Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Tumba Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Tumba Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Tumba Trafikskola

Tumba Trafikskola

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba — Visa karta

Tumba Trafikskola är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser och intensivkurser. Vi erbjuder även utbildning för dig som önskar släpvagnstillägg. Vi är ett glatt team som pedagogiskt hjälper våra elever till en trygg förarroll. Utöver svenska kan vi även undervisa på engelska, arabiska, finska och polska. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån: 08:00-18:00
Tis-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Tumba Trafikskola

• Susheela S
    Susheela S skrev om Tumba Trafikskola
    Jättebra, hade en superbra lärare. Per hette han!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Tumba Trafikskola
    Superbra upplägg med körlektioner, jättebra personal och bemötande
  • Nina L
    Nina L skrev om Tumba Trafikskola
    Bästa körskolan! Fick mitt körkort på första försök :)
  • Mika S
    Mika S skrev om Tumba Trafikskola
    Seriösa och Fantastiska lärare med en härlig stämning bland alla.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Tumba Trafikskola
    Jag och dottern var på kurs inför övningskörning där och det var bra, trevlig och kunnig kille som körde kursen den dagen och vi kom hem lite klokare och så.
  • Rana A
    Rana A skrev om Tumba Trafikskola
    Hej jag är var mycket nöjd med er
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Tumba Trafikskola
    Jag hat rekommenderat Tumba trafikskola till mina vänner. Lärarna var pedagogska och lyhörda. Sen kan man alltid byta lärare om personkemin inte stämmer men jag var iaf nöjd.
  • Theresé S
    Theresé S skrev om Tumba Trafikskola
    Grym lärare du är Monif och jätte trevlig personal i reseptionen
  • Natalia M
    Natalia M skrev om Tumba Trafikskola
    Hade Classe som körskolelärare - supernöjd!
    Körde i stort sett endast på körskolan, gick handledarkurs, teorikurs och riskettan hos er och var nöjd med allt.
    Fick felaktig information om hur jag skulle utföra teorin i programmet inför teoriprovet men det löste sig. Skulle ha kunnat knyta ihop teorin med körningen mer än vad vi gjorde.
  • Felix J
    Felix J skrev om Tumba Trafikskola
    En bra trafikskola för alla, oavsett om du kan köra hemma eller inte.
  • Anne F
    Anne F skrev om Tumba Trafikskola
    Positiv upplevelse. fått hjälp med körkortet. fick stöd och uppmuntran även när jag gjorde bort mig.
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Tumba Trafikskola
    Kan inte klaga på något, fick en trafiklärare som jag funkade jättebra med!
  • Oxana K
    Oxana K skrev om Tumba Trafikskola
    Jag kände mig välkommen. Alla personal är trevliga.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Tumba Trafikskola
    Helt ok priser, efter att jag testade alla lärare valde jag Monif, (det fanns 2-3 st som jag inte fattar kunde arbeta som lärare) Monif var lugn, pedagogisk och gav viktiga tips inför uppkörningen, det ända som är dåligt med denna trafikskola är att de försöker mjölka lite extra lektioner innan man får köra upp med deras bil, efter att jag ombads ta 4 dubbla lektioner till innan en uppkörning körde jag upp privat och klarade den :) Så helt ok blir min slutgiltiga bedömning
  • Anton H
    Anton H skrev om Tumba Trafikskola
    Bra undervisning, bra priser, bra stämning!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Tumba Trafikskola
    Jätte bra! Körde bara med bilskolan och inte privat! Och jag klarade det på 2 månader ungefär!
    Väldigt hjälpsamma allihopa och är väldigt måna att man har stor säkerhet i trafiken när man kör innan dom bokar alla prover osv.
    Skulle lätt tipsa om Tumba bilskolan till alla jag känner som inte har körkort :)
  • Linn H
    Linn H skrev om Tumba Trafikskola
    Trevlig personal och bra lärare med bra instruktioner för att klara uppkörning som privatist
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Tumba Trafikskola
    En mycket bra trafikskola och jag är nöjd med körskollärare och priserna. Var inskriven i ungefär 3 månader och jag klarade både teori och uppkörningen nyligen på första försöket. Jag rekommenderar Tumba Trafikskola och vill ge en speciell stor eloge till Monif som lärt mig att köra bil. Jag är mycket nöjd!
  • Nils-george S
    Nils-george S skrev om Tumba Trafikskola
    En bra och trevlig körskola med angagerade körskollärare som lär ut på ett mycket bra sätt och är seriösa!
  • Weijia L
    Weijia L skrev om Tumba Trafikskola
    en bra skola, lärare är mycket allvarlig och ansvarsfull.
  • Erik E
    Erik E skrev om Tumba Trafikskola
    Strukturerad utbildning som ger resultat.
  • Ayfer T
    Ayfer T skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket vänlig personal med god servie! Jag tog körkortet inom 3 månader och är väldigt nöjd med trafikskolan.
  • Andres M
    Andres M skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande, bra priser, trevliga och duktiga körlärare! :)
  • Zeinab A
    Zeinab A skrev om Tumba Trafikskola
    Jättebra trafikskola rekommenderar den starkt, hjälpte mig med körkortet jag hade bara kört i skolan inget privat och hade körkortet i handen inom 4 månader :)
  • Sara W
    Sara W skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket nöjd med min lärare Monif!!
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tog körlektioner på Tumba trafikskola och är extremt nöjd med dem. Känner mig säker och bekväm med körning från den dag att jag tog kortet. Det hade jag inte kunnat göra utan Claes. Min tid hos Tumba trafikskola toppade alla förväntningar.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Tumba Trafikskola
    Inga klagomål överhuvudtaget, väldigt hjälpsamma och snälla i receptionen och Darek en jättebra lärare!
  • Linda H
    Linda H skrev om Tumba Trafikskola
    Rekomenderar starkt, speciellt classe !
  • Ellen M
    Ellen M skrev om Tumba Trafikskola
    Bra lärare, bil och hjälpmedel.
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Tumba Trafikskola
    Trevligt, men oftast väldigt inriktade på att sälja extra saker.
  • Anwar K
    Anwar K skrev om Tumba Trafikskola
    Utmärkt bemötande av alla. Personal som sitter i receptionen och lärare och alla medarbetare. Helt nöjd var jag!
    Annelie B gillar detta
  • Philip F
    Philip F skrev om Tumba Trafikskola
    Lärarna i Tumba Trafik Skola är väldigt duktiga och kompetenta. De vill verkligen att eleverna ska bli duktiga på att köra och att de ska få körkort. Personalerna i receptionen har alltid varit trevliga och hjälpsamma när man frågat frågor och när man behövt hjälp.
    Tiden i Tumba Trafik har varit väldigt roligt och lärorikt!
    Annelie B gillar detta
  • Maha B
    Maha B skrev om Tumba Trafikskola
    Otroligt hjälpsamma, bra pedagogik och roligt att få köra med dem!! Rekommenderas starkt till alla som vill ta körkort.
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Tumba Trafikskola
    Super nöjd med valet av Tumba Trafikskola. Jag var inskriven i ca två månader och nu är körkortet mitt! Lärarna är väldigt pedagogiska och proffsiga. Jag tycker att det är viktigt att varje lektion ska kännas som man för valuta för, vilket det alltid gjorde då man alltid lärde sig något nytt. Rekommenderar varmt!
  • Linda L
    Linda L skrev om Tumba Trafikskola
    Satsande bra trafikskola som hjälpte mig att få mitt körkort på bäst möjliga sätt. Även väldigt bra trafiklärare och möjligheter att klara av teoriprovet med mycket kunskaper i fickan!
  • May H
    May H skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tog ca 10 körlektioner och var mycket nöjd med bemötanet. Trevliga personer i reseptionen och väldigt pedagogisk körlärare (Monif). Jag blev mer nöjd än jag förväntat mig.
  • Ann-katrin B
    Ann-katrin B skrev om Tumba Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Tumba bilskola varmt alla från reception personal till bilskolärare är professionella och super trevliga. Jag kunde inte vara mera nöjd :)
  • Emelia D
    Emelia D skrev om Tumba Trafikskola
    Alltid bra bemötande när man kommer in. De körlärare jag kört med är grymma de också, speciellt Monif!
  • Elisa P
    Elisa P skrev om Tumba Trafikskola
    Glad och trevlig personal. Köpte enbart körlektioner, och körde upp med skolans bil. Fantastisk lärare (Monif) som gav mig självförtroende och ett nu inbitet lugn i trafiken.
  • Nada D
    Nada D skrev om Tumba Trafikskola
    På Tumba Trafikskola har jag alltid blivit bra bemött och fått snabb hjälp via telefon och reception. Jag tog körkort via trafikskolan och kan rekommendera skolan för deras trevliga bemötande och för deras kunniga och engagerade lärare!
  • Maria B
    Maria B skrev om Tumba Trafikskola
  • Kemal A
    Kemal A skrev om Tumba Trafikskola
    Vänliga, tålmodig och hjälpsamma personal.
  • Kalle N
    Kalle N skrev om Tumba Trafikskola
    Läraren jag hade var väldigt bra och jag är tacksam att jag hade den läraren.
  • Frida O
    Frida O skrev om Tumba Trafikskola
    Min körskolelärare Claes var superbra! varma rekommendationer. Lite dålig koll från receptionens sida, men de är trevliga.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Tumba Trafikskola
    Suverän personal! Tog mitt körkort på 3,5 månad! Tack Claes och resten av gånger!
  • Marie H
    Marie H skrev om Tumba Trafikskola
    Det var bra kontakt med personalen, och bra körlärare
  • Hasan Ibrahim F
    Hasan Ibrahim F skrev om Tumba Trafikskola
    Grym skola, grymma lärare!! Visade verkligen intresse för eleven och för att lära ut, gör det mycket enklare som körelev att följa upp och verkligen vilja ta körkortet, fastän man kan snubbla på lite svårigheter.
    Rico gjorde det möjligt för mig!!! Rekommenderar denna skola till alla!
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Tumba Trafikskola
    Seriös trafikskola med erfarna och duktiga lärare. Trevlig och hjälpsam reception.
  • Wilma L
    Wilma L skrev om Tumba Trafikskola
    Jag fick ingen direkt plan som jag ville, kändes mer som de försökte mjölka pengar ur än, sa att jag inte var redo att köra upp, sen åkte jag till nynäshamn och körde upp och klarade det direkt
  • Robert G
    Robert G skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket bra trafikskola där man verkligen får den hjälp man behöver för att utveckla sina körkunskaper så att man lyckas med att fixa sitt körkort.

Jag lyckades med att ta körkortet via dem tack vare duktiga lärare som skolan har.

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba