Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 208 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Adrian S
    Adrian S skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra körlärare! Vi gick igenom alla momment på 10 lektioner då jag fick riktmärken och andra tips, hjälpte verkligen! Läs mer
  • Katrina N
    Katrina N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte large paketet och blev bemött på ett bra sätt då jag behövde förlängning av paketet. Det var endast giltigt i 6 månader men jag fick förlängt till 8 för att hinna fylla 18. Jag hade ings förväntningar då jag ej visste vad jag gav mig in på men jag tycker att kullens har levt upp till alla mina förväntningar och krav!
    Jag tycker att kullens verkligen har hjälpt mig eftersom jag klarade både teori och uppkörning på första gången. Fantastiskt och personlig personal! Läs mer
  • Paula R
    Paula R skrev om Kullens Trafikskola
    Tack , tack !!
    Alla på kullenstrafikskola är grymma! Läs mer
  • David L
    David L skrev om Kullens Trafikskola
    Ville ha körkort, dem fixade allt och var otroligt tydliga med allt. Jag kom in som ett blankt blad och Kullens trafikskola fixade allt jag behövde och fick körkortet i handen efter en månad. Under den månaden tog jag 25 körlektioner á 80 minuter och körde inget privat, lärarna var såväl pedagogiskt kompetenta som ämneskunniga. Allt bemötande på körskola var genuint trevligt liksom proffsigt. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på 25 lektioner för körkort för atuomat bil.

Jag upplevde att Kullens Trafikskola var väldigt professionella från första kontakt.

De förväntningar jag hade var att Kullens Trafikskola skulle hjälpa mig att klara körkortskraven, och de levde de verkligen upp till.

Kullens Trafikskola är en trafikskola för de som vill klara körkortet. Läs mer
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte det största intensivkurspaketet. Personalen på Kullens ordnade allt gällande bokning av riskettan och risktvåan, teoriprov samt uppkörning. Körlektionerna anpassas i största möjliga utsträckning efter de tiders som passar dig, vilket var den främsta anledningen till varför jag valde körskolan. I övrigt så är personalen professioell samtidigt som de är skämtsamma och trevliga. Kanonbra körskola! Läs mer
  • Jatin V
    Jatin V skrev om Kullens Trafikskola
    It was a fantastic experience and they were really good. I took 10 lessons and drove with Sarhang and Arif and both the teachers are really good. They were patient and explained everything in good detail. I am thankful to Kullens Trafikskola for their effort and immense help on my journey to the driving license. Läs mer
  • Elias W
    Elias W skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Stockholm. Super trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Maame K
    Maame K skrev om Kullens Trafikskola
    Den bästa trafikskolan jag någonsin gått på.
    Lärare som är pedagogiska och lägger ner tid och verkligen har känsla för det de gör. Lyssnar på elevens behov för att hitta en så bra plan som möjligt som passar elevens mål. Jag valde ett intensivpaket på 20 lektioner och verkligen hjälp med allt samt teorin där man kunde droppa in på kontoret och få hjälp med. Ord kan verkligen inte beskriva hur nöjd jag är med Kullens och önskar att det inte kommit till ett slut då jag har tagit körkortet. Läs mer
  • Nor R
    Nor R skrev om Kullens Trafikskola
    Körde 6 lektioner med kullens trafikskola.
    Är väldigt nöjd med alla som jobbar där.
    Super trevliga och duktiga!

Rekommenderar stark👍🏼 Tack till alla er! Läs mer
  • Arto K
    Arto K skrev om Kullens Trafikskola
    Bra bemötande från start till mål. Jag körde med ett av deras intensivpaket, och de fixade till upplägget så att det blev bra för just mig.
    Ska man ha körkortet så gör de allt för att hjälpa dig att få det.
    Så de rekommenderas starkt!
    Stort tack för allt! Läs mer
  • Ayat T
    Ayat T skrev om Kullens Trafikskola
    Äntligen tog jag körkortet 😁 är tack så tacksam för alla trevliga personaler och lärare som faktiskt har förståelse för elever. Så absolut kullen trafikskola rekommenderas av mig 👍 Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs, dvs 10 lektioner, samt risk 2:an (hade redan gjort risk 1:an), kunskapsprovet, samt en extra lektion innan uppkörningen och lånad bil från körskolan. Det var en jättetrevlig personal och jag blev väldigt bra bemött, körlektions lärarna var pedagogiska samt tålamodiga och jag kände min aldrig stressad. Allt som allt var Kullens en utmärkt trafikskola som hjälpte mig att både klara kunskapsprover och körprovet på första försöket. Läs mer
  • Isabella A
    Isabella A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 9 körlektioner och fick hjälp med teorin, vilket gjorde att jag klarade både teoriprovet och uppkörningen. Personalen bemötte mig jättebra och anpassade mina lektioner utifrån vad jag behövde lära mig. När jag hade min första körlektion för drygt två veckor sedan hade jag aldrig trott att jag skulle lyckas ta körkort så snabbt, men tack vare Kullens Trafikskola gick det omöjliga. Tack! Läs mer
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Kullens Trafikskola
    Det är bästa trafikskolan , alla lärare var bra och bilan var ny, de planerade allt från start ända till uppkörningen. Läs mer
  • Amir R
    Amir R skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan och toppen lärare. Rekommendera komma hit och verkligen ville att du ska ta körkortet 👍👌 Läs mer
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Kullens Trafikskola
    Körkortsutbildning. Flexibla och tillmötesgående. Mycket nöjd med utbildningen, både körning och riskettan. Läs mer
  • Amila U
    Amila U skrev om Kullens Trafikskola
    En jätte bra bilskola är jätte nöjd klara uppkörningen på första försöket. Super trevlig personal och väldigt flexibla med att lösa så att du får dom tiderna som passar dig. Jag kan varmt rekommendera kullens bilskola Läs mer
  • Evelyn R
    Evelyn R skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte bra trafikskola. Rek. starkt!! . Övningskörde privat och betalade t.o.m den handledare jag övningskörde med men det var det sämsta beslutet jag har tagit.
    Jag bokade en testlektion på Kullens TS och insåg vilka brister på min körning som jag hade och som jag blev upplärd av den privata handledare.
    Köpte 15 lektioner för säkerhets skull, tror dock att det hade räckt med 10 :-). Trafikläraren var mycket pedagogiskt och trevlig samt övrig personal ockås. De har bra utbud på tider för att kunna övningsköra så att man kunde anpassa dagen på det bästa sättet. Klarade uppkörningen på första försöket👌. Läs mer
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog en intensivkurs på 15 lektioner efter en tids körning privat. Min handledare fick följa med på alla lektioner och det var verkligen guld värt! Samarbetet mellan skolan och oss har funkat jättebra och idag klarade jag uppkörningen på första försöket! Jag fick åka med Kjell och hans tips och tricks har gjort främst backningen så mycket lättare än vad den var innan. Det var fullspäckat med massor av bra instruktioner och ibland kan det bli lite intensivt men då jobbade vi tillsammans och hittade ett sätt kommunicera på som hjälpte enormt. Jag är mycket nöjd med min utbildning och bättre kan det inte bli! :D Läs mer
  • Izabella K
    Izabella K skrev om Kullens Trafikskola
    Otroligt proffsiga och trevliga, rekommenderas varmt! Klarade körkortet på första försöket. Stort tack Kullens trafikskola!! Läs mer
  • Ludvig W
    Ludvig W skrev om Kullens Trafikskola
    Myvket bra trafikskola! Jag köpte ett paket på 10 lektioner och fick första lektionen en genomgång på vad vi ska göra under kommande lektioner. Jag med lärare hade tillsammans ett upplägg på vad jag behövde lära mig och hur vi skulle göra det efter första lektionen när han sett vad jag kunde och inge kunde.
    Kort sagt en bra körskola som anpassar sig efter elever. Läs mer
  • Nathalie D
    Nathalie D skrev om Kullens Trafikskola
    Intensivkurs + 10 lektioner.
    Pedagogiska och roliga körlärare med trevligt bemötande.
    Målet var att ta körkort och det gjorde jag tillslut! Läs mer
  • Astrid M
    Astrid M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade en fantastisk upplevelse med Kullens trafikskola. Otroligt trevliga från första stund, väldigt peppiga, tillmötesgående o vände o vred på alla möjligheter för att det skulle funka för mig. Lärarna är lugna o roliga - det ger ett avslappnat sätt till körningen. De är också väldigt ärliga vilket gjort stt jag kunnat utvecklas. Efter uppkörningen hade jag mitt körkort! Tack för allt!! Läs mer
  • Elisa S
    Elisa S skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte intensivkurs + extra paket som ledde till körkort vid första försök. Väldigt prisvärt! Hela personalstyrkan är erfarna, professionella och trevliga. Bästa trafikskola! Läs mer
  • Mariam H
    Mariam H skrev om Kullens Trafikskola
    Jsg köpte storpaket + några extra körlektioner.
    Mycket trevligt bemötande i både receptionen och handledare.
    Jsg började från noll och lörde allt på kullens trafikskolan. De levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Youssef A
    Youssef A skrev om Kullens Trafikskola
    Great team, highly experienced and very supportive.. higly recommended Läs mer
  • Carl Mikael W
    Carl Mikael W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivpaketet 10 lektioner och lärde mig hur mycket som helst på den tiden! Jag har kört med Aref, Sarhang och Faozi som alla är klockrena lärare. Kullens trafikskola är proffsig, omhändertagande, genuin och prisvärd. Tack för hjälpen med körkortet! Läs mer
  • Almbo M
    Almbo M skrev om Kullens Trafikskola
    Tack så mycket min fantastiska lärare och Kullens trafikskola personalen.
    Jag har köpte 14000 kr tjänst och det gick jättebra. I did it! Läs mer
  • Julia Z
    Julia Z skrev om Kullens Trafikskola
    Gick intensivkurs hos kullen. Det är en jätte trevlig personal och jätte duktiga lärare. Fick jättebra hjälp med mitt körkort och funderingar. Kommer starkt rekommendera trafikskolan för andra! Läs mer
  • Hedvig Å
    Hedvig Å skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra lärare
    Klarade körprovet på första försöket Läs mer
  • Katrin S
    Katrin S skrev om Kullens Trafikskola
    Oj vilka härliga människor! Sällan skådat ett sånt gäng! Och körkortet fick jag på första uppkörningen :) Tack alla! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Kullens Trafikskola
    En intensivkurs på 10 lektioner gjorde susen, mycket trevligt bemötande och en mycket lärorik lärare.

Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Eddris R
    Eddris R skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafik skolan i hela Stockholm.
    Deras lektioner är 80min jag menar en riktig 80min inte som dem andra trafik skolor som säger 80min men läraren kör själv 40min,
    De har bästa lärare jag körde med fozi mest och är väldigt nöjd och tackar honom. men har provat med alla deras lärare är lika duktiga och är nästa likadana.
    Jag köpte först intensivkursen som var 20 lektioner med allt, men till slut klarade jag min uppkörning på första gången efter 30 körlektioner. Rekommenderas stark.
    Har provat på de andra trafik skolan i stan som järla trafik skolan som blåst mig på 3000kr dem sämst i världen.ta bara kullenstrafik skolan utan att tveka skulle jag säga.
    Tack Bästa Fozi,Habib,Sarhang och Aref kärlek till er 🙏🙏 Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs + några extra lektioner. Alla var hur trevliga som helst på körskolan och blev bemöt bra. Läs mer
  • Antonio D
    Antonio D skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd. Köpte deras packet med 20 lektioner. Vilket ledde till att jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Kan stark rekommendera Kullens Läs mer
  • Oliver L
    Oliver L skrev om Kullens Trafikskola
    Det har varit en bra omfattande utbildning. Jag köpte intensivkurs 10 lektioner. Jag förväntade mig allt från att lära mig körande bil i grunden till att klara uppkörningen. Jag tyckte att det var väldigt bra eftersom jag verkligen lärde mig allt och jag kände mig väldigt säker inför uppkörningen. Alla var trevliga och det var alltid en bra stämning. Läs mer
  • Yina L
    Yina L skrev om Kullens Trafikskola
    A Very Good driving school that I highly recommend. The mentors there are quite professional and patient and the service is very friendly. The mentors English skill are also very good.

I will recommend my friends to come here.

Yina Läs mer
  • lami B
    lami B skrev om Kullens Trafikskola
    Hej
    Tack för att ni har gjort min dröm verklig.
    Jag har bara possetiva erfarenhet från ert kör skola därför jag kan rekommendera det starkt till alla där ute som söker en bra kör skola.
    Duktiga personal som bär med sig mycket erfarenhet och på ett pedagogiskt sätt gör att man känna sig trygg med inlärning Boda teoretisk och praktiskt.
    Så tack för att ni gjorde min dröm verklig.
    Med vänlig hälsning,
    Lamai Läs mer
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Kullens Trafikskola
    Läraren satt och lyssnade på musik i öronsnäcka och blev lätt sur på eleven. Klarade det däremot på första försök genom mycket träning hemma. Läs mer
    2018-04-12 Kullens Trafikskola svarar Dennis J
    Hej Dennis,
    Det är jätte tråkigt att höra och väldigt synd att du inte tog upp det med receptionen. Vi fick kännedom om lärarens beteende via en annan elev, den läraren blev uppsagd med omedelbar verkan och jobbar inte kvar på Kullens längre.

Vi önskar dig all lycka ute på vägarna
  • Suha S
    Suha S skrev om Kullens Trafikskola
    I want to thank kullens school for their efforts which made me success in the test ,specially trainer fawzi ,they are the best . Läs mer
  • Naomi O
    Naomi O skrev om Kullens Trafikskola
    Bra. Fick hjälp att få mitt körkort. Läs mer
  • Ahmet T
    Ahmet T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har fått hjälp med allt och på ett effektiv sätt. På 20 körlektioner så lärde jag mig allt för ett godkänt! Läs mer
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan med underbara lärare! Tack för allt! Läs mer
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Kullens Trafikskola
    In order to pass my driving exame within 1 month, I wanted take lessons as many as they can, the school put efforts to help me schedule 8 lesson. I learned from 3 teachers, all of them were well experienced, gave me feedback/tips, improved my driving skill quickly. I passed my driving exame with their help :) Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Kullens trafikskola. Mycket trevlig personal och bra utbildning. Jag tog lektioner med automat bil och jag klarade uppkörningen på första försöket. Läs mer
  • Bedoor A
    Bedoor A skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra körskola med pedagogiska körlärare som har stort tålamod. Bra service med flexibelt upplägg efter ens behov och förutsättningar. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sahar
    Sahar skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra körskola med pedagogiska körlärare som har stort tålamod. Bra service med flexibelt upplägg efter ens behov och förutsättningar. Professionellt och trevligt bemötande. Jag har kört med alla körlärare och rekommenderar dem varmt. Jag klarade körkortet på första försöket och har fått många goda tips och råd längs vägen. Läs mer
  • Max M
    Max M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte Intensivkurs 2.
    Klarade teori och uppkörning på första försöket.

När jag först besökte kullens trafikskola blev jag mycket väl bemött, alla var trevliga, förståndiga, och gick att vara lugn och skämtsamma med.

Hicham och Aref var mina lärare, men främst Hicham. Om du får välja lärare skulle jag starkt rekommendera båda två. Både Hicham och Aref gav en trevlig samt pedagogisk stämning; men viktigast av allt en väldigt lärorik miljö.

Jag anser att lärarna var den största anledningen varför jag klarade uppkörningen, jag körde på tok för lite hemma och övade inte speciellt mycket själv, men Hicham och Aref gav mig användbara tips, guidade mig genom situationer och lät mig lära mig själv.

Jag skulle starkt rekommendera Kullens Trafikskola till den som vill ta körkort, och jag anser att det är ett dåligt val att inte köra med dem. Läs mer
  • Shirin M
    Shirin M skrev om Kullens Trafikskola
    Fantastisk skola med mycket trevliga och duktiga lärare! Tog körkortet under två veckor och klarade på första. Ett extra stort tack till Aref som var mycket stöttande och hjälpte mig hela vägen. Rekommenderar verkligen denna skola!! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna