Angered City Trafikskola

Angered City Trafikskola

Ring 031-330 25 20 www.cityangered.se

Välkommen till Angered City Trafikskola, vi är en väletablerad körskola som funnit sedan 1986. Tillsammans med Göteborgs trevligaste och de mest välutbildade körskolelärarna erbjuder vi en fräsch arbetsmiljö. Vi hjälper dig på din väg till körkort oavsett om du aldrig suttit bakom ratten tidigare eller om du kanske har övningskört...

72 omdömen om Angered City Trafikskola

ASHRAF A
Skrev om Angered City Trafikskola

Bra skolan, bästa kurser , trevliga personalen

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Shabnam S
Skrev om Angered City Trafikskola

Jättebra trafikskola med duktiga och trevliga körlärare!

Pushpinder S
Skrev om Angered City Trafikskola

Körlärare var väldigt kunnig inom tragikreglerna vilket gjorde det väldigt lätt för mig att lära mig allt på cirka 10 lektioner.

Jenny N
Skrev om Angered City Trafikskola

Angered City trafikskola är en väldigt bra skola, dem har bra tekniker och väldigt lärorika. Jag skulle verkligen rekommendera denna trafikskola till andra.

Filip M
Skrev om Angered City Trafikskola

Bara positiva saker vad ska jag säga mer dagligen får sitt körkort 4-5 personer som har gott i utbildning i trafikskolan.

Luma K
Skrev om Angered City Trafikskola

Jag tackar alla där specielt min lärare ni är bäst

Shadi M
Skrev om Angered City Trafikskola

Jättetack för en härlig skola och särskild till min lärar Dana

Ayob M
Skrev om Angered City Trafikskola

Jag tycker de är bästa trafikskolan som jag har träffat. Och jag kan inte beskriva hur mycket trevliga lärarna och hun som sitter i receptionen jag kände mig är mellan min familje. Jag tackar så mycket på allt hjälp som jag har fått från är City Trafikskolan. Jag rekommenderar alla som vill börja ska börja i det bästa Trafikskolan.

Davide P
Skrev om Angered City Trafikskola

Som betyg får ni 110 procent vänlighet av mig det är och har varit trevligt att vara hos er ni stutar oss och det är det ni har ett stort hjärta tack så länge vi kommer att höras av MVH Davide Pipino

Noor K
Skrev om Angered City Trafikskola

Jätte bra skola! Jag lärde mig allt där och jag har aldrig kört hela mitt liv. Personalen är jätte trevliga och vill man ta körkortet så är city trafikskolan angered ett smart val!

Hadji H
Skrev om Angered City Trafikskola

Mycket nöjd med min lärare, han hade tålamod och visste precis när jag var redo att ta körkortet.

Shaymaa K
Skrev om Angered City Trafikskola

Bästa traffikskola ...........,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Nadia J
Skrev om Angered City Trafikskola

Jag rekommenderar verkligen Angereds trafikskola om man vill ta körkort. Alla där är riktigt trevliga och man känner sig välkommen när man kommer dit. Stort tack till Blnd och Samir som har lärt mig allt jag kan idag. Tack så mycket Angered city trafikskola!

Merita N
Skrev om Angered City Trafikskola

Ni är snälla, ni hjälper verkligen en. Dock var det väldigt svårt att få tider, man fick vänta länge mellan varje lektion.

Tartil Y
Skrev om Angered City Trafikskola

Jättebra trafikskola! Trevligt bemötande, snälla trafiklärare, flexibla med tider. Rekommenderas varmt!

Malek M
Skrev om Angered City Trafikskola

Väldigt bra trafikskola! Tack för allt!

Deria A
Skrev om Angered City Trafikskola

Tack för all bra hjälp och den utmärkta personalen Angered City trafikskola! Varma rekommendationer !!!

Dilan D
Skrev om Angered City Trafikskola

Väldigt bra priser och helt underbara lärare som hjälper en hela vägen till körkortet :) Rekommenderar Angeres City Trafikskola starkt!

Hassenin A

Gggghhhhhgmkfkfikfkfnmfnkvgckiglckvovohogogidxkxjzjbzbxjfkfjdh

Nibras A
Skrev om Angered City Trafikskola

Det var väldigt skön hos er 👍.

Khaldoon A
Skrev om Angered City Trafikskola

Angered City Trafikskola är bäst.

Lisbet N
Skrev om Angered City Trafikskola

En rolig och lärorikt upplevelse. Alltid vänligt och proffsigt bemötande väldigt engagerad personal.

Amira N
Skrev om Angered City Trafikskola

Det är det bästa trafikskolan tycker jag och tackar lärarna på Angered city trafikskolan och ett speciellt tack till Hoshier. ..

Massud K
Skrev om Angered City Trafikskola

Snabbt, enkelt och billigare än dom andra trafikskolorna. Stort tack för all hjälp och dom roliga lektionerna :)

Emma H
Skrev om Angered City Trafikskola

Fantastisk skola och underbara, jordnära körlärare.

Caroline L
Skrev om Angered City Trafikskola

Fin service, kunniga och pålitliga instruktörer. Underbart att kunna boka sina lektioner på nätet! Jag klarade uppkörningen på första försöket!

Zaynab A
Skrev om Angered City Trafikskola

Superbra trafikskola. Väldigt trevlig personal samt professionella på det de gör. Kan varmt rekommendera City trafikskola! Tack ännu en gång för all hjälp, är jätte glad att jag fick körkortet på första försöket tack vare er. Speciellt tack till Hoshiar som är en grym lärare. De kraven du satte på mig under lektionerna gjorde så att uppkörningen kändes lättare. Samt vill jag tacka Blnd för hans stressstålighet, tålamod, lugnet han alltid bärde med sig fick mig som elev att känna mig lung och säker. Tack från att du...

Charlotte P
Skrev om Angered City Trafikskola

Kan varmt rekommendera denna trafikskola! Fantastisk service!!!

George M
Skrev om Angered City Trafikskola

By my opinion the school is good, specially the instructor Samir. He helped me a lot to get my driving license.

Daniel G
Skrev om Angered City Trafikskola

This driving school was a nice find. Went there as it was close to my house. Some of the teachers spoke English which was a good thing as I can't speak fluent Swedish. The teacher was patient and was very helpful as well as strict on some routines which I should learn. I knew how to drive beforehand but they taught me how to drive eco-friendly, defensibly as well as in a more relaxed way. Overall was a good experience. They are not too expensive either. The drawback was that they don't have theory in English (they do have it in Swedish though).

Sonya C
Skrev om Angered City Trafikskola

Sjukt grym skola med sjukt grymma lärare! Rekommenderas verkligen! :)

Dalal R
Skrev om Angered City Trafikskola

Bästa skola i världen tack er så mycket för allt

Ashna A
Skrev om Angered City Trafikskola

Väldigt bra lärare som är väldigt motiverande. Väldigt Trevlig bemötande. Rekommenderas starkt!

Saad A
Skrev om Angered City Trafikskola

Angereds city Trafikskolan innebar mer mer for mig. fantastik

Jwan A
Skrev om Angered City Trafikskola

En otroligt bra trafikskola som lär ut på ett mycket bra och pedagogiskt sätt! Trafiklärarna är super trevliga och vill verkligen elevens bästa. Jag skulle starkt rekomendera denna trafikskola till alla som vill ta körkort. Jag började från noll och sitter nu här med körkort i handen tack vare city trafikskola :)

Abdale M
Skrev om Angered City Trafikskola

Okej låt oss säga sanningen, priset är lite högt, en lektion bör inte kosta mer än 400kr. Det är ont att man behöver vänta ute på läraren när lokalen är stängd, jag frös en gång. 1000kr för att använda er bil, nä hade. Det är som att säga, använd aldrig våra bilar

Svar från Angered City Trafikskola

Hej Abdale! Du har fått betala 380kr/lektion vilket är bland det billigaste i hela Göteborg. Sedan kan det hända ibland att receptionisten måste springa iväg på något ärende vilket gör att man måste vänta utanför isåfall, vi ber om ursäkt ifall du frös lite den dagen. Hursomhelst vill vi passa på och gratulera till körkortet och önska dig lycka till i framtiden :)!

Inas A
Skrev om Angered City Trafikskola

Jag har fått bra hjälp och uppfattning om trafikregler. Under några lektioner jag har utvecklat mig så fort.

Miriam L
Skrev om Angered City Trafikskola

Jätte nöjd med trafikskolan, gick fortare än jag räknat med att klara det!

Raz A
Skrev om Angered City Trafikskola

Bästa trafikskolan kram till er alla.

Aveen M
Skrev om Angered City Trafikskola

Tack till Allan personal pa city trafikskolan specilt till Hosheir Jag klart inte uttan den hjakp

Bahar A
Skrev om Angered City Trafikskola

Jag har varit på andra trafikskolor och denna är den bästa jag varit på, personalen där var jätte trevliga och även min trafiklärare (Kristina) hon är en underbar människa och har väldigt mycket tålamod vilket var en stor fördel för mig. Att ja lyckades ta körkortet. Kram Bahar

Lana H
Skrev om Angered City Trafikskola

Bästa trafikskolan som finns! Lärarna lär ut på ett så fantastiskt sätt att även dem svåraste utmaningarna blir lätta att klara av. Har aldrig sett en annan trafikskola som verkligen kämpar och engagerar sig för att just du ska klara av dina Mål.

Sara A
Skrev om Angered City Trafikskola

Jag vill tacka hela City Trafikskola! Körde först 20 lektioner hos en annan trafikskola, efter att ha kört 5 lektioner på city så hade jag lärt mig mer än dom 20 lektionerna. City trafikskola är effektiva, duktiga och framförallt har dom superroliga lärare. Tack för allt!/Sara

Emel G
Skrev om Angered City Trafikskola

Nästa trafikskolan med de bästa lärarna!!

Qasim E
Skrev om Angered City Trafikskola

Väldigt bra trafikskolan i stan

Alaa B
Skrev om Angered City Trafikskola

Fantastiskt Angered City Trafikskolan Och pedagogisk a Lärare min tips till alla som vill skaffa körkort enkelt och smidigt.

Mohamed K
Skrev om Angered City Trafikskola

Den perfekta skola i göteborg,rekommenderar starkt

Sandy R
Skrev om Angered City Trafikskola

Jätte bra trafik skola! Med underbara lärare och en trevlig reception!

Fatma A
Skrev om Angered City Trafikskola

Jätte nöjd med allt. Personalen, verksamheten och priserna. Tack för allt city trafikskola.

Daniella N
Skrev om Angered City Trafikskola

Väldigt trevliga, ärliga och bra lärare.