Trafikskola Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Nockeby Trafikskola Riskutbildning 1
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 65 kunder tycker om Riskutbildning 1

• Natalie D skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-02-10

Gjorde riskettan på Nockeby Trafikskola tidigare i veckan och det var över förväntan! Johan fick fram budskapet och allvaret på ett roligt sätt och fick med hela gruppen. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Maja B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-02-10

Jag gick på riskutbildning 1 och blev bra bemött. Innehållet i kursen var någorlunda intressant och med pauser emellanåt kunde jag hålla mig fokuserad Läs mer
  • Samuel M skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-02-08

Förväntningarna inför kursen var relativt låga då jag har hört att innehållet till stor del består av självklarheter. Jag lärde mig dock nya saker och även fast man kände igen en del var det nyttigt med repitition. Personen som höll i kursen lyckades även göra timmarna mer underhållande då han interagerade mycket med kursdeltagarna. Läs mer
  • Gustav Ö
    Gustav Ö skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-02-08

Anmälde mig till riskettan och förväntade mig 3,5 långa trötta timmar. Hade helt fel förväntningar! Föreläsaren (Johan?) höll igång gruppen på ett föredömligt sätt! Intressant och inkluderande. Mycket nöjd! Läs mer
  • Elin J skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-01-11

Allt bra, dra inte ut på tiden bara.. vi älskar ju inte att vara där trots bra handledare! Läs mer
    2019-01-11 Nockeby Trafikskola svarar Elin J
    Hej Elin!
    Roligt att höra att kurstillfället var uppskattat.

Då vi tidigare fått en kommentar om detta önskar vi återigen förtydliga om det eventuellt skett ett missförstånd gällande tidsåtgången, 3h och 30min är vad som gäller inklusive raster och detta är även lagstadgat. Att det drog ut lite på tiden igår (ca. 10min) berodde delvis på en extra rast som gruppen gemensamt kommit överens om. Hoppas du förstår, vi tackar för din feedback!

Med vänlig hälsning
    Personalen, Nockeby Trafikskola
  • Viktor L skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-01-11

Johan var rolig som lärare och gjorde ett bra jobb att hålla det intressant. Dock drog han ut lite på det och vi satt där närmsre 4h när 3h är vad som behövs Läs mer
    2019-01-11 Nockeby Trafikskola svarar Viktor L
    Hej Viktor!
    Roligt att kursinnehållet uppskattades.

Vi vill bara be om att få förtydliga att 3h och 30min är vad som gäller inklusive raster och detta är även lagstadgat. Att det drog ut lite på tiden igår (ca. 10min) berodde delvis på en extra rast som gruppen gemensamt kommit överens om.

Med vänlig hälsning
    Personalen, Nockeby Trafikskola
  • Ahmed S skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2019-01-11

Min pappa rekommenderades Nockeby Trafikskola. Jag mötte en väldigt bra och trevlig lärare som fick mig känna trygghet som person. Läs mer
    Nockeby Trafikskola, Nockeby Trafikskola gillar detta
  • Wille W skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2018-12-16

Trevlig lärare som fick alla i gruppen att delta i diskussioner. Läs mer
  • Karin H skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2018-12-14

Roligt, intressant och givande Läs mer
  • William B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola

2018-11-04

Jag tyckte riskutbildningen 1 var väldigt bra. Många av mina kompisar hade gjort den tidigare, och de sa att den kommer att vara väldigt långtråkig. Jag upplevde det verkligen inte på det sättet däremot. Läraren som undervisade oss i kursen var väldigt pedagogisk och underhållande. Läs mer