Din Körskola i (Flemingsberg) Huddinge eller (Hallunda) Botkyrka

Går du och funderar på att ta steget till ett friare liv med körkort. Trött på att be vännerna om skjuts eller behöver du kanske körkort för det där jobbet du vill ha? Vi på Din Körskola i Flemingsberg & Hallunda har hjälpt hundratals människor med sitt körkort genom åren. Vi erbjuder intensivkurs, riskutbildningar, teorikurs, handledarkurs, ECO-driving och kurser för dig med dyslexi. Behöver du hjälp att finansiera ditt körkort så kan du göra detta med hjälp av CSN eller resurs bank - detta kan vara vägen till ditt nya jobb. Boka enkelt dina kurser online hos oss, där ser du vilka tider som är tillgängliga. Välkommen till oss på Din Körskola i Flemingsberg och Hallunda

Läs vad 597 kunder tycker om Din körskola 2

• JONAS A
    2021-09-13
    Grym personal som verkligen gick extra milen! Speciellt för en glömsk snubbe som mig själv
    Tack för den fina recensionen 🤗
    Grymt jobbat Jonas Bamsekramar från oss alla I Flemingberg 🚘
    2021-09-12
    I took lessons with Din Körskola in Flemingsberg.

Very friendly and professional staff. They have a very good lesson plan and worked with me including getting my feedback continuously. They speak good English as well. Since I don't speak fluent Swedish, this was a huge advantage for me. Provided valid and important feedback throughout the lessons so that I can improve quickly. Also had a really good time when driving during the lessons.

I got my license the day before yesterday on my 1st attempt. Special thank goes to Beatrice and Erik. I would totally recommend them.
    Thank you for this evalution! You have shown great potenial. We from Din Körskola in Flemingberg gratulates you on your drivers license and wish you all best of luck in the future! Din körskola
  • 2021-09-02
    Jag hade kunnat skriva hur mycket beröm som helst om att detta är en körskola med professionella, snälla, pedagogiska, kunniga och på alla sätt bra lärare, men det jag själv haft mest svårt med och även fått allra störst hjälp med är självförtroendet och tryggheten i att lita på min förmåga. Det krävs en alldeles speciell sorts skicklighet i att möta andra människor för att lyckas med det. Stort, varmt tack till Susanne och hennes kollegor som gjorde det möjligt för mig att klara både teori och uppkörning på första försöket!
    Tack Mattias 🤗
    Grymt jobbat o tackar för den fina recensionen.
    Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘
    2021-08-25
    Väldigt bra skola, pedagogiska lärare och lärorika lektioner. Snälla och hjälpsamma. Väldigt bra skola
    Tack för denna fina recessionen 🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt
    Bamsekramar från oss alla 🚘
  • LOVE L
    2021-08-21
    Väldigt trevlig personal men framförallt kunniga körlärare. Klarade uppkörningen och teoriprovet på första försöket.
    Tack love🤗
    Tackar för det goda omdömet trevligt att ha dig som elev på körskolan👍
    Grymt jobbat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🤗
  • 2021-08-19
    Underbar personal och bra bemötande. Bra bilar och informativa körlektioner :)
    Tack Victoria 🤗
    Grymt jobbat både teoriprovet och uppkörningen 🚘
  • 2021-08-06
    Är en otroligt bra körskola!!! Tog mitt körkort på första försöket, fick tillräcklig med information inför risk 1:an, risk 2:an, teorin och körprovet. Alla är jätte trevliga där och otroligt duktiga och väldigt bra utbildade lärare!!!
    Tack Leandra 🤗
    Du har kämpat och det gav resultat grymt jobbat 👍
  • 2021-08-06
    Kan verkligen varmt rekommendera denna körskola! Lärarnas mål är att varje elev ska gå därifrån med ett körkort och det känns när man som elev kommer dit. Stort Tack till Kassandra, för all hjälp med planering/bokning och stort Tack till Johan, Erik, Dragica och Bea!
    Tack Hanna 🤗
    Grymt jobbat 👍
    Bamsekramar från oss alla i Flemingberg 🚘
  • 2021-07-08
    Professionella och pedagogiska. Ett suveränt val av trafikskola.
    Tack Hussein 🤗
    Stort Grattis
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola 🚘
  • 2021-06-21
    En otrolig körskola med mycket engagemang och fokus från lärarna samt så är de mycket trevliga och strävar att varje elev klarar sig. Så jag vill tacka Din Körskola och speciellt tack till Beatrice för allt hon har lärt mig.
    Tack Ulugbeck🤗
    Grymt jobbat på första försöket klarade du teoriprovet & Uppkörningen 🚘
    Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt
  • JIMMY M
    2021-06-09
    Tack Jimmy 🤗
    Bra kämpat 🚘
  • 2021-06-03
    Jag vill bara säga tack på min körskolan för att jag fick den hjälp som är bra tills att nu har jag min körkort , och jag rekommadera till er alla att komma också på dinkörskolan i flemingsberg tack till alla mina lärare .
    Tack 🤗
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till
  • 2021-06-02
    Bästa trafikskola med dem bästa lärarna. Lärde mig manuell från grunden med trafikskolan. Lärarna är väldigt pedagogiska, rättvisa och har en extrem tillit i eleverna. 10/10
    Tack Binel🤗
    Vi önskar dig lycka till med plugget och körningen.
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🎉
  • FHMI A
    2021-05-04
    Jätte bra skola , bästa lärare
    Tackar Kassandra för all hjälp och alla trafiklärare
    Tack Fhmi 🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘
  • SION V
    2021-04-23
    Så nöjd över denna körskola. Alla har varit stöttande och hjälpt mig enda från början tills jag fick mitt körkort. Recommend recommend verkligen!
    Tack Sion🤗
    Skönt att det gick bra grymt jobbat 🚘
    Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt🚦
  • 2021-04-22
    Bästa trafikskolan, hjälpte mig med allting och fick den bästa vägledningen till körkortet. Körlärarna i denna trafikskola hjälper dig med vad du exakt behöver, jättesnälla och jätte omtänksamma. Skulle 110% rekommendera denna trafikskola till alla som behöver hjälp med körning och körkort.
  • 2021-04-20
    Bästa trafikskola och tackar min lärare Sussi som hjälpte mig väldigt mycket och kassandra med all planering. Alla personalen är trevliga och hjälpsamma.hade inte klarat körkortet utan er .
    Tack Shanaz🤗
    Grymt jobbat du har kämpat och vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘
  • ISA F
    2021-04-16
    Dinkörskola är ett riktigt bra val enligt mig. Klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Riktigt trevliga och omhändertagande handläggare. Rekommenderar starkt denna trafikskola, riktigt bra!!
    Tack Isa 🤗
    Vi är superglada för ditt körkort 🚘
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🤗
  • 2021-04-09
    Tog mitt körkort fort hos denna körskola! Lärarna var fantastisk bra och tålmodiga. De gör allt för att man skall kunna klara körkortet med planering och assistans.
    De använder bra app för att underlätta teoriprov och bokning/avbokning av körlektioner.
    Rekommenderar körskolan starkt!
    2021-03-24
    En otroligt bra körskola med fantastisk personal som alltid vill elevens bästa.
    Extra stort TACK till Erik som hjälpt mig hela vägen fram till körkortet!
    Tack Lena 🤗
    Du har kämpat och det gav resultat 🚘
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🤗
    2021-03-18
    Jättebra körskola samt lärare kan starkt rekommendera dem
    Tack Edin🤗
    Teoriprovet & Uppkörningen på första försöket grymt jobbat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg🚦
    2021-03-08
    Har varit jättenöjd med trafikskolan , jätte trevliga lärare, tackar Johan och Kassandra för all hjälp , rekomenderar till alla som vill ta körkortet och letar efter en bra trafikskola !
    Tack Tatev 🤗
    Du har kämpat och det gav resultat grymt jobbat 👍
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🚘
  • 2021-03-02
    Bästa skolan, bästa lärarna, hjälpte mig med körkortet under kort tid är jätte nöjd med dem och det rekommenderas grovt mycket.
    Hej Nurlan🤗
    Du körde 5 st 60 min och det gav resultat grymt jobbat 🚘
    Bamsekramar från oss alla på Din Körskola 🤗
  • 2021-02-25
    Otroligt bra körskola, rekommenderar verkligen!

Tack vare Erik så har jag nu klarat mitt körkort. Han verkligen lär ut på ett pedagogiskt, bra och tydligt sätt.
    Tack Celine🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘 Grymt jobbat många Bamse kramar från oss alla i Flemingberg🚦
  • 2021-02-22
    Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.
    Grymt jobbat Nishan🤗
    Klarade körkortet på första försöket 🚘 Vi ses på vägarna kör försiktigt 🚦
  • 2021-02-15
    Jätteduktiga lärare, är super nöjd och klarade uppkörningen samt teorin på första försöket. Väldigt duktiga!
    Tack Diyala 🤗
    Du har kämpat och det gav resultat🚘
    Bamsekramar från oss alla från Din Körskola 🚘
    2021-01-14
    Lärarna och skolan är väldigt duktiga, jag är jätte nöjd, skulle rekommendera stark, finns ingen bättre skolan. Bästa någonsin.
    Tack Sara🤗
    Grymt jobbat teoriprovet & uppkörningen på första försöket🚦
    Bamsekramar från oss alla på körskolan fast det är corona 🚘
  • 2021-01-08
    Jättebra körskola! Tackar alla på skolan som hjälpte mig på vägen till körkortet
    2021-01-08
    Jättebra skola, klarade teorin och uppkörningen på första försöket med deras hjälp.
    Tack Ella 😊
    Grymt jobbat skönt att allt gick bra.nu är det bara tuta och köra bil🚘
    Bamsekramar från oss alla fast det är corona tider🚦
  • 2020-12-14
    Jag har testat andra körskolor och kuggat 2 gånger men sen körde jag med din körskola, flemingsberg, och klarade det direkt!!!

Är så tacksam!!
    Tack Wima🤗
    Grymt jobbat i Uppsala
    Bamsekramar från oss på Din Körskola I Flemingberg 😊
  • 2020-12-07
    Tack - Trevlig körskola med professionella lärare och vettig prisbild. Hjälpte mig att nyligen ta körkortet i Kalmar!
    Tack Hugo 🤗
    Kul att allt gick bra🚦
    Vi önskar dig lycka och kör försiktigt 🚘
    2020-12-04
    Bästa körskolan, mycket trevliga och bra lärare som vill ditt bästa!
    Tack Vanessa 😊
    Du har varit grym vi hittade inga uppkörningstider i Stockholm och du fick köra upp i Uppsala 🚘 Du klarade på första försöket 👍 Vi ses på vägarna och kör försiktigt🚦
    2020-11-09
    Supernöjd med alla lärare! Fick någon gång köra med i princip alla körlärare och de var alla jättebra. Pedagogiska, tydliga och ärliga. Gjorde risk 1 och 2, teoriprovet och uppkörningen via de, jättenöjd!!
    Tack Sofia 🤗
    Det har varit trevligt att ha dig hos oss på körskolan alltid positiv och glad.
    Vi kommer att sakna dig Bamse kramar från oss alla och lycka till och kör försiktigt 👍
  • 2020-10-10
    Superbra! Bra skola med tillgängliga tider hela tiden. Lärarna är pegagogiska och förstående. Jag köpte ett paket där risk 1,2 ingick och dessutom teorikurser samt körlektioner, elevcentralen och böcker, vilket var jätteanvändbart inför teoriprovet och körprovet. Det gick att låna bil för uppkörning och uppvärmning innan uppkörning, vilket var jättebra, tryggt att köra med skolans bil inför uppkörning.

