Almedals Trafikskola

Almedals Trafikskola

Ring 031-20 82 02 www.almedaltrafikskola.se
4.4

Välkommen till våra fräscha lokaler i närheten av Trafikverkets förarprovskontor i Mölndal. Här erbjuder vi körkortsutbildning för moped (AM) och personbil (B). Vi utbildar både i praktik och teori och erbjuder handledarutbildning, Riskettan och teorihandledning. Vi har tre körlärare och erbjuder körkortsundervisning på svenska,...

22 omdömen om Almedals Trafikskola

NASIBEH S
Skrev om Almedals Trafikskola

professionella verksamhet! och smidigt sätt att skaffa körkort. Tack Mani och Abbas. 👍💐

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Karin A
Skrev om Almedals Trafikskola

Riktigt urusel. Dåliga på svenska språket och ger få direktiv eller liknande i vid övningskörning. Som sagt - boka inte om ni vill bli godkända och få ert körkort!

Robert S
Skrev om Almedals Trafikskola

Almedals trafikskola passade mig väldigt bra. Utbildning kändes väl anpassad efter min förmåga. Trafikskolan kändes genuint intresserade av att jag skulle lyckas på så få lektioner som möjligt utan att hoppa över någonting. Trevlig personal som är lätta att ha att göra med. Kan rekommenderas starkt!

Sepideh K
Skrev om Almedals Trafikskola

Kunde inte vara mer nöjd...rekommenderar verkligen

Amin A
Skrev om Almedals Trafikskola

Jag är glad för att träffa roliga människor i Almedals Trafikskola. Jag fick mitt körkort med hjälp av er och jag är tacksam. Mvh Amin Amini

Negin R
Skrev om Almedals Trafikskola

Oproffesionellt bemötande av en viss trafiklärare. Väldigt dåliga på att lära ut körningen. SKrattar åt elev.

Josephine T
Skrev om Almedals Trafikskola

Bra handledare på övningskörningen som förklarar så man förstår.

Daniel G
Skrev om Almedals Trafikskola

Jättebra lärare , som lärde ut på ett lätt sätt

Carl S
Skrev om Almedals Trafikskola

Lite virrigt men bra bemötande. Småskaligt och billigt.

Matilda B
Skrev om Almedals Trafikskola

Jag tycker att trafikskolan som helhet är bra. Tillmötesgående personal som respekterar ens behov och som man kan planera på ett bra sätt tillsammans med. Kvaliteten varierar dock kraftigt. En lärare kan vara mycket duktig och vänlig medan en annan är arrogant eller tutar på kompisar de ser medan jag sitter bakom ratten. Eller pratar i telefon. Almedals trafikskola har inte riktigt levt upp till mina förväntningar men de är väl okej. Hade det inte varit för den ibland lite sämre personalen hade jag varmt rekommenderat skolan.

Anton L
Skrev om Almedals Trafikskola

Mycket bra service och vänlig feedback. Bilarna är i bra skick och kungskaperna som dem ger är mycket användbar.

Louise B
Skrev om Almedals Trafikskola

En jättebra trafikskola med lärare som verkligen vill att man ska få valuta för sina pengar och lära sig så mycket som möjligt. Låter alltid en få lite extra tid istället för för lite.

Chaima Z
Skrev om Almedals Trafikskola

Bästa trafikskolan i Göteborg. Väldigt duktiga och professionella.

Sheila A
Skrev om Almedals Trafikskola

Enkelt att boka upp sig och mestadels trevlig personal.

Reza N
Skrev om Almedals Trafikskola

Mycket bra skolan Mycket bra skolan Mycket bra skolan Mycket bra skolan Mycket bra skolan Mycket bra skolan Mycket bra skolan

Mattias H
Skrev om Almedals Trafikskola

Mycket bra! Dom har hjälpt mig varje steg på vägen! 😊

Zein A
Skrev om Almedals Trafikskola

Trevlig och hjälpsam personal.

Narges G
Skrev om Almedals Trafikskola

Hej! Jag hade jätte bra med min körlärare , hon hade väldig ambitioner och motivation. Hon utmana mig att kunna lära mig nya uppgifter och våga göra mer mer. Hon har tålamod och kan jätte mycke pedagogiska uppgifter. Jag är glad och nöjd för att hade hon som min lärare på den tiden som körde.

Mergim Z
Skrev om Almedals Trafikskola

Bra trafikskola med bra lärare

Linus S
Skrev om Almedals Trafikskola

Jag är jättenöjd med Almedals trafikskola. De fokuserade på vad jag behövde öva mer på och utnyttjade tiden på ett bra sätt. Mycket hjälpsamma. Ganska billigt också. Tack för hjälpen med ett körkort!

Papi  S

Mycket bra skolan Bra service Bra lärare Bra bil

Haleh E
Skrev om Almedals Trafikskola

Jag tog mitt körkort med Almedals Trafikskola.Professionellt bemötande. Fick köra effektiva körlektioner. Kunniga lärare..rekommendera starkt.