Vinsta Trafikskola

Vinsta Trafikskola

Hos oss på Vinsta Trafikskola ska du känna dig bekväm från handledarutbildning tills dess att du har ditt körkort i handen!

Vi utbildar för körning i både automat- och manuellt växlad bil och hjälper dig gärna att planera din utbildning och skapa ett upplägg för dig och dina behov. Om du har kört mycket eller lite tidigare, hur bekväm du känner dig med teorin och flera andra omständigheter påverkar hur vi föreslår att du ska öva inför uppkörningen.

Är du dyslexiker? Vi har behörighet och alla hjälpmedel tillgängliga. Läs- och skrivsvårigheter ska inte hindra dig från att ta körkort!

Vill du snabba på utbildningen lite? Gå vår intensivkurs! Då schemalägger vi körlektioner både på för- och eftermiddag och du får tillgång till våra datorer och teorimaterial. Vi erbjuder även de två obligatoriska riskutbildningarna: Riskettan och Risktvåan (halkbanan).

Läs vad 144 kunder tycker om Vinsta Trafikskola 2

2021-06-23
    Köpte paket 2 och körde manuell bil. Blev väl bemött av företaget och körlektionerna var anpassade efter min förutsättningar!
    2021-06-23
    En varm, välkomnade och hjälpsam personal oavsett om det handlar om receptionisten, ägaren eller trafikläraren. När jag klarade teoriprovet visste alla om den nyheten och grattade mig så fort de såg mig samma nu när jag klarade uppkörningen.
    Hade en väldigt tålmodig lärare som visste hur han kunde pusha fram mina kunskaper och som trodde på mina förmågor. Han är väldigt tydlig, rak på sak och lättsam att ha med.
    2021-06-23
    Företaget gav oss bra bemötande med trevlig och pedagogisk trafiklärare. Som hjälpte mig att ta mitt körkort. Jag är mycket nöjd med mina körlektioner, som har gett mig mycket kunskap och bra körförmåga.
  • 2021-06-18
    Jag fick byta lärar 3-4 gånger och det stängde ner när jag behövde det mest pga CV.
    2021-05-18
    Bokade körlektioner, uppkörning och teoriprov via Vinsta Trafikskola. Blev väldigt väl bemött, samtliga funderingar och frågor blev besvarade. Jag hade inte så mycket förväntningar men tyckte att allting flöt på bra, alla körlärare och deras kollegor som jag kom i kontakt med var väldigt hjälpsamma och duktiga.
  • 2021-02-03
    Köpte ett paket med 30 lektioner där risk 1an, halkbanan & teoriskola online ingick.
    Tillsammans med trafikskolan bokades lektioner, teoriprov & uppkörning in direkt.

Jag hade kört lite innan men med hjälp av Vinsta Trafikskola, motivation & bästa Janne som trafiklärare så kunde jag 10 veckor senare ta det efterlängtade körkortet.

Janne var alltid pedagogisk, ärlig & stöttande under körlektionerna. Därför kan jag varmt rekommendera Vinsta Trafikskola och honom som lärare.
  • 2020-12-17
    Jag köpte parketter med 10 lektioner (5 dubbellektioner) och riskutbildning 1 & 2. Jag är väldigt nöjd med min utbildning. Bemötande av alla på skolan (som jag träffade) var mycket bra från start till slut på utbildningen. De var väldigt hjälpsamma. Enligt mig så var det ett väldigt bra upplägg att bara köra dubbellektioner då man hinner få ut mer av dessa. På en dubbellektion hinner man göra mycket och ett exempel är att du har tid att åka iväg en längre bit för att köra i området där du bokat din uppkörning. Det var även enklare för mig att få in i mitt schema, när du ändå är på plats är det skönt att köra ett längre pass. Jag var nöjd med min lärare och tycker att vi jobbade på ett bra sätt för att nå mitt mål.
    2020-12-05
    Den som vill ha körkort borde snabbt vända sig till Teghlat! Jag lämnade varje lektion med ett stort leende på läpparna och väntade ivrigt på nästa. Rekommenderar honom starkt.
    2020-12-02
    Teghlat är den bästa läraren rekommenderar starkt honom till alla andra elever som vill ta körkortet med en självsäkerhet och trosnde på sig själva. Kommer ni att klara uppkörningen som jag gjorde ☺️
  • FRIDA J
    2020-11-24
    Superbra trafikskola! Man får ut mycket av lektionerna och man utgår ofta från Trafikverket där jag skulle köra upp. Toppenbra, rekommenderar starkt!
    2020-11-02
    Jag tyckte att vinsta trafikskola var perfekt!
    2020-10-21
    Jag köpte ett paket med 20 lektioner samt bokpaket och kurser.
    Läste omdömena på hemsidan som lät för bra för att vara sant men allt från handledarkurs till uppkörning får 5+.
    Trevliga lärare och sköna bilar att köra.
    2020-10-20
    Köpte ca 46 körlektioner inklusive teriofrågor, teoribok, riskettan och halkbana. Bokade även in handledarkurs och lånade körskolans bil på uppkörningen. Jag ville bli av med rädslan för att köra bil och lyckades övervinna min rädsla tack vare en bra utbildning och pedagogiska lärare. Min trafiklärare lugnade ner mig på uppkörningsdagen och ett stort plus var att vi körde runt en timma innan provet. Jag lyckades med uppkörningen på första försöket!!
  • Tomas B
    2020-10-12
    Mycket bra lärare som hjälpte mig att äntligen ta körkortet.
    Jag kan verkligen rekommendera den här körskolan.
    2020-10-02
    Använde mig av ett paket hos vinsta trafikskola. Jobbade aktivt med min lärare Shaker. Han hjälpte mig att bli en bättre förare och gjorde så jag kunde ta mitt körkort på första försöket. Tycker verkligen det har varit en bra upplevelse!
    2020-09-29
    Bra trafikskola med bra utbildning! Teghlat är en jätte bra lärare, rekommenderar starkt!
    2020-09-10
    Värsta jag varit med om! Känner mig lurad på pengar. Köpte ett packet med 20 körlektioner samt risk 1 och risk 2, vad de inte nämnde för oss var att det endast håller i 12 månader och när det var dags för mig att göra min halkbana hade det gått ut, jag fick alltså betala 2 tusen extra när jag redan betalat för paketet där det ingick. Ringde upp dom och frågade varför de inte skickar ut en påminnelse om de endast håller i 12 månader men det hade dom ”inte” tid med. Dom gjorde ingenting åt detta utan jag fick bara fortsätta betala. Förlorade även fyra lektioner som jag hade kvar. Står inte heller något på deras hemsida om att det endast håller en viss tid, vill varna andra för detta att det endast håller i ett år om du köper paket. Ska ta nya körlektioner men det kommer inte att bli på Vinsta trafikskola och kommer inte rekommendera någon annan att gå dit.
    Hej Elin. Det är tråkigt att du känner dig lurat. Vi informerar våra kunder redan från dag ett, att paket som kunden köper är giltighetstid på 12 månader det står klar och tydlig på inskrivningsblanketten som kunden läser och skriver under. Du köpte ett paket med körlektioner 2018 så det är inte 12 månader snarare 24månader sedan, det kan vara därför vi inte kunde göra något åt det. Vår policy är att erbjuda våra kunder bästa service till ett rimligt pris och inte en giltighetstid som varar för evig. Tack för din omdöme och lycka till med körkortet. Vinsta Trafikskola
    2020-09-04
    Är väldigt nöjd! Jag köpte paketet med 30 körlektioner och bästa Teghlat var jätteduktig och pedagogisk lärare. Rekommenderar skolan!
  • Karina S
    2020-08-14
    Great driving school!
    I received professional, supportive approach to me, as a student, from beginning to the end! School provided full support in my preparation to become a part of the traffic on the road!
    In 2 months from a non-experienced beginner, I received drivers license! Both, theory and practical part passed from first attempt!
    I had Shaker as my driving instructor, very experienced, calm & supportive person.
    I highly recommend Vinsta trafikskola.
    2020-06-06
    Jag köpte deras paket med 30 körlektioner. Körde i början med Janne som var en väldigt lugn lärare som lät en göra allt själv men bytte sedan till Shaker och blev väldigt nöjd. Han har ett väldigt pedagogiskt tillvägagångssätt där han visar och sedan får man själv öva och han ger omgående feedback. Väldigt nöjd med Shaker som körlärare och kan starkt rekommendera Trafikskolan utifrån deras flexibilitet och vilja till att hjälpa dig som elev.
    2020-03-18
    Tacksam för all hjälp jag fick . Ett stort Tack!
    2020-03-05
    Jag tycker att det va bra, bra upplägg på upplärning av att köra bil
  • 2020-03-03
    Jag köpte en intensivkurs som jag var jättenöjd med
    2020-01-28
    Helt klart bra. Använde deras trafikskola online för att plugga till teorin. Och sen tog 4körlektioner och bokade även uppkörning och teoriprov via trafikskolan. Mycket trevlig körskola lärare Anders som hjälpte min hela vägen till körkortet. Dom missade dock att boka förlängt tid på teoriprovet som jag skulle fått men som tur klarade jag det ändå. Jag hade kört mycket hemma innan jag tog lektioner vilket var bra då det inte var så mycket kvar att träna på då.
  • Sarah F
    2020-01-28
    Bästa trafikskola och bäste Janne trafiklärare 💪🏻
    2020-01-14
    Jag hade kört ungefär ett halvår med mina föräldrar när jag kännde att det var dags att ta tag i mitt körkort. Jag kollade lite priser och insåg att den här trafikskolan hade bra priser och låg nära mig. Jag tog en testlektion och var väldigt nöjd, jag gillade läraren som var väldigt duktig och pedagogisk. Jag köpte ett paket med 5 dubbellektioner, riskettan, risktvåan och en fantastisk app. Jag började köra mina lektioner och efter den andra sa min lärare att om jag hade klarat fyra test på appen och det vi skulle göra nästa gång så skulle vi boka uppköringen. Jag kommer tillbaka nästa gång och körningen går inte helt hundra. Jag har lite för högt temp och gör små missar. Sen när jag kommer gången efter det så kör vi samma sak igen och det gå bra han ger mig massa beröm, sedan plockar han up sitt block och säger att han vill träffa mig 4 gånger till. Jag känner mig totalt lurad och går där ifrån med en sten i hjärtat. Jag har inte bokat någon uppkörnings tid då jag antagit att jag ska få det via körskolan. Men jag vill inte tillåta dem att mjölka mig på mer pengar. Så det slutar med att jag bokar första bästa tiden som råkar vara i huddiksvall. Jag åker dit och klarar provet galant. Sedan när jag ringer körskolan och vill ha tillbaka mina pengar för den lektionen jag ej har tagit. Men jag kan ej få tillbaka den.
    Känner mig rejält lurad och besviken då det började så bra och allt verkade perfekt från en början!
    Hej Totte ! Det är tråkig att du känner dig lurat ! Vi har en undervisnings plan som består av 15 st olika moment och 60 st delmoment som vi måste följa , och du ska vara godkänd på alla dessa delmoment för att vi ska boka kör samt teori prov. Vår tanke är inte att lura våra körkortselever på pengar, vi vill att elev som vi utbildar är trafiksäker, riskmedveten och miljömedveten. jag vill inte påstå att du saknar dessa egenskaper, du är säker en duktig bilförare men vi har våra krav. Om du har körlektioner som du inte har utnyttjat, självklart du ska få dina pengar tillbaka, kontakta trafikskolan ! du verkar ha fått fel information. Slutligen vill jag gratulera dig körkortet kör försiktig. Vinsta Trafikskola
    2019-12-20
    Jag köpte 5 lektioner och jag tycker dom bemötte mig bra och dom ville mitt bästa
    2019-12-19
    Köpte ett paket med 10 lektioner och risk 1 och 2, sedan ytterligare lektioner, tack vare vinsta trafikskola har jag nu lyckats ta körkort på ca 1 år. Är extremt nöjd med lärarna.
    2019-12-16
    Körlektioner
    Riskettan och tvåan
    2019-12-13
    Rättvis och bra undervisning, som lett fram till körkort! Tackar för det :)
    2019-11-19
    Bästa trafikskolan!!! 😁 Fick alltid ett jättebra bemötande från alla på skolan. Gjorde all min körning på skolan. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket tack vare Vinsta Trafikskola och speciellt tack vare Shaker som var min körlärare.Kan verkligen rekommendera Vinsta Trafikskola!
  • Linda A
    2019-11-11
    Världens bästa körskola. Jag är så nöjd! Klarade uppkörningen och teoriprovet på första försöken. Tack för allt Vinsta trafikskola.
    2019-11-07
    Jättenöjd!
    Rekommenderar starkt denna skola.
  • Mats F
    2019-10-16
    Köpte en intensivkurs och mina förväntningar var så klart att ta körkort direkt efter den. Jag övningskörde privat 1 månad innan starten och när kursen var slut så fixade jag både teorin och uppkörningen på första försöket. Jag är supernöjd med allt, från bemötandet i receptionen till fantastiskt bra lärare (Janne). Finns absolut ingenting att klaga på.
    2019-10-11
    Jag gick intensivkurs på två veckor och sedan en till dubbellektion och körde upp med skolan. Jag hade två olika lärare och blev bemött väldigt bra av båda två, och alla som jobbar där har varit väldigt trevliga mot mig. Undervisningen var väldigt bra och gjorde att det blev lätt att lära sig samt öva även hemma och jag gick många bra tips. Jag är väldigt tacksam för lektionerna och den hjälp jag fått då jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket:)
    2019-10-10
    Mycket trevliga samt vet vad dom håller på med!
  • Maria B
    2019-10-02
    Rekommenderar starkt denna körskolan till alla som vill lära sig att köra ordentligt! Jag köpte Intensivkurs paket med 15 dubbla körlektioner. Fick köra med Shaker som visade sig vara jätte lugn, professionell och kunnig och hjälpte mig på bästa möjliga sätt. Tack vare Vinsta trafikskola och deras engagemang jag klarade både teori och uppkörningen på första försök!
  • Torbjörn L
    2019-09-22
    Allting klaffade perfekt och duktiga lärare 😀✌😀
  • Mohamed A
    2019-08-15
    Jag köpte 15 dubbla körlektioner, riktigt bra företag som bemöter alla väl. Jag vill vill få körkortet och kanske ha en lärare som är lugn. Jag fick en lärare där som heter Johannes, en riktig bra lärare som är lugn och kunnig. Mitt upplevelse va utmärkt, skulle absolut kunna rekommendera denna körskola.
    2019-08-09
    Målinriktat och hjälpsamt. Bra stöd inför uppkörningen.
    2019-07-18
    Har bara positivt att säga om denna körskola! Seriösa, drivna och tillmötesgående.
    Har kört mest med Janne som är pedagogisk, härlig och alltid hjälpsam. Tack till dig Janne för att du trott på mig sen första början, att du gjort körlektionerna till lektioner att längta till och att du alltid ställt upp. Utan dig hade jag aldrig tagit mitt efterlängtade kort idag. Stor kram till er alla! / Jennifer
    2019-06-18
    Väldigt bra upplevelse! Bra lärare och utbildningar!
  • Abraham T
    2019-05-09
    Vinsta trafikskolan är ett perfekt trafikskola! med jätte duktiga och trevliga läraren. Man lär sig allt man behöver för att kunna köra på ett säker och miljö vanligt sätt. Har köpt ett mellan paket och klarade på första försöket. ❤️🙌🏻
    2019-04-17
    Hjälpsamma snälla och stöttande oavsett hur hopplös du är på att köra bil!
    2019-03-29
    Jag rekommenderar den här trafikskolan, kunniga och hjälpsamma personal med lång erfarenhet. De har hjälpt mig enormt med att ta körkortet på första försöket.
  • Abdull ali S
    2019-03-28
    Jag tyckte att Vinsta Trafikskola var bra för att de hjälpe mig även utanför sin dagliga schema. Vi stannade och gick igenom allt vi gjorde på körlektionen om vad gick bra och vad kan förbättras.
    Tack till Vinsta Trafikskola
    2019-03-26
    Jag tycker att Vinsta trafikskola har hjälpt mig som jag förväntad mig.
  • Angelina K
    2019-03-24
    Härligt och proffsigt bemötande. Trevliga människor som jag har träffat på Vinsta Trafikskola. Väldigt kunniga, proffsiga och hjälpsamma lärare. Har redan rekommenderat den skolan till mina kompisar. Tack för den fina hjälpen från er!!!
  • skrev om Handledarkurs en del av Vinsta Trafikskola
    2019-01-04
    Hay kköpte Handledarkursen.
    Bemötande var bra.
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Jag fick bra information och vägledning.
    Tack!
  • skrev om Riskettan en del av Vinsta Trafikskola
    2019-01-04
    Väldigt bra undervisning och diskussion, mycket bra undervisare