Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Angered City Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Angered City Trafikskola

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, 424 65 Angered — Visa karta

Välkommen till Angered City Trafikskola, vi är en väletablerad körskola som funnit sedan 1986. Tillsammans med Göteborgs trevligaste och de mest välutbildade körskolelärarna erbjuder vi en fräsch arbetsmiljö. Vi hjälper dig på din väg till körkort oavsett om du aldrig suttit bakom ratten tidigare eller om du kanske har övningskört i flera år, vi anpassar givetvis utbildningen efter dina nuvarande kunskaper. Vi strävar också efter en vision om att det också ska vara roligt att ta körkortet, och inte bara för sakens skull utan även för att vi verkligen tror att glädje i utbildningen främjar ditt lärande. Det är inte heller hemligt att om man tycker att en utbildning är rolig så lär man sig även snabbare och bättre. Det mål vi tillsammans strävar mot är att du ska bli en trygg och trafiksäker förare.

Vi vill alltid bemöta varje individ med dina egna behov och förutsättningar, därmed vill vi anpassa din utbildning utefter dina kunskaper. Bilarna vi använder oss at är Volvo V40 och Volvo V50, de är givetvis utrustade med dubbelkommande och extra speglar enligt de föreskrifter trafikverket har. Vi är väldigt måna om din säkerhet. Våra erfarna trafiklärare underlättar utbildnignen för våra elever och hjälper till att förkorta den tid det tar att klara av teoriprov och uppkörning. Välkommen in så hjälper vi dig på din väg till körkortet!

Läs vad 52 kunder tycker om Angered City Trafikskola

• Khaldoon A
    Khaldoon A skrev om Angered City Trafikskola
    Angered City Trafikskola är bäst.
  • Lisbet N
    Lisbet N skrev om Angered City Trafikskola
    En rolig och lärorikt upplevelse. Alltid vänligt och proffsigt bemötande väldigt engagerad personal.
  • Amira N
    Amira N skrev om Angered City Trafikskola
    Det är det bästa trafikskolan tycker jag och tackar lärarna på Angered city trafikskolan och ett speciellt tack till Hoshier. ..
  • Massud K
    Massud K skrev om Angered City Trafikskola
    Snabbt, enkelt och billigare än dom andra trafikskolorna. Stort tack för all hjälp och dom roliga lektionerna :)
  • Emma H
    Emma H skrev om Angered City Trafikskola
    Fantastisk skola och underbara, jordnära körlärare.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Angered City Trafikskola
    Fin service, kunniga och pålitliga instruktörer. Underbart att kunna boka sina lektioner på nätet! Jag klarade uppkörningen på första försöket!
  • Zaynab A
    Zaynab A skrev om Angered City Trafikskola
    Superbra trafikskola. Väldigt trevlig personal samt professionella på det de gör.
    Kan varmt rekommendera City trafikskola!
    Tack ännu en gång för all hjälp, är jätte glad att jag fick körkortet på första försöket tack vare er.
    Speciellt tack till Hoshiar som är en grym lärare. De kraven du satte på mig under lektionerna gjorde så att uppkörningen kändes lättare. Samt vill jag tacka Blnd för hans stressstålighet, tålamod, lugnet han alltid bärde med sig fick mig som elev att känna mig lung och säker. Tack från att du lärde mig att bli en bra förare samt för att du trodde så starkt på mig. Tackar även Dana för att han lärde mig grunderna så bra.
    Mvh Zaynab Al-Hakim
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Angered City Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna trafikskola! Fantastisk service!!!
  • George M
    George M skrev om Angered City Trafikskola
    By my opinion the school is good, specially the instructor Samir. He helped me a lot to get my driving license.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Angered City Trafikskola
    This driving school was a nice find. Went there as it was close to my house.
    Some of the teachers spoke English which was a good thing as I can't speak fluent Swedish.
    The teacher was patient and was very helpful as well as strict on some routines which I should learn.
    I knew how to drive beforehand but they taught me how to drive eco-friendly, defensibly as well as in a more relaxed way.
    Overall was a good experience. They are not too expensive either.
    The drawback was that they don't have theory in English (they do have it in Swedish though).
  • Sonya C
    Sonya C skrev om Angered City Trafikskola
    Sjukt grym skola med sjukt grymma lärare!
    Rekommenderas verkligen! :)
  • Dalal R
    Dalal R skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa skola i världen tack er så mycket för allt
  • Ashna A
    Ashna A skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt bra lärare som är väldigt motiverande. Väldigt Trevlig bemötande. Rekommenderas starkt!
  • Saad A
    Saad A skrev om Angered City Trafikskola
    Angereds city Trafikskolan innebar mer mer for mig. fantastik
  • Jwan A
    Jwan A skrev om Angered City Trafikskola
    En otroligt bra trafikskola som lär ut på ett mycket bra och pedagogiskt sätt! Trafiklärarna är super trevliga och vill verkligen elevens bästa. Jag skulle starkt rekomendera denna trafikskola till alla som vill ta körkort. Jag började från noll och sitter nu här med körkort i handen tack vare city trafikskola :)
  • Abdale M
    Abdale M skrev om Angered City Trafikskola
    Okej låt oss säga sanningen, priset är lite högt, en lektion bör inte kosta mer än 400kr.
    Det är ont att man behöver vänta ute på läraren när lokalen är stängd, jag frös en gång.
    1000kr för att använda er bil, nä hade. Det är som att säga, använd aldrig våra bilar
    2016-05-26 City Trafikskola svarar Abdale M
    Hej Abdale!

Du har fått betala 380kr/lektion vilket är bland det billigaste i hela Göteborg. Sedan kan det hända ibland att receptionisten måste springa iväg på något ärende vilket gör att man måste vänta utanför isåfall, vi ber om ursäkt ifall du frös lite den dagen.

Hursomhelst vill vi passa på och gratulera till körkortet och önska dig lycka till i framtiden :)!
  • Inas A
    Inas A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag har fått bra hjälp och uppfattning om trafikregler. Under några lektioner jag har utvecklat mig så fort.
  • Miriam L
    Miriam L skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte nöjd med trafikskolan, gick fortare än jag räknat med att klara det!
  • Raz A
    Raz A skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa trafikskolan kram till er alla.
  • Aveen M
    Aveen M skrev om Angered City Trafikskola
    Tack till Allan personal pa city trafikskolan specilt till Hosheir
    Jag klart inte uttan den hjakp
  • Bahar A
    Bahar A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag har varit på andra trafikskolor och denna är den bästa jag varit på, personalen där var jätte trevliga och även min trafiklärare (Kristina) hon är en underbar människa och har väldigt mycket tålamod vilket var en stor fördel för mig. Att ja lyckades ta körkortet. Kram Bahar
  • Lana H
    Lana H skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns! Lärarna lär ut på ett så fantastiskt sätt att även dem svåraste utmaningarna blir lätta att klara av. Har aldrig sett en annan trafikskola som verkligen kämpar och engagerar sig för att just du ska klara av dina Mål.
  • Sara A
    Sara A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag vill tacka hela City Trafikskola! Körde först 20 lektioner hos en annan trafikskola, efter att ha kört 5 lektioner på city så hade jag lärt mig mer än dom 20 lektionerna. City trafikskola är effektiva, duktiga och framförallt har dom superroliga lärare. Tack för allt!/Sara
  • Emel G
    Emel G skrev om Angered City Trafikskola
    Nästa trafikskolan med de bästa lärarna!!
  • Qasim E
    Qasim E skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt bra trafikskolan i stan
  • Alaa B
    Alaa B skrev om Angered City Trafikskola
    Fantastiskt Angered City Trafikskolan Och pedagogisk a Lärare min tips till alla som vill skaffa körkort enkelt och smidigt.
  • Mohamed K
    Mohamed K skrev om Angered City Trafikskola
    Den perfekta skola i göteborg,rekommenderar starkt
  • Sandy R
    Sandy R skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte bra trafik skola! Med underbara lärare och en trevlig reception!
  • Fatma A
    Fatma A skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte nöjd med allt. Personalen, verksamheten och priserna. Tack för allt city trafikskola.
  • Daniella N
    Daniella N skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt trevliga, ärliga och bra lärare.
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Angered City Trafikskola
    City trafikskola Bäste trafikskola i Göteborg
  • Ole F
    Ole F skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte trevlig personal och bra priser!
  • Farah A
    Farah A skrev om Angered City Trafikskola
    Bra Trafikskola 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
  • Karzan B
    Karzan B skrev om Angered City Trafikskola
    Det var jätte bra och trevliga lärare
  • Ellison A
    Ellison A skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa skolan som finns..............
  • Mirela V
    Mirela V skrev om Angered City Trafikskola
    Trevlig personal och jätte hjälpsamma!
  • Redzep S
    Redzep S skrev om Angered City Trafikskola
    Hej , jag fick två körkort på första försöket , stor tack till city trafikskola speciellt bror Samir
  • Dalia C
    Dalia C skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte bra trafikskola med bra lärare
  • Monika M
    Monika M skrev om Angered City Trafikskola
    Duktiga och kompetenta lärare. Trevlig bemötande på skolan, flerspråkiga lärare.
  • Kasper B
    Kasper B skrev om Angered City Trafikskola
    Bra trafikskola. Jag lärde mig snabbt köra bil. Rekommenderar!
  • Zahra M
    Zahra M skrev om Angered City Trafikskola
    Den absolut bästa körskolan, inget snack om saken! Otroligt trevlig personal som lär ut på ett fantastiskt sätt. Att endast titta på de höga siffrorna för personer som klarar uppkörningen tyder på en super bra trafikskola. Rekommenderas starkt!
  • Kawser A
    Kawser A skrev om Angered City Trafikskola
    personligen har jag varit och testat på många trafikskolor men som kund på city trafikskola har ja varit som allra nöjdast! jag har blivit bemött med bästa bemötandet av trevligaste personalen. jag skulle rekomendera de som inte har körkort att ta en chans där. Något man absolut inte kommer ångra. väldigt duktiga på de dem gör samt möter kunden alltid med ett leende!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Angered City Trafikskola
    Tack för alla i Angred City Trafikskola för tips och hjälp grym trafikskola och underbara lärare jag garanterar att körkort i fickan.
  • Jalal A
    Jalal A skrev om Angered City Trafikskola
    Det är bäst i området man kan få väldigt tydligt förklaring och man får allt vad man behöver för kunskap. Jag är mycket nöjd.
  • Lena I
    Lena I skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte duktiga trafiklärare som förklarar på ett enkelt och på ett pedagogiskt sätt. Lyssnar på eleven och stöttar väldigt mycket!
    Trevliga trafiklärare, trevligt bemötande, bra priser och tack vare dom har jag mitt körkort i handen!
  • Zanyar S
    Zanyar S skrev om Angered City Trafikskola
    City Trafikskola gav mig möjlighet till mycket mer än bara att köra bil. Först och främst lärde jag mig att köra- och manövrera en bil till en punkt där jag lyckades klara uppkörningen efter jag var redo. Dessutom så fick jag träffa på underbara människor som ville så verkligen inget annat än att hjälpa dig med dina behov av att ta körkortet. City Trafikskola är dessutom beläget i ett centralt område av Angered, vilket gör det lättare för vem som helst att hitta och nå i kontakt med. Allt detta till ett rimligt och hyfsat bra pris. Inte minst sagt med hur mycket upplevelse och kunskap man får in för varje lektion. Med detta sagt vill jag rekommendera denna trafikskola till nästan vem som helst.
  • Lovisa N
    Lovisa N skrev om Angered City Trafikskola
    En välkommnande trafikskola! Lärde mig väldigt mycket under min tid där. Tack vare duktig lärare klarade jag uppkörningen på första försöket! Rekommenderar skolan till dig som vill få bra kunskaper i din körning.
  • Anila A
    Anila A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag hade valt rätt att komma till City Trafikskola. Alla personal är vänlig, hjälpsam och duktiga.
  • Emy Riham K
    Emy Riham K skrev om Angered City Trafikskola
    underbara larare som har mycket kunskap kan många språk, sån skola rekommenderar jag om man vill klara körkort på en gång
  • Mosleh K
    Mosleh K skrev om Angered City Trafikskola
    city trafik skolan är bäst i hela göteborg, de har duktig lärare, jag rekommendera de som vill ta körkort går ni till cyti trafikskolan, de garantera dig att få godkänd med en gång .

Spadegatan 8, 424 65 Angered