Tumba Trafikskola

Tumba Trafikskola

Tumba Trafikskola är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser och intensivkurser. Vi erbjuder även utbildning för BE och B96. Vi är ett glatt team som pedagogiskt hjälper våra elever till en trygg förarroll. Utöver svenska kan vi även undervisa på engelska, arabiska och serbokratiska. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Vi rengör våra bilar med ytdesinfektion efter varje lektion
Välkomna till oss!

Läs vad 159 kunder tycker om Tumba Trafikskola 2

2021-05-20
    Tog körlektioner och hade uppkörning via trafikskolan. Förväntningarna var att på ett bra och roligt sett lära sig köra bil bra. Vilket jag tycker att jag fick göra.
    2021-04-22
    B96 körkort
    Första lektionen funkade inte alls pga bristande personkemi.
    Konsulten Conny fungerade bättre men tyvärr kunde han inte vara med på 1a uppkörning utan fick en ny lite småstressad person. Så jag har avverkat 3 instruktörer. Tog omtag/omstart efter en månads paus och hade Conny som hade lugn och tålamod så vi klarade målet.
    2021-03-22
    Super bra lärare! Verkligen!
    Går efter vad du lär dig av och hur så att du på snabbast sätt lär dig. Är du kapabel till mer så pushar hon dig till att göra det. Hjälper dessutom planera hela körkortet och tidsramen. Flöt på mycket smidigare än jag trodde och skulle absolut inte rekommendera någon annan!
    (Lärare- Dragica)
    2021-03-14
    Riktigt bra lärare som hjälpte mig att ta körkortet smidigt. Med den praktik som jag fick kunde jag enkelt ut i trafiken.
    2021-03-03
    Grymt bra handledning! Rekommenderas varmt.
    Stort tack till Christel som var en utmärkt lärare, kunde inte bli bättre. 😀
    2020-12-25
    Paket och några körlektioner för BE. Lärde mig det jag behövde.
    Enda jag är besviken på var en körlärare som börja yttra politiska åsikter och var militant under en körlektion. Inte ok.
    Nu har jag i alla fall klarat det! Så tack för det.
    2020-12-16
    Älskar körskolelärarna. Super snälla mot alla.
    2020-12-16
    Personalen var trevlig, fick den hjälp jag behövde.
    2020-12-16
    Bra service i reception och bra körlärare. Har inget att klaga på!
    2020-08-05
    Både introduktionsutbildningen och riskettan var precis som förväntat. Körlektionen däremot inte lika, kändes som att det man betalade för inte var något värd alls, byter körlärare helt klart nästa gång. Rekommenderar dock Tumba trafikskola
    2020-07-22
    BE-kort.

Blev trevligt bemött, men lite strukturlösa lektioner.

Minus att släpet inte står där man utgår från. Tidspill. Dock bra att vägen till släpet ändå nyttjades till tips i bilkörningen.

Säkerhetsgenomgången är en stor del av uppkörningen. Den kunde ha lärts ut på ett mer strukturerat och pedagogiskt sätt. Den var för luddig för att det skulle kännas tryggt inför uppkörningen.
    2020-07-20
    Jag kan varmt rekommendera Tumba trafikskola och min lärare Monif.
    2020-06-21
    Jag gick introduktionsutbildning, och Tumba trafikskola var trevliga när jag kom dit. Hade inte så många förväntningar, men de jag hade levde trafikskola upp till. När jag kom dit fick jag först gå till receptionen och göra id-kontroll, sen fick jag gå och sätta mig vid mitt namn. Det var lätt att hänga med i utbildningen, läraren var lätt att förstå och PowerPointen var bra.
    2020-06-21
    Introduktionskursen var mycket bra och informativ. Läraren hade förmågan att göra undervisningen på ett pedagogiskt sätt och var även rolig och bra att lyssna på. Vi möttes av ett trevligt bemötande och det var en ok lokal att vara i.
    2020-06-19
    Jag köpte ett start paket och körlektioner .
    Bemötande vart utmärkt. Personal är jätte trevliga.
    Min förväntningar var att lyckas med körkortet och det gjorde jag tack vare min fantastiska trafiklärare.
    Det var en lärorik resa och rolig.
    Handledarutbildning.
    Bra bemötande och konstruktiv information.
    2020-06-18
    Var på introduktionsutbildning för att kunna övningsköra privat.
    Tycker utbildaren gjorde det bra och fick mig peppad att ta körkortet. Utbildningen var upplagt på ett intressant sätt och med en del humor.
    Överlag mycket nöjd och kommer använda mig av körskolans utbildningar som ett komplement till min privata övningskörning!
    2020-06-18
    Jag gick på handledarutbildning! Jag tyckte dem var väldigt duktiga. Läraren gjorde utbildningen intressant och lättsam vilket gjorde att man orkade koncentrera sig genom hela kursen. Han var tydlig och pedagogisk!
    2020-06-18
    Bra kursledare och bra samtal.
    2020-06-17
    Jag hade bla körlektioner med per och allt annat man behöver för att få köra upp med körskolan. Är jättenöjd och känner att jag faktiskt kan använda mig av det jag lärt mig i min körning. Känns skönt att ha så många knep och tankesätt vilket gör att jag kan fokusera mer på annat i de situationerna.
    2020-06-16
    Introduktionsutbildning. Mycket bra bemötande. Bra med pauser med kaffe, frukt och dricka. Motsvarade mina förväntningar. Värdefulla, konkreta tips som är mycket användbara. Jag lärde mig.
    2020-01-30
    Man har lätt att fixa körkortet om man får en bra utbildning vilket man får på Tumba trafikskola.
    2020-01-29
    Bästa skolan! Otroligt kompetenta och duktiga lärare. (Särskilt Darek). De gjorde körkortsutbildningen riktigt rolig, och jag saknar det varje dag. :D
    2020-01-28
    Jag började med att köpa ett s.k. startpaket och lade till lektioner allteftersom.
    På Tumba trafikskola finns mycket trevliga anställda, jag blev vänligt bemött vid varje besök och receptionisterna var alltid hjälpsamt och lyhört inställda.
    Jag fick byta bil ganska många gånger, delvis av otursamma och olyckliga skäl, men det skulle jag gärna ha undvikit eller minimerat. Att behöva lära sig nya bilar när uppkörningen närmade sig kändes som en onödig stressfaktor.
    Jag upplevde också att jag själv fick ligga på och höra efter med min lärare hur jag låg till och när det var dags att boka de olika momenten. Med tanke på att tider för prov och andra moment försvinner ganska fort måste man ha bra framförhållning och jag skulle ha velat vara med i beräkningarna i ett tidigare skede.
    Bra med skolans själva upplägg och vad som skiljer den från många andra är delmomenten innan man får skriva och köra upp, exempelvis godkända testprov hemma och på skolan, en längre lektion med omkörning på landsväg, noggrann utbildningskontroll, etc. I början av min utbildning och faktiskt även undertiden kändes allt jag var tvungen att klara av överväldigande, men mot slutet och efter godkänd uppkörning såg jag verkligen värdet av varje del och hur det påverkade min säkerhet i mig själv.
  • 2020-01-28
    B96 paket med lektion, och uppkörning med framkörning av bil från skola etc.

Proffisionellt, trevligt och hjälpsamt bemötande från både reception.
    Proffisionell och trevlig lärare, bra på att lära ut. Konstruktiv kritik.

Väl värt kostnaden med bra resultat. Rekommenderas!
    2020-01-28
    Körde bara med skolan och hade Monif som lärare. Sättet som Monif lär ut passar mig och det gick hur bra som helst. Han slösade inte bort min tid och han ställde upp när det behövdes.
    Fick körkortet på första försöket.
    Personalen på receptionen var exceptionell, hjälpsam, proffsig och trevlig.
    2019-09-28
    Hej jag är nöjd med utbildningen
    2019-09-26
    Jättefint bemötande av personal, som kommer ihåg en vid namn och hur mycket man kört.
    Superduktiga körskolelärare som verkligen vill att man ska lära sig ordentligt och pushade mig för att få mitt körkort.
    Trots många körskolelärare så blir det snabbt fullt, så boka lektioner i tid.
    Bara rosor!
    2019-09-26
    Fantastiskt.
    Toppenservice i receptionen, hjälpsamma och peppande!
    Körskollärare Conny kan jag varmt rekommendera. Lugn, tålmodig och otroligt pedagogisk, fantastisk!
    2019-08-29
    En väldigt bra trafikskola med välplanerade och strukturerade utbildningar,med väldigt trevliga och professionella trafiklärare ( speciell Per) Fick körkort efter första försök.
  • Johanna K
    2019-03-11
    Superbra trafikskola, bra både teoretiskt och praktiskt. Trevlig personal, både lärare och receptionister. Särskilt beröm till Conny och Emelie.
    2019-02-08
    Allt var bra. Mycket information och trevligt bemötande
    2019-02-07
    Köpte paket på 30 st 40 minuters körlektioner med teori inkluderat, böcker osv, köpte sedan till 30 lektioner. Väldigt trevliga och professionella. Gick smidigt och bra att skaffa körkort.
    2019-02-07
    Jag köpte lörlektioner, skolan är jättebra och personalen är super!
    2019-02-07
    Köpte körlektioner, både praktiskt och några teori (risk-ettan och -tvåan). Blev vänligt bemött av hjälpsam personal. Hade hört mycket bra om företaget innan och blev inte besviken. Pedagogisk, hjälpsam och underhållande
    2019-02-05
    Jag köpte körlektioner och teorilektioner.
    Jag blev mycket vänligt bemött och omhändertagen på ett väldigt trevligt sätt.
    Jag hade inga direkt förväntningar, bara en vanlig körskola. Men jag blev positivt överraskad över hur bra och strukturerat allt var.
    2019-02-05
    Jag hade körlektioner. Väldigt effektiva och lärorika lektioner! Det var där jag utvecklades och lärde mig att köra bil! Det var värt alla pengar för lektionerna!
    2019-02-05
    Det var vad jag förväntade mig, genomgång av risker så som halka, trötthet och alkohol
    2019-02-05
    Bra kurs, trevligt. Det var bra tempo och diskussion. Man fick enkelt fika. Det är en bra trafikskola som helhet.
    2019-02-05
    Bra och informativt, bra lärare.
    2019-02-05
    Körde med flera olika lärare och det märks att de är erfarna samt pedagogiska. Trevliga lokaler, bilar och övrig personal. Tog körkortet på första försöket så de gör uppenbarligen något rätt! Bra körskola helt enkelt.
    2018-12-06
    Köpte ett paket för att ta B96-kort. Fungerade bra. Bra service.
    2018-12-04
    Alla körskolelärare är riktigt bra! Klarade körkortet efter ungefär 3 intensiva månader på första försöket. Utöver det är alla som jobbar i receptionen supertrevliga och hjälpsamma! Till o med teorilektionerna var roliga på Tumba Trafikskola, man fick i bland fika och hade roliga lärare. Har rekommenderat till alla mina kompisar.
    2018-12-02
    B-körkort
    Fick ett bra bemötande, familjärt.
    Lyhörda, utbildningen var typ uppdelad i ertapper som avslutades med bilskolans egna uppkörning och teori.
    Tumba bilskola rek.jag varmt speciellt min lärare Dragica
    2018-12-01
    Världens bästa trafikskola! Grym kunnig personal, och världens trevligaste!
    2018-12-01
    Köpte körlektioner och risk 1.

Otroligt bra bemött av all personal och alla är superduktiga!!! Rekommenderar Tumba till alla min vänner. Så tacksam för all hjälp jag fått!
  • Eyob K
    2018-12-01
    Man alltid får ett trevligt och professionellt bemötande i receptionen.
    Engagerade, erfarna och mycket kunniga lärare.
  • Lenin M
    2018-12-01
    Bästa trafikskolan i Tumba området.
    2018-12-01
    En bra trafikskola. Alla trafiklärare är grymma! All personal supertrevlig.
    2018-12-01
    Köpte paket med böcker, teori, 30 st 40-minuters lektioner och riskettan. Teorin användes aldrig. Men lektionerna räckte precis!

Varmt bemötande, kunniga lärare! Snabba på att lösa problem! Receptionen var alltid till stor hjälp!

Var oerhört nöjd med mitt val av körskola! Valde bort den närmsta skolan för att kunna ha Tumba Trafikskola!