Sätra Trafikskola

Sätra Trafikskola

Välkommen till Sätra Trafikskola!

På Stensätravägen 8 i Stockholm hittar du Sätra Trafikskola. Vi hjälper dig att ta dina första steg mot ett körkort. Hos oss hittar du alla de kunskapsbaser som behövs för att få ta ett körkort. Från teori till praktiska moment.
Tjänster
  • Teori
  • Riskutbildning
  • Övningskörningar
  • Lån av bil vid uppkörning
  • Minipaketet
  • Mellanpaketet
Varmt välkommen att höra av dig till oss för mer information om hur vi kan hjälpa dig med ditt körkort.

PS. Vi erbjuder även räntefri finansiering av ditt körkort.

Läs vad 150 kunder tycker om Sätra Trafikskola 2

2022-01-18 Insamlad av företaget
    En mycket trevlig trafikskola🚗jag är mycket nöjd.. 🥰🙏🏻🙏🏻lärarna och personalen är mycket vänliga och underbara människor..☘️ de hjälper dig uppriktigt.. ☘️Jag rekommenderar den starkt till alla✨✨, gå inte någon annanstans, slösa inte dina pengar 💸någon annanstans… 🎊🎊🌹🌹🌹

MVH/ Y.S
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Çok teşekkürler her yardımınız ve bilginiz için özellikle Yasin abi süpersin sen alabileceğim en güzel dersi ve eğitimi senden aldım ehliyet alacak herkese sizi tavsiye edeceğim bundan sonra.başarılarınızın devamını dilerim.vi ses på vägarna ❤️
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Bästa upplevelsen, fick all hjälp man kunde få. Bästa trafikskolan med kunniga lärare. Rekommenderas stark!!
    2022-01-04 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan. Jag skulle rekommendera det till alla
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Jätte duktig skola! Hjälper med att hitta teori och uppkörnings tider. Rekommenderar starkt 😍😍😍
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Företaget överträffade mina förväntningar och hade en väldigt bra framförhållning. De hade förmågan att motivera samt lära ut mig på ett pedagogiskt och tydligt sätt. Mina upplevelser hos företaget var väldigt positiva då jag blev bemött på ett bra sätt. Företaget lyckades även få mig att känna mig trygg och uppskattad, vilket är grymt!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Jag tycker att bemötandet var jättebra, trafiklärarna har varit jättebra på sitt jobb och det har varit lärorikt. Jag uppskattar allt. Tack så mycket!
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Om du vill ligga steget före för din framtid bör din första adress vara Sätra trafikskola, med rosornas ljuva uppriktighet, tack så mycket för allt
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i Stockholm. Här får du utbildade lärare som hjälper dig köra på ett trafiksäkert sätt.
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Bästa körskolan, hjälpte mig att hitta körprovet snabbare.
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Bemötandet var utmärkt. De hjälper dig till 100% och hittar teoriprov samt uppkörning så snabbt de kan, så jag behövde inte ens tänka på saken. Tack för allt!
    Jag rekommenderar starkt!
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Sätra trafikskolan är en skola som möter deras förväntningar. Duktiga lärare och trevliga personal på platsen. Jag tackar för deras tålamod och vägledande och känner ingen ånger med att ha valt Sätra trafikskolan.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Tack för hjälpen ❤️ Bästa trafikskola
  • 2021-11-26 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar 100%
    Riktig duktiga och engagerade lärare som lär dig efter dina förutsättningar och gör allt för att du ska lyckas och klara av!

Stort tack!
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    det finns väldig trevliga personal som hjälper sina kunder och gör sitt bästa. Jag tycker väldigt mycket om sätra trafikskolan och tycker att de har väldigt bra och duktiga lärare. Jag skulle rekommendera sätra trafiksiolan för alla som vill ta körkortet!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Tydliga med förklaringar fick all hjälp som jag behövde jätte duktiga dem hjälpte med allt till och med bokningar. Är en pålitlig trafikskola som inte rekommendera flera körlektioner än det du behöver rekommendera starkt Tack så mycket Yasin Alp Muhsin Alp och Esra Cetin för all hjälp
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Världens bästa Trafikskola och bästa lärare!
    Tack för all hjälp..❤️
    2021-11-16 Spontant omdöme
    Sätra Trafikskola!!! Kan verkligen starkt rekommendera denna Trafikskola som verkligen har kunskap och hjälper hela vägen till körkortet jätte duktiga lärare....
    Tackar ännu engång till Yasin Alp och Muhsin Alp .👍👍👍
    2021-11-11 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan, dem hjälper mycket och bokar allt till dig. Dem har även bra förklaringar på hur man ska göra. Tack var de dem klarade jag uppkörningen på första
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Rekommenderar Sätra Trafikskola starkt. Väldigt trevliga lärare och får all den stöd du behöver.
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Det var toppenbra! Superhjälpsamma och pedagogiska. Fick all hjälp jag behövde för att klara det. Tack så jättemycket! 🌟
    2021-11-04 Insamlad av företaget
    Tack så mycket mina snälla och duktiga lärare 👍
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar starkt Sätra trafikskolan. De är mycket hjälpsamma.
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Mina trafiklärare var verkligen lyhörda, tålmodiga samt hjälpsamma. De motiverade mig varje gång jag kom till trafikskolan och gjorde deras bästa för att jag skulle ta mitt körkort. Jag rekommenderar verkligen Sätra trafikskola för de som ska ta sitt körkort! Yasin abi och Muhsin abi gör verkligen allt för att deras elever ska lyckas och för att de ska ta sitt körkort.
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Stort tack till Mushin, Yasin och Esra på Sätra Trafikskola. Otroligt trevliga , professionella och pedagogiska. Alla visar ett stort engagemang för din utbildning och kämpar verkligen för en. Tusen tack för att ni hjälpte mig ta körkortet ! / Mvh Lasse
    2021-10-15 Insamlad av företaget
    En helt fantastisk skola med väldigt bra och kunniga lärare, Mina förväntningar var höga och dom uppfylldes till 100%. Jag valde att köra manuellt växlad bil och tog körkortet på först uppkörningen.
    2021-10-11 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar starkt Sätra Trafikskola till alla som försöker ta körkortet, de är bra på att lära ut och är väldigt trevliga
    2021-10-08 Insamlad av företaget
    100% Bästa trafikskolan.
    De fixar tider till uppkörning och teori väldigt snabbt Samt väldigt schyssta o bra lärare.
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskola, jag rekommenderar den 100% till alla
    2021-10-01 Spontant omdöme
    Ehliyet sınavına hazırlanmak ve başarmak için iyi bir seçim. Alanında profesyonel eğitimciler. Tek kelime ile 10 numara 5 yıldız.
    2021-09-30 Insamlad av företaget
    Sätra trafik skolan är bästa trafikskola i hela världen. De har stor erfarenhet som delade med mig,jag är tacksam för att deras tålamod.personalen är trevliga varmt rekommenderar dem, tack för allt🌺
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Böyle bir Trafficskola nadir bulunur çünkü öğretmenleri inanılmaz iyi derecede öğretiyorlar ve teori konusunda olsun körprov konusunda olsun herşeyi onlara emanet edin kendinizi onlara bırakın size ehliyeti aldırsınlar. Sätra trafikskola ya çok teşekkür ederim.
    2021-09-18 Insamlad av företaget
    Tack så mycket för världens bästa lektionen och bästa trafiklärare jag uppskattar din hjälp jag tackar verkligen dig för all hjälp. Bästa Yasin och Muhsin Alp❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Jag tycker att läraren var rak och tydlig med vad som var bra och vad som behövde förbättrad. Dessutom hade han tydliga svar på mina frågor. Jag uppskattar att han exakt kunde hjälpa mig med det jag behövde hjälp med
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Världens bästa körskola!!!! Dom förklara noggrant och utförligt. Kunde inte önska mig någon annan körskola. Dom har hjälpt mig genom hela resan från start till mål där dom har hitta flera teori tider samt uppkörning. Service av värld klass.
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Herşey için teşekkürler, herkese tavsiye ederim en iyi trafik okulu ve öğretmenler burda 👍
    2021-08-26 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med Sätratrafikskolan!
    2021-08-20 Insamlad av företaget
    Çok ilgili öğretmenleri var ayrıca misafir perverler herkesin memnun kalacağından eminin her koşulda yardım severler ve anlayışlılar planlı ve güzel çalıştık teşekkür ederim herkese burdan 😃
    2021-08-20 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med utbildningen, de i skolan är välkomnande och lärorika. De är tydliga med sina egenskaper och instruktioner, och jag rekommenderar verkligen Sätra Trafikskola.
    2021-08-18 Insamlad av företaget
    Jättebra skola med jättetrevlig personal, blev bemött på ett jättefint sätt. Hjälper verkligen till med allt och vägleder på ett professionellt sätt!
    2021-08-17 Insamlad av företaget
    Tack för allt hjälp!! Det har varit så roligt och lärorikt att vara hos er!🌸
    2021-08-13 Insamlad av företaget
    Sätra trafikskola cok ve cok tesekkur ederim ilgi ve alakaniz dolayi cok tesekkur ederim bana 1 haftadaa ehliyetiii aldirdinizz icin saygilarimii sunarimm
    2021-08-12 Insamlad av företaget
    Sätra trafikskoln är den bästa skola som finns i Sverige, fett sköna personal. Bästa Yasin som hjälpte mig och lärde mig mycket under en #vecka. Tack vare Yasin och skolan annars skulle jag inte bli godkänd. Tusen tack.
    2021-08-09 Insamlad av företaget
    Bästa skolan! Fick jätte bra lärare, som ta hand om sina elever, och bryr sig. Är jätte nöjd. Tack så jättemycket för mitt körkort! Bästa Jasin
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    Jag upplevde ett bra bemötande från personalen i sätra trafikskolan, mina förväntningar var ju såklart att klara körkortet då jag tidigare kämpade hårt på egen hand men sen tack vare skolan så klarade jag den tillslut! Jag köpte ungefär 10 körlektioner och det räckte för mig. Jag rekommenderar att börja hos Sätra trafikskolan för att klara körkortet snabbt samt lära sig ordentligt.
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Jag kan verkligen rekommendera Sätra trafikskola och Muhsin som trafiklärare. Muhsin är väldigt pedagogisk och kunnig, förklarar saker på ett lättförståeligt sätt och är trevlig och lätt att komma överens med.
    Väldigt trevligt bemötande från alla på trafikskolan - rekommenderas starkt!!
    2021-06-18 Insamlad av företaget
    Bästa trafik skolan i Stockholm !!✌️
    2021-06-17 Insamlad av företaget
    Sätra trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen. Mycket bra service, Trevlig lärare!
    2021-06-17 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan, rekommenderar starkt till alla. Fick allt på första på jättekort tid
    2021-06-11 Insamlad av företaget
    Sveriges bästa trafikskola, var över mina förväntningar på hur en trafikskola ska vara. Otroligt pedagogiska och sakliga.
    Körlärarna har ett otroligt tålamod och anpassar sig efter eleven.
    Rekommenderar starkt!!

Kan inte förklara min tacksamhet till Yasin och Muhsin för den tid de lagt ner samt tålamod de har haft.
    Tack än en gång! ❤️❤️