Kunde inte varit bättre, kommer sakna att köra med er, otroligt nöjd!! TACK
    Tack Kristina🤗
    Grymt jobbat med teorin och uppkörningen 🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘
  • 2020-09-17
    Alla som funderar på att ta körkort borde gå på den här trafikskolan! Lärarna, inklusive receptionisten, är helt fantastiska! Dom är supertrevliga och duktiga på att lära ut och på att hjälpa en. Riktigt professionella!
    Jag kommer sakna dom nu när jag nyss har klarat uppkörning och inte ska ta fler lektioner där. Tack vare fint stöd och support klarade jag mig hela vägen fram till mitt mål och fick mitt körkort. Jag känner mig så tacksam mot dom!
    Kram/ Sanna🌸
  • 2020-09-17
    Jättetrevlig körskola med snälla lärare o personal. Hjälpte mig att ta körkort
    Tack Jenny
    Du har kämpat och det gav resultat grymt jobbat teoriprovet & uppkörningen på första försöket.
    Stort Grattis 🤗
  • 2020-09-09
    Rekommenderar varmt, klarade både teorin och uppkörningen på en gång.
    Fräsch lokal, trevliga och pedagogiska personal.
    Stort tack till Susanne, Johan och kasandra.
    Tack Amgad 🚘
    Teoriprovet och Uppkörningen på första försöket grymt jobbat 🤗
    Det gick fort du kom och du segrade😊
    Bamse kramar ftån oss alla
  • 2020-09-08
    Rekommenderar skolan starkt, super duktiga lärare!
    Tack Cigdem🤗
    Du har varit toppen alltid positiv och glad 🚘
    Bamse kramar från oss alla på Din Körskola i Flemingberg 😊
  • PA J
    2020-08-21
    Jätte nöjd! Skolan har stöttat mig och hjälpt mig enormt mycket under min väg till körkortet. Rekommenderar!
    Tack Pa 🚘
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🤗
  • 2020-08-21
    Superbra skola. Rekomenderar starkt!
    Tack Tobias 😁
    Du har varit toppen 🚘 Teoriprovet och uppkörningen båda på första försöket grymt jobbat. Bamse kramar från oss alla på Din Körskola i Flemingberg
    2020-08-14
    Super duktiga trafiklärare rekommenderar alla att ta lektioner där!!!!!!
    Tack Solin 🤗
    Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘
  • 2020-07-23
    Jag tackar alla i din körskola för stödet dom gett mig. Mycket bra påverkan på att lyckas med körkortet. Stort tack
    Tack Toprak🤗
    Vi är superglada att du valde oss på Din Körskola I Flemingberg 🚘
  • ERHAN I
    2020-07-17
    Ett stort tack till körskolans personal, särskilt Johan. De har haft bra bedömning och tålamod. Är rättvisa och ärliga. Tog idag mitt körkort och rekommenderar dem varmt. Hälsningar Erhan
    Tack Erhan 🤗
    Vad roligt att du var nöjd med körskolan och utbildningen.
    Nu har du fått ditt efterlängtade körkort och nu kan du fokusera på familjen.
    Vi ses på vägarna🚘
  • 2020-07-17
    Superbra körskola, ville ta körkortet så fort som möjligt och det var inga problem med att ordna det. Jättebra och väldigt snälla lärare som hjälper en allt vad dom kan och vill ens bästa!
    Tack Olivia🤗
    Vad roligt att du är nöjd med utbildningen.
    Vi är så glada att hjälpa dig till körkortet 🚘 Bamse kramar från oss🤗
  • PELIN C
    2020-07-02
    Den bästa trafikskolan i Stockholm! Kompetenta och härliga pedagoger som tar hand om sina elever på ett proffsigt sätt. Hade aldrig klarat mig utan de. Rekommenderar starkt!
    Hej Bästa Pelin🤗 Vi är superglada för din skull. Bamse kramar från oss alla.
    Vi ses på vägarna 🚘
    2020-06-25
    Väldigt bra körskola! Super härliga och duktiga lärare som vill alla sina elever väl och som gör allt i sin makt för att eleverna ska ha dem bästa förutsättningarna.
    En dålig dag blir bra när man kör med dem.
    Tack Saga🤗
    Vi är så glada att få utbilda dig fram till körkortet.
    Du är en solstråle alltid glad & positiv.
    Vi önskar dig lycka till med körkortet.
  • 2020-06-12
    Toppenbra bilskola. Supernöjd med allt.
    Tack Andreas
    Grymt bra jobbat🤗
    Vi på Din Körskola i Flemingsberg önskar dig lycka till och kör försiktigt.
    2020-06-02
    Bra stämning, pedagogiska och vänliga lärare som skapade körglädje och bra bokningssystem. Supernöjd med körskolan!
    Tack Emma 🤗
    Vi önskar dig lycka till med körkortet och kör försiktigt 🚗
  • 2020-05-26
    Jättebra lärare och skola! Mjölkar en inte på pengar och bryr sig om hur det går för dig! 5/5👌🏼
    Tack Moa🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt👍
  • 2020-05-15
    Super bra körskola. Trevilg personal! Klarade teorin och uppkörningen på första! Tackar Johan!!
    Tack Nicola🤗
    Kör försiktigt och njut av sommaren.