Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 239 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• Sandra B

2019-03-22

Sandra B skrev om JP´s Trafikskola
    Supernöjd med min körkortsutbildning på JPs. Köpte ett stort paket där allt ingick vilket var prisvärt o praktiskt. Professionella och kunniga lärare som är genuint engagerade o anpassar utbildningen efter studentens behov o önskemål. Läs mer
    2019-03-25 JP´S svarar Sandra B
    Grattis till körkortet Sandra!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :)
  • Natalie A

2019-03-22

Natalie A skrev om JP´s Trafikskola
    Tog 10 lektioner. Övningskörde med Frederick och Pernilla tyckte att allt gick super bra och smidigt. Måste berömma receptionisten Marija Filiposka, otroligt varm och välkomnande fick en att känna sig som hemma, tack jps trafik skola för min tid. Läs mer
    2019-03-25 JP´S svarar Natalie A
    Stort grattis till körkortet Natalie!
    Vi är stolta över din prestation och önskar dig all lycka.
    Vi ses ute på vägarna! :D
  • 2019-03-19

Christina H skrev om JP´s Trafikskola
    Hos JP får man lära sig köra bil och tro på sig själv! 🎉🎉🎉 Läs mer
    2019-03-20 JP´S svarar Christina H
    Grattis till körkortet Christina!
    Lycka till med allt önskar vi på JP´s :D
  • 2019-03-19

Daniel M skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt duktiga handledare, nya och fräscha bilar, bra teorikurser och alltid ett trevligt bemötande oavsett vem man har kontakt med.
    Klarade både teori och uppkörning på första försöket, stort tack JP's!
    Högsta betyg :) Läs mer
    2019-03-19 JP´S svarar Daniel M
    Grattis itll körkortet Daniel! Grymt jobbat & lycka till med allt önskar vi på JP´s!
    Vi ses ute på vägarna :)
  • ZAHRA F

2019-03-18

ZAHRA F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte paket med 5 lektioner, jag körde min första lektion med Firas och valde att köra resterande 4 med honom också. Jag klarade uppkörningen idag och mycket var tack vare honom. Alla på trafikskolan är otroligt kompetenta (har flera vänner som kört med några av de andra trafiklärarna som rekommenderade mig denna körskola) Firas som jag kört med är HELT FANTASTISK- Hans sätt att lära på är verkligen one of a kind och han är ärlig, duktig och otroligt snäll. Hela körskolan är grym, bra bilar och bra riskutbildning, priser och paket. Kan STARKT rekommendera dom:) Läs mer
    2019-03-19 JP´S svarar ZAHRA F
    Stort grattis till körkortet Zahra!
    Vi är stolta över din prestation och önskar dig all lycka.
  • 2019-03-14

Daniel L skrev om JP´s Trafikskola
    den var helt ok, man blev bra bemött, folk var trevliga och kunniga Läs mer
    2019-03-14 JP´S svarar Daniel L
    Grattis till körkortet Daniel, lycka till med allt :)
  • 2019-03-11

Catharina B skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Hjälpsamma och proffsiga . Körde med Jolanta och tack vare henne klarade jag uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2019-03-11 JP´S svarar Catharina B
    Stort grattis till körkortet Catharina!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-03-05

Isadora K skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 5 lektioner och hade dem ut spritt på 3 veckor. Hade jätte bra lärare och pedagogiska. Klarade körprovet :) Läs mer
    2019-03-05 JP´S svarar Isadora K
    Grattis till körkortet Isadora!
  • 2019-02-20

Louise Bengtsson skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola.
    Jag köpte ett paket med lektioner, teori och även risk2. Det kombinerat med att köra hemma hjälpte mig mycket till att klara körkortet på första försöket.
    Jag körde främst med Mariette och Jolanta som är otroligt duktiga lärare. Alla som jag haft att göra med på trafikskolan är väldigt kunniga och trevliga. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Louise Bengtsson
    Grattis till körkortet Louise!
  • 2019-02-19

Jenny Timlin skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Jp’s trafikskola! Jag köpte intensivpaketet och tyckte att det var lätt att hitta tider för lektioner, allt från tidig morgon till sen eftermiddag. Jag körde med Jolanta och Fredrik som båda var väldigt duktiga och kände av mig bra, gav feedback på ett strukturerat sätt och jag upplever verkligen att mina behov fick styra takten framåt. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Jenny Timlin
    Grattis till körkortet Jenny!
  • 2019-02-19

Alexander Blümel skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar alla att ta lektioner med JP’s!! Köpte intensivutbildningen och klarade teoriprov och uppkörning på första försöket, tack vare JP’s och framförallt Firas. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Alexander Blümel
    Grattis till körkortet Alexander!
  • 2019-02-11

Erika El-Shanti skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP’s Trafikskola!
    Har främst kört med Pernilla och Mariette, väldigt pedagogiska, lugna och tydliga trafiklärare. Resten av teamet har alltid visat ett jättetrevligt bemötande de med. Utbildningen genomfördes strukturerat, där det fanns tydliga mål inför varje lektion. Uppkörningen klarades på första försöket i Sollentuna.
    Tack till samtliga på JP’s Trafikskola! :) Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Erika El-Shanti
    Grattis till körkortet Erika!
  • 2019-01-27

Selam W.T skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt JP's Trafikskola. Körde en intensivutbildning på ca. 1.5 månad och övningskörde främst med Simon och Mariette som var engagerade trafiklärare (rekommenderar!), samt enstaka lektioner med Firas, Jolanta, Pernilla och Alan. Tycker att alla var väldigt pedagogiska och tydliga.
    JP's är en populär trafikskola och man behöver ha 1-2 veckas framförhållning om man vill ha många valmöjligheter när man bokar lektioner. Trafikskolan har väldigt bra öppningstider, från tidig morgon till sen eftermiddag samt helger, Marija och Youssef i receptionen är väldigt hjälpsamma med att få till tider som funkar för en och ser till att man känner sig väl omhändertagen.
    Det är lagom långa lektioner med bra övningsområden. Trafiklärarna är noga med att följa ens utbildningsplan och ställa krav. De går igenom momentens teoretiska del innan man börjar med den praktiska körövningen och de ser till att skapa tid för en gemensam reflektion/feedback efter varje körlektion där man tillsammans tittar på vad man behöver tänka på.
    Jag kom likt många andra in till JP's utan några förkunskaper och lyckades klara både teori och uppkörning på första försöket. Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Selam W.T
    Grattis till körkortet Selam!
  • Madeleine E

2019-01-26

Madeleine E skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade körprovet idag, uppkörning i Sollentuna. Tack för trevligt bemötande och Mariette som jag hade som handledare var lugn och pedagogisk. Kan varmt rekommendera denna bilskola!

Madeleine Läs mer
    2019-03-04 JP´S svarar Madeleine E
    Grattis till körkortet Madeleine!
  • 2019-01-25

Julia E skrev om JP´s Trafikskola
    Pedagogiska lärare, alla har varit trevliga och hjälpsamma hela vägen igenom! Läs mer
    2019-01-25 JP´S svarar Julia E
    Grattis till körkortet Julia!
  • Ela S

2019-01-23

Ela S skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan, rekommenderar starkt.
    Väldig duktiga lärare, trevlig och hjälpsam personal, prisvärd, bra location och trevlig lokal.
    Stor tack till personalen på JP's trafikskolan. Jag körde med Simon och Mariette och var supernöjd, superbra och professionell lärare. Läs mer
    2019-01-24 JP´S svarar Ela S
    Stort Grattis Elaheh!
    Tack för din fina rekommendation, vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Kör försiktigt :)
  • 2019-01-18

Maja L skrev om JP´s Trafikskola
    Blev rekommenderad av en bekant och kan verkligen fortsätta rekommendera denna trafikskola!
    Hade kört en del hemma (manövrering samt liten och stor landsväg) innan jag började men var väldigt ringrostig då jag gjort ett uppehåll på ca 10 år i övningskörningen. Körde 24 lektioner allt som allt, mest med Jolanta och nån enstaka med Fredrik och Mariette, utan att köra något hemma. Klarade därefter både teori och uppkörning på första försöket.
    Upplever alla lärare som mycket engagerade och noggranna i min utveckling. Fick alltid bra feedback och tips under/efter varje lektion :) Tack JP! Läs mer
    2019-01-24 JP´S svarar Maja L
    Stort Grattis till körkortet Maja!
    Tack för att du valde oss & vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • 2019-01-07

Anders Ö skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP's trafikskola, körde med Fredrik som var mycket bra och pedagogisk som lärare!
    Tack även till alla andra på JP's
    Nu har man äntligen B-kortet! Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Anders Ö
    Grattis till körkortet Anders, bra jobbat!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka med allt.
    Tack för din fina rekommendation!
  • 2019-01-07

Kevin E skrev om JP´s Trafikskola
    Jag hade aldrig suttit bakom ratt på en bil innan jag kom till jp's trafikskola.
    Jag köpte en 2 veckors intensivkurs
    Och nu en månad efter jag påbörjat min intensivkurs har jag körkortet !!:)
    Vill bara tacka alla på jp's trafikskola
    Ni är verkligen grymma!
    Rekommenderas starkt
    5/5
    :) Läs mer
    2019-01-08 JP´S svarar Kevin E
    Stort grattis Kevin, grymt jobbat.
    Tack för din rekommendation och lycka till med allt önskar vi på Jp´s! :)
  • Gloria A

2018-12-19

Gloria A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner. Jag blev positivt bemött av företaget och de anpassade sig otroligt mycket efter mitt schema!
    Jag hade inte förväntningar att bli så bra bemött pga tidigare erfarenheter ifrån andra trafikskolor, men så blev det inte här på Jps trafik skola!
    Jag är otroligt tacksam att jag valde JPs trafikskola, efter 10 lektioner av intensiv körning och teori så klarade jag uppkörningen! Läs mer
    2018-12-27 JP´S svarar Gloria A
    Stort Grattis till körkortet Gloria, bra jobbat!
    Tack för att du valde att köra med Jp´s, vi önskar dig all lycka!
  • 2018-12-18

Riad L skrev om JP´s Trafikskola
    Rakt igenom professionella. Det ställs krav och man är hård i sin bedömning för att göra en redo för att bli en bra förare. Skulle ge 6 i betyg om det gick. Läs mer
    2018-12-18 JP´S svarar Riad L
    Grattis till körkortet Riad & tack för din rekommendation.
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2018-12-17

Nima F skrev om JP´s Trafikskola
    Extremt bra körskola med väl bemötande personal. Rekommenderar starkt Firas Choh som lärare! Läs mer
    2018-12-18 JP´S svarar Nima F
    Grattis till körkortet Nima, bra jobbat!
    Tack för din rekommendation, vi på JP´S önskar dig all lycka.
  • 2018-12-15

Anna K skrev om JP´s Trafikskola
    Seriös bilskola med stöttande lärare! Läs mer
    2018-12-17 JP´S svarar Anna K
    Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola. Vi önskar dig all lycka
    & ett stort grattis till körkortet!
  • Katrin P

2018-12-14

Katrin P skrev om JP´s Trafikskola
    Började som nybörjare hos JPs trafikskola och köpte en paket på 20 körlektionen med teori och risk 1 och 2 sen köpte 10 körlektioner till att träna mer min körning innan uppkörning. Tack vare JPs trafikskola klarade jag teori och uppkörning från första försöket. Min lärare var Jolanta med vem körde jag mest och är jätte nöjd. Tycker att alla i JPs trafikskolan är öppna och trevliga och redo att hjälpa dig att nå ditt mål! Kommer sakna otroligt mycket alla❤️ Rekommenderar ❤️ Läs mer
    2018-12-17 JP´S svarar Katrin P
    Stort grattis till körkortet Katrin! Vi är stolta över din prestation
    & tack för det fina omdömet du gav oss. Vi kommer sakna dig med,
    kör försiktigt & lycka till med allt önskar vi på Jp´s :)

Katrin E skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket med endast körlektioner.
    Provade att köra med 6 av lärarna på skolan, där Claes passade mig bäst och Pernilla mig sämst.
    Trevligt bemötande från lärare, okej bemötande av receptionen och bra priser. Hade varit trevligt ifall de erbjöd riskutbildningarna även på helger och kvällar. Läs mer
    2018-12-14 JP´S svarar Katrin E
    Tack för att du valde JP´S trafikskola och grattis ännu en gång till ditt körkort! :)
  • Jeanette N

2018-12-11

Jeanette N skrev om JP´s Trafikskola
    Bytte körskola efter ca 25 lektioner (pga att den stängde) och körde ca 7 lektioner på jp. Mycket trevlig personal och upplevde dem som kunniga. Tog körkort i fredags (blandat med mycket körning hemma). Tack! Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Jeanette N
    Stort grattis till körkortet Jeanette!
    Tack för ditt omdöme & lycka till med allt önska vi på Jp´s!

Gustav L skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 10 paket H och fick en underbar teori. Väldigt bra Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Gustav L
    Grattis till körkortet Gustav, kul att du är nöjd med våra teorilektioner.
    Lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • Julia P

2018-12-11

Julia P skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade körkortet på första försöket. Hade superbra lärare och är supernöjd med allt! Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Julia P
    Stort grattis till körkortet Julia!
    Kul att du är nöjd med oss, lycka till med allt :)

Hampus M skrev om JP´s Trafikskola
    Fick hjälp med en tydlig plan för körkortet, bokning av risk2an:an, uppkörning och teoriprov, samt hjälp av en riktigt duktig lärare. Läs mer
    2018-12-11 JP´S svarar Hampus M
    Grattis till körkortet Hampus!
    Tack för att du valde oss, vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Kör försiktigt :)
  • 2018-12-04

Samira O skrev om JP´s Trafikskola
    Företaget har väldigt duktiga körlärare. Har aldrig varit på en så bra körskola, med bra struktur och planering inför varje lektion. Ett speciellt tack till receptionisten som hjälpte till med allt och ser till att man kör regelbundet så man klarar sin uppkörning. Läs mer
    2018-12-04 JP´S svarar Samira O
    Ett stort grattis till körkortet Samira! Tack för att du valde JP´s Trafikskola & lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-12-04

Meriem K skrev om JP´s Trafikskola
    REKOMENDERAR DEN HÄR KÖRSKOLAN STARKT!! Såå professionella och pedagogiska trafikledare!! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och körde enbart med JP’s trafikskola. Jag körde med Pernilla, och hon är BÄST! Sjukt pedagogisk och får en att känna sig trygg i sin utveckling samt körning, utan henne och JP’s hade jag aldrig klarat av uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2018-12-04 JP´S svarar Meriem K
    Grattis till körkortet Meriem & tack för att du valde oss. Lycka till med allt nu,
    önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-12-02

Naemi T skrev om JP´s Trafikskola
    Paket med ca 10 lektioner.
    Bra lärare och bra bemötande via telefon och på trafikskolan.
    Hjälpsam och förstående personal.
    Har hört bra om trafikskolan innan jag blev kund och alla förväntningarna uppnåddes. Läs mer
    2018-12-03 JP´S svarar Naemi T
    Tack för att du valde Jp´s Trafikskola Naemi. Stort grattis till körkortet & lycka till med allt önskar v i på Jp´s Trafikskola.
  • 2018-12-01

Olga N skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafikskola har riktigt duktiga, pedagogiska, erfarna och professionella trafiklärare! Dom kan sin grej och vet även vad deras elever behöver för att lyckas med att ta körkortet. Bra kommunikation mellan elev och lärare vilket gör vägen till körkortet smidig och säker. Jag klarade både uppkörningen och teorin på första försöket! Rekomenderar verkligen JP’s trafikskola! 😁 Läs mer
    2018-12-03 JP´S svarar Olga N
    Tack Olga för att du valde att köra med oss. Stort grattis till körkortet & lycka till med allt önskar vi på Jp´s Trafikskola!
  • 2018-11-21

Daniella S skrev om JP´s Trafikskola
    Körlärarna var sympatiska och pedagogiska i sitt sätt att undervisa, jag fick all den hjälp som behövdes för både teoriprovet och uppkörningen.
    Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper! Läs mer
    2018-11-21 JP´S svarar Daniella S
    Tack för att du valde att köra med Jp´s Trafikskola. Vi önskar dig all lycka
    & ett stort grattis till körkortet!
  • Ylva K

2018-11-16

Ylva K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag valde JP efter rekommendation från en bekant och har bara positivt att säga! En mycket bra trafikskola med trevliga och pedagogiska lärare som vill att man utvecklas. Särskilt tack till Firas som har varit med från första början! Det hade inte gått utan er! Läs mer
    2018-11-16 JP´S svarar Ylva K
    Ett stort tack att du valde oss Ylva!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt så ses vi ute på vägarna.
  • 2018-11-12

Pauline K skrev om JP´s Trafikskola
    Tack vare JP´s trafikskola sitter jag nu här, efter ca 1,5 månads intensivt körande (ca 4 lektioner/vecka) med körkortet i handen! Tack ännu en gång till mina fantastiska trafiklärare Mariette, Pernilla, Fredrik och Simon för ert engagemang och tålamod, alla pedagogiska genomgångar och all pepp dom dagar man tvivlat på sig själv! Stort tack även till Marija och Josef i receptionen för all praktisk hjälp, men även för ert oroligt varma bemötande! Utan er alla hade detta inte varit möjligt! STORT tack ännu en gång till stans, utan tvekan, BÄSTA trafikskola! Läs mer
    2018-11-15 JP´S svarar Pauline K
    Ett stort tack att du valde oss Pauline!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt så ses vi ute på vägarna.
  • 2018-11-08

Naphat S skrev om JP´s Trafikskola
    Tack så mycket JP’S trafik skolan för att ni har varit en stor hjälp till mitt körkot. Tack till mina duktiga trafiklärarna Mariette, Jolanta och ETT STOR TACK till Claes som har varit en fantastik trafiklärare och Josef som har varit super snäll och hjälpsam. Ni har varit en största del av min succé.

JP’S trafikskola är helt klart den bästa trafikskolan som jag kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2018-11-12 JP´S svarar Naphat S
    Tack för att du valde oss Naphat! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • 2018-11-06

Jennifer S skrev om JP´s Trafikskola
    Hade deras intensivkurs och klarade uppkörningen på första försöket.
    Min lärare Mariette var superbra!
    Kan verkligen rekommendera JP’s. Läs mer
    2018-11-06 JP´S svarar Jennifer S
    Tack för att du valde oss Jennifer! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • 2018-11-04

Hanna S skrev om JP´s Trafikskola
    Mycket fint bemötande från alla som arbetar på trafikskolan. Trafiklärarna är pedagogiska, vänliga och bra på att ge feedback och finslipa beteenden så att körförmågan utvecklas i rätt riktning. Särskilt tack till Claes för ett ständigt glatt humör och peppande pedagogik. Stort tack till Alan för hans förmåga att se detaljer och finslipa beteenden under körlektioner. Sammantaget är jag mycket nöjd med min upplevelse från JP’s trafikskola. Läs mer
    2018-11-05 JP´S svarar Hanna S
    Tack för att du valde oss Hanna! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka med allt.
  • 2018-11-02

Vikram B skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafik skola was really helpful in every way to get my driving license. It took me less than 20days to prepare for my driving license and support I got was exceptional. They are very good in planning all the driving lessons and the teachers are very experienced and I used all their tips to get my driving license in first attempt. I totally recommend JP’s traffic skola for their professional service and support all the way. Thanks again :-) Läs mer
    2018-11-05 JP´S svarar Vikram B
    Thank you Vikram for choosing us.
    We wish you the best!
  • 2018-11-02

Ayda B skrev om JP´s Trafikskola
    Sjukt bra trafikskola! Alla utbildare är fantastiska men jag rekommendera Claes & Simon mest. Jag körde mest med Claes och han lägger ner mycket energi och engagerar sig mycket för att eleven ska utvecklas. Kunde inte önskat mig en bättre lärare/utbildare! Läs mer
    2018-11-02 JP´S svarar Ayda B
    Tack för att du valde oss Ayda! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka!
  • 2018-11-01

Anna H skrev om JP´s Trafikskola
    Jätte bra trafikskola och super bra lärare! Rekomenderar JP’s till alla som funderar på att ta körkort Läs mer
    2018-11-02 JP´S svarar Anna H
    Tack för att du valde oss Anna! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • 2018-10-25

Nowy C skrev om JP´s Trafikskola
    I bought a package for 10 courses. My coach is Fredik, he is so profesional. Läs mer
    2018-11-02 JP´S svarar Nowy C
    Thank you Nowy for choosing us.
    We wish you the best!
  • 2018-10-09

Daniel G skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. De kan sina grejer och du kommer inte och bli besviken. Läs mer
    2018-10-10 JP´S svarar Daniel G
    Tack för att du valde oss Daniel! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • 2018-10-05

Abdallah H skrev om JP´s Trafikskola
    Har inte kört med andra för att kunna jämföra, men kan inte komma på något att klaga på. Läs mer
    2018-10-08 JP´S svarar Abdallah H
    Tack för att du valde oss Abdallah! Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig lycka till med allt.
  • Ellinor A

2018-10-04

Ellinor A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med JPs trafikskola. Utbildningen är personlig och man får verkligen hjälp med det man behöver. Alla som jobbar där är trevliga och hjälpsamma. Ett extra stort tack till Pernilla som varit en fantastisk lärare. Hon har varit personlig, omtänksam, tydlig och pedagogisk. Utbildningen anpassas mycket efter hur man är som person och hur man lär sig bäst. Tog körkortet igår och klarade både teorin och uppkörning på första försöket! Mycket tack vare trafikskolan. Tack igen JPs trafikskola och Pernilla!
    /Ellinor Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Ellinor A
    Tack för att du valde oss Ellinor!
  • Henri L

2018-10-03

Henri L skrev om JP´s Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola! Blev rekommenderad av en vän att gå till den här trafikskolan och det är jag så glad för att jag gjorde. JP´s är en trafikskola som verkligen bryr sig om sina elever. All personal på skolan är kompetenta och härliga. Så fort man kom in på skolan så blev man bemött på ett trevligt sätt. Har tidigare kört med skolor där man känt att de bara är ute efter pengar och vill att man ska köpa fler lektioner men inte här. Här fick man en familjär känsla av att de verkligen vill hjälpa dig, kunde ändra på tider så att det passade en själv. Kan också rekommendera att boka en lektion innan uppkörningen! Det är riktigt bra. Skolan använder sig bla av Nissan Qashqai som är super sköna bilar att köra. Stort tack till all personal för att ni hjälpt mig. Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Henri L
    Tack för att du valde oss Henri!
  • 2018-10-03

Alia A skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan, tack för allt! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Alia A
    Tack för att du valde oss Alia!
    JP´S , Alia A gillar detta
  • Niki R

2018-10-03

Niki R skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera JP’s Trafikskola som hjälpt både mig och min sambo att ta körkort nu i höst. Alla vi kommit i kontakt med har inte bara varit otroligt trevliga och hjälpsamma utan också fantastiskt duktiga på det dem gör. Ett särskilt tack till Pernilla som varit med och utbildat oss hela vägen från start till mål. Vi är supernöjda!! Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Niki R
    Tack för att du valde oss Niki!
  • 2018-09-16

Marcus G skrev om JP´s Trafikskola
    Bestämde mig för att ta körkort under semestern och efter lite efterforskning landade jag i att ta kontakt med JP. De hjälpte mig hela 'vägen' från totalt novis till att jag utan problem klarade uppkörningen vid första försöket. Noteras bör att jag körde intensivt under ungefär tre veckor vilket var nyckeln till just min framgång.

Jag kan varmt rekommendera JP; familjärt, professionellt och alltid ett hjärtligt bemötande – vad mer behöver du när vi ska ta våra första staplande steg ut i trafiken? Läs mer
    2018-10-05 JP´S svarar Marcus G
    Tack för att du valde oss Marcus!

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg