JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 323 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• FARIDA H

2020-05-27

FARIDA H skrev om JP´s Trafikskola
    Jätte bra skola. Rekommenderar starkt Simon och Jolanta. Tack igen för allt, lärde mig sjukt mycket och fick körkortet till slut :) Läs mer
  • 2020-05-17

Frida L skrev om JP´s Trafikskola
    Jag fick mitt efterlängtade körkort i fredags! Är så nöjd med jp från början till slut! Kände mig lugn och välkomnad från första stund. Körde mest med Markus och han fick mig att känna mig bekväm och nervositeten försvann. Du ska ha stort tack! Körde även lite med Simon som även han fick mig lugn jag kände mig bekväm. Tack tack för att det blev en rolig upplevelse att ta körkort. / Frida Larsson Läs mer
  • 2020-05-15

Fredrik L skrev om JP´s Trafikskola
    E så nöjd och glad att Jp’s trafikskola har hjälp mig att lyckas! (Jag kan VARMT rekommendera Dena trafikskola)
    Jag vill tacka alla fantastiska körlärare men ett extra pluss för simon som fick mig både trygg och säker i trafiken🤩🚗 och ett stort tack till Maria som bokat in mina lektioner så de passat min vardag och tider! Tusen tack jp’s trafikskola för ett mycket bra lärosäten så jag kunde ta mitt körkort 🤩🚙 Läs mer
  • 2020-04-14

Stephanie R skrev om JP´s Trafikskola
    Jag valde JP’s pga rekommendationer från andra vänner. Köpte ett paket med 20 körlektioner och teori och kunde inte vara mer nöjd. Från receptionisten Maria som alltid var behjälplig och gav personlig service. Simon som höll i teorilektionerna var superduktig och kunnig. Främst av allt stor eloge till Firas, min handledare. Som verkligen gjorde allt för att jag skulle klara körkortet. Något som verkligen var bra att de var flexibla med tider då jag jobbar vanliga kontorstider. 10/10 skulle rekommendera!!! Läs mer
    2020-04-22 Jp´s svarar Stephanie R
    Stort grattis till körkortet Stephanie!
    Vi på Jp´s Trafikskola är stolta över din prestation.
    Stort lycka till :)
  • Viktor H

2020-03-24

Viktor H skrev om JP´s Trafikskola
    Grym körskola som har hjälpt mig att snabbt fixa körkortet.
    Extra stort tack till Markus på jp trafikskola, han lärde mig verkligen allt plus lite till.

Även Simon som skötte risk1 och risk2an grym.

Bra priser och detta är ingen körskola som tvingar dig ta massa extra lektioner utan när du är redo då är det dags

Sluta leta efter andra körskolor och ta er till jp så har ni körkortet snabbare än ni kan säga cirkulationsplats 👌🏽 Läs mer
    2020-04-09 Jp´s svarar Viktor H
    Stort grattis till körkortet Viktor!

Tack för du valde vår körskola.
    Lycka till med allt :)
  • 2020-03-24

Ellinor T skrev om JP´s Trafikskola
    Bytte hit efter att ha kört med en annan skola tidigare och kände direkt att det funkade mycket bättre. Rutinerna sitter på plats och de är tydliga från start vilka krav de sätter på sina elever. Bokningar fungerar jättebra, personalen anstränger sig för att hitta tider som passar dig. Lektionerna kändes effektiva och jag fick mycket lärorik feedback varje gång. Stort tack till JP trafikskola och speciellt Firas för hjälpen hela vägen fram till körkortet🙏 Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar Ellinor T
    Stort grattis till körkortet Ellinor!
    Tack för din fina bedömning och kul att du är blev så nöjd.
    Vi på JP´s är evigt tacksamma att du valde oss och önskar dig all lycka! :)
  • 2020-03-20

Christoffer N skrev om JP´s Trafikskola
    Allt har fungerat jättebra, från bokning/avbokning av tider, körningen samt bemötandet från personalen. Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar Christoffer N
    Stort grattis till körkortet Christoffer !
  • 2020-03-10

Antonia H skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog mitt körkort till stor del tack vare JP trafikskola! Extra stort tack till Jolanta som jag körde mest med (körde också någon/några enstaka lektioner med Mariette och Simon).

Jag tycker att Jolanta och de andra var pedagogiska i sitt sätt att lära ut. Jag upplevde att varje lektion var värdefull, att vi inte ”slösade” lektioner, att jag blev bättre för varje gång och att det var ett generellt bra upplägg. Bytte till JP efter att ha provat en annan körskola - och JP var så mycket bättre.

Skälet till att jag ger JP en 4:a och inte 5:a är för att jag tycker de är lite för hårda i sin bedömning. När jag körde upp och fick körkortet hade jag bara ”35% godkänt” på körskolans utbildningsplan. Det positiva var dock att jag tror jag var väl rustad för uppkörningen tack vare JP:s relativt hårda bedömning. Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar Antonia H
    Stort grattis till körkortet Antonia!

Anledningen till att du inte är 100% på vår utbildningsplan beror på att vi har totalt 15 moment i utbildningskortet. Några av momentet kan vi inte utföra då det är bland annat: mörkerdemonstration. Ingen kan ha 100% på skolans utbildningsplan.

Anledningen till varför vi också är petiga med att skicka elever till uppkörning är för att vi själva vill att ni ska känna er 110% säkra när ni sitter i bilen på körprovet.

Vi på Jp´s önskar dig all lycka!
    Tack för att du valde vår skola :)
  • 2020-03-03

John E skrev om JP´s Trafikskola
    Hade blivit tipsad om jp s trafikskola av kompisar som var riktigt nöjda. Ringde och fick tid dagen efter, första gången jag körde. Fick ett trevligt bemötande av läraren och vi pratade igenom vad jag hade för mål mm. Rekommenderas att köpa paketet med 10 lektioner + risk 1 och 2, passade mig perfekt. Läraren var mycket pedagogisk med allt som hör till när man är i trafiken. Började i november och fick körkortet 2 mars. Stort tack till er alla, speciellt mariette. Mvh Stefan. Läs mer
    2020-03-24 Jp´s svarar John E
    Stort grattis till körkortet John!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka och tack för att du valde vår skola.
    Kör försiktigt :)
  • Carl-Adam B

2020-02-18

Carl-Adam B skrev om JP´s Trafikskola
    Trevliga och kompetenta när det gäller teori och körning det enda jag inte gillade var den hårda bedömningen, jag valde till slut att köra upp som privatist efter 20 dubbel lektioner enligt körjournalen hade jag då bara 30% godkänd enligt utbildarna. Uppkörningen gick bra och förarprövaren sa att han inte hade något att invända gällande min körning dvs. hans bedömning var att jag klarade 100% av kraven. Hur kan det skilja så mycket? detta gör att jag inte kan ge 4 vilket jag egentligen ville!

Hur som helst, jag tog mitt körkort på cd 3 månader och självklart är det tack vare mina lärare på JP och ca 23000 vilket jag tycker är ett rimligt pris på ett körkort. Hoppas min recension hjälper både JP och framtida kunder.

Bästa hälsningar

Carl-Adam Berglund Läs mer
  • 2020-02-13

Per S skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte 5 körlektioner, en med Simon och 4 mer Jolanta. Dessutom köpte jag risk 2an. Jag är väldigt nöjd med det bemötandet jag fick av både lärare och receptionist. JP’s trafikskola var precis som jag hade förväntat mig efter dem recensioner jag läst, alltså en trafikskola som inte lurade på en massa extra lektioner osv. Tack så extra mycket till Jolanta. Läs mer
    2020-02-13 Jp´s svarar Per S
    Stort grattis till körkortet Per!
    Tack för du valde vår skola och vi på Jps önskar dig all lycka :)
  • 2020-02-11

Patrik S skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket med 20 lektioner. Fick ett jättebra bemötande, trevliga, snälla och härliga. Jag hade höga förväntningar då många bekanta gått till samma trafikskola. Jag hade en superbra upplevelse, hade roligt på lektionerna och lärde mig mycket. Läs mer
    2020-02-13 Jp´s svarar Patrik S
    Stort grattis till körkortet Patrik!
    Vi på Jps är glada att du valde vår körskola och önskar dig all lycka! :)
  • 2020-01-25

PETRA S skrev om JP´s Trafikskola
    Akta er för denna körskola - JP i Sundbyberg. De är väldigt otydliga med vilka krav de faktiskt har bl.a avseende att du måste klara ett visst antal teoriprov för att få skriva teorin på inbokad tid, att du måste godkännas av chefen innan du får köra upp. Om chefen tycker att man bör ta ett par lektioner till då avbokar de uppkörningstiden. Allt detta kan ju vara okey om de informerar från början men som sagt de har varit extremt otydliga. Det känns som de vill mjölka ut så mycket pengar som möjligt. De kan inte säga vad som bör övas på istället får man hela tiden höra du behöver ett par lektioner till. Detta gör att det är svårt att öva parallellt privat eftersom de inte ger konkret feedback. Har tidigare erfarenhet av Norrorts körskola som jag varmt rekommenderar. De är tydliga och professionella Läs mer
    2020-01-27 Jp´s svarar PETRA S
    Hej
    När vi kollar på våran register av elever så finns ingen Petra S.
    Om du har kört hos oss så borde du finnas i vårat register.
  • Bita S

2020-01-21

Bita S skrev om JP´s Trafikskola
    Jag tog körkortet i helgen. Är supernöjd med mitt val av trafikskola som jag valde baserat på reco betyg/omdömen. JP's trafikskola har högt betyg med all rätt. Min främsta lärare var Simon som hjälpte att pusha upp mig till nästa nivå som krävs för en uppkörning. Han är otroligt kunnig, engagerad och genuint bryr sig om att sina elever gör framsteg. Skolan hade en jättebra och schysst hantering dels med att man får prova en lektion först och sedan bestämma om man vill betala för den enstaka eller uttöka till ett paket. Det gör att man inte behöver köpa ett stort paket från början ifall man är osäker. Sedan rekommenderade de också mig att öva hemma om jag hade möjlighet som ett komplement till lektionerna för att få in vanan. Jag har rekommenderat skolan till två vänner nu varav ena också nyligen tog sitt körkort. Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Bita S
    Stort grattis till körkortet Bita!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
  • 2020-01-21

Nermin S skrev om JP´s Trafikskola
    Tålamod och bara helt enklelt bäst!! Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Nermin S
    Grattis till körkortet!
    Lycka till med allt :)
  • 2020-01-16

Gerald A skrev om JP´s Trafikskola
    En riktig bra körskola med väl utbildade lärare som hjälper dig gärna vid oförståelse.
    Jag rekommenderar Alan som var min lärare, en jätte bra lärare med mycket kunskap och erfarenhet.
    Jag har köpt risk 1 och 2 + körlektioner och böckerna.
    Företaget levde självklart upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Gerald A
    Stort grattis till körkortet!
    Vi önskar dig all lycka :)
  • 2020-01-15

Kai L skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns.
    Utbilda dig här så ta de dig till en mycket högre nivå än alla andra. Vilken gör att du få körkortet enkelt.
    Lärarna är extra hårda på eleverna men också väldigt trevligt och skönt.
    Gratis teori lektionen var väldigt intressant och kul.
    Tack till ALLA personalen.

(gick med Simon på dem mesta delar) Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Kai L
    Stort grattis till körkortet Kai!
    Vi önskar dig lycka till :)
  • 2020-01-13

Duo W skrev om JP´s Trafikskola
    I bought in total 21 driving lessons at JP’s Trafikskola mostly with Simon. He is very professional and reliable. Personnel are also very friendly. I am glad that I learned driving at JP. I highly recommend there. Läs mer
    2020-01-28 Jp´s svarar Duo W
    Thank you for choosing our school. We wish you the best of luck! :)
  • 2020-01-12

Rasmus H skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte olika paket för att klara körkortet och jag blev bra bemött från första start och det blev bättre en vad jag trodde att det skulle bli Läs mer
    2020-01-13 Jp´s svarar Rasmus H
    Grattis till körkortet Rasmus!
    Vi på Jp´s är glada att du valde vår skola och
    önskar dig all lycka med körningen :)
  • 2020-01-10

Mattias M skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett paket på 10 lektioner + teori. Slutade med att jag behövde 14 lektioner. Jag körde inget privat vilket betyder att förarna är väldigt tidseffektiva. Dom mjölka mig INTE på extra lektioner. Dom visade vad vi gjort och vad vi har kvar sen fick jag helt själv göra en bedömning om jag ville ta fler lektioner. Väldigt hjälpsamma och trevliga. Det var alltid ett nöja att gå dit eftersom man lär känna alla anställda under tiden man är där. Dom har även egna teorilektioner som är gratis om man köper paket. Dom överträffade mina förväntningar och jag blev en väldigt bra och säker förare snabbt. Väldigt bra instruktörer, inte bara att dom kan sitt jobb bra utan det är bra karaktärer och dom har ett lugnt sätt att lära ut på. 10/10 betyg! Läs mer
    2020-01-13 Jp´s svarar Mattias M
    Stort Grattis till körkortet Mattias!
    Vi på Jp´s är tacksamma över att du valde vår körskola.
    Vi önskar dig ett stort lycka till med körkortet & USA! :)
  • 2020-01-08

Linnéa T skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ca 20 körlektioner samt teoripaket. Hade världens bästa lärare Anna Johansson. Blev jättebra bemött, rekommenderar verkligen! Det kunde inte ha gått bättre Läs mer
    2020-01-09 Jp´s svarar Linnéa T
    Stort grattis till körkortet Linnea !
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2019-12-20

Andreas G skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk körskola! Läraren var pedagogisk och uppfyllde mina förväntningar på en strukturerad utbildning! Läs mer
    2020-01-09 Jp´s svarar Andreas G
    Grattis till körkortet Andreas!
    Vi på JP´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-12-17

STEFAN B skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar denna trafikskola varmt! Professionella och pedagogiska lärare som verkligen vill hjälpa en att äntligen få sitt körkort! Läs mer
    2019-12-17 Jp´s svarar STEFAN B
    Stort grattis till körkortet Stefan!
  • 2019-12-09

Pardis B skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte 11 körlektioner och körde intensivt. Jag själv hade läst om JPs trafikskola på reco och min upplevelse var 100% enligt vad jag hade förväntat mig.
    Topp kvalite lärare som var extremt pedagogiska och hade mycket bra och systematisk metod för att planera körlektionerna och följa upp enligt planen. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till min lärare Mariette och hennes kollegor på JPs trafikskola. Läs mer
    2019-12-12 Jp´s svarar Pardis B
    Stort Grattis till körkortet Pardis.
    Tack för du valde vår skola.
    Lycka till!
  • 2019-12-04

Anton A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag köpte paketet Paket-10TRH. Jag förväntade mig en seriös skola med bra lärare, vilket jag fick. Jag körde med en lärare som heter Anna, hon var väldigt bra på att lära ut och gjorde lektionerna väldigt roliga. Företaget möte absolut mina förväntningar, skulle verkligen rekommendera dem. Upplevelsen var överlag felfri, alltid bra och seriösa lektioner, rolig och trevlig personal och väldigt bra fordon. Läs mer
    2019-12-05 Jp´s svarar Anton A
    Grattis till körkortet Anton,
    vi på Jp´s är tacksamma över att du valde vår skola.
    Stort lycka till med allt!
  • Malika D

2019-12-03

Malika D skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade teorin igår och uppkörning idag🙌
    Jag är sååååååå nöjd med mitt val jag körde mest med Anna och Firas och lärde mig så mkt på kort tid, gick på teorin med Simon.
    Tack för allt ni är så duktiga och kunniga.
    Rekommenderar JP's trafikskola till alla jag känner, även du som läser detta. Läs mer
    2019-12-05 Jp´s svarar Malika D
    Stort grattis till körkortet Malika,
    vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka.
    Tack för du valde oss :)
  • 2019-11-28

Vendela A skrev om JP´s Trafikskola
    •Jag tog körlektioner för bilkörkort och gick även Riskettan och risktvåan via JP’s.
    •Jag har alltid blivit väldigt positivt och välkomnade bemött av alla på JP’s.
    •Jag hade höga förväntningar då min bror gick hos JP’s och tog sitt körkort på första försöket, och de levde verkligen upp till dem!
    •Väldigt bra körskola, noggranna och omhändertagande om sina elever. Läs mer
    2019-12-05 Jp´s svarar Vendela A
    Stort grattis till körkortet Vendela,
    vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka.
    Tack för du valde vår skola.
  • 2019-11-20

Payam H skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte paket och körde med 3 olika lärare, bokar man tiderna 2-3 v. i förväg så hittar man de tider man vill annars kan det vara svårt.
    Alla lärare va så proffsigs, rekommenderar skolan mer än gärna. Läs mer
    2019-11-25 Jp´s svarar Payam H
    Grattis till körkortet Payam.
    Tack för du valde Jp´s Trafikskola.
  • 2019-11-18

Lotten H skrev om JP´s Trafikskola
    Är supernöjd med min upplevelse utav JP’s trafikskola. Har kört med framförallt Jolanta men även Markus och Mariette.

Jag tog ca 1 lektion i veckan (2 i veckorna innan uppkörningen) i ungefär 3 månader och körde däremellan privat hemma. Funkade TOPPEN bra för mig. Instruktionerna jag fick på lektionerna var otroligt tydliga och noggranna, och ja, jag fick körkortet på första försöket!

TUSEN tack till JP’s duktiga lärare!
    // Lotten Läs mer
    2019-11-18 Jp´s svarar Lotten H
    Stort Grattis till körkortet Lotten!
    Tack för att du valde att köra med oss och
    vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka :)
  • 2019-11-06

Laura F skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar JPs trafikskola i Sundbyberg starkt. De som arbetar där är väldigt kompetenta och trevliga trafiklärare, efter varje lektion utvärderades man om vad som varit bra och vad man kan öva mer på. Tog mitt körkort i slutet av sommaren, jag hade endast en månad på mig innan mina prov och de var väldigt hjälpsamma med att boka körlektioner för mig för att jag skulle hinna med det. Jag körde främst med Mariette hon var väldigt tålmodig, snäll och professionell kunde inte önskat en bättre körlärare.

Körskolan försöker inte lura en på fler lektioner, utan försöker tvärtom få eleven att känna sig trygg samt att man kan klara de målen man strävar efter. Jag tog både teori- och uppkörningsprovet på första försöket i Stockholm vilket inte skulle vara möjligt om jag inte hade tagit lektioner på JP ´s trafikskola.

Är väldigt tacksam över att jag valde just denna trafikskola och rekommderar den extremt mycket till alla där ute som vill ta körkortet! Läs mer
    2019-11-14 Jp´s svarar Laura F
    Stort Grattis till körkortet Laura!
    Vi på Jp´s Trafikskola önskar dig all lycka,
    tack för du valde oss! :)
  • Adam S

2019-11-04

Adam S skrev om JP´s Trafikskola
    Extremt bra skola, jag vill rekommendera alla som ska ta körkort att vända sig till denna fantastiska skolan! Oavsett om det gäller MC kort eller B-körkort eller andra behörigheter. Dem har väldigt bra priser samt extremt kompetent personal som kommer göra allt i sin makt för att man ska ta sitt körkort. Jag tog mitt körkort i lördags 2019-11-02 och utan JP's trafikskola skulle detta inte vara möjligt men tack vare er gjorde jag det. Läs mer
    2019-11-14 Jp´s svarar Adam S
    Stort Grattis till körkortet Adam!
  • 2019-10-29

Camilla A skrev om JP´s Trafikskola
    Om du vill ta körkort och letar efter en trafikskola rekommenderar jag JPs bilskola i Sundbyberg varmt. De har först och främst otroligt kompetenta trafiklärare som ser din progression och vad just du behöver öva mer på. De ger en samtidigt självförtroende och alla viktiga verktyg man kan behöva.
    De har många tider att välja på och är alltid trevliga och hjälpsamma med allt man kan tänkas behöva. Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket i Stockholm och utan JPs trafiklärare skulle det alltid gått. Läs mer
    2019-10-30 Jp´s svarar Camilla A
    Stort Grattis till körkortet Camilla!
    Vi på Jp´s Trafikskola är stolta över dig
    och önskar dig all lycka! :)
  • 2019-10-24

Victor H skrev om JP´s Trafikskola
    Otroligt bra trafikskola och bästa läraren Piero var en fantastiskt bra lärare! Lugn, metodisk, tydlig och ärlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-28 Jp´s svarar Victor H
    Stort grattis till körkortet Victor,
    vi på Jp´s önskar dig all lycka!
  • Emma Charlotta K

2019-10-21

Emma Charlotta K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med JP’s! Har främst kört med Markus och jag kunde inte önskat mig en bättre körlärare. Han var otroligt engagerad, motiverande och rolig att köra med. Körlektionerna var lärorika och jag kände mig peppad efter varje lektion. Körde även med Jolanta, Claes och Firas som även dom var jättebra. Skolan bemötte mig väldigt bra utifrån mina behov då jag haft begränsad tid att ta körkortet på och de gjorde allt för att jag skulle hinna ta det. Kan varmt rekommendera JP’s! Läs mer
    2019-10-28 Jp´s svarar Emma Charlotta K
    Stort gratis till körkortet Emma!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka,
    tack för att du valde oss!
  • 2019-10-21

Emma G skrev om JP´s Trafikskola
    2019-10-28 Jp´s svarar Emma G
    Stort gratis till körkortet Emma!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka,
    tack för att du valde oss!
  • Mimmi E

2019-10-18

Mimmi E skrev om JP´s Trafikskola
    engagerade och drivna lärare som verkligen vill att eleverna ska lyckas! Jag körde med Clas, Jolanta och Markus och alla 3 var super proffs. Fick hjälp med teorin av Simon som jag upplever är modern och duktig i sin utlärning.
    Hade önskat körtider på helgen då jag personligen hade svårt att få till det på vardagarna. Men det gjorde allt det kunde för att jag skulle få passande tider under vardagen. Läs mer
    2019-10-28 Jp´s svarar Mimmi E
    Stort gratis till körkortet Mimmi!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka.
    Vi ses ute på vägarna!
  • 2019-10-11

Madelene T skrev om JP´s Trafikskola
    Trafikskolan med genuint engagemang och enorm kompetens. Läs mer
    2019-10-14 Jp´s svarar Madelene T
    Grattis till körkortet!
    Vi på JP´s önskar all lycka.
  • 2019-10-08

Sarah W skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan inte klara utan er hjälp. Det har varit fram och tillbaka flera gångar med körkortet. Utan peppa och uppmuntring från lärare kunde jag inte klara det. Stor tack! Läs mer
    2019-10-09 Jp´s svarar Sarah W
    Stort grattis till körkortet Sarah!
    Vi på Jp´s önskar dig all lycka :)
  • 2019-10-05

Milad S skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt bra, mycket bra upplevelse. Rekomenderar! Läs mer
    2019-10-07 Jp´s svarar Milad S
    Grattis till körkortet Milad, lycka till!
  • 2019-10-03

Patricia S skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk körskola!
    Stort tack till Marija och Josef för all hjälp administrativt. Mega tack till Firas som hjälpt mig till att ta MC kort!

Började på en annan skola men bytte sedan till JPs trafikskola, vilken skillnad & vilket lyft. Rekommenderar denna skola till alla som ska ta någon typ av körkort! Läs mer
    2019-10-07 Jp´s svarar Patricia S
    Stort grattis till MC kortet Patricia!
    Tack för ditt fina omdöme.
    Vi på Jp´s är stolta över din prestation och önskar dig all lycka. :)
  • 2019-09-26

Amanda L skrev om JP´s Trafikskola
    Jag körde endast med trafikskola och Alan, supernöjd med honom, lugn duktig och personlig! Jag klarade allt på första försöket! Det vart ett missförstånd om mitt teoriprov, det löstes dock och med Alan är jag väldigt nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Jp´s svarar Amanda L
    Grattis till körkortet Amanda!
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka!
  • 2019-09-24

Hershem zajir K skrev om JP´s Trafikskola
    Jag ringde skolan för att jag hade 2-3 månader kvar på mitt tillstånd och de sa direkt att de kan ge mig en provlektion. Efter provlektionen fick jag 5 lektioner och totalt blev det ca 21. Trots högsäsong och helt fullbokade tider gjorde skolan allt för att hjälpa mig hinna klara teorin och uppkörningen innan tillståndet gick ut.

Körde mest med Firas och jag var 100% nöjd. Fick även några lektioner med Jolanta, Alan och Markus som alla bidrog med bra lärdomar på sitt eget sätt. Lärde mig massor av allihop.

Har tidigare kört med andra skolor som talat illa om andra elever och fått en att känna sig dum när man inte klarar vissa moment.

Den här skolan försöker aldrig tvinga på dig lektioner, de ger dig istället självförtroende för att du ska tro på dig själv.

Kan inte rekommendera de tillräckligt.
    Tack!!! Läs mer
    2019-09-25 Jp´s svarar Hershem zajir K
    Stort grattis till körkortet Hershem!
    Tack för du valde vår skola, vi önskar dig all lycka :)
  • 2019-09-19

Mia L skrev om JP´s Trafikskola
    JP's trafikskola har oerhört engagerade, ärliga och roliga körlärare. Jag såg fram emot varje lektion och kände stort förtroende för min utveckling hos dem. Körlärarna, speciellt Anna, var otroligt duktiga på att hantera mina osäkerheter och dessa försvann snabbt. Jag kände att jag fick valuta för pengarna varje körlektion då jag vid varje körning antingen lärde mig något nytt, fick en aha-upplevelse eller kom över en rädsla för någonting. För mig som inte kunde köra privat var lektionerna hos JP's därför väldigt prisvärda.
    Jag har använt andra körskolor tidigare utan att få samma känsla av effektivitet och trygghet som hos JP's. Det är tack vare dem jag äntligen tog körkort som 38-åring! Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Mia L
    Stort grattis till körkortet Mia!!
    Vi på Jp´s Trafikskola är tacksam att du valde
    oss och vi önskar dig all lycka. :)
  • 2019-09-16

Reddy M skrev om JP´s Trafikskola
    Good driving school with online material for theory and talented teachers.
    My teacher Alan was strict that helped me to learn my mistakes his suggestions were valuable . Alan explains clearly on how to follow.
    JP Trafikskola has a flexible app to book appointments. Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Reddy M
    Thank you for choosing our us Reddy.
    We wish you all the best. / Jp´s Trafikskola
  • 2019-09-16

Josefin N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag är jättenöjd med JPs trafikskola. Det var lätt att få tider för att övningsköra och mycket bra lärare.

Stort tack till alla men främst Anna och Simon!

Hälsningar Josefin Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Josefin N
    Stort grattis till körkortet Josefin!
  • 2019-09-13

Maria Kyoung Mi K skrev om JP´s Trafikskola
    Supernöjd med JP’s! 80 min lektioner vilket gör att man hinner komma in i körningen ordentligt och kunna åka på olika typer av vägar. Priserna är dessutom lägre än på andra körskolor i Sundbyberg.
    Jag körde med Markus som var helt fantastisk! Kunde inte önskat en bättre körlärare.
    Körskolan är dessutom riktigt professionell där de inte försöker lura på en fler lektioner, utan försöker tvärtom få eleven att känna att man kan klara det mål man satt.
    Kan starkt rekommendera JP’s! Läs mer
    2019-09-16 Jp´s svarar Maria Kyoung Mi K
    Stort grattis till körkortet Maria!
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka ;D
  • 2019-09-05

Matilda W skrev om JP´s Trafikskola
    Mycket ärliga lärare som inte bara vill sälja på en lektioner, de vet vad man behöver träna på och hur många lektioner man behöver! De är även väldigt pedagogiska i lärandet vilket är ett stort plus! Receptionisten är en av de trevligaste människorna jag någonsin stött på i hela mitt liv som alltid får ens vilja igenom!

Rekommenderar denna trafikskola starkt till den som vill lära sig köra bil och ta körkortet när denne är redo!
    Tack för allt Jp’s Trafikskola! Läs mer
    2019-09-16 Jp´s svarar Matilda W
    Stort grattis till körkortet Matilda!
    Tack för ditt fina fina omdöme.
    Vi på JP´s Trafikskola önskar dig all lycka !!!
  • 2019-09-03

Vasanth K skrev om JP´s Trafikskola
    I am really glad to have taken Intensive course package from JP trafikskola. The teachers are very professional and skillful in teaching. Drove mostly with Piero, who is fantastic teacher. Thanking Pernilla and also Maria in the reception who is remarkably helpful. I will definitely recommend JP trafikskola. Läs mer
    2019-09-24 Jp´s svarar Vasanth K
    Thank you for choosing us Vasanth.
    We wish you all the best. / Jp´s Trafikskola
  • Caesar H

2019-08-30

Caesar H skrev om JP´s Trafikskola
    Alan har hjälpt mig jättemycket och har varit en mycket bra lärare. Läs mer
    2019-09-02 Jp´s svarar Caesar H
    Grattis till körkortet Caesar!
    Stort lycka till önskar vi på JP´s
  • Sanna A

2019-08-26

Sanna A skrev om JP´s Trafikskola
    Köpte ett intensivpaket med 20 körlektioner + risk 1 och 2. Körde mest med Mariette och är supernöjd. Hade 3-4 lektioner/ vecka och körde en del privat också. Klarade uppkörningen på första försöket trots att jag körde upp i Helsingborg som jag knappt kört i innan uppkörningen. Jag tycker att jag tack vare JP’s lärt mig köra bil på riktigt och inte bara lärt mig behärska gatorna och områdena kring körskolan. Superbra med tillgång till elevcentralen också så det var lättsamt att plugga på teorin. Läs mer
    2019-08-27 Jp´s svarar Sanna A
    Stort grattis till körkortet Sanna!
    Vi på Jp´s är stolta över din prestation och önskar dig all lycka! :)

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg