Vinsta Trafikskola

Hos oss på Vinsta Trafikskola ska du känna dig bekväm från handledarutbildning tills dess att du har ditt körkort i handen!

Vi utbildar för körning i både automat- och manuellt växlad bil och hjälper dig gärna att planera din utbildning och skapa ett upplägg för dig och dina behov. Om du har kört mycket eller lite tidigare, hur bekväm du känner dig med teorin och flera andra omständigheter påverkar hur vi föreslår att du ska öva inför uppkörningen.

Är du dyslexiker? Vi har behörighet och alla hjälpmedel tillgängliga. Läs- och skrivsvårigheter ska inte hindra dig från att ta körkort!

Vill du snabba på utbildningen lite? Gå vår intensivkurs! Då schemalägger vi körlektioner både på för- och eftermiddag och du får tillgång till våra datorer och teorimaterial. Vi erbjuder även de två obligatoriska riskutbildningarna: Riskettan och Risktvåan (halkbanan).

Läs vad 164 kunder tycker om Vinsta Trafikskola 2

2022-08-23 Insamlad av företaget
    Jag blev bemöttat på ett bra och professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att lära mig bil på ett säkert sätt och få körkortet. Vilket levde upp dem som bäst genom bra undervisning.
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Jätte trevlig personal och super duktiga lärare.
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Jag bokade ett paket med 10 lektioner. Under dessa 10 lektioner fick jag hjälp av 2 lärare, främst Janne men även Shaker. Båda var till enorm hjälp och gav alltid bra guidning och tips. De var pedagogiska och efter alla lektioner känner jag mig äntligen väldigt trygg att vara ute i trafiken.
  • 2022-06-10 Insamlad av företaget
    Tycker att allt fungerar super med denna trafikskola. Janne är en superbra trafiklärare och hjälpte mig med mycket! Jag köpte inget paket utan ville se vilken nivå jag låg på efter varje körlektion. Slutade med att Janne rekommenderade 6 lektioner men det slutade med att jag endast behövde 4.
  • Sina Rahimi S
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Det var underbart jag är jätte tacksam från Vista trafikskola och min lärare Shakar som kämpade mycket. Jag ska jätte gärna rekommendera Vista trafikskola till mina kompisar.

Tack så jättemycket

Vänliga hälsningar Sina
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Kunniga, pedagogiska och humana lärare.
    Strukturerad utbildning som har levt upp till förväntningarna.

Rekommenderar Vinsta trafikskola starkt och varmt!
  • 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Alla bemötte en trevligt och var väldigt snälla och lugna under hela upplevelsen.
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    It was a wonderful learning experience with Vinsat traffikskola . While the entire staff was supportive during my driving lessons and bookings , I must say Shaker really invested time and effort to ensure that I learn the correct way , and be comfortable to Swedish driving.

I was looking for a traffikskola , who can assess my driving and help me clear my Driving exam . Vinsta traffikskola stood upto my expectation and help me thoroughly understands the fundamentals for driving and clearing the exam.

It was a very good engagement with Shaker . Thanks for all the learning and wonderful experience .
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Ett fantastiskt resa med till min körkort. Väldigt erfaren lärare och tack så mycket alla hjälpte mig.
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött från introduktion till uppkörning, bidrog till en känsla av trygghet under lektioner. Företaget levde upp till mycket högre än förväntningarna. Köpte ett antal lektioner, introduktion, risk 1:an och lånade bil för uppkörning vid 2 tillfällen.

Mycket nöjd!
  • 2022-01-12 Insamlad av företaget
    Det är en vacker resa av mitt körkort med Vinsta träffikskolan. Det är en blandning av skratt, skoj och seriös kombination.

Jag rekommenderar Vinsta träffikskolans körinlärning med träffiklärare shaker, Janne och khalil.
    Jag köpet 20 stycken övningskör lektioner.👍👍
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Jag är så tacksam för allt hjälpa jag har fått från de . Kunde inte önska mig bättre trafikskola än de . De har varit med mig på varje steg . Så glad att jag valde de . Super härliga och så fina!
  • 2021-12-15 Insamlad av företaget
    Erfarna och trevliga trafikläraren och personal. Tar hänsyn till vad man önskar och förväntar sig. Flexibla tider på lektionerna. Jätte nöjd och tack vare Vinsta trafikskola att jag fick körkortet.
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Jag fick ett väldigt fint bemötande av Vinsta trafikskola!

Det hade möjligtvis varit lite smidigare om det gick att boka lektioner ensam online, det var ibland lite omständigt att ringa varje gång man ville boka eller avboka en lektion. Men mestadels fungerade det väldigt bra.
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    De var snälla och förstående. De var bra på att säga vad jag var tvungen att bli bättre på och de lärde mig hur man körde på ett sätt så man lyckas med uppkörningen på 1 försöket
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    All personal är väldigt trevlig och duktiga. De vill ditt bästa och kan lära en mycket nya viktiga saker. Bra service!
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Det var en bara bemötande och ingen nedvärderade kommentarer. Jag som haft två lärare på grund av tid har inte haft några bekymmer, det var ett bra samspel. Så det blev inga problem när jag bytte. Mycket nöjd. Förväntningarna var att klara dem krav för att sedan göra uppkörningen på grund av brist på tid. Jag själv vill klara det så fort som möjligt fast på ett säkert sätt som jag tyck ni uppnådde. Så i allmänhet är jag mycket nöjd med eran tjänst.
  • 2021-09-30 Insamlad av företaget
    Best teacher Shaker, made me understand the logics very well. Thank you
  • 2021-09-30 Insamlad av företaget
    Positiva upplevelser
    Enkla att få tag på
    Snabb uppkörningstid
    Bra feedback under lektioner

Negativa upplevelser
    Hade en skuld p.g.a deras bokföring inte fungerade ordentligt vilket var osmidigt för mig som kund
    Körläraren som gav mig klartecken på att få ha uppkörningen meddelande inte sitt beslut till körskolans administratör så det var nära på att jag inte fick ha uppkörningen pga "bristande kunskaper"
  • 2021-09-28 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande, och jag fick lära allt som man behöver att kunna köra bra och miljö vänligt i trafiken
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Köpte paket 2 och körde manuell bil. Blev väl bemött av företaget och körlektionerna var anpassade efter min förutsättningar!
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    En varm, välkomnade och hjälpsam personal oavsett om det handlar om receptionisten, ägaren eller trafikläraren. När jag klarade teoriprovet visste alla om den nyheten och grattade mig så fort de såg mig samma nu när jag klarade uppkörningen.
    Hade en väldigt tålmodig lärare som visste hur han kunde pusha fram mina kunskaper och som trodde på mina förmågor. Han är väldigt tydlig, rak på sak och lättsam att ha med.
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Företaget gav oss bra bemötande med trevlig och pedagogisk trafiklärare. Som hjälpte mig att ta mitt körkort. Jag är mycket nöjd med mina körlektioner, som har gett mig mycket kunskap och bra körförmåga.
  • 2021-06-18 Insamlad av företaget
    Jag fick byta lärar 3-4 gånger och det stängde ner när jag behövde det mest pga CV.
    2021-05-18 Insamlad av företaget
    Bokade körlektioner, uppkörning och teoriprov via Vinsta Trafikskola. Blev väldigt väl bemött, samtliga funderingar och frågor blev besvarade. Jag hade inte så mycket förväntningar men tyckte att allting flöt på bra, alla körlärare och deras kollegor som jag kom i kontakt med var väldigt hjälpsamma och duktiga.
  • 2021-02-03 Insamlad av företaget
    Köpte ett paket med 30 lektioner där risk 1an, halkbanan & teoriskola online ingick.
    Tillsammans med trafikskolan bokades lektioner, teoriprov & uppkörning in direkt.

Jag hade kört lite innan men med hjälp av Vinsta Trafikskola, motivation & bästa Janne som trafiklärare så kunde jag 10 veckor senare ta det efterlängtade körkortet.

Janne var alltid pedagogisk, ärlig & stöttande under körlektionerna. Därför kan jag varmt rekommendera Vinsta Trafikskola och honom som lärare.
  • 2020-12-17 Insamlad av företaget
    Jag köpte parketter med 10 lektioner (5 dubbellektioner) och riskutbildning 1 & 2. Jag är väldigt nöjd med min utbildning. Bemötande av alla på skolan (som jag träffade) var mycket bra från start till slut på utbildningen. De var väldigt hjälpsamma. Enligt mig så var det ett väldigt bra upplägg att bara köra dubbellektioner då man hinner få ut mer av dessa. På en dubbellektion hinner man göra mycket och ett exempel är att du har tid att åka iväg en längre bit för att köra i området där du bokat din uppkörning. Det var även enklare för mig att få in i mitt schema, när du ändå är på plats är det skönt att köra ett längre pass. Jag var nöjd med min lärare och tycker att vi jobbade på ett bra sätt för att nå mitt mål.
    2020-12-05 Insamlad av företaget
    Den som vill ha körkort borde snabbt vända sig till Teghlat! Jag lämnade varje lektion med ett stort leende på läpparna och väntade ivrigt på nästa. Rekommenderar honom starkt.
    2020-12-02 Insamlad av företaget
    Teghlat är den bästa läraren rekommenderar starkt honom till alla andra elever som vill ta körkortet med en självsäkerhet och trosnde på sig själva. Kommer ni att klara uppkörningen som jag gjorde ☺️
  • FRIDA J
    2020-11-24 Spontant omdöme
    Superbra trafikskola! Man får ut mycket av lektionerna och man utgår ofta från Trafikverket där jag skulle köra upp. Toppenbra, rekommenderar starkt!
    2020-11-02 Insamlad av företaget
    Jag tyckte att vinsta trafikskola var perfekt!
    2020-10-21 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett paket med 20 lektioner samt bokpaket och kurser.
    Läste omdömena på hemsidan som lät för bra för att vara sant men allt från handledarkurs till uppkörning får 5+.
    Trevliga lärare och sköna bilar att köra.
    2020-10-20 Insamlad av företaget
    Köpte ca 46 körlektioner inklusive teriofrågor, teoribok, riskettan och halkbana. Bokade även in handledarkurs och lånade körskolans bil på uppkörningen. Jag ville bli av med rädslan för att köra bil och lyckades övervinna min rädsla tack vare en bra utbildning och pedagogiska lärare. Min trafiklärare lugnade ner mig på uppkörningsdagen och ett stort plus var att vi körde runt en timma innan provet. Jag lyckades med uppkörningen på första försöket!!
  • Tomas B
    2020-10-12 Insamlad av företaget
    Mycket bra lärare som hjälpte mig att äntligen ta körkortet.
    Jag kan verkligen rekommendera den här körskolan.
    2020-10-02 Insamlad av företaget
    Använde mig av ett paket hos vinsta trafikskola. Jobbade aktivt med min lärare Shaker. Han hjälpte mig att bli en bättre förare och gjorde så jag kunde ta mitt körkort på första försöket. Tycker verkligen det har varit en bra upplevelse!
    2020-09-29 Spontant omdöme
    Bra trafikskola med bra utbildning! Teghlat är en jätte bra lärare, rekommenderar starkt!
    2020-09-10 Spontant omdöme
    Värsta jag varit med om! Känner mig lurad på pengar. Köpte ett packet med 20 körlektioner samt risk 1 och risk 2, vad de inte nämnde för oss var att det endast håller i 12 månader och när det var dags för mig att göra min halkbana hade det gått ut, jag fick alltså betala 2 tusen extra när jag redan betalat för paketet där det ingick. Ringde upp dom och frågade varför de inte skickar ut en påminnelse om de endast håller i 12 månader men det hade dom ”inte” tid med. Dom gjorde ingenting åt detta utan jag fick bara fortsätta betala. Förlorade även fyra lektioner som jag hade kvar. Står inte heller något på deras hemsida om att det endast håller en viss tid, vill varna andra för detta att det endast håller i ett år om du köper paket. Ska ta nya körlektioner men det kommer inte att bli på Vinsta trafikskola och kommer inte rekommendera någon annan att gå dit.
    Hej Elin.
    Det är tråkigt att du känner dig lurat.
    Vi informerar våra kunder redan från dag ett, att paket som kunden köper är giltighetstid på 12 månader det står klar och tydlig på inskrivningsblanketten som kunden läser och skriver under.
    Du köpte ett paket med körlektioner 2018 så det är inte 12 månader snarare 24månader sedan, det kan vara därför vi inte kunde göra något åt det.
    Vår policy är att erbjuda våra kunder bästa service till ett rimligt pris och inte en giltighetstid som varar för evig.
    Tack för din omdöme och lycka till med körkortet.
    2020-09-04 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd! Jag köpte paketet med 30 körlektioner och bästa Teghlat var jätteduktig och pedagogisk lärare. Rekommenderar skolan!
  • Karina S
    2020-08-14 Insamlad av företaget
    Great driving school!
    I received professional, supportive approach to me, as a student, from beginning to the end! School provided full support in my preparation to become a part of the traffic on the road!
    In 2 months from a non-experienced beginner, I received drivers license! Both, theory and practical part passed from first attempt!
    I had Shaker as my driving instructor, very experienced, calm & supportive person.
    I highly recommend Vinsta trafikskola.
    2020-06-06 Insamlad av företaget
    Jag köpte deras paket med 30 körlektioner. Körde i början med Janne som var en väldigt lugn lärare som lät en göra allt själv men bytte sedan till Shaker och blev väldigt nöjd. Han har ett väldigt pedagogiskt tillvägagångssätt där han visar och sedan får man själv öva och han ger omgående feedback. Väldigt nöjd med Shaker som körlärare och kan starkt rekommendera Trafikskolan utifrån deras flexibilitet och vilja till att hjälpa dig som elev.
    2020-03-18 Insamlad av företaget
    Tacksam för all hjälp jag fick . Ett stort Tack!
    2020-03-05 Insamlad av företaget
    Jag tycker att det va bra, bra upplägg på upplärning av att köra bil
  • 2020-03-03 Insamlad av företaget
    Jag köpte en intensivkurs som jag var jättenöjd med
    2020-01-28 Insamlad av företaget
    Helt klart bra. Använde deras trafikskola online för att plugga till teorin. Och sen tog 4körlektioner och bokade även uppkörning och teoriprov via trafikskolan. Mycket trevlig körskola lärare Anders som hjälpte min hela vägen till körkortet. Dom missade dock att boka förlängt tid på teoriprovet som jag skulle fått men som tur klarade jag det ändå. Jag hade kört mycket hemma innan jag tog lektioner vilket var bra då det inte var så mycket kvar att träna på då.
  • Sarah F
    2020-01-28 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskola och bäste Janne trafiklärare 💪🏻
    2020-01-14 Spontant omdöme
    Jag hade kört ungefär ett halvår med mina föräldrar när jag kännde att det var dags att ta tag i mitt körkort. Jag kollade lite priser och insåg att den här trafikskolan hade bra priser och låg nära mig. Jag tog en testlektion och var väldigt nöjd, jag gillade läraren som var väldigt duktig och pedagogisk. Jag köpte ett paket med 5 dubbellektioner, riskettan, risktvåan och en fantastisk app. Jag började köra mina lektioner och efter den andra sa min lärare att om jag hade klarat fyra test på appen och det vi skulle göra nästa gång så skulle vi boka uppköringen. Jag kommer tillbaka nästa gång och körningen går inte helt hundra. Jag har lite för högt temp och gör små missar. Sen när jag kommer gången efter det så kör vi samma sak igen och det gå bra han ger mig massa beröm, sedan plockar han up sitt block och säger att han vill träffa mig 4 gånger till. Jag känner mig totalt lurad och går där ifrån med en sten i hjärtat. Jag har inte bokat någon uppkörnings tid då jag antagit att jag ska få det via körskolan. Men jag vill inte tillåta dem att mjölka mig på mer pengar. Så det slutar med att jag bokar första bästa tiden som råkar vara i huddiksvall. Jag åker dit och klarar provet galant. Sedan när jag ringer körskolan och vill ha tillbaka mina pengar för den lektionen jag ej har tagit. Men jag kan ej få tillbaka den.
    Känner mig rejält lurad och besviken då det började så bra och allt verkade perfekt från en början!
    Hej Totte !
    Det är tråkig att du känner dig lurat !
    Vi har en undervisnings plan som består av 15 st olika moment och 60 st delmoment som vi måste följa , och du ska vara godkänd på alla dessa delmoment för att vi ska boka kör samt teori prov. Vår tanke är inte att lura våra körkortselever på pengar, vi vill att elev som vi utbildar är trafiksäker, riskmedveten och miljömedveten. jag vill inte påstå att du saknar dessa egenskaper, du är säker en duktig bilförare men vi har våra krav.
    Om du har körlektioner som du inte har utnyttjat, självklart du ska få dina pengar tillbaka, kontakta trafikskolan ! du verkar ha fått fel information.
    Slutligen vill jag gratulera dig körkortet kör försiktig.
    2019-12-20 Insamlad av företaget
    Jag köpte 5 lektioner och jag tycker dom bemötte mig bra och dom ville mitt bästa
    2019-12-19 Insamlad av företaget
    Köpte ett paket med 10 lektioner och risk 1 och 2, sedan ytterligare lektioner, tack vare vinsta trafikskola har jag nu lyckats ta körkort på ca 1 år. Är extremt nöjd med lärarna.
    2019-12-16 Insamlad av företaget
    Körlektioner
    Riskettan och tvåan
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Rättvis och bra undervisning, som lett fram till körkort! Tackar för det :)