Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Nockeby Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Nockeby Trafikskola

Nockeby Trafikskola

Plåtslagarvägen 4, 168 31 Bromma — Visa karta

Nockeby Trafikskola i Bromma startade 1984 och vi har sedan dess utbildat trygga förare för personbil med så väl automat som manuell växellåda. Vi är en flexibel trafikskola som tar hänsyn till individen och kan möjliggöra ett individuellt och anpassat upplägg vid t.ex studiesvårigheter. För dig som vill köra privat har vi handledarkurser och kan bistå med råd och tips på vägen. Välkomna till oss!
Mån: 06:45-18:00
Tis: 06:45-15:30
Ons: 06:45-18:00
Tor: 06:45-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Nockeby Trafikskola

• Linda B
    Linda B skrev om Nockeby Trafikskola
    En riktigt bra körskola. Alla som jobbar där är väldigt duktiga och trevliga! Tog mitt körkort på en månad mycket tack vare min grymma lärare! Rekommenderar verkligen Nockeby trafikskola
    2016-09-12 Nockeby Trafikskola svarar Linda B
    Hej Linda! Tack, vad kul att höra att du är nöjd!
    Ha det gott och kör försiktigt! :)
  • Fabian R
    Fabian R skrev om Nockeby Trafikskola
    Grymt! Seriöst och proffsigt hela vägen!
    2016-09-07 Nockeby Trafikskola svarar Fabian R
    Tack Fabian! Du var också sjukt grym! Grattis igen till körkortet!
    Ha det gott och kör försiktigt nu :)
  • Anette W
    Anette W skrev om Nockeby Trafikskola
    Bästa bilskolan!!!!
    Lyhörda lärare, har full koll på vad jag som individ behöver öva på, inte bara en allmän bedömning - utan läser av mig som person och lägger upp en plan utifrån det. Berömmer och peppar på ett utomordentligt och proffsigt sätt. Även stränga när det behövs. Ger konstruktiv kritik.
    Bästa rekommendationerna ger jag!!!!! 10+ av 5 möjliga.
    Anette Wadensten
    2016-09-07 Nockeby Trafikskola svarar Anette W
    Tack Anette! Du var grym som kämpade på och det lönade sig! :)
    Kram från oss
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Nockeby Trafikskola
    Nockeby Trafikskola har varit fantastiska! Min lärare, Annelie, har varit pedagogisk i alla situationer och har lärt mig mycket. Hon var dessutom fantastiskt trevlig :-)

Deras paket var toppen, det var allt man behövde till ett riktigt bra pris. Jag skulle verkligen rekommendera dem till alla som funderar på att ta körkort!
    2016-09-07 Nockeby Trafikskola svarar Caroline B
    Hej Carro!
    Vad härligt att höra! :)
    Ha det bra nu och kör försiktigt! Kram från oss
  • David P
    David P skrev om Nockeby Trafikskola
    Bra och serviceinriktat bemötande. Körkortet tog 7-8 månader att ta och under tiden var körskolan hela tiden behjälplig Lätt att boka tider samt mycket bra lärare (jag hade en lärare som hette Johan). Jag är mycket nöjd med hur företaget har skött allting och kommer att rekommendera dem till andra.
  • Andrea T
    Andrea T skrev om Riskettan en del av Nockeby Trafikskola
    Bra information men för lång. Hade varit roligt och givande att få diskutera frågor med de Andrea.
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Nockeby Trafikskola
    Mycket bra trafikskola!
    Flexibla när det gäller körtider, härligt bemötande i receptionen från Isabell och Ozzy. :) kan varmt rekommendera! Är väldigt nöjd efter min tid med dem!
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Riskettan en del av Nockeby Trafikskola
    Mycket professionella och kunniga och lärare, otroligt bra trafikskola med trevliga och pedagogiska lärare (jag har prövat andra trafikskolor också och denna är absolut mest professionell och seriös) riskettan gav även mycket som var till hjälp på teoriprovet :-)
  • Anna E
    Anna E skrev om Nockeby Trafikskola
    Nockeby trafikskola gjorde mig till en trygg chaufför. Blev godkänd efter både första teorin och uppkörningen. Har inte känt mej rädd någon gång efter de här första tre veckorna, många situationer jag möter har vi gått igenom med körskolan.
  • Ellinor D
    Ellinor D skrev om Nockeby Trafikskola
    Jättebra lärare med superinställning! Var verkligen skoj!
  • Klara L
    Klara L skrev om Riskettan en del av Nockeby Trafikskola
    Seriöst, trevligt, men en bra plan framåt.
  • Louise H
    Louise H skrev om Nockeby Trafikskola
    Riktigt bra körlärare som är seriösa och lär ut mycket bra kunskap, körning, rubbet!! :-)
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Nockeby Trafikskola
    Riktigt bra! Trivdes jättebra med min lärare och tjejen i receptionen var super på service. Min syster kommer till er direkt när hon fyllt 16 :). Tack för allt!
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Nockeby Trafikskola
    Väldigt bra engagemang, bra service och härliga människor!
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Nockeby Trafikskola
    Nockebytrafikskola är en trafikskola med jättetrevlig och hjälpsam personal. Att boka lektioner är lätt via nätet.
  • Yasmine B
    Yasmine B skrev om Nockeby Trafikskola
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och det var bra stämningen genom hela min utbildning, en perfekt kombination av glädje och allvar. Utbildningen var faktiskt över min förväntan. Det kostar att ta körkort såklart, men jag fick ut väldigt mycket för mina pengar och körkort på första försöket. Det var både roligt och lärorikt att köra via Nockeby trafikskola. Jag rekomenderar det varmt.
  • Vincent W
    Vincent W skrev om Nockeby Trafikskola
    De var väldigt öppna och man kände sig trygg med dem direkt. De var avslappnade vilket gav en positiv verkan på mig då man inte vart lika stressad. De levde helt klart upp till min förväntning och nu står jag här med mitt körkort så absolut! Stämningen var bra, miljön även så, det var en liten mysig källarlokal men de hade allt som behövdes, bra bilar och bra lärare vilket är mitt enda krav så. Servicen var även också väldigt bra, trevligt tjej som satt i receptionen och var väldigt engagerad. Att ta körkort är dyrt men jag klarade mig på 8 vanliga lektioner och 2 dubbel har jag för mig så det bara skönt att jag har körkort nu. Från augusti månad till november en helt klart lärorik upplevelse med bra personal och väldigt mycket erfarenhet. Är väldigt tacksam över allt de gjorde för mig.
  • Markus S
    Markus S skrev om Nockeby Trafikskola
    Grym skola med väldigt bra lärare!!
  • Erika N
    Erika N skrev om Nockeby Trafikskola
    -Alltid väldigt trevliga o hjälpsamma
    -Väldigt bra
    -Man kände sig alltid trygg, alla som jobbar där är alltid glada och vill alltid hjälpa dig. Dom är intresserade av hur det går med körningen
    -Över förväntan
    -Jag skulle rekommendera den här körskolan till alla, Peter och Isabell är fantastiska!
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Nockeby Trafikskola
    Nockeby trafikskola var jättebra! De var trevliga och de är bra på att lära ut. Jag lärde mig mycket nytt och fick mycket bra tips så jag kände mig trygg inför uppkörningen!
  • Felicia t
    Felicia t skrev om Nockeby Trafikskola
    Bemötandet var jättebra!
    Eftersom jag inte hade tidigare erfarenhet av trafikskolor så hade jag väl inga direkta förväntningar. Jag har en väldigt positiv inställning till Nockeby Trafikskola! Jag kände mig trygg under tiden jag övningskörde där och jag skulle definitivt rekommendera trafikskolan till andra.
    Det är en liten trafikskola med bra stämning och service.
    Jag är nöjd med mitt val av körskola. Under tiden man kör får man tips och instruktioner, och lite då och då stannar man till vid sidan av vägen och får ytterligare instruktioner om vad man ska jobba mer på. Jag lärde mig mycket under tiden jag körde, och eftersom jag klarade både provet och uppkörningen på första försöket så känns det som att denna inlärningsteknik passade bra för mig.
    Upplevelsen var känsloladdad och spännande, det är en obeskrivlig känsla att få körkort och jag skulle inte kunna tänka mig ett bättre sätt eller ställe att lära mig på.
  • Charlotta  L
    Charlotta L skrev om Nockeby Trafikskola
    Bemötandet var bra, trevliga anställda!
    Ja, de var trevliga och kunde sin sak.
    Bra service, kunde lätt ringa in och avboka, bra stämning
    Det var värt det.
    Bra, skulle kunna rekommendera dem till andra
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Nockeby Trafikskola
    Väldigt professionella och jobbar framåt hela tiden. Sätter krav och ger självförtroende. Rekommenderar till alla att ta sitt körkort hos dom. Jag körde mest med Peter.
  • Gustav  F
    Gustav F skrev om Nockeby Trafikskola
    Mycket professionell utlärning, bra bilar och ingen "lektionsmjölning".
  • Lars D
    Lars D skrev om Nockeby Trafikskola
    Engagerat, flexibelt och trevligt.
  • Sven
    Sven skrev om Nockeby Trafikskola
    Bra service och schysst folk. Rekommenderas.
  • Linda W
    Linda W skrev om Nockeby Trafikskola
    Mycket bra, flexibel och personlig trafikskola! Generösa öppettider! Rekommenderas varmt!
  • Johan S
    Johan S skrev om Nockeby Trafikskola
    Jag rekommenderar alla som känner att det är tunkt och tråkigt att plugga till teorin ta då och gå kursen på Nockeby trafikskola, jag lovar det hjälper och det är sjukt skönt att ha gjort det.

Plåtslagarvägen 4, 168 31 Bromma