Nya Järfälla Trafikskola

Yngligavägen 1, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Nya Järfälla Trafikskola.

Du hittar oss centralt belägna precis vid Jakobsbergs pendeltågsstation, som för din bekvämlighet råkar ligga mitt i provområdet. Det gör att du kommer vara väl förberedd när det är dags för din uppkörning.

Våra erfarna trafiklärare hjälper dig hela vägen till AM- och B-Körkort i helt nya bilar. Genom både teoretisk och praktisk utbildning. För att göra det enklare för dig anpassar vi din utbildning tillsammans med dig, efter just dina villkor. Vi erbjuder också handledarutbildning och båda riskutbildningarna (riskettan och risktvåan).

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några funderingar.

Vi är medlemmar i Sveriges Trafikskolors Riksförbund, STR!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om Nya Järfälla Trafikskola

• Elin L

2020-09-15

Elin L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 20 körlektioner och trafikskolan var bättre än förväntat. Tog körkortet på 3 månader. Läs mer
  • 2020-09-08

Nick T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Welcoming staff, highly competent instructors and great booking/ progress report system via their app. I went from not being able to even start a car to getting my license on my first try after 26 lessons with William Navarro - he's a fantastic instructor and has my highest recommendation. Läs mer
  • 2020-09-04

Julia V skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Fantastiskt team som är otroligt pedagogiska och uppmuntrande. Jag kände mig alltid trygg och säker på mina lektioner och kände att jag utvecklades enormt på bara några veckor. Jag hade ett mål att ta körkort innan jag nu ska flytta och jag fick bästa hjälpen man kunde tänka sig för att klara det. Jag är enormt tacksam!! Läs mer
  • Ellinor K

2020-09-01

Ellinor K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tog 6 lektioner och inte en enda var förgäves. Lärde mig så otroligt mycket och blev framförallt bekväm i min körning vilket ledde mig till att klara körprovet på första försöket. Personalen var verkligen supertrevlig och hjälpsam, är riktigt nöjd med mitt val av trafikskola! Extra stort tack till min körlärare Muzafar, rekommenderar absolut Nya Järfälla Trafikskola! Läs mer
  • 2020-08-29

Joakim B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hej!
    Jak köpte 5 körlektioner för att fin slipa min körning och lyckades på uppkörningen
    Tack vare en kanon bra kör skola ock en kanon bra lärare (Azin) så jävla grymt bra på att lära ut du är bäst tusen tack/Jocke🤩 Läs mer
  • 2020-08-25

Shireen B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    NYA JÄRFÄLLA TRAFIKSKOLA härlig skola och härliga personal, rekommenderar verkligen skolan Läs mer
  • Alejandro A

2020-08-19

Alejandro A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tack för nya järfälla trafikskola med bara 20 körlektioner från scratch klarade jag båda proven på första försöket, det var värt allt sköna och väldigt professionels personal, dem gör allt de kan för att leda dig mot kortet.
    Jag rekommenderar Nya Järfälla Trafikskola starkt till alla som vill ta körkort!🙌🏽 Läs mer
  • 2020-08-14

Erik H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Fantastiska människor som hjälper en varje steg av vägen! Genuint intresserade och vill att man ska lyckas.

PS Azin är äkta grabb
    /Erik Läs mer
  • 2020-08-05

Idris H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte ett körkortspaket som innehöll 20 körlektioner. På första försöket så tog jag körkortet med hjälp av min professionella lärare Azin. Han hjälpte mig massor, kom fram med olika tips och tricks och fick mig att trivas ganska snabbt. Jag rekommenderar starkt Nya Järfälla Trafikskola för de som är villiga att skaffa körkortet. 10/10. Läs mer
  • Minoo A

2020-08-05

Minoo A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tog körkortet idag på första försöket med hjälp av Järfälla trafikskola. Utbildningen var värd pengarna och personalen var trevliga och professionella och gör allt de kan för att leda dig mot kortet.
    Jag rekommenderar Nya Järfälla Trafikskola starkt till alla som vill ta körkort.
    💥💥💥💥💥 Läs mer
  • Khaldoom A

2020-07-30

Khaldoom A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tog 16 lektioner plus bil för uppkörning.
    Företaget har bemött mig på allra bästa sätt och jag har fått all hjälp jag behövt på bästa möjliga sätt.
    Jag färväntade mig minst 20 lektioner för att ta körkortet men trafikläraren samt resten av traffikskolan har hjälpt mig utvecklas på ett sånt bra sätt att jag blivit klar med allt under 20 lektioner.
    Jag rekomenderar starkt Nya järfälla trafikskolan då de har dom bästa personalen som bemöter en med respekt, artighet och har god kundskap om allt inom körning och bilar❤❤ Läs mer
  • 2020-07-29

Ajda B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Rekommenderar starkt! Jag köpte ett paket med körlektioner för ett rimligt pris. Körde intensivt under 2 månaders period, vilket senare ledde till ett körkort. Alla som arbetar på trafikskolan är väldigt trevliga, tålmodiga och professionella. Jag är glad över att ha gått till denna trafikskola, kunde inte ha gjort ett bättre val! Läs mer
  • 2020-07-15

Christoffer B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte ett paket med 20 körlektioner och körde inte speciellt mycket hemma. Kände mig osäker och nervös när jag började köra men Niklas gav mig självförtroende och var väldigt bra på att lära ut och förklara allt tydligt. Lärde mig så otroligt mycket på mina lektioner och klarade både teori och körprov på första försöket. Rekommenderar verkligen nya Järfälla trafikskola och har svårt att tänka mig att det finns någon bättre! All personal som jag träffade var verkligen professionell och ville verkligen att jag skulle utvecklas. Alla trafiklärare är bra men om du får välja så kan jag rekommendera Niklas, väldigt bra lärare och rolig att lära sig av!! Läs mer
  • 2020-07-07

Raheleh A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Riktigt bra lärare som ser exakt vad man behöver öva på, rekommenderas till alla som ska ta körkort. Läs mer
  • 2020-07-07

Vera N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag var ganska nervös inför att ta körlektioner och lära mig köra men på denna trafikskola släppte alla såna känslor. Det var jättebra bemötande av trafiklärare och i receptionen och nu har jag körkort tack vare Naser! Läs mer
  • Walaa A

2020-06-18

Walaa A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bästa trafikskolan och bästa personal,fick körkortet efter första försöket med hjälp av bästa lärare mozafer.
    Jag är väldigt tacksam för alla underbara personal som jobbar där 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Hannan H

2020-06-18

Hannan H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har äntligen tagit körkortet!!!!!! Skulle aldrig klarat av att ta körkortet utan hjälpen från Naser och Khalil. De har varit en enorm hjälp för mig, samt haft tålamod. Extremt professionella körlärare som endast vill ens bästa. Alla andra personal som Arshia och muzafar har också varit super snälla och jag har varje gång kommit in till trafikskolan och blivit bra bemött. Rekommenderar starkt denna trafikskola . Den bästa trafikskolan i Sverige!!! Läs mer
  • 2020-06-15

Isac H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte ett 10 lektioners paket med risk ettan, tvåan och böcker.
    Jag vart bra bemött av alla på skolan och fick den hjälpen som behövdes för att klara teorin och öppnar ingen på första försöket!

:) Läs mer
  • 2020-06-05

Michel M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bra lärare, väldigt bra på att förklara saker. Hjälper en på vägen och upprepar platser där man gjort fel så man sedan kan rätta till de själv. Otroligt bra !! Läs mer
  • 2020-06-05

Gustav F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bra priser. Jätte bra lärare. Sjukt kul att lära sig! Läs mer
  • 2020-06-04

Tuva L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bra och tydlig hjälp samt superbra kundbemötande! Härlig stämning och engagerade lärare Läs mer
  • Eya A

2020-06-03

Eya A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt denna körskola! De har super trevlig personal och läraren jag hade som heter Azin har hjälpt mig så mycket, han har varit med mig från då jag aldrig suttit framför en ratt till då jag tog mitt körkort på första försöket. Azin är väldigt pedagogisk, uppmuntrande, vänlig och peppade alltid mig när jag kände mig osäker. Man märker verkligen att han brinner för det han gör.

Funderar du på vilken körskola du ska välja så bör du välja Nya Järfälla Trafikskola utan tvekan!
    Tusen tack för eran hjälp, jag kan inte vara mer än nöjd! Läs mer
  • Zaninka S

2020-04-08

Zaninka S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jättebra trafikskola som vill att du ska lyckas med ditt mål att ta körkort.Trevlig personal och bra kundbemötande
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2020-03-28

Raheleh N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tog körkort på ungefär en månad med hjälp av Nya Järfälla trafikskola.Väldigt bra, lugn och pedagogisk lärare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-27

Felicia J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tusen TACK för att ni hjälpte mig att lyckas med min teori och uppkörning på första försöket!
    Ni alla är otroligt kunniga, duktiga, flexibla och motiverande personer!
    Hade aldrig klarat detta utan er och erat stöd, bästa körskolan!
    Tack för denna otroligt lärorika och framförallt roliga intensivkursen, är så glad att jag valde er,
    NI ÄR BÄST! Läs mer
  • 2020-03-20

Isabelle Å skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag är nöjd med min utbildning hos Järfälla trafikskola! Många duktiga lärare. Läs mer
  • 2020-03-20

Tuva E skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trafikskolan har bra och trevlig personal. De beskriver bra vad du behöver förbättra och vad du redan är bra på. Läs mer
  • 2020-03-14

Sirilak T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    För lite mer än en månad sedan var min mor på handledarkurs med min syster hos Nya Järfälla, de var jättenöjda så bara 1v efter så gick vi dit och köpte en intensivkurs till mig (som redan hade tappat hoppet om körkortslivet!). Kört bil i flera år, byt skola o lärare flera gånger MEN.. 2,5v intensiv körning på 11 körlektioner(!!) så grejade jag det, trodde jag aldrig! Tack till Nya Järfälla & TUSEN tack till världens bästa Niklas!😃😃 Läs mer
  • 2020-03-13

Rimiana M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag hade tagit en intensivkurs på 20 lektioner, jag hade fantastiska utbildare då de alltid fick mig att känna mig bekväm och ge mig förtroende på min körning. Jag är jätte nöjd med allt och jag fick lära mig saker som gjorde allting enklare gällande körningen och idag fick jag mitt körkort! Läs mer
  • Rahim A

2020-03-11

Rahim A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag klarade körkortet på första försöket med hjälp av Järfälla trafikskola de hjälpte mig hela vägen till kortet med teori och körning. Vill du också ta körkortet snabbt och smidigt jag rekommendera stark deras körkortsutbildning.⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • 2020-02-24

Awelkhier J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jaaaaa...Hur ska jag börja med?😃 Otroligt bra körskola med superfina lärare som är alltid där att hjälpa. Som tur fick jag köra med Nasser som är lugn, rak på sak, pedagogisk och väldig hjälpsam människa. Jag vill också tacka Shamal och alla personal på Nya Järfälla trafikskolan. Kan inte vara mer nöjd! Vill du ta körkort?🤔 SAY NO MORE! Det är bara att gå till Nya Järfälla Trakfikskola😃❤ Läs mer
  • 2020-02-16

Yasaman M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag hetter Jasmin. Jag trivs bra med den skullan. Läs mer
  • 2020-01-24

Oskar S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Riktigt bra lärare och skön stämning, klarade uppkörningen och teorin på första försöket. Läs mer
  • 2020-01-20

Melsa D skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag fick otroligt mycket hjälp och är jättenöjd med hela utbildningen. Glada och trevliga körlärare som alltid bemöter en med ett glatt humör! Läs mer
  • 2020-01-16

Julia J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tycker denna trafikskola har varit helt fantastisk! Speciellt min körskollärare Azin som hjälpt mig med allt! Läs mer
  • Ahmad Y

2019-12-23

Ahmad Y skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag vill att tackar den nya Järfälla trafikskolan för att hjälpte mig att ta körkortet. Jag hade varit hos två olika trafikskolor men den var den bästa trafikskola och bästa personal som jag varit med. TUSEN TACK!!! Läs mer
  • 2019-12-20

Mirjam A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har gått i 4 olika trafikskolor där jag har aldrig trivts i. Jag förlorade hoppet om körkoret. Men när jag kom till nya Järfälla trafikskola fick jag hoppet igen om att ta mitt körkort. Jag har aldrig i hela mitt trivts och mått så bra såsom jag har mått sedan jag har kommit till dom!! Jag vill tacka järfälla trafikskola för allt och även min körlärare Naser! Tack för att du Naser trodde på mig även när jag gjorde fel. Du har stöttat mig genom allt och de är jag tacksam över. Du har hjälpt mig med allt och svarat på mina frågor!! Jag är tacksam att jag tog den via er och att jag kom till er när jag väl förlorade hoppet om körkoret. Jag uppfyllde mitt mål med hjälp av er. Naser och nya Järfälla trafikskola, ni kommer jag alltid minnas! Tack! Läs mer
  • Halima M

2019-12-13

Halima M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag vill tacka Järfalla trafikskola för den respekten och dom lärorika lektionerna jag fått vara med. Jag skulle starkt rekommendera denna trafikskola eftersom att personalen var så snälla, duktiga och gav bra tips. Ni skulle inte ångra er😉.

🚗💨❤️ Läs mer
  • 2019-12-13

Arshad S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    I received really good service and experience. The instructora are very skilled, they speak good English and have very good pedagogical abilities. Azin Amin my main instructor is a natural teacher, he knows how to give feedback without giving stress to students. The other instructor, Nasir, who drove with me for the test, did really good job of the the last 30 minutes warm-up. The warm-up helped me a lot during the test. I recommend for every one to rent the school car and do the last minute warm-up. Läs mer
  • 2019-12-05

Elmira K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hello,

Järfalla Trafikskola is an excellent driving school with experienced teachers. They are quite professional, respectful, freindly and caring. Today, I got my driving license (both theory and practice on the first attempt) with help of Naser, who is specifically, very much experienced and professional. He helped me in every step of this journey and I strongly recommend this driving school to anyone who intends to take driving license.

Regards,
    Elmira Khodabandehloo Läs mer
  • HANA H

2019-12-02

HANA H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Otroligt bra körskola som jag rekommenderar alla att boka. Hade turen att få köra med Azin som var lugn, pedagogisk och väldigt hjälpsam. Jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • 2019-11-25

Johan J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hade nöjet att ha Naser som lärare under 10 lektioner hos Järfälla Trafikskola. Mycket professionellt och hjälpsamt bemötande från all personal! Naser är en kanonlärare som på ett pedagogiskt och lugnt sätt hjälpte mig att klara uppkörningen i Järfälla på första försöket.
    Kan varmt rekommendera Järfälla Trafikskola! Läs mer
  • 2019-11-08

Francesca L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Flexibla, tillmötesgående, pedagogiska, omtänksamma. Aldrig något strul. Läs mer
  • 2019-11-08

Amir K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Genomförde hela min körutbildning med Azin på nya Järfälla trafikskola och kan inte göra annat än att varmt rekommendera denna körskola. Lugnt och systematiskt gick vi igenom grunderna & manövreringen till körkortet!
    Välstrukturerad organisation som verkligen såg till att tillgodose ens önskemål genom att vara väldigt uppmärksamma på detaljerna. Snabb återkoppling på alla frågor man kunde tänkas ha.
    Rekommenderar starkt den trafikskola 5/5 Läs mer
  • 2019-11-04

Major T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jätte tacksam för Järfälla trafikskola 😍😍 och jag fick körkort med hjälp deras intensivutbildning.
    Rekommenderas till alla som vill ta körkort snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-10-24

Camilla S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Superbra körskola med väldigt trevlig personal. Rekommenderar dom varmt! Läs mer
  • Warda A

2019-10-23

Warda A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte stora pakt (20 lektioner,risk 2an, teoriappen) besökte deras kontor på en lördag där det var proppfullt överallt och redan där fick jag intrycket av att de inte skulle ha tid till nåting annat än introduktion/handledarkursen de hade. Men jag hade så fel, för jag blev sedd och jag fick hela min körning bokat..

Har ingenting annat än bara bra saker och säga om denna skola,
    hade turen och få en väldig lugn (snäll)pedagogisk lärare som inte gav upp om mig, när jag själv gjorde i visa stunder. Trots att jag var nervös och ängslig bakom ratten så kände mig enda väldig trygg i hans händer(mina händer) Såg framemot mina körlektioner även om jag upplevde att det kändes som om jag hade precis satte mig i bilen och sen UPS lektionen var över:( kort sagt jag skulle rek denna trafikskola till alla som ska ta körkort. PS den enda körskolan som sa att jag inte behövde ta mer lektioner,CITAT jag har inget mer å lära dig, du är färdig!!! just saying..fixade både teorin och uppkörning på FÖRSTA försöket:)

so ladies and gentlemen whatever you need help with when it comes to driving licenses I recommend
    Nya Järfälla Trafikskola. Läs mer
  • Zainabkosar Z

2019-10-15

Zainabkosar Z skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag hade tidigare varit på en annan trafikskola utan struktur eller tydliga mål eller någon grund. Så när jag bytte till Järfällatrafikskola var det nästan som att börja om på nytt. Lärarna här är engagerade och duktiga och vill genuint att eleverna ska lyckas. De ger inte upp förrän man lärt sig det delmoment en har problem med. Efter varje gång får även eleven konstruktiv kritik så att hen vet vad som gjordes bra och vad som ska förbättras. Som sagt, väldigt professionellt och engagerade. Läs mer
  • 2019-10-14

Ibrahim A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla trafikskola är en jätte bra trafikskola. Jag fick lära mig mycket om körningen för att kunna klara uppkörning. Min körlärare var jätte bra och gav mig kunskaper, tips, och trygghet för att kunna klara uppkörningen Läs mer
  • Mohammed A

2019-09-27

Mohammed A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tog mitt körkort tack vare järfälla trafikskola. Gav mig kunskapen träningen och servicen för och klara uppkörningen. Trevlig personal. Rekommenderar alla som är sugna på ta körkortet denna trafikskola Läs mer

Yngligavägen 1, 177 57 Järfälla