Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Anette E
    Anette E skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Allt var precis som förväntat, men lokalaen var så varm att man lätt somnade
  • Linda W
    Linda W skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Hade inga förväntningar. Sista 1,5h var mest givande och intressant. En bra utbildning att gå, tyckte jag fick många bra idéer och tankar kring handledning och övningskörning.
  • Amina A
    Amina A skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra info synd att jag inte kunna stanna längre.
    / Amina
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kunnig personal, positiva, intresserade av lärande. Mycket nöjd :)
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag gjorde Intensivkurs 1 på Kullens Trafikskola, vilket passade mig väldigt bra då jag hade lite körvana innan. Med stöd från trafikskolan lyckades jag ta mitt körkort på en 5 veckors period. Jag är väldigt nöjd med skolan och min lärare!
    2017-08-17 Kullens Trafikskola svarar Linnea A
    Hej Linnea,
    Tack för rekommendationen samt att du blev nöjd med vårt arbetssätt.
    Lycka till och ha en fortsatt underbar sommar.
  • Isaac R
    Isaac R skrev om Kullens Trafikskola
    -Bra service
    -Förmånliga priser
    -Trevlig personal
    -Pedagogiska Teorilektioner
    -Utmärkta körlektioner
    Finns inget att klaga på.
    Kom hit om du vill lära dig att köra bil på riktigt!
    2017-08-14 Kullens Trafikskola svarar Isaac R
    Hej Isaac,
    Tack för dem fina lovorden, du är ett levande bevis på att vi brinner för våra elever.
    Kör försiktigt och njut av sommaren
  • Waldemar M
    Waldemar M skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra handledning av både Kjell och Aref ledde till att jag lyckades ta mitt kör kort.
    Tack Kullens trafikskola !
    2017-08-10 Kullens Trafikskola svarar Waldemar M
    Tack Waldemar, vi är stolta över din insats, lycka till och håll i ratten :)
  • Gabriella N
    Gabriella N skrev om Kullens Trafikskola
    Upplevelsen hos Kullens har varit bra, mycket stöttande trafiklärare som verkligen vill att man på kort tid ska klara sitt körkort.
    2017-08-10 Kullens Trafikskola svarar Gabriella N
    Hej Gabriella,Tack för din feedback.
    Det har varit ett stort nöje att ha dig mitt i bland oss på trafikskolan och det stora förtroendet att hjälpa dig hela vägen till ditt körkort.
    Lycka till.
  • Henry N
    Henry N skrev om Kullens Trafikskola
    Bra personligt bemötande direkt vid första gången jag kom in. Trevliga och professionella.
    Köpte intensivkurs 1 med 10 lektioner, och därefter ett par till, sen hade jag kortet.

Övningskörde med Kjell först men sen och med Aref, en bra variation med 2 duktiga lärare.
    2017-07-26 Kullens Trafikskola svarar Henry N
    Tusen tack Henry! Det har varit ett nöje att ha dig här! Grattis igen och kör försiktigt där ute :-)

Ps: Kjell och Aref hälsar
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet från företaget. Lektionerna var individanpassade och läraren var kompetent, hjälpsam och tillmötesgående. Jag köpte en intensivkurs som mycket väl levde upp till mina förväntningar.
    2017-07-24 Kullens Trafikskola svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Jättekul att vi levererade till dina förväntningar!
    kör försiktigt, Vi ses ute på vägarna :)
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Kullens Trafikskola
    Trafikskola med bra läge i Sollentuna. Trevlig personal och bra lärare. Har körkortet nu och tackar min lugna, tålmodiga och roliga bilskolelärare för det.
    2017-07-24 Kullens Trafikskola svarar Camilla E
    Tack bästa Camilla,
    Det värmer i hjärtat! Härligt att ha dig som elev.
    Tuta och kör och njuta av sommaren.
  • Amjad S
    Amjad S skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola. Jämnförde flera trafikskolor men på Kullens kändes det bäst, fick tydlig information och en perfekt planering från första dagen. Väldigt bra trafiklärare, kostnadseffektivt och tryggt.
    2017-07-18 Kullens Trafikskola svarar Amjad S
    Hej Amjad,
    Stort TACK för dina fantastiska lovord, Det gläder oss att du blev nöjd med vår insats.
    Lycka till ute i trafiken och kör försiktigt.
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Kullens Trafikskola
    Öppet, glatt, uppmuntrande bemötande. Men stor vikt på personliga och individanpassade lektioner. Kan inte vara nöjdare med hjälpen, valet av storlek på körkortspaketet och den webbaserad teoriundervisningen som skolan använder sig av. Utbildningen av riskettan avklarades snabbt och med många tankeställare. Suverän hjälp med bokningar av tider och stöd från start till mål! Har bara positiva saker att säga om skolan och framförallt min körskolelärare Aref som varit en klippa.
    2017-07-13 Kullens Trafikskola svarar Angelica K
    Hej Angelica,
    Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du uppskattat vårt arbete och service.

På återseende :)
  • Elias M
    Elias M skrev om Kullens Trafikskola
    Trevliga trafiklärare, lärorik körning, obegränsade kötiden, bra pris, bra planering.
    2017-07-13 Kullens Trafikskola svarar Elias M
    Hej Elias.
    Tack för din feedback, det har varit trevligt att ha dig hos oss.
    Lycka till där ute :)
  • Susan H
    Susan H skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola, bästaste Sarhang!
    2017-07-31 Kullens Trafikskola svarar Susan H
    Tack för rekommendationen Susan.
    Sarhang hälsar hjärtligt :)
  • Suzan H
    Suzan H skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra o duktiga lärare, dom vill verkligen lära och hjälpa oss att klara detta prov! Heja heja er men mest till Sarhang Haris, bästa!!
    2017-07-10 Kullens Trafikskola svarar Suzan H
    Hallå Suzan,
    Tack för dem fina orden, det har varit en privilegier att samarbeta med dig :)
  • Helena R
    Helena R skrev om Kullens Trafikskola
    Super nöjd hade Kjell som handläggare jag kan verkligen rekommendera denna trafikskola.
    2017-07-03 Kullens Trafikskola svarar Helena R
    Helena, tack för rekommendationen! Lycka till.
  • Philip Å
    Philip Å skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola som tar hand om sina elever på ett bra sätt och mycket målmedvetande, bästa trafikskolan när de gäller pedagogik, flexibilitet och bemötande. Jag har aldrig kört bil tidigare men efter 4 veckor på kullens har jag nu körkort. Rekommenderar starkt!!
    2017-06-29 Kullens Trafikskola svarar Philip Å
    Philip,
    Tack för den fina responsen och ett gott samarbete :)
  • Klara A
    Klara A skrev om Kullens Trafikskola
    Redan från start fick jag ett mycket trevligt bemötande, inget påtvingat utan dem sa gå hem och tänk på det så att du är säker vilket kändes bra. Jag köpte ett paket med 20st 40min lektioner och är supernöjd!! I paketet ingick allt som krävdes för att kunna ta körkort vilket var mycket smidigt. Något jag uppskattade mycket var att trafikläraren tog ansvar och bokade upp lektioner i förtid och även bokade risk ettan och risk tvåan. Lektionerna var lagom intensiva och min körlärare var mycket lugn och trygg. Jag uppskattade också ärligheten, dem försökte inte sälja mer lektioner än vad som behövdes utan var mycket ärlig med hur man låg till. Min upplevelse av Kullens körskola är mycket bra!
    2017-06-29 Kullens Trafikskola svarar Klara A
    Bästa Klara,
    Tack för dina fina ord, det värmer. Vi är oerhört stolta över dig och tackar dig för förtroendet! :)
  • Semih Y
    Semih Y skrev om Kullens Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola med lugna lärare som lär dig genom att antingen berätta eller visa själv. Jag köpte intensiv kurs och är jätte nöjd med paketet. Bilarna var bra och sköna att köra. Jag skulle rekommendera alla att skriva upp sig där. Man känner sig nära lärarna då det är enkelt att skapa relation med de.
  • Ello E
    Ello E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är supernöjd med upplevelsen hos kullens, från första dag till sista. Aref var mycket pedagogisk och lugn detta gjorde att jag lärde mig allt snabbt. Har rekommenderat kullens till alla mina vänner ;-) tack för allt!
  • Louise G
    Louise G skrev om Kullens Trafikskola
    Fantastiskt duktig, trevlig och pedagogisk personal. Rekommenderas varmt!
  • ANdrew P
    ANdrew P skrev om Kullens Trafikskola
    I have passed my driving test today. Thanks to Kullens Trafikskola Sollentuna, it's great driving school! My Swedish isn't good as I am new here but they taught me well in English. A very happy person today :)
  • Falis O
    Falis O skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tyckte att ni var väldigt informativa. Jag lärde mig mycket hos er, skulle inte klara av att körkortet någon annanstans!
  • Bahar B
    Bahar B skrev om Kullens Trafikskola
    Sollentunas bästa skola fick hjälp från dag

Klarade både körprovet och teorin första försöket rekommenderar stark kullens trafikskola
  • Teo F
    Teo F skrev om Kullens Trafikskola
    Vill tacka Aref med kollegor för ett mycket trevligt och proffsigt bemötande som hjälpte mig att ta körkortet.
  • Lamin C
    Lamin C skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens Trafikskola är den bästa trafikskolan i hela Sollentuna....De har lärt mig alla kunskaper man behöver för att bli en bra bilförare...Kullens Trafikskola är vägen till körkortet och tveka inte ...det är bara köra!!!!
  • Afsar R
    Afsar R skrev om Kullens Trafikskola
    Mina körlektioner vid Kullens Trafikskolan var mycket pedagogiska belagda och körlektionerna var mycket effektiva när det gäller inlärning och utökning av mina körkunskaper, vilket gjorde att trots min ålder fick jag lära mig bilkörning på bästa sätt och klara av teori och körproven vid första tillfällen. Jag stark rekommenderar Kullens Trafikskolan till alla som vill börja lära sig att köra bil.
  • Nadia K
    Nadia K skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola, rekommenderar!
  • Arbaz A
    Arbaz A skrev om Kullens Trafikskola
    Riktig bra lärare som hjälper dig hårt med nå ditt mål
  • Lara Q
    Lara Q skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är super nöjd för jag har valt Kullens trafikskola.. Lärare där är båda kunniga och trevliga :-)
  • Filip N
    Filip N skrev om Kullens Trafikskola
    Utan Kullens hade jag nog inte fixat körkortet!
    Lärare med ett personligt engagemang i sina elever och vågar säga vad de tycker
    Aref sa i början:
    "Jag hjälper dig Filip. Om du ser till att plugga ordentligt så du tar teorin så ser jag till att fixar körningen
    Modernt och elevcentrerat lärande.
    De flexibla tiderna gav mig möjlighet att både hinna jobba, pendla och ta körkortet på två månader
    Var jag osäker på något med teorin de inte kunde svara på direkt kollade de upp och återkopplade när de visste säkert hur det skulle var
    Kör bara kör!! :)
  • Jamal A
    Jamal A skrev om Kullens Trafikskola
    Kanon körskol,tog intensiv kursen med Aref som lärare.
    Båda han och körskolan får 5 plus
    2017-03-27 Kullens Trafikskola svarar Jamal A
    Tack Jamal, dina ord värmer! Vi på Kullens är stolta över dig och önskar dig all lycka!
  • Azad A
    Azad A skrev om Kullens Trafikskola
    Underbar trafikskola med världens bästa lärare Aref som hjälpte mig ta körkortet!
    Rekomenderar helt o hållet för alla som vill ta körkortet på första försöket!
  • Azar A
    Azar A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag fick goodkänd efter ett försök och det var underbart trafick skolan särkild Aref som han hade bästa erfarenhet som trafick lärare . Jag tackade den trafikskolan för gott.
  • Mehmood A
    Mehmood A skrev om Kullens Trafikskola
    I joined Kullens Trafikskola for the driving licencse. I completed my driving classes with my teacher Aref Davodi. It was a verk difficult task för me and i was very nervous. It seem a very uphill thing for me but because of very training from my instructor from Kullens school. Today i've the confidence of achieving everything after getting the driving licencse.
    I thank the Kullens school and my instructor Aref Davodi from the bottom of my heart.
  • Vickyn A
    Vickyn A skrev om Kullens Trafikskola
    Det är bra trafikskola!
    Man trivs bra, och dem är bra att lära folk, dem kan lära folk
  • Daniella M
    Daniella M skrev om Kullens Trafikskola
    Skulle rekommendera alla att börja på kullens trafikskola! Duktiga lärare som peppar, uppmuntrar och sätter upp realistiska mål för att ta körkort. Tycker att jag fick precis rätt mängd körlektioner och kände mig helt säker på uppkörningen. Väldigt bra bemötande av trafikläraren och man kände sig bekväm att köra med honom. Även mycket bra övning sista dagarna innan provet. Trafikskolan hade bra rykte men var ännu bättre än väntat! :)
  • Mbye C
    Mbye C skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte nöjd med kullens trafikskolan .
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare och väldigt prisvärt!

Rekommenderar Kullens trafikskola starkt!
  • Elias S
    Elias S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag fick prova på 3 olika trafikskolor och Kullens trafikskola var den bästa eftersom trafikläraren ger hundra varje lektion. Mycket bra skola om du vill lära dig väldigt intensivt och spara på pengarna.
  • Ae-Li Y
    Ae-Li Y skrev om Kullens Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola för alla som funderar på att ta körkort. Det spelar ingen roll vilken erfarenhet man har sedan tidigare. Jag har gått två andra trafikskolor innan men lyckades inte med körkort.
    Lärarna på denna skola är väldigt pedagogiska och engagerade vilket gör att man som elev känner sig väldigt trygg och bekväm. Jag var väldigt rädd för att köra bil innan, men tack vare Aref så övervann jag min rädsla och har idag körkort! Han är vänligt bemötande och proffsig trafiklärare. Jag gick intensivkus. jag är mycket nöjd med min utbildning.
    Tusen tack till Kullens Trafikskola för all hjälp, ni är guld värda!
  • Ammie L
    Ammie L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med alla körlektioner som jag haft där!
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Kullens Trafikskola
    Bra pris, personligt och bra lärare. Enkelt och smidigt
  • Denniz V
    Denniz V skrev om Kullens Trafikskola
    Klara körkortet på en månad behöver man säga mer
  • Sabine B
    Sabine B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag rekommenderar Kullens Trafikskola för att dem är lyhörda och lär ut på ett väldigt bra och lugnt sätt.
  • Maroun N
    Maroun N skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra upplevelse med tydliga och pedagogiska lärare.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare och billigt dessutom!

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna