Kullens Trafikskola

Kullens Trafikskola

kullenstrafikskola.nu
  • BadgeNineYears
1 290

Kullens trafikskola erbjuder mer än bara körlektioner och intensivkurser. Vi har även introduktionskurser, Risketta, Risktvåan och mycket mer kring körkortsutbildningar. Kunden ska kunna köpa enstaka körlektioner och kurser även om vi har färdiga paket. Vi kör endast med miljöklassade kvalitets bilar utrustade med dubbelkommando,...

1290 omdömen om Kullens Trafikskola

Hugo B
Skrev om Kullens Trafikskola

Jättebra lärare, duktiga, lugna och pedagogiska. Proffsig trafikskola, rekommendationer varmt.

Aliana J
Skrev om Kullens Trafikskola

Idag tog jag mitt körkort på första försöket! Så bra skola med bra och undervisande lektioner, över mina förväntningar!

Camilla B
Skrev om Kullens Trafikskola

Ett fantastiskt bemötande och ett stort engagemang i sina elever Ett extra stort tack riktar jag till Mulle och Åsa. En otrolig stöttning och pepp rakt igenom.

Alexander S
Skrev om Kullens Trafikskola

Jättebra personal och körskollärare! Har fått bra hjälp med allting från bokning till körprov. Jättebra att man kan värma upp 30 min innan körningen och gå igenom grunderna för att få så bra förutsättningar som möjligt!

Atoosa D
Skrev om Kullens Trafikskola

Kullens Sollentuna is the best. I had my sessions with Ilhan.

Oskar H
Skrev om Kullens Trafikskola

Superbra! Man lär sig alla tips och trick för en bra uppkörning men även ett trafiksäkert beteende generellt! Rekommenderar starkt.

David D
Skrev om Kullens Trafikskola

Bra planering med bokningar. Bra och lärorika lektioner

Johanna A
Skrev om Kullens Trafikskola

Fint bemötande, snabb återkoppling vid frågor. Gör allt för att man ska lyckas på bästa sätt!

Sofia C
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag har verkligen bara bra saker att säga om Kullens Trafikskola i Sollentuna - trevliga, kompetenta och gemytliga. Ett extra stort tack till Micke som genom sin goda känsla för pedagogik, närvaro och vilja att göra det bästa utav varje individ och situation har hjälpt mig med att klara körkortet på första försöket. Stort tack!

Sigge L
Skrev om Kullens Trafikskola

De är bra på sitt jobb, har lektioner som är tydliga i både vad man behöver jobba mer på och vad man kan bra med lättförståeliga tips för att underlätta körning och andra moment som parkering. Utöver det är dem trevliga, lätta att snacka med och har ett intresse att få sina elever att lära sig så bra som möjligt innan körprov. Väldigt nöjd med Kullens

Amanda A
Skrev om Kullens Trafikskola

Super bra! Klarade min uppkörning på första försöket med hjälp av min lärare Micke! Lugn, pedagogisk och grym! Rekommenderar starkt.

Tom H
Skrev om Kullens Trafikskola

Väldigt trevliga handledare och bra bemötande och aura. Alla handledare är superduktiga och professionella och vet precis vad de gör. Klart bästa och kunniga körskolan i sollentuna. Rekommenderas starkt!

Isabella S
Skrev om Kullens Trafikskola

Allt var så bra på bilskolan. Alla som jobbade där var så snälla o hjälpsamma. Läraren var pedagogisk och gjorde allt så bra för mig. Toppenkväll om man vill få hjälp med sitt körkort. De såg bara möjligheter och aldrig problem. Sååå nöjd

Carl Gustaf F
Skrev om Kullens Trafikskola

Jättebra, jättevälplanerade lektioner, samt riktigt bra bilar.

Hugo V
Skrev om Kullens Trafikskola

Proffsiga och schysst personal, är riktigt nöjd.

Christoffer S
Skrev om Kullens Trafikskola

Riktigt bra lärare och väldigt bra servis.

Evelina B
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag hade Adde som trafiklärare, så otroligt trevlig och tydlig. Man lär sig på ett roligt sätt och går snabbt att komma framåt i utvecklingen. Hade övat mycket hemma själv, för mig räckte det med två lektioner. Tack!

Hugo T
Skrev om Kullens Trafikskola

Mycket bra, bra lärare och lärande lektioner.

Victor K
Skrev om Kullens Trafikskola

Den var bra. Jag fick god vägledning hela vägen till körkortet och min kör lärare var trevlig.

Saga O
Skrev om Kullens Trafikskola

Igår tog jag mitt körkort!! Mycket tack vare Kullens trafikskola. Jag tog lektioner hos Kullens i Sundbyberg och fick alltid bra hjälp och stöd av både receptionen och läraren.

Elvira S
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag är supernöjd med denna trafikskola. Super proffsig personal och det märktes att läraren var engagerad. Jag körde med Adde och kan rekommendera honom starkt.

Joakim B
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag blev bemött jätte bra på körskolan, de var snälla och trevliga. Körplanen läggs upp tydligt och man vet vad man ska träna på. Det var en rolig och lärorik upplevelse. Köpte en intensiv kurs.

Rebecca N
Skrev om Kullens Trafikskola

Bra bemötande och trevlig personal. Hjälpte mig att klara körkortet på första försöket! Gav bra tips som hjälpte mig mycket.

Daniel S
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Tog idag körkort! Stort tack till Kullens Trafikskola, vilken service. Hade det gått så hade jag gett ett ännu högre betyg! Jag hade i princip aldrig kört bil innan. Klarade min uppkörning på första försöket efter endast 25 st körlektioner (körde inget privat). Jojje, vilken stjärna! Hade aldrig klarat detta utan honom. Otroligt skön människa och fantastiskt duktig på att lära en att köra bil. Rekommenderar starkt Kullens trafikskola! Värt varenda krona! 😊

Mattias B
Skrev om Kullens Trafikskola

Väldigt duktig och proffsig körskola, hjälpte mig lägga upp hela utbildningen och ta körkortet på exakt den tid jag ville, Jojje var med mig hela vägen och var otroligt pedagogisk och hjälpte mig väldigt mycket hela vägen fram till uppkörningen!

Alexander A
Skrev om Kullens Trafikskola

Trevliga och var villiga att hjälpa till vid frågor

Hugo H
Skrev om Kullens Trafikskola

Hjälpte till hela vägen till körkortet

Rebecka B
Skrev om Kullens Trafikskola

Jättebra bemött av kullens, köpte intensivpaket, var flexibelt att boka lektioner samt bra och effektiv undervisning. Tog körkort snabbare än förväntat!

Oskar S
Skrev om Kullens Trafikskola

Kullens trafikskola hjälpte mig otroligt mycket under min resa till körkortet. Lärarna är jättesnälla och lär ut på ett bra och lättförstått sätt, vilket hjälpte mig otroligt mycket.

Wilma E
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag är super nöjd med alla körlärare jag hade och är tacksam över att ni hjälpte mig med mitt körkort.

Emilia S

Bra. Bra lärare. Ger bra råd osv

Atosa H
Skrev om Kullens Trafikskola

Bästa trafikskolan!! Körde med Julia som var lugn, pedagogiskt och så jäkla grym! Jag är så otroligt nöjd och rekommenderar starkt att välja denna trafikskola för att få en trygg och professionell utbildning. Tack så mycket, Julia, för att du gjorde hela processen så smidig och givande för mig! //Atosa

Mathilde L
Skrev om Kullens Trafikskola

Bytte körskola till denna och började köra med Jojje. Bästa jag gjort för min körning han lärde mig såå mycket mer än min förra skola. Rekommenderar starkt!

Sam D
Skrev om Kullens Trafikskola

Riktigt bra med hjälp när man först klev in genom dörren och vill börja övningsköra med dom och hjälpen fortsatte genom alla moment fram tills jag tog mitt körkort, super trevlig personal och lärare. Stort tack till jojje som hjälpte mig bli en bättre förare!

Linn J
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag är mycket nöjd med min upplevelse på Kullens i Sollentuna! Tog några lektioner och körde med flera lärare, och är nöjd med alla. Mycket pedagogiska och kunniga. Dock körde jag mest med Micke, och rekommenderar starkt att köra med honom! Man märker verkligen att alla inom Kullens vill att man ska lyckas och känna sig trygg. Rekommenderar denna skola starkt!

Anna D
Skrev om Kullens Trafikskola

Stort tack till Susanne på Kullens som har varit helt fantastiskt!!!

Kajsa J
Skrev om Kullens Trafikskola

Hjälpte mig att klara uppkörningen på första försöket!

Mikaela T
Skrev om Kullens Trafikskola

Alla där är jätte trevliga och stöttande. De ser till att man övar på de man vill och behöver. Klarande mig på första försöket tack vare er. Tack till mitt körkort Kullens!

Isadora B
Skrev om Kullens Trafikskola

En mycket bra körskola med bra pedagoger

Rohan G
Skrev om Kullens Trafikskola

Min lärare Mulle var riktigt bra och professionell samt väldigt trevlig, kullens trafikskola har väldigt bra bemötande. Receptionisten hjälpte väldigt mycket med planering och bokningarna. Klarade det och är väldigt glad.

Sebastian S
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag är jättenöjd med utbildningen jag fick genom Kullens körskola i Sundbyberg. Jojje, min körlärare, var väldigt kompetent, pedagogisk samt förberedde mig extremt väl inför uppkörningen - den bästa körläraren jag haft (av 4 totalt). Jag kände mig trygg genom hela utbildningen och är väldigt nöjd över att jag valde Kullens.

Frida H
Skrev om Kullens Trafikskola

Jättetrevlig personal och Julia har varit en superbra lärare. Ganska höga priser men jag har haft en jättebra upplevelse så det har inte spelat så stor roll. Jag köpte intensivkurs 1 och lade till fler lektioner. Jättebra körskola!!

Alan H
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag har fått jättebra hjälp av min lärare Jojje! Han är noggrann och uppmuntrande. Förklarar och förenklar komplexa saker så det blir lätta att förstå och utföra. När jag var som nervösast och skakigast uppfattade Jojje det och gav mig den tryggheten och självförtroendet för att lyckas med min uppkörning. Kan inte vara något annat än 5/5 på den här upplevelsen.

Theophilus K
Skrev om Kullens Trafikskola

Thank you kullens for helping me get my driving license. Your are the best driving school.With your guidance and patience you taught me the skills to become a safe driver. Thank you for giving me the confidence to drive and for helping me to overcome my nervousness. Your lessons were very informative, well-structured and I really appreciated your encouragement.

Casper K
Skrev om Kullens Trafikskola

Pelle är en väldigt bra trafiklärare!

Felicia S
Skrev om Kullens Trafikskola

Jättefina, noggranna och snälla körlärare. Kan varmt rekommendera till alla. Jag köpte det största intensivpaketet, för mig passade det perfekt.

Magbule M
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag blev bra bemött både på receptionen och av trafik läraren. Bilen som jag körde va jätte bra!

Vincent S
Skrev om Kullens Trafikskola

Det var trevligt bemötande, mina förväntningar va att ta körkort och det gjorde jag. Jag tog 9 lektioner. De hjälpte mig med vad jag behövde träna på och vilka dåliga vanor jag hade fått av att köra själv.

Kullens T och Micke V gillar detta
Adam C
Skrev om Kullens Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med Kullens, med dem har jag tagit min körkort! Tack till Suzanne, Viktor och Maria för ert tålamod och utbildning!

Ben S
Skrev om Kullens Trafikskola

My experience was excellent. Everyone that worked there was incredibly inviting and helpful. Magnus is a very calm and helpful educator who helped me enormously, especially in such a short time. Thank you everyone!