Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 233 kunder tycker om Kullens Trafikskola

• Tsenat H skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte bra lärare som stöttat en hela vägen till körkort! Läs mer
  • Amina K
    Amina K skrev om Kullens Trafikskola
    Fick ett bra bemötande av alla på kullens trafikskola. Extra cred till trafiklärare Christina och Habib i receptionen, är verkligen nöjd med allt från början till slut. Tack! Läs mer
  • Sophie F skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett packet som hette intensivkurs2 med 15 körlektioner. Jag blev bemött jätte, jätte trevligt. Min trafiklärare var väldigt snällt och hon lärde ut allt i lugn och ro, så att jag aldrig kände mig stressad.
    Sammanfattningsvis var det en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • Adeline E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har haft en otroligt bra upplevelse på Kullens trafikskola. Alla som arbetar på Kullens är myckrt trevliga och hjälpsamma och redan från början kände jag mig väl bemött. Men framförallt hade jag en otroligt bra trafiklärare som hjälpte mig ta körkortet på ungefär en månad utan att tidigare kört bil. Stort tack till alla som har stöttat och hjälpt mig på vägen till att klara körkortet!! Läs mer
  • Azim Ö skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte 20 lektioner x 80 min och efter 1 månads intensiv körning klarade jag både teorin och uppkörningen på första försöket, såklart tack vare världens bästa Trafiklärare Aref. Föreslår Kullens Trafikskola till alla som tycker det är dags för körkort, där får du möta dom trevligaste personalen, bästa schema uppläggen (Habib) och lära dig köra bil på bästa sätt.

/ Azim Läs mer
  • Nina G skrev om Kullens Trafikskola
    Är mycket nöjd med övningskörningen och att ha en tidsplan för riskutbildningar och uppkörningstillfälle. Läs mer
  • Sara H skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa körskolan med grym personal! Läs mer
  • Abdulaziz F skrev om Kullens Trafikskola
    Jag har lär mig ganska mycket från kullens trafikskolan och jag tacksamt o stolt att jag valde kullens trafikskolan. Läs mer
  • Polot D
    Polot D skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra skola 👍
    Tog intensivkursen, började från 0 till att ta körkortet på 3 veckor. Både körningen och teorin på första försöket. 👍

Rekomenderar starkt 👍

P.D Läs mer
  • Natalie G
    Natalie G skrev om Kullens Trafikskola
    Tack vare Aref, som är en duktig lärare som anpassar sig efter individen, så fick jag mitt körkort superfort. Superbra körskola. /Natalie Läs mer
  • Ruben L skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensiv kurs plus lite lektioner. Både lärarna och personalen var super. Fick all hjälp jag behövde. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sperta I skrev om Kullens Trafikskola
    Allting var jätte bra ,Kullenstrafikskola är bäst. Lärde mig allt för att ta körkortet, väldigt flexibla med tider och schemaläggning. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Christoffer W skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett antal körlektioner, cirka 9. Blev bemött väldigt bra. Mina förväntningar var att bli en mer bildad bilist samt att klara uppkörningen. Det gav väldigt stora resultat att ta lektionerna och jag klarade uppkörningen. Företaget levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • Donja S skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte ett intensivkurspaket med 15 lektioner. Jag blev bra bemött av trevlig personal och tycker att undervisningen från körlärarna var jättebra! Jag lärde mig mycket på kort tid vilket var det jag ville. Läs mer
  • Maja Å skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte intensiv kurs 1 plus en lektion. Jag är mycket nöjd med upplevelsen och kände att de va helt lagom med lektioner och det var väldigt skönt att ha en lektion före uppkörningen så man blev lite lugnare!!!! Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hittade Kullens Trafikskola genom Reco och är jättenöjd! Både skolan och trafiklärare är otroligt tillmötesgående. De lägger upp utbildningen efter ens egna behov och är med och peppar en hela vägen i mål utöver de lektioner man tar. Efter en intensivkurs och några extra lektioner har jag tagit körkort tack vare de kunskaper och självförtroende skolan har gett mig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Xanım X
    Xanım X skrev om Kullens Trafikskola
    Idag har jag tagit mitt körkort. Tack bästa Aref!!! :)
    På riktigt bästa trafikskola! Läs mer
  • Arvid B skrev om Kullens Trafikskola
    Trevlig och tillmötesgående personal. Jag kände att jag lärde mig mycket på varje lektion. Läs mer
  • Anton R skrev om Kullens Trafikskola
    Körde 30 lektioner på manuell bil
    utan någon tidigare erfarenhet. Klarade både teoriprov och körprov på första försöket. Riktigt kunniga lärare som är pedagogiska och erfarna samt att dem är redo att gå the extra mile. Stort tack till alla på Kullens Trafikskola, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Patrick A skrev om Kullens Trafikskola
    Mycket bra lärare som har många bra tips. Läs mer
  • My E skrev om Kullens Trafikskola
    WOW!!! Är så otrolig glad att jag valde Kullens trafikskola. Jag körde intensivt med Christina i två veckor, och kan inte tänka mig en bättre lärare. Helt underbar på alla sätt och exceptionellt bra på att anpassa lektionerna efter dig och hur du bäst lär dig!

Tack för att ni hjälpte mig att ta manuellt körkort på en månad! Läs mer
  • Elin G skrev om Kullens Trafikskola
    Rekommenderas varmt! Har äntligen klarat uppkörningen med hjälp av körläraren Christina på Kullens! Ett stort plus är även att själva trafikskolan ligger nära pendeltåget, smidigt om man inte bor i Sollentuna, jag hade inga problem att åka kollektivt från Kungsholmen. Läs mer
  • Edvin B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag är nöjd med hjälpen jag fick, och hur snabbt allt gick! Bemötandet var bra och körläraren var bra! Läs mer
  • Mohammed H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag började på kullens via en rekommendation. Det har varit utan tvekan det bästa upplevelsen. Bröjade som nybörjare och nu efter 3 veckor så har jag körkort. Läs mer
  • Max B skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hittade Kullens genom en vän som körde här och han sa att dem var jätte bra och trevliga.
    Så jag gick till kullen för att boka intensiv kurs 20 lektioner. Jag blev bemöt med trevliga och roliga människor som lärde mig allt jag behövde för att klara teorin och uppkörningen.
    Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Kullens trafikskola till alla! Läs mer
  • Adrian S skrev om Kullens Trafikskola
    Riktigt bra körlärare! Vi gick igenom alla momment på 10 lektioner då jag fick riktmärken och andra tips, hjälpte verkligen! Läs mer
  • Katrina N skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte large paketet och blev bemött på ett bra sätt då jag behövde förlängning av paketet. Det var endast giltigt i 6 månader men jag fick förlängt till 8 för att hinna fylla 18. Jag hade ings förväntningar då jag ej visste vad jag gav mig in på men jag tycker att kullens har levt upp till alla mina förväntningar och krav!
    Jag tycker att kullens verkligen har hjälpt mig eftersom jag klarade både teori och uppkörning på första gången. Fantastiskt och personlig personal! Läs mer
  • Paula R skrev om Kullens Trafikskola
    Tack , tack !!
    Alla på kullenstrafikskola är grymma! Läs mer
  • David L
    David L skrev om Kullens Trafikskola
    Ville ha körkort, dem fixade allt och var otroligt tydliga med allt. Jag kom in som ett blankt blad och Kullens trafikskola fixade allt jag behövde och fick körkortet i handen efter en månad. Under den månaden tog jag 25 körlektioner á 80 minuter och körde inget privat, lärarna var såväl pedagogiskt kompetenta som ämneskunniga. Allt bemötande på körskola var genuint trevligt liksom proffsigt. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på 25 lektioner för körkort för atuomat bil.

Jag upplevde att Kullens Trafikskola var väldigt professionella från första kontakt.

De förväntningar jag hade var att Kullens Trafikskola skulle hjälpa mig att klara körkortskraven, och de levde de verkligen upp till.

Kullens Trafikskola är en trafikskola för de som vill klara körkortet. Läs mer
  • Mattias C skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte det största intensivkurspaketet. Personalen på Kullens ordnade allt gällande bokning av riskettan och risktvåan, teoriprov samt uppkörning. Körlektionerna anpassas i största möjliga utsträckning efter de tiders som passar dig, vilket var den främsta anledningen till varför jag valde körskolan. I övrigt så är personalen professioell samtidigt som de är skämtsamma och trevliga. Kanonbra körskola! Läs mer
  • Jatin V skrev om Kullens Trafikskola
    It was a fantastic experience and they were really good. I took 10 lessons and drove with Sarhang and Arif and both the teachers are really good. They were patient and explained everything in good detail. I am thankful to Kullens Trafikskola for their effort and immense help on my journey to the driving license. Läs mer
  • Elias W skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Stockholm. Super trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Maame K
    Maame K skrev om Kullens Trafikskola
    Den bästa trafikskolan jag någonsin gått på.
    Lärare som är pedagogiska och lägger ner tid och verkligen har känsla för det de gör. Lyssnar på elevens behov för att hitta en så bra plan som möjligt som passar elevens mål. Jag valde ett intensivpaket på 20 lektioner och verkligen hjälp med allt samt teorin där man kunde droppa in på kontoret och få hjälp med. Ord kan verkligen inte beskriva hur nöjd jag är med Kullens och önskar att det inte kommit till ett slut då jag har tagit körkortet. Läs mer
  • Nor R skrev om Kullens Trafikskola
    Körde 6 lektioner med kullens trafikskola.
    Är väldigt nöjd med alla som jobbar där.
    Super trevliga och duktiga!

Rekommenderar stark👍🏼 Tack till alla er! Läs mer
  • Arto K
    Arto K skrev om Kullens Trafikskola
    Bra bemötande från start till mål. Jag körde med ett av deras intensivpaket, och de fixade till upplägget så att det blev bra för just mig.
    Ska man ha körkortet så gör de allt för att hjälpa dig att få det.
    Så de rekommenderas starkt!
    Stort tack för allt! Läs mer
  • Ayat T skrev om Kullens Trafikskola
    Äntligen tog jag körkortet 😁 är tack så tacksam för alla trevliga personaler och lärare som faktiskt har förståelse för elever. Så absolut kullen trafikskola rekommenderas av mig 👍 Läs mer
  • Daniel M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs, dvs 10 lektioner, samt risk 2:an (hade redan gjort risk 1:an), kunskapsprovet, samt en extra lektion innan uppkörningen och lånad bil från körskolan. Det var en jättetrevlig personal och jag blev väldigt bra bemött, körlektions lärarna var pedagogiska samt tålamodiga och jag kände min aldrig stressad. Allt som allt var Kullens en utmärkt trafikskola som hjälpte mig att både klara kunskapsprover och körprovet på första försöket. Läs mer
  • Isabella A skrev om Kullens Trafikskola
    Jag köpte 9 körlektioner och fick hjälp med teorin, vilket gjorde att jag klarade både teoriprovet och uppkörningen. Personalen bemötte mig jättebra och anpassade mina lektioner utifrån vad jag behövde lära mig. När jag hade min första körlektion för drygt två veckor sedan hade jag aldrig trott att jag skulle lyckas ta körkort så snabbt, men tack vare Kullens Trafikskola gick det omöjliga. Tack! Läs mer
  • Sarah H skrev om Kullens Trafikskola
    Det är bästa trafikskolan , alla lärare var bra och bilan var ny, de planerade allt från start ända till uppkörningen. Läs mer
  • Amir R skrev om Kullens Trafikskola
    Bästa trafikskolan och toppen lärare. Rekommendera komma hit och verkligen ville att du ska ta körkortet 👍👌 Läs mer
  • Andreas R skrev om Kullens Trafikskola
    Körkortsutbildning. Flexibla och tillmötesgående. Mycket nöjd med utbildningen, både körning och riskettan. Läs mer
  • Amila U skrev om Kullens Trafikskola
    En jätte bra bilskola är jätte nöjd klara uppkörningen på första försöket. Super trevlig personal och väldigt flexibla med att lösa så att du får dom tiderna som passar dig. Jag kan varmt rekommendera kullens bilskola Läs mer
  • Evelyn R skrev om Kullens Trafikskola
    Jätte bra trafikskola. Rek. starkt!! . Övningskörde privat och betalade t.o.m den handledare jag övningskörde med men det var det sämsta beslutet jag har tagit.
    Jag bokade en testlektion på Kullens TS och insåg vilka brister på min körning som jag hade och som jag blev upplärd av den privata handledare.
    Köpte 15 lektioner för säkerhets skull, tror dock att det hade räckt med 10 :-). Trafikläraren var mycket pedagogiskt och trevlig samt övrig personal ockås. De har bra utbud på tider för att kunna övningsköra så att man kunde anpassa dagen på det bästa sättet. Klarade uppkörningen på första försöket👌. Läs mer
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Kullens Trafikskola
    Jag tog en intensivkurs på 15 lektioner efter en tids körning privat. Min handledare fick följa med på alla lektioner och det var verkligen guld värt! Samarbetet mellan skolan och oss har funkat jättebra och idag klarade jag uppkörningen på första försöket! Jag fick åka med Kjell och hans tips och tricks har gjort främst backningen så mycket lättare än vad den var innan. Det var fullspäckat med massor av bra instruktioner och ibland kan det bli lite intensivt men då jobbade vi tillsammans och hittade ett sätt kommunicera på som hjälpte enormt. Jag är mycket nöjd med min utbildning och bättre kan det inte bli! :D Läs mer
  • Izabella K skrev om Kullens Trafikskola
    Otroligt proffsiga och trevliga, rekommenderas varmt! Klarade körkortet på första försöket. Stort tack Kullens trafikskola!! Läs mer
  • Ludvig W skrev om Kullens Trafikskola
    Myvket bra trafikskola! Jag köpte ett paket på 10 lektioner och fick första lektionen en genomgång på vad vi ska göra under kommande lektioner. Jag med lärare hade tillsammans ett upplägg på vad jag behövde lära mig och hur vi skulle göra det efter första lektionen när han sett vad jag kunde och inge kunde.
    Kort sagt en bra körskola som anpassar sig efter elever. Läs mer
  • Nathalie D skrev om Kullens Trafikskola
    Intensivkurs + 10 lektioner.
    Pedagogiska och roliga körlärare med trevligt bemötande.
    Målet var att ta körkort och det gjorde jag tillslut! Läs mer
  • Astrid M
    Astrid M skrev om Kullens Trafikskola
    Jag hade en fantastisk upplevelse med Kullens trafikskola. Otroligt trevliga från första stund, väldigt peppiga, tillmötesgående o vände o vred på alla möjligheter för att det skulle funka för mig. Lärarna är lugna o roliga - det ger ett avslappnat sätt till körningen. De är också väldigt ärliga vilket gjort stt jag kunnat utvecklas. Efter uppkörningen hade jag mitt körkort! Tack för allt!! Läs mer
  • Elisa S
    Elisa S skrev om Kullens Trafikskola
    Köpte intensivkurs + extra paket som ledde till körkort vid första försök. Väldigt prisvärt! Hela personalstyrkan är erfarna, professionella och trevliga. Bästa trafikskola! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 191 48 Sollentuna