Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Falis O
    Falis O skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tyckte att ni var väldigt informativa. Jag lärde mig mycket hos er, skulle inte klara av att körkortet någon annanstans!
  • Bahar B
    Bahar B skrev om Kullens Trafikskola
    Sollentunas bästa skola fick hjälp från dag

Klarade både körprovet och teorin första försöket rekommenderar stark kullens trafikskola
  • Teo F
    Teo F skrev om Kullens Trafikskola
    Vill tacka Aref med kollegor för ett mycket trevligt och proffsigt bemötande som hjälpte mig att ta körkortet.
  • Lamin C
    Lamin C skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens Trafikskola är den bästa trafikskolan i hela Sollentuna....De har lärt mig alla kunskaper man behöver för att bli en bra bilförare...Kullens Trafikskola är vägen till körkortet och tveka inte ...det är bara köra!!!!
  • Afsar R
    Afsar R skrev om Kullens Trafikskola
    Mina körlektioner vid Kullens Trafikskolan var mycket pedagogiska belagda och körlektionerna var mycket effektiva när det gäller inlärning och utökning av mina körkunskaper, vilket gjorde att trots min ålder fick jag lära mig bilkörning på bästa sätt och klara av teori och körproven vid första tillfällen. Jag stark rekommenderar Kullens Trafikskolan till alla som vill börja lära sig att köra bil.
  • Nadia K
    Nadia K skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola, rekommenderar!
  • Arbaz A
    Arbaz A skrev om Kullens Trafikskola
    Riktig bra lärare som hjälper dig hårt med nå ditt mål
  • Lara Q
    Lara Q skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är super nöjd för jag har valt Kullens trafikskola.. Lärare där är båda kunniga och trevliga :-)
  • Filip N
    Filip N skrev om Kullens Trafikskola
    Utan Kullens hade jag nog inte fixat körkortet!
    Lärare med ett personligt engagemang i sina elever och vågar säga vad de tycker
    Aref sa i början:
    "Jag hjälper dig Filip. Om du ser till att plugga ordentligt så du tar teorin så ser jag till att fixar körningen
    Modernt och elevcentrerat lärande.
    De flexibla tiderna gav mig möjlighet att både hinna jobba, pendla och ta körkortet på två månader
    Var jag osäker på något med teorin de inte kunde svara på direkt kollade de upp och återkopplade när de visste säkert hur det skulle var
    Kör bara kör!! :)
  • Jamal A
    Jamal A skrev om Kullens Trafikskola
    Kanon körskol,tog intensiv kursen med Aref som lärare.
    Båda han och körskolan får 5 plus
    2017-03-27 Kullens Trafikskola svarar Jamal A
    Tack Jamal, dina ord värmer! Vi på Kullens är stolta över dig och önskar dig all lycka!
  • Azad A
    Azad A skrev om Kullens Trafikskola
    Underbar trafikskola med världens bästa lärare Aref som hjälpte mig ta körkortet!
    Rekomenderar helt o hållet för alla som vill ta körkortet på första försöket!
  • Azar A
    Azar A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag fick goodkänd efter ett försök och det var underbart trafick skolan särkild Aref som han hade bästa erfarenhet som trafick lärare . Jag tackade den trafikskolan för gott.
  • Mehmood A
    Mehmood A skrev om Kullens Trafikskola
    I joined Kullens Trafikskola for the driving licencse. I completed my driving classes with my teacher Aref Davodi. It was a verk difficult task för me and i was very nervous. It seem a very uphill thing for me but because of very training from my instructor from Kullens school. Today i've the confidence of achieving everything after getting the driving licencse.
    I thank the Kullens school and my instructor Aref Davodi from the bottom of my heart.
  • Vickyn A
    Vickyn A skrev om Kullens Trafikskola
    Det är bra trafikskola!
    Man trivs bra, och dem är bra att lära folk, dem kan lära folk
  • Daniella M
    Daniella M skrev om Kullens Trafikskola
    Skulle rekommendera alla att börja på kullens trafikskola! Duktiga lärare som peppar, uppmuntrar och sätter upp realistiska mål för att ta körkort. Tycker att jag fick precis rätt mängd körlektioner och kände mig helt säker på uppkörningen. Väldigt bra bemötande av trafikläraren och man kände sig bekväm att köra med honom. Även mycket bra övning sista dagarna innan provet. Trafikskolan hade bra rykte men var ännu bättre än väntat! :)
  • Mbye C
    Mbye C skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte nöjd med kullens trafikskolan .
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare och väldigt prisvärt!

Rekommenderar Kullens trafikskola starkt!
  • Elias S
    Elias S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag fick prova på 3 olika trafikskolor och Kullens trafikskola var den bästa eftersom trafikläraren ger hundra varje lektion. Mycket bra skola om du vill lära dig väldigt intensivt och spara på pengarna.
  • Ae-Li Y
    Ae-Li Y skrev om Kullens Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola för alla som funderar på att ta körkort. Det spelar ingen roll vilken erfarenhet man har sedan tidigare. Jag har gått två andra trafikskolor innan men lyckades inte med körkort.
    Lärarna på denna skola är väldigt pedagogiska och engagerade vilket gör att man som elev känner sig väldigt trygg och bekväm. Jag var väldigt rädd för att köra bil innan, men tack vare Aref så övervann jag min rädsla och har idag körkort! Han är vänligt bemötande och proffsig trafiklärare. Jag gick intensivkus. jag är mycket nöjd med min utbildning.
    Tusen tack till Kullens Trafikskola för all hjälp, ni är guld värda!
  • Ammie L
    Ammie L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med alla körlektioner som jag haft där!
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Kullens Trafikskola
    Bra pris, personligt och bra lärare. Enkelt och smidigt
  • Denniz V
    Denniz V skrev om Kullens Trafikskola
    Klara körkortet på en månad behöver man säga mer
  • Sabine B
    Sabine B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag rekommenderar Kullens Trafikskola för att dem är lyhörda och lär ut på ett väldigt bra och lugnt sätt.
  • Maroun N
    Maroun N skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra upplevelse med tydliga och pedagogiska lärare.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare och billigt dessutom!

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna