Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Mölndal HPs Trafikskola

HPs Trafikskola

Blandsädesgatan 2D, 431 46 Mölndal — Visa karta

Välkommen till HPs Trafikskola!

Vi är aktiva med två trafikskolor här i Göteborg.
Mölndal, Blandsädesgatan 2D, 031-386 00 86
Redbergsplatsen, Ånäsvägen 19, 076-703 07 71

Hos oss får du hög kvalitet till bra priser. Vi är en trafikskola som erbjuder kurser för B-körkort som innehåller alla steg, från teori till halkbana och uppkörning. Dessutom finns intensivkurser om du föredrar att ta ditt körkort snabbt.

Vi har erfaren och flerspråkig personal som anpassar varje körlektion efter dina förutsättningar. Vi gör alltid vårt yttersta för att du ska klara av uppkörningen och bli en så säker bilförare som möjligt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 133 kunder tycker om HPs Trafikskola

• Eleonor H
    Eleonor H skrev om HPs Trafikskola
    Jag körde med Tommy och Razieh, de var verkligen toppen! De ställer mycket frågor vilket får en att tänka efter, på så sätt blir man mer delaktig i själva körningen. I slutändan blir man säker på sig själv i trafiken. De var också mycket trevliga vilket gjorde det hela roligt! Det var väldigt enkelt att få information och systemet är smidigt. De som jobbar i receptionen är väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2018-02-15 Åse J svarar Eleonor H
    Tack så mycket Eleonor! Det har varit så roligt att ha dig som elev!
  • Stefan
    Stefan skrev om HPs Trafikskola
    Jag körde med Tommy, Max och Razieh. Kan varmt rekommendera alla tre. Duktiga, kunniga och pedagogiska lärare samt trevliga människor. Tack för att ni gjorde mig till en bättre, säkrare och tryggare bilförare vilket även medförde att jag klarade uppkörningen på första försöket.
    Fick även ett trevligt och hjälpsamt bemötande i receptionen. Läs mer
    2018-02-06 Ali S svarar Stefan
    Tack för för dem fina orden och förtroendet Stefan !
  • Arman S
    Arman S skrev om HPs Trafikskola
    Duktiga och trevliga lärare.
    Jag trivdes mycket med skolan och lärarna.
    De lärde mig vad jag behövde. Läs mer
  • Yadan H
    Yadan H skrev om HPs Trafikskola
    Bästa trafikskolan, riktig bra lärare fick körkortet snabbt och billigt! Läs mer
  • Abennet S
    Abennet S skrev om HPs Trafikskola
    Jag hade aldrig suttit bakom ratten innan jag började med mina lektioner på HPs trafikskola men på två månader hade jag mitt körkort i handen tack vare deras fantastiska intensivutbildning och den mycket duktige läraren Max. Rekommenderas starkt oavsett hur mycket eller lite du har kört tidigare! Läs mer
  • Amir M
    Amir M skrev om HPs Trafikskola
    En körskola som bryr sig, med lärare som lyssnat men också haft en otroligt bra balans mellan när de ser ett dåligt mönster och då gått in och ändrat mot det rätta. Fantastiska människor överlag, riktar ett extra stort tack till Tommy och Maria! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om HPs Trafikskola
    Bästa körskolan!

Alltid glada, trevliga och roliga!
    Jag har bara kört med två personer bägge två var väldigt bra!

Det enda som är synd är att ni inte har mer än bara B-Körkort! Vill ta BE-körkort och hade velat göra det hos er... utöka utbudet? 😉

Rekommenderas varmt till alla!
    Speciellt Max! Han är grymt bra att ha bredvid sig i bilen. Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om HPs Trafikskola
    Underbar personal, suveränt bra lärare och skola. Bra priser och trevligt bemötande. Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt nöjd! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt bra körskola, med fantastiska lärare! Har hunnit köra med alla utom en och tycker att samtliga gör ett strålande jobb!

Gick från total nybörjare till körkort på tre månader och ca 35 lektioner.

Speciellt tack till Rizgar som fått dra det tyngsta lasset! Läs mer
  • Ahoo S
    Ahoo S skrev om HPs Trafikskola
    Bra skolan
    Mycket trevliga personal. Jag blev inte stressad en enda sekund med mina duktiga lärare.
    Hög rekomenderad! Läs mer
  • Roya M
    Roya M skrev om HPs Trafikskola
    Stark rekommenderar Hp trafikskola i Mölndal , med mycket duktiga och trevliga lärare som anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Är hur nöjd som helst med mitt val. Stort tack för all hjälp och stöd som jag fick av er. Ni är bäst :) Läs mer
  • Jean L
    Jean L skrev om HPs Trafikskola
    Toppen! Trevlig personal toppen lärare! Tack för hjälpen ni är bäst! Läs mer
  • My H
    My H skrev om HPs Trafikskola
    Så sjukt bra bemötande från ALLA som jobbar på skolan. Jätte bra stämning och avslappnad miljö. Ett speciellt stort tack till mina körlärare Rizgar och teorilärare Maria! Så himla grymma. Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om HPs Trafikskola
    Jättetreviga och tillmötesgående på alla vis. De små problem som uppstått (iform av ändringar i schemat) har de varit snabba med att justera och erbjudit nya tider direkt. Pedagogiska och tydliga lärare. Nöjd! Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om HPs Trafikskola
    En mycket bra körskola för alla som vill ha körkort och bor i närheten! Underbara och stöttande personal från början till slut. Hade inte kunnat ta körkort utan Max och Raziehs hjälp! Läs mer
  • Sarah E
    Sarah E skrev om HPs Trafikskola
    Jag är så glad att jag valde er för att ni har trevliga personal och duktiga lärare. Rekommenderar denna skola starkt till alla som vill ta körkort. Tack så hemskt mycket till bästa lärare Razihe. Läs mer
  • Axel M
    Axel M skrev om HPs Trafikskola
    Grymma lärare som kan trafiken samt lära ut hur och vad du som elev ska uppföra dig i trafiken. Mycket nöjd med min utbildning! Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om HPs Trafikskola
    En mycket bra trafikskola. De jobbar verkligen hårt för eleverna. Rekommenderas stark!!! Klarade uppkörning idag:). Ett stort tack till min trafiklärare Razieh !!!!! Läs mer
  • Meliha H
    Meliha H skrev om HPs Trafikskola
    Bäst av bästa HPs trafikskola! Professionella, kunniga, duktiga, trevliga lärare och personalen! Tack för all stöd och hjälp som jag fick från er! Speciellt tack till Max, som var min ledare genom den långa resan! Rekommenderar starkt till alla som planerar att ta körkort HPs trafikskola! Alla är bra, men HPs är bäst på alla sätt😊 Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om HPs Trafikskola
    Riktigt tacksam från hjälpen jag fick från att inte ha körkort till att sitta där jag nu sitter. Tvivlar på ifall många andra verkligen kunnat göra detta bättre än HP. Ett extra tack till min körlärare Max. Han är grym! Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om HPs Trafikskola
    Helt fantastisk körskola! :D Är väldigt nöjd med min körkortsresa som jag har haft hos HP Trafikskola. Började som helt nybörjare utan någon som helst körkunskap, och nu efter bara drygt 3 månader så har jag fått mitt körkort. :) Bra priser, duktiga och erfarna lärare, bekväma o bra bilar att köra, etc.. Min körskolelärare Razieh har varit helt fantastisk och har pushat mig hela vägen fram. Hon är grym! :) även Janne, och Pernilla har varit toppenbra!. Rekommenderar starkt HP Trafikskola. Läs mer
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om HPs Trafikskola
    Bra service, proffsigt framträdande. Fick det utbildning man kan förvänta sig och därtill.

Ett extra tack till Pernilla som stått ut med mig hela tiden. Kör hårt med bildagiset! Läs mer
  • Danni R
    Danni R skrev om HPs Trafikskola
    Kunde inte varit bättre! Ett fantastiskt bemötande från både lärare och receptionister! Läs mer
  • Lisa M
    Lisa M skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt bra körskola!
    Bra körlärare och bra tjejer i receptionen.
    Gav många bra tips som underlättade körningen.
    Rekommenderar starkt HPs trafikskola för andra!
    /Lisa Läs mer
  • Hanna V
    Hanna V skrev om HPs Trafikskola
    Super trevlig personal och massa tummar upp för Pernilla som är fantastisk! Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om HPs Trafikskola
    Mycket bra och pedagogisk körlärare. Trevlig personal. Rekommenderas Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H skrev om HPs Trafikskola
    Jättebra körskollärare! Väldigt trevliga. Läs mer
  • Chris A
    Chris A skrev om HPs Trafikskola
    Måste säga att jag är otroligt glad att jag valde Hps Trafikskola.
    Personalen är mycket professionell.
    Vill tacka Max som lärde ut bra han var läraren jag åkte med mest.
    Vill även tacka resterande av personal som fick arbeta med mig.
    Fick chans att köra med alla lärarna vilket var mycket bra.
    Då släpptes nervositeten när man hade uppkörningen.
    Hps levererade en jätte fin utbildningsplan med mål.
    Risk ettan och Risk tvåan med Reza var mycket lärorika och kunskapen man fick därifrån kommer aldrig försvinna från mitt huvud.
    Fint och glatt bemötande från receptionisterna Kashma och Åse som pusha på bra.

Vill ni ha ett körkort ska ni välja Hps Trafikskola! Läs mer
  • Евгений К
    Евгений К skrev om HPs Trafikskola
    Friendly even if you not speak Swedish. Professional instructors. It not just prepare you for exam but improve the driving style. I found it really useful despite I was driving a lot before coming to Sweden. Läs mer
  • Marcus K
    Marcus K skrev om HPs Trafikskola
    Världens bästa trafikskola, trevliga lärare & personal.
    Extremt duktiga & pedagogiska till utbildningen!
    Rekommenderas starkt!!!!
    Skulle aldrig hänvisa till nått annat!
    Vill man ha körkort och lära sig på bästa möjliga tänkbara sätt så är det HPs trafikskola som gäller!!
    // Marcus K Läs mer
  • Michelle F
    Michelle F skrev om HPs Trafikskola
    Bästa körskolan!! Fick mitt körkort på första försöket! Supernöjd med all hjälp från tjejerna i receptionen! Och Rezas teori lektion, alltid lika lärorika som roliga! Men ett stort TACK till bästa körläraren Razieh, tack för ditt tålamod och allt stöd jag fick från dig! Jag skulle inte önska efter en bättre körskola! TAACCK!! Läs mer
  • Naeem S
    Naeem S skrev om HPs Trafikskola
    Bästa körskolan! Hade kört med en annan skola tidigare som i princip slösade bort mina 11 köpta lektioner. Här fick jag en extremt bra grund och körkort efter 7 lektioner med läraren Max!
    Tack för allt!! Läs mer
  • Zhenya S
    Zhenya S skrev om HPs Trafikskola
    Skolan ger bra utbildning för att ta körkortet och köra efteråt. Jag hade inga problem på uppkörning, det kändes inte så svårt. Jag vill tacka skolan för detta och speciellt Ismail, som gjorde körlektioner inte bara nyttiga men också trevliga. Jag försöker komma ihag allt han lärt mig.

Vad var lite negativt är att jag faktiskt behövde så mycket körlektioner (26, inga privat) med tanke att jag redan hade körkortet från ett annat land samt viss körerfarenhet. Det är inte skolans fel och, som sagt, det kändes riktigt bra på provet, jag var inte så stressat och ganska säker. Det är bra om man vill fokusera på utbildningskvalite. Om man istället tänker på kostnad, då kanske det kunde vara billigare med mindre lektioner och mer risk och stress på uppkörning (vilken ändå kunde vara godkänt). Dessutom står det på skolanswebsida "En genomsnittlig elev på HPs Trafikskola tar ca 20 körlektioner". Här måste man förstår att genomsnittlig elev också tar flera privatlektioner, så det blir betydligt mer om man inte ta dem.

En kommentar också angående Risk 2. Det var en lång resa och jätte lite körning. Mina vänner berättade om Risk 2 i Göteborg och det kändes mycket roligare med mycket körning och möjligheter att prova olika varianter. Läs mer
  • Kenny G
    Kenny G skrev om HPs Trafikskola
    Nu har jag körkortet! :-) Perfekt att slippa trampa runt i snö o slask och vänta på försenade bussar i kylan nu när vintern kommer. HPs lärare har vart sjukt duktiga. Jag vill tacka alla o särskilt receptionen för att ha stått med mig! ;-) Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt bra och trevliga lärare och personal på skolan.
    Underhållande och lärorik risktvåa i skidcars, minne för livet helt klart!
    Upplevde en proffsig inställning till att jag var tvungen till att boka om hela min intensivutbildning. Med hjälp av deras eminenta administratörer så löste det sig galant!
    Jag vill speciellt tacka min körlärare som visade stort tålamod med mig under min utbildning!
    Tack och jag rekommenderar starkt denna trafikskola!
    /MJ Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt bra bemött av både lärare och receptionister. Jag köpte körlektioner som nu lett till mitt körkort.
    Jag lärde mig mycket och utvecklades stort och alla på skolan var involverade på ett positivt sätt. Läs mer
  • Angelica H
    Angelica H skrev om HPs Trafikskola
    Kanon bra trafiklärare & bra service i receptionen. De finns alltid tider. Man behöver aldrig vänta.. Läs mer
  • Beata U
    Beata U skrev om HPs Trafikskola
    Är supernöjd med HP trafikskola och min lärare Razieh som är så duktig och pedagogisk! Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt pedagogiskt och går verkligen på individnivå - de utgår inte bara utifrån elevernas egna förutsättningar utan dessutom skapar förutsättningar för eleverna i skarpt läge att klara körkortet! Läs mer
  • Linn K
    Linn K skrev om HPs Trafikskola
    - Kunniga och erfarna instruktörer.
    - Praktiska bilar som är lätta att lära sig maneövra.
    - Hjälpsam personal i receptionen.
    - Praktiskt och nära för boende runt Toltorp/Bifrost/Mölndal.
    - Rimliga priser.
    - Allmänt vänlig personal och personlig service. Läs mer
  • Reena L
    Reena L skrev om HPs Trafikskola
    Jättebra lärare som underlättar vägen till körkortet! Läs mer
  • Emanuel M
    Emanuel M skrev om HPs Trafikskola
    Bra och kunniga lärare och trevligt bemötande av tjejerna i receptionen. Tack för all hjälp med körkortet! Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om HPs Trafikskola
    Väldigt nöjd med min lärare och med allt han lärt mig! Läs mer
  • David A
    David A skrev om HPs Trafikskola
    Jag trivdes väldigt bra, jag är jättenöjd med skolan. De är duktiga på att lära ut under teorin. Under körningen så var personalen noga och förklarade mycket bra vad man skulle göra. Personalen i receptionen mycket trevliga hjälper sina elever med att få det bästa möjliga chanser till körkortet. Tack för all hjälp man fick av er. Läs mer
  • Josefin L
    Josefin L skrev om HPs Trafikskola
    Jag köpte en 4 veckors intensivkurs som innehöll 40 körlektioner, riskettan och bilhyra till uppkörning. Jag fick bra bemötande på skolan och en lärare som lärde ut bra. jag hade aldrig kört bil förut och klarade proven på första försöket.
    jag kan rekommendera denna trafikskolan för andra som vill ha en bra och intensiv utbildning. Läs mer
  • Arvid H
    Arvid H skrev om HPs Trafikskola
    Vad ska jag säga. Skolan är bättre än ni kan föreställa er. En stark anda av att nå sitt körkort effektivt och på ett säkert sätt präglar skolan. VÄLJ HPS!! Du hinner inte ens tänka på andra skolor p.g.a kvaliteten och bemötandet. Sen får man skjuts till Eksjö Halkbana för att nämna en grej av många bra. GRYM ÄR SKOLAN. 6/5 Läs mer
  • Mikhail K
    Mikhail K skrev om HPs Trafikskola
    Jag har tagit körkort med HP's trafikskolans hjälp och är mycket nöjd. Det viktigaste är ju lärare och alla jag varit i kontakt med är erfarna och pedagogiska. Receptionen är tillmötesgående, och på teorikvällar får man lära de viktigaste&krångligaste momenten istället för att gå igenom boken. Bor/jobbar du i Mölndal så är HP's trafikskola att rekommenderas. Läs mer
  • Victor E
    Victor E skrev om HPs Trafikskola
    Rekommenderar starkt HPs trafikskola. Väldigt duktiga på lära ut och jätte trevlig personal! 5/5 Läs mer
  • Constance S
    Constance S skrev om HPs Trafikskola
    En bra trafikskola som utnyttjar tiden till max. Väldigt lärorikt och inga moment missas. Utflykten till Risk Tvåan var sådär då det blev väldigt försenat men i övrigt väldigt bra. Läs mer

Blandsädesgatan 2D, 431 46 Mölndal