JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!

Läs vad 369 kunder tycker om JP´s Trafikskola 2

2021-05-06
    Bästa trafikskolan med bra läge och väldigt pedagogiska lärare rekommenderas verkligen och speciellt Jolanta.
    Tusen tack
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden. 🎊🎉🎊🚗🚙🚗🚙 JP´s Trafikskola
    2021-04-01
    Jag började köra med JPs i sep 2020 och tog körkortet april 2021. Min erfarenhet är positiv och jag känner att jag fick stöd hela vägen till körkortet.
    Ägaren Yosef är jätte snäll och hjälpsam. Jag fick hjälp med en delbetalning, var ibland sen med mina betalaningar men fick aldrig det tillsagt till mig. Jag kände hela tiden att skolan litade på mig.
    Jag har kört med nästan alla trafiklärare på körskolan, alla är otroligt duktiga & pedagogiska. Rekommenderar Pernilla, Simon, Mariett & Fais.

Tusen tack till er för mitt körkort!
    Tack för att du valde oss och lycka till. JP´s Trafikskola
  • MALIN R
    2021-03-25
    Tog min första lektion i oktober 2020 och klarade uppkörningen i mars 2021.
    Körde enbart med bilskolan och det viktigaste för mig var att vara en trygg och säker förare.
    Körde huvudsakligen med Pernilla som hela tiden stöttade och peppade men samtidigt strukturerade upp min inlärning.
    Jag är väldigt nöjd att jag valde den här bilskolan och kan varmt rekommendera Pernilla, men också Mariette och Jolanta.
    Underbara trafiklärare alla tre!
    Stort grattis till körkortet och lycka till med allt i framtiden🚙🚗🚙🚗🎊🎉🎊 JP´s Trafikskola
    2021-03-16
    Tog körkortet idag tackvare världens bästa trafiklärare Jolanta
    2021-02-18
    Jag har haft en mycket bra upplevelse av utbildningen och företaget i stort . Med pedagogisk utbildning som givit mycket. Trevlig personal både på utbildningar och körlektioner, som har hjälpt och givit bra tips.
    Stort Grattis till körkortet Maia! Tack för det fina omdömet och för att du valde Jp´s. Vi önskar dig all lycka! JP´s Trafikskola
    2021-02-09
    En väldigt bra körskola som lär ut på en väldigt bra nivå, rekomenderar Markus jurdell som trafiklärare.
    Stort Grattis till körkortet Kacper! Tack för det fina omdömet och för att du valde Jp´s. Vi önskar dig all lycka! JP´s Trafikskola
    2021-02-08
    Fantastisk körskolan! En nybörjare som hade ca 20 körlektioner men manuell bil och klarade min uppkörning från första försök! Mariette min lärare var väldigt duktigt och trodde på mig mer än jag själv gjorde. Tack!
    Stort Grattis till körkortet Lieila! Tack för det fina omdömet och för att du valde Jp´s. Vi önskar dig all lycka! JP´s Trafikskola
    2021-01-27
    Jag köpte lite olika paket och enstaka lektioner och är väldigt nöjd. All personal va extremt trevlig, professionell och pedagogiska och jag kan starkt rekomendera JP’s trafikskola! Kommer troligtvis tillbaks för A kort.
    Stort Grattis till körkortet Ludvig! Tack för det fina omdömet och för att du valde Jp´s. Vi önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
  • Stella P
    2021-01-14
    Jag körde med flera lärare under min utbildning med JP. Alla lärare var extremt kunniga och professionella särskilt när jag blev väldigt nervös och stressad i början. Jag fick värdefulla tips som jag kommer att använda i hela mitt liv båkom ratten! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Tack JP!!!! 🤩😍
    Stort Grattis till körkortet! Tack för det fina omdömet och för att du valde Jp´s! Vi önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2021-01-13
    Köpte paket på 12 körlektioner, risk 1 och risk 2. Fick lägga till några lektioner till. Jättenöjd klarade teori och uppkörning på första försöket. Anna var superbra trafiklärare!!

Tycker priserna är något höga och ibland ”petigt” med vissa moment vid körlektioner. Annars superbra! Tack för körkortet!
    Grattis till körkortet Johanna! Vi på Jps Trafikskola önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
  • Anna Louise C
    2021-01-07
    Jag klarade uppkörningen på första försöket tack vare den här körskolan! Tuffa, engagerade och pedagogiska trafiklärare som pushade mig hela vägen. Även fast jag körde upp privat, så ringde min trafiklärare och gratulerade vilket jag tycker tyder på trafikskolans engagemang. Extra tack till Jolanta och Classe!
    2020-12-25
    Alltid trevlig och hjälpsam personal, de lärare jag hade va väldigt pedagogiska och hade tålamod med en.
    Rekommenderar starkt JP's till alla som planerar att ta körkort!
    Grattis till körkortet Max! Vi på Jps Trafikskola önskar dig all lycka :) Tack för du valde oss! JP´s Trafikskola
    2020-12-23
    en kompis som har också utbildat sig hos denna trafikskolan. Jag tycker det är en mycket bra skola med erfarna lärare som kan få en mycket rätt o bra bedömning om problem som elev har i sin körning. Lärare är noggrann med att anteckningar så att det är det är lättare för elev att kunna köra med vilken lärare som helst. Bra foto på vägskyltar och markeringar som lärare visar för elev. Mycket lärorikt!
    Grattis till körkortet Linn! Vi på Jps Trafikskola önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-12-18
    Väldigt trevliga och pedagogiska, jag hade som mål att ta körkort innan årskiftet och fick kortet i december. Försökte aldrig sälja på mig mera lektion än jag själv kände att jag hade behov av.
    Stort Grattis till körkortet Tobias! Vi på Jps är stolta över dig och önskar dig all lycka! Tack för du valde oss :) JP´s Trafikskola
    2020-12-17
    Jag köpte 12 lektioner.
    På ett positivt sätt.
    Ville känna mig säker i trafiken och det har förskolan hjälpt mig med.
    Bra, ännu mer konkret feedback hade varit ännu bättre
    Grattis till körkortet Victoria! Vi på Jps Trafikskola önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-12-17
    Körde med två lärare, var nöjd med min lärare som hette Mariette då jag fick lära mig mycket och då jag kört mycket privat så var jag redo för uppkörning efter 6 körningar med henne. Dock körde jag i början med annan körlärare och upplevde att den läraren ville sinka mig i att ta körkortet då han drog ut med varje moment extremt mycket. Bytte lärare som tur var. Jag är överlag nöjd med skolan men i slutet när dem insåg att jag inte kommer köpa mer körningar och inte kommer avboka min uppkörning så upplevde jag att dem blev irriterade och inte ens önskade mig lycka till genuint.
    Mvh Alicia
    Grattis till körkortet Alicia! Vi på Jps Trafikskola önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-12-14
    Väldigt nöjd med min tid på JP's. Jobbar med flera lärare och alla var lätta att ha och göra med. Tiden med mina lärare hjälpte mig att klara körkortet på första försöket. Stort tack!
    Grattis till ditt körkort Johan! Vi är tacksamma att du valde att köra med oss och vi önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-12-14
    Tack för hjälpsam och stöddande lärare, lyckade jag båda teorin och uppkörningen på första gång.
    Jag fick bra stöd och kan verkligen rekommendera JP trafikskola. Lärarna var tålmodiga och pedagogiska.
    Stort Grattis till körkortet Adeline! Vi på Jps är stolta över dig och önskar dig all lycka! JP´s Trafikskola
    2020-11-25
    Jag köpte först ett 10 paket och sedan 6 lektioner till på JP. Körde med två olika lärare och skulle verkligen rekommendera körskolan mycket! Väldigt trevliga och kunniga lärare allihopa!
    Grattis till ditt körkort Elin! Vi är tacksamma att du valde att köra med oss och vi önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-11-24
    Jag köpte körlektioner med Anna och var väldigt nöjd med dessa, hon är en jätte duktig! Jag tyckte jag fick snabb och bra service! Bra företag! Den manliga receptionisten kunde bemöt lite bättre, men tjejen Marija var jätte snäll! Den enda kritik jag har är att det är lite dyrt, annars super bra!
    Stort grattis till ditt körkort Fiona! Vi på Jp´s är så stolta över din prestation och önskar dig all lycka. Tack för du valde att köra med oss! :) JP´s Trafikskola
    2020-11-18
    2 lektioner innan uppkörningen med Anna och Mariette räckte för att klara uppkörningen på första försöket! Dem är så fantastiska!! Lägger ner hjärta och själ för att man ska förstå och klara det!
    Stort grattis till ditt körkort Esraa! Vi önskar dig all lycka, tack för att du valde Jp´s :) JP´s Trafikskola
    2020-11-08
    Min totala upplevelse av trafikskolan är bra.
    Stort grattis till körkortet Sofia! JP´s Trafikskola
    2020-11-05
    Testade två andra trafikskolor men efter rekommendationer valde jag sedan att köra med JPs. Var redan klar med teorin men behövde strukturera upp körningen vilket man får säga att Markus gjorde med bravur, tog 6 lektioner och klarade körprovet på första försöket. Tack för bra pepp!
    Bra bemötande från övrig personal och lätt att komma fram på telefon för att boka tid. Välfungerande verksamhet.
    GRATTIS till körkortet Sanna! Tack för du valde att köra med Jp´s :) JP´s Trafikskola
    2020-11-05
    Oerhört professionellt och väldigt kompetenta lärare!
    Stort grattis till körkortet August, vi på Jp´s önskar dig all lycka! JP´s Trafikskola
    2020-10-28
    Jag köpte körlektioner, risk 1 & risk 2 och och även teori, blev bemött på ett väldigt bra sätt, jag trivdes väldigt bra mycket trevlig personal, klarade uppkörningen på första försöket. Rekommenderar verkligen!
    GRATTIS till körkortet Olivia! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-10-21
    Bästa trafikskolan i Stockholm! Professionella, kunniga och flexibla Tack JP’s!
    Stort grattis till ditt körkort Andrea! Vi på Jp´s önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-10-20
    Hos JPs Trafikskola fick jag all hjälp jag behövde för att klara av körkorts teorin och uppkörningen! Super skönt att man hade tillgång till teori lektioner samt långa körlektioner. Blev alltid bemött bra och med ärliga svar. Glad att jag körde upp med JPs:)
    Stort GRATTIS till körkortet Smilla! Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
  • LINN E
    2020-10-15
    Klarade uppkörningen på första försöket med JP's trafikskola! Jag har kört med Anna Johansson och är så nöjd! Jag var rädd både för att köra och ta körlektioner men med Annas hjälp har jag alltid gått ifrån körlektionen med en bra känsla och självförtroende! De har verkligen inte mjölkat mig på pengar utan sagt när jag kan gå hem och öva och när jag ska boka fler lektioner.
    GRATTIS till körkortet Linn! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
  • PERNILLA B
    2020-10-13
    Tog mitt körkört A idag:)
    Jps Trafiskola med Firas i spetsen har varit helt fantastiska. Att få sådan engagerad och kompetent vägledning har varit över all förväntad. Tack snälla för att du/ ni verkligen bryr er:)
    Stort grattis till ditt A- kort Pernilla! Vi på Jp´s önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-10-08
    JP's trafikskola var verkligen en jätte bra trafikskola! Man blir alltid bra bemött av alla lärare och får de hjälp som behövs!
    Jag tyckte JP's trafikskola bemötte mina förväntningar. Skulle starkt rekommendera skolan för vem som helst! Jag körde med en och samma lärare och gick samtidigt till teorilektionerna där jag lärde mig otroligt mycket. Tack vare detta klarade jag min teoriprov på första försöket!

Tack
    GRATTIS till körkortet Maide! Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-09-30
    Har idag tagit mitt körkort med J’PS trafikskola och vill tacka för allt jag lärt mig hos er. Jag har kört med Jolanta och Anna ni är så duktiga och pedagogiska trafiklärare, ett extra TACK till er.
    GRATTIS till körkortet Sofia! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-09-16
    Tack Anna för allt!
    GRATTIS till körkortet! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-08-21
    Jag har provat att köra med flera trafikskolor genom åren men JP trafikskola har utan tvekan varit den bästa skolan!

Min körlärare, Jolanta, har varit så extremt duktig, engagerad och lyhörd. Jolanta har sett till att jag varit väl förberedd inför mitt förarprov som möjligt, dels genom att ta mig till nya platser och miljöer, dels genom att få mig att förstå betydelsen av olika moment i trafiken. Men mest av allt har Jolanta funnits där som en mentor och ständigt pushat mig att våga tro på mig själv! För utan att tro på sig själv får man inget körkort i handen - det har jag verkligen fått insikt om.

Tack Jolanta och JP trafikskola för ALLT!

Jag kan inget annat än att ge mina allra bästa rekommendationer!
    2020-08-20
    Vägen till mitt B-körkort tillsammans med i 1:a hand Anna (men även Markus, Simon, Mariette, Jolanta och Marija) på JP:s har varit en av mina bästa, mest givande och viktigaste resor i mitt 66-åriga liv. De har varit pedagogiska, professionella, uppmuntrande och haft ett stort tålamod. Tack för sällskapet. Jag kommer sakna er och kommer med glädje rekommendera JP:s när jag får möjlighet. Lena Carlgren
    2020-08-17
    JP's trafikskola är verkligen en skola som bryr sig om sina elever och som låter eleverna köra MC.

Jag fick superbra hjälp med allt från information till planering av lektioner, risk 1 och risk 2 av Josef och Marija.

Två riktigt duktiga lärare som jobbar på JP's, Firas och Simon som hjälpte mig att ta MC-kortet på strax över en månad. Dagen jag klarade teorin så lyckades jag boka uppkörningen dagen därpå. Torts kortvarsel så löste Firas både extralektion och MC för att kunna genomföra provet. Världsklass!

Stort tack Firas, Simon, Josef, Marija och Fadi

Jag ger JP's trafikskola mina allra bästa rekommendationer. /Felipe V
    2020-08-17
    Perfekt. På alla sätt. Hjälpte mig exakt som de ska gör men de utförde det och mycket mer. De vill verkligen lära dig
    2020-07-23
    Fick min A-behörighet idag tack vare eminenta JP Trafikskola. Med en verkligt engagerad trafiklärare Firas i spetsen ges man som elev på JP alla förutsättningar att lyckas. Hela skolan känns verkligen engagerad i att man ska lyckas och med Firas som leder utbildningarna får man en trevlig, kunnig, rak och tydlig lärare som ger det lilla extra för att man ska få den där extra bokstaven på körkortet. Kan verkligen rekommendera JP's trafikskola, STORT TACK!!
    Med vänliga hälsningar, Thomas
    2020-07-14
    Jag har haft körkortet i två veckor nu och kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Jag körde med Jolanta som var väldig pedagogisk, peppande och tydlig med det jag behöver jobba mer på, rekommenderar henne varmt!
    Stort tack JP Trafikskola!
    2020-07-08
    Köpte totalt 9 lektioner, först en testlektion, sedan två fyrapack! Är supernöjd med mitt bemötande från alla som jobbade där speciellt min körskolelärare! Fick mycket hjälp med tänket som man ska ha när man kör bil, alla risker som finns samt hur man ska använda alla speglar osv.
    2020-07-07
    Jag körde runt 10 lektioner som jag tyckte var väldigt bra. Jag klarade uppkörningen på första försöket och kände mig väl förberedd.
    GRATTIS till körkortet! Tack för du valde att köra med Jp´s. JP´s Trafikskola
    2020-07-02
    Det vad väldigt bra trafikskola de flesta lärare var kanon. Men tyckte det var svårt att veta när man skulle bli klar för uppkörning. Kändes som man knappt fick några procent på appen i körningen, det tog för lång tid och då började man tvivla på sig själv.
    Kanske att man kan informera lite om procenten på appen hur trafikskolan tänker kring det. Återkoppla och försöka vara tydlig var man ligger i körningen.. när börjar man bli klar. Vad kan man förvänta sig i tid och pengar.
    Lycka till med allt & grattis till körkortet :) JP´s Trafikskola
    2020-07-02
    Super bra trafikskola!!! Trafikläraren Anna var så peppande och tydlig med vad man ska kunna. Jag köpte 10 lektioner och nu har jag haft körkortet i tre veckor tack vare Anna Johansson! Jag är så glad att jag valde denna trafikskola!
    2020-07-01
    Jag köpte ett paket med 20 lektioner då jag inte hade möjlighet att köra så mycket privat. Tycker generellt att det var bra men upplevde att jag kom fram för långsamt. Jag tyckte att jag var redo för nästa moment när trafikläraren inte tyckte det. Slutade med att jag enligt trafikskolan var 50% klar med ”utbildningen” och tog körkort utan några större problem när mina 20 lektioner var avklarade. Kändes lite som de ville sälja på fler lektioner.
    Lycka till med allt & grattis till körkortet :) JP´s Trafikskola
    2020-06-12
    Jag hade inte kunnat vara mer nöjd. Körde med Anna, hon är fantastisk!

Gjorde även risk 1 och risk 2 med JP’s. Alla på skolan är otroligt omhändertagande och de bryr sig genuint om varje elev!

❤️
    2020-06-11
    Jag tog körkortet förra veckan. Rekommenderar JP’s trafikskola stark! Jag körde med Mariette som var pedagogisk, hjälpsam och trevlig. Efter varje lektion fick jag feedback på saker som jag skulle träna extra på, vilket var mycket hjälpsamt.
    Stort tack! Mvh Clara Zetterberg Ahlberg.
    2020-05-30
    Jag köpte paketet MC 10+ där detta ingick:
    -5 körlektioner a´120 min per lektion
    -Risk utbildning del 1
    -Riskutbildning del 2
    -Digitalt teorimaterial och obegränsat antal teorifrågor

Jag köpte till en lektion för landsvägskörning på 120 min och efter detta var det dags för teoriprov och uppkörning där jag klarade båda på första försöket. Att ta körkortet tog en månad för mig.

Jag är väldigt nöjd med servicen och speciellt Firas som är en väldigt bra MC-Lärare som kan vara flexibel med tiderna.
    GRATTIS till körkortet Joakim! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
  • FARIDA H
    2020-05-27
    Jätte bra skola. Rekommenderar starkt Simon och Jolanta. Tack igen för allt, lärde mig sjukt mycket och fick körkortet till slut :)
    Tack för du valde oss! Lycka till med allt & grattis till körkortet :) JP´s Trafikskola
    2020-05-17
    Jag fick mitt efterlängtade körkort i fredags! Är så nöjd med jp från början till slut! Kände mig lugn och välkomnad från första stund. Körde mest med Markus och han fick mig att känna mig bekväm och nervositeten försvann. Du ska ha stort tack! Körde även lite med Simon som även han fick mig lugn jag kände mig bekväm. Tack tack för att det blev en rolig upplevelse att ta körkort. / Frida Larsson
    GRATTIS till körkortet Frida! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-05-15
    E så nöjd och glad att Jp’s trafikskola har hjälp mig att lyckas! (Jag kan VARMT rekommendera Dena trafikskola)
    Jag vill tacka alla fantastiska körlärare men ett extra pluss för simon som fick mig både trygg och säker i trafiken🤩🚗 och ett stort tack till Maria som bokat in mina lektioner så de passat min vardag och tider! Tusen tack jp’s trafikskola för ett mycket bra lärosäten så jag kunde ta mitt körkort 🤩🚙
    Stort grattis till körkortet Fredrik! Tack för du valde att köra med Jp´s. Vi på skolan är stolta över dig & önskar dig all lycka :) JP´s Trafikskola
    2020-04-14
    Jag valde JP’s pga rekommendationer från andra vänner. Köpte ett paket med 20 körlektioner och teori och kunde inte vara mer nöjd. Från receptionisten Maria som alltid var behjälplig och gav personlig service. Simon som höll i teorilektionerna var superduktig och kunnig. Främst av allt stor eloge till Firas, min handledare. Som verkligen gjorde allt för att jag skulle klara körkortet. Något som verkligen var bra att de var flexibla med tider då jag jobbar vanliga kontorstider. 10/10 skulle rekommendera!!!
    Stort grattis till körkortet Stephanie! Vi på Jp´s Trafikskola är stolta över din prestation. Stort lycka till :) JP´s Trafikskola