Vinsta Trafikskola

Krossgatan 28, 162 50 Vällingby — Visa karta

Hos oss på Vinsta Trafikskola ska du känna dig bekväm från handledarutbildning tills dess att du har ditt körkort i handen!

Vi utbildar för körning i både automat- och manuellt växlad bil och hjälper dig gärna att planera din utbildning och skapa ett upplägg för dig och dina behov. Om du har kört mycket eller lite tidigare, hur bekväm du känner dig med teorin och flera andra omständigheter påverkar hur vi föreslår att du ska öva inför uppkörningen.

Är du dyslexiker? Vi har behörighet och alla hjälpmedel tillgängliga. Läs- och skrivsvårigheter ska inte hindra dig från att ta körkort!

Vill du snabba på utbildningen lite? Gå vår intensivkurs! Då schemalägger vi körlektioner både på för- och eftermiddag och du får tillgång till våra datorer och teorimaterial. Vi erbjuder även de två obligatoriska riskutbildningarna: Riskettan och Risktvåan (halkbanan).

Läs vad 121 kunder tycker om Vinsta Trafikskola

• 2020-01-28

Nora P skrev om Vinsta Trafikskola
    Helt klart bra. Använde deras trafikskola online för att plugga till teorin. Och sen tog 4körlektioner och bokade även uppkörning och teoriprov via trafikskolan. Mycket trevlig körskola lärare Anders som hjälpte min hela vägen till körkortet. Dom missade dock att boka förlängt tid på teoriprovet som jag skulle fått men som tur klarade jag det ändå. Jag hade kört mycket hemma innan jag tog lektioner vilket var bra då det inte var så mycket kvar att träna på då. Läs mer
  • Sarah F

2020-01-28

Sarah F skrev om Vinsta Trafikskola
    Bästa trafikskola och bäste Janne trafiklärare 💪🏻 Läs mer
  • 2020-01-14

Totte H skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag hade kört ungefär ett halvår med mina föräldrar när jag kännde att det var dags att ta tag i mitt körkort. Jag kollade lite priser och insåg att den här trafikskolan hade bra priser och låg nära mig. Jag tog en testlektion och var väldigt nöjd, jag gillade läraren som var väldigt duktig och pedagogisk. Jag köpte ett paket med 5 dubbellektioner, riskettan, risktvåan och en fantastisk app. Jag började köra mina lektioner och efter den andra sa min lärare att om jag hade klarat fyra test på appen och det vi skulle göra nästa gång så skulle vi boka uppköringen. Jag kommer tillbaka nästa gång och körningen går inte helt hundra. Jag har lite för högt temp och gör små missar. Sen när jag kommer gången efter det så kör vi samma sak igen och det gå bra han ger mig massa beröm, sedan plockar han up sitt block och säger att han vill träffa mig 4 gånger till. Jag känner mig totalt lurad och går där ifrån med en sten i hjärtat. Jag har inte bokat någon uppkörnings tid då jag antagit att jag ska få det via körskolan. Men jag vill inte tillåta dem att mjölka mig på mer pengar. Så det slutar med att jag bokar första bästa tiden som råkar vara i huddiksvall. Jag åker dit och klarar provet galant. Sedan när jag ringer körskolan och vill ha tillbaka mina pengar för den lektionen jag ej har tagit. Men jag kan ej få tillbaka den.
    Känner mig rejält lurad och besviken då det började så bra och allt verkade perfekt från en början! Läs mer
    2020-01-14 Vinsta Trafikskola svarar Totte H
    Hej Totte !
    Det är tråkig att du känner dig lurat !
    Vi har en undervisnings plan som består av 15 st olika moment och 60 st delmoment som vi måste följa , och du ska vara godkänd på alla dessa delmoment för att vi ska boka kör samt teori prov. Vår tanke är inte att lura våra körkortselever på pengar, vi vill att elev som vi utbildar är trafiksäker, riskmedveten och miljömedveten. jag vill inte påstå att du saknar dessa egenskaper, du är säker en duktig bilförare men vi har våra krav.
    Om du har körlektioner som du inte har utnyttjat, självklart du ska få dina pengar tillbaka, kontakta trafikskolan ! du verkar ha fått fel information.
    Slutligen vill jag gratulera dig körkortet kör försiktig.
  • 2019-12-20

Endreas T skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag köpte 5 lektioner och jag tycker dom bemötte mig bra och dom ville mitt bästa Läs mer
  • 2019-12-19

David S skrev om Vinsta Trafikskola
    Köpte ett paket med 10 lektioner och risk 1 och 2, sedan ytterligare lektioner, tack vare vinsta trafikskola har jag nu lyckats ta körkort på ca 1 år. Är extremt nöjd med lärarna. Läs mer
  • 2019-12-16

Isabelle D skrev om Vinsta Trafikskola
    Körlektioner
    Riskettan och tvåan Läs mer
  • 2019-12-13

Tara G skrev om Vinsta Trafikskola
    Rättvis och bra undervisning, som lett fram till körkort! Tackar för det :) Läs mer
  • 2019-11-19

Shaneela K skrev om Vinsta Trafikskola
    Bästa trafikskolan!!! 😁 Fick alltid ett jättebra bemötande från alla på skolan. Gjorde all min körning på skolan. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket tack vare Vinsta Trafikskola och speciellt tack vare Shaker som var min körlärare.Kan verkligen rekommendera Vinsta Trafikskola! Läs mer
  • Linda A

2019-11-11

Linda A skrev om Vinsta Trafikskola
    Världens bästa körskola. Jag är så nöjd! Klarade uppkörningen och teoriprovet på första försöken. Tack för allt Vinsta trafikskola. Läs mer
  • 2019-11-07

Seida K skrev om Vinsta Trafikskola
    Jättenöjd!
    Rekommenderar starkt denna skola. Läs mer
  • Mats F

2019-10-16

Mats F skrev om Vinsta Trafikskola
    Köpte en intensivkurs och mina förväntningar var så klart att ta körkort direkt efter den. Jag övningskörde privat 1 månad innan starten och när kursen var slut så fixade jag både teorin och uppkörningen på första försöket. Jag är supernöjd med allt, från bemötandet i receptionen till fantastiskt bra lärare (Janne). Finns absolut ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-11

Josefine P skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag gick intensivkurs på två veckor och sedan en till dubbellektion och körde upp med skolan. Jag hade två olika lärare och blev bemött väldigt bra av båda två, och alla som jobbar där har varit väldigt trevliga mot mig. Undervisningen var väldigt bra och gjorde att det blev lätt att lära sig samt öva även hemma och jag gick många bra tips. Jag är väldigt tacksam för lektionerna och den hjälp jag fått då jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket:) Läs mer
  • 2019-10-10

Leo J skrev om Vinsta Trafikskola
    Mycket trevliga samt vet vad dom håller på med! Läs mer
  • Maria B

2019-10-02

Maria B skrev om Vinsta Trafikskola
    Rekommenderar starkt denna körskolan till alla som vill lära sig att köra ordentligt! Jag köpte Intensivkurs paket med 15 dubbla körlektioner. Fick köra med Shaker som visade sig vara jätte lugn, professionell och kunnig och hjälpte mig på bästa möjliga sätt. Tack vare Vinsta trafikskola och deras engagemang jag klarade både teori och uppkörningen på första försök! Läs mer
  • Torbjörn L

2019-09-22

Torbjörn L skrev om Vinsta Trafikskola
    Allting klaffade perfekt och duktiga lärare 😀✌😀 Läs mer
  • Mohamed A

2019-08-15

Mohamed A skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag köpte 15 dubbla körlektioner, riktigt bra företag som bemöter alla väl. Jag vill vill få körkortet och kanske ha en lärare som är lugn. Jag fick en lärare där som heter Johannes, en riktig bra lärare som är lugn och kunnig. Mitt upplevelse va utmärkt, skulle absolut kunna rekommendera denna körskola. Läs mer
  • 2019-08-09

Ulf M skrev om Vinsta Trafikskola
    Målinriktat och hjälpsamt. Bra stöd inför uppkörningen. Läs mer
  • 2019-07-18

Jennifer N skrev om Vinsta Trafikskola
    Har bara positivt att säga om denna körskola! Seriösa, drivna och tillmötesgående.
    Har kört mest med Janne som är pedagogisk, härlig och alltid hjälpsam. Tack till dig Janne för att du trott på mig sen första början, att du gjort körlektionerna till lektioner att längta till och att du alltid ställt upp. Utan dig hade jag aldrig tagit mitt efterlängtade kort idag. Stor kram till er alla! / Jennifer Läs mer
  • 2019-06-18

Ida L skrev om Vinsta Trafikskola
    Väldigt bra upplevelse! Bra lärare och utbildningar! Läs mer
  • Abraham T

2019-05-09

Abraham T skrev om Vinsta Trafikskola
    Vinsta trafikskolan är ett perfekt trafikskola! med jätte duktiga och trevliga läraren. Man lär sig allt man behöver för att kunna köra på ett säker och miljö vanligt sätt. Har köpt ett mellan paket och klarade på första försöket. ❤️🙌🏻 Läs mer
  • 2019-04-17

Jacqueline B skrev om Vinsta Trafikskola
    Hjälpsamma snälla och stöttande oavsett hur hopplös du är på att köra bil! Läs mer
  • 2019-03-29

Salah M skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag rekommenderar den här trafikskolan, kunniga och hjälpsamma personal med lång erfarenhet. De har hjälpt mig enormt med att ta körkortet på första försöket. Läs mer
  • Abdull ali S

2019-03-28

Abdull ali S skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag tyckte att Vinsta Trafikskola var bra för att de hjälpe mig även utanför sin dagliga schema. Vi stannade och gick igenom allt vi gjorde på körlektionen om vad gick bra och vad kan förbättras.
    Tack till Vinsta Trafikskola Läs mer
  • 2019-03-26

Suleimani A skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag tycker att Vinsta trafikskola har hjälpt mig som jag förväntad mig. Läs mer
  • Angelina K

2019-03-24

Angelina K skrev om Vinsta Trafikskola
    Härligt och proffsigt bemötande. Trevliga människor som jag har träffat på Vinsta Trafikskola. Väldigt kunniga, proffsiga och hjälpsamma lärare. Har redan rekommenderat den skolan till mina kompisar. Tack för den fina hjälpen från er!!! Läs mer

Yunia skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Hay kköpte Handledarkursen.
    Bemötande var bra.
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Jag fick bra information och vägledning.
    Tack! Läs mer

Daniel skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    Väldigt bra undervisning och diskussion, mycket bra undervisare Läs mer
  • Per

2019-01-04

Per skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Nyttig repititon av gamla trafikkunsksper
    Och tips på upplägg av handledning Läs mer

Fredrik skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Tråkigt ämne som handledaren fick att bli intressant och roligt. Läs mer

Li S skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Jag var på handledarkursen och tyckte att den var väldigt bra och informativ! Janne som höll i kursen var bra och rolig att lyssna på. Jag lärde mig mycket! Läs mer
  • Anneli W

2019-01-02

Anneli W skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Trevligt bemötande.
    Relevant och givande utbildning. Läs mer

Pia skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Gick handledarkurs med sonen. Trodde det skulle bli ”att sitta av obligatoriskt moment men blev mycket positivt överraskad. Kunnig & inspirerande föreläsare. Kan rekommendera! Läs mer

Moa skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Läraren på Vinsta trafikskola lyckades göra en förväntat långtråkig och oviktig kurs till en rolig, snabb och lärorik upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-29

Sara B skrev om Vinsta Trafikskola
    Bästa trafikskolan!!!! De gjorde så jag fick godkänt på mitt körprov på första försöket!! Läs mer
  • 2018-11-04

Jateni C skrev om Vinsta Trafikskola
    Eftersom jag fick mitt körkort på första försöket så antar jag att jag blivit upplärd på det rätta sättet! Läs mer
  • 2018-10-11

Tobias B skrev om Vinsta Trafikskola
    Det stora paketet

Väldigt bra

Lotta är en väldigt duktig lärare. Pedagogisk och kunnig Läs mer
  • Moa J

2018-10-09

Moa J skrev om Vinsta Trafikskola
    Körde både ett paketpris och enstaka körlektioner med start juli. Körde ingenting privat och tog körkortet i slutet av september.
    De var väldigt flexibla med att hitta tider att köra och fick mycket mängdträning då man kör dubbellektion a 40 min.
    De hjälpte till att boka uppkörning och teoriprov samt stöttade och satsade när det började närma sig uppkörningen.

Tack vare Vinsta kan jag köra bil bättre än somliga bekanta som haft körkort en längre tid! Det är så coolt! Läs mer
  • 2018-10-09

Daniel V skrev om Vinsta Trafikskola
    Hade redan en del kunskaper sedan innan från en körskola i en annan stad där jag tidigare bodde, samt hade haft ett långt uppehåll i min övningskörning sedan dess. Jag tänkte därför att mina kunskaper var otypiska och svårbedömda men detta verkade inte vara något som helst problem, det kändes som att körläraren förstod snabbt vad jag kunde och la fokus på rätt saker. Jag körde 9 lektionstillfällen (tror jag) och gjorde teorin online parallellt. Prisvärt även om jag inte fick någon “paket-deal” på det sättet. Läs mer
  • 2018-09-16

Axel D skrev om Vinsta Trafikskola
    Köpte ett dussin körlektioner, online tjänst för teori, hyrning av bil och risk ettan.
    Förväntade mig mer samma typ av körstil av lärarna men där skillde det sig väldigt mycket.
    Onlinetjänsten var sådär, täckte inte allt som man behövde veta och ibland kom det frågor som man inte alls hade läst om. Läs mer
  • Koroush E

2018-09-07

Koroush E skrev om Vinsta Trafikskola
    Hej

Jag bemötts alltid väl av personalen och särskilt av min lärare Shaker. Han är en bra lärare och duktig pedagog och alltid satsar 100% för att utbilda sina elever till professionella förare. Jag är mycket tacksam av honom att har lyckats att lära mig att köra bil. Jag ska tacka mina andra lärare , Johannes, som enligt min bedömning han är också en bra lärare och bra pedagog. Läs mer
    Vinsta Trafikskola gillar detta
  • 2018-08-10

Fabian N skrev om Vinsta Trafikskola
    Som en lite 'äldre' körskoleelev behövde jag lugn och pedagogiska förklaringar, för att höja nivån. Körde med både Anders och Yohannes, båda riktigt trygga och bra på sitt jobb! Vänligt bemötande och schysst service från Basim, och alla andra på Vinsta trafikskola! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-19

Alice C skrev om Vinsta Trafikskola
    Vinsta trafikskola är väldigt professionella i de dem gör. Stort tack till Shaker som är en väldigt bra lärare. Tusen tack! Läs mer
  • Inés D

2018-06-12

Inés D skrev om Vinsta Trafikskola
    Underbar trafikskola med duktiga lärare. Är nöjd med all hjälp jag fick av trafikskolan. Jag fick mitt körkort efter ca 3 månader sedan jag började köra.
    Stort tack till Shaker som ställde upp för mig när jag skulle köra upp andra gången.
    Och tack för din tålamod under körlektionerna.
    ✨✨✨ Läs mer
  • Jessika K

2018-06-08

Jessika K skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag köpte för 30,000 kr. Det bästa med stället var Lotta min lärare. Hon var snäll, kul att vara med, hon såg verkligen till att man förstod på sitt eget sätt. Läs mer
  • 2018-04-27

Eva Mari Z skrev om Vinsta Trafikskola
    Paket/15 lektioner Risk1 och 2.
    Teori..stöd och oänderligt stöd vid uppkörning..två extra körlektioner som gav en gokänsla av min kompetens. Avslutar med oänderlig eloge av tillit och 'du kan. Min bilskollärare fanns i motgång och ställde upp på sin fritid som blev medgång. Så professionellt mentaliserande.
    Tack för DU och ni andra stöttade mig/Eva Läs mer
  • Atiqullah L

2018-04-08

Atiqullah L skrev om Vinsta Trafikskola
    Very professional, highly recommend Läs mer
  • 2018-03-24

Marcus M skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag hade en mycket lärorik tid på vinsts trafikskola och min lärare Johannes var toppen! Läs mer
  • 2018-03-05

Carola L skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag är supernöjd med Vinsta trafikskola. Pedagogisk körlärare, service med handledarkurs, risk 1 och risk 2. Det har varit smidigt med tidsbokning och med information. Läs mer
    Vinsta Trafikskola gillar detta
  • Gabriella G

2018-02-01

Gabriella G skrev om Vinsta Trafikskola
    Hej!

Jag tycker att ni var jätte trevliga. Jag övningskörde med Assin vilket var toppen då jag fick möjligheten att köra på helger.

Mvh Gabriella Läs mer
  • 2018-01-31

Fanny O skrev om Vinsta Trafikskola
    Personalen på vinsta trafikskola är oerhört trevliga, köpte paket 2 och det funkade jättebra. Läs mer

Krossgatan 28, 162 50 Vällingby