Vinsta Trafikskola

Krossgatan 28, 162 50 Vällingby — Visa karta

Hos oss på Vinsta Trafikskola ska du känna dig bekväm från handledarutbildning tills dess att du har ditt körkort i handen!

Vi utbildar för körning i både automat- och manuellt växlad bil och hjälper dig gärna att planera din utbildning och skapa ett upplägg för dig och dina behov. Om du har kört mycket eller lite tidigare, hur bekväm du känner dig med teorin och flera andra omständigheter påverkar hur vi föreslår att du ska öva inför uppkörningen.

Är du dyslexiker? Vi har behörighet och alla hjälpmedel tillgängliga. Läs- och skrivsvårigheter ska inte hindra dig från att ta körkort!

Vill du snabba på utbildningen lite? Gå vår intensivkurs! Då schemalägger vi körlektioner både på för- och eftermiddag och du får tillgång till våra datorer och teorimaterial. Vi erbjuder även de två obligatoriska riskutbildningarna: Riskettan och Risktvåan (halkbanan).

Läs vad 83 kunder tycker om Vinsta Trafikskola

• Axel D
    Axel D skrev om Vinsta Trafikskola
    Köpte ett dussin körlektioner, online tjänst för teori, hyrning av bil och risk ettan.
    Förväntade mig mer samma typ av körstil av lärarna men där skillde det sig väldigt mycket.
    Onlinetjänsten var sådär, täckte inte allt som man behövde veta och ibland kom det frågor som man inte alls hade läst om. Läs mer
  • Koroush E
    Koroush E skrev om Vinsta Trafikskola
    Hej

Jag bemötts alltid väl av personalen och särskilt av min lärare Shaker. Han är en bra lärare och duktig pedagog och alltid satsar 100% för att utbilda sina elever till professionella förare. Jag är mycket tacksam av honom att har lyckats att lära mig att köra bil. Jag ska tacka mina andra lärare , Johannes, som enligt min bedömning han är också en bra lärare och bra pedagog. Läs mer
  • Fabian N
    Fabian N skrev om Vinsta Trafikskola
    Som en lite 'äldre' körskoleelev behövde jag lugn och pedagogiska förklaringar, för att höja nivån. Körde med både Anders och Yohannes, båda riktigt trygga och bra på sitt jobb! Vänligt bemötande och schysst service från Basim, och alla andra på Vinsta trafikskola! Rekommenderas! Läs mer
  • Alice C
    Alice C skrev om Vinsta Trafikskola
    Vinsta trafikskola är väldigt professionella i de dem gör. Stort tack till Shaker som är en väldigt bra lärare. Tusen tack! Läs mer
  • Inés D
    Inés D skrev om Vinsta Trafikskola
    Underbar trafikskola med duktiga lärare. Är nöjd med all hjälp jag fick av trafikskolan. Jag fick mitt körkort efter ca 3 månader sedan jag började köra.
    Stort tack till Shaker som ställde upp för mig när jag skulle köra upp andra gången.
    Och tack för din tålamod under körlektionerna.
    ✨✨✨ Läs mer
  • Jessika K
    Jessika K skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag köpte för 30,000 kr. Det bästa med stället var Lotta min lärare. Hon var snäll, kul att vara med, hon såg verkligen till att man förstod på sitt eget sätt. Läs mer
  • Eva Mari Z
    Eva Mari Z skrev om Vinsta Trafikskola
    Paket/15 lektioner Risk1 och 2.
    Teori..stöd och oänderligt stöd vid uppkörning..två extra körlektioner som gav en gokänsla av min kompetens. Avslutar med oänderlig eloge av tillit och 'du kan. Min bilskollärare fanns i motgång och ställde upp på sin fritid som blev medgång. Så professionellt mentaliserande.
    Tack för DU och ni andra stöttade mig/Eva Läs mer
  • Atiqullah L
    Atiqullah L skrev om Vinsta Trafikskola
    Very professional, highly recommend Läs mer
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag hade en mycket lärorik tid på vinsts trafikskola och min lärare Johannes var toppen! Läs mer
  • Carola L
    Carola L skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag är supernöjd med Vinsta trafikskola. Pedagogisk körlärare, service med handledarkurs, risk 1 och risk 2. Det har varit smidigt med tidsbokning och med information. Läs mer
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Vinsta Trafikskola
    Hej!

Jag tycker att ni var jätte trevliga. Jag övningskörde med Assin vilket var toppen då jag fick möjligheten att köra på helger.

Mvh Gabriella Läs mer
  • Fanny O
    Fanny O skrev om Vinsta Trafikskola
    Personalen på vinsta trafikskola är oerhört trevliga, köpte paket 2 och det funkade jättebra. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Vinsta Trafikskola
    Bra lärare. Bra att det finns möjlighet att ha lektion under helger. Har köpt paket med körlektioner och därmed fått relevant information och utbildning för att kunna ta körkort. Olika lärare har ibland gett olika råd. Läs mer
  • Adam M
    Adam M skrev om Vinsta Trafikskola
    Stort tack till er alla. Extra stort tack till Azin, kommer sakna våra samtal under körlektionerna. Fantastisk körskola med bra stöd och klockren utbildning. Gjorde allt via dem (risk 1 och 2, övningskörning och lånade bil för uppkörningen) och tog körkortet på första försöket. Läs mer
  • Martin Jonasson M
    Martin Jonasson M skrev om Vinsta Trafikskola
    Bra lektioner, jag lärde mig mycket. Bra bemötande på kontoret. Övningskörde mycket hemma innan och köpte 6 lektioner för att finslipa körandet. Det gjorde nytta och nu har jag körkortet i handen! Läs mer
  • Grover E
    Grover E skrev om Vinsta Trafikskola
    Not good at all!......................................................... Läs mer
  • Joel Olsson J
    Joel Olsson J skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag köpte 2 körlektioner introduktions-kurs och ett "uppkörnings test" på Vinsta trafikskola.
    Jag har inte något speciellt att klaga på, bemötandet var trivsamt, undervisningen var rolig och lärorik och jag kände att de lärare som undervisade mig kom med väldigt goda tips. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Vinsta Trafikskola
    Tack!
    Tack för allt. Stöd, peppning, hjälp, trygghet. För mig var det ett stort steg att i vuxen ålder bestämma mig och ta steget att ta mitt körkort. Men från den allra första mailkontakten, första mötet, upplägg, lektioner och anpassning av tider för att få det att fungera med mitt eget fullspäckade arbetsliv har Vinsta trafikskola alltid levererat. Och nu har jag KÖRKORT! Mitt, eget!!! Tack alla på Vinsta trafikskola och tack Faozi! Jag kommer att sakna er! Men jag kan garantera att när det är dags för min dotter om något år är det er vi kommer till!
    /Anna Läs mer
  • Zandra A
    Zandra A skrev om Vinsta Trafikskola
    Efter att ha kört på annan trafikskola och blivit mycket otrevligt bemött är jag superglad att jag började köra på Vinsta trafikskola. Faozi har varit en mycket bra lärare. Jag gjorde även handledarkursen och halkbanan via Vinsta och var mycket nöjd med dessa. Efter att ha kört hr klarade jag teori och uppkörning på första försöket. Tack! Läs mer
  • Nasita M
    Nasita M skrev om Vinsta Trafikskola
    Om omdömet skulle endast gå på körkunskaper hade jag lagt en 4-5 på betyget. Men när det gäller bemötandet och pedagogiskt förhållningssätt kan jag ge en 0-1, i alla fall vad det gäller handledarekursen som hölls idag, 4/11-2017.
    Hur kan en vuxen person, i rollen som utbildare, vara respektlös mot deltagarna som ändå har betalat för kursen?!
    Att rekommendera denna skola, åtminstone för handledarekursen, kommer aldrig på tal. Min yngsta ska också snart börja övningsköra men definivt INTE någon kurs via denna skola med respektslös och opedagogisk utbildare. Mycket förvånad att folk betalar för dålig service och inte lägger upp en officiell feedback!
    Hoppas skolan ser recensionen och kollar av med respektive utbildaren. Tack Läs mer
    2017-11-04 Vinsta Trafikskola svarar Nasita M
    Tack för din feedback Nasita. Vi kommer ta upp den här kritiken med utbildaren.
  • Sara N
    Sara N skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag köpte 20st körlektioner á 40 min från Vinsta trafikskola och hade möjligheten att boka in de under de närmaste veckorna innan mitt prov. Fick köra med olika lärare och har aldrig blivit så vänligt bemött! Alla hade olika egenskaper vilket gjorde att jag lärde mig nya saker konstant och jag kände mig även bekväm med alla lärare. Super nöjd! Läs mer
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Vinsta Trafikskola
    Alla som jobbade på vinsta trafikskola var hjälpsamma och trevliga. Jag körde med 2 olika lärare, den andra längre än den första. Båda var duktiga och mycket snälla. Jag gick både riskettan och halkbana via denna trafikskola och allt funkade jättebra! Helt klart nöjd med den hjälp jag fått, speciellt för att flera varit så tillmötesgående vid flera tillfällen. 5/5 helt klart. Läs mer
  • Dina S
    Dina S skrev om Vinsta Trafikskola
    Lyckades äntligen ta körkortet efter att halvhjärtat försökt i över 10 år och via över 5 olika trafikskolor. Detta mycket tack vareMagedy och Anders tålamod och pedagogiska sätt.
    Extra plus för att man kör bil för varje minut man betalar. De andra skolor jag har haft har lektionstiden börjat ticka i väntrummet och 10 min kunde ibland gå till att bara ta sig till den parkerade bilen och komma igång.

Rekommenderad varmt!! Läs mer
    Lina gillar detta
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Vinsta Trafikskola
    Min lärare lotta lärde mig allt inför körkortet på ett genuint och bra sätt. Rekommenderar stark denna körskola. Läs mer
  • Philip J
    Philip J skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag tycker att läraren hjälpte mig betydligt mycket mer än om jag hade kört endast privat. Det är lätt att missa detaljer om man bara kör privat. Läs mer
  • Shayan J
    Shayan J skrev om Vinsta Trafikskola
    Mycket bra, pedagogiska och anpassar sig efter elevens behov. Stort tack till Anders som stod ut med mig också. Läs mer
  • sandra r
    sandra r skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    Har inte börjat övningskört med er men än så länge har det varit bra. Läs mer
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Jag tyckte kursen var informationsrik och levde upp till mina förväntningar. Alla som jobba där när jag hade kursen var väldigt trevliga och välkomnade! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Trevlig o engagerad lärare med en hel del anekdoter gjorde att tiden flög. Läs mer
  • Salam D
    Salam D skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Kursledaen var kunnig, rolig och väl motiverad. Kurs innehåll var anpassde till deltagare. Läs mer
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Väldigt bra bemötande! Effektiv och snabb inlärning som gav resultat snabbt! Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Vinsta Trafikskola
    Bra trafikskola! Jättetrevlig och tillmötesgående personal som svarar snabbt både på telefon och mejl. Har inte varit några problem att boka om lektioner vid behov. Hade två olika trafiklärare under min tid som elev och båda två var väldigt pedagogiska och duktiga lärare. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Vinsta Trafikskola
    Två veckor med den här skolan o läraren Yohannes, så fick jag körkort på första försöket. Grym skola! Bra lärare! Läs mer
  • Lovisa I
    Lovisa I skrev om Vinsta Trafikskola
    Har varit nöjd med vi sta trafikskola. Tack för all hjälp jag fått för att klara mitt körkort. Speciellt vill jag tacka Lotta och magedy för att ni stöttar och varit sä envisa med mig.
    Tack för all hjälp Vinsta trafikskola
    Lovisa Ibstedt Läs mer
  • Mickaela H
    Mickaela H skrev om Vinsta Trafikskola
    Blev alltid vänligt bemött, och paketpriserna var helt ok. Tyckte dock inte att det var helt problemfritt.. lite svårt att få tider samt att jag bokade risktvåan men blev borttappad från listan och ombedd att boka om, stod på mig och dem löste det tillslut. Kändes ändå lite slarvigt. Tog 16 enkellektioner utan att riktigt komma nånvart, bytte lärare och det blev bättre men då va lektionerna jag betalt för slut och det slutade med att det var privatkörningen som fick mig redo för att tillslut ta kortet... Läs mer
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Vinsta Trafikskola
    Vinsta trafikskola har varit bra på att lära ut och samtidigt tagit det i en bra tackt ! Läs mer
  • Adem B
    Adem B skrev om Vinsta Trafikskola
    Grymt företag! Bra bemötande! Bra kunskapförmedling! Jag tog körkortet idag! Läs mer
  • Nora L
    Nora L skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag tog ca 15 körlektioner, varav en var en utbildningskontroll. Har också gått handledarutbildning, risk 1a och risk 2a på Vinsta trafikskola. Lekrionerna var lärorika och bra och jag trivdes jättebra med min lörare Lotta. När jag frågade om hjälp att planera min körning bokades ett möte in och jag fick hjälp att göra ett upplägg-jättestor hjälp! Läs mer
  • Emily S
    Emily S skrev om Vinsta Trafikskola
    Rekommenderar Vinstas trafikskola starkt! Fick jättebra bemötande och två lärorika körlektioner innan uppkörning. Maged var pedagogisk och gav bra konstruktiv feedback och tips på vad jag kunde finslipa till uppkörningen, som jag sedan klarade utan problem! Tack för er hjälp. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Det var väldigt bra, han som hade kursen var trevlig, uppmanade till frågor och försökte alltid dra in en och få en att tänka efter genom att ställa frågor Läs mer
  • Forell M
    Forell M skrev om Vinsta Trafikskola
    Mycket bra, väldigt hjälpsamma och pedagogiska administratörer och lärare. Läs mer
  • Susanna D
    Susanna D skrev om Vinsta Trafikskola
    En oerhört varmt och proffsigt bemötande både i samband med bokningar av lektioner men framförallt av Lotta min trafiklärare som med oerhört engagemang både såg mina problem från första lektionen och kunde anpassa kursen efter mina personliga behov. Varje lektion var en glädje att genomföra och det var så tryggt att ha Lotta och Vinsta trafikskola vid min sida hela vägen fram till färdigt körkort. Något som jag aldrig trott jag skulle lyckas med. Många år av misslyckande och flera försök lyckades Vinsta trafikskola hjälpa mig att vända. En genuin och engagerad och varm trafikskola. Hela kursplanen var väl genomtänkt och personlig. TUSEN TACK!!! Läs mer
  • Susanna D
    Susanna D skrev om Vinsta Trafikskola
    En oerhört varmt och proffsigt bemötande både i samband med bokningar av lektioner men framförallt av Lotta min trafiklärare som med oerhört engagemang både såg mina problem från första lektionen och kunde anpassa kursen efter mina personliga behov. Varje lektion var en glädje att genomföra och det var så tryggt att ha Lotta och Vinsta trafikskola vid min sida hela vägen fram till färdigt körkort. Något som jag aldrig trott jag skulle lyckas med. Många år av misslyckande och flera försök lyckades Vinsta trafikskola hjälpa mig med detta. En genuin och engagerad och varm trafikskola. Hela kursplanen var väl genomtänkt och personlig. TUSEN TACK!!! Läs mer
  • Badr J
    Badr J skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag hade inte kunnat ta körkortet utan de på Vinsta Trafikskolan Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Vinsta Trafikskola
    Den var bra! Man fick lära sig mycket på kort tid Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Vinsta Trafikskola
    Snälla och duktiga lärare som alltid kan svara på frågor och berättar hjälpsamt om man gör något fel Läs mer
  • Simon R
    Simon R skrev om Vinsta Trafikskola
    Bästa bilskolan! Bästa läraren Johannes ! Läs mer
  • Eleonor N
    Eleonor N skrev om Vinsta Trafikskola
    Det har varit en positiv upplevelse från början till slut. Fått den hjälp och feedback som behövts av min körlärare. Bra tips vad som är viktigt att tänka på. Har studerat inför teoriprov själv hemma så inte tagit hjälp från trafikskolan på den punkten. Bra stöttning även inför uppkörningen. Kommer varmt rekomendera körskolan till andra. Läs mer
  • Ann-Sofie L
    Ann-Sofie L skrev om Vinsta Trafikskola
    Toppen! Alla lärare har varit jättebra. Jag har känt mig trygg och lärt mig på ett förtjänstfullt sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Vinsta Trafikskola
    Bra, trevliga och pedagogiska lärare som man känner sig trygg med! Läs mer

Krossgatan 28, 162 50 Vällingby