Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Akademins Trafikcenter

Akademins Trafikcenter

Grafiska Vägen 18, 412 63 Göteborg — Visa karta

AT Center tillhandahåller utbildning för A/B-körkort,AM/Förarbevis EU-moped samt handledarutbildning och riskutbidning 1. Vi ger kunden stor tillgänglighet, tillförlitlig utbildning och en personlig service. Vi finns i Göteborg och Båstad.
Välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om Akademins Trafikcenter

• Mads S
    Mads S skrev om Akademins Trafikcenter
    Kände mig så trygg under hela förloppet, blir ju lätt nervöst, men lugn och fin personal får allt att sjunka in och fastna , så man kan slappna av och ha det roligt när man skal lära sig köra bil. Klarade uppkörning och teori i första försök.
  • C
    C skrev om Akademins Trafikcenter
    Det här är en trivsam, familjedriven trafikskola med trevliga och kompetenta lärare. Jag kände mig väldigt välkommen och blev väl omhändertagen från första stund. Förutom bra körlektioner (20 stycken) var den teoretiska utbildningen - Riskettan - både rolig och intressant. Det var också en stor hjälp att få tillgång till teorifrågor och övningar on-line som man kunde göra hemifrån (det var på grund av dem som jag klarade teorin så bra!) Jag vill varmt rekommendera den här körskolan med vars hjälp jag lyckades nå ett av mina livsmål: körkort! Louise, du är fantastisk!

Grafiska Vägen 18, 412 63 Göteborg