Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

4 omdömen om Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Sedan starten hos Reco 2024
Anne E
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Bra lärare. Intressanta och tänkvärda ämnen att diskutera. Bra att behöva tänka på hur man egentligen gör från grunden när man kör bil, man gör allt per automatik när man själv kör, utan att tänka på de moment som man faktiskt gör innan själva momentet.

Helen S

Gick handledarutbildning. Mycket bra info om hur vi ska lära ut. Mycket sitter i ryggmärgen på oss gamla förare. Vi fick gå in på detaljnivå så vi lär ut rätt från början. Superbra personal.

Elin H

Lärarna är otroligt trevliga och är duktiga på att lära ut.

Forsbergs Trafikskola gillar detta
Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack för fina ord Elin. Vad roligt att du tyckte att lärarna var trevliga och duktiga på att lära ut.

Bo W

Duktig och saklig kursledare. Har gått kursen innan, men den här var klart den intressantaste

Forsbergs Trafikskola gillar detta
Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att du tyckte att utbildningen hos oss var intressant. Lycka till med kommande övningskörning.