Forsbergs Trafikskola

Snittbetyg
4.6
Ring 0303-133 43 Dela

Om företaget

Forsbergs Trafikskola i Kungälv är en trygg, trivsam och pålitlig trafikskola mitt i centrum. Vi anpassar alltid våra utbildningar efter just dina behov och önskemål. Här på skolan erbjuder vi utbildningar för moped och MC samt personbil, både för automat och manuellt växlade bilar. Givetvis har vi handledarkurs för dig som...

234 omdömen om Forsbergs Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 234 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Josefine J

Hej! Gick på riskutbildning 1 för MC på Forsbergs trafikskola. Min förväntning var att läraren skulle stå framme vid tavlan och prata om risker, alkohol och droger osv. Blev positivt överraskad av att vi som elever blev väldigt engagerade i mindre grupparbeten och diskussioner. Där vi själv fick diskutera och kommunicera våra tankar och idéer. Väldigt proffsigt och den roligaste riskutbildning jag någonsin varit på.

Eric S

Jag gick risk 1:an på forsbergs trafikskola. Utbildningen var jätte bra. Information var nyttig och värdefull. Läraren var kompetent med mycket erfarenhet av motorcyklar. Samtidigt fanns utrymme för frågor och diskusion under hela tillfället. Man fick flera tankeställare!

Indira R

Tycker Forssbergs personal var helt underbara & hur snälla som helst. Väldigt lärorikt på teoretisk och praktiskt. Väldigt hjälpasama när det gäller att ha flera körlektioner eller tider me prov bokningar. Rekommenderar starkt! :)

Malin L

Jag tyckte väldigt mycket om forsbergs eftersom dom bemötte på ett härligt och glädjade sätt. Dom la en plan för hur jag utvecklades och fungerade, vilket jag tycket var toppen!! Dom uppfyllde mina förväntningar!!

Linus K

Väldigt trevliga och lär ut väldigt bra.

Jonas G

Köpte körlektioner, blev bemött väldigt bra. Förväntningarna jag hade var att jag skulle klara de. Bästa trafikskolan men den goaste personalen, trevligt bemötande, lärde ut väldigt bra.

Gunnar A

Nu har vi gått på Forsbergstrafikskola 3 st i familjen ock vi är supernöjda att vi valde en lite mindre trafikskola som ser eleven som en investering i framtiden vi har tagot AM, B , KOD 96, OCK BE

Johan G

Fantastiskt proffsiga o lättsamma människor att ha o göra med.. Tack för hjälpen!!

Tom W

Jag tog körkort B och gjorde riskettan och mina körlektioner hos Forsbergs. Bemötandet, kompetensen och hjälpen jag fick var över förväntan från början till slut. Kan rekommendera Forsbergs, och ska själv tillbaka för utökat körkort.

Tim J
Skrev om Forsbergs Trafikskola

Väldigt bra trafikskola! Fick köra med tre olika lärare och alla var minst lika bra. Tydliga och lätta att förstå i sitt utlärande.

Jenniefer K

Dom på Forsbergs Trafikskola vet vad de sysslar med. Jag fick ett lugnt och tryggt bemötande, den känslan behöll dom genom alla mina körlektioner och även proven! Tack Forsbergs Trafikskola!

David R

Görgoa gubbar, lär ut och arbetar bra/effektivt. Klarade uppkörningen första gången pågrund av dem. Man blir bemöten på ett görgött sätt och ala är väldigt trevliga och gästvänliga.

Tilde J

Jag köpte ett paket, vilket bl.a bestog av teorikurs. Receptionisten var väldigt trevlig och behjälplig. Tycker teoriläraren kunde gått igenom allt lite mer detaljerat och inte hoppa över viktiga saker som man ska kunna.

Svar från Teorikurs

Hej Tilde! Tack för din kommentar, vi skall tänka på detta i framtiden. Du får jätte gärna skriva upp vad som är viktigt för dig att gå igenom på teorin och ge detta till läraren, viktigt för oss att veta vad ni elever tycker. Önskar dig en fortsatt bra dag. /Personalen på Forsbergs

Elin J

Körde för Körkort Behörighet B. Dom som jobbar hos Forsberg, är guld värda. Jätte duktiga! Speciellt Mikaela!

Svar från Personbil B

Tack Elin för fina ord. Det har varit roligt att ha dig som elev här hos oss:) Vi syns ute på vägarna:) Kram Mikaela och de andra på Forsbergs!

Susanne P

Det var än positiv handledar utbildning och det känns tryggt och bra att få möjlighet, att bli rätt utbildad när man övnings kör.

Christian H

Forsbergs trafikskola förarhandledar kurs: Bra kurs med engagerad kursledare,som tog upp egna erfarenheter.han fick med alla kursdeltagare som var engagerade o deltagande. Det gör att kursen blir intressant o rolig! Hade det inte varit det engagemanget,så hade kursen troligtvis känts väldigt lång. Men helt klart posetivt från vårat håll.

Anders A

Det var handledarekurs Jag blev väl bemöt och kursen var bra

Fredrik B

Tog b96 körkort Blev väldigt bra bemött. Tycker företaget levde väldigt bra upp till förväntningarna

Robert F

Bra. Trevliga. Kunniga. Hjälpsamma.

Mathias Ö

Tog mig 2 månader att klara kortet. Bra utlärning och coachning under utbildningen.

Sven H

Det var helt OK, jag känner mig nöjd.

Stefan B

Jag köpte körlektioner. De var jättebra trots en jobbig trafiksituatio i kungälv.

Rickard N

Mcutvildning med ca 15 lektioner. Underbara trafikskollärare som är pedagogiska och duktiga. Jag är mycket nöjd med utbildningen

Carl B

Mycket proffsig körskola med fokus på att du ska lära dig det du behöver för stt bli en bra förare!

Lukas K

Väldigt bra och otroligt trevlig personal!

Mats L

Tack för bra service 👍 Åsa är väldigt bra på att lära ut å jag fick svar på det jag önskade få svar på 👍👍

Madelén D

Jag tycker att intensivkursen jag gick var mycket bra. Jag kunde knappt köra bil innan men efter två/tre veckor fick jag mitt körkort! Handledarna var mycket bra och jag blev bemött med bra service.

Magnus K

Kunnig personal en lärorik utbildning en mycket bra körskola

Nick S

Tog mc kort fick mycket bra service och blev bemött på vänligt sätt . Högsta betyg till dem 4:an är för att jag inte gillar BMW

Christian R

Körlektioner köptes av Forsbergs trafikskola. Alltid trevlig och glad personal! Fick övat på alla moment och man la ingen "onödig" tid på sådant som trafikskolan redan tyckte att man kunde!

Diana L

Hel nöjd med all personal, de ger allt för man ska lyckas med sitt körkort

Tony R

Allt va bra och jag är nöjd med servisen som ni erbjöd!

Tommy H

Köpte mc paket . Bra bemött. Fick kortet på beräknad tid.

Martina I

MC utbildning A2, blivit bra bemött och fått en personlig relation med lärarna

Christian E

Mycket hjälpsamma när jag skulle ta mitt körkort.

Ulrika N
Skrev om Forsbergs Trafikskola

Har gått handledarutbildning här, kan rekommenderas!

Tommy S

Jävligt goa människor! Rachid rachid är en super människa och tog hand om mig hela vägen! ⭐

Svar från Motorcykel

Men åh tack så jättejättemycket för ditt fina omdöme :-D Så kul att du är nöjd med oss och jag ska hälsa Rachid! Ha en underbar sommar :-) Hälsningar Lisa, receptionen!

Rebecca S

Risk etta mc. Läraren var inlevelsefull och gjorde dom 3 1/2 timmarna till väldigt intressanta.

Thias H

Lärorikt!

Svar från Riskutbildning MC

Tack Thias för ditt fina omdöme :-D

Julia O

Fantastisk trafikskola som har varit otroligt hjälpsamma och snälla under min tid där! Lärde mig på ett effektivt och bra sätt! Rekommenderar starkt dem till alla som ska ta B körkort!

Svar från Personbil B

Tack Julia för ditt fina omdöme :-D <3 Det har varit kul att ha dig som elev här hos oss!

Xiqi G

Mycket bra trafikskolan och erfarna lärare. Tack för hjälpen med B-körkortet!

Ahmed J
Skrev om Forsbergs Trafikskola

Toppen trafikskola , lärorikta utbildningar. Rekomderas starkt.

Edin S

Duktiga, snälla och ärliga. Rekommendras starkt!

Svar från Motorcykel

Hej Edin! Tack för ditt omdöme, det värmer! Hoppas du får en fin sommar med mycket mckörning!

Susanne S

Mycket trevlig och insiperande körskolelärare som hade kursen! Fångade både ungdomarnas och oss vuxnas uppmärksamhet. Vi är nu sugna på att komma igång med övningskörningen!

Johanna B

Jag och mina föräldrar blev bra bemötta. De gav en bra överblick vad som kommer hända framöver.

Åsa G

Lättsam och bra genomförd utbildning, man fick många bra tips och ett bra kursmaterial med hem.

Linda B

Nöjd, omhändertagen omtänksamt av personal. Bra trafikskola

Emil B

Superbra!!! Det var en mycket lärande kurs. Jag kan verkligen rekommendera den.

Svar från Teorikurs

Hej Emil! Tack för ditt omdöme :-)

Åsa O

Forsbergs Trafikskola är lika med kvalitet och service på alla plan / kurser . Ingenting är omöjligt lösa .Bara toppenbetyg .

Svar från Teorikurs

Hej Åsa! Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer :-)

Viktor J

Jag tycker att det är en bra körskola med många bra lärare. Det är en rekomendation.

Filtrera omdömen