Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 271 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• 2019-08-04

Erica Sophie L skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan!

Köpte paketet 20 lektioner (B körkort) + risk 1 och 2, samt ytterligare ett paket på 10 lektioner då jag inte kunde köra privat och kände att jag behövde lite mer tid på mig (var väldigt nervös inför uppkörning)!

Trots mina nerver lyckades jag klara av både teori och uppkörning på första försöket, och det är allt tack vare deras super trevliga lärare (kan varmt rekommendera Pernilla!) och utbildning. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-07-31

Jonathan A skrev om JP´s Trafikskola
    Otroligt bra trafik skola med hög standard och bra lärare som lägger stor vikt på både teori och praktik. Jag skulle nog aldrig ha kunnat kört upp och klarat mig på första försöket om jag inte hade kört med JP's trafik skolan. Läs mer
  • 2019-07-18

Per P skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett paket för 10lektioner + risk 1/2 samt ett par extra lektioner samt landsväg och uppkörning. Jag hittade de på Google, de hade bra recensioner och det var nära så jag gick dit. Gick in utan förväntningar då min förra körskola var kass när jag tog b körkort, blev glatt överraskad av hur hjälpsamma och förstående all personal var samt hur de uppmuntrade till lärande i själva körningen genom självreflektion samt reflektion med läraren. Allt emellan service, support osv har vart toppen! Läs mer
    2019-07-19 JP´S svarar Per P
    Stort grattis till MC kortet Per!
    Vi på JP´s tackar för du valde oss.
    Vi önskar dig all lycka :)
  • 2019-07-17

Dejan J skrev om JP´s Trafikskola
    Mc paket.
    Mycket proffesionellt bemötande.
    Att klara Utb.
    Skulle lätt rekommendera dom! Läs mer
    2019-07-18 JP´S svarar Dejan J
    Stort grattis till MC kortet Dejan!
    Vi på JP´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-07-16

Nathalie S skrev om JP´s Trafikskola
    Så härliga människor som verkligen tar hand om dig, från Marija i repan, mina otroliga trafiklärare Pernilla och Alan, till ägaren Firas. Kan inte rekommendera ett bättre ställe att hjälpa dig ta ditt körkort!!! Läs mer
    2019-07-17 JP´S svarar Nathalie S
    Stort Grattis till körkortet Nathalie!
    Tack för att du valde oss.
    Vi på JP´s önskar dig all lycka :)
  • James A

2019-07-09

James A skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk trafikskola!
    Körde mest med Jolanta. Hon är en fantastiskt lärare. Otroligt pedagogisk samt rolig.
    På måndagar kan man gå på deras lärarledda teorilektioner med Simon. Dessa rekommenderar jag starkt!
    Körde inget privat och lyckades ta mitt körkort på mindre än 2 månader.

Tack för allt JP.
    Ni är så galet grymma! :) Läs mer
    2019-07-12 JP´S svarar James A
    Stort grattis till körkortet James! Vi på JP´s är stolta över din prestation och önskar dig all lycka. Tack för ditt fina omdöme. Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-07-05

Jonatan R skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt bra och tydliga! Lätt att ha och göra med och de vill ens bästa. Helt klart bäst värde för pengarna i Stockholm. Läs mer
    2019-07-09 JP´S svarar Jonatan R
    Stort grattis till körkortet Jonatan!
    Vi på Jp´s tackar för du valde oss och önskar dig all lycka!
  • 2019-07-04

Anders V skrev om JP´s Trafikskola
    Tog A kort med hjälp av JP:s. De är mycket trevliga och flexibla. Både Firas och Simon gjorde ett toppen jobb med övningsmomenten för motorcykel. Skulle absolut rekommendera JPs! Läs mer
    2019-07-09 JP´S svarar Anders V
    Grattis till MC kortet Andreas!
    Tack för du valde oss.
    Vi på JP´S önskar dig all lycka
  • Isha N

2019-07-02

Isha N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte runt 15lektioner och blev väldigt bra bemött av alla på JP:s trafikskola varje gång jag var där! Ett extra stort tack till Marija som jobbar i receptionen som alltid är glad och hjälpsam och givetvis min körlärare Mariett som alltid ställde upp och gjorde sitt bästa för mig! Tack vare henne har jag idag klarat min uppkörning😍 Skulle starkt rekommendera JP:s trafikskola!!! Läs mer
    2019-07-03 JP´S svarar Isha N
    Tack för ditt fina omdöme Isha!
    Tack för du valde oss & grattis till ditt välförtjänta körkort.
    Lycka till!
  • Edgar S

2019-06-27

Edgar S skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt bra lärare, som vill att du lyckas!
    Ärliga och konstruktiva!

God bemötande i receptionen och snabb service!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-03 JP´S svarar Edgar S
    Stort grattis till körkortet Edgar!
    Vi på Jp´s tackar för din tid och lycka till med allt.
  • 2019-06-26

Dana H skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk och professionell trafikskola! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöken och med toppenresultat! Rekommenderas verkligen!

Jag hade knappt övningskört på 5 år så jag köpte ett paket med 20 körlektioner och hade två instruktörer, Jolanta och Mariette. (Jag körde väldigt lite privat ska jag tillägga) Jag körde dock mest med Mariette och kompletterade med Jolanta, jag tyckte det var bra att ha en ”baslärare” och variera med en annan för att få olika perspektiv på körning och kritik osv. Jolanta var väldigt noga med alla delmoment under körningen vilket var toppen så att det till slut fäste. Och hade det inte varit för Mariettes engagemang hade jag inte tagit körkortet! Hon gjorde upp en plan från första lektionen och tvingade mig att boka uppkörning så att jag hade ett mål att arbeta mot. Mariette gav alltid konstruktiv kritik, jag kände mig inte dum när jag gjorde fel, hon var superlugn och jag kände mig alltid trygg och peppad bredvid henne. Mariette var otroligt kunnig och mån om att jag skulle lära mig alla detaljer rätt och av rätt anledning, inte bara inför uppkörningen. Jag började sen gå på Simons teorilektioner, som var ÖVER förväntan! Han fick allas fulla fokus varje måndagskväll i två timmar, Simon visste vad han pratade om och han tog alltid upp relevanta delar. Stort tack JP´s! Läs mer
    2019-07-03 JP´S svarar Dana H
    Stort tack för ditt fina omdöme Dana!
    Grattis till ditt välförtjänta körkort.
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • Carlos S

2019-06-20

Carlos S skrev om JP´s Trafikskola
    Bytte mc skola från en annan som jag började på och gick många lektioner hos till JP och det var det bästa jag gjort. Ger alla mina rekommendationer till alla som vill ta MC kort eller körkort, tveka inte. Detta är den bästa skolan och läraren! Väldigt pedagogik i sitt lärosätt och ger verkligen tid till varje enskild kund att utvecklas!

Hälsningar
    Carlos Läs mer
    2019-06-25 JP´S svarar Carlos S
    Grattis till MC kortet Carlos!
    Tack för ditt omdöme & tack för att du valde oss.
    Vi på JP´s önskar dig all lycka!
  • Helena K

2019-06-19

Helena K skrev om JP´s Trafikskola
    Är SÅ nöjd med JP’s trafikskola. Riktigt bra trafiklärare som är lättsamma, förstående och har humor. Det är roligt att köra och man lär sig otroligt mycket på kort tid. Kan VARMT rekomendera alla att gå dit. Klarade uppkörningen galant ! Läs mer
    2019-06-25 JP´S svarar Helena K
    Grattis till körkortet Helena!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
    Tack för att du valde oss.
  • 2019-06-12

Emma H skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade ont om tid innan min uppkörning men bokade ett paket på 10 lektioner. Skolan var tillmötesgående med att få in lektionerna och lärarna var professionella och trevliga! Jag hade min uppkörning här om dagen och blev godkänd, till stor del tack vare lektionerna! Läs mer
    2019-06-25 JP´S svarar Emma H
    Tack för att du valde att köra med oss på Jp´s Trafikskola!
    Vi på JP´s önska dig all lycka :)
  • 2019-06-09

Keunae J skrev om JP´s Trafikskola
    JPs trafikskola was reliable and prompt. Went through all subjects efficiently but did not focus just on getting the students pass the exam but rather on making them good drivers. For me who had very limited driving experiences earlier and did not have an option to drive outside of the school, I had 28 lessons overall before passing the exams. After around 20 lessons I went through all subjects but needed to practice and mix all different areas to find any weak areas and improve.
    My teacher, Pernilla, and also other teachers whom I drove with, Jolanta and Mariette, were all very good in their different ways. They firmly thought me all necessary lessons and also encouraged me and made me feel secure. But one thing that I have been really happy with was their communication and reliability. Maria was always answering all emails promptly, all booking and unbooking was super smooth and they were always there to provide help!

All in all, warmly recommend JPs trafikskola. Läs mer
    2019-06-25 JP´S svarar Keunae J
    Thank you for choosing us Koni,
    Jp´s Trafikskola wish you all luck ! :)
  • 2019-06-04

Hanna A skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mitt körkort via Jps trafikskola, jag kan varmt rekommendera skolan och specifikt Alan som körlärare! Läs mer
    2019-06-07 JP´S svarar Hanna A
    Grattis till körkortet Hanna!
    Kör försiktigt ;)
  • Eklund D

2019-06-04

Eklund D skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mopedkörkort på en och en halv vecka! Mycket informativa och hjälper sig med vad du behöver. Rekomenderas starkt! Läs mer
    2019-06-04 JP´S svarar Eklund D
    Stort grattis till AM- kortet!
    Tack för du valde att köra med oss.
    Vi önskar dig all lycka!
  • 2019-06-02

Gustav E skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mc-kortet på en månad!! Gick till jps för att jag blev rekommenderad! Hade höga förväntningar och de levde upp till dem med råge! Tack Firas och gänget! Läs mer
    2019-06-03 JP´S svarar Gustav E
    Stort Grattis till ditt MC- kort Gustav.
    Tack för du valde oss.
  • 2019-05-21

Shpend I skrev om JP´s Trafikskola
    Från första till sista kontakt med JP’s kan jag inte säga nått annat än super nöjd!! Firas anpassade sig så extremt bra över mina önskemål! Jag ville ha mitt MC kort så snabbt som möjligt och även fast det egentligen var fullbokat med tider för övningskörning så valde Firas att ställa upp super tidigt på morgonen(även lördagar)!

De pedagogiska sättet Firas lärde ut på var i toppklass! Sättet han lärde ut på fastnade verkligen och man kom ihåg allt han sa!

Var ca en månad sedan jag bestämde mig för att skaffa MC kort och jag fick det igår! TACK VARE JP’s!

Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-29 JP´S svarar Shpend I
    Grattis Sphend till MC-kortet!
    Grymt Jobbat. Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till :) / Jp´s
  • 2019-05-17

Johan M skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog 30 körlektioner. Jag gick från total novis till att klara teori och uppkörning på första försöket. Jag använde mig av 5 olika instruktörer, alla bidrog starkt med att jag klarade uppkörningen. Så ett stort tack till Mariette som pushade och uppmärksammade min körning hela vägen, Alan som med sin gedigna erfarenhet var ovärdelig, Simon med sitt lugn och skarpsynthet skapar självförtroende, Jolanta med min början och Fredriks(hade enbart en gång, näst sista lektionen)uppmuntrande tillvägagångs sätt som gav mig ett backnings tips vid parkering som jag använde och bidrog till en bra uppkörning.
    Jag rekomenderar JPs bilskola varmt! Läs mer
    2019-05-29 JP´S svarar Johan M
    Stort Grattis till körkortet Johan!
    Tack för ditt omdöme.
    Lycka till,
    Önskar vi på Jps Trafikskola :D
  • 2019-05-17

Veronica N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 15 lektioner. Väldigt professionellt bemötande och duktiga lärare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-23 JP´S svarar Veronica N
    Grattis till körkortet Veronica.
    Tack för att du valde oss!
    Lycka till :) Önskar vi på JPs Trafikskola
  • 2019-05-09

Valter K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade 5 körlektioner med Julanta samt en risketta.
    Både körlektionerna och riskettan var jättebra
    Körlektionerna med Julanta va de som gjorde att jag lyckades klara uppkörningen på första försöket. Läs mer
    2019-05-09 JP´S svarar Valter K
    Grattis till körkortet Valter!
    Tack för du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till önskar vi på Jp´s :)
  • Lara A

2019-05-05

Lara A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskokan! Man kan inte hitta kunnigare och trevligare personal. Vill ge en eloge till er som lyckades avdramatisera körningen och göra den till en rolig upplevelse. Ni är fantastiskt duktiga på det ni gör. Proffsigt bemötande från början till slut. Tack till Pernilla, Firas och Marija. Ni gör det ni gör med ett stort hjärta. Fortsätt med det! // Lara Läs mer
    2019-05-08 JP´S svarar Lara A
    Stort Grattis till körkortet Lara!
    Du är grym! Tack för att du valde att köra med oss & tack för ditt fina omdöme.
    Kör försiktigt nu & njut av ditt körkortet :)

Önskar vi på Jp´s Trafikskola
  • 2019-04-29

Mona H skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Trevlig, kunnig och pedagogisk personal! Marija i receptionen är verkligen super trevlig och hjälpsam också. Det va så värt att åka över halva stan för att köra med er! Sååå nöjd tjej som idag klarat uppkörningen!☺️ Läs mer
    2019-05-08 JP´S svarar Mona H
    Grattis Mona till körkortet!
    Grymt Jobbat. Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till :) / Jp´s
  • 2019-04-29

Camilla H skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan!! Vill tacka av hela mitt hjärta till Mariette som alltid trott på mig och som varit en fantastisk lärare, rekommenderar varmt Mariette och jp trafikskola!! Läs mer
    2019-05-08 JP´S svarar Camilla H
    Grattis till körkortet Camilla!
    Tack för du valde att köra med Jp´s Trafikskola.
    Lycka till önskar vi på Jp´s :)
  • Karin S

2019-04-19

Karin S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag gjorde körkort B med hjälp av JP’s Trafikskola och är mycket nöjd med deras service. Jag hade aldrig haft problem med personalen, de har mycket tålamod och förståelsen, de är alltid glada och min lärare är direkt, ärligt och säger alltid vad hon tänker och hjälpte mig att tänka själv vad som kunde jag förbättra eller öva mer med. Jag kände mig trygg hela tiden och kan bara rekommendera att göra körkort med den trafikskola. Läs mer
    2019-04-24 JP´S svarar Karin S
    Stort grattis till körkortet Karin!
    Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-04-17

Hany K skrev om JP´s Trafikskola
    The best of the best tank you so much Läs mer
    2019-04-24 JP´S svarar Hany K
    Thank you for choosing us Hany,
    Jp´s wish you all luck ! :)
  • Naresh K

2019-04-15

Naresh K skrev om JP´s Trafikskola
    I bought 10 driving lessons and drove with Pernilla. She is the best teacher, gives detailed instructions, involves you in the the planning and provides constructive feedback to improve.

Highly recommend JP’s for taking driving license. Läs mer
    2019-04-24 JP´S svarar Naresh K
    Thank you for choosing us Naresh,
    Jp´s wish you all luck :D
    Lara A, JP´S gillar detta
  • 2019-04-08

Anna J skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte enstaka lektioner och övade på det mesta hemma som jag hade fått lära mig/fått tips om hur man gör på lektionerna innan. Jag blev bra bemött och gillar att lektionerna är 80 min långa så att man verkligen hinner köra en längre stund. Hade inga speciella förväntningar, att det skulle leda till körkort bara 😊 Jag gjorde inte klart alla moment på körskolan men eftersom att jag övade hemma mycket så var lektionerna bra så att jag övade rätt.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-04-11 JP´S svarar Anna J
    Stort grattis till körkortet Anna!
    Vi ses ute på vägarna! :D
  • 2019-04-01

Elina W skrev om JP´s Trafikskola
    Jättebra lärare och bra service! Rekommenderas verkligen!! Läs mer
    2019-04-02 JP´S svarar Elina W
    Grattis till körkortet Elina!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s!
  • 2019-04-01

Alisha A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan! Rekommenderar verkligen:) Läs mer
    2019-04-01 JP´S svarar Alisha A
    Grattis till körkortet Alisha!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :)
  • 2019-03-27

Gul K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner + extra körlektioner. Jag blev bemött på ett jättebra sätt. Läs mer
    2019-04-01 JP´S svarar Gul K
    Grattis till körkortet Gul!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :D
  • Sandra B

