Riskutbildning 1

Läs vad 263 Läs vad Riskutbildning 1

Väldigt bra bemötande!
    Inte några större förväntningar inför risk 1:an.
    3 timmar var över snabbt. Kul att lära sig.
  • 2021-07-04
    Det var bra med mycket bilder och videos så man håller sig fokuserad flr det kan bli svårt att Fokusera när man har ADHD/ADD så det var bra att det ”hände” saker helatiden, och bra med pauser.
  • 2021-07-04
    Det va en lärorikt och givande kväll med en proffsig samt trevlig bemötande ...

Risk 1. Inför körkort
    Jättetydlig bra föreläsning
    Det var lätt att förstå
    Lätt att hänga med
    Alla små kuriosor gjorde att man inte blev uttråkad !
  • 2021-07-02
    Bra och pedagogisk lärare som gjorde kursen rolig.
  • 2021-07-02
    Hade låga förväntningar på riskettan och trodde att det skulle vara enormt tråkigt - men med Per som höll i det var det faktiskt både intressant och roligt! Hans egna erfarenheter blandades med filmer och fakta på ett väldigt bra sätt som gjorde detta till en rolig och nyttig upplevelse! Kunde rabbla hur mycket fakta som helst när jag återberättade vad vi lärt oss
    Ansåg att framförandet var
    ostrukturerat, teorier som upphävdes kring kön/beteende/stereotyper var långsökta och ertappa akademisk dissonans.
    Hej Emil, tack för ditt omdöme! Va tråkigt att du upplevde kursen som ostrukturerad. Angående den fakta och de teorier som tas upp i kursen så bygger den på fakta och statistik som finns att hämta för alla och dessa faktorer är något som man klart kan se spelar in i trafiken. Om du har några förslag på hur vi skulle kunna lägga upp detta på ett annat sätt för att göra kursen bättre är du välkommen att höra av dig till oss. :) Riskutbildning 1
  • 2021-06-20
    Blev bemött väl och tycker att kursen var bra och inte för långdragen
  • 2021-06-20
    Allt var superbra, det var informativt och underhållande. Kul att få arbeta i grupper och gott fika.
    ..............................