Trafikskola Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Nockeby Trafikskola Riskutbildning 1
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 56 kunder tycker om Riskutbildning 1

• William B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag tyckte riskutbildningen 1 var väldigt bra. Många av mina kompisar hade gjort den tidigare, och de sa att den kommer att vara väldigt långtråkig. Jag upplevde det verkligen inte på det sättet däremot. Läraren som undervisade oss i kursen var väldigt pedagogisk och underhållande. Läs mer
  • Carina W skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Väldigt pedagogiskt och lärorik. Samt väldigt rolig utbildning. Bara massa med plus! Läs mer
  • Josefin M skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Övningskör och gick riskettan här. Jätteduktiga och engagerade lärare men fin energi. Rekommenderar! Läs mer
  • Gustav B skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Det var bra med mycket inlärning och interaktion. Läs mer
  • Elin A skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Det var en utbildning på ett roligt sätt med en engagerad lärare som lärde ut på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Givande utbildning med mkt rolig och underhållande lärare Johan! Han gjorde verkligen hela utbildningen! Läs mer
  • Olof R
    Olof R skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag vart förvånad över hur viktigt det verkligen är med risk körning, något som jag verkligen kommer ha hjälp av i framtiden. Kursen gav mig en helt vidgad syn på körning. Tack! Läs mer
  • Lina M skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag gick riskutbildning 1 med Johan. Han är superduktig och fick de 3,5 timmarna att gå supersnabbt! Läs mer
  • Emilia Ö skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Riskettan på Nockeby trafikskola var kanon, mycket bra genomgång av olika risker av droger och alkoholens påverkan och konsekvenser i trafiken samt av grupptryck och oansvarigt beteende. De visade även klipp med förödande konsekvenser av de olika faktorerna som bidrar till olyckor. Stort plus att de varnade för könsligt innehåll för eleverna innan de visade klippen. I det stora hela är jag nöjd med riskettan på Nockeby! Läs mer
  • Amanda F skrev om Riskutbildning 1 en del av Nockeby Trafikskola
    Jag tycker att läraren var rolig men informerade ändå på ett bra sätt. Hade kunnat vara fler frågor, de var bra. Läs mer