Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Tumba Trafikskola

Tumba Trafikskola

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba — Visa karta

Tumba Trafikskola är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser och intensivkurser. Vi erbjuder även utbildning för BE och B96. Vi är ett glatt team som pedagogiskt hjälper våra elever till en trygg förarroll. Utöver svenska kan vi även undervisa på engelska, arabiska, finska och polska. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Öppet just nu

Läs vad 129 kunder tycker om Tumba Trafikskola

• Johanna K

2019-03-11

Johanna K skrev om Tumba Trafikskola
    Superbra trafikskola, bra både teoretiskt och praktiskt. Trevlig personal, både lärare och receptionister. Särskilt beröm till Conny och Emelie. Läs mer
  • 2019-02-08

Andreas B skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Allt var bra. Mycket information och trevligt bemötande Läs mer

Nathalie S skrev om Tumba Trafikskola
    Köpte paket på 30 st 40 minuters körlektioner med teori inkluderat, böcker osv, köpte sedan till 30 lektioner. Väldigt trevliga och professionella. Gick smidigt och bra att skaffa körkort. Läs mer

Julia H skrev om Tumba Trafikskola
    Jag köpte lörlektioner, skolan är jättebra och personalen är super! Läs mer

Elliott H skrev om Tumba Trafikskola
    Köpte körlektioner, både praktiskt och några teori (risk-ettan och -tvåan). Blev vänligt bemött av hjälpsam personal. Hade hört mycket bra om företaget innan och blev inte besviken. Pedagogisk, hjälpsam och underhållande Läs mer

Alexander L skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Jag köpte körlektioner och teorilektioner.
    Jag blev mycket vänligt bemött och omhändertagen på ett väldigt trevligt sätt.
    Jag hade inga direkt förväntningar, bara en vanlig körskola. Men jag blev positivt överraskad över hur bra och strukturerat allt var. Läs mer

Daniella I skrev om Tumba Trafikskola
    Jag hade körlektioner. Väldigt effektiva och lärorika lektioner! Det var där jag utvecklades och lärde mig att köra bil! Det var värt alla pengar för lektionerna! Läs mer

Tyra S skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Det var vad jag förväntade mig, genomgång av risker så som halka, trötthet och alkohol Läs mer

Miriam E skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Bra kurs, trevligt. Det var bra tempo och diskussion. Man fick enkelt fika. Det är en bra trafikskola som helhet. Läs mer

Pernilla H skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Bra och informativt, bra lärare. Läs mer

Jennifer M skrev om Tumba Trafikskola
    Körde med flera olika lärare och det märks att de är erfarna samt pedagogiska. Trevliga lokaler, bilar och övrig personal. Tog körkortet på första försöket så de gör uppenbarligen något rätt! Bra körskola helt enkelt. Läs mer
  • 2018-12-06

Terje W skrev om Tumba Trafikskola
    Köpte ett paket för att ta B96-kort. Fungerade bra. Bra service. Läs mer
  • 2018-12-04

Johanna M skrev om Tumba Trafikskola
    Alla körskolelärare är riktigt bra! Klarade körkortet efter ungefär 3 intensiva månader på första försöket. Utöver det är alla som jobbar i receptionen supertrevliga och hjälpsamma! Till o med teorilektionerna var roliga på Tumba Trafikskola, man fick i bland fika och hade roliga lärare. Har rekommenderat till alla mina kompisar. Läs mer
  • 2018-12-02

Lena H skrev om Tumba Trafikskola
    B-körkort
    Fick ett bra bemötande, familjärt.
    Lyhörda, utbildningen var typ uppdelad i ertapper som avslutades med bilskolans egna uppkörning och teori.
    Tumba bilskola rek.jag varmt speciellt min lärare Dragica Läs mer

Nicklas B skrev om Tumba Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Grym kunnig personal, och världens trevligaste! Läs mer

Emma P skrev om Tumba Trafikskola
    Köpte körlektioner och risk 1.

Otroligt bra bemött av all personal och alla är superduktiga!!! Rekommenderar Tumba till alla min vänner. Så tacksam för all hjälp jag fått! Läs mer
  • Eyob K

2018-12-01

Eyob K skrev om Tumba Trafikskola
    Man alltid får ett trevligt och professionellt bemötande i receptionen.
    Engagerade, erfarna och mycket kunniga lärare. Läs mer
  • Lenin M

2018-12-01

Lenin M skrev om Tumba Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Tumba området. Läs mer

Harika E skrev om Tumba Trafikskola
    En bra trafikskola. Alla trafiklärare är grymma! All personal supertrevlig. Läs mer

Wilma O skrev om Tumba Trafikskola
    Köpte paket med böcker, teori, 30 st 40-minuters lektioner och riskettan. Teorin användes aldrig. Men lektionerna räckte precis!

Varmt bemötande, kunniga lärare! Snabba på att lösa problem! Receptionen var alltid till stor hjälp!

Var oerhört nöjd med mitt val av körskola! Valde bort den närmsta skolan för att kunna ha Tumba Trafikskola! Läs mer

Caroline B skrev om Tumba Trafikskola
    Det var en jättebra utbildning med stort fokus på trafiksäkerhet och individanpassade körlektioner.
    Seriösa och kunniga trafiklärare. Rekommenderas varmt. Läs mer

Christer O skrev om Tumba Trafikskola
    Köpte ett paket för BE
    Fick den hjälp jag ville ha på ett bra sätt
    Hade inga speciella förväntningar Läs mer

Svitlana T skrev om Tumba Trafikskola
    SuperBra, trevliga och kompetenta lärare som ser till att du lär dig köra bra och kan klara av proven. Läs mer
  • 2018-08-09

Mary N skrev om Tumba Trafikskola
    Lärare hade tålamod,lyhörd och lugnt med mig. Det var utmärkt och jag är glad att jag valde er att hjälpa mig med körkortet
    Mvh Mary Läs mer
  • 2018-08-05

Frederick B skrev om Tumba Trafikskola
    jag hade bästa läraren. Hon anpassade verkligen utbildning till mina behov. Hon var ärlig, lugn och kunnig! Läs mer
  • 2018-08-05

Alicia H skrev om Tumba Trafikskola
    Jag fick ett startpaket som jag använde, sen drog jag ut på hela processen så de har tagit ett tag för mig, men min körskollärare var fantastisk! Stöttade mig, pusha mig. Vi hade riktigt kul också!! Läs mer

Stefanija L skrev om Tumba Trafikskola
    Jag har haft flera bilskolor jag provat men Tumba var klart bäst. Fantastisk på bemötande, tålmodiga, psykologiska, ärliga, och noga med utbildningen.

Mina förutsättningar har varit
    minimalt med privat övningskörning
    Många olika bilskollärare som godkänt innan jag varit redo för uppkörning
    Alla utbildar olika och har olika krav.
    Rädd och mestadels nervös fast jag gör rätt.
    Svårt att ta egna beslut då jag haft många som sagt olika tips och råd.

På Tumba hade dem ett gemensamt förhållningssätt, pedagogik och prestige löst förhållningssätt. Oavsett om jag gjorde dunder tabbar så kände jag inte av skuld och skam då jag försökte mig på det igen. Utav misstag kommer lärdom.

Dem är måna om alla kunder även dem som behöver lite extra så som jag behövde. Dem tar inga överpriser eller onödiga lektioner. Ingen fråga var för dum.
    Min bilskollärare var exceptionell i att vara lugn, rolig, kunnig, behärskad i alla situationer. Dem tror på alla sina kunder och är positiva.

Jag tar egna beslut
    Är inte lika rädd
    Förstår instruktionerna som lett till egna beslut och bättre självkänsla.
    Fixade körkort på 4 månader hos dem
    Har försökt ta körkort i flera år och gett upp tidigare med andra bilskolor och lärare. Läs mer

Anette E skrev om Tumba Trafikskola
    Jag övningskörde hos Tumba trafikskola vilket hjälpte mig att få mitt körkort. Otroligt bra bemötande hos all personal. Pedagogiska undervisningar och körlektioner. Jag är jättenöjd med Tumba trafikskola. Vill rikta ett extra stort tack till Per som hade tålamod med mig Läs mer

Cedric Å skrev om Tumba Trafikskola
    Övningskörde uteslutande via Tumba Trafikskola. De hjälpte mig genom alla steg i min utbildning och hjälpte mig att lägga upp utbildningen så att det skulle bli så bra som möjligt för mig. Trevliga, ärliga och kunniga körlärare. Läs mer

Mikael S skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket erfarna lärare, 80-min körlektioner, även på helger, körning i Södertälje (körprovet också där). Jättegod 3 timmars lång körlektion att öva omkörning på landsväg. Har inget att jämföra med, men det känns som de är bäst. Läs mer
  • 2018-04-09

Annie D skrev om Tumba Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt Tumba trafikskola. De har duktiga lärare Läs mer
  • 2018-03-14

Annika R skrev om Tumba Trafikskola
    Supertrevlig personal som gör sitt yttersta för att du skall klara ditt körkort på första försöket. Det gjorde jag! Läs mer
  • 2018-03-11

Sarah N skrev om Tumba Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Tumba trafikskola. Härliga och hjälpsamma lärare och personal i receptionen. Ett särskilt tack till Dragica som under några månader peppade mig och lärde mig köra bil. Är så glad att jag klarade körkortet på första försöket. Tack Sarah Läs mer
  • Catharina G

2018-03-11

Catharina G skrev om Tumba Trafikskola
    Jag har tagit ett fler tal körlektioner och allt har vart bara positivt, jag har lärt mig mycket och jag har bara fått positivt bemötande ifrån alla anställda där.Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp med att lyckas med att ta körkortet och de lyckades dom med fullt ut. Så en stor stjärna till dom. Läs mer

Mahasin Y skrev om Tumba Trafikskola
    Bemötandet var bra och att gå introduktionsutbildningen i Tumba trafikskola var trevligt och givande och jag vill gärna ta hjälp av de i framtiden när det behövs.
    Och jag kommer säkert att rekommendera Tumba trafikskolan till de som jag känner. Läs mer

Albin T skrev om Tumba Trafikskola
    Jag anser att bemötandet från Tumba Trafikskola är av mycket hög klass. Såväl från reception som undervisande lärare. Detta har sedermera varit genomgående under hela utbildningen.

Jag gick inte in med några specifika förväntningar när jag tog kontakt med Tumba Trafikskola, men anser ändå att de levererade på samtiliga punkter en trafikskola bör leverera på. Så som kunskap och pedagogik.

Överlag är jag mycket nöjd med min tid hos Tumba Trafikskola. Läs mer

Lydia D skrev om Tumba Trafikskola
    Superbra skola! Trevlig personal och effektiva lektioner! Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket, mycket tack vare Tumba Trafikskola! Läs mer
  • Maja S

2018-03-09

Maja S skrev om Tumba Trafikskola
    Man fick ett bra bemötande av alla som jobbar där alla var jätte trevliga Jag hade en bra super bra trafik lärare som hjälpte mig super bra så att jag klarade uppkörningen de tjänster som jag har köpt var fyra teori kurser och det hjälpte mig att få mer kunskap om allt som man ska kunna man fick så bra hjälp för att klara körkortet den kör läraren jag hade lärde ut super bra han förklarade allt jätte bra han hjälpte en att få körkortet jag är så nöjd med min upplevelse hos Tumba trafikskola Läs mer

Magnus L skrev om Tumba Trafikskola
    Trevliga, lätt att boka och bra och lugn körlärare. Claes är bäst! Läs mer

Mirilinda Q skrev om Tumba Trafikskola
    Jätte trevliga trafiklärare som verkligen ger dig en fantastisk utb, och kopplar samman teori och praktik hela tiden! Läs mer

Fahmi K skrev om Tumba Trafikskola
    Its EXCELLENT school , it has diffrent languages
    I recommend it for everyone Läs mer
  • 2017-12-12

José skrev om Tumba Trafikskola
    Jag satt i bilen imorse och körde i snöovädret och kom på att jag inte hade skrivit om vilken bra trafikskola jag haft!
    Jag tog körkort på tre månader och rekommenderar varmt Tumba Trafikskola!

Haft körkort och bil nu sedan april och är speciell tacksam för läraren Claes H., riktigt duktig och framför allt ÄRLIG lärare.

Man hör skräck historier om skolor som lurar en att ta oändligt många lektioner och jag är glad över att jag hitta Tumba Trafikskolan.

Cheers! Läs mer
  • 2017-10-22

Janica B skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tycker Tumba trafikskola är en superbra trafikskola med bra lärare och alla som arbetar där är trevliga. Läs mer
  • 2017-10-19

Natalie H skrev om Tumba Trafikskola
    Fick bra bemötande så fort jag klev innanför dörren för att köpa ett körkortspaket. Har kört med två olika lärare och trivdes jättebra med bägge två. Rekommenderar verkligen Tumbas trafikskola Läs mer
  • 2017-10-17

Anna L skrev om Tumba Trafikskola
    Väldigt trevlig, hjälpsam och proffsig personal på Tumba Trafikskola. Mer pedagogiska, kunniga och ärliga trafiklärare lär du inte hitta någon annanstans. De förstår precis vad du behöver och hjälper dig att utvecklas i det tempo du själv är bekväm med. Läs mer
  • Petra T

2017-10-17

Petra T skrev om Tumba Trafikskola
    Bra och engagerade lärare som verkligen ställer upp för sina elever! Läs mer
  • 2017-04-27

Mufindu F skrev om Tumba Trafikskola
    Lärarna är trevlig och jag som var elev på Tumba trafikskola jag var nöjd Läs mer
  • 2017-03-19

Taoufiq E skrev om Tumba Trafikskola
    Jag fick ett bra mätande och bra hjälp Läs mer
  • 2017-03-16

Kristina R skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Jag rekommenderar Tumba bilskola Läs mer
  • 2017-02-15

Shahad T skrev om Tumba Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola! Väldigt vänliga och innehar stor stor kunskap. Värt pengarna, tog körkortet på första försöket både teoriprovet och uppkörning:) Läs mer

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba