Reko Trafikskola, Flemingsberg

Snittbetyg
5.0
Ring 08-711 00 27 Dela

Om företaget

Välkommen till REKO trafikskola – en trafikskola som sätter dig som elev i fokus när du skall skaffa nytt, förnya eller uppgradera ditt körkort. Hos oss har vi en mängd alternativ att erbjuda dig som säkert passar både din studiestil och din plånbok. En trygg väg mot det efterlängtade körkortet. Tala om vilka förväntningar du...

7 omdömen om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 7 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Eva D
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Jag tog körkort för länge sedan men körde inte på många år. Nu ville jag komma igång med körningen igen. Jag fick Conny som instruktör, han var lugn, tydlig och pedagogisk, något jag uppskattade mycket. Jag hade en trygg och positiv upplevelse.

Reko Trafikskola gillar detta
Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Hej Eva, grymt jobbat med körningen, skönt att vara ute på vägarna igen :)

Sarabjit B
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

I can't thank Reko Trafikskola enough for the exceptional service they provided. From the beginning, the instructors were incredibly supportive, creating a comfortable learning environment. Their attention to detail and emphasis on safety made me feel well-prepared for the driving test. The flexibility in scheduling lessons and the modern, well-maintained vehicles added to the overall positive experience. I wholeheartedly recommend Reko Trafikskola for anyone seeking a top-notch driving education.

Reko Trafikskola och Stiven P gillar detta
Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Hi Sarabjit, Im realy happy for you, drive safe :)

Anwar K
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Mycket bra struktur både på teorin och körlektioner. Jag fick med allt jag behövde.

Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Det var roligt att höra, lycka till nu :)

Agneta R
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Jag och dottern gick handledarkurs på Reko trafikskola och var mycket nöjda. Trevligt bemötande och proffsigt utförande av kursen. Fem av fem stjärnor.

Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Hej Agneta! Det var roligt att höra, hoppas att det går bra med övningskörningen. Ni är alltid välkomna att höra av er om ni vill ha mer hjälp.

Mikaela L
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Väldigt trevligt bemötande och förtroende ingivande kursledare. Informativt och bra upplägg. Vi kommer definitivt vända oss hit för körlektioner.

Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Hej Mikaela, Vad kul att ni tyckte kursen var bra. Det är bara att höra av er när det är dags för körlektioner. God Jul och Gott nytt år!

Naila H
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Jätte trevlig läraren och underbart atmosfären.

Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Hej Naila, vad roligt att du är nöjd. Vi gör allt vi kan för att alla skall känna sig välkomna här hos oss. Vi ses snart igen!

Darek D
Skrev om Reko Trafikskola, Flemingsberg

Trevlig personal! Fantastisk service!!

Svar från Reko Trafikskola, Flemingsberg

Hej Darek, det blev ett sent svar, tackar för rekommendationen.

Filtrera omdömen