Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 205 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• Ylva K
    Ylva K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag valde JP efter rekommendation från en bekant och har bara positivt att säga! En mycket bra trafikskola med trevliga och pedagogiska lärare som vill att man utvecklas. Särskilt tack till Firas som har varit med från första början! Det hade inte gått utan er! Läs mer
    2018-11-16 Firas C svarar Ylva K
    Ett stort tack att du valde oss Ylva!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt så ses vi ute på vägarna.
  • Pauline K skrev om JP´s Trafikskola
    Tack vare JP´s trafikskola sitter jag nu här, efter ca 1,5 månads intensivt körande (ca 4 lektioner/vecka) med körkortet i handen! Tack ännu en gång till mina fantastiska trafiklärare Mariette, Pernilla, Fredrik och Simon för ert engagemang och tålamod, alla pedagogiska genomgångar och all pepp dom dagar man tvivlat på sig själv! Stort tack även till Marija och Josef i receptionen för all praktisk hjälp, men även för ert oroligt varma bemötande! Utan er alla hade detta inte varit möjligt! STORT tack ännu en gång till stans, utan tvekan, BÄSTA trafikskola! Läs mer
    2018-11-15 Firas C svarar Pauline K
    Ett stort tack att du valde oss Pauline!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt så ses vi ute på vägarna.
  • Naphat S skrev om JP´s Trafikskola
    Tack så mycket JP’S trafik skolan för att ni har varit en stor hjälp till mitt körkot. Tack till mina duktiga trafiklärarna Mariette, Jolanta och ETT STOR TACK till Claes som har varit en fantastik trafiklärare och Josef som har varit super snäll och hjälpsam. Ni har varit en största del av min succé.

JP’S trafikskola är helt klart den bästa trafikskolan som jag kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2018-11-12 Firas C svarar Naphat S
    Tack för att du valde oss Naphat! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • Jennifer S skrev om JP´s Trafikskola
    Hade deras intensivkurs och klarade uppkörningen på första försöket.
    Min lärare Mariette var superbra!
    Kan verkligen rekommendera JP’s. Läs mer
    2018-11-06 Firas C svarar Jennifer S
    Tack för att du valde oss Jennifer! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • Hanna S skrev om JP´s Trafikskola
    Mycket fint bemötande från alla som arbetar på trafikskolan. Trafiklärarna är pedagogiska, vänliga och bra på att ge feedback och finslipa beteenden så att körförmågan utvecklas i rätt riktning. Särskilt tack till Claes för ett ständigt glatt humör och peppande pedagogik. Stort tack till Alan för hans förmåga att se detaljer och finslipa beteenden under körlektioner. Sammantaget är jag mycket nöjd med min upplevelse från JP’s trafikskola. Läs mer
    2018-11-05 Firas C svarar Hanna S
    Tack för att du valde oss Hanna! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • Vikram B skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafik skola was really helpful in every way to get my driving license. It took me less than 20days to prepare for my driving license and support I got was exceptional. They are very good in planning all the driving lessons and the teachers are very experienced and I used all their tips to get my driving license in first attempt. I totally recommend JP’s traffic skola for their professional service and support all the way. Thanks again :-) Läs mer
    2018-11-05 Firas C svarar Vikram B
    Thank you Vikram for choosing us.
    We wish you the best!
  • Ayda B skrev om JP´s Trafikskola
    Sjukt bra trafikskola! Alla utbildare är fantastiska men jag rekommendera Claes & Simon mest. Jag körde mest med Claes och han lägger ner mycket energi och engagerar sig mycket för att eleven ska utvecklas. Kunde inte önskat mig en bättre lärare/utbildare! Läs mer
    2018-11-02 Firas C svarar Ayda B
    Tack för att du valde oss Ayda! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka!
  • Anna H skrev om JP´s Trafikskola
    Jätte bra trafikskola och super bra lärare! Rekomenderar JP’s till alla som funderar på att ta körkort Läs mer
    2018-11-02 Firas C svarar Anna H
    Tack för att du valde oss Anna! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • Nowy C skrev om JP´s Trafikskola
    I bought a package for 10 courses. My coach is Fredik, he is so profesional. Läs mer
    2018-11-02 Firas C svarar Nowy C
    Thank you Nowy for choosing us.
    We wish you the best!
  • Daniel G skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. De kan sina grejer och du kommer inte och bli besviken. Läs mer
    2018-10-10 Firas C svarar Daniel G
    Tack för att du valde oss Daniel! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • Abdallah H skrev om JP´s Trafikskola
    Har inte kört med andra för att kunna jämföra, men kan inte komma på något att klaga på. Läs mer
    2018-10-08 Firas C svarar Abdallah H
    Tack för att du valde oss Abdallah! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med JPs trafikskola. Utbildningen är personlig och man får verkligen hjälp med det man behöver. Alla som jobbar där är trevliga och hjälpsamma. Ett extra stort tack till Pernilla som varit en fantastisk lärare. Hon har varit personlig, omtänksam, tydlig och pedagogisk. Utbildningen anpassas mycket efter hur man är som person och hur man lär sig bäst. Tog körkortet igår och klarade både teorin och uppkörning på första försöket! Mycket tack vare trafikskolan. Tack igen JPs trafikskola och Pernilla!
    /Ellinor Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Ellinor A
    Tack för att du valde oss Ellinor!
  • Henri L
    Henri L skrev om JP´s Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola! Blev rekommenderad av en vän att gå till den här trafikskolan och det är jag så glad för att jag gjorde. JP´s är en trafikskola som verkligen bryr sig om sina elever. All personal på skolan är kompetenta och härliga. Så fort man kom in på skolan så blev man bemött på ett trevligt sätt. Har tidigare kört med skolor där man känt att de bara är ute efter pengar och vill att man ska köpa fler lektioner men inte här. Här fick man en familjär känsla av att de verkligen vill hjälpa dig, kunde ändra på tider så att det passade en själv. Kan också rekommendera att boka en lektion innan uppkörningen! Det är riktigt bra. Skolan använder sig bla av Nissan Qashqai som är super sköna bilar att köra. Stort tack till all personal för att ni hjälpt mig. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Henri L
    Tack för att du valde oss Henri!
  • Alia A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan, tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Alia A
    Tack för att du valde oss Alia!
    Firas C, Alia A gillar detta
  • Niki R
    Niki R skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP’s Trafikskola som hjälpt både mig och min sambo att ta körkort nu i höst. Alla vi kommit i kontakt med har inte bara varit otroligt trevliga och hjälpsamma utan också fantastiskt duktiga på det dem gör. Ett särskilt tack till Pernilla som varit med och utbildat oss hela vägen från start till mål. Vi är supernöjda!! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Niki R
    Tack för att du valde oss Niki!
  • Marcus G skrev om JP´s Trafikskola
    Bestämde mig för att ta körkort under semestern och efter lite efterforskning landade jag i att ta kontakt med JP. De hjälpte mig hela 'vägen' från totalt novis till att jag utan problem klarade uppkörningen vid första försöket. Noteras bör att jag körde intensivt under ungefär tre veckor vilket var nyckeln till just min framgång.

Jag kan varmt rekommendera JP; familjärt, professionellt och alltid ett hjärtligt bemötande – vad mer behöver du när vi ska ta våra första staplande steg ut i trafiken? Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Marcus G
    Tack för att du valde oss Marcus!
  • Mikael N skrev om JP´s Trafikskola
    Valde den här trafikskolan efter att ha kollat pris och omdömen på nätet. Nu i efterhand är jag mycket nöjd med att jag valde JPs. Alla som jag kom i kontakt med var mycket trevliga och duktiga. Under min intensiva period hade jag möjligheten att varva praktik med teori i deras lokaler i Sundbyberg. Jag kan helt klart rekommendera den här trafikskolan. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Mikael N
    Tack för att du valde oss Mikael!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt
  • Daniella M skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar verkligen denna trafikskola, man fick den hjälp man behövde och det var otroligt bra trafiklärare! Och ett speciellt tack till Fredrik som även va med mig under uppkörningen! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Daniella M
  • Andre R
    Andre R skrev om JP´s Trafikskola
    Toppenbra trafikskola.
    Fick rekommendation från kolllega.
    Markus som jag körde med kan jag varmt rekommendera. Lugn, trygg, proffsig, utmanande och inte minst rolig!
    Anpassar lektionerna efter dig: Din personlighet, tidigare erfarenhet samt styrkor och svagheter.
    Mycket erfaren.
    Lärde mig nya saker i rask takt!
    Kunde till och med lära en 46 åring som mig att köra bil på 2 månader.
    Klarade teori och uppkörning på 1:a efter många bra tips från Markus och Linda i receptionen.
    Stort tack!
    Äntligen körkort :-)
    Bästa körskolan, trevlig och gemytlig stämning och moderna bilar.
    /Andre Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Andre R
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan! Professionellt och hur underbar körlärare som helst MARIETTE stort tack för alla lektioner. Jag fixade teori och uppkörningen på första försöket 👍👍 // Nathalie Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Nathalie F
  • Hanna P skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna körskola! Och kan super duper rekommendera Pernilla som trafiklärare. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Hanna P
  • Ida B skrev om JP´s Trafikskola
    Jag vill varmt rekommendera JP’s trafikskola. Trevligt bemötande, tydlig struktur och upplägg/ plan från första tillfället till körkort. Motiverande och peppande, proffesionellt och samtidigt personligt. Gick från uppgiven till peppad och klarade både teori och uppkörning på första försöket. Efter 4 månader hade jag mitt körkort. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Ida B
  • Iva skrev om JP´s Trafikskola
    Efter endast två intensiva veckor av körning med JPs är jag sedan idag nu körkortsinnehavare! Tack vare denna fantastiska körskola har jag utvecklats varje lektion och jobbat bort min otrygghet bakom ratten. Rekomenderar verkligen denna bilskola tack vare att dom ligger bra till geografiskt, är seriösa och servicinriktade, smidiga och vid bokning av lektioner men framför allt trafiklärarna! Både Mariette, Claes och Markus var stöttande och jag kände att jag fick ut något av varje minut varje lektion! Tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Iva
  • Christina M
    Christina M skrev om JP´s Trafikskola
    Jag behövde köra väldigt intensivt då jag ville bli klar med körkortet innan sommaren.
    Hörde av mig till JP’s trafikskola som glatt hälsade mig välkommen. Det var väldigt enkelt att boka lektioner och det skedde utan bekymmer. Körde främst med Jolanta som är en riktig pärla. Så skicklig på att lära ut ALLT! Jag som även hade problem med stress fick det bortarbetat tack vare underbara lärare som verkligen är pedagogiska. Körde även med Simon, Fredrik, Mariette och Markus några vändor och allihopa var verkligen super!
    Jag rekommenderar verkligen JP’s - man blir väl förberedd inför uppkörningen och får lära sig allt som man behöver.
    Körde ca 20 lektioner intensivt under 1,5 månad och fixade allt på första försöket! Hade inte kört bil någonting alls innan dess. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Christina M
  • Sandra J
    Sandra J skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera JPs trafikskola. Jag körde mest med Markus, han är en fantastisk lärare! Extremt kunnig och pedagogisk, och lektionerna var alltid roliga och lärorika. Han kom med bra tips och hans lärande känns anpassat efter vad som fungerar bäst för eleven. Han var även duktig på att bygga upp ens självförtroende. Väl på uppkörningen hade jag en så bra grund från JPs att det inte var några problem alls, jag kände mig aldrig osäker och jag klarade det på första försöket. Ett annat plus var att jag kunde önska en specifik bil till uppkörningen, det löstes utan problem (jag bad till och med om ett specifikt regnr, inte bara en viss modell). Så tack JPs och extra stort tack till Markus, kommer helt klart att sakna våra lektioner! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Sandra J
  • Rana N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag körde med en annan trafikskola innan och det var absolut inte den höga kvalitén som JP trafikskola erbjuder. Utan tvekan bästa trafikskola i Stockholm! Det märks att lärarna har lång erfarenhet. Tusen tack till Firas och Jolanta <3 Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Rana N
  • Ebru G
    Ebru G skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan, tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Ebru G
  • Josefin skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafikskola och Simon är extremt proffesionella och duktiga. Topp betyg till både skolan och Simon, jag rekommenderar stark JP’s för alla. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Josefin
  • Nicolina E skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera JP's Trafikskola! Varit toppen från lektion 1 till uppkörning. Jag har mestadels kört med Markus som är helt fantastisk! Den perfekta blandingen av pedagogisk, duktig och erfaren med glimten i ögat. Han har verkligen hjäpt mig att gå från att tycka att bilkörning bara var läskigt till att nu tycka att det är roligt och känner mig lugn och säker när jag kör. Har även kört med Jolanta, Simon, Alan & Firas som även de är riktigt bra. Kan även tillägga att jag klarade det på första försöket på båda proven! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Nicolina E
  • Johan B
    Johan B skrev om JP´s Trafikskola
    Det är en bra skola. De är seriösa, service medvetna och trycker inte på dig mer lektioner än nödvändigt, de vet vad som krävs för att fixa körkort.
    Jag körde med Alan som sakta men säkert ökar kraven så man når en högre nivå och kan klara uppkörningen trotts nervositet. Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Johan B
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om JP´s Trafikskola
    Är så tacksam för min utbildning på JP´s trafikskola. Är 64 år och i slutet av förra året hade jag aldrig suttit bakom ratten i en bil. Idag tre månader senare har jag både körkort och bil. Har fått mycket bra undervisning och träning av mina båda lärare Jolanta och Ilija - kunde inte ha varit bättre. Kunskapsprovet gick över förväntan med bara ett fel, och uppkörningen gick som en dans. Kände mig väl förberedd och trygg med min körning i trafiken.
    Det är vänlig och hemtrevlig stämning på JP´s, och det är alltid roligt att komma dit.
    Om jag undrat över något i utbildningen har jag blivit väl bemött och fått mycket bra svar av utbildningsledare Firas Choh. Beundransvärt kundvänligt och respektfullt!
    Jag rekommenderar varmt JP´s trafikskola till alla som vill ta sitt körkort på ett effektivt och trevligt sätt! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Ingrid G
  • Julia W skrev om JP´s Trafikskola
    Från att aldrig ha suttit bakom ratten till att nu ha mitt körkort! Dom är fantastiska, har känt mig så omhändertagen, prioriterad och sedd! Det är som att komma hem till en liten familj när man kliver innanför dörrarna. Jag kommer rekommendera alla att ta sitt körkort hos dom. Tack tack tack för att du stått vid min sida Simon!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fem av Fem. Läs mer
    2018-03-03 Firas C svarar Julia W
  • Sabina W skrev om JP´s Trafikskola
    Sjuk bra trafikskola som hjälper dig med allt du behöver! Pedagogiska och roliga lektioner som gör att man lyckas 🌸 tack för allt! 😄 Läs mer
    2018-01-31 Firas C svarar Sabina W
  • Richard B skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk skola! Körde med Markus som lärare, som var både tydlig och pedagogisk men också väldigt rolig att köra med. Tack vare att han pushade mig både med teorin och praktiken så lyckades jag med båda på första försöket, och det utan att känna att jag blev "lurad" på fler lektioner än vad jag behövde. Tack Markus och JP's! Läs mer
    2018-01-28 Firas C svarar Richard B
  • Tina N skrev om JP´s Trafikskola
    Helt klart den bästa trafikskolan! Jag körde med främst Markus och lektionerna var effektiva, pedagogiska och roliga. Hade aldrig klarat det utan er hjälp, på första försöket dessutom 😝😝😝. Tack alla på Jp’s! Ni är underbara🙏🏼😎 🚙 Läs mer
    2018-01-17 Firas C svarar Tina N
    Tack för att valde oss och lycka till med allt i framtiden.
  • Esma Y skrev om JP´s Trafikskola
    Underbara JP! Varje lektion har varit lika givande och jag är tacksam för erat engagemang och det arbete ni lägger på att ständigt ge eleven en pedagogisk och säker utbildning. Stort tack riktat till Firas! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Esma Y
  • Josefine R
    Josefine R skrev om JP´s Trafikskola
    Världens bästa trafikskola och mycket trevlig personal :) jag rekommenderar Simon som trafiklärare! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Josefine R
  • Martina L skrev om JP´s Trafikskola
    Jp’s är ett toppenbra val av trafikskola! Man känner sig väl omhändertagen och lärarna är genuint intresserade och måna om hur det går för en och att man ska lyckas med sitt körkort!

Jag blev rekommenderad att köra med Markus och har kört mest med honom. Han är väldigt erfaren, superpedagogisk, känns lugn och trygg, med mycket tålamod och även en släng humor! Rekommenderas varmt! Jag har även kört med Jolanta och Firas som även dom båda är 👌👌👌.

Tusen tack! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Martina L
  • Mauricio A
    Mauricio A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar skolan 100%. Man får det lilla extra där. Jag tog Risk1 och halkbana där också och man får verkligen lära sig mycket av lektionerna. Körlektionerna körde jag med Jolanta Bulinska. Proffesionellt och passionerad lärare, som är rak och ärlig. Hon har verkligen koll på spegelrutin och döda vinkel, saker som är avgörande när du ska ta körkortet. Ta lektionerna med Jolanta !! Jag tog körkortet på första försöket i en månad ungefär. Så om ni verkligen vill spara tid och pengar, jag rekommenderar den här skola.

Bra bilar !! Fräscha, nya och höga bilar. Det är en skola som stödjer och följer dig hela vägen.
    Trevlig personal!!! Man känner sig hemma! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Mauricio A
  • José skrev om JP´s Trafikskola
    Jag satt och körde idag i snöovädret och kom på att jag inte hade skrivit ett tack till JPs Trafikskola.

Riktigt nöjd med all service, väldigt lätta att ha att göra med. Tog körkort efter 3 månader! Och nu haft bil och kört runt sedan april :D

Speciell tack till läraren Fredrik som var strukturerad och ärlig och oerhört hjälpsamt.

Cheers!! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar José
  • Simon S skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade teori + uppkörning på första försöket med JP's trafikskola. Väldigt nöjd med utbildning och service, samt körlektionernas längd (80) minuter, vilket gör att man hinner med och lär sig mer. Jag vill rikta ett extra stort tack till Firas, Simon och Ilija för bra peppning och support inför uppkörningen, och för väldigt bra pedagogik. Tack JP's! Läs mer
    2017-11-27 Firas C svarar Simon S
    Tack för att ni valde oss och lycka till med allt i framtiden.
  • Pamela J
    Pamela J skrev om JP´s Trafikskola
    Från att aldrig suttit bakom ratten till att ha körkortet. Mycket erfarna Körskolelärare som verkligen bryr sig och gör det lilla extra.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-11-21 Firas C svarar Pamela J
  • Iqbal H
    Iqbal H skrev om JP´s Trafikskola
    I can strongly recommend JP's Trafikskola!!! They helped me all the way until getting the licence. I also can recommend any english speaker student because instructor's are very comfortable to collaborate with you best possible way. Special thanks to my instructor "Markus", you are the best <3. Läs mer
    2017-11-17 Firas C svarar Iqbal H
  • Mats W skrev om JP´s Trafikskola
    Jättenöjd med JPs! Klarade uppkörningen och teorin på första försöket efter 13 lektioner med Simon. De är mycket trevliga och hjälpsamma på alla sätt! Riskutbildningarna med Firas var också jättebra och Linda och Josef i receptionen fixade allt runtomkring. Läs mer
    2017-11-12 Firas C svarar Mats W
    Tack Mats för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden.
    👍🚙🎈🎈🎈ingen mer 🚕
  • Nina G skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Klarade både teorin och körprovet på första försöket. Har kört med Fredrik, en fantastisk lärare som är lugn och pedagogisk. Har också haft enstaka lektioner med Jolanta och Markus som också varit jättebra. Från att ha varit en rädd nybörjare på parkeringen i Ör sitter jag nu här, 25 lektioner senare (ingen övningskörning utöver det), med mitt körkort! Läs mer
    2017-11-01 Firas C svarar Nina G
  • Mariah H skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt tillmötesgående och trevlig trafikskola. Blev rekommenderad att köra med Markus och det ångrar jag inte en sekund! Jag är ofta ute i sista sekunden och fick otroligt bra hjälp att styra upp allt, väldigt pedagogisk och avslappnad. Klarade allt på första försöket, så tack och bock Markus! +++++ Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Mariah H
  • Martin skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade både teori- och körprov för personbil på första försöket efter att ha gått hos JP's Trafikskola. Jag körde mest med Jolanta men även med Markus samt någon enstaka gång med Mariette och anser att dom är pedagogiska, engagerade och kunniga samt kan ge lagom sträng konstruktiv kritik när det behövs. Riskutbildningarna där Firas var lärare gav bra kunskap om vikten av att köra lugnt, behärskat och fokuserat både för min egen och medtrafikanters säkerhet.

Rekommenderar JP's för en rakt igenom gedigen förarutbildning. Stort tack! Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Martin
  • Gabriel S skrev om JP´s Trafikskola
    Den bästa trafikskolan... tack så väldigt mycket Firas för den profesionella handledningen. Mycket trevlig atmosfär där man får bra utbildning och handledning på väg till körkortet. Tack för Josef också.
    MVH,
    Gabriel Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Gabriel S
  • Mathias S skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastiska instruktörer med mycket tålamod och passion, nya bilar som är lätta att lära sig och helhetslösning från synundersökning till körkort. Rekommenderar starkt att satsa på ett paket eller utföra alla delmoment hos JP's. Läs mer
  • Anne-Lie W
    Anne-Lie W skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har precis tagit körkortet med JP's Trafikskola och jag är 110% nöjd med skolan jag valde! Väldigt kunnig, tillmötesgående och trevlig personal som ser till elevens bästa. Bra lektionslängd och paketpriser, och fina bilar :) Läs mer
    2018-10-05 Firas C svarar Anne-Lie W

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg