Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Solna Rembjers Trafikskola

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Remjer Trafikskola ligger i Solna norr om Stockholm och är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer. Vi erbjuder körkort till personbil både manuellt och automat, MC-kort, handledarutbildning för privatkörning med mera. Tack vare tre bilskolor i ett företag kan man som elev nyttja de andra skolornas resurser och sedan start 1954 har tusentals elever tagit körkort hos oss. Vi har en tydlig utbildningsplan i 16 steg som gör att vägen till körkort är effektiv både i kostnad och tid. Vi är flexibla och utformar inlärningsprocessen efter dina förutsättningar och tidigare erfarenheter. Varmt välkomna till oss!
Mån-Tis: 08:00-19:00
Ons: 09:00-19:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Rembjers Trafikskola

• Hanna O
    Hanna O skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag har haft basta som körskolelärare under min tid på Rembjers. Funderar ni på att välja denna körskola rekommenderar jag honom starkt! Han strävar efter perfektion och därmed blir också körningen perfekt. Första gången jag satte mig i bilen var jag vettskrämd och idag klarade min uppkörning galant, allt vare min hjälp från honom. Tack!
    2016-12-21 Representant för Rembjers Trafik svarar Hanna O
    Tackar för dem fina orden Hanna Basta känner sig stolt över att få fem av fem betyg
  • Maria J
    Maria J skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag hade Basta som lärare på Rembjers trafikskola, jag tycker att han har varit riktigt grym hela vägen igenom. Vi har haft många goda skratt i bilen samtidigt som han har lärt mig allt jag behöver veta på ett lugnt och pedagogiskt sätt. Jag tackar dig Basta och alla er andra på Rembjers stort för all hjälp och positivitet!
    2016-12-19 Representant för Rembjers Trafik svarar Maria J
    Tackar för dem fina orden Maria
  • Maria J
    Maria J skrev om Rembjers Trafikskola
  • Daniela O
    Daniela O skrev om Rembjers Trafikskola
    Mycket bra lärare men väldigt överprisat
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tycker körskolan var bra. Det bästa var min körskolelärare, han var duktig men och så var det väldigt flexibla tider, vilket passade mig suveränt.
  • Anki O
    Anki O skrev om Rembjers Trafikskola
    Hej!
    Jag tog körkort på Rembjers!
    Hade en grym körskolelärare som hete Basta!
    Han var tydlig o lugn super grym!
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tyckte att bemötandet jag fick var bra, inga konstigheter. Jag var körskoleelev. Eftersom jag klarade uppkörningen och teori provet på första försöket så levde skolan upp till mina förväntningar.

Övergripande var jag nöjd med företaget samt människorna som jobbade.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Rembjers Trafikskola
    Övade med olika lärare och alla hade något nytt och bra att lära ut. 63/65 i teori och uppkörning på ett försök!
  • Christian T
    Christian T skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tycker dom har gjort bra beslut och tips på hur jag skulle gå tillväga med min utbildningen.
    Samt Basta visade massa bra tips och metoder som ingen av dom tidigare körläraren jag haft visat hittills. (Utav 4 körlärare)
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Rembjers Trafikskola
    jätte bra, prisvärt och väldigt bra och kunniga körlärare.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Rembjers Trafikskola
    Klockren trafikskola, bra lärare och trevliga receptionister! Klarade både Teori och Uppkörningen på första försöket. Jag kom också billigare undan än jag trott!
  • John
    John skrev om Rembjers Trafikskola
    Tog lektioner för 30 000:- ink uppkörning. Uplevde lärareen jag hade som stressad, dessutom passade han ofta inte tiden... Han gjorde mig osäker i bilen. Valde en annan trafikskola i eskilstuna 2år senare la ner 8000:- ink uppkörning och tog mitt körkort.
  • Malin P
    Malin P skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag är supernöjd med allt, inget att klaga på! Bra service och bra lärare gjorde att det gick vägen:)
  • Erik W
    Erik W skrev om Rembjers Trafikskola
    Utmärkt lärare, bra och trevlig administration - gick från 0 till körkort på två månader!

Centralvägen 17, 171 68 Solna