JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 311 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• 2020-01-25

PETRA S skrev om JP´s Trafikskola
    Akta er för denna körskola - JP i Sundbyberg. De är väldigt otydliga med vilka krav de faktiskt har bl.a avseende att du måste klara ett visst antal teoriprov för att få skriva teorin på inbokad tid, att du måste godkännas av chefen innan du får köra upp. Om chefen tycker att man bör ta ett par lektioner till då avbokar de uppkörningstiden. Allt detta kan ju vara okey om de informerar från början men som sagt de har varit extremt otydliga. Det känns som de vill mjölka ut så mycket pengar som möjligt. De kan inte säga vad som bör övas på istället får man hela tiden höra du behöver ett par lektioner till. Detta gör att det är svårt att öva parallellt privat eftersom de inte ger konkret feedback. Har tidigare erfarenhet av Norrorts körskola som jag varmt rekommenderar. De är tydliga och professionella Läs mer
    2020-01-26 Jp´s svarar PETRA S
    Vad synd att du inte talar sanningen om att chefen på en utbildningskontroll innan ett prov skriver ner allt eleven behöver träna på och klara självständigt innan ett prov.
    Vi har kvar alla överenskommelsen i pappersform och alla krav som ställs på eleven (du kan ta de och läsa de
    igen så du förstår hur allt har gått till)

Så slipper du köra upp flera gånger då ett prov kostar 1200 kr (man ska inte öva på Trafikverket det gör man privat eller trafikskola)
  • Bita S

2020-01-21

Bita S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog körkortet i helgen. Är supernöjd med mitt val av trafikskola som jag valde baserat på reco betyg/omdömen. JP's trafikskola har högt betyg med all rätt. Min främsta lärare var Simon som hjälpte att pusha upp mig till nästa nivå som krävs för en uppkörning. Han är otroligt kunnig, engagerad och genuint bryr sig om att sina elever gör framsteg. Skolan hade en jättebra och schysst hantering dels med att man får prova en lektion först och sedan bestämma om man vill betala för den enstaka eller uttöka till ett paket. Det gör att man inte behöver köpa ett stort paket från början ifall man är osäker. Sedan rekommenderade de också mig att öva hemma om jag hade möjlighet som ett komplement till lektionerna för att få in vanan. Jag har rekommenderat skolan till två vänner nu varav ena också nyligen tog sitt körkort. Läs mer
  • 2020-01-21

Nermin S skrev om JP´s Trafikskola
    Tålamod och bara helt enklelt bäst!! Läs mer
  • 2020-01-16

Gerald A skrev om JP´s Trafikskola
    En riktig bra körskola med väl utbildade lärare som hjälper dig gärna vid oförståelse.
    Jag rekommenderar Alan som var min lärare, en jätte bra lärare med mycket kunskap och erfarenhet.
    Jag har köpt risk 1 och 2 + körlektioner och böckerna.
    Företaget levde självklart upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-15

Kai L skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns.
    Utbilda dig här så ta de dig till en mycket högre nivå än alla andra. Vilken gör att du få körkortet enkelt.
    Lärarna är extra hårda på eleverna men också väldigt trevligt och skönt.
    Gratis teori lektionen var väldigt intressant och kul.
    Tack till ALLA personalen.

(gick med Simon på dem mesta delar) Läs mer
  • 2020-01-13

Duo W skrev om JP´s Trafikskola
    I bought in total 21 driving lessons at JP’s Trafikskola mostly with Simon. He is very professional and reliable. Personnel are also very friendly. I am glad that I learned driving at JP. I highly recommend there. Läs mer
  • 2020-01-12

Rasmus H skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte olika paket för att klara körkortet och jag blev bra bemött från första start och det blev bättre en vad jag trodde att det skulle bli Läs mer
    2020-01-13 Jp´s svarar Rasmus H
    Grattis till körkortet Rasmus!
    Vi på Jp´s är glada att du valde vår skola och
    önskar dig all lycka med körningen :)
  • 2020-01-10

Mattias M skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett paket på 10 lektioner + teori. Slutade med att jag behövde 14 lektioner. Jag körde inget privat vilket betyder att förarna är väldigt tidseffektiva. Dom mjölka mig INTE på extra lektioner. Dom visade vad vi gjort och vad vi har kvar sen fick jag helt själv göra en bedömning om jag ville ta fler lektioner. Väldigt hjälpsamma och trevliga. Det var alltid ett nöja att gå dit eftersom man lär känna alla anställda under tiden man är där. Dom har även egna teorilektioner som är gratis om man köper paket. Dom överträffade mina förväntningar och jag blev en väldigt bra och säker förare snabbt. Väldigt bra instruktörer, inte bara att dom kan sitt jobb bra utan det är bra karaktärer och dom har ett lugnt sätt att lära ut på. 10/10 betyg! Läs mer
    2020-01-13 Jp´s svarar Mattias M
    Stort Grattis till körkortet Mattias!
    Vi på Jp´s är tacksamma över att du valde vår körskola.
    Vi önskar dig ett stort lycka till med körkortet & USA! :)
  • 2020-01-08

Linnéa T skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ca 20 körlektioner samt teoripaket. Hade världens bästa lärare Anna Johansson. Blev jättebra bemött, rekommenderar verkligen! Det kunde inte ha gått bättre Läs mer
    2020-01-09 Jp´s svarar Linnéa T
    Stort grattis till körkortet Linnea !
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2019-12-20

Andreas G skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk körskola! Läraren var pedagogisk och uppfyllde mina förväntningar på en strukturerad utbildning! Läs mer
    2020-01-09 Jp´s svarar Andreas G
    Grattis till körkortet Andreas!
  • 2019-12-17

STEFAN B skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar denna trafikskola varmt! Professionella och pedagogiska lärare som verkligen vill hjälpa en att äntligen få sitt körkort! Läs mer
    2019-12-17 Jp´s svarar STEFAN B
    Stort grattis till körkortet Stefan!
  • 2019-12-09

Pardis B skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 11 körlektioner och körde intensivt. Jag själv hade läst om JPs trafikskola på reco och min upplevelse var 100% enligt vad jag hade förväntat mig.
    Topp kvalite lärare som var extremt pedagogiska och hade mycket bra och systematisk metod för att planera körlektionerna och följa upp enligt planen. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till min lärare Mariette och hennes kollegor på JPs trafikskola. Läs mer
    2019-12-12 Jp´s svarar Pardis B
    Stort Grattis till körkortet Pardis.
    Tack för du valde vår skola.
    Lycka till!
  • 2019-12-04

Anton A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte paketet Paket-10TRH. Jag förväntade mig en seriös skola med bra lärare, vilket jag fick. Jag körde med en lärare som heter Anna, hon var väldigt bra på att lära ut och gjorde lektionerna väldigt roliga. Företaget möte absolut mina förväntningar, skulle verkligen rekommendera dem. Upplevelsen var överlag felfri, alltid bra och seriösa lektioner, rolig och trevlig personal och väldigt bra fordon. Läs mer
    2019-12-05 Jp´s svarar Anton A
    Grattis till körkortet Anton,
    vi på Jp´s är tacksamma över att du valde vår skola.
    Stort lycka till med allt!
  • Malika D

2019-12-03

Malika D skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade teorin igår och uppkörning idag🙌
    Jag är sååååååå nöjd med mitt val jag körde mest med Anna och Firas och lärde mig så mkt på kort tid, gick på teorin med Simon.
    Tack för allt ni är så duktiga och kunniga.
    Rekommenderar JP's trafikskola till alla jag känner, även du som läser detta. Läs mer
    2019-12-05 Jp´s svarar Malika D
    Stort grattis till körkortet Malika,
    vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka.
    Tack för du valde oss :)
  • 2019-11-28

Vendela A skrev om JP´s Trafikskola
    •Jag tog körlektioner för bilkörkort och gick även Riskettan och risktvåan via JP’s.
    •Jag har alltid blivit väldigt positivt och välkomnade bemött av alla på JP’s.
    •Jag hade höga förväntningar då min bror gick hos JP’s och tog sitt körkort på första försöket, och de levde verkligen upp till dem!
    •Väldigt bra körskola, noggranna och omhändertagande om sina elever. Läs mer
    2019-12-05 Jp´s svarar Vendela A
    Stort grattis till körkortet Vendela,
    vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka.
    Tack för du valde vår skola.
  • 2019-11-20

Payam H skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket och körde med 3 olika lärare, bokar man tiderna 2-3 v. i förväg så hittar man de tider man vill annars kan det vara svårt.
    Alla lärare va så proffsigs, rekommenderar skolan mer än gärna. Läs mer
    2019-11-25 Jp´s svarar Payam H
    Grattis till körkortet Payam.
    Tack för du valde Jp´s Trafikskola.
  • 2019-11-18

Lotten H skrev om JP´s Trafikskola
    Är supernöjd med min upplevelse utav JP’s trafikskola. Har kört med framförallt Jolanta men även Markus och Mariette.

Jag tog ca 1 lektion i veckan (2 i veckorna innan uppkörningen) i ungefär 3 månader och körde däremellan privat hemma. Funkade TOPPEN bra för mig. Instruktionerna jag fick på lektionerna var otroligt tydliga och noggranna, och ja, jag fick körkortet på första försöket!

TUSEN tack till JP’s duktiga lärare!
    // Lotten Läs mer
    2019-11-18 Jp´s svarar Lotten H
    Stort Grattis till körkortet Lotten!
    Tack för att du valde att köra med oss och
    vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2019-11-06

Laura F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar JPs trafikskola i Sundbyberg starkt. De som arbetar där är väldigt kompetenta och trevliga trafiklärare, efter varje lektion utvärderades man om vad som varit bra och vad man kan öva mer på. Tog mitt körkort i slutet av sommaren, jag hade endast en månad på mig innan mina prov och de var väldigt hjälpsamma med att boka körlektioner för mig för att jag skulle hinna med det. Jag körde främst med Mariette hon var väldigt tålmodig, snäll och professionell kunde inte önskat en bättre körlärare.

Körskolan försöker inte lura en på fler lektioner, utan försöker tvärtom få eleven att känna sig trygg samt att man kan klara de målen man strävar efter. Jag tog både teori- och uppkörningsprovet på första försöket i Stockholm vilket inte skulle vara möjligt om jag inte hade tagit lektioner på JP ´s trafikskola.

Är väldigt tacksam över att jag valde just denna trafikskola och rekommderar den extremt mycket till alla där ute som vill ta körkortet! Läs mer
    2019-11-14 Jp´s svarar Laura F
    Stort Grattis till körkortet Laura!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka,
    tack för du valde oss! :)
  • Adam S

2019-11-04

Adam S skrev om JP´s Trafikskola
    Extremt bra skola, jag vill rekommendera alla som ska ta körkort att vända sig till denna fantastiska skolan! Oavsett om det gäller MC kort eller B-körkort eller andra behörigheter. Dem har väldigt bra priser samt extremt kompetent personal som kommer göra allt i sin makt för att man ska ta sitt körkort. Jag tog mitt körkort i lördags 2019-11-02 och utan JP's trafikskola skulle detta inte vara möjligt men tack vare er gjorde jag det. Läs mer
    2019-11-14 Jp´s svarar Adam S
    Stort Grattis till körkortet Adam!
  • 2019-10-29

Camilla A skrev om JP´s Trafikskola
    Om du vill ta körkort och letar efter en trafikskola rekommenderar jag JPs bilskola i Sundbyberg varmt. De har först och främst otroligt kompetenta trafiklärare som ser din progression och vad just du behöver öva mer på. De ger en samtidigt självförtroende och alla viktiga verktyg man kan behöva.
    De har många tider att välja på och är alltid trevliga och hjälpsamma med allt man kan tänkas behöva. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket i Stockholm och utan JPs trafiklärare skulle det alltid gått. Läs mer
    2019-10-30 Jp´s svarar Camilla A
    Stort Grattis till körkortet Camilla!
    Vi på Jp´s Trafikskola är stolta över dig
    och önskar dig all lycka! :)
  • 2019-10-24

Victor H skrev om JP´s Trafikskola
    Otroligt bra trafikskola och bästa läraren Piero var en fantastiskt bra lärare! Lugn, metodisk, tydlig och ärlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-28 Jp´s svarar Victor H
    Stort grattis till körkortet Victor,
    vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • Emma Charlotta K

2019-10-21

Emma Charlotta K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med JP’s! Har främst kört med Markus och jag kunde inte önskat mig en bättre körlärare. Han var otroligt engagerad, motiverande och rolig att köra med. Körlektionerna var lärorika och jag kände mig peppad efter varje lektion. Körde även med Jolanta, Claes och Firas som även dom var jättebra. Skolan bemötte mig väldigt bra utifrån mina behov då jag haft begränsad tid att ta körkortet på och de gjorde allt för att jag skulle hinna ta det. Kan varmt rekommendera JP’s! Läs mer
    2019-10-28 Jp´s svarar Emma Charlotta K
    Stort gratis till körkortet Emma!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka,
    tack för att du valde oss!
  • 2019-10-21

Emma G skrev om JP´s Trafikskola
    2019-10-28 Jp´s svarar Emma G
    Stort gratis till körkortet Emma!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka,
    tack för att du valde oss!
  • Mimmi E

2019-10-18

Mimmi E skrev om JP´s Trafikskola
    engagerade och drivna lärare som verkligen vill att eleverna ska lyckas! Jag körde med Clas, Jolanta och Markus och alla 3 var super proffs. Fick hjälp med teorin av Simon som jag upplever är modern och duktig i sin utlärning.
    Hade önskat körtider på helgen då jag personligen hade svårt att få till det på vardagarna. Men det gjorde allt det kunde för att jag skulle få passande tider under vardagen. Läs mer
    2019-10-28 Jp´s svarar Mimmi E
    Stort gratis till körkortet Mimmi!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-10-11

Madelene T skrev om JP´s Trafikskola
    Trafikskolan med genuint engagemang och enorm kompetens. Läs mer
    2019-10-14 Jp´s svarar Madelene T
    Grattis till körkortet!
    Vi på JP´s önskar all lycka.
  • 2019-10-08

Sarah W skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan inte klara utan er hjälp. Det har varit fram och tillbaka flera gångar med körkortet. Utan peppa och uppmuntring från lärare kunde jag inte klara det. Stor tack! Läs mer
    2019-10-09 Jp´s svarar Sarah W
    Stort grattis till körkortet Sarah!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-10-05

Milad S skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt bra, mycket bra upplevelse. Rekomenderar! Läs mer
    2019-10-07 Jp´s svarar Milad S
    Grattis till körkortet Milad, lycka till!
  • 2019-10-03

Patricia S skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk körskola!
    Stort tack till Marija och Josef för all hjälp administrativt. Mega tack till Firas som hjälpt mig till att ta MC kort!

Började på en annan skola men bytte sedan till JPs trafikskola, vilken skillnad & vilket lyft. Rekommenderar denna skola till alla som ska ta någon typ av körkort! Läs mer
    2019-10-07 Jp´s svarar Patricia S
    Stort grattis till MC kortet Patricia!
    Tack för ditt fina omdöme.
    Vi på Jp´s är stolta över din prestation och önskar dig all lycka. :)
  • 2019-09-26

Amanda L skrev om JP´s Trafikskola
    Jag körde endast med trafikskola och Alan, supernöjd med honom, lugn duktig och personlig! Jag klarade allt på första försöket! Det vart ett missförstånd om mitt teoriprov, det löstes dock och med Alan är jag väldigt nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Jp´s svarar Amanda L
    Grattis till körkortet Amanda!
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka!
  • 2019-09-24

Hershem zajir K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag ringde skolan för att jag hade 2-3 månader kvar på mitt tillstånd och de sa direkt att de kan ge mig en provlektion. Efter provlektionen fick jag 5 lektioner och totalt blev det ca 21. Trots högsäsong och helt fullbokade tider gjorde skolan allt för att hjälpa mig hinna klara teorin och uppkörningen innan tillståndet gick ut.

Körde mest med Firas och jag var 100% nöjd. Fick även några lektioner med Jolanta, Alan och Markus som alla bidrog med bra lärdomar på sitt eget sätt. Lärde mig massor av allihop.

Har tidigare kört med andra skolor som talat illa om andra elever och fått en att känna sig dum när man inte klarar vissa moment.

Den här skolan försöker aldrig tvinga på dig lektioner, de ger dig istället självförtroende för att du ska tro på dig själv.

Kan inte rekommendera de tillräckligt.
    Tack!!! Läs mer
    2019-09-25 Jp´s svarar Hershem zajir K
    Stort grattis till körkortet Hershem!
    Tack för du valde vår skola, vi önskar dig all lycka :)
  • 2019-09-19

Mia L skrev om JP´s Trafikskola
    JP's trafikskola har oerhört engagerade, ärliga och roliga körlärare. Jag såg fram emot varje lektion och kände stort förtroende för min utveckling hos dem. Körlärarna, speciellt Anna, var otroligt duktiga på att hantera mina osäkerheter och dessa försvann snabbt. Jag kände att jag fick valuta för pengarna varje körlektion då jag vid varje körning antingen lärde mig något nytt, fick en aha-upplevelse eller kom över en rädsla för någonting. För mig som inte kunde köra privat var lektionerna hos JP's därför väldigt prisvärda.
    Jag har använt andra körskolor tidigare utan att få samma känsla av effektivitet och trygghet som hos JP's. Det är tack vare dem jag äntligen tog körkort som 38-åring! Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Mia L
    Stort grattis till körkortet Mia!!
    Vi på Jp´s Trafikskola är tacksam att du valde
    oss och vi önskar dig all lycka. :)
  • 2019-09-16

Reddy M skrev om JP´s Trafikskola
    Good driving school with online material for theory and talented teachers.
    My teacher Alan was strict that helped me to learn my mistakes his suggestions were valuable . Alan explains clearly on how to follow.
    JP Trafikskola has a flexible app to book appointments. Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Reddy M
    Thank you for choosing our us Reddy.
    We wish you all the best. / Jp´s Trafikskola
  • 2019-09-16

Josefin N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är jättenöjd med JPs trafikskola. Det var lätt att få tider för att övningsköra och mycket bra lärare.

Stort tack till alla men främst Anna och Simon!

Hälsningar Josefin Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Josefin N
    Stort grattis till körkortet Josefin!
  • 2019-09-13

Maria Kyoung Mi K skrev om JP´s Trafikskola
    Supernöjd med JP’s! 80 min lektioner vilket gör att man hinner komma in i körningen ordentligt och kunna åka på olika typer av vägar. Priserna är dessutom lägre än på andra körskolor i Sundbyberg.
    Jag körde med Markus som var helt fantastisk! Kunde inte önskat en bättre körlärare.
    Körskolan är dessutom riktigt professionell där de inte försöker lura på en fler lektioner, utan försöker tvärtom få eleven att känna att man kan klara det mål man satt.
    Kan starkt rekommendera JP’s! Läs mer
    2019-09-16 Jp´s svarar Maria Kyoung Mi K
    Stort grattis till körkortet Maria!
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka ;D
  • 2019-09-05

Matilda W skrev om JP´s Trafikskola
    Mycket ärliga lärare som inte bara vill sälja på en lektioner, de vet vad man behöver träna på och hur många lektioner man behöver! De är även väldigt pedagogiska i lärandet vilket är ett stort plus! Receptionisten är en av de trevligaste människorna jag någonsin stött på i hela mitt liv som alltid får ens vilja igenom!

Rekommenderar denna trafikskola starkt till den som vill lära sig köra bil och ta körkortet när denne är redo!
    Tack för allt Jp’s Trafikskola! Läs mer
    2019-09-16 Jp´s svarar Matilda W
    Stort grattis till körkortet Matilda!
    Tack för ditt fina fina omdöme.
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka !!!
  • 2019-09-03

Vasanth K skrev om JP´s Trafikskola
    I am really glad to have taken Intensive course package from JP trafikskola. The teachers are very professional and skillful in teaching. Drove mostly with Piero, who is fantastic teacher. Thanking Pernilla and also Maria in the reception who is remarkably helpful. I will definitely recommend JP trafikskola. Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Vasanth K
    Thank you for choosing us Vasanth.
    We wish you all the best. / Jp´s Trafikskola
  • Caesar H

2019-08-30

Caesar H skrev om JP´s Trafikskola
    Alan har hjälpt mig jättemycket och har varit en mycket bra lärare. Läs mer
    2019-09-02 Jp´s svarar Caesar H
    Grattis till körkortet Caesar!
    Stort lycka till önskar vi på JP´s
  • Sanna A

2019-08-26

Sanna A skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett intensivpaket med 20 körlektioner + risk 1 och 2. Körde mest med Mariette och är supernöjd. Hade 3-4 lektioner/ vecka och körde en del privat också. Klarade uppkörningen på första försöket trots att jag körde upp i Helsingborg som jag knappt kört i innan uppkörningen. Jag tycker att jag tack vare JP’s lärt mig köra bil på riktigt och inte bara lärt mig behärska gatorna och områdena kring körskolan. Superbra med tillgång till elevcentralen också så det var lättsamt att plugga på teorin. Läs mer
    2019-08-27 Jp´s svarar Sanna A
    Stort grattis till körkortet Sanna!
    Vi på Jp´s är stolta över din prestation och önskar dig all lycka! :)
  • 2019-08-26

Ece M skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har tagit flera körlektion för behörighet B hos JP's trafikskola. Det har varit väldigt bra bemötande, lärarna är väldigt kunniga och trevliga. De var väldigt tålmodiga och hjälpsamma när jag har gjort något fel. Jag körde oftast med Mariette, Anna och Piero, de är jätte trevliga. Jag rekommenderar varmt JP's trafikskola, klarade körprovet på det första försöket! Läs mer
    2019-08-27 Jp´s svarar Ece M
    Stort grattis till körkortet Ece!
    Vi på JP´s önskar dig lycka till.
    Vi ses på vägarna!
  • 2019-08-23

Elin N skrev om JP´s Trafikskola
    Hade aldrig klarat att ta ett körkort utan hjälpen från alla på JP! Inte bara från Claes som stått ut med mig hela sommaren utan även från hela teamet som arbetar på JP. Tack tack och åter tack, vi ses i trafiken. Läs mer
    2019-08-26 Jp´s svarar Elin N
    Stort Grattis till körkortet Elin!
  • 2019-08-04

Erica Sophie L skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan!

Köpte paketet 20 lektioner (B körkort) + risk 1 och 2, samt ytterligare ett paket på 10 lektioner då jag inte kunde köra privat och kände att jag behövde lite mer tid på mig (var väldigt nervös inför uppkörning)!

Trots mina nerver lyckades jag klara av både teori och uppkörning på första försöket, och det är allt tack vare deras super trevliga lärare (kan varmt rekommendera Pernilla!) och utbildning. Supernöjd! Läs mer
    2019-08-26 Jp´s svarar Erica Sophie L
    Stort grattis till körkortet Erica!
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till med körningen. :)
  • 2019-07-31

Jonathan A skrev om JP´s Trafikskola
    Otroligt bra trafik skola med hög standard och bra lärare som lägger stor vikt på både teori och praktik. Jag skulle nog aldrig ha kunnat kört upp och klarat mig på första försöket om jag inte hade kört med JP's trafik skolan. Läs mer
    2019-08-26 Jp´s svarar Jonathan A
    Stort grattis till körkortet Jonathan!
    Lycka till och kör försiktigt :)
  • 2019-07-18

Per P skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett paket för 10lektioner + risk 1/2 samt ett par extra lektioner samt landsväg och uppkörning. Jag hittade de på Google, de hade bra recensioner och det var nära så jag gick dit. Gick in utan förväntningar då min förra körskola var kass när jag tog b körkort, blev glatt överraskad av hur hjälpsamma och förstående all personal var samt hur de uppmuntrade till lärande i själva körningen genom självreflektion samt reflektion med läraren. Allt emellan service, support osv har vart toppen! Läs mer
    2019-07-19 Jp´s svarar Per P
    Stort grattis till MC kortet Per!
    Vi på JP´s tackar för du valde oss.
    Vi önskar dig all lycka :)
  • 2019-07-17

Dejan J skrev om JP´s Trafikskola
    Mc paket.
    Mycket proffesionellt bemötande.
    Att klara Utb.
    Skulle lätt rekommendera dom! Läs mer
    2019-07-18 Jp´s svarar Dejan J
    Stort grattis till MC kortet Dejan!
  • 2019-07-16

Nathalie S skrev om JP´s Trafikskola
    Så härliga människor som verkligen tar hand om dig, från Marija i repan, mina otroliga trafiklärare Pernilla och Alan, till ägaren Firas. Kan inte rekommendera ett bättre ställe att hjälpa dig ta ditt körkort!!! Läs mer
    2019-07-17 Jp´s svarar Nathalie S
    Stort Grattis till körkortet Nathalie!
    Tack för att du valde oss.
  • James A

2019-07-09

James A skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk trafikskola!
    Körde mest med Jolanta. Hon är en fantastiskt lärare. Otroligt pedagogisk samt rolig.
    På måndagar kan man gå på deras lärarledda teorilektioner med Simon. Dessa rekommenderar jag starkt!
    Körde inget privat och lyckades ta mitt körkort på mindre än 2 månader.

Tack för allt JP.
    Ni är så galet grymma! :) Läs mer
    2019-07-12 Jp´s svarar James A
    Stort grattis till körkortet James! Vi på JP´s är stolta över din prestation och önskar dig all lycka. Tack för ditt fina omdöme. Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-07-05

Jonatan R skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt bra och tydliga! Lätt att ha och göra med och de vill ens bästa. Helt klart bäst värde för pengarna i Stockholm. Läs mer
    2019-07-09 Jp´s svarar Jonatan R
    Stort grattis till körkortet Jonatan!
    Vi på Jp´s tackar för du valde oss och önskar dig all lycka!
  • 2019-07-04

Anders V skrev om JP´s Trafikskola
    Tog A kort med hjälp av JP:s. De är mycket trevliga och flexibla. Både Firas och Simon gjorde ett toppen jobb med övningsmomenten för motorcykel. Skulle absolut rekommendera JPs! Läs mer
    2019-07-09 Jp´s svarar Anders V
    Grattis till MC kortet Andreas!
    Tack för du valde oss.
    Vi på JP´S önskar dig all lycka
  • Isha N

2019-07-02

Isha N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte runt 15lektioner och blev väldigt bra bemött av alla på JP:s trafikskola varje gång jag var där! Ett extra stort tack till Marija som jobbar i receptionen som alltid är glad och hjälpsam och givetvis min körlärare Mariett som alltid ställde upp och gjorde sitt bästa för mig! Tack vare henne har jag idag klarat min uppkörning😍 Skulle starkt rekommendera JP:s trafikskola!!! Läs mer
    2019-07-03 Jp´s svarar Isha N
    Tack för ditt fina omdöme Isha!
    Tack för du valde oss & grattis till ditt välförtjänta körkort.
    Lycka till!
  • Edgar S

2019-06-27

Edgar S skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt bra lärare, som vill att du lyckas!
    Ärliga och konstruktiva!

God bemötande i receptionen och snabb service!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-03 Jp´s svarar Edgar S
    Stort grattis till körkortet Edgar!
    Vi på Jp´s tackar för din tid och lycka till med allt.

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg