B körkort

B körkort en del av Din körskola

Läs vad 60 Läs vad B körkort

• 2018-08-22
    Alla på körskolan är supertrevliga och bemöter alltid på bästa sätt. Dem överträffade mina förväntningar något enormt.
  • 2018-08-21
    Läraren är toppen älskar denna körskolan
  • 2018-08-21
    Intensivkurs två veckor. Bra och hjälpsamma trafiklärare. Inget att klaga på!
  • 2018-07-23
    Jag köpte 15 lektioner med skolan. Första intrycket var mer än förväntad. Då jag har haft dåligt intryckt innan gick jag in med hopp på att hitta någon som är bra och att kemin stämmer. Alla som jobbar där var varma och välkomnande. Jag kände inte att de var ute efter mina pengar utan att de genuint var där för att hjälpa mig och ta körkortet.
    Det är en skola med integritet och som vill allas bästa. De är väldigt pedagogiska i lärandet. Jag hade Joana på handledarkurs i Hallunda, hon fångar äns uppmärksamhet. Hon gjorde lektionen roligt på lärorikt sätt. (Det var här första intrycket av skolan skedde). Jag behöver driv och tackar skolan för att har drivit mig till att ha körkortet. Johan trodde på mig mer än vad jag trodde på mig själv och detta behöver man. Inga ord kan beskriva den direkta känslan man har till Din körskola. Jag tackar Gud att det är genom deras stöd och motivation jag har tagit körkortet.
  • 2018-07-21
    Jag köpte obegränsade datatester och bokade körlektioner med Johan utan att köra något privat parallellt och det gick vägen. Är enormt tacksam för det engagemang, tålamod och kunskaper jag fått, hade det inte varit för Johan så hade jag inte tagit körkort. Blev alltid väl bemött och det kändes som att jag fick valuta för pengarna då det var kvalité på körutbildningen. Jag gillar att ingen gav upp och att körskolan hittade lösningar som var individuellt anpassade i syfte att nå det slutgiltiga målet. Det är lätt att tappa motivationen i motgångar men svårt att inte finna den i framgångar, tycker körskolan håller fasta på detta koncept väldigt bra. Stort tack till alla godingar på Din Körskola som gör ett grymt jobb var dag<3
  • 2018-07-19
    Mycket bra bemötande, företaget är omtänksamma och hjälpsamma. Genomgick hela min körkortsutbildning där och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack, ’Din Körskola’ i Hallunda!
  • 2018-07-03
    Jag köpte hela paketet både det teoretiska och körningslektioner för B körkort.
    Jag hade bästa läraren väldigt lugn och pedagogisk.
    Väldigt nöjd fick alltid väldigt trevligt bemötande.
    Tack Wian för ditt fina omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Och tackar dig för att du valde oss och tog ditt körkort via oss :)

• 2018-07-03
    Bästa rekomendation till alla i Hallunda Din Körskola ! Specielt stor tack till Joanna !!! Bästa trafiklärare ever !
    Tack sälla Agnieszka för dina underbara ord. Det värmer verkligen. Vi är så stolta över att ha haft dig som elev och önskar dig all lycka i allt.

• 2018-07-02
    Jag tycker att min körskola visade mig all hjälp och support jag behövde för att klara mitt körprov. Dom har bästa bemötandet och är så trevliga med deras elever och samt de själva mellan varandra som personal. Jag rekomenderar alltid den körskolan till alla jag pratar med som har tankar om att ta körkort. Bästa skolan!
    Bästa Frida. Tackar dig så hjärtligt för ditt omdöme och vi är stolta över såna duktiga elever som dig :) Lycka till!!

• 2018-07-02
    Bemöttes dåligt, den kvinnliga körläraren jag körde med var super bra! En andra körlärare jag körde med 4 lektioner var helt oproffisionell och fick mig att känna mig usel om min körning! Hen talade oprofessionellt samt gjorde mig stressad, talade strängt! Jag tappade all koncentration samt gjorde många fel nät jag körde med hen! Hen kommenterade hur jag funkar som person på ett dåligt sätt samt pratade skit om hens personal på mitt språk!!!!! Kommer aldrig rekommendera denna körskola för någon, samt hör mycket kritik av vänner som också gått där! Hand beteende är usel!
    Hej Maria. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar att du upplevde det så av chefen som har varit trafiklärare och drivit skolan framåt väldigt länge och har elever som tycker helt tvärtom från vad du tycker. Och detta är normalt då person kemin mellan olika personer inte passar med alla. Vissa klarat inte av att höra hur verkligen dom ligger till i utbildningen, men det är lärarens skyldighet att lära stötta eleven men att även tala om för eleven vart han ligger i utbildningen vilket även skrivs i elevens Utbildnings kort och det står även i din Utbildnings kort. Synd att det inte fungerade mellan er. Men det står i din utbildningskort även av den läraren du tycker är proffesionell att du inte är klar för en uppkörning, men sanningen är att du har inte loggat in eller läst det läreren skrivit en enda gång, därmed fick Chefen sista lektionerna tala om att du har ett eget ansvar att ta del av din utbildning genom att logga in och läsa din utveckling i utbildningen och vad du behöver tänka på och förbättra.Du skriver inget om din Teoriutbildning/Kurs som du och en hel grupp elever haft med Utbildningsledaren/Chefen som hjälpt till att du klarat din Teori Prov. Att du påstår att Chefen snackat skit om sin personal på ditt språk är rena strunt prat då all personal har jobbat med den Chefen och är jätte nöjda efter 10 år. Detta visar bara att du inte sakligt kan peka på vad som gått fel? Att Chefen stressar dig genom att tala om ditt ansvar att läsa din egen Utbildnings kort och att du måste ta ditt eget ansvar för ditt eget bästa är inget dåligt om din person utan fakta. Resultatet visade att både läraren och chefen hade rött då du kuggade på ditt körprov med fler fel som hade påpekats i din Utbildnings kort. Det som är intressant i detta fall är varför efter det första provet du kuggade på tar ett uppehåll i men är 2 månader och sedan väljer att köra upp med skolans bil då du bestämt att vi inte är bra? Återigen bevisar du bara hur omogen du är och hittar på saker att skylla ditt misslyckande på andra. Hoppas du mognar med åren och tänker först innan, jag tror det är nyckel ordet som båda lärarna skrivet i även ditt Utbildnings kort att tänka först och handla sen. Lycka till med allt.