Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Tumba Trafikskola

Tumba Trafikskola

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba — Visa karta

Tumba Trafikskola är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser och intensivkurser. Vi erbjuder även utbildning för BE och B96. Vi är ett glatt team som pedagogiskt hjälper våra elever till en trygg förarroll. Utöver svenska kan vi även undervisa på engelska, arabiska, finska och polska. Vi strävar efter att ha nöjda kunder såväl under utbildningen som efter avklarad kurs. Välkomna till oss!
Mån: 08:00-18:00
Tis-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 106 kunder tycker om Tumba Trafikskola

• Mary N skrev om Tumba Trafikskola
    Lärare hade tålamod,lyhörd och lugnt med mig. Det var utmärkt och jag är glad att jag valde er att hjälpa mig med körkortet
    Mvh Mary Läs mer
  • Frederick B skrev om Tumba Trafikskola
    jag hade bästa läraren. Hon anpassade verkligen utbildning till mina behov. Hon var ärlig, lugn och kunnig! Läs mer
  • Alicia H skrev om Tumba Trafikskola
    Jag fick ett startpaket som jag använde, sen drog jag ut på hela processen så de har tagit ett tag för mig, men min körskollärare var fantastisk! Stöttade mig, pusha mig. Vi hade riktigt kul också!! Läs mer
  • Stefanija L skrev om Tumba Trafikskola
    Jag har haft flera bilskolor jag provat men Tumba var klart bäst. Fantastisk på bemötande, tålmodiga, psykologiska, ärliga, och noga med utbildningen.

Mina förutsättningar har varit
    minimalt med privat övningskörning
    Många olika bilskollärare som godkänt innan jag varit redo för uppkörning
    Alla utbildar olika och har olika krav.
    Rädd och mestadels nervös fast jag gör rätt.
    Svårt att ta egna beslut då jag haft många som sagt olika tips och råd.

På Tumba hade dem ett gemensamt förhållningssätt, pedagogik och prestige löst förhållningssätt. Oavsett om jag gjorde dunder tabbar så kände jag inte av skuld och skam då jag försökte mig på det igen. Utav misstag kommer lärdom.

Dem är måna om alla kunder även dem som behöver lite extra så som jag behövde. Dem tar inga överpriser eller onödiga lektioner. Ingen fråga var för dum.
    Min bilskollärare var exceptionell i att vara lugn, rolig, kunnig, behärskad i alla situationer. Dem tror på alla sina kunder och är positiva.

Jag tar egna beslut
    Är inte lika rädd
    Förstår instruktionerna som lett till egna beslut och bättre självkänsla.
    Fixade körkort på 4 månader hos dem
    Har försökt ta körkort i flera år och gett upp tidigare med andra bilskolor och lärare. Läs mer
  • Anette E skrev om Tumba Trafikskola
    Jag övningskörde hos Tumba trafikskola vilket hjälpte mig att få mitt körkort. Otroligt bra bemötande hos all personal. Pedagogiska undervisningar och körlektioner. Jag är jättenöjd med Tumba trafikskola. Vill rikta ett extra stort tack till Per som hade tålamod med mig Läs mer
  • Cedric Å skrev om Tumba Trafikskola
    Övningskörde uteslutande via Tumba Trafikskola. De hjälpte mig genom alla steg i min utbildning och hjälpte mig att lägga upp utbildningen så att det skulle bli så bra som möjligt för mig. Trevliga, ärliga och kunniga körlärare. Läs mer
  • Mikael S skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket erfarna lärare, 80-min körlektioner, även på helger, körning i Södertälje (körprovet också där). Jättegod 3 timmars lång körlektion att öva omkörning på landsväg. Har inget att jämföra med, men det känns som de är bäst. Läs mer
  • Annie D skrev om Tumba Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt Tumba trafikskola. De har duktiga lärare Läs mer
  • Annika R skrev om Tumba Trafikskola
    Supertrevlig personal som gör sitt yttersta för att du skall klara ditt körkort på första försöket. Det gjorde jag! Läs mer
  • Sarah N skrev om Tumba Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Tumba trafikskola. Härliga och hjälpsamma lärare och personal i receptionen. Ett särskilt tack till Dragica som under några månader peppade mig och lärde mig köra bil. Är så glad att jag klarade körkortet på första försöket. Tack Sarah Läs mer
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Tumba Trafikskola
    Jag har tagit ett fler tal körlektioner och allt har vart bara positivt, jag har lärt mig mycket och jag har bara fått positivt bemötande ifrån alla anställda där.Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp med att lyckas med att ta körkortet och de lyckades dom med fullt ut. Så en stor stjärna till dom. Läs mer
  • Mahasin Y skrev om Tumba Trafikskola
    Bemötandet var bra och att gå introduktionsutbildningen i Tumba trafikskola var trevligt och givande och jag vill gärna ta hjälp av de i framtiden när det behövs.
    Och jag kommer säkert att rekommendera Tumba trafikskolan till de som jag känner. Läs mer
  • Albin T skrev om Tumba Trafikskola
    Jag anser att bemötandet från Tumba Trafikskola är av mycket hög klass. Såväl från reception som undervisande lärare. Detta har sedermera varit genomgående under hela utbildningen.

