Sätra Trafikskola

Stensätravägen 8, 127 39 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Sätra Trafikskola!

På Stensätravägen 8 i Stockholm hittar du Sätra Trafikskola. Vi hjälper dig att ta dina första steg mot ett körkort. Hos oss hittar du alla de kunskapsbaser som behövs för att få ta ett körkort. Från teori till praktiska moment.
Tjänster
  • Teori
  • Riskutbildning
  • Övningskörningar
  • Lån av bil vid uppkörning
  • Minipaketet
  • Mellanpaketet
Varmt välkommen att höra av dig till oss för mer information om hur vi kan hjälpa dig med ditt körkort.

PS. Vi erbjuder även räntefri finansiering av ditt körkort.

Läs vad 14 kunder tycker om Sätra Trafikskola

• 2020-05-20

Muhammet Mustafa K skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa körskolan tog teorin första gången och uppkörningen andra gången allt tack vare dem bästa sätra trafikskola Läs mer
  • 2020-05-20

Sema Nur Y skrev om Sätra Trafikskola
    Jag är jättenöjd och rekommenderar starkt till alla som vill ta kortkortet. Lektionerna var väldigt lärorika och pedagogiska. Pengarna är är verkligen värd varenda lektion. Tack vare dem klarade jag att ta körkortet på på 3 veckor och därför tipsar jag väldigt starkt. Läs mer
  • 2020-05-15

Vahagn G skrev om Sätra Trafikskola
    Jag köpte ett mini paket med bara 10 lektioner och på en sån kort tid har de välutbildade instruktörerna hjälp mig att klara båda teori och körprovet. Personalen är väldigt trevliga och man känner sig välkommen. Prisvärt och effektivt. REKOMMENDERAR STARKT Läs mer
  • Gunay A

2020-05-14

Gunay A skrev om Sätra Trafikskola
    Rekommenderar trafikskolan starkt! Väldigt bra trafiklärare och skola. Lyckades ta körkortet på tre veckor tack vare dem😊 Läs mer
  • 2020-05-13

Ayse D skrev om Sätra Trafikskola
    Jag var jättenöjd, kommer rekommendera till alla som vill ta körkortet. Man Lär sig jätte mycket och dem kan förklara på ett sätt som man förstår direkt. Alla är trevliga och roliga. Läs mer
  • Rana Selin T

2020-05-11

Rana Selin T skrev om Sätra Trafikskola
    Superbra! Pedagogiska läraren som alltid håller sig lugna med en. De ser till att man känner sig säker och hjälper extremt mycket. Kunde inte förväntat mig mer, tack <3 Bästa körskolan!!!! Läs mer
  • Zahrah A

2020-04-30

Zahrah A skrev om Sätra Trafikskola
    Jag är så glad och jag tackar alla, speciellt tack till Muhsin som har tagit alla körlektioner med . Kommer rekommendera er starkt till de som ska ta körkort.❤️🌹🙏🏻 Läs mer
  • 2020-04-23

Leman K skrev om Sätra Trafikskola
    Har tagit körkortet tack vare Yasin. Hade aldrig klarat det utan honom . Han är så duktig att jag behövde ta bara hälften av de lektioner jag tänkte ta. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-04-09

Tülay K skrev om Sätra Trafikskola
    De är jätteduktiga lärare. Jag fick lära mig mycket av dem. Kunniga lärare, bästa trafik skolan. Läs mer
  • 2020-03-09

Ali B skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa trafikskolan rekommenderar till alla som vill skaffa körkort. Läs mer
  • 2020-03-08

Ayse Y skrev om Sätra Trafikskola
    Rekommenderar trafikskolan starkt! Väldigt bra trafiklärare och skola👍 Läs mer
  • 2020-03-06

Fatma Y skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa trafikskolan!!!
    Bra lärare som kommer med bra tips. Välj Sätra utaan tveeeekan, värt priset rimliga priser med! Man känner sig bekväm med lärarna. Läs mer
  • 2020-03-04

Ece Y skrev om Sätra Trafikskola
    Jag är så tacksam för en underbar lärare Yasin alp för en fantastiskt jobb, han har lärt mig grunden och regler tacka för Yasin abi har jag tagit körkortet
    Rekommenderar starkt Sätra trafikskola och min underbara lärare yasin Läs mer
  • 2020-03-03

Erdem Y skrev om Sätra Trafikskola
    Om ni vill ta körkort snabbt sätra trafikskolan är rätt adress för den. Läs mer

Stensätravägen 8, 127 39 Skärholmen