Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Solna Rembjers Trafikskola

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Remjer Trafikskola ligger i Solna norr om Stockholm och är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer. Vi erbjuder körkort till personbil både manuellt och automat, MC-kort, handledarutbildning för privatkörning med mera. Tack vare tre bilskolor i ett företag kan man som elev nyttja de andra skolornas resurser och sedan start 1954 har tusentals elever tagit körkort hos oss. Vi har en tydlig utbildningsplan i 16 steg som gör att vägen till körkort är effektiv både i kostnad och tid. Vi är flexibla och utformar inlärningsprocessen efter dina förutsättningar och tidigare erfarenheter. Varmt välkomna till oss!
Mån-Tis: 08:00-19:00
Ons: 09:00-19:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Rembjers Trafikskola

• Daniela O
    Daniela O skrev om Rembjers Trafikskola
    Mycket bra lärare men väldigt överprisat
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tycker körskolan var bra. Det bästa var min körskolelärare, han var duktig men och så var det väldigt flexibla tider, vilket passade mig suveränt.
  • Anki O
    Anki O skrev om Rembjers Trafikskola
    Hej!
    Jag tog körkort på Rembjers!
    Hade en grym körskolelärare som hete Basta!
    Han var tydlig o lugn super grym!
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tyckte att bemötandet jag fick var bra, inga konstigheter. Jag var körskoleelev. Eftersom jag klarade uppkörningen och teori provet på första försöket så levde skolan upp till mina förväntningar.

Övergripande var jag nöjd med företaget samt människorna som jobbade.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Rembjers Trafikskola
    Övade med olika lärare och alla hade något nytt och bra att lära ut. 63/65 i teori och uppkörning på ett försök!
  • Christian T
    Christian T skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tycker dom har gjort bra beslut och tips på hur jag skulle gå tillväga med min utbildningen.
    Samt Basta visade massa bra tips och metoder som ingen av dom tidigare körläraren jag haft visat hittills. (Utav 4 körlärare)
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Rembjers Trafikskola
    jätte bra, prisvärt och väldigt bra och kunniga körlärare.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Rembjers Trafikskola
    Klockren trafikskola, bra lärare och trevliga receptionister! Klarade både Teori och Uppkörningen på första försöket. Jag kom också billigare undan än jag trott!
  • John
    John skrev om Rembjers Trafikskola
    Tog lektioner för 30 000:- ink uppkörning. Uplevde lärareen jag hade som stressad, dessutom passade han ofta inte tiden... Han gjorde mig osäker i bilen. Valde en annan trafikskola i eskilstuna 2år senare la ner 8000:- ink uppkörning och tog mitt körkort.
  • Malin P
    Malin P skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag är supernöjd med allt, inget att klaga på! Bra service och bra lärare gjorde att det gick vägen:)
  • Erik W
    Erik W skrev om Rembjers Trafikskola
    Utmärkt lärare, bra och trevlig administration - gick från 0 till körkort på två månader!

Centralvägen 17, 171 68 Solna