Redbergs Trafikskola

Ring 031-16 65 13 redbergstrafikskola.se

6 omdömen om Redbergs Trafikskola

Axel T
Skrev om Redbergs Trafikskola

Redbergs trafikskola har erfarna lärare är trevliga, hjälpsamma och supergoda människor. De anpassar körlektionerna efter dig och dina behov och försöker alltid styrka det som du är sämst på

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Bibbi Rakel A
Skrev om Redbergs Trafikskola

Super bra körskola enligt mig då både Micaela och Irage är två väldigt härliga människor. Jag körde mest med Micaela och tyckte verkligen hon var hjälpsam och kände att det verkligen var en trygg punkt vid uppkörningen. Så man känner sig verkligen redo för körkort efter att ha tagit lektioner hos redbergs trafikskola. Jag och min kompis som tog körkort igår kör runt och känner oss väldigt trygga!!!

LETICIA G
Skrev om Redbergs Trafikskola

En superbra skola där man har kul medans man lär sig. Alla är trevliga , man känner sig alltid välkommen och aldrig dum när man gör fel. Lärarna är engagerade, uppmuntrade och förstår att varje elev är annorlunda och anpassar undervisningen efter det. De förstår exakt vad du behöver och förklarar det på ett tydligt sätt.

LETICIA G gillar detta
NATASHA R
Skrev om Redbergs Trafikskola

Det är omöjligt och beskriva hur underbara och bra personalen är på denna trafikskolan! Inte bara snälla och jordnära utan väldigt erfarna och tålmodiga och det märks att de älskar sitt jobb! Bästa trafiskolan utan tvek.

Markus L
Skrev om Redbergs Trafikskola

Duktiga och pedagogiska killar, men framför allt lugna och tålmodiga. Rekommenderas!

RANDI A
Skrev om Redbergs Trafikskola

Otroligt duktiga lärare! rekommenderas starkt!