Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 384 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Tilde Z

2019-08-23

Tilde Z skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 15 lektioner och tog en extra lektion på slutet, sammanlagt 16 lektioner. Jag blev jättebra bemött och alla var väldigt trevliga. Mina förväntningar var höga då jag hört väldigt bra om detta företag och de levde verkligen upp till mina förväntningar, om inte mer än så.
    Hela min upplevelse hos kullens var väldigt bra och jag v fick lära mig väldigt mycket under dessa veckor. Läs mer
  • 2019-08-22

Maria T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade intensivkurs 3, där 20 körlektioner ingår. Kom in ungefär 2 månader innan för att boka allt, det gick lätt och smidigt, fick välja de tider som passade mig bäst och vi bokade teorin och uppkörningen direkt. Risk 1 och 2 avvaktade vi med att boka tills jag började köra, men de gick även enkelt att boka. Habib i receptionen har alltid varit till hjälp om jag haft några frågor eller ifall några lektioner behövs bokas om, bemötandet har alltid varit på topp. Pelle som jag körde med mesta dels av tiden, förklarade alltid saker och ting lugnt och sansat och om jag glömde nåt var det bara att fråga. Det var alltid kul att komma till körlektionen. Jag är jätteglad att jag sökte mig till Kullens då de hjälp mig ta körkort på mycket kortare tid än vad jag skulle kunnat gjort på egen hand. Läs mer
  • 2019-08-21

Jesper J skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på 20 lektioner under 1 månads tid.
    Upplevelsen var toppen då lärarna var trevliga, hjälpsamma och vågar utmana en själv att prova saker man inte själv tror man kan.
    Jag rekommenderar starkt utbildningen till andra och tackar för allt de gett mig. Läs mer
  • 2019-08-16

Tony Z skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har köpt totalt 25 lektioner att öva med.

Fick en mycket trevlig bemötande från företaget när man väl kom in och fick sedan tillsammans planera in lektionerna.

Mina förväntningar var att jag skulle få en lärare som skulle kunna göra mig redo inför trafiken på egen hand. Dessa förväntningar uppnåddes upp till 100%, Faotzi berättade efter varje lektion om vad jag gjorde bra och dåligt så jag kunde öva mer på det, vilket till slut ledde till ett körkort.

Upplevelsen här på kullens trafikskolan kunde inte haft blivit bättre, trevliga människor och en bra och rolig körlärare gjorde upplevelsen så mycket bättre. Läs mer
  • 2019-08-14

Clara M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte paket med 10 körlektioner samt inloggning och kunskapsprover på nätet och har nu körkort. Klarade teoriprovet på första försöket tack vare tillgången till all information och övningarna. Klarade även uppkörningen på första försöket tack vare kullens trafikskola och den härliga stämningen! Hade inte klarat det utan er! Läs mer

Armin N skrev om Kullens Trafikskola
    Grymt kunniga, pedagogiska och trevliga lärare som inte bara förklarar bristerna med körningen, utan även hur man ska träna för att lyckas. Personalen visar stort engagemang och att de tror på dig som elev.
    Hade sammanlagt fem lektioner med Aref och Magnus. Båda två var superduktiga och jag kände på riktigt att jag lärde mig något för varje pass.
    Habib i receptionen är KUNG också. Läs mer

Smita B skrev om Kullens Trafikskola
    Tremendous support from Kullens. Pelle was my instructor from the beginning and he had been holding my hand till the end and helping me to drive with confidence.I took some last lessons with Christina and she gave me the extra push needed to sail through this license journey. Habib has always helped me to get the right kind of support from Kullens. Both Pelle and Christina had gone that extra mile to support and train me during the weekends.
    Kullens is highly recommended, they really ensure that one gets the right support from the right trainer. Läs mer

Jenny A skrev om Kullens Trafikskola
    Körde intensivkurs på 3 veckor med väldigt liten körvana sen innan och fick väldigt bra och pedagogisk uppkörning av Magnus.

Klarade uppkörningen på andra försöket och är mycket nöjd med Kullens trafikskola, utan dem hade jag inte haft körkortet idag! Läs mer
  • 2019-08-09

Saga T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpta alla tjänster och jag kunde inte fått en bättre upplevelse, allas bemötande var varmt och välkomnande.
    Jag hade inga förväntningar när jag kom in, men wow vilken härlig upplevelse. Alla ät engagerade i din utveckling.
    De var kullens trafikskola som gav mig mitt körkort, utan alla hjälp jade de aldrig gått Läs mer

Alexandra L skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte paket på 5lektioner och har kört med kjell.
    Han är duktig på att lära ut, förklara på ett bra sett så man förstår, har humor och är trevlig!
    Tyvärr lite dåligt med tider som passade mig för lektioner (morgon&kvällstider)

Nöjd över lag :) Läs mer

Seria D skrev om Kullens Trafikskola
    Jättekompetenta, supertrevliga och effektiva. Alla lärare jag kört med imponerar med sin kunskap och trevliga bemötande. Supernöjd! Läs mer

Armin Z skrev om Kullens Trafikskola
    Gick inte att bli mer förberedd än med Kullens trafikskola, fantastisk hjälp från samtliga lärare från start till slut. Klarade uppkörning med goda marginaler, enbart tack vare Kullen! Läs mer
  • Haider A

2019-08-07

Haider A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag körde med Pelle :) Super trevlig och lugn lärare. Alla på kullens var riktigt supportive, rekommenderar de starkt :) Läs mer
  • 2019-08-06

Smita B skrev om Kullens Trafikskola
  • 2019-08-06

Kuchin A skrev om Kullens Trafikskola
    Min uppkörning är godkänd idag. Rekommenderar varmt Kullens trafikskola Sollentuna. Ett stort tack till Pelle som gav mig bra tips kring min uppkörning! Läs mer
  • 2019-08-04

Vildan M skrev om Kullens Trafikskola
    Positive and friendly staff. They do their best to help students.

Every teacher has a different approach and you can learn different points from each of them.

There may be contradictions among teachers about some traffic rules. In this case I suggest the student should check Trafikverkets related videos on Youtube and practice it with the teacher. Läs mer
  • 2019-08-02

Juan M skrev om Kullens Trafikskola
    Really good experience, I learned exactly what I needed for the practical test. Keep up the good work Läs mer
  • Jimmy T

2019-08-02

Jimmy T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte tio lektioner av Kullens och lärde mig otroligt mycket. Jag vill tacka Habib och Pelle för att dom hjälpt mig med mitt körkort. Bästa trafikskolan i Sverige :) Läs mer
  • 2019-07-30

Samer A skrev om Kullens Trafikskola
    Upplevelsen på Kullens Trafikskola var utmärkt! Väldigt trevlig personal och bra utbildade lärare som lär dig att köra samt trafikregler under körningen, är det även något du är orolig över inom trafiken så är det bara att fråga så ger dom ett utvecklat svar d.v.s varför det är så osv. Jag var nybörjare när jag bokade mina lektioner och idag känner jag mig otroligt självsäker i körningen. Inget jag skulle ändra på och skulle rekommendera denna trafikskola till alla som vill ta sitt körkort och känna sig säker på gatan. Läs mer
  • 2019-07-30

Malin T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag gick en intensivkurs hos Kullens trafikskola och köpte paketet med 20 körlektioner plus ett par extra. Mitt första möte hos kullens var med Habib i receptionen som gav mig ett fantastiskt och proffsigt bemötande. Jag körde med Christina och jag kunde verkligen inte ha önskat mig en bättre trafiklärare. Hon har varit helt fantastisk genom hela utbildningen. Jag körde även en gång med Pelle och en gång med Aref som också är jättebra! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och kan varmt rekommendera alla att välja kullens trafikskola. Tack för allt! Läs mer
  • 2019-07-29

Vincent F skrev om Kullens Trafikskola
    Det var bra. Trevliga och snälla personer med bra teoriredskap. Det är bra längd på lektionerna. Det enda jobbiga var dubbellektionerna på 2 timmar och 40 minuter men man blir glad när man gjort det. Läs mer
  • 2019-07-26

Axel G skrev om Kullens Trafikskola
    Tog 6 lektioner totalt. Trevlig personal, serviceinriktad. Min körlärare, Aref, var väldigt kunnig och visste exakt hur mina svagheter skulle förbättras. Det jag uppskattar också är att min lärare inte försökte påtala mig att ta en massa lektioner i onödan, utan anpassade rätt antal till mina förmågor. 10/10. Läs mer
  • 2019-07-26

Sara S skrev om Kullens Trafikskola
    بهترین تجربه من برای موفقیت با شما رقم خورد خیلی ممنونم از همگی شما که در این راه تا انتها همراه من بودید مخصوصا معلم عزیزم آقا عارف Läs mer
  • Adam T

2019-07-23

Adam T skrev om Kullens Trafikskola
    Världens bästa trafikskola utan tvekan. Jag rekommenderar den starkt i Stockholm, om ni vill ha körkort snabbt. Läs mer
  • 2019-07-21

Peter K skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola. Engagerade och hjälpsamma lärare. Läs mer
  • 2019-07-19

Nina T skrev om Kullens Trafikskola
    Jag gick intensivkurs 3
    Jag tyckte att skolan var bra , personalen var mycket trevlig och jätte snälla. Jag fick mycket hjälp och uppskattade allt. Läs mer
  • 2019-07-18

Daniel V skrev om Kullens Trafikskola
    Jag blev väldigt bra bemött och omhändertagen under hela perioden som jag övningskörde på skolan. Skolan levde upp till förväntningarna som jag hade och hjälpte mig under hela processen. Jag rekommenderar att välja denna skola. Läs mer

Pontus S skrev om Kullens Trafikskola
    Intensivkurs 3
    Jag blev väldigt bra bemött av den väldigt trevliga personalen. Kände mig alltid välkommen när jag kom in, samt som jag blev erbjuden 5 extra kurser i planeringen vilket var väldigt uppskattat.
    Hade väldigt höga förväntningar på att utvecklas så effektivt som möjligt och jag tycker absolut att jag fick de möjligheterna.
    Allt i allo har jag haft en väldigt bra tid de här tre veckorna, jag har utvecklats oerhört mycket som förare och avslutades med att få godkänt resultat på körprovet! Läs mer

Sudhirn R skrev om Kullens Trafikskola
    I would like to express my gratitute to Habib who helped me in aranging my classes in a very short period of time from his busy schedule.
    I would also specially like to thanks Christina, my driving teacher who actually understood my problem and helped me and made me practice to work on my mistakes even better. Thank you for your patience while making me learn my mistakes.After a few driving lessons I finally got my long awaited driving license. This is definitely the best traffic school I drove on where time, punctuality, quality were the ingridients to my success.
    I wish good luck to kullens for more success stories in future. Läs mer

Birk J skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte två körningar inför uppkörning. Det var mycket lärorikt och en bra hjälp ifall man vill köra själv också. Läs mer

Alexander T skrev om Kullens Trafikskola
    Fick ett väldigt bra intryck redan från början och alla lärare har varit otroligt hjälpsamma och tillmötesgående på Kullens! Ett extra stort tack till lärare Magnus och kungen Habib i receptionen som alltid var villig att hjälpa en med bokning av tider och så vidare. Rekommenderar verkligen Kullens trafikskola! Läs mer

Lea R skrev om Kullens Trafikskola
    Superproffsig trafikskola som hjälpte med alltifrån att välja ut bra paket till lägga upp en bra plan för vägen till mitt körkort! Alltid supertrevliga och bra bemötande. Kan varmt rekommendera att välja Kullens som sin trafikskola. Läs mer

Mehmet B skrev om Kullens Trafikskola
    Extremt trevliga och pedagogiska. Alltid ett stort leende på alla. Evigt tacksam till alla som jobbar där! Läs mer

Therese N skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte 12 körlektioner med Kjell, han är toppen på att beskriva hur man ska tänka och köra. Blev bemött bra av alla på körskolan! Läs mer

Viktor N skrev om Kullens Trafikskola
    Fick superbra hjälp av kullens trafikskolan. Allt upplagt och fixat, så var bara o komma hit o köra. Läs mer
  • 2019-07-11

Yuqing L skrev om Kullens Trafikskola
    Är så nöjd med att jag har valt kullens trafikskola. Bra lärare som gav mig stöd hela vägen till körkortet. Fick köra med tre olika lärare vilket är väldigt bra då man alltid har tillgång till att lära sig nya saker. Varmt rekommenderar!! Läs mer
  • QAISER N

2019-07-11

QAISER N skrev om Kullens Trafikskola
    Kullens Trafikskola is one the top best traffic school in Sollentuna Stockholm. They have highly professional stuff. They don't only help you for the driving lessons but also help you to understand the fundamentals of theory and how to implement them in your driving. Their prices and packages are really amazing as compared to other traffic school in the same area. The Customer service and interaction is super friendly and professional. I think Kullens Trafikskola only strive to teach you driving and they are not by any mean after your money. I would also like to pay my special regards to my instructor Christina and Habib. Best Wishes and thanks for helping me to clear my exam. Läs mer
  • Qaiser N

教练很耐心认真,驾校在sollentuna 非常适合最后的考试。工作人员办事效率也很高。非常推荐不会瑞典语的华人在瑞典考驾照 Läs mer
  • 2019-07-08

Emily T skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola!
    Trevlig och hjälpsam personal. Lärde mig vad som krävdes för att ta körkortet.
    Rekommenderar starkt till alla Läs mer
  • 2019-07-04

Nils E skrev om Kullens Trafikskola
    Väldigt bra! Blev alltid bra bemött och väldigt lärorika lektioner med Pelle. De pushar en att plugga hårt och träna mycket vilket jag behövde för att utvecklas på bästa sätt. Kanonbra och rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-07-02

Viking B skrev om Kullens Trafikskola
    Jättebra, trevlig personal. Lärde mig det jag ville och fick veta vad som krävdes för att få körkortet. Läs mer
  • 2019-07-01

Emil S skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte 6 körlektioner och blev mycket väl bemött. Upplevelsen av lektionerna var mycket bra och inlärningen av teorin fungerade mycket bra med hjälp av onlinekörskola. I sammanfattning uppnåddes mina förväntningar av körskolan Läs mer
  • 2019-06-27

Fouad E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med kullens trafikskola dem har jätte duktiga lärarna ...jag tackar er allihopa för all hjälp som har fått från er Läs mer
  • 2019-06-26

Aniket A skrev om Kullens Trafikskola
    I must say that Kullen Trafikskola has proven to be the right place to receive my driving lessons. With my experience I can confidently say that its the best driving school you can trained with! Very good staff ready to help with everything anytime.
    I can't thank enough my teacher Christina for being so helpful and patient with me. All her driving tips has helped me a lot. She is very methodical and quickly fixed all my weaknesses.I improved my driving immensely. Doing the lessons expanded my knowledge of the rules and safety precautions,but also taught me how to drive a manual car confidently and smoothly. All the lessons I took played a vital role in passing the test.

I will highly recommend Kullens trafikskola.

Thanks,
    Aniket Läs mer
  • Raquel O

2019-06-26

Raquel O skrev om Kullens Trafikskola
    Proffsigt och trevligt bemötande. Försökte inte sälja på en det dyraste paketen eller dyl utan gav förslag och lät en själv det som passade bäst. De la upp en rimlig tidsplan och var flexibla och anpassningsbara med alla mina önskemål och ändringar. Jag övningskörde även privat och fick bra feedback av lärare på vad vi skulle öva mer på privat, etc. jag körde med 3 olika lärare för jag ville övningsköra extra/mer intensivt mot slutet och min ordinarie lärare hade inga lediga tider. Otroligt bra lärare. Väldigt peagogiska, peppande och stöttande.
    Rekommenderar dem starkt!! Läs mer
  • 2019-06-25

Anil K skrev om Kullens Trafikskola
    Best among the breeds. They know there job well, specially flexible enough to incorporate your need and adjust so that the person succeeds. MAGNUS is an amazing instructor. Läs mer
  • Jacob B

2019-06-25

Jacob B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte mellan paketet.

Bemöttningen är guld, dem vill gärna sitta och prata med en en stund så att dem själva får en bild och kan rekommendera det bästa för dig.
    God stämningen, glatt humör men ändå väldigt professionellt!

Lärarna var riktigt duktiga på att lära ut så att man själv förstod ordentligt. Dock saknade jag en tydligare röd tråd när man väl sätt i bilen. På portalen man lär sig ifrån kan man mer självständigt följa alla momenten, men jag skulle vilja att lärarna gick igenom den med en lite tydligare.

Med vänliga hälsningar

Jacob Bergman Olson Läs mer
  • 2019-06-20

Caifeng Y skrev om Kullens Trafikskola
    I am so happy today. I got The Sweden license with Kullens driving school’s help. I failed my times before coming to Kullens. With Habib’s help, I find my excellent teacher Christina. She is so nice and so good teacher. I learnt a lot from her. I drive more safe now. Thank you! Läs mer
  • 2019-06-17

Olivia W skrev om Kullens Trafikskola
    Super verkligen!! Jag hade inte super höga förväntningar men hade många vänner som sa att det var bra. Jätte bra gemenskap mellan alla trafik lärare och eleverna. Kunskap på hög nivå och man har otroligt kul på lektioner! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna