Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

11 omdömen om Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Sedan starten hos Reco 2024
Oscar J
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Toppen!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack Oscar. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Carl S

Jag tycker att kursen var bra och Daniel verkar vara en bra trafiklärare!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Carl. Vad roligt att du tyckte kursen var bra. Önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Jesper D

Supernöjd med allt. Risk1 och körlektioner.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för dina fina ord Jesper. Vad roligt att du är supernöjd med allt. Önskar dig lycka till i din fortsatta utbildning hos oss.

Yvonne S

Trevlig bemötande,bra föreläsning,god fika,lagom föreläsning i tid.😊

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Yvonne. Roligt att du gillade föreläsningarna och fikan. Lycka till med din fortsatta utbildning hos oss.

William H

Väldigt bra lärare. Och bra folk

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord William. Roligt att du tyckte om lärarna och gruppen.

Mats L

En genomtänkt och väldisponerad kväll. Tack vare blandningen av teori statistik egna anekdoter och gruppuppgifter gick kvällen väldigt snabbt

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Mars. Vad roligt att du tyckte det var en väldisponerad kväll. Lycka till med din fortsatta utbildning hos oss.

Maria K

Vi möttes av en kunnig och trevlig lärare, som delade med sig av egna erfarenheter för att belysa många av farorna i trafiken. Jag tycker att riskutbildningen förberedde mig väl inför kommande övningskörningar med mc, precis som jag hade förväntat mig.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Maria. Roligt att du uppskattade utbildningen och att du känner dig mer förberedd inför kommande körningar.

Oscar L

Lärorikt och trevliga diskussioner.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för dina fina ord Oscar. Vad roligt att du tyckte att utbildningen var lärorik. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Peter K

En utmärkt och engagerad kurs. Lätt att hålla motivationen uppe och mycket interaktion. Budskapen var tydliga. Personlig touch.

Niklas E

Bra utbildning med tid för samtal och frågor. Kändes som man gick därifrån med viktig kunskap.