Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 323 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• 2019-05-24

Andi R skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra körskola med grymma körlärare, jag hade Christina som var grym. Både teori och bokning av tider var smidigt och praktiskt. Läs mer
  • Hossein M

2019-05-13

Hossein M skrev om Kullens Trafikskola
    I had my driving courses with Aref, I had another non Swedish driving licence. Aref is a very good teacher and he helped me to adopt my skills to Swedish way. I very much recommend him to any one else. Läs mer
  • 2019-05-09

Max R skrev om Kullens Trafikskola
    Bra service och tips inför uppkörning Läs mer
  • 2019-05-07

Karl O skrev om Kullens Trafikskola
    Körkortspaket med körlektioner mm. Jag är mycket nöjd då det var flexibelt och mycket lätt att byta tider etc. Läs mer
  • 2019-05-06

Mathilda S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 12 lektioner och fick hjälp med allt runt omkring körningen och körkortet. Alla på kullens är jättetrevliga med bra service. Lätta att få tag på och mycket vänskapliga. Har haft jätteroliga körlektioner med härliga lärare då jag fick prova på några stycken för att hitta den som passade mig bäst. 10/10 till hela trafikskolan Läs mer
  • Fadi N

2019-05-04

Fadi N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte fem lektioner och där efter hade jag uppkörningen och blev godkänd. Jag rekommenderar kullens körskola starkt för att de fick mig att känna mig trygg och säker i min körning, jag visst att jag skulle få körkortet när de gav mig kunskaper som jag inte visste för. sammanfattningsvis så tycker jag kullens körskola har uppnått aöla mina förväntningar och uppskattar tjänsterna jag fick. tack för körkort! Läs mer
  • 2019-05-02

Carol B skrev om Kullens Trafikskola
    Alla övningskör lärare var jätte trevliga och sympatisk. Därför rekommendera jag till min dotter och mina kompisar att Kullens Trafikskola är toppen. Läs mer
  • 2019-05-02

Fedir A skrev om Kullens Trafikskola
    En kombination som skiljer Kullens Trafikskola från andra skolor är jättebra lärare och flexibla körlektionstider. Jag skulle starkt rekommendera denna skola. Läs mer
  • 2019-04-30

Efe E skrev om Kullens Trafikskola
    I'd really like to thank Kullens Trafikskola and Magnus, in particular. They helped me get prepared in very short notice and pass the driving test. Highly recommended! Läs mer
  • Waris K

2019-04-30

Waris K skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tycker att de är bästa i hela Stockholm. Läs mer
  • 2019-04-25

Oskar B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog körlektioner på Kullens med Kjell. Jag trodde att det skulle vara svårare än vad det var att lära sig alla detaljer men jag hade fel. Jag är väldigt nöjd och jag lärde mig myckdt samtidigt som jag hade väldigt kul. Jag rekommenderar verkligen Kullens. Läs mer
  • 2019-04-25

Jonatan T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivkurs 1 hos kullens trafikskola och jag lärde mig så mycket av de 10 lektionerna jag fick. Personalen bemötte mig på ett mycket bra sätt och trafikskolelärarna är skit bra, bästa lärarna jag haft! Jag rekommenderar stark kullens trafikskola, ni kommer inte ångra ert val! Läs mer
  • 2019-04-24

Chanel l skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola tog intensiv körning. Körde i 3 veckor utan att ha kört bil tidigare och tog körkortet. Blev väl bemött av trafikskolan. Mycket bra lärare. Läs mer
  • 2019-04-23

Samir A skrev om Kullens Trafikskola
    من اول از همه از شما تشکری میکنم بخاطریکه خلی چیزا یاد گرفتم ممنون باید آموزش خوب راننده گی. عالی هستین😍😍😍 Läs mer
  • Ripin G

2019-04-18

Ripin G skrev om Kullens Trafikskola
    Passed my driving test yesterday in first attempt, thanks to Magnus & Pelle.
    After doing some market research and going through lots of good comments in Reco, I decided to join Kullens and I am glad I Choose Kullens.
    I would specially like to mention about Habib, he is a great guy sitting at the reception, always try to help you out in every possible way whether its about re-scheduling your already booked driving class or calming you down when you are in stress or have some concern.

Thanks again for all your help and support in getting me my Swedish driving license.
    Would highly recommend. Läs mer
  • Emma R

2019-04-12

Emma R skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min utbildning på Kullens Trafikskola! Har tidigare haft svårt att hitta en bra trafikskola men med Kullens kändes allt äntligen rätt. Varje lektion har känts så givande och har blivit otroligt bra bemött. Kan verkligen tipsa alla om att köra med Kullens :) Läs mer
  • Alexander W

2019-04-12

Alexander W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har gått en intensivkurs 2 med en lärare som heter Aref.
    Jag har fått exakt den hjälpen jag behövde och Aref är grymt duktig på att lära ut och att framföra kritik på rätt sätt!
    Jag hade förväntning på att ta körkort så fort som möjligt och trots att jag inte övningskört privat på flera år så räckte det med 15 lektioner med Aref för att klara uppkörningen på första försöket!
    Rekommenderar Kullens trafikskola för alla som ska ta körkort! Läs mer
  • 2019-04-08

Carol B skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra och sympatiska personer Läs mer
  • 2019-04-04

Jordache N skrev om Kullens Trafikskola
    Stort tack till Kungen Magnus för alla tipser som du gav mig inför uppkörningen , tack till Kullens trafikskolan särakilt Habibi. Ni är bästa Läs mer
  • 2019-04-02

Julia B skrev om Kullens Trafikskola
    Man får hjälp med pluggandet väldigt mycket, jag har pluggat i 3 månader här helt gratis & med massa hjälp. Jättesnäll & rolig personal.Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2019-03-26

Johan E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intesivkurs 1 och klarade teori och uppkörning första försöket tack vare alla bra lärare. Läs mer
  • 2019-03-22

Rachida A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt ! Jättetrevlig personal och kunde inte klarat detta utan Christina Läs mer
  • Tarek H

2019-03-19

Tarek H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har fått bästa bemötandet av Kullens personal. Min lärare Aref var föredömlig. Han var lugn och pedagogisk på alla sätt man kan önska sig. Jag klarade körprovet på första försöket. Jag rekommenderar denna skola starkt! Läs mer
  • 2019-03-18

Ragheed F skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte fyra kör lektioner samma dag som jag skulle köra upp. Fick en lärare i världsklass, och ett otroligt bra bemötande. Jag vill tacka samtliga på Kullens trafikskola och rekomenderar starkt det företaget . Lycka till och tusen tack 😀 Läs mer
  • 2019-03-15

Nima G skrev om Kullens Trafikskola
    Redan från första mötet känner man sig välkomnad av sin lärare och övrig personal. Hela teamet är dedikerade i sitt arbete och vet hur allt ska gå till. Hade en tuff start och stundvis blev det hackigt men klarade uppkörningen på första försöket. Läs mer
  • 2019-03-15

Mahdi S skrev om Kullens Trafikskola
    خیلی عالی بود با دو جلسه رانندگی و راهنمایی قبول شدم من برای بچهای فارسی زبان و دری زبان که مشکل زبان دارن اینجارو پیشنهاد میکنم👍👍 Läs mer
  • 2019-03-12

Ebrar K skrev om Kullens Trafikskola
    Tycker att man får med en hel del kunskaper hos kullenstrafikskola, trevlig och hjälpsamma personal som hjälper en att få bästa möjliga kunskaper inför körkortsproven. Läs mer
  • Linus L

2019-03-11

Linus L skrev om Kullens Trafikskola
    Hej till dig some värderar att använda kullens trafikskola som plattform när du ska ta ditt körkort. Välkommen!
    Du kommer bli väl omhändertagen och bli bemött med tålamod och pedagogiskt uppmuntrande.
    Från start till stop hjälpte dem mig. ( en helt nybörjare) att ta körkort på 30 dagar.
    Deras lärare är kompetenta och väldigt roliga att lära sig av, kullen gör din introduktion till körkortet super kul!!!!
    Nu kör bara kör! Läs mer
  • 2019-03-08

Preeti A skrev om Kullens Trafikskola
    Det har varit en jätte bra och positiv upplevelse med att köra med Kullens traffik skolan.

Jag fick otroligt mycket hjälp och råd från väldens bästa lärare Arif och jag är jätte tacksam! Läs mer
  • Kapil S

2019-03-04

Kapil S skrev om Kullens Trafikskola
    Hi
    I was trained for type B license and it went super
    I like the different types of teachers kullens have and each of them have unique skills
    Really appreciate the mental coaching aspect as well
    Happy to learn driving from you
    Best regards
    Kapil Läs mer
  • Johan A

2019-02-28

Johan A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog en packet på 20 lektioner hade aldrig kör förut gick hur bra som helst på uppkörningen fick bra hjälp med pluggande. Fick testa på olika kör lärare som lärde mig olika bra körsätt och va fantastisk trevliga och duktiga. Läs mer
  • 2019-02-27

Melodi skrev om Kullens Trafikskola
    Så otrolig nöjd med Kullen trafikskolan, dom hjälpte med allt och såg till att jag klarade körkortet på noll tid.. Läs mer
  • 2019-02-22

Kristine R skrev om Kullens Trafikskola
    Lärarna är mycket kompetenta. Jag fick all den hjälp som jag behövde för att bli godkänd och säker förare. Tack för allt. Läs mer
  • 2019-02-21

Joanna B skrev om Kullens Trafikskola
    Supertrevliga körskolelärare som hjälper dig otroligt mycket för att bli en bra bilförare. Jag fick hjälp med allt det jag hade kuggat på tidigare och tog körkortet efter tre månader.
    Skulle starkt rekommendera Christina om man vill ha sanningens ord med glimten i ögat ;) Läs mer
  • 2019-02-20

Gabraila H skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens är den bästa skolan i norrort, jag behövde hjälp med teorin och körlektioner. Dom hjälpte mig med allt och det kändes så lätt. Bra lärare och bra utbildningen. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2019-02-13

Rebecka Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 15 lektioner.
    Jag blev jättebra bemött super bra personal och jätte trevliga körskolelärare. Mina förväntningar var att de skulle hjälpa mig att ta mitt körkort och de levde de upp till.

Jag rekommenderar kullens trafikskola. Det är ordning och reda. Man får hjälp med det man behöver. Min körlärare Christina har varit fantastik och ställt upp för mig. Tusen tack för allt. Läs mer
  • 2019-02-07

Gaby K skrev om Kullens Trafikskola
    Intensivkurs körkort. Proffsigt bemötande, bra upplägg, hjälpsam personal kring allt man undrade. Toppen! Läs mer
  • Lucas W

2019-02-06

Lucas W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade intensivkurs 1 och det var super! Allt ging smidigt och jag behövde endast tänka på körningen! Läs mer
  • Lucas W

2019-02-06

Lucas W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensivkurs 1 och det var perfekt jag hade en jättebra körskole lärate o h jag trivdes och kände mic välkommen på körskolan. Läs mer
  • 2019-02-05

Hanad A skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan med dom bästa lärarna, rekommenderar stark! Läs mer
  • 2019-01-30

Fanny Z skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner. Jag blev jätte bes bemött och tackar verkligen dessa människor som jobbar här så mycket eftersom de hjälpt mig så mycket. Jag är jätte nöjd med kullens och hoppas fler av oss människor vänder oss hitåt! Man kommer hit glad och lämnar stället glad, riktiga goa människor här. Rekommenderar stället stark :) Läs mer
  • 2019-01-30

Hampus L skrev om Kullens Trafikskola
    Bra och trevliga lärare som får en att känna sig säker.
    Väldigt bra tips speciellt vid backning och parkering men annars också Läs mer
  • P

2019-01-29

P skrev om Kullens Trafikskola
    Jag Övningkörde intensivt med Kristina, allt gick otroligt snabbt och smidigt. Klarade uppkörningen vid första försöket!

Tack Kullens Trafikskola, tack vare er har jag ett körkort nu! Läs mer
  • 2019-01-29

Sofia G skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med allt jag lärt mig på kullens, körskollärarna är jätte trevliga och vill verkligen att man ska lyckas. Jag köpte först 10 lektioner och sen veckan innan uppkörningen köpte jag 7 till och det blev perfekt. 👍🏼 Läs mer
  • Makda T

2019-01-28

Makda T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag gick in till Kullens efter mycket ångest och dåligt självförtroende kring körkortet. Där fick jag hjälp av Habib med att boka in och planera inför teori och körprov. Habib möte mig i ångesten och hjälpte mig att lugnt och sansat sätta upp en plan för mina mål. Han är en utmärkt människokännare som visste vilken lärare han skulle para ihop mig med.
    Min lärare Magnus var tålmodig, lugn, vänlig och petig vilket var exakt vad jag behövde.
    Jag köpte det stora paketet och klarade teorin samt uppkörning på första försök på knappt två månader.

Tack Kullens för ett grymt samarbete! Läs mer
  • 2019-01-28

Arman D skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte Intensivkurs 2 och 7 extralektioner. Extremt bra bemötande av Kullens, de var vänliga och hjälpsamma. Hade Christina som körlärare, hon var mycket hjälpsam och ärlig under alla lektioner. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare hennes stöd. Rekommenderar starkt Kullens Trafikskola till alla som söker efter en seriös körskola :D Läs mer
  • 2019-01-25

Ben N skrev om Kullens Trafikskola
    I love the skool and I was taught very well in the skool Läs mer
  • Lukas B

2019-01-25

Lukas B skrev om Kullens Trafikskola
    Skit bra trafikskola. Man känner sig speciell. Riktigt bra lärare, avslappnat men professionell.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Karl J

2019-01-25

Karl J skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte elva lektioner, risk1 och uppkörning.

Kullens trafikskola tog arbetet mycket seriöst och tänkte på mig i första hand. Jag känner mig väl omhändertagen. Jag fick tom. lite extra tid innan uppkörningen för att känna mig helt redo. Läs mer
  • 2019-01-24

Linnea B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte paketet ”large”.
    Man blir alltid bra bemött när man kommer dit och lektionerna är pedagogiska. Tack vare dom lyckades jag ta körkort på första försöket! Recommend !!! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna