Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.

Läs vad 616 kunder tycker om Kullens Trafikskola 2

2021-04-14
    Nu har jag tagit körkort, tack till kullens. Kunde inte vara lyckligare
    2021-04-12
    Idag tog jag körkort och det mycket tack vare kullens trafikskola!!! Jag har alltid fått tydliga bra instruktioner i bilen och dessutom har jag haft kul tillsammans med körlärarna, extra tack till Faoiz och Pelle som verkligen varit grymma. Man har dessutom alltid blivit bra bemött i receptionen både av alla körlärare och receptionisten och när jag lyckades knipa en avbokad uppkörningstid med en veckas varsel hjälpte Rebecca till att klämma in några sista lektioner så att allt skulle sitta. Med kullens har jag längtat till körlektionerna och körkortsresan har varit straight forward och rolig, tack så jättejättemycket för det:-)
    2021-04-06
    Köpte ett körkortspaket där teori, uppvärmning inför körprov, lån av bil och massa annat ingick. Bra pris!
    Kullens gav inte upp på mig trots att det svackade lite då och då 🙏🏼
    2021-03-31
    Lugna och metodiska lärare, uppskattar all hjälp jag har fått.
    2021-03-31
    Jag valde att ta 10 körlektioner av körskolan och det hjälpte väldigt mycket. Mängd körningen gjorde dock hemmifrån. Nu har jag lyckats ta körkort, tack för hjälpen Faozi.
    2021-03-29
    Toppen toppen alltihop! Bra bemötande och allmänt smidig upplevelse =D
    2021-03-26
    Idag har jag tagit mitt körkort tack kullens
    2021-03-24
    Mycket bra körskola, tydligt och väl strukturerat.
    Alla tummar upp till kullens!!
  • Ehab S
    2021-03-19
    Stort tack. Ni är bästa i Stockholm.
    2021-03-12
    Det är bra lärare och bra bilar.
    2021-03-04
    Idag tog jag körkort! Första försöket! Superglad för all den hjälp jag fick av kullens!
    2021-03-04
    Nu har jag tagit mitt kötkort!
    Tack för Kullenstrafikskola.
    2021-03-02
    Tog körkort idag efter att ha köpt en av Intensivkurserna här. Alla som arbetar här är supertrevliga och duktiga och man lär sig väldigt snabbt. Jag kan varmt rekommendera Kullens Trafikskola!
    2021-03-01
    Jag är så imponerad av Kullens Trafikskola! Vilken engagemang av personal speciellt Aref min trafiklärare som hjälpte mig att uppnå mitt mål. Jag är så tacksam till Kullens och Aref.Han är grymt.

Äntligen jag har fått körkort 😃
    2021-02-26
    Jag är jättenöjd med den trafikläraren jag körde med! Fick prova alla moment och kunde fråga allt jag undrade. Sen var det någon körlärare jag fick mindre bra intryck av som inte var så pedagogisk. Sen var det osäkert om jag skulle få köra upp med den bilen jag hade kört med men det ordnade körlärare vilket var super.
    2021-02-24
    Köpte ett intensiv kursplaner men utnyttjade det utspritt och gick hur bra som helst. Var inte riktigt redo ännu och behövde boka fler vilket behövdes, dom slänger inte ut en i trafiken utan gör även personen väldigt förberedd inför uppkörningen. Superbra och snälla lärare men även jättebra service med en receptionist som man enkelt och smidigt kan nå och boka och boka om tider med.
    Väldigt positivt företag och vill alltid personens bästa. Lärde mig extremt mycket på kort tid och är supernöjd.
    2021-02-23
    Jag blev bemött på ett trevlig sätt och varje gång man kliver in upplever man en varm och hjärtlig bemötande av Rebecca och vissa lärare där. Jag köpte 16 lektioner och körde 14 av de med Pelle. Han är fantastisk på det han gör.
    2021-02-19
    10 körlektioner, blev mycket trevligt bemött!
  • Umm N
    2021-02-19
    Toppen bemötande och superbra lärare med öga för säkerhet och detaljer när det kommer till körning. Rekommenderar 😁
    2021-02-19
    Kullens har verkligen varit så hjälpsamma och trevliga från start till slut. Körlärarna är professionella och utmanar en till att bli bättre och bättre! Man får verkligen gott stöd, ända fram tills man är en klar förare. Jag är supernöjd!
    2021-02-18
    Jag köpte totalt 15 lektioner! Har blivit bemött väldigt bra och trivta jättebra. Jag hade bra förväntningar o de levdes upp till! Jag e mycket nöjd! Tack kullens!!
  • Yuanheng L
    2021-02-12
    The teachers here are very patient and have good skills to teach. As I spent most my time with Ilhan, I must say he is a perfect teacher to help a student to get his/her driving license.
    I am grateful to Kullens Trafikskolan and my teach Ilhan.
    2021-02-12
    Jag köpte intensiv kurs och la till några lektioner. Har kört med några olika körlärare som alla stöttat min körning på olika sätt! Är super nöjd och klarade körkortet på första försöket! Tusen tack!!
    2021-02-12
    Intensivkurs och körlektioner. Blev väldigt fint bemött av samtliga medarbetare på företaget. Mitt mål var att ta körkort innan jag födde mitt andra barn, vilket de hjälpte mig att lyckas med. Är väldigt nöjd med deras stöd. Bra utbildning som innehåller exakt det en behöver fokusera på för att lyckas ta körkortet. Kullens trafikskola är lätta att få tag på och mycket flexibla. Kan varmt rekommendera Kullen till den som ska ta sitt körkort.
    2021-02-11
    Nu efter några år är jag äntligen klar med körkortet! Jag tackar pelle, aref och speciellt Faozi som hjälpte mig via lektionerna!
    2021-02-10
    Bra hjälp av all personal med att lägga upp en plan, boka tider och få till bra körlektioner. Jag fick en trevlig instruktör och bra hjälp med hur jag ska tänka i trafiken och köra.

Nöjd med min upplevelse här!
    2021-02-05
    Bästa trafikskola med bästa läraren. Tack till Rebecca som va väldigt hjälpsam och tack till
    Faozi.
    2021-02-05
    Tack så mycket kullens trafikskola som jag hjälpte mig min körkort.
    Jag rekommenderar alla som vill gärna skapa Körkort gå till kullens trafikskola de är bästa.
    2021-02-04
    Så bra, är nöjd med exakt allt! Skulle verkligen rekommendera!
    2021-01-29
    I highly recommend Kullens school.
    Staff and teachers:
    -professional
    -informative
    -flexible

I had the chance to drive with teacher Foazi.He is professional,calm even when u do mistakes ,explains very well,friendly and gave me lots of information about cars and driving although i use to drive for over 15 years in my home country.
    Thank you so much:)
    2021-01-29
    Jag vill tacka Kullens trafikskola för kvalitet utbildningen och hjälpen för att få ett körkort. Dagen när jag valde Kullens bland flera körskolor anser jag var lycklig för mig. Trafikskola har riktig bra lärare och proffs. Dessutom har trafikskola god organisering av utbildningsprocessen.Mina intryck av Kullens är bara bra och positiva. Nu har jag körkort!
    2021-01-28
    Mina pojkar tog ett mindre antal körlektioner och klarade både teori och uppkörning utan problem.
    Bra lärare och trevligt bemötande
  • Jennie B
    2021-01-22
    Kullens trafikskola i Danderyd rekommenderas starkt till er som satsar på att ta körkort! Stort TACK Habib, Johan, Magnus och Tina för allt ert professionella stöd, pepp och lärande. Idag tog jag äntligen mitt körkort, en oslagbar känsla! :D
    2021-01-21
    Mycket trevlig tjej som bokar tider men även fantastiska körlärare. Fick inte mig att känna mig dålig pga ett misstag utan lät de gå på ett enkelt sätt.
    2021-01-15
    Köpte fristående körelektioner och det var inga problem att boka in tillfällena. Blev bemött väldigt bra av Rebecca när jag kom till trafikskola vilket var roligt. När det gäller förväntningar hade jag egentligen inga speciella men trodde att det skulle vara givande lektioner, vilket det var. Överlag var det bra lektioner och trevlig personal.
    2021-01-14
    Intensivkurs, mycket bra trafikskola
    2021-01-11
    Mycket trevlig personal & upplevelse!
    Min lärare Magnus var lugn & metodisk så kände mig väldigt trygg och lyckades ta körkortet efter en intensivkurs med honom.
    Tack för all hjälp!
    2021-01-11
    Fenomenala lärare, bra kunskap om hur man ska lära sin elev för att förberedda sig för uppkörningen
    2020-12-28
    Övningskörde privat och köpte 10 st körlektioner. Fick Pelle som körlärare och han var väldigt pedagogisk och duktig. Rekommenderar Kullens trafikskola starkt 😊👍
    2020-12-25
    Hej , min son tog körkort med hjälp av kullens trafikskola. Han va helnöjd! Bra trafiklärare , som va toppenbra! Lycka är att ta körkort !!! Kan varmt garantera den hör körskolan . / tacksam Och glad förälder
    2020-12-21
    Jag köpte intensivkurs 3. Jag är jättenöjd med det och blev bemött väldigt bra. Det var precis som jag förväntat mig om inte bättre och jag har lätt mig otroligt mycket!
    2020-12-18
    Jag köpte intensivkurs 1. Jag blev bemött väldigt bra och alla som jobbar där är otroligt trevliga. Mina förväntningar var att jag skulle lära mig massor på lektionerna och ha seriösa lärare vilket jag definitivt fick. Jag är otroligt glad och nöjd över att jag valde kullens trafikskola.
    2020-12-14
    Lyckades ta körkort på 3 månader på första försöket med hjälp av att köra med Magnus och läsa teori i portalen. Magnus var otroligt pedagogisk och lugn lärare som har mina varmaste rekommendationer. Allt som kom på uppkörningen hade vi redan övat på tidigare vilket gjorde att jag kände mig välförberedd.

I övrigt gillade jag upplägget med portalen som man fick plugga teori i. Överlag bra bemötande av övrig personal i företaget, men ibland kände jag att det var lite otydlig kommunikation vid bokning av mina önskade tider, samt hur jag låg till med min körkortsteori.
    2020-12-12
    Jag köpte intensivpaket 1 och körde alla mina lektioner med Christina. Allt har känts jättebra och jag har känt mig bekväm. Tog körkortet idag på första försöker tack vare Christina! Kommer 100% rekommendera vidare!
    2020-12-12
    Jag har tagit körlektioner för manuell bil. Alla har varit supertrevliga o konstruktiva. De var peppande men fortfarande realister. Jag är supernöjd. Klarade uppkörningen på första!
    2020-12-12
    Köpte intensivpaket 3, som innehöll 20 lektioner och gick från att aldrig ha kört förut till att ha mitt körkort under 2 månaders tid.
    Väldigt professionella och pedagogiska lärare, väldigt trevlig personal förövrigt.
    Kan inte rekommenderas starkare!
    2020-12-11
    Lyckades ta mig hela vägen till körkort tack vare engagemanget från alla på körskolan!
    2020-12-10
    Köpte litet paket med 10 lektioner + uppkörning, bra service, alltid trevliga och snälla, enkelt/bra kommunicera med. Mina förväntningar var mycket bättre an va jag trodde, man får ingen klump i magen/blir nervös när man ska köra med sin lärare, lär sig jätte mycket nytt efter varje lektion, går därifrån med nya/bättre egenskaper och närmare sitt mål. Vill tacka absolut alla, verkligen alla! men såklart lite mer plus i kanten till min körlärare el maestro Magnus, han var 10/10 som lärare!
    Tack för allt kullens trafikskola!!
    2020-12-09
    Jag köpte en small körpaket sen min körlärare tyckte att jag behöver mer lektioner, jag fick alla information som jag behövde för att klara teori provet och uppkörningen,
    Tack för kullenstrafikskola
  • Matin I
    2020-12-07
    Jag har köpt bara lektion paket men rekommenderar absolut den intensivkurs nummer 3 så att man hinner med allt.