Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Nockeby Trafikskola

Nockeby Trafikskola

Arkitektvägen 4, 168 32 Bromma — Visa karta

Välkommen till Nockeby Trafikskola - Brommas äldsta trafikskola!

Vi har utbildat trygga förare här sedan 1984 och vi har lärt oss ett och annat på vägen. Våra utbildningsplaner är individuella och vi sätter ihop utbildningen tillsammans med dig, på dina villkor. Du kan gå hela körkortsutbildningen här, från start till mål, eller välja att köra mycket privat och då ger vi gärna tips och råd.

I vårt arbetslag har vi positiva och trevliga trafiklärare som hjälper dig med både teori och praktik inför uppkörning och teoriprov. Vi erbjuder både Handledarutbildning och Riskutbildning 1, och du kan välja om du vill gå utbildning för personbil med manuell- eller automatisk växellåda.

Kontakta oss, eller se vår hemsida, för mer information!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 287 kunder tycker om Nockeby Trafikskola

• 2019-05-18

Selma H skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    En lärobok ingick i priset och att be om en för vardera förälder var inget problem.
    Det var meen intressant än väntat. Läs mer

Johan K skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Det var en bra introduktionskurs.
    Lite väl lång, men mkt innehållsrik. Bra med pauser. Läs mer

Malin H skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Introduktionskurs (som handledare).
    Mycket bra informativ och rolig kurs. Jag fick svar på alla mina frågor och jag fick en tydlig bild över hur körskolan/jag lär ut på ett strategiskt och tydligt sätt.
    Kursen var till mycket stor hjälp, och föredragshållaren var otroligt kunnig och förtroendeingivande. Läs mer

Moa S skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Var på introduktions teori för övningskörning. Vi blev bemötta bra i entrén och personalen var trevlig. Jag trodde att det skulle vara väldigt tråkigt att sitta där i 3 h, men det var det verkligen inte tiden gick rätt fort och vi fick paus precis när man började bli väldigt trött. Det var inte tråkigt att lyssna på för berättaren hade inlevelse i allt hon pratade om så då blev man mer intresserad också Läs mer
  • 2019-05-09

Anders B skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Handledarkurs för bilkörkort
    Bra upplägg
    Kunnig kursledare
    Använde tiden väl Läs mer
  • 2019-05-08

Mats C skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Introduktionskurs för övningskörning. Mycket och effektiv information, och jag lärde mig mycket utöver att det obligatoriska momentet klarades av. Läs mer
  • 2019-05-08

Gerd C skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Förarutbildning. Bättre än förväntningar. Mer innehåll. Bra pedagogiskt. Läs mer

Niclas J skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Lagom detaljerat och med bra innehåll Läs mer

Ellen F skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Jag tycker att det var en väldigt lärorik lektion! Läs mer

Agnes C skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Handledarkurs på trafikskolan. Det var intressant, bitvis tråkigt eftersom att jag inte förstår bilkörande än, men helheten var intressant. Kursen gjorde mig taggad på att börja övningsköra! Läs mer

Christina S skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Super bra föreläsare och introkurs!!! Läs mer
  • 2019-05-05

Hedda T skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Utbildning Risk 1. Väldigt bra kurs, bra utbildare och hela upplevelsen var väldigt bra! Läs mer

Gintare J skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Mycket trevlig och kompetent personal,känner mig alltid välbemött och viktig som kund när jag besöker trafikskolan. Eloge till hela gruppen! Läs mer

Isabel L skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Risk ettan.
    De var jätte trevliga och förståliga. Bra med ungdomar och männiksor generellt.
    Jag ville att det skulle bli en lärorik upplevelse och det blev det absolut!
    Jag fick bra med information om risker med körningen och fick informationen på ett bra och lärorikt sätt. Jag tyckte att upplevelsen vad rolig och nyttig. Läs mer

Alice S skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag tyckte att föreläsaren var toppen! Upplysta superbra och var tydlig. Läs mer

Filippa L skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    - riskettan
    - bra trafikskola med trevlig och rolig personal Läs mer
  • 2019-04-21

Arvid W skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Tyckte det var en väldigt bra och lärorik kurs. Samt att läraren svarade på alla frågor och man fick väldigt bra svar på dom frågorna man undrande över. Samt att välkomnade var trevligt och man kände positiv energi. Läs mer
  • Ahlam A

2019-04-20

Ahlam A skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Jag köpte en introduktionskurs. Jag blev bemött av väldigt trevliga personal. Läs mer
  • Josefin M

2019-04-20

Josefin M skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Bra föreläsning! Bra kurs! Lite förmycket prat om manuell växellåda. Läs mer

Jenni P skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Introduktionskurs för handledare, jag tyckte det var bra information och bra tips till oss som handledare och elever. Information hur vi ska gå till väga med ansökan och hur teoriprovet och körprovet är idag. Och vad körskolan har att erbjuda och hur dom kan hjälpa oss. Jag kan verkligen rekommendera dom till andra som ska gå kursen. Läs mer

Felicia P skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Väldigt informativt och en bra handledare. Läs mer

Linnea M skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Igår var jag på eran indtrouktionskurs, väldigt bra och lärorikt. Väldigt glad och trevlig personal som gjorde utlärningen rolig. Förväntningarna jag hade på introduktionskursen var att de skulle vara långtråkigt och att de va mest riktat till föreldrarna, men nu efteråt tyckte jag det var superkul, tiden gick snabbt och de riktade sig till alla på kursen. Roligt och lärorikt. Läs mer
  • 2019-04-10

William B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Riskutbildning 1, bra bemött, lärorikt, tydliga förklaringar mm. Tack. Läs mer

Malin L skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Att göra riskettan rolig känns omöjligt men detta är bland det roligaste jag gjort på länge (allt tackvare han som höll i det) Läs mer

Anna Elisabet K skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    bra Kurs! Både informativt och rolig kursledaren! Läs mer

Arturo U skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Tycker att de använder kriterierna som behövs till kusen, mycket pedagogisk som gör lättare uppnå målet med kusen. Läs mer

Tarik B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag gick riskutbildning1 och tycker att Johan är en bra föreläsare. Riskutbildning1 ger jag högsta betyg. Läs mer
  • Alexander P

2019-04-08

Alexander P skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Väldigt trevliga och pedagogiska med en stor godisskål i vänterummet. Läs mer
  • Helena G

2019-04-04

Helena G skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Introduktionskurs. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-04-03

Karolina L skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Den introkurs jag gick på var mycket bra! Handfasta tips och förståeliga förklaringar. Den nådde min son som insåg att det inte skulle vara så lätt som han trodde först. Men jag ser att det finns en pedagogisk väg som gör att det kommer att gå. Läs mer

Familjen W skrev om Nockeby Trafikskola
    Mycket bra bemötande och utbildning. Läs mer

Oscar L skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Bra utbildare med strukturerar och pedagiskt material. Bra betoning på vad vi blivande handledare ska tänka på och vad man lätta missar som förälder/handledare. Rekommenderar kursen. Läs mer

Martin G skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Bra föreläsare och trevliga lokaler. Verkar vara en bra körskola. Läs mer
  • Anna P

2019-03-16

Anna P skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Jag gick på Nockebys Introduktionskurs. Personalen som var där och mötte upp samt höll i kursen var väldigt vänliga och glada. Min syster som tidigare hade hamnat hos ett par trafikskolor som hon inte trivdes hos hade rekommenderat Nockeby, så jag hade goda förväntningar. Jag visste inte riktigt vad en introduktionskurs innehöll men jag förväntade mig att den skulle sammanfatta grunderna av vad som behövs för att ta körkort och hur det går till. Jag tycker att företaget levde upp till det. Det var ganska mycket information på en gång och ibland var det lite svårt att hänga med. Men i helhet är jag mycket nöjd. Jag tycker att jag fick den information jag behöver, jag fick ett bra intryck av företaget, samt fick jag bra material att jobba med. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-03-14

Maja H skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Jag gick introduktions kursen till körkort.
    Jag blev mycket trevligt bemött av företaget!
    Jag förväntade mig inte så mycket men upplevelsen var bättre än mina förväntningar.
    Mycket bra och intressant kurs! Läs mer
  • 2019-03-11

Daniel V skrev om Nockeby Trafikskola
    Jag köpte mellanpaketet vilket passade väldigt bra för mig som redan kört en del hemma. När jag kontaktade körskolan fick jag väldigt snabba och trevliga svar tillbaka. Jag hade fått rekomendation om körskolan från min syster som varit nöjd så mina förväntningar var höga. Jag blev inte besviken, allting var väldigt bra, från upplägget med teorin, bilarna och främst körskoleläraren som var väldigt pedagogisk och bra på att lära ut. Läs mer
  • Jacob P

2019-03-11

Jacob P skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    De va alla bra o ja lärde mig lite. Vissa saker visste jag redan. Men Andra lärde jag mig. Läs mer
  • 2019-03-11

My O skrev om Nockeby Trafikskola
    Jag tog mina körlektioner hos Nockeby Trafikskola, och klarade sedan uppkörningen på första försöket! Även väldigt bra bemötande av samtliga som jobbar där! Läs mer
  • 2019-03-10

Linda Ö skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Genom allt jag Har gjort på Nockeby trafficskola från körlektioner till risk 1an har bemötandet varit suveränt och de gör det verkligen roligt att lära sig köra bil Läs mer
  • 2019-03-08

Anton D skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Blev bemött hjärtligt och förtroendeingivande! Allt levde upp till förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-26

Helene L skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Körskollärare Sirpa Eng var mycket duktiga på att hålla en intressant introduktionskurs. Den var lärorik och interaktiv. Läs mer
  • Johanna R

2019-02-25

Johanna R skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Jag fick en introduktion inför övningskörning med handledare. Hon som hade föreläsningen skötte detta på ett jättebra sätt! Det var en bra och lärorik föreläsning. Tack! Läs mer

Lucas E skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Det var trots längden intressant, det var två raster som gjorde att man orkade hela tiden och vi blev väldigt bra bemötta! Läs mer

Helen R skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Jättebra, Sirpa var lättsam, informativ och trevlig! Vi känner oss trygga nu inför övningskörning med dottern! Läs mer

Maia N skrev om Introduktionskurs en del av Nockeby Trafikskola
    Trevlig personal, lärorik kväll. Läs mer

Elin A skrev om Nockeby Trafikskola
    Jag har köpt lite olika paket, vet inte riktigt exakt vad det blev i slutändan. Men något jag vet är att jag blev väldigt väl begärt av trafikskolan. Jag fick hjälp med allt som hade med körkortet att göra vilket gjorde resan väldigt enkel. Jag förväntade mig inte så mycket av företaget innan men när jag väl va där så tycker jag att allt va så mycket bättre hjälp än vad jag kunnat tro. Läs mer

Natalie D skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Gjorde riskettan på Nockeby Trafikskola tidigare i veckan och det var över förväntan! Johan fick fram budskapet och allvaret på ett roligt sätt och fick med hela gruppen. Rekommenderar starkt! Läs mer

Maja B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag gick på riskutbildning 1 och blev bra bemött. Innehållet i kursen var någorlunda intressant och med pauser emellanåt kunde jag hålla mig fokuserad Läs mer
  • 2019-02-08

Samuel M skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Förväntningarna inför kursen var relativt låga då jag har hört att innehållet till stor del består av självklarheter. Jag lärde mig dock nya saker och även fast man kände igen en del var det nyttigt med repitition. Personen som höll i kursen lyckades även göra timmarna mer underhållande då han interagerade mycket med kursdeltagarna. Läs mer
  • Gustav Ö

2019-02-08

Gustav Ö skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Anmälde mig till riskettan och förväntade mig 3,5 långa trötta timmar. Hade helt fel förväntningar! Föreläsaren (Johan?) höll igång gruppen på ett föredömligt sätt! Intressant och inkluderande. Mycket nöjd! Läs mer

Arkitektvägen 4, 168 32 Bromma