Trafikskola Stockholms län Sollentuna Kullens Trafikskola Handledarutbildning
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 68 Läs vad Handledarutbildning

• Måns R skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

En väl genomförd kurs!
    Handledaren var påläst, fick med sig oss åskådare också på ett bra sätt! Läs mer
  • Walid Y skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2018-01-19

Bemötandet var perfekt och jag är mycket nöjd med tjänster som ni erbjuder. Jag upplevde att de som jobbade i kontoret väldigt trevliga och professionella. Läs mer
  • Martin J skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2018-01-19

Det var delvis intressant och givande, men mycket mer långdraget än det hade behövt vara, och mycket reklam för trafikskolan ifråga. Det hade varit helt OK att erbjuda sina tjänster före och efter kursen, men då kursen är ett lagkrav tycker jag inte trafikskolan ska avbryta den för att reklamföra sina egna produkter och tjänster. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2018-01-19

Det var långt över förväntan! Enda minuset var att man satt så trångt, liiiite mer benutrymme hade varit bra. I övrigt; massor av bra info levererat pedagogiskt med gott om möjligheter att ställa frågor. Tack! Läs mer
  • Ivica C skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2018-01-18

Kanon bra kursledare tydligt mkt bra....... kan varmt rekommendera kullen Läs mer
  • Sara H skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2018-01-18

Bra genomgång. Lite väl många deltagare i lokalen kanske men han som höll i kursen var kunniga och involverade alla. Läs mer
  • Tareq S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2018-01-18

De hade tryckt in för många i en liten lokal. Ventilationen var definitivt inte anpassat för mängden personer. Tror dessutom att brandförsvaret hade nog anmärkt på antalet personer. Läs mer
    2018-01-23 Kullens Trafikskola svarar Tareq S
    Tack för din feedback Tareq,
    Hoppas du var nöjd med utbildningen i helhet.
    Antalet kursdeltagare är balanserat efter lokalens kapacitet och vi uppfyller brandförsvarets säkerhetsföreskrifter .
    Lycka till
  • TAREK R skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2017-12-07

Har varit med på handledarrkursen i kullens trafik skolan, allt var perfekt och tack för det. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar TAREK R
    Hej Tarek!
    Tack för din fina feedback och ditt medverkande.
    Lycka till!
  • Maria S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2017-12-06

Hade inga förväntningar, mest ett nödvändigt ont. Det var en duktig föreläsare som fick oss deltagare att vara delaktiga då det var direkta frågor till oss i gruppen. Det gjorde att tiden gick fortare, man var tvungen att lyssna. Läs mer
    2017-12-14 Kullens Trafikskola svarar Maria S
    Hej Maria!
    Tack för din feedback! Det var trevligt att ha dig här :)
  • Wilma S skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

2017-12-06

Ganska bra välkomnande, lite oklart vad man skulle göra när man kom in. Bra utbildning, lite flamsig, dröjde på tiden med lite onödiga grejer. Bra med pauser, dock lite för långt innan första pausen, då man tröttnade. Hade inga förväntningar, så en helt okej utbildning! Läs mer