Forsbergs Trafikskola

Forsbergs Trafikskola

www.forsbergstrafikskola.nu
  • Badge2024
Ring 0303-133 43 Dela

Forsbergs Trafikskola i Kungälv är en trygg, trivsam och pålitlig trafikskola mitt i centrum. Vi anpassar alltid våra utbildningar efter just dina behov och önskemål. Här på skolan erbjuder vi utbildningar för moped och MC samt personbil, både för automat och manuell samt släp. Givetvis har vi handledarkurs för dig som vill...

310 omdömen om Forsbergs Trafikskola

Frida Rebecka Ingesdotter B

Bra utbildning, trevlig och kunnig personal.

Forsbergs Trafikskola gillar detta
Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Vad roligt att ni tyckte att utbildningen var bra och att personalen var kunnig. Önskar en fortsatt fin sommar!

Simon R

Den var bra och jag kunde ställa frågor

Forsbergs Trafikskola gillar detta
Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Vad roligt att du tyckte kursen var bra och att du kunde ställa frågor. Önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning!

Arvid H
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Jag hade inga jättehöga förväntningar, så jag tyckte att Forsbergs trafikskola gjorde ett bra jobb

Håkan E

Bra och lärorikt med mycket välbehövlig info, rekommenderas

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Vad roligt att du tyckte det var bra och lärorikt. Önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Mikael M

Trevlig och påläst utbildare. Helt ok utbildningssal.

Loke N
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag köpte några körlektioner och en uppkörning. Jag fick ett bra bemötande och körskolan förstod vad jag behövde för att lyckas ta mitt körkort.

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Vad roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss. Vi önskar dig en härlig sommar med mycket mc-körning!

Saga L
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Mycket bra och lärorikt. Tyckte verkligen man fick vad man betalade för.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Vad roligt att du tyckte kursen var bra och lärorik. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Johnny T

Väldigt bra bemötande,gick igenom bra punkter samt egna erfarenheter och bra tempo.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Vad roligt att du är nöjd med utbildningen hos oss. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Madicken B
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Proffsigt och trevligt bemötande under mopedutbildning. Kommer välja Forsbergs även för nästa körkort.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Tack för fina ord Madicken. Du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dags för nästa behörighet.

Niklas E
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Forsbergs gav mig de kunskaper som behövdes på ett bra och välplanerat sätt för att komma i mål med mitt MC kort. Stort Tack!

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack för fina ord Niklas. Önskar en härlig sommar med mycket mc-körning.

Tobias L
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag har precis avslutat min motorcykelutbildning på Forsbergs Trafikskola och jag kan verkligen rekommendera dem! Från första dagen kände jag mig välkommen och i trygga händer. Instruktörerna är inte bara extremt kunniga, utan också väldigt tålmodiga och stöttande. De gav mig självförtroendet och färdigheterna jag behövde för att känna mig säker på vägarna. Deras undervisningsmetoder är tydliga och effektiva, och de anpassar sig verkligen efter varje elevs individuella behov och inlärningstakt. Forsbergs Trafikskola...

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack för fin recension Tobias. Vad härligt att du kände dig välkommen och i trygga händer hos oss. Vi önskar dig en härlig sommar med mycket mc-körning! Vi syns ute på vägarna.

Victor J
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Jättebra och trevliga. Försöker fixa för en så billigt som möjligt för att ta körkort. Väldigt kunniga

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack för dina fina ord Victor. Ha en fin sommar med mycket mc-körning!

Sara L
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag blev bemött bra. Jag hade inga förväntningar. Jag köpte mopedkurs och den var bra.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Vad roligt att du tyckte mopedkursen var bra. Ha en härlig sommar!

Tina M

Trevligt bemötande. Lagom stor grupp. Lite lite långrandigt, men väldigt tydligt och inspirerande.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att du tyckte det var tydligt och inspirerande. Önskar er lycka till med övningskörningen.

Isabella Å

Bra föreläsare, tydlig, lätt och intressant att lyssna på.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Vad roligt att du tyckte det var en bra föreläsare. Önskar dig lycka till med ditt körkort.

Jessica H

Daniel var väldigt duktig på att ge exempel från verkliga situationer och göra det med en stor portion humor som funkar både för mig som förälder och min dotter.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att både du och din dotter är nöjda med Daniels utbildning. Önskar er lycka till med övningskörningen.

Marcus V
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Tog A kortet med Forsbergs helt nöjd med lärarna samt personalen på körskolan, rekommenderas varmt.

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack för fina ord Marcus. Roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss. Njut av sommaren med mycket mc-körning!

Martin J
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Utbildningen gick utmärkt och snabbt.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Vad roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss Martin.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att du tyckte kursen var bra.

Noam A
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Det var ett trevligt bemötande. Forsbergs trafikskola överträffade mina förväntningar då utbildningen var både rolig och bra.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Vad roligt att du tyckte utbildningen var rolig och bra. Önskar dig en härlig sommar med mycket mopedkörning.

Jonna B
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Väldigt duktiga körlärare. Lär ut i den hastighet som passar eleven och får elevens självförtroende att växa.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Vad roligt att du tycker att lärarna är duktiga. Vi önskar dig lycka till med din bilkörning.

Joakim A
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Släputbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Mycket bra och kompetenta lärare, bra bilar och konkurrenskraftiga priser. Kan rekommenderas varmt.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Släputbildning

Vad roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss Joakim. Önskar dig en fin sommar!

Monica L
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Fint bemötande av personalen och full support Bokade körlektioner och manöver lektioner Forsbergs rekommenderar jag absolut.

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack för fina ord Monica. Önskar dig en härlig sommar med motorcykeln!

Malin B
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Gillar skolan. Tar sig tiden att hitta lektioner och boka uppkörning. Dock lite dyrare än andra skolor och bokar gärna fler lektioner än vad som behövs. Litet minus är att det bara finns körlektioner under ”kontorstider” och veckodagar. Men annars bra kompetent personal och trevliga

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Vad roligt att du gillar skolan och är nöjd med din utbildning. För att förtydliga så bokar vi in fler lektioner från början för att sedan avboka om de inte behövs, då det är enklare att avboka än att hitta lediga körlektioner mitt under högsäsong. När man jämför priser så behöver man alltid tänka på hur långa lektionerna är och räkna ut vad minutpriset blir på lektionerna. Önskar dig en fin sommar med mycket MC körning!

Alicia K
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Det har varit bra! Teorilektionen var tydlig och körlektionen lärorik. Läraren var bra på att lära ut!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Tack för fina ord Alicia. Vad roligt att du tyckte det var lärorikt och tydligt. Kör försiktigt!

Maria K

Vi uppfattade kursledaren politisk, hon lade in sina egna personliga värderingar om drivmedel och elbilar som för övrigt gick tydligt emot de politiskt fattade besluten. Vi kommer inte rekommendera Forsbergs till någon

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Vad roligt att du tyckte att utbildningen var informativ och lättsam. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Tobias O

Saklig och bra. Bra diskussioner och kunnig lärare.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Vad roligt att du tyckte att kursen var bra. Önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Simon A

Daniel, som höll i Risk 1, är en riktigt skön individ som kommer nära personerna som medverkar under kursen. Han beskriver egna erfarenheter under sina många år av mc-körning men har även ett objektivt förhållningssätt till utbildningen och vad som är relevant - rekommenderar!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för dina fina ord Simon. Vad roligt att du rekommenderar vår utbildning. Vi önskar dig lycka till med ditt körkort.

Najat A
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

AM kort, bra bemötande samt roligt var det. I efterhand så har jag dock fått reda på att denna utbildning ligger mycket högre i pris än andra trafikskolor ex.en som tar 2000 kr mindre och det är mycket pengar. Så att rekommendera Forsbergs ja för dem som har råd men utbildningen är vad jag nu förstår likvärdiga med varandra så den billigare hade jag rekommenderat. Men såklart det var fina och roliga lärare.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Vad roligt att du tyckte utbildningen var rolig och att du fick ett bra bemötande. Alla utbildningar är upplagda på olika sätt och sen ingår det olika saker i paketen på olika skolor. Det finns både för och nackdelar med allt. Önskar dig lycka till med din körning ute på vägarna.

Alexander Z
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Bästa KÖRSKOLAN!! Tar hand om eleverna på ett proffsigt och mjukt sätt med hjärtat på rätt ställe. Vår son har tagit flera körkort hos dem, just av en den anledning att de bryr sig och har hög kunskap. Super nöjda kunder!!!

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack för era fina ord. Vi är glada över att ha fått hjälpa till med dina körkort. Önskar er en fin sommar!

Muris A

Väldigt bra information! Bra lärare ! Och bra bemötande

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Vad roligt att du uppskattade kursen. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Emelie L
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Trevliga, kunniga och otroligt omtänksamma. Önskade jag gått till Forsberg redan från start.

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Vad roligt att du är nöjd med din utbildning. Kör lugnt ute på vägarna!

Amanda A
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Bra lärare, förstår om du inte vet hur du ska köra för första gången och tar tiden med att hjälpa dig

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Vad roligt att du är nöjd med din utbildning. Önskar dig lycka till på vägarna.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad tråkigt att höra att du tyckte kursen kändes meningslös. Vi önskar er lycka till med er övningskörning.

Felix S
Skrev om Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Bästa trafikskolan!! Hade köpt 5 lektioner men skolan sa att jag var klar innan jag behövde ta alla, ärliga och bra lärare

Svar från Forsbergs Trafikskola - MC-utbildning

Tack, vad roligt att höra Felix. Ha nu en fantastisk sommar och njut av din mc körning.

Janne M
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Bra lektioner och trevlig lärare

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Tack för fina ord. Vad roligt att du tyckte lektionerna var bra.

Robert K

Bra lärare (Daniel) som kunde hålla intresset uppe hos kursdeltagarna genom hela kursen.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att du gillade kursen. Önskar er lycka till med övningskörningen.

Tommy E

Blev väl bemött av läraren. Tyckte också att läraren Daniel gjorde denna kväll på ett lättsamt, och lärorikt sätt.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att du blev väl bemött och att du tyckte att det var en lärorik kurs.

Micaela K

Mycket nöjd med utbildningen. Daniel som höll i utbildningen var väldigt engagerad och rolig att lyssna på vilket gjorde att tiden gick fort.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack för fina ord. Vad roligt att du tyckte Daniel var engagerad och rolig att lyssna på.

Tove K

Körskoleläraren Daniel var bra och gjorde det inte så långtråkigt

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack för fina ord. Vad roligt att du tyckte Daniel var bra och att det inte blev långtråkigt.

Thelma K
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

hjälper en och stöttar en hela vägen fram

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tack för fina ord Thelma. Det har varit roligt att följa din resa på vägen till ett körkort. Vi syns ute på vägarna!

Hanna R

jättekul och intressant utbildning, det levde upp till mina förväntningar!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Tack för dina fina ord Hanna. Vad roligt att du tyckte utbildning var rolig och intressant. Önskar dig lycka till med körkortet.

Anne E

Bra lärare. Intressanta och tänkvärda ämnen att diskutera. Bra att behöva tänka på hur man egentligen gör från grunden när man kör bil, man gör allt per automatik när man själv kör, utan att tänka på de moment som man faktiskt gör innan själva momentet.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack för dina fina ord Anne. Vad roligt att du tyckte kursen var intressant och lärorik. Vi önskar er lycka till med er övningskörning.

Tove S
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag tyckte att det var mycket kul och några av mina kompisar som gick på bosses sa att allt var jätte tråkigt medans jag tyckte motsatsen om min moppekurs

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Tack för dina fina ord Tove. Vad roligt att du tyckte om din utbildning hos oss. Vi syns på vägarna!

Emma M

Toppen! Det var bra stämning och bra inlärningssätt. Även att jag har svårigheter att sitta still och fokusera så länge var de inga problem på denna kurs

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Tack för fina ord Emma. Kul att du gillade kursen. Önskar dig lycka till med din fortsatta körkortsutbildning.

Albin S

Väldigt bra utbildning samt bra lärare som gjorde denna lektionen till en lärorik och rolig stund

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Tack för fina ord Albin. Vad roligt att du tyckte utbildningen var bra och lärorik. Önskar dig lycka till med din fortsatta körkortsutbildning.

Helen S

Gick handledarutbildning. Mycket bra info om hur vi ska lära ut. Mycket sitter i ryggmärgen på oss gamla förare. Vi fick gå in på detaljnivå så vi lär ut rätt från början. Superbra personal.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack för fina ord. Vad roligt att du är nöjd med utbildningen hos oss. Lycka till med er övningskörning.

Leo H
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Min son som gått mopedutbildning hos er har varit väldigt nöjd både med teori och körlektion. Tacksam för smidig kommunikation och trevligt bemötande!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Tack för fina ord. Vad roligt att Leo är nöjd med både teori och körlektion. Vi önskar honom lycka till på vägarna!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack Oscar. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.