JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 349 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• 2020-11-18

Esraa K skrev om JP´s Trafikskola
    2 lektioner innan uppkörningen med Anna och Mariette räckte för att klara uppkörningen på första försöket! Dem är så fantastiska!! Lägger ner hjärta och själ för att man ska förstå och klara det! Läs mer
    2020-11-18 Jp´s svarar Esraa K
    Stort grattis till ditt körkort Esraa!
    Vi önskar dig all lycka, tack för att du valde Jp´s :)
  • 2020-11-08

Sofia G skrev om JP´s Trafikskola
    Min totala upplevelse av trafikskolan är bra. Läs mer
    2020-11-16 Jp´s svarar Sofia G
    Stort grattis till körkortet Sofia!
  • 2020-11-05

Sanna D skrev om JP´s Trafikskola
    Testade två andra trafikskolor men efter rekommendationer valde jag sedan att köra med JPs. Var redan klar med teorin men behövde strukturera upp körningen vilket man får säga att Markus gjorde med bravur, tog 6 lektioner och klarade körprovet på första försöket. Tack för bra pepp!
    Bra bemötande från övrig personal och lätt att komma fram på telefon för att boka tid. Välfungerande verksamhet. Läs mer
    2020-11-16 Jp´s svarar Sanna D
    GRATTIS till körkortet Sanna!
    Tack för du valde att köra med Jp´s :)
  • 2020-11-05

August H skrev om JP´s Trafikskola
    Oerhört professionellt och väldigt kompetenta lärare! Läs mer
    2020-11-16 Jp´s svarar August H
    Stort grattis till körkortet August,
    vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • 2020-10-28

Olivia K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte körlektioner, risk 1 & risk 2 och och även teori, blev bemött på ett väldigt bra sätt, jag trivdes väldigt bra mycket trevlig personal, klarade uppkörningen på första försöket. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-10-29 Jp´s svarar Olivia K
    GRATTIS till körkortet Olivia!
  • 2020-10-21

Andrea M skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Stockholm! Professionella, kunniga och flexibla Tack JP’s! Läs mer
    2020-10-21 Jp´s svarar Andrea M
    Stort grattis till ditt körkort Andrea!
  • 2020-10-20

Smilla B skrev om JP´s Trafikskola
    Hos JPs Trafikskola fick jag all hjälp jag behövde för att klara av körkorts teorin och uppkörningen! Super skönt att man hade tillgång till teori lektioner samt långa körlektioner. Blev alltid bemött bra och med ärliga svar. Glad att jag körde upp med JPs:) Läs mer
    2020-10-20 Jp´s svarar Smilla B
    Stort GRATTIS till körkortet Smilla!
  • LINN E

2020-10-15

LINN E skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade uppkörningen på första försöket med JP's trafikskola! Jag har kört med Anna Johansson och är så nöjd! Jag var rädd både för att köra och ta körlektioner men med Annas hjälp har jag alltid gått ifrån körlektionen med en bra känsla och självförtroende! De har verkligen inte mjölkat mig på pengar utan sagt när jag kan gå hem och öva och när jag ska boka fler lektioner. Läs mer
    2020-10-20 Jp´s svarar LINN E
    GRATTIS till körkortet Linn!
  • PERNILLA B

2020-10-13

PERNILLA B skrev om JP´s Trafikskola
    Tog mitt körkört A idag:)
    Jps Trafiskola med Firas i spetsen har varit helt fantastiska. Att få sådan engagerad och kompetent vägledning har varit över all förväntad. Tack snälla för att du/ ni verkligen bryr er:) Läs mer
    2020-10-20 Jp´s svarar PERNILLA B
    Stort grattis till ditt A- kort Pernilla!
  • 2020-10-08

Maide P skrev om JP´s Trafikskola
    JP's trafikskola var verkligen en jätte bra trafikskola! Man blir alltid bra bemött av alla lärare och får de hjälp som behövs!
    Jag tyckte JP's trafikskola bemötte mina förväntningar. Skulle starkt rekommendera skolan för vem som helst! Jag körde med en och samma lärare och gick samtidigt till teorilektionerna där jag lärde mig otroligt mycket. Tack vare detta klarade jag min teoriprov på första försöket!

Tack Läs mer
    2020-10-20 Jp´s svarar Maide P
    GRATTIS till körkortet Maide!
  • 2020-09-30

Sofia S skrev om JP´s Trafikskola
    Har idag tagit mitt körkort med J’PS trafikskola och vill tacka för allt jag lärt mig hos er. Jag har kört med Jolanta och Anna ni är så duktiga och pedagogiska trafiklärare, ett extra TACK till er. Läs mer
    2020-10-01 Jp´s svarar Sofia S
    GRATTIS till körkortet Sofia!
  • 2020-09-16

Henos T skrev om JP´s Trafikskola
    Tack Anna för allt! Läs mer
    2020-09-16 Jp´s svarar Henos T
  • 2020-08-21

Ramak J skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har provat att köra med flera trafikskolor genom åren men JP trafikskola har utan tvekan varit den bästa skolan!

Min körlärare, Jolanta, har varit så extremt duktig, engagerad och lyhörd. Jolanta har sett till att jag varit väl förberedd inför mitt förarprov som möjligt, dels genom att ta mig till nya platser och miljöer, dels genom att få mig att förstå betydelsen av olika moment i trafiken. Men mest av allt har Jolanta funnits där som en mentor och ständigt pushat mig att våga tro på mig själv! För utan att tro på sig själv får man inget körkort i handen - det har jag verkligen fått insikt om.

Tack Jolanta och JP trafikskola för ALLT!

Jag kan inget annat än att ge mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Ramak J
  • 2020-08-20

Lena C skrev om JP´s Trafikskola
    Vägen till mitt B-körkort tillsammans med i 1:a hand Anna (men även Markus, Simon, Mariette, Jolanta och Marija) på JP:s har varit en av mina bästa, mest givande och viktigaste resor i mitt 66-åriga liv. De har varit pedagogiska, professionella, uppmuntrande och haft ett stort tålamod. Tack för sällskapet. Jag kommer sakna er och kommer med glädje rekommendera JP:s när jag får möjlighet. Lena Carlgren Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Lena C
  • 2020-08-17

Felipe V skrev om JP´s Trafikskola
    JP's trafikskola är verkligen en skola som bryr sig om sina elever och som låter eleverna köra MC.

Jag fick superbra hjälp med allt från information till planering av lektioner, risk 1 och risk 2 av Josef och Marija.

Två riktigt duktiga lärare som jobbar på JP's, Firas och Simon som hjälpte mig att ta MC-kortet på strax över en månad. Dagen jag klarade teorin så lyckades jag boka uppkörningen dagen därpå. Torts kortvarsel så löste Firas både extralektion och MC för att kunna genomföra provet. Världsklass!

Stort tack Firas, Simon, Josef, Marija och Fadi

Jag ger JP's trafikskola mina allra bästa rekommendationer. /Felipe V Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Felipe V
  • 2020-08-17

Martin O skrev om JP´s Trafikskola
    Perfekt. På alla sätt. Hjälpte mig exakt som de ska gör men de utförde det och mycket mer. De vill verkligen lära dig Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Martin O
  • 2020-07-23

THOMAS P skrev om JP´s Trafikskola
    Fick min A-behörighet idag tack vare eminenta JP Trafikskola. Med en verkligt engagerad trafiklärare Firas i spetsen ges man som elev på JP alla förutsättningar att lyckas. Hela skolan känns verkligen engagerad i att man ska lyckas och med Firas som leder utbildningarna får man en trevlig, kunnig, rak och tydlig lärare som ger det lilla extra för att man ska få den där extra bokstaven på körkortet. Kan verkligen rekommendera JP's trafikskola, STORT TACK!!
    Med vänliga hälsningar, Thomas Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar THOMAS P
    THOMAS P, Jp´s gillar detta
  • 2020-07-14

ALIA A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har haft körkortet i två veckor nu och kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Jag körde med Jolanta som var väldig pedagogisk, peppande och tydlig med det jag behöver jobba mer på, rekommenderar henne varmt!
    Stort tack JP Trafikskola! Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar ALIA A
  • 2020-07-08

Astrid T skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte totalt 9 lektioner, först en testlektion, sedan två fyrapack! Är supernöjd med mitt bemötande från alla som jobbade där speciellt min körskolelärare! Fick mycket hjälp med tänket som man ska ha när man kör bil, alla risker som finns samt hur man ska använda alla speglar osv. Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Astrid T
  • 2020-07-07

Frida L skrev om JP´s Trafikskola
    Jag körde runt 10 lektioner som jag tyckte var väldigt bra. Jag klarade uppkörningen på första försöket och kände mig väl förberedd. Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Frida L
  • 2020-07-02

Jenny J skrev om JP´s Trafikskola
    Det vad väldigt bra trafikskola de flesta lärare var kanon. Men tyckte det var svårt att veta när man skulle bli klar för uppkörning. Kändes som man knappt fick några procent på appen i körningen, det tog för lång tid och då började man tvivla på sig själv.
    Kanske att man kan informera lite om procenten på appen hur trafikskolan tänker kring det. Återkoppla och försöka vara tydlig var man ligger i körningen.. när börjar man bli klar. Vad kan man förvänta sig i tid och pengar. Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Jenny J
  • 2020-07-02

Anna S skrev om JP´s Trafikskola
    Super bra trafikskola!!! Trafikläraren Anna var så peppande och tydlig med vad man ska kunna. Jag köpte 10 lektioner och nu har jag haft körkortet i tre veckor tack vare Anna Johansson! Jag är så glad att jag valde denna trafikskola! Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Anna S
  • 2020-07-01

Deniz K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 20 lektioner då jag inte hade möjlighet att köra så mycket privat. Tycker generellt att det var bra men upplevde att jag kom fram för långsamt. Jag tyckte att jag var redo för nästa moment när trafikläraren inte tyckte det. Slutade med att jag enligt trafikskolan var 50% klar med ”utbildningen” och tog körkort utan några större problem när mina 20 lektioner var avklarade. Kändes lite som de ville sälja på fler lektioner. Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Deniz K
  • 2020-06-12

Charlotta S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade inte kunnat vara mer nöjd. Körde med Anna, hon är fantastisk!

Gjorde även risk 1 och risk 2 med JP’s. Alla på skolan är otroligt omhändertagande och de bryr sig genuint om varje elev!

❤️ Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Charlotta S
  • 2020-06-11

Clara A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog körkortet förra veckan. Rekommenderar JP’s trafikskola stark! Jag körde med Mariette som var pedagogisk, hjälpsam och trevlig. Efter varje lektion fick jag feedback på saker som jag skulle träna extra på, vilket var mycket hjälpsamt.
    Stort tack! Mvh Clara Zetterberg Ahlberg. Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Clara A
  • 2020-05-30

Joakim S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte paketet MC 10+ där detta ingick:
    -5 körlektioner a´120 min per lektion
    -Risk utbildning del 1
    -Riskutbildning del 2
    -Digitalt teorimaterial och obegränsat antal teorifrågor

Jag köpte till en lektion för landsvägskörning på 120 min och efter detta var det dags för teoriprov och uppkörning där jag klarade båda på första försöket. Att ta körkortet tog en månad för mig.

Jag är väldigt nöjd med servicen och speciellt Firas som är en väldigt bra MC-Lärare som kan vara flexibel med tiderna. Läs mer
    2020-09-07 Jp´s svarar Joakim S
    GRATTIS till körkortet Joakim!
  • FARIDA H

2020-05-27

FARIDA H skrev om JP´s Trafikskola
    Jätte bra skola. Rekommenderar starkt Simon och Jolanta. Tack igen för allt, lärde mig sjukt mycket och fick körkortet till slut :) Läs mer
    2020-05-29 Jp´s svarar FARIDA H
    Tack för du valde oss!
  • 2020-05-17

Frida L skrev om JP´s Trafikskola
    Jag fick mitt efterlängtade körkort i fredags! Är så nöjd med jp från början till slut! Kände mig lugn och välkomnad från första stund. Körde mest med Markus och han fick mig att känna mig bekväm och nervositeten försvann. Du ska ha stort tack! Körde även lite med Simon som även han fick mig lugn jag kände mig bekväm. Tack tack för att det blev en rolig upplevelse att ta körkort. / Frida Larsson Läs mer
    2020-05-29 Jp´s svarar Frida L
    GRATTIS till körkortet Frida!
  • 2020-05-15

Fredrik L skrev om JP´s Trafikskola
    E så nöjd och glad att Jp’s trafikskola har hjälp mig att lyckas! (Jag kan VARMT rekommendera Dena trafikskola)
    Jag vill tacka alla fantastiska körlärare men ett extra pluss för simon som fick mig både trygg och säker i trafiken🤩🚗 och ett stort tack till Maria som bokat in mina lektioner så de passat min vardag och tider! Tusen tack jp’s trafikskola för ett mycket bra lärosäten så jag kunde ta mitt körkort 🤩🚙 Läs mer
    2020-05-29 Jp´s svarar Fredrik L
    Stort grattis till körkortet Fredrik!
  • 2020-04-14

Stephanie R skrev om JP´s Trafikskola
    Jag valde JP’s pga rekommendationer från andra vänner. Köpte ett paket med 20 körlektioner och teori och kunde inte vara mer nöjd. Från receptionisten Maria som alltid var behjälplig och gav personlig service. Simon som höll i teorilektionerna var superduktig och kunnig. Främst av allt stor eloge till Firas, min handledare. Som verkligen gjorde allt för att jag skulle klara körkortet. Något som verkligen var bra att de var flexibla med tider då jag jobbar vanliga kontorstider. 10/10 skulle rekommendera!!! Läs mer
    2020-04-22 Jp´s svarar Stephanie R
    Stort grattis till körkortet Stephanie!
    Vi på Jp´s Trafikskola är stolta över din prestation.
    Stort lycka till :)
  • Viktor H

2020-03-24

Viktor H skrev om JP´s Trafikskola
    Grym körskola som har hjälpt mig att snabbt fixa körkortet.
    Extra stort tack till Markus på jp trafikskola, han lärde mig verkligen allt plus lite till.

Även Simon som skötte risk1 och risk2an grym.

Bra priser och detta är ingen körskola som tvingar dig ta massa extra lektioner utan när du är redo då är det dags

Sluta leta efter andra körskolor och ta er till jp så har ni körkortet snabbare än ni kan säga cirkulationsplats 👌🏽 Läs mer
    2020-04-09 Jp´s svarar Viktor H
    Stort grattis till körkortet Viktor!

Tack för du valde vår körskola.
    Lycka till med allt :)
  • 2020-03-24

Ellinor T skrev om JP´s Trafikskola
    Bytte hit efter att ha kört med en annan skola tidigare och kände direkt att det funkade mycket bättre. Rutinerna sitter på plats och de är tydliga från start vilka krav de sätter på sina elever. Bokningar fungerar jättebra, personalen anstränger sig för att hitta tider som passar dig. Lektionerna kändes effektiva och jag fick mycket lärorik feedback varje gång. Stort tack till JP trafikskola och speciellt Firas för hjälpen hela vägen fram till körkortet🙏 Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar Ellinor T
    Stort grattis till körkortet Ellinor!
    Tack för din fina bedömning och kul att du är blev så nöjd.
    Vi på JP´s är evigt tacksamma att du valde oss och önskar dig all lycka! :)
  • 2020-03-20

Christoffer N skrev om JP´s Trafikskola
    Allt har fungerat jättebra, från bokning/avbokning av tider, körningen samt bemötandet från personalen. Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar Christoffer N
    Stort grattis till körkortet Christoffer !
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2020-03-10

Antonia H skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog mitt körkort till stor del tack vare JP trafikskola! Extra stort tack till Jolanta som jag körde mest med (körde också någon/några enstaka lektioner med Mariette och Simon).

Jag tycker att Jolanta och de andra var pedagogiska i sitt sätt att lära ut. Jag upplevde att varje lektion var värdefull, att vi inte ”slösade” lektioner, att jag blev bättre för varje gång och att det var ett generellt bra upplägg. Bytte till JP efter att ha provat en annan körskola - och JP var så mycket bättre.

Skälet till att jag ger JP en 4:a och inte 5:a är för att jag tycker de är lite för hårda i sin bedömning. När jag körde upp och fick körkortet hade jag bara ”35% godkänt” på körskolans utbildningsplan. Det positiva var dock att jag tror jag var väl rustad för uppkörningen tack vare JP:s relativt hårda bedömning. Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar Antonia H
    Stort grattis till körkortet Antonia!

Anledningen till att du inte är 100% på vår utbildningsplan beror på att vi har totalt 15 moment i utbildningskortet. Några av momentet kan vi inte utföra då det är bland annat: mörkerdemonstration. Ingen kan ha 100% på skolans utbildningsplan.

Anledningen till varför vi också är petiga med att skicka elever till uppkörning är för att vi själva vill att ni ska känna er 110% säkra när ni sitter i bilen på körprovet.

Vi på Jp´s önskar dig all lycka!
    Tack för att du valde vår skola :)
  • 2020-03-03

John E skrev om JP´s Trafikskola
    Hade blivit tipsad om jp s trafikskola av kompisar som var riktigt nöjda. Ringde och fick tid dagen efter, första gången jag körde. Fick ett trevligt bemötande av läraren och vi pratade igenom vad jag hade för mål mm. Rekommenderas att köpa paketet med 10 lektioner + risk 1 och 2, passade mig perfekt. Läraren var mycket pedagogisk med allt som hör till när man är i trafiken. Började i november och fick körkortet 2 mars. Stort tack till er alla, speciellt mariette. Mvh Stefan. Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar John E
    Stort grattis till körkortet John!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka och tack för att du valde vår skola.
    Kör försiktigt :)
  • Carl-Adam B

2020-02-18

Carl-Adam B skrev om JP´s Trafikskola
    Trevliga och kompetenta när det gäller teori och körning det enda jag inte gillade var den hårda bedömningen, jag valde till slut att köra upp som privatist efter 20 dubbel lektioner enligt körjournalen hade jag då bara 30% godkänd enligt utbildarna. Uppkörningen gick bra och förarprövaren sa att han inte hade något att invända gällande min körning dvs. hans bedömning var att jag klarade 100% av kraven. Hur kan det skilja så mycket? detta gör att jag inte kan ge 4 vilket jag egentligen ville!

Hur som helst, jag tog mitt körkort på cd 3 månader och självklart är det tack vare mina lärare på JP och ca 23000 vilket jag tycker är ett rimligt pris på ett körkort. Hoppas min recension hjälper både JP och framtida kunder.

Bästa hälsningar

Carl-Adam Berglund Läs mer
  • 2020-02-13

Per S skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 5 körlektioner, en med Simon och 4 mer Jolanta. Dessutom köpte jag risk 2an. Jag är väldigt nöjd med det bemötandet jag fick av både lärare och receptionist. JP’s trafikskola var precis som jag hade förväntat mig efter dem recensioner jag läst, alltså en trafikskola som inte lurade på en massa extra lektioner osv. Tack så extra mycket till Jolanta. Läs mer
    2020-02-13 Jp´s svarar Per S
    Stort grattis till körkortet Per!
    Tack för du valde vår skola och vi på Jps önskar dig all lycka :)
  • 2020-02-11

Patrik S skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket med 20 lektioner. Fick ett jättebra bemötande, trevliga, snälla och härliga. Jag hade höga förväntningar då många bekanta gått till samma trafikskola. Jag hade en superbra upplevelse, hade roligt på lektionerna och lärde mig mycket. Läs mer
    2020-02-13 Jp´s svarar Patrik S
    Stort grattis till körkortet Patrik!
    Vi på Jps är glada att du valde vår körskola och önskar dig all lycka! :)
  • 2020-01-25

PETRA S skrev om JP´s Trafikskola
    Akta er för denna körskola - JP i Sundbyberg. De är väldigt otydliga med vilka krav de faktiskt har bl.a avseende att du måste klara ett visst antal teoriprov för att få skriva teorin på inbokad tid, att du måste godkännas av chefen innan du får köra upp. Om chefen tycker att man bör ta ett par lektioner till då avbokar de uppkörningstiden. Allt detta kan ju vara okey om de informerar från början men som sagt de har varit extremt otydliga. Det känns som de vill mjölka ut så mycket pengar som möjligt. De kan inte säga vad som bör övas på istället får man hela tiden höra du behöver ett par lektioner till. Detta gör att det är svårt att öva parallellt privat eftersom de inte ger konkret feedback. Har tidigare erfarenhet av Norrorts körskola som jag varmt rekommenderar. De är tydliga och professionella Läs mer
    2020-01-27 Jp´s svarar PETRA S
    Hej
    När vi kollar på våran register av elever så finns ingen Petra S.
    Om du har kört hos oss så borde du finnas i vårat register.
  • Bita S

2020-01-21

Bita S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog körkortet i helgen. Är supernöjd med mitt val av trafikskola som jag valde baserat på reco betyg/omdömen. JP's trafikskola har högt betyg med all rätt. Min främsta lärare var Simon som hjälpte att pusha upp mig till nästa nivå som krävs för en uppkörning. Han är otroligt kunnig, engagerad och genuint bryr sig om att sina elever gör framsteg. Skolan hade en jättebra och schysst hantering dels med att man får prova en lektion först och sedan bestämma om man vill betala för den enstaka eller uttöka till ett paket. Det gör att man inte behöver köpa ett stort paket från början ifall man är osäker. Sedan rekommenderade de också mig att öva hemma om jag hade möjlighet som ett komplement till lektionerna för att få in vanan. Jag har rekommenderat skolan till två vänner nu varav ena också nyligen tog sitt körkort. Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Bita S
    Stort grattis till körkortet Bita!
  • 2020-01-21

Nermin S skrev om JP´s Trafikskola
    Tålamod och bara helt enklelt bäst!! Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Nermin S
    Grattis till körkortet!
    Lycka till med allt :)
  • 2020-01-16

Gerald A skrev om JP´s Trafikskola
    En riktig bra körskola med väl utbildade lärare som hjälper dig gärna vid oförståelse.
    Jag rekommenderar Alan som var min lärare, en jätte bra lärare med mycket kunskap och erfarenhet.
    Jag har köpt risk 1 och 2 + körlektioner och böckerna.
    Företaget levde självklart upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Gerald A
    Stort grattis till körkortet!
    Vi önskar dig all lycka :)
  • 2020-01-15

Kai L skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns.
    Utbilda dig här så ta de dig till en mycket högre nivå än alla andra. Vilken gör att du få körkortet enkelt.
    Lärarna är extra hårda på eleverna men också väldigt trevligt och skönt.
    Gratis teori lektionen var väldigt intressant och kul.
    Tack till ALLA personalen.

(gick med Simon på dem mesta delar) Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Kai L
    Stort grattis till körkortet Kai!
    Vi önskar dig lycka till :)
  • 2020-01-13

Duo W skrev om JP´s Trafikskola
    I bought in total 21 driving lessons at JP’s Trafikskola mostly with Simon. He is very professional and reliable. Personnel are also very friendly. I am glad that I learned driving at JP. I highly recommend there. Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Duo W
    Thank you for choosing our school. We wish you the best of luck! :)
  • 2020-01-12

Rasmus H skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte olika paket för att klara körkortet och jag blev bra bemött från första start och det blev bättre en vad jag trodde att det skulle bli Läs mer
    2020-01-13 Jp´s svarar Rasmus H
    Grattis till körkortet Rasmus!
    Vi på Jp´s är glada att du valde vår skola och
    önskar dig all lycka med körningen :)
  • 2020-01-10

Mattias M skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett paket på 10 lektioner + teori. Slutade med att jag behövde 14 lektioner. Jag körde inget privat vilket betyder att förarna är väldigt tidseffektiva. Dom mjölka mig INTE på extra lektioner. Dom visade vad vi gjort och vad vi har kvar sen fick jag helt själv göra en bedömning om jag ville ta fler lektioner. Väldigt hjälpsamma och trevliga. Det var alltid ett nöja att gå dit eftersom man lär känna alla anställda under tiden man är där. Dom har även egna teorilektioner som är gratis om man köper paket. Dom överträffade mina förväntningar och jag blev en väldigt bra och säker förare snabbt. Väldigt bra instruktörer, inte bara att dom kan sitt jobb bra utan det är bra karaktärer och dom har ett lugnt sätt att lära ut på. 10/10 betyg! Läs mer
    2020-01-13 Jp´s svarar Mattias M
    Stort Grattis till körkortet Mattias!
    Vi på Jp´s är tacksamma över att du valde vår körskola.
    Vi önskar dig ett stort lycka till med körkortet & USA! :)
  • 2020-01-08

Linnéa T skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ca 20 körlektioner samt teoripaket. Hade världens bästa lärare Anna Johansson. Blev jättebra bemött, rekommenderar verkligen! Det kunde inte ha gått bättre Läs mer
    2020-01-09 Jp´s svarar Linnéa T
    Stort grattis till körkortet Linnea !
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2019-12-20

Andreas G skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk körskola! Läraren var pedagogisk och uppfyllde mina förväntningar på en strukturerad utbildning! Läs mer
    2020-01-09 Jp´s svarar Andreas G
    Grattis till körkortet Andreas!
    Vi på JP´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-12-17

STEFAN B skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar denna trafikskola varmt! Professionella och pedagogiska lärare som verkligen vill hjälpa en att äntligen få sitt körkort! Läs mer
    2019-12-17 Jp´s svarar STEFAN B
    Stort grattis till körkortet Stefan!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2019-12-09

Pardis B skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 11 körlektioner och körde intensivt. Jag själv hade läst om JPs trafikskola på reco och min upplevelse var 100% enligt vad jag hade förväntat mig.
    Topp kvalite lärare som var extremt pedagogiska och hade mycket bra och systematisk metod för att planera körlektionerna och följa upp enligt planen. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till min lärare Mariette och hennes kollegor på JPs trafikskola. Läs mer
    2019-12-12 Jp´s svarar Pardis B
    Stort Grattis till körkortet Pardis.
    Tack för du valde vår skola.
    Lycka till!
    Jp´s gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte