Fogels Nya Trafikskola

Välkommen till Fogels Nya Trafikskola!

Med ny ägare och totalrenoverade lokaler erbjuder vi dig hjälp på din väg mot körkortet.
Vi erbjuder körkortsutbildning på behörigheterna AM, A, B (Manuell & Automat), B96 & BE-körkort. Vi kan även erbjuda dig med funktionsvariationer riktigt bra körkortsutbildning då både bilar och lokaler är anpassade för dig också.

Förutom att vi erbjuder spetskompetens inom NPF (Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar) så har vi specialanpassning utav handikappbilar för olika funktionsvariationer. Vi har ett exklusivt samarbete med Star Mobility AB som är Sveriges enskilt största och ledande företag som specialanpassar bilar efter kundernas specifika behov. Vi kan också nu meddela att vi har ett samarbete med Läkarintyg.se som hjälper till att skriva intyg för NPF och olika funktionsvariationer.

Vi har många års erfarenhet i branschen vilket gör att vi utöver körlektioner också kan erbjuda Risk 1:an, Risk 2:an, Handledarutbildning och lärarledda teorilektioner. Vi kan även anpassa teorin för NPF-elever (mindre grupper om 3-6 elever).

När du tar ditt körkort hos oss kommer vi överens om en individuell utbildningsplan som gör att du får ut maximalt av den tid du lägger ner. Du lär dig dessutom köra i en trevlig, avspänd och målinriktad miljö.

Läs vad 123 kunder tycker om Fogels Nya Trafikskola 2

2022-12-06 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött av företaget och Micke levde upp till mina förväntningar för hur en bra körskola ska fungera.
    2022-12-06 Insamlad av företaget
    Supertrevlig approach, lärde mig otroligt mycket på lektionerna. Fick köra en rolig bil i jättefina miljöer. Skönt snack som inramning. Sammanfattningsvis en lärorik och rolig resa som resulterade i ett körkort.
    Skitkul resa från start till mååål Amadeo :-) Önskar dig lycka till med den fortsatta körningen och sedan plugget i Australien. Fogels Nya Trafikskola
    2022-11-24 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött jätte bra

Det var bra

Körlektion
    Stort grattis till körkortet Arvid, kul att du klarade det innan jul.
    Kör väl och ta hand om dig
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    En otroligt bra och godhjärtad körlärare som verkligen jobbar för att man ska klara körkortet!
    Tog körkortet på första försöket efter några månader från att inte ha kört nått innan!
    Micke har även hjälpt mig efter jag tog körkortet att fixa o trixa så jag har kunnat köpa en vettig bra anpassad bil.
    Tipsar starkt om Micke och denna körskola!!
    Tack för din fina review Tyra ;-)

Det är alltid lika kul att kunna bistå kunder med funktionsvariationer och se att även de kan ta ett körkort på första försöket.

Det har varit en skitkul resa att få lära känna dig under den här tiden.

Jag hjälper gladeligen mina kunder med att finna en bra bil som funkar för de specifika behoven som krävs för att underhålla din körträning fram tills att din nya bil är klar.
    Jag önskar dig all lycka i framtiden med både bil, körträning och nya jobbet inom kort

Varma kramar
    Team Fogels Nya Trafikskola
    2022-11-04 Insamlad av företaget
    Detta är bästa trafikskolan i Stockholm med bästa trafikskolläraren Micke!

Har haft en fantastisk upplevelse hos Micke där jag sett fram emot varje körlektion! Det är en fröjd att gå hos Micke för varje lektion är mycket varierande och man lär sig något nytt varje gång! och Micke, han ställer alltid upp! Det märks att han lägger ner hela sin själ i bolaget och är mån om sina elever att de ska klara uppkörning och kunna köra iväg tryggt och säkert!

Om man vill ta körkort med valuta för pengarna så är det verkligen Fogels trafikskola man ska köra på! Det har varit en riktig fröjd att ta körkort med dem!
    Tack för dom fina orden och den fina recensionen Michelle ;-) Det värmen i höstrusket.
    Det är med en stor sorg men samtidigt en stor lycka att först få följa din "Man Christian" och sedan dig på din resa till målet till körkortet :-)
    Kör väl å tappa inte detta nu när du är höggravid och lycka till med allt
    Kram Michael
    2022-09-25 Insamlad av företaget
    Just passed my driving test and all thanks to Michael. I was very lucky to have him as my instructor and coach, he has been extremely informative, teaches with lot of patience and is very professional, which is highly appreciable.

Michael is very knowledgeable about all things driving, rules and safety, eco driving, tips & tricks to park, etc.

Loved our chats on our drives and feel much more confident and competent as a driver, thanks to his guidance. Would definitely recommend learning with Michael.
    Thank you for the kind words and your nice feedback :-)
    I wish you all the best in the future with your new driver's license and your move to Switzerland
    You are a great driver
    Drive well
    //Michael
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Micke hjälpte mig att ta mitt körkort på första försöket. Jag hade önskat en tydligare planering för lektionerna och under dem. Annars är jag mycket nöjd.
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Mkt pedagogisk lärare som ser till att du är mycket väl förberedd för uppkörningen.
    2022-08-08 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i stan! Super bra service bra handledare och grymma bilar att åka med! Toppklass på hela paketet passa på att investera ditt körkort hos Fogels nya trafikskolan du kommer inte ångra dig!
    Tack för din fina feedback William :-)
    Lycka till i framtiden nu med det nytagna körkortet och håll hårt i det...
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Jag har haft en väldigt krokig väg med körkortet. När jag kom till Micke blev jag välkomnad med mycket förståelse och han anpassade körningen därefter. Han är mycket skicklig på sitt jobb och anpassar körningen efter individen vilket underlättar oerhört. Det är också väldigt lätt att klicka med Micke och under hela denna resa har skratt, humor och positivitet varit starkt närvarande. Micke har lärt mig saker jag aldrig lärt mig någon annanstans och jag är så oerhört tacksam att jag hittade hit. Han har gjort mig uppmärksam på allt i trafiken, och gör att jag känner mig trygg nu när jag ska börja köra själv. Jag kan inte vara mer nöjd med all hjälp jag har fått och trots en tuff resa har jag haft så himla roligt på vägen! Det känns nästan sorgligt att nu när jag tagit körkortet inte ha fler körlektioner med Micke. Det var så himla roligt att vara ute och köra med Micke! Och så mycket man lärde sig på varenda lektion!

Tack för att du trodde på mig, tack för att du aldrig gav upp på mig och tack för all pepp. Kunde inte önskat mig en bättre mentor för vägen till körkortet. Tack för allt Micke!

Varma hälsningar Chanel
    Det är nästan så man får en tår i ögat när man läser denna fina recension :-)

Det har varit en tuff resa för dig med okunskap, missförstånd och fel pedagogik från de tidigare trafikskolor som har kört med dig. Detta är djupt beklagligt och oprofessionellt.

Jag är glad att vi kunde hjälpa dig och hitta just din väg och metod som funkade för just dig. Det är väldigt lätt att slå sig för bröstet och säga att vi bemästrar NPF men sedan när det väl kommer till kritan så har ingen tidigare klarat den uppgiften???

Det har gjort att det dels har tagit en brokig väg och en avsevärt dyrare resa för dig som kund och elev vilket är så tråkigt att få uppleva som skolägare, mentor och pedagog i dagens läge. Det är inte billigt att ta körkort idag och speciellt i ditt fall.

Du har varit en grym elev som har satt och gjort ett djupt intryck på mig som pedagog för all framtid. Allt går bara man vill, är engagerad och motiverad och får rätt peppning. Det har varit skitkul att lära känna dig som person och resan vi har gjort tillsammans.
    Men också fått möjligheten att hjälpa dig att lära känna dig själv bättre ;-)

Det var nära några gånger då du höll på att ge upp allt som du hade kämpat för så länge, men så sjukt kul och hedervärt att du satte din tilltro till just oss. Man skall aldrig ge upp hur motigt det än må vara...

Och vi är så glada att vi fick följa dig på din resa till målet, finns inga ord för detta...

Lycka till nu i framtiden och vilken grym förare du är nu om vi jämför med andra :-)

Bästa hälsningar
    //Michael
    Utbildningsledare och skolchef
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Grymt bra trafikskola, varit så lärorikt från start till mål! Är oerhört nöjd med min hela min upplevelse med Fogels Trafikskola och Läraren Michael är har verkligen hjälpt mig, väldigt kunnig och tålmodig och grym på det han gör! Skulle varmt rekommendera trafikskolan till alla! Tack för allt!
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Michael is an extremely thorough teacher. He provided clear tips and feedback. I feel his best asset is that is very much wants the best for his students. I appreciate that he always is driving for excellence and provides continual reminders. Michael also is very good at identifying an individuals needs and also understands that different people learn in different ways.
    I highly recommend this Trafikskola.
    Thank you for your great feedback Veronika, it has been a fun and rewarding journey from start to finish. I wish you all the best with your driving license and that you can now enjoy driving yourself wherever you please and that you can also relieve Magnus with driving ;-)
    Wish you and the family a nice and rewarding summer
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Fogelst Nya Trafikskolan har lyckas med mig med körkort nåt ingen annan skolan lyckades med, så stort tack för det.
    Det är alltid lika kul att kunna hjälpa kunder som inte har lyckats få den hjälp på andra skolor som de behöver för att nå ända till mål och att det finns hopp bara man får rätt förståelse och verktyg för att lyckas :-)
    Du är väl värd detta körkort, njut så mycket du bara kan nu under sommaren och för all tid framåt som du får glädje utav körkortet
  • Arvid P
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsigt och välkomnande. Utbildningen tillfredställer alla områden av körning.

Innan utbildningen så var jag besviken då jag hade kuggat en uppkörning. Jag förväntade mig en utbildning som gav mig verktyg inför uppkörningen, men även för körning efteråt. Jag fick allt jag förväntade mig, och mer.

Jag köpte ett lektionspaket och en del lektioner, och jag lånade även bilen på uppkörning. Det var bra och väl värt priset. Jag tycker att i helhet har varit en bra upplevelse och jag rekommenderar detta företag till folk som är i sitsen jag va innan jag kontaktade Fogels Nya Trafikskola.
    Det var en riktigt givande och trevlig resa tillsammans ;-) Alla kan lyckas bara man får den hjälp som erfordras.
    Grymt jobbat Arvid och njut nu fullt ut med det nytagna körkortet
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fått på vägen till körkortet. Michael har en god pedagogisk förmåga och kan anpassa sitt sätt att lära ut beroende på elevens behov. Han ser till att man utmanas på rätt nivå. Jag har fått många tips och trix som jag kommer ha med mig i min körning under lång tid framöver. Det är högt tryck på bokade körtider så se till att boka med framförhållning.
    Det har varit en skitkul resa hela vägen till mål. Grymt jobbat hela vägen...Det är inte alltid lätt att naila på första försöket med en snar nedkomst (baby) och även en annalkande flytt. Hoppas du får njuta inom kort efter att du har landat med flytten och den kommande födseln ;-)
    Lycka till med allt önskar Team Fogels Nya Trafikskola
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    He cares about his students and tries his best to help the student pass. His way of teaching is special and effective. I would totally recommend this school and Micke especially.
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Rekommenderar skolan till 100%
    Bra förståelse för personer med olika bokstavskombinationer.
    Lyhörd lärare och bra teamwork .
    Uppfyllde över våra förväntningar .
    Tack Michael Kappe
    Det var ett riktigt sant nöje att få lära känna dig och få förtroendet att få coacha dig hela vägen i mål både med teorin och uppkörningen som du nailade galant😁👏 . Skitkul att få joina i baksätet å få så fin feedback från förarprövaren som du fick. Det är du väl värd så som du har kämpat för detta körkort ⭐⭐⭐⭐⭐💖 Fogels Nya Trafikskola
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Jättebra, pedagogiskt, lärorikt, noggrant. Man lär sig otroligt mycket tips och tricks som man kan ta med sig i sin körning. Är jättenöjd med trafikskolan!
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Är otroligt nöjd med min upplevelse på Fogels Nya trafikskola. Läraren är både proffsig och kunnig. Rekommenderar starkt denna trafikskola för er som vill ta körkort.
    Tack :-) Sjukt kul att du grejade lappen ;.) Stort grattis och kör väl. Fogels Nya Trafikskola
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig körlärare som gått igenom alla steg på bra och pedagogiska sätt. Lägger upp planer och gör tid för en för att klara sin uppkörning. Klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket!
    Starkt jobbat Johanna :-) Lycka till i framtiden med det nytagna körkortet. Fogels Nya Trafikskola
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    Bästa! Väldigt engagerad och duktig pedagog som anpassar till individen. Duktig att se styrkor och kompensera svagheter. Bryr sig mycket om att det ska gå bra för eleven och försöker ge alla förutsättningar för att lyckas. Väldigt insatt i olika hjälpmedel och anpassningar så att så många som möjligt ska ha tillgång till att köra bil. En fantastik körskola och lärare!
    Tack för dom värmande orden och den fina feedbacken :-)
    Lycka till med nya bilen ;-)
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Michael är otroligt kunnig och pedagogisk, lätt till skratt, tålmodig och ambitiös. Lätt bättre än alla lärare jag haft innan. Framförallt uppskattar jag att jag har fått hjälp att hantera rädsla inför att sitta i bilen. Om du ska köra i stan är Michael det bästa alternativet!
    Tack Jennifer för den fina feedbacken, det är alltid kul när vi körde i bilen och det är oförglömligt ;-)
    Stort lycka till i livet med studier, pojkvännen och det nytagna körkortet. Du är saknad ;-)
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Jag bytte till Fogels skola efter dåligt bemötande på en annan skola. Hos Micke har jag alltid blivit vänligt bemött, med en stor dos humor, även om jag kommit sent eller missat något. Under mina körningar har han varit pedagogisk och rak, utan att bli sur. Han gillar sitt jobb och det märks, han lägger stort engagemang i alla sina elever. Han försökte heller aldrig truga på mig att köpa fler lektioner än vad jag själv kände för vilket andra kärskolor försökt göra. Tack bästa Micke för körkortet!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött av företagen på ett väldigt välkomnande sätt. Jag hade höga förväntningar för att jag hade hört mycket bra om körskolan och de var över mina förväntningar. Jag kan rekommendera fogels nya trafikskola starkt.
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Kan vart rekommendera Fogels Ny Trafickskola blev proffsigt bemötande och jag klarade teorin och körningen på första försöket. Kändes tryckt från början till slut.

Med vänlig hälsning Hayes Jemide ,
    2021-09-20 Insamlad av företaget
    Micke är en härlig kille med många bollar i luften, samtidigt är han också förmodligen norra europas mest erfarna bilförare. Han har svar på exakt alla frågor och situationer. Den erfarenheten tillsammans med förståelsen för dig och dina behov är unik.
    Det va ett riktigt sant nöje att få coacha dig genom hela utbildningen till "hole in one"

Jag önskar dig allt gött i framtiden med det nytagna körkortet och att du nu få nöjet att köra andra till golf greenen för omväxlings skull ;-)
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    No lo hubiera logrado sin la ayuda de Micke och Fogels nya trafikskola!

Estoy mas que satisfecha con esta escuela y la recomiendo un montón. Esta escuela es espectacularmente buena. Me faltarían palabras para expresar lo contenta que estoy por todo lo que he aprendido aqui gracias a Micke.

En general nunca me espero mucho de una escuela porque se que toda la responsabilidad la tengo yo, pero con fogels nya trafikskola ha sido super diferente. Micke esta constantemente pendiente de tu avance, te da tips todo el tiempo y también un buen feedback para que puedas mejorar en cada lección. Todo de una manera divertida, tranquila, respetuosa y muy profesional.

Algo que también me ha gustado bastante de esta escuela es que uno mismo puede reservar y cancelar las lecciones. No necesitas hacer llamadas o enviar correos electrónicos para saber si hay tiempos disponibles o no. Es estupendo porque de esta manera uno puede planear tranquilamente y sobre todo porque tu tienes el control =P

Las lecciones de conducir son super entretenidas y divertidas. Micke sabe un montón, te explica el porqué de cada cosa, el porqué de cada decisión que toma y de esta manera te ayuda a aprender constantemente. Aparte de que Micke es super inteligente.

Yo recomiendo muchísimo esta escuela y conducir con Micke porsupuesto, porque no hay otro mejor. Parece que a Micke le encanta lo que hace, es su pasión. Su meta es enseñarte a conducir y aunque no lo creas las horas que conduces son horas de full diversion y mucho mucho mucho aprendizaje.

Por cierto, Micke sabe español =P

Gracias Micke por todo este tiempo!!!
    Que todos los hispanohablantes que viven en Suecia y que quieran sacar la licencia de conducir vengan a ti. Es un dinero muy bien invertido!
    Muchas gracias por sus comentarios agradables y la diversión que escribe en español también :-)

Fue muy divertido conducir contigo y conocerte durante todo el viaje de principio a fin.

Buena suerte en el futuro con tu conducción.
    2021-08-20 Insamlad av företaget
    Klarade både teori och uppkörning på första försöket tack vare Micke! Pedagogiska genomgångar av nya moment och många tips och tricks vilket gör inlärningen lättare. Märks att Micke är proffs på det han gör. Rekommenderar verkligen Fogels nya trafikskola!
    2021-08-19 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med upplevelsen. Fick hjälp alla steg på vägen; teori, riskutbildning, uppkörning, etc. Pedagogiskt och anpassat till varje elev. Mycket bra!
    2021-08-18 Insamlad av företaget
    Jag blev tipsad om Michael på Fogels Nya Trafikskola efter problem med förarprov. Jag fick efter en lektion en rimlig uppskattning på hur många fler lektioner jag skulle behöva, till skillnad från många andra trafikskolor som vill sälja paket med tiotals lektioner innan de ens har sett en köra.

Jag har under lektionerna fått lära mig ett mer pragmatiskt korrekt och lämpligt körsätt, till skillnad från min tidigare körskola som lärde ut ett körsätt som var alltför bokstavligt tolkat utifrån läromaterialet.

Michael har även kommit med användbara praktiska tips baserade på hans långa erfarenhet som körskolelärare, samt hjälpt till att boka nytt körprov på en av de "bättre" platserna.

Jag kan definitivt rekommendera Michael på Fogels Nya Trafikskola för de som är missnöjda med sin tidigare trafikskola eller behöver förbättra sin körning inför ett nytt körprov. Det lär även vara en bra start för de som ska börja övningsköra.
    2021-07-30 Insamlad av företaget
    Micke var otroligt schysst i sitt sätt att lära ut, utan att döma ens misstag eller få en att känna sig dum. Tipsen man fick var extremt användbara och samtidigt fick man chansen att rätta till sina misstag och öva upp säkerheten i de olika momenten. Helt ärligt tror jag inte man kan få en mer positiv upplevelse på en körskola än här. Stort tack!
    2021-07-12 Spontant omdöme
    Så JÄVLA bra. Micke är en grym lärare och man fixar garanterat uppkörningen efter lektioner och planering med honom.
    2021-07-10 Insamlad av företaget
    Micke är en pedagogisk och tålmodig lärare som hjälpte stort på min väg till körkortet. Tack för all hjälp!
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Vägen till körkort var krokig och frustrerande många gånger. Micke på Fogels lotsade mig tryggt från punkt till punkt. Min ADHD ställde till det för mig ibland men jag kände att jag kunde få ge utlopp för den och vara mig själv. Stort tack!
    2021-05-28 Insamlad av företaget
    Absolut den Bästa bilskolan i Stockholm utan tvekan, märker att erfarenhet är stor, om man inte skulle ta domhära lektionerna skulle man va livsfarlig i trafiken
  • Robert L
    2021-05-17 Insamlad av företaget
    Mycket kunniga lugn och saklig.
    Det var lätt att lära sig av en sådan oerhört kunnig lärare. Lätt att kommunicera med.
    Jag kommer att starkt rekommendera denna skola för nära och kära.
  • Karin B
    2021-05-02 Insamlad av företaget
    Jag är mycket glad och tacksam att det blev Fogels nya trafikskola. Mikael som driver skolan har ett mycket bra sätt att lära ut bilkörning. Vilket är stor anledning till att jag lyckades fixa både teoriprov och uppkörning på första. Rekommenderar denna körskola varmt.
    2021-04-20 Insamlad av företaget
    Fixade både kunskapsprov och körprov på första försöket tack vare den bästa läraren du kan ha, Micke!
    Extremt bra feedback och väldigt pedagogisk med bra tips och hjälp. Trevlig och lätt att prata med och förstår även folks olika svårigheter och bemöter på ett väldigt bra sätt.
    Rekommenderar starkt till andra!!
  • GUSTAV W
    2021-04-19 Spontant omdöme
    Definitivt en modern trafikskola: fräscha bilar & en pedagogisk lärare som verkligen vill att eleven ska få sitt körkort med så få lektioner som möjligt: prisvärt och kvalitativt!
    2021-04-01 Insamlad av företaget
    Kommer definitivt hjälpa dig att bli en bra bilförare samt rejält öka dina chanser att klara uppkörningen!
    2021-03-18 Spontant omdöme
    Michael is extremely competent, pedagogic, empathetic, caring and detail-oriented. You would think that my 7 years of driving experience in a big US city would be enough, but it was definitely NOT. I learned a great deal from him in just 2.5 months. He caught all of my driving faults and fixed them. The details matter during the driving test, and I would not have passed on my first try had I not had him as my instructor. I would *highly* recommend Michael, who really goes the extra mile for his students, and additionally is a wonderful person. Thank you Michael! :)
    2021-03-07 Insamlad av företaget
    Jag klarade teori och uppkörning på första försöket. Tack vare att Micke är en grym och engagerad lärare, har lärt mig tips å trix och hur man blir en bra bilförare. Superbra att jag kan köra i innerstan nu också! Rekommenderas!
    2021-02-28 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med min utbildning. Micke är en grym pedagog som ser dina brister och lär dig att åtgärda dem direkt. Det är så viktigt att lära sig allt rätt från början, och Micke är fenomenal på att dels se dina svagheter, ge omedelbar feed back, och se till att du korrigerar felbeteenden. Jag trodde inte jag skulle klara av att ta körkort så förhållandevis enkelt. Men jag klarade det på första försöket! Tack vare Micke, som är genuint angelägen om att du ska lyckas ta dig igenom nålsögat.
    2021-02-27 Insamlad av företaget
    Vilken resa! Från att aldrig ha suttit vid ratten i juli förra året till att byta fil på motorväg 110km/h bara några månader senare.

Team #FogelsNya har ett engagemang och en drivkraft som hjälper en kämpa genom motgångar och bygga på ens självförtroende - vilket leder till avslapnad, framgångsrik körning.

Humor varvat med allvar och skräddarsydda tekniker som passar just en själv har lämnat bestående spår i minnet.

Tackar för all stöd, feedback och personligt bemötande under de senaste månaderna, denna sportbilsresa är oförglömlig!

Stort lycka till till er som jobbar på att ta körkort; allt går med lite positiv energi, fokus och övning :)

Vi ses ute i trafiken!
  • Eric N
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Hos Fogels handlar det inte om att klara provet, utan att bli en duktig förare. Det märks både i hur enkelt det är att faktiskt klara uppkörningen och sen hur bra man kör i jämförelse med andra bilister.
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Michael gör allt så att hans elever får bra verktyg och klarar provet!!! 👍
    2021-02-09 Insamlad av företaget
    Förra veckan fick jag mitt körkort! Från första försöket!!!!! Det var en an dom bästa dagarna i mitt liv! Allt det hände tack vare Micke. Han är pedagogisk, utmanade och inspirerar. Jag är så tacksam till honom och att han kunde göra min dröm att ha körkort sann! Tack för att du utmanade mig och trodde på mig Micke;)
    2021-02-06 Insamlad av företaget
    Riktigt bra körskola! Micke är väldigt pedagogisk och gör allt för att man ska lyckas med körkortet, rekommenderar verkligen!
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    En körskola jag verkligen rekommenderar, väldigt pedagogisk och bra lärare!
    2021-01-04 Insamlad av företaget
    Riktigt bra undervisning med anpassningar efter personliga förutsättningar och mål. Bra körlektioner där man konstant får feedback under körningen vilket e bättre jämfört med vissa andra körskolor som jag testat där man får mycket feedback i slutet av lektionen vilket gör att man inte får chansen att rätta till misstagen och då blir körningen ganska meningslös. Körläraren ser och uppmärksammar både mindre och större detaljer som bör förbättras. De var även väldigt lätt att fråga om de var jag något jag inte förstod o körläraren lyckades bra med att reda ut vad jag inte förstod och lösa problemet. Har testat flera olika trafikskolor men kvaliteten på undervisningen på någon av dessa går inte att jämföra med denna. Att man får köra en audi på över 400 hästar e ju bara pricken över i et. Rekomenderar definitivt att testa denna skolan.