Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlö Trafikskola Västerås

Pilotgatan 5, 721 31 Västerås — Visa karta

Hässlö trafikskola Västerås erbjuder en heltäckande körkortsutbildning, med egen halkbana, som kombinerar både praktiska körlektioner och teori. Vi har intensivkurser för både personbil och MC med inkluderat boende och erbjuder även släpvagnsutbildningar. Önskar du hellre ta körkortet i din egen takt erbjuder vi sådana lösningar med. Välkomna till oss!

Läs vad 175 kunder tycker om Hässlö Trafikskola Västerås

• Niclas E
    Niclas E skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trevlig och pedagogisk lärare, kanon med egen halkbana. Fixade skrivning och körning samma dag på första försöket!
  • Casper S
    Casper S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jättetrevlig körskola med schyssta lärare med nära till halkbanan, dom lyckades Tillochmed få mig till körkort!
  • Irma L
    Irma L skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jag har aldrig vart så nöjd som jag är med Hässlös trafikskola Västerås!!!
  • Olliver W
    Olliver W skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Kung Leif å Elin som var bra lärare <3
    2017-03-27 Hässlö Trafikskola svarar Olliver W
    tack för din utvärdering:)
    kör försiktigt nu och titta förbi på en kaffe nån dag när du ahr vägarna förbi:)
    Hässlö Trafikskola gillar detta
  • Kent L
    Kent L skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Intensivveckan jag gick på passade mig perfekt, man fick öva på alla moment i sin egen takt.
    Jag gick från noll erfarenhet till redo för uppkörning på en vecka, uppkörningen två veckor efter kursen gick bra:)
    Det ska tilläggas att det var jäkligt roligt också, duktiga och pedagogiska lärare.
    2017-03-27 Hässlö Trafikskola svarar Kent L
    tack så mycket för dina fina ord. vad roligt att du hade kul också:)
    kör försiktigt därute...
    Hässlö Trafikskola gillar detta
  • Genia S
    Genia S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Riktigt bra lärare, ser ens personliga behov och bygger upp lektionerna så de passar därefter. Skulle rekommendera denna skola till alla som vill ta körkort!
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Genia S
    Tack för din utvärdering:)
    Kör försiktigt i trafiken nu/Petra
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Suveräna lärare å personal..tyvärr kan ja inte ge ett rättvist betyg ang intensivkursen eftersom dom höll på å flytta verksamheten då jav var där.
    Men återigen personalen va kanon me Leffe i topp
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Mikael E
    Tack Mikael för din utvärdering. Tyvärr var det ju lite struligt med flytten och det ber vi om ursäkt för. Nu har det lugnat ner sig på den fronten:)/Petra
    Leffe hälsar.
  • Benny D
    Benny D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Riktigt trevlig personal, bra utlärning och sociala. Härligt att se att pesonalen inte bara var seriösa utan kunde skoja lite också. Verkligen jordnära också. En stor eloge till er! 😊
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Benny D
    Tack så mycket, det värmer:)
    Kör försiktigt/Petra
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket bra och trevlig personal
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Tobias A
    Tack så mycket:)
    Kör försiktigt
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Toppenställe! Så tacksam för all hjälp & stöd jag fått & verkligen supertrevlig personal! Kommer rekommendera detta ställe till alla jag känner.
    MVH
    Rebecka Sandahl
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Rebecka S
    Tack, vad roligt att höra:)
    Krya på dig och lycka till i framtiden/Petra
  • Gunni B
    Gunni B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Skulle inte rekommendera någon att lägga pengar på utbildning på Hässlö trafikskola. Höll ej vad de lovade! Ingen information om att boendet var i delat rum, svårt att ta sig in på området när man varit ute. Lärarna hade många elever samtidigt vilket gjorde att det blev långa väntetider, fler trafikskolor var bokade på körgården samtidigt och även halkkörningar som begränsade användningen av körgården och övningsbanorna. Inga transporter mellan boendet och övningsfältet utan elever som kom utan egen bil fick ordna transport själva. Trasiga, ofräscha och blöta mc kläder. Internet fungerade ej som utlovat.
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Gunni B
    Hej Gunni
    Vad tråkigt att du upplevde det så illa. Vi tar till oss din kritik och förbättrar oss till nästa säsong:)
  • Rosalie K
    Rosalie K skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Lite nonchalanta. Man tränade ofta själv ibland 1 timme utan att någon kom .I bland visste man inte om man gjorde rätt
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Rosalie K
    Tack för din utvärdering. Vi arbetar ständigt för att förbättra våra utbildningar så din åsikt betyder mycket för oss.:)
  • Simon F
    Simon F skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket bra lärare och bra övningar. Hade dock gärna haft mer övning i trafiken. Mvh simon
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Simon F
    Hej Simon

• Martin A
    Martin A skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Ok boende med genenskap hos deltagarna, dock trode jag att om man klarade uppskrivningen i veckan så hade körskolan stående tider till uppkörning på fredagen till dem som var så långt komna.
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Martin A
    Hej Martin

Vad tråkigt att du inte fick rätt information från början. Vi tar till oss detta och ska vara tydligare med det i framtiden!
  • Edward D
    Edward D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Fantastiska lärare .. boende och sjukt roliga körningar
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Edward D
    Härligt att du känner så:) Tack för din åsikt.
  • Michael H
    Michael H skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra bemötande. Bra upplägg. Bra övningsbana
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Michael H
    Kör försiktigt i framtiden
  • Anders K
    Anders K skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Har inte varit på Hässlö trafikskola så har ingen uppfattning
  • Claes G
    Claes G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket bra Intensivkurser i mc med toppen lärare .
    Och mycket bra boende .
    Rekommenderas varmt
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Claes G
    Tack så mycket, roligt att höra att du blev nöjd:)
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jättebra lärare som kunnigt samt, pedagogiskt höll en intensiv men bra kursplan
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Daniel H
    Tack så mycket för din utvärdering:)
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra bemötande, härliga ledare och en väl genomförd intensivkurs för mc.
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Mikael J
    Trevligt att höra:) Kör försiktigt framöver:)
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jag tog en intensiv mc kurs och jag måste säga att ni var helt suveräna tyvärr så släppte ni Lars till Bromma mc , jag önskar att ni får tillbaka honom nästkommande mc elever behöver dessa instruktörer som verkligen ser varje elevs behov... jag rekommenderar Hässlö mc skola till alla som skall ta körkort.
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Annelie G
    Hej Annelie

Kul att du blev nöjd:)
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Helnöjd med dess upplägg. En dag körning för finliret och uppkörning två dagar efter. Över sexhundra mil mc från 17/8 till avslut på säsong. Helnöjd 😀 Mvh Thomas
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Thomas N
    Härligt:)

Kör förståndigt i framtiden:)
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra bemötande. Stöttar och tålmodiga. Genom humor, ödmjukhet och tydlighet fick de mig att känna mod och ha kul under träningen. Fantastiska människor!
    2016-12-22 Hässlö Trafikskola svarar Josefin E
    Tack så mycket för din härliga utvärdering. Det gör oss glada när eleverna nöjda:)
  • Laila A
    Laila A skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket trevlig personal och boende. Väldigt hjälpsamma. Positiva.
  • Inger B
    Inger B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mc utbildning med bästa bästa Lasse & Axel!
  • Joachim S
    Joachim S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Väldigt bra och trevliga instruktörer som hjälpte mej att få mitt Mc kort
  • Dani R
    Dani R skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Vill du ha mc-kortet fort så är detta bästa alternativet. För mig tog det hela från första körlektion till körkort endast 18 dagar! Riktigt trevliga och duktiga lärare. Tack Hässlö!
  • Carina O
    Carina O skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra upplägg och fantastiska lärare. Dessutom bor man fint.
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Grymma duktiga lärare! Klarade kortet på första försök
  • Masa M
    Masa M skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra läge då uppkörningen sker på samma område man övar på. Bra lärare. Den långa lite mera engagerad och involverad än den kortare. Annars bra med lättkörda mc Yamaha 600 kubik.
    Mattis
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Väldigt bra. Trevliga lärare. Lärde mig väldigt mycket!
  • Ninah H
    Ninah H skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Fantastiska lärare. Billigt och ändå toppkvalitet 😎
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket kompetenta och trevliga lärare. Jag tog mitt tunga Mc-kort genom en 4 dagars intensivkurs.
  • Dennis F
    Dennis F skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Efter 4 dagars intensivkurs var man redo för uppkörning!
  • Roger N
    Roger N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    En jätte bra mc skola med toppen lärare, tyvärr kan jag tycka att de hade för många elever så man fick inte den undervisning som jag trodde man skulle få, men jag ha fick mitt mc kort och det är toppen.jag rekommenderar dem stark
  • Robert L
    Robert L skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Fick ingen information om hur och var man skulle sova, generellt sätt så kändes det som att dom "struntade" i eleverna. Dom hade ingen som helst individuell uppföljning.
  • Isaak B
    Isaak B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jättebra lärare som kan vad dom lär ut!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Var helt okej. Men kunde varit lite mer individuellt
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket trevliga lärare, man känner sig välkomnad direkt. Trevliga boenderum.
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trevlig och hjälpsam personal. Mottagandet kan dock förbättras för elever som valt att inte bo på körskolan, det fanns i princip ingen personal att fråga direkt när man väl kommit innanför grindarna på området. Hade även uppskattat ett färre antal trafiklärare att köra med, alla var dock väldigt trevliga och peppande. Ett stort plus för flexibiliteten kring ändring av tider för körlektioner, tillägg eller borttag samt hjälpen vid planering av uppkörning. På det stora hela är jag nöjd.
  • My S
    My S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jag tyckte att jag fick en väldigt bra upplevelse på Hässlö. Körlärarna var bra och pedagogiska. Boendet fungerade även det bra och jag kände mig välkommen!
  • Vendela B
    Vendela B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra - tydliga! Negativt - byta körlärare hela tiden
  • Sami N
    Sami N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Aldrig varit med om en sån dålig trafikskola, glömda lektioner som inte var mitt fel fick man betala för.väldigt dålig information till eleven med.
  • Jorge D
    Jorge D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Proffsiga och trevliga, man lär sig otroligt mycket på kort tid.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Omtänksamma alla lärare. Lite struligt ibland i samband med flytt då man inte fick tag i personal. Lite meckigt med logistik kring uppkörning. Annars var allt superbra.
  • Sara G
    Sara G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jätte bra upplägg! Super bra lärare! Rekomenderar er starkt!
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trevlig personal och körlärare.
  • Adam B
    Adam B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Skolan är väldigt bra och lärarna är också väldigt bra. Dem förklarar väldigt när det blir fel. Teori lektionerna var väldigt bra.
    Det ända som var något dåligt var pauserna mellan de olika lektionerna.
  • Jim M
    Jim M skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Köpte intensivkurs med 20 lektioner, dom höll precis på att flytta när jag började min kurs men dom tog sina egna bilar och körde oss mellan platserna så man slapp gå. Bemötandet från körlärarna var riktigt bra, synd bara att dom inte har för CE (Lastbil) hade kommit tillbaka direkt. Lärarna var pedagogiska och pratade lungt och sansat genom vad man skulle göra i varje steg och deras rutter dom hade för körningarna var perfekt. Tack till Lina som var med genom varje steg och Elin som var med när jag tog mitt körkort, och Axel som gjorde teorilektionerna roligare.
  • Bülent C
    Bülent C skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jätte duktiga och pedagogiska personal. Hjälpsamma. Underbar bemötande. Fixade mc kort på intensivkurs. Tackar!

Pilotgatan 5, 721 31 Västerås