Fogels Nya Trafikskola

Rehnsgatan 19, 113 57 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Fogels Nya Trafikskola!

Med ny ägare och totalrenoverade lokaler erbjuder vi dig hjälp på din väg mot körkortet.
Vi erbjuder körkortsutbildning på behörigheterna AM, A, B (Manuell & Automat), B96 & BE-körkort. Vi kan även erbjuda dig med funktionshinder riktigt bra körkortsutbildning då både bilar och lokaler är anpassade för dig också.

Förutom att vi erbjuder spetskometens inom NPF (Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar) så har vi specialanpassning utav handikappsbilar för olika funktionsnedsättningar. Vi har ett exklusivt samarbete med Permobil som är Sveriges enskilt största och ledande företag som specialanpassar bilar efter kundernas specifika behov.
Vi har många års erfarenhet i branschen vilket gör att vi utöver körlektioner också kan erbjuda Riskettan, handledarutbildning och lärarledda teorilektioner. Vi kan även anpassa teorin för NPF-elever (mindre grupper om 3-6 elever).

När du tar ditt körkort hos oss kommer vi överens om en individuell utbildningsplan som gör att du får ut maximalt av den tid du lägger ner. Du lär dig dessutom köra i en trevlig, avspänd och målinriktad miljö.
Öppet just nu
Mån-Tor: 06:45-19:30
Fre: 06:45-15:30
Lör-Sön: 09:00-15:30

Läs vad 68 kunder tycker om Fogels Nya Trafikskola

• 2020-10-07

HILDA AVA N skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag tog mitt körkort idag tack vare Micke!!
    Det finns nog ingen grymmare lärare än honom, har lärt mig så mycket. Han ger ett helt annat perspektiv när man kör och ger en massa tips och trix som man aldrig skulle tänkt på innan! Han bryr sig genuint om sin elever och hjälper en komma över ens rädslor när det kommer till trafiken. Jag skulle verkligen rekommendera honom till er som vill ta körkort! Jag är sjukt tacksam för allt och är mycket nöjd samt att han bidrar verkligen till en lärorik, seriös men ändå super rolig atmosfär :)

Tack för ditt engagemang och all hjälp och stöd, skickar många kramar!! Läs mer
  • Joel L

2020-09-30

Joel L skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag tog flera körlektioner samt riskutbildning med handikappreglage i bilen. Alltid blivit mycket bra bemött, oavsett tid och plats så har läraren funnits där och knuffat mig framåt. Jag började köra utan förkunskaper och fick hela tiden bra tips på hur jag ska träna för att bli bättre. Helhets upplevelsen var över förväntan då jag ej var så sugen på att ta körkort innan men läraren fick mig att bli intresserad av min förarutbildning och idag kan jag säga att det var helt klart värt det! Stort tack från mig! Läs mer
  • 2020-09-24

Mea J skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Micke är verkligen den bästa körskolläraren man kan tänka sig! Han är pedagogisk och seriös samtidigt som man alltid sitter och skrattar i bilen. Efter en månad av lektioner klarade jag av uppkörningen på första försöket och det är bara tack vare Micke! Jag rekommenderar varmt alla som ska ta körkort att välja Fogels nya körskola.
    Ps. Bilen man får köra är fantastisk. Läs mer
  • Roger R

2020-09-06

Roger R skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Micke är en väldigt engagerad körskolelärare som i sin upplärning gör det lilla extra för att man inte bara ska klara uppkörningen utan i grunden bli en god bilförare. Kan varmt rekommendera honom! Värt att tänka på för er som funderar på Fogels Nya Trafikskola är att Micke i dagsläget är enda körskolelärare vilket jag upplevde ibland kunde påverka tillgänglighet/planeringen för mig som elev. Läs mer
  • 2020-09-04

Martina S skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Efter att ha övningskört privat från och till under flera år började jag istället på Fogels nya trafikskola. Märkte direkt utveckling efter varje lektion! Micke är lugn, pedagogisk och både peppar och stöttar. Både teoriprovet och uppkörningen satt på första försöket.Tack! Äntligen! Läs mer
  • 2020-08-31

Carolina C skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Fick precis den hjälp och stöd jag behövde av min lärare Micke som aldrig slutade tro på mej. Efter mycket kämpande har jag nu mitt körkort!!

Så glad och tacksam !! Läs mer
  • 2020-08-24

Isabella K skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Riktigt bra körkortsutbildning som är väl anpassad efter dina förmågor och svagheter. Skolan ser till att göra dig helt redo inför förarprovet såväl teoriprovet. Finns absolut inget att klaga på. Såklart otroligt trevlig personal!! Är mycket, mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-08-22

Gustav F skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Micke har många tips och knep som gör körningen både lättare och roligare. Efter mina lektioner satte jag uppkörningen på första försöket.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-21

Johanna A skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Till dig som känner dig missförstådd, förbisedd och tampas med lågt självförtroende- du har kommit helt rätt! Micke tar dig under sina vingar.

I 18 månader hade jag kört på körskola innan jag kom till Fogels Nya Trafikskola, med inställningen att jag nog inte är 'rätt person' för att köra bil. Vilsen och uppgiven som jag var tänkte jag att det här är min sista chans, min sista möjlighet att bestiga det 'Mount Everest' av krav som jag byggt upp. Med rädslan för att bli nedtryckt vände jag mig till Micke, bara för att bli bemött av ett brett leende!

Människan är fri att tro vad hon vill kring hur vårt universum är uppbyggt, men jag väljer att tro på goda krafter- och Micke är just en sådan god kraft. Med excellent expertis, utomordentlig erfarenhet och ett oförglömligt bemötande lyfter han dig som inte längre tror att du kan. För det är just det som behövs, en tro på dig själv.

Till alla er körkortstagare där ute- Lycka till!
    Och till Micke- I owe it all to You!

Många kramar från Johanna Läs mer
  • 2020-08-05

Alexander S skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Tog mitt mc-kort genom Fogels nya trafikskola.
    Kan säga att jag är extremt nöjd med Michael och det bemötande jag har fått, grymt bra lärare och skola.
    Mina förväntningar var att ta mc-kortet i år, körde med Michael i ungefär 1 månad innan jag tog kortet.
    Blev bättre än jag hade förväntat mig, snabbt och smidigt fick mycke bra tips och tricks.
    Man märker att Michael tycker om hans jobb! Läs mer
  • 2020-07-29

Hampus A skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Här har vi en lärare (Micke) som faktiskt bryr sig om sina elever och vill att de ska lyckas. Man märker också att han genuint vill att man ska vara en bra förare och inte bara tillräckligt för att klara av uppkörningen. Sen sättet han lyckas förklara saker på gör det väldigt lätt att lära sig, samtidigt som han binder ihop det med praktiken vilket leder till en snabb lärning. Får inte heller glömma att nämna hans oändliga knep för att underlätta att komma ihåg saker, man undrar lite hur han kommer på allt.

Jag rekommenderar starkt att ta lektioner här. Man känner verkligen att man får en personlig utbildning, samt att det är en seriös men avslappnande atmosfär! Kunde inte valt en bättre körskola.

Tackar så mycket för Mickes hjälp och att han trodde på mig! Läs mer
    2020-07-29 Micheal K svarar Hampus A
    Tack för din fina feedback ;- )
    Det var ett sant nöje att få vara med på din resa hela vägen till ditt välförtjänta körkort
    Riktigt grymt jobbat
  • Jonas L

2020-07-10

Jonas L skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Vill du bli en bra bilförare? Då är det till Fogels Nya Trafikskola du skall gå.
    Körskolläraren (Micke) är supertrevlig, engagerad och uppfinningsrik. Jag är ”pushing 50” och hade aldrig kört bil tidigare så jag hade mina tvivel om att lära mig köra bil i Stockholms innerstad. Mickes proffsighet och erfarenhet gjorde att jag tog körkortet enligt den plan vi satte upp tillsammans på elevportalen.
    Helt enkelt suveränt! Man får dessutom med sig en massa bra tips. Jag kan varmt rekommendera Fogels Nya Trafikskola.

Stort tack!

(Jag ska snart börja ta mitt BE körkort och det kommer jag självklart ta hos Fogels Nya Trafikskola.) Läs mer
  • 2020-06-18

Sabrin S skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Stockholms förmodligen bästa lärare. Och mycket rolig bil att köra! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • 2020-06-11

Adrian B skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag betalade för 3 körlektioner för att förbättra min körteknik.

Jag blev oerhört vänligt, och entusiastiskt bemött av Micke. Han la mycket fokus och energi på mig som person.

Med bra knep och vägledning så blev mitt körande mycket bättre, lugnare och jag kände mig tryggare bakom ratten. Jag fick även knep för att jobba på mig själv och hur jag skulle hantera mitt tänk och mitt agerande, samt knep att använda för att läsa av trafiken och andra människor.

Jag är väldigt nöjd med Fogels Trafikskola och Micke. Jag skulle starkt rekommendera för att få bra förutsättningar inför körprovet, samt bli en säkrare och bättre förare generellt. Läs mer
  • 2020-06-05

Nikoline K skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Handledarutbildning. Bra. Informativ. Matnyttig. Läs mer
  • 2020-06-03

Christian L skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Michael är en väldigt bra pedagog som genuint bryr sig om sina elever. Han ser till att man klarar körkortet som en säker och bra förare. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2020-05-27

Johanna K skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Idag fick jag mitt efterlängtade körkort, klarade både teoriprov och uppkörning på första försöket! Skulle aldrig klarat det utan Micke på Fogels Nya Trafikskola. Han gav mig inte bara hjälp nog att klara teorin och körningen till proven utan han gav mig även verktyg för att bli en bra och trygg förare!
    Jag hade aldrig kunnat tro att det dessutom skulle vara en så rolig resa. Men det överträffade alla mina förväntningar! Jag rekommenderar alla att köra med Fogels Nya Trafikskola. Dels för att klara körkortet och bli en bra förare men också för att det är så himla roligt! Läs mer
  • 2020-04-17

Rikard Ö skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Hade kört med en körskola innan och det funkade inge bra med läraren trodde aldrig att jag skulle ta kortet men tack vare Micke som är så grymt bra och väldigt pedagogisk så fixade vi det på cirka 3 månader.

Rekommenderar starkt han är grym ! Läs mer
  • Fathi R

2020-04-03

Fathi R skrev om Fogels Nya Trafikskola
    En trafikskola i världsklass!!! Utan dig skulle jag aldrig klara körkortet!! Tusen tack Micke👍🏾 Läs mer
    2020-04-04 Micheal K svarar Fathi R
    Det är du väl värd som du har kämpat och kämpat å inte gett upp💪
    Stort grattis än en gång till din framgångssaga å lycka till nu i framtiden med bilkörningen när du har en egen bil🙏🚗🏎
  • 2020-03-13

Ia M skrev om Fogels Nya Trafikskola
    WOW! Bara wow! Så himla nöjd med denna trafikskola, Micke är helt fantastisk lärare. Hade inte klarat detta utan honom. Helt jävla grym helt enkelt. Så funderar ni på vilken trafikskola ni ska välja - tveka inte en sekund. Varenda krona är värd hos honom!!!! 🚘🚦😀 Läs mer
    2020-04-04 Micheal K svarar Ia M
    Tack för dom fina och upplyftande orden, det känns otroligt kul när man får äran att få vara med på resan till grand final. Det är detta som gör mitt jobb så roligt och upplyftande. Speciellt i dessa tider också med så många dystra å tragiska saker runt om världen 👍😁🏎🚗🤘
    Jag hoppas få se dig ratta runt i Audi RS3:an snart😅😂🤣😇😍
  • 2020-03-03

Mateo R skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Good instructions for checks

Good understanding of the test works and what to look out for

Very detail oriented Läs mer
  • 2020-02-26

Linnea W skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Efter att ha övningskört när jag var 18 år och då tagit över 60 körlektioner och kuggat 3 uppkörningar hade jag byggt upp en enorm mur för att börja köra igen. Nu vid 30 års ålder tog jag mig an utmaningen igen och hade aldrig klarat detta utan Mikael. Han har fått mig att lära mig grunderna igen och utöver det enormt många hands on-tips som jag inte fått från någon annan. Han är bland de mest pedagogiska personerna jag träffat och är utöver det en otroligt varm och härlig människa. Idag fixade jag min uppkörning på första försöket efter 12 år, hade aldrig klarat detta utan Mikael - den främste körkortswizarden i norra Europa. TACK!!! Läs mer
    2020-02-26 Micheal K svarar Linnea W
    Shit , vi är fett impade utav dina prestationer både när det gäller teoriprovet 65 rätt utav 65 möjliga wow ;-) Å sedan så nailade du körningen med bravur i nysnö och isiga landsvägar. Kan man bli gladare och malligare som skolchef över en sådan elev, svårslaget :-)

Tack för din fina feedback och dom värmande orden i dagens kyla ;-)
    Vi önskar dig en allt gott med det nytagna körkortet som betyder mycket för dig.
    Vi kommer sakna dig....
    God speed:-)
  • 2020-02-15

Zakaria S skrev om Fogels Nya Trafikskola
    En väldigt bra körskolan som hjälper än att pussla ihop alla bitar så att man tar sitt körkort Läs mer
  • 2020-02-15

Kevin W skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Kunde inte ha kört med en bättre skola! Körskoleläraren Micke är oerhört professionell och pedagogisk vid sitt lärande. Är väldigt tacksam över hans personliga engagemang där han ger det lilla extra för att bana vägen till att eleven ska ta körkortet.

Tack för allt! Läs mer
  • 2019-12-23

Christian P skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Micke är en fantastisk lärare som gör allt för att eleverna ska lyckas. Läs mer
  • Dorina C

2019-12-20

Dorina C skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Fogels Nya Trafikskola. Jag har en NPF diagnos och Micke förklarar på ett sätt så jag verkligen
    förstod och kom med bra tips på hur man kan tänka och agera i olika situationer.

Mitt självförtroende växte något enormt under de månader jag kört hos Fogels nya Trafikskola.
    Helt klart en körskola jag rekommenderar till andra, NPF diagnos eller inte ☺️
    Sen att man blir bortskämd med att lära sig köra i en rolig bil är ju ett stort plus 🚗💨 Läs mer
    2020-01-09 Micheal K svarar Dorina C
    Vi på Team Fogels Nya Trafikskola vill tacka dig för dessa fina och värmande rekommendationer :-)
    Det har varit en spännande och rolig resan ändra från starten till målet och rent ut sagt skitkul att vi fick äran att hjälpa dig med detta.
    Vi önskar dig allt gott och lycka till med den framtida körningen på egen hand.
  • 2019-12-20

Nasreen J skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag köpte paket lektioner, Profotinellt bemötande, ortrålig tålamod, mycket lärorik man lär sig där.

Jag rekomenderar fogels nya trafick skola 😊👍 Läs mer
  • Bror Isac Ludvik S

2019-11-14

Bror Isac Ludvik S skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Bra skola och grym lärare! 💪 Lärt mig väldigt mycket ifrån Micheal och han har gjort det roligt att köra bil och är väldigt tacksam för allt jag har lärt mig och den tid vi har kört ihop👍🤴 topp betyg Läs mer
  • Ana Carolina B

2019-10-30

Ana Carolina B skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Mikael é um instructor espetacular. Atencioso, paciente e sempre puxou por mim! Gradativamente consegui perder o medo de conduzir e ganhei auto-estima! A sua escola tem uma estrutura muito organizada (óptimo carro, website é fácil de fazer marcacões/cancelamentos e oferece muitos exercícios). Miguel, você merece 1000 estrelas! Muito obrigada!

Mikael is an amazing instructor. Attentive, patient and always pushed me to growth! Gradually, I lost the fear of driving and gained self esteem! Fogels Nya Trafikskola provides a great structure (great car, website is user friend, easy to schedule/cancel and to do exercises). Mikael, you deserve 1000 stars! Thank you! Läs mer
    2019-10-30 Micheal K svarar Ana Carolina B
    Thanks a lot for your feedback 👍
    I wish you the best in the future with your driving and your moving to Uppsala 😉
    Congratulations again you are the best
  • 2019-10-19

Andrea B skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Fantastisk körskollärare med stort personligt engagemang! Anstränger sig och ställer verkligen upp.
    Kände mig mycket trygg under hela utbildningen och fick verktyg för att självständigt klara körning.
    Stort tack:)! Läs mer
  • 2019-10-10

Silviu R skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Excellent service, very well prepared. Lovely cars.
    Well prepared instructor that managed to make a better and safe driver out of me. I would recommend to everyone. Läs mer
  • 2019-09-25

Tilly L skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Tog be kort genom fogels. Bra bemötande och flexibla tider Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • 2019-09-20

Gustav L skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Otroligt nöjd med Fogels Nya Trafikskola!

Michael hjälpte mig att ta MC-körkortet på tre veckor, hade tidigare varit hos två andra trafikskolor i Stockholm och kan säga att det var som natt och dag i jämförelse.
    Michael är den skönaste och mest pedagogiska lärare jag mött.
    Han fick mig att förstå helheten kring körningen och hade samtidigt väldigt roligt varje lektion.

10/10! Läs mer
  • 2019-09-07

Edwin H skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Riktigt bra körskola! Man kände verkligen hur man lärde sig mycket varje lektion och läraren var både schysst och tydlig med allt. Säkert bästa skolan i Sverige Läs mer
  • 2019-09-01

Rebecca H skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Stor förståelse för funktionsvariationer. Kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-08-29

Jonna R skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Michael är en av de mest kompetenta, lyhörda och omtänksamma lärarna inom denna bransch! Han är inte rädd för att agera som coach i bilen samtidigt som han lär ut på ett väldigt professionellt sätt. Han går gärna ”the extra mile” för att supporta en i sitt lärande och anpassar lektionerna efter individen! Kommer definitivt rekommendera alla jag känner ( i behov av körkort) att vända sig till Fogels. Läs mer
    2019-08-29 Micheal K svarar Jonna R
    Vi på Team Fogels Nya Trafikskola är väldigt glada och stolta att vi fick förtroendet att hjälpa dig hela vägen i mååååål🤗
    Stort grattis än en gång🤘
  • 2019-08-29

Regina H skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Michael är väldigt pedagogisk och duktig!
    Professionellt omhändertagande och fantastiskt bemötande från start. Rolig och har en skön stil ;) Ger en massa bra tips också. Sånt man inte får höra på andra ställen. Klockrent!
    Ska du ta körkortet? Fogels nya trafikskola är det du letar efter! Trust me..

Rekommenderar starkt!!! Läs mer
    2019-08-29 Micheal K svarar Regina H
    Vi är bara glada att vi kunde hjälpa dig med den support och stöd för att klara dig hela vägen i mål👍😁
  • 2019-06-25

Renee G skrev om Fogels Nya Trafikskola
    I didn’t take a full course from the school, but I took a few driving lessons with Micke to review Swedish driving rules and practice ahead of the practical test to get a B-license. I was really pleased that Micke was able to adapt the lessons to exactly what I wanted to learn and review before the tests and to point out what I needed to improve upon before the practical test. I had previous driving experience and a license from outside of Sweden. Micke has excellent skills in English and a lot of knowledge about different driving habits in different parts of the world, so he was able to adapt our lessons very quickly to what I needed most. Passing the test the first time was well worth the investment in the driving lessons! Läs mer
  • 2019-06-17

Helena G skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Helt klart det enda rätta valet när man ska ta körkort.
    Oerhört engagerad och pedagogisk lärare som håller vad han lovar och inte bara hjälper dig på vägen till ett körkort. Han lär dig att köra bil! Läs mer
  • Felicia C

2019-06-15

Felicia C skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Tog totalt ca 30 körlektioner och lyckades med körkortet på första försöket! Läs mer
  • Iryna K

2019-06-09

Iryna K skrev om Fogels Nya Trafikskola
    The school has: a good instructor that can provide the set of ‘tools’ that you need to know for driving a car (driving in Sweden, Stockholm, particularly) and a good car.
    In addition, an individual approach adapted to my needs; a help with finding the way to achieve my goal; support from the beginning to last 10 minutes; ability to book extra classes.
    Be ready to work, work and work. Every minute for practicing. May be exhausting but you will notice a difference. Läs mer
  • 2019-05-26

Alexander G skrev om Fogels Nya Trafikskola
    En körskola av högsta klass. Fick hjälp och stöd från dag ett på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Michael är en grymt bra lärare på alla sätt. Kan varmt rekommendera denna skola. Läs mer
  • 2019-05-20

Adam S skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag inledde min process med att ta körkort på Fogels Nya Trafikskola och tog ca 10 körlektioner. Har varit på tre andra trafikskolor och ingen av dom var lika bra som denna. Körläraren var enormt kunnig och pedagogisk. Jag gick relativt snabbt från att inte kunna köra bil, till att glida igenom Stockholms innerstad utan större problem. Kan inte annat än rekommenderas. Läs mer
  • Berfin T

2019-05-17

Berfin T skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Bästa körlärare man kunde få. Han gav aldrig upp hoppet på mig när det gick dålig ibland, ofta. Han skyllde aldrig på mitt funktionsnedsättning när jag gjorde misstag utan sa att det händer alla. Är så tacksam att jag fick köra i FogelsNyaTrafikskola, jag fick enormt mycket självförtroende. Minns inte att jag hade tråkigt under körningarna varje körning var roliga och lärorika. Jag körde ca 80 lektioner och klarade första uppkörningen tack vare bästa lärare! Läs mer
    2019-05-18 Micheal K svarar Berfin T
    Team Fogels Nya trafikskola är otroligt stolta över att ha fått möjligheten att lära Berfin att köra bil och att det faktiskt går även om man har ett gravt handikapp. Vilken resa från start till mål och att ha fått den äran att få hjälpa medmänniskor att lyckas med bravur. Det var aldrig en tråkig stund i bilen... Det handlar bara om ett sort tålamod och att se möjligheterna istället för problemen :-)
    Hon nailade det på första försöket och bara det är en stor bedrift i sig vilket gör mig som skolchef väldigt stolt.
    Vi önskar henne allt gott i framtiden med det nytagna körkortet
    Grattis än en gång
  • 2019-04-10

Felicia F skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Lärde mig allt jag behövde för att klara både teorin och uppkörningen på första försöket. Micke var jättetrevlig men ändå ärlig så man lärde sig saker och samtidigt hade kul medan man körde! Läs mer
  • 2019-04-04

Emelie Josefine R skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Grymt bra trafikskola! Bra lärare och snygga bilar. Klarade körprovet på första försöket! Rekommenderar Fogels Nya Trafikskola starkt. Läs mer
    2019-04-04 Micheal K svarar Emelie Josefine R
    Tack Emelie,
    Riktigt kul med elever som lycka med allt på första försöket :-)
    Riktigt starkt jobbat genom hela utbildningen
    Lycka till i framtiden med ditt nytagna körkort önskar vi på Fogels Nya Trafikskola
  • Hugo N

2019-03-20

Hugo N skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola med en riktigt bra trafiklärare med snygga bilar, skön style. Läs mer
    2019-03-20 Micheal K svarar Hugo N
    Tack Hugo ;-) Det värmer i vårrusket att få den feedbacken.
  • 2019-03-07

Erik E skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola! Pedagogiken väldigt bra och man får verkligen lära sig att köra bil, inte bara ta körkort. Läs mer
  • 2019-02-15

Isak T skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Perfektion måste jag säga. Bra träning. Lyckades ta körkort med endast 4 lektioner i bagaget. Rekommenderar alla som ska ta körkort att investera i denna körskola. Läs mer
    2019-02-18 Micheal K svarar Isak T
    Tack Isak ock starkt jobbat:-) Lycka till nu med det nytagna körkortet för och det nya arbetet ;-)
  • 2019-01-24

Oscar A skrev om Fogels Nya Trafikskola
    Jag köpte 10 vanliga lektioner och 3 dubbel lektioner! Vilket va utmärkt och va precis vad jag behövde för att få kortet i handen!

Läraren va helt grym! Så sjukt härlig och rolig och levde upp till det han säger!

Jag hade inga förväntningar så men all funkade kanon! Läs mer
    2019-02-15 Micheal K svarar Oscar A
    Tack Oscar för dom fina orden, det värmer i vinterkylan ;-)
    Önskar dig ett stort lycka till med ditt nytagna körkort, Kör väl där ute så ses vi på vägarna.

Rehnsgatan 19, 113 57 Stockholm