Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Nya Järfälla Trafikskola

Nya Järfälla Trafikskola

Yngligavägen 1, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Nya Järfälla Trafikskola.

Du hittar oss centralt belägna precis vid Jakobsbergs pendeltågsstation, som för din bekvämlighet råkar ligga mitt i provområdet. Det gör att du kommer vara väl förberedd när det är dags för din uppkörning.

Våra erfarna trafiklärare hjälper dig hela vägen till AM- och B-Körkort i helt nya bilar. Genom både teoretisk och praktisk utbildning. För att göra det enklare för dig anpassar vi din utbildning tillsammans med dig, efter just dina villkor. Vi erbjuder också handledarutbildning och båda riskutbildningarna (riskettan och risktvåan).

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några funderingar.

Vi är medlemmar i Sveriges Trafikskolors Riksförbund, STR!
Mån-Tis: 08:00-19:00
Ons: 10:00-17:00
Tor-Fre: 08:00-19:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 62 kunder tycker om Nya Järfälla Trafikskola

• Sara Y

2019-04-10

Sara Y skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    En mycket bra trafikskola med pedagogiska lärare, tydlig plan för undervisningen och en genuin vilja att hjälpa eleverna till ett körkort! Läs mer
  • Mohammad Y

2019-04-06

Mohammad Y skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Supernöjd! Väldigt profetinella personal, bra bemötande, hade Ali som min körlärare var supernöjd med honom, min fru hade Naser som körlärare båda är väldigt duktiga, både jag och min fri fick våra körkort här på Järfälla Nya Trafikskola, Rekomenderar Stark! Läs mer
    2019-04-08 Järfälla Trafikskola svarar Mohammad Y
    Tack för de fina orden Mohammad. Grattis till körkortet och tack för att vi fått följa med på denna resa med dig!
  • 2019-03-28

Tiburtius H skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte intensivkurspaketet på 10 lektioner och kunde inte vara mera nöjd. Personalen var väldigt tillvägesmötande och vi satte tydliga riktlinjer på vad jag behövde arbeta på i min körning. Det funkade galant då jag idag tog körkort.
    Toppbetyg! Tack. Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Tiburtius H
    Tack för ditt fina omdöme Tiburtius och tack för att vi fått varit med på denna resa med dig!
  • 2019-03-15

Jeanette W skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Intensivkurs med 20 lektioner. Hade kört en hel del privat innan också. Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Jeanette W
    Vad kul att du valt att köra med oss!
  • 2019-03-14

Walid Sherif M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tack för all hjälp jag fick!! Jag är så otroligt glad och stolt av att ha skaffat körkortet tack vare lärarna som hjälpte mig otroligt mycket under en kort tid. Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Walid Sherif M
    Grattis till körkortet Walid! Vi är otroligt glada och stolta över dig. Grymt jobbat!
  • 2019-03-14

Roger B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    De anställda är trevliga och vet vad de ska lära ut på ett personligt sett. De är prisvärda jämfört med andra. Jag är mycket nöjd. Ett särskilt tack till min körlärare Ali som hjälpte mig mycket inför uppkörningen som jag klarade lätt. Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Roger B
    Tack för de fina orden Roger. Vi är mycket glada att du är nöjd. Ali tackar för de varma orden!
    Grattis till körkortet!
  • Frida S

2019-03-11

Frida S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Sjukt bra trafikskola, seriösa och bra planerande. Tog intensivkurs 2 veckor och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack för allt! Rekomenderar verklingen. Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Frida S
    Grattis Frida till körkortet! Din recension gör oss extremt glada, kör försiktigt i trafiken. Vi ses på vägarna!
  • Caroline S

2019-03-07

Caroline S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tack för all hjälp jag fick! En seriös Trafikskola har ni här! Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Caroline S
    Tack för dina fina ord Caroline!
  • Hossein A

2019-02-21

Hossein A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    I took the 10-session package with Nader and passed both the theory and practice tests on the first run. The teachers are very professional, knowlegeable, punctual, respectable, and friendly. Apart from readiness for the test, I enjoyed learning how to improve my driving skills, especially towards a safer style for both myself and others. I strongly recommend the school. Läs mer
  • 2019-02-20

Sara A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag fick körkort efter 10 lektion,lärare var proffsiga och duktiga,de planerade hela vägen till körkort,jag var mycket nöjd med hela utbildningdn.Jag rekomenderar stark järfälla trafikskolan. Läs mer
    2019-03-29 Järfälla Trafikskola svarar Sara A
    Grattis till körkortet Sara! Tack för din recension, vi är glada att du är nöjd!
  • 2019-02-16

Hashem N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har köpt intensiv kurs, och fick körkortet genom kort tid, de har hjälpt mig hela vägen till körkortet, lärarna och personalen på Järfälla trafikskola är proffsiga och trevliga. Jag rekommenderar starkt Järfälla Trafikskola till alla, tack , ni förtjänar mer än 5 stjärnor.💥 Läs mer
  • Tilda T

2019-02-13

Tilda T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte kurser för automat bil.
    Jag blev bemött bra utav receptionisten och lärarna. Jag är nöjd med 2 lärare och receptionisterna som hjälpte mig under resan.
    Det har vart både upp o ner gångar men lärarna har alltid hjälpt mig.
    Tack. Läs mer
  • 2019-02-12

Roshna M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    En helt fantastiskt trafikskola med extrem duktiga och pedagogiska körlärare som har försåelse och tålamod till eleven. Jag var super nöjd med min körlärare. Blev trevligt bemöt av både receptionist och körläraren.
    Jag rekommenderar dem till alla. Läs mer
  • 2019-02-10

Beatrice A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Kan absolut rekommendera Nya Järfälla trafikskola. Tog en intensivkurs på 20 lektioner där det ingick böcker för att plugga till teorin plus lån av bil vid uppkörningen. Blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt och mycket engagerade och snälla körlärare. De förberedde en väldigt bra i tid till sin uppkörning och var mycket stöttande när den dagen väl kom. Bra område att köra i, bra ställen att öva på då det inte var så mycket trafik. Tog i princip alla lektioner på förmiddagen vilket var en bra tid att övningsköra på.
    Nya Järfälla trafikskola är verkligen en trafikskola jag skulle rekommendera alla att skriva in sig på! Läs mer
  • 2019-02-08

Mesay B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bästa trafikskolan. De vill att du ska få ditt körkort Läs mer
  • 2019-02-06

William W skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte 10 körlektioner under en veckas tid inför uppkörning. Upplägget var väldigt bra planerat och läraren var pedagogisk samt trevlig. Verkligen en jättebra trafikskola. Läs mer
  • 2019-02-04

Pouneh Shahriari skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag tyckte om deras sätte och lära ut, de är väldigt proffsiga i sitt yrke som lärare. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Zack L

2019-01-16

Zack L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trevlig personal, bra kundbemötande och lärorik utbildning. 10/10 lärare Läs mer
  • Veronika F

2019-01-14

Veronika F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte stora körkortspaketet. Fick fantastisk service och hjälp med allt jag behövde! Både lärare och receptionist var otroliga! Duktiga och proffsiga! Kan bara rekommendera denna körskola å det varmaste! Kunde inte varit mer nöjd!
    /Veronika Läs mer
  • 2019-01-08

Eders D skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har varit väl bemöten av företaget och mina förväntningar gick bra ,duktiga lärare o lärorika Läs mer
  • 2019-01-08

Shirin R skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trevligt bemötande med engagerade trafiklärare som ledde hela vägen till körkort under få veckor! Jag rekommenderar denna skola varmt och är övertygad att ingen seriös elev blir besviken med deras upplägg! 1000 hjärtligt tack till de Läs mer
  • 2019-01-03

Khatereh P skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag kände mig väldigtbekväm hos dem och trivdes med lärarna .tog manuellt körkort direkt och dem hjälpte mig hela vägen!☺️

Med vänliga hälsningar
    Khatereh parvaneh Läs mer
  • Mehdi M

2018-12-29

Mehdi M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Extremt nöjd!
    Hade 3 olika lärare alla var väldigt bra!
    Har rekommenderat detta till alla mina vänner!
    Min bror och bästa vän ska boka intensiv nu nästa vecka!

Pedagogiska
    Tydliga
    Enkla att ha att göra med
    Väldig nöjd!
    10/10
    5/5
    MVG!

Önskar bara jag hittat dom tidigare, så hade jag sluppit alla dåliga skolor jag fått genomlida Läs mer
    Järfälla Trafikskola gillar detta
  • 2018-12-18

Mohsen A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    I am very satisfied with Järfälla trafik skola and very professional teachers and helpful staffs and good quality cars. Läs mer
  • 2018-12-12

Siavosh A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Med dig från början till slut, rekommenderar starkt! Körlärarna är experter och vet exakt vad som behöver finslipas med ens körning grymt :) Läs mer
  • 2018-12-05

Mårten M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola! Jag hade ingen möjlighet att mängdträna hemma med manuell växellåda så jag fick all kunskap från trafikskolan. Lyckades klara båda proven på första försöket efter 15 körlektioner. Mycket pedagogiska och trevliga lärare samt personal, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-12-03

Sahar F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    I had my classes with Naser which is the best driving teacher I could ask for. Läs mer
  • Maggan L

2018-11-29

Maggan L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Nya Järfälla trafikskola.
    Jag körde med Naser han är väldigt bra på att förklara och visa hur man ska göra.
    Dom är allihopa väldigt hjälpsamma och tillmötesgående .
    Och jag klarade både kunskapsprovet och körprovet på första försöket Läs mer
  • Kristoffer J

2018-10-30

Kristoffer J skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola med super trevlig o bra personal Läs mer
  • Daban M

2018-10-25

Daban M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Riktigt skyst körskola. Toppade mina förväntningar, hade en tajt budget och inte så mycket tid men med järfälla trafik skola så funkade allt hand i hand.
    10 lektioner intensiv kurs blev mitt val, bästa priset jag kunde hitta.

Utbildningen var jätte lärorikt med underbara lärare, blev lite byten bland körlärare men det var inga problem. Båda två riktigt lärorika, på ynka 1 lektion så kunde jag rondeller utan problem. De påminnde om teorin och vi pratade om allt möjligt, riktigt trevliga lärare som är helt underbara också med rätt mängd socialt snack.

Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket tack vare järfälla trafik skola, på köpet så lärde jag min mamma hur man ska hantera rondeller på ett bättre och säkert sätt Läs mer
  • 2018-10-16

Rickhard T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag köpte ett intensivpaket på 20 lektioner med risk 1:an / 2:an på köpet.
    Jag bemötes av trevlig personal och är nöjd med Nya järfälla trafikskola Läs mer
  • 2018-10-15

Kristina D skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trevlig och proffsig trafikskola med riktigt duktiga lärare 😊 Läs mer
  • Behnoosh R

2018-10-09

Behnoosh R skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    I had my driving lessens here and I am very satisfied with the school and the teaching methods! Definitely recommend to take your driving lessons in Nya Järfälla Trafikskola! Läs mer
  • 2018-09-27

Frans B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Otroligt duktiga lärare, och hjälp villiga Läs mer
  • 2018-09-24

Carl-fredrik T skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tog körlektioner som hjälpte mig att klara av B-körkort, mycket bra och trevlig personal! Läs mer
  • Maysiru E

2018-09-16

Maysiru E skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hej !
    jag köpte 21 körlektion, och de är fantastiska människor där .
    Jag är nöjd med de. Läs mer
  • 2018-09-15

Evgeniya L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla trafikskola är det bästa och kortaste väg till önskade körkort tack vare duktiga instruktörer med stor erfarenhet, flexibla tider, rimliga priser och nya moderna bilar. Jag är en av massa nöjda kunder varmt rekommenderar Nya Järfälla trafikskola! Läs mer
  • 2018-09-13

Lina A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hade övningskört mest hemma tidigare och gick till trafikskolan för att få hjälp med det sista detaljerna i körningen. Fick jättebra bemötande av Nya Järfälla Trafikskola, lärarna är trevliga och pedagogiska. Tack vare dem lyckades jag ta körkort på första försöket! Läs mer
  • Mamall K

2018-09-12

Mamall K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    10 körlektioner
    Fan vad bra personal dom är så underbara allihopa och hur jag blev bemött så fint av dom
    jag hade bra förväntningar jag hade hört talas om dom innan
    En sjuk upplevelse så roligt Läs mer
  • 2018-08-25

Linus A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Otroligt sköna och hjälpsamma instruktörer! Körlektionerna kan ha varit det roligaste jag gjort på länge! Läs mer
  • Matilda M

2018-08-23

Matilda M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tycker att min trafiklärare varit väldigt tydlig, lugn och pedagogisk vilket gör det både enklare och roligare att lära sig. Läs mer
  • 2018-08-22

Janina O skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla trafikskola var en fantastisk trafikskola. Utbildningen var superbra och likaså lärarna. Jag kan starkt rekommendera Nya Järfälla trafikskola! 👍🏻 Läs mer
  • 2018-07-26

Mustafa Z skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trevliga och roliga personaler jobbar där så att man behandlas på en snäll sätt. Dem ta hand om elever på en effektiv sätt så att vägen till körkort blir väldigt enkel. Jag köpte bara sju lektioner från dem och klarade både teori och körning på första försök Läs mer
  • 2018-07-20

Vendela S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte 20st lektioner. Bra lärande men läraren kom ibland sent. Klarde både teori och uppkörning på första försök! Läs mer
  • 2018-07-18

Muzit S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tack vore Naser har jag klarat både teorin och uppkörningen:) jag rekommenderar honom hundra gånger 🙌🏾 Tack för ditt tålamod, har aldrig har haft en bättre lärare än dig ...... Läs mer
  • 2018-06-29

Michaela M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag bokade 3 körlektioner och fick ett trevligt bemötande från första början. Jag kan verkligen rekommendera er till andra! Läs mer
  • 2018-06-21

Rebecca F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bästa körskolan!!! 😀😀😀😀😀 klarade båda proven på första försöken Läs mer
  • 2018-06-18

Beatrice E skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Järfälla Trafikskola. Jag har haft en positiv upplevelse från första lektionen till min sista. Jag körde både privat och tog 10 lektioner på skolan. Jag fick verktygen på skolan att finslipa min teknik och andra verktyg som jag aldrig skulle ha fått om jag enbart kört privat. Stort tack Järfälla Trafikskola och särskilt stort tack till min körledare Azin. Läs mer
  • 2018-06-15

Ako A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Vilka härliga människor! Pedagogiska körlärare med trevligt bemötande, bra service med flexibelt upplägg efter ens behov och förutsättningar. Tack Järfälla Trafikskola, Rekommenderar dem verkligen. Läs mer
  • 2018-06-14

Jelveh Taher B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Järfällatrafikskolan uppfylla alla förväntningar som man har,då är jag supernöjd med min val .jätte bra lärare så att jag skafade mitt körkort under 2 månader.
    Värmt rekommendera till alla Läs mer

Yngligavägen 1, 177 57 Järfälla