Vinsta Trafikskola

Krossgatan 28, 162 50 Vällingby — Visa karta

Hos oss på Vinsta Trafikskola ska du känna dig bekväm från handledarutbildning tills dess att du har ditt körkort i handen!

Vi utbildar för körning i både automat- och manuellt växlad bil och hjälper dig gärna att planera din utbildning och skapa ett upplägg för dig och dina behov. Om du har kört mycket eller lite tidigare, hur bekväm du känner dig med teorin och flera andra omständigheter påverkar hur vi föreslår att du ska öva inför uppkörningen.

Är du dyslexiker? Vi har behörighet och alla hjälpmedel tillgängliga. Läs- och skrivsvårigheter ska inte hindra dig från att ta körkort!

Vill du snabba på utbildningen lite? Gå vår intensivkurs! Då schemalägger vi körlektioner både på för- och eftermiddag och du får tillgång till våra datorer och teorimaterial. Vi erbjuder även de två obligatoriska riskutbildningarna: Riskettan och Risktvåan (halkbanan).

Läs vad 38 kunder tycker om Vinsta Trafikskola

• Jessica L
    Jessica L skrev om Vinsta Trafikskola
    Snälla och duktiga lärare som alltid kan svara på frågor och berättar hjälpsamt om man gör något fel
  • Simon R
    Simon R skrev om Vinsta Trafikskola
    Bästa bilskolan! Bästa läraren Johannes !
  • Eleonor N
    Eleonor N skrev om Vinsta Trafikskola
    Det har varit en positiv upplevelse från början till slut. Fått den hjälp och feedback som behövts av min körlärare. Bra tips vad som är viktigt att tänka på. Har studerat inför teoriprov själv hemma så inte tagit hjälp från trafikskolan på den punkten. Bra stöttning även inför uppkörningen. Kommer varmt rekomendera körskolan till andra.
  • Ann-Sofie L
    Ann-Sofie L skrev om Vinsta Trafikskola
    Toppen! Alla lärare har varit jättebra. Jag har känt mig trygg och lärt mig på ett förtjänstfullt sätt. Rekommenderas varmt!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Vinsta Trafikskola
    Bra, trevliga och pedagogiska lärare som man känner sig trygg med!
  • Christian C
    Christian C skrev om Vinsta Trafikskola
    Stort tack till Lotta och Magdhi och dem andra på vinsta trafikskola! Från att aldrig ha kört bil till att ha körkortet inom loppet av 1,5 månad kan man inte vara något annat än extremt glad och nöjd med hur dem hjälp mig göra detta. Alltid tillgängliga om det är något, alltid bra stämning när man kommer till skolan och ute på vägen. Finns mycket mer positivt att skriva om denna skola samt lärare men att ha körkortet i sin hand efter en så kort tid säger mycket. och med det sagt så vill jag varmt rekommendera Vinsta trafikskola till andra som ska ta körkortet!

Med vänlig hälsning
    Christian
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Vinsta Trafikskola
    Riktigt usel trafikskola. Otrevligt och arrogant bemötande från ägarna. Så illa att jag valde att avsluta kursen som jag hade betalat för. Det var ett år sedan och Vinsta trafikskola har fortfarande inte återbetalat pengarna. Gör din körkortsutbildning någon annan stans!
    2017-03-17 Vinsta Trafikskola svarar Susanne K
    Susanna du behöver inte smutskasta trafikskolan.
    Det du behöver är att lämna tillbaka böcker som du skulle ha lämnat.
    Man kan inte äta kakan och ha den kvar
    2017-03-17 Susanne K svarar Vinsta Trafikskola
    Jag vill varna alla som ska ta körkort från att anlita Vinsta trafikskola! Rekord i otrevligt och arrogant bemötande! Jag lämnade tillbaka böckerna som nämns men pengarna återbetalades inte. Dessutom saknar jag ersättning för de körlektioner som trafikskolan avbokade.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Simon L
    Simon L skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med trafikskolan och alla dess lärare specifikt Shaker och Magedy som är huvudanledningen till att jag lyckades med körprovet genom tydlig handledning och förklaring.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag tycker Vinsta trafikskola har varit jättebra! Kan verkligen rekommendera! Mycket trevliga och kompetenta. Anders var toppen och även Faozi och Lotta var riktigt bra trafiklärare. Trevligt bemötande på kontoret där också :-)
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag rekommenderar Vinsta trafikskola!
    De är riktiga proffs med allt från Service till själva tjänsten att utbilda förare.

Trafikläraren Anders är unikt pedagogisk med bra känsla för elevens behov. Man känner sig trygg, säker och man har fantastiskt roligt.
    Med hans hjälp i form av tydliga instruktioner och givande tips, utförliga analyser och strålande positiva energi lyckades jag överträffa mina förväntningar för varje lektion. Och slutligen lyckas med körkortet!

Det är nästan så att jag kommer sakna att övningsköra!

Enormt Tack!

/Kristina K
  • Martin H
    Martin H skrev om Vinsta Trafikskola
    Bra bemötande. Kompetent personal. Tillmötesgående, ganska flexibla. Upplevs väldigt seriöst.

Trafikskolan behöver upprätta tekniska lösningar för onlinebokning, betalning osv.
  • Farida B
    Farida B skrev om Vinsta Trafikskola
    Tack Magedy för allt hjälp!
    Värmt rekommenderar Vinsta trafikskolan!
  • Eleonor N
    Eleonor N skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    Jag tyckte att kursen var rolig, läraren skämtade mycket för att lätta upp stämningen och det fungerade jätte bra. I övrigt gick han igenom det som va viktigast, blev inte för tråkigt eftersom han hade sammanfattat väldigt bra. Kul att få se några klipp och videor. Lagom med Paus så man fick röra sig lite. I det stora hela tycker jag att Göran gjorde en jätte bra insats!
  • Shaza A
    Shaza A skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    jag fick väldigt bra och intressanta informationer. Tack!
  • Olga A
    Olga A skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    underhållande och informativt, tack
  • Robet M
    Robet M skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    Bra undervisning. Lite otrevlig lärare.
  • Jakob K
    Jakob K skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    Lärorik och givande föreläsning, kul att få interagera också istället för att det bara lyssna. Grupparbeten var bra.
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    En bra och lärorik kurs med en variation av föreläsning och grupparbete.
  • Maria L
    Maria L skrev om Vinsta Trafikskola
    Helt ok men kände att jag behövde byta trafikskola.
  • Agahan K
    Agahan K skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    Otroligt bra och kreativ upplevelse
  • Zobar K
    Zobar K skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Bra information om privat eller handledare körning :)
  • Naveuz K
    Naveuz K skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Tack för all hjälp, blev väldigt nöjd...
  • Isabella s
    Isabella s skrev om Vinsta Trafikskola
    Tack för hjälpen Lotta!
    Fantastisk körlärare!
  • Selim K
    Selim K skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Väldigt nöjd,tack för all information..
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Jag tycker att det var ett lärorikt tillfälle. Bra upplägg
  • Helena W
    Helena W skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Mycket givande utbildning! Läraren var spännande och inspirerande! Sånt gillar vi
  • Francisca G
    Francisca G skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Lärorik, hänger väl ihop med övriga utbildningar som är obligatoriska
  • Palwasha S
    Palwasha S skrev om Vinsta Trafikskola
    Stort tack till Vinsta Trafikskola och min lärare Shaker som har gjort det möjlig för mig att lyckas med körkortet
  • Martina N
    Martina N skrev om Vinsta Trafikskola
    Toppen! Klarade körkortet på första försöket efter ca 3månaders körning :) Laith är bästa läraren :)
  • Anna K
    Anna K skrev om Vinsta Trafikskola
    Supernöjd! Väldigt bra lärare. Jag körde mest med Leish som var otroligt stöttande, lugn och pedagogisk. Utan honom hade jag inte klarat uppkörningen på första försöket. Körde även med Shaker som är jättebra, noggrann och tydlig. Effektiva lektioner, bra planerat, varje lektion känns genomtänkt. Sedan är det väldigt bra områden man kör i, man får träna på allt. Finns dessutom möjlighet att köra helger/kvällar vilket är toppen om man jobbar eller pluggar heltid. Kan varmt rekommendera Vinsta Trafikskola!
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Vinsta Trafikskola
    Jag tycker att det var en bra och pedagogisk lärare jag hade. Jag är jätte böjd med skolan.
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Vinsta Trafikskola
    Överlag goda erfarenheter från Vinsta Trafikskola när jag tog körlektioner under våren och hösten 2016. Rekommenderar!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Vinsta Trafikskola
    Trevliga körskolelärare som verkligen vill lära ut och som på ett lungt och metodiskt sätt tar en fram till körkortet.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Jag fick med mig fakta som var bra för mig, men läraren var lite arrogant och otrevlig vilket gjorde att jag inte ville delta i diskussionen.
  • Björn L
    Björn L skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    Läraren svor en del. Jag bryr mig inte men andra kanske inte tycker det är så trevligt. Jag arbetar själv som lärare och är mycket försiktig med svordomar.
  • bright b
    bright b skrev om Vinsta Trafikskola
    Rekommenderar tyvärr inte denna körskola. Hade en väldigt otrevlig handledare som dessutom inte brydde sig om rätt/fel utan sa "det ska du veta" eller "det tog jag för givet att du kunde". Hade svårt att förklara och kunde inte svara på mina frågor.
  • TTT T
    TTT T skrev om Vinsta Trafikskola
    Tycker det fungerade superbra att köra hos Vinsta trafikskola och i synnerhet med min lärare Shaker, genomtrevlig och skön att ha och göra med :)
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Vinsta Trafikskola
    Rekomenderar verkligen inte vinsta trafikskola de är otrevliga och min körskole lärare höll nästan aldrig tiden och ställde in lektioner när man skulle köra när man redan väntat i 10 min sen när jag kuggade på min uppkörning så började han säga fan fan fan jävla skit hela tiden och skulle på semester en vecka och ringa när han kom tillbaka, vilket han heller inte gjorde så jag bytte trafikskola direkt och rekomenderar verkligen INTE Vinsta trafikskola

Krossgatan 28, 162 50 Vällingby