Din körskola

Din Körskola i Flemingsberg!

Går du och funderar på att ta steget till ett friare liv med körkort. Trött på att be vännerna om skjuts eller behöver du kanske körkort för det där jobbet du vill ha? Vi på Din Körskola i Flemingsberg har hjälpt hundratals människor med sitt körkort genom åren. Vi erbjuder intensivkurs, riskutbildningar, teorikurs, handledarkurs, ECO-driving och kurser för dig med dyslexi. Behöver du hjälp att finansiera ditt körkort så kan du göra detta med hjälp av CSN eller resurs bank - detta kan vara vägen till ditt nya jobb. Boka enkelt dina kurser online hos oss, där ser du vilka tider som är tillgängliga. Välkommen till oss på Din Körskola i Flemingsberg!

Läs vad 574 kunder tycker om Din körskola 2

• 2021-02-25
    Otroligt bra körskola, rekommenderar verkligen!

Tack vare Erik så har jag nu klarat mitt körkort. Han verkligen lär ut på ett pedagogiskt, bra och tydligt sätt.
    Tack Celine🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘 Grymt jobbat många Bamse kramar från oss alla i Flemingberg🚦

• 2021-02-22
    Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.
  • 2021-02-15
    Jätteduktiga lärare, är super nöjd och klarade uppkörningen samt teorin på första försöket. Väldigt duktiga!
    Tack Diyala 🤗 Du har kämpat och det gav resultat🚘 Bamsekramar från oss alla från Din Körskola 🚘

2021-01-14
    Lärarna och skolan är väldigt duktiga, jag är jätte nöjd, skulle rekommendera stark, finns ingen bättre skolan. Bästa någonsin.
    Tack Sara🤗 Grymt jobbat teoriprovet & uppkörningen på första försöket🚦 Bamsekramar från oss alla på körskolan fast det är corona 🚘

• 2021-01-08
    Jättebra körskola! Tackar alla på skolan som hjälpte mig på vägen till körkortet
    2021-01-08
    Jättebra skola, klarade teorin och uppkörningen på första försöket med deras hjälp.
    Tack Ella 😊 Grymt jobbat skönt att allt gick bra.nu är det bara tuta och köra bil🚘 Bamsekramar från oss alla fast det är corona tider🚦

• 2020-12-14
    Jag har testat andra körskolor och kuggat 2 gånger men sen körde jag med din körskola, flemingsberg, och klarade det direkt!!!

Är så tacksam!!
    Tack Wima🤗 Grymt jobbat i Uppsala Bamsekramar från oss på Din Körskola I Flemingberg 😊

• 2020-12-07
    Tack - Trevlig körskola med professionella lärare och vettig prisbild. Hjälpte mig att nyligen ta körkortet i Kalmar!
    Tack Hugo 🤗 Kul att allt gick bra🚦 Vi önskar dig lycka och kör försiktigt 🚘

2020-12-04
    Bästa körskolan, mycket trevliga och bra lärare som vill ditt bästa!
    Tack Vanessa 😊 Du har varit grym vi hittade inga uppkörningstider i Stockholm och du fick köra upp i Uppsala 🚘 Du klarade på första försöket 👍 Vi ses på vägarna och kör försiktigt🚦

2020-11-09
    Supernöjd med alla lärare! Fick någon gång köra med i princip alla körlärare och de var alla jättebra. Pedagogiska, tydliga och ärliga. Gjorde risk 1 och 2, teoriprovet och uppkörningen via de, jättenöjd!!
    Tack Sofia 🤗 Det har varit trevligt att ha dig hos oss på körskolan alltid positiv och glad. Vi kommer att sakna dig Bamse kramar från oss alla och lycka till och kör försiktigt 👍

• 2020-10-10
    Superbra! Bra skola med tillgängliga tider hela tiden. Lärarna är pegagogiska och förstående. Jag köpte ett paket där risk 1,2 ingick och dessutom teorikurser samt körlektioner, elevcentralen och böcker, vilket var jätteanvändbart inför teoriprovet och körprovet. Det gick att låna bil för uppkörning och uppvärmning innan uppkörning, vilket var jättebra, tryggt att köra med skolans bil inför uppkörning.

Kunde inte varit bättre, kommer sakna att köra med er, otroligt nöjd!! TACK
    Tack Kristina🤗 Grymt jobbat med teorin och uppkörningen 🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘

• 2020-09-17
    Alla som funderar på att ta körkort borde gå på den här trafikskolan! Lärarna, inklusive receptionisten, är helt fantastiska! Dom är supertrevliga och duktiga på att lära ut och på att hjälpa en. Riktigt professionella!
    Jag kommer sakna dom nu när jag nyss har klarat uppkörning och inte ska ta fler lektioner där. Tack vare fint stöd och support klarade jag mig hela vägen fram till mitt mål och fick mitt körkort. Jag känner mig så tacksam mot dom!
    Kram/ Sanna🌸
  • 2020-09-17
    Jättetrevlig körskola med snälla lärare o personal. Hjälpte mig att ta körkort
    Tack Jenny Du har kämpat och det gav resultat grymt jobbat teoriprovet & uppkörningen på första försöket. Stort Grattis 🤗

• 2020-09-09
    Rekommenderar varmt, klarade både teorin och uppkörningen på en gång.
    Fräsch lokal, trevliga och pedagogiska personal.
    Stort tack till Susanne, Johan och kasandra.
    Tack Amgad 🚘 Teoriprovet och Uppkörningen på första försöket grymt jobbat 🤗 Det gick fort du kom och du segrade😊 Bamse kramar ftån oss alla

• 2020-09-08
    Rekommenderar skolan starkt, super duktiga lärare!
    Tack Cigdem🤗 Du har varit toppen alltid positiv och glad 🚘 Bamse kramar från oss alla på Din Körskola i Flemingberg 😊

• PA J
    2020-08-21
    Jätte nöjd! Skolan har stöttat mig och hjälpt mig enormt mycket under min väg till körkortet. Rekommenderar!
    Tack Pa 🚘 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🤗

• 2020-08-21
    Superbra skola. Rekomenderar starkt!
    Tack Tobias 😁 Du har varit toppen 🚘 Teoriprovet och uppkörningen båda på första försöket grymt jobbat. Bamse kramar från oss alla på Din Körskola i Flemingberg

2020-08-14
    Super duktiga trafiklärare rekommenderar alla att ta lektioner där!!!!!!
    Tack Solin 🤗 Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘

• 2020-07-23
    Jag tackar alla i din körskola för stödet dom gett mig. Mycket bra påverkan på att lyckas med körkortet. Stort tack
    Tack Toprak🤗 Vi är superglada att du valde oss på Din Körskola I Flemingberg 🚘

• ERHAN I
    2020-07-17
    Ett stort tack till körskolans personal, särskilt Johan. De har haft bra bedömning och tålamod. Är rättvisa och ärliga. Tog idag mitt körkort och rekommenderar dem varmt. Hälsningar Erhan
    Tack Erhan 🤗 Vad roligt att du var nöjd med körskolan och utbildningen. Nu har du fått ditt efterlängtade körkort och nu kan du fokusera på familjen. Vi ses på vägarna🚘

• 2020-07-17
    Superbra körskola, ville ta körkortet så fort som möjligt och det var inga problem med att ordna det. Jättebra och väldigt snälla lärare som hjälper en allt vad dom kan och vill ens bästa!
    Tack Olivia🤗 Vad roligt att du är nöjd med utbildningen. Vi är så glada att hjälpa dig till körkortet 🚘 Bamse kramar från oss🤗

• PELIN C
    2020-07-02
    Den bästa trafikskolan i Stockholm! Kompetenta och härliga pedagoger som tar hand om sina elever på ett proffsigt sätt. Hade aldrig klarat mig utan de. Rekommenderar starkt!
    Hej Bästa Pelin🤗 Vi är superglada för din skull. Bamse kramar från oss alla. Vi ses på vägarna 🚘

2020-06-25
    Väldigt bra körskola! Super härliga och duktiga lärare som vill alla sina elever väl och som gör allt i sin makt för att eleverna ska ha dem bästa förutsättningarna.
    En dålig dag blir bra när man kör med dem.
    Tack Saga🤗 Vi är så glada att få utbilda dig fram till körkortet. Du är en solstråle alltid glad & positiv. Vi önskar dig lycka till med körkortet.

• 2020-06-12
    Toppenbra bilskola. Supernöjd med allt.
    Tack Andreas Grymt bra jobbat🤗 Vi på Din Körskola i Flemingsberg önskar dig lycka till och kör försiktigt.

2020-06-02
    Bra stämning, pedagogiska och vänliga lärare som skapade körglädje och bra bokningssystem. Supernöjd med körskolan!
    Tack Emma 🤗 Vi önskar dig lycka till med körkortet och kör försiktigt 🚗

• 2020-05-26
    Jättebra lärare och skola! Mjölkar en inte på pengar och bryr sig om hur det går för dig! 5/5👌🏼
    Tack Moa🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt👍

• 2020-05-15
    Super bra körskola. Trevilg personal! Klarade teorin och uppkörningen på första! Tackar Johan!!
    Tack Nicola🤗 Kör försiktigt och njut av sommaren.

• HANAN E
    2020-03-24
    Underbar skola, rekommenderar starkt! Superduktiga, pedagogiska, tålmodiga och extreeeeeeemt snälla&trevliga :D
    Tack Hanan🤗 Du har varit toppen elev vi önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘

• 2020-03-24
    Är mycket nöjd med körskolan! Lärarna är väldigt kunniga och bra på att förklara och lära ut. Själva skolan är väldigt avslappnad, och är inte lika stel och strikt som andra körskolan kan vara. Lärarna känns väldigt ärliga med dig och ger en bra tips och råd. Det känns verkligen som att körskolan bygger på att eleven ska vara i centrum. Jag frågade om jag kunde få en kvinnlig körskolelärare, och dem sa att det var absolut inga problem, och de fixade det direkt. Är väldigt, väldigt nöjd och skulle starkt rekommendera denna körskola till andra :)
    Tack Linnea🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

• 2020-03-10
    Riktigt bra bemötande och kunniga lärare!
    Tack Ariema🤗 Vi önskar dig lycka till med körkortet🚘

• 2020-03-07
    Grym körskola med en underbar personal som kan sitt jobb riktigt bra! strävar verkligen efter att man som elev ska lyckas med sitt körkort.. kan inte bli nöjdare☺️
  • LORIN K
    2020-03-06
    Rekommenderar starkt denna körskola, jätte trevlig personal samt pedagogisk läraren som strävar efter att man ska lyckas.
    Tack för hjälpen! det har varit en lärorik resa!
  • 2020-03-03
    Pedagogiska lärare samt hjälpsam personal. Strävar efter att alla elever klarar sig! Utan er hade jag inte lyckats med att ta körkortet på en månad.
    Tack Seyma🤗 Det gick snabbt med teorin och uppkörningen🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 👍

• 2020-02-20
    Rekommenderar starkt denna körskola till den som ska ta körkort, körde med Erik och allt gick grymt. Väldigt tålmodig och trevlig. 10/10!
  • 2020-01-31
    Johan var en grym instruktör som var som en vän och alltid höll en positiv även vid små missar. Grym körskola överlag! Har absolut inga klagomål utan bara positiva åsikter
  • ANTON B
    2020-01-24
    Jätte bra körskola, kom hit och gjorde några lektioner sen körde jag upp samma vecka och fick godkänt direkt på körningen.
  • 2020-01-08
    Bästa trafikskolan! Engagerad personal som stöttar sina elever under hela utbildningen både psykisk och fysisk, bryr sig om att man ska klara sig så fort som möjligt och är väldigt trevliga och roliga! Älskade all min tid spenderad med dem. REKOMMENDERAR STARKT!
    Tack bästa Laura🤗 Vi är så glada att få ha äran att hjälpa till fram till körkortet 🚘 Bamse kramar från Din körskola i Flemingberg 🤗 Vi ses på vägarna

• 2019-12-23
    Bästa julklappen och bästa trafikskolan! Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Min trafiklärare Erik har stöttat mig genom hela vägen och receptionisten Kassandra har alltid hjälpt till! 10/10 would recommend 😊🌟
  • 2019-12-18
    Världens bästa trafikskola!! Hjälpt mig genom alla hinder och problem på vägen! Denna körskola har varit som en andra familj för mig! Riktigt ordentliga och tar tag i saker!! Riktigt nöjd!!!
    2019-12-18
    Först och främst vill jag tacka Susanne & Johan som hjälpt mig SÅ OTROLIGT MYCKET från start. Idag tog jag körkortet och jag har ingen annan att tacka än denna körskola. Alla är så trevliga, roliga och SÅ bra på att lära ut. Vill ni ta körkortet lika mycket som jag velat? Då är det denna körskola du ska välja!
    2019-09-30
    Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag vill först och främst tacka denna skola som hjälp mig så oerhört mycket. Jag är så lycklig, glad och tacksam att jag har fått så mycket hjälp och stöd. Jag vet att det kan låta lite jobbigt att höra andra säga "denna skola är bra, välj denna!" men jag MÅSTE verkligen rekommendera denna skola!! Det går bara inte att missa! Lärarna är sjukt trevliga, glada, positiva, sociala och väldigt bra på att lära ut. Jag hoppas att många där ute väljer denna skola för jag vet att det inte går att bli missnöjd. Tack ännu en gång!
    2019-09-06
    Jag tycker att kör läraren var jätteduktig
  • 2019-08-13
    Tog mitt körkort tack vare denna skola. Trevliga och superduktiga lärare med stort förstående och bra pedagogiska egenskaper! Kan inte rekommendera denna körskola mer.
    2019-06-14
    Väldigt trevliga och tog uppkörningen första försöket.
  • 2019-02-14
    Jätte bra lärare Johan, jag köpte ändast 10 lektioner och klarade teorin och körningen på första försöket. Min syster och bror gick också här och dom klarade det som mig på bara 10 lektioner på första försöket. Jätte bra skola som peppar och hjäper än jätte mycket med allt som man kan behöva, expert hjälp inom körning och teori.
    Tack för tiden du varit hos oss på körskolan vi kommer sakna dig. Du har varit duktig elev och lyhörd. Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt ?????????

• Linne A
    2019-01-30
    Jag köpte bl.a körlektioner och blev otroligt bra bemött. De hjälpte mig med allt möjligt; planering, betalning, träning och stöttade mig genom allt så att jag efter ca 5 månader hade mitt körkort i hand.
  • 2019-01-28
    Supernöjd! Alla är jätte trevliga och man kände sig hemma när man kom till körskolan i hallunda.
  • 2019-01-28
    Jättenöjd! Rekommenderas till alla som vill ta körkort!!
    2019-01-28
    Köpte körpaket inkl riskutbildningar, böcker och tillgång till elevportal. Alla lärare har varit väldigt schysta, pedagogiska och framförallt duktiga på att lära ut ansvarsfull bilkörning. Körskolan kan varmt rekommenderas.
    2019-01-28
    Jag köpte 7 lektioner med Din förskola samt risk 1 risk 2 och bokpaket samt onlineteori. Jag är väldigt nöjd med det jag fick. Lärarna är pedagogiska, personliga och ärliga. Man får en bra uppföljning på allt man gör, ärlig feedback och saker att utbeckla under och efter lektion. Jag kan se tydlig utveckling hos mig själv tack vare de råd, regler och tips jag lärt mig. Tack vare dom finslipar jag min körning och fick ett körkort.