Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 222 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• 2019-01-07

Anders Ö skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP's trafikskola, körde med Fredrik som var mycket bra och pedagogisk som lärare!
    Tack även till alla andra på JP's
    Nu har man äntligen B-kortet! Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Anders Ö
    Grattis till körkortet Anders, bra jobbat!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka med allt.
    Tack för din fina rekommendation!
  • 2019-01-07

Kevin E skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade aldrig suttit bakom ratt på en bil innan jag kom till jp's trafikskola.
    Jag köpte en 2 veckors intensivkurs
    Och nu en månad efter jag påbörjat min intensivkurs har jag körkortet !!:)
    Vill bara tacka alla på jp's trafikskola
    Ni är verkligen grymma!
    Rekommenderas starkt
    5/5
    :) Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Kevin E
    Stort grattis Kevin, grymt jobbat.
    Tack för din rekommendation och lycka till med allt önskar vi på Jp´s! :)
  • Gloria A

2018-12-19

Gloria A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner. Jag blev positivt bemött av företaget och de anpassade sig otroligt mycket efter mitt schema!
    Jag hade inte förväntningar att bli så bra bemött pga tidigare erfarenheter ifrån andra trafikskolor, men så blev det inte här på Jps trafik skola!
    Jag är otroligt tacksam att jag valde JPs trafikskola, efter 10 lektioner av intensiv körning och teori så klarade jag uppkörningen! Läs mer
    2018-12-27 JP´S svarar Gloria A
    Stort Grattis till körkortet Gloria, bra jobbat!
    Tack för att du valde att köra med Jp´s, vi önskar dig all lycka!
  • 2018-12-18

Riad L skrev om JP´s Trafikskola
    Rakt igenom professionella. Det ställs krav och man är hård i sin bedömning för att göra en redo för att bli en bra förare. Skulle ge 6 i betyg om det gick. Läs mer
    2018-12-18 JP´S svarar Riad L
    Grattis till körkortet Riad & tack för din rekommendation.
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2018-12-17

Nima F skrev om JP´s Trafikskola
    Extremt bra körskola med väl bemötande personal. Rekommenderar starkt Firas Choh som lärare! Läs mer
    2018-12-18 JP´S svarar Nima F
    Grattis till körkortet Nima, bra jobbat!
    Tack för din rekommendation, vi på JP´S önskar dig all lycka.
  • 2018-12-15

Anna K skrev om JP´s Trafikskola
    Seriös bilskola med stöttande lärare! Läs mer
    2018-12-17 JP´S svarar Anna K
    Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola. Vi önskar dig all lycka
    & ett stort grattis till körkortet!
  • Katrin P

2018-12-14

Katrin P skrev om JP´s Trafikskola
    Började som nybörjare hos JPs trafikskola och köpte en paket på 20 körlektionen med teori och risk 1 och 2 sen köpte 10 körlektioner till att träna mer min körning innan uppkörning. Tack vare JPs trafikskola klarade jag teori och uppkörning från första försöket. Min lärare var Jolanta med vem körde jag mest och är jätte nöjd. Tycker att alla i JPs trafikskolan är öppna och trevliga och redo att hjälpa dig att nå ditt mål! Kommer sakna otroligt mycket alla❤️ Rekommenderar ❤️ Läs mer
    2018-12-17 JP´S svarar Katrin P
    Stort grattis till körkortet Katrin! Vi är stolta över din prestation
    & tack för det fina omdömet du gav oss. Vi kommer sakna dig med,
    kör försiktigt & lycka till med allt önskar vi på Jp´s :)

Katrin E skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket med endast körlektioner.
    Provade att köra med 6 av lärarna på skolan, där Claes passade mig bäst och Pernilla mig sämst.
    Trevligt bemötande från lärare, okej bemötande av receptionen och bra priser. Hade varit trevligt ifall de erbjöd riskutbildningarna även på helger och kvällar. Läs mer
    2018-12-14 JP´S svarar Katrin E
    Tack för att du valde JP´S trafikskola och grattis ännu en gång till ditt körkort! :)
  • Jeanette N

2018-12-11

Jeanette N skrev om JP´s Trafikskola
    Bytte körskola efter ca 25 lektioner (pga att den stängde) och körde ca 7 lektioner på jp. Mycket trevlig personal och upplevde dem som kunniga. Tog körkort i fredags (blandat med mycket körning hemma). Tack! Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Jeanette N
    Stort grattis till körkortet Jeanette!
    Tack för ditt omdöme & lycka till med allt önska vi på Jp´s!

Gustav L skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 10 paket H och fick en underbar teori. Väldigt bra Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Gustav L
    Grattis till körkortet Gustav, kul att du är nöjd med våra teorilektioner.
    Lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • Julia P

2018-12-11

Julia P skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade körkortet på första försöket. Hade superbra lärare och är supernöjd med allt! Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Julia P
    Stort grattis till körkortet Julia!
    Kul att du är nöjd med oss, lycka till med allt :)

Hampus M skrev om JP´s Trafikskola
    Fick hjälp med en tydlig plan för körkortet, bokning av risk2an:an, uppkörning och teoriprov, samt hjälp av en riktigt duktig lärare. Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Hampus M
    Grattis till körkortet Hampus!
    Tack för att du valde oss, vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Kör försiktigt :)
  • 2018-12-04

Samira O skrev om JP´s Trafikskola
    Företaget har väldigt duktiga körlärare. Har aldrig varit på en så bra körskola, med bra struktur och planering inför varje lektion. Ett speciellt tack till receptionisten som hjälpte till med allt och ser till att man kör regelbundet så man klarar sin uppkörning. Läs mer
    2018-12-04 JP´S svarar Samira O
    Ett stort grattis till körkortet Samira! Tack för att du valde JP´s Trafikskola & lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-12-04

Meriem K skrev om JP´s Trafikskola
    REKOMENDERAR DEN HÄR KÖRSKOLAN STARKT!! Såå professionella och pedagogiska trafikledare!! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och körde enbart med JP’s trafikskola. Jag körde med Pernilla, och hon är BÄST! Sjukt pedagogisk och får en att känna sig trygg i sin utveckling samt körning, utan henne och JP’s hade jag aldrig klarat av uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2018-12-04 JP´S svarar Meriem K
    Grattis till körkortet Meriem & tack för att du valde oss. Lycka till med allt nu,
    önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-12-02

Naemi T skrev om JP´s Trafikskola
    Paket med ca 10 lektioner.
    Bra lärare och bra bemötande via telefon och på trafikskolan.
    Hjälpsam och förstående personal.
    Har hört bra om trafikskolan innan jag blev kund och alla förväntningarna uppnåddes. Läs mer
    2018-12-03 JP´S svarar Naemi T
    Tack för att du valde Jp´s Trafikskola Naemi. Stort grattis till körkortet & lycka till med allt önskar v i på Jp´s Trafikskola.
  • 2018-12-01

Olga N skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafikskola har riktigt duktiga, pedagogiska, erfarna och professionella trafiklärare! Dom kan sin grej och vet även vad deras elever behöver för att lyckas med att ta körkortet. Bra kommunikation mellan elev och lärare vilket gör vägen till körkortet smidig och säker. Jag klarade både uppkörningen och teorin på första försöket! Rekomenderar verkligen JP’s trafikskola! 😁 Läs mer
    2018-12-03 JP´S svarar Olga N
    Tack Olga för att du valde att köra med oss. Stort grattis till körkortet & lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-11-21

Daniella S skrev om JP´s Trafikskola
    Körlärarna var sympatiska och pedagogiska i sitt sätt att undervisa, jag fick all den hjälp som behövdes för både teoriprovet och uppkörningen.
    Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper! Läs mer
    2018-11-21 JP´S svarar Daniella S
    Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola. Vi önskar dig all lycka
    & ett stort grattis till körkortet!
  • Ylva K

2018-11-16

Ylva K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag valde JP efter rekommendation från en bekant och har bara positivt att säga! En mycket bra trafikskola med trevliga och pedagogiska lärare som vill att man utvecklas. Särskilt tack till Firas som har varit med från första början! Det hade inte gått utan er! Läs mer
    2018-11-16 JP´S svarar Ylva K
    Ett stort tack att du valde oss Ylva!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt så ses vi ute på vägarna.
  • 2018-11-12

Pauline K skrev om JP´s Trafikskola
    Tack vare JP´s trafikskola sitter jag nu här, efter ca 1,5 månads intensivt körande (ca 4 lektioner/vecka) med körkortet i handen! Tack ännu en gång till mina fantastiska trafiklärare Mariette, Pernilla, Fredrik och Simon för ert engagemang och tålamod, alla pedagogiska genomgångar och all pepp dom dagar man tvivlat på sig själv! Stort tack även till Marija och Josef i receptionen för all praktisk hjälp, men även för ert oroligt varma bemötande! Utan er alla hade detta inte varit möjligt! STORT tack ännu en gång till stans, utan tvekan, BÄSTA trafikskola! Läs mer
    2018-11-15 JP´S svarar Pauline K
    Ett stort tack att du valde oss Pauline!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt så ses vi ute på vägarna.
  • 2018-11-08

Naphat S skrev om JP´s Trafikskola
    Tack så mycket JP’S trafik skolan för att ni har varit en stor hjälp till mitt körkot. Tack till mina duktiga trafiklärarna Mariette, Jolanta och ETT STOR TACK till Claes som har varit en fantastik trafiklärare och Josef som har varit super snäll och hjälpsam. Ni har varit en största del av min succé.

JP’S trafikskola är helt klart den bästa trafikskolan som jag kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2018-11-12 JP´S svarar Naphat S
    Tack för att du valde oss Naphat! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • 2018-11-06

Jennifer S skrev om JP´s Trafikskola
    Hade deras intensivkurs och klarade uppkörningen på första försöket.
    Min lärare Mariette var superbra!
    Kan verkligen rekommendera JP’s. Läs mer
    2018-11-06 JP´S svarar Jennifer S
    Tack för att du valde oss Jennifer! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • 2018-11-04

Hanna S skrev om JP´s Trafikskola
    Mycket fint bemötande från alla som arbetar på trafikskolan. Trafiklärarna är pedagogiska, vänliga och bra på att ge feedback och finslipa beteenden så att körförmågan utvecklas i rätt riktning. Särskilt tack till Claes för ett ständigt glatt humör och peppande pedagogik. Stort tack till Alan för hans förmåga att se detaljer och finslipa beteenden under körlektioner. Sammantaget är jag mycket nöjd med min upplevelse från JP’s trafikskola. Läs mer
    2018-11-05 JP´S svarar Hanna S
    Tack för att du valde oss Hanna! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • 2018-11-02

Vikram B skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafik skola was really helpful in every way to get my driving license. It took me less than 20days to prepare for my driving license and support I got was exceptional. They are very good in planning all the driving lessons and the teachers are very experienced and I used all their tips to get my driving license in first attempt. I totally recommend JP’s traffic skola for their professional service and support all the way. Thanks again :-) Läs mer
    2018-11-05 JP´S svarar Vikram B
    Thank you Vikram for choosing us.
    We wish you the best!
  • 2018-11-02

Ayda B skrev om JP´s Trafikskola
    Sjukt bra trafikskola! Alla utbildare är fantastiska men jag rekommendera Claes & Simon mest. Jag körde mest med Claes och han lägger ner mycket energi och engagerar sig mycket för att eleven ska utvecklas. Kunde inte önskat mig en bättre lärare/utbildare! Läs mer
    2018-11-02 JP´S svarar Ayda B
    Tack för att du valde oss Ayda! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka!
  • 2018-11-01

Anna H skrev om JP´s Trafikskola
    Jätte bra trafikskola och super bra lärare! Rekomenderar JP’s till alla som funderar på att ta körkort Läs mer
    2018-11-02 JP´S svarar Anna H
    Tack för att du valde oss Anna! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • 2018-10-25

Nowy C skrev om JP´s Trafikskola
    I bought a package for 10 courses. My coach is Fredik, he is so profesional. Läs mer
    2018-11-02 JP´S svarar Nowy C
    Thank you Nowy for choosing us.
    We wish you the best!
  • 2018-10-09

Daniel G skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. De kan sina grejer och du kommer inte och bli besviken. Läs mer
    2018-10-10 JP´S svarar Daniel G
    Tack för att du valde oss Daniel! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • 2018-10-05

Abdallah H skrev om JP´s Trafikskola
    Har inte kört med andra för att kunna jämföra, men kan inte komma på något att klaga på. Läs mer
    2018-10-08 JP´S svarar Abdallah H
    Tack för att du valde oss Abdallah! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • Ellinor A

2018-10-04

Ellinor A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med JPs trafikskola. Utbildningen är personlig och man får verkligen hjälp med det man behöver. Alla som jobbar där är trevliga och hjälpsamma. Ett extra stort tack till Pernilla som varit en fantastisk lärare. Hon har varit personlig, omtänksam, tydlig och pedagogisk. Utbildningen anpassas mycket efter hur man är som person och hur man lär sig bäst. Tog körkortet igår och klarade både teorin och uppkörning på första försöket! Mycket tack vare trafikskolan. Tack igen JPs trafikskola och Pernilla!
    /Ellinor Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Ellinor A
    Tack för att du valde oss Ellinor!
  • Henri L

2018-10-03

Henri L skrev om JP´s Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola! Blev rekommenderad av en vän att gå till den här trafikskolan och det är jag så glad för att jag gjorde. JP´s är en trafikskola som verkligen bryr sig om sina elever. All personal på skolan är kompetenta och härliga. Så fort man kom in på skolan så blev man bemött på ett trevligt sätt. Har tidigare kört med skolor där man känt att de bara är ute efter pengar och vill att man ska köpa fler lektioner men inte här. Här fick man en familjär känsla av att de verkligen vill hjälpa dig, kunde ändra på tider så att det passade en själv. Kan också rekommendera att boka en lektion innan uppkörningen! Det är riktigt bra. Skolan använder sig bla av Nissan Qashqai som är super sköna bilar att köra. Stort tack till all personal för att ni hjälpt mig. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Henri L
    Tack för att du valde oss Henri!
  • 2018-10-03

Alia A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan, tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Alia A
    Tack för att du valde oss Alia!
    JP´S , Alia A gillar detta
  • Niki R

2018-10-03

Niki R skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP’s Trafikskola som hjälpt både mig och min sambo att ta körkort nu i höst. Alla vi kommit i kontakt med har inte bara varit otroligt trevliga och hjälpsamma utan också fantastiskt duktiga på det dem gör. Ett särskilt tack till Pernilla som varit med och utbildat oss hela vägen från start till mål. Vi är supernöjda!! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Niki R
    Tack för att du valde oss Niki!
  • 2018-09-16

Marcus G skrev om JP´s Trafikskola
    Bestämde mig för att ta körkort under semestern och efter lite efterforskning landade jag i att ta kontakt med JP. De hjälpte mig hela 'vägen' från totalt novis till att jag utan problem klarade uppkörningen vid första försöket. Noteras bör att jag körde intensivt under ungefär tre veckor vilket var nyckeln till just min framgång.

Jag kan varmt rekommendera JP; familjärt, professionellt och alltid ett hjärtligt bemötande – vad mer behöver du när vi ska ta våra första staplande steg ut i trafiken? Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Marcus G
    Tack för att du valde oss Marcus!
  • 2018-06-25

Mikael N skrev om JP´s Trafikskola
    Valde den här trafikskolan efter att ha kollat pris och omdömen på nätet. Nu i efterhand är jag mycket nöjd med att jag valde JPs. Alla som jag kom i kontakt med var mycket trevliga och duktiga. Under min intensiva period hade jag möjligheten att varva praktik med teori i deras lokaler i Sundbyberg. Jag kan helt klart rekommendera den här trafikskolan. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Mikael N
    Tack för att du valde oss Mikael!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt
  • 2018-06-21

Daniella M skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar verkligen denna trafikskola, man fick den hjälp man behövde och det var otroligt bra trafiklärare! Och ett speciellt tack till Fredrik som även va med mig under uppkörningen! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Daniella M
  • Andre R

2018-06-21

Andre R skrev om JP´s Trafikskola
    Toppenbra trafikskola.
    Fick rekommendation från kolllega.
    Markus som jag körde med kan jag varmt rekommendera. Lugn, trygg, proffsig, utmanande och inte minst rolig!
    Anpassar lektionerna efter dig: Din personlighet, tidigare erfarenhet samt styrkor och svagheter.
    Mycket erfaren.
    Lärde mig nya saker i rask takt!
    Kunde till och med lära en 46 åring som mig att köra bil på 2 månader.
    Klarade teori och uppkörning på 1:a efter många bra tips från Markus och Linda i receptionen.
    Stort tack!
    Äntligen körkort :-)
    Bästa körskolan, trevlig och gemytlig stämning och moderna bilar.
    /Andre Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Andre R
  • Nathalie F

2018-06-21

Nathalie F skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan! Professionellt och hur underbar körlärare som helst MARIETTE stort tack för alla lektioner. Jag fixade teori och uppkörningen på första försöket 👍👍 // Nathalie Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Nathalie F
  • 2018-06-15

Hanna P skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna körskola! Och kan super duper rekommendera Pernilla som trafiklärare. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Hanna P
  • 2018-06-12

Ida B skrev om JP´s Trafikskola
    Jag vill varmt rekommendera JP’s trafikskola. Trevligt bemötande, tydlig struktur och upplägg/ plan från första tillfället till körkort. Motiverande och peppande, proffesionellt och samtidigt personligt. Gick från uppgiven till peppad och klarade både teori och uppkörning på första försöket. Efter 4 månader hade jag mitt körkort. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Ida B
  • 2018-06-06

Iva skrev om JP´s Trafikskola
    Efter endast två intensiva veckor av körning med JPs är jag sedan idag nu körkortsinnehavare! Tack vare denna fantastiska körskola har jag utvecklats varje lektion och jobbat bort min otrygghet bakom ratten. Rekomenderar verkligen denna bilskola tack vare att dom ligger bra till geografiskt, är seriösa och servicinriktade, smidiga och vid bokning av lektioner men framför allt trafiklärarna! Både Mariette, Claes och Markus var stöttande och jag kände att jag fick ut något av varje minut varje lektion! Tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Iva
  • Christina M

2018-06-05

Christina M skrev om JP´s Trafikskola
    Jag behövde köra väldigt intensivt då jag ville bli klar med körkortet innan sommaren.
    Hörde av mig till JP’s trafikskola som glatt hälsade mig välkommen. Det var väldigt enkelt att boka lektioner och det skedde utan bekymmer. Körde främst med Jolanta som är en riktig pärla. Så skicklig på att lära ut ALLT! Jag som även hade problem med stress fick det bortarbetat tack vare underbara lärare som verkligen är pedagogiska. Körde även med Simon, Fredrik, Mariette och Markus några vändor och allihopa var verkligen super!
    Jag rekommenderar verkligen JP’s - man blir väl förberedd inför uppkörningen och får lära sig allt som man behöver.
    Körde ca 20 lektioner intensivt under 1,5 månad och fixade allt på första försöket! Hade inte kört bil någonting alls innan dess. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Christina M
  • Sandra J

2018-06-01

Sandra J skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera JPs trafikskola. Jag körde mest med Markus, han är en fantastisk lärare! Extremt kunnig och pedagogisk, och lektionerna var alltid roliga och lärorika. Han kom med bra tips och hans lärande känns anpassat efter vad som fungerar bäst för eleven. Han var även duktig på att bygga upp ens självförtroende. Väl på uppkörningen hade jag en så bra grund från JPs att det inte var några problem alls, jag kände mig aldrig osäker och jag klarade det på första försöket. Ett annat plus var att jag kunde önska en specifik bil till uppkörningen, det löstes utan problem (jag bad till och med om ett specifikt regnr, inte bara en viss modell). Så tack JPs och extra stort tack till Markus, kommer helt klart att sakna våra lektioner! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Sandra J
  • 2018-05-14

Rana N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag körde med en annan trafikskola innan och det var absolut inte den höga kvalitén som JP trafikskola erbjuder. Utan tvekan bästa trafikskola i Stockholm! Det märks att lärarna har lång erfarenhet. Tusen tack till Firas och Jolanta <3 Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Rana N
  • Ebru G

2018-04-19

Ebru G skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan, tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Ebru G
  • 2018-04-10

Josefin skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafikskola och Simon är extremt proffesionella och duktiga. Topp betyg till både skolan och Simon, jag rekommenderar stark JP’s för alla. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Josefin
  • 2018-03-23

Nicolina E skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera JP's Trafikskola! Varit toppen från lektion 1 till uppkörning. Jag har mestadels kört med Markus som är helt fantastisk! Den perfekta blandingen av pedagogisk, duktig och erfaren med glimten i ögat. Han har verkligen hjäpt mig att gå från att tycka att bilkörning bara var läskigt till att nu tycka att det är roligt och känner mig lugn och säker när jag kör. Har även kört med Jolanta, Simon, Alan & Firas som även de är riktigt bra. Kan även tillägga att jag klarade det på första försöket på båda proven! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Nicolina E
  • Johan B

2018-03-12

Johan B skrev om JP´s Trafikskola
    Det är en bra skola. De är seriösa, service medvetna och trycker inte på dig mer lektioner än nödvändigt, de vet vad som krävs för att fixa körkort.
    Jag körde med Alan som sakta men säkert ökar kraven så man når en högre nivå och kan klara uppkörningen trotts nervositet. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Johan B
  • Ingrid G

2018-03-04

Ingrid G skrev om JP´s Trafikskola
    Är så tacksam för min utbildning på JP´s trafikskola. Är 64 år och i slutet av förra året hade jag aldrig suttit bakom ratten i en bil. Idag tre månader senare har jag både körkort och bil. Har fått mycket bra undervisning och träning av mina båda lärare Jolanta och Ilija - kunde inte ha varit bättre. Kunskapsprovet gick över förväntan med bara ett fel, och uppkörningen gick som en dans. Kände mig väl förberedd och trygg med min körning i trafiken.
    Det är vänlig och hemtrevlig stämning på JP´s, och det är alltid roligt att komma dit.
    Om jag undrat över något i utbildningen har jag blivit väl bemött och fått mycket bra svar av utbildningsledare Firas Choh. Beundransvärt kundvänligt och respektfullt!
    Jag rekommenderar varmt JP´s trafikskola till alla som vill ta sitt körkort på ett effektivt och trevligt sätt! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Ingrid G
  • 2018-03-03

Julia W skrev om JP´s Trafikskola
    Från att aldrig ha suttit bakom ratten till att nu ha mitt körkort! Dom är fantastiska, har känt mig så omhändertagen, prioriterad och sedd! Det är som att komma hem till en liten familj när man kliver innanför dörrarna. Jag kommer rekommendera alla att ta sitt körkort hos dom. Tack tack tack för att du stått vid min sida Simon!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fem av Fem. Läs mer
    2018-03-03 JP´S svarar Julia W
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden.
  • 2018-01-31

Sabina W skrev om JP´s Trafikskola
    Sjuk bra trafikskola som hjälper dig med allt du behöver! Pedagogiska och roliga lektioner som gör att man lyckas 🌸 tack för allt! 😄 Läs mer
    2018-01-31 JP´S svarar Sabina W
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden.

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg