Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg JP´s Trafikskola

JP´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om JP´s Trafikskola

• Marcus G
    Marcus G skrev om JP´s Trafikskola
    Bestämde mig för att ta körkort under semestern och efter lite efterforskning landade jag i att ta kontakt med JP. De hjälpte mig hela 'vägen' från totalt novis till att jag utan problem klarade uppkörningen vid första försöket. Noteras bör att jag körde intensivt under ungefär tre veckor vilket var nyckeln till just min framgång.

Jag kan varmt rekommendera JP; familjärt, professionellt och alltid ett hjärtligt bemötande – vad mer behöver du när vi ska ta våra första staplande steg ut i trafiken? Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om JP´s Trafikskola
    Valde den här trafikskolan efter att ha kollat pris och omdömen på nätet. Nu i efterhand är jag mycket nöjd med att jag valde JPs. Alla som jag kom i kontakt med var mycket trevliga och duktiga. Under min intensiva period hade jag möjligheten att varva praktik med teori i deras lokaler i Sundbyberg. Jag kan helt klart rekommendera den här trafikskolan. Läs mer
  • Daniella M
    Daniella M skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar verkligen denna trafikskola, man fick den hjälp man behövde och det var otroligt bra trafiklärare! Och ett speciellt tack till Fredrik som även va med mig under uppkörningen! Läs mer
  • Andre R
    Andre R skrev om JP´s Trafikskola
    Toppenbra trafikskola.
    Fick rekommendation från kolllega.
    Markus som jag körde med kan jag varmt rekommendera. Lugn, trygg, proffsig, utmanande och inte minst rolig!
    Anpassar lektionerna efter dig: Din personlighet, tidigare erfarenhet samt styrkor och svagheter.
    Mycket erfaren.
    Lärde mig nya saker i rask takt!
    Kunde till och med lära en 46 åring som mig att köra bil på 2 månader.
    Klarade teori och uppkörning på 1:a efter många bra tips från Markus och Linda i receptionen.
    Stort tack!
    Äntligen körkort :-)
    Bästa körskolan, trevlig och gemytlig stämning och moderna bilar.
    /Andre Läs mer
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan! Professionellt och hur underbar körlärare som helst MARIETTE stort tack för alla lektioner. Jag fixade teori och uppkörningen på första försöket 👍👍 // Nathalie Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om JP´s Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna körskola! Och kan super duper rekommendera Pernilla som trafiklärare. Läs mer
  • Ida  B
    Ida B skrev om JP´s Trafikskola
    Jag vill varmt rekommendera JP’s trafikskola. Trevligt bemötande, tydlig struktur och upplägg/ plan från första tillfället till körkort. Motiverande och peppande, proffesionellt och samtidigt personligt. Gick från uppgiven till peppad och klarade både teori och uppkörning på första försöket. Efter 4 månader hade jag mitt körkort. Läs mer
  • Iva
    Iva skrev om JP´s Trafikskola
    Efter endast två intensiva veckor av körning med JPs är jag sedan idag nu körkortsinnehavare! Tack vare denna fantastiska körskola har jag utvecklats varje lektion och jobbat bort min otrygghet bakom ratten. Rekomenderar verkligen denna bilskola tack vare att dom ligger bra till geografiskt, är seriösa och servicinriktade, smidiga och vid bokning av lektioner men framför allt trafiklärarna! Både Mariette, Claes och Markus var stöttande och jag kände att jag fick ut något av varje minut varje lektion! Tack för allt! Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om JP´s Trafikskola
    Jag behövde köra väldigt intensivt då jag ville bli klar med körkortet innan sommaren.
    Hörde av mig till JP’s trafikskola som glatt hälsade mig välkommen. Det var väldigt enkelt att boka lektioner och det skedde utan bekymmer. Körde främst med Jolanta som är en riktig pärla. Så skicklig på att lära ut ALLT! Jag som även hade problem med stress fick det bortarbetat tack vare underbara lärare som verkligen är pedagogiska. Körde även med Simon, Fredrik, Mariette och Markus några vändor och allihopa var verkligen super!
    Jag rekommenderar verkligen JP’s - man blir väl förberedd inför uppkörningen och får lära sig allt som man behöver.
    Körde ca 20 lektioner intensivt under 1,5 månad och fixade allt på första försöket! Hade inte kört bil någonting alls innan dess. Läs mer
  • Sandra J
    Sandra J skrev om JP´s Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera JPs trafikskola. Jag körde mest med Markus, han är en fantastisk lärare! Extremt kunnig och pedagogisk, och lektionerna var alltid roliga och lärorika. Han kom med bra tips och hans lärande känns anpassat efter vad som fungerar bäst för eleven. Han var även duktig på att bygga upp ens självförtroende. Väl på uppkörningen hade jag en så bra grund från JPs att det inte var några problem alls, jag kände mig aldrig osäker och jag klarade det på första försöket. Ett annat plus var att jag kunde önska en specifik bil till uppkörningen, det löstes utan problem (jag bad till och med om ett specifikt regnr, inte bara en viss modell). Så tack JPs och extra stort tack till Markus, kommer helt klart att sakna våra lektioner! Läs mer
  • Rana N
    Rana N skrev om JP´s Trafikskola
    Jag körde med en annan trafikskola innan och det var absolut inte den höga kvalitén som JP trafikskola erbjuder. Utan tvekan bästa trafikskola i Stockholm! Det märks att lärarna har lång erfarenhet. Tusen tack till Firas och Jolanta <3 Läs mer
  • Ebru G
    Ebru G skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan, tack för allt! Läs mer
  • Josefin
    Josefin skrev om JP´s Trafikskola
    JP’s trafikskola och Simon är extremt proffesionella och duktiga. Topp betyg till både skolan och Simon, jag rekommenderar stark JP’s för alla. Läs mer
  • Nicolina E
    Nicolina E skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera JP's Trafikskola! Varit toppen från lektion 1 till uppkörning. Jag har mestadels kört med Markus som är helt fantastisk! Den perfekta blandingen av pedagogisk, duktig och erfaren med glimten i ögat. Han har verkligen hjäpt mig att gå från att tycka att bilkörning bara var läskigt till att nu tycka att det är roligt och känner mig lugn och säker när jag kör. Har även kört med Jolanta, Simon, Alan & Firas som även de är riktigt bra. Kan även tillägga att jag klarade det på första försöket på båda proven! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om JP´s Trafikskola
    Det är en bra skola. De är seriösa, service medvetna och trycker inte på dig mer lektioner än nödvändigt, de vet vad som krävs för att fixa körkort.
    Jag körde med Alan som sakta men säkert ökar kraven så man når en högre nivå och kan klara uppkörningen trotts nervositet. Läs mer
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om JP´s Trafikskola
    Är så tacksam för min utbildning på JP´s trafikskola. Är 64 år och i slutet av förra året hade jag aldrig suttit bakom ratten i en bil. Idag tre månader senare har jag både körkort och bil. Har fått mycket bra undervisning och träning av mina båda lärare Jolanta och Ilija - kunde inte ha varit bättre. Kunskapsprovet gick över förväntan med bara ett fel, och uppkörningen gick som en dans. Kände mig väl förberedd och trygg med min körning i trafiken.
    Det är vänlig och hemtrevlig stämning på JP´s, och det är alltid roligt att komma dit.
    Om jag undrat över något i utbildningen har jag blivit väl bemött och fått mycket bra svar av utbildningsledare Firas Choh. Beundransvärt kundvänligt och respektfullt!
    Jag rekommenderar varmt JP´s trafikskola till alla som vill ta sitt körkort på ett effektivt och trevligt sätt! Läs mer
  • Julia W
    Julia W skrev om JP´s Trafikskola
    Från att aldrig ha suttit bakom ratten till att nu ha mitt körkort! Dom är fantastiska, har känt mig så omhändertagen, prioriterad och sedd! Det är som att komma hem till en liten familj när man kliver innanför dörrarna. Jag kommer rekommendera alla att ta sitt körkort hos dom. Tack tack tack för att du stått vid min sida Simon!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fem av Fem. Läs mer
    2018-03-03 Firas C svarar Julia W
  • Sabina W
    Sabina W skrev om JP´s Trafikskola
    Sjuk bra trafikskola som hjälper dig med allt du behöver! Pedagogiska och roliga lektioner som gör att man lyckas 🌸 tack för allt! 😄 Läs mer
    2018-01-31 Firas C svarar Sabina W
  • Richard B
    Richard B skrev om JP´s Trafikskola
    Fantastisk skola! Körde med Markus som lärare, som var både tydlig och pedagogisk men också väldigt rolig att köra med. Tack vare att han pushade mig både med teorin och praktiken så lyckades jag med båda på första försöket, och det utan att känna att jag blev "lurad" på fler lektioner än vad jag behövde. Tack Markus och JP's! Läs mer
    2018-01-28 Firas C svarar Richard B
  • Tina N
    Tina N skrev om JP´s Trafikskola
    Helt klart den bästa trafikskolan! Jag körde med främst Markus och lektionerna var effektiva, pedagogiska och roliga. Hade aldrig klarat det utan er hjälp, på första försöket dessutom 😝😝😝. Tack alla på Jp’s! Ni är underbara🙏🏼😎 🚙 Läs mer
    2018-01-17 Firas C svarar Tina N
    Tack för att valde oss och lycka till med allt i framtiden.
  • Esma Y
    Esma Y skrev om JP´s Trafikskola
    Underbara JP! Varje lektion har varit lika givande och jag är tacksam för erat engagemang och det arbete ni lägger på att ständigt ge eleven en pedagogisk och säker utbildning. Stort tack riktat till Firas! Läs mer
  • Josefine R
    Josefine R skrev om JP´s Trafikskola
    Världens bästa trafikskola och mycket trevlig personal :) jag rekommenderar Simon som trafiklärare! Läs mer
  • Martina L
    Martina L skrev om JP´s Trafikskola
    Jp’s är ett toppenbra val av trafikskola! Man känner sig väl omhändertagen och lärarna är genuint intresserade och måna om hur det går för en och att man ska lyckas med sitt körkort!

Jag blev rekommenderad att köra med Markus och har kört mest med honom. Han är väldigt erfaren, superpedagogisk, känns lugn och trygg, med mycket tålamod och även en släng humor! Rekommenderas varmt! Jag har även kört med Jolanta och Firas som även dom båda är 👌👌👌.

Tusen tack! Läs mer
  • Mauricio A
    Mauricio A skrev om JP´s Trafikskola
    Jag rekommenderar skolan 100%. Man får det lilla extra där. Jag tog Risk1 och halkbana där också och man får verkligen lära sig mycket av lektionerna. Körlektionerna körde jag med Jolanta Bulinska. Proffesionellt och passionerad lärare, som är rak och ärlig. Hon har verkligen koll på spegelrutin och döda vinkel, saker som är avgörande när du ska ta körkortet. Ta lektionerna med Jolanta !! Jag tog körkortet på första försöket i en månad ungefär. Så om ni verkligen vill spara tid och pengar, jag rekommenderar den här skola.

Bra bilar !! Fräscha, nya och höga bilar. Det är en skola som stödjer och följer dig hela vägen.
    Trevlig personal!!! Man känner sig hemma! Läs mer
  • José
    José skrev om JP´s Trafikskola
    Jag satt och körde idag i snöovädret och kom på att jag inte hade skrivit ett tack till JPs Trafikskola.

Riktigt nöjd med all service, väldigt lätta att ha att göra med. Tog körkort efter 3 månader! Och nu haft bil och kört runt sedan april :D

Speciell tack till läraren Fredrik som var strukturerad och ärlig och oerhört hjälpsamt.

Cheers!! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade teori + uppkörning på första försöket med JP's trafikskola. Väldigt nöjd med utbildning och service, samt körlektionernas längd (80) minuter, vilket gör att man hinner med och lär sig mer. Jag vill rikta ett extra stort tack till Firas, Simon och Ilija för bra peppning och support inför uppkörningen, och för väldigt bra pedagogik. Tack JP's! Läs mer
    2017-11-27 Firas C svarar Simon S
    Tack för att ni valde oss och lycka till med allt i framtiden.
  • Pamela J
    Pamela J skrev om JP´s Trafikskola
    Från att aldrig suttit bakom ratten till att ha körkortet. Mycket erfarna Körskolelärare som verkligen bryr sig och gör det lilla extra.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-11-21 Firas C svarar Pamela J
  • Iqbal H
    Iqbal H skrev om JP´s Trafikskola
    I can strongly recommend JP's Trafikskola!!! They helped me all the way until getting the licence. I also can recommend any english speaker student because instructor's are very comfortable to collaborate with you best possible way. Special thanks to my instructor "Markus", you are the best <3. Läs mer
    2017-11-17 Firas C svarar Iqbal H
  • Mats W
    Mats W skrev om JP´s Trafikskola
    Jättenöjd med JPs! Klarade uppkörningen och teorin på första försöket efter 13 lektioner med Simon. De är mycket trevliga och hjälpsamma på alla sätt! Riskutbildningarna med Firas var också jättebra och Linda och Josef i receptionen fixade allt runtomkring. Läs mer
    2017-11-12 Firas C svarar Mats W
    Tack Mats för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden.
    👍🚙🎈🎈🎈ingen mer 🚕
  • Nina G
    Nina G skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Klarade både teorin och körprovet på första försöket. Har kört med Fredrik, en fantastisk lärare som är lugn och pedagogisk. Har också haft enstaka lektioner med Jolanta och Markus som också varit jättebra. Från att ha varit en rädd nybörjare på parkeringen i Ör sitter jag nu här, 25 lektioner senare (ingen övningskörning utöver det), med mitt körkort! Läs mer
    2017-11-01 Firas C svarar Nina G
  • Mariah H
    Mariah H skrev om JP´s Trafikskola
    Väldigt tillmötesgående och trevlig trafikskola. Blev rekommenderad att köra med Markus och det ångrar jag inte en sekund! Jag är ofta ute i sista sekunden och fick otroligt bra hjälp att styra upp allt, väldigt pedagogisk och avslappnad. Klarade allt på första försöket, så tack och bock Markus! +++++ Läs mer
  • Martin
    Martin skrev om JP´s Trafikskola
    Klarade både teori- och körprov för personbil på första försöket efter att ha gått hos JP's Trafikskola. Jag körde mest med Jolanta men även med Markus samt någon enstaka gång med Mariette och anser att dom är pedagogiska, engagerade och kunniga samt kan ge lagom sträng konstruktiv kritik när det behövs. Riskutbildningarna där Firas var lärare gav bra kunskap om vikten av att köra lugnt, behärskat och fokuserat både för min egen och medtrafikanters säkerhet.

Rekommenderar JP's för en rakt igenom gedigen förarutbildning. Stort tack! Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om JP´s Trafikskola
    Den bästa trafikskolan... tack så väldigt mycket Firas för den profesionella handledningen. Mycket trevlig atmosfär där man får bra utbildning och handledning på väg till körkortet. Tack för Josef också.
    MVH,
    Gabriel Läs mer
  • Anne-Lie W
    Anne-Lie W skrev om JP´s Trafikskola
    Jag har precis tagit körkortet med JP's Trafikskola och jag är 110% nöjd med skolan jag valde! Väldigt kunnig, tillmötesgående och trevlig personal som ser till elevens bästa. Bra lektionslängd och paketpriser, och fina bilar :) Läs mer
  • Hua X
    Hua X skrev om JP´s Trafikskola
    9月初拿到驾照,特来推荐一下JP's Trafikskola。
    零基础,学的自动。练车几乎全部跟着Simon,教练人很好,也非常负责和严格,会一直激励鼓动。强力推荐Simon。听说别的几个教练也不错。Risk 2跟的是Firas,老板很开朗负责,并且在risk 2培训期间很友好的用英语解释了重点。前台Josef和教练Fredrik也非常好。 Läs mer
    2017-09-26 Firas C svarar Hua X
    Firas C gillar detta
  • Tommy W
    Tommy W skrev om JP´s Trafikskola
    JP's hjälpte mig ta b-körkort på strax under 2 månader, körde ingenting privat. Klarade teorin och uppkörning på första försöket tack vare bra stöd från lärarna. Jag hade äran att köra med Firas, Simon, Fredrik och Jolanta, samtliga väldigt bra och det var nyttigt att få köra med olika personer. Ibland kunde det vara svårt under sommaren att hitta tider, men då var Josef i receptionen snäll att trolla fram tider. Stort tack för all hjälp! Läs mer
    2017-09-26 Firas C svarar Tommy W
    Tack för att du valde oss och lycka i framtiden.
  • Weronika P
    Weronika P skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa service, tusen tack till alla som gjorde min körning till väldens bästa. Inte bara att jag klarade B-körkortet på första gång men även Mc A2-körkortet. Tack så mycket Llija för mina första steg på hojen som fick mig bli så duktig som nu med hjälp av Firas som finslipade allt till ett. Jag kommer alltid komma ihåg vad jag fick för fantastisk körning av er för livet .
    Tack så mycket igen :D /Weronika Läs mer
    2017-09-22 Firas C svarar Weronika P
  • Lina B
    Lina B skrev om JP´s Trafikskola
    Tack för allt Mariette! Bästa körläraren man kan ha!
    Rekommenderar verkligen Jp's trafikskola! Läs mer
  • Merve O
    Merve O skrev om JP´s Trafikskola
    Bästa körskolan och bästa läraren Firas!! 🙌🙌🙌 Läs mer
    2017-09-07 Firas C svarar Merve O
  • Tobias S
    Tobias S skrev om JP´s Trafikskola
    HELT underbar skola. Från första foten jag satte där så kände jag mig hemma! Yosef och Firas mottagande var exceptionell professionalism och Grymt bra kund bemötande! Skräddarsyr ett program just för dig, lägger upp efter ditt schema och kunnande. Lärarna är inget undantag heller. Speciellt tack måste jag ge till Simon och Markus som tog in mig och bokstavligen körde över mig med ord och visdom. Firas måste jag tacka för en rolig och informativ Risk 2a! Mariette TACK för att du ställde upp i sista stund för min uppkörning! utan er hade jag inte fått kortet! NI ÄR grymma!

Helt klart bäst i Stockholm med ALLA typer av fordons lektioner och tveklöst dom bästa lärarna!

TACK igen! // Tobias Stankiewicz Läs mer
  • Suchada  G
    Suchada G skrev om JP´s Trafikskola
    Körde med Jolanta 3 gånger och nu har jag äntligen ett körkort i handen. Har bytt trafikskola 2 gånger och haft 5 olika lärare och till slut hittade jag en som jag trivdes med. Bästa ! Läs mer
  • Danielle H
    Danielle H skrev om JP´s Trafikskola
    Pedagogiska lärare, flexibla och hjälpsamma. Ser till att du når ditt mål och får dom rätta kunskaperna för att lyckas. Dom är väldigt måna om sina elever. Toppen bemötande och helt enkelt bäst i alla kategorier. Dom vet VERKLIGEN vad dom gör. Dom fixar och trixar och skräddarsyr efter dina behov. Läs mer
  • Theodor B
    Theodor B skrev om JP´s Trafikskola
    Ett helt grymt gäng som vet exakt vad de gör och vad som är bäst för dig! Helt otroligt flexibla och fantastiska människor som arbetar här! Läs mer
  • Vanna L
    Vanna L skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt JPs!
    Har kört med Jolata och Marcus. Superbra och givande lektioner som ledde till att jag klarade körkortet på första försöket! Tack för all hjälp JPs!! Läs mer
  • Samia A
    Samia A skrev om JP´s Trafikskola
    Värdens bästa trafikskola!! Du kommer garanterat att få körkortet om du får hjälp här, speciellt av Simon!! Är då jävla glad att jag tagit körkortet men det är så härlig miljö och härliga människor dör att man bara vill fortsätta gå kvar!! Rekommenderar starkt!!👌🏻👌🏻 Läs mer
    2017-05-26 Firas C svarar Samia A
    Tack gör att du valde JPs Trafikskola och lycka till med allt i framtiden.
  • Angelica S
    Angelica S skrev om JP´s Trafikskola
    Jpstrafikskola rekommenderar jag starkt.

Trafikläraren jag övningskörde med va väldigt duktig på att förklara och ge smarta tips att tänka på. Hon va hård och bestämma men samtidigt positiv och glad. Det passade mig väldigt bra.
    👍🏽👍🏽👍🏽

//Angelica Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om JP´s Trafikskola
    Körde intensivt och klarade det tack vare dom. Super trevlig personal!!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om JP´s Trafikskola
    Tack till JP Trafikskola som på ett proffsigt, pedagogiskt och effektivt sätt hjälpt mig att ta mitt efterlängtade körkort. Körde med Simon och kan verkligen rekommendera honom, jag hade aldrig en tråkig stund och kände mig alltid trygg med hans upplägg av min utbildning. Jag ger JP Trafikskola 10 av 10 möjliga poäng!! Läs mer
    2017-05-18 Firas C svarar Annika J
    Annika J gillar detta
  • Zina A
    Zina A skrev om JP´s Trafikskola
    Rekommenderar stark. Bra planering inför prov, anpassar utbildningen efter dina behov.
    Super professionella och pedagogiska lärare! Bästa körskolan i sthlm Läs mer
    2017-05-11 Firas C svarar Zina A
  • Sarah B
    Sarah B skrev om JP´s Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Jp,s trafikskola! Extra tack till Ilja och Fredrik som utbildade mig! Läs mer

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg