Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Angered City Trafikskola

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, 424 65 Angered — Visa karta

Välkommen till Angered City Trafikskola, vi är en väletablerad körskola som funnit sedan 1986. Tillsammans med Göteborgs trevligaste och de mest välutbildade körskolelärarna erbjuder vi en fräsch arbetsmiljö. Vi hjälper dig på din väg till körkort oavsett om du aldrig suttit bakom ratten tidigare eller om du kanske har övningskört i flera år, vi anpassar givetvis utbildningen efter dina nuvarande kunskaper. Vi strävar också efter en vision om att det också ska vara roligt att ta körkortet, och inte bara för sakens skull utan även för att vi verkligen tror att glädje i utbildningen främjar ditt lärande. Det är inte heller hemligt att om man tycker att en utbildning är rolig så lär man sig även snabbare och bättre. Det mål vi tillsammans strävar mot är att du ska bli en trygg och trafiksäker förare.

Vi vill alltid bemöta varje individ med dina egna behov och förutsättningar, därmed vill vi anpassa din utbildning utefter dina kunskaper. Bilarna vi använder oss at är Volvo V40 och Volvo V50, de är givetvis utrustade med dubbelkommande och extra speglar enligt de föreskrifter trafikverket har. Vi är väldigt måna om din säkerhet. Våra erfarna trafiklärare underlättar utbildnignen för våra elever och hjälper till att förkorta den tid det tar att klara av teoriprov och uppkörning. Välkommen in så hjälper vi dig på din väg till körkortet!
Riksdalersgatan 15, 41481, Göteborg
Utgårds Trafikskola
Roya B:
jag tycker att det viktigaste saker som lärde mig från trafikskolan väldigt tacksam .Roya

Trafikskolor nära Angered City Trafikskola:

Agnesbergsvägen 21, AGNESBERG
Aja trafikskola - Trafikskolan i Agnesberg som hjälper dig på din väg mot körkor... Läs mer ›
Mona N:
Världens bästa trafikskola! Trevlig personal med stort tålamod. Hur överlycklig jag än är att jag har körkortet så kommer jag sakna er alla ...

Litteraturgatan 1, HISINGS BACKA
Anna-Lena S:
Jättebra och intressant! Bra talare.

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög k... Läs mer ›
Peter K:
Bra trafikskola med mycket seriösa lärare som lär ut på ett enkelt och lättförståligt sätt. Alltid tillmötesgående och trevliga att ha att g...

Lantmätaregatan 12, Göteborg
Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Kö... Läs mer ›
Natthapong S:
Trevliga och proffsiga mycket bra trafikskola

Läs vad 71 kunder tycker om Angered City Trafikskola

• Shabnam S
    Shabnam S skrev om Angered City Trafikskola
    Jättebra trafikskola med duktiga och trevliga körlärare!
  • Pushpinder S
    Pushpinder S skrev om Angered City Trafikskola
    Körlärare var väldigt kunnig inom tragikreglerna vilket gjorde det väldigt lätt för mig att lära mig allt på cirka 10 lektioner.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Angered City Trafikskola
    Angered City trafikskola är en väldigt bra skola, dem har bra tekniker och väldigt lärorika. Jag skulle verkligen rekommendera denna trafikskola till andra.
  • Filip M
    Filip M skrev om Angered City Trafikskola
    Bara positiva saker vad ska jag säga mer dagligen får sitt körkort 4-5 personer som har gott i utbildning i trafikskolan.
  • Luma K
    Luma K skrev om Angered City Trafikskola
    Jag tackar alla där specielt min lärare ni är bäst
  • Shadi M
    Shadi M skrev om Angered City Trafikskola
    Jättetack för en härlig skola och särskild till min lärar Dana
  • Ayob M
    Ayob M skrev om Angered City Trafikskola
    Jag tycker de är bästa trafikskolan som jag har träffat. Och jag kan inte beskriva hur mycket trevliga lärarna och hun som sitter i receptionen jag kände mig är mellan min familje.
    Jag tackar så mycket på allt hjälp som jag har fått från är City Trafikskolan. Jag rekommenderar alla som vill börja ska börja i det bästa Trafikskolan.
  • Davide P
    Davide P skrev om Angered City Trafikskola
    Som betyg får ni 110 procent vänlighet av mig det är och har varit trevligt att vara hos er ni stutar oss och det är det ni har ett stort hjärta tack så länge vi kommer att höras av MVH Davide Pipino
  • Noor K
    Noor K skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte bra skola! Jag lärde mig allt där och jag har aldrig kört hela mitt liv. Personalen är jätte trevliga och vill man ta körkortet så är city trafikskolan angered ett smart val!
  • Hadji H
    Hadji H skrev om Angered City Trafikskola
    Mycket nöjd med min lärare, han hade tålamod och visste precis när jag var redo att ta körkortet.
  • Shaymaa K
    Shaymaa K skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa traffikskola ...........,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
  • Nadia J
    Nadia J skrev om Angered City Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Angereds trafikskola om man vill ta körkort. Alla där är riktigt trevliga och man känner sig välkommen när man kommer dit. Stort tack till Blnd och Samir som har lärt mig allt jag kan idag.
    Tack så mycket Angered city trafikskola!
  • Merita N
    Merita N skrev om Angered City Trafikskola
    Ni är snälla, ni hjälper verkligen en.

Dock var det väldigt svårt att få tider, man fick vänta länge mellan varje lektion.
  • Tartil Y
    Tartil Y skrev om Angered City Trafikskola
    Jättebra trafikskola! Trevligt bemötande, snälla trafiklärare, flexibla med tider. Rekommenderas varmt!
  • Malek M
    Malek M skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola! Tack för allt!
  • Deria A
    Deria A skrev om Angered City Trafikskola
    Tack för all bra hjälp och den utmärkta personalen Angered City trafikskola! Varma rekommendationer !!!
  • Dilan D
    Dilan D skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt bra priser och helt underbara lärare som hjälper en hela vägen till körkortet :) Rekommenderar Angeres City Trafikskola starkt!
  • Hassenin A
    Hassenin A skrev om Angered City Trafikskola
    Gggghhhhhgmkfkfikfkfnmfnkvgckiglckvovohogogidxkxjzjbzbxjfkfjdh
  • Nibras A
    Nibras A skrev om Angered City Trafikskola
    Det var väldigt skön hos er 👍.
  • Khaldoon A
    Khaldoon A skrev om Angered City Trafikskola
    Angered City Trafikskola är bäst.
  • Lisbet N
    Lisbet N skrev om Angered City Trafikskola
    En rolig och lärorikt upplevelse. Alltid vänligt och proffsigt bemötande väldigt engagerad personal.
  • Amira N
    Amira N skrev om Angered City Trafikskola
    Det är det bästa trafikskolan tycker jag och tackar lärarna på Angered city trafikskolan och ett speciellt tack till Hoshier. ..
  • Massud K
    Massud K skrev om Angered City Trafikskola
    Snabbt, enkelt och billigare än dom andra trafikskolorna. Stort tack för all hjälp och dom roliga lektionerna :)
  • Emma H
    Emma H skrev om Angered City Trafikskola
    Fantastisk skola och underbara, jordnära körlärare.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Angered City Trafikskola
    Fin service, kunniga och pålitliga instruktörer. Underbart att kunna boka sina lektioner på nätet! Jag klarade uppkörningen på första försöket!
  • Zaynab A
    Zaynab A skrev om Angered City Trafikskola
    Superbra trafikskola. Väldigt trevlig personal samt professionella på det de gör.
    Kan varmt rekommendera City trafikskola!
    Tack ännu en gång för all hjälp, är jätte glad att jag fick körkortet på första försöket tack vare er.
    Speciellt tack till Hoshiar som är en grym lärare. De kraven du satte på mig under lektionerna gjorde så att uppkörningen kändes lättare. Samt vill jag tacka Blnd för hans stressstålighet, tålamod, lugnet han alltid bärde med sig fick mig som elev att känna mig lung och säker. Tack från att du lärde mig att bli en bra förare samt för att du trodde så starkt på mig. Tackar även Dana för att han lärde mig grunderna så bra.
    Mvh Zaynab Al-Hakim
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Angered City Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna trafikskola! Fantastisk service!!!
  • George M
    George M skrev om Angered City Trafikskola
    By my opinion the school is good, specially the instructor Samir. He helped me a lot to get my driving license.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Angered City Trafikskola
    This driving school was a nice find. Went there as it was close to my house.
    Some of the teachers spoke English which was a good thing as I can't speak fluent Swedish.
    The teacher was patient and was very helpful as well as strict on some routines which I should learn.
    I knew how to drive beforehand but they taught me how to drive eco-friendly, defensibly as well as in a more relaxed way.
    Overall was a good experience. They are not too expensive either.
    The drawback was that they don't have theory in English (they do have it in Swedish though).
  • Sonya C
    Sonya C skrev om Angered City Trafikskola
    Sjukt grym skola med sjukt grymma lärare!
    Rekommenderas verkligen! :)
  • Dalal R
    Dalal R skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa skola i världen tack er så mycket för allt
  • Ashna A
    Ashna A skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt bra lärare som är väldigt motiverande. Väldigt Trevlig bemötande. Rekommenderas starkt!
  • Saad A
    Saad A skrev om Angered City Trafikskola
    Angereds city Trafikskolan innebar mer mer for mig. fantastik
  • Jwan A
    Jwan A skrev om Angered City Trafikskola
    En otroligt bra trafikskola som lär ut på ett mycket bra och pedagogiskt sätt! Trafiklärarna är super trevliga och vill verkligen elevens bästa. Jag skulle starkt rekomendera denna trafikskola till alla som vill ta körkort. Jag började från noll och sitter nu här med körkort i handen tack vare city trafikskola :)
  • Abdale M
    Abdale M skrev om Angered City Trafikskola
    Okej låt oss säga sanningen, priset är lite högt, en lektion bör inte kosta mer än 400kr.
    Det är ont att man behöver vänta ute på läraren när lokalen är stängd, jag frös en gång.
    1000kr för att använda er bil, nä hade. Det är som att säga, använd aldrig våra bilar
    2016-05-26 City Trafikskola svarar Abdale M
    Hej Abdale!

Du har fått betala 380kr/lektion vilket är bland det billigaste i hela Göteborg. Sedan kan det hända ibland att receptionisten måste springa iväg på något ärende vilket gör att man måste vänta utanför isåfall, vi ber om ursäkt ifall du frös lite den dagen.

Hursomhelst vill vi passa på och gratulera till körkortet och önska dig lycka till i framtiden :)!
  • Inas A
    Inas A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag har fått bra hjälp och uppfattning om trafikregler. Under några lektioner jag har utvecklat mig så fort.
  • Miriam L
    Miriam L skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte nöjd med trafikskolan, gick fortare än jag räknat med att klara det!
  • Raz A
    Raz A skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa trafikskolan kram till er alla.
  • Aveen M
    Aveen M skrev om Angered City Trafikskola
    Tack till Allan personal pa city trafikskolan specilt till Hosheir
    Jag klart inte uttan den hjakp
  • Bahar A
    Bahar A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag har varit på andra trafikskolor och denna är den bästa jag varit på, personalen där var jätte trevliga och även min trafiklärare (Kristina) hon är en underbar människa och har väldigt mycket tålamod vilket var en stor fördel för mig. Att ja lyckades ta körkortet. Kram Bahar
  • Lana H
    Lana H skrev om Angered City Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns! Lärarna lär ut på ett så fantastiskt sätt att även dem svåraste utmaningarna blir lätta att klara av. Har aldrig sett en annan trafikskola som verkligen kämpar och engagerar sig för att just du ska klara av dina Mål.
  • Sara A
    Sara A skrev om Angered City Trafikskola
    Jag vill tacka hela City Trafikskola! Körde först 20 lektioner hos en annan trafikskola, efter att ha kört 5 lektioner på city så hade jag lärt mig mer än dom 20 lektionerna. City trafikskola är effektiva, duktiga och framförallt har dom superroliga lärare. Tack för allt!/Sara
  • Emel G
    Emel G skrev om Angered City Trafikskola
    Nästa trafikskolan med de bästa lärarna!!
  • Qasim E
    Qasim E skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt bra trafikskolan i stan
  • Alaa B
    Alaa B skrev om Angered City Trafikskola
    Fantastiskt Angered City Trafikskolan Och pedagogisk a Lärare min tips till alla som vill skaffa körkort enkelt och smidigt.
  • Mohamed K
    Mohamed K skrev om Angered City Trafikskola
    Den perfekta skola i göteborg,rekommenderar starkt
  • Sandy R
    Sandy R skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte bra trafik skola! Med underbara lärare och en trevlig reception!
  • Fatma A
    Fatma A skrev om Angered City Trafikskola
    Jätte nöjd med allt. Personalen, verksamheten och priserna. Tack för allt city trafikskola.
  • Daniella N
    Daniella N skrev om Angered City Trafikskola
    Väldigt trevliga, ärliga och bra lärare.
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Angered City Trafikskola