Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitets bilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av elbilar och miljöbilar av modell Volvo XC40 och Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kursschema uppdateras regelbundet på hemsidan. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 07:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla körkortstagare.

Läs vad 1031 kunder tycker om Kullens Trafikskola 2

2022-11-28 Insamlad av företaget
    Trevlig personal som var måna om elevens bästa. Dom motiverade till att klara teori provet och uppkörningen och hjälper en lägga upp ett schema.
    2022-11-25 Insamlad av företaget
    Dom har varit så hjälpsamma och tillgängliga. Det har varit kul på lektionerna och jättelärorikt!
    2022-11-24 Insamlad av företaget
    Företaget var mycket välkomnande och personalen hade mycket tålamod

Jag förväntade mig att kunna klara uppkörning på första eller andra försöket och det gick utmärkt på den första

Jag köpte large paketet och använde mig av alla servicen som erbjuds då. Trafikskolan kunde boka och omboka utan problem enligt min mycket rörlig schema.
    Världens bästa trafikskola!!!!!!!!!!!
    Utmärkt! Jag rekommenderar starkt
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Jättebra trafikskola med duktiga lärare som har rätt kompetens och som såg till att jag inte gav upp!
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Körskolan levde upp till mina förväntningar. Jag hade en bra körskollärare och kände mig förbered inför uppkörningen. Jag köpte intensivkurs 3.
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Skulle göra en test uppkörning min lärare sa du måste träna på blicken och vi bokade in 6 lektioner på 3 veckor intervall, tack varje dom blev jag bekväm på motorväg förstod att blicken styr kursen och stor plus är deras långa lektioner som är 70 min långa
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Jättebra bemött, bra lärare. Levde upp till förväntningar. Köpte 9 lektioner först men sedan köpte jag 3 till för att läraren tyckte det, vilket var bra.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    It was a long way but I finally got my driving license. Thanks!
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    "Kullens" den bästa trafikskolan med duktigaste körlärare! Jättetrevlig, bemötande och hjälpsam personal.
    Stort tack till min körlärare Yasar, som pedagogiskt och med mycket tålamod och förståelse hjälpte mig på väg mot mitt körkort.
    Rekommenderar starkt!
  • Furqan R
    skrev om Kullens Trafikskola
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    I am very happy to say thanks to kullens, specifically Dimman, He tought me very well. They have good car for practice.
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och jag lärt mig mycket av läraren och
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Kom i kontakt med Kullens via Google när jag skulle ha handledarkurs.
    Fick ett seriöst intryck direkt.
    Dom är trevliga , proffsiga och peppar ungdomarna trots motgångar
    Rekommenderar dom starkt
    Pelle
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Alltid trevliga i receptionen. Har alltid varit hjälpsamma med att boka lektioner, risk 1a och risk 2a och har varit väldigt duktiga. Jag köpte intensivkurs 1, men spred ut lektionerna över några månader vilket funkade jättebra. Köpte även en extra lektion för att få in det sista som behövdes inför uppkörningen. Väldigt bra företag och upplevelsen överlag har varit mycket positiv.
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskola utan tvekan, pedagogiska lärare. Jag fick mycket bra tips och lärde väldigt mycket på kort tid. Klarade uppkörningen på första försöket.
    Välj kullens om du vill ha kvalite till ett bra pris.
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Kan starkt rekommendera Kullens Sollentuna!
    Har avklarat uppkörning i första försöket. Alltid hjälpsamma och snälla i receptionen och lärare Yasar-guld! Utan Dig Yasar, skulle jag aldrig klara mig i första försöket! Tack!
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Super nöjd med allt inom kullens trafikskola super trevlig personal, företaget levde upp till förväntningarna och super nöjd!

De har vart en bra upplevelse och verkligen hjälp till att få dehär körkortet köpte först tre lektioner som var till mycket hjälp sen tog jag en till lektion innan min uppkörning och då satt det! Riktigt nöjd med kullens trafikskola och tycker alla ska söka hit för att få hjälp med körkortet!
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan jag kan säga, hjälpsam och snällt🤙🤙
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Jag köpte en 19 lektioner intensivkurs på Kullens Trafikskola Danderyd i slutet av juli och bokade in nästan alla lektioner direkt med samma lärare på de tider som passade mig i september och oktober. Samtidigt bokades körprov in i början av november så att jag hade ett tydligt mål att satsa mot. Jag kan rekommendera ett sådant upplägg då det kan vara svårt att hitta en tid med samma lärare nära inpå då de oftast är uppbokade då.
    Personalen har varit trevlig, hjälpsam och stått för ett fint bemötande. Kan varmt rekommendera pedagogiska trafikläraren Magnus som jag körde med hela tiden och som kunde se vad jag behövde öva på främst i min körning för att vara redo.
    När vi körde så tränade vi mycket på de typiska platser och situationer som kunde uppstå under uppkörningen vilket skapade ett lugn under körprovet. Bra upplägg i körpaketet och även nöjd med teoripaketet via trafikskolaonline som genom att dela upp det i korta avsnitt gör det lättare att ta sig an teorin jämfört med att gå via en tjock bok.
    Kullens Trafikskola har helt klart levt upp till förväntningarna så jag är mycket nöjd med min upplevelse som kund :)
    2022-11-04 Insamlad av företaget
    Fick otroligt bra hjälp med körkortet! Mulle var den bästa läraren som gjorde att jag klarade uppkörningen!
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Är jättetacksam för den hjälp jag fått med min utbildning. Från första början fick jag hjälp att känna mig trygg i bilen. Jag köpte det stora paketet med körlektioner och lade till några extra lektioner till.
    Hade inte tagit körkortet utan er hjälp!!
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Grym personal, stöttande och positiva. Bästa körskolan
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Kan rekommendera att gå till en körskola om ni ska ta körkort. Det är lätt att tro att ens föräldrar som handledare ska räcka, men ack så fel! Mina tog körkort för 30-40 år sedan. På Kullens såg de direkt vilka saker som mina föräldrar missat.

Kristina på Kullens var pedagogisk och framförallt ärlig med vad jag behövde jobba med. Henne har jag mycket att tacka för mitt körkort!
    2022-10-27 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med Kullens körskola, jag har fått mycket hjälp.
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och det kändes som att de verkligen ville att det skulle gå bra. Duktiga lärare och fokus på min uppkörning som jag klarade på första försöket.
  • Daniel E
    skrev om Kullens Trafikskola
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    Jag fick den hjälp som behövdes, Ilhan var lugn o metodisk.
    Var redo för uppkörning som klarades lätt.
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    Allting gick som vi har planerat, då klarade jag uppkörningen från första försök 🤞.

Personalen som jobbar där är jätte trevliga, då man har bra känsla när man är i skolan eller vid körlektionen.
    Jätte nöjd! Jag har mitt körkort nu! Tack kullens och ännu mer tack Mulle!🙏🏼
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Kullens Sollentuna! Ett helt fantastiskt gäng! Trevlig bemötande av receptionen och väldigt bra undervisning som hjälpte mig att förbättra min körning. Jag började från början med Risk 1 och Risk 2 bokades av skolan. Sedan köpte jag ett gäng lektioner och körde intensivt. Jag tog körkort igår och det känns så himla bra! Kan verkligen rekommendera skolan både för de som är nybörjare och för er som vill finslipa några områdena. Tack Kullens Sollentuna!
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Är jättenöjd med hela min upplevelse med Kullens både receptionisten och körlärarna är väldigt trevliga samt kunniga. Har haft Faozi som lärare och han är väldigt pedagogisk och väldigt snäll. Haft jättekul på kullens under min tid till körkortet och rekommenderar varmt denna körskola till andra.
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Bra bemött ha företaget, levde upp till förväntningarna. Tog en intensivkurs och tyckte material för teori var väldigt bra upplagt.
    2022-10-19 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med Kullens trafikskola! Trevlig personal och Camilla som körlärare har varit så hjälpsam och pedagogisk! Jag hade aldrig tidigare kört bil och Kullens hjälpte mig på 3 månader att skaffa körkortet. Tack för all hjälp!
    2022-10-18 Spontant omdöme
    Mycket bra trafikskola, hjälpsam reception och erfarna lärare. Rekommenderar starkt
    2022-10-18 Insamlad av företaget
    Klarade uppkörningen på första försöket, bra lärare!
    2022-10-18 Insamlad av företaget
    Det var bra, bra bemötande och tack till yasar
    2022-10-14 Insamlad av företaget
    Jättebra skola och super duktiga lärare
    2022-10-14 Insamlad av företaget
    Jag känner att dem har hjälp mig att klara uppkörningen och ta körkort genom att lära mig grunderna i trafiken och hur man ska gå till väga i olika trafik situationer. Jag tycker att upplevelsen va bra och läraren mulle har hjälp mig super mycket och jag kan starkt rekommendera honom
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Nu har jag tagit körkort! Jag är sååå nöjd med denna trafikskola!!!
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Oerhört nöjd och väldigt tacksam för den hjälp jag fick! Proffsiga lärare och trevlig personal! Camilla, min lärare är verkligen en underbar person, väldigt duktig, professionell och snäll. Rekommenderas starkt!
    2022-10-11 Insamlad av företaget
    Jätteduktiga trafiklärare! Kan rekommendera!!
    2022-10-11 Insamlad av företaget
    Perfekt, bra lärare med varierade körstilar och bra feedback efter och före körningen. Rekommenderar starkt intensivkursen då man lär sig otroligt mycket under den period man kör
    2022-10-10 Insamlad av företaget
    Engagerad personal som ville att man skulle lyckas, tillgängliga per telefon för att diskutera upplägg mm. Hjälpsamma att hitta lösningar utifrån ens egna förutsättningar.
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Tycker erat upplägg var mycket bra och mycket trevlig personal! Klarade båda proven på första försöken och är mycket nöjd med allting med kullens trafikskola!
    Tack för all hjälp ni gett mig!
    2022-10-04 Insamlad av företaget
    Jag är jätte nöjd med kullens trafikskola och jag tacksam att ni hjälpte mig.
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Tyckte det var otroligt bra att köra upp med en körskolebil då jag var bekväm med bilen. Tyckte kullens var mycket bra!
    2022-09-28 Insamlad av företaget
    Proffsiga lärare som är duktiga på att lära ut och ger bra tips!
    2022-09-28 Insamlad av företaget
    Jag är så tacksam för Kullen och dess fina lärare. Camilla, min lärare har varit underbar och jag hade inte kunnat önska mig någon bättre. Professionell, snäll och lugn. Mulle, Habib & Pelle, för att nämna några andra, har också gjort processen så lätt, kul och trygg. Jag skulle välja Kullen hundra gånger om.
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Finns ingen bättre trafikskola än Kullens. 10/10
    2022-09-26 Insamlad av företaget
    Tack för en fantastisk hjälp med körkortet! Klarade uppkörningen på första försöket. Lärare Christina är trygg, kompetent och trevlig. Jag har kört med andra lärare och trafikskolor - men CL var min absoluta favorit! Tack!!