Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Nya Järfälla Trafikskola

Nya Järfälla Trafikskola

Yngligavägen 1, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Nya Järfälla Trafikskola.

Du hittar oss centralt belägna precis vid Jakobsbergs pendeltågsstation, som för din bekvämlighet råkar ligga mitt i provområdet. Det gör att du kommer vara väl förberedd när det är dags för din uppkörning.

Våra erfarna trafiklärare hjälper dig hela vägen till AM- och B-Körkort i helt nya bilar. Genom både teoretisk och praktisk utbildning. För att göra det enklare för dig anpassar vi din utbildning tillsammans med dig, efter just dina villkor. Vi erbjuder också handledarutbildning och båda riskutbildningarna (riskettan och risktvåan).

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några funderingar.

Vi är medlemmar i Sveriges Trafikskolors Riksförbund, STR!
Mån-Tis: 08:00-19:00
Ons: 10:00-17:00
Tor-Fre: 08:00-19:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Nya Järfälla Trafikskola

• Maysiru E
    Maysiru E skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hej !
    jag köpte 21 körlektion, och de är fantastiska människor där .
    Jag är nöjd med de. Läs mer
  • Evgeniya L
    Evgeniya L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla trafikskola är det bästa och kortaste väg till önskade körkort tack vare duktiga instruktörer med stor erfarenhet, flexibla tider, rimliga priser och nya moderna bilar. Jag är en av massa nöjda kunder varmt rekommenderar Nya Järfälla trafikskola! Läs mer
  • Lina A
    Lina A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Hade övningskört mest hemma tidigare och gick till trafikskolan för att få hjälp med det sista detaljerna i körningen. Fick jättebra bemötande av Nya Järfälla Trafikskola, lärarna är trevliga och pedagogiska. Tack vare dem lyckades jag ta körkort på första försöket! Läs mer
  • Mamall K
    Mamall K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    10 körlektioner
    Fan vad bra personal dom är så underbara allihopa och hur jag blev bemött så fint av dom
    jag hade bra förväntningar jag hade hört talas om dom innan
    En sjuk upplevelse så roligt Läs mer
  • Linus A
    Linus A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Otroligt sköna och hjälpsamma instruktörer! Körlektionerna kan ha varit det roligaste jag gjort på länge! Läs mer
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tycker att min trafiklärare varit väldigt tydlig, lugn och pedagogisk vilket gör det både enklare och roligare att lära sig. Läs mer
  • Janina O
    Janina O skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Nya Järfälla trafikskola var en fantastisk trafikskola. Utbildningen var superbra och likaså lärarna. Jag kan starkt rekommendera Nya Järfälla trafikskola! 👍🏻 Läs mer
  • Mustafa Z
    Mustafa Z skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Trevliga och roliga personaler jobbar där så att man behandlas på en snäll sätt. Dem ta hand om elever på en effektiv sätt så att vägen till körkort blir väldigt enkel. Jag köpte bara sju lektioner från dem och klarade både teori och körning på första försök Läs mer
  • Vendela S
    Vendela S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Köpte 20st lektioner. Bra lärande men läraren kom ibland sent. Klarde både teori och uppkörning på första försök! Läs mer
  • Muzit S
    Muzit S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Tack vore Naser har jag klarat både teorin och uppkörningen:) jag rekommenderar honom hundra gånger 🙌🏾 Tack för ditt tålamod, har aldrig har haft en bättre lärare än dig ...... Läs mer
  • Michaela M
    Michaela M skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag bokade 3 körlektioner och fick ett trevligt bemötande från första början. Jag kan verkligen rekommendera er till andra! Läs mer
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Bästa körskolan!!! 😀😀😀😀😀 klarade båda proven på första försöken Läs mer
  • Beatrice E
    Beatrice E skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Järfälla Trafikskola. Jag har haft en positiv upplevelse från första lektionen till min sista. Jag körde både privat och tog 10 lektioner på skolan. Jag fick verktygen på skolan att finslipa min teknik och andra verktyg som jag aldrig skulle ha fått om jag enbart kört privat. Stort tack Järfälla Trafikskola och särskilt stort tack till min körledare Azin. Läs mer
  • Ako A
    Ako A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Vilka härliga människor! Pedagogiska körlärare med trevligt bemötande, bra service med flexibelt upplägg efter ens behov och förutsättningar. Tack Järfälla Trafikskola, Rekommenderar dem verkligen. Läs mer
  • Jelveh Taher B
    Jelveh Taher B skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Järfällatrafikskolan uppfylla alla förväntningar som man har,då är jag supernöjd med min val .jätte bra lärare så att jag skafade mitt körkort under 2 månader.
    Värmt rekommendera till alla Läs mer
  • Negin L
    Negin L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Utan att någonsin kört bil köpte jag ett stort körpaket hos Nya Järfälla trafikskola vilket ledde till att jag fick körkort på första försöket på teorin och uppkörningen. Jag är väldig nöjd med personalens bemötande som alltid är glada och trevliga. Järfälla trafikskola använder sig av hemsidan elevcentralen där min trafiklärare Naser gav mig feedback efter varje lektion samt han skrev även vad jag ska plugga på inför nästa körlektion vilket pushade och motiverade mig till att plugga på teorin. Såå nu har jag körkortet i handen och jag är väldigt tacksam för den hjälp jag har fått av den bästa trafikläraren Naser på Järfälla trafikskola. Läs mer
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag hade totalt 10 körlektioner med två olika lärare. Båda lärarna var otroligt pedagogiska, snälla och peppande! Jag skulle starkt rekommendera denna trafikskola för alla! Hade aldrig klarat mig utan deras hjälp! :D Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Klarade på första försöket!!!

Duktiga handledare!! Läs mer
  • Pooria F
    Pooria F skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    I entered the school with zero hope and full of sadness of a crappy experience from the first exam. But I cannot hide how impressed I became only after the first session. It changed my life. They made me confident and I fell quite comfortable sitting in a car.
    I am very happy with my experience and would hence recommend this school to whoever intend to get a driving licence and more importanly to become a good driver. They are awesome! Läs mer
  • Maedeh Z
    Maedeh Z skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    jag blev bemött på en väldigt bra sätt. jag lärde mig snabbt o tydligt. jag har varit med om andra trafikskolor men har aldrig kännt mig så trygg och säker på att jag lärt mig och kommer få körkort, och jag fick körkortet tack vare denna körskola. Läs mer
  • Shahla N
    Shahla N skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag har gått igenom körutbildning. Jag har fått ett fantastiskt bemötande. Körlärare är mycket sympatisk, trevlig, seriös, kompettent, professionell och tar jobbet på allvar samt bryr sig om sin elev. Personen som jobbar på kontoret är mycket duktig och jätte trevlig.
    Mina förväntningar var att läraren skulle lära ut mig körning på ett bra sätt så att jag kunde klara av uppkörningen hos trafikverket. Jag och företaget har nått målet på kort tid och jag har lyckats få körkortet.
    Jag känner mycket glad att ha haft detta företag och kommer att gärna rekommendera andra. Läs mer
  • Mamed S
    Mamed S skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Det var mucket lärorrik och praktik körlektioner som jag tackar jätte mycket till instruktören. Förklarade jätte enkelt och hittade den rätta nyckelord för att förstå. Jag klarade mig med 7 körlektioner och dått manuel körkort.Bästa instruktör, jätte varmt och respektfull bemötante alla personal.Tack så mycket .
    Türk! Läs mer
  • Zia A
    Zia A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Recommend them, they helped me in practice driving with 5 lessons package. Very professional approach by instructor, he quickly figured out the shortcomings in my driving and concentrated on improving those areas. After 5 lessons I passed the driving test. Läs mer
  • Narin K
    Narin K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Nya Järfälla Trafikskola! Det har varit toppen från lektion 1 till uppkörning. Jag fick ett mycket bra bemötande av alla personal. Jag körde med Naser som är helt fantastisk. Den perfekta blandningen av pedagogisk, duktig och erfaren. Han har hjälpt mig att gå från att tycka att bilkörning är lite jobbigt till att nu tycka att det är roligt och känner mig lugn och säker när jag kör. Stort tack! 👍☺ Läs mer
  • Meliha K
    Meliha K skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag rekommenderar stark
    Nya Järfälla trafikskola, eftersom de levererade en undervisning av högsta kvalitet med fokus på mig och mina behov. De värnade om min tid och ekonomi för att de var medvetna om att varje minut var dyrbar☺🚗
    Som elev kände jag mig alltid prioritet nummer ett och de tog hand om mig hela vägen från start till körkort.
    Stort tack till min bästa trafikskolelärare Naser som har stor erfarenhet och engagemang. Hans pedagogiska, ärliga och tydliga undervisning utvecklade min kunskap om trafiken.
    Resan mot körkortet är inte alltid spikrak, därför krävs det mycket motivation men också bra vägledning och detta får man i Nya Järfälla trafikskola.👍🌷😎❤🚗 Läs mer
  • Ismael A
    Ismael A skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Jag rekommendera Järfälla trafikskola . Dem kan på allt och hjälpsam killar . Läs mer
  • Hesam G
    Hesam G skrev om Nya Järfälla Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Nya Järfälla trafikskola. De är professionella, seriösa och framför allt väldigt härliga och trevliga. Wow vilken stämning och professionalitet har skett efter ägarbytet. Läs mer

Yngligavägen 1, 177 57 Järfälla