Hornstulls Trafikskola

Hornstulls Trafikskola

46 omdömen om Hornstulls Trafikskola

Ulrika S
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag hade såå bra lärare på Hornstull trafikskola och väldigt bra upplevelse, kan verkligen rekommendera att ta lektioner här. De var lugna, trygga och lärde ut på ett pedagogiskt sätt. Tips är att köra med olika lärare (jag hade en lärare jag körde mest med men sen ett par lektioner med de andra), på så sätt fick jag ännu mer tips och praktiska erfarenheter. Högsta betyg och hade inte klarat att ta mitt körkort utan gänget på Hornstull trafikskola :)

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

ELISABET Å

Otroligt bra och proffsiga lärare. Hade aldrig fått mitt körkort utan dem <3

SANNA G
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Kan varmt rekommendera Hornstulls trafikskola. Har kört med olika lärare men särskilt med Hawkar. Duktiga och pedagogiska lärare. Sitter nu med körkort efter första uppkörningen! Stort tack till er!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Diana S
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Bästa trafikskolan! Jag hade Lars som lärare, han var otroligt proffsig, pedagogisk och lyhörd. Från att vara en ganska osäker förare gick jag snabbt till att vara lugn och noggrann i min körning, detta tack vare Lars. Hans pepp och engagemang gjorde så att jag klarade uppkörningen på första försöket, teoriprovet klarade jag också med stor marginal då jag under mina körlektioner fick info som var nödvändig för mitt prov. Jag rekommenderar starkt Hornstulls trafikskola!

Ah-ling Y
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag tog körkort för automat. Hade bästa körläraren, Hawkar, som hjälpte mig igenom min resa! Mycket kunnig och pedagogisk samt med ett extremt stort tålamod. Hade aldrig suttit bakom ratten innan jag tog första körlektionen och Stockholm är ju inte direkt den lättaste staden att köra i men klarade det tack vare en fantastisk utbildning. Skolan ställer krav på sina elever vilket gör att man garanterat kommer därifrån med ett körkort! Körde även några lektioner med Lasse och Marie, har bara positiva saker att säga om alla...

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Valentina
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Har haft Hawkar som lärare, är sjukt nöjd! Lugn och pedagogisk. Har tidigare vart på en annan körskola då jag inte tyckte de var lika bra som denna. Klarade uppkörningen här på första försöket, super nöjd! /Valentina

Emil K
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Grymt bra trafikskola! Pedagogiska och lugna lärare som verkligen bryr sig om eleverna! Hade Hawkar som lärare och han har verkligen lärt mig att köra bil och gjort mig till en säker bilförare! Har inget ont att säga om skolan, allt fungerade otroligt bra från början till slut! Är väldigt glad att jag valde Hornstulls trafikskola.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Mikaela S
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Fantastiska lärare som får en att känna sig bekväm i trafiken från dag ett. Jag hade inte kört bil tidigare och inte heller någon möjlighet att öva privat. En intensiv utbildningsplan med körning varje dag och jag klarade sen både kunskap och körprov på första försöket. Stort Tack till Hawkar!

Elena A
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Stor TACK till Howkar och Lasse för mitt körkort! Innan jag började på Hornstulls, hade jag kört på 3 olika trafikskolor och kuggat 3 uppkörningar. Problemet var alltid detsamma - dålig avsökning. När jag frågade hur man blir bättre på det, fick jag höra att det kommer med erfarenheten. Då körde jag mycket med min man som handledare. Min avsökning har knappt blivit bättre, samt som vår relation har blivit sämre. Endast med hjälp av Howkar lyckades jag att förbättra min avsökning och fick körkort. Tack för det! ...

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Pierre B
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Har precis kommit hem från uppkörningen i Farsta, klarade det på första försöket! Kan inte vara annat än supernöjd med trafikskolan som helhet och speciellt med Hawkar, han har varit mycket hjälpsam! Lugnt och metodiskt har vi gått igenom vad man måste kunna och var jag kommer att köra på uppkörningen. Tusen tack för dom här två månaderna!

Emilia S
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Är väldigt nöjd med Hornstulls trafikskola. Bra och pedagogiskt upplägg och lätt att få tider. Skönt att få hjälp med allt längst med vägen (riskettan, halkbana, handledarutbildning), och att de tidigt sätter upp en tid för uppkörning så att man har ett mål att jobba mot. Jag körde både med Hawkar och Lasse och tyckte att det var toppen att testa olika lärare med olika körstilar, lärde mig mycket från båda!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Mattias  N
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Klarade uppkörningen på första försöket tack vare kompetent, engagerad, uppdaterad och tydlig handledning från skolans lärare. Har kört med samtliga lärare och kan rekommendera dom alla.

Thomas J
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag hade förmånen att få köra med alla tre, Marie, Hawkar och Lasse. De var alla bra. Jag gillade filosofin att man trots att man var helt och hållet nybörjare skulle ut i trafiken och köra. De var pedagogiska och precis lagom nitiska för att ingjuta självförtroende och lust till vidare utveckling men samtidigt lära sig väldigt mycket på kort tid. Jag körde i princip uteslutande lektioner och inget privat. Jag klarade uppkörningen på första försöket där det är som svårast i Sverige. Det är bra betyg, det.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Måns G
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Hade Marie och Lasse som lärare, vilka båda var väldigt bra. Körskolan har väldigt god service, bokar/fixar allt och mycket prisvärd. Kan starkt rekommendera Hornstulls Trafikskola!

Lydia C
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag är jättenöjd med Hornstulls Trafikskola! Körde med Hawkar som var mycket tydlig, lugn och pedagogisk. Väl värda körlektioner, klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket. Fick ett trevlig bemötande från alla och det var bra upplägg på körlektionerna. Rekommenderar skolan starkt!

Petter N
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag var väldigt nöjd med körskolan. Hade Hawkar som lärare, han kändes seriös och var pedagogisk. Klarade uppkörningen/teorin på första försöket. Körde inget privat.

Fredrik
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket med hjälp av Hornstulls Trafikskola!!

Fredrik  L
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Klarade teorin på första men uppkörning på andra försöket. Se till att byta handledare under perioden du övar, dvs om det finns möjlighet, det hjälpte mig mycket. Kör lärarna Hawkar och Marie använder sig av olika pedagogiska metoder där båda hjälpte mig, på olika sätt, att tillslut nå mitt mål. Genom bytet och genom att samtidigt köra med en bekant, fick jag flera personers synvinklar och åsikter vilket gav mig mycket i slutändan. Tänk på att inte ha för bråttom med första uppkörningen men kanske främst den andra,...

Awed
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Kan varmt rekommendera Hornstulls Körskola. Extremt pedagogiska handledare som hjälper dig fram till körkortet

Laura t
Skrev om Hornstulls Trafikskola

During the fall of 2016 I took my drivers lessons at Hornstulls Trafikskola with Marie. It was a great experience, because she made me feel very welcome and comfortable driving around in Stockholm. The lessons were very professional but we also had a lot of fun together. The schedule was perfectly organized and they were very flexible. They helped me a lot with all the official arrangements with the Transportstyrelsen. Because I am not Swedish, it was hard for me to understand everything but they took care of all my doubts...

Linnea W
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag började med en intensivkurs på två veckor i juni 2016 och körde ca 1-2 dubbellektioner i veckan på skolan efter det. Klarade uppkörningen i slutet av november! Upplevde skolan som seriös, ingen känsla av att man ville "lura på" mig fler lektioner än jag behövde, till och med körskolläraren som peppade att boka uppkörning. Bra undervisning, lite sträng ibland men rättvis, tydlig och metodisk. Riskettan kändes lite hafsig, som att den trafikläraren mest ville ta sig igenom det för att få gå hem - vilket ju var ganska skönt för oss andra också men man är ju där för att lära sig ändå.

Tina T
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Fantastiskt bra bemötande ifrån kompetenta, trevliga bilskolelärare! Varje lektion var lärorik och utformad individuellt efter min körförmåga och mot mina mål. Tack vare fantastiska Hawkars stöttning och råd i trafiken så har jag nu ett körkort och kan tuta och köra ute i trafiken på ett tryggt och defensivt sätt. :) Mycket väl värda lektioner. Jag köpte intensivpaketet med det mesta inkluderat och var mycket nöjd. Innan jag köpte paketet så köpte jag en provlektion där jag fick en känsla av hur lektionerna skulle vara...

Hanna S
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag har varit otroligt nöjd med Hornstulls Trafikskola från dag ett. Trevligt bemötande, perfekt att få köra i stan med en gång, pedagogiska och lyhörda lärare. En extra guldstjärna till Hawkar som jag kört med som alltid trott på mig och min förmåga, han pushade mig att våga köra upp långt innan jag räknat med. Idag klarade jag det på första försöket och det är tack vare honom! Det tog totalt ca 2,5 månad och trafikskolan är dessutom väldigt prisvärd. Jag kan varmt rekommendera Hornstulls Trafikskola till alla som överväger körkort.

Oscar L
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Professionella, säkra, duktiga, smidiga och flexibla. Klarade uppkörningen i morse i Farsta på första försöket. Började köra med Marie på skolan i sep/okt - så tog mig cirka 1,5 månader totalt. Jobbar heltid och har två småbarn hemma, men Marie var otroligt flexibel och smidig att ha att göra med så vi lyckades alltid hitta tider som fungerade för oss båda. Kan verkligen rekommendera denna skola för er som vill lära er köra bra på kort tid till en låg kostnad.

ROMINA M
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Så himla nöjd med körskolan! Rekommenderar Marie och Hawkar any day! Det var så kul att kör att jag faktiskt inte ville att det skulle ta slut.

Idil O
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag bytte till Hornstulls Trafikskola efter att ha varit missnöjd med min första körskola. Vilken kontrast!! Jag hade Hawkar som körlärare; han var pedagogisk, seriös, lyhörd och service-minded, men framförallt inspirerande. Han peppade och trodde på mig från dag 1, vilket jag är väldigt tacksam över. Jag hade min uppkörning igår och klarade det på första. Jag kan verkligen rekommendera skolan varmt!

Emma R
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Trevlig och välutbildad personal. Jag känner mig alltid välkommen. Bra pris och rekommenderar verkligen denna bilskola

Erik G
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Kan starkt rekommendera Hornstulls Trafikskola. Körde 20 lektioner med Hawkar och är riktigt nöjd resultatet. Klarade uppkörningen på första försöket :) /Erik

Tommy T
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Mycket nöjd med instruktör och upplägg. Fokus ligger på lära sig grunderna och fixa uppkörningen och inte mjölka eleven på lektioner. Trevligt och avslappnat.

Ida A
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag valde Hornstulls trafikskola efter att ha blivit rekommenderad av flera bekanta. Jag är otroligt nöjd med mitt val. Jag blev väldigt trevligt bemött från första början av både Marie och Hawkar. De har verkligen ansträngt sig för att hjälpa mig påvägen till mitt körkort med ett pedagogiskt och noggrant lärande.

Marat D
Skrev om Hornstulls Trafikskola

It was very difficult to book test driving lesson: a lot of emails and rescheduling. In result, I woke up early, arrived 10 mins ahead, was waiting for 20 minutes, called for 3 times but nobody answered. After reporting via email, they explained that the manager got ill and stayed at home. Surprisingly, I was not informed about that. Horrible service! I'll stay away from this school!

Marat D

Olle V
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Fick idag mitt körkort och kan inte annat än att ge högsta betyg till Hornstulls Trafikskola! Har känts superbt från dag 1, då jag tog min första provlektion. 3 veckors intensivpaket med bästa tänkbara lärare gjorde att jag kände mig trygg i utvecklingen. Rekommenderar verkligen intensivpaketet! Stort tack till Hawkar som hjälpte mig!

Anna-li
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag bytte körskola i januari för att köra med Hawkar på Hornstull Trafikskola, bästa beslutet jag fattat för att ta mig närmare körkortet! Mycket pedagogiskt och individanpassat. Försöker alltid att anpassa tider som fungerar för mig som elev när det behövs, och bra stöd inför uppkörning och teori. Igår tog jag äntligen mitt körkort och det kan jag tacka Hawkar och Hornstull Trafikskola för! Jag kan varmt rekommendra dem.

Mikael E
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Hornstulls Trafikskola är en liten skola med personligt och mycket trevligt bemötande. Hawkar, som jag körde med, är en mycket pedagogisk lärare som verkligen anpassade utbildningen efter mina behov. Han var mycket flexibel och ansträngde sig hela tiden för att hitta tider och upplägg som passade mig. Jag rekommenderar starkt den här körskolan!

john e
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Är mycket nöjd med Hornstulls bilskola, som är mindre, men har lite mer personligt bemötande. Tog lektioner för Marie som anpassade utbildningen efter mina behov. Hon var lugn och gav bra feed-back under körlektionerna, och förberedde en väl inför uppkörningen.

Carl E
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Efter att ha lämnat en annan trafikskola, och börjat köra privat, klarade jag inte första uppkörningen. Inför det andra försöket valde jag däremot att ta två lektioner på Hornstulls Trafikskola. Jag körde med Hawkar som var lugn och pedagogisk, vilket fick mig att känna mig tio gånger säkrare än innan.Jag lärde mig mer på 2 lektioner än vad jag lärt mig under 8 på föregående skola. Det resulterade i att jag fick körkortet på andra försöket. Ifall jag hade kört med Hornstull från början misstänker jag att jag skulle kunnat...

Sanna Z
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Jag kom till Hornstulls Trafikskola efter att ha varit missnöjd med min första trafikskola. Jag är supernöjd med valet och det enda jag ångrar är att jag inte började hos Hornstulls Trafikskola från första början. Hawkar har varit pedagogisk och lättsam och jag fick snabbt tillbaka både körglädje och självsäkerheten i trafiken. Mot slutet bestämde vi gemensamt ett datum för uppkörningen och jag har hela tiden kunnat följa min utbildningsplan vilket gjorde att jag kände mig klar och säker när det väl kom till uppkörningen,...

Ludvig W
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Har övningskört privat i perioder sedan ett par år tillbaka. Innan sommaren bestämde jag mig för att hitta en körskola för en intensivkurs. Efter att ha jämfört priser och recensioner på en del skolor på och runt Södermalm tog jag kontakt med Hornstulls trafikskola och bokade in en testlektion med Marie. Jag förklarade att jag hade ganska bråttom att ta körkortet innan terminen skulle dra igång igen efter sommaren. Hon förstod direkt min situation och tillsammans satte vi upp en lektionsplan. Varje lektion följde sedan en...

Ludvig W

Martin S
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Väldigt nöjd med den utbildning jag fick här. Pedagogiskt, trevligt och vänligt. Bytte från en annan skola till Björgs och kände direkt att min förståelse ökade med Marie som lärare, hon är väldigt bra på att lista ut vad man är för sorts person och förare och anpassa lärandet utifrån detta. Supernöjd!

ebba
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Bra och pedagogisk undervisning. Trafikläraren var lugn och trevlig. Jag har nu tagit körkortet!

Sofia  T
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Kan starkt rekommendera Björgs trafikskola i Hornstull! Min trafiklärare var Jürgen som var väldigt engagerad, pedagogisk och trevlig och väldigt mån om att man skulle fixa körkortet. Och det gjorde jag! //Sofia

Camilla B
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Eftersom jag bor i Hornstull så var mitt självklara val av bilskola Björgs. Min lärare Marie var både pedagogisk och tålmodig under mina körlektioner och jag har nu fått mitt mycket efterlängtade körkort. Jag kan varmt rekommendera Björgs Trafikskola.

Finn E
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Mysig liten skola i Hornstull. Flexibel och personlig undervisning. 10 dubbel-lektioner räckte för att klara uppkörning i Farsta. Tack Marie!

Mattias H
Skrev om Hornstulls Trafikskola

Bra och trevlig liten trafikskola nära Hornstull. Jag hade Marie som körskolelärare och hon var toppen! Körde hyfsat intensivt, runt 25 lektioner och tog mitt körkort på 1,5 månader och satte både teorin och uppkörningen på första försöket.