Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 258 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Emmy E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog intensivkurs på Kullens, klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Bemötandet, lektionerna och stämningen var jättebra! Rekommenderar starkt Läs mer
  • Lisa E skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte ett paket med lektioner, risk 1 & risk 2 osv. Väldigt bra bemött av alla på skolan samt lugn och bra trafiklärare. Mycket nöjd och klarade båda proven på första försöket men hjälp av Kullens! Läs mer
  • Chanette P skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra ooch pedagogiska lärare och skolan vägleder en från början till slut på alla möjliga frågor. Dom har alltid tid för sina elever. Läs mer
  • Joel K skrev om Kullens Trafikskola
    Bra utbildning! Kullens hjälpt mig att bli väl förbered inför provet! Läs mer
  • Philip E
    Philip E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner intensivkurs,alla har varit vänliga och hjälpsamma på kullens trafikskola,både i mina körlektioner och innan när vi planerade tider. Min körlärare var tålmodig och tydlig,svarade på frågor och såg till att jag förstod allt vi gjorde på lektionerna. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Mikaela A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag körde på kullens trafikskola, jag blev bemött av trevlig personal och kunniga körskolelärare. Jag kände att jag utvecklades snabbt och att lärarna såg vad just jag behövde träna extra mycket på! Sammanfattat kan jag säga att jag fick det jag förväntade mig snabb hjälp i reception och kunniga lärare som på bästa sätt hjälpte mig att känna mig trygg i bilen. Läs mer
  • Noor M skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola förberede mig väl inför teori provet så jag klarade den galant samt att de förberede mig inför uppkörningen och höjde mitt självförtroende! Nu har jag äntligen körkortet och skulle rekommendera kullenstrafikskola för alla mina nära och kära! Läs mer
  • Sebastian H skrev om Kullens Trafikskola
    Lärarna va skit grymma på att lära ut körning. Jag lärde mig att köra bil Läs mer
  • Aminai T skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa team! Habib är underbar både professionellt och som person, och ser till att allt är på plats. Logistiken är top nodge! Jag vill rikta ett stort tack till min körkortslärare Magnus, trevlig lugn och väldigt pedagogisk.
    Du kommer garanterat få körkortet om du går på Kullens! Lycka till! Läs mer
  • Emilia A skrev om Kullens Trafikskola
    Christina och Kjell, tusen tack för allt! Har haft en fantastisk upplevelse med Kullens Trafikskola och det har förutom att ha varit väldigt lärorikt, varit extremt roligt att få köra med er. Läs mer
  • Aimen E skrev om Kullens Trafikskola
    jätte duktiga på att lära ut waw Läs mer
  • Azra B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 5 lektioner på kullens och var med på risk 1.

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt och trivdes väldigt på under den tiden jag var på kullens.

Ja, företaget levde upp till mina förväntningar och jag klarade mig fint på första försöken på provet efter övningsörningarna och teori övningarna.

Rekommenderar kullens till alla som vill ta körkortet. Läs mer
  • Iroda N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog intensivkurs som jag fick lära mig mycket, vi komm överens att jag ska få körkort till november, och jag fick det. Jätte glad ))) fick många possitiva tjänslor, goda personal, bra mötande. Läs mer
  • Osman K skrev om Kullens Trafikskola
    Trafikskolan med de bästa lärarna, som gör en osäker förare till en säker förare. Läs mer
  • Ulyana G skrev om Kullens Trafikskola
    I took 3 lessons from Kullens trafikskola and 1 more afterwards. Just passed my driving test from 2nd attempt. Stuff is really nice and helpful, always tried to do their best. Very good experience. Läs mer
  • Felicia L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett paket med risk 1, 2an, 10 körlektioner och teori online. Jag blev jätte bra bemött av alla som jobbade där, inte bara kör läraren!
    Jag har väll inga speciella förväntningar på Kullens Trafikskola, men d levde upp till dem få jag hade!
    Alla har varit jätte trevliga och peppat mig till att klara av körningen! Läs mer
  • Yuwei Y skrev om Kullens Trafikskola
    Fantastisk körkortskola!
    Jag började körlektionen med Kullens sedan mitten av september som en nybörjare och jag fick godkänd på korprovningen idag.

Fantastiska läraren, fantastiska körlektioner, fantastisk trafikskola! Läs mer
  • Hannah B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en mängd körlektioner där läraren var super bra och pedagogisk. Min körförmåga utvecklades och jag fick hjälp att hitta ett lugnt körsätt. Kullens trafikskola är något jag rekommenderar till alla som ska ta körkort. Läs mer
  • Bernhard L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade ingen manuell erfarenhet innan jag vände mig till Kullen trafikskola. Jag gick till 0-100 på två veckor, med ett 20 lektions paket. Körlärarna är väldigt pedagogiska vilket tillåter en att lära sig snabbt - just det jag behövde. Kullen trafikskola är väldigt nogranna med detaljer, och därför brukar man ligga över den normala gränsen skicklighetsmässigt. Läs mer
  • Hamiza J skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa trafikskola!!!!!!

Körde hemma lite innan jag börja här, sen gick jag intensivkurs och klara både teoriprovet och uppkörningen på första försöket!
    Jättebra lärare som har stöttat mig hela vägen. Läs mer
  • Cassandra E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensiv 2 paketet och blev bemött väldigt trevligt från första början. Jag hade inte så stora förväntningar sen tidigare men upplevde att det var trevligt och välplanerat under varje lektion för att jag skulle lära mig så mycket som möjligt. Läs mer
  • André J
    André J skrev om Kullens Trafikskola
    Har blivit bra bemött och fått mycket stöd i både teori och praktik. Hade ingen erfarenhet sen innan, men klarade både toerin och uppkörningen på första försöket på bara 20 körlektioner Läs mer
  • Marcus O skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett paket på 10 lektioner samt 6 stycken separata lektioner. Blev varmt välkommen med ett motiverande samtal.
    Jag tycker att min upplevelse på Kullens har varit bra, inte bara med att jag lärt mig köra bil utan också att jag känt en tillhörighet till kullens. Läs mer
  • Emelie R skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade inte så mycket förväntningar, men företaget levde verkligen upp till alla kriterier. Bra service och bra lärare. Läs mer
  • Etim A skrev om Kullens Trafikskola
    Hej
    Jag hade köpt flera kör lektion med Kullen trafikskola.
    Lärarna var mycket trevliga och respektfulla.
    Jag förväntade mig att bli lärd den grundläggande körningen och det var vad jag fick.
    Det var kul att köra med dem.

//Etim Läs mer
  • Tsenat H skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte bra lärare som stöttat en hela vägen till körkort! Läs mer
  • Amina K
    Amina K skrev om Kullens Trafikskola
    Fick ett bra bemötande av alla på kullens trafikskola. Extra cred till trafiklärare Christina och Habib i receptionen, är verkligen nöjd med allt från början till slut. Tack! Läs mer
  • Sophie F skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett packet som hette intensivkurs2 med 15 körlektioner. Jag blev bemött jätte, jätte trevligt. Min trafiklärare var väldigt snällt och hon lärde ut allt i lugn och ro, så att jag aldrig kände mig stressad.
    Sammanfattningsvis var det en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • Adeline E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har haft en otroligt bra upplevelse på Kullens trafikskola. Alla som arbetar på Kullens är myckrt trevliga och hjälpsamma och redan från början kände jag mig väl bemött. Men framförallt hade jag en otroligt bra trafiklärare som hjälpte mig ta körkortet på ungefär en månad utan att tidigare kört bil. Stort tack till alla som har stöttat och hjälpt mig på vägen till att klara körkortet!! Läs mer
  • Azim Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte 20 lektioner x 80 min och efter 1 månads intensiv körning klarade jag både teorin och uppkörningen på första försöket, såklart tack vare världens bästa Trafiklärare Aref. Föreslår Kullens Trafikskola till alla som tycker det är dags för körkort, där får du möta dom trevligaste personalen, bästa schema uppläggen (Habib) och lära dig köra bil på bästa sätt.

/ Azim Läs mer
  • Nina G skrev om Kullens Trafikskola
    Är mycket nöjd med övningskörningen och att ha en tidsplan för riskutbildningar och uppkörningstillfälle. Läs mer
  • Sara H skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa körskolan med grym personal! Läs mer
  • Abdulaziz F skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har lär mig ganska mycket från kullens trafikskolan och jag tacksamt o stolt att jag valde kullens trafikskolan. Läs mer
  • Polot D
    Polot D skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra skola 👍
    Tog intensivkursen, började från 0 till att ta körkortet på 3 veckor. Både körningen och teorin på första försöket. 👍

Rekomenderar starkt 👍

P.D Läs mer
  • Natalie G
    Natalie G skrev om Kullens Trafikskola
    Tack vare Aref, som är en duktig lärare som anpassar sig efter individen, så fick jag mitt körkort superfort. Superbra körskola. /Natalie Läs mer
  • Ruben L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensiv kurs plus lite lektioner. Både lärarna och personalen var super. Fick all hjälp jag behövde. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sperta I skrev om Kullens Trafikskola
    Allting var jätte bra ,Kullenstrafikskola är bäst. Lärde mig allt för att ta körkortet, väldigt flexibla med tider och schemaläggning. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Christoffer W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett antal körlektioner, cirka 9. Blev bemött väldigt bra. Mina förväntningar var att bli en mer bildad bilist samt att klara uppkörningen. Det gav väldigt stora resultat att ta lektionerna och jag klarade uppkörningen. Företaget levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • Donja S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett intensivkurspaket med 15 lektioner. Jag blev bra bemött av trevlig personal och tycker att undervisningen från körlärarna var jättebra! Jag lärde mig mycket på kort tid vilket var det jag ville. Läs mer
  • Maja Å skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensiv kurs 1 plus en lektion. Jag är mycket nöjd med upplevelsen och kände att de va helt lagom med lektioner och det var väldigt skönt att ha en lektion före uppkörningen så man blev lite lugnare!!!! Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hittade Kullens Trafikskola genom Reco och är jättenöjd! Både skolan och trafiklärare är otroligt tillmötesgående. De lägger upp utbildningen efter ens egna behov och är med och peppar en hela vägen i mål utöver de lektioner man tar. Efter en intensivkurs och några extra lektioner har jag tagit körkort tack vare de kunskaper och självförtroende skolan har gett mig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Xanım X
    Xanım X skrev om Kullens Trafikskola
    Idag har jag tagit mitt körkort. Tack bästa Aref!!! :)
    På riktigt bästa trafikskola! Läs mer
  • Arvid B skrev om Kullens Trafikskola
    Trevlig och tillmötesgående personal. Jag kände att jag lärde mig mycket på varje lektion. Läs mer
  • Anton R skrev om Kullens Trafikskola
    Körde 30 lektioner på manuell bil
    utan någon tidigare erfarenhet. Klarade både teoriprov och körprov på första försöket. Riktigt kunniga lärare som är pedagogiska och erfarna samt att dem är redo att gå the extra mile. Stort tack till alla på Kullens Trafikskola, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Patrick A skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare som har många bra tips. Läs mer
  • My E skrev om Kullens Trafikskola
    WOW!!! Är så otrolig glad att jag valde Kullens trafikskola. Jag körde intensivt med Christina i två veckor, och kan inte tänka mig en bättre lärare. Helt underbar på alla sätt och exceptionellt bra på att anpassa lektionerna efter dig och hur du bäst lär dig!

Tack för att ni hjälpte mig att ta manuellt körkort på en månad! Läs mer
  • Elin G skrev om Kullens Trafikskola
    Rekommenderas varmt! Har äntligen klarat uppkörningen med hjälp av körläraren Christina på Kullens! Ett stort plus är även att själva trafikskolan ligger nära pendeltåget, smidigt om man inte bor i Sollentuna, jag hade inga problem att åka kollektivt från Kungsholmen. Läs mer
  • Edvin B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är nöjd med hjälpen jag fick, och hur snabbt allt gick! Bemötandet var bra och körläraren var bra! Läs mer
  • Mohammed H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag började på kullens via en rekommendation. Det har varit utan tvekan det bästa upplevelsen. Bröjade som nybörjare och nu efter 3 veckor så har jag körkort. Läs mer
  • Max B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hittade Kullens genom en vän som körde här och han sa att dem var jätte bra och trevliga.
    Så jag gick till kullen för att boka intensiv kurs 20 lektioner. Jag blev bemöt med trevliga och roliga människor som lärde mig allt jag behövde för att klara teorin och uppkörningen.
    Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Kullens trafikskola till alla! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna