Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 153 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• Weronika P
    Weronika P skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa service, tusen tack till alla som gjorde min körning till väldens bästa. Inte bara att jag klarade B-körkortet på första gång men även Mc A2-körkortet. Tack så mycket Llija för mina första steg på hojen som fick mig bli så duktig som nu med hjälp av Firas som finslipade allt till ett. Jag kommer alltid komma ihåg vad jag fick för fantastisk körning av er för livet .
    Tack så mycket igen :D /Weronika
    2017-09-22 Firas C svarar Weronika P
  • Lina B
    Lina B skrev om JP´s Trafikskola
    Tack för allt Mariette! Bästa körläraren man kan ha!
    Rekommenderar verkligen Jp's trafikskola!
  • Merve O
    Merve O skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan och bästa läraren Firas!! 🙌🙌🙌
    2017-09-07 Firas C svarar Merve O
  • Tobias S
    Tobias S skrev om JP´s Trafikskola
    HELT underbar skola. Från första foten jag satte där så kände jag mig hemma! Yosef och Firas mottagande var exceptionell professionalism och Grymt bra kund bemötande! Skräddarsyr ett program just för dig, lägger upp efter ditt schema och kunnande. Lärarna är inget undantag heller. Speciellt tack måste jag ge till Simon och Markus som tog in mig och bokstavligen körde över mig med ord och visdom. Firas måste jag tacka för en rolig och informativ Risk 2a! Mariette TACK för att du ställde upp i sista stund för min uppkörning! utan er hade jag inte fått kortet! NI ÄR grymma!

Helt klart bäst i Stockholm med ALLA typer av fordons lektioner och tveklöst dom bästa lärarna!

TACK igen! // Tobias Stankiewicz
  • Suchada  G
    Suchada G skrev om JP´s Trafikskola
    Körde med Jolanta 3 gånger och nu har jag äntligen ett körkort i handen. Har bytt trafikskola 2 gånger och haft 5 olika lärare och till slut hittade jag en som jag trivdes med. Bästa !
  • Danielle H
    Danielle H skrev om JP´s Trafikskola
    Pedagogiska lärare, flexibla och hjälpsamma. Ser till att du når ditt mål och får dom rätta kunskaperna för att lyckas. Dom är väldigt måna om sina elever. Toppen bemötande och helt enkelt bäst i alla kategorier. Dom vet VERKLIGEN vad dom gör. Dom fixar och trixar och skräddarsyr efter dina behov.
  • Theodor B
    Theodor B skrev om JP´s Trafikskola
    Ett helt grymt gäng som vet exakt vad de gör och vad som är bäst för dig! Helt otroligt flexibla och fantastiska människor som arbetar här!
  • Vanna L
    Vanna L skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt JPs!
    Har kört med Jolata och Marcus. Superbra och givande lektioner som ledde till att jag klarade körkortet på första försöket! Tack för all hjälp JPs!!
  • Samia A
    Samia A skrev om JP´s Trafikskola
    Värdens bästa trafikskola!! Du kommer garanterat att få körkortet om du får hjälp här, speciellt av Simon!! Är då jävla glad att jag tagit körkortet men det är så härlig miljö och härliga människor dör att man bara vill fortsätta gå kvar!! Rekommenderar starkt!!👌🏻👌🏻
    2017-05-26 Firas C svarar Samia A
    Tack gör att du valde JPs Trafikskola och lycka till med allt i framtiden.
  • Angelica S
    Angelica S skrev om JP´s Trafikskola
    Jpstrafikskola rekommenderar jag starkt.

Trafikläraren jag övningskörde med va väldigt duktig på att förklara och ge smarta tips att tänka på. Hon va hård och bestämma men samtidigt positiv och glad. Det passade mig väldigt bra.
    👍🏽👍🏽👍🏽

//Angelica
  • Mikael B
    Mikael B skrev om JP´s Trafikskola
    Körde intensivt och klarade det tack vare dom. Super trevlig personal!!

Rekommenderas starkt!
  • Annika J
    Annika J skrev om JP´s Trafikskola
    Tack till JP Trafikskola som på ett proffsigt, pedagogiskt och effektivt sätt hjälpt mig att ta mitt efterlängtade körkort. Körde med Simon och kan verkligen rekommendera honom, jag hade aldrig en tråkig stund och kände mig alltid trygg med hans upplägg av min utbildning. Jag ger JP Trafikskola 10 av 10 möjliga poäng!!
    2017-05-18 Firas C svarar Annika J
    Annika J gillar detta
  • Zina A
    Zina A skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar stark. Bra planering inför prov, anpassar utbildningen efter dina behov.
    Super professionella och pedagogiska lärare! Bästa körskolan i sthlm
    2017-05-11 Firas C svarar Zina A
  • Sarah B
    Sarah B skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Jp,s trafikskola! Extra tack till Ilja och Fredrik som utbildade mig!
  • Ibrahim S
    Ibrahim S skrev om JP´s Trafikskola
    Tänka sig att ta körkortet var så enkelt, med rätt förutsättningar. Bästa trafikskolan, med sympatiska, skarpa, avslappnande instruktörer, som guidar dig till att bli en trygg bilförare.
    Rekommenderas starkt, oerhört pålitliga.
    2017-04-26 Firas C svarar Ibrahim S
    Tack för att ni valde oss och lycka till med allt i framtiden.
  • Nadja
    Nadja skrev om JP´s Trafikskola
    Vilken bra trafikskola! Stort TACK till Claes som med stort tålamod hjälpte mig i början. Från backning runt hörn då jag vinglade som en vante i snömodden till att få ut mig i trafiken på riktigt. Även massa TACK till Fredrik som sedan fick mig att utvecklas i rätt riktning! Flera goda tips fick jag även från Jolanta, Ilija och Markus! Idag tog jag körkortet, 18 år efter att jag fyllt 18 - bättre sent än aldrig :-)
    2017-04-11 Firas C svarar Nadja
  • Hui S
    Hui S skrev om JP´s Trafikskola
    Instructors are very professional, nice and patient.
    Your can't find better instructors elsewhere.
  • Rania  S
    Rania S skrev om JP´s Trafikskola
    Ett stort tack till Simon! Han ställer alltid upp när man behöver det och lägger ner mer än bara sin tid på att du ska ta körkortet. Rekommenderar Simon och Jp's trafikskola! Med vänlig hälsning, Rania
    2017-04-03 Firas C svarar Rania S
  • Carlos Andres S
    Carlos Andres S skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt trevlig personal som var väldigt hjälpsamma och roliga att utföra denna utbildning med. Jag rekommenderar Jp's trafikskola till alla som vill ta körkortet.
  • Nina H
    Nina H skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med min körutbildning på JP's Trafikskola. Jag har inte haft möjlighet att övningsköra privat utan har lärt mig allt jag kan på trafikskolan. Väldigt tålmodiga och pedagogiska lärare! Jag har mest kört med Jolanta men också ett par andra och aldrig blivit besviken efter en lektion. Teorilektionerna och riskettan var också bra. Det kändes tryggt och smidigt att det fanns möjlighet att boka halkbanan genom JP's och att då köra den under ledning av Firas, som även håller i teoripassen.
    2017-03-21 Firas C svarar Nina H
  • Diana
    Diana skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Jp's Trafikskola! Jag har hela tiden dragit ut på det här med att ta körkort då jag prioriterat annat, men känslan när man tar körkortet går inte att beskriva. Bästa jag gjort! . Alla på körskolan har varit så hjälpsamma och flexibla, man får verkligen känslan av att de bryr sig. En trafikskola med en riktigt familjär känsla helt enkelt. Tack Illja för att du peppade mig och trodde på mig, även när jag själv inte gjorde det. Jag tog körkort på första försöket:) Så nöjd!
    2017-03-14 Firas C svarar Diana
    Tack för att du valde oss o lycka till med allt i framtiden.
  • Anton N
    Anton N skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar verkligen Jp's trafikskola! Väldigt trevlig personal med mycket hög kompetens. Gör dig själv en tjänst och kontakta Jp's när det är dags att ta körkort
  • Linda D
    Linda D skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan!!! Mycket bra, pedagogiska och schysta lärare. Markus - you're the man! Härlig familjär stämning och supertrevlig personal. Josef är supergullig 😊 Ska du ta körkort i Sumpan så kan du inte välja en bättre skola!
  • Nina F
    Nina F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar varmt denna trafikskola!! De är mkt trevliga och duktiga personal som jobbar där det spelar ingen roll vem el vilken trafiklärare du har alla är bra. Jag rekommenderar dig att gärna prova olika lärare att köra med för alla har sin egen stil som jag personligen tycker är en bra erfarenhet när du lär dig köra bil. Men som jag tidigare nämnde Jp Trafikskola är bästa på marknaden!! /Nina
    2017-02-27 Firas C svarar Nina F
  • Thomas F
    Thomas F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har inga referenspunkter från andra körskolor, men jag fick snabbt intrycket att JP's jobbar mycket med att möta elevernas individuella krav och behov med allt ifrån körteknik och teori till administrativa frågor. I mitt specifika fall, som ett exempel, så märkte min instruktör (Simon) att jag utvecklades bäst genom att hela tiden trycka mig lite utanför min komfortzon, men var samtidigt beredd att snabbt backa tillbaka ett steg om det blev för mycket. De har ett öga på dig hela tiden och anpassar kursplanering och tempo därefter, precis så som en bra lärare ska göra.

Teorilektionerna var väl utförda. Det fanns gott om utrymme för diskussion och frågor och lärarna är väldigt kunniga.

Hur lång tid?
    Detta är givetvis individuellt, men från första lektionen fram tills idag, då jag fick mitt körkort, tog det cirka 2 månader (väntetid för uppkörning inkluderat). Jag hade ej övningskört privat eller på någon annan körskola tidigare och jag körde i snitt tre pass i veckan.

Ekonomi?
    Mot slutet nära uppkörningen så ville jag köpa fler lektioner, "bara för att vara säker", men JP's lät meddela att jag inte behövde det då de var säkra på att jag var redo. Det är ett bra tecken på en seriös affärsverksamhet.

Som texten antyder så vill jag varmt rekommendera JP's Trafikskola!

PS. Ett extra stort tack till Simon, som var min suveräna instruktör genom hela resan. DS.
    2017-02-20 Firas C svarar Thomas F
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om JP´s Trafikskola
    Från att aldrig ha kört bil till lappen tog totalt 38 lektioner med JP:s, fördelat över fem månader - eller i snitt två lektioner i veckan.

Du måste förstås investera mycket engagemang själv, men med JP:s kom också motivationen. JP:s lärare fick mig att finna glädjen i att köra bil och hitta min egen körstil. Det från att bara ha sett körkortet som ett nödvändigt ont.

Varje lärare har sin unika kompetens och specialitet. Genom att byta lärare mellan varven fick jag också en bredare och djupare förståelse för körningen. Spegelrutinerna nöttes med den ena; manövrering och placering med en annan och utmaningar i förhållande till mognad med en tredje.

Lärarna ser dig som individ och dina behov. De är ärliga och ber dig inte att ta fler lektioner än vad de bedömer att du behöver. Det vill säga - inga onödiga pengar spenderas här.

Varje måndag ges möjligheten till lärarledda teorilektioner. Det passade inte mig, men jag såg att det gjorde nytta för de elever som hade den typen av pedagogiskt behov.

Ta vara på dina lektionstillfällen och umgänget med ett varmt gäng på JP:s!
  • Josefine A
    Josefine A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar varmt JP's Trafikskola för alla som går i körkortstankar (något jag själv gjorde för dryga 2,5 månad sedan)! Med körkortet i handen kan jag inte säga annat än att jag är nöjd. Stort tack till JP's och ett extra stort tack till Markus som jag kört de flesta lektioner med. Ni är bäst på vad ni gör!
    2016-12-02 Firas C svarar Josefine A
    Tack för att du valde JP'S trafikskola och lycka till med allt i framtiden 👍
  • Mikael H
    Mikael H skrev om JP´s Trafikskola
    Efter att ha haft ett amerikanskt körkort i 18 år så ville jag ha ett svenskt. Jolanta och Fredrik var mycket pedagogiska och trevliga att köra med. Det började bra med Jolanta som redan på första lektionen frågade mig "När vill du ta ditt körkort?". Vi satte ett mål direkt. Väldigt effektivt. Klarade mig på första uppkörningen. Blev dessutom alltid mött av ett leende av Josef som gav superfin service under hela processen. Kan varmt rekommendera JPs trafikskola!
    2016-11-25 Firas C svarar Mikael H
    Tack för att du valde JP'S trafikskola och lycka till med allt här i livet.
  • Soubhi A
    Soubhi A skrev om JP´s Trafikskola
    jag rekommenderar varmt, läraren var väldigt trevliga och professionella. Stort tack
  • Nicole
    Nicole skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar Jp' s trafikskola varmt, lärarna är väldigt pedagogiska och kunniga. Det är väldigt smidigt och enkelt att boka körlektioner.
    Ett extra stort tack till Firas, Markus och Youssef som har varit väldigt hjälpsamma och stöttande.
    2016-10-29 Firas C svarar Nicole
    Tack Nicole och stort grattis en gång till
  • Maryam
    Maryam skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola för alla som funderar på att ta körkort. Det spelar ingen roll vilken erfarenhet man har sedan tidigare. Lärarna på denna skola är väldigt pedagogiska och engagerade vilket gör att man som elev känner sig väldigt trygg och bekväm. Jag var väldigt rädd för att köra bil innan, men tack vare Jolanta och Firas så övervann jag min rädsla och har idag körkort!
    Vill även tacka Josef som alltid möter eleverna med ett leende och glatt humör, man får en positiv start inför körningen direkt när man stiger in genom dörren!
    Tusen tack till Jp's Trafikskola för all hjälp, ni är guld värda!
    2016-08-31 Firas C svarar Maryam
    Tack för att du valde JPs Trafikskola och lycka till med allt i framtiden.
  • Peter A
    Peter A skrev om JP´s Trafikskola
    Vi kan varmt rekommendera den här körskolan! Nils tog moppekort med maxad support från instruktör Ilja, på bara 6 dagar från teori till godkänt teoriprov på Trafikverket. Fantastisk service, bra pris och mycket engagerad personal som ger mer än det lilla extra! *****
    2016-07-30 Firas C svarar Peter A
    Tack för att ni valde JPs Trafikskola o lycka till i fortsättningen.
    Ilija R, Peter A, Firas C gillar detta
  • Sofia Mercedez L
    Sofia Mercedez L skrev om JP´s Trafikskola
    Världens bästa körskola! Jag har aldrig träffat så engagerade och pedagogiska lärare i mitt liv. Jag hade aldrig kört förut och hade ingen som kunde hjälpa mig privat men tack vare JP's så fick jag körkortet efter bara 16 lektioner! :)

PS. Spelar ingen roll vilken lärare du kör med dem alla e UNDERBARA :) (jag vet jag körde i princip med alla)
    2016-06-03 Firas C svarar Sofia Mercedez L
    Tack för att du valde oss och lycka till i fortsättningen
  • Danae V
    Danae V skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar Jp's trafikskola starkt. Här har vi riktigt bra trafiklärare som brinner för det dom gör och verkligen vill att du ska lyckas. Välj Jp's trafikskola om du går i körkortstankar. Ett extra stort tack riktas till Firas som jag körde de flesta lektionerna med, samt Clas-Erik, grymma, pedagogiska lärare är ni! Fortsätt med det ni gör.

Med vänlig hälsning, Danae
    2016-05-31 Firas C svarar Danae V
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i fortsättningen.
  • Christian S
    Christian S skrev om JP´s Trafikskola
    Vill rikta ett stort tack till alla på JP Trafikskola! Utan erat stöd och positiva attityd så hade jag inte klarat att ta körkortet.Jag bestämde mig att ta körkort lite senare än min familj och vänner (32 år).Googlade runt på nätet och hittade JP som hade extremt bra betyg från reco.se. Så här i efterhand kan jag bara konstatera att det är dom extremt värda!

Vill rikta ett stort tack till min lärare Jolanta som hela tiden gett mig bra råd och pushat mig så jag utvecklats och blivit en bättre, mer bekväm och medveten bilförare. Nu tycker jag det är kul att köra bil :)

Vill även passa på att tacka Firas för riskutbildningen och Josef som alltid hjälpt till med att hitta bra tider för lektioner.

Stort tack till er alla! Kan varmt rekommendera er till alla som funderar på att ta körkort! Stockholms bästa trafikskola!

Christian
    2016-05-25 Firas C svarar Christian S
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i fortsättningen.
    Ilija R, Olivia S gillar detta
  • SandraLouise S
    SandraLouise S skrev om JP´s Trafikskola
    Stort Tack till JPs trafikskola!!!
    För det fantastiska stödet under mina 8 veckor mot körkort!

Tack Josef! För all hjälp med bokningar, ombokningar och för att du alltid har ett leende på läpparna när man kommer in till er.

Tack Firas! För de lättförstådda teorilektionerna och dagen på halkbanan. Du är en fantastiskt lärare som alltid hittar alternativa sätt och förklaringar till det man inte förstår.

Tack Markus! Ditt roliga och lättsamma sätt att lära ut gjorde mig modigare bakom ratten, och en lektion med dig är aldrig tråkig!

Extra stort Tack vill jag ge till min handledare Aras!
    Du har med tålamod, god pedagogik, ditt lugna och engagerande sätt gjort dessa åtta veckor till bland de roligaste jag varit med om :)

För er som funderar på att börja ta körkortet kan jag bara säga en sak...
    JPs trafikskola är det enda rätta!! Det finns en anledning till varför folk åker genom halva stan för att ta körkortet hos dom :)
  • joakim i
    joakim i skrev om JP´s Trafikskola
    Grym körskola som hjälpte mig ta körkort på första försöket efter bara 10 lektioner, snabbt och smidigt. Stort tack till framförallt Marcus och Firas!
    2016-05-04 Firas C svarar joakim i
    Tack för att du valde JP's trafikskola o lycka till med allt framtiden.
  • Vipul S
    Vipul S skrev om JP´s Trafikskola
    Absolutely Awesome trafik school and really wonderful people. All thanks to my teachers Jolanta and Firas for helping me with my driving and theory lessons!! One of the only school I have seen where theory is thought for free to anyone who is interested. This school really wants its students to get the best out of their training. Thanks a lot and all the very best to your future students!!

Thanks and regards,

Vipul Surve
    2016-04-18 Firas C svarar Vipul S
    Tack för att Du valde oss o lycka till med allt i fortsättningen.
    Jolanta B, Olivia S, Vipul S gillar detta
  • Maria Y
    Maria Y skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har fått min körkort igår! Kan inte vara gladare! Körde mest i Lund, Skåne med trafikskola (ca 40 körlektioner), klarade teori men bommade uppkörning... Sen har flyttat till Stockholm och hade bara en vecka kvar tills min teoriprov skulle inte gälla längre...

Har ringt till JP's Trafikskola och förklarade situationen. Det gick jätte smidigt att boka några körlektioner i rad (också på kvällstid vilket var mycket smidigt för mig) och de bokade uppkörning direkt! Har kört alla lektioner med Firas. Han är väldigt duktigt handledare: pedagogisk, lugn, engagerad, easy-going. Tror att det var mycket effektivare att köra en vecka på JP's än att ta 40 körlektioner i Lund's trafikskola...

Hade jätte trevlig erfarenhet med JP's Trafikskola! Kan rekommendera starkt både skolan och Firas som handledare!

/Maria
    2016-04-15 Firas C svarar Maria Y
    Tack för att du valde oss o lycka till i forsättningen
  • Katia H
    Katia H skrev om JP´s Trafikskola
    Med stor glädje vill jag skrika att körkortet äntligen är taget!
    Tack till alla på JP's trafikskola för all hjälp och ett riktigt stort tack till Markus som gjort mig till en modig och självsäker förare.
    Jag rekomenderar denna trafikskola skarpt!
  • Sergej R
    Sergej R skrev om JP´s Trafikskola
    Jag skulle vilja starkt rekommendera skolan för alla som går och funderar på att ta ett körkort. Mycket kompetent och engagerad personal, fin bilpark och smidig administration av bokningar har hjälpt mig jättemycket. Nu är körkortet klart, både teorin och uppkörning gick hela vägen från första försöket. Tack så mycket, Claes, som var min lärare för ditt engagemang och ditt tålamod. Tack Firas för all din hjälp och tack alla på skolan! Det hat varit både roligt och lärorikt! //Sergej
    2016-03-16 Firas C svarar Sergej R
    Tack för att du valt oss o lycka till med allt här livet.
  • Amanda Y
    Amanda Y skrev om JP´s Trafikskola
    Helt fantastiskt upplevelse med JP's! Alla där var så trevliga och professionella! Tusen tack för Jolanta som min lärare, hon var väldigt noggrann och rakt på saker. Och jag gillar det. Firas gav oss super bra teori lektioner. Youssef var så jätte snäll och fina leende på hela tiden. Jag fick köra med Claes på min sista uppkörning, han var också super nice och proffs! Tack så mycket för JP's som har hjälpt mig att uppfyllda min dröm i enbast två månader, från ingenting till fullständigt. :D
    2016-02-26 Firas C svarar Amanda Y
    Tack för att du valde JP'S Trafikskola o lycka till med allt här livet.
  • Shahrzad S
    Shahrzad S skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan ever, stor tack till Markus o firas, rekommenderar starkt
    2016-02-11 Firas C svarar Shahrzad S
    Tack för att du valt JP s trafikskola o lycka till med allt i framtiden.
  • Eric K
    Eric K skrev om JP´s Trafikskola
    Valde JP's mycket tack vare närheten till jobbet och de fina rekommendationerna, så måste naturligtvis lämna en själv!
    Ett stort tack till Markus och Firas som fixade mitt körkort på ett par veckor och som verkligen sett till att jag inte behövt fixa någonting själv med bokningar och annat, utan bara varit bra projektledare för att allt skulle gå så fort och smidigt som möjligt för mig!

Eric
    2016-02-03 Firas C svarar Eric K
    Tack Eric för att du valde JP's trafikskola det var fantastiskt kul o få jobba med en så duktig person som dig.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. Har tidigare haft svårt med att ta körkortet då tiden inte räckt till samtidigt som jag haft otur med att hitta en bra och seriös trafikskola men genom Jps trafikskola lyckades jag ta körkortet på lite mindre än 3 veckor med både teori och uppkörning från första försöket. Kan säga att jag inte alls var så duktig innan jps trafikskola då jag hade en hel del brister i mina grunder vad gäller körningen framför allt.
    Mycket engagerade och pedagogiska lärare vad gäller både teori och körning.
    Tror att engagemang och professionell attityd från skolan och lärarana är extremt viktigt om du ska kunna ta körkortet med kvalitet på kortast möjliga tid vilket skolan visade sig ha.
    Redan vid första samtalet med skolan så frågade jag ifall skolan kunde lägga upp en tids och utbildningsplan som passade mina behov vilket inte var några problem.
    Eftersom jag kunde vara ledig max en månad från jobbet så behövde jag verkligen studera och köra intensivt men ändå med kvalitet vilket skolan hjälpte mig med. Så körde 1-2 ggr per dag och läste teori parallellt. Stannade kvar och pluggade på skolan då lärare fanns tillgängliga ifall man vill ha hjälp.
    Vill även rikta ett extra stort tack till min trafiklärare Jolanta som med sin pedagogik och engagemang verkligen hjälpte mig mot det efterlängtade körkortet.
    2016-01-27 Firas C svarar Jonas A
    Tack Jonas för att du valde JP's trafikskola o lycka till i framtiden.
  • Julia S
    Julia S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar JP's trafikskola starkt! Mycket bra och pedagogiska lärare både när det kommer till körningen och teorin. Extra tack till Jolanta som jag körde med då jag lyckades ta körkortet på första försöket.
    2016-01-18 Firas C svarar Julia S
    Tack för att du valde JP's Trafikskola o lycka till i fortsättningen.
  • Ali K
    Ali K skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. Både jag och min dotter tog körkortet hos JP´s Trafikskola. De är hårda med regler kunniga,trevliga och roliga att köra bil med. Snart kommer den tredje medlemen från vårt familj (Korkmaz).
    2015-12-21 Firas C svarar Ali K
    Tack för att ni valde JP'S Trafikskola o lycka till med allt här i livet.
  • Viktor R
    Viktor R skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastiskt gäng på denna körskola! Mycket pedagogiska och de vill verkligen att du ska bli en så bra förare som möjligt. Rekommenderas starkt!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderas starkt! Alla trafiklärare jag körde bil med var pedagogiska, kunniga och gjorde det roligt att köra bil. Blev motiverad och peppad av Josef varje gång och det slutade med att jag äntligen tog körkortet.
    Jessica
    2015-12-10 Firas C svarar Jessica H
    Tack Jessica för att du valde oss och grattis till körkortet o bra jobbat.
  • Markus V
    Markus V skrev om JP´s Trafikskola
    10/10 du får lära dig allt inom trafiken både på teorin och körningen. Rekomenderas starkt!

Personalen är väldigt kunniga och hjälper dig med allt du behöver veta!

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg