Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg AJA Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - AJA Trafikskola

AJA Trafikskola

Agnesbergsvägen 21, 424 38 Agnesberg — Visa karta

Varmt välkommen till Aja Trafikskola i Agnesberg. Vi tror på individuell utbildning då varje elev har olika förutsättningar och behöver hjälp på många olika sätt. Vår främsta uppgift är att coacha dig som elev ända fram till målet vilket i det här fallet är körkortet. Självklart vill vi att du blir en så säker förare som möjligt. Därför är en av våra största uppgifter att hämta dig på den nivå du befinner dig på när du påbörjar körkortsutbildningen. Välkommen att kontakta oss för en utbildning som hjälper dig på vägen mot ett körkort som håller livet ut!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om AJA Trafikskola

• Rasha K
    Rasha K skrev om AJA Trafikskola
    Jag är så glad att det går inte att beskriva .
  • Sarah E
    Sarah E skrev om AJA Trafikskola
    Bästa trafikskolan. Bra lärare, man lär sig väldigt snabbt. Tack aja trafikskola😊
  • Daniel P
    Daniel P skrev om AJA Trafikskola
    Bra hjälp och lärare
  • Abdulkadil H
    Abdulkadil H skrev om AJA Trafikskola
    Am very greatfull for aja trafikskola.I liked your commitment and the way you treated me over the whole period I was with you.thanks you and may you continue with your good work.
  • Jen S
    Jen S skrev om AJA Trafikskola
    Tack för all hjälp med körkort, och speciellt tack till Martin, det finns inga ord att beskriva hur tacksam jag är.
  • Alaeddin A
    Alaeddin A skrev om AJA Trafikskola
    it is a perfect five star school thanks every body
  • Manal H
    Manal H skrev om AJA Trafikskola
    Thank you very much for all in Aja Trafikskolan.Its a berfekt skhool 👍🏻👍🏻👍🏻
  • Ammro D
    Ammro D skrev om AJA Trafikskola
    Tack så jätte mycket aja skola ni är bästa trafikskola i hela sverige 👍🏾
  • Muhammed Kamal J
    Muhammed Kamal J skrev om AJA Trafikskola
    Det var bra upplevelse och lektioner var jätte givande. Jag skulle rekommendera Aja Trafikskola till vem som helst och när som helst.
  • Malek N
    Malek N skrev om AJA Trafikskola
    Tack för allt
    Jag är så glad att jag har utbildat mig hos er
  • Abraham T
    Abraham T skrev om AJA Trafikskola
    Bästa trafikskolan med väldigt bra och trevliga lärare som verkligen hjälper dig!
    Rekommenderas starkt till alla som behöver övningsköra! Tack för allt AJA trafikskola!
  • Fatima H
    Fatima H skrev om AJA Trafikskola
    Jätte bra personal, klarade mitt körkort på 3 veckor och det gick kanon!!
    Rekommenderar aja trafikskola starkt ifall du vill klara körkortet på första försök
  • Ann-Marie G
    Ann-Marie G skrev om AJA Trafikskola
    Aja trafikskola är den bästa skolan jag gått på, aldrig innan har jag förstått mig på varken teori eller körning , tills jag valde att börja där. Väldigt duktiga och pedagogiska lärare och en underbar , hjälpsam receptionist som hjälper dig med allt du behöver. Rekommenderar Aja trafikskola till alla som vill ta körkortet på enklaste och bästa sättet som möjligt. Tack för allt.
  • Ahmad K
    Ahmad K skrev om AJA Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Aja trafikskola. Trevliga personal och jätte bra service. Jag kan gott rekommendera denna trafikskola 😊
  • Flutura M
    Flutura M skrev om AJA Trafikskola
    Ni är bäst den bästa trafikskolan
  • Lana K
    Lana K skrev om AJA Trafikskola
    En helt fantastisk körskola med fantastiska körlärare!
  • Taeo R
    Taeo R skrev om AJA Trafikskola
    Jag tycker att AJA trafikskola är väldigt bra. Trafiklärarna är också väldigt duktiga på att lära ut. Jag har lärt mig mycket av dem och det är tack vare de som jag har fått mitt körkort så snabbt.

Stort tack till alla på AJA Trafikskola.
    Mvh Taeo Ringholm
  • Jasmine H
    Jasmine H skrev om AJA Trafikskola
    Jag är glad över hela min utbildning som gick över ganska snabbt men tiden som jag hade var kul och väldigt innehållsrik. Min lärare var snäll, pedagogisk och väldigt duktig. Jag är väldigt nöjd.
  • Ayad A
    Ayad A skrev om AJA Trafikskola
    سلام عليكم اتمنى من الله التوفيق والنجاح لكم لانكم تعملون على سعادة الاخرين
    AJA Trafikskola شركة
  • Hui A
    Hui A skrev om AJA Trafikskola
    Jag tycker jätte mycket om AJA Traffikskolan !
    Dom har väldigt erfarna lärare, bra bilar och de erbjuder väldigt bra kundservis !
  • Fatema I
    Fatema I skrev om AJA Trafikskola
    Förmodligen den bästa körskolan!
    Professionella och kunniga lärare som stödjer dig att nå ditt mål.
    Rekommenderas verkligen !
  • Mikail H
    Mikail H skrev om AJA Trafikskola
    Den e en bra trafikskola som verkligen vill lära sina kunder
  • Amina A
    Amina A skrev om AJA Trafikskola
    Seriös trafikskola med väldigt duktiga trafiklärare.
  • Ali M
    Ali M skrev om AJA Trafikskola
    Tack det var bra. Ni var duktiga, stort tack till Reham som hjälpte mig. Nu har jag äntligen körkort!
  • Midia S
    Midia S skrev om AJA Trafikskola
    Hej! Jag blev väldigt bar bemött och bekväm med min körlärare. Trafikskolan är arrangerade i sina kunder och en väldigt underbar personal. Har fått mitt körkort tack vare skolan jag fick mitt körkort. Körskolan levde upp till mina förväntningar. Är en nöjd kund!
  • Inna M
    Inna M skrev om AJA Trafikskola
    En av bästa upplevelsen i livet. Duktig personal, erfarna lärare. Trevliga priser men för korta lektioner.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om AJA Trafikskola
    Grymaste och bästa, trafikskolan i hela Göteborg. Jag har testat att övningsköra tidigare på olika stället men det var inte alls bra men AJA trafikskola dem är engagerade i sitt jobb samt individerna som betalar för att få hjälp med övnings köra. Dem tar sin tid för personen för att lära ut på ett tydligt och bra sätt och väldigt professionellt. Jag skulle starkt rekommendera den trafikskolan AJA. //Kristina
  • Gulbahar T
    Gulbahar T skrev om AJA Trafikskola
    Jag har varit i trafikskolan från början i sommaren. Jag har fått hjälp av mina lärarna vilket innebär att jag har utvecklat min körning ett bra sätt genom att mina behov. Mina lärarna undersökte och bedömde mig varje gång i körlektioner. De visste om mina behov. Jag har köpt några paket körlektioner. I början tänkte jag att det kostar mycket men sedan det är värde för min skull.
  • Rima A
    Rima A skrev om AJA Trafikskola
    Utan Aja trafikskola hade jag aldrig fått körkortet så snabbt och smidigt. Världens bästa personal som är trevliga och bryr sig om sina elever. Taaack!
  • Rosol S
    Rosol S skrev om AJA Trafikskola
    Väldigt bra bemötande och mycket bra planeringen

Agnesbergsvägen 21, 424 38 Agnesberg