Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Mölndal HPs Trafikskola

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, 431 46 Mölndal — Visa karta

Välkommen till HPs Trafikskola!

Vi är aktiva med två trafikskolor här i Göteborg.
Mölndal, Blandsädesgatan 2D, 031-386 00 86
Redbergsplatsen, Ånäsvägen 19, 076-703 07 71

Hos oss får du hög kvalitet till bra priser. Vi är en trafikskola som erbjuder kurser för B-körkort som innehåller alla steg, från teori till halkbana och uppkörning. Dessutom finns intensivkurser om du föredrar att ta ditt körkort snabbt.

Vi har erfaren och flerspråkig personal som anpassar varje körlektion efter dina förutsättningar. Vi gör alltid vårt yttersta för att du ska klara av uppkörningen och bli en så säker bilförare som möjligt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 156 kunder tycker om HPs Trafikskola

• Lisa Å
    Lisa Å skrev om HPs Trafikskola
    Jag köpte intensivkursen som varade i 4 veckor. Efter dessa 4 veckor fick jag körkortet. Alla var jättetrevliga, pedagogiska och ville att jag skulle lyckas. Jag är jättenöjd med min tid som elev på hps trafikskola Läs mer
    2018-08-07 Åse J svarar Lisa Å
    Grattis till körkortet Lisa! Bra jobbat!
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om HPs Trafikskola
    Hade aldrig suttit vid en ratt innan. Körde 40 lektioner med Razieh som var hur bra som helst. Fick också toppenhjälp med att sätta upp ett lektionsschema som skulle passa så bra som möjligt med mitt jobb. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-07-26 Åse J svarar Jimmy L
    Grattis till körkortet Jimmy! Bra jobbat!
  • Tania S
    Tania S skrev om HPs Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Mölndal!! Väldigt duktiga och helt underbara lärare . Tack för all hjälp speciellt ett stort tack till läraren Max som trodde på mig och hjälte mig med mitt körkort . Läs mer
    2018-07-16 Åse J svarar Tania S
    Grattis Tania och tack för dina fina ord!
  • Shad N
    Shad N skrev om HPs Trafikskola
    Riktigt bra lärare med ett utmärkt tålamod och mycket goda kunskaper. Blev bemött riktigt bra, skolan var väldigt bra. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-07-16 Åse J svarar Shad N
    Tack så mycket Shad och stort grattis till ditt körkort!
  • Louise B
    Louise B skrev om HPs Trafikskola
    Tog en intensiv utbildning och fick bra bemöttande och lärande. Bra uppföljning under utbildningen för att bli förbered för proven. Klarade både teori och uppkörning på första försöket! Rekommenderar starkt HPS vid redbergsplatsen. Läs mer
    2018-07-16 Åse J svarar Louise B
    Bra jobbat Louise! Stort grattis till körkortet!
  • Elin K
    Elin K skrev om HPs Trafikskola
    Jag tog mitt körkort med hjälp av hps i Mölndal! Jag är supernöjd med bemötande och service från alla personal. Min körskollärare var verkligen toppen. Kommer sakna att gå dit, köra en sväng och gå därifrån med en bra känsla.

Eftersom jag inte körde privat utan enbart med körskolan så blev mitt totala antal körlektioner 58st.. Rätt mycket tänker säkert många, men de har bra paketpriser. Jag körde en bekväm Kia och kan nu med självsäkerheten köra bil i Sveriges besvärligaste bilstad (att köra i hemma i Luleå känns som en parkeringsplats)

Rekommenderar stark den här körskolan! Läs mer
    2018-07-16 Åse J svarar Elin K
    Stort grattis Elin! Du var en grym elev och vi kommer sakna dig!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om HPs Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera HP trafikskola! Mycket bra lärare och öppen rak kommunikation. Jag körde mest med Tommy men även med Max och Adam. Tommy är mycket pedagogisk och har ett lugnt metodiskt sätt att lära ut. Jag kände mig aldrig nervös när jag satt bakom ratten och detta mycket tack vare Tommys eget lugn och kunskap i hur han hela tiden kommunicerade med mig under tiden. Jag är hur nöjd som helt med HP och deras upplägg. Läs mer
    2018-06-19 Åse J svarar Fredrik E
    Tack så mycket Fredrik och stort grattis till ditt körkort!
  • June
    June skrev om HPs Trafikskola
    Jag rekommenderar HPs trafikskolan som har Super duktiga och professionella lärare. Jag har tog körlektioner med lärare - Tommy Bergqvist, Max Deyhim och andra. De är superbra lärare. När jag nästan ge upp efter 3 gånger underkänt i körkortprov, det var lärare Tommy som hade lärt mig att bli en mycket bra förare. Tommy har super bra pedagogiska metoder. Till slut, jag fick godkänt. Läs mer
    2018-06-14 Åse J svarar June
    Tack så jättemycket Junmei! Det var en resa men du lyckades, stort grattis till ditt körkort!
    2018-06-14 June svarar Åse J
    hej Åse, Jag vill tacka dig för dina underbara stöd! (har försökt att revidera men gick inte).
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Nadin Z
    Nadin Z skrev om HPs Trafikskola
    Helt grymma😻 Hjälper o gör allt de kan för ditt bästa Läs mer
    2018-05-28 Åse J svarar Nadin Z
    Bra jobbat Nadin! Grattis till körkortet!
  • Farid Y
    Farid Y skrev om HPs Trafikskola
    Det kändes bra med trafiklärarna och man fick tydliga instruktioner. Läs mer
    2018-05-28 Åse J svarar Farid Y
    Stort grattis till körkortet Farid!
  • Victoria N
    Victoria N skrev om HPs Trafikskola
    Jag är glad att jag valde Hps trafikskola! De är helt fantastiska. Haft väldigt kul på mina körlektioner och lärt mig av de bästa, Tommy och Adam. Åsa är en härlig person som gett vägledning, gjort att man känt sig som hemma och hjälpt till när livet strulat till det. Kom dit som helt novis och gick därifrån nu, klarade uppkörningen och teori på första försöken! Något bland de viktigaste saker jag lärt mig är att man också måste våga tro på sig själv 🙂Tack för allt! 💙 Läs mer
    2018-05-17 Åse J svarar Victoria N
    Stort grattis till körkortet Victoria och tack för berömmet!
  • Abdifatah H
    Abdifatah H skrev om HPs Trafikskola
    Har klarat båda uppkörningen och tioriprovet på första försöket. Tack vare Tommi Åsa och Ali som hjälpte mig från botten till toppen.👋🤩💯 Läs mer
    2018-05-16 Åse J svarar Abdifatah H
    Tack så mycket Abdi! Stort grattis till ditt körkort!
    Åse J, Abdifatah H gillar detta
  • Frida K
    Frida K skrev om HPs Trafikskola
    Kan varmt rekommendera HPs Trafikskola i Mölndal! Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket 😊 Tusen tack för all hjälp på vägen fram till körkortet och ett extra stort tack till Tommy och Adam! Läs mer
    2018-05-03 Åse J svarar Frida K
    Tack så jättemycket Frida! Det har varit väldigt roligt att ha dig här :)
  • Safaa E
    Safaa E skrev om HPs Trafikskola
    Jag körde med Tommy han var verkligen toppen! Han ställer mycket frågor vilket får en att tänka efter, på så sätt blir man mer delaktig i själva körningen. I slutändan blir man säker på sig själv i trafiken. Han var också mycket trevligt vilket gjorde det hela roligt! Det var väldigt enkelt att få information och systemet är smidigt. Åsa som jobbar i receptionen är väldigt trevligt och hjälpsamma. Läs mer
    2018-05-03 Åse J svarar Safaa E
    Tack så mycket Safaa! Grattis till ditt godkända prov!
  • Niloufar T
    Niloufar T skrev om HPs Trafikskola
    Extremely satisfied.
    Well organized traffic school with friendly and excellent teachers.
    Max is Amazing!
    Strongly recommended! Läs mer
    2018-04-16 Åse J svarar Niloufar T
    Thank you Niloufar! Congratulations to your driving licens!
  • Anders N
    Anders N skrev om HPs Trafikskola
    Tagit körlektioner, som sedan ledde till körkort. Alan är grymt bra, rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-11 Åse J svarar Anders N
    Grattis till körkortet Anders! Bra jobbat!
  • Mathias H
    Mathias H skrev om HPs Trafikskola
    Kan varmt rekommendera HPs Trafikskola. Jag har kört med flera lärare på skolan och samtliga är kunniga och måna om dig som elev. Jag skulle dock vilja lyfta fram en lärare lite extra och det är Pernilla. Det är mycket tack vare henne som jag idag har mitt körkort. Hon pushade mig och hade tro på mig när jag ibland blev osäker och tvivlade på mig själv. Efter varje lektion med henne så kände jag att jag närmade mig körkortet med stormsteg. Läs mer
    2018-04-11 Åse J svarar Mathias H
    Tack för dina fina ord Mathias och ett stort grattis till körkortet!
  • Tovalisa D
    Tovalisa D skrev om HPs Trafikskola
    Bra bemötande, rutinerade och pedagogiska lärare. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-29 Åse J svarar Tovalisa D
    Grattis till körkortet Tovalisa! :)
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om HPs Trafikskola
    Kört många (ca 50) lektioner med flera olika lärare - alla bra! Lite svårt ibland att få tider med kortare framförhållning än en vecka, men när jag bad dem lägga upp en plan fram till uppkörning gick det jättebra! Läs mer
    2018-03-22 Åse J svarar Kerstin E
    Grattis till körkortet Kerstin! Det gjorde du bra!
  • Vera L
    Vera L skrev om HPs Trafikskola
    Detta är en helt fantastisk bilskola! Alla är alltid jättetrevliga och peppande! Ett jättestort tack till Tommy som hjälpte mig väldigt mycket! Läs mer
    2018-03-20 Åse J svarar Vera L
    Grattis till körkortet Vera! Vi bockar och bugar oss för dina fina ord!
  • Anna B
    Anna B skrev om HPs Trafikskola
    Fantastisk bilskola! Jag är så nöjd! Jag körde med världens bästa Pernilla! Jag tog mitt körkort på 4 månader. Jag var väldigt rädd och har dåligt självförtroende och Pernilla har fått peppa mig inför varje lektion. Så hon har inte bara varit min körlärare utan även min psykolog :) Hon har varit fantastisk och alltid trott på mig.
    Jag rekommenderar verkligen HPs trafikskola!
    Fantastisk personal. Kände mig alltid väldigt välkommen. Läs mer
    2018-03-19 Åse J svarar Anna B
    Du är alltid välkommen Anna, vi är så glada att du är nöjd! Grattis till ditt körkort!
  • Tobias R
    Tobias R skrev om HPs Trafikskola
    En fantastisk trafikskola med grym personal och underbara lärare.
    Ett stort plus för deras tålamod med långdragna elever som mig 😀. Extra tack till Tommy som aldrig slutade att tro på mig! Läs mer
    2018-03-16 Åse J svarar Tobias R
    Grattis till körkortet Tobias! Det är synd att du lämnar oss men vi förstår om du inte vill övningsköra mer :)
  • jophe w
    jophe w skrev om HPs Trafikskola
    Jag kommenterar skolans nya plats nära redbergsplatsen.
    De är orimligt när jag blev sjuk och kunde inte avboka lektionen i tid. de lyssnar inte och förstår situationen. vill bara ta pengar från mig. rekommenderas inte alls till några elever i framtiden. Läs mer
    2018-03-01 Ali S svarar jophe w
    Hej !

Jätte tråkigt att du känner så så klart.
    Dock så står det i våra rutiner väldigt tydligt om hur man avbokar sina lektioner sen innan och att man måste komma in med läkareintyg, detta gör vi så folk inte missbrukar sina tider.

Tack för din feedback!
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om HPs Trafikskola
    Jag körde med Tommy och Razieh, de var verkligen toppen! De ställer mycket frågor vilket får en att tänka efter, på så sätt blir man mer delaktig i själva körningen. I slutändan blir man säker på sig själv i trafiken. De var också mycket trevliga vilket gjorde det hela roligt! Det var väldigt enkelt att få information och systemet är smidigt. De som jobbar i receptionen är väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2018-02-15 Åse J svarar Eleonor H
    Tack så mycket Eleonor! Det har varit så roligt att ha dig som elev!
  • Stefan
    Stefan skrev om HPs Trafikskola
    Jag körde med Tommy, Max och Razieh. Kan varmt rekommendera alla tre. Duktiga, kunniga och pedagogiska lärare samt trevliga människor. Tack för att ni gjorde mig till en bättre, säkrare och tryggare bilförare vilket även medförde att jag klarade uppkörningen på första försöket.
    Fick även ett trevligt och hjälpsamt bemötande i receptionen. Läs mer
    2018-02-06 Ali S svarar Stefan
    Tack för för dem fina orden och förtroendet Stefan !
  • Arman S
    Arman S skrev om HPs Trafikskola
    Duktiga och trevliga lärare.
    Jag trivdes mycket med skolan och lärarna.
    De lärde mig vad jag behövde. Läs mer
  • Yadan H
    Yadan H skrev om HPs Trafikskola
    Bästa trafikskolan, riktig bra lärare fick körkortet snabbt och billigt! Läs mer
  • Abennet S
    Abennet S skrev om HPs Trafikskola
    Jag hade aldrig suttit bakom ratten innan jag började med mina lektioner på HPs trafikskola men på två månader hade jag mitt körkort i handen tack vare deras fantastiska intensivutbildning och den mycket duktige läraren Max. Rekommenderas starkt oavsett hur mycket eller lite du har kört tidigare! Läs mer
  • Amir M
    Amir M skrev om HPs Trafikskola
    En körskola som bryr sig, med lärare som lyssnat men också haft en otroligt bra balans mellan när de ser ett dåligt mönster och då gått in och ändrat mot det rätta. Fantastiska människor överlag, riktar ett extra stort tack till Tommy och Maria! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om HPs Trafikskola
    Bästa körskolan!

Alltid glada, trevliga och roliga!
    Jag har bara kört med två personer bägge två var väldigt bra!

Det enda som är synd är att ni inte har mer än bara B-Körkort! Vill ta BE-körkort och hade velat göra det hos er... utöka utbudet? 😉

Rekommenderas varmt till alla!
    Speciellt Max! Han är grymt bra att ha bredvid sig i bilen. Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om HPs Trafikskola
    Underbar personal, suveränt bra lärare och skola. Bra priser och trevligt bemötande. Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt nöjd! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt bra körskola, med fantastiska lärare! Har hunnit köra med alla utom en och tycker att samtliga gör ett strålande jobb!

Gick från total nybörjare till körkort på tre månader och ca 35 lektioner.

Speciellt tack till Rizgar som fått dra det tyngsta lasset! Läs mer
  • Ahoo S
    Ahoo S skrev om HPs Trafikskola
    Bra skolan
    Mycket trevliga personal. Jag blev inte stressad en enda sekund med mina duktiga lärare.
    Hög rekomenderad! Läs mer
  • Roya M
    Roya M skrev om HPs Trafikskola
    Stark rekommenderar Hp trafikskola i Mölndal , med mycket duktiga och trevliga lärare som anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Är hur nöjd som helst med mitt val. Stort tack för all hjälp och stöd som jag fick av er. Ni är bäst :) Läs mer
  • Jean L
    Jean L skrev om HPs Trafikskola
    Toppen! Trevlig personal toppen lärare! Tack för hjälpen ni är bäst! Läs mer
  • My H
    My H skrev om HPs Trafikskola
    Så sjukt bra bemötande från ALLA som jobbar på skolan. Jätte bra stämning och avslappnad miljö. Ett speciellt stort tack till mina körlärare Rizgar och teorilärare Maria! Så himla grymma. Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om HPs Trafikskola
    Jättetreviga och tillmötesgående på alla vis. De små problem som uppstått (iform av ändringar i schemat) har de varit snabba med att justera och erbjudit nya tider direkt. Pedagogiska och tydliga lärare. Nöjd! Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om HPs Trafikskola
    En mycket bra körskola för alla som vill ha körkort och bor i närheten! Underbara och stöttande personal från början till slut. Hade inte kunnat ta körkort utan Max och Raziehs hjälp! Läs mer
  • Sarah E
    Sarah E skrev om HPs Trafikskola
    Jag är så glad att jag valde er för att ni har trevliga personal och duktiga lärare. Rekommenderar denna skola starkt till alla som vill ta körkort. Tack så hemskt mycket till bästa lärare Razihe. Läs mer
  • Axel M
    Axel M skrev om HPs Trafikskola
    Grymma lärare som kan trafiken samt lära ut hur och vad du som elev ska uppföra dig i trafiken. Mycket nöjd med min utbildning! Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om HPs Trafikskola
    En mycket bra trafikskola. De jobbar verkligen hårt för eleverna. Rekommenderas stark!!! Klarade uppkörning idag:). Ett stort tack till min trafiklärare Razieh !!!!! Läs mer
  • Meliha H
    Meliha H skrev om HPs Trafikskola
    Bäst av bästa HPs trafikskola! Professionella, kunniga, duktiga, trevliga lärare och personalen! Tack för all stöd och hjälp som jag fick från er! Speciellt tack till Max, som var min ledare genom den långa resan! Rekommenderar starkt till alla som planerar att ta körkort HPs trafikskola! Alla är bra, men HPs är bäst på alla sätt😊 Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om HPs Trafikskola
    Riktigt tacksam från hjälpen jag fick från att inte ha körkort till att sitta där jag nu sitter. Tvivlar på ifall många andra verkligen kunnat göra detta bättre än HP. Ett extra tack till min körlärare Max. Han är grym! Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om HPs Trafikskola
    Helt fantastisk körskola! :D Är väldigt nöjd med min körkortsresa som jag har haft hos HP Trafikskola. Började som helt nybörjare utan någon som helst körkunskap, och nu efter bara drygt 3 månader så har jag fått mitt körkort. :) Bra priser, duktiga och erfarna lärare, bekväma o bra bilar att köra, etc.. Min körskolelärare Razieh har varit helt fantastisk och har pushat mig hela vägen fram. Hon är grym! :) även Janne, och Pernilla har varit toppenbra!. Rekommenderar starkt HP Trafikskola. Läs mer
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om HPs Trafikskola
    Bra service, proffsigt framträdande. Fick det utbildning man kan förvänta sig och därtill.

Ett extra tack till Pernilla som stått ut med mig hela tiden. Kör hårt med bildagiset! Läs mer
  • Danni R
    Danni R skrev om HPs Trafikskola
    Kunde inte varit bättre! Ett fantastiskt bemötande från både lärare och receptionister! Läs mer
  • Lisa M
    Lisa M skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt bra körskola!
    Bra körlärare och bra tjejer i receptionen.
    Gav många bra tips som underlättade körningen.
    Rekommenderar starkt HPs trafikskola för andra!
    /Lisa Läs mer
  • Hanna V
    Hanna V skrev om HPs Trafikskola
    Super trevlig personal och massa tummar upp för Pernilla som är fantastisk! Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om HPs Trafikskola