My Driving Academy Göteborg Opaltorget

4.4

18 omdömen om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Mikael Willy J
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Kan verkligen rekommendera denna körskolan och Remzi Jasharaj. Har kört med Remzi hela vägen och vi har arbetat oss igenom motgångar och därav stärkt mitt självförtroende i körningen. Idag klarade jag uppkörningen på första försöket.

Mikael Willy J gillar detta
Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Gustav S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Bokade ett par lektioner inför uppkörningen för att få känna på hur det är att köra med någon som inte är min mamma eller pappa. Och allt gick bra fick bra feedback och lärde mig det jag behövde inför uppkörningen. Och stort tack till Remzi som stått ut med mig dem timmarna vi körde. 10/10 skulle rekommendera!

Tilda N
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Bra och lärorikt, även kul att undervisaren bjuder in oss som elever till kursen.

Jean-philip L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

En risk etta på 4h blev underhållande och lärorikt.

Sven Anders N

Bra genomgång Arrogant receptionist

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Tack för din feedback. Välkommen tillbaka till oss. Önskar en fortsatt bra dag. Med vänlig hälsning Drively/Lisbeth 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Elisabeth O
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Handlerarutbildning, tycker att de som arb där var trevliga och bra.

Pernilla S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Jag gick risketten, och tyckte den var över förväntan. Jättetrevliga instruktörer och bra upplägg på kursen. Trodde man bara skulle sitta och lyssna i flera timmar i sträck, men det var istället väldigt trevligt att diskutera och reflektera över riskerna i trafiken.

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Pernilla, Tack för din feedback. Roligt att kursen var till belåtenhet. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Mikael J
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Handledareutbildning. Väldigt bra & trevligt bemötande av Fredrik! Bra pedagogik angående det mesta som sades. Lite för mycket lull, lull runt om kring. Annars toppen.

Katja K
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Underbar bemötande och snabb service! Vi gick introductionskursen och trodde aldrig vi skulle skratta så mycket!

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Annika, Tack för din feedback. Roligt att du trivdes hos oss. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Ann-charlotte C
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

handledarutbildning, bra bemötande, hade inga speciella förväntningar, ville bara att utbildningen skulle gå så fort som möjligt. Otydlig förklaring hur vi får bevis på genomgången utbildning för att kunna söka handledartillstånd. Uppfattade att det skulle komma på nätet men efter 5 dagar har det fortfarande inte dykt upp något

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Ann-Charlotte, ber om ursäkt om informationen inte varit tydlig: Utbildningen hos oss är reg. hos Transportstyrelsen. Ni måste själva söka handledarskap hos dem för elev, sker under e-tjänst på deras hemsida. Önskar Ni hjälp? Kontakta oss igen. M.v.h. Lisbeth/Drively-Opal

Annika N
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Handledarutbildning för körkort. Tydlig och trevlig lärare - Fredrik som gjorde lektionen till både lärorik och underhållande...

Ramya N
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

de var jätte duktiga med att förklara på en bra sett

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Ramya, tack för din feedback. Alltid roligt när ni tycker vi är det var givande. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Ann B
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Man blir bemött på ett trevligt sätt. Dem tar hand om dig på ett professionellt sätt. Du får den hjälp du behöver. Jättebra trafikskola!

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Ann, Va roligt att du trivs hos oss. Hoppas vi får se dig mer i framtiden. Lycka till med allt. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Peter D
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

De var engagerade och gav svar på alla våra frågor! Tack!

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Petter, Tack för din feedback. Va roligt att du tyckte det var bra. Hoppas du får en bra dag, Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Isabel S
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Jag var på introduktionskursen. De hade ett trevligt bemötande, de berättade på ett intresseväckande sätt och hade olika övningar för övning. De gav tips på olika sätt man kan övningsköra på. Men allt de ska var ner riktad till handledaren än till eleven. Jag tycker att denna kurs är viktigare är handledaren att gå.

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Isabel, Tack för din feedback. Lycka till med din övningskörning. Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Lukas H
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Jag var på riskettan på Drively opaltorget det var lärolikt

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Lukas, tack för feedbacken. Lycka till med din körning. :) Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Tilda A
Skrev om My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Jag fick ett januarierbjudande där jag fick prova deras nya körsimulator i en timme. Jag blev mycket bra bemött och jag hade en mycket positiv upplevelse.

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej Tilda, tack för din feedback. Alltid roligt att höra när någon är nöjd. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Henrik W

Introduktion/Handledarkurs. Bra!

Svar från My Driving Academy Göteborg Opaltorget

Hej, tack för din feedback! Jennie Håman Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se