Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 79 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Monica P
    Monica P skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kursen var bra, gav mig en bra uppdatering. Kursledaren var lugn och pedagogisk. Bra helt enkelt. Kan även rekommendera dem.
  • Muteber S
    Muteber S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Mycket väl bemötande.
    Påläst kursledare.
    Trevligt sätt att framföra kunskapen.
  • Nikkita L
    Nikkita L skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var intressant och lätt och förstå själva genomgången
  • Arvid K
    Arvid K skrev om Kullens Trafikskola
    Super schysst personal som har ett stort engagemang och verkligen att man lyckas med körkortet! Väldigt nöjd med valet av körskola och skulle rekommendera den till alla!
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Gick handledarekursen, informativ, engagerad personal och jättebra kurs! Kan starkt rekommendera denna bilskola.
  • Robin H
    Robin H skrev om Kullens Trafikskola
    Valde Kullens Trafikskola efter att ha tittat kring de trafikskolor som finns i Sollentuna. Föll för Kullens främst för deras seriositet, vilket jag både upplevde när man tittade på deras hemsidan, deras omdömen men framförallt hur de bemötte en på plats.

Efter att ha pratat igenom mina behov med deras receptionist Habib så bestämde vi för att boka en testlektion, detta för att lättare kunna bedöma mina kunskaper med bilen (hade sen tidigare övningskört privat i ca 3 månader).

Efter att ha kört en testlektion med Aref, så kände jag direkt att den här skolan var något för mig och efter ett kortare uppehåll pga privata angelägenheter så valde jag att boka upp ett intensivpaket med körskolan under en veckas tid.

Valet av lärare föll på Hicham som under en veckas tid (10 lektion + uppvärmning inför uppkörning) finslipade min körning och teorin inför de krav som ställdes på en. Han visade både stor seriositet, men även en lagom dos av humor under dessa 80 minuters lektioner, och tack var honom så har jag ett körkort i handen idag.

Jag kan med varmt rekommendera hela gänget på Kullens Trafikskola och jag vet att de kommer att göra sitt yttersta för att hjälpa just dig med ditt körkort, för det var exakt det som de gjorde för mig.
    2017-09-19 Kullens Trafikskola svarar Robin H
    Tack Robin för din fantastiska rekommendation och tack för visad förtroende.
    Det uppmuntrar oss till att fortsätta att jobba stenhårt och hjälpa våra körkortstagare.
    Hälsa gärna på oss.

Team Kullen hälsar
  • Eliza M
    Eliza M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett intensiv paket hos kullen på tjugo lektioner då jag ville blir klar fort. Från att jag klev in i kullens trafikskola ända fram till min sista dag blev jag bemött av professionella lärare som alltid fick mig att känna mig som prio 1. De gick med mig steg för steg och ville tillsammans med mig att jag skulle klara uppkörningen. De planerade ett skräddarsytt program specifikt anpassat efter mig och fick mig att utvecklas snabbare än vad jag kunnat föreställa mig. Kan med körkortet i hand idag starkt rekommendera kullens trafikskola!!
    2017-09-19 Kullens Trafikskola svarar Eliza M
    Stort TACK Eliza för din fina rekommendation.
    Kör försiktigt och kom gärna förbi, det var ett nöje att ha dig hos oss.
    Vi önskar dig all lycka
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Trevligt bemötande. För min del tyckte jag genomgången gick lite väl långsamt, men det var säkert inte fel för andra deltagare. Men det finns en risk att man tappar deltaganas intresse om det går för långsamt. Läraren försökte dock engagera deltagarna, vilket är bra.
    2017-09-19 Kullens Trafikskola svarar Yvonne G
    Hej Yvonne,
    Tack för Recot.
    Hoppas kursen kommer till användning vid handledarskapet.
  • Carina S
    Carina S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Jag tycker att det var bra tycker dock att den inte behöver vara så lång. Den kan kortas ner och få med samma innehåll.
    2017-09-12 Kullens Trafikskola svarar Carina S
    Hej Carina,
    Tack för inlägget, tyvärr kan vi inte korta ner kursen då det är lag på att den ska vara på minst 3 timmar.
  • Anneci F
    Anneci F skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Jag tycker att den var enormt ointressant och han som höll handledningen pratade så långsamt så jag nästan somnade. Han ställde också frågor och gick igenom saker som var helt irrelevanta i kursen.
    2017-09-06 Kullens Trafikskola svarar Anneci F
    Hej Anneci,
    Väldigt synd att du upplevde kursen ointressant, kursplanen samt innehållet är upplagd av transportstyrelsen och är väldigt relevant om du ska ut och övningsköra.

• Petter J
    Petter J skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kursen var bra trevlig kursledare
    2017-09-06 Kullens Trafikskola svarar Petter J
    Hej Petter,
    Tack för din tid samt din feedback.
    Lycka till där ute :)
    Tack för inlägget.
    Lycka till med övningskörning
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Sjukt trevlig personal!! Kursen var bra och i lugn takt, läraren var extremt härlig och pedagogisk. Tipsar verkligen att ni går här, det är väldigt prisvärt.
    2017-09-05 Kullens Trafikskola svarar Sandra L
    Tack Sandra,
    kul att du tyckte om kursen :) Hoppas tipsen kommer väl till användning.

PS; Kursledaren tackar och bugar
    Tack för recot,
    Lycka till med övningskörning
  • Hassan H
    Hassan H skrev om Kullens Trafikskola
    Är nöjd med undervisningen. De förklarade tydligt och klart hur man skulle köra. Tycker personalen var väl kunniga och planeringen att jag skulle klara uppkörning under augusti gick ju bra. Tycker det är en fantastisk körskola som jag rekommenderar folk att gå till
    2017-09-05 Kullens Trafikskola svarar Hassan H
    Hej Hassan,
    Tack för fina orden och tack för att du visade förtroende.
    Vi önskar dig all lycka.
  • millie s
    millie s skrev om Kullens Trafikskola
    Jag var väldigt nöjd med min upplevelse. Bra bemötande från alla som jobbade där.
    2017-09-05 Kullens Trafikskola svarar millie s
    Hej Millie,
    Tack för rekommendationen.
    Kör försiktigt och lycka till :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Trevligt bemötande och bra kursledare men absolut inte material nog för att köra kurs i 3 timmar. Man hade utan problem kunnat strukturera upp materialet och kört det här på 1,5-2 timmar. Att prata om noll visionen i 20-30 min och fråga deltagarna vilka initiativ som gjorts bidrar inte mycket till att göra mig till en bättre handledare. Ju längre kursen löpte desto mer konkret och meningsfull blev den. Jag gick kursen för 6 år sedan (äldsta dottern tog körkort). Inte mycket har ändrats. Mer eller mindre bortkastad tid för mig.
    2017-08-31 Kullens Trafikskola svarar Anders L
    Hej Anders,
    Kursledaren tackar för din fina feedback.
    Kursen längd och innehåll är styrt enligt transportstyrelsens riktlinjer. Det kan vi tyvärr ej påverka, men hoppas att ni fick ta till er information som kan komma till nytta under övningskörning.
  • Björn K
    Björn K skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    En lättsam och trevlig atmosfär och en bra genomgång som får en att tänka till!
    2017-08-31 Kullens Trafikskola svarar Björn K
    Hej Björn,
    Tackar så mycket för det fina betyget.
    Lycka till med handledarskapet.
  • lul s
    lul s skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var otroligt mycket bra handledarutbildning bra bemötande är väldigt nöjd kan lätt rekommendera till andra. Fortsätt med det. Mvh Lul.
    2017-08-31 Kullens Trafikskola svarar lul s
    Hej Lul,
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss:) kul att du blev nöjd med utbildningen.
  • Monika N
    Monika N skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra utbildning med en bra lärare.
    2017-08-31 Kullens Trafikskola svarar Monika N
    Hej Monika,
    Tack för fint omdöme =)
  • Julia P
    Julia P skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra bemötande, väl strukturerad och väl förklarad lektion. Nöjd!
    2017-08-31 Kullens Trafikskola svarar Julia P
    Tack Julia för att du tog dig tid att skriva:)
    lycka till med körkortet
  • Saya A
    Saya A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivpaket hos Kullens, och har varit väldigt nöjd! Det blev min raka väg till körkortet. Bemötandet har alltid varit gott och trevligt, men jag tycker framförallt att pedagogiken och tålamodet de har samt uppmuntrandet jag har fått av körlärarna har varit bästa möjliga! 5 av 5 helt klart.
    2017-08-29 Kullens Trafikskola svarar Saya A
    Hej Saya,
    Tack för rekommendationen.
    Vad fantastiskt roligt att du blev nöjd med vår insats och att vi fick förmånen att hjälpa dig hela vägen till körkort.

Hälsningar
    Alla på Kullens trafikskola :)
  • Sasa R
    Sasa R skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens Trafikskola har överträffat mina förväntningar. Personalen är trevlig, professionell och tillmötesgående. De var verkligen flexibla när det kom till bokningar. Lärarna kunniga och engagerade. Jag har känt mig väl bemött och det kändes hela tiden som att alla ville att man skulle klara det. Jag klarade både teori och uppkörningen på första försöket. Rekommenderas starkt!
    2017-08-28 Kullens Trafikskola svarar Sasa R
    Hej Sasa,
    Vad roligt att vi överträffade dina förväntningar och TACK för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss!
    Kör försiktigt ute på vägarna.
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var bra och lärorik och väldigt bra pris på Det, informationen var mer värd, vi fick svar på våra frågor av den trevliga personalen
    2017-08-23 Kullens Trafikskola svarar Hanna Z
    Hej Hanna,
    Tack för fina orden, det uppskattas.
    Lycka till där ute och kör försiktigt :)
  • Karolina Z
    Karolina Z skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Väldigt trevliga och erfarna lärare/personer. Det var bra att publiken fick delta men det jobbiga var nog att det tog så lång tid. Jag förstår att mycket ska informeras men kanske en individuell föreläsning för handledare respektive elev skulle vara bättre och kanske lite kortare.
    2017-08-23 Kullens Trafikskola svarar Karolina Z
    Hej Karolina,
    Tack för rekommendationen, det värmer.
    Transportstyrelsen krav är att utbildningen måste vara minst 3 timmar lång, det kan vi tyvärr inte påverka.
  • Mohammed F
    Mohammed F skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kursen var bra och rekommendera
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Mohammed F
    Hej Mohammed,
    Allt gott
  • Anna H
    Anna H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra bemötande av bilskolans personal nör vi kom.
    Lite långsamt tempo på hela kvällen, men lagom många pauser.
    Kursledaren använde tyvärr ofta ironi o sarkasm vilket kan vara svårt att avläsa när man aldrig mötts förut - "vad menar han egentligen?". Han försökte skapa kontakt med oss deltagare genom att ställa kontrollfrågor, men fick kanske inte så stort gensvar.
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Anna H
    Hej Anna,
    Tack för ditt inlägg.
  • tesa l
    tesa l skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Hej tyckte den var bra o lärorik nu när man är ute o övningsköra
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar tesa l
    Hej Tesa,
    Tack för Recot.
    Lycka till med körkort och kör försiktigt.
  • Anna O
    Anna O skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Lättsamt och lärorikt.
    Lätttillgängligt
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Anna O
    Hej Anna,
    Kul att du blev nöjd med vår insats.

Allt gott
  • Emil A
    Emil A skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Allt var bra med kursen och kursledaren.
    Tråkigt var att en del föräldrar trodde de visste allt. De tog upp för mycket tid.
    Vänligen Emil
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Emil A
    Hej Emil,
    Kul att du blev nöjd kursen och kursledaren.
    Lyckat till med din körkortsutbildning.
  • Lina B
    Lina B skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra bemötande och själva undervisningen var över förväntan!
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Lina B
    Hej Lina,
    Tack för din feedback, det glädjer oss.
  • Anette E
    Anette E skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Allt var precis som förväntat, men lokalaen var så varm att man lätt somnade
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Anette E
    Hej Anette,
    Tack för rekommendationen.
    Vi håller med dig, beklagar att det blev varmt i lokalen men nu är det åtgärdat :)
    Lycka till.
  • Linda W
    Linda W skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Hade inga förväntningar. Sista 1,5h var mest givande och intressant. En bra utbildning att gå, tyckte jag fick många bra idéer och tankar kring handledning och övningskörning.
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Linda W
    Hej Linda,
    Tack för ditt inlägg.
  • Amina A
    Amina A skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra info synd att jag inte kunna stanna längre.
    / Amina
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Amina A
    Hej Amina,
    Tack för rekommendationen.
    Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor.
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kunnig personal, positiva, intresserade av lärande. Mycket nöjd :)
    2017-08-21 Kullens Trafikskola svarar Linnea H
    Hej Linnea,
    Kul att du tyckte om utbildningen, lycka till med körkortet :)
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag gjorde Intensivkurs 1 på Kullens Trafikskola, vilket passade mig väldigt bra då jag hade lite körvana innan. Med stöd från trafikskolan lyckades jag ta mitt körkort på en 5 veckors period. Jag är väldigt nöjd med skolan och min lärare!
    2017-08-17 Kullens Trafikskola svarar Linnea A
    Hej Linnea,
    Tack för rekommendationen samt att du blev nöjd med vårt arbetssätt.
    Lycka till och ha en fortsatt underbar sommar.
  • Isaac R
    Isaac R skrev om Kullens Trafikskola
    -Bra service
    -Förmånliga priser
    -Trevlig personal
    -Pedagogiska Teorilektioner
    -Utmärkta körlektioner
    Finns inget att klaga på.
    Kom hit om du vill lära dig att köra bil på riktigt!
    2017-08-14 Kullens Trafikskola svarar Isaac R
    Hej Isaac,
    Tack för dem fina lovorden, du är ett levande bevis på att vi brinner för våra elever.
    Kör försiktigt och njut av sommaren
  • Waldemar M
    Waldemar M skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra handledning av både Kjell och Aref ledde till att jag lyckades ta mitt kör kort.
    Tack Kullens trafikskola !
    2017-08-10 Kullens Trafikskola svarar Waldemar M
    Tack Waldemar, vi är stolta över din insats, lycka till och håll i ratten :)
  • Gabriella N
    Gabriella N skrev om Kullens Trafikskola
    Upplevelsen hos Kullens har varit bra, mycket stöttande trafiklärare som verkligen vill att man på kort tid ska klara sitt körkort.
    2017-08-10 Kullens Trafikskola svarar Gabriella N
    Hej Gabriella,Tack för din feedback.
    Det har varit ett stort nöje att ha dig mitt i bland oss på trafikskolan och det stora förtroendet att hjälpa dig hela vägen till ditt körkort.
    Lycka till.
  • Henry N
    Henry N skrev om Kullens Trafikskola
    Bra personligt bemötande direkt vid första gången jag kom in. Trevliga och professionella.
    Köpte intensivkurs 1 med 10 lektioner, och därefter ett par till, sen hade jag kortet.

Övningskörde med Kjell först men sen och med Aref, en bra variation med 2 duktiga lärare.
    2017-07-26 Kullens Trafikskola svarar Henry N
    Tusen tack Henry! Det har varit ett nöje att ha dig här! Grattis igen och kör försiktigt där ute :-)

Ps: Kjell och Aref hälsar
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet från företaget. Lektionerna var individanpassade och läraren var kompetent, hjälpsam och tillmötesgående. Jag köpte en intensivkurs som mycket väl levde upp till mina förväntningar.
    2017-07-24 Kullens Trafikskola svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Jättekul att vi levererade till dina förväntningar!
    kör försiktigt, Vi ses ute på vägarna :)
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Kullens Trafikskola
    Trafikskola med bra läge i Sollentuna. Trevlig personal och bra lärare. Har körkortet nu och tackar min lugna, tålmodiga och roliga bilskolelärare för det.
    2017-07-24 Kullens Trafikskola svarar Camilla E
    Tack bästa Camilla,
    Det värmer i hjärtat! Härligt att ha dig som elev.
    Tuta och kör och njuta av sommaren.
  • Amjad S
    Amjad S skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola. Jämnförde flera trafikskolor men på Kullens kändes det bäst, fick tydlig information och en perfekt planering från första dagen. Väldigt bra trafiklärare, kostnadseffektivt och tryggt.
    2017-07-18 Kullens Trafikskola svarar Amjad S
    Hej Amjad,
    Stort TACK för dina fantastiska lovord, Det gläder oss att du blev nöjd med vår insats.
    Lycka till ute i trafiken och kör försiktigt.
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Kullens Trafikskola
    Öppet, glatt, uppmuntrande bemötande. Men stor vikt på personliga och individanpassade lektioner. Kan inte vara nöjdare med hjälpen, valet av storlek på körkortspaketet och den webbaserad teoriundervisningen som skolan använder sig av. Utbildningen av riskettan avklarades snabbt och med många tankeställare. Suverän hjälp med bokningar av tider och stöd från start till mål! Har bara positiva saker att säga om skolan och framförallt min körskolelärare Aref som varit en klippa.
    2017-07-13 Kullens Trafikskola svarar Angelica K
    Hej Angelica,
    Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du uppskattat vårt arbete och service.

På återseende :)
  • Elias M
    Elias M skrev om Kullens Trafikskola
    Trevliga trafiklärare, lärorik körning, obegränsade kötiden, bra pris, bra planering.
    2017-07-13 Kullens Trafikskola svarar Elias M
    Hej Elias.
    Tack för din feedback, det har varit trevligt att ha dig hos oss.
    Lycka till där ute :)
  • Susan H
    Susan H skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola, bästaste Sarhang!
    2017-07-31 Kullens Trafikskola svarar Susan H
    Tack för rekommendationen Susan.
    Sarhang hälsar hjärtligt :)
  • Suzan H
    Suzan H skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra o duktiga lärare, dom vill verkligen lära och hjälpa oss att klara detta prov! Heja heja er men mest till Sarhang Haris, bästa!!
    2017-07-10 Kullens Trafikskola svarar Suzan H
    Hallå Suzan,
    Tack för dem fina orden, det har varit en privilegier att samarbeta med dig :)
  • Helena R
    Helena R skrev om Kullens Trafikskola
    Super nöjd hade Kjell som handläggare jag kan verkligen rekommendera denna trafikskola.
    2017-07-03 Kullens Trafikskola svarar Helena R
    Helena, tack för rekommendationen! Lycka till.
  • Philip Å
    Philip Å skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola som tar hand om sina elever på ett bra sätt och mycket målmedvetande, bästa trafikskolan när de gäller pedagogik, flexibilitet och bemötande. Jag har aldrig kört bil tidigare men efter 4 veckor på kullens har jag nu körkort. Rekommenderar starkt!!
    2017-06-29 Kullens Trafikskola svarar Philip Å
    Philip,
    Tack för den fina responsen och ett gott samarbete :)
  • Klara A
    Klara A skrev om Kullens Trafikskola
    Redan från start fick jag ett mycket trevligt bemötande, inget påtvingat utan dem sa gå hem och tänk på det så att du är säker vilket kändes bra. Jag köpte ett paket med 20st 40min lektioner och är supernöjd!! I paketet ingick allt som krävdes för att kunna ta körkort vilket var mycket smidigt. Något jag uppskattade mycket var att trafikläraren tog ansvar och bokade upp lektioner i förtid och även bokade risk ettan och risk tvåan. Lektionerna var lagom intensiva och min körlärare var mycket lugn och trygg. Jag uppskattade också ärligheten, dem försökte inte sälja mer lektioner än vad som behövdes utan var mycket ärlig med hur man låg till. Min upplevelse av Kullens körskola är mycket bra!
    2017-06-29 Kullens Trafikskola svarar Klara A
    Bästa Klara,
    Tack för dina fina ord, det värmer. Vi är oerhört stolta över dig och tackar dig för förtroendet! :)

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna