Handledarutbildning

70 omdömen om Handledarutbildning

Sedan starten hos Reco 2017
Daniel S
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Tog idag körkort! Stort tack till Kullens Trafikskola, vilken service. Hade det gått så hade jag gett ett ännu högre betyg! Jag hade i princip aldrig kört bil innan. Klarade min uppkörning på första försöket efter endast 25 st körlektioner (körde inget privat). Jojje, vilken stjärna! Hade aldrig klarat detta utan honom. Otroligt skön människa och fantastiskt duktig på att lära en att köra bil. Rekommenderar starkt Kullens trafikskola! Värt varenda krona! 😊

Kullens T gillar detta
Kevin R

Bra skola för ett rimmligt pris. Jojje är 100% den bästa läraren i stockholm

Kullens T gillar detta
Måns R
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

En väl genomförd kurs! Handledaren var påläst, fick med sig oss åskådare också på ett bra sätt!

Walid Y
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Bemötandet var perfekt och jag är mycket nöjd med tjänster som ni erbjuder. Jag upplevde att de som jobbade i kontoret väldigt trevliga och professionella.

Martin J
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Det var delvis intressant och givande, men mycket mer långdraget än det hade behövt vara, och mycket reklam för trafikskolan ifråga. Det hade varit helt OK att erbjuda sina tjänster före och efter kursen, men då kursen är ett lagkrav tycker jag inte trafikskolan ska avbryta den för att reklamföra sina egna produkter och tjänster.

Lisa H
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Det var långt över förväntan! Enda minuset var att man satt så trångt, liiiite mer benutrymme hade varit bra. I övrigt; massor av bra info levererat pedagogiskt med gott om möjligheter att ställa frågor. Tack!

Ivica C
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Kanon bra kursledare tydligt mkt bra....... kan varmt rekommendera kullen

Sara H
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Bra genomgång. Lite väl många deltagare i lokalen kanske men han som höll i kursen var kunniga och involverade alla.

Tareq S
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

De hade tryckt in för många i en liten lokal. Ventilationen var definitivt inte anpassat för mängden personer. Tror dessutom att brandförsvaret hade nog anmärkt på antalet personer.

Svar från Handledarutbildning

Tack för din feedback Tareq, Hoppas du var nöjd med utbildningen i helhet. Antalet kursdeltagare är balanserat efter lokalens kapacitet och vi uppfyller brandförsvarets säkerhetsföreskrifter . Lycka till

Tarek R
Skrev om Handledarutbildning en del av Kullens Trafikskola

Har varit med på handledarrkursen i kullens trafik skolan, allt var perfekt och tack för det.

Svar från Handledarutbildning

Hej Tarek! Tack för din fina feedback och ditt medverkande. Lycka till!