Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås Hässlö Trafikskola Västerås
Rekommenderat företag 2016 - Hässlö Trafikskola Västerås
Rekommenderat företag 2015 - Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlö Trafikskola Västerås

Pilotgatan 5, 721 31 Västerås — Visa karta

Hässlö trafikskola Västerås erbjuder en heltäckande körkortsutbildning, med egen halkbana, som kombinerar både praktiska körlektioner och teori. Vi har intensivkurser för både personbil och MC med inkluderat boende och erbjuder även släpvagnsutbildningar. Önskar du hellre ta körkortet i din egen takt erbjuder vi sådana lösningar med. Välkomna till oss!

Läs vad 164 kunder tycker om Hässlö Trafikskola Västerås

• Rosalie K
    Rosalie K skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Lite nonchalanta. Man tränade ofta själv ibland 1 timme utan att någon kom .I bland visste man inte om man gjorde rätt
  • Simon F
    Simon F skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket bra lärare och bra övningar. Hade dock gärna haft mer övning i trafiken. Mvh simon
  • Martin A
    Martin A skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Ok boende med genenskap hos deltagarna, dock trode jag att om man klarade uppskrivningen i veckan så hade körskolan stående tider till uppkörning på fredagen till dem som var så långt komna.
  • Edward D
    Edward D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Fantastiska lärare .. boende och sjukt roliga körningar
  • Michael H
    Michael H skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra bemötande. Bra upplägg. Bra övningsbana
  • Anders K
    Anders K skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Har inte varit på Hässlö trafikskola så har ingen uppfattning
  • Claes G
    Claes G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket bra Intensivkurser i mc med toppen lärare .
    Och mycket bra boende .
    Rekommenderas varmt
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jättebra lärare som kunnigt samt, pedagogiskt höll en intensiv men bra kursplan
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra bemötande, härliga ledare och en väl genomförd intensivkurs för mc.
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jag tog en intensiv mc kurs och jag måste säga att ni var helt suveräna tyvärr så släppte ni Lars till Bromma mc , jag önskar att ni får tillbaka honom nästkommande mc elever behöver dessa instruktörer som verkligen ser varje elevs behov... jag rekommenderar Hässlö mc skola till alla som skall ta körkort.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Helnöjd med dess upplägg. En dag körning för finliret och uppkörning två dagar efter. Över sexhundra mil mc från 17/8 till avslut på säsong. Helnöjd 😀 Mvh Thomas
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra bemötande. Stöttar och tålmodiga. Genom humor, ödmjukhet och tydlighet fick de mig att känna mod och ha kul under träningen. Fantastiska människor!
  • Laila A
    Laila A skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket trevlig personal och boende. Väldigt hjälpsamma. Positiva.
  • Inger B
    Inger B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mc utbildning med bästa bästa Lasse & Axel!
  • Joachim S
    Joachim S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Väldigt bra och trevliga instruktörer som hjälpte mej att få mitt Mc kort
  • Dani R
    Dani R skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Vill du ha mc-kortet fort så är detta bästa alternativet. För mig tog det hela från första körlektion till körkort endast 18 dagar! Riktigt trevliga och duktiga lärare. Tack Hässlö!
  • Carina O
    Carina O skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra upplägg och fantastiska lärare. Dessutom bor man fint.
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Grymma duktiga lärare! Klarade kortet på första försök
  • Masa M
    Masa M skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra läge då uppkörningen sker på samma område man övar på. Bra lärare. Den långa lite mera engagerad och involverad än den kortare. Annars bra med lättkörda mc Yamaha 600 kubik.
    Mattis
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Väldigt bra. Trevliga lärare. Lärde mig väldigt mycket!
  • Ninah H
    Ninah H skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Fantastiska lärare. Billigt och ändå toppkvalitet 😎
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket kompetenta och trevliga lärare. Jag tog mitt tunga Mc-kort genom en 4 dagars intensivkurs.
  • Dennis F
    Dennis F skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Efter 4 dagars intensivkurs var man redo för uppkörning!
  • Roger N
    Roger N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    En jätte bra mc skola med toppen lärare, tyvärr kan jag tycka att de hade för många elever så man fick inte den undervisning som jag trodde man skulle få, men jag ha fick mitt mc kort och det är toppen.jag rekommenderar dem stark
  • Robert L
    Robert L skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Fick ingen information om hur och var man skulle sova, generellt sätt så kändes det som att dom "struntade" i eleverna. Dom hade ingen som helst individuell uppföljning.
  • Isaak B
    Isaak B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jättebra lärare som kan vad dom lär ut!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Var helt okej. Men kunde varit lite mer individuellt
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket trevliga lärare, man känner sig välkomnad direkt. Trevliga boenderum.
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trevlig och hjälpsam personal. Mottagandet kan dock förbättras för elever som valt att inte bo på körskolan, det fanns i princip ingen personal att fråga direkt när man väl kommit innanför grindarna på området. Hade även uppskattat ett färre antal trafiklärare att köra med, alla var dock väldigt trevliga och peppande. Ett stort plus för flexibiliteten kring ändring av tider för körlektioner, tillägg eller borttag samt hjälpen vid planering av uppkörning. På det stora hela är jag nöjd.
  • My S
    My S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jag tyckte att jag fick en väldigt bra upplevelse på Hässlö. Körlärarna var bra och pedagogiska. Boendet fungerade även det bra och jag kände mig välkommen!
  • Vendela B
    Vendela B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra - tydliga! Negativt - byta körlärare hela tiden
  • Sami N
    Sami N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Aldrig varit med om en sån dålig trafikskola, glömda lektioner som inte var mitt fel fick man betala för.väldigt dålig information till eleven med.
  • Jorge D
    Jorge D skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Proffsiga och trevliga, man lär sig otroligt mycket på kort tid.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Omtänksamma alla lärare. Lite struligt ibland i samband med flytt då man inte fick tag i personal. Lite meckigt med logistik kring uppkörning. Annars var allt superbra.
  • Sara G
    Sara G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jätte bra upplägg! Super bra lärare! Rekomenderar er starkt!
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trevlig personal och körlärare.
  • Adam B
    Adam B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Skolan är väldigt bra och lärarna är också väldigt bra. Dem förklarar väldigt när det blir fel. Teori lektionerna var väldigt bra.
    Det ända som var något dåligt var pauserna mellan de olika lektionerna.
  • Jim M
    Jim M skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Köpte intensivkurs med 20 lektioner, dom höll precis på att flytta när jag började min kurs men dom tog sina egna bilar och körde oss mellan platserna så man slapp gå. Bemötandet från körlärarna var riktigt bra, synd bara att dom inte har för CE (Lastbil) hade kommit tillbaka direkt. Lärarna var pedagogiska och pratade lungt och sansat genom vad man skulle göra i varje steg och deras rutter dom hade för körningarna var perfekt. Tack till Lina som var med genom varje steg och Elin som var med när jag tog mitt körkort, och Axel som gjorde teorilektionerna roligare.
  • Bülent C
    Bülent C skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Jätte duktiga och pedagogiska personal. Hjälpsamma. Underbar bemötande. Fixade mc kort på intensivkurs. Tackar!
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    En riktig bra trafikskola med mycket bra körskolelärare. De ger bra och tydlig undervisning (både teoretiskt och praktiskt), är roliga och är lätta att prata med. Man bor lugnt och fint och de andra deltagarna var väldigt trevliga. Har inget att klaga på.
  • Kevin B
    Kevin B skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Dem jag körde med gjorde ett bra jobb och jag behövde bara studera ungefär en månad tills jag fick mitt körkort så jag tycker definitivt att lärarna gjorde ett bra jobb.
  • Diederik V
    Diederik V skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Mycket bra lärare som pushade en utan att vara för hårda.
  • Jacob T
    Jacob T skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra lärare, bra upplägg, mycket nöjd
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trevligt personal som gjorde sitt bästa för att jag skulle trivas
  • Jenny Erika V
    Jenny Erika V skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Trafikskolan har engagerade och kunniga instruktörer. Att allt finns på samma ställe är också toppen. De som jag körde med var väldigt pedagogiska och märkte direkt vilka mina svagheter var och så övade vi upp de. Dessutom kunde alla instruktörer läsa om vad vi gjort senast och vad som behövde förbättras. På så sätt blev varje lektion givande.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Den bästa utbildningen i hela Sverige 😄
  • Emil Andreas P
    Emil Andreas P skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Riktigt bra bilskolellärare och bra teoritska lektioner. Det enda som jag tyckte var mindre bra var att jag bara fick hälften av tiden på uppvärmningen innan uppkörningen. Därför ger jag 4/5.
  • Carolina G
    Carolina G skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Engagerade och pedagogiska körskolelärare. Flexibla med tider om man behövde lägga till lektioner. Trevligt boende och trevligt mottagande. Har rekommenderat Hässlö Västerås till en vän.
  • Charlie A
    Charlie A skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Bra lärare. Bra administration. Prisvärt. Inget negativt att rapportera.
  • Annika N
    Annika N skrev om Hässlö Trafikskola Västerås
    Gick MC intensivkurs och det var väldigt bra. Bra lärare. Kan rekommenderas varmt

Pilotgatan 5, 721 31 Västerås