Akademins Trafikcenter

Akademins Trafikcenter

Ring 031-21 24 27 www.atcenter.se

AT Center tillhandahåller utbildning för A/B-körkort,AM/Förarbevis EU-moped samt handledarutbildning och riskutbidning 1. Vi ger kunden stor tillgänglighet, tillförlitlig utbildning och en personlig service. Vi finns i Göteborg och Båstad. Välkommen!

2 omdömen om Akademins Trafikcenter

Mads S
Skrev om Akademins Trafikcenter

Kände mig så trygg under hela förloppet, blir ju lätt nervöst, men lugn och fin personal får allt att sjunka in och fastna , så man kan slappna av och ha det roligt när man skal lära sig köra bil. Klarade uppkörning och teori i första försök.

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

C
Skrev om Akademins Trafikcenter

Det här är en trivsam, familjedriven trafikskola med trevliga och kompetenta lärare. Jag kände mig väldigt välkommen och blev väl omhändertagen från första stund. Förutom bra körlektioner (20 stycken) var den teoretiska utbildningen - Riskettan - både rolig och intressant. Det var också en stor hjälp att få tillgång till teorifrågor och övningar on-line som man kunde göra hemifrån (det var på grund av dem som jag klarade teorin så bra!) Jag vill varmt rekommendera den här körskolan med vars hjälp jag lyckades nå ett av mina livsmål: körkort! Louise, du är fantastisk!