Sätra Trafikskola

Sätra Trafikskola

Välkommen till Sätra Trafikskola!

På Stensätravägen 8 i Stockholm hittar du Sätra Trafikskola. Vi hjälper dig att ta dina första steg mot ett körkort. Hos oss hittar du alla de kunskapsbaser som behövs för att få ta ett körkort. Från teori till praktiska moment.
Tjänster
  • Teori
  • Riskutbildning
  • Övningskörningar
  • Lån av bil vid uppkörning
  • Minipaketet
  • Mellanpaketet
Varmt välkommen att höra av dig till oss för mer information om hur vi kan hjälpa dig med ditt körkort.

PS. Vi erbjuder även räntefri finansiering av ditt körkort.

Läs vad 101 kunder tycker om Sätra Trafikskola 2

2021-06-11
    Sveriges bästa trafikskola, var över mina förväntningar på hur en trafikskola ska vara. Otroligt pedagogiska och sakliga.
    Körlärarna har ett otroligt tålamod och anpassar sig efter eleven.
    Rekommenderar starkt!!

Kan inte förklara min tacksamhet till Yasin och Muhsin för den tid de lagt ner samt tålamod de har haft.
    Tack än en gång! ❤️❤️
    2021-06-04
    Bästa trafikskolan! Jag rekommenderar verkligen, de lär ut allt jättebra väldigt effektivt. Tack så mycket ännu en gång Yasin för din hjälp!!
    2021-05-26
    Sätra trafikskolan är en superbra skola, rekommenderar starkt!!
  • Yawar A
    2021-05-19
    Jag kom till sätra trafikskola efter att jag redan kört med en annan skola. Jag trodde att jag hade lärt mig grunderna till körning men det var inte så. Yasin på sätra trafikskola visade mig hur jag ska köra och tänka, personalen är alltid trevliga och hjälpsamma. Tusen tack till Yasin och alla på Sätra trafikskola!❤️
    2021-05-17
    Sätra trafik skolana çok teşekkür ederim çok güzel öğretiyorlar efliyetimi aldım çok teşekkür ederim hem Yasin abiye hemde Muhsin’e ikiside çok yardımcı oluyor alie gibi davranıyorlar ilk seferde ehliyeti aldırdılar bana çok teşekkür ederim ehliyet alacaklara tavsiye ederim
  • Leila H
    2021-05-17
    Bästa körskolan, fick verkligen lära mig allt på så kort tid, så pedagogiska.
    2021-05-12
    İlk öncelikle müsteri memnuyetinizden dolayı sizlere çok teşekkür ederim.
    Yasin, Muhsin ve Esra’ya ayrı ayrı çok teşekkür ederim kalitenin tek adresi asla pişman olunmaycak bi yer. Ehliyete yazılmak isteyen ama bi türlü yazılmayıp iyi yeri arayan varsa kesinlikle tek adres Sätra Trafikskola.👍
    2021-05-12
    Finns inte bättre trafikskola än Sätra Trafikskola rekommenderas starkt
    2021-05-05
    Otrolig pedagogiska och målmedvetna körkolelärare. rekommender till alla som funderar på att ta körkort. Lärorika och professionella lektioner.
    2021-05-04
    Ett stort tack till Yasin och Muhsin för deras bemötande, pedagogik och tålamod.  De anpassar utbildningarna efter elevernas förutsättningar och ger den hjälpen du behöver, ger väldigt bra kunskap och kämpar mer än eleverna för att de ska lyckas och kunna utveckla sig och ger så mycket. Jag kan inte ha varit mer än nöjd.
    De har väldigt rena lokaler, väldigt bra bilar med hög kvalitè 🌹
    Jag vill stor tacka till receptionisten också som kämpade med att hitta teoritider till mig och tar för er service🌹
    2021-05-03
    Tack så mycket för din hjälp och den tiden du har lagt ner. Har varit på flera körskolor men Sätra trafikskola sätter standarden högt. Ännu ett tack för Yasin Alp som är en riktigt bra körlärare.❤️❤️❤️❤️💯
    2021-05-03
    Jag är så tacksam för den tiden Yasin Alp har lagt ner. Han går genom varje moment tills man lyckas. Sveriges bästa trafikskola ❤️❤️❤️
    2021-04-29
    Professionella och oerhört tålmodiga lärare. De trodde mer på mig än vad jag gjorde själv. Med lärarnas pedagogiska tillvägagångssätt lyckades jag klara uppkörningen på första försöket, från att inte kunna köra alls. Ett stort tack till lärarna Muhsin och Yasin, utan er hade jag aldrig klarat
  • Murat I
    2021-04-26
    Bästa trafikskolan, rekommenderar starkt
    Tack för hjälpen Yasin och Muhsin alp.
    2021-04-16
    Sätra Trafikskolana Çok teşekkür ediyorum çok güzel bir eğitim.Ilk seferde ehliyeti aldim Ayrıca Yasin hoca Çok beyefendi bir öğretmen YOLUNUZ HEP AÇIK OLSUN SÄTRA TRAFIKSKOLAN
    2021-04-16
    Mycket bra trafikskola med pedagogiska läraren och en trevlig receptionist. Speciellt tack till muhsin.
    2021-04-12
    Jag klarade på första försöket. Är såå nöjd av all hjälp som jag fick från början till slut. Både läraren är tålmodiga, och välkomnar in sina elever på ett jätte trevligt sätt. Rekommenderar stark, Tack för all hjälp!
    2021-04-09
    Otroligt fint bemötande av receptionen och lärarna. Så professionella och dem vet vad dem gör! Rekommenderar denna starkt. Fick lära mig sjukt mycket under endast en lektion. Hade uppkörning dagen efter och klarade den tack vare just denna lektion jag hade hos Sätra.
    2021-04-07
    Ilgi ve itinalilar tesekkur ederim ve tavsiye ediyorum gercekten, hem okulda hem körningte cok titiz ve basarililar tek seferde sorunsuz stressiz bi deneyim oldu , tek seferde ehliyetimi yasin abi sayesinde aldım
    2021-04-01
    Herkese tavsiye ederim yasin abi 1 numara her konuda yardımcı oluyor sätra trafikskolana teşekkür ederim
    2021-03-22
    Klarade båda på första tack vare Yasin! Är jättenöjd!
    2021-03-18
    Trevliga lärare och receptionist. Rekommenderar starkt!
    2021-03-16
    Jätte professionell trafikskola! Muhsin och Yasin var extremt duktiga, snälla och hade mycket tålamod med en. Trevlig personal i trafikskolan, rekommenderar STARKT!!!
    2021-03-11
    Fantastiska lärare och en fantastisk körskola, Lärarna brinner och kämpar för dig, Rekommenderar starkt!
    2021-03-11
    Jag blev rekommenderat till Sätra trafikskola. Det är bästa trafikskolan i hela Stockholm. Jag tog körkortet på en 1 månad. Det är både ekonomiskt och ansvarsfullt hos dem. Jag personligen rekommenderar starkt. Tack för allt.
    2021-03-10
    Jag ville tacka Sätra trafikskola för all hjälp jag fick .Jag hade tappat hoppet för körkort men tack vare Sätra trafikskolan som fick hjälpa mig för att hitta ny uppkörning och bokade körlektioner på en vecka ❤️
  • Tulunay Y
    2021-03-01
    Sveriges bästa trafikskolan, rekommendera stärkt. Man lär sig värkligen mer än vad man behöver, vilket gör att man också känner sig säkkert i trafiken.
    Stort tack till sätra trafikskola ;)
  • Niyazi D
    2021-02-26
    İşini bu kadar hakkiyla yapan temiz , guvenli , titiz işini bilen fazlasinda gozu olmayan bir trafik skola herkese tavsiye ediyorum , tavsiye etmemin sebebi ise ; fazlasindan cok ders vermeyen hakkin neyse o kadarini veren gerek sorularda gerek sürüste katkilarindan dolayi YASİN ALP ‘ e teşekkuru bir borc bilirim. Ve herkese tavsiye ederim.
    2021-02-25
    Helt klart den bästa trafikskolan!
    Bästa lärare Yasin och Muhsin Alp kämpar med dig hela vägen till körkortet.
    Jag körde privat och gjorde 2gånger uppkörning och blev underkänd ,om jag hade börjat i sätra trafikskolan hade jag tagit den första gången. Jag tackar mina lärare Yasin och Muhsin så mycket.
    2021-02-24
    Behövde hjälp med teori, har flera gånger gjort teori prov men misslyckades
    Fick stor hjälp ifrån lärare. Köpte paket lyckades till slut. Mycket omtänksamma och engagerade lärare med tålamod samt blev bemött kötid med respekt.
    Rekommenderar stort
    2021-02-22
    Jag köpte 10 lektioner paket. Lärde mig på en gång. Utan dem skulle jag inte klara uppkörningen. De svarar även på helger! De tänker på din bästa, allt de gör är att tänka på sina elever. Rekommenderar sättas trafikskolan 10/10
    2021-02-17
    Jag tackar Yasin och Muhsin för all hjälp och stöd som jag har fått, tack för er engagemang och tålamod, tack för att ni kämpade för mig trots att jag gav upp, utan er hade jag inte tagit körkortet, jag kan lätt utan tvekan rekomendera alla att komma hit!!
    2021-02-15
    Den bästa trafikskolan, tack för allt.
  • Snezana J
    2021-02-12
    Helt klart den bästa trafikskolan!
    Bästa killarna Yasin och Muhsin Alp kämpar med dig hela vägen till körkortet.
    Superbra tips och råd som hjälper en på vägen.
    Bytte till Sätra trafikskola från en annan trafikskola och jag märkte skillnad i lärande redan första lektionen, lärde mig mer på färre lektioner hos dem än vad jag lärde mig hos den andra trafikskolan med mer lektioner.
    Hade jag kört med Sätra trafikskola från början hade jag kommit billigare undan med färre lektioner.
    Rekommenderar starkt!
    2021-02-12
    Jag tackar både yasin och muhsin för all deras kunskap och utlärande
    2021-02-08
    Världens bästa trafikskola!

Hade aldrig fått mitt körkort utan dem, professionella och kunniga lärare som gör allt för sina elever. Rekommenderar verkligen skolan för alla, ni kommer inte ångra er.
    2021-02-05
    Jag var mycket nöjd dem var jätte snälla och trevliga rekommenderar till alla
    2021-01-28
    Jag klarade mitt körkort på två veckor. Rekommenderas starkt, hittar nya och bra tider varje dag.
    2021-01-26
    Skolan hjälpte till mig för att få mitt körkort. Jag klarade både prov bara på en månad. Där ges ett prfessionellt stöd. Tydlig, snabb och kostnadseffektiv väg till körkort. Lärarna är mycket kunniga och deras utbildning är oerhört viktig inte bara för att klara provet utan också för att köra säkert under hela livet.
    2021-01-14
    Är jättenöjd med körskolan och lärarna, tack för all hjälp! Mycket trevliga och tålamodiga. Rekommenderar starkt!
  • Pinar K
    2021-01-04
    Mycket bra körskola med kunniga körlärare. De anpassar körlektioner efter behov, försöker boka tid på önskat tid. Rekommenderar starkt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️👍🏻
    2020-12-30
    Jag är jättenöjd ni hittade tider jättesnabbt och verkligen ville mitt bästa, i jämfört med de tidigare trafikskolor jag gick till. Jättebra och jättebra körlärare även grymma!
  • Elcin C
    2020-12-29
    Det är bästa skolan och läraren i hela Stockholm. De kämpar mer än dig själv. Tack för allt, tack för att ni kämpade så mycket för mitt körkort. Rekommenderas starkt.
  • Anahita V
    2020-12-22
    Super nöjd med Sätras trafikskola!
    Tack vare dom så fick jag mitt körkort under en månad. Jag förväntade mig att det skulle ta jätte lång tid men dom var så hjälpsamma och kollade tidigare uppkörningar varje dag! Rekommenderar starkt. 🌟🌟🌟🌟🌟
    2020-12-18
    Bästa körskolan med bästa körskolelärarna! Tack för all hjälp!!
    2020-12-16
    Okukdan cok cokk memnun kaldim herkese tavsiye ederim ehliyet almak icin tek adres ehliyet almak isteyen baska yere ugramasin .gerek ogretmeleri gerek kasaya bakan arkadaslar olsun o kadar samimi o kadar ictenlerki huc yabancilik bile cekmeden ehliyetini al gell.....
    2020-12-14
    Jag lärde mig snabbt och varje lektion var effektiv.
    2020-12-11
    Jag är så tacksam för en underbar lärare Yasin & Muhsin rekommenderar väldigt starkt! Personalen var väldigt trevliga och gav mig mycket stöd. Skulle definitivt rekommendera Sätra Trafikskola till nya elever som vill ta körkortet på smidigaste sättet.
    2020-12-07
    Sätratrafik skolan är det bästa skolan som finns och har de bästa lärarna kära yasin och muhsin!!!
    2020-12-07
    Jättebra trafikskola! Blev bemött jättebra och fick väldigt mycket hjälp.