Nya Järfälla Trafikskola

Nya Järfälla Trafikskola

Välkommen till Nya Järfälla Trafikskola.

Du hittar oss centralt belägna precis vid Jakobsbergs pendeltågsstation, som för din bekvämlighet råkar ligga mitt i provområdet. Det gör att du kommer vara väl förberedd när det är dags för din uppkörning.

Våra erfarna trafiklärare hjälper dig hela vägen till AM- och B-Körkort i helt nya bilar. Genom både teoretisk och praktisk utbildning. För att göra det enklare för dig anpassar vi din utbildning tillsammans med dig, efter just dina villkor. Vi erbjuder också handledarutbildning och båda riskutbildningarna (riskettan och risktvåan).

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några funderingar.

Vi är medlemmar i Sveriges Trafikskolors Riksförbund, STR!

Läs vad 154 kunder tycker om Nya Järfälla Trafikskola

• 2020-12-03

Devon B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner och körde med Azin och bokade en uppkörning direkt. Allt gick väldigt smidigt och Azin passade perfekt för mig. Gjorde framsteg efter varje lektion och är mycket nöjd med min utbildning. Jag klarade uppkörning direkt och är mycket tacksam för stödet jag fått. Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola, och framförallt Azin som lärare. Han visste precis vad jag behövde jobba på och hur olika saker påverkade mig. Jag var på en intensiv kurs innan på en annan skola så jag var inte helt ny. Men dom är duktiga på att veta hur mycket mer övning man behöver innan man är redo. Läs mer
  • 2020-12-02

Jacob H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag är extremt nöjd med min tid med Nya Järfälla Trafikskola. Alla var trevliga och gav en ett bra bemötande, men det som gick bortom mina förväntningar var trafikläraren. Azin var lugn och skön; han gav riktigt bra kritik samt berömmelse när man gjorde något bra, vilket gjorde så att man kände att det gick framemot hela tiden samtidigt som man fick nya tips och tekniker att öva på.

Riktigt bra upplevelse och tack vare dem har jag nu mitt körkort. Rekommendera starkt! Läs mer
  • 2020-12-02

Oumie J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Väldigt bra körskola. Jag klarade uppkörningen på första försöket. Jättetrevliga lärare med. Läs mer
  • 2020-11-28

Sahhar S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har aldrig varit med om en mer pedagogisk och coachande körskola. De är jätte vänliga och otroligt tålmodiga med sina elever, jag är så tacksam för den stöd och hjälp jag fått från er.
    Vill tacka för mitt körkort, skulle inte gått utan er! Ni är bäst! Läs mer
  • 2020-11-26

Golnaz N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla Trafikskola is a fantastic driving school, I have bought a package few months ago with Naser based on his recommendation. In the begining I thought I dont need this number of sessions as I have had driving license from my home country! But after a while I found I need exactly all sessions as rules are different here than my home countrymusik! He had a precise plan for each session and we did all I needed on schedule! Although we had a tough period because of Covid 19 and my tests were cancelled, we could have managed to cope with and finally I got my driving license without any stress within this tight time!!! He is highly recommended for both beginners and professionals who have driving license from another countries!! Thanks Naser for the good job :) Läs mer
  • 2020-11-19

ALISTAIR A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag klarade min uppkörning tack vare Järfälla Trafikskola. Dom är proffs på att lära ut och väldigt uppmuntrande. Jag vill också tackar Muzafar för han lärde mig from början tills jag tog körkortet. Jag rekommenderar verkligen denna Trafikskola. Läs mer
  • 2020-11-19

Alistair S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen. Dom är bra att lära ut o uppmuntrar en från början till körkortet. Läs mer
  • 2020-11-16

Emilia S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag blev bemöt på ett jätte bra sätt och alla som jobbar där är jätte trevliga, jag hade en bra upplevelse och fick verkligen den hjälp jag behövde för att lära mig köra bil bra och för att finslipa min körning. Det var tack vare nya järfälla trafikskolan jag klara teorin och uppkörningen på första försöket. Läs mer
  • 2020-11-15

Parwana R skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Är så nöjd med Nya Järfälla trafikskola och min handledare Muzafar stort tack! Personalen är super trevliga och duktiga på att hjälpa en med både planeringen inför provet och med att lära sina elever att köra med ett trafiksäkert beteende. Läs mer
  • Hamed A

2020-11-15

Hamed A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Väldigt nöjd och tacksam! Professionella handledare som kan sin grej, rekommenderas starkt!👌🏼

Vill även tacka Azim extra mycket dels för all hans hjälp som ledde till mitt godkännande på 1:a försöket men även för att han ställde upp tidigt på morgonen dagen innan min uppkörning efter att mitt pass blivit avbokat pga sjukdom, tack så jättemycket!🙏🏼🌹❤ Läs mer
  • 2020-11-14

Melissa K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte 5 lektioner i somras som gick lite segt, däremot när jag körde på en intesivkurs och hade vilja gick det bra. Ett speciellt tack Muzafar som motiverade mig i slutet:) Läs mer
  • 2020-11-05

Arvid M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Mycket trevliga och duktiga. Efter 10 lektioner var jag säker i alla moment och klarade uppkörningen👍 Läs mer
  • 2020-11-02

Masoud A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har köpt intensiv kurs och från början de hade en plan för mig att ta körkort och idag klarade jag med hjälp av planen som vi hade från början. Naser som var min körlärare hade tydliga och pedagogiska framförhållning.
    Nya Järfälla trafikskolan var en plats som man alltid kände sig välkommen med glädje blev bemött av trevliga och professionella pedagogiska personal.
    Jag hade mina förväntningar av nya Järfälla trafikskolan som jag levde upp till högsta grad, kände mig trygg och lugn.
    Jag rekommenderar alla som vill ta körkort nya Järfälla trafikskolan.
    Tusen tack till er alla speciellt Naser. Läs mer
  • 2020-10-26

Janaina P skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har fått lära mig att köra bil på ett säkert sätt. Personalen på Nya Järfälla Trafikskola är mycket kunnig och hjälpsam. Min lärare Muzafar är empatisk, mycket kunnig, har mycket tålamod och ser till att man klarar uppkörningen. Jag kan bara rekommendera skolan och läraren. Jag har precis blivit godkänd på uppkörningen på första försöket. Teorin klarade jag också på första försöket, med hjälp av appen elevcentralen och förklaringar till olika trafiksituationen som jag fick från min lärare Muzafar. Tack ska ni ha. Läs mer
  • 2020-10-23

Noah S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Superbra lärare, väldigt bemötande och välutbildade. Nya och fina bilar! Läs mer
  • 2020-10-20

Anna Elisabeth S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Mycket bra trafikskola från handledarkurs till övningskörning!
    Bra hjälp med bokningar till risk kurserna och uppkörning samt mycket bra bilar att köra med.
    Lärarna är erfarna och skickliga på att bedöma utvecklingen samt har god kännedom om vad som sker på uppkörningen. Speciell rekommendation till Naser Etheman som är en lysande handledare!

När man kör med Nya järfälla trafikskola känner man sig trygg, sedd och strävan av att komma framåt!
    Varm rekommendation från en nöjd kund! Läs mer
  • 2020-10-18

Ellinor B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    En jättebra körskola!! Målmedvetna och trevliga lärare. Redan första lektionen satte vi upp ett mål och en plan, så bra!! Man lärde sig mycket varenda lektion och fick konkret feedback. Min lärare förklarade tydligt vad jag skulle göra bättre och efter varje lektion visste jag vad jag skulle träna på till nästa lektion. Dom vill alltid ditt bästa och gör allt för att du ska lyckas med körkortet. Läs mer
  • 2020-09-29

William H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jättebra trafikskola, personalen är extremt trevlig och kan lär sig mycket! Läs mer
  • 2020-09-28

Naseh N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har fått mitt körkort idag.tack vare nya kärfälla trafikskolan. Jag vill berätta hur bra och fantastiska de är, de är pedagokiska samt har elevens behöv i centrum, de har tekniken att lära ut, jag är super nöjd och varmt rekommenderar jag er om ni vill ha körkort i handen på första försöket. Super trevlig team. Läs mer
  • 2020-09-28

Ella S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    En trafikskola i världsklass med körskollärare som prioriterar sina elever, är pedagogiska och ser till att allt går rätt till.
    Jag bor inte ens i Jakobsberg men gjorde det bästa valet att ta körkortet med hjälp av nya Järfälla trafikskola då min syster fick sitt körkort där tidigare och var supernöjd.
    Min körskollärare Naser var alltid tydlig och pedagogisk, om jag gjorde nåt fel förklarade han vad jag borde ha gjort istället och sedan fick jag göra om det tills det blev rätt.
    Vill även ge beröm för hur trevliga alla är som jobbar på körskolan, och hur välkommen de får en att känna sig.
    Ännu en punkt att slå slag för är att de hjälper en att planera allt direkt, och under hela vägens lopp ser till att alla stegen sitter och ger feedback på vad som gick bra, samt vad man ska tänka på.
    Nu har jag fått mitt körkort och det har jag Naser och nya Järfälla trafikskola att tacka för! Läs mer
  • Oul M

2020-09-26

Oul M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla trafikskola var min trafikskola, jag har lärt mig köra bil, hålla hastigheten o följa trafik regler hos dom. Dom har bra lärare och syfta på att deras elever går inte ut utan körkort, dom ser till att eleven ska kunna lära sig allting som behövs för att inte missa sitt körkort.

Jag förväntade mig att kunna får hjälp som jag behövde för att kunna nå målet, vilket var körkort och det har tagit genom Nya Järfälla Trafikskola. Känslan är bara obeskrivligt, Tack vore William genom trafikskolan nu har jag körkort.

Om man skulle sammanfattar upplevelsen, dom är ju bara bra , grymma, stränga på ett positivt sätt mot deras elever så att det ska går bra för de.

Tack, Tack för all hjälp
    Raoul. Läs mer
  • Elin L

2020-09-15

Elin L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 20 körlektioner och trafikskolan var bättre än förväntat. Tog körkortet på 3 månader. Läs mer
  • 2020-09-08

Nick T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Welcoming staff, highly competent instructors and great booking/ progress report system via their app. I went from not being able to even start a car to getting my license on my first try after 26 lessons with William Navarro - he's a fantastic instructor and has my highest recommendation. Läs mer
  • 2020-09-04

Julia V skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Fantastiskt team som är otroligt pedagogiska och uppmuntrande. Jag kände mig alltid trygg och säker på mina lektioner och kände att jag utvecklades enormt på bara några veckor. Jag hade ett mål att ta körkort innan jag nu ska flytta och jag fick bästa hjälpen man kunde tänka sig för att klara det. Jag är enormt tacksam!! Läs mer
  • Ellinor K

2020-09-01

Ellinor K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tog 6 lektioner och inte en enda var förgäves. Lärde mig så otroligt mycket och blev framförallt bekväm i min körning vilket ledde mig till att klara körprovet på första försöket. Personalen var verkligen supertrevlig och hjälpsam, är riktigt nöjd med mitt val av trafikskola! Extra stort tack till min körlärare Muzafar, rekommenderar absolut Nya Järfälla Trafikskola! Läs mer
  • 2020-08-29

Joakim B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hej!
    Jak köpte 5 körlektioner för att fin slipa min körning och lyckades på uppkörningen
    Tack vare en kanon bra kör skola ock en kanon bra lärare (Azin) så jävla grymt bra på att lära ut du är bäst tusen tack/Jocke🤩 Läs mer
  • 2020-08-25

Shireen B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    NYA JÄRFÄLLA TRAFIKSKOLA härlig skola och härliga personal, rekommenderar verkligen skolan Läs mer
  • Alejandro A

2020-08-19

Alejandro A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tack för nya järfälla trafikskola med bara 20 körlektioner från scratch klarade jag båda proven på första försöket, det var värt allt sköna och väldigt professionels personal, dem gör allt de kan för att leda dig mot kortet.
    Jag rekommenderar Nya Järfälla Trafikskola starkt till alla som vill ta körkort!🙌🏽 Läs mer
  • 2020-08-14

Erik H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Fantastiska människor som hjälper en varje steg av vägen! Genuint intresserade och vill att man ska lyckas.

PS Azin är äkta grabb
    /Erik Läs mer
  • 2020-08-05

Idris H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte ett körkortspaket som innehöll 20 körlektioner. På första försöket så tog jag körkortet med hjälp av min professionella lärare Azin. Han hjälpte mig massor, kom fram med olika tips och tricks och fick mig att trivas ganska snabbt. Jag rekommenderar starkt Nya Järfälla Trafikskola för de som är villiga att skaffa körkortet. 10/10. Läs mer
  • Minoo A

2020-08-05

Minoo A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tog körkortet idag på första försöket med hjälp av Järfälla trafikskola. Utbildningen var värd pengarna och personalen var trevliga och professionella och gör allt de kan för att leda dig mot kortet.
    Jag rekommenderar Nya Järfälla Trafikskola starkt till alla som vill ta körkort.
    💥💥💥💥💥 Läs mer
  • Khaldoom A

2020-07-30

Khaldoom A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tog 16 lektioner plus bil för uppkörning.
    Företaget har bemött mig på allra bästa sätt och jag har fått all hjälp jag behövt på bästa möjliga sätt.
    Jag färväntade mig minst 20 lektioner för att ta körkortet men trafikläraren samt resten av traffikskolan har hjälpt mig utvecklas på ett sånt bra sätt att jag blivit klar med allt under 20 lektioner.
    Jag rekomenderar starkt Nya järfälla trafikskolan då de har dom bästa personalen som bemöter en med respekt, artighet och har god kundskap om allt inom körning och bilar❤❤ Läs mer
  • 2020-07-29

Ajda B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Rekommenderar starkt! Jag köpte ett paket med körlektioner för ett rimligt pris. Körde intensivt under 2 månaders period, vilket senare ledde till ett körkort. Alla som arbetar på trafikskolan är väldigt trevliga, tålmodiga och professionella. Jag är glad över att ha gått till denna trafikskola, kunde inte ha gjort ett bättre val! Läs mer
  • 2020-07-15

Christoffer B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte ett paket med 20 körlektioner och körde inte speciellt mycket hemma. Kände mig osäker och nervös när jag började köra men Niklas gav mig självförtroende och var väldigt bra på att lära ut och förklara allt tydligt. Lärde mig så otroligt mycket på mina lektioner och klarade både teori och körprov på första försöket. Rekommenderar verkligen nya Järfälla trafikskola och har svårt att tänka mig att det finns någon bättre! All personal som jag träffade var verkligen professionell och ville verkligen att jag skulle utvecklas. Alla trafiklärare är bra men om du får välja så kan jag rekommendera Niklas, väldigt bra lärare och rolig att lära sig av!! Läs mer
  • 2020-07-07

Raheleh A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Riktigt bra lärare som ser exakt vad man behöver öva på, rekommenderas till alla som ska ta körkort. Läs mer
  • 2020-07-07

Vera N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag var ganska nervös inför att ta körlektioner och lära mig köra men på denna trafikskola släppte alla såna känslor. Det var jättebra bemötande av trafiklärare och i receptionen och nu har jag körkort tack vare Naser! Läs mer
  • Walaa A

2020-06-18

Walaa A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bästa trafikskolan och bästa personal,fick körkortet efter första försöket med hjälp av bästa lärare mozafer.
    Jag är väldigt tacksam för alla underbara personal som jobbar där 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Hannan H

2020-06-18

Hannan H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har äntligen tagit körkortet!!!!!! Skulle aldrig klarat av att ta körkortet utan hjälpen från Naser och Khalil. De har varit en enorm hjälp för mig, samt haft tålamod. Extremt professionella körlärare som endast vill ens bästa. Alla andra personal som Arshia och muzafar har också varit super snälla och jag har varje gång kommit in till trafikskolan och blivit bra bemött. Rekommenderar starkt denna trafikskola . Den bästa trafikskolan i Sverige!!! Läs mer
  • 2020-06-15

Isac H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte ett 10 lektioners paket med risk ettan, tvåan och böcker.
    Jag vart bra bemött av alla på skolan och fick den hjälpen som behövdes för att klara teorin och öppnar ingen på första försöket!

:) Läs mer
  • 2020-06-05

Michel M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bra lärare, väldigt bra på att förklara saker. Hjälper en på vägen och upprepar platser där man gjort fel så man sedan kan rätta till de själv. Otroligt bra !! Läs mer
  • 2020-06-05

Gustav F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bra priser. Jätte bra lärare. Sjukt kul att lära sig! Läs mer
  • 2020-06-04

Tuva L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bra och tydlig hjälp samt superbra kundbemötande! Härlig stämning och engagerade lärare Läs mer
  • Eya A

2020-06-03

Eya A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt denna körskola! De har super trevlig personal och läraren jag hade som heter Azin har hjälpt mig så mycket, han har varit med mig från då jag aldrig suttit framför en ratt till då jag tog mitt körkort på första försöket. Azin är väldigt pedagogisk, uppmuntrande, vänlig och peppade alltid mig när jag kände mig osäker. Man märker verkligen att han brinner för det han gör.

Funderar du på vilken körskola du ska välja så bör du välja Nya Järfälla Trafikskola utan tvekan!
    Tusen tack för eran hjälp, jag kan inte vara mer än nöjd! Läs mer
  • Zaninka S

2020-04-08

Zaninka S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jättebra trafikskola som vill att du ska lyckas med ditt mål att ta körkort.Trevlig personal och bra kundbemötande
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2020-03-28

Raheleh N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tog körkort på ungefär en månad med hjälp av Nya Järfälla trafikskola.Väldigt bra, lugn och pedagogisk lärare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-27

Felicia J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tusen TACK för att ni hjälpte mig att lyckas med min teori och uppkörning på första försöket!
    Ni alla är otroligt kunniga, duktiga, flexibla och motiverande personer!
    Hade aldrig klarat detta utan er och erat stöd, bästa körskolan!
    Tack för denna otroligt lärorika och framförallt roliga intensivkursen, är så glad att jag valde er,
    NI ÄR BÄST! Läs mer
  • 2020-03-20

Isabelle Å skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag är nöjd med min utbildning hos Järfälla trafikskola! Många duktiga lärare. Läs mer
  • 2020-03-20

Tuva E skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trafikskolan har bra och trevlig personal. De beskriver bra vad du behöver förbättra och vad du redan är bra på. Läs mer
  • 2020-03-14

Sirilak T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    För lite mer än en månad sedan var min mor på handledarkurs med min syster hos Nya Järfälla, de var jättenöjda så bara 1v efter så gick vi dit och köpte en intensivkurs till mig (som redan hade tappat hoppet om körkortslivet!). Kört bil i flera år, byt skola o lärare flera gånger MEN.. 2,5v intensiv körning på 11 körlektioner(!!) så grejade jag det, trodde jag aldrig! Tack till Nya Järfälla & TUSEN tack till världens bästa Niklas!😃😃 Läs mer
  • 2020-03-13

Rimiana M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag hade tagit en intensivkurs på 20 lektioner, jag hade fantastiska utbildare då de alltid fick mig att känna mig bekväm och ge mig förtroende på min körning. Jag är jätte nöjd med allt och jag fick lära mig saker som gjorde allting enklare gällande körningen och idag fick jag mitt körkort! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte