Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 288 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• 2019-02-13

Rebecka Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 15 lektioner.
    Jag blev jättebra bemött super bra personal och jätte trevliga körskolelärare. Mina förväntningar var att de skulle hjälpa mig att ta mitt körkort och de levde de upp till.

Jag rekommenderar kullens trafikskola. Det är ordning och reda. Man får hjälp med det man behöver. Min körlärare Christina har varit fantastik och ställt upp för mig. Tusen tack för allt. Läs mer
  • 2019-02-07

Gaby K skrev om Kullens Trafikskola
    Intensivkurs körkort. Proffsigt bemötande, bra upplägg, hjälpsam personal kring allt man undrade. Toppen! Läs mer
  • Lucas W

2019-02-06

Lucas W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade intensivkurs 1 och det var super! Allt ging smidigt och jag behövde endast tänka på körningen! Läs mer
  • Lucas W

2019-02-06

Lucas W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivkurs 1 och det var perfekt jag hade en jättebra körskole lärate o h jag trivdes och kände mic välkommen på körskolan. Läs mer
  • 2019-02-05

Hanad A skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan med dom bästa lärarna, rekommenderar stark! Läs mer
  • 2019-01-30

Fanny Z skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner. Jag blev jätte bes bemött och tackar verkligen dessa människor som jobbar här så mycket eftersom de hjälpt mig så mycket. Jag är jätte nöjd med kullens och hoppas fler av oss människor vänder oss hitåt! Man kommer hit glad och lämnar stället glad, riktiga goa människor här. Rekommenderar stället stark :) Läs mer
  • 2019-01-30

Hampus L skrev om Kullens Trafikskola
    Bra och trevliga lärare som får en att känna sig säker.
    Väldigt bra tips speciellt vid backning och parkering men annars också Läs mer
  • P

2019-01-29

P skrev om Kullens Trafikskola
    Jag Övningkörde intensivt med Kristina, allt gick otroligt snabbt och smidigt. Klarade uppkörningen vid första försöket!

Tack Kullens Trafikskola, tack vare er har jag ett körkort nu! Läs mer
  • 2019-01-29

Sofia G skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med allt jag lärt mig på kullens, körskollärarna är jätte trevliga och vill verkligen att man ska lyckas. Jag köpte först 10 lektioner och sen veckan innan uppkörningen köpte jag 7 till och det blev perfekt. 👍🏼 Läs mer
  • Makda T

2019-01-28

Makda T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag gick in till Kullens efter mycket ångest och dåligt självförtroende kring körkortet. Där fick jag hjälp av Habib med att boka in och planera inför teori och körprov. Habib möte mig i ångesten och hjälpte mig att lugnt och sansat sätta upp en plan för mina mål. Han är en utmärkt människokännare som visste vilken lärare han skulle para ihop mig med.
    Min lärare Magnus var tålmodig, lugn, vänlig och petig vilket var exakt vad jag behövde.
    Jag köpte det stora paketet och klarade teorin samt uppkörning på första försök på knappt två månader.

Tack Kullens för ett grymt samarbete! Läs mer
  • 2019-01-28

Arman D skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte Intensivkurs 2 och 7 extralektioner. Extremt bra bemötande av Kullens, de var vänliga och hjälpsamma. Hade Christina som körlärare, hon var mycket hjälpsam och ärlig under alla lektioner. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare hennes stöd. Rekommenderar starkt Kullens Trafikskola till alla som söker efter en seriös körskola :D Läs mer
  • 2019-01-25

Ben N skrev om Kullens Trafikskola
    I love the skool and I was taught very well in the skool Läs mer
  • Lukas B

2019-01-25

Lukas B skrev om Kullens Trafikskola
    Skit bra trafikskola. Man känner sig speciell. Riktigt bra lärare, avslappnat men professionell.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Karl J

2019-01-25

Karl J skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte elva lektioner, risk1 och uppkörning.

Kullens trafikskola tog arbetet mycket seriöst och tänkte på mig i första hand. Jag känner mig väl omhändertagen. Jag fick tom. lite extra tid innan uppkörningen för att känna mig helt redo. Läs mer
  • 2019-01-24

Linnea B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte paketet ”large”.
    Man blir alltid bra bemött när man kommer dit och lektionerna är pedagogiska. Tack vare dom lyckades jag ta körkort på första försöket! Recommend !!! Läs mer
  • 2019-01-23

Kenzo B skrev om Kullens Trafikskola
    Sköna personer, bra lärare o det är så bra att jag klara körkortet. Väldigt väldigt nöjd!! Läs mer
  • 2019-01-22

Emma L skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte bra bemötande. Super trevlig personal. Skönt att öva i Sollentuna och fick verkligen den hjälp jag behövde Läs mer
  • 2019-01-21

William H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett körpaket med 10 körlektioner där även riskettan och uppvärmningslektion innan uppkörningen ingick. Jag blev väldigt bra bemött av alla som jobbar på kullens, alla är jättetrevliga och väldigt bra på att lära ut. Kullens levde verkligen upp till förväntningarna då jag på bara några månader har lärt mig allt som behövde för att ta körkortet. Jag är jättenöjd med kullens trafikskola och skulle verkligen rekommendera den till andra. Läs mer
  • 2019-01-21

Rebecca B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett intensivkurs 1, jag blev bättre bra bemött av kullens och personalen har alltid varit trevliga och roliga! Jag hade hört om kullens av en kompis som tog sitt körkort här och rekommenderade det stark så jag valde att också köra här. Så jag hade bra förvändningar och kullens levde verkligen upp till dom!

Jag har haft en jätte bra upplevelse här på kullens och när jag inte fick godkänt på min uppkörning så hjälpte dom verkligen till med en ny tid och nya körlektioner så att jag nu skulle vara ännu mer förbered för min nästa gång som jag nu fick godkänd på! Tack för allt Kullens jag kommer rekommendera er starkt! Läs mer
  • 2019-01-18

Samuel R skrev om Kullens Trafikskola
    - En upplevelse. Ingen "vara" för fem öre, en tjänst där du får bra och vettig information där du faktiskt lär dig saker. Har lärt mig så himla mycket varje lektion.

- Varmt bemött, jättehärliga människor som jobbar här.

- Trodde inte jag skulle ha lika kul i bilen som jag faktiskt hade!

- Precis som jag skrev i början känns det lite som att man gör det tillsammans, man sitter aldrig liksom ensam i bilen. Man blir mer polare med personen som lär dig. Läs mer
  • 2019-01-16

August F skrev om Kullens Trafikskola
    Tycker allt var bra förutom att det kändes som ni försökte sälja på mig fler lektioner. Läs mer
  • 2019-01-15

Isak S skrev om Kullens Trafikskola
    Fantastisk körskola med två riktiga stjärnor i Habib och Kjell. Har haft en sjukt kul och lärorik utbildning och hade inte kunnat ta körkort på ett bättre sätt.

/Isak Sunding Läs mer
  • 2019-01-11

Andrew S skrev om Kullens Trafikskola
    Very thorough and flexible, helped me understand the differences in swedish driving. We figured out the lessons as we went based on what I needed. Would definitely recommend! Läs mer
  • 2019-01-09

Vikas S skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens Trafikskola in Sollentuna is the only place in Stockholm you need to know ,if you want to complete your Swedish driving license requirements .Kullens have very experienced driving instructor . At Kullens you can plan and personalized effective practicing sessions which increases your confidence and comfort in driving naturally. They know how to prepare and help to become you a perfect driver by the end of driving lessons,so that when you take the test, you know the drill and it will go well! High Recommendation to everyone who wanted to get a Swedish driving license.

Thanks a tons to Kullens 😊 Läs mer
  • 2019-01-07

Amanda B skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa team!
    Jag googlade efter en bra trafikskola och slutade upp på Kullens. Helt rätt val! Bemötandet var topp, lärarna underbara och planeringen bra.
    Rekommenderar alla att köra för Kullens trafikskola!!! Läs mer
  • 2019-01-02

Nils G skrev om Kullens Trafikskola
    Kan starkt rekommendera Kullens trafikskola och särskilt Aref som hjälpte mig till körkortet. Professionell personal och lättkörda bilar för nybörjare. En stor fördel med Kullen är att övningskörningen sker på samma vägar som uppkörningen görs på i Sollentuna.

Nils, som klarade körprovet den 2 januari 2019 Läs mer
  • 2018-12-20

Emilia R skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tycker upplevelsen hos Kullens var jättebra. Min trafiklärare Kristina var lugn, pedagogiskt och bestämd. Hon visste exakt vad jag behövde jobba på. Jag lärde mig så mycket på så kort tid. Varje minut var lärorik. Rekommenderar kullens trafikskola till alla.

PS tack för alla fina stunder med skratt och glödje. Även stort tack till Habib som är en rolig receptionist! Läs mer
  • 2018-12-20

Sedat Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Hej,

Jag köpte ett paket som innehåller 20 körlektioner och allt ingår. Jag är så glad att jag har valt detta paketet för att skaffa körkort. Kullens trafikskola har otroliga duktiga trafik lärare och fantastiska Habib som hjälper till med allt. Högt rekommenderat KULLENSTRAFIK SKOLA!!! Tack för allt!

Sedat Läs mer
  • 2018-12-19

Malte J skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande! Rekomedarar starkt kullens trafiksola när man ska ta körkort! Bra lärare som ger dig bra tips Läs mer
  • 2018-12-19

Ramkumar K skrev om Kullens Trafikskola
    I've attended driving lessons and some courses such as Introduction, risk-1 etc, at Kullens trafikskola. The staff at this school are very friendly and co-operative. I would like to thank Kullens for all the support during the course and I highly recommend this traffic school to all my friends living in Stockholm. Läs mer
  • 2018-12-11

Emmy E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog intensivkurs på Kullens, klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Bemötandet, lektionerna och stämningen var jättebra! Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2018-12-11

Lisa E skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte ett paket med lektioner, risk 1 & risk 2 osv. Väldigt bra bemött av alla på skolan samt lugn och bra trafiklärare. Mycket nöjd och klarade båda proven på första försöket men hjälp av Kullens! Läs mer
  • 2018-12-07

Chanette P skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra ooch pedagogiska lärare och skolan vägleder en från början till slut på alla möjliga frågor. Dom har alltid tid för sina elever. Läs mer
  • 2018-12-04

Joel K skrev om Kullens Trafikskola
    Bra utbildning! Kullens hjälpt mig att bli väl förbered inför provet! Läs mer
  • Philip E

2018-12-04

Philip E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner intensivkurs,alla har varit vänliga och hjälpsamma på kullens trafikskola,både i mina körlektioner och innan när vi planerade tider. Min körlärare var tålmodig och tydlig,svarade på frågor och såg till att jag förstod allt vi gjorde på lektionerna. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-30

Mikaela A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag körde på kullens trafikskola, jag blev bemött av trevlig personal och kunniga körskolelärare. Jag kände att jag utvecklades snabbt och att lärarna såg vad just jag behövde träna extra mycket på! Sammanfattat kan jag säga att jag fick det jag förväntade mig snabb hjälp i reception och kunniga lärare som på bästa sätt hjälpte mig att känna mig trygg i bilen. Läs mer
  • 2018-11-29

Noor M skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola förberede mig väl inför teori provet så jag klarade den galant samt att de förberede mig inför uppkörningen och höjde mitt självförtroende! Nu har jag äntligen körkortet och skulle rekommendera kullenstrafikskola för alla mina nära och kära! Läs mer

Sebastian H skrev om Kullens Trafikskola
    Lärarna va skit grymma på att lära ut körning. Jag lärde mig att köra bil Läs mer

Aminai T skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa team! Habib är underbar både professionellt och som person, och ser till att allt är på plats. Logistiken är top nodge! Jag vill rikta ett stort tack till min körkortslärare Magnus, trevlig lugn och väldigt pedagogisk.
    Du kommer garanterat få körkortet om du går på Kullens! Lycka till! Läs mer

Emilia A skrev om Kullens Trafikskola
    Christina och Kjell, tusen tack för allt! Har haft en fantastisk upplevelse med Kullens Trafikskola och det har förutom att ha varit väldigt lärorikt, varit extremt roligt att få köra med er. Läs mer
  • 2018-11-27

Aimen E skrev om Kullens Trafikskola
    jätte duktiga på att lära ut waw Läs mer
  • 2018-11-26

Azra B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 5 lektioner på kullens och var med på risk 1.

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt och trivdes väldigt på under den tiden jag var på kullens.

Ja, företaget levde upp till mina förväntningar och jag klarade mig fint på första försöken på provet efter övningsörningarna och teori övningarna.

Rekommenderar kullens till alla som vill ta körkortet. Läs mer
  • 2018-11-26

Iroda N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog intensivkurs som jag fick lära mig mycket, vi komm överens att jag ska få körkort till november, och jag fick det. Jätte glad ))) fick många possitiva tjänslor, goda personal, bra mötande. Läs mer
  • 2018-11-22

Osman K skrev om Kullens Trafikskola
    Trafikskolan med de bästa lärarna, som gör en osäker förare till en säker förare. Läs mer
  • 2018-11-21

Ulyana G skrev om Kullens Trafikskola
    I took 3 lessons from Kullens trafikskola and 1 more afterwards. Just passed my driving test from 2nd attempt. Stuff is really nice and helpful, always tried to do their best. Very good experience. Läs mer
  • 2018-11-20

Felicia L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett paket med risk 1, 2an, 10 körlektioner och teori online. Jag blev jätte bra bemött av alla som jobbade där, inte bara kör läraren!
    Jag har väll inga speciella förväntningar på Kullens Trafikskola, men d levde upp till dem få jag hade!
    Alla har varit jätte trevliga och peppat mig till att klara av körningen! Läs mer
  • 2018-11-16

Yuwei Y skrev om Kullens Trafikskola
    Fantastisk körkortskola!
    Jag började körlektionen med Kullens sedan mitten av september som en nybörjare och jag fick godkänd på korprovningen idag.

Fantastiska läraren, fantastiska körlektioner, fantastisk trafikskola! Läs mer
  • 2018-11-16

Hannah B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en mängd körlektioner där läraren var super bra och pedagogisk. Min körförmåga utvecklades och jag fick hjälp att hitta ett lugnt körsätt. Kullens trafikskola är något jag rekommenderar till alla som ska ta körkort. Läs mer
  • 2018-11-14

Bernhard L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade ingen manuell erfarenhet innan jag vände mig till Kullen trafikskola. Jag gick till 0-100 på två veckor, med ett 20 lektions paket. Körlärarna är väldigt pedagogiska vilket tillåter en att lära sig snabbt - just det jag behövde. Kullen trafikskola är väldigt nogranna med detaljer, och därför brukar man ligga över den normala gränsen skicklighetsmässigt. Läs mer
  • 2018-11-13

Hamiza J skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa trafikskola!!!!!!

Körde hemma lite innan jag börja här, sen gick jag intensivkurs och klara både teoriprovet och uppkörningen på första försöket!
    Jättebra lärare som har stöttat mig hela vägen. Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna