar trygghet. Min lärare, Heval, har allt och lite till! Heval är lugn och pedagogisk och ger utrymme för självinlärning. Han är en person som bryr sig om sina elever. Jag hade ingen körvana eller möjlighet att övningsköra privat, jag lärde mig allt på trafikskolan. Tack, Heval för att du gjorde alla våra lektioner enkla och roliga. Tack för att du fick mig att tro på mig själv. Heval, världens bästa lärare, tack för allt! Mia

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Mia! Tack för dom fina orden, lycka till med ditt körkort och vi ses på vägarna. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Winner N
Skrev om Jarla Trafikskola

I was looking to get a Swedish driving license. I already hold a license from my home country and looking for the lessons to be carried out in English. A colleague recommended to Jarla Trafikskola Älvsjö. I took the full package of lessons, with Risk 1&2, and a car for the test, etc. Sandra, the Customer service personnel, was really informative. Having no previous information on the steps towards getting a license, I received clear guidance from her on where to start as well as the overall process. She was always quick...

Svar från Jarla Trafikskola

Thank you so much Winner for you kind words! We enjoyed having you here and thank you for allowing us to guide you towards the swedish drivers license. You'll be a snow driving pro in no time! Take care and drive safely now. Best regards from all of us at Jarla Älvsjö

Skrev om Jarla Trafikskola

I denna djungel av körskolor och körskolelärare blev jag tipsad om Haval och Jarla Trafikskola Odenplan av en nära vän. Några månader senare har jag nu genomfört ett 30 pack lektioner och fått mitt körkort. Detta har jag Haval att tacka för! Haval har med ett enormt tålamod, stor erfarenhet och på ett pedagogiskt och lekfullt sätt fått mig att känna mig trygg och redo att nu ensam ge mig ut på vägarna. Timmarna i bilen har varvats med skratt och lärorika samtal. Haval ser individen. Haval är engagerad, på riktig! Inte...

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Ola för dom fina orden, du får sköta om dig och kom förbi sen när du köpt bil. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Linda Å
Skrev om Jarla Trafikskola

Kände mig välkommen från dag 1 vilket gör mycket när man är nervös. Alla va så trevliga och glada. Gjorde en intensivkurs och har kört med Gerd, Heléne och Ann. Alla pedagogiska och snälla. Klarade teori och uppkörning på första försöket. Rekommenderar verkligen Jarla i Norrtälje! Tack för er hjälp och att ni trodde på mig. 💞 Nu ska ja ut och gasa.. 🏎️💨. (skoja 🙊)

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Linda. Vad roligt att höra. Njut nu av körkortet och friheten det ger. Ta hand om dig och så se vi i trafiken :) Hälsningar Jarla gänget i Norrtälje

Skrev om Jarla Trafikskola

Så bra! Lärde mig köra här och risk 1an var faktiskt rolig!!

Svar från Jarla Trafikskola

Hej Ida! Underbart att höra, tack för att du valde oss och njut av körkortet nu. Ha det fint från oss, Jarla trafikskola Bromma.

Skrev om Jarla Trafikskola

Stort tack till världens bästa trafikskola - Jarla Trafikskola i Norrtälje! Helt underbar personal och fantastiska lärare! Jag körde med Helene, som ger lugn och trygghet (perfekt om man är nervös av sig :)) och som alltid har nära till skratt. Gick riskutbildning med Anja som även hon är en riktig pärla. Björn var också jättebra - lärde mig omkörning och gav mig nyttiga tips på min utbildningskontroll. Sist men inte minst stort tack till fantastiska Clara i receptionen, som har full koll på allt och alla och som alltid...

Svar från Jarla Trafikskola

Tack för dina jätte fina ord Lisa, och fantastiskt jobbat med körkortet. Fortsätt köra med stil och ta hand om dig. Du är alltid välkommen och hälsa på. Stor kram från oss i Norrtälje.

Suzanne L
Skrev om Jarla Trafikskola

Bra och lärorik körskola med väldigt utbildade lärare. Jag hade Sokrates som körlärare och klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket. Både jag och min äldre bror som också tog sina körlektioner på Jarla Trafikskola är väldigt nöjda.

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Suzanne! Bra jobbat utav dig, nu kan du ut och köra själv...sköt om dig och vi ses i trafiken. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Melissa S
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag skulle absolut rekommendera jarla trafikskola i Älvsjö. Jag kände mig alltid att personalen respekterade mig, och hade genuint intresse i min utveckling och succé som förare. En bättre utbildning kan man inte få! Stora tack till Tasos, Sandra och Jessica som hjälpte och stödde mig ända till slutet :D

Svar från Jarla Trafikskola

Hej Melissa, stort tack för dina fina ord! Du hade ett mål, du satsade och du lyckades. Snyggt jobbat. Ut och kör nu och njut av friheten som körkortet ger! Ta hand om dig. Hälsningar från hela Jarla gänget

Yuanhui X
Skrev om Jarla Trafikskola

lärare lärde tydlig och har tålamod. Man få massa bra feedbacks och känner varje lektion är värde.

Svar från Jarla Trafikskola

Hej Yuanhui, tack för dina fina ord. Stort grattis till körkortet och kör förståndigt nu! Ta hand om dig så ses vi kanske på vägarna. Hälsningar från hela Jarla gänget

Sanna S
Skrev om Jarla Trafikskola

Rekommenderar starkt Jarla Älvsjö! Jag har försökt ta körkort länge men varit väldigt osäker och rädd för att köra. Jag fick otroligt bra upplägg, stöd och pepp fram till körkortet igår 🙌🏻 Tack vare Thomas och Jessica känns det nu så roligt att köra bil! Stort tack!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack själv Sanna för att du valde oss för din väg till körkortet! Stort grattis igen och ut och njut av körkortet nu! Ha det så bra! Hälsningar från hela Jarla gänget.

Kerttu Mathilde Deborah R
Skrev om Jarla Trafikskola

Jätte härliga och bra lärare som man får en massa pepp och support av! En riktigt bra utbildning som hjälper dig till körkortet!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Mathilde för dina fina ord. Fortsätt köra snyggt och ta hand om dig. Hälsningar från Norrtälje gänget. :)

Otto B
Skrev om Jarla Trafikskola

Jarla hjälpte mig supermycket med körkortet! Sokrates var grym och berättade alltid vad jag behövde jobba på.

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Otto, kört förståndigt och vi ses ute på vägarna. Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Daniel V
Skrev om Jarla Trafikskola

Tog körkortet på en månads intensivkurs. Behövde inte ha koll på någonting själv vad gällde planering och logistik, det fixade Jessica åt mig. Klarade teorin utan problem efter att ha kört skolans teoriprogram och uppkörning kort därefter, båda på första försöket. Hade dessutom väldigt roligt när jag var ute och körde. Ett stort tack till alla inblandade och framförallt till Tomas, riktigt kul att köra med dig och en gedigen körutbildning!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack för dina fina ord Daniel! Nu kan du köra omkring med mer än bara barnvagnen :) Kör försiktigt nu och ta hand om dig. Hälsningar från hela Jarla gänget.

Dan L
Skrev om Jarla Trafikskola

Som 60 plus och aldrig ha kört bil kändes det lite abstrakt i början. Men på Jarla Odenplan finns trevliga duktiga pedagogiska körlärare, som entusiasmerade och lotsade mig till körkortet, och trevligt bra bemötande med allt administrativt..

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Dan, det har varit trevligt att du kört här hos oss. Nu kan du ta bilen upp på fjällvägarna och fisk, vandra och bara njuta av livet. Sköt om dig och allt gott från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Anindo A
Skrev om Jarla Trafikskola

Övningskörde med Heval på Jarla Odenplan. Fantastiskt lärare och mycket pedagogisk! Har inte kört tidigare och hade ingen privat handledare. Lyckades ta körkortet på första försöket i Farsta med under 30 körlektioner!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Anindo och ett stort grattis till dig...bra kämpat. All lycka och allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola Odenplan.

Sandra G
Skrev om Jarla Trafikskola

Tog mc kortet på första försöket. Har ingen annan att tacka än Krister och Jarla Älvsjö trafik skola! Tack vare en proffesionell, lugn och tålmodig Krister lyckades han lära mig köra mc på ett säkert och defensivt sätt. Sandra i receptionen är en stjärna som planerar det bästa upplägget som passar ens schema. Man kände sig verkligen hemma så fort man klev in i receptionen av det glada positiva bemötandet. Jag kan starkt rekommendera Krister och Jarla på Älvsjö om du vill lära dig köra mc!

Svar från Jarla Trafikskola

Stort tack Sandra för dina fina ord! Superkul att ha dig här. Så jävla grym som fortsätter kämpa trots smärta. Tuffast i stan! Njuta av friheten som MC kortet ger dig och ta hand om dig. Hälsningar från hela Jarla gänget!

Kristofer N
Skrev om Jarla Trafikskola

Tog MC kort hos Jarla Älvsjö. Otroligt proffsiga , hjälpsamma och flexibla. Väldigt smidigt med körgård nära skolan så man utnyttjar tiden maximalt. Intensivkursen var klockren där man fick lära sig allt man behöver inför uppkörningen. Extra plus till körlärare Krister som lugnt och metodiskt ger en tips och råd.

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Kristofer för dina fina ord. Bra jobbat med MC kortet! Nu kan du flyga fram på vägarna... men håll hastigheten :) Ta hand om dig. Hälsningar från hela Jarla gänget!

Brian Poul Mikael D
Skrev om Jarla Trafikskola

Jag tog en intensivkurs på jarla i Norrtälje på 3 veckor, kostsamt men lätt värt det och enligt mig ett fullt rimligt pris. Innan utbildningen hade jag ingen koll överhuvudtaget på bilkörning, aldrig kört förrut etc. Fick en fantastiskt lärare som var extremt pedagogisk och kunnig. Klarade teoriprovet på första försöket med god marginal tack vare teorimaterialet på elevcentralen som gör att man känner sig väl förbredd på provet. När det närmade sig uppkörning kändes det som att jag behövde några extra lektioner vilket löstes...

Svar från Jarla Trafikskola

Tack för dina fina ord Brian och roligt att höra att du trivts hos oss. Riktigt bra jobbat med körkortet. Fortsätt köra sådär snyggt och ta hand om dig. :) Hälsningar från Jarla gänget i Norrtälje.

Mikael R
Skrev om Jarla Trafikskola

Körde merparten av mina lektioner på Älvsjö trafikskola. Reception/administration får toppbetyg för all hjälp med att boka lektioner samt hitta 2 uppkörningar. Körningen får 2 + När det gäller körning på Älvsjö är det mindre bra att det tar ca 10-15minuter av en dubbellektion för att transportera sig till cyklarna och manöverbanan samt tillbaka till kontoret.. Vidare räcker det med en dubbellektion där man får sitta bakom på lärarens mc och man får titta på en annan elev som kör ensam. Jag hade 4 dubbellektioner och intensiv...

Svar från Jarla Trafikskola

Hej Mikael, stort tack för din feedback! Det är genom elevers åsikter som vi utvecklar och förbättra oss och vi tar till oss av dina kommentarer. Stort grattis till MC körkortet och njut av friheten på Motorcykeln. Ta hand om dig! Hälsningar från hela Jarla gänget.

Bo L
Skrev om Jarla Trafikskola

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand rekommendera trafikskolan!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Bosse! Bra jobbat med MC-kortet. Fortsätt köra sådär snyggt och kom förbi med hojen någon dag. Varma hälsningar från Jarla gänget i Norrtälje.

Ludwig S
Skrev om Jarla Trafikskola

Smidig och bra körupplevelse, A körkort på knappa 2 månader! Tack Gerd och Jarla trafikskola Norrtälje!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack för dina fina ord. Snyggt kört Ludwig och grattis igen till körkortet! Välkommen förbi och visa upp hojen sen. :) Hälsningar Norrtälje gänget.

Carl Fredrik Charlie B
Skrev om Jarla Trafikskola

Supernöjd med Jarla Odenplan. Tack Ali för en väldigt bra utbildning, uppskattar din tydlighet. Vill även tacka övrig personal som alla varit lika bra!

Svar från Jarla Trafikskola

Tack Charlie, roligt att du nu har ditt körkort i handen. Vi ses ute på vägarna och du får sköta om dig. Allt gott till dig från oss alla här på Jarla trafikskola Odenplan.