Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg Jp´s Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Jp´s Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Jp´s Trafikskola

Jp´s Trafikskola

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever till en trygg förarroll med en individuellt utformad körplan. Hos oss kör du i moderna, nya bilar ifrån Nissan. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån-Tor: 09:30-18:30
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 128 kunder tycker om Jp´s Trafikskola

• Josefine A
    Josefine A skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag rekommenderar varmt JP's Trafikskola för alla som går i körkortstankar (något jag själv gjorde för dryga 2,5 månad sedan)! Med körkortet i handen kan jag inte säga annat än att jag är nöjd. Stort tack till JP's och ett extra stort tack till Markus som jag kört de flesta lektioner med. Ni är bäst på vad ni gör!
    2016-12-02 Firas C svarar Josefine A
    Tack för att du valde JP'S trafikskola och lycka till med allt i framtiden 👍
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Jp´s Trafikskola
    Efter att ha haft ett amerikanskt körkort i 18 år så ville jag ha ett svenskt. Jolanta och Fredrik var mycket pedagogiska och trevliga att köra med. Det började bra med Jolanta som redan på första lektionen frågade mig "När vill du ta ditt körkort?". Vi satte ett mål direkt. Väldigt effektivt. Klarade mig på första uppkörningen. Blev dessutom alltid mött av ett leende av Josef som gav superfin service under hela processen. Kan varmt rekommendera JPs trafikskola!
    2016-11-25 Firas C svarar Mikael H
    Tack för att du valde JP'S trafikskola och lycka till med allt här i livet.
  • Soubhi A
    Soubhi A skrev om Jp´s Trafikskola
    jag rekommenderar varmt, läraren var väldigt trevliga och professionella. Stort tack
  • Nicole
    Nicole skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag rekommenderar Jp' s trafikskola varmt, lärarna är väldigt pedagogiska och kunniga. Det är väldigt smidigt och enkelt att boka körlektioner.
    Ett extra stort tack till Firas, Markus och Youssef som har varit väldigt hjälpsamma och stöttande.
    2016-10-29 Firas C svarar Nicole
    Tack Nicole och stort grattis en gång till
  • Maryam
    Maryam skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola för alla som funderar på att ta körkort. Det spelar ingen roll vilken erfarenhet man har sedan tidigare. Lärarna på denna skola är väldigt pedagogiska och engagerade vilket gör att man som elev känner sig väldigt trygg och bekväm. Jag var väldigt rädd för att köra bil innan, men tack vare Jolanta och Firas så övervann jag min rädsla och har idag körkort!
    Vill även tacka Josef som alltid möter eleverna med ett leende och glatt humör, man får en positiv start inför körningen direkt när man stiger in genom dörren!
    Tusen tack till Jp's Trafikskola för all hjälp, ni är guld värda!
    2016-08-31 Firas C svarar Maryam
    Tack för att du valde JPs Trafikskola och lycka till med allt i framtiden.
  • Peter A
    Peter A skrev om Jp´s Trafikskola
    Vi kan varmt rekommendera den här körskolan! Nils tog moppekort med maxad support från instruktör Ilja, på bara 6 dagar från teori till godkänt teoriprov på Trafikverket. Fantastisk service, bra pris och mycket engagerad personal som ger mer än det lilla extra! *****
    2016-07-30 Firas C svarar Peter A
    Tack för att ni valde JPs Trafikskola o lycka till i fortsättningen.
    Ilija R, Peter A, Firas C gillar detta
  • B
    B skrev om Jp´s Trafikskola
    Bäst trafikskolan! Alla personal är så trevliga och hjälpsamma. Tack för allt!
  • Sofia Mercedez L
    Sofia Mercedez L skrev om Jp´s Trafikskola
    Världens bästa körskola! Jag har aldrig träffat så engagerade och pedagogiska lärare i mitt liv. Jag hade aldrig kört förut och hade ingen som kunde hjälpa mig privat men tack vare JP's så fick jag körkortet efter bara 16 lektioner! :)

PS. Spelar ingen roll vilken lärare du kör med dem alla e UNDERBARA :) (jag vet jag körde i princip med alla)
    2016-06-03 Firas C svarar Sofia Mercedez L
    Tack för att du valde oss och lycka till i fortsättningen
  • Danae V
    Danae V skrev om Jp´s Trafikskola
    Rekommenderar Jp's trafikskola starkt. Här har vi riktigt bra trafiklärare som brinner för det dom gör och verkligen vill att du ska lyckas. Välj Jp's trafikskola om du går i körkortstankar. Ett extra stort tack riktas till Firas som jag körde de flesta lektionerna med, samt Clas-Erik, grymma, pedagogiska lärare är ni! Fortsätt med det ni gör.

Med vänlig hälsning, Danae
    2016-05-31 Firas C svarar Danae V
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i fortsättningen.
  • Christian S
    Christian S skrev om Jp´s Trafikskola
    Vill rikta ett stort tack till alla på JP Trafikskola! Utan erat stöd och positiva attityd så hade jag inte klarat att ta körkortet.Jag bestämde mig att ta körkort lite senare än min familj och vänner (32 år).Googlade runt på nätet och hittade JP som hade extremt bra betyg från reco.se. Så här i efterhand kan jag bara konstatera att det är dom extremt värda!

Vill rikta ett stort tack till min lärare Jolanta som hela tiden gett mig bra råd och pushat mig så jag utvecklats och blivit en bättre, mer bekväm och medveten bilförare. Nu tycker jag det är kul att köra bil :)

Vill även passa på att tacka Firas för riskutbildningen och Josef som alltid hjälpt till med att hitta bra tider för lektioner.

Stort tack till er alla! Kan varmt rekommendera er till alla som funderar på att ta körkort! Stockholms bästa trafikskola!

Christian
    2016-05-25 Firas C svarar Christian S
    Tack för att du valde oss och lycka till med allt i fortsättningen.
    Ilija R, Olivia S gillar detta
  • SandraLouise S
    SandraLouise S skrev om Jp´s Trafikskola
    Stort Tack till JPs trafikskola!!!
    För det fantastiska stödet under mina 8 veckor mot körkort!

Tack Josef! För all hjälp med bokningar, ombokningar och för att du alltid har ett leende på läpparna när man kommer in till er.

Tack Firas! För de lättförstådda teorilektionerna och dagen på halkbanan. Du är en fantastiskt lärare som alltid hittar alternativa sätt och förklaringar till det man inte förstår.

Tack Markus! Ditt roliga och lättsamma sätt att lära ut gjorde mig modigare bakom ratten, och en lektion med dig är aldrig tråkig!

Extra stort Tack vill jag ge till min handledare Aras!
    Du har med tålamod, god pedagogik, ditt lugna och engagerande sätt gjort dessa åtta veckor till bland de roligaste jag varit med om :)

För er som funderar på att börja ta körkortet kan jag bara säga en sak...
    JPs trafikskola är det enda rätta!! Det finns en anledning till varför folk åker genom halva stan för att ta körkortet hos dom :)
  • joakim i
    joakim i skrev om Jp´s Trafikskola
    Grym körskola som hjälpte mig ta körkort på första försöket efter bara 10 lektioner, snabbt och smidigt. Stort tack till framförallt Marcus och Firas!
    2016-05-04 Firas C svarar joakim i
    Tack för att du valde JP's trafikskola o lycka till med allt framtiden.
  • Vipul S
    Vipul S skrev om Jp´s Trafikskola
    Absolutely Awesome trafik school and really wonderful people. All thanks to my teachers Jolanta and Firas for helping me with my driving and theory lessons!! One of the only school I have seen where theory is thought for free to anyone who is interested. This school really wants its students to get the best out of their training. Thanks a lot and all the very best to your future students!!

Thanks and regards,

Vipul Surve
    2016-04-18 Firas C svarar Vipul S
    Tack för att Du valde oss o lycka till med allt i fortsättningen.
    Jolanta B, Olivia S, Vipul S gillar detta
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag har fått min körkort igår! Kan inte vara gladare! Körde mest i Lund, Skåne med trafikskola (ca 40 körlektioner), klarade teori men bommade uppkörning... Sen har flyttat till Stockholm och hade bara en vecka kvar tills min teoriprov skulle inte gälla längre...

Har ringt till JP's Trafikskola och förklarade situationen. Det gick jätte smidigt att boka några körlektioner i rad (också på kvällstid vilket var mycket smidigt för mig) och de bokade uppkörning direkt! Har kört alla lektioner med Firas. Han är väldigt duktigt handledare: pedagogisk, lugn, engagerad, easy-going. Tror att det var mycket effektivare att köra en vecka på JP's än att ta 40 körlektioner i Lund's trafikskola...

Hade jätte trevlig erfarenhet med JP's Trafikskola! Kan rekommendera starkt både skolan och Firas som handledare!

/Maria
    2016-04-15 Firas C svarar Maria Y
    Tack för att du valde oss o lycka till i forsättningen
  • Katia H
    Katia H skrev om Jp´s Trafikskola
    Med stor glädje vill jag skrika att körkortet äntligen är taget!
    Tack till alla på JP's trafikskola för all hjälp och ett riktigt stort tack till Markus som gjort mig till en modig och självsäker förare.
    Jag rekomenderar denna trafikskola skarpt!
  • Sergej R
    Sergej R skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag skulle vilja starkt rekommendera skolan för alla som går och funderar på att ta ett körkort. Mycket kompetent och engagerad personal, fin bilpark och smidig administration av bokningar har hjälpt mig jättemycket. Nu är körkortet klart, både teorin och uppkörning gick hela vägen från första försöket. Tack så mycket, Claes, som var min lärare för ditt engagemang och ditt tålamod. Tack Firas för all din hjälp och tack alla på skolan! Det hat varit både roligt och lärorikt! //Sergej
    2016-03-16 Firas C svarar Sergej R
    Tack för att du valt oss o lycka till med allt här livet.
  • Amanda Y
    Amanda Y skrev om Jp´s Trafikskola
    Helt fantastiskt upplevelse med JP's! Alla där var så trevliga och professionella! Tusen tack för Jolanta som min lärare, hon var väldigt noggrann och rakt på saker. Och jag gillar det. Firas gav oss super bra teori lektioner. Youssef var så jätte snäll och fina leende på hela tiden. Jag fick köra med Claes på min sista uppkörning, han var också super nice och proffs! Tack så mycket för JP's som har hjälpt mig att uppfyllda min dröm i enbast två månader, från ingenting till fullständigt. :D
    2016-02-26 Firas C svarar Amanda Y
    Tack för att du valde JP'S Trafikskola o lycka till med allt här livet.
  • Shahrzad S
    Shahrzad S skrev om Jp´s Trafikskola
    Bästa trafikskolan ever, stor tack till Markus o firas, rekommenderar starkt
    2016-02-11 Firas C svarar Shahrzad S
    Tack för att du valt JP s trafikskola o lycka till med allt i framtiden.
  • Eric K
    Eric K skrev om Jp´s Trafikskola
    Valde JP's mycket tack vare närheten till jobbet och de fina rekommendationerna, så måste naturligtvis lämna en själv!
    Ett stort tack till Markus och Firas som fixade mitt körkort på ett par veckor och som verkligen sett till att jag inte behövt fixa någonting själv med bokningar och annat, utan bara varit bra projektledare för att allt skulle gå så fort och smidigt som möjligt för mig!

Eric
    2016-02-03 Firas C svarar Eric K
    Tack Eric för att du valde JP's trafikskola det var fantastiskt kul o få jobba med en så duktig person som dig.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Jp´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. Har tidigare haft svårt med att ta körkortet då tiden inte räckt till samtidigt som jag haft otur med att hitta en bra och seriös trafikskola men genom Jps trafikskola lyckades jag ta körkortet på lite mindre än 3 veckor med både teori och uppkörning från första försöket. Kan säga att jag inte alls var så duktig innan jps trafikskola då jag hade en hel del brister i mina grunder vad gäller körningen framför allt.
    Mycket engagerade och pedagogiska lärare vad gäller både teori och körning.
    Tror att engagemang och professionell attityd från skolan och lärarana är extremt viktigt om du ska kunna ta körkortet med kvalitet på kortast möjliga tid vilket skolan visade sig ha.
    Redan vid första samtalet med skolan så frågade jag ifall skolan kunde lägga upp en tids och utbildningsplan som passade mina behov vilket inte var några problem.
    Eftersom jag kunde vara ledig max en månad från jobbet så behövde jag verkligen studera och köra intensivt men ändå med kvalitet vilket skolan hjälpte mig med. Så körde 1-2 ggr per dag och läste teori parallellt. Stannade kvar och pluggade på skolan då lärare fanns tillgängliga ifall man vill ha hjälp.
    Vill även rikta ett extra stort tack till min trafiklärare Jolanta som med sin pedagogik och engagemang verkligen hjälpte mig mot det efterlängtade körkortet.
    2016-01-27 Firas C svarar Jonas A
    Tack Jonas för att du valde JP's trafikskola o lycka till i framtiden.
  • Julia S
    Julia S skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag rekommenderar JP's trafikskola starkt! Mycket bra och pedagogiska lärare både när det kommer till körningen och teorin. Extra tack till Jolanta som jag körde med då jag lyckades ta körkortet på första försöket.
    2016-01-18 Firas C svarar Julia S
    Tack för att du valde JP's Trafikskola o lycka till i fortsättningen.
  • Ali K
    Ali K skrev om Jp´s Trafikskola
    Rekommenderar starkt. Både jag och min dotter tog körkortet hos JP´s Trafikskola. De är hårda med regler kunniga,trevliga och roliga att köra bil med. Snart kommer den tredje medlemen från vårt familj (Korkmaz).
    2015-12-21 Firas C svarar Ali K
    Tack för att ni valde JP'S Trafikskola o lycka till med allt här i livet.
  • Viktor R
    Viktor R skrev om Jp´s Trafikskola
    Fantastiskt gäng på denna körskola! Mycket pedagogiska och de vill verkligen att du ska bli en så bra förare som möjligt. Rekommenderas starkt!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Jp´s Trafikskola
    Rekommenderas starkt! Alla trafiklärare jag körde bil med var pedagogiska, kunniga och gjorde det roligt att köra bil. Blev motiverad och peppad av Josef varje gång och det slutade med att jag äntligen tog körkortet.
    Jessica
    2015-12-10 Firas C svarar Jessica H
    Tack Jessica för att du valde oss och grattis till körkortet o bra jobbat.
  • Markus V
    Markus V skrev om Jp´s Trafikskola
    10/10 du får lära dig allt inom trafiken både på teorin och körningen. Rekomenderas starkt!

Personalen är väldigt kunniga och hjälper dig med allt du behöver veta!
  • Aron
    Aron skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag är supernöjd med lektionerna jag tog hos JP's trafikskola. Jag körde med Markus, och det funkade klockrent. Både uppkörning och teoriprov gick gallant på första försöket tack vare de pedagogiska lärarna på JP's!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag hittade JP's på nätet. Alla rekommendationer här talar för sig själva. Riktigt bra personal och alltid trevligt bemötande. Jag körde med Jolanta och jag klarade teori- och praktikproven på första försöket utan problem. Tack!

Rekommenderas varmt.
  • Aisha H
    Aisha H skrev om Jp´s Trafikskola
    Några vänner till mig tog körkortet ifrån denna skola och rekommenderade denna starkt. Nu äre bevisat då jag som aldrig suttit vid en ratt förut, klarade både teorin & förarprovet på första försöket! Skulle aldrig klarat om det inte vore får de! Körde mycket med Markus, en jätte trevlig lärare som tog mig ur min ''comfort zone'' och är anledning till hur bra jag är som förare idag! Körde även med grymma Aras som fick mig o tänka/planera min körning riktigt nogrannt. Körde inte med Firas så mycket, men inom teorin hjälpte han mig jätte mycket, genom alla teori lektionerna. Som fick mig att förstå allt som stod i boken. Vore det inte för dessa individer skulle jag aldrig klarat detta så snabbt!

Kommer rekommendera skolan vidare till mina vänner och för er som funderar på att ta körkortet! :)
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Jp´s Trafikskola
    Trevlig personal och pedagogiska lärare!
  • Louise S
    Louise S skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag tog mitt körkort för några veckor sedan och jag kan inte annat än att rekomendera denna skola! Jag hade aldrig klarat det utan dom. Jag körde med Marcus som är en fantastiskt bra lärare, han är gjord för detta jobb!! Efter dåliga erfarenheter från tidigare skola så gav Marcus mig självförtroendet tillbaka! Han trodde på mig och stöttade hela vägen. Jag gick alltid från skolan med känslan att jag ville köra mer och längtade till nästa lektion! Alla på skolan är otroligt duktiga och Teorilektionerna som chefen Firas håller i är riktigt bra!!

Tack ännu en gång till alla på JP, ni gjorde detta till otroligt rolig upplevelse som jag alltid kommer bära med mig!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Jp´s Trafikskola
    Jättenöjd!

Jag hade inga förkunskaper alls och hade aldrig suttit bakom ratten när jag började köra med JP. Min trafiklärare var Julanta och hon funkade strålande för mig. Jag tog 17 lektioner (B-kort, manuell) och klarade både teori- och praktikprov på första försöket.
    Dem var väldigt flexibla och jag fick hjälp med att pussla ihop ett bra schema. Det tog trots allt "bara" 1,5 månad från första lektion till körkort i handen.

Jag kan varmt rekommendera JP till samtliga som vill ta sitt körkort.
  • Marie O
    Marie O skrev om Jp´s Trafikskola
    Rekommenderas! Trevligt bemötande och professionella. Har hjälp bägge mina döttrar. Den ena då hon bara behövde lite uppfräschning av sina kunskaper inför uppkörningen och den andra med hela paketet. Man får köra med olika personer från skolan, vilket är toppen. De ställer upp och är uppriktigt intresserade av att hjälpa sina elever.
  • Katja H
    Katja H skrev om Jp´s Trafikskola
    Jättebra! Väldigt bra upplägg. Körde med 3 olika lärare och alla var väldigt pedagogiska och tillmötesgående. De visste vad som var viktigt att öva på och drog inte ut på onödiga saker (var med om det på en annan trafikskola). Jag klarade både teorin och körprovet på första försöket.
  • Jennica
    Jennica skrev om Jp´s Trafikskola
    Världens bästa trafikskola!! Jag hade uppkörning idag och teoriprov igår, klarade båda på första försöket. Markus var den lärare jag körde med och han är helt klart bäst!

Rekommenderar JP's trafikskola till alla som går i körkortstankar!!

Tusen tusen tack till all personal för ert stöd och engagemang.

Garanterat den bästa trafikskolan i Stockholm. /Jennica
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Jp´s Trafikskola
    Utan JP´s hade jag inte haft körkort i dagens läge. Jag kan varmt rekommendera att ni söker er till Markus, han är så lätt och han lär ut på ett riktigt bra sätt, man får känslan av ett behagligt lugn, jag har nog aldrig haft så kul i bilen som när jag körde med honom. Om ni även har möjlighet så kan ni testa Firas, han är riktigt härlig också! Jag tog även halkbana med dom, och så himla kul att åka med Firas dit. Dom är toppen, bästa körskolan i Stockholm! KING!
  • Minna M
    Minna M skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag bestämde mig för att äntligen skaffa det rosa kortet och googlade mig till JP`s trafikskola och såg alla bra omdömen så jag slog till och jag måste säga att dom helt klart förtjänar allt beröm de kan få.
    Trots lite knas med tider i början så ordnades allt upp profesionellt och jag har känt mig trygg med alla lärare. De är professionella, trevliga och roliga!
    Idag fick jag äntligen mitt kort på första försöket.
    Jag vill varmt rekommendera denna trafikskola om du planerar körkort.

Tusen tack till all personal!
    Minna
  • Jelena M
    Jelena M skrev om Jp´s Trafikskola
    Med Jp´s Trafikskola kommer du garanterat nå ditt mål ! Du få inte bara körkort utan också få alla viktiga grunder för att kunna köra trafiksäkert för egen del. Högst professionella trafiklärare! Aras lagt mycket bra grund och Firas på ett mycket pedagogisk sätt med konstruktiv feedback ,tålamod och mycket pepp och engagemang bidrog stark till att jag idag fått mitt efterlängtade körkort (gjort flera försök med andra trafikskolor utan framgång). Du få också mycket hjälp av Youssef och Nadja som är alltid villiga att hitta passande just för Dig körlektionstider och Du kommer att känna Dig mycket välkommen på Jp`s Trafikskola.

Mycket tacksam Jelena!
  • Lollo J
    Lollo J skrev om Jp´s Trafikskola
    Jättebra trafikskola! Jag har trivts där sen dag ett. Alla är väldigt trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Mycket pedagogiska lärare, bra lektionslängd, och bra paketpriser! Trafikskolan ser till elevens bästa intresse. Jag är supernöjd och tackar för all hjälp jag har fått!
  • Diana E
    Diana E skrev om Jp´s Trafikskola
    10 av 10, i topp betyg!

Super nöjd hela tiden, från första samtalet med Youssef till jag hade körkortet. Kunniga och trevliga lärare som tror på en till fullo.

Rekommenderar starkt JP's trafikskola till alla som vill ta körkort snabbt. Rekommenderar starkt Jolanta och Sokrates!! Körde med båda. Båda har bra och lugna attityder och repeterande taktiker samt som pressar en så man klarar av alla stressfyllda situationer.

Denna körskola skiljer sig väldigt mycket från alla andra då de verkligen är måna om att utbilda bra förare. Nadia och Youssef i receptionen är alltid behjälpliga och försöker fixa fram tider för lektioner efter ens behov.

Jag vill tacka er alla på JP's för ert fantastiska stöd och engagemang! Ni får garanterat 5 stjärnor av Värdens bästa trafikskola !!

Världens bästa trafikskola!!! ///Diana
  • Pmj F
    Pmj F skrev om Jp´s Trafikskola
    Efter att ha tagit körkortet med stor hjälp från Jp's Trafikskola vill jag nu utvärdera körskolan. Jag upplever att jag fått ett superbra stöd för att bli en bra bilförare och efter att ha kört med olika lärare så kändes det som jag var en formel 1 förare med ett helt stall av experter som byggde upp mitt självförtroende och lokaliserade brister så att jag stadigt blev en bättre och säkrare förare. Trevliga är de också och jag kommer att sakna att hänga med dem.
    Upplever verkligen totalupplevelsen som att detta är en trafikskola som tar sin roll mycket seriöst och arbetar på ett bra pedagogiskt sätt och jag kan varmt rekommendera dem. /Magnus
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Jp´s Trafikskola
    Tog ett paket med 10 lektioner på Jp s Trafikskola,
    Körde mest med Firas som är den skönaste o bästa läraren jag haft, tog även ett par Teori lektioner med han som gav mycket.
    Kan även säga att alla lärare där e grymma då jag körde med Jolanta,Markus,Arash som alla 3 är mycket trevliga,lätta att snacka med, roliga, lär ut mycket proffsigt.
    Sen är ju Yousef ( bossen :) ) jättesnäll o hjälpsam och hittar bra tider och fixar bokningar som passa bäst.

Jag rekommenderar denna skola STARKT ( Ni e grymma :) :)
  • Han Z
    Han Z skrev om Jp´s Trafikskola
    Klarade uppkörningen igår och vill verkligen tacka er alla på JPs trafikskola! Körde mest med Aras och Markus som har mångårig erfarenhet som trafiklärare och även lite med Jolanta också. Markus är väldigt tydlig, pedagogisk och engagerad. Aras har bra humor och brukar lätta upp stämningen så att man inte blir för stressad som nybörjare. Alla tre lärare är mycket proffsiga och trevliga och hade mycket tålamod för mig. Yousef är jättesnäll och hjälpsam och försöker fixa alla bokningar så att tider passar mig bäst. Rekommendera denna skola starkt!!! Ni är BÄST!!! =)
  • Anders J
    Anders J skrev om Jp´s Trafikskola
    Mycket, mycket nöjd med min 2v intensivkurs vilken igår resulterade i mitt körkort på första försöket både vad gäller teoriprovet och uppkörningen. JP's är ett familjeföretag och arbetar seriöst och långsiktigt och månar om att anpassa utbildningen till elevens förutsättningar och att sätta upp realistiska mål. Detta var mycket viktigt för mig, inte minst pga att jag är 42 år och nu har en helt annan inlärningsprofil än när jag var 18 år. De är också suveräna på att stärka elevens självförtroende. Josef i receptionen är mycket vänlig och alltid hjälpsam. Jag körde mest med Firas och det fungerade mycket bra. Firas är lugn, trygg och ger lagom mycket feedback under själva körningen. Körde även med Aras och lite med Anders och Jolanta och de är alla mycket bra. Stort tack allihopa!
  • Liliane V
    Liliane V skrev om Jp´s Trafikskola
    JP's trafikskolan är den bästa trafikskola jag vet. Jag kan bara säga så här! Ni är grymma!!!! Jag kunde ingenting om hur man skulle köra bil innan jag kom till er. Idag 12 juni 2014 klarade jag min uppkörning på första försöket. Jag hade klarat teorin för 2veck sedan (också på första försöket. Jag trodde inte på mig själv men tack vore ert pedagogisk sätt att lära eran elever fick jag en stor självförtroende.
    Jag körde nästan med alla lärare på Jptrafikskola. Aras som alltid var lugn även fast jag felade många gånger. Markus fick mig att våga lite mer och inte vara rädd, så rädkänslan försvann. Jolanta brukade säga till mig: andas det kommer blir bra :) och Firas som alltid finns när man vill fråga nånting som kanske låter som en "dum fråga" och hans berättande körning strategi hjälpte mig mkt :). Tom den underbara Youssef som alltid finns när det gäller bokningar för att hitta en tid att köra....Hela gänget hjälpte mig med att klara mitt körkort på första försöket. Stort tack till er. Jag rekommenderar JP's trafikskola starkt. Det är sååå självklart att ni får 5 stjärnor av mig. Tusen tack.. Ni är bäst
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Jp´s Trafikskola
    Trevlig pedagogisk personal! Jag tog körkortet på 5 veckor trots att jag aldrig kört tidigare! Rekommenderar Firas med sin lugna attityd och repeterande taktik samt Markus som pressar en så man klarar stressfyllda situationer. Har föreslagit JPs till alla jag känner som behöver ta körkort!
  • Elena
    Elena skrev om Jp´s Trafikskola
    Stockholms bästa trafikskola! Pedagogiska lärare med otroligt tålamod, personlig utbildning och fantastisk service! Rekommenderas starkt!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Jp´s Trafikskola
    Värdens bästa trafikskola !!! Den första man möter när man kommer dit är underbara Josef som alltid fixar och trixar så du får dom tider att köra på som du vill !! Sen har jag mest kört men bästa Firas(vilket tålamod) som verkligen ger det förtroende som du behöver som nybörjare! Firas håller även i teori lektionerna (på måndags kvällar, perfekt tid efter jobbet ) dom var upplagda med bravur, man märker på alla att deras proffsiga arbets sätt kommer från flera års erfarenhet!!! Jag som aldrig tidigare suttit bakom ratten när jag började på JPs sommaren 2013 har nu körkortet 10 feb 2014, jag rekommenderar varmast denna fantastiska JPs trafikskola!!!!!
  • mary m
    mary m skrev om Jp´s Trafikskola
    Jag vill tacka Jp's trafikskola för att äntligen nåt min dröm! Framför allt hylla Aras, Jolanta & Markus som har hjälp mig få mitt körkort idag! Jag är glad att jag bytte körskola. Den familjära atmosfären som råder där gör så att man känner sig hemma på en gång. Deras utbildningar är väldigt pedagogisk och roliga. Jp's skola är verkligen anpassad för varje elev som går där. Deras elevcentral sida är suverän, hjälper en med exempelvis boka tider, kolla hur man ligger till via nätet m.m Tack för allt!!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Jp´s Trafikskola
    Igår den 6e maj tog jag äntligen mitt efterlängtade körkort! hade nästan gett upp hoppet,. efter många om och men klarade jag både teorin och uppkörningen på första försöket. har kört lite hemma sedan tidigare, men behövde komplettera med körlektioner från trafikskola, vi börja om från 0, och wow det enda jag kan säga är att Markus och Firas är exceptionellt skickliga trafikskolelärare! Markus är väldigt pedagogisk, han tjatar tills allt sitter per automatik, och Firas var grym på att förklara teori. Båda två hjälpte mig finslipa de där små detaljerna som är OERHÖRT viktiga och avgörande för uppkörningen. Tack JPs för att ni la en stark grund för mig och mitt körkort. Ni får helt klart 5/5 av mig.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Jp´s Trafikskola
    JP's Trafikskola är exceptionellt den bästa trafikskola som finns! Det handlade aldrig om att bara plugga hårt till proven och sen vips, har man glömt bort högerregeln m.m.

Jag fick fördjupande kunskaper om trafiken, fordonen, miljö och mig själv som förare, detta assisterade all personal med, speciellt Firas och Yosef.

Med korten på bordet utan att överdriva, denna skola har sin egen nisch. Personalen visar med god pedagogisk handledning hur man blir en god förare.

Priserna är inget o snacka, om det skulle kosta 100 lax för en intensiv utbildning skulle jag ändå välja JP'S UTAN TVEK!

Moderna och kör glada bilar är ett stort check samt har skolan en familjär atmosfär som man verkligen trivs med!

Tackar Firas för hans envishet med "berättande körning" både för uppkörningen och för en själv, detta gav mig mitt körkort!
    Alla borde plugga på Jp's Trafikskola! //Alexander

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg