Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

5 omdömen om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Sedan starten hos Reco 2024
Viktor F
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Super bra körskola lärde mig allt jag behövde super snabbt

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tack för dina fina ord Viktor. Roligt att du lärde dig saker på ett effektivt sätt. Kör försiktigt så syns vi på vägarna!

Maja-Tova O
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Mycket bra bemötande Tydliga instruktioner Upplevde mina förväntningar Fick mig att klara uppkörning på första försöket

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tack för dina fina ord Maja-Tova. Vad roligt att du upplevde ett bra bemötande med tydliga instruktioner. Vi syns på vägarna!

Dante K
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag sökte mig till Forsbergs trafikskola i Januari 2024 med mål av att ta körkort innan Sommaren. De var väldigt hjälpsamma och vi ordnade upp en plan för att nå mitt mål. Jag köpte Guld paketet (15 lektioner, risk1, risk 2 och uppkörning samt digital teori) med anledning att jag bara hade möjlighet att köra runt 1 timme per vecka privat. Efter de 15 lektionerna vart jag redo att ta körkort och klarade uppkörningen på första försöket. Min körlärare var Emelie som jag absolut rekommenderar. Hon gav bra tips, var tydlig med...

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tusen tack för dina fina ord. Det har varit roligt att följa din resa. Vi syns på vägarna!

Alexander Z
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Helt fantastiska! Proffsiga och har hjärta. De har våra varmaste rekommendationer, högsta betyg - VÄRLDSKLASS!! Tagit flera körkort hos dem, och mer blir det.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tusen tack för era fina ord. Vi är glada för att ha fått hjälpa till med era körkort och ser fram emot kommande körkort.

Martin S
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Vi är otroligt nöjda, bytte från en annan trafikskola och det var stor skillnad i bemötande, professionalism och omtanke. Läraren vid Trafikskolan var inte bara kunnig och erfaren utan också otroligt engagerad i att se eleven lyckas. Hennes pedagogiska metoder är både effektiva och lärorika, vilket gjorde hela läroprocessen både spännande och givande. / Wille

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tusen tack för fina ord Wille. Vi är glada att vi fick hjälpa dig med ditt körkort. Kör försiktigt och må så gott.