Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Solna Rembjers Trafikskola

Rembjers Trafikskola

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Rembjers Trafikskola ligger i Solna norr om Stockholm och är en av tre trafikskolor som ägs av familjen Rembjer. Vi erbjuder körkort till personbil både manuellt och automat, MC-kort, handledarutbildning för privatkörning med mera. Tack vare tre bilskolor i ett företag kan man som elev nyttja de andra skolornas resurser och sedan start 1954 har tusentals elever tagit körkort hos oss. Vi har en tydlig utbildningsplan i 16 steg som gör att vägen till körkort är effektiv både i kostnad och tid. Vi är flexibla och utformar inlärningsprocessen efter dina förutsättningar och tidigare erfarenheter. Varmt välkomna till oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Rembjers Trafikskola

• Mia S
    Mia S skrev om Rembjers Trafikskola
    Varning!! Vi har blivit totalblåsta.
    Bland annat betalat för massa lektioner som inte var värda någonting vid utbildningskontroll på annan körskola. De bokar in uppkörning utan att grundläggande moment är godkända, saknar utbildningskort eller fyller i dem felaktigt. Här går du utan utbildningsplan och riskerar felaktig inlärning. Det är lite hipp som happ allting och ingen tar ansvar. De vill sälja lektioner och skiter i resultatet, akta er! Läs mer
  • Tove L
    Tove L skrev om Rembjers Trafikskola
    Kan rekommendera varmt - klarade uppkörningen på första försöket och tror att det berodde till störst del på den utomordentliga förberedelsen jag fått på Rembjers. TACK! Läs mer
  • Alva E
    Alva E skrev om Rembjers Trafikskola
    Har haft Basta som lärare och allt har var jättebra, pedagogisk och lugn! Jättebra och trevliga lärare och annan personal som gör sitt bästa för sina elever! Läs mer
  • Filip L
    Filip L skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera denna skola. Min trafiklärare Basta var pedagogisk och noggrann vid mina körlektioner och såg till att jag kom väl förberedd till körprovet. Han inger ett lugn och förmedlar direktiv och tips i ett gott tempo. Receptionisten Sofie är också trevlig och hjälpsam.

Vänligen
    Filip Läs mer
    2017-11-13 Representant för Rembjers Trafik svarar Filip L
    Tack Filip för fina ord och lycka till
  • William L
    William L skrev om Rembjers Trafikskola
    I went with Basta for two months learning from an American License to a Swedish one. They have online tests which helped greatly with getting the written test correct and patient instruction in English on how to drive in Sweden. I'd recommend it for any American trying to get their Swedish License. Läs mer
  • Britta C
    Britta C skrev om Rembjers Trafikskola
    Väldig trevlig körskola med kompetenta lärare. Det kändes bra hela vägen från inskrivningen till körkortsprovet som var målet att klara utan omprov. Jag kan bara rekommendera denna körskola till alla som vill bli duktiga, säkra bilförare oavsett hur mycket erfarenhet ni har och oavsett era nerver. Det kommer bli bra - även om ni får en annan av de här duktiga lärarna än Basta som jag hade nöje att lära mig bilkörning av. Lycka till! Läs mer
    2017-09-11 Representant för Rembjers Trafik svarar Britta C
    Tack för dem uppskattade orden och lycka till
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag har haft basta som körskolelärare under min tid på Rembjers. Funderar ni på att välja denna körskola rekommenderar jag honom starkt! Han strävar efter perfektion och därmed blir också körningen perfekt. Första gången jag satte mig i bilen var jag vettskrämd och idag klarade min uppkörning galant, allt vare min hjälp från honom. Tack! Läs mer
    2016-12-21 Representant för Rembjers Trafik svarar Hanna O
    Tackar för dem fina orden Hanna Basta känner sig stolt över att få fem av fem betyg
  • Maria J
    Maria J skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag hade Basta som lärare på Rembjers trafikskola, jag tycker att han har varit riktigt grym hela vägen igenom. Vi har haft många goda skratt i bilen samtidigt som han har lärt mig allt jag behöver veta på ett lugnt och pedagogiskt sätt. Jag tackar dig Basta och alla er andra på Rembjers stort för all hjälp och positivitet! Läs mer
    2016-12-19 Representant för Rembjers Trafik svarar Maria J
    Tackar för dem fina orden Maria
  • Maria J
    Maria J skrev om Rembjers Trafikskola
  • Daniela O
    Daniela O skrev om Rembjers Trafikskola
    Mycket bra lärare men väldigt överprisat Läs mer
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tycker körskolan var bra. Det bästa var min körskolelärare, han var duktig men och så var det väldigt flexibla tider, vilket passade mig suveränt. Läs mer
  • Anki O
    Anki O skrev om Rembjers Trafikskola
    Hej!
    Jag tog körkort på Rembjers!
    Hade en grym körskolelärare som hete Basta!
    Han var tydlig o lugn super grym! Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tyckte att bemötandet jag fick var bra, inga konstigheter. Jag var körskoleelev. Eftersom jag klarade uppkörningen och teori provet på första försöket så levde skolan upp till mina förväntningar.

Övergripande var jag nöjd med företaget samt människorna som jobbade. Läs mer
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Rembjers Trafikskola
    Övade med olika lärare och alla hade något nytt och bra att lära ut. 63/65 i teori och uppkörning på ett försök! Läs mer
  • Christian T
    Christian T skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag tycker dom har gjort bra beslut och tips på hur jag skulle gå tillväga med min utbildningen.
    Samt Basta visade massa bra tips och metoder som ingen av dom tidigare körläraren jag haft visat hittills. (Utav 4 körlärare) Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Rembjers Trafikskola
    jätte bra, prisvärt och väldigt bra och kunniga körlärare. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Rembjers Trafikskola
    Klockren trafikskola, bra lärare och trevliga receptionister! Klarade både Teori och Uppkörningen på första försöket. Jag kom också billigare undan än jag trott! Läs mer
  • John
    John skrev om Rembjers Trafikskola
    Tog lektioner för 30 000:- ink uppkörning. Uplevde lärareen jag hade som stressad, dessutom passade han ofta inte tiden... Han gjorde mig osäker i bilen. Valde en annan trafikskola i eskilstuna 2år senare la ner 8000:- ink uppkörning och tog mitt körkort. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Rembjers Trafikskola
    Jag är supernöjd med allt, inget att klaga på! Bra service och bra lärare gjorde att det gick vägen:) Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Rembjers Trafikskola
    Utmärkt lärare, bra och trevlig administration - gick från 0 till körkort på två månader! Läs mer

Bästa trafikskolorna i Solna:

Katarina S Katarina S tycker: