Sätra Trafikskola

Stensätravägen 8, 127 39 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Sätra Trafikskola!

På Stensätravägen 8 i Stockholm hittar du Sätra Trafikskola. Vi hjälper dig att ta dina första steg mot ett körkort. Hos oss hittar du alla de kunskapsbaser som behövs för att få ta ett körkort. Från teori till praktiska moment.
Tjänster
  • Teori
  • Riskutbildning
  • Övningskörningar
  • Lån av bil vid uppkörning
  • Minipaketet
  • Mellanpaketet
Varmt välkommen att höra av dig till oss för mer information om hur vi kan hjälpa dig med ditt körkort.

PS. Vi erbjuder även räntefri finansiering av ditt körkort.

Läs vad 33 kunder tycker om Sätra Trafikskola

• 2020-09-18

Tuba Y skrev om Sätra Trafikskola
    Kunde inte vara mer än nöjd all personal på plats var så otroligt trevliga speciellt receptionisten som lyssnade på mina önskemål och villkor. Rekommenderar starkt och stort tack till Sätra trafikskola💪🏼 Läs mer
  • 2020-09-14

Muhammet Enes C skrev om Sätra Trafikskola
    Riktigt sköna lärare som alltid hjälper till
    Muhsin Yasin båda ät jätte bra lärare snäll lung
    Rekommenderar alla!!! Läs mer
  • 2020-09-09

Merve B skrev om Sätra Trafikskola
    Jag upplevde att jag fick tydliga planeringar för varje uppkörning Som jag hade med trafikläraren. Mina förvärmning uppfylldes och blev bemöt med mycket respekt. Efter varje lektion fick jag råd och tips. Väldigt tydliga. Läs mer
  • Malik K

2020-09-04

Malik K skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa trafikskolan i hela Stockholm rekommenderar för att hade en bra upplevelse och bra kunskap och såg mig själv utveklas under en torr period. Läs mer
  • 2020-09-03

Serhat S skrev om Sätra Trafikskola
    Jag tycker lärarna är utmärkta de är jätte trevliga samt så är receptionisten jätte trevlig, mycket bra servis och allmänt en bra skola som lär en jätte mycket Läs mer
  • 2020-08-20

Berkan G skrev om Sätra Trafikskola
    Man lärde sig mycket bästa trafikskolan som finns de lär dig bra och vill verkligen att du klarar av körkortet. Rekommenderar till andra som vill ta körkortet att välja den här körskolan Läs mer
  • 2020-08-13

Helin B skrev om Sätra Trafikskola
    Supernöjd med allt, lyhörd och pedagogisk lärare. Läs mer
  • 2020-08-05

Meshure B skrev om Sätra Trafikskola
    Jag köpte 20 stycken lektioner i ett "paket" och fick verkligen all hjälp och vägledning man kan behöva. Personalen var väldigt hjälpsamma och pedagogiska vilket lede till ett kunskapsfyllt bemötande. Mina förväntningar var att ta körkortet vilket jag gjorde med hjälp av Sätra Trafikskola och min körlärare. Jag rekommenderar starkt trafikskolan ifall du vill ha körkortet på bästa möjliga sätt! Läs mer
  • 2020-08-02

Serap B skrev om Sätra Trafikskola
    Mycket bra trafikskola.Supernöjd med allt.Rekommenderar stark till alla som vill ta körkortet! Läs mer
  • 2020-07-30

SERDAR B skrev om Sätra Trafikskola
    Mycket bra trafiskola, där lärarna är pedagogiska, hjälpsamma och tålmodiga.
    Rekommenderar till alla som vill ta körkortet med en bra och stark grund. Läs mer
  • 2020-07-23

Berivan S skrev om Sätra Trafikskola
    De är mycket framgångsrika och relevanta i sitt arbete. Jag kan rekommendera till vem som helst Läs mer
  • Shukrullah M

2020-07-20

Shukrullah M skrev om Sätra Trafikskola
    STARK REKOMMENDATION TILL ALLA SOM VILL FÅ KÖRKORT SNABBT OCH BILLIGT✅

Tackar så hemskt mycket Mohsen för hans vägledningar och orken med mig✅

Under tiden som elev hos Sätra trafikskola har personalfest ett fantastiskt bemötande och har alltid haft memiken på ansiktet ✅

• Enkla lektioner
    • Dubbla lektioner
    • En trippel lektion precis innan provet för att åka runt de platserna som kan komma upp på provet.

SIST MEN INTE MINST ” MOHSEN ÄR PROFFS PÅ ATT HITTA PROVTIDER SÅ LYSSNA PÅ HANS INSTRUKTIONER”

LYCKA TILL FRAMÖVER ❤️ Kärlek till er Läs mer
  • Eray D

2020-07-13

Eray D skrev om Sätra Trafikskola
    Bemötningen från personalen var utmärkt, väldigt trevliga människor. Utöver det var lektionerna lärorika samt pedagogiska. Läs mer
    SERDAR B, Sätra Trafikskola gillar detta
  • 2020-07-07

Sirvan S skrev om Sätra Trafikskola
    Köpte 10 körlektioner. Upplevelsen var fantastisk där jag blev bemött av trevliga och professionella lärare. Läs mer
  • 2020-06-27

Mustafa Y skrev om Sätra Trafikskola
    Grymma lärare som hjälper dig med allting Läs mer
  • 2020-06-17

Yeterey I skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa Trafikskolan! Med hjälp av dem tog jag teorin och uppkörningen på första. Rekommenderar starkt:) Läs mer
  • Mehmet I

2020-06-09

Mehmet I skrev om Sätra Trafikskola
    Stockholm bölgesinin en iyi en güvenilir trafikskolasi Güler yüzlü personeliyle herkesin gelip tanıyıp ehliyet alınacak bi yer 👍👍 Läs mer
  • 2020-06-09

Hamiyet C skrev om Sätra Trafikskola
    Jag körde med Sätra trafikskola, jätte nöjd , rekomenderar starkt,
    Bästa trafikskola Läs mer
  • 2020-06-08

Ecre Y skrev om Sätra Trafikskola
    Grym trafikskola med grymma lärare!! Rekommenderar starkt, själv klarade jag uppkörningen på första!! Läs mer
  • 2020-05-20

Muhammet Mustafa K skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa körskolan tog teorin första gången och uppkörningen andra gången allt tack vare dem bästa sätra trafikskola Läs mer
  • 2020-05-20

Sema Nur Y skrev om Sätra Trafikskola
    Jag är jättenöjd och rekommenderar starkt till alla som vill ta kortkortet. Lektionerna var väldigt lärorika och pedagogiska. Pengarna är är verkligen värd varenda lektion. Tack vare dem klarade jag att ta körkortet på på 3 veckor och därför tipsar jag väldigt starkt. Läs mer
  • 2020-05-15

Vahagn G skrev om Sätra Trafikskola
    Jag köpte ett mini paket med bara 10 lektioner och på en sån kort tid har de välutbildade instruktörerna hjälp mig att klara båda teori och körprovet. Personalen är väldigt trevliga och man känner sig välkommen. Prisvärt och effektivt. REKOMMENDERAR STARKT Läs mer
  • Gunay A

2020-05-14

Gunay A skrev om Sätra Trafikskola
    Rekommenderar trafikskolan starkt! Väldigt bra trafiklärare och skola. Lyckades ta körkortet på tre veckor tack vare dem😊 Läs mer
  • 2020-05-13

Ayse D skrev om Sätra Trafikskola
    Jag var jättenöjd, kommer rekommendera till alla som vill ta körkortet. Man Lär sig jätte mycket och dem kan förklara på ett sätt som man förstår direkt. Alla är trevliga och roliga. Läs mer
  • Rana Selin T

2020-05-11

Rana Selin T skrev om Sätra Trafikskola
    Superbra! Pedagogiska läraren som alltid håller sig lugna med en. De ser till att man känner sig säker och hjälper extremt mycket. Kunde inte förväntat mig mer, tack <3 Bästa körskolan!!!! Läs mer
  • Zahrah A

2020-04-30

Zahrah A skrev om Sätra Trafikskola
    Jag är så glad och jag tackar alla, speciellt tack till Muhsin som har tagit alla körlektioner med . Kommer rekommendera er starkt till de som ska ta körkort.❤️🌹🙏🏻 Läs mer
  • 2020-04-23

Leman K skrev om Sätra Trafikskola
    Har tagit körkortet tack vare Yasin. Hade aldrig klarat det utan honom . Han är så duktig att jag behövde ta bara hälften av de lektioner jag tänkte ta. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-04-09

Tülay K skrev om Sätra Trafikskola
    De är jätteduktiga lärare. Jag fick lära mig mycket av dem. Kunniga lärare, bästa trafik skolan. Läs mer
  • 2020-03-09

Ali B skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa trafikskolan rekommenderar till alla som vill skaffa körkort. Läs mer
  • 2020-03-08

Ayse Y skrev om Sätra Trafikskola
    Rekommenderar trafikskolan starkt! Väldigt bra trafiklärare och skola👍 Läs mer
  • 2020-03-06

Fatma Y skrev om Sätra Trafikskola
    Bästa trafikskolan!!!
    Bra lärare som kommer med bra tips. Välj Sätra utaan tveeeekan, värt priset rimliga priser med! Man känner sig bekväm med lärarna. Läs mer
  • 2020-03-04

Ece Y skrev om Sätra Trafikskola
    Jag är så tacksam för en underbar lärare Yasin alp för en fantastiskt jobb, han har lärt mig grunden och regler tacka för Yasin abi har jag tagit körkortet
    Rekommenderar starkt Sätra trafikskola och min underbara lärare yasin Läs mer
  • 2020-03-03

Erdem Y skrev om Sätra Trafikskola
    Om ni vill ta körkort snabbt sätra trafikskolan är rätt adress för den. Läs mer

Stensätravägen 8, 127 39 Skärholmen