2019-03-22

Sandra B skrev om JP´s Trafikskola
    Supernöjd med min körkortsutbildning på JPs. Köpte ett stort paket där allt ingick vilket var prisvärt o praktiskt. Professionella och kunniga lärare som är genuint engagerade o anpassar utbildningen efter studentens behov o önskemål. Läs mer
    2019-03-25 JP´S svarar Sandra B
    Grattis till körkortet Sandra!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :)
  • Natalie A

2019-03-22

Natalie A skrev om JP´s Trafikskola
    Tog 10 lektioner. Övningskörde med Frederick och Pernilla tyckte att allt gick super bra och smidigt. Måste berömma receptionisten Marija Filiposka, otroligt varm och välkomnande fick en att känna sig som hemma, tack jps trafik skola för min tid. Läs mer
    2019-03-25 JP´S svarar Natalie A
    Stort grattis till körkortet Natalie!
    Vi ses ute på vägarna! :D
  • 2019-03-19

Christina H skrev om JP´s Trafikskola
    Hos JP får man lära sig köra bil och tro på sig själv! 🎉🎉🎉 Läs mer
    2019-03-20 JP´S svarar Christina H
    Grattis till körkortet Christina!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :D
  • 2019-03-19

Daniel M skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt duktiga handledare, nya och fräscha bilar, bra teorikurser och alltid ett trevligt bemötande oavsett vem man har kontakt med.
    Klarade både teori och uppkörning på första försöket, stort tack JP's!
    Högsta betyg :) Läs mer
    2019-03-19 JP´S svarar Daniel M
    Grattis itll körkortet Daniel! Grymt jobbat & lycka till med allt önskar vi på JP´s!
    Vi ses ute på vägarna :)
  • ZAHRA F

2019-03-18

ZAHRA F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte paket med 5 lektioner, jag körde min första lektion med Firas och valde att köra resterande 4 med honom också. Jag klarade uppkörningen idag och mycket var tack vare honom. Alla på trafikskolan är otroligt kompetenta (har flera vänner som kört med några av de andra trafiklärarna som rekommenderade mig denna körskola) Firas som jag kört med är HELT FANTASTISK- Hans sätt att lära på är verkligen one of a kind och han är ärlig, duktig och otroligt snäll. Hela körskolan är grym, bra bilar och bra riskutbildning, priser och paket. Kan STARKT rekommendera dom:) Läs mer
    2019-03-19 JP´S svarar ZAHRA F
    Stort grattis till körkortet Zahra!
    Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-03-14

Daniel L skrev om JP´s Trafikskola
    den var helt ok, man blev bra bemött, folk var trevliga och kunniga Läs mer
    2019-03-14 JP´S svarar Daniel L
    Grattis till körkortet Daniel, lycka till med allt :)
  • 2019-03-11

Catharina B skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Hjälpsamma och proffsiga . Körde med Jolanta och tack vare henne klarade jag uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2019-03-11 JP´S svarar Catharina B
    Stort grattis till körkortet Catharina!
  • 2019-03-05

Isadora K skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 5 lektioner och hade dem ut spritt på 3 veckor. Hade jätte bra lärare och pedagogiska. Klarade körprovet :) Läs mer
    2019-03-05 JP´S svarar Isadora K
    Grattis till körkortet Isadora!
  • 2019-02-20

Louise Bengtsson skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola.
    Jag köpte ett paket med lektioner, teori och även risk2. Det kombinerat med att köra hemma hjälpte mig mycket till att klara körkortet på första försöket.
    Jag körde främst med Mariette och Jolanta som är otroligt duktiga lärare. Alla som jag haft att göra med på trafikskolan är väldigt kunniga och trevliga. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Louise Bengtsson
    Grattis till körkortet Louise!
  • 2019-02-19

Jenny Timlin skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Jp’s trafikskola! Jag köpte intensivpaketet och tyckte att det var lätt att hitta tider för lektioner, allt från tidig morgon till sen eftermiddag. Jag körde med Jolanta och Fredrik som båda var väldigt duktiga och kände av mig bra, gav feedback på ett strukturerat sätt och jag upplever verkligen att mina behov fick styra takten framåt. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Jenny Timlin
    Grattis till körkortet Jenny!
  • 2019-02-19

Alexander Blümel skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar alla att ta lektioner med JP’s!! Köpte intensivutbildningen och klarade teoriprov och uppkörning på första försöket, tack vare JP’s och framförallt Firas. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Alexander Blümel
    Grattis till körkortet Alexander!
  • 2019-02-11

Erika El-Shanti skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP’s Trafikskola!
    Har främst kört med Pernilla och Mariette, väldigt pedagogiska, lugna och tydliga trafiklärare. Resten av teamet har alltid visat ett jättetrevligt bemötande de med. Utbildningen genomfördes strukturerat, där det fanns tydliga mål inför varje lektion. Uppkörningen klarades på första försöket i Sollentuna.
    Tack till samtliga på JP’s Trafikskola! :) Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Erika El-Shanti
    Grattis till körkortet Erika!
  • 2019-01-27

Selam W.T skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt JP's Trafikskola. Körde en intensivutbildning på ca. 1.5 månad och övningskörde främst med Simon och Mariette som var engagerade trafiklärare (rekommenderar!), samt enstaka lektioner med Firas, Jolanta, Pernilla och Alan. Tycker att alla var väldigt pedagogiska och tydliga.
    JP's är en populär trafikskola och man behöver ha 1-2 veckas framförhållning om man vill ha många valmöjligheter när man bokar lektioner. Trafikskolan har väldigt bra öppningstider, från tidig morgon till sen eftermiddag samt helger, Marija och Youssef i receptionen är väldigt hjälpsamma med att få till tider som funkar för en och ser till att man känner sig väl omhändertagen.
    Det är lagom långa lektioner med bra övningsområden. Trafiklärarna är noga med att följa ens utbildningsplan och ställa krav. De går igenom momentens teoretiska del innan man börjar med den praktiska körövningen och de ser till att skapa tid för en gemensam reflektion/feedback efter varje körlektion där man tillsammans tittar på vad man behöver tänka på.
    Jag kom likt många andra in till JP's utan några förkunskaper och lyckades klara både teori och uppkörning på första försöket. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Selam W.T
    Grattis till körkortet Selam!
  • Madeleine E

2019-01-26

Madeleine E skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade körprovet idag, uppkörning i Sollentuna. Tack för trevligt bemötande och Mariette som jag hade som handledare var lugn och pedagogisk. Kan varmt rekommendera denna bilskola!

Madeleine Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Madeleine E
    Grattis till körkortet Madeleine!
  • 2019-01-25

Julia E skrev om JP´s Trafikskola
    Pedagogiska lärare, alla har varit trevliga och hjälpsamma hela vägen igenom! Läs mer
    2019-01-25 JP´S svarar Julia E
    Grattis till körkortet Julia!
  • Ela S

2019-01-23

Ela S skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan, rekommenderar starkt.
    Väldig duktiga lärare, trevlig och hjälpsam personal, prisvärd, bra location och trevlig lokal.
    Stor tack till personalen på JP's trafikskolan. Jag körde med Simon och Mariette och var supernöjd, superbra och professionell lärare. Läs mer
    2019-01-24 JP´S svarar Ela S
    Stort Grattis Elaheh!
    Tack för din fina rekommendation, vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Kör försiktigt :)
  • 2019-01-18

Maja L skrev om JP´s Trafikskola
    Blev rekommenderad av en bekant och kan verkligen fortsätta rekommendera denna trafikskola!
    Hade kört en del hemma (manövrering samt liten och stor landsväg) innan jag började men var väldigt ringrostig då jag gjort ett uppehåll på ca 10 år i övningskörningen. Körde 24 lektioner allt som allt, mest med Jolanta och nån enstaka med Fredrik och Mariette, utan att köra något hemma. Klarade därefter både teori och uppkörning på första försöket.
    Upplever alla lärare som mycket engagerade och noggranna i min utveckling. Fick alltid bra feedback och tips under/efter varje lektion :) Tack JP! Läs mer
    2019-01-24 JP´S svarar Maja L
    Stort Grattis till körkortet Maja!
    Tack för att du valde oss & vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • 2019-01-07

Anders Ö skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP's trafikskola, körde med Fredrik som var mycket bra och pedagogisk som lärare!
    Tack även till alla andra på JP's
    Nu har man äntligen B-kortet! Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Anders Ö
    Grattis till körkortet Anders, bra jobbat!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka med allt.
    Tack för din fina rekommendation!

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg