Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 186 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Nathalie D
    Nathalie D skrev om Kullens Trafikskola
    Intensivkurs + 10 lektioner.
    Pedagogiska och roliga körlärare med trevligt bemötande.
    Målet var att ta körkort och det gjorde jag tillslut! Läs mer
  • Astrid M
    Astrid M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade en fantastisk upplevelse med Kullens trafikskola. Otroligt trevliga från första stund, väldigt peppiga, tillmötesgående o vände o vred på alla möjligheter för att det skulle funka för mig. Lärarna är lugna o roliga - det ger ett avslappnat sätt till körningen. De är också väldigt ärliga vilket gjort stt jag kunnat utvecklas. Efter uppkörningen hade jag mitt körkort! Tack för allt!! Läs mer
  • Elisa S
    Elisa S skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte intensivkurs + extra paket som ledde till körkort vid första försök. Väldigt prisvärt! Hela personalstyrkan är erfarna, professionella och trevliga. Bästa trafikskola! Läs mer
  • Mariam H
    Mariam H skrev om Kullens Trafikskola
    Jsg köpte storpaket + några extra körlektioner.
    Mycket trevligt bemötande i både receptionen och handledare.
    Jsg började från noll och lörde allt på kullens trafikskolan. De levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Youssef A
    Youssef A skrev om Kullens Trafikskola
    Great team, highly experienced and very supportive.. higly recommended Läs mer
  • Carl Mikael W
    Carl Mikael W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivpaketet 10 lektioner och lärde mig hur mycket som helst på den tiden! Jag har kört med Aref, Sarhang och Faozi som alla är klockrena lärare. Kullens trafikskola är proffsig, omhändertagande, genuin och prisvärd. Tack för hjälpen med körkortet! Läs mer
  • Almbo M
    Almbo M skrev om Kullens Trafikskola
    Tack så mycket min fantastiska lärare och Kullens trafikskola personalen.
    Jag har köpte 14000 kr tjänst och det gick jättebra. I did it! Läs mer
  • Julia Z
    Julia Z skrev om Kullens Trafikskola
    Gick intensivkurs hos kullen. Det är en jätte trevlig personal och jätte duktiga lärare. Fick jättebra hjälp med mitt körkort och funderingar. Kommer starkt rekommendera trafikskolan för andra! Läs mer
  • Hedvig Å
    Hedvig Å skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra lärare
    Klarade körprovet på första försöket Läs mer
  • Katrin S
    Katrin S skrev om Kullens Trafikskola
    Oj vilka härliga människor! Sällan skådat ett sånt gäng! Och körkortet fick jag på första uppkörningen :) Tack alla! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Kullens Trafikskola
    En intensivkurs på 10 lektioner gjorde susen, mycket trevligt bemötande och en mycket lärorik lärare.

Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Eddris R
    Eddris R skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafik skolan i hela Stockholm.
    Deras lektioner är 80min jag menar en riktig 80min inte som dem andra trafik skolor som säger 80min men läraren kör själv 40min,
    De har bästa lärare jag körde med fozi mest och är väldigt nöjd och tackar honom. men har provat med alla deras lärare är lika duktiga och är nästa likadana.
    Jag köpte först intensivkursen som var 20 lektioner med allt, men till slut klarade jag min uppkörning på första gången efter 30 körlektioner. Rekommenderas stark.
    Har provat på de andra trafik skolan i stan som järla trafik skolan som blåst mig på 3000kr dem sämst i världen.ta bara kullenstrafik skolan utan att tveka skulle jag säga.
    Tack Bästa Fozi,Habib,Sarhang och Aref kärlek till er 🙏🙏 Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs + några extra lektioner. Alla var hur trevliga som helst på körskolan och blev bemöt bra. Läs mer
  • Antonio D
    Antonio D skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd. Köpte deras packet med 20 lektioner. Vilket ledde till att jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Kan stark rekommendera Kullens Läs mer
  • Oliver L
    Oliver L skrev om Kullens Trafikskola
    Det har varit en bra omfattande utbildning. Jag köpte intensivkurs 10 lektioner. Jag förväntade mig allt från att lära mig körande bil i grunden till att klara uppkörningen. Jag tyckte att det var väldigt bra eftersom jag verkligen lärde mig allt och jag kände mig väldigt säker inför uppkörningen. Alla var trevliga och det var alltid en bra stämning. Läs mer
  • Yina L
    Yina L skrev om Kullens Trafikskola
    A Very Good driving school that I highly recommend. The mentors there are quite professional and patient and the service is very friendly. The mentors English skill are also very good.

I will recommend my friends to come here.

Yina Läs mer
  • lami B
    lami B skrev om Kullens Trafikskola
    Hej
    Tack för att ni har gjort min dröm verklig.
    Jag har bara possetiva erfarenhet från ert kör skola därför jag kan rekommendera det starkt till alla där ute som söker en bra kör skola.
    Duktiga personal som bär med sig mycket erfarenhet och på ett pedagogiskt sätt gör att man känna sig trygg med inlärning Boda teoretisk och praktiskt.
    Så tack för att ni gjorde min dröm verklig.
    Med vänlig hälsning,
    Lamai Läs mer
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Kullens Trafikskola
    Läraren satt och lyssnade på musik i öronsnäcka och blev lätt sur på eleven. Klarade det däremot på första försök genom mycket träning hemma. Läs mer
    2018-04-12 Kullens Trafikskola svarar Dennis J
    Hej Dennis,
    Det är jätte tråkigt att höra och väldigt synd att du inte tog upp det med receptionen. Vi fick kännedom om lärarens beteende via en annan elev, den läraren blev uppsagd med omedelbar verkan och jobbar inte kvar på Kullens längre.

Vi önskar dig all lycka ute på vägarna
  • Suha S
    Suha S skrev om Kullens Trafikskola
    I want to thank kullens school for their efforts which made me success in the test ,specially trainer fawzi ,they are the best . Läs mer
  • Naomi O
    Naomi O skrev om Kullens Trafikskola
    Bra. Fick hjälp att få mitt körkort. Läs mer
  • Ahmet T
    Ahmet T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har fått hjälp med allt och på ett effektiv sätt. På 20 körlektioner så lärde jag mig allt för ett godkänt! Läs mer
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan med underbara lärare! Tack för allt! Läs mer
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Kullens Trafikskola
    In order to pass my driving exame within 1 month, I wanted take lessons as many as they can, the school put efforts to help me schedule 8 lesson. I learned from 3 teachers, all of them were well experienced, gave me feedback/tips, improved my driving skill quickly. I passed my driving exame with their help :) Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Kullens trafikskola. Mycket trevlig personal och bra utbildning. Jag tog lektioner med automat bil och jag klarade uppkörningen på första försöket. Läs mer
  • Bedoor A
    Bedoor A skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra körskola med pedagogiska körlärare som har stort tålamod. Bra service med flexibelt upplägg efter ens behov och förutsättningar. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sahar
    Sahar skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra körskola med pedagogiska körlärare som har stort tålamod. Bra service med flexibelt upplägg efter ens behov och förutsättningar. Professionellt och trevligt bemötande. Jag har kört med alla körlärare och rekommenderar dem varmt. Jag klarade körkortet på första försöket och har fått många goda tips och råd längs vägen. Läs mer
  • Max M
    Max M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte Intensivkurs 2.
    Klarade teori och uppkörning på första försöket.

När jag först besökte kullens trafikskola blev jag mycket väl bemött, alla var trevliga, förståndiga, och gick att vara lugn och skämtsamma med.

Hicham och Aref var mina lärare, men främst Hicham. Om du får välja lärare skulle jag starkt rekommendera båda två. Både Hicham och Aref gav en trevlig samt pedagogisk stämning; men viktigast av allt en väldigt lärorik miljö.

Jag anser att lärarna var den största anledningen varför jag klarade uppkörningen, jag körde på tok för lite hemma och övade inte speciellt mycket själv, men Hicham och Aref gav mig användbara tips, guidade mig genom situationer och lät mig lära mig själv.

Jag skulle starkt rekommendera Kullens Trafikskola till den som vill ta körkort, och jag anser att det är ett dåligt val att inte köra med dem. Läs mer
  • Shirin M
    Shirin M skrev om Kullens Trafikskola
    Fantastisk skola med mycket trevliga och duktiga lärare! Tog körkortet under två veckor och klarade på första. Ett extra stort tack till Aref som var mycket stöttande och hjälpte mig hela vägen. Rekommenderar verkligen denna skola!! Läs mer
  • Arvin M
    Arvin M skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola rekomenderar jag starkt till dem så verkligen strävar efter ett körkort. Grym service och mycket bra bemötande från personalen. Läs mer
  • Henry A
    Henry A skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola är toppen! I highly recommend Kullens - the instructors are professional, well-trained and very friendly. I really enjoyed learning how to drive with Kullens. Tusen tack till Aref och Faozi. Läs mer
  • Tova G
    Tova G skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens har varit toppen. Har bokat lektioner och risktvåan med dem och allt har varit bra! Bra service i receptionen och bra körlärare! De gör det lätt att planera utbildningen. 10/10! Läs mer
  • Parichat J
    Parichat J skrev om Kullens Trafikskola
    This is very good skola. Thank you very much .
    โรงเรียนนี้ดีมากค่ะ แนะนำให้มาเรียนขับรถ ค่ะ Läs mer
  • Mariam S
    Mariam S skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra bemöntade, personalen har varit otroligt trevliga! Körskolelärarna har även varit väldigt hjälpsamma och lärorika under utbildningen. Läs mer
  • Janine H
    Janine H skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra personal! Fick hjälp med allt och jag fick tillgång till att plugga på trafikskolan innan teoriprovet. Körlärarna var både drivna och pedagogiska :) Läs mer
  • Ingela k
    Ingela k skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med Kullens trafikskola! Jag har lärt mig massor som jag kommer bära med mig i framtiden. Stort tack till Kjell och Aref som varit mina lärare och delat denna resa med mig!! Läs mer
  • Philip N
    Philip N skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola har gjort en fantastiskt jobb för att lära mig köra bil. Trevligt bemötande och bra inlärningsteknik från alla lärare. Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Kullens Trafikskola
    En utmärkt trafikskola som vet vad man behöver för att klara av att få körkortet.
    Bra planering och bra körlärare på kullens trafikskola, mer än så kan man inte begära. :) Läs mer
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt lärorika kurser eftersom jag fick lära mig mycket inom kort tid. Trafikläraren såg direkt vad jag behövde träna på. Bra bemötande och mycket hjälpsam personal. Tipsar starkt denna trafikskola! Läs mer
  • Ahona A
    Ahona A skrev om Kullens Trafikskola
    Otroligt trevliga och hjälpsamma! Rekommenderar dem verkligen! Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola. Professionell och trevlig personal. Läs mer
  • Jo Z
    Jo Z skrev om Kullens Trafikskola
    I strongly recommend Kullen because it's PROFESSIONAL! Instructors are well-trained and very patient, especially Sahrang and Aref! I have been failed for some times and they never give up on me, encouraged me to fighting towards my goal! Till the end, all the money, time and effort I have spent has paid me back with the license! If you are going to take the license in Sollentuna or Jakobsberg, No.1 recommendation!!! Läs mer
  • Siham C
    Siham C skrev om Kullens Trafikskola
    Är väldigt nöjd med mina lektioner på Kullens Trafikskola, proffsiga lärare och man fick lära sig allt man behövde väldigt snabbt. En snabb utveckling som gjorde att man blev motiverad att fortsätta! Läs mer
  • Måns R
    Måns R skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    En väl genomförd kurs!
    Handledaren var påläst, fick med sig oss åskådare också på ett bra sätt! Läs mer
  • Walid Y
    Walid Y skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bemötandet var perfekt och jag är mycket nöjd med tjänster som ni erbjuder. Jag upplevde att de som jobbade i kontoret väldigt trevliga och professionella. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var delvis intressant och givande, men mycket mer långdraget än det hade behövt vara, och mycket reklam för trafikskolan ifråga. Det hade varit helt OK att erbjuda sina tjänster före och efter kursen, men då kursen är ett lagkrav tycker jag inte trafikskolan ska avbryta den för att reklamföra sina egna produkter och tjänster. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var långt över förväntan! Enda minuset var att man satt så trångt, liiiite mer benutrymme hade varit bra. I övrigt; massor av bra info levererat pedagogiskt med gott om möjligheter att ställa frågor. Tack! Läs mer
  • Ivica C
    Ivica C skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kanon bra kursledare tydligt mkt bra....... kan varmt rekommendera kullen Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra genomgång. Lite väl många deltagare i lokalen kanske men han som höll i kursen var kunniga och involverade alla. Läs mer
  • Tareq S
    Tareq S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    De hade tryckt in för många i en liten lokal. Ventilationen var definitivt inte anpassat för mängden personer. Tror dessutom att brandförsvaret hade nog anmärkt på antalet personer. Läs mer
    2018-01-23 Kullens Trafikskola svarar Tareq S
    Tack för din feedback Tareq,
    Hoppas du var nöjd med utbildningen i helhet.
    Antalet kursdeltagare är balanserat efter lokalens kapacitet och vi uppfyller brandförsvarets säkerhetsföreskrifter .
    Lycka till
  • Sana G
    Sana G skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Personalen är underbara och väldigt hjälpsamma. Jag fick väldigt mycket hjälp både med teorin och körningen, varje gång jag gick till kullens trafikskola var det som att gå hem då jag kände mig mer än välkommen på grund av deras grymma bemötande. Jag är jätte nöjd! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna