Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 145 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Siham C
    Siham C skrev om Kullens Trafikskola
    Är väldigt nöjd med mina lektioner på Kullens Trafikskola, proffsiga lärare och man fick lära sig allt man behövde väldigt snabbt. En snabb utveckling som gjorde att man blev motiverad att fortsätta! Läs mer
  • Måns R
    Måns R skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    En väl genomförd kurs!
    Handledaren var påläst, fick med sig oss åskådare också på ett bra sätt! Läs mer
  • Walid Y
    Walid Y skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bemötandet var perfekt och jag är mycket nöjd med tjänster som ni erbjuder. Jag upplevde att de som jobbade i kontoret väldigt trevliga och professionella. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var delvis intressant och givande, men mycket mer långdraget än det hade behövt vara, och mycket reklam för trafikskolan ifråga. Det hade varit helt OK att erbjuda sina tjänster före och efter kursen, men då kursen är ett lagkrav tycker jag inte trafikskolan ska avbryta den för att reklamföra sina egna produkter och tjänster. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var långt över förväntan! Enda minuset var att man satt så trångt, liiiite mer benutrymme hade varit bra. I övrigt; massor av bra info levererat pedagogiskt med gott om möjligheter att ställa frågor. Tack! Läs mer
  • Ivica C
    Ivica C skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kanon bra kursledare tydligt mkt bra....... kan varmt rekommendera kullen Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra genomgång. Lite väl många deltagare i lokalen kanske men han som höll i kursen var kunniga och involverade alla. Läs mer
  • Tareq S
    Tareq S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    De hade tryckt in för många i en liten lokal. Ventilationen var definitivt inte anpassat för mängden personer. Tror dessutom att brandförsvaret hade nog anmärkt på antalet personer. Läs mer
    2018-01-18 Kullens Trafikskola svarar Tareq S
    Tack För din feedback Tarek,
    Hoppas du var nöjd med utbildningen i helhet.
    Lokalen har kapacitet för max 40 personer enligt brandförvarets besiktning och säkerhetsföreskrifter och så många själar tar vi aldrig in! Våra kunders säkerhet är prioritet 1.
  • Sana G
    Sana G skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Personalen är underbara och väldigt hjälpsamma. Jag fick väldigt mycket hjälp både med teorin och körningen, varje gång jag gick till kullens trafikskola var det som att gå hem då jag kände mig mer än välkommen på grund av deras grymma bemötande. Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Julian S
    Julian S skrev om Kullens Trafikskola
    Julian klarade sitt körprov idag... i snöstorm. Mvh Eva Suits Läs mer
  • Pim O
    Pim O skrev om Kullens Trafikskola
    Engagerade, trevliga körlärare med stort pedagogiskt tänk. Flexibla med tider vilket uppskattades enormt. Jag är väldigt glad att jag valde just Kullens, lyckades på första uppkörningen efter 15 körlektioner med noll körvana sen tidigare, tack vare min erfarna lärare. Att tillägga är det personliga och glada bemötandet på skolan. Rekommenderar denna körskola varmt till alla! Läs mer
  • Lucie D
    Lucie D skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande. Service-inriktade och vill kundernas bästa! Erbjuder jättebra upplägg med körtider och utbildningar. Mycket kunniga lärare. Läs mer
  • Natchanon T
    Natchanon T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade fått hjälp med allt som det behövs för att klara uppkörning. Det vill säga jag köpte 10 paket uppkörninh och hyra bil vid uppkörning.

Under lektion fick hjälp med att backa, backa rund hörn, köra vila område, köra landsväg, motrafikled, motorväg och med mera samt fick hyra ett bil på uppkörning.

Kullens är en av trafikskolan som verkligeb hjälpa alla att få körkort och jag ska rekommendera till alla andra. Läs mer
    2018-01-05 Kullens Trafikskola svarar Natchanon T
    Du har varit väldigt duktig och lyhörd tycker vi på Kullens så det har varit ett kul att ha dig här. Det är kul att du har gillat vårat upplägg för dig, lycka till och kör lugnt !!!
  • Giulia V
    Giulia V skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt engagerade lärare, effektiv undervisningsmetod och trevligt bemötande. Jag skulle definitivt rekommendera skolan. Läs mer
    2018-01-05 Kullens Trafikskola svarar Giulia V
    Roligt att höra att höra att du är nöjd med oss Giulia. Det har varit kul att ha dig som elev hos oss, stort lycka till med allt !!!
  • Emil G
    Emil G skrev om Kullens Trafikskola
    Trevliga och tydliga lärare. De såg direkt vilka fel jag gjorde och vad jag skulle tänka på för att bli bättre.
    Tre lektioner var allt jag behövde för att få körkort.
    Jag rekommenderar skarpt att hyra bil av dom till uppkörningen, skönt att kunna "värma" upp i 40 minuter innan provet. 👍 Läs mer
    2018-01-05 Kullens Trafikskola svarar Emil G
    Vi eftersträvar att anpassa oss efter elevens behov, Kullens är väldigt glada det gick så bra för dig och det har varit ett nöje att ha dig som elev hos oss. Stort lycka till !!!
  • Talwinder K
    Talwinder K skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens trafikskola är bland de mest pedagogiska och kunskapsberikade körskolor inom Stockholmsområdet. Jag har provat på flertal trafikskolor men ingen trafikskola har haft personal som förstår en ny förare och ha en familjär bemötande.

En trafiklärare jag starkt rekommenderar är Aref, hans tålamod och starka mentalitet var grunden till att jag tillslut tog hem körkortet på första försöket!

Genom att stegvis klara av moment efter moment byggde vi ihop grundstenarna till att jag ska bli trafiksäker förare. Fick dessutom beröm av min prestation efter uppkörningen (om man får skryta).

Oavsett om du är ny eller erfaren förare som söker möjligheten till att skaffa körkortet så rekommenderar jag starkt Kullens Trafikskola. De är förståndiga samt har tålamod, familjära, profesionella, målinriktade och mjölkar en verkligen inte på pengar vilket jag upplevde på de andra trafikskolorna (Jag kom inte vidare i processen, blev att jag gjorde samma sak om och om igen hos de andra trafikskolorna). Läs mer
    2018-01-05 Kullens Trafikskola svarar Talwinder K
    Vi är väldigt glada att du har lyckats att ta körkortet och vi har hjälpt dig. Aref tycker att du har varit en mönsterelev och är väldigt nöjd med dig. Vi önskar dig lycka till allt !!!
  • Tor J
    Tor J skrev om Kullens Trafikskola
    Efter 20 á 80 minuters lektioner har jag lärt mig allt jag behöver för att klara mig med perfektion i trafiken. Körskolelärarna är erfarna och har varit en stor betydelse till att jag klarade uppkörningen på första försöket.
    Redan efter 9-10 lektioner hade redan grunderna satt sig, sedan var det fokus på enstaka saker som jag själv jag kände att jag behövde öva på. Vid uppkörningen var jag inte nervös, på grund av att jag var så säker med min körning, allt på grund av att jag har kört med Kullens Trafikskola. Läs mer
    2018-01-05 Kullens Trafikskola svarar Tor J
    Att få hjälpa dig med körkortet Tor har varit roligt för oss på skolan. Aref tycker att du har varit väldig duktig och en bra elev. Aref och Kullens önskar dig stort lycka till med allt !!!
  • TAREK R
    TAREK R skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Har varit med på handledarrkursen i kullens trafik skolan, allt var perfekt och tack för det. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar TAREK R
    Hej Tarek!
    Tack för din fina feedback och ditt medverkande.
    Lycka till!
  • Marie S
    Marie S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är oerhört tacksam för all hjälp jag fått med min körkortsutbildning. Kjell, Hicham och Aref har varit superproffsiga och har lagt upp en utbildning som passade mig perfekt. De har utmanat, förklarat, stöttat och peppat hela vägen. Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Kullens trafikskola!
    PS: Habib i receptionen är dessutom fantastiskt hjälpsam! :) Läs mer
    2018-01-05 Kullens Trafikskola svarar Marie S
    Härligt att höra att du är nöjd med oss Marie. Vi har varit väldigt glada att ha dig här på skolan. Vi på Kullens önskar dig stort lycka till med allt !!!
  • Maria S
    Maria S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Hade inga förväntningar, mest ett nödvändigt ont. Det var en duktig föreläsare som fick oss deltagare att vara delaktiga då det var direkta frågor till oss i gruppen. Det gjorde att tiden gick fortare, man var tvungen att lyssna. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Maria S
    Hej Maria!
    Tack för din feedback! Det var trevligt att ha dig här :)
  • Wilma S
    Wilma S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Ganska bra välkomnande, lite oklart vad man skulle göra när man kom in. Bra utbildning, lite flamsig, dröjde på tiden med lite onödiga grejer. Bra med pauser, dock lite för långt innan första pausen, då man tröttnade. Hade inga förväntningar, så en helt okej utbildning! Läs mer
  • Heidi E
    Heidi E skrev om Kullens Trafikskola
    Bättre lärare hittas inte i Stockholmsområdet. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Heidi E
    Hej Heidi! Du har varit en exemplarisk elev!
    Lycka till i framtiden :)
  • Therese W
    Therese W skrev om Kullens Trafikskola
    Helt fantastiskt bemötande, alla som jobbar där är extremt hjälpsamma med allt och gör vägen till körkortet väldigt smidigt, körskolelärarna är toppen och kunde inte ha klart uppkörningen utan dem! Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Therese W
    Hej Therese!
    Underbart att höra, vi är glada för din skull och önskar dig all lycka fram över! :)
  • Navila S
    Navila S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kursledaren talade utmärkt svenska och tog upp bra exempel som skapade en bättre förståelse av trafiken. Alla var jätte trevlig och ser fram emot att börja övningsköra :) Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Navila S
    Hej Navila!
    Oerhört trevligt att ha dig hos oss, vi ser fram emot din resa mot körkortet! :)
  • Louise B
    Louise B skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Mycket gott bemötande. Välorganiserat och mycket givande. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Louise B
    Hej Louise!
    Väldigt kul att höra och riktigt bra att du fick ta till dig givande information. :)
  • Alice C
    Alice C skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra bemötande från de som jobbade på trafikskolan Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Alice C
    Hej Alice! Tack för dina fina ord.
    Lycka till :)
  • Afzal P
    Afzal P skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Det var väl planerat och information var väldigt bra
    Jag fick mycket information kommer att använda vid körning Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Afzal P
    Hej Afzal!
    Trevligt att du var delaktig och lycka till med handledarskapet. :)
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Jättedåligt. Han som höll i kursen kunde knappt prata svenska. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Jonas S
    Hej Jonas!
    Tack för din medverkan. Väldigt tråkigt att du tyckte kursen var dålig men det är obligatoriskt för att övningsköra privat.
    Lycka till!
  • Christina T
    Christina T skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra undervisning och uppgradering om vad som gäller i trafiken. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Christina T
    Hej Christina! Tack för din feedback :)
  • Charlotte U
    Charlotte U skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Mycket serviceminded professionella och genuint bemötande. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Charlotte U
    Hej Charlotte! Tack för din feedback, trevligt att höra :)
  • Samih K
    Samih K skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra info o trevliga personal.... centralt och lätt och hitta Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Samih K
    Hej Samih! Vad kul att höra, Tack för din feedback :)
  • Youcef M
    Youcef M skrev om Kullens Trafikskola
    Otroligt pedagogiska och duktiga lärare. Kullens trafikskola levererar kunskap och logik. Vill nästan ta om körkortet så jag får köra med dom igen. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Youcef M
    Hej Youcef! Tack för din feedback och stort grattis till körkortet! Nej, körkortet ska du behålla men du får mer än gärna komma förbi och hälsa på.
    Lycka till i framtiden :)
  • Azadeh R
    Azadeh R skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Handledarutbildningen hos Kullens trafikskola var intressant och givande. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Azadeh R
    Hej Azadeh! Tack för din feedback, det var trevligt att ha dig här och framför allt att du lärde dig något. :)
  • Anusha K
    Anusha K skrev om Kullens Trafikskola
    Från början av utbildningen till slut har personalen på Kullens Trafikskola varit extremt hjälpsamma och stöttande. Grymma körlärare som motiverar en med körkortet. Oerhört tacksam för hjälpen jag fått, rekommenderar starkt till alla som vill skaffa körkortet snabbt och effektivt! Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Anusha K
    Hej Anusha,
    TACK för din feedback, Det var jätte trevligt att ha dig hos oss.
    Grattis igen till lappen :D
    Lycka till.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Trevligt bemötande. Vet inte riktigt vad jag hade för förbäntningar. Det som gicks igenom var för mig inga nya saker. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Sofia H
    Hej Sofia,
    Tack för medverkan, Vi hoppas att du fick med dig åtminstone något nytt.
  • Xin C
    Xin C skrev om Kullens Trafikskola
    Utmäkt! Fantastiskt undervisning och talamod lärare, mest effektivt sätt. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Xin C
    Hej Xin,
    Tack för din fina recension.
    Lycka till ute på vägarna.
  • Joella A
    Joella A skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra bemötande, bra föreläsare. Kursen är väldigt lång och relativt tråkig men föreläsaren gjorde det bästa utav situationen. På bensträckarna serverades kaffe och kaka, vilket var positivt. Allmännt bra även om kursen var obligatorisk, lång och seg. Det bästa är priset, då det finns andra skolor med samma kurs men till 200 kr dyrare pris. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Joella A
    Hej Joella,
    Tack för rekommendationen.
    Lycka till med övningskörning :)
  • Maria B
    Maria B skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Trevlig personal som löste problem som uppstod på ett smidigt sätt. Kursen var lång och seg, det var varmt i lokalen. Hade önskat mer av de 3,5 timmar vi var där. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Maria B
    Hej Maria,
    Tack för din feedback. Kursens längd och innehåll är upplagd efter transportstyrelsen utbildningsplan.
    Lycka till med handledarskapet.
  • Fatima G
    Fatima G skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är oerhört tacksam för allt ni har gjort för mig. Ni är UNIKA. Jag har aldrig varit med om så trevliga, varma, ödmjuka, energiska och målinriktade individer som ni.
    Jag har varit hos tre trafikskolor tidigare som inte har lärt mig någonting och Vilka som drog på tiden för att " mjölka" mig på pengar .
    Kullens trafikskola i Sollentuna följer upp läroplanen från skratch , baskunskaper och inte minst varenda liten detalj går de igenom noga. Miljon tack Sanhang som har varit min lärare , oerhört kunnig, förmedlar kunskaperna på ett mycket konkret och träffbart sätt.
    Miljon tack till Habib som är oerhört varm i sättet att välkomna eleverna , och miljon tack till alla andra som arbetar på kullens trafikskola som jag inte kan deras namn .
    Allt hos er ligger på topp från lokalens shick till det goda kaffet som ni bjuder på .
    NI ÄR UNIKUM.
    Tack för att ni har förgyllt min dag och förgyller mina kommande dagar .
    Glada, tacksamma och respektfulla hälsningar
    Fatima
    kul lens trafik skola = Kul skola ❤️❤️❤️❤️🌺🌹🌹
    Värme och kärlek till Er ❤️ Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Fatima G
    Fatima,
    Stort Tack för dina fina lovord! Vi är så glada att du blev nöjd med vårt koncept och arbetssätt.
    vi är glad att ha haft dig hos oss och kommer sakna din närvaro och engagemang.
    Habib, Sarhang och övrig Kullens personal önskar dig all lycka i livet!
  • Laila T
    Laila T skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Mycket bra och engagerad kursledare. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Laila T
    Hej Laila,
    Tack för din fina recension.
  • natanael h
    natanael h skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Trevlig och rolig föreläsare, intressant och bra upplagt Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar natanael h
    Natanael, tack för Recot.
    Kul att du blev nöjd med kursen.
  • sicci h
    sicci h skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra! Trevlig lärare. Lagom långa pass Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar sicci h
    Hej Sicci,
    Tack för din feedback.
    Lycka till ute på vägarna
  • Mehry S
    Mehry S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bra bemötande, positiv personal. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Mehry S
    Tack Mehry,
    Det var trevligt att ha dig hos oss.
  • AbdülKadir K
    AbdülKadir K skrev om Kullens Trafikskola
    Grymt bra skola som jag skulle rekommendera. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar AbdülKadir K
    Hej AbdulKadir,
    Tack för din feedback. Det gick undan med intensivkursen ;)
    Vi önskar dig all lycka.
  • Timothy E
    Timothy E skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Mycket bra föreläsare som inte blev tråkig eller jobbig att lyssna på i tretimmar.

Lokalen behöver dock bättre luftkonditionering då det snabbt blev dålig luft. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Timothy E
    Hej Timothy,
    Föreläsaren tackar för dina komplimanger.
  • Miryahm M
    Miryahm M skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskola jag någonsin varit på. Dem får mer än högsta betyg från mig. Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Miryahm M
    Hej Miryahm,
    Jätte trevligt att du närvarade på kursen och TACK för rekommendationen.
  • Bertil T
    Bertil T skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola
    Kursen funkade jättebra. Läraren var pedagogisk och timmarna gick fort.
    Tyvärr saknar lokalen ett forcerat luftflöde vilket gjorde att det blev alldeles för varmt. Borde vara lätt fixat!
    Bertil Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Bertil T
    Hej Bertil,
    Tack för din medverkan. Vi håller på att undersöka luftflödet och förhoppningsvis är det löst inom kort.
    Lycka till med handredskapet
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Bra med info bra med körlektioner men blir dyrt som alla körskolor
    helt nöjd överlag rekomenderar Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Patrik Ö
    Tack för rekommendationen Patrik,
    Lycka till med körkortet :)
  • Samir M
    Samir M skrev om Kullens Trafikskola
    En utmärkt trafikskola som gav all den hjälp man behövde. Trevligt bemötande, bra kundservice och sköna bilar! Allting var över förväntan och fick mycket god hjälp under vägen, som tex med schemaläggningen för kommande körlektioner. Fick även tips och råd om hur man pluggar effektivt. Jag rekommenderar absolut denna trafikskola - värd varenda öre! Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Samir M
    TACK Samir,
    Det var roligt att hjälpa dig från start till slut :)
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Jättetrevliga och väldigt hjälpsamma körlärare och personal.

Aref är en väldigt bra körlärare som tar det lungt med dig. Hicham tar en paus stannar och förklarar på ett bra sätt om du behöver och habib är jättetrevlig och ordnar så allt fixar sig och har ett sjukt snyggt skägg. Kan hända att han rakar sig men man får hoppas att det inte händer.

Rekomenderar dem starkt! Läs mer
    2017-11-08 Kullens Trafikskola svarar Magnus Ö
    Tack Magnus,
    Vad kul att du trivdes hos oss :)
    Team Kullen önskar dig all lycka

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna