Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Kungälv Forsbergs Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Forsbergs Trafikskola

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, 442 30 Kungälv — Visa karta

Forsbergs Trafikskola i Kungälv är en trivsam och pålitlig trafikskola mitt i centrum som alltid anpassar utbildningen efter just dina behov. Vi erbjuder utbildning för moped, Mc-kort samt personbil både för automat och manuellt växlad. Givetvis har vi handledarkurs för den som vill övningsköra privat, riskettan och risktvåan, släpvagnsbehörigheter samt intensivkurser. Vad än du önskar uppfylla så löser vi det, välkomna till oss!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 97 kunder tycker om Forsbergs Trafikskola

• Annelie B
    Annelie B skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Jättebra! Åsa är underhållande, engagerad samt informativ - tiden kilar på utan problem. Man kanske inte "lär" sig så mkt nytt utan mer att kursen får en tänka till o gräva fram gammal kunskap (handledaren), samtidigt som ungdomen både klargör för sig själv o handledaren vad han/hon förväntar sig samt att kursen också påpekar vad som förväntas av den blivande föraren. Man kan se kursen som en "dialogstartare" för handledare o elev :)
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket engagerade och duktiga lärare som gör det kul att gå dit och de ger det lilla extra
  • Filippa G
    Filippa G skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Det var bra. Jag klarade uppkörning galant och känner att det var en bra körskola
  • Anna J
    Anna J skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    En bra kurs. Läraren kunde dock varit lite mer effektiv och inte skämtat så mycket.
  • Lena L
    Lena L skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Kunniga och engagerade lärare.
  • Sahra J
    Sahra J skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    proffsiga och kompetenta att lära ut
  • Mia G
    Mia G skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Underbara lärare. Det har funkat hur bra som helst.
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Väldigt kunniga och trevliga. Gjorde handledarutbildningen rolig och intressant.
  • Per G
    Per G skrev om Tungt släp BE & Kod 96 en del av Forsbergs Trafikskola
    Allt va bra.
    Fick alltid svar på mina frågor och bra tips inför uppkörningen.
  • Felix Ö
    Felix Ö skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Lite kdkdkdkdkdldldldldldld kdkddn odkdkd sidans d
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Personalen är väldigt trevlig, tillmötesgående och proffsiga i sitt yrke.
    Tack vare deras hjälp fick jag äntligen mitt efterlängtade körkort!
  • David A
    David A skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Ett riktigt kanon ställe på alla sätt
  • Adam S
    Adam S skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Forsberg ville bara ta mina pengar, la nästan 50 000 på det jävla kortet, dem ville att jag skulle ta massa körlektioner bara för att få in sina pengar.
    2016-10-31 Forsbergs Trafikskola svarar Adam S
    När en elev är missnöjd blir vi också missnöjda. Det var väldigt tråkigt att höra, vi trodde du var nöjd.
    Vi anpassar utbildningen efter varje elevs förutsättningar att ta till sig de kunskaper som behövs för att kunna köra i trafiken på ett ansvarsfullt och riskmedvetet sätt.
    Det har vi gjort i samråd med din mamma.
    Vi har inga bortförklaringar eller förnekande till att din utbildning tog lång tid.
    Alla har olika svårt att ta körkort.
    Vi önskar dig allt gott och kör försiktigt!!
  • Elin W
    Elin W skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Utbildningen var otroligt intressant och lärorik och då det pendlandet mellan diskussion, övningar, videoklipp, anektoder och föreläsning gjorde det enkelt att vara uppmärksam hela kursen. Jättebra.
    2016-10-20 Forsbergs Trafikskola svarar Elin W
    Hej Elin!
    Vad kul att du uppskattade utbildningen och att du kände att den var givande :-)
  • Joel D
    Joel D skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Forsbergs trafikskola gav mig ett grymt bra bemötande. Jag har 3 st körkort ABECE och jag tog mc hos Forsbergs. Till skillnad från de andra bilskolorna så upplevde jag att de inte försökte låta mig ta fler lektioner än vad jag behövde. Jag hade både Åsa och Roger och de är båda kanonbra.
    Varma rekommendationer
    2016-10-20 Forsbergs Trafikskola svarar Joel D
    Hej Joel!
    Tack för ditt omdöme :-)
    Och kul att du var nöjd med oss och vårat bemötande.
  • Louise G
    Louise G skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Den var helt okej men den kunde varit mycket kortare, tidsmässigt. Gillar att det var diskutioner men kan vara fler.
    2016-10-18 Forsbergs Trafikskola svarar Louise G
    Vi bestämmer inte längden på utbildningen, utan det är Transportstyrelsens regler vi följer så det är inget vi kan påverka tyvärr.
    Kul att du gillade delen med diskussioner, och vi tar så klart åt oss av dina synpunkter då dom är viktiga för oss :-)
  • Elsa M
    Elsa M skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Väl bemött! Lagom storlek på gruppen.
  • Mariette S
    Mariette S skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra fick mig att skratta. Kom med goda råd och tips.
  • Glenn B
    Glenn B skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket bra och positiva lärare
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Jättebra! Trevlig och duktig personal! Synd bara att höghastighetsbanan inte kan vara närmare någonstans då en halv dubbel går åt att ta sig dit. I övrigt, mycket bra trafikskola som jag skulle rekommendera andra att gå till!
    2016-10-21 Forsbergs Trafikskola svarar Niklas F
    Tack för berömmet! Det är inte lätt att hitta mark i Kungälv som har bra kvalitet på asfalten och är ca 300 m lång och 10 m bred... och som en trafikskola kan hyra! Nu är vi 12 trafikskolor som delar på Galoppbanan och vi försöker utnyttja vägen eleven kör ner/ hem till att tillämpa körningen och bekanta sig med området provet bedrivs i. Som läget är just nu kan vi inte göra på något annat sätt.
  • Laila T
    Laila T skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Funkade bra. Hyfsat lätt att få tider om man ville ha tidiga tiden. Hade önskat lite mer e.m el kvällstider.
  • Shvan K
    Shvan K skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket nöjd bra tider bra lärare
  • Jonny R
    Jonny R skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket nöjd med allt, proffsig personal, bäst betyg.
    / Jonny
    2016-09-23 Forsbergs Trafikskola svarar Jonny R
    Tackar! Kör lugnt och ha det så bra! Åsa
  • Tilde J
    Tilde J skrev om Mopedkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra och lärorik. Klarade teoriprovet på första försöket med 58 rätt pga bra utbildning.
    2016-09-23 Forsbergs Trafikskola svarar Tilde J
    Grattis! Kul att du blev klar så snabbt! Ta det försiktigt!
  • Hampus A
    Hampus A skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Väldigt nöjd med skolan. Både Roger och Åsa är engagerade lärare som tar eleverna på allvar.
  • Tindra C
    Tindra C skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Min upplevelse var väldigt bra! Trivdes väldigt bra med mina lärare och med motorcyklarna. Lätt att boka lektioner och alltid trevlig receptionist!
  • Linus B
    Linus B skrev om Mopedkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Det var mycket bra!
    Läraren var trevlig och man lärde sig mycket.
    2016-09-23 Forsbergs Trafikskola svarar Linus B
    Kul att du klådde morsan med ett poäng på teoriprovet! Kör försiktigt!
  • Lena J
    Lena J skrev om Handledarkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra kurs med bra upplägg och trevlig lärare
  • Charles B
    Charles B skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra bemötande, trevlig personal
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Min tid som elev vid Forsbergs Trafikskola var mycket bra, och resulterade såklart i ett körkort! Bemötandet var förtroendeingivande och jag upplevde att de hade stor kompetens men också förmåga att skapa en avslappnad atmosfär.
  • Arvid W
    Arvid W skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Det var en bra blandning av föreläsande och diskussioner, vilket ledde till aktivt deltagande hos eleverna. Innehållet presenterades också på ett seriöst sett och visade på så sätt hur allvarligt ämnet är.
  • Maja W
    Maja W skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Utbildningen var intresant och lärorik men en ligt min mening uppförde sig mannen som undervisad oss mycket olämpligt och använde sig rent ut sagt av sexistiska skämt och sa saker som jag anser inte är okej i sådana sammanhang. Var på utbildningen tillsammans med kompisar och vet att även dem uppfattat det som fel och konstigt!
    2016-09-19 Forsbergs Trafikskola svarar Maja W
    Hej Maja! Jag har läst ditt omdöme och är tacksam för all kritik jag får, det skulle vara jättevärdefullt för mig/oss om du skulle vilja precisera hur du upplevde att jag uttryckte mig sexistiskt då har jag ju en möjlighet att förändra och göra så att framtida elever inte behöver uppleva och känna likadant som du, för det har ju inte på något vis varit min avsikt. Du får gärna höra av dig till oss på trafikskolan. Mvh Stefan, trafiklärare och kursledare riskettan bil, Forsbergs Trafikskola Kungälv.
  • Steven B
    Steven B skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    It was very informative and interesting. The instructor was knowlegable and helpful in addressing any questions. Thanks!
  • Hampus L
    Hampus L skrev om Riskutbildning MC en del av Forsbergs Trafikskola
    Kanonbra utbildning! Bra lärare och bra körskola!
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Riktigt bra! Kunniga, seriösa ovh allt därtill 👌🏻
  • Erik R
    Erik R skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Duktiga lärare. Va bra på att lägga upp en utbildningplan som passade mig. Bra stöd även på uppkörningen.
  • Eric B
    Eric B skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra och seriös trafikskola.
    De har ett bra mottagande och har bra koll på sina elevers utbildning.
    Lärarna är otroligt kompetenta och bedriver en tydlig kommunikation med eleven
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra upplevelse, fick mitt körkort framför allt! Har bara en sak att klaga på och det är att jag tog "intensiv kurs" men det var knappt intensivkurs pga semester tider!
    Ni borde fundera om ni verkligen ska ha intensiv när det är semester tider!
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Trevliga och duktiga instruktörer.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Bra lärare som vill att man ska lyckas och jobbar med det som finns behov av
  • Simon H
    Simon H skrev om Forsbergs Trafikskola
    Bemötandet när jag kom ner var strålande! Personalen var trevlig och verkade tycka om det dem gör!
  • Mariette Å
    Mariette Å skrev om Forsbergs Trafikskola
    Trevlig liten trafikskola med duktiga mc lärare med en bred kunskap och lär ut jättebra.
  • Björn A
    Björn A skrev om Forsbergs Trafikskola
    Bra och engagerad lärare! Nyttig information.
  • Stina A
    Stina A skrev om Forsbergs Trafikskola
    Jag deltog i riskettan med Stefan som
    lärare och den var mycket lärorik, motiverande och inspirerande. En perfekt balansgång mellan humor och allvar och jag kommer bära med mej det jag lärt mej hela livet.
  • Billy A
    Billy A skrev om Forsbergs Trafikskola
    De va bra, dock känns.de.som lite onödigt information och mest ett sätt.att dra in pengar
  • Maja G
    Maja G skrev om Forsbergs Trafikskola
    Det var väldigt proffesionellt, det fanns bra och riktig utrustning. Läraren var mycket pedagogisk. T.ex såg hon till att alla eleverna fick prata och vala lika delaktiga på teorin. Det tycker jag är bra.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Forsbergs Trafikskola
    Allt har fungerat toppen på Forsbergs
    Trevligt bemötande och så hjälpsamma
    Ät stort tack till Åsa där
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket bra lärare o trevlig personal👍👍👍👍
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Mopedkurs en del av Forsbergs Trafikskola
    Jag tyckte det var bra men upplägget av kunskapsprovet inte var så bra. Man fick inte boka tid fören man hade gjort klart alla prov via nätet.
  • Ivan T
    Ivan T skrev om Motorcykel en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket bra trafikskola och lärare!
    Tack Roger för all tips du gav mig,så att jag fick mitt efterlängtade mc-kort 😀😀😀

YTTERBYVÄGEN 12, 442 30 Kungälv