Jag gick inte in med några specifika förväntningar när jag tog kontakt med Tumba Trafikskola, men anser ändå att de levererade på samtiliga punkter en trafikskola bör leverera på. Så som kunskap och pedagogik.

Överlag är jag mycket nöjd med min tid hos Tumba Trafikskola. Läs mer
  • Lydia D skrev om Tumba Trafikskola
    Superbra skola! Trevlig personal och effektiva lektioner! Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket, mycket tack vare Tumba Trafikskola! Läs mer
  • Maja S
    Maja S skrev om Tumba Trafikskola
    Man fick ett bra bemötande av alla som jobbar där alla var jätte trevliga Jag hade en bra super bra trafik lärare som hjälpte mig super bra så att jag klarade uppkörningen de tjänster som jag har köpt var fyra teori kurser och det hjälpte mig att få mer kunskap om allt som man ska kunna man fick så bra hjälp för att klara körkortet den kör läraren jag hade lärde ut super bra han förklarade allt jätte bra han hjälpte en att få körkortet jag är så nöjd med min upplevelse hos Tumba trafikskola Läs mer
  • Magnus L skrev om Tumba Trafikskola
    Trevliga, lätt att boka och bra och lugn körlärare. Claes är bäst! Läs mer
  • Mirilinda Q skrev om Tumba Trafikskola
    Jätte trevliga trafiklärare som verkligen ger dig en fantastisk utb, och kopplar samman teori och praktik hela tiden! Läs mer
  • Fahmi K skrev om Tumba Trafikskola
    Its EXCELLENT school , it has diffrent languages
    I recommend it for everyone Läs mer
  • José skrev om Tumba Trafikskola
    Jag satt i bilen imorse och körde i snöovädret och kom på att jag inte hade skrivit om vilken bra trafikskola jag haft!
    Jag tog körkort på tre månader och rekommenderar varmt Tumba Trafikskola!

Haft körkort och bil nu sedan april och är speciell tacksam för läraren Claes H., riktigt duktig och framför allt ÄRLIG lärare.

Man hör skräck historier om skolor som lurar en att ta oändligt många lektioner och jag är glad över att jag hitta Tumba Trafikskolan.

Cheers! Läs mer
  • Janica B skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tycker Tumba trafikskola är en superbra trafikskola med bra lärare och alla som arbetar där är trevliga. Läs mer
  • Natalie H skrev om Tumba Trafikskola
    Fick bra bemötande så fort jag klev innanför dörren för att köpa ett körkortspaket. Har kört med två olika lärare och trivdes jättebra med bägge två. Rekommenderar verkligen Tumbas trafikskola Läs mer
  • Anna L skrev om Tumba Trafikskola
    Väldigt trevlig, hjälpsam och proffsig personal på Tumba Trafikskola. Mer pedagogiska, kunniga och ärliga trafiklärare lär du inte hitta någon annanstans. De förstår precis vad du behöver och hjälper dig att utvecklas i det tempo du själv är bekväm med. Läs mer
  • Petra T
    Petra T skrev om Tumba Trafikskola
    Bra och engagerade lärare som verkligen ställer upp för sina elever! Läs mer
  • Mufindu F skrev om Tumba Trafikskola
    Lärarna är trevlig och jag som var elev på Tumba trafikskola jag var nöjd Läs mer
  • Taoufiq E skrev om Tumba Trafikskola
    Jag fick ett bra mätande och bra hjälp Läs mer
  • Kristina R skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Jag rekommenderar Tumba bilskola Läs mer
  • Shahad T skrev om Tumba Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola! Väldigt vänliga och innehar stor stor kunskap. Värt pengarna, tog körkortet på första försöket både teoriprovet och uppkörning:) Läs mer
  • Helena H skrev om Tumba Trafikskola
    En mycket bra trafikskola med pedagogiska och närvarande lärare. Efter 2 månader hade jag mitt körkort i handen på första försöket. Rekommenderar trafikskolan starkt till alla som vill ta körkort. Läs mer
  • Claudia K skrev om Tumba Trafikskola
    Under hela resan har jag fått uppmuntran och rekommendationer i hur jag bäst ska komma framåt i min körning. Vi har bytt lärare då vi "fastnat" och lärarna har alltid pushat mig att ta nästa steg så fort jag behärskat något. Receptionisterna är alltid trevliga och hjälper till med deras uppgifter. Lärarna är också trevliga och ser alltid till att man lär sig så mycket på lektionen som möjligt. Chefen på skolan offrade sin lunch då jag glömt mitt ID-kort hemma och åkte hem med mig för att hämta det till uppkörningen. Kan det bli bättre? Läs mer
  • Janni P skrev om Tumba Trafikskola
    Billiga och proffsiga! Supernöjd med bemötandet! Läs mer
  • Kristina R skrev om Tumba Trafikskola
    Mina allra bästa och starkaste rekommendation som bilskola. Bästa skolan som finns. Bra vänligt bemötande av all personal. Mycket kompetent personal. Rekommenderar den skolan till alla. Läs mer
  • Veronika Ö skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket bra skola så peppade och stöttade mig till mitt körkort. Hjälpte mig mycket bra med allt . Mycket bra lärare och de i repetition. Läs mer
  • Kerstin O skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Upplevelsen som kund var mycket positiv och givande. Läs mer
  • Martin R skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Hej! Bra utbildning, fyllde sitt syfte. Möjligen kunde man korta ner tiden, blir lite långt att sitta 3,5 timmar Läs mer
  • Hisham K skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Det var väldigt berikande och föreläsarna var mycket pedagogiska. Läs mer
  • Joanna A skrev om Tumba Trafikskola
    Riktigt bra bemötande med professionell personal. Körlärarna är duktiga, hjälpsamma och snälla.
    Minns sista dagen innan min uppkörning, min körlärare gjorde det lilla extra ansträngningen på hans kostnad för att se till att jag klara mig. Läs mer
  • Fredrik N skrev om Handledarutbildning en del av Tumba Trafikskola
    Jag och min dotter är utomordentligt nöjda med upplevelsen samt bemötandet vi hade hos Tumba trafikskola

Med vänlig hälsning, Fredrik Läs mer
  • Mork G skrev om Riskettan en del av Tumba Trafikskola
    Bra undervisning, lite lång tråkig bara, tycker inte raster behöver vara så lång Läs mer
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Tumba Trafikskola
    Jag skulle verkligen rekommendera Tumba Trafikskola till alla som vill ta körkort.
    Skolan har många olika lärare med olika personligheter och inlärningstekniker, vilket gör att det finns någon som passar alla.
    Stämningen på skolan är familjär och väldigt god. Lärarna är fantastiska. Man får en personlig kontakt och har väldigt roligt under lektionerna, vilket leder till att man utvecklas snabbare och tycker det är kul att lära sig.

Genom hela utbildningen får man information om vad som krävs av en, vad man behöver träna på och tips på hur man lyckas. Man har hela tiden tillgång till elevcentralen där man själv kan hålla koll på hur långt man kommit vilket är otroligt hjälpsamt.

Jag kan inte komma på en enda grej jag inte gillar. En fantastisk trafikskola med underbara lärare! Läs mer
  • Laila F skrev om Tumba Trafikskola
    Mycket kompetenta och väldigt trevliga lärare. Läs mer
  • Cissi C skrev om Tumba Trafikskola
    Jag tog mitt körkort på första försöket och det hade jag inte kunnat göra utan min körskolelärare, Monif. Läs mer
  • Susheela S skrev om Tumba Trafikskola
    Jättebra, hade en superbra lärare. Per hette han! Läs mer
  • Jessica S skrev om Tumba Trafikskola
    Superbra upplägg med körlektioner, jättebra personal och bemötande Läs mer
  • Nina L skrev om Tumba Trafikskola
    Bästa körskolan! Fick mitt körkort på första försök :) Läs mer
  • Mika S skrev om Tumba Trafikskola
    Seriösa och Fantastiska lärare med en härlig stämning bland alla. Läs mer
  • Mattias K skrev om Tumba Trafikskola
    Jag och dottern var på kurs inför övningskörning där och det var bra, trevlig och kunnig kille som körde kursen den dagen och vi kom hem lite klokare och så. Läs mer
  • Rana A skrev om Tumba Trafikskola
    Hej jag är var mycket nöjd med er Läs mer
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Tumba Trafikskola
    Jag hat rekommenderat Tumba trafikskola till mina vänner. Lärarna var pedagogska och lyhörda. Sen kan man alltid byta lärare om personkemin inte stämmer men jag var iaf nöjd. Läs mer
  • Theresé S skrev om Tumba Trafikskola
    Grym lärare du är Monif och jätte trevlig personal i reseptionen Läs mer
  • Natalia M skrev om Tumba Trafikskola
    Hade Classe som körskolelärare - supernöjd!
    Körde i stort sett endast på körskolan, gick handledarkurs, teorikurs och riskettan hos er och var nöjd med allt.
    Fick felaktig information om hur jag skulle utföra teorin i programmet inför teoriprovet men det löste sig. Skulle ha kunnat knyta ihop teorin med körningen mer än vad vi gjorde. Läs mer

Grödingevägen 7B, 147 30 Tumba