Tumba Trafikskola

Tumba Trafikskola är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser och intensivkurser. Vi erbjuder även utbildning för BE och B96 samt körlektioner med handikappanpassad bil.
Vi är ett glatt team som pedagogiskt hjälper våra elever till en trygg förarroll. Utöver svenska kan vi även undervisa på engelska, arabiska och serbokratiska. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Vi rengör våra bilar med ytdesinfektion efter varje lektion
Välkomna till oss!

Läs vad 180 kunder tycker om Tumba Trafikskola 2

2021-12-05 Insamlad av företaget
    Den är bra, för dom som ska vara handledare behöver uppdateras med regler i trafiken då det förnyas hela tiden.
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    * Superbra och trevlig lärare.
    En god lyssnare på många frågor.

* Jättebra coronaanpassade platser
    med bra avstånd mellan stolarna.

* God fika med bra utbud inkl frukt.

* Många +

* Jag beställde min plats via nätet och det gick bra och smidigt.
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Väl möte. En fantastisk berättare med humor som gjorde den mer spännande.
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    De är så vänliga och måna om att det ska gå bra! Min lärare var pedagogisk och rolig, helt enkelt bäst!
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Denna företaget var så på läst visste vad de pratade om samt de hade verkligen en vänskapligt bemötande. De svarade på alla frågor och gjorde allting så tydligt som möjligt. Jag köpte inget tanken på att jag inte behövde men jag lärde mig verkligen jätte mycket. Exempelvis: STOP skylten som en gång i tiden jag trodde var förbjudet att passera förbi men tydligen så betyder det, stanna, titta, och planera.
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande.
    håller tider.
    bra innehåll i utbildningen.
    Gör det lilla extra när något krånglar till sig.
    B96.
    Tack för det Thomas, hoppas att ni båda får mycket nytta av utökade B-körkorten. Tumba Trafikskola
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Mycket bra tjänst. Bra körskolelärare.
    Tack Tobias och kör försiktigt, snart kommer snön : ) Tumba Trafikskola
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Helt fantastiska. Jag hade Conny som lärare, han är proffsig, lugn, pedagogisk och en väldigt bra lärare. Receptionisterna är väldigt trevliga i bemötandet och känner igen en från bara namnet om man tex. ringer. Jag är gravid och ville så gärna fixa körkortet innan barnet kommer och jag upplever att de verkligen var måna om detta och ville att jag ska lyckas. Kan rekommendera Tumba Trafikskola alla dagar i veckan.
    Tack för de fina orden Rawan!
    Lycka till med allt nu framöver, kör försiktigt och titta gärna förbi med den lilla sen : )
    2021-10-31 Insamlad av företaget
    Jag upplevde Tumba trafikskola som väldigt proffsiga. Han som höll i handledarutbildningen var väldigt kunnig och duktig på att nå ut till alla som gick kursen. Det var också ett inbjudande klimat under kursen. Alla fick komma till tals och ställa frågor.
    2021-10-31 Insamlad av företaget
    Superbra och lärorik kurs! Den va inte exakt lika långtråkig som introduktionskurser brukar vara hos andra trafikskolor.
  • 2021-10-31 Insamlad av företaget
    Mycket bra information fick jag om vad man ska tänka på som handledare
  • skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    2021-10-31 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt bra av trafikskolan! Risk ettan var inte lika jobbig som jag förväntade mig utan kändes lite rolig och lärorik!
  • skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Proffsig och bra utbildning.
    Bra diskussioner och mycket bra saker togs upp för att köra säkert i trafiken.
    Känns tryggt att körskolan på ett seriöst och bra sätt bidrar till förare som får lära sig tänka till runt säkerhet i trafiken.
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Jag gick en introduktionskurs och jag blev bra bemött och hade en trevlig upplevelse och så.
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Bra genomgång på handledarutbildningen, duktig och inspirerande lärare.
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Gick aldrig då vi blev sjuk.
    Tog kortet på första försöket tack vare Tumba Trafikskola 👍
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    100 Hjälpsamma , om alla lärare är lika bra som den jag hade är det ju topp.
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Bra korrekt och på alla sätt hjälpamt bemötande. Köpte paket för BE kort.
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med Tumba trafikskola!
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt bra av trafikskolan och det var väldigt lärorika och trevliga lektioner.
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Tog körlektioner och hade uppkörning via trafikskolan. Förväntningarna var att på ett bra och roligt sett lära sig köra bil bra. Vilket jag tycker att jag fick göra.
    2021-04-22 Insamlad av företaget
    B96 körkort
    Första lektionen funkade inte alls pga bristande personkemi.
    Konsulten Conny fungerade bättre men tyvärr kunde han inte vara med på 1a uppkörning utan fick en ny lite småstressad person. Så jag har avverkat 3 instruktörer. Tog omtag/omstart efter en månads paus och hade Conny som hade lugn och tålamod så vi klarade målet.
    2021-03-22 Spontant omdöme
    Super bra lärare! Verkligen!
    Går efter vad du lär dig av och hur så att du på snabbast sätt lär dig. Är du kapabel till mer så pushar hon dig till att göra det. Hjälper dessutom planera hela körkortet och tidsramen. Flöt på mycket smidigare än jag trodde och skulle absolut inte rekommendera någon annan!
    (Lärare- Dragica)
    2021-03-14 Insamlad av företaget
    Riktigt bra lärare som hjälpte mig att ta körkortet smidigt. Med den praktik som jag fick kunde jag enkelt ut i trafiken.
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Grymt bra handledning! Rekommenderas varmt.
    Stort tack till Christel som var en utmärkt lärare, kunde inte bli bättre. 😀
    2020-12-25 Insamlad av företaget
    Paket och några körlektioner för BE. Lärde mig det jag behövde.
    Enda jag är besviken på var en körlärare som börja yttra politiska åsikter och var militant under en körlektion. Inte ok.
    Nu har jag i alla fall klarat det! Så tack för det.
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Älskar körskolelärarna. Super snälla mot alla.
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Personalen var trevlig, fick den hjälp jag behövde.
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Bra service i reception och bra körlärare. Har inget att klaga på!
    2020-08-05 Spontant omdöme
    Både introduktionsutbildningen och riskettan var precis som förväntat. Körlektionen däremot inte lika, kändes som att det man betalade för inte var något värd alls, byter körlärare helt klart nästa gång. Rekommenderar dock Tumba trafikskola
    2020-07-22 Insamlad av företaget
    BE-kort.

Blev trevligt bemött, men lite strukturlösa lektioner.

Minus att släpet inte står där man utgår från. Tidspill. Dock bra att vägen till släpet ändå nyttjades till tips i bilkörningen.

Säkerhetsgenomgången är en stor del av uppkörningen. Den kunde ha lärts ut på ett mer strukturerat och pedagogiskt sätt. Den var för luddig för att det skulle kännas tryggt inför uppkörningen.
    2020-07-20 Insamlad av företaget
    Jag kan varmt rekommendera Tumba trafikskola och min lärare Monif.
    2020-06-21 Insamlad av företaget
    Jag gick introduktionsutbildning, och Tumba trafikskola var trevliga när jag kom dit. Hade inte så många förväntningar, men de jag hade levde trafikskola upp till. När jag kom dit fick jag först gå till receptionen och göra id-kontroll, sen fick jag gå och sätta mig vid mitt namn. Det var lätt att hänga med i utbildningen, läraren var lätt att förstå och PowerPointen var bra.
    2020-06-21 Insamlad av företaget
    Introduktionskursen var mycket bra och informativ. Läraren hade förmågan att göra undervisningen på ett pedagogiskt sätt och var även rolig och bra att lyssna på. Vi möttes av ett trevligt bemötande och det var en ok lokal att vara i.
    2020-06-19 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett start paket och körlektioner .
    Bemötande vart utmärkt. Personal är jätte trevliga.
    Min förväntningar var att lyckas med körkortet och det gjorde jag tack vare min fantastiska trafiklärare.
    Det var en lärorik resa och rolig.
    Handledarutbildning.
    Bra bemötande och konstruktiv information.
    2020-06-18 Insamlad av företaget
    Var på introduktionsutbildning för att kunna övningsköra privat.
    Tycker utbildaren gjorde det bra och fick mig peppad att ta körkortet. Utbildningen var upplagt på ett intressant sätt och med en del humor.
    Överlag mycket nöjd och kommer använda mig av körskolans utbildningar som ett komplement till min privata övningskörning!
    2020-06-18 Insamlad av företaget
    Jag gick på handledarutbildning! Jag tyckte dem var väldigt duktiga. Läraren gjorde utbildningen intressant och lättsam vilket gjorde att man orkade koncentrera sig genom hela kursen. Han var tydlig och pedagogisk!
    2020-06-18 Insamlad av företaget
    Bra kursledare och bra samtal.
    2020-06-17 Insamlad av företaget
    Jag hade bla körlektioner med per och allt annat man behöver för att få köra upp med körskolan. Är jättenöjd och känner att jag faktiskt kan använda mig av det jag lärt mig i min körning. Känns skönt att ha så många knep och tankesätt vilket gör att jag kan fokusera mer på annat i de situationerna.
    2020-06-16 Insamlad av företaget
    Introduktionsutbildning. Mycket bra bemötande. Bra med pauser med kaffe, frukt och dricka. Motsvarade mina förväntningar. Värdefulla, konkreta tips som är mycket användbara. Jag lärde mig.
    2020-01-30 Insamlad av företaget
    Man har lätt att fixa körkortet om man får en bra utbildning vilket man får på Tumba trafikskola.
    2020-01-29 Insamlad av företaget
    Bästa skolan! Otroligt kompetenta och duktiga lärare. (Särskilt Darek). De gjorde körkortsutbildningen riktigt rolig, och jag saknar det varje dag. :D
    2020-01-28 Insamlad av företaget
    Jag började med att köpa ett s.k. startpaket och lade till lektioner allteftersom.
    På Tumba trafikskola finns mycket trevliga anställda, jag blev vänligt bemött vid varje besök och receptionisterna var alltid hjälpsamt och lyhört inställda.
    Jag fick byta bil ganska många gånger, delvis av otursamma och olyckliga skäl, men det skulle jag gärna ha undvikit eller minimerat. Att behöva lära sig nya bilar när uppkörningen närmade sig kändes som en onödig stressfaktor.
    Jag upplevde också att jag själv fick ligga på och höra efter med min lärare hur jag låg till och när det var dags att boka de olika momenten. Med tanke på att tider för prov och andra moment försvinner ganska fort måste man ha bra framförhållning och jag skulle ha velat vara med i beräkningarna i ett tidigare skede.
    Bra med skolans själva upplägg och vad som skiljer den från många andra är delmomenten innan man får skriva och köra upp, exempelvis godkända testprov hemma och på skolan, en längre lektion med omkörning på landsväg, noggrann utbildningskontroll, etc. I början av min utbildning och faktiskt även undertiden kändes allt jag var tvungen att klara av överväldigande, men mot slutet och efter godkänd uppkörning såg jag verkligen värdet av varje del och hur det påverkade min säkerhet i mig själv.
  • 2020-01-28 Insamlad av företaget
    B96 paket med lektion, och uppkörning med framkörning av bil från skola etc.

Proffisionellt, trevligt och hjälpsamt bemötande från både reception.
    Proffisionell och trevlig lärare, bra på att lära ut. Konstruktiv kritik.

Väl värt kostnaden med bra resultat. Rekommenderas!
    2020-01-28 Insamlad av företaget
    Körde bara med skolan och hade Monif som lärare. Sättet som Monif lär ut passar mig och det gick hur bra som helst. Han slösade inte bort min tid och han ställde upp när det behövdes.
    Fick körkortet på första försöket.
    Personalen på receptionen var exceptionell, hjälpsam, proffsig och trevlig.
    2019-09-28 Insamlad av företaget
    Hej jag är nöjd med utbildningen
    2019-09-26 Insamlad av företaget
    Jättefint bemötande av personal, som kommer ihåg en vid namn och hur mycket man kört.
    Superduktiga körskolelärare som verkligen vill att man ska lära sig ordentligt och pushade mig för att få mitt körkort.
    Trots många körskolelärare så blir det snabbt fullt, så boka lektioner i tid.
    Bara rosor!
    2019-09-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt.
    Toppenservice i receptionen, hjälpsamma och peppande!
    Körskollärare Conny kan jag varmt rekommendera. Lugn, tålmodig och otroligt pedagogisk, fantastisk!