Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 258 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• 2019-06-12

Emma H skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade ont om tid innan min uppkörning men bokade ett paket på 10 lektioner. Skolan var tillmötesgående med att få in lektionerna och lärarna var professionella och trevliga! Jag hade min uppkörning här om dagen och blev godkänd, till stor del tack vare lektionerna! Läs mer
  • 2019-06-09

Keunae J skrev om JP´s Trafikskola
    JPs trafikskola was reliable and prompt. Went through all subjects efficiently but did not focus just on getting the students pass the exam but rather on making them good drivers. For me who had very limited driving experiences earlier and did not have an option to drive outside of the school, I had 28 lessons overall before passing the exams. After around 20 lessons I went through all subjects but needed to practice and mix all different areas to find any weak areas and improve.
    My teacher, Pernilla, and also other teachers whom I drove with, Jolanta and Mariette, were all very good in their different ways. They firmly thought me all necessary lessons and also encouraged me and made me feel secure. But one thing that I have been really happy with was their communication and reliability. Maria was always answering all emails promptly, all booking and unbooking was super smooth and they were always there to provide help!

All in all, warmly recommend JPs trafikskola. Läs mer
  • 2019-06-04

Hanna A skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mitt körkort via Jps trafikskola, jag kan varmt rekommendera skolan och specifikt Alan som körlärare! Läs mer
    2019-06-07 JP´S svarar Hanna A
    Grattis till körkortet Hanna!
    Kör försiktigt ;)
  • Eklund D

2019-06-04

Eklund D skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mopedkörkort på en och en halv vecka! Mycket informativa och hjälper sig med vad du behöver. Rekomenderas starkt! Läs mer
    2019-06-04 JP´S svarar Eklund D
    Stort grattis till AM- kortet!
    Tack för du valde att köra med oss.
    Vi önskar dig all lycka!
  • 2019-06-02

Gustav E skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mc-kortet på en månad!! Gick till jps för att jag blev rekommenderad! Hade höga förväntningar och de levde upp till dem med råge! Tack Firas och gänget! Läs mer
    2019-06-03 JP´S svarar Gustav E
    Stort Grattis till ditt MC- kort Gustav.
    Tack för du valde oss.
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-05-21

Shpend I skrev om JP´s Trafikskola
    Från första till sista kontakt med JP’s kan jag inte säga nått annat än super nöjd!! Firas anpassade sig så extremt bra över mina önskemål! Jag ville ha mitt MC kort så snabbt som möjligt och även fast det egentligen var fullbokat med tider för övningskörning så valde Firas att ställa upp super tidigt på morgonen(även lördagar)!

De pedagogiska sättet Firas lärde ut på var i toppklass! Sättet han lärde ut på fastnade verkligen och man kom ihåg allt han sa!

Var ca en månad sedan jag bestämde mig för att skaffa MC kort och jag fick det igår! TACK VARE JP’s!

Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-29 JP´S svarar Shpend I
    Grattis Sphend till MC-kortet!
    Grymt Jobbat. Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till :) / Jp´s
  • 2019-05-17

Johan M skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog 30 körlektioner. Jag gick från total novis till att klara teori och uppkörning på första försöket. Jag använde mig av 5 olika instruktörer, alla bidrog starkt med att jag klarade uppkörningen. Så ett stort tack till Mariette som pushade och uppmärksammade min körning hela vägen, Alan som med sin gedigna erfarenhet var ovärdelig, Simon med sitt lugn och skarpsynthet skapar självförtroende, Jolanta med min början och Fredriks(hade enbart en gång, näst sista lektionen)uppmuntrande tillvägagångs sätt som gav mig ett backnings tips vid parkering som jag använde och bidrog till en bra uppkörning.
    Jag rekomenderar JPs bilskola varmt! Läs mer
    2019-05-29 JP´S svarar Johan M
    Stort Grattis till körkortet Johan!
    Tack för ditt omdöme.
    Lycka till,
    Önskar vi på Jps Trafikskola :D
  • 2019-05-17

Veronica N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 15 lektioner. Väldigt professionellt bemötande och duktiga lärare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-23 JP´S svarar Veronica N
    Grattis till körkortet Veronica.
    Tack för att du valde oss!
    Lycka till :) Önskar vi på JPs Trafikskola
  • 2019-05-09

Valter K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade 5 körlektioner med Julanta samt en risketta.
    Både körlektionerna och riskettan var jättebra
    Körlektionerna med Julanta va de som gjorde att jag lyckades klara uppkörningen på första försöket. Läs mer
    2019-05-09 JP´S svarar Valter K
    Grattis till körkortet Valter!
    Tack för du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till önskar vi på Jp´s :)
  • Lara A

2019-05-05

Lara A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskokan! Man kan inte hitta kunnigare och trevligare personal. Vill ge en eloge till er som lyckades avdramatisera körningen och göra den till en rolig upplevelse. Ni är fantastiskt duktiga på det ni gör. Proffsigt bemötande från början till slut. Tack till Pernilla, Firas och Marija. Ni gör det ni gör med ett stort hjärta. Fortsätt med det! // Lara Läs mer
    2019-05-08 JP´S svarar Lara A
    Stort Grattis till körkortet Lara!
    Du är grym! Tack för att du valde att köra med oss & tack för ditt fina omdöme.
    Kör försiktigt nu & njut av ditt körkortet :)

Önskar vi på Jp´s Trafikskola
  • 2019-04-29

Mona H skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Trevlig, kunnig och pedagogisk personal! Marija i receptionen är verkligen super trevlig och hjälpsam också. Det va så värt att åka över halva stan för att köra med er! Sååå nöjd tjej som idag klarat uppkörningen!☺️ Läs mer
    2019-05-08 JP´S svarar Mona H
    Grattis Mona till körkortet!
    Grymt Jobbat. Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till :) / Jp´s
  • 2019-04-29

Camilla H skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan!! Vill tacka av hela mitt hjärta till Mariette som alltid trott på mig och som varit en fantastisk lärare, rekommenderar varmt Mariette och jp trafikskola!! Läs mer
    2019-05-08 JP´S svarar Camilla H
    Grattis till körkortet Camilla!
    Tack för du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till önskar vi på Jp´s :)
  • Karin S

2019-04-19

Karin S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag gjorde körkort B med hjälp av JP’s Trafikskola och är mycket nöjd med deras service. Jag hade aldrig haft problem med personalen, de har mycket tålamod och förståelsen, de är alltid glada och min lärare är direkt, ärligt och säger alltid vad hon tänker och hjälpte mig att tänka själv vad som kunde jag förbättra eller öva mer med. Jag kände mig trygg hela tiden och kan bara rekommendera att göra körkort med den trafikskola. Läs mer
    2019-04-24 JP´S svarar Karin S
    Stort grattis till körkortet Karin!
    Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-04-17

Hany K skrev om JP´s Trafikskola
    The best of the best tank you so much Läs mer
    2019-04-24 JP´S svarar Hany K
    Thank you for choosing us Hany,
    Jp´s wish you all luck ! :)
  • Naresh K

2019-04-15

Naresh K skrev om JP´s Trafikskola
    I bought 10 driving lessons and drove with Pernilla. She is the best teacher, gives detailed instructions, involves you in the the planning and provides constructive feedback to improve.

Highly recommend JP’s for taking driving license. Läs mer
    2019-04-24 JP´S svarar Naresh K
    Thank you for choosing us Naresh,
    Jp´s wish you all luck :D
    Lara A, JP´S gillar detta
  • 2019-04-08

Anna J skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte enstaka lektioner och övade på det mesta hemma som jag hade fått lära mig/fått tips om hur man gör på lektionerna innan. Jag blev bra bemött och gillar att lektionerna är 80 min långa så att man verkligen hinner köra en längre stund. Hade inga speciella förväntningar, att det skulle leda till körkort bara 😊 Jag gjorde inte klart alla moment på körskolan men eftersom att jag övade hemma mycket så var lektionerna bra så att jag övade rätt.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-04-11 JP´S svarar Anna J
    Stort grattis till körkortet Anna!
    Vi ses ute på vägarna! :D
  • 2019-04-01

Elina W skrev om JP´s Trafikskola
    Jättebra lärare och bra service! Rekommenderas verkligen!! Läs mer
    2019-04-02 JP´S svarar Elina W
    Grattis till körkortet Elina!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s!
  • 2019-04-01

Alisha A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan! Rekommenderar verkligen:) Läs mer
    2019-04-01 JP´S svarar Alisha A
    Grattis till körkortet Alisha!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :)
  • 2019-03-27

Gul K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner + extra körlektioner. Jag blev bemött på ett jättebra sätt. Läs mer
    2019-04-01 JP´S svarar Gul K
    Grattis till körkortet Gul!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :D
  • Sandra B

2019-03-22

Sandra B skrev om JP´s Trafikskola
    Supernöjd med min körkortsutbildning på JPs. Köpte ett stort paket där allt ingick vilket var prisvärt o praktiskt. Professionella och kunniga lärare som är genuint engagerade o anpassar utbildningen efter studentens behov o önskemål. Läs mer
    2019-03-25 JP´S svarar Sandra B
    Grattis till körkortet Sandra!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :)
  • Natalie A

2019-03-22

Natalie A skrev om JP´s Trafikskola
    Tog 10 lektioner. Övningskörde med Frederick och Pernilla tyckte att allt gick super bra och smidigt. Måste berömma receptionisten Marija Filiposka, otroligt varm och välkomnande fick en att känna sig som hemma, tack jps trafik skola för min tid. Läs mer
    2019-03-25 JP´S svarar Natalie A
    Stort grattis till körkortet Natalie!
    Vi ses ute på vägarna! :D
  • 2019-03-19

Christina H skrev om JP´s Trafikskola
    Hos JP får man lära sig köra bil och tro på sig själv! 🎉🎉🎉 Läs mer
    2019-03-20 JP´S svarar Christina H
    Grattis till körkortet Christina!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :D
  • 2019-03-19

Daniel M skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt duktiga handledare, nya och fräscha bilar, bra teorikurser och alltid ett trevligt bemötande oavsett vem man har kontakt med.
    Klarade både teori och uppkörning på första försöket, stort tack JP's!
    Högsta betyg :) Läs mer
    2019-03-19 JP´S svarar Daniel M
    Grattis itll körkortet Daniel! Grymt jobbat & lycka till med allt önskar vi på JP´s!
    Vi ses ute på vägarna :)
  • ZAHRA F

2019-03-18

ZAHRA F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte paket med 5 lektioner, jag körde min första lektion med Firas och valde att köra resterande 4 med honom också. Jag klarade uppkörningen idag och mycket var tack vare honom. Alla på trafikskolan är otroligt kompetenta (har flera vänner som kört med några av de andra trafiklärarna som rekommenderade mig denna körskola) Firas som jag kört med är HELT FANTASTISK- Hans sätt att lära på är verkligen one of a kind och han är ärlig, duktig och otroligt snäll. Hela körskolan är grym, bra bilar och bra riskutbildning, priser och paket. Kan STARKT rekommendera dom:) Läs mer
    2019-03-19 JP´S svarar ZAHRA F
    Stort grattis till körkortet Zahra!
    Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-03-14

Daniel L skrev om JP´s Trafikskola
    den var helt ok, man blev bra bemött, folk var trevliga och kunniga Läs mer
    2019-03-14 JP´S svarar Daniel L
    Grattis till körkortet Daniel, lycka till med allt :)
  • 2019-03-11

Catharina B skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Hjälpsamma och proffsiga . Körde med Jolanta och tack vare henne klarade jag uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2019-03-11 JP´S svarar Catharina B
    Stort grattis till körkortet Catharina!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-03-05

Isadora K skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 5 lektioner och hade dem ut spritt på 3 veckor. Hade jätte bra lärare och pedagogiska. Klarade körprovet :) Läs mer
    2019-03-05 JP´S svarar Isadora K
    Grattis till körkortet Isadora!
  • 2019-02-20

Louise Bengtsson skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola.
    Jag köpte ett paket med lektioner, teori och även risk2. Det kombinerat med att köra hemma hjälpte mig mycket till att klara körkortet på första försöket.
    Jag körde främst med Mariette och Jolanta som är otroligt duktiga lärare. Alla som jag haft att göra med på trafikskolan är väldigt kunniga och trevliga. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Louise Bengtsson
    Grattis till körkortet Louise!
  • 2019-02-19

Jenny Timlin skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Jp’s trafikskola! Jag köpte intensivpaketet och tyckte att det var lätt att hitta tider för lektioner, allt från tidig morgon till sen eftermiddag. Jag körde med Jolanta och Fredrik som båda var väldigt duktiga och kände av mig bra, gav feedback på ett strukturerat sätt och jag upplever verkligen att mina behov fick styra takten framåt. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Jenny Timlin
    Grattis till körkortet Jenny!
  • 2019-02-19

Alexander Blümel skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar alla att ta lektioner med JP’s!! Köpte intensivutbildningen och klarade teoriprov och uppkörning på första försöket, tack vare JP’s och framförallt Firas. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Alexander Blümel
    Grattis till körkortet Alexander!
  • 2019-02-11

Erika El-Shanti skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP’s Trafikskola!
    Har främst kört med Pernilla och Mariette, väldigt pedagogiska, lugna och tydliga trafiklärare. Resten av teamet har alltid visat ett jättetrevligt bemötande de med. Utbildningen genomfördes strukturerat, där det fanns tydliga mål inför varje lektion. Uppkörningen klarades på första försöket i Sollentuna.
    Tack till samtliga på JP’s Trafikskola! :) Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Erika El-Shanti
    Grattis till körkortet Erika!
  • 2019-01-27

Selam W.T skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt JP's Trafikskola. Körde en intensivutbildning på ca. 1.5 månad och övningskörde främst med Simon och Mariette som var engagerade trafiklärare (rekommenderar!), samt enstaka lektioner med Firas, Jolanta, Pernilla och Alan. Tycker att alla var väldigt pedagogiska och tydliga.
    JP's är en populär trafikskola och man behöver ha 1-2 veckas framförhållning om man vill ha många valmöjligheter när man bokar lektioner. Trafikskolan har väldigt bra öppningstider, från tidig morgon till sen eftermiddag samt helger, Marija och Youssef i receptionen är väldigt hjälpsamma med att få till tider som funkar för en och ser till att man känner sig väl omhändertagen.
    Det är lagom långa lektioner med bra övningsområden. Trafiklärarna är noga med att följa ens utbildningsplan och ställa krav. De går igenom momentens teoretiska del innan man börjar med den praktiska körövningen och de ser till att skapa tid för en gemensam reflektion/feedback efter varje körlektion där man tillsammans tittar på vad man behöver tänka på.
    Jag kom likt många andra in till JP's utan några förkunskaper och lyckades klara både teori och uppkörning på första försöket. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Selam W.T
    Grattis till körkortet Selam!
  • Madeleine E

2019-01-26

Madeleine E skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade körprovet idag, uppkörning i Sollentuna. Tack för trevligt bemötande och Mariette som jag hade som handledare var lugn och pedagogisk. Kan varmt rekommendera denna bilskola!

Madeleine Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Madeleine E
    Grattis till körkortet Madeleine!
  • 2019-01-25

Julia E skrev om JP´s Trafikskola
    Pedagogiska lärare, alla har varit trevliga och hjälpsamma hela vägen igenom! Läs mer
    2019-01-25 JP´S svarar Julia E
    Grattis till körkortet Julia!
  • Ela S

2019-01-23

Ela S skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan, rekommenderar starkt.
    Väldig duktiga lärare, trevlig och hjälpsam personal, prisvärd, bra location och trevlig lokal.
    Stor tack till personalen på JP's trafikskolan. Jag körde med Simon och Mariette och var supernöjd, superbra och professionell lärare. Läs mer
    2019-01-24 JP´S svarar Ela S
    Stort Grattis Elaheh!
    Tack för din fina rekommendation, vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Kör försiktigt :)
  • 2019-01-18

Maja L skrev om JP´s Trafikskola
    Blev rekommenderad av en bekant och kan verkligen fortsätta rekommendera denna trafikskola!
    Hade kört en del hemma (manövrering samt liten och stor landsväg) innan jag började men var väldigt ringrostig då jag gjort ett uppehåll på ca 10 år i övningskörningen. Körde 24 lektioner allt som allt, mest med Jolanta och nån enstaka med Fredrik och Mariette, utan att köra något hemma. Klarade därefter både teori och uppkörning på första försöket.
    Upplever alla lärare som mycket engagerade och noggranna i min utveckling. Fick alltid bra feedback och tips under/efter varje lektion :) Tack JP! Läs mer
    2019-01-24 JP´S svarar Maja L
    Stort Grattis till körkortet Maja!
    Tack för att du valde oss & vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • 2019-01-07

Anders Ö skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP's trafikskola, körde med Fredrik som var mycket bra och pedagogisk som lärare!
    Tack även till alla andra på JP's
    Nu har man äntligen B-kortet! Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Anders Ö
    Grattis till körkortet Anders, bra jobbat!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka med allt.
    Tack för din fina rekommendation!
  • 2019-01-07

Kevin E skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade aldrig suttit bakom ratt på en bil innan jag kom till jp's trafikskola.
    Jag köpte en 2 veckors intensivkurs
    Och nu en månad efter jag påbörjat min intensivkurs har jag körkortet !!:)
    Vill bara tacka alla på jp's trafikskola
    Ni är verkligen grymma!
    Rekommenderas starkt
    5/5
    :) Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Kevin E
    Stort grattis Kevin, grymt jobbat.
    Tack för din rekommendation och lycka till med allt önskar vi på Jp´s! :)
  • Gloria A

2018-12-19

Gloria A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner. Jag blev positivt bemött av företaget och de anpassade sig otroligt mycket efter mitt schema!
    Jag hade inte förväntningar att bli så bra bemött pga tidigare erfarenheter ifrån andra trafikskolor, men så blev det inte här på Jps trafik skola!
    Jag är otroligt tacksam att jag valde JPs trafikskola, efter 10 lektioner av intensiv körning och teori så klarade jag uppkörningen! Läs mer
    2018-12-27 JP´S svarar Gloria A
    Stort Grattis till körkortet Gloria, bra jobbat!
    Tack för att du valde att köra med Jp´s, vi önskar dig all lycka!
  • 2018-12-18

Riad L skrev om JP´s Trafikskola
    Rakt igenom professionella. Det ställs krav och man är hård i sin bedömning för att göra en redo för att bli en bra förare. Skulle ge 6 i betyg om det gick. Läs mer
    2018-12-18 JP´S svarar Riad L
    Grattis till körkortet Riad & tack för din rekommendation.
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2018-12-17

Nima F skrev om JP´s Trafikskola
    Extremt bra körskola med väl bemötande personal. Rekommenderar starkt Firas Choh som lärare! Läs mer
    2018-12-18 JP´S svarar Nima F
    Grattis till körkortet Nima, bra jobbat!
    Tack för din rekommendation, vi på JP´S önskar dig all lycka.
  • 2018-12-15

Anna K skrev om JP´s Trafikskola
    Seriös bilskola med stöttande lärare! Läs mer
    2018-12-17 JP´S svarar Anna K
    Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola. Vi önskar dig all lycka
    & ett stort grattis till körkortet!
  • Katrin P

2018-12-14

Katrin P skrev om JP´s Trafikskola
    Började som nybörjare hos JPs trafikskola och köpte en paket på 20 körlektionen med teori och risk 1 och 2 sen köpte 10 körlektioner till att träna mer min körning innan uppkörning. Tack vare JPs trafikskola klarade jag teori och uppkörning från första försöket. Min lärare var Jolanta med vem körde jag mest och är jätte nöjd. Tycker att alla i JPs trafikskolan är öppna och trevliga och redo att hjälpa dig att nå ditt mål! Kommer sakna otroligt mycket alla❤️ Rekommenderar ❤️ Läs mer
    2018-12-17 JP´S svarar Katrin P
    Stort grattis till körkortet Katrin! Vi är stolta över din prestation
    & tack för det fina omdömet du gav oss. Vi kommer sakna dig med,
    kör försiktigt & lycka till med allt önskar vi på Jp´s :)

Katrin E skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket med endast körlektioner.
    Provade att köra med 6 av lärarna på skolan, där Claes passade mig bäst och Pernilla mig sämst.
    Trevligt bemötande från lärare, okej bemötande av receptionen och bra priser. Hade varit trevligt ifall de erbjöd riskutbildningarna även på helger och kvällar. Läs mer
    2018-12-14 JP´S svarar Katrin E
    Tack för att du valde JP´S trafikskola och grattis ännu en gång till ditt körkort! :)
  • Jeanette N

2018-12-11

Jeanette N skrev om JP´s Trafikskola
    Bytte körskola efter ca 25 lektioner (pga att den stängde) och körde ca 7 lektioner på jp. Mycket trevlig personal och upplevde dem som kunniga. Tog körkort i fredags (blandat med mycket körning hemma). Tack! Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Jeanette N
    Stort grattis till körkortet Jeanette!
    Tack för ditt omdöme & lycka till med allt önska vi på Jp´s!

Gustav L skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 10 paket H och fick en underbar teori. Väldigt bra Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Gustav L
    Grattis till körkortet Gustav, kul att du är nöjd med våra teorilektioner.
    Lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • Julia P

2018-12-11

Julia P skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade körkortet på första försöket. Hade superbra lärare och är supernöjd med allt! Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Julia P
    Stort grattis till körkortet Julia!
    Kul att du är nöjd med oss, lycka till med allt :)

Hampus M skrev om JP´s Trafikskola
    Fick hjälp med en tydlig plan för körkortet, bokning av risk2an:an, uppkörning och teoriprov, samt hjälp av en riktigt duktig lärare. Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Hampus M
    Grattis till körkortet Hampus!
    Tack för att du valde oss, vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Kör försiktigt :)
  • 2018-12-04

Samira O skrev om JP´s Trafikskola
    Företaget har väldigt duktiga körlärare. Har aldrig varit på en så bra körskola, med bra struktur och planering inför varje lektion. Ett speciellt tack till receptionisten som hjälpte till med allt och ser till att man kör regelbundet så man klarar sin uppkörning. Läs mer
    2018-12-04 JP´S svarar Samira O
    Ett stort grattis till körkortet Samira! Tack för att du valde JP´s Trafikskola & lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-12-04

Meriem K skrev om JP´s Trafikskola
    REKOMENDERAR DEN HÄR KÖRSKOLAN STARKT!! Såå professionella och pedagogiska trafikledare!! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och körde enbart med JP’s trafikskola. Jag körde med Pernilla, och hon är BÄST! Sjukt pedagogisk och får en att känna sig trygg i sin utveckling samt körning, utan henne och JP’s hade jag aldrig klarat av uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2018-12-04 JP´S svarar Meriem K
    Grattis till körkortet Meriem & tack för att du valde oss. Lycka till med allt nu,
    önskar vi på Jp´s Trafikskola!

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg