Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Upplands Väsby Kullens Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Centralvägen 8 (gårdshus), 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Varmt välkommen till Kullens Trafikskola, du hittar oss i Upplands Väsby där vi erbjuder körkorsutbildning för personbilar på ett individanpassat och mycket flexibelt sätt. Vår vision är att effektivisera lektionstiden, därför kör du under din lektion mellan två uppkörningsområden. Vi erbjuder både teori och körlektioner, riskutbildning, intensivkurs och handledarkurs för den som även vill övningsköra privat. Vi ser fram emot att hjälpa dig under din väg till körkortet!

Läs vad 13 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Mehmood A
    Mehmood A skrev om Kullens Trafikskola
    I joined Kullens Trafikskola for the driving licencse. I completed my driving classes with my teacher Aref Davodi. It was a verk difficult task för me and i was very nervous. It seem a very uphill thing for me but because of very training from my instructor from Kullens school. Today i've the confidence of achieving everything after getting the driving licencse.
    I thank the Kullens school and my instructor Aref Davodi from the bottom of my heart.
  • Vickyn A
    Vickyn A skrev om Kullens Trafikskola
    Det är bra trafikskola!
    Man trivs bra, och dem är bra att lära folk, dem kan lära folk
  • Daniella M
    Daniella M skrev om Kullens Trafikskola
    Skulle rekommendera alla att börja på kullens trafikskola! Duktiga lärare som peppar, uppmuntrar och sätter upp realistiska mål för att ta körkort. Tycker att jag fick precis rätt mängd körlektioner och kände mig helt säker på uppkörningen. Väldigt bra bemötande av trafikläraren och man kände sig bekväm att köra med honom. Även mycket bra övning sista dagarna innan provet. Trafikskolan hade bra rykte men var ännu bättre än väntat! :)
  • Mbye C
    Mbye C skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte nöjd med kullens trafikskolan .
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare och väldigt prisvärt!

Rekommenderar Kullens trafikskola starkt!
  • Elias S
    Elias S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag fick prova på 3 olika trafikskolor och Kullens trafikskola var den bästa eftersom trafikläraren ger hundra varje lektion. Mycket bra skola om du vill lära dig väldigt intensivt och spara på pengarna.
  • Ae-Li Y
    Ae-Li Y skrev om Kullens Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola för alla som funderar på att ta körkort. Det spelar ingen roll vilken erfarenhet man har sedan tidigare. Jag har gått två andra trafikskolor innan men lyckades inte med körkort.
    Lärarna på denna skola är väldigt pedagogiska och engagerade vilket gör att man som elev känner sig väldigt trygg och bekväm. Jag var väldigt rädd för att köra bil innan, men tack vare Aref så övervann jag min rädsla och har idag körkort! Han är vänligt bemötande och proffsig trafiklärare. Jag gick intensivkus. jag är mycket nöjd med min utbildning.
    Tusen tack till Kullens Trafikskola för all hjälp, ni är guld värda!
  • Ammie L
    Ammie L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med alla körlektioner som jag haft där!
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Kullens Trafikskola
    Bra pris, personligt och bra lärare. Enkelt och smidigt
  • Denniz V
    Denniz V skrev om Kullens Trafikskola
    Klara körkortet på en månad behöver man säga mer
  • Sabine B
    Sabine B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag rekommenderar Kullens Trafikskola för att dem är lyhörda och lär ut på ett väldigt bra och lugnt sätt.
  • Maroun N
    Maroun N skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra upplevelse med tydliga och pedagogiska lärare.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare och billigt dessutom!

Centralvägen 8 (gårdshus), 194 76 Upplands väsby