B körkort

B körkort en del av Din körskola

60 omdömen om B körkort

Emma L
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Alla på körskolan är supertrevliga och bemöter alltid på bästa sätt. Dem överträffade mina förväntningar något enormt.

Karen B
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Läraren är toppen älskar denna körskolan

Ludvig L
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Intensivkurs två veckor. Bra och hjälpsamma trafiklärare. Inget att klaga på!

Belinda A
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Jag köpte 15 lektioner med skolan. Första intrycket var mer än förväntad. Då jag har haft dåligt intryckt innan gick jag in med hopp på att hitta någon som är bra och att kemin stämmer. Alla som jobbar där var varma och välkomnande. Jag kände inte att de var ute efter mina pengar utan att de genuint var där för att hjälpa mig och ta körkortet. Det är en skola med integritet och som vill allas bästa. De är väldigt pedagogiska i lärandet. Jag hade Joana på handledarkurs i Hallunda, hon fångar äns uppmärksamhet. Hon gjorde...

Ulrika Ö
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Jag köpte obegränsade datatester och bokade körlektioner med Johan utan att köra något privat parallellt och det gick vägen. Är enormt tacksam för det engagemang, tålamod och kunskaper jag fått, hade det inte varit för Johan så hade jag inte tagit körkort. Blev alltid väl bemött och det kändes som att jag fick valuta för pengarna då det var kvalité på körutbildningen. Jag gillar att ingen gav upp och att körskolan hittade lösningar som var individuellt anpassade i syfte att nå det slutgiltiga målet. Det är lätt att tappa...

Seda A
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Mycket bra bemötande, företaget är omtänksamma och hjälpsamma. Genomgick hela min körkortsutbildning där och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack, ’Din Körskola’ i Hallunda!

Wian K
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Jag köpte hela paketet både det teoretiska och körningslektioner för B körkort. Jag hade bästa läraren väldigt lugn och pedagogisk. Väldigt nöjd fick alltid väldigt trevligt bemötande.

Svar från B körkort

Tack Wian för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Och tackar dig för att du valde oss och tog ditt körkort via oss :)

Agnieszka M
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Bästa rekomendation till alla i Hallunda Din Körskola ! Specielt stor tack till Joanna !!! Bästa trafiklärare ever !

Svar från B körkort

Tack sälla Agnieszka för dina underbara ord. Det värmer verkligen. Vi är så stolta över att ha haft dig som elev och önskar dig all lycka i allt.

Frida C
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Jag tycker att min körskola visade mig all hjälp och support jag behövde för att klara mitt körprov. Dom har bästa bemötandet och är så trevliga med deras elever och samt de själva mellan varandra som personal. Jag rekomenderar alltid den körskolan till alla jag pratar med som har tankar om att ta körkort. Bästa skolan!

Svar från B körkort

Bästa Frida. Tackar dig så hjärtligt för ditt omdöme och vi är stolta över såna duktiga elever som dig :) Lycka till!!

Maria A
Skrev om B körkort en del av Din körskola

Bemöttes dåligt, den kvinnliga körläraren jag körde med var super bra! En andra körlärare jag körde med 4 lektioner var helt oproffisionell och fick mig att känna mig usel om min körning! Hen talade oprofessionellt samt gjorde mig stressad, talade strängt! Jag tappade all koncentration samt gjorde många fel nät jag körde med hen! Hen kommenterade hur jag funkar som person på ett dåligt sätt samt pratade skit om hens personal på mitt språk!!!!! Kommer aldrig rekommendera denna körskola för någon, samt hör mycket kritik av vänner som också gått där! Hand beteende är usel!

Svar från B körkort

Hej Maria. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar att du upplevde det så av chefen som har varit trafiklärare och drivit skolan framåt väldigt länge och har elever som tycker helt tvärtom från vad du tycker. Och detta är normalt då person kemin mellan olika personer inte passar med alla. Vissa klarat inte av att höra hur verkligen dom ligger till i utbildningen, men det är lärarens skyldighet att lära stötta eleven men att även tala om för eleven vart han ligger i utbildningen vilket även skrivs i elevens Utbildnings kort och...