Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 435 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• 2019-12-06

Alex P skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte 15 pack lektioner. Blev bemött av värsta personalen dom var väldigt sköna o vi kom bra överens. Mina förväntningar var att kunna ta körkortet efter dessa lektioner vilket jag gjorde. Rekommenderar denna trafikskola till alla som vill ta körkortet. Läs mer
  • 2019-12-06

Anton P skrev om Kullens Trafikskola
    Helt fantastisk körskola med helt fantastisk personal! Läs mer
  • 2019-12-05

Janni L skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte ett intensivpaket totalt 30 lektioner. Alltid blivit bra bemött av alla på skolan. Fick en toppen lärare Pelle, som lärde ut allt på bästa sätt! Tack Kullens för att jag klarade mitt körkort! Läs mer
  • 2019-11-28

Marvin A skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola hjälpte mig väldigt mycket med att skaffa mitt körkort. Jag hade inte kört någonting innan jag kom hit och bestämde mig för att ta mitt körkort. Trots det så var dem alla extremt hjälpsamma och hag gick från noll till hundra på bara tre veckor! Tack! Läs mer
  • 2019-11-28

Filimon N skrev om Kullens Trafikskola
    Det var jätte kul.jag skulle tack alla som jobbar på kullens trafikskola.
    Ni är Bästa!!!👈 Läs mer
  • 2019-11-27

Rashid G skrev om Kullens Trafikskola
    Bästaaaaaaaa skolan
    Utbildningen var grymt bra
    Lärarna var bästa av alla skolor
    På kullens trafik skola tar du garanterat körkort Läs mer
  • 2019-11-27

Feliz E skrev om Kullens Trafikskola
    Trevliga lärare och de är jätte duktiga på att lära ut! Högsta betyg får Kullens trafikskola av mig 🙂👍🏻! Läs mer
  • 2019-11-26

Magnus Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Bra körskola som lägger ett bra fokus på inlärningen av körning som inte görs hemma. Härlig personal som hjälper med inlärning av trafikregler. Läs mer
  • 2019-11-26

Julia M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivkurs 1 via telefon. Jag blev bemött väldigt trevlig och kände mig alltid välkommen. Mina förväntningar var höga då jag hört bra om trafikskolan och förväntade mig att den skulle vara bättre än den jag varit på tidigare och gått handledarkursen. Och kullens skola levde upp till mina förväntningar, om inte ännu bättre! Jag körde med samma lärare hela tiden vilket var väldigt bra och underlättade då han hade koll på allt jag gjort tidigare så vi kunde jobba med mina svagheter. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-11-22

Noman A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag letade efter bra trafikskola i Sollentuna. Kullens var en rekommenderad. Dom är flexibla, professionella och oerhört trevliga.
    Rekommenderar till alla att välja kullen om ni vill ha en pålitlig trafikskola. Läs mer
  • 2019-11-21

Klara F skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte en intensiv kurs, har blivit bra bemött, är nöjd! Läs mer
  • 2019-11-20

Sara I skrev om Kullens Trafikskola
    Precis tagit mitt körkort med hjälp av Kullens! 💪 Så nöjd med riskettan, körlektioner, och allmänt mottagande och engemeng från alla involverade. Tack!! Läs mer
  • 2019-11-20

Zainab H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog intensivkurs och det var det bästa jag har gjort. Hade alltid drömt om att ta körkortet och tack vare kullens trafik skola så uppfyllde jag min dröm. Blev sååå bra omhändertagen av trafiklärarna och lärde mig jätte bra. Det bästa är att alla i trafikskolan bryr sig om sina elever och vill att dem ska kunna ta körkortet på ett säkert sätt.
    Kullens trafikskola är såklart det bästa valet jag har tagit och rekommenderar STARKT!! Läs mer
  • 2019-11-19

Jingqiu L skrev om Kullens Trafikskola
    Really nice teacher, good understanding and instructions. Läs mer
  • 2019-11-18

Tsolmonbayar S skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra skola, hjälpte mig med körkortet , både teori och körningen. Klarade båda proven på första försöket. Alla på kullens är hjälpsamma och duktiga. Har varit på flera skolor men kullen är överlägset bäst! Läs mer
  • 2019-11-14

Gabriel E skrev om Kullens Trafikskola
    Otroligt lärorikt och roligt ett stark rekommendation👍 Läs mer
  • 2019-11-09

Abdelkamel Y skrev om Kullens Trafikskola
    Hade jag kunnat ge er 0 betyg så hade jag gjort det!

Absolut sämsta trafikskola jag har varit på, slarvig chef som vill bara ta betalt och sen slarva sig!
    de slarvade med mitt schema som fan de kunde ringa 1h innan och flytta en lektion inte en gång inte två, de följde inte planering som de lovade, det var upp och ner olika lärare varje dag som inte vet ens vart man ligger och vad man behöver, en av sakerna är att i Sollentuna så har Trafikverket gjort så att man inte kan hämta egen bil men kullen lovar fortfarande sina nya kunder att de kan låna bilen men när du har betalat så dyker hela sanningen, de lovar att man får sina 40 min innan uppkörning men när man ringer den där Habib så säger han nej asså förlåt det finns inga bilar imrn men boka inte provet då, lättare sagt har jag aldrig sett en sån slarvig körskola och kom ihåg ni får inte ta kontakt med deras gamla kunder och fråga saker för då blir kullens chef helt gallen, mitt livs största misstag men man lär sig så är livet, jag tog körkortet på egen hand lyckades veckan efter.
    de väljer kunder som ska ge de omdöme så lita inte på det som står här det är så jag blev lurad jag skriver detta efter 1 år ungefär för jag känner att jag har en plikt att varna er!

Tack Läs mer
    2019-11-11 Kullens Trafikskola svarar Abdelkamel Y
    Hej Abdel kamel,
    Tack för recot.
    Jag gick tillbaka i tiden i vår databas och hittade några anteckningar från din tid hos oss.
    Du tog en intensivkurs på 3 veckor (20 körlektioner) utan tidigare körkunskaper och hade bokat en privatuppkörning. Då är det inte möjligt att låna skolans bil till uppkörning och det var du tydligt informerad om, det gäller inte bara i Sollentuna, utan hela landet.
    Jag vill också nämna att istället för lån av bil till uppkörningen samt 40 minuters uppvärmning som ingick i intensivkursen, så fick du 2 extra körlektioner utan extra kostnad.
    Att du fick olika lärare varje dag är inte möjligt då vi inte är så många, men däremot fick du köra med 3 lärare, vilket är positivt.
    Utbildningen var välplanerad och vi uppfyllde alla våra lovord samt krav och kriterier enligt reglerna.

Jag tycker att resultatet talar för sig själv. Du tog körkortet på 4 veckor med låg kostnad, det är otroligt bra för en person med tajt budget som aldrig har kört bil innan.
    Riktigt bra jobbat!

Vi är tacksamma för din åsikt.

Vi önskar dig all lycka ute i trafiken.
    Allt gott!
  • 2019-11-06

Carl S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivkurs 2.
    Jag blev väl bemött och alla var mycket trevliga. Jag hade inga speciella förväntningar men jag var mycket nöjd med jag fick it av kursen.
    Min upplevelse som en helhet var mycket bra och lärorik med bra bemötande. Läs mer
  • 2019-11-05

Mohamad F skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tycker att kullens trafikskolan är en bra skola som kan leda till att eleverna får körkortet snabbt och på ett tryggt sätt .
    Jag upplevde att jag har lärt mig mycket saker inom några körlektioner och har fått godkänd .
    Jämför med de två andra trafikskolan som jag har gått och inte fått något bra ,tipsar jag väldigt mycket kullens trafikskolan till andra som vill lära sig och får körkortet snabbt. Läs mer
  • 2019-11-05

Lukas R skrev om Kullens Trafikskola
    Jag blev rekommenderad av min syster att köra på denna körskola. Hon tyckte att hon blev så bra bemött och lärde sig så mycket här. Det tyckte jag då också när det var min tur att köra och jag blev bemött på bästa och deras körskollärare ville verkligen det bästa för att jag skulle bli en säker och bra förare på vägen.
    Det är tack vare kullens trafikskola att jag klarade körkortet. Läs mer
  • 2019-11-04

Linnéa R skrev om Kullens Trafikskola
    Så bra upplevelse! Professionellt och smidigt! Körkortet satt på första försöket🥳 Läs mer
  • 2019-11-04

Rebecca S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har tagit 10 lektioner med Kullens trafikskola. De har varit jättebra och lärorika. Lärare pushar så att man blir bättre varje gång och ger jättebra tips och verktyg för att klara uppkörningen. Jag är så nöjd, det går alltid att ringa till Kullens för att ändra tider och ställa frågor!! Läs mer
  • 2019-11-01

Emelie N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte endast lektioner hos Kullens Trafikskola och fick godkänt på teorin samt uppkörningen på första försöket tack vare dom! Är supernöjd med min körskolelärare och min upplevelse hos dom, och skulle absolut rekommendera andra att köra med dom! Läs mer
  • 2019-10-30

Trisha T skrev om Kullens Trafikskola
    Hej!
    Jag har tidigare försökt ta körkort men misslyckats, men nu efter att ha valt att köra med Kullens Trafikskola har jag äntligen fått godkänt! Jag har fått bra med stöd av min körlärare och alla andra på skolan. Alla är extremt trevliga och välkomnande. Läs mer
  • 2019-10-28

Vikramjeet S skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskola som lär upp ena fram till man har både självförtroende och både kunskaper & egenskaper. Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Stort tack till Kullens för allt.
    Välj rätt, välj kullens trafikskola :) Läs mer
  • 2019-10-23

Mustafa M skrev om Kullens Trafikskola
    Duktiga, snälla och läraren som jobbar på kullenstrafiksola har mycket erfarenhet och har bra sätt att utbilda en elev. Läs mer
  • 2019-10-23

Faith L skrev om Kullens Trafikskola
    Personalen här vet vad de gör!
    Superbra service med professionellt och trevligt bemötande. Jag ville från början ta körkortet på 10 lektioner. Habib och Aref rekommenderade mig att ta 20-25. Jag var envis och bokade in 10, det visade sig mycket riktigt att jag behövde 10 till. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Och så kan man ju alltid komma in o prata av sig med Habib i receptionen. Rekomenderar starkt denna körskola alla gånger om! Läs mer
  • 2019-10-22

Sara B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag fick den stöd samt hjälp jag behövde. Kände mig lugn och förbered till uppkörning och teorin. De hjälpte mig att uppnå mitt körkort samtidigt som de fixade upp mitt självförtroende gällande körning, även lita mer på mig själv i trafiken och utanför. Läs mer
  • 2019-10-17

Amanda G skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är så nöjd verkligen med allt!!!!! Har fått jätte bra coachning i mitt körande under hela den här perioden,hade aldrig klarat att ta körkort utan kullens!! Läs mer
  • 2019-10-10

Sophie H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 15 lektioner, jag har blivit väldigt bra bemött av Kullen och fått jättebra hjälp! Jag hade inga förväntningar men de peppade mig till att klara både uppkörning och teori! Vilket jag klarade på första försöket, tipsar alla om Kullen!
    Tack för hjälpen med allt, det betyder otroligt mycket. Läs mer
  • 2019-10-09

Amanda A skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra körlärare, speciellt Aref! Alltid kul att komma till Kullens och väldigt bra utbildning! Är supernöjd Läs mer
  • 2019-10-03

Efons N skrev om Kullens Trafikskola
    Otroligt glad att jag valde kullens trafikskola, har fått en sån uppbackning och hjälp av dom lärarna som stått vid min sida dom senaste månaderna. Från att inte ha någon typ utav vana i trafiken till att klara uppkörning och teori provet på första försöket. Läs mer
  • 2019-10-02

Mathias L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs 10 lektioner av Kullen och förväntningarna var att jag skulle få den kunskapen som krävdes för att fixa körkort och Kullen leverade med råge! Framförallt vill jag ge en enorm eloge till Pelle min körlärare som var otroligt pedagogiskt och gjorde det enkelt för mig att greja körkortet, utan honom hade det ej varit möjligt! Allt som allt är jag supernöjd! Läs mer
  • 2019-09-30

Sixten W skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra och med mycket trevlig personal och lärare! Förväntningarna var att jag skulle ta körkort på 1 månad med risk 1/2 samt både proven! Och allt gick som planerat. Inga hinder på vägen.

Är mycket nöjd! Och ska rekommendera till nära och kära! Läs mer
  • 2019-09-20

Kajsa A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivkurs 1 och jag blev väldigt bra bemött av alla som arbetade på kullens trafikskola. Jag är också väldigt nöjd att jag valde just den trafikskola efter rekommendationer från andra kompisar. Alla som arbetar här är snälla, trevliga och lättsamma. Läs mer
  • 2019-09-17

Seema S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är väldigt tacksam för Kullens trafikskola som hjälpte mig på väldigt kort tid innan uppkörning. De rekommenderade mig ta fem intensiv lektion och det höjde min självförtroende mycket. Under övningskör fick hjälp av min trafiklärare Aref med allt jag behövde. Innan uppkörning tog jag fyra lektion till och där jag körde med Christina. Tack för all tipset Christina ! Jag var väl bemött och alltid fått positiv upplevelse under körning / bokning av lektion. Jag är tacksam till er! Ni är bästa! Hoppas ni försätter så! Läs mer
  • 2019-09-17

Alexander B skrev om Kullens Trafikskola
    Bra lärare (faozi) och bra ägare, professionellt skött och väldigt bra helhetsupplevelse hos Kullens. Läs mer
  • 2019-09-16

Reddy M skrev om Kullens Trafikskola
    My confidence was raised when I met Habib and he arranges excellent teacher with a short noticed and planned very well my classes. Teacher Faozi was awesome with his great experience and teaching skills and patience.
    Many thanks Faozi and Kullens Trafikskola without them wouldn’t have been possible to get my Körkort. Läs mer
  • 2019-09-16

Fatemeh K skrev om Kullens Trafikskola
    بهترین ترافیک اسکولان که با وجدان و تجربه هستند و تمام نکات رانندگی رو به بهترین شکل آموزش میدن به همه دوستان توصیه میکنم ثبت نام کنن و سریع شورکورت بگیرن😊😊
    Jag är väldigt nöjd och fick körkort snabbt Läs mer
  • Johan L

2019-09-11

Johan L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett 20 pack med lektioner. Jag har blivit jättebra bemött av företaget, helt fantastisk personal. De levde upp till alla förväntnigar. Sammanfattande så är jag hemskt glad över att jag valde kullens traffikskola och kommer rekommendera den till alla som jag känner! Läs mer
  • 2019-09-10

Gustav M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 4 lektioner och blev mycket väl bemött! Trevligt ställe och lärare som kom med bra råd och finslipade min körning inför min uppkörning som därför gick väldigt bra. Mina förväntningar var att läraren skulle hitta saker i min körning som kunde förbättras och hjälpa mig rätta till dem felen. Jag tycker att jag fick just dem råden av aref min trafiklärare så att jag kunde rätta till dem innan uppkörningen. I helhet var jag mycket nöjd med mina körlektioner! Läs mer
  • 2019-09-09

Madeleine H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på 20 körlektioner och fick sedan lägga till 10 för att finslipa. Jag har fått ett fantastiskt bemötande med kunnig körlärare som alltid har strävat efter att jag ska bli så bra som möjligt!

Jag hade inte så höga förväntningar men i och med att jag enbart körde på körskola blev jag positivt överraskad av hur professionella o h flexibla de är. De skräddarsyr ett schema som passar dig och ditt vardagsliv vilket är otroligt hjälpsamt!

Sammantaget är jag hur nöjd som helst och har främst Christina och Habib att tacka för mitt körkort!! Tack kullens ❤️❤️

/Madeleine Läs mer
  • 2019-09-09

Oussama A skrev om Kullens Trafikskola
    كثير منت متشنج و مستصعب السواقة بس بعد كم درس مع عارف بديت احب السواقة وأحس اني مرتاح و انا عّم سوق
    شكرا كولان و عارف ساعدتوني كثير Läs mer
  • 2019-09-05

Vusala A skrev om Kullens Trafikskola
    Allt började med att jag någon gång i mitten av juli kom in till receptionen och sa " jag vill ta körkortet så fort som möjligt". Idag 5 sept så klarade jag körningen och HAR NU ETT KÖRKORT! Bästa skolan, bästa lärarna.Skål. Läs mer

Demiana M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog totalt tre körlektioner med Kullens Trafikskola med både Aref och Kjell. Bådas bemötande var mycket bra och de var även väldigt pedagogiska. Jag rekommenderar Kullens Trafikskola till alla som vill kunna ta körkortet snabbt och effektivt. 5/5 Läs mer

Nicole L skrev om Kullens Trafikskola
    I mina panikslagna dagar ringde jag kullens och bemött av den trevligaste receptionisten både hjälpe han mig med att fixa akuta körskoletider samt en körskolebok i sista sekunden. Bästa körskolan i sollentuna utan tvekan! Läs mer

Maja L skrev om Kullens Trafikskola
    Klarade körkortet på första försöket med hjälp av all otroligt bra personal på Kullens trafikskola! Kan varmt rekommendera både nybörjare eller folk som behöver hjälp med detaljer i körningen! Tack tack tack Kullens!! Läs mer
  • 2019-09-03

Giovanni I skrev om Kullens Trafikskola
    Jag vill tacka Habib som är en helt fantastiskt coach som hjälper till på alla möjliga sätt. Och ger perfekta förutsättningar att få körkort. Han löser verkligen allt.

Ett stort tack till körläraren Pelle som är helt otrolig på lära ut och coacha. Samt får en att känna sig säker på sin körning. Får man Pelle så är det fantastiskt.

Denna trafikskola är en riktig bra skola och rekommenderar stort. Läs mer
  • 2019-09-03

Paulina N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag klarade båee teorin och uppkörningen på första försöken med 17 lektioner hos Kullens och lite privatkörning. Mycket nöjd med valet av körskola! Läs mer
  • 2019-09-02

Helena V skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på 15 lektioner och kände mig väldigt väl bemött från första stund och fick bra hjälp först av Habib i receptionen och sedan vidare med körningen av Pelle och Magnus. Mina förväntningar blev mycket väl uppfyllda, då jag fick hjälp med saker i körningen och kring trafiksäkerhet som jag hade fått bristfällig hjälp med av en tidigare trafikskola.
    Det kändes roligt att komma till körlektionerna och jag är så glad över den hjälp jag har fått för att fixa körkortet! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna