Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitetsbilar utrustade med dubbelkommando, vår bilpark består av Volvo V40, både automat och manuella fordon. Våra lärare är utbildade och väldigt pedagogiska, för att ständigt utveckla deras kunskaper går dom även på kurser och fortbildningar. Vår vision är att 100 % av våra elever klarar uppkörning och teoriprovet på första försöket.
Vi anordnar introduktionskurser i trafikskolans lokaler, kurschema uppdateras regelbundet på hemsidan och vår Facebook sida. Vårt arbetssätt är flexibel därför erbjuder vi körlektioner alla dagar i veckan 08:00 -22:00, detta är mycket uppskattat.
Lite kort om förteget och dess värderingar, vi bjuder alltid på fika, vissa tillfällen även tilltugg. Sist men inte minst så erbjuder vi gratis körkortsrådgivning till alla spekulanter.

Läs vad 732 kunder tycker om Kullens Trafikskola 2

2021-10-18
    Tack kullens trafikskola för all hjälp på vägen till körkortet!!
    2021-10-07
    Bra, duktiga körlärare som fokuserar på att lära ut på ett roligt samt lärorikt sätt.
    2021-10-04
    Tack för att ni har en fantastisk servicekultur, bemöter alla kunder likvärdigt och för att ni är ärliga och kompetenta!
    2021-10-04
    Pelle har varit 10/10 och Rebecka i receptionen likaså
    2021-09-29
    Tack till världens bästa Kullens Trafikskola som hjälpte mig med mitt körkort!! Så bra lärare och man känner sig alltid välkommen, TACK ❤️
    2021-09-27
    Jag bokade en intensivkurs hos Kullens Trafikskola i Sollentuna och har varit nöjd sen dag ett. I receptionen har Rebecca mött mig med ett stort leende varje besök. Trafiklärarna Yasar, Faozi och Aref har peppat mig varje steg. De har varit så duktiga på att leverera konstruktiv kritik och jag har alltid upplevt att de verkligen ansträngt sig för att jag ska ta mitt körkort. Jag kan varmt rekommendera alla att köra med Kullens! Tack vare dem tog jag idag körkort. Till Kullens: Tack för ett fantastiskt bemötande! Tack för all pepp! Tack för att ni hjälpte mig i mål!
    2021-09-27
    Oerhört bra bemötande av er, ni levde verkligen upp till mina förväntningar, seriösa och pedagogiska. Jag köpte risk 1 och 2 och 4 körlektioner och upplevde att allting var hur bra som helst
    2021-09-27
    Kullens trafikskola är otroligt bra hjälpte mig klara båda proven på första försöket. Rekommenderar starkt!
    2021-09-27
    De var alltid positiva och tydliga med instruktioner. Jag hade en intensivkurs och de var jättebra planerat och genomfört.
    2021-09-27
    Väldigt bra lärare som ger ut bra med information och kunskaper
    2021-09-25
    - Väldigt professionellt och välkomnande
    - att visa mig mina brister i min körning vilket var exakt vad dem gjorde
    - jag fick träffa min handledare och sedan berättade han hur lektionen kommer vara och vad som kan vara bra att tänka på. Efteråt kände jag mig mycket tryggare inför provet! Jag klarade uppkörningen efter den lektionen.

jag köpte en testlektion på kullens trafikskola.
    2021-09-23
    Idag klarade jag uppkörningen tack vare Kullens trafikskola och ett extra tack till Aref !!!💗
    2021-09-21
    Världens bästa Trafiksakola!!!!! Hade aldrig klarat det utan dem! Jätte duktiga och professionella lärare, rekommenderar starkt!!!
  • Kevin C
    skrev om Kullens Trafikskola
    2021-09-20
    Jag är otroligt nöjd med bemötandet och servicen jag har fått från Kullens Trafikskola. Jag köpte ett intesivkurspaket och kunde till viss del skräddarsy upplägget på lektionerna och fick all stöd och vägledning som behövdes på vägen till körkortet. Nu har jag körkortet i handen efter en studieperiod på ca 5 veckor. Rekommenderar Kullens Trafikskola starkt!
    2021-09-17
    Jag tycker att kullens har varit väldigt trevliga och haft en bra utbildning där man har lärt sig alla viktiga steg till att ta körkortet. Receptionen och lärarna har varit väldigt omhändertagande. Jag har haft bekanta som också kört hos er som har rekommenderat och tyckt att ni var bra vilket jag verkligen håller med om. Jag köpte ett paket med 19 lektioner och majoriteten av dem tycker jag har gått väldigt bra!
    2021-09-11
    StoraTack bästa läraren Yasar och härliga receptionisten Rebecca .
    2021-09-09
    Trevliga och bra lektioner.

Finns förbättringspotential i framförallt det teorimaterial som följde med, men det går att införskaffa sig på annat håll också.

Kullen och min trafiklärare Faozi har givit mig gedigna kunskaper om hur man kör bil så att jag känner mig trygg på vägarna samt att jag klarade teori och uppkörning 🤸
    2021-09-09
    Super trevlig personal, lärt mig så många olika tips på att tänka när man är ute i trafiken.
    Mina förväntningar var att klara körkortet på första försöket och det målet uppnådde jag!
    2021-09-09
    Den bästa körskolan, med bästa lärarna. :)
    2021-09-07
    Jag fick ett väldigt bra bemötande redan vid handledarutbildningen. Då bestämde jag mig för att detta var körskolan jag skulle vända mig till. Körskolelärarna var positiva och engagerade.

Kullens levde upp till alla förväntningar om inte mer. Jag hade höga förväntningar då körskolan innan inte var särskilt tillmötesgående. Kullens var otroligt lyhörda och hjälpsamma.

Min upplevelse har varit helt fantastiskt och jag kunde inte önska mig en annan körskola. Jag köpte 15 körlektioner och ett teoripaket.
    2021-09-06
    Hade 5 lektioner med trafikläraren Yasar, hade enväldigt bra upplevelse och klarade uppkörningen på första försöket!
    2021-09-06
    Väldigt bra lärare rekommenderar.
    2021-09-03
    Väldigt trevligt bemötande och bra lärare som hjälpte mycket under min tid hos dom. Kan helt klart rekommendera!
    2021-09-03
    Otroligt bra skola, väldigt trevligt personal och grymma på att lära ut allt man behöver. Kan starkt rekommendera!!
    2021-09-03
    Bästa körskolan! Klarade mina förarprov på första försöket. Min lärare Yasar gav mig den bästa utbildningen för att nå målet. Stort tack till Kullens trafikskola!
    2021-08-29
    Fixade körkort för några dagar sen, tack så mycket Aref för allt hjälp:)
    2021-08-27
    Kullens har varit toppen! Körlektionerna där kombinerat me att köra privat gjorde att jag kände mig 100% förberedd och knappt nervös alls inför uppkörningen. Tog den på första tack vare kullens! Stort tack till dem👍👍
  • 2021-08-27
    Tack for din classes! You are the best
    2021-08-24
    Tackk Christina! Nu har jag körkort, super kul att få köra me dig!
    2021-08-23
    Tog körkort, lärarw Henrik. Det gick jättebra!
    2021-08-23
    Tog precis körkort. Tack för hjälpen Faozi och Kullens trafikskola! :) Grymt bra trafikskola som har hjälpt mig att komma så här långt.
    2021-08-20
    Väldigt bra och professionell körskola. Körde med Yasar som var en väldigt trevlig och duktig lärare. Började som nybörjare och med Yasars hjälp så klarade jag uppkörningen på första försöket! Kan starkt rekommendera Kullens trafikskola!
    2021-08-20
    Tack så mycket för all hjälp på Kullens trafikskola! Och tack så mycket Faozi för hjälpen till körkortet! :)
    2021-08-20
    Väldigt roliga och lärorika lektioner! Köpte ett körkortspaket och klarade både uppkörning och teori första försöket. Tack till lärare Henrik och kullens som hjälpt mig att uppnå detta.
    2021-08-19
    Jag började på Kullens Trafikskola för att göra Risk 1 och Risk 2 utbildningen och tog därefter ett antal körlektioner.
    Jag rekommenderar varmt denna körskola eftersom jag alltid känner mig välkommen där och eftersom min körning blev mycket bättre efter att ha gått bara några enstaka lektioner.
    Eftersom man kör i Sollentuna blir man förberedd på en eventuell uppkörning där och får många värdefulla tips. Med hjälp av min körlärare klarade uppkörningen vid första försöket.
    Det enda betänkligheten jag har är att tiderna på sommaren ofta är uppbokade (jag behövde t.ex. ta några lektioner kl. 07.10).
    2021-08-09
    Tog körkortet tack vara Pelle!
    2021-08-06
    Kan varmt rekomendera Kullens Trafikskola, så trevliga och lyhörda anställda.
    2021-08-04
    Idag har jag tagit körkort. Tack för den här tiden, Kullens! Den har verkligen hjälpt mig att utvecklas som förare.
    2021-08-03
    Jäkla trevlig personal på kullens trafikskola,
    Jag hade höga förväntningar, och så det var pedagogiska lärare, trevliga speciellt Yasar
    Jag köpte körningar med bil
    2021-08-02
    Jättebra trafikskola! Väldigt flexibla då jag var tvungen att ändra om hela körschemat! Jag blev väl bemött och bra förberedd för båda proven.
    2021-07-28
    Jag blev bemött mycket bra av Kullens Trafikskola. Det blev ungefär som jag förväntat mig och körlektionerna var mycket effektiva och bra.

Jag körde Intensivkurs 3 och det gick mycket bra, de var flexibla och vi fick mycket gjort på kort tid.
    2021-07-23
    Superbra,
    Intensiv 2. Funkade jätte bra.
    2021-07-21
    Bästa Trafikskolan! Hjälpte enda mig från jättebörjan till körkortet på första försöket!
    2021-07-21
    Lyckades äntligen ta körkortet med Ilhans hjälp, tack!
    2021-07-20
    Jag kände mig bemött som en vän snarare än en kund, både framför ratten och i receptionen. Mina förväntningar var såklart att jag skulle lära mig köra, vilket jag definitivt gjorde, de fanns vissa aspekter som jag inte ens trodde spela roll men som gjorde min körning mycket bättre. Lärarnas mål var dessutom att så få lektioner skulle behövas som möjligt, vilket jag kände var väldigt skönt för mig rent ekonomiskt.
    2021-07-16
    Kullens trafikskola är en fantastisk trafikskola med bästa lärare och bästa personalen. De alltid försöka att lära eleverna på bästa sättet. Jag ska säga tackar för hjälpen.
    2021-07-15
    Fixk trevligt bemötande och bra stöd från alla. Köpte intensivkurspaket och ett paket på 15 lektioner. Körlärarna var pedagogiska och kom med brs konstruktiv feedback
    2021-07-13
    Så bra körskola! Efter 9 lektioner med Yasar o engagerat arbete av Rebecca, så är körkortet i hamn😀😀! Tusen tack för en fantastisk tid. Nu kan jag köra säkert på vägarna! 😀
    2021-07-09
    Tog kortkort igår tack så mkt Illan för dom bra lektionerna och din röst ekar i mitt huvud varje gång jag sätter mig i en bil har lärt mig mycket snabbt och var väl förbered inför provet tack till Rebecca för alla inbokningar denna körskola försöker verkligen hjälpa dig till att få ditt körkort fort och drar ej ut på det tack så mkt
    2021-07-09
    Jag blev bemött glatt, men också allvarligt av företaget. De brydde sig om att jag skulle ta körkort och gjorde allt för att jag skulle ta det. Bil lärarna, men också Habib som såg till att jag skulle få en ny tid för uppkörning efter mitt första försök.

Mina förväntningar var att företaget skulle ge mig ett körkort vilket det gav mig så mina förväntningar uppfylldes.

Jag köpte körlektioner och risk 1 på bilskolan. Båda fungerade